Eksperimenti u blogovanju

ISTINITA PRIČA O GOSPODINU NEŠTOU*

razmisljam RSS / 20.09.2014. u 18:42

               U prvoj sceni ( U svim scenama je, inače, noć. Nisam sasvim sigurna da li je nebo zvezdano, ili se oko uličnih svetiljki vuče tanka sumaglica, ali to i onako nije bitno za priču koja sledi. ) devojka izuva svoje cipele sa tankim, visokim potpeticama, uredno ih slaže kraj ograde mosta, zatim se penje na nju i skače u tamnu vodu.
               U drugoj sceni mladić se baca za njom i uz natčovečanske napore izvlači je na obalu. S obzirom da je uprkos nastaloj situaciji sasvim pribran, primećuje da joj je jedna cipela sa tankom, visokom potpeticom nestala u reci, dok joj je druga još uvek na nozi. Oboje su blatnjavi i naravno, sasvim mokri.
               U trećoj sceni mladić poziva taksi i oboje se odvoze ka njegovoj zgradi, ostavljajući na podu vozila prljave barice.
               U četvrtoj sceni se stepeništem ( ne obavezno mračnim, uskim i tesnim ) penju do njegovog stana, a za njima se i dalje vuku zmijoliki tragovi štrokave vode.
               U petoj sceni oboje uzimaju peškire i brišu se da bi se osušili. Naravno, sa njih se i dalje curkom sliva muzgava reka.

 

               Tu gospodin Nešto demonstrativno zatvara knjigu i odlaže je na sto prekriven okruglim, mestimice poderanim, ali čistim i sveže ispeglanim stolnjakom sa diskretnom cvetnom šarom, kraj dopola popijene šoljice kafe ( obične, turske, bez šećera ) i netom ispražnjene pepeljare u kojoj se dimi tek upaljena cigareta. Sa indignacijom konstatuje da nema želudac za dalje čitanje i, da bi nekako prekratio vreme ( koga, uzgred, otkako je otišao u zasluženu penziju ima na pretek i ponekad stvarno ne zna šta bi s njim ), naručuje od vrlo ljubazne i predusretljive konobarice veliko parče čokoladne torte i ledeni čaj sa puuuno leda ( Za svaki slučaj, to dvaput naglašava gledajući kelnericu pravo u oči, da bude siguran da ga je čula ).

               Da ne zaboravim: on sedi u bašti prijatnog kafića u pešačkoj zoni svoje varoši, koji pretenduje da liči na bečke kafeterije - zidovi su mu oblepljeni veoma znalački odabranim zelenim tapetama posutim zagasito ružičastim ružama, blago zamagljena ogledala su u drvenim, vešto i nepretenciozno oslikanim ramovima, svetlo je prigušeno taman koliko treba, muzika tiha i smirujuća. Opšti ugođaj kvare samo histerične šarene lampice u izlogu zaostale još od novogodišnjih praznika i baklave u cenovniku između svih saher i inih torti kao očigledan ustupak orijentalnom nasleđu.
               I pošto je već sasvim dokon, gospodin Nešto hvata sebe kako osluškuje razgovore koji dopiru sa okolnih stolova. U stvari, ne čini to ni sa kakvom posebnom namerom - jednostvano ne može a da se ne štrecne kad god njegovo prezime bude pomenuto, što se, manje-više, događa u gotovo svakoj rečenici koju ostali gosti kafea izgovaraju. Jer, nešto ne štima u nečijoj vezi, nešto se čudno dešava ( već negde, nekim povodom, nekom ), o nečemu bi valjalo ozbiljno razmisliti, od nečega treba dići ruke, nečemu se svakako ne treba prikloniti, nešto smeta, nešto žulja, nešto nije u redu, nešto ne štima, o nečemu ne vredi ni govoriti, nešto ne može da se uhvati ni za glavu ni za rep, od nečega mora da se živi, sa nečim se jednostavno ne možeš pomiriti, nečemu svakako tu nije mesto... ( ,,nešto je trulo u državi Danskoj''... )
               Krajnje usplahiren, jer mu ti nepovezani odlomci drastično smanjuju očekivano uživanje u torti, priseća se svojih dugogodišnjih neuspelih, jalovih prepiski sa lingvističarima i ostalim jezikoznalcima, od kojih je ( s punim pravom, sasvim je siguran u to ) tražio, molio, zahtevao da se deklinacija njegovog prezimena promeni tako da glasi: Nešto, od Neštoa, Neštou, Neštoa, oj, Nešto, sa Neštoom, o Neštou, što bi takođe imalo važiti i za upotrebu predmetne neodređene zamenice . Većina učenjaka mu nikada nije ni odgovorila, iako im je uporno slao pretsavke, molbe i urgencije. Neki od njih su pokušali da mu objasne da se pravila ne menjaju u zavisnosti od nečijeg hira( !!!??? ) i tek tako, da je to dug i mukotrpan proces u kome treba sagledati sva za i sva protiv predloženog rešenja, pa tek onda doneti konačan sud. Oni skloni šali, očigledno ubeđeni da imaju posla sa nekakvim čudakom ili možda čak i sakaludom, predlagali su mu da promeni prezime, jer bi to na najbrži način rešilo njegove probleme. Naravno, to nipošto nije dolazilo u obzir iz mnogo razloga od kojih je glavni bio taj što je gospodin Nešto bio ponosan na njega budući da je ono iza sebe imalo komplikovanu i, ako je želeo da bude objektivan ( a želeo je, u to ne može biti nikakve sumnje ) morao je da prizna, prilično neubedljivu ali zato nadasve zanimljivu priču o tome kako je nastalo.

               Sa dolazećim sumrakom počinje i hirovit letnji pljusak. Pošto nema nikakvog posebnog razloga da se i dalje zadržava u kafeu, Gospodin Nešto rešava da izmiri račun i krene kući. Čitač kartica ne radi, pa je primoran da ode do prvog bankomata, koji je, srećom, tik preko puta, ali, na nesreću, ni on nije u funkciji. Stoga se otiskuje dalje niz ulicu u potrazi za sledećim i nakon nekog vremena pobedonosno se vraća sa smotuljkom keša u šaci i mokar do gole kože, jer mu je strogi crni kišobran ostao okačen o naslon stolice. Plaća ceh, uljudno pozdravlja konobaricu, otvara kišobran prilično rezigniranim pokretom i upućuje se ka autobuskoj stanici.

 

               U prvoj sceni ( U svim scenama je, inače, noć, s obzirom da je do maločas, kako je već i rečeno, vladao sumrak . Sasvim sam sigurna da noć nije zvezdana, jer se oblaci još nisu razišli i kiša i dalje plaho pljušti, ali to i tako nije previše bitno za priču koja sledi. ) gospodina Neštoa dodatno okupa kamionet koji je previše brzo prošao kroz previše veliku baru previše blizu ivičnjaku.
               U drugoj sceni gospodin Nešto visi o iskrivljenoj šipki u prepunom autobusu, udišući vonj pokisle odeće koji se širi svuda oko njega sa negodovanjem nabirajući nos, dok mu se voda sa kišobrana sliva u levu cipelu.
               U trećoj sceni gospodin Nešto izlazi iz gradskog prevoza i uleće do članaka pravo u rupu na trotoaru koja je puna kišnice. Gotovo ravnodušno konstatuje da su mu sada obe cipele pune vode.
               U četvrtoj sceni hitro se saginje, podiže sa pločnika puža i pažljivo ga spušta na travnjak.
               U petoj sceni stiže kući, uredno otire đonove pred ulaznim vratima, otključava ih, ulazi, izuva se u predsoblju, tu skida i mokre čarape i bos tabana do kupatila da se istušira.
               U šestoj sceni je već spreman za spavanje, suv i u čistoj pidžami. Rešava da ipak nastavi sa čitanjem knjige koju je onomad onako demonstrativno odložio, ali nakon kraće pretrage ustanovljava da ju je zaboravio na stolu sa cvetnim dezenom u kafiću. Duboko uzdiše, uzima daljinski upravljač i uključuje TV sa nadom da će pronaći nešto iole podnošljivo za gledanje.

 

               Tu konobarica kafića vidno razočarana odlaže knjigu koju je njen gost u žurbi zaboravio i koju je počela da čita pošto je kiša rasterala sve goste, te je tako ostavila bez posla za to veče. Ovlaš još jednom briše pult, namešta stolice, prigušuje svetla, prezuva se u cipele sa visokom potpeticom, zaključava vrata lokala, otvara kišobran i žurnim korakom kreće ka mostu.

*za L.

 

 

 



Komentari (124)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

cassiopeia cassiopeia 19:09 20.09.2014

Brrr

Mene prošla tiha jeza
razmisljam razmisljam 19:22 20.09.2014

Re: Brrr

cassiopeia
Mene prošla tiha jeza


А штооо?

Но, да те језа прође ( Мислим, ако те, далеко било, још увек не пушта ), а и с обзиром да си прва свратила, је л' може нешто 'вако?

zilikaka zilikaka 19:32 20.09.2014

Re: Brrr

Mene prošla tiha jeza


Možda je i mene trebala da prođe, al nisam baš ukapirala zašto.
razmisljam razmisljam 19:36 20.09.2014

Re: Brrr

zilikaka
Mene prošla tiha jeza


Možda je i mene trebala da prođe, al nisam baš ukapirala zašto.


Па питај Кас да ти објасни. Ја стварно немам појма шта ју је то најежило. Мада слутим...
cassiopeia cassiopeia 20:49 20.09.2014

Re: Brrr

razmisljam
zilikaka
Mene prošla tiha jeza


Možda je i mene trebala da prođe, al nisam baš ukapirala zašto.


Па питај Кас да ти објасни. Ја стварно немам појма шта ју је то најежило. Мада слутим...


Te nema cipelu, te ima cipelu. Onda ona čita, pa ode na most. I kao nemam se zašta ježiti. Ooo, svi sveti
cassiopeia cassiopeia 20:51 20.09.2014

Re: Brrr

razmisljam
cassiopeia
Mene prošla tiha jeza


А штооо?

Но, да те језа прође ( Мислим, ако те, далеко било, још увек не пушта ), а и с обзиром да си прва свратила, је л' може нешто 'вако?


Hvala na torti! Prva liga!

Eno dole piše štos naježih.
razmisljam razmisljam 21:20 20.09.2014

Re: Brrr

cassiopeia

Te nema cipelu, te ima cipelu. Onda ona čita, pa ode na most. I kao nemam se zašta ježiti. Ooo, svi sveti



Хе, хе... Што једноставно, кад може компликовано и спуууки?

А није ти пало на памет да је књига коју је почео да чита господин Нешто једноставно веома лоше написана? И да девојку пут кући води преко моста? И да није фора да се около шеће у боросанама ако иоле држи до себе?

Не, него би ти одмах страву и ужас к'о да ти тога није довољно мимо ове приче.
razmisljam razmisljam 21:22 20.09.2014

Re: Brrr

cassiopeia

Hvala na torti! Prva liga!


Нема на чему, заслужила си је.

Eno dole piše štos naježih.


Где доле?
Горе.
( И ти би да допринесеш општој збрци? )
cassiopeia cassiopeia 12:39 22.09.2014

Re: Brrr

razmisljam
( И ти би да допринесеш општој збрци? )


Hihihihi


Jaril Jaril 19:26 20.09.2014

Прво форма

Како увлачиш први ред?!?
razmisljam razmisljam 19:34 20.09.2014

Re: Прво форма

Jaril
Како увлачиш први ред?!?


Како? Па пешке, наравно, јер другачије не знам.
Метем курсор на почетак сваког новог реда, па петнаест пута кврцнем спејс и тако од почетка до краја текста.
emsiemsi emsiemsi 20:33 20.09.2014

Re: Прво форма

razmisljam
Jaril
Како увлачиш први ред?!?


Како? Па пешке, наравно, јер другачије не знам.
Метем курсор на почетак сваког новог реда, па петнаест пута кврцнем спејс и тако од почетка до краја текста.

Ако не знаш никако другачије - постави курсор и уместо 15 пута спејс, притисни једанпут Tab. А да, сада видим да овај бајни едитор то не подржава --- ужас.
Успут, када сам већ свратио, само да приупитам - о чему се у овом блогу ради (мислим, прочитао сам, додуше, једва, све, али ...) ?
razmisljam razmisljam 21:11 20.09.2014

Re: Прво форма

emsiemsi

Ако не знаш никако другачије - постави курсор и уместо 15 пута спејс, притисни једанпут Tab. А да, сада видим да овај бајни едитор то не подржава --- ужас.


А ти стварно мислиш да се ја копчам позади?
Мислим, признајем да нисам рачунарски геније, али ипак знам барем пар најосновнијих цака.

Успут, када сам већ свратио, само да приупитам - о чему се у овом блогу ради (мислим, прочитао сам, додуше, једва, све, али ...) ?


Узгред, захваљујем на напору који си уложио у читање.
А ради се о експерименту у блоговању. Правим истраживање ко чита пажљиво, а ко само прелеће преко текста, ко разуме, а ко не схвата и тако то.

Наравно, и овој твојој реинкарнацији желим добродошлицу у моје блогодвориште. Драго ми је да си свратио. ( Наши смо. )
emsiemsi emsiemsi 21:27 20.09.2014

Re: Прво форма

razmisljam
emsiemsi

Ако не знаш никако другачије - постави курсор и уместо 15 пута спејс, притисни једанпут Tab. А да, сада видим да овај бајни едитор то не подржава --- ужас.


А ти стварно мислиш да се ја копчам позади?
Мислим, признајем да нисам рачунарски геније, али ипак знам барем пар најосновнијих цака.

Успут, када сам већ свратио, само да приупитам - о чему се у овом блогу ради (мислим, прочитао сам, додуше, једва, све, али ...) ?


Узгред, захваљујем на напору који си уложио у читање.
А ради се о експерименту у блоговању. Правим истраживање ко чита пажљиво, а ко само прелеће преко текста, ко разуме, а ко не схвата и тако то.

Наравно, и овој твојој реинкарнацији желим добродошлицу у моје блогодвориште. Драго ми је да си свратио. ( Наши смо. )

Прочитао сам баш пажљиво --- уочио сам чак да је бацила обе ципеле пре него је скочила, а када ју је тај извадио, имала је једну ... мислим, где ћеш пажљивије читање !?
Успут - не мислим да се копчаш позади, наши смо !
Но, увек ми је фасцинантно колики број људи и након деценијског коришћења компјутора не зна елементарне шорт-катове (као да је то не знам каква мудрост).
Jaril Jaril 21:55 20.09.2014

Re: Прво форма

А ти стварно мислиш да се ја копчам позади?

Ако, ако, да видиш шта је карма. Мени едитор не подржава ни 15 спејсова, сведе на један.
razmisljam razmisljam 22:18 20.09.2014

Re: Прво форма

emsiemsi


Прочитао сам баш пажљиво --- уочио сам чак да је бацила обе ципеле пре него је скочила, а када ју је тај извадио, имала је једну ... мислим, где ћеш пажљивије читање !?


Пааа сад... Ако у пажљиво читање спада и чињеница да ти део реченице који гласи:,,uredno ih slaže kraj ograde mosta'' препеваш са:,,уочио сам чак да је бацила ципеле'', онда добро. Мислим, где ћеш пажљивије читање?

Успут - не мислим да се копчаш позади, наши смо !


Уф, сад ми је лакнуло.

Но, увек ми је фасцинантно колики број људи и након деценијског коришћења компјутора не зна елементарне шорт-катове (као да је то не знам каква мудрост).


Није мудрост за оне које то занима, али мораш разумети да за категорију коју ја од милоште називам тупавим корисницима и те како јесте.
razmisljam razmisljam 22:32 20.09.2014

Re: Прво форма

Jaril

Ако, ако, да видиш шта је карма. Мени едитор не подржава ни 15 спејсова, сведе на један.


Ма, каква карма, Јариле? Лош програм за унос новог текста, ето то.

Е, сад морам и да елаборирам ( У преводу на српски - да се жалим / Знам, знам да то нису синоними, али, ето... /. ).
У Ворду све скоцкам, уредно сложим нове редове, размаке између пасуса, италике, болдове и све остало што бих да ми се нађе у тексту. Онда то лепо копирам овде и...? Морам ама баш све да подешавам из почетка, к'о да ништа нисам урадила, што ме, наравно, веома једи. Али, будући да сам стрпљива и трпељива, узмем па средим текст из почетка, успут мало гунђајући себи у браду, чисто да ми буде лакше.
blogovatelj blogovatelj 02:43 21.09.2014

Re: Прво форма

Ако у пажљиво читање спада и чињеница да ти део реченице који гласи:,,uredno ih slaže kraj ograde mosta'' препеваш са:,,уочио сам чак да је бацила ципеле'',


Pusti njega. On je dilea.
hajkula1 hajkula1 09:18 21.09.2014

Re: Прво форма

А ради се о експерименту у блоговању. Правим истраживање ко чита пажљиво, а ко само прелеће преко текста, ко разуме, а ко не схвата и тако то.



Slobodno me ubroj u one što kad čitaju, čitaju pažljivo.


Lajkić
razmisljam razmisljam 14:46 21.09.2014

Re: Прво форма

blogovatelj


Pusti njega. On je dilea.


Слушај, Блоги, немо' се љутиш, али бих те онако сасвим лепо замолила да мени препустиш одлуку кога ћу да пустим и ко је дилеа.
У сваком случају, хвала ти на савету.
razmisljam razmisljam 15:01 21.09.2014

Re: Прво форма

hajkula1


Slobodno me ubroj u one što kad čitaju, čitaju pažljivo.


Убројала.


Lajkić


Хвала.
emsiemsi emsiemsi 15:44 21.09.2014

Re: Прво форма

razmisljam
blogovatelj


Pusti njega. On je dilea.


Слушај, Блоги, немо' се љутиш, али бих те онако сасвим лепо замолила да мени препустиш одлуку кога ћу да пустим и ко је дилеа.
У сваком случају, хвала ти на савету.

Хехехе !
blogovatelj blogovatelj 16:13 21.09.2014

Re: Прво форма

Слушај, Блоги, немо' се љутиш, али бих те онако сасвим лепо замолила да мени препустиш одлуку кога ћу да пустим и ко је дилеа.
У сваком случају, хвала ти на савету.


Slušaj Razmi, ja sam samo rekao ono što mislim. I ubuduće ću.
Nisam savetovao, samo konstatovao.
razmisljam razmisljam 16:35 21.09.2014

Re: Прво форма

blogovatelj


Slušaj Razmi, ja sam samo rekao ono što mislim. I ubuduće ću.
Nisam savetovao, samo konstatovao.


Добро.
Мада, молила бих те да ми одговориш одакле ти ( и не само теби ) та потреба да се изјашњаваш о човеку онако узгред, када он ниуколико није тема, а у пежоративном контексту? Може да ти се не допада, да те иритира, нервира - штагод. Није ли у том случају једноставније прескочити његове коментаре и наставити даље?
Не спорим свачије право да изнесе свој став, али ме страшно збуњује непотребно и безразложно ( моје мишљење ) етикетирање.
Некако, бар на овом месту има доста простора за све и чини ми се да је сасвим непродуктивно износити таква мишљења. Шта би фалило да их задржиш за себе? Оно у шта сам сигурна је да би било много мање једа и нетрпељивости.

Волела бих да ову моју тираду не схватиш лично. Овај твој коментар је само прилика коју сам искористила да замолим за објашњења неких појава које ме већ одавно копкају.




blogovatelj blogovatelj 17:02 21.09.2014

Re: Прво форма

Није ли у том случају једноставније прескочити његове коментаре и наставити даље?


U pravu si.
U njegovom konkretnom slučaju sam to pokušao više puta, ali se uporno javlja kad god nešto prokomentarišem i proziva me i nešto kao savetuje, i nešto je kao saglasan sa mnom.
I šta bi ti uradila da si na mom mestu?
Tj. nema potrebe da mi odgovaraš, već si odgovorila. Odem lepo sa ovog bloga, prestanem da komentarišem i čekam da vidim hoće li me gnjaviti na drugim blogovima. Mada, ako je to činio do sada, ne sumnjam da će i nastaviti.
A vi sad slobodno možete da lepite u komentarima kuce, mace, smilje i bosilje i svet će biti lep a blogovi nežni.
razmisljam razmisljam 17:29 21.09.2014

Re: Прво форма

blogovatelj

U pravu si.
U njegovom konkretnom slučaju sam to pokušao više puta, ali se uporno javlja kad god nešto prokomentarišem i proziva me i nešto kao savetuje, i nešto je kao saglasan sa mnom.
I šta bi ti uradila da si na mom mestu?
Tj. nema potrebe da mi odgovaraš, već si odgovorila. Odem lepo sa ovog bloga, prestanem da komentarišem i čekam da vidim hoće li me gnjaviti na drugim blogovima. Mada, ako je to činio do sada, ne sumnjam da će i nastaviti.
A vi sad slobodno možete da lepite u komentarima kuce, mace, smilje i bosilje i svet će biti lep a blogovi nežni.


Мислим да се уопште нисмо разумели.
Уопште не покушавам да ти било шта пребацујем - само ми се учинило да бих могла да те питам чему то све, јер сам се надала да ћу од тебе добити поштен и конкретан одговор.
У реду, и добила сам га.
Капирам да ти човек не прија и подржавам твоју потребу да му одговориш на провокације. Ја бих, мислим да то не морам ни да ти говорим, настојала да га ескивирам по сваку цену ако је већ таква ситуација. Што, опет, не значи да је твој начин погрешан. Свако има свој на који се бори са провокаторима и ту ништа није спорно.
Међутим, оно што не контам је због чега си осетио порив да баш овде, код мене ти први почнеш. О томе се ради. ( Напад је најбоља одбрана, можда? Сумњам... )

Е, сад, додатно ми није јасно што си сад киван на мене?

Нема потребе да се овако демонстративно повлачиш. Овде те није гњавио - дакле, прескочи његове коментаре и коментариши друге ствари, ако ти је до коментарисања. Ако није - опет лепо. Нико ти неће замерити, а најмање ја.
Треба ли да нагласим и да ми није пало ни на крај памети да те терам са свог блога? Жао ми је ако си ме тако схватио.

А што се куца, маца, смиља и босиља тиче, мислим да знаш да ми је јасно да се тиме свет не поправља, али, с друге стране, то и није неки грех. Ваља се некад од света онаквог какав је и одморити.
Е, мени блоговање углавном томе служи.
Од поправљача света и тако све врви, па ми допусти мало ескапизма и нежности. Не верујем да тако нешто неког може озбиљно да повреди.




emsiemsi emsiemsi 21:23 21.09.2014

Re: Прво форма

razmisljam
blogovatelj

U pravu si.
U njegovom konkretnom slučaju sam to pokušao više puta, ali se uporno javlja kad god nešto prokomentarišem i proziva me i nešto kao savetuje, i nešto je kao saglasan sa mnom.
I šta bi ti uradila da si na mom mestu?
Tj. nema potrebe da mi odgovaraš, već si odgovorila. Odem lepo sa ovog bloga, prestanem da komentarišem i čekam da vidim hoće li me gnjaviti na drugim blogovima. Mada, ako je to činio do sada, ne sumnjam da će i nastaviti.
A vi sad slobodno možete da lepite u komentarima kuce, mace, smilje i bosilje i svet će biti lep a blogovi nežni.


Мислим да се уопште нисмо разумели.
Уопште не покушавам да ти било шта пребацујем - само ми се учинило да бих могла да те питам чему то све, јер сам се надала да ћу од тебе добити поштен и конкретан одговор.
У реду, и добила сам га.
Капирам да ти човек не прија и подржавам твоју потребу да му одговориш на провокације. Ја бих, мислим да то не морам ни да ти говорим, настојала да га ескивирам по сваку цену ако је већ таква ситуација. Што, опет, не значи да је твој начин погрешан. Свако има свој на који се бори са провокаторима и ту ништа није спорно.
Међутим, оно што не контам је због чега си осетио порив да баш овде, код мене ти први почнеш. О томе се ради. ( Напад је најбоља одбрана, можда? Сумњам... )

Е, сад, додатно ми није јасно што си сад киван на мене?

Нема потребе да се овако демонстративно повлачиш. Овде те није гњавио - дакле, прескочи његове коментаре и коментариши друге ствари, ако ти је до коментарисања. Ако није - опет лепо. Нико ти неће замерити, а најмање ја.
Треба ли да нагласим и да ми није пало ни на крај памети да те терам са свог блога? Жао ми је ако си ме тако схватио.

А што се куца, маца, смиља и босиља тиче, мислим да знаш да ми је јасно да се тиме свет не поправља, али, с друге стране, то и није неки грех. Ваља се некад од света онаквог какав је и одморити.
Е, мени блоговање углавном томе служи.
Од поправљача света и тако све врви, па ми допусти мало ескапизма и нежности. Не верујем да тако нешто неког може озбиљно да повреди.





Само да уважим тебе - као одличног, што не рећи, поред Микелеа и најбољег домаћина --- јер ми се чини да сам ја постао предмет (опсесија) једног Блогера са никнејмом - Блоговатељ.
Кратка рекапитулација - једном га је неко, можда чак и ја, мало зезао да је уз поправљање аутоматике крпао и котлове на термоелектрани, а он је то схватио лично толико тешко да сам се покајао мислећи тада - штета што су људи толико сујетни да могу грохотом да се смеју другима, а малу шалу на свој рачун нису у стању да оверрајдују.
Пратећи његов, и рад многих, само ми је потврђивало ту тужну чињеницу да - што су људи на 'нижем нивоу' то је та 'опасна бољка', тј. сујета на вишем и обратно.
Све би то било лепо када би ти исти могли да узврате на жаоку и шалу истом мером - но многи то нису у стању и почну да се неприлично понашају.
Е тада нити ја нећу да ретерирам и спреман сам на 'премеравање', најмање себе ради, највише других ради, јер агресивни људи не знају колико је доста. Оно што ја никада нисам, нити хоћу је - да притиснем батон 'обавестите цензора' нити да се удружујем у чопор како бих некога дисквалификовао - све своје битке бијем сам.
На жалост, многи људи никада не схвате да је најслађи смех онај који постигнеш смејући се на свој рачун - смејање на туђи рачун веома често води ка подсмеху.
Ја никада, нити у реалном, а нити у виртуелном животу се никоме не подсмевам - а подучавам у оба мода људе - да буду, пре свега људи, те посебно у овом виртуелном сегменту - да у расправи никада не "дирају' личност.
На жалост, то неки никада не схвате. Но, то је њихов проблем и то их не аболира од писања глупости.
Ти као добар домаћин си покушала на леп начин да то кажеш - да није лепо некоме рећи 'дилеа', када је евидентно да тај неко није 'дилеа' (шта год то значило) - а да је незгодан да би био згажен у тзв. размени мишљења - то јесте.
Ја бих ти се овиме још једном захвалио на гостопримству !
blogovatelj blogovatelj 05:11 22.09.2014

Re: Прво форма

Кратка рекапитулација - једном га је неко, можда чак и ја, мало зезао да је уз поправљање аутоматике крпао и котлове на термоелектрани


Mali doprinos rasvetljavanju jednog psihološkog profila...
Kaže "jednom ga je neko, možda čak i ja, malo zezao" a kad pogledaš info o niku emsiemsi vidiš da je na blogu desetak dana.
Blog o kome govori pisan je u julu ove godine. Autor bloga je Nurudin.
Link je ovde ---> KLIK
Tad se nije zvao emsiemsi, nego determined. I sa tim nikom, determined, je tog momenta takođe bio sedam dana na blogu i predstavljao se kao novi komentator. Pre nika determined imao je nik Charlie. Neki tvrde da je pre toga bio i savamala.
Stil mu je prepoznatljiv po tome što se često frlja latinskim rečima kojima ne zna značenje, po tome što obavezno pre uzvičnika i upitnika na kraju rečenice ostavlja razmak, ali to nikada ne radi kad je tačka u pitanju. Ponekad i piše rečenice bez ikakvog smisla.
Voli da se hvali i da je inženjer i da je profesor i da je radio sa budžetima reda veličine stotina miliona dolara.
Prve reči kojima mi se obratio na Nurudinovu blogu bile su "Извини што се мешам, но увек ме изиритира та теријерска острашћеност" a u svojoj tuposti ni do danas nije shvatio da se ja ni u kom slučaju nisam uvredio što pominje moj rad na kotlu, nego zbog njegovog nevaspitanog obraćanja. Uostalom, sam sam i rekao da sam radio na kotlu termoelektrane. Da me je bilo sramota, to ne bih ni pominjao.
Ovim sam želeo da kažem da ne razume pročitano, ukoliko je tekst makar malo zahtevniji za razumevanje.
E sad, Razmi, ti proceni je li on dilea ili nije...
Ovim sam završio izlaganje na tvojim blogovima, jer ne bih da ti remetim nirvanu.
A dilea će morati da me trpi na drugim blogovima, da opet parafraziram Maksu.
I da... Dilea znači budala na ciganskom.
emsiemsi emsiemsi 05:44 22.09.2014

Re: Прво форма

blogovatelj
Кратка рекапитулација - једном га је неко, можда чак и ја, мало зезао да је уз поправљање аутоматике крпао и котлове на термоелектрани


Mali doprinos rasvetljavanju jednog psihološkog profila...
Kaže "jednom ga je neko, možda čak i ja, malo zezao" a kad pogledaš info o niku emsiemsi vidiš da je na blogu desetak dana.
Blog o kome govori pisan je u julu ove godine. Autor bloga je Nurudin.
Link je ovde ---> KLIK
Tad se nije zvao emsiemsi, nego determined. I sa tim nikom, determined, je tog momenta takođe bio sedam dana na blogu i predstavljao se kao novi komentator. Pre nika determined imao je nik Charlie. Neki tvrde da je pre toga bio i savamala.
Stil mu je prepoznatljiv po tome što se često frlja latinskim rečima kojima ne zna značenje, po tome što obavezno pre uzvičnika i upitnika na kraju rečenice ostavlja razmak, ali to nikada ne radi kad je tačka u pitanju. Ponekad i piše rečenice bez ikakvog smisla.
Voli da se hvali i da je inženjer i da je profesor i da je radio sa budžetima reda veličine stotina miliona dolara.
Prve reči kojima mi se obratio na Nurudinovu blogu bile su "Извини што се мешам, но увек ме изиритира та теријерска острашћеност" a u svojoj tuposti ni do danas nije shvatio da se ja ni u kom slučaju nisam uvredio što pominje moj rad na kotlu, nego zbog njegovog nevaspitanog obraćanja. Uostalom, sam sam i rekao da sam radio na kotlu termoelektrane. Da me je bilo sramota, to ne bih ni pominjao.
Ovim sam želeo da kažem da ne razume pročitano, ukoliko je tekst makar malo zahtevniji za razumevanje.
E sad, Razmi, ti proceni je li on dilea ili nije...
Ovim sam završio izlaganje na tvojim blogovima, jer ne bih da ti remetim nirvanu.
A dilea će morati da me trpi na drugim blogovima, da opet parafraziram Maksu.
I da... Dilea znači budala na ciganskom.

Шта да ти кажем што ти већ нисам рекао - имплицитно и експлицитно ! Сам си о себи рекао све !
Сујета деградира - најстрашније.
razmisljam razmisljam 18:05 22.09.2014

Re: Прво форма

emsiemsi


Само да уважим тебе...


Хвала, али ниси морао.
Некако ми није била жеља да ваше међусобне односе расплићемо овде у ситна цревца.

Ја бих ти се овиме још једном захвалио на гостопримству !


Нема на чему.
razmisljam razmisljam 18:16 22.09.2014

Re: Прво форма

blogovatelj
...
...
...
E sad, Razmi, ti proceni je li on dilea ili nije...
Ovim sam završio izlaganje na tvojim blogovima, jer ne bih da ti remetim nirvanu.
A dilea će morati da me trpi na drugim blogovima, da opet parafraziram Maksu.
I da... Dilea znači budala na ciganskom.


Своје процене ко је какав најрадије задржавам за себе. Не осећам баш никакву потребу да их обзнањујем јавности, тако да ћу то учинити и овог пута. А моје је, као домаћице овог блогодворишта, да покушам да се понашам пристојно према свим намерницима, и да, колико је то могуће, покушам да изгладим сукобе када се појаве, што се, на моју велику радост, веома ретко дешава. Надам се да ми то не замераш.

Нирвану си ми већ пореметио, и не само ти, али, нема везе . Нисам ја баш толико крхке грађе да то не бих могла да поднесем.

Већ сам ти рекла: нема потребе да стављаш тачку на излагања по мојим блоговима. Увек си, а знам да то знаш, овде добродошао.

То што смо се тренутно неспоразумели ( Мада, ако ћемо поштено, у ствари и нисмо. )... пааа... дешава се. Ноу биг дил, бар ја тако мислим.



milisav68 milisav68 13:38 23.09.2014

Re: Прво форма

blogovatelj
I da... Dilea znači budala na ciganskom.

A budala na turskom znači - glupo.
niccolo niccolo 19:43 20.09.2014

Kakva je ovo

devojka izuva svoje cipele sa tankim, visokim potpeticama, uredno ih slaže kraj ograde mosta,

primećuje da joj je jedna cipela sa tankom, visokom potpeticom nestala u reci, dok joj je druga još uvek na nozi

nedoslednost?
razmisljam razmisljam 19:48 20.09.2014

Re: Kakva je ovo

niccolo

nedoslednost?




Наравно. Од друге сцене па док господин Нешто није одложио књигу, јер више није могао да чита такве глу... овај, недоследности.

Н.З. Вееелико позитивно даштање за пажљиво читање.

zilikaka zilikaka 19:50 20.09.2014

Re: Kakva je ovo

niccolo
devojka izuva svoje cipele sa tankim, visokim potpeticama, uredno ih slaže kraj ograde mosta,

primećuje da joj je jedna cipela sa tankom, visokom potpeticom nestala u reci, dok joj je druga još uvek na nozi

nedoslednost?


E, TO je advokat!
milisav68 milisav68 20:43 20.09.2014

Re: Kakva je ovo

razmisljam

Наравно. Од друге сцене па док господин Нешто није одложио књигу, јер више није могао да чита такве глу... овај, недоследности.

Н.З. Вееелико позитивно даштање за пажљиво читање.

Moram da priznam da sam i ja tu stao....i skrolovo na komentare....

E, a za nov red ne mora da se kucka, već samo pritisneš, pa gde stane.
mirelarado mirelarado 20:52 20.09.2014

Re: Kakva je ovo

niccolo
devojka izuva svoje cipele sa tankim, visokim potpeticama, uredno ih slaže kraj ograde mosta,

primećuje da joj je jedna cipela sa tankom, visokom potpeticom nestala u reci, dok joj je druga još uvek na nozi

nedoslednost?


Загонетни Пепељуга синдром? :)
cassiopeia cassiopeia 20:53 20.09.2014

Re: Kakva je ovo

zilikaka
niccolo
devojka izuva svoje cipele sa tankim, visokim potpeticama, uredno ih slaže kraj ograde mosta,

primećuje da joj je jedna cipela sa tankom, visokom potpeticom nestala u reci, dok joj je druga još uvek na nozi

nedoslednost?


E, TO je advokat!


Ja nisam advokat, a videla
razmisljam razmisljam 21:03 20.09.2014

Re: Kakva je ovo

zilikaka

E, TO je advokat!


Мајстор свог заната, без двоумљења. Тај се удуби у читање и само тражи те... недоследности, па кад пресавије табак...
razmisljam razmisljam 21:14 20.09.2014

Re: Kakva je ovo

milisav68


Moram da priznam da sam i ja tu stao....i skrolovo na komentare....


Милисаве, Милисаве...
Срећа твоја што си на крају ставио овај свој заштитни знак, иначе бих морала да реагујем овако:

( )

E, a za nov red ne mora da se kucka, već samo pritisneš, pa gde stane.


'Ајде!
zilikaka zilikaka 21:18 20.09.2014

Re: Kakva je ovo


Ja nisam advokat, a videla


Doobro, eto i tebi i Milisavu posebno priznanje!

P.S. Tela i ručno na vam napravim al dugo traje to muljanje oko formata kad nisi verziran, pa zato popunite sami.
razmisljam razmisljam 21:24 20.09.2014

Re: Kakva je ovo

mirelarado


Загонетни Пепељуга синдром? :)


Врло могуће. Штета што је господин Нешто заборавио књигу у кафеу, а и конобарица је одустала од читања врло брзо, па никада нећемо дознади да ли је то у питању.
razmisljam razmisljam 21:25 20.09.2014

Re: Kakva je ovo

cassiopeia


Ja nisam advokat, a videla


Браво за тебе.
emsiemsi emsiemsi 21:29 20.09.2014

Re: Kakva je ovo

razmisljam
zilikaka

E, TO je advokat!


Мајстор свог заната, без двоумљења. Тај се удуби у читање и само тражи те... недоследности, па кад пресавије табак...

Еееееј, сада видим да хвалите тога некога како пажљиво чита ... па ја сам то уочио читајући дијагонално.
Шта је ту проблем ?
milisav68 milisav68 21:30 20.09.2014

Re: Kakva je ovo

razmisljam

Милисаве, Милисаве...
Срећа твоја што си на крају ставио овај свој заштитни знак, иначе бих морала да реагујем овако:


Ima se - može se.
'Ајде!

Posle kažu pomozi čoveku....
razmisljam razmisljam 22:23 20.09.2014

Re: Kakva je ovo

emsiemsi

Еееееј, сада видим да хвалите тога некога како пажљиво чита ... па ја сам то уочио читајући дијагонално.


Добро, де, добићеш и ти диплом'цу од Зили.

Шта је ту проблем ?


Проблем је то што су као сви уочили па се праве важни, али нико сем Николоа се није нашао понуканим да се запита зашто је то тако, или да бар аутору приче скрене пажњу ако је у питању његов превид.
Ето.
razmisljam razmisljam 22:25 20.09.2014

Re: Kakva je ovo

milisav68

Ima se - može se.


Ако, ако...

Posle kažu pomozi čoveku....


Никад од те работе вајде није било, зар ја томе да те учим?
emsiemsi emsiemsi 22:28 20.09.2014

Re: Kakva je ovo

razmisljam
emsiemsi

Еееееј, сада видим да хвалите тога некога како пажљиво чита ... па ја сам то уочио читајући дијагонално.


Добро, де, добићеш и ти диплом'цу од Зили.

Шта је ту проблем ?


Проблем је то што су као сви уочили па се праве важни, али нико сем Николоа се није нашао понуканим да се запита зашто је то тако, или да бар аутору приче скрене пажњу ако је у питању његов превид.
Ето.

Ја мислим да сам аутора и питао о чему се овде ради --- јер ми је сама прича (немој да се љутиш, наши смо) била ... ма нема везе !
st.jepan st.jepan 00:56 21.09.2014

Re: Kakva je ovo

позитивно даштање

Misliš pozitivno brojanje?

Iskreno, meni priča baš legla - paše mi taj gard.
Neke delove ko da sam, božemioprosti, pisao ja.

Inače, svaka ti čast na strpljivosti sa smorsmor-om.
To se, sestro, prosto banuje. Unapred. Preventivno.


blogovatelj blogovatelj 03:06 21.09.2014

Re: Kakva je ovo

E, TO je advokat!


A zna da se kurči da ne čita tekstove blogova.
Ja nisam pročitao. Može neko sažvakano da mi objasni o čemu je reč u blogu?
niccolo niccolo 10:24 21.09.2014

Re: Kakva je ovo

Проблем је то што су као сви уочили па се праве важни

Da, da, kad su videli od mene, onda kao i oni su primetili

A zna da se kurči da ne čita tekstove blogova.

Ah, ta ljubomora...


stefan.hauzer stefan.hauzer 10:45 21.09.2014

Re: Kakva je ovo

Da, da, kad su videli od mene, onda kao i oni su primetili



koi si trendseter :)
razmisljam razmisljam 14:23 21.09.2014

Re: Kakva je ovo

st.jepan
позитивно даштање

Misliš pozitivno brojanje?


Да. Чика Јова Змај је у свом часопису ,,Невен'' имао и рубрику која се звала Даштања и бавила се енигматиком, тако да се позитивно даштање у ствари добија за тачан одговор/решење, а ја сам изразу мало на своју руку проширила намену.

Iskreno, meni priča baš legla - paše mi taj gard.


Хвала, Стјепане. Радује ме што пратиш моја причања и драго ми је што ти се ово допало.

Neke delove ko da sam, božemioprosti, pisao ja.


А зашто božemioprosti?

Inače, svaka ti čast na strpljivosti sa smorsmor-om.
To se, sestro, prosto banuje. Unapred. Preventivno.



Ма, само опуштено - то је мој мото. Некако ми лакше да сам стрпљива и да будем добра домаћица у свом блогодворишту свим намерницима, него да примењујем драконске мере. Уосталом, репресија сваке врсте је ђавоља работа.

Н.З. Уосталом није сваки сморсмор свакоме у истој мери смор.
razmisljam razmisljam 14:43 21.09.2014

Re: Kakva je ovo

emsiemsi

Ја мислим да сам аутора и питао о чему се овде ради --- јер ми је сама прича (немој да се љутиш, наши смо) била ... ма нема везе !


Пажљиви читалац би запазио да је аутор већ негде узбрдачке одговорио на постављено питање. Мислим да би било превише од истог очекивати и препев сопственог текста на разумљивије од већ изнетог. Хвала на разумевању.

Што бих се љутила?
Свакако да не очекујем да се моје писање сваком свиди.
Још ако би уместо ,,...ма нема везе !'' стајала некаква конкретна критичка опаска или замерка, била бих веома захвална, јер бих, евентуално, могла нешто и да променим на боље у свом писању.


razmisljam razmisljam 14:49 21.09.2014

Re: Kakva je ovo

blogovatelj

Ja nisam pročitao. Može neko sažvakano da mi objasni o čemu je reč u blogu?


Надам се да ће се већ наћи нека добра душица која ће ти изаћи у сусрет. Не знам зашто, али мени то не пада ни на крај памети.
st.jepan st.jepan 14:57 21.09.2014

Re: Kakva je ovo

А зашто božemioprosti?

Pretežito koloratura.
Uz nešto autoironičnosti.
драконске мере.

Me ne, nego logične mere. Suštinski demokratične!
Jer, ako čitaoci imaju pravo da biraju pisce koje će čitati, onda valjda i pisci imaju pravo da probiru čitaoce koji će ih čitati.
U tom smislu bi opcija "banuj" koja isključuje mogučnost komentarisanja, morala sadržati i pod-opciju "isključi mogućnost čitanja".

Edit: šala, mala.

razmisljam razmisljam 15:30 21.09.2014

Re: Kakva je ovo

st.jepan

Pretežito koloratura.
Uz nešto autoironičnosti.


Добро онда.

Me ne, nego logične mere. Suštinski demokratične!
Jer, ako čitaoci imaju pravo da biraju pisce koje će čitati, onda valjda i pisci imaju pravo da probiru čitaoce koji će ih čitati.
U tom smislu bi opcija "banuj" koja isključuje mogučnost komentarisanja, morala sadržati i pod-opciju "isključi mogućnost čitanja".

Edit: šala, mala.


Добро је да си едитовао коментар. Ослободио си ме силног писанија у полемичком тону.
st.jepan st.jepan 15:42 21.09.2014

Re: Kakva je ovo

Добро је да си едитовао коментар. Ослободио си ме силног писанија у полемичком тону

Da, mada sam dvoumio treba li edit.
Nisam navikao da tebi prevodim svoje (evo, priznajem) katkad čudne šale.

emsiemsi emsiemsi 15:50 21.09.2014

Re: Kakva je ovo

st.jepan
позитивно даштање

Misliš pozitivno brojanje?

Iskreno, meni priča baš legla - paše mi taj gard.
Neke delove ko da sam, božemioprosti, pisao ja.

Inače, svaka ti čast na strpljivosti sa smorsmor-om.
To se, sestro, prosto banuje. Unapred. Preventivno.



Шта да ти кажем што би те довољно увредило, а мене оставило пристојним - рецимо, на пример - тужибаба !?
Не, није довољно - ајде да пробам са - друкара !?
Е, ово већ може !
Успут, добре сам воље (као и увек) па ћу ти дати један савет (ниси га тражио, но, свеједно) --- немаш ти појма, но, није да се не трудиш. Да те нема годину дана на овом блогу, нико не би приметио. Према томе ... ма што бих ја тебе бесплатно саветовао, ето ти Крстић, он је сада беспослен (ако сам добро схватио).
emsiemsi emsiemsi 15:56 21.09.2014

Re: Kakva je ovo

razmisljam

...
Н.З. Уосталом није сваки сморсмор свакоме у истој мери смор.

Слажем се !
Волим такве људе (жене инклудид) као што си ти који се не поводе за коњуктурцима (на блогу или било где) и који имају свој став (о свему).
Ови репетитивци то веома тешко подносе.
Према томе, наши смо (увек по своме, не вређајући никога, држећи се својих принципа, енергично узвраћајући ако се има коме - башибозуку увек попуштајући, јер нисмо ми они).
st.jepan st.jepan 16:00 21.09.2014

Re: Kakva je ovo



Imaš novi nick?
Sad si smorsmor? Mislim, odmah si se prepoznao.

Да те нема годину дана на овом блогу, нико не би приметио.

Pa i nema me..., evo već dve tri godine.
Sem incidentualno.

A da tebe nema bar na dan dva, svi bi se ubedačili. :)
razmisljam razmisljam 16:03 21.09.2014

Re: Kakva je ovo

emsiemsi

Шта да ти кажем што би те довољно увредило, а мене оставило пристојним - рецимо, на пример - тужибаба !?
Не, није довољно - ајде да пробам се - друкара !?
Е, ово већ може !
Успут, добре сам воље (као и увек) па ћу ти дати један савет (ниси га тражио, но, свеједно) --- немаш ти појма, но, није да се не трудиш. Да те нема годину дана на овом блогу, нико не би приметио. Према томе ... ма што бих ја тебе бесплатно саветовао, ето ти Крстић, он је сада беспослен (ако сам добро схватио).


Дакле, овако: умољвају се сви учесници међусобног комплиментирања да за даље узајамно испољавање симпатија нађу неко друго блогодвориште. Шта је речено - речено је и нека се овде стави тачка. Ко сматра да треба да коригује комантар, молила бих га да то учини. Ко не сматра - на његову душу. У сваком случају морам да нагласим да овде није отворен простор за такмичење у изналажењу увреда и ad hominem ставова.

Уколико се дискусија и даље буде одвијала у истом тону, бићу принуђена да такве коментаре обришем.

Хвала на разумевању.
emsiemsi emsiemsi 16:03 21.09.2014

Re: Kakva je ovo

st.jepan


A da tebe nema bar na dan dva, svi bi se ubedačili. :)

Овде си у праву !
razmisljam razmisljam 16:07 21.09.2014

Re: Kakva je ovo

st.jepan

Da, mada sam dvoumio treba li edit.
Nisam navikao da tebi prevodim svoje (evo, priznajem) katkad čudne šale.


Као што рекох, добро је што си решио да едитујеш. С обзиром на изостанак смајлића, неко би могао да помисли да си озбиљан.
Што се мене тиче, немаш бриге. Преводилац за твоје шале ми још увек није потребан, а ако такве потребе буде, биће ти јављено на време.
st.jepan st.jepan 16:28 21.09.2014

Re: Kakva je ovo

Чика Јова Змај је у свом часопису ,,Невен'' имао и рубрику која се звала Даштања и бавила се енигматиком, тако да се позитивно даштање у ствари добија за тачан одговор/решење,

Ako se dobro sećam Serije, "daštanje" je tamo bio izraz za propitivanje, mahom gonetanje zagonetki.
Verovatno je koren "daštanja" u pitanju "šta? (šta znači?)".
PoSitivno brojanje medjutim, bio je poen koji se dobijalo za tačan odgovo na "daštalicu".
st.jepan st.jepan 17:33 21.09.2014

Re: Kakva je ovo

С обзиром на изостанак смајлића, неко би могао да помисли да си озбиљан.


Da, dešavalo mi se sve češće, pa sam, (ne može se večito mimosveta), i ja počeo da se, unatoć nelagodnosti, sve češće budalasto kreveljim. Čak i uz ono što bi za svakoga trebalo da je više nego očita šala.
Uz rizik da mi prebace samoreklamerstvo (a nije, nego je samo skraćivanje priče), evo ti nešto baš na tu temu.
razmisljam razmisljam 17:33 21.09.2014

Re: Kakva je ovo

st.jepan

Ako se dobro sećam Serije, "daštanje" je tamo bio izraz za propitivanje, mahom gonetanje zagonetki.
Verovatno je koren "daštanja" u pitanju "šta? (šta znači?)".
PoSitivno brojanje medjutim, bio je poen koji se dobijalo za tačan odgovo na "daštalicu".


Врло је до веома могуће да си у праву. Моје памћење је од врло крхке и непредвидиве сорте, а у њему је забележена моја верзија, за коју никако не бих смела да се усудим да тврдим да је тачна.


niccolo niccolo 18:56 21.09.2014

Re: Kakva je ovo

stefan.hauzer
Da, da, kad su videli od mene, onda kao i oni su primetili



koi si trendseter :)

Realno....
st.jepan st.jepan 19:14 21.09.2014

...

...
razmisljam razmisljam 20:29 21.09.2014

Re: Kakva je ovo

st.jepan

Da, dešavalo mi se sve češće, pa sam, (ne može se večito mimosveta), i ja počeo da se, unatoć nelagodnosti, sve češće budalasto kreveljim. Čak i uz ono što bi za svakoga trebalo da je više nego očita šala.
Uz rizik da mi prebace samoreklamerstvo (a nije, nego je samo skraćivanje priče), evo ti nešto baš na tu temu.


Е, хвала за линк. Са задовољством сам се подсетила те твоје приче.

А то око разумевања и неразумевања и шале и збиље подједнако је велики проблем у виртуелном свету. Стога сам ја одавно прибегла употреби смајлића не бих ли њима надоместила мимику и гестикулацију, које веома недостају у овом виду комуникације.
Осим тога, много је лакше прочитати исправно шта човек заиста мисли када нешто напише ако си имао прилике да га барем овлаш сретнеш у реалном свету. Тада се коцкице сложе онако како треба, дочим је овде сасвим друга ствар. И отуд, мислим, по Блогу и бива толико непотребних неспоразума.
st.jepan st.jepan 21:02 21.09.2014

Re: Kakva je ovo

Блогу и бива толико непотребних неспоразума.

Osim u zaista rektim slučajevima, nesporazumi na blogu nisu nepotrebni.

Naprotiv, mahom su dragoceni, i to na više načina:

Rekao bih čak da su sok bloga, čine ga dinamičnijim i intrigantnijim, kako za diskutante, tako i za kibicere. Deluju podsticajno na učesnike da svoje stavove, ne samo bolje artikulišu i plasiraju, nego i da ih u tom procesu razude i prodube.

Naravno, bilo bi dobro kad razrešavanje nesporazuma ne bi rezultovalo samo redizajnom, nego i suštinskom revizijom stavova, ali ovde na takav slučaj još nisam naišao.
emsiemsi emsiemsi 21:28 21.09.2014

Re: Kakva je ovo

razmisljam
emsiemsi

Шта да ти кажем што би те довољно увредило, а мене оставило пристојним - рецимо, на пример - тужибаба !?
Не, није довољно - ајде да пробам се - друкара !?
Е, ово већ може !
Успут, добре сам воље (као и увек) па ћу ти дати један савет (ниси га тражио, но, свеједно) --- немаш ти појма, но, није да се не трудиш. Да те нема годину дана на овом блогу, нико не би приметио. Према томе ... ма што бих ја тебе бесплатно саветовао, ето ти Крстић, он је сада беспослен (ако сам добро схватио).


Дакле, овако: умољвају се сви учесници међусобног комплиментирања да за даље узајамно испољавање симпатија нађу неко друго блогодвориште. Шта је речено - речено је и нека се овде стави тачка. Ко сматра да треба да коригује комантар, молила бих га да то учини. Ко не сматра - на његову душу. У сваком случају морам да нагласим да овде није отворен простор за такмичење у изналажењу увреда и ad hominem ставова.

Уколико се дискусија и даље буде одвијала у истом тону, бићу принуђена да такве коментаре обришем.

Хвала на разумевању.

Сагласан !
Коригујем свој коментар упуућен овом стјепану - у смислу да га повлачим и да свечано изјавим да њега нећу коментарисати овде, вероватно и било где даље на овом блогу.
razmisljam razmisljam 18:02 22.09.2014

Re: Kakva je ovo

st.jepan

Osim u zaista rektim slučajevima, nesporazumi na blogu nisu nepotrebni.

Naprotiv, mahom su dragoceni, i to na više načina:

Rekao bih čak da su sok bloga, čine ga dinamičnijim i intrigantnijim, kako za diskutante, tako i za kibicere. Deluju podsticajno na učesnike da svoje stavove, ne samo bolje artikulišu i plasiraju, nego i da ih u tom procesu razude i prodube.

Naravno, bilo bi dobro kad razrešavanje nesporazuma ne bi rezultovalo samo redizajnom, nego i suštinskom revizijom stavova, ali ovde na takav slučaj još nisam naišao.


Хммм... да... Може та проблематика и тако да се посматра. Сасвим има смисла.

razmisljam razmisljam 18:07 22.09.2014

Re: Kakva je ovo

emsiemsi


Сагласан !
Коригујем свој коментар упуућен овом стјепану - у смислу да га повлачим и да свечано изјавим да њега нећу коментарисати овде, вероватно и било где даље на овом блогу.


Захваљујем. ( И држим те за реч. )
Hansel Hansel 23:17 22.09.2014

Re: Kakva je ovo

zilikaka
E, TO je advokat!

Досадно му, пошто је у штрајку...
zilikaka zilikaka 19:27 23.09.2014

Re: Kakva je ovo

Досадно му, пошто је у штрајку...


Vidiš, to mi nije palo na pamet!

Mada, nema ga nešto, možda se (z)dao u nabavku...




Jaril Jaril 22:05 20.09.2014

А сад садржај

Много бре ово све влажно, да простиш.
razmisljam razmisljam 22:33 20.09.2014

Re: А сад садржај

Jaril
Много бре ово све влажно, да простиш.


Јееесте, ал' таква година.
myredneckself myredneckself 02:06 21.09.2014

Re: А сад садржај

devojka izuva svoje cipele sa tankim, visokim potpeticama, uredno ih slaže kraj ograde mosta, zatim se penje na nju i skače u tamnu vodu.

primećuje da joj je jedna cipela sa tankom, visokom potpeticom nestala u reci, dok joj je druga još uvek na nozi.


Ovakve greške, prekidi kontinuiteta, dešavaju se i na filmu. Često se desi da je glumica recimo u jednoj sceni sa flekom na haljini, a u sledećoj sceni iste situacije u čistoj, čistackoj haljini.
U Piratima je na brodu oko Džeka Speroua njegova kostimirana piratska družina, ali je zaboravljen i jedan član posade sa snimanja, sa stetson šeširom i majicom kratkih rukava. Dešava se i filmadžijama, kad neko ne radi dobro svoj posao, ili zakaže poneka kontrola.

razmisljam razmisljam 14:34 21.09.2014

Re: А сад садржај

myredneckself


Ovakve greške, prekidi kontinuiteta, dešavaju se i na filmu. Često se desi da je glumica recimo u jednoj sceni sa flekom na haljini, a u sledećoj sceni iste situacije u čistoj, čistackoj haljini.
U Piratima je na brodu oko Džeka Sparoua njegova kostimirana piratska družina, ali je zaboravljen i jedan član posade sa snimanja, sa stetson šeširom i majicom kratkih rukava. Dešava se i filmadžijama, kad neko ne radi dobro svoj posao, ili zakaže poneka kontrola.


Е, сад морам да се аутујем, када си овако озбиљно и студиозно апсолвирала једну од тема приче.
Наиме, збиља сам имала у рукама књигу ( т.зв. бестселер и тако то ) у којој се на једном листу ( пази - то су само две странице штампане прилично великим фонтом ) издешавало све ово што сам препричала у уводном делу.
Мислим, изнервирала сам се више него господин Нешто, али сам наставила са читањем.
'Ајде, то за ципеле - деси се омашка, мада је зачудно, јер је за претпоставити да се то мало сцене пише у једном даху и да мисао тече у континуитету, али онда се сат времена цеде као да су све време испод Нијагариних водопада, а затим још не иду под туш него блатиште, кал и штроку елегантно скидају пешкирима.
Шта рећи?
Признајем, књигу сам прочитала до краја. У мени чучи притајени мазохиста.

И да, у праву си:

Dešava se i filmadžijama, kad neko ne radi dobro svoj posao, ili zakaže poneka kontrola.


Неко дефинитивно није урадио свој посао како ваља у случају о коме сам писала.

zilikaka zilikaka 14:39 21.09.2014

Re: А сад садржај

Tkoja knjiga?
razmisljam razmisljam 15:25 21.09.2014

Re: А сад садржај

zilikaka
Tkoja knjiga?


Паз' да ти не кажем. Нећу да рекламирам лоше производе.
jinks jinks 10:38 22.09.2014

Re: А сад садржај

zilikaka
Tkoja knjiga?

Mislite tkoja tknjiga :)
emsiemsi emsiemsi 13:31 22.09.2014

Re: А сад садржај

jinks
zilikaka
Tkoja knjiga?

Mislite tkoja tknjiga :)

Тмујина !
Hansel Hansel 23:20 22.09.2014

Re: А сад садржај

'Ајде сад, кад сте такве ситн... детаљисткиње, који рото-роман чита Милена Дравић у возу у "Извињавамо се, много се извињавамо"?
razmisljam razmisljam 00:09 23.09.2014

Re: А сад садржај

Hansel
'Ајде сад, кад сте такве ситн... детаљисткиње, који рото-роман чита Милена Дравић у возу у "Извињавамо се, много се извињавамо"?


А што ти бркаш (с)лончиће,а?
Једно је када неко направи материјалну грешку претендујући да пише озбиљан литерарни састав, а сасвим друго памћење детаља из прочитаног/одгледаног... нејм ит...

И одмах да признам: немам појма који је одговор на твоје питање. Што је најгоре, и када ( ако ) ми кажеш одговор, пре или касније ћу га заборавити. А није да не бих да сазнам.



Hansel Hansel 09:37 23.09.2014

Re: А сад садржај

Ма, ја то по врло слободној асоцијацији!

А Милена тамо чита "Није злато све што сија"!
razmisljam razmisljam 13:54 24.09.2014

Re: А сад садржај

Hansel
Ма, ја то по врло слободној асоцијацији!


Много ти нешто себи слободе допушташ.

А Милена тамо чита "Није злато све што сија"!


Хвала за информацију.
jinks jinks 06:37 21.09.2014

...

Uh, pa nije lako stvarno biti nešto.

Jer imena se neretko olako daju za nešto ili nekog za šta se na kraju ispostavi da je nažalost ipak ništa ili niko.
razmisljam razmisljam 14:52 21.09.2014

Re: ...

jinks
Uh, pa nije lako stvarno biti nešto.

Jer imena se neretko olako daju za nešto ili nekog za šta se na kraju ispostavi da je nažalost ipak ništa ili niko.


Са именима је и иначе веома компилкована ситуација, како год да окренеш. Стога не чуди да људи теже да постану име у свом послу. Јер, на крају крајева, име је једино што стварно поседујеш, а уз то си у ситуацији да треба да направиш видљиву разлику у односу на све имењаке.
jinks jinks 18:37 21.09.2014

Re: ...

Са именима је и иначе веома компилкована ситуација, како год да окренеш.

Pa da ... da ne preterujem, kad nekome date ime to je kao da ste mu dali blanko kredit na nepoznato, bez kamate i bez povraćaja.

Mislim, neko je, na primer, sa imenom Adolf H. mogao sasvim miran život da proživi ... da je imao sreće da mu sujeta tako burno ne dođe do izražaja.

razmisljam razmisljam 20:36 21.09.2014

Re: ...

jinks

Pa da ... da ne preterujem, kad nekome date ime to je kao da ste mu dali blanko kredit na nepoznato, bez kamate i bez povraćaja.

Mislim, neko je, na primer, sa imenom Adolf H. mogao sasvim miran život da proživi ... da je imao sreće da mu sujeta tako burno ne dođe do izražaja.



Да, свакако, али не може се ходати светом без имена. Није практично.

Што се пак А. Хитлера тиче,а и многих других који су под својим именима свет покушавали да обоје у црно, тужна је чињеница да су својим понашањем и деловањем та иста имена успели да потисну и скрајну. Да су били мало другачији, ем би иста имена била чешћа, ем се од њих не би зазирало нити би носила негативне конотације.

jinks jinks 07:45 22.09.2014

Re: ...

Да, свакако, али не може се ходати светом без имена. Није практично.

Naravno, iz ko zna kojih sve ne razloga ima smisla da svi ljudi na početku života imaju različita imena :)

Jedino što izgleda da sa vremenom mnogi počinju da svode sebe na nekoliko dosta sličnih stvari. A složićete se da iz nekih drugih bitnih razloga uopšte nije praktično da se zovu drugačije, ako su već sveli sebe na manje više približno isto :)
razmisljam razmisljam 18:22 22.09.2014

Re: ...

jinks

Naravno, iz ko zna kojih sve ne razloga ima smisla da svi ljudi na početku života imaju različita imena :)

Jedino što izgleda da sa vremenom mnogi počinju da svode sebe na nekoliko dosta sličnih stvari. A složićete se da iz nekih drugih bitnih razloga uopšte nije praktično da se zovu drugačije, ako su već sveli sebe na manje više približno isto :)


Да, као што већ рекох, компликовано је то са именима.
И то свођење на слично о коме причаш... У ствари, делује сасвим логично. Мада је сваки појединац свет за себе, многи светови се толико преплићу и толико су слични да се неминовно на концу сведу ,,na manje više približno isto'', што у суштини нити је необично, нити је страшно, нити је проблем сам по себи.
Оно што јесте проблем је то што се различитост слабо цени и ретко негује. А ту не помаже ни сасвим јединствено име .
Черевићан Черевићан 08:36 21.09.2014

мис'им

чар слободе стваралаштва
чучи баш ...... у недореку
све на тацни када скоцкаш
знатижељу и немами неку
razmisljam razmisljam 14:58 21.09.2014

Re: мис'им

Черевићан
чар слободе стваралаштва
чучи баш ...... у недореку
све на тацни када скоцкаш
знатижељу и немами неку


Право усриду, гос'н Чер.
Ако се баш све послаже на тацну, постаје незанимљиво. Овако, када неке ствари остану недоречене, тек натукнуте или прећутане, машта може да рашири своја крила и тек тада, заправо, почиње права игра између аутора и конзумента ( што би био трапав али обједињени назив за све потрошаче свих врста стваралаштва ).

Хвала што сте то тако лепо срочили и уподобили у риме.
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:05 21.09.2014

.

ala ti umeš da pišeš,razmišljalice.

razmisljam razmisljam 15:03 21.09.2014

Re: .

stefan.hauzer
ala ti umeš da pišeš,razmišljalice.


Их, бреее...
Ала ти умеш да комплиментираш, Стеф!
fantomatsicna fantomatsicna 11:49 21.09.2014

Radoznala

Priča je fanatstična! Malo me kopka koje L?
Ja tebi nemam ponuditi lepu priču ali evo da ti uštedim kad praviš kolače jeftin način da kod kuće napraviš Mascarpone
razmisljam razmisljam 15:10 21.09.2014

Re: Radoznala

fantomatsicna
Priča je fanatstična!


Фантастична или фантоматсична?
Хвала пуно.

Malo me kopka koje L?


Е, извини, али мораћу да те оставим у незнању. Можда тек да ти кажем да је у питању једна дивнадивнадивна особа која је делимично ,,крива'' за ову причу.


Ja tebi nemam ponuditi lepu priču ali evo da ti uštedim kad praviš kolače jeftin način da kod kuće napraviš Mascarpone


Имаш ти лепих прича и не знам зашто их не окачиш на овом месту. Знаш да ти је моје блогодвориште увек широм отворено.

Пуно хвала за рецепт.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana