Politika| Zdravlje

Psihijatrijski slučaj u Skupštini

Nebojsa Krstic RSS / 09.08.2014. u 14:46

 

 

Sklon sam, priznajem, da verujem ljudima. Kad čovek nešto tvrdi, ako to radi sa ubeđenjem i strašću, poverujem, šta ću. Nisam od one vrste koja sve prima sa zadrškom i grimasom na licu. U tom smislu verujem Vučiću kad kaže da želi da Srbija bude normalna i pristojna zemlja. Neko će me, možda, podsetiti na potrebu političara da govore ono što lepo zvuči i ono što narod voli da čuje, ali ja verujem, možda zato što sam naivan, a možda zato što mi organizam zahteva da u ovoj političkoj kakofoniji i paroksizmu pronađem bar i najmanje svetlašce koje ukazuje na mogući izlaz.

Pošto je tako, blago ću se osvrnuti na par pojava koje me, takvog kakav sam, dodatno zbunjuju i unose mi nespokoj.

Pre par dana, u Skupštini, poslanici debatuju...Ne slušam pažljivo jer sam sasvim smoren od arogancije poslanika vladajuće stranke koji skaču kao opareni na svaku stvar koja im se ne dopadne a dolazi sa opozicione strane. I ne samo da sam smoren, već mi prenemaganje i samohvalisavost određenih ličnosti izaziva užasan zamor mentalnog materijala... A onda, iznebuha, uvaženi narodni poslanik Zoran Babić, šef poslaničke grupe SNS, krenu da poslanika Borislava Stefanovića (DS) vređa na pasja kola. Babić je, inače, poznat po tome što je udvorištvo i poltronsko ponašanje, koje je u Skupštini vrlo rasprostranjena pojava, uspeo da digne na kub. Poznat je i po patetičnim izlivima praznoslovlja koje neumereno ukrašava promenama glagola trebati kakve srpski jezik poznaje, ali ne prihvata. No, čak i taj i takav, uspeo je da me neprijatno iznenadi. U svom obraćanju, «Dr» Babić je kod poslanika Stefanovića «otkrio» zdravstveni poremečaj, dijagnostifikovao ga i ponudio mu besplatnu psihijatrijsku pomoć. Na ovaj način, predsednik poslaničke grupe vladajuće stranke, osim što je na skandalozan način zagazio u nadrilekarstvo (koje je, koliko znam, kažnjivo po krivičnom zakonu), i pored toga što je uvredio poslanika Stefanovića, uvredio je sve građane Srbije, specijalno one koji boluju od neuropsihijatrijskih oboljenja. Naši sugrađani, koji imaju psihijatrijsku dijagnozu, punopravni su članovi zajednice i imaju svako pravo ovog sveta na anonimnost i na mir. Nijedan političar, naročito ne onaj koji sedi u najvišoj zakonodavnoj instituciji, nema pravo da se kliberi i sprda sa njihovom bolešću, niti da ih izvrgava podsmehu i ruglu.

E, pošto je to tako, pošto je g. Babić svojim gestom uvredio građane, a Narodnoj Skupštini urušio ugled i dostojanstvo, sklon sam da ocenim da on nije pravi reprezent politike koja Srbiju prevodi u stanje «normalnosti i pristojnosti», pa bih pitao premijera:

«Kada ćete smeniti poslanika Babića i izbaciti ga iz Skupštine Srbije kako ne bi više brukao i Skupštinu i vas? Time ćete, g. predsedniče Vlade, zaštiti svoje političke protivnike od verbalnog (i svakog drugog) nasilja, što je vaša dužnost, i, ono što je još važnije - potvrdićete da ozbiljno mislite kada govorite o pristojnoj i normalnoj zemlji koju želite da izgradite.»

Pošto sam već u mogućnosti da se, ovako preko novina, obratim prvom čoveku srpske vlade, skrenuo bih mu pažnju na još jednu pojavu koja, bojim se, remeti koncept za koji se opredelio.

Radi se, naime, o nekim izborima u dalekoj budućnosti, kada neki drugi ljudi budu formirali neku novu vladu za koju će tvrditi da je najbolja u istoriji svih srpskih vlada. Ti, dakle, budući ljudi, premijer i ministri, ako se budu držali principa koji već dve godine i sto dana ustanovljava SNS, tvrdiće da je prethodna (tj. ova aktuelna) vlada lopovska i zločinačka. Govoriće da je prethodna vlada (tj. ova sadašnja) uništila i razorila Srbiju, da je prodala Kosovo, da je unesrećila zemlju, da je odgovorna za stotine hiljada nezaposlenih, da je kolektivno kriva za lopovske privatizacije i da se nedomaćinski i rasipnički ponašala, te da je mrzela i svoju zemlju i svoj narod (čim je radila sve te nedolične stvari).

 Nemoj da neko i na trenutak pomisliti da neće!

Ako se predstavnici te buduće vlade budu ponašali po modelu preuzetom od sadašnje, izjavljivaće, garantujem, o sadašnjoj sve najgore, označavaće ih kolektivnim krivcima, blatiće ih u novinama, nadevaće im ružne epitete, a njihov će mandat takođe prolaziti uludo, u trošenju ogromne količine energije na stvaranje novog sloja «neprijatelja» (danas «žutih», a u budućnosti «naprednjačkih» kriminalaca i zlikovaca); dakle, energija će se gubiti na stvaranje novih omraza i podela, umesto da se koristi za reformisanje društva koje je potpuno nemoguće bez zajedničkog napora svih građana naše zemlje.

Srbija će, ako se nešto hitno ne promeni, i dalje živeti u nepristonom i nenormalnom začaranom krugu mržnje, revanšizma i međusobnih optužbi koje koče svaki razvoj i napredak. Ako premijer Vučić ozbiljno misli kada kaže da želi normalnu i pristojnu Srbiju, morao bi nekoliko trenutaka svog dragocenog vremena da posveti i razmišljanju o ovom problemu.

 

Objavljeno u Našim Novinama 9.8.2014. 



Komentari (104)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 14:57 09.08.2014

Ko o čemu

... Krstić o pristojnosti.
Poštujem, pozdravljam, slažem se.
I sažaljevam slučaj.
Takvi kakvi su - i ovo im je foliranje na ivici izdržljivosti.

A u budćnosti - teško će se pojaviti neko toliko maštovit da pretera sa ocenama i pridevima u opisu ovoga što se dešava.
hajkula1 hajkula1 11:35 10.08.2014

Re: Ko o čemu

freehand
... Krstić o pristojnosti.
Poštujem, pozdravljam, slažem se.
I sažaljevam slučaj.
Takvi kakvi su - i ovo im je foliranje na ivici izdržljivosti.

A u budćnosti - teško će se pojaviti neko toliko maštovit da pretera sa ocenama i pridevima u opisu ovoga što se dešava.



Kad je o pristojnosti rec, kakva je reakcija, epilog, u ovom slucaju? Meni ni do danas ne izlazi iz glave. Radi se o dostojnosti zaposlenih u pravosudju.


http://www.vesti-online.com/Vesti/Hronika/211055/Skandalozna-proslava-sindikata-pravosuda





Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:18 09.08.2014

Поруке: Предраг Брајовић Александру Вучићу

Поруке: Небојша Крстић Александру Вучићу
«Kada ćete smeniti poslanika Babića i izbaciti ga iz Skupštine Srbije kako ne bi više brukao i Skupštinu i vas? Time ćete, g. predsedniče Vlade, zaštiti svoje političke protivnike od verbalnog (i svakog drugog) nasilja, što je vaša dužnost, i, ono što je još važnije - potvrdićete da ozbiljno mislite kada govorite o pristojnoj i normalnoj zemlji koju želite da izgradite.»

Не постоји други начин да Србија постане нормална земља него да та нормалност отпочне од њеног врха и државе. Прилично је једноставно: не можемо очекивати да се српски грађани понашају по једном моделу ако се њихове политичке вође понашају по другом. То значи, рецимо -- ако неко фалсификује свој научни рад на основу којег је стекао титулу, за то мора политички и законски да одговара. (Замислимо да неки хирург стекне своје знање фалсификатом, да ли бисмо му и стручно а камоли морално веровали?!)

Иако изгледа далеко и готово немогуће, да су министар доктор Стефановић и градоначелник доктор Мали политички изопштени због својих научних недела, тиме би се јавности послала јасна порука о неподобности таквог понашања. И она би се, јавност, како тако држала ње. Овако... овако смо и даље земља мусавих превараната, у земљи у којој се, доказано, муљање исплати., Јер доказ за то су: министар доктор Стефановић и градоначелник доктор Мали.

(Него, шта би са доктором Шапићем, да ли је он сносио неке политичке консеквенце свог неморалног чињења?)
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:31 09.08.2014

Re: Поруке: Предраг Брајовић Александру Вучићу

(Него, шта би са доктором Шапићем, да ли је он сносио неке политичке консеквенце свог неморалног чињења?)

Koliko ja znam nije. DS nema nikakav problem oko toga.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:21 09.08.2014

Re: Поруке: Предраг Брајовић Александру Вучићу

Nebojsa Krstic
(Него, шта би са доктором Шапићем, да ли је он сносио неке политичке консеквенце свог неморалног чињења?)

Koliko ja znam nije. DS nema nikakav problem oko toga.

Hm.
Znači, niko nema problem oko toga?
Pa što se onda Aleksandar iščuđava kako mu se Srpčad ponaša: ona se ponaša onako kako joj se daje primer. Da je on izbacio ministra doktora iz Vlade, ni Aca Šapalapa ni bi bio na svojoj funkciji u DSu. To su elementarne logičke operacije.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:29 09.08.2014

Re: Поруке: Предраг Брајовић Александру Вучићу

Pa što se onda Aleksandar iščuđava kako mu se Srpčad ponaša: ona se ponaša onako kako joj se daje primer. Da je on izbacio ministra doktora iz Vlade, ni Aca Šapalapa ni bi bio na svojoj funkciji u DSu. To su elementarne logičke operacije.

Kao i obrnuto.
prapra prapra 04:40 10.08.2014

Re: Поруке: Предраг Брајовић Александру Вучићу

Nebojsa Krstic
(Него, шта би са доктором Шапићем, да ли је он сносио неке политичке консеквенце свог неморалног чињења?)

Koliko ja znam nije. DS nema nikakav problem oko toga.


Odakle ti to? Demokrate su dale odličnu izjavu.

На основу чињеница које је група аутора изнела у тексту "Дрски плагијат Александра Шапића", објављеног на сајту Пешчаника, Демократска странка изјављује:

1. Не пада нам на памет и да помислимо да је у питању "најглупље образложење о плагијату које смо икада чули", а камоли да то изрекнемо.
2. Не пада нам на памет да рушимо сајт Пешчаника.
3. Придружујемо се позиву групе аутора да Универзитет Унион у Београду покрене поступак преиспитивања дисертације и докторског звања г. Шапића, уз пуну непристрасност и независност тог поступка, тако што ће у одлучивање о валидности доктората г. Шапића укључити и професоре који нису запослени на Униону.
4. Сви наредни поступци како Александра Шапића, тако и ДС, зависиће од исхода тог преиспитивања. И биће предузети без оклевања, патетике и спиновања.
buba_truba buba_truba 12:08 10.08.2014

Re: Поруке: Предраг Брајовић Александру Вучићу

prapra
Nebojsa Krstic
(Него, шта би са доктором Шапићем, да ли је он сносио неке политичке консеквенце свог неморалног чињења?)

Koliko ja znam nije. DS nema nikakav problem oko toga.


Odakle ti to? Demokrate su dale odličnu izjavu.

Tako je. A odlično su reagovali i kada je Šapić lascivno twitovao na temu prezimena austrijskog ministra inostranih poslova - smenjen je sa mesta generalnog sekretara stranke.

Verovatno mu se sve ovo nije dopalo pa se šuška...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:15 10.08.2014

Re: Поруке: Предраг Брајовић Александру Вучићу

Odakle ti to? Demokrate su dale odličnu izjavu.

На основу чињеница које је група аутора изнела у тексту "Дрски плагијат Александра Шапића", објављеног на сајту Пешчаника, Демократска странка изјављује:

1. Не пада нам на памет и да помислимо да је у питању "најглупље образложење о плагијату које смо икада чули", а камоли да то изрекнемо.
2. Не пада нам на памет да рушимо сајт Пешчаника.
3. Придружујемо се позиву групе аутора да Универзитет Унион у Београду покрене поступак преиспитивања дисертације и докторског звања г. Шапића, уз пуну непристрасност и независност тог поступка, тако што ће у одлучивање о валидности доктората г. Шапића укључити и професоре који нису запослени на Униону.
4. Сви наредни поступци како Александра Шапића, тако и ДС, зависиће од исхода тог преиспитивања. И биће предузети без оклевања, патетике и спиновања.

Mislim da je ovo saopštenje tipično za ljude koji bi da sebe zaštite tako što će problem da prebace drugome (nekakvim komisijama, koje su inače poznate po svojoj efikasnosti).

Ispravna reakcija DS-a bile je da Šapić istog trenutka da ostavku (ne zato što je dokazano da je plagirao,nego zato što se pojavila sumnja...pa nek komisija utvrđuje dalje).

Ovim gestom svi osumnjičeni za plagijat na drugoj strani bili bi stavljeni u procep i bili bi izloženi pitanju, zašto i vi ne učinite isto.

Dakle, DS je uradila sasvim pogrešnu stvar.

PS. U Đinđićevo vreme jedan je ministar bio osumnjičen za harasment. Premijer ga je odmah smenio, pre nego je sud doneo odluku da li je kriv...zbog štete koju je ta tema nanosila vladi.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:30 10.08.2014

Re: Поруке: Предраг Брајовић Александру Вучићу

Постали смо, опет, предмет спрдње.
Ово доле је нови немачки Шпигел.
Превод је сувишан, али да ипак дам назнаке: афере с плагијатима у Србији, тајне докторске титуле, чак и сам председник државе студирао непримећен у јавности, плагијати -- наставак деценијске традиције, министар унутрашњих послова свој докторат преписавао...



Сви говнарски српски научни фалсификатори не распродају свој углед, већ углед свих нас.

ИЗВОР
freehand freehand 14:12 10.08.2014

Re: Поруке: Предраг Брајовић Александру Вучићу

Ispravna reakcija DS-a bile je da Šapić istog trenutka da ostavku (ne zato što je dokazano da je plagirao,nego zato što se pojavila sumnja...pa nek komisija utvrđuje dalje).

Ja nikako ne bih smenjivao bilo koga samo zato što je na njemu nedokazana sumnja. jer eto ti sutra sumnje koliko hoćeš na svima koji se nekome ne dopadaju.
Pominjao sam "Budno oko" iz Vojnovićevog romana, koje je anonimnim dojavama desetine partijskih funkcionera boljševičke partije popakovalo u zatvore.
A čitajući samo blog, na primer. dragi moj Krstiću - daleko si ti od nesumnjivog.
Da ne pominjem sebe.
Tako da - ne. Nikako se ne bih u ovome sa tobom složio. Nema smenjivanja po ovom osnovu bez jasnih dokaza.
nsarski nsarski 15:08 10.08.2014

Re: Поруке: Предраг Брајовић Александру Вучићу

Сви говнарски српски научни фалсификатори не распродаје свој углед, већ углед свих нас.


Upravo tako! S kojim autoritetom ti likovi mogu da nastupe u bilo kom medjunarodnom okruzenju (osim u svom selu, naravno)?

Svojevremeno je Oksford Univerzitet odbio da dodeli pocasni doktorat Margaret Tacer kako bi sacuvao svoju reputaciju. (Ja sam tamo bio u to vreme, svi studenti su slavili).

Deceniju kasnije, Brunel Univerzitet u Londonu joj je dodelio taj zeljeni pocasni doktorat, ali to je izazvalo burne reakcije:

In recent years Brunel has been the subject of controversy as its approach to higher education has been both market-driven and politically conservative. The decision to award an honorary degree to Margaret Thatcher in 1996, following the University of Oxford's refusal to do so, provoked an outcry by staff and students, and as a result the ceremony had to be held in the House of Lords instead of on campus.
Mozda je trebalo da se javi Mici? On je pocasni doktorat dodelio svom ocu, Gadafiju, Mrki...

Ukratko, srpske afere sa falsifikatima i sumnjivim diplomama daleko premasuju prostor koji smo omedjili svojim tarabama.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:12 10.08.2014

Re: Поруке: Предраг Брајовић Александру Вучићу

Ispravna reakcija DS-a bile je da Šapić istog trenutka da ostavku (ne zato što je dokazano da je plagirao,nego zato što se pojavila sumnja...pa nek komisija utvrđuje dalje).

Ja nikako ne bih smenjivao bilo koga samo zato što je na njemu nedokazana sumnja. jer eto ti sutra sumnje koliko hoćeš na svima koji se nekome ne dopadaju.

Obrati pažnju na razliku između "smeniti" i "dati ostavku".
freehand freehand 15:13 10.08.2014

Re: Поруке: Предраг Брајовић Александру Вучићу

Ukratko, srpske afere sa falsifikatima i sumnjivim diplomama daleko premasuju prostor koji smo omedjili svojim tarabama.

Ama su reakcije malo zakasnele: Taj sa slike je u međuvremenu (dakle posle saznavanja) potao Predsednik Republike. A smeši mu se, kao takvom, još jedan mandat.
I kad bolje razmislim - bolje falš doktorat nego kupljena diploma. Od takovog doktorata, naime, fajde nema do hrane za bolesnu taštinu.
Čemu cika?
freehand freehand 15:14 10.08.2014

Re: Поруке: Предраг Брајовић Александру Вучићу

Nebojsa Krstic
Ispravna reakcija DS-a bile je da Šapić istog trenutka da ostavku (ne zato što je dokazano da je plagirao,nego zato što se pojavila sumnja...pa nek komisija utvrđuje dalje).

Ja nikako ne bih smenjivao bilo koga samo zato što je na njemu nedokazana sumnja. jer eto ti sutra sumnje koliko hoćeš na svima koji se nekome ne dopadaju.

Obrati pažnju na razliku između "smeniti" i "dati ostavku".

Aha, trebalo je da mu "daju ostavku"?
Ono - Berija model?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:17 10.08.2014

Re: Поруке: Предраг Брајовић Александру Вучићу

Aha, trebalo je da mu "daju ostavku"?
Ono - Berija model?

Ti Šapića tretiraš kao predmet, a on je jedan od čelnika stranke.
prapra prapra 17:01 10.08.2014

Re: Поруке: Предраг Брајовић Александру Вучићу

Nebojsa Krstic
Odakle ti to? Demokrate su dale odličnu izjavu.

На основу чињеница које је група аутора изнела у тексту "Дрски плагијат Александра Шапића", објављеног на сајту Пешчаника, Демократска странка изјављује:

1. Не пада нам на памет и да помислимо да је у питању "најглупље образложење о плагијату које смо икада чули", а камоли да то изрекнемо.
2. Не пада нам на памет да рушимо сајт Пешчаника.
3. Придружујемо се позиву групе аутора да Универзитет Унион у Београду покрене поступак преиспитивања дисертације и докторског звања г. Шапића, уз пуну непристрасност и независност тог поступка, тако што ће у одлучивање о валидности доктората г. Шапића укључити и професоре који нису запослени на Униону.
4. Сви наредни поступци како Александра Шапића, тако и ДС, зависиће од исхода тог преиспитивања. И биће предузети без оклевања, патетике и спиновања.

Mislim da je ovo saopštenje tipično za ljude koji bi da sebe zaštite tako što će problem da prebace drugome (nekakvim komisijama, koje su inače poznate po svojoj efikasnosti).

Ispravna reakcija DS-a bile je da Šapić istog trenutka da ostavku (ne zato što je dokazano da je plagirao,nego zato što se pojavila sumnja...pa nek komisija utvrđuje dalje).

Ovim gestom svi osumnjičeni za plagijat na drugoj strani bili bi stavljeni u procep i bili bi izloženi pitanju, zašto i vi ne učinite isto.

Dakle, DS je uradila sasvim pogrešnu stvar.

PS. U Đinđićevo vreme jedan je ministar bio osumnjičen za harasment. Premijer ga je odmah smenio, pre nego je sud doneo odluku da li je kriv...zbog štete koju je ta tema nanosila vladi.



Nemam reči.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:07 10.08.2014

Re: Поруке: Предраг Брајовић Александру Вучићу

nsarski
Upravo tako!

Пази, кад ти пукну слику прецедника у Шпиглу, ал' каквим поводом?!

Даље, замисли како се цела та булумента фалсификатора осећа кад их примају ови из Јевропе, ови нормални: па једним доктором министром наших жандарама сваки обични европски чиновник брише дупе, по систему -- Ено га онај говнарко, фалсфикатор, цивилизацијски крамaњонац, онај што долази из земље у којој и председник има купљену диплому... Мо'ш мислити како их примају, да не причам сад наше муке да нам нема ко да прича енглески, у тим делегацијама. (Је л' научио, напокон, Дачке? Они што знају да певају, лако уче језике, тако барем кажу... а он је стално у Гучи, и с Цецом певаљком.)

'Ајмо ми, боље, на пиво, пусти ти овакве расправе на овакву врућину...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:21 10.08.2014

Re: Поруке: Предраг Брајовић Александру Вучићу

Predrag Brajovic
nsarski
Upravo tako!

Пази, кад ти пукну слику прецедника у Шпиглу, ал' каквим поводом?!

Даље, замисли како се цела та булумента фалсификатора осећа кад их примају ови из Јевропе, ови нормални: па једним доктором министром наших жандарама сваки обични европски чиновник брише дупе, по систему -- Ено га онај говнарко, фалсфикатор, цивилизацијски крамaњонац, онај што долази из земље у којој и председник има купљену диплому... Мо'ш мислити како их примају, да не причам сад наше муке да нам нема ко да прича енглески, у тим делегацијама. (Је л' научио, напокон, Дачке? Они што знају да певају, лако уче језике, тако барем кажу... а он је стално у Гучи, и с Цецом певаљком.)

'Ајмо ми, боље, на пиво, пусти ти овакве расправе на овакву врућину...

Ух, сад опет читам ово у Шпиглу, и нервирам се: па не можеш ни неки демант да упутиш, тражиш извињење, претиш тужбом због инсинуација и увреда на рачун највиших државника Србије. Не можеш -- јер све је истина. А не можеш ни да кажеш -- И други тога имају, цео свет је такав, кад немају -- то јест: кад имају, па их ухвате да преписују, избаце из са часа, то jест из владе. (1) МИНИСТАРКА ОБРАЗОВАЊА НЕМАЧКЕ ПОДНЕЛА ОСТАВКУ ЗБОГ ПЛАГИЈАТОРСТВА У СВОМ ДОКТОРАТУ (2) МИНИСТАР ОДБРАНЕ ПОДНЕО ОСТАВКУ ЗБОГ ПЛАГИЈАТА

Дакле, и ми и Немци скроз смо исти, и скроз смо различити: начелно су и тамо људи склони да мувају, али, кад их ухвате, тамо сносе последице, а код нас не. Е, то је разлика: Анђела је Меркел одмах потерала ове своје, чак иако јој је она прва најбоља другарица. Александар је Вучић још јаче и очинскије, изгледа, пригрлио и малог доктора и доктора жандарма. Ко је, онда, испао Анђео?

alselone alselone 22:54 10.08.2014

Re: Поруке: Предраг Брајовић Александру Вучићу

Upravo tako! S kojim autoritetom ti likovi mogu da nastupe u bilo kom medjunarodnom okruzenju


Ja mislim da ne nastupaju akademski. Meni se svidja ta fina transakcija koja se desava poslednjih godina gde formalna diploma doktora mora da se dopunjuje peer reviewed radovima. Dakle, nije vise samo dovoljno pokazati "papir" nego je potrebno pokazati i istoriju istrazivanja. Naravno da je to u banditskim drzavama zloupotrebljeno u prvi mah onim casopisima sa impakt faktorom iz Bugarske i Bosne ali i to se polako gasi. Na primer moj fakultet ima listu casopisa koji imaju impakt faktor ali se ne priznaju kao uslov za odbranu teze.
buba_truba buba_truba 23:17 10.08.2014

Re: Поруке: Предраг Брајовић Александру Вучићу

prapra
Nebojsa Krstic
Odakle ti to? Demokrate su dale odličnu izjavu.

На основу чињеница које је група аутора изнела у тексту "Дрски плагијат Александра Шапића", објављеног на сајту Пешчаника, Демократска странка изјављује:

1. Не пада нам на памет и да помислимо да је у питању "најглупље образложење о плагијату које смо икада чули", а камоли да то изрекнемо.
2. Не пада нам на памет да рушимо сајт Пешчаника.
3. Придружујемо се позиву групе аутора да Универзитет Унион у Београду покрене поступак преиспитивања дисертације и докторског звања г. Шапића, уз пуну непристрасност и независност тог поступка, тако што ће у одлучивање о валидности доктората г. Шапића укључити и професоре који нису запослени на Униону.
4. Сви наредни поступци како Александра Шапића, тако и ДС, зависиће од исхода тог преиспитивања. И биће предузети без оклевања, патетике и спиновања.

Mislim da je ovo saopštenje tipično za ljude koji bi da sebe zaštite tako što će problem da prebace drugome (nekakvim komisijama, koje su inače poznate po svojoj efikasnosti).

Ispravna reakcija DS-a bile je da Šapić istog trenutka da ostavku (ne zato što je dokazano da je plagirao,nego zato što se pojavila sumnja...pa nek komisija utvrđuje dalje).

Ovim gestom svi osumnjičeni za plagijat na drugoj strani bili bi stavljeni u procep i bili bi izloženi pitanju, zašto i vi ne učinite isto.

Dakle, DS je uradila sasvim pogrešnu stvar.

PS. U Đinđićevo vreme jedan je ministar bio osumnjičen za harasment. Premijer ga je odmah smenio, pre nego je sud doneo odluku da li je kriv...zbog štete koju je ta tema nanosila vladi.



Nemam reči.

Ja imam - ovo je nebuloza:
Nebojsa Krstic
Ispravna reakcija DS-a bile je da Šapić istog trenutka da ostavku (ne zato što je dokazano da je plagirao,nego zato što se pojavila sumnja...pa nek komisija utvrđuje dalje).


buba_truba buba_truba 15:24 09.08.2014

Šta ćeš?

Sklon sam, priznajem, da verujem ljudima. Kad čovek nešto tvrdi, ako to radi sa ubeđenjem i strašću, poverujem, šta ću. Nisam od one vrste koja sve prima sa zadrškom i grimasom na licu. U tom smislu verujem Vučiću kad kaže da želi da Srbija bude normalna i pristojna zemlja...

Pa ništa, veruj i dalje - kasno je da se menjaš. Žalibože uludo proćerdane energije i vremena koje trošiš na to verovanje, eventualna razočaranja da ne pominjem...

Nebojša, molim te, ako nije previše indiskretno - kada bi te Vučić pozvao da se prihvatiš nekakvog posla (naravno, u uverenju da bi ti to umeo, mogao...), bi li prihvatio?
not2old2rock not2old2rock 22:17 09.08.2014

Re: Šta ćeš?

buba_truba


Nebojša, molim te, ako nije previše indiskretno - kada bi te Vučić pozvao da se prihvatiš nekakvog posla (naravno, u uverenju da bi ti to umeo, mogao...), bi li prihvatio?


Stvarno si ocekivala da ti odgovori?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:37 09.08.2014

Re: Šta ćeš?

Nebojša, molim te, ako nije previše indiskretno - kada bi te Vučić pozvao da se prihvatiš nekakvog posla (naravno, u uverenju da bi ti to umeo, mogao...), bi li prihvatio?


Stvarno si ocekivala da ti odgovori?


Uvek me iznova iznenadi da me neko ko se pojavljuje skriven krinkom proziva da mu otkrivam nešto što je moj privatni život.

Ali hoću, čim mi se legitimišete pa da mogu i ja da postavljam slična pitanja vama.

Šalim se, ne intersuje me da takva pitanja postavljam vama.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 03:05 10.08.2014

Re: Šta ćeš?

Ali hoću, čim mi se legitimišete pa da mogu i ja da postavljam slična pitanja vama.

Šalim se, ne intersuje me da takva pitanja postavljam vama.



Pa i nemaš osnova. Šta se tebe tiče šta građani i građanke rade ili bi hteli da rade u svom privatnom žiotu koji javnosti nije izložen na izvolte? S druge strane ti si javna ličnost (jedared javna, uvek javna - nema tu peMzije), pa nema šta da te "čudi" zašto te neko koga ti ne znaš ni ko je ni šta je propituje o tvom javnoživotnom angažmanu. Prošlom, sadašnjem, budućem, whatever.

A pitanje je sasma na mestu. Sam si - i to iha-haj mnogo puta, otvorio vrata za takvo pitanje. Stalno nešto savetuješ Vučića, obaška sve mu veruješ u dobre namere. Znači tu je i tvoja želja i volja za savetovanjem a tu je podobnost Vučića kao neko kome bi pomogao. Samo nedostaje odgovor E ali tu dođe ono (*) - koji je u suštini potpuno nebitan, jer pitanje, smatraš ti nije postavljeno sa istinskom ljubopitljivšću, nego s nekom već "zadnjom" namerom. Možebitno. Ali nebitno.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:07 10.08.2014

Re: Šta ćeš?

A pitanje je sasma na mestu. Sam si - i to iha-haj mnogo puta, otvorio vrata za takvo pitanje.

Možda si otvorio i ti, ali mi to ne znamo jer si ovde maskiran.
Stalno nešto savetuješ Vučića, obaška sve mu veruješ u dobre namere. Znači tu je i tvoja želja i volja za savetovanjem a tu je podobnost Vučića kao neko kome bi pomogao. Samo nedostaje odgovor

A možda si ti Vučić i sad ovde teraš komendiju sa mnom i mojom dobrom voljom da ukažem na greške.
E ali tu dođe ono (*) - koji je u suštini potpuno nebitan, jer pitanje, smatraš ti nije postavljeno sa istinskom ljubopitljivšću, nego s nekom već "zadnjom" namerom. Možebitno. Ali nebitno.

Postoji nešto što ti ne razumeš, a što se zove fer plej.

Da bi dijalog bio fer, oba sagovornika treba da imaju iste uslove... Kad je jedan poznat i izložen, a drugi zakamufliran i tajanstven...to su neravnopravni uslovi i utakmica nije fer.

A kad samo pomislimo na zloupotrebe, na mogućnost da se iza maske krije neka moralno sasvim neprihvatljiva ličnost, onda postaje očigledno da je jedini tačan odgovor na pitanje šta bih ja privatno radio, a šta ne bih - a šta to tebe briga!
buba_truba buba_truba 12:13 10.08.2014

Re: Šta ćeš?

not2old2rock
buba_truba


Nebojša, molim te, ako nije previše indiskretno - kada bi te Vučić pozvao da se prihvatiš nekakvog posla (naravno, u uverenju da bi ti to umeo, mogao...), bi li prihvatio?


Stvarno si ocekivala da ti odgovori?

Jesam. Nadala sam se, zato sam i pitala... evo, priznajem da ponekad ispa'nem skroz naivna, ali i to sam ja... šta ću.
buba_truba buba_truba 12:35 10.08.2014

Re: Šta ćeš?

Nebojsa Krstic
Nebojša, molim te, ako nije previše indiskretno - kada bi te Vučić pozvao da se prihvatiš nekakvog posla (naravno, u uverenju da bi ti to umeo, mogao...), bi li prihvatio?


Stvarno si ocekivala da ti odgovori?


Uvek me iznova iznenadi da me neko ko se pojavljuje skriven krinkom proziva da mu otkrivam nešto što je moj privatni život.

Ali hoću, čim mi se legitimišete pa da mogu i ja da postavljam slična pitanja vama.

Šalim se, ne intersuje me da takva pitanja postavljam vama.

I mene uvek iznova iznenadi ovakva argumentacija...
Ti si javna ličnost, ti si u mogućnosti da se, ovako preko novina, obratiš, ti imaš mogućnost da to obraćanje postaviš i na Blogu B92, ti znaš da nas je većina koja ovde komentariše skrivena krinkom...
Izvini, a kakvu komunikaciju uopšte očekuješ?

I još, pitanje koje sam ti postavila (potencijalno) se tiče i mene, i mog komšije, i Srbije... kao što me se ticalo kako razmišljaš i dok si bio savetnik bivšeg predsednika države u kojoj i ja živim.

Ali, pošto sam se u startu ogradila, da je pitanje možda previše indiskretno, hvala ti i na ovakvom odgovoru... i kulturnom dijalogu. Promocija takvog dijaloga (ako sam dobro skužila), u osnovi, i jeste tema tvog obraćanja.

Tako da...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:10 10.08.2014

Re: Šta ćeš?

Ti si javna ličnost, ti si u mogućnosti da se, ovako preko novina, obratiš, ti imaš mogućnost da to obraćanje postaviš i na Blogu B92, ti znaš da nas je većina koja ovde komentariše skrivena krinkom...

Ne znam da li si primetila...i ti se takođe ovde obraćaj javno...dakle, imaš i ti tu mogućnost.

Izvini, a kakvu komunikaciju uopšte očekuješ?


Pre svega, očekujem debatu o idejama, pojavama i vrednostima. Ne zanima me rasprava npr o tvom privatnom životu.

Što se tiče toga - da sam ja "javna ličnost"...imam amandman koji glasi: možda si i ti javna ličnost, a mi to ne znamo jer se predstavljaš pseudonimom. Možda si ti Đilas. Ili Jorgovanka Tabaković? Mislim, to važi za sve anonimne. Svaki je od njih možda neki veoma poznati političar koji se pseudonimom štiti od postavljanja bilo kakvog pitanja, a vrlo je smeo da ga postavi meni. I još da izigrava začuđenost ako mu slučajno ne odgovorim.
Ali, pošto sam se u startu ogradila, da je pitanje možda previše indiskretno

Znači nije indiskretno uopšte nego je neumesno.
I još, pitanje koje sam ti postavila (potencijalno) se tiče i mene, i mog komšije, i Srbije... kao što me se ticalo kako razmišljaš i dok si bio savetnik bivšeg predsednika države u kojoj i ja živim.

Čak i dok sam bio savetnik predsednika, moje misli ticale su se njega, a on je bio odgovoran građanima kao izabrano lice, a ne ja.
buba_truba buba_truba 23:05 10.08.2014

Re: Šta ćeš?

Nebojsa Krstic
Pre svega, očekujem debatu o idejama, pojavama i vrednostima. Ne zanima me rasprava npr o tvom privatnom životu.

Pa o tome sam te i pitala - da li bi bio spreman da svoje ime, kredibilitet, stručnost (u čemu god) staviš u funkciju države Srbije čiju sudbinu kreira Vučić? Zar to nije debata o ideji, pojavi i sistemu vrednosti? Nije me interesovalo ništa iz tvog privatnog života, pitala sam za onaj javni - da li bi služio državi koju vodi Vučić? Šta je ovde privatno?

Što se tiče toga - da sam ja "javna ličnost"...imam amandman koji glasi: možda si i ti javna ličnost, a mi to ne znamo jer se predstavljaš pseudonimom. Možda si ti Đilas. Ili Jorgovanka Tabaković? Mislim, to važi za sve anonimne. Svaki je od njih možda neki veoma poznati političar koji se pseudonimom štiti od postavljanja bilo kakvog pitanja, a vrlo je smeo da ga postavi meni. I još da izigrava začuđenost ako mu slučajno ne odgovorim.

Znao si kakva su pravila, pristao si na njih... pa što si ulazio u kolo ako nećeš da igraš po tim pravilima?
Znači nije indiskretno uopšte nego je neumesno.

Nije mi to bila namera, ako ti tako izgleda - izvini.
alselone alselone 23:07 10.08.2014

Re: Šta ćeš?

Ocekujem odgovor u jednoj prostoj kvazisaljivoj recenici.
buba_truba buba_truba 23:22 10.08.2014

Re: Šta ćeš?

alselone
Ocekujem odgovor u jednoj prostoj kvazisaljivoj recenici.

Ali da bude na nivou.
Ja, uzgred, ne očekujem više ništa... Laku noć.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:21 11.08.2014

Re: Šta ćeš?

Pa o tome sam te i pitala - da li bi bio spreman da svoje ime, kredibilitet, stručnost (u čemu god) staviš u funkciju države Srbije čiju sudbinu kreira Vučić? Zar to nije debata o ideji, pojavi i sistemu vrednosti? Nije me interesovalo ništa iz tvog privatnog života, pitala sam za onaj javni - da li bi služio državi koju vodi Vučić? Šta je ovde privatno?

Ne znam koliko puta treba da ti napišem, da bi se kvalifikovala da me pitaš tako nešto trebalo bi da se predstaviš. Mislim, to bi bio osnovni red.

Evo, recimo, novinar Blica se predstavio, pa sam njemu odgovorio:

http://www.blic.rs/Vesti/Politika/481754/Nebojsa-Krstic-Vucica-ne-bih-savetovao
freehand freehand 07:53 11.08.2014

Re: Šta ćeš?

Nebojsa Krstic
Pa o tome sam te i pitala - da li bi bio spreman da svoje ime, kredibilitet, stručnost (u čemu god) staviš u funkciju države Srbije čiju sudbinu kreira Vučić? Zar to nije debata o ideji, pojavi i sistemu vrednosti? Nije me interesovalo ništa iz tvog privatnog života, pitala sam za onaj javni - da li bi služio državi koju vodi Vučić? Šta je ovde privatno?

Ne znam koliko puta treba da ti napišem, da bi se kvalifikovala da me pitaš tako nešto trebalo bi da se predstaviš. Mislim, to bi bio osnovni red.

Evo, recimo, novinar Blica se predstavio, pa sam njemu odgovorio:

http://www.blic.rs/Vesti/Politika/481754/Nebojsa-Krstic-Vucica-ne-bih-savetovao

Odličan intervju.
shumska shumska 00:05 12.08.2014

Re: Šta ćeš?

hoće li molim vas neko - dr krstiću citirati ('skrinšotovati) disclaimer bloga b92 koji (a u vezi sa pomenutim fer plejem u krstićevoj predstavi o ravnopravnom učešću u diskusiji ovde, te biti prihvaćenim sagovornikom sa njegove strane--a naspram anonimnosti ovde) te mu predočiti kako uredništvo bloga nikako i nikada od početka rada blogoplatforme gde se nalazimo nije zahtevalo 'prava imena', imalo nameru legitimisati i blogere i komenttore i uopšte sve učesnike ovde, te im na volju ostavilo mogućnost da se predstave--kako god hoće...( sećam se kako su jedino odbijali da prihvate registrovati 'uvredljive nadimke' niknejmove, jel )

pitanje 1. --da li dr krstić odgovara na pitanja i onim blogerima-autorima - koji su ovde pod pseudonimom? ima ih priličan broj. primer: freehnd je blogo - autor, a nekako sam sigurna kako je u pitanju (kak to r krstić zove - pseudonim)

pitanje 2. da li dr krstiću pada na pamet mogućnost da je osoba sa nick name-om buba truba mogla da se registruje ovde i kao ana aksentijević (i time zadobije njegovu pozornost a da se buba truba u realnosti uopšte ne zove ana kasentijević (kako se hipotetički ovde registrovala -- već sasvim drugačije -- u realnosti je nadežda josimčević !!)


opaska - da se neko registruje ovde kao jorgovanka tabaković ili dragan đilas - garantujem kako mu uredništvo takav izbor nicka ne bi ni dozvolilo misleći kako je po sredi nekakva sprdnja (a ono mučena jorgovanka npr. doista želi ponešto i replicirati nekima od učesnika diskusije...da se sam dragan đilas pokuša registrovati na blog te pojavi ovde sa nekom od impresija ili pitanja -- retko ko bi od publikuma poverovao kako je zaista o prisustvu njegove ličnosti reč

i tako u krug i tako u krug...

digresija : danas već postoji na internetu ne samo članaka i debata na ovu temu već i naučnih radova - što se bave pitanjima anonimnosti na internetu. i ne samo anonimnosti - već predstavljanjem, projavljivanjem ličnosti svakog od nas ko se konektuje i uključi u virtualni prostor.

sažetak : al ipak najvažnije ostaje da neko od blogera ipak predoči disklejmer uredništva bloga koji nikada nije zahtevao od učesnika 'prava imena' (znakovi navoda jer je zaista u pitanju metafizički pojam - šta su to na društvenim mrežama i blogovima 'prava imena'...

razložna te opširna, sa štovanjem, šumska (čiji nick nema veze sa rs, al znaju to oni koji su dugo ovde prisutni)

p.s. dopisujući se sa stivenom kingom poslednjih meseci u par navrata, a u jednoj duhovitoj prepisci, generalno -- pošto je prilično otvoren za najrazličitije oblike spisateljskih experimenata -- dajem levu ruku, eto tako da se prostački izrazim, spremna sam ponuditi svoju levu ruku, da se sam stiven king ovde registruje svojim pravim imenom, te na engleskom replicira nekom od učesnika nešto --- niko živ ne bi prihvatio činjenicu da se zaista radi o onom,-'pravom' stivenu kingu :)

p. s . ispirke blogerima buba truba i freehand što sam se poslužila njihovim blogo-nadimcima, a u cilju plastičnih te direktnih primera :)
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:49 12.08.2014

Re: Šta ćeš?

pitanje 1. --da li dr krstić odgovara na pitanja i onim blogerima-autorima - koji su ovde pod pseudonimom?

Ne znam zašto bih ja ovde odgovarao na bilo čija pitanja. Nije ovo kviz nego blog u kome ljudi komentrišu i vode dijalog.
Dijalog ravnopravnih je opisam tu negde iznad.
Dijalog neravnopravnih je ono kad oni sa skrivenim identitetom misle da im je neko dao pravo da postavljaju pitanja/tvrdnje/optužbe/uvrede od koji su oni sami zaštićeni.
pitanje 2. da li dr krstiću pada na pamet mogućnost da je osoba sa nick name-om buba truba mogla da se registruje ovde i kao ana aksentijević

Palo mi je na pamet.
(i time zadobije njegovu pozornost

Time ne bi zadobila moju pozornost, a zadobila bi ako joj je komentar inteligentan kako god se zvala.
opaska - da se neko registruje ovde kao jorgovanka tabaković ili dragan đilas - garantujem kako mu uredništvo takav izbor nicka ne bi ni dozvolilo misleći kako je po sredi nekakva sprdnja

Ovo naravno nije tačno s obzirom da na b92 ima registrovanih političara, a bilo ih je i ranije. Pritom, ne mislim na one koji se kriju iza pseudonima, nego na one što su se uredno potpisivali.
digresija : danas već postoji na internetu ne samo članaka i debata na ovu temu već i naučnih radova - što se bave pitanjima anonimnosti na internetu.

Super.
sažetak : al ipak najvažnije ostaje da neko od blogera ipak predoči disklejmer uredništva bloga koji nikada nije zahtevao od učesnika 'prava imena' (znakovi navoda jer je zaista u pitanju metafizički pojam - šta su to na društvenim mrežama i blogovima 'prava imena'...

Nijesi razumela poentu. Nije problem imati nick nego zloupotrebljavati ga.

determined determined 10:18 12.08.2014

Re: Šta ćeš?

shumska
hoće li molim vas neko - dr krstiću citirati ('skrinšotovati) disclaimer bloga b92 koji (a u vezi sa pomenutim fer plejem u krstićevoj predstavi o ravnopravnom učešću u diskusiji ovde, te biti prihvaćenim sagovornikom sa njegove strane--a naspram anonimnosti ovde) te mu predočiti kako uredništvo bloga nikako i nikada od početka rada blogoplatforme gde se nalazimo nije zahtevalo 'prava imena', imalo nameru legitimisati i blogere i komenttore i uopšte sve učesnike ovde, te im na volju ostavilo mogućnost da se predstave--kako god hoće...( sećam se kako su jedino odbijali da prihvate registrovati 'uvredljive nadimke' niknejmove, jel )

pitanje 1. --da li dr krstić odgovara na pitanja i onim blogerima-autorima - koji su ovde pod pseudonimom? ima ih priličan broj. primer: freehnd je blogo - autor, a nekako sam sigurna kako je u pitanju (kak to r krstić zove - pseudonim)

pitanje 2. da li dr krstiću pada na pamet mogućnost da je osoba sa nick name-om buba truba mogla da se registruje ovde i kao ana aksentijević (i time zadobije njegovu pozornost a da se buba truba u realnosti uopšte ne zove ana kasentijević (kako se hipotetički ovde registrovala -- već sasvim drugačije -- u realnosti je nadežda josimčević !!)


opaska - da se neko registruje ovde kao jorgovanka tabaković ili dragan đilas - garantujem kako mu uredništvo takav izbor nicka ne bi ni dozvolilo misleći kako je po sredi nekakva sprdnja (a ono mučena jorgovanka npr. doista želi ponešto i replicirati nekima od učesnika diskusije...da se sam dragan đilas pokuša registrovati na blog te pojavi ovde sa nekom od impresija ili pitanja -- retko ko bi od publikuma poverovao kako je zaista o prisustvu njegove ličnosti reč

i tako u krug i tako u krug...

digresija : danas već postoji na internetu ne samo članaka i debata na ovu temu već i naučnih radova - što se bave pitanjima anonimnosti na internetu. i ne samo anonimnosti - već predstavljanjem, projavljivanjem ličnosti svakog od nas ko se konektuje i uključi u virtualni prostor.

sažetak : al ipak najvažnije ostaje da neko od blogera ipak predoči disklejmer uredništva bloga koji nikada nije zahtevao od učesnika 'prava imena' (znakovi navoda jer je zaista u pitanju metafizički pojam - šta su to na društvenim mrežama i blogovima 'prava imena'...

razložna te opširna, sa štovanjem, šumska (čiji nick nema veze sa rs, al znaju to oni koji su dugo ovde prisutni)

p.s. dopisujući se sa stivenom kingom poslednjih meseci u par navrata, a u jednoj duhovitoj prepisci, generalno -- pošto je prilično otvoren za najrazličitije oblike spisateljskih experimenata -- dajem levu ruku, eto tako da se prostački izrazim, spremna sam ponuditi svoju levu ruku, da se sam stiven king ovde registruje svojim pravim imenom, te na engleskom replicira nekom od učesnika nešto --- niko živ ne bi prihvatio činjenicu da se zaista radi o onom,-'pravom' stivenu kingu :)

p. s . ispirke blogerima buba truba i freehand što sam se poslužila njihovim blogo-nadimcima, a u cilju plastičnih te direktnih primera :)

Сагласан сам са скоро свиме написаним.
Хвала ти што си објаснила и свој ник шумска како те не бих поистовећивао са многима 'мрском творевином' ! Наравно, то многима, да се сам легитимишем, искључује мене.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:03 12.08.2014

Re: Šta ćeš?

shumska
digresija : danas već postoji na internetu ne samo članaka i debata na ovu temu već i naučnih radova - što se bave pitanjima anonimnosti na internetu. i ne samo anonimnosti - već predstavljanjem, projavljivanjem ličnosti svakog od nas ko se konektuje i uključi u virtualni prostor.

Пажљиво прочитати овај чланак:
The Psychology of Online Comments BY MARIA KONNIKOVA

Из овога чланка да се разумети зашто је, нарочито у једној врсти расправа, анонимност непожељна и погубна. Такође, све што пише у чланку, о обрасцу понашања анонимних коментатора, демонстрирано је и на овом блогу.

Мада... најпре сам се јавио да пустим музику:

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:24 12.08.2014

Re: Šta ćeš?

Пажљиво прочитати овај чланак:
The Psychology of Online Comments BY MARIA KONNIKOVA

Ovim tekstom ti Brajoviću zadireš u pravo anonimaca da pljuju, a ne budu popljuvani.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:34 12.08.2014

Re: Šta ćeš?

Nebojsa Krstic
Пажљиво прочитати овај чланак:
The Psychology of Online Comments BY MARIA KONNIKOVA

Ovim tekstom ti, Brajoviću, zadireš u pravo anonimaca da pljuju, a ne budu popljuvani.

Мене све то неки пут подсећа на оне клинце који, сакривени иза тарабе, гађају пролазнике, или са осмог спрата посипају их водом. Па се после клибере, намигују један другом, и подгуркују... (Размењују ПеПе, онлајн четују о ономе што се догађа а да неанонимни учесник то не знам, и остало, све много фино... Распитај се, има овде ко да ти каже како то изгледа.)

Дечја забава.

Но, ако се прочита пажљиво чланак, разумеће се да је анонимност, у неким случајевима, ипак пожељна. Но... другом приликом о томе.

freehand freehand 21:37 12.08.2014

Re: Šta ćeš?

а да неанонимни учесник то не знам


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:40 12.08.2014

Re: Šta ćeš?

freehand
а да неанонимни учесник то не знам

;-)


milisav68 milisav68 21:54 12.08.2014

Re: Šta ćeš?

Hoće ta anonimnost da zasmeta i kad ponestanu argumenti.
freehand freehand 21:56 12.08.2014

Re: Šta ćeš?

;-)

Pa to je tvoja podsvest, to što je citirano.
A ozlojeđenost je često posledica te beznadežne nekreativnosti. Sažaljevam.
makemyday makemyday 15:50 09.08.2014

servilnost

Ako premijer Vučić ozbiljno misli kada kaže da želi normalnu i pristojnu Srbiju, morao bi nekoliko trenutaka svog dragocenog vremena da posveti i razmišljanju o ovom problemu.

Ne mogu da verujem da ovo nije ironija. A na žalost nije. Dakle nama premijer treba da uvede red u parlament! Sledeći logičan korak je da ukinemo parlament. Ili bar da se zapitamo, da li nama treba? Zar i sam g.Vučić koji
želi da Srbija bude normalna i pristojna
ne bi trebalo da nam je dovoljan? Čini mi se da je domaćin vrlo blizu da nam to preporuči.
highshalfbooze highshalfbooze 16:53 09.08.2014

Re: servilnost

makemyday
Dakle nama premijer treba da uvede red u parlament!

Pa kad je premijer kao margarin - u sve se meša

Šalu na stranu, ma vidiš da su demokrate dobile direktivu da za sve prozivaju Super Vučka. Ili možda Krle ne zna šta je to predsednik Narodne skupštine.
A da skupština i ne treba da postoji, to su još demokrate dokazale.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:35 09.08.2014

Re: servilnost

Ne mogu da verujem da ovo nije ironija.

Nije.
Dakle nama premijer treba da uvede red u parlament!

Premijer je igrom slučaja predsednik stranke koja čini većinu u Skupštini. Poslanici nisu izabrani nego su delegirani, tako da svakog od tih svojih, premijer može da uhvati za uvo i izvede napolje iz sale.
Sledeći logičan korak je da ukinemo parlament. Ili bar da se zapitamo, da li nama treba? Zar i sam g.Vučić koji
želi da Srbija bude normalna i pristojna
ne bi trebalo da nam je dovoljan? Čini mi se da je domaćin vrlo blizu da nam to preporuči.

Ovog puta nisam misao razvijao u tom pravcu.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:37 09.08.2014

Re: servilnost

Šalu na stranu, ma vidiš da su demokrate dobile direktivu da za sve prozivaju Super Vučka. Ili možda Krle ne zna šta je to predsednik Narodne skupštine.

Direktiva je direktiva, jbg.
A da skupština i ne treba da postoji, to su još demokrate dokazale.

highshalfbooze highshalfbooze 17:26 11.08.2014

Re: servilnost




"Afera Bodrum" na sudu

Meni je to više žalosno nego smešno, ali dobro, ti si savetnik.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:15 11.08.2014

Re: servilnost

Meni je to više žalosno nego smešno, ali dobro, ti si savetnik.

Šta ti je smešno? Što je Udovički opet ministar iako je učestvovala u aferi? I meni.
highshalfbooze highshalfbooze 19:39 11.08.2014

Re: servilnost

Šta ti je smešno?


Meni? Hm... pa ti si se smejao što sam ja rekao da je DS obesmislio skupštinu. Onaj smajli je tvoj, vidiš da je pod navodnicima. Pa meni nije jasno šta je tebi tu smešno, kada je u stvari, kako rekoh žalosno.

Ali dobro, ti si savetnik, pa znaš da izvrćeš.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:52 11.08.2014

Re: servilnost

Meni? Hm... pa ti si se smejao što sam ja rekao da je DS obesmislio skupštinu.

Nisam se setio Bodruma. jeste, to je bio ozbiljan skandal.
hajkula1 hajkula1 23:55 11.08.2014

Re: servilnost

Nebojsa Krstic
Meni? Hm... pa ti si se smejao što sam ja rekao da je DS obesmislio skupštinu.

Nisam se setio Bodruma. jeste, to je bio ozbiljan skandal.



Znači, zaboravnost.
princi princi 16:06 09.08.2014

Zašto je u Srba

Ako premijer Vučić ozbiljno misli kada kaže da želi normalnu i pristojnu Srbiju, morao bi nekoliko trenutaka svog dragocenog vremena da posveti i razmišljanju o ovom problemu.

tako često motiv ova ideja o benevolentnom, svemoćnom diktatoru? Da li je problem ovog pamfleta što se obraća Vučiću? I zar nije osnovni problem čitavog srpskog političkog sistema u tome što bi ti poslanici zapravo trebalo da predstavljaju nekakve izborne jedinice i što ovakav kakav je, srpski politički sistem jedino uspešno demonstrira principal agent problem a ne rešava nijedan od gorućih problema sa kojima se suočava srpsko društvo?
martin_krpan martin_krpan 17:10 09.08.2014

Kultura protiv prirode

Kada smo već kod benevolentnih diktatora, pitanje: Kako to da su nepismeni mašin-bravari, prljavi gerilci iz šume, kopači po radnim akcijama bili kulturniji, uglađeniji, dostojanstveniji ljudi, od današnjih doktora i gospodara (mastera)? U Srbiji postoje procesi koji se ne mogu racionalno i analitički sagledati. Možda bi recimo Irak mogao da posluži kao empirijska podloga za razlaganje srpske patologije na proste faktore. Koje varijable ubacujemo u kantu za smeće:
- Nevjerovatna motivacija da se "brani" nešto apstraktno-priglupo po cijenu života (naselje, ulica, klub);
- Strah od gladi ugrađen u sve srpske generacije;
- Impuls, sila, ne raspravljaj se sa njim nabodi gaaa, nabodi gaaaaaa.....

Ne daj se zemljo, cinici bi rekli, Brejvika. Bori se protiv sebe, protiv prirode.

EDIT: Zakleti sam antikomun(tito)ista, tako da je glupo prišivati mi ga.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:38 09.08.2014

Re: Zašto je u Srba

Da li je problem ovog pamfleta što se obraća Vučiću?

Kako znaš da je ovo pamflet, a nije recimo paškvila?

princi princi 01:19 10.08.2014

Re: Zašto je u Srba

Nebojsa Krstic
Da li je problem ovog pamfleta što se obraća Vučiću?

Kako znaš da je ovo pamflet, a nije recimo paškvila?


Ono, doduše, ti jesi vragolan.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 03:24 10.08.2014

Re: Zašto je u Srba

Kako znaš da je ovo pamflet, a nije recimo paškvila?


Aaaa, paškvila li je. Onda u redu. Nisam znao da je paškvila pa mi nije bio baš jasan stil. Kao, neke šale, pošalice, podjebancije, a sve nekako u "offu" - eto kao na primer ono o nadrilekarstvu.

Pa recimo, iz teksta proizilazi da je Stefanović istinski psiički bolestan. Jer:

"Naši sugrađani, koji imaju psihijatrijsku dijagnozu, punopravni su članovi zajednice i imaju svako pravo ovog sveta na anonimnost i na mir. Nijedan političar, naročito ne onaj koji sedi u najvišoj zakonodavnoj instituciji, nema pravo da se kliberi i sprda sa njihovom bolešću, niti da ih izvrgava podsmehu i ruglu. "

nema smisla osim u slučaju da je baš Stefanović taj koji je eto "ofiran" pa više nije anonimni psiički bolesnik, no je to sada svima poznato. Obaška, SnS baraba se spdala samo sa Stefanovićem, a ne sa psiičkim bolesnicima an general. Takođe to što se nekome nudi lečenje (pa makar i na ovaj primiutvian način) nije podsmevanje ili izvrgavanje ruglu cele grupacije koja ima potrebe za takvim lečenjem.

Ozbiljnom savetodavnom tekstu svi ti delovi su "višak" ;> ali paškvili dobro pašu ☻
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:58 10.08.2014

Re: Zašto je u Srba

Pa recimo, iz teksta proizilazi da je Stefanović istinski psiički bolestan. Jer:

Pošto sam lekar, objasniću ti...potpuno je nebitno da li pojedinac ima psihijatrijsku dijagnozu, bronhijalnu astmu ili alergiju na polen...u svakom slučaju ima pravo na anonimnost i mir.

Bolesni građani plaćaju porez od koga Babić, Živković i slični dobijaju platu. Zato je sasvim neprihvatljivo da se Babić, Živković i slični klibere zbog bilo čije eventualne bolesti.

Vređajući Stefanovića i podsmevajući mu se i nadevajući "dijagnoze" Babić se (a i Živković to zna da radi) podsmevao svim bolesnima, nevezano da li je Stefanović potpuno zdrav i što verujemo da je slučaj (a što uopšte nije tema ovog teksta, i što mene uopšte i ne intersuje, jerbo stvar possmatram kao građanin).

Još jedared, zdravstveni karton pojedinca, nikako ne sme da se koristi u političke svrhe i zbog blaćenja protivnika. Čak iako je prazan.
satinelle satinelle 16:03 10.08.2014

Re: Zašto je u Srba

Pošto sam lekar, objasniću ti.


Nemoj molim te da nam objašnjavaš. Izlečili ste nas za sva vremena.
Sad više ništa ne osećamo i sve je ok. Nirvana, brate!
determined determined 16:49 10.08.2014

Re: Zašto je u Srba

satinelle
Pošto sam lekar, objasniću ti.


Nemoj molim te da nam objašnjavaš. Izlečili ste nas za sva vremena.
Sad više ništa ne osećamo i sve je ok. Nirvana, brate!

Што да не објасни !?
Мене баш занима његово објашњење, а не твоје доскочице.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 19:04 10.08.2014

Re: Zašto je u Srba

Pošto sam lekar, objasniću ti...


Ništa lekarske specijalizacije iskustva i znanja, samo iščitavanje teksta. Elem, ti si "delo" proširio

i pored toga što je uvredio poslanika Stefanovića, uvredio je sve građane Srbije, specijalno one koji boluju od neuropsihijatrijskih oboljenja.


Sada objašnjavaš:

Vređajući Stefanovića i podsmevajući mu se i nadevajući "dijagnoze" Babić se (a i Živković to zna da radi) podsmevao svim bolesnima, nevezano da li je Stefanović potpuno zdrav i što verujemo da je slučaj (a što uopšte nije tema ovog teksta, i što mene uopšte i ne intersuje, jerbo stvar possmatram kao građanin).


Jah, znam da tako moraš da napišeš - jer ako napišeš da je Stefanovića vređao tako što mu je spočitavao da je psiički bolestan, zaključak bi bio da je to onda - to stanje - uvreda. Pa bi onda ti došao u poziciju da tebi neko prebaci da vređaš ceo taj podskup naroda

I da si tu stao to bi bilo ok. Ali si morao da dodaješ 13. tezu o Anonimnosti E tu je problem, jer nema generalne uvrede svih bolesnih ako se jedan izvuče iz anonimnosti. Uvreda (van i mimo samog Stefanovića) je u tome što se sama bolest koristi kao pežorativna osobina, a ne u tome što se kao skida krinka anonimnosti.

Kažeš ti:

Naši sugrađani, koji imaju psihijatrijsku dijagnozu, punopravni su članovi zajednice i imaju svako pravo ovog sveta na anonimnost i na mir. Nijedan političar, naročito ne onaj koji sedi u najvišoj zakonodavnoj instituciji, nema pravo da se kliberi i sprda sa njihovom bolešću, niti da ih izvrgava podsmehu i ruglu.


Niko, osim Stefanovića nije "vađen iz anonimnosti" pa odatle zakključak da je po tebi Stefanović u stvari zaista bolestan

Da ne ulazimo sada u to da li ima ili nema anonimnosti kada je reč o onima na vlasti i funckijama i njihovim bolestima.


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:36 10.08.2014

Re: Zašto je u Srba

I da si tu stao to bi bilo ok. Ali si morao da dodaješ 13. tezu o Anonimnosti E tu je problem, jer nema generalne uvrede svih bolesnih ako se jedan izvuče iz anonimnosti. Uvreda (van i mimo samog Stefanovića) je u tome što se sama bolest koristi kao pežorativna osobina, a ne u tome što se kao skida krinka anonimnosti.

Potreslo te ovo za Babića?
satinelle satinelle 20:25 10.08.2014

Re: Zašto je u Srba

а не твоје доскочице.


Da li te je neko pitao nešto ili ti se neko možda direktno obratio, pa si prozvan?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:28 10.08.2014

Re: Zašto je u Srba

satinelle
а не твоје доскочице.


Da li te je neko pitao nešto ili ti se neko možda direktno obratio, pa si prozvan?

Komentari su ovde slobodni, al nevaspitanje nije. Tako da probaj da se uklopiš, ili ću morati da te zamolim da napustiš ovaj skup.
satinelle satinelle 20:34 10.08.2014

Re: Zašto je u Srba

Komentari su ovde slobodni, al nevaspitanje nije. Tako da probaj da se uklopiš, ili ću morati da te zamolim da napustiš ovaj skup.


Napustiću ga samoinicijativno. Nevaspitano je da se ti uopšte obraćaš javnosti, a da nemaš rezultate iza sebe. Pozdrav.
satinelle satinelle 20:58 10.08.2014

Re: Zašto je u Srba

Nisi me plaćala. Ja naime nisam bio zaposlen u predsedništvu i nisam dobijao platu.


Nisam? Izvini, ako je tako, onda je još gora situacija. Neko ko je savetnik predsednika države mora da bude angažovan 100%, inače država gubi, a ne da se ujedno bavi svojim privatnim poslovima.
petargli petargli 12:41 11.08.2014

Re: Zašto je u Srba

Ja naime nisam bio zaposlen u predsedništvu i nisam dobijao platu.


Čudno ... U svakom slučaju, vrlo neozbiljno ...
determined determined 12:53 11.08.2014

Re: Zašto je u Srba

satinelle
а не твоје доскочице.


Da li te je neko pitao nešto ili ti se neko možda direktno obratio, pa si prozvan?

Само оштро - и на прву !
Још давно је фон Клаузевиц рекао да је напад најбоља одбрана. Додуше, и Ајнштајн је рекао којешта о свемиру и људској глупости !
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 14:20 11.08.2014

Re: Zašto je u Srba

Nebojsa Krstic
I da si tu stao to bi bilo ok. Ali si morao da dodaješ 13. tezu o Anonimnosti E tu je problem, jer nema generalne uvrede svih bolesnih ako se jedan izvuče iz anonimnosti. Uvreda (van i mimo samog Stefanovića) je u tome što se sama bolest koristi kao pežorativna osobina, a ne u tome što se kao skida krinka anonimnosti.

Potreslo te ovo za Babića?


Ajde! Adekvatan odgovor. Baš kako i dolikuje estradnoj ličnosti ☺

Da te ne znam pitao bih te šta sad? no znam da samo nemaš volje da razmišljaš, a ne voleš da tvoja ne bude "zadnja" ☻ pa je rešenje - deflektiranje doskočicom. No, ajde, nema problema, kada su već doskočice poželjnije - A tebe baš pogodila kritika da ti je "kolumna" stilski i jezički loše napiSata?

              

CC - "On" - a kad je "On" onda tamo međ ostalim i ovo:

... Kada je izgledalo da je virus najbolji koalicioni partner predsednika Tadića, desila se smrt patrijarha Pavla i polje za slobodno delovanje svakog idiota u ovoj zemlji se proširilo do neslućenih razmera. Odavno nisam osećala takav bes i poniženost kao povodom cirkusa koji su povodom smrti patrijarha Pavla napravili Tadić i njegova marketinška družina...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:15 11.08.2014

Re: Zašto je u Srba

Odavno nisam osećala takav bes i poniženost kao povodom cirkusa koji su povodom smrti patrijarha Pavla napravili Tadić i njegova marketinška družina...

U oštroj konkurenciji za najidiotskiji komentar na svim mojim blogovima, ovo trenutno vodi.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:16 11.08.2014

Re: Zašto je u Srba

Da te ne znam pitao bih te šta sad?

Odavno nisam osećala takav bes

Ti si neko dvopolno biće?
freehand freehand 15:29 11.08.2014

Re: Zašto je u Srba

Nebojsa Krstic
Da te ne znam pitao bih te šta sad?

Odavno nisam osećala takav bes

Ti si neko dvopolno biće?

Lako je njima da vode...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:49 11.08.2014

Re: Zašto je u Srba

Ti si neko dvopolno biće?

Lako je njima da vode...

Sad mi je jasno zašto neki o sebi uvek govore u množini.
hajkula1 hajkula1 23:57 11.08.2014

Re: Zašto je u Srba

determined
satinelle
Pošto sam lekar, objasniću ti.


Nemoj molim te da nam objašnjavaš. Izlečili ste nas za sva vremena.
Sad više ništa ne osećamo i sve je ok. Nirvana, brate!

Што да не објасни !?
Мене баш занима његово објашњење, а не твоје доскочице.



Šta može da ti objasni, kad je zaboravan? Eno, priznao u postu iznad, citirala sam ga.
shumska shumska 01:25 12.08.2014

Re: Kultura protiv prirode

martin_krpan
Kada smo već kod benevolentnih diktatora, pitanje: Kako to da su nepismeni mašin-bravari, prljavi gerilci iz šume, kopači po radnim akcijama bili kulturniji, uglađeniji, dostojanstveniji ljudi, od današnjih doktora i gospodara (mastera)? U Srbiji postoje procesi koji se ne mogu racionalno i analitički sagledati. Možda bi recimo Irak mogao da posluži kao empirijska podloga za razlaganje srpske patologije na proste faktore. Koje varijable ubacujemo u kantu za smeće:
- Nevjerovatna motivacija da se "brani" nešto apstraktno-priglupo po cijenu života (naselje, ulica, klub);
- Strah od gladi ugrađen u sve srpske generacije;
- Impuls, sila, ne raspravljaj se sa njim nabodi gaaa, nabodi gaaaaaa.....

Ne daj se zemljo, cinici bi rekli, Brejvika. Bori se protiv sebe, protiv prirode.

EDIT: Zakleti sam antikomun(tito)ista, tako da je glupo prišivati mi ga.



šta ih je to, po tvom sudu martine činilo 'kulturnijim, uglađenijim, dostojanstvenijim' ?

da li je ono moda bila drugačija pa su i reganova odela danas, na oko, leepša od obaminih ? milka planinc je uglađenija od kori udovički ?

tamo gde je brejvik učinio šta je učinio - polovina stanovništva se protivi varijanti spomenika, memorijalnog parka.

na ovo poslednje me izgleda, podsvesno asocirala malopre pročitana vest - kako se iz tašmajdanskog parka uklanja mali spomenik podignut milici rakić i sećanju na ostale žrtve (danas bi imala 18 godina)

ispirke. za digresije.

not2old2rock not2old2rock 09:23 12.08.2014

Re: Zašto je u Srba

Nisi me plaćala. Ja naime nisam bio zaposlen u predsedništvu i nisam dobijao platu.


To ne znaci da je radio besplatno, nego da nije bio na platnom spisku drzave i ne znaci da nije bio maksimalno angazovan (24/7) bez obzira na krajnji rezultat.
stopalo stopalo 16:19 09.08.2014

Nema boljeg opisa...

od bosanske poslovice.

Hajvan nikad ne mere biti insan.
Al' što insan more bit' hajvan, ne bi verovao.
angie01 angie01 16:40 09.08.2014

u prvm delu

ovog teksta bi dodala jos "doprinose" poslanika djukanovica, kao predsednice parlamenta, koja nikako da se oslobodi radikalskih navika, iako se presvukla, (vise puta), u naprednjake, pa ne skrivenim nesimpatijama reaguje na opozicione predstavnike u skupstini, prema kojima se drugacije ponasa, nego prema clanovima svoje stranke, pa ih prekida, ne daje im rec, tumaceci poslovnik po potrebi, iskljucuje im mikrofon i sl.


drugi deo teksta, gde se uporedjuje eventualna "zla i nepravedna" sudbina sadasnje vladajuce garniture sa prethodnom je prilicno nespretno izbegavanje odgovornosti za ono sto je fakat ta prethodna vlast cinila- da nije, da je bila bolja, da je ispunjavala obecano, da se trudila za boljitak gradjana i drzave, a ne za licne interese, o ovima sada ne bi ni pricali.
hajkula1 hajkula1 10:40 10.08.2014

Re: u prvm delu

izbegavanje odgovornosti za ono sto je fakat ta prethodna vlast cinila- da nije, da je bila bolja, da je ispunjavala obecano, da se trudila za boljitak gradjana i drzave, a ne za licne interese, o ovima sada ne bi ni pricali.


Ne ulazi to njima u glavu ali nije lose da im se kaze i vise puta.
freehand freehand 11:13 10.08.2014

Re: u prvm delu

hajkula1
izbegavanje odgovornosti za ono sto je fakat ta prethodna vlast cinila- da nije, da je bila bolja, da je ispunjavala obecano, da se trudila za boljitak gradjana i drzave, a ne za licne interese, o ovima sada ne bi ni pricali.


Ne ulazi to njima u glavu ali nije lose da im se kaze i vise puta.

To isto i Vučić, Vulin, Babić stalno ponavljaju, al ne dopire nikako.
hajkula1 hajkula1 11:49 10.08.2014

Re: u prvm delu

freehand
hajkula1
izbegavanje odgovornosti za ono sto je fakat ta prethodna vlast cinila- da nije, da je bila bolja, da je ispunjavala obecano, da se trudila za boljitak gradjana i drzave, a ne za licne interese, o ovima sada ne bi ni pricali.


Ne ulazi to njima u glavu ali nije lose da im se kaze i vise puta.

To isto i Vučić, Vulin, Babić stalno ponavljaju, al ne dopire nikako.



Pricam ja i Vucicu i ostalima, ali ne vredi. Tesi ih misao da vrana, vrani, oci ne vadi. Oni (bivsi i sadasnji) kao Kurta i Murta, medjusobno se pljuju a zajedno jedu i piju (slikovito receno, svakako u skupstinskom restoranu)

Iz izjava se vidi kako smatraju nas obicne.
Iznenadice se.






Lopovi da vrate ukradeno!
angie01 angie01 12:06 11.08.2014

Re: u prvm delu

To isto i Vučić, Vulin, Babić stalno ponavljaju, al ne dopire nikako.


pa sad ti vidi koji blamaz!
freehand freehand 13:06 11.08.2014

Re: u prvm delu

angie01
To isto i Vučić, Vulin, Babić stalno ponavljaju, al ne dopire nikako.


pa sad ti vidi koji blamaz!

Vidim.
albicilla albicilla 16:52 09.08.2014

eh,

da je jedan... tamo SVI voze u pogresnom smeru.
G.Cross G.Cross 17:04 09.08.2014

Pogresna adresa

«Kada ćete smeniti poslanika Babića i izbaciti ga iz Skupštine Srbije kako ne bi više brukao i Skupštinu i vas? Time ćete, g. predsedniče Vlade, zaštiti svoje političke protivnike od verbalnog (i svakog drugog) nasilja, što je vaša dužnost, i, ono što je još važnije - potvrdićete da ozbiljno mislite kada govorite o pristojnoj i normalnoj zemlji koju želite da izgradite.»


G.predsednik vlade je vec rekao sta misli o Skupstini...
To je mesto gde se govore najruznije reci i on nece time da se bavi, on je iznad toga.

Citiram...
"Nemam nameru da se bavim političkim životom kad ne budem predsednik vlade.Mogu nekoga da savetujem, da kažem šta mislim o nečemu, ali, da idem u parlament i izgovaram najružnije reči o nekome zato što mi se ne dopada kako vodi zemlju, ne pada mi na pamet".
determined determined 19:29 09.08.2014

Мрка капа !

Нема од овога ништа - још икс изборних циклуса, односно, скупштинских сазива.
Још увек влада принцип - ко даље пљуне и масније слаже, има 'прођу' !
Шта очекивати од опозиције када наш 'Зоки виноградар' (случајно сам видео неку репризу, јер сплачине - од турских серија, до скупштинских преноса - не гледам) Вучићу реплицира (о Вучићу не бих) показујући прстом на слепоочницу, најпре леву, па онда и десну (што сам ја протумачио - каже му да је луд, ако ти гестови значе још увек оно што су значили ко зна колико векова).
То је оно што треба да смени Вучића и 'његове' (за саму причу би их тако назвао, ипак их не бих звао напредњацима, јер је придев 'напредан' веома афирмативан), што Крстић помиње у тексту. Ако је то - то, онда ће Вучић и 'његови' владати 1834 године.
gedza.73 gedza.73 20:46 10.08.2014

Fly me to the moon

Mesec je večras najbliži Zemlji u zadnjih 20ak godina.
Ponovo će, u ovakvom izdanju, da se pojavi za dvadeset godina.
Prelep je.
Doduše, lepši je na selu nego u gradu



Šta bi dao da i ovu skupinu ne gledam jedno dvadeset godina.



nim_opet nim_opet 13:37 11.08.2014

Ehm

Ja znam da je Predsednik Vlade pokupio svu moc koju je mogao, ali da mu ne pridodajemo jos vise, makar i davanjem ideja?
pa bih pitao premijera:
«Kada ćete smeniti poslanika Babića i izbaciti ga iz Skupštine Srbije kako ne bi više brukao i Skupštinu i vas?
Poslanika u Skupstini moze da izbaci Skupstina ili stranka na cijoj je listi izabran. Ne Predsednik Vlade - one Vlade koja formalno i teoretski odgovara Skupstini za rad.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:14 11.08.2014

Re: Ehm

Poslanika u Skupstini moze da izbaci Skupstina ili stranka na cijoj je listi izabran. Ne Predsednik Vlade - one Vlade koja formalno i teoretski odgovara Skupstini za rad.

Da, šteta što premijer nije predsednik SNS-a.
nim_opet nim_opet 15:57 11.08.2014

Re: Ehm

Nebojsa Krstic
Poslanika u Skupstini moze da izbaci Skupstina ili stranka na cijoj je listi izabran. Ne Predsednik Vlade - one Vlade koja formalno i teoretski odgovara Skupstini za rad.

Da, šteta što premijer nije predsednik SNS-a.


Onda da mu se takvom obracamo, pa u toj funkciji neka radi sta hoce sa svojim poslanicima, ali ne kao Predsednik Vlade. Jos samo da uspostavimo presedan, pa da se i sledeci pothvati tako necega.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:16 11.08.2014

Re: Ehm

Onda da mu se takvom obracamo,

Misliš ako mu se ne obraćaš nije predsednik stranke?
perorez perorez 09:32 12.08.2014

Zanimljivo tumačenje političke stvarnosti

Babic nije pojedinac koji ugrožava idealan politički angažman SNS-a u parlamentu, on je perjanica političkog manira pomenutih. Ne znam kako videti stvari na ovaj način koji je prezentovan u tekstu? Kad sam pročitala naslov, automatski sam pomislila na premijerove psiho egzibicije u parlamentu. Poslanik Babić je samo jedno slovo u delirijumu SNS budućnosti i savršeno se uklapa u ukupnu sliku.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:26 12.08.2014

Re: Zanimljivo tumačenje političke stvarnosti

Kad sam pročitala naslov, automatski sam pomislila na premijerove psiho egzibicije u parlamentu. Poslanik Babić je samo jedno slovo u delirijumu SNS budućnosti i savršeno se uklapa u ukupnu sliku.

Znači, misliš da bi "perjanicu političkih manira SNS" u Skupštini trebalo kritikovati tako što bi se prihvatili ti maniri?
perorez perorez 10:52 12.08.2014

Re: Zanimljivo tumačenje političke stvarnosti

Apsolutno suprotno od toga, ali to nije bila tema mog komentara. Da ponovim jos jednom - tvoj teskt Babica prikazuje kao izolovani slučaj, a ja kažem da je to model SNS političkog manira. I to sa premijerom na čelu, koji demosntrira svakog poslednjeg četvrtka u parlamentu.
determined determined 11:12 12.08.2014

Re: Zanimljivo tumačenje političke stvarnosti

perorez
Apsolutno suprotno od toga, ali to nije bila tema mog komentara. Da ponovim jos jednom - tvoj teskt Babica prikazuje kao izolovani slučaj, a ja kažem da je to model SNS političkog manira. I to sa premijerom na čelu, koji demosntrira svakog poslednjeg četvrtka u parlamentu.

Да ли сам ја то добро схватио - да си ти парламент почела да пратиш тек од овога сазива !?
perorez perorez 11:21 12.08.2014

Re: Zanimljivo tumačenje političke stvarnosti

Opet nisi dobro shvatio, verujem da polaziš od sebe. Ili bi namerno da deklasiraš sagovornika? Parlamentarni život u Srbiji pratim 20 godina, tačno koliko i postoji.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:08 12.08.2014

Re: Zanimljivo tumačenje političke stvarnosti

Da ponovim jos jednom - tvoj teskt Babica prikazuje kao izolovani slučaj, a ja kažem da je to model SNS političkog manira.


A u postu piše:

Ne slušam pažljivo jer sam sasvim smoren od arogancije poslanika vladajuće stranke koji skaču kao opareni na svaku stvar koja im se ne dopadne a dolazi sa opozicione strane. I ne samo da sam smoren, već mi prenemaganje i samohvalisavost određenih ličnosti izaziva užasan zamor mentalnog materijala... A onda, iznebuha, uvaženi narodni poslanik Zoran Babić, šef poslaničke grupe SNS, krenu da poslanika Borislava Stefanovića (DS) vređa na pasja kola. Babić je, inače, poznat po tome što je udvorištvo i poltronsko ponašanje, koje je u Skupštini vrlo rasprostranjena pojava, uspeo da digne na kub.


Pa ako pročitaš citirani deo, videćeš da Babić, po mom sudu, nije usamljena pojava, ali da je ulaskom u nadripsihijatriju prevazišao i sebe i ostale.
determined determined 12:54 12.08.2014

Re: Zanimljivo tumačenje političke stvarnosti

perorez
Opet nisi dobro shvatio, verujem da polaziš od sebe. Ili bi namerno da deklasiraš sagovornika? Parlamentarni život u Srbiji pratim 20 godina, tačno koliko i postoji.

Обоје !
Полазим од себе, настојећи да декласирам саговорника !
Ти не !?

perorez perorez 13:53 12.08.2014

Re: Zanimljivo tumačenje političke stvarnosti

Pročitala sve pažljivo. Ako Autor donosi zaključak koji si boldirao, zašto pitanje Premijeru nije upućeno u skladu sa njim? Babić je samo mali čovek koji je ovo učio od Velikog vodje čiji su nastupi u Parlamentu za najozbiljnije proučavanje. Ili ti možda ne misliš tako?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana