Jubileji| Porodica| Putovanja| Roditeljstvo| Sex

Šime, Gavrilo, Sloba, Gazimestan... i 3 na karte

krkar RSS / 25.06.2014. u 14:12

vucic-seselj-toma.jpg

Hteo sam baš ovih dana da pišem nepolitički blog, majke mi! Ali vidim niko da napiše nešto u čast velikog srpskog praznika Vidovdana, 15/28 junija kad se Srbima dešavaju samo lepe stvari:

- 1389: izgube rat i to posle dovijeka slave

- 1914: ubiju svog najvećeg saveznika u Beču i trudnu mu ženu

- 1989: objave svetu (govornik mlad sa suncem u kosi) da će da zarate sa svima jerbo "ako ne umemo da radimo - umemo da se bijemo"

- 2001*: isporuče mrskog nametnutog (104%) zlog vođu (govornik mlad sa suncem u kosi) koji ih je naterao da sa svima zarate... i da sve te ratove izgube

- 2014: vrati se Otac Precednika Republike i Majka Predsednika Vlade, Pravi i Najlmađi Doktor Voja ("Titova vizija naoružanog naroda u koncepciji opštenarodne odbrane i društvene samozaštite") iz podlog haškog sužanjstva

E sad da vidimo ko ima tri na karte.

*) ISPRAVIO POGREŠNU GODINU, HVALA GČ (i drugima koji su mi skrenuli pažnju)



Komentari (595)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

krkar krkar 23:15 25.06.2014

Re: 1389: izgube rat i to posle dovijeka slave

ovo je cista laz, ovde se iz aviona vidi da ovo nije prava Desanka Maksimović!

Stop Lažima!


Kako nije, evo je pored Našeg Velikog Pisca Nobelovca Ive Andrića!



nim_opet nim_opet 23:43 25.06.2014

Re: 1389: izgube rat i to posle dovijeka slave

Desanka nosila Burberry sal i kaput? Gde je i sta je ovo?
krkar krkar 00:31 26.06.2014

Panteon Srpstva (jedan muzej koji radi)

Desanka nosila Burberry sal i kaput? Gde je i sta je ovo?


Nije valjda da ne znaš za ovu kulturnu instituciju?

Tu su svi velikani:




















A kad obiđeš muzej i razviješ smisao za lepo (podrazumeva se da si smislom za nacionalno zadojen sa majčinim mlekom) - onda dograđuješ nacionalno-estetske spoznaje u Skupštini:



escherichije_colic escherichije_colic 02:22 26.06.2014

Re: **

gordanac

Istina.
29.septembar 1913


Ova izjava je, onako, baš oličenje jednog prijateljskog osećanja, baš se vidi toplina u ovim njegovim rečima, pogotovo boldovanom delu:

“To peace! What would we get out of war with Serbia? We’d lose the lives of young men and we’d spend money better used elsewhere. And what would we gain, for heaven’s sake? Some plum trees and goat pastures full of droppings, and a bunch of rebellious killers. Long live restraint!”


Citirali su već to u onom velikom BBC dokumentarcu. FF je bio germanski supremacista, rasista i otvoreni antisemita. Protiv AU ustanke nisu dizali samo Srbi, već i Česi, Italijani, Hrvati i drugi narodi koje je ta žaba krastača preživala. Ne znam čemu toliki očajnički pokušaji da se našminka i načini dopadljivim već sto godina mrtav leš, koji ni za života nije bio ništa lepo, naprotiv?
Filip2412 Filip2412 06:02 26.06.2014

Re: **

escherichije_colic
Ne znam čemu toliki očajnički pokušaji da se našminka i načini dopadljivim već sto godina mrtav leš,
promasio si temu, bitno je cemu slaviti ubistvo coveka koji nije hteo da ratuje sa nama a cije ubistvo je kasnije izazvalo lavinu rata i korisceno je da se Srbija kazni. Cak je i Hitler imao sliku pored te table sa natpisom o Principu.... koliko nam je to koristilo a?

I to sto citiras je relevantno koliko genocidni stihovi Njegosa... takvo vreme bilo. Nije se bilo politicki korektan kao danas. Tragedija je recimo sto su nasi radikali gore gadosti izjavljivali o susednim nacijama pre samo nekoliko godina.

Ferdinandove reci su da nije hteo rat, fascinantno je idiotski da ti to ne smatras bitnim nego te vredja sto on o nama govori kako smo nebitni, kako je nasa zemlja gomila zbunja i buntovnih ubica. On i zena mu su tu i bili ubijeni, valjda mu bar zbog toga treba oprostiti te reci zar ne?

On je pokusavao tim recima da nadje nacina da nekima tamo objasni kako ne treba ratovati a za takav cilj svaka sredstva su opravdana. No tebi je bitno sto nam je uvredio jebeni ego. Da se covek ispovraca od te logike.

escherichije_colic escherichije_colic 08:39 26.06.2014

Re: **

Filip2412
promasio si temu, bitno je cemu slaviti ubistvo coveka koji nije hteo da ratuje sa nama a cije ubistvo je kasnije izazvalo lavinu rata i korisceno je da se Srbija kazni. Cak je i Hitler imao sliku pored te table sa natpisom o Principu.... koliko nam je to koristilo a?


Zanimljivo. Šta to povezuje Hitlerov projekat "hiljadugodišnjeg Rajha" i atentat na Ferdinanda, zašto je njemu ta tabla bila važna, možeš li povezati tačkice? Da li je i Hitler bio neki neshvaćeni miroljubivi kozmopolita, kako ti pokušavaš predstaviti Ferdinanda?

I to sto citiras je relevantno koliko genocidni stihovi Njegosa... takvo vreme bilo. Nije se bilo politicki korektan kao danas. Tragedija je recimo sto su nasi radikali gore gadosti izjavljivali o susednim nacijama pre samo nekoliko godina.


Eno ti ga onaj što je pretio sa "100 za 1", vrlo rado viđen gost kod Merkelovice. Pitaj nju šta misli o toj sramoti, što joj je danas čovek koji je koristio nacističku retoriku u skupštinskim istupima- prihvatljiv partner i sagovornik. To ti je isti princip po kojem Ferdinandu Srbi nisu bili "buntovne ubice" dok su vladali Obrenovići, sa kojima je Beč bio "na prs' u dupe"- a Srbija sigurno nije bila manje zatucana, prljava i nerazvijena nego desetak godina kasnije kad su se spremali da zarate sa Karađorđevićima.

Ferdinandove reci su da nije hteo rat, fascinantno je idiotski da ti to ne smatras bitnim nego te vredja sto on o nama govori kako smo nebitni, kako je nasa zemlja gomila zbunja i buntovnih ubica.


Ne. Ono što je fascinantno idiotski, a ja bih pre rekao fascinantno bezobrazno, jeste da ti u ovim njegovim rečima ne (želiš da) vidiš očigledan rasizam, nešto što će se samo dvadesetak godina izroditi u Hitlera i nesreću koju je velikogermanski ekspanzionizam naneo celoj Evropi i Svetu. Između Njegoša i Ferdinanda stoji ceo jedan vek gospodine moj, Njegoš je bio versko-svetovni vladika poluprimitivnih plemenika koji su sekli glave neprijateljima (što je i krajem 18.veka nalazilo na zgražavanje civilizovane Evrope) a Ferdinand je bio prestolonaslednik tzv "preteče evropske unije".

On i zena mu su tu i bili ubijeni, valjda mu bar zbog toga treba oprostiti te reci zar ne?


Ti mu oprosti ako imaš potrebu. Ja nemam potrebu niti nameru. On je u mojoj zemlji bio okupator a Princip je heroj i borac za oslobođenje porobljenih Slovena- što misle svi čestiti ljudi iz BiH, bez obzira na naciju ili veroispovest (prim. Muharem Bazdulj, Muhamed Filipović, Miljenko Jergović) a ti slobodno plači za Ferdinandom i pokreni inicijativu da mu se napravi spomenik u Šapcu, da na taj način simbolično pomirimo ubijenog Ferdinanda i sve one jadnike koji su tamo pobijeni u prvom talasu odmazde. Inače, AU je smatrala da nije dužna poštovati konvencije ratovanja u Srbiji, budući da Srbija nije bila potpisnica istih. To je činjenica na koju se danas zgražavaju i stide objektivni austrijski istoričari, imadosta materijala na netu ukoliko te uopšte interesuje. Toliko o prijateljstvu i civiliziranosti.

On je pokusavao tim recima da nadje nacina da nekima tamo objasni kako ne treba ratovati a za takav cilj svaka sredstva su opravdana. No tebi je bitno sto nam je uvredio jebeni ego. Da se covek ispovraca od te logike.



Ne bih rekao da ti je sposobnost razumevanja na niskom nivou, pre bih rekao da ti je bezobrazluk na jako visokom, pa sad mom citatu pokušavaš imputirati značenje koje nije imao. U svrhu dodatnog pojašnjenja poente mog citata, upoznaću te sa činjenicom da je "preteča EU" imala zvanični katalog pokorenih naroda, gde su kao životinje bili popisani Česi, Slovaci, Srbi, Hrvati i ostali (mahom) slovenski specimeni, opisivani pridevima kao "zdepasti, dlakavi, vole kobasice" ili "visoki, buntovni, skloni krađi", a to ti se koristilo kao zvanični vodič činovnicima, prema kojem se imalo postupati u datoj situaciji. Pa eto ti je takva "preteča EU", jebla te ona, piši joj slobodno tugaljive epitafe sa sto godina zakašnjenja, tvoje pravo i sramota.

Ako je nešto za povraćanje, to su patetični pokušaju revizije istorije i relativizacije okupatorske i tlačiteljske uloge koju je Austrija imala na ovim prostorima. Sram te bilo svih onih Jugoslovena koji su 1914. stali iza Principovog pucnja- jesu i to sve bili inherentno zli i dlakavi divljaci?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:19 26.06.2014

Re: 1389: izgube rat i to posle dovijeka slave

Ne celoj Austro-Ugarskoj (to tada već skoro 50 godine nije više Austrougarska) - ali jastrebovima u najvišim vojnim krugovima svakako.


Ko god je procitao par ozbiljnih radova o odnosima na Beckom dvoru bice mu/joj poznato da je ubistvo FF islo na ruku vladajucoj konzervativnoj struji koja nije htela da reformise monarhiju nego se spremala za rat.

Evo nesto iz godina kad je Srpski dvor drugovao sa Hofburgom.

krkar krkar 10:30 26.06.2014

Multisupstancijacija

On je u mojoj zemlji bio okupator


Ti si iz Bosne?

Ili si hteo da kažeš da je on će biti okupator u tvojoj zemlji Srbiji? (A neće mogi biti jer će pre toga bio ubiVen).


što misle svi čestiti ljudi iz BiH, bez obzira na naciju ili veroispovest (prim. Muharem Bazdulj, Muhamed Filipović, Miljenko Jergović)


Ti znaš ko je Tunjo Filipović, sluga i priskutni ideolog svih režima? Čuo si za njega pre nego što ga je časnim proglasio Mladićev Oficir i Četnički Unuk? Pročitao si ijednu njegovu knjigu?

Muharem Bazdulj je Srbijanac (državljanin i stanovnik Srbije).

Miljenko Jergović je govno nastanjeno u Zagrebu koji povremeno svrati u Bosnu da nešto izmuze.

Čitaš li ti išta osim Bloga? (I, nadam se, uputstva za upotrebu pegle i blendera)?
krkar krkar 10:31 26.06.2014

Re: 1389: izgube rat i to posle dovijeka slave

Ko god je procitao par ozbiljnih radova o odnosima na Beckom dvoru bice mu/joj poznato da je ubistvo FF islo na ruku vladajucoj konzervativnoj struji koja nije htela da reformise monarhiju nego se spremala za rat.


Tajna je u reči otisnutoj crnim/masnim slogom (za nepismene: "bold" )
escherichije_colic escherichije_colic 11:41 26.06.2014

Re: Multisupstancijacija

krkar
On je u mojoj zemlji bio okupator


Ti si iz Bosne?


Da, ja sam iz Bosne, tako da to govorim s punim pravom, što znači da ovo

krkar
Ili si hteo da kažeš da je on će biti okupator u tvojoj zemlji Srbiji? (A neće mogi biti jer će pre toga bio ubiVen).


predstavlja samo loš pokušaj imputiranja.


što misle svi čestiti ljudi iz BiH, bez obzira na naciju ili veroispovest (prim. Muharem Bazdulj, Muhamed Filipović, Miljenko Jergović)


Ti znaš ko je Tunjo Filipović, sluga i priskutni ideolog svih režima? Čuo si za njega pre nego što ga je časnim proglasio Mladićev Oficir i Četnički Unuk? Pročitao si ijednu njegovu knjigu?

Muharem Bazdulj je Srbijanac (državljanin i stanovnik Srbije).

Miljenko Jergović je govno nastanjeno u Zagrebu koji povremeno svrati u Bosnu da nešto izmuze.

Čitaš li ti išta osim Bloga? (I, nadam se, uputstva za upotrebu pegle i blendera)?


Sluga i priskutini ideolog svih režima- osim Izetbegovićevog. Nije njemu čoveku bio nivo da staje iza bivšeg robijaša i ideologa nazadnih teorija o verskoj državi, ni manje ni više nego šerijatskoj, u Evropi na zalasku 21. veka. Filipović ne valja samo bošnjačkim nacionalistima i snivačima snova o Alijinoj džamahiriji- istim onima kojima nije valjao jedan Adil Zulfikarpašić, al zato potrčali svi da stanu pod barjak bivšeg rebojaša i u mladosti pripadnika ss handžar-jugenda.

Muhrem Bazdulj je rođen u Travniku a fakultet završio u Sarajevu. To što tebi nije podoban, ne može ga prek' noći pretvoriti u "srbijanca" niti mu oduzeti pravo da, kao Bosanac i Bošnjak, baštini mladobosansku tradiciju. Dizao je i muslimanski živalj ustanke protiv AU u tom periodu okupacije/aneksije, nisu svi podguzne muve koje bi pljuvale na mrtve pretke zarad dnevne politike.

Miljenko Jergović je rođeni Sarajlija i čovek vrlo nepopularan u neoustaškim krugovima. Nuff said u pogledu integriteta, što se mene tiče.

Mišljenje svakoga od njih ima svakako daleko veću težinu nego tvoja srBomrzačka ostrašćena propaganda, o trudnim ženama na pragu 6. decenije (bez obzira što na netu možeš pronaći mali milion demantija tog ratnohuškačkog mita od pre sto godina) i tobožnjem velikom prijateljstvu FF spram naroda(plur) koje je njegova dinastija tretirala kao stoku.

Ko danas u Sarajevu plače za FF i AU, osim ostrašćenih srbomrzaca- apsolutno niko! TO su diple u koje si ti izabrao da duvaš gospodine moj, niko ozbiljan u Svetu ne bavi se suđenjem mrtvom Gavrilu Principu za terorizam, čak se i Kristofer Klark- autor knjige od kojih je krenula sva ta bujica sranja- ogradio od tih gluposti. Potomci Habzburga su se ogradili od tih gluposti a ti izvoli nastavi duvati u budalaške diple i trči da slaviš otkrivanje spomenika Francu Ferdinandu.
krkar krkar 12:23 26.06.2014

Re: Multisupstancijacija

Da, ja sam iz Bosne, tako da to govorim s punim pravom, što znači da ovo


Onda u redu. U tvojoj zemlji je bio okupator do 1908. Posle više nije bio okupator.

Sluga i priskutini ideolog svih režima- osim Izetbegovićevog. Nije njemu čoveku bio nivo da staje iza bivšeg robijaša i ideologa nazadnih teorija o verskoj državi


A razlog tome nije bio što Tunjo nije hteo Aliju nego što Alija nije hteo Tunja jer je Tunjo prvo poljubio skut Adilu Zulfikarpašiću. Pa kad je shvatio da se (po prvi put u životu) priklonio onome koji neće pobediti - pokušao je da se umili i Aliji ali je do tada Alija već imao dovoljno podguznika i mogao je sebi da dozvoli da Tunja kazni.


Muhrem Bazdulj je rođen u Travniku a fakultet završio u Sarajevu. To što tebi nije podoban, ne može ga prek' noći pretvoriti u "srbijanca" niti mu oduzeti pravo da, kao Bosanac i Bošnjak, baštini mladobosansku tradiciju.


Muharem je moj drug. Sedimo, pričamo pijemo. Ne izjašnjava se kao Bošnjak.


Miljenko Jergović je rođeni Sarajlija i čovek vrlo nepopularan u neoustaškim krugovima. Nuff said u pogledu integriteta, što se mene tiče.


Miljenko Jergović je ljudsko smeće. Proveo je prvu ratnu godinu u Sarajevu i izašao u leto 1993. i otišao u Zagreb. Želju da izađe niko normalan ne može mu zameriti. Ali pljuvanje po ljudima koji su sa njim do juče delili (svoju) hranu (jer su bili malo snalažljiviji ili/i poznavali više ljudi ili/i bili popularniji u društvu ili/i im se jednostavno tako posrećilo, tako im grah pao) zaslužuje samo prezir.

A pošto je u pitanju moje društvo - onda je jasno zašto Miljenka prezirem.

A glede neoustaša - lukav je Miljenko, jako se dobro pozicionirao baš tamo gde mu se najviše isplati ali nikad isuviše dosledno da se sutra ne bi moglo preveslati na suprotnu stranu.

niko ozbiljan u Svetu ne bavi se suđenjem mrtvom Gavrilu Principu za terorizam


Gde sam ja spomenuo Gavrila Principa u kontekstu bilo kakvoga terorizma ili mu imputirao bilo kakvu svest ili mišljenje? (osim imena mu u naslovu).

Gavrilo je bio samo izvršilac i to gotovo slučajni. Po planu prvi atentator je bio Čabrinović kome se nije posrećilo.

Što, naravno, ne znači ni da je Čabrinović imao neku svest ili neko mišljenje. I njega je nahuškalo.

Samo, ja te mladiće nikad i nigde nisam osudio. Otkad je sveta i veka matori kenjci šalju napaljene klince da ratuju umesto njih koji su previše lenji, imaju reumu... a i lepše im da sede u fotelji i odlučuju ko će danas da pogine.
looping looping 12:33 26.06.2014

Re: Multisupstancijacija

e: Multisupstancijacija
Da, ja sam iz Bosne, tako da to govorim s punim pravom, što znači da ovo


Onda u redu. U tvojoj zemlji je bio okupator do 1908. Posle više nije bio okupator.

A šta je bio 1914?

krkar krkar 13:07 26.06.2014

Re: Multisupstancijacija

A šta je bio 1914?


Prestolonaslednik. Vlast. Tvoj kraljević.
krkar krkar 13:09 26.06.2014

Re: 1389: izgube rat i to posle dovijeka slave

који је најбољи мотоцикл на свету?


Sad si me zajebo! Zna se da je najbolji auto Moskvič - ali ako kažem da je najbolji motor Ural pripisaćeš mi pro-ukrajinstvo
escherichije_colic escherichije_colic 13:13 26.06.2014

Re: Multisupstancijacija

krkar


Onda u redu. U tvojoj zemlji je bio okupator do 1908. Posle više nije bio okupator.


Čak i po tadašnjim AU zakonima, ta aneksija nije bila pravno utemeljena jer nije bula ratifikovana u dva parlamenta, mislio sam da je to dosada već opštepoznata stvar.

O moralnom pravu bečkog kolonizatora da okupira BiH nećemo pričti, neka to ostane u domenu apstraktnog.


A razlog tome nije bio što Tunjo nije hteo Aliju nego što Alija nije hteo Tunja jer je Tunjo prvo poljubio skut Adilu Zulfikarpašiću. Pa kad je shvatio da se (po prvi put u životu) priklonio onome koji neće pobediti - pokušao je da se umili i Aliji ali je do tada Alija već imao dovoljno podguznika i mogao je sebi da dozvoli da Tunja kazni.


Sve i da je istina ovo o čemu pričaš- ko je bio Alija a ko Adil-beg Zulfikarpašić? Jedan bio SS Hitlerjugend a drugi bio SKOJevac i partizanski veteran. Prvi završio "fakultet života" u Zenici, a drugi diplomirao pravo i političke nauke u Beču. Prvi bio muslimanski fanatik a drugi bio mudar čovek svestan kompleksnosti situacije. Porediti moralni ili bilo kakav kredibilitet ove dvojice je sprdnja na račun Zulfikarpašića.

Najveći greh Filipovića i Zulfikarpašića je što su pokušali sa Srbima da naprave dogovor po kojem bi Bosna ostala u zajednici sa Srbijom i Crnom Gorom. Nema bre nijednog istinski umnog i mudrog čoveka u tom Sarajevu koji je podržao Alijino ludilo. Ne možeš ti sad praviti brabonjke od objektivno umnih i uglednih ljudi, e samo zato što ti se ne uklapaju u neku dnevnopolitičku konstrukciju.

To što se u Sarajevu lažno izdaje za multietnički građanski koncept, to je od početka bio gori klerofašizam nego u Srbiji. Milošević je popove koristio samo kao deo folklora i sredstvo a kod Alije su se reisi i mule ozbiljno pitali i pitaju se danas. Filipović, Zulfikarpašić, Kusturica- sve su ti to ugledni muslimani koji su prepoznali pogubnost Izetbegovićevog ludila i nisu pristali da budu uvučeni u to kolo. Njih se danas prvenstveno zbog toga diskvalifikuje, što nisu pristali da budu saučesnici u guranju tog naroda u propast za tuđi račun.




Muharem je moj drug. Sedimo, pričamo pijemo. Ne izjašnjava se kao Bošnjak.


Bošnjak je po rođenju a pretpostavljam da se izjašnjava kao Jugosloven. Sad su Jugosloveni isti q ko i srboćetnici? Bosanac je poreklom u svakom slučaju a njegov stav o Mladoj Bosni je jasno definisan. To što živi i radi u Srbiji, ne pretvara ga automatski u srboćetnika, tom logikom bismo mogli npr o jednom Mirku Kovaču ili Veljku Bulajiću pričati kao ustašoidima.

Miljenko Jergović je ljudsko smeće. Proveo je prvu ratnu godinu u Sarajevu i izašao u leto 1993. i otišao u Zagreb. Želju da izađe niko normalan ne može mu zameriti. Ali pljuvanje po ljudima koji su sa njim do juče delili (svoju) hranu (jer su bili malo snalažljiviji ili/i poznavali više ljudi ili/i bili popularniji u društvu ili/i im se jednostavno tako posrećilo, tako im grah pao) zaslužuje samo prezir.

A pošto je u pitanju moje društvo - onda je jasno zašto Miljenka prezirem.

A glede neoustaša - lukav je Miljenko, jako se dobro pozicionirao baš tamo gde mu se najviše isplati ali nikad isuviše dosledno da se sutra ne bi moglo preveslati na suprotnu stranu.


OK, zajebimo Jergovića, poverovaću ti da je u pitanju ljudsko smeće i oportunista, pošto ga lično poznaješ.

Ivo Andrić je kudikamo značajniji Bosanac od Jergovića, a sam je bio mladobosanac, pa me interesuje da li si ti od onih koji smatraju da je i Andrić bio srboćetnik zato što nije pokazao oduševljenje spram veličanstvenosti AU monarhije i entuzijazam da bude njen podanik?

I da ti kažem još nešto Krkare, poznajem ja lično dosta ljudi koji su proveli SVE ratne godine zajedno sa svojim multietničkim komšijama, pa su posle sve golgote ogorčeni otišli u Srbiju ili RS i danas o toj multietničnosti nemaju ništa lepo da kažu ... kad se već pozivamo na lična iskustva. Da ne pričamo o onima koju su se za vreme rata prijavljivali u HVO da ne bi završili u tzv "radnom vodu" kopajući rovove na prvoj liniji, to su ipak specifične okolnosti.



Gde sam ja spomenuo Gavrila Principa u kontekstu bilo kakvoga terorizma ili mu imputirao bilo kakvu svest ili mišljenje? (osim imena mu u naslovu).

Gavrilo je bio samo izvršilac i to gotovo slučajni. Po planu prvi atentator je bio Čabrinović kome se nije posrećilo.

Što, naravno, ne znači ni da je Čabrinović imao neku svest ili neko mišljenje. I njega je nahuškalo.

Samo, ja te mladiće nikad i nigde nisam osudio. Otkad je sveta i veka matori kenjci šalju napaljene klince da ratuju umesto njih koji su previše lenji, imaju reumu... a i lepše im da sede u fotelji i odlučuju ko će danas da pogine.


Naparavio si blog-poligon na kojem će ostrašćeni likovi poput Filipa24štagod i onog nemesisa da izdrkavaju svoje srBomrzačke frustracije- napravio si virtuelnu sudnicu mrtvim mladobosancima, bez obzira što se kurvinski ograđuješ od toga.
looping looping 13:31 26.06.2014

Re: Multisupstancijacija

krkar
A šta je bio 1914?


Prestolonaslednik. Vlast. Tvoj kraljević.

Ako misliš na FF-a, Gavrilo Princip to nije odobravao.
escherichije_colic escherichije_colic 14:04 26.06.2014

Re: Multisupstancijacija

krkar
A šta je bio 1914?


Prestolonaslednik. Vlast. Tvoj kraljević.


Eto koliko se čovek sroza u pokušaju da nekim izmaštanim srBovima gurne prst u oko- da brani kolonijalna prava već sto godina mrtvih imperijalističkih frankenštajna.

Evropa tog razdoblja nije imala retrogradnije okoštale dinastije od tih Habzburgovaca- gajili kult militarizma, policijske države, germanske supremacije. Sve te lepe tradicije nastavio je njihov kaplar i nesuđeni slikar u drugom Velikom ratu.
krkar krkar 14:14 26.06.2014

Re: Multisupstancijacija

Čak i po tadašnjim AU zakonima, ta aneksija nije bila pravno utemeljena jer nije bula ratifikovana u dva parlamenta, mislio sam da je to dosada već opštepoznata stvar.


Aman, čoveče, ratifikovano je Berlinskim kongresom. AU okupirala deo Turske, posle ga pripojila. Gotovo, puj-pike...


ko je bio Alija a ko Adil-beg Zulfikarpašić


Alija je politički pobednik a Adil politički gubitnik. Nije to izbor za redovnog profesora pa da se sabiraju naučni radovi, impact factor. Tu se impact faktor meri kad izađeš na ulicu i pitaš ko će da pogine za ovo što ja predlažem.

Pa se ispostavilo da ima više Bosanaca koji bi poginuli za nezavisnu Bosnu nego onih koji bi pokinuli za mesto u prknu "Srbije i Crne Gore". U tom trenutku otvoreno fašističkih tvorevina koje negiraju tim ljudima pravo na naciju, pa i veru a mnogi bogme i na život.

Nego nisu njih dvojica tema, da ne zastranimo.

Tema bio Tunjo i jedini put da se zajebo i nije se privlastio.

No, nije to tema.


Kusturica- sve su ti to ugledni muslimani koji su prepoznali pogubnost Izetbegovićevog ludila


Sram te bilo, ti bi Muratovog Nemanju da islamizuješ!


Bošnjak je po rođenju a pretpostavljam da se izjašnjava kao Jugosloven


Ti znaš šta je on po rođenju? I kako se danas izjašnjava? I usuđuješ se da govoriš o izjašnjavanju ili naciji nekoga ko se o tome ne izjašnjava javno (ili se ne izjašnjava uopšte, svejedno).

TO je fašizam.


tom logikom bismo mogli npr o jednom Mirku Kovaču ili Veljku Bulajiću pričati kao ustašoidima.


Jesi ti stvarno segedinska sobarica kad to nisi čuo milion puta (posebno u odnosu na Kovača, mada i Bulajića mrze što mu četnike nisu igrali James Dean i Franco Nero)?

napravio si virtuelnu sudnicu mrtvim mladobosancima, bez obzira što se kurvinski ograđuješ od toga



Napisao je Brajović na ovom blogu i više puta ponovio - ali xhaba! NE ČITATE ONO ŠTO PIŠE NEGO ONO ŠTO VAMA RIKOŠETIRA UNUTAR LOBANJA!

Ni jednog trenutka ništa loše nisam rekao o mladobosancima. Imao sam u porodici (ne rođake ali ljude bliske mojoj porodici, prijatelje) mladobosance i imao sam sreću i čast da upoznam njih čak 3 i pričam sa njima i da slušam priče o drugima koji su u međuvremenu pomrli.

Sasvim je normalno, razumljivano, očekivano... što su ljudi od 18-25 godina u to vreme odlazili u Mladu Bosnu i što su želeli da jednim metkom promene svet. Jebem onoga ko u tim godinama nije o tome razmišljao! Dakle ni jednom rečju nisam njih ni prekorevao a kamoli "sudio" (makar i virtuelno).

Govorio sam o srbijanskom kurvanju i huškanju i ratovanju tuđm glavama, o podmetanju kukavičkih jaja ... i da ne dužim, odrastao si čovek, valjda ti je jasno.

A da sam ja 1914. bio Bosanac i imao 20 godina - sigurno bih bio mladobosanac!

krkar krkar 14:15 26.06.2014

Re: Multisupstancijacija

Evropa tog razdoblja nije imala retrogradnije okoštale dinastije od tih Habzburgovaca- gajili kult militarizma, policijske države, germanske supremacije.


Sve je to živa istina ali je u formalno-pravnom i političkom smislu sasvim irelevantno.

To je bila TVOJA vladajuća dinastija u tom trenutku. Tvoji preci bili su njihovi podanici.
escherichije_colic escherichije_colic 14:39 26.06.2014

Re: Multisupstancijacija

krkar
Evropa tog razdoblja nije imala retrogradnije okoštale dinastije od tih Habzburgovaca- gajili kult militarizma, policijske države, germanske supremacije.


Sve je to živa istina ali je u formalno-pravnom i političkom smislu
sasvim irelevantno.


krkar
To je bila TVOJA vladajuća dinastija u tom trenutku. Tvoji preci bili su njihovi podanici.


MOJA bila nije, već austro-mađarska. Habzburga je u Bosni kao "svog vladara" doživljavao samo nepismeni i prosti katolički puk, pod snažnim uticajem RKC. Svakom mislećem čoveku tog vremena bilo je jasno da se radi o okupatoru.


escherichije_colic escherichije_colic 15:41 26.06.2014

Re: Multisupstancijacija

krkar

Aman, čoveče, ratifikovano je Berlinskim kongresom. AU okupirala deo Turske, posle ga pripojila. Gotovo, puj-pike...


I posle ti nekome reci da lupeta ...




Alija je politički pobednik a Adil politički gubitnik. Nije to izbor za redovnog profesora pa da se sabiraju naučni radovi, impact factor. Tu se impact faktor meri kad izađeš na ulicu i pitaš ko će da pogine za ovo što ja predlažem.

Pa se ispostavilo da ima više Bosanaca koji bi poginuli za nezavisnu Bosnu nego onih koji bi pokinuli za mesto u prknu "Srbije i Crne Gore". U tom trenutku otvoreno fašističkih tvorevina koje negiraju tim ljudima pravo na naciju, pa i veru a mnogi bogme i na život.

Nego nisu njih dvojica tema, da ne zastranimo.

Tema bio Tunjo i jedini put da se zajebo i nije se privlastio.

No, nije to tema.


Jasno je meni da si ti makijavelista i čovek koji zagovara princip "jači tlači", to je sasvim jasno iz onog prvog pasusa (reko Švabo na berlinskom kongresu "to je moje" i "puj pike ne važi" Stoga ne čudi što cinično omalovažavaš značaj obrazovanja i daješ prednost budalama koje nemaju ništa da ponude, sem demagogije i prizemnog populizma. Molim te samo da prestaneš više prozivati mrtvog Ćosića za "kalemljenje", pošto si se u ovoj situaciji jasno odredio i dao prednost jednom robijašu i verskom fanatiku u odnosu na akademike i ljude obrazovane u Beču.

To što ćeš na ulici lakše naći budalu da gine za svoju propast nego da pregovara za svoj napredak ne znači da je ideja pametna niti plemenita, naprotiv.

"Nezavisna Bosna" je priča kroz koju su bosanski Hrvati videli puko sredstvo za izlazak iz SFRJ i priljučenje matici, što su istorija i razvoj ratnih zbivanja kasnije potvrdili, tako da je to što ti nazivaš "nezavisnom Bosnom" zapravo bio projekat pretvaranje Bosne u nacionalnu državu Bošnjaka, odnosno u tom trenutku Muslimana. Pametnim ljudima, poput Tunja i Adila, od početka je bilo jasno kakav će biti epilog ratne opcije a budale su potrčale za Alijinim bajkama i dale oduška sopstvenom šovinizmu. Dosada nisam mislio da si ti čovek koji bi dao prednost niskošovinističkim strastima krezubog puka- u odnosu na glas razuma učenih ljudi, al eto nauči svaki dan čovek nešto novo.


Ti znaš šta je on po rođenju? I kako se danas izjašnjava? I usuđuješ se da govoriš o izjašnjavanju ili naciji nekoga ko se o tome ne izjašnjava javno (ili se ne izjašnjava uopšte, svejedno).

TO je fašizam.


"TO je fašizam" a ti si seronja epskih razmera i bedni podmetač.

To o njegovom izjašnjavanju je bila pretpostavka, što je i naglašeno. Poznajući tvoj blogoopus, teško mi je zamisliti da bi se družio sa nekim neo-pravoslavcem-srBendom Kusturičinog tipa, otuda i pretpostavka o jugoslovenskom izjašnjavanju, kad si ti već bio dovoljno nepristojan da nas uputiš kako se ne izjašnjava kao Bošnjak. OK je pretresati tuđu intimu, i to onu poverenu RL prijateljstvom, samo kad tera vodu na tvoju vodenicu? Seronjo licemerni.


Napisao je Brajović na ovom blogu i više puta ponovio - ali xhaba! NE ČITATE ONO ŠTO PIŠE NEGO ONO ŠTO VAMA RIKOŠETIRA UNUTAR LOBANJA!

Ni jednog trenutka ništa loše nisam rekao o mladobosancima. Imao sam u porodici (ne rođake ali ljude bliske mojoj porodici, prijatelje) mladobosance i imao sam sreću i čast da upoznam njih čak 3 i pričam sa njima i da slušam priče o drugima koji su u međuvremenu pomrli.

Sasvim je normalno, razumljivano, očekivano... što su ljudi od 18-25 godina u to vreme odlazili u Mladu Bosnu i što su želeli da jednim metkom promene svet. Jebem onoga ko u tim godinama nije o tome razmišljao! Dakle ni jednom rečju nisam njih ni prekorevao a kamoli "sudio" (makar i virtuelno).


Pa ja ti kažem da nisi ni morao reći ništa, samo si dao pozornicu nekima da prosipaju frustraciju (sam si rekao za onu najveću prženicu da mnogo sere) i podgrevaju dosadne teorije o ubermenš-germanima i srbo-seljacima-što-se-bodu-s-noževi-u-blato-do-kolena.

Nego, de se ti prvo sa sobom dogovori i vidi šta to tebi rikošetira po tintari: prvo se ubeđuješ u desetini postova kako je AU okupacija bila legitimna a FF legitiman vladar- a ovde pokazuješ toboženje razumevanje i divljenje za motive Mlade Bosne. Pa osnovni motiv MB je bio oslobođenje od AU okupacije- nečega što si ti proglasio "formalno pravno i politički" legitimnim?! E svašta, e zapetljana čoeka ...

Govorio sam o srbijanskom kurvanju i huškanju i ratovanju tuđm glavama, o podmetanju kukavičkih jaja ... i da ne dužim, odrastao si čovek, valjda ti je jasno.


Kakvo srbijansko kurvanje i huškanje, pokreti za oslobođenje i ujedinjenje postojali su tada diljem jugoslovenskog prostora, ti tvrdiš da ih je sve do jednog osnovao i instruirao Apis? Pa svi ti ljudi su se okupljali sa ciljem oružanog oslobođenja od jarma, ne verujem da su na prelasku iz xix u xx vek razmišljali o gandijevskim sredstvima borbe? Na celom jugoslovenskom prostoru bilo je ustanaka protiv AU, ne samo u okupiranoj/anektiranoj BiH, dal je i to sve bilo "srbijansko kurvanje i huškanje"?

Englezi imaju dosta objektivne i istinite informacije, a njihova verzija o povezanosti Crne ruke i atentata je otprilike ovakva: zaverenici su prvo došli kod Voje Tankosića i tražili od njega podršku za atentat, pa je ovaj otišao kod Apisa i rekao da mu "dosađuju neki klinci iz Bosne, planiraju da ubiju nadvojvodu" a Apis mu je rekao da ih pusti da idu, verovatno ni sam ne očekujući da će od toga ispasti bilo šta. Sve ostalo je istorija.

Sam atentat je loše izveden i Ferdinandi su stradali prvenstveno zbog katastrofalnih propusta u obezbeđenju. Zvanični BG je poslao upozorenje a pokušalo se i zatvoriti granicu. Srpska vlada se polomila da spreči atentat, a bečki dvor poslao kraljevski par da paradira pred atentatorima i još dao šansu za popravni. Toliko o "srbijanskom huškanju i kurvanju" i francuskim (bečkim ) sobaricama.

A da sam ja 1914. bio Bosanac i imao 20 godina - sigurno bih bio mladobosanac!



Nisam ja od onih što zahtevaju javno deklarisanje.
krkar krkar 16:51 26.06.2014

Re: Multisupstancijacija

Stoga ne čudi što cinično omalovažavaš značaj obrazovanja i daješ prednost budalama koje nemaju ništa da ponude, sem demagogije i prizemnog populizma.


Šta ti znaš o obrazovanju???

Mićo, ti li si?


dao prednost jednom robijašu i verskom fanatiku u odnosu na akademike i ljude obrazovane u Beču.


Alo bre, Bosanac, stvarno si ograničen! Sad je obrazovanje u Beču glavni argument za pravo na vladanje? Pa što onda ubiste Franca, on je bio bolje bečki obrazovan nego iko za koga ste vi čuli.

Dobro, de, i Tunjo. Ja bih vam dao da živite 20 godina pod Tunjom (ako poživi, malo je u godinama).


Seronjo licemerni.


Tooo, bečka kultura



rbo-seljacima-što-se-bodu-s-noževi-u-blato-do-kolena.


A ono sve hipster do metroseksualca, doktoranti Oksforda na Sedžvejima i rolerima?



E svašta, e zapetljana čoeka


Jasno je meni da te kompleksne procese mišljenja sopstvenom glavom ne razumeš. Ali veruj mi, postoji to.

Tebi je svakako lakše, uspe ti SANU mišljenje kroz SPC levak i ti pevaš.



Pa svi ti ljudi su se okupljali sa ciljem oružanog oslobođenja od jarma


Moram priznati da se u te vaše volujske fore slabije razumem, moji su išli u škole, umivali se svaki dan i redovno uključivali mozak bez prisile.
krkar krkar 16:55 26.06.2014

Re: Multisupstancijacija

samo nepismeni i prosti katolički puk


Dočim je intelektualna pastva SPC u rogatičkim i varcarvakufskim rokoko salonima na francuskom raspravljala o različitom viđenju slobode kod Platona i de Tocquevillea
escherichije_colic escherichije_colic 17:20 26.06.2014

Re: Multisupstancijacija

krkar


Šta ti znaš o obrazovanju???

Mićo, ti li si?


Odjebi.


Alo bre, Bosanac, stvarno si ograničen! Sad je obrazovanje u Beču glavni argument za pravo na vladanje? Pa što onda ubiste Franca, on je bio bolje bečki obrazovan nego iko za koga ste vi čuli.

Dobro, de, i Tunjo. Ja bih vam dao da živite 20 godina pod Tunjom (ako poživi, malo je u godinama).


FF je bio okupator a Adil Zulfikarpašić svoj na svome, al ne može valjda taj tvoj skučeni podanički um da napravi razliku.



Tooo, bečka kultura


Modulirana da odgovara nivou na kom insistira sagovornik.



A ono sve hipster do metroseksualca, doktoranti Oksforda na Sedžvejima i rolerima?




Jebo te sedžvej roler.

Pazi, ja bih bio nepošten kad bih rekao da dosta toga o čemu pričaš nije na mestu, ali čini mi se da prečesto ideš u totalnu onaniju i Serb-bashing.



Jasno je meni da te kompleksne procese mišljenja sopstvenom glavom ne razumeš. Ali veruj mi, postoji to.

Tebi je svakako lakše, uspe ti SANU mišljenje kroz SPC levak i ti pevaš.


Ovo je bre toliko ofucano da bi te stvarno trebalo biti sramota.



Moram priznati da se u te vaše volujske fore slabije razumem, moji su išli u škole, umivali se svaki dan i redovno uključivali mozak bez prisile.


Umišljeni malograđanski seronjo.

Eto, zar nije tako lepše i jednostavnije?
escherichije_colic escherichije_colic 17:24 26.06.2014

Re: Multisupstancijacija

krkar

Dočim je intelektualna pastva SPC u rogatičkim i varcarvakufskim rokoko salonima na francuskom raspravljala o različitom viđenju slobode kod Platona i de Tocquevillea


Pričali smo o tome koliko je narod BiH doživljavao FF kao "svog kralja": muslimani nisu, Srbi nisu, misleći Hrvati nisu- ostaje ti samo prost katolički narod. Eto, barem sam ti dao lep šlagvort da još jednom u duhovitom maniru ukažeš na primitivizam slavosrba.

Treba biti pošten i reći da je izvestan broj Srba, pogotovo onih starijih koji su upamtili Tursku, poštovao i prihvatao Franju Josifa kao "hrišćanskog cara".
krkar krkar 17:24 26.06.2014

Re: Multisupstancijacija

Pazi, ja bih bio nepošten kad bih rekao da dosta toga o čemu pričaš nije na mestu


Pa što nastavljaš?


Umišljeni malograđanski seronjo.

Eto, zar nije tako lepše i jednostavnije?


Jeste, sad cela familija može da razume šta ti to pišeš po tom internetu. Lepo je kad se pisac i publika razumeju

PS. Još da im nacrtaš Sedgway. A za objašnjenje kako to funkcioniše - nek ti je Bog u pomoći.

Možda da nađeš neku volujsku paralelu? Objasniš kako vo radi piruetu na sličugama pa... to je taj princip...


krkar krkar 17:26 26.06.2014

Re: Multisupstancijacija

Treba biti pošten i reći da je izvestan broj Srba, pogotovo onih starijih koji su upamtili Tursku, poštovao i prihvatao Franju Josifa kao "hrišćanskog cara".


Mic po mic - doći ćemo negde.

Samo onu volujsku precesiju nekako da rešiš
escherichije_colic escherichije_colic 17:44 26.06.2014

Re: Multisupstancijacija

krkar

Pa što nastavljaš?


Zato što podosta toga što sereš nije na mestu, a pride si bezobrazan i vređaš.



Jeste, sad cela familija može da razume šta ti to pišeš po tom internetu. Lepo je kad se pisac i publika razumeju

PS. Još da im nacrtaš Sedgway. A za objašnjenje kako to funkcioniše - nek ti je Bog u pomoći.

Možda da nađeš neku volujsku paralelu? Objasniš kako vo radi piruetu na sličugama pa... to je taj princip...




Slušaj me jado, nećeš me navući da ti vređam familiju. Izvini ali toliko nisko baš ne mogu da se spuštam. To što si ti seronja ni najmanje nije njihova krivica.
escherichije_colic escherichije_colic 17:45 26.06.2014

Re: Multisupstancijacija

krkar

Mic po mic - doći ćemo negde.

Samo onu volujsku precesiju nekako da rešiš


Idi šmrči sira iz mješine.
krkar krkar 18:16 26.06.2014

Hochgebirgekultur

Idi šmrči sira iz mješine.


Oh, ipak jeste neka visoka kultura u pitanju! Visokoplaninska.

Retirer le foie et le corail des homards et faire revenir les carcasses jusqu’à coloration. Ajouter les échalotes émincées, déglacer avec le cognac et le vin blanc. Ajouter la tomate et le fumet et laisser mijoter pendant 1 à 2 heures. Passer au chinois et laisser réduire de moitié à feu doux. Ajouter le corail, le foie ainsi que le beurre et bien mélanger. Ajouter les fines herbes au dernier moment juste avant de servir.
Blanchir les pommes de terre ratte, éplucher les cipollini, nettoyer les morilles, écosser et blanchir les gourganes, les plonger dans l’eau glacée pour arrêter la cuisson et enlever la dernière membrane. Couper le citron confit en petits dés.
Faire sauter le tout dans une poêle avec du beurre, saler et ajouter du piment d’Espelette.
Déposer dans les cassolettes, placer la queue de homard coupée en deux sur le dessus et réchauffer au four 10 minutes.
Servir avec la sauce américaine à côté.

INGRÉDIENTS

Pour 6 personnes

Sauce américaine
4 carcasses de homard
100 ml de cognac
150 ml de vin blanc
2 échalotes françaises
1 litre de fumet de poisson
½ boîte de 398 ml de tomates concassées
100 g de beurre
Fines herbes fraîches au goût
Queue de homard en cassolette
30 morilles fraîches
18 pommes de terre ratte
10 à 12 gourganes par personne
12 cipollini
1 citron confit
Sel et piment d’Espelette au goût
6 queues de homard pochées

Filip2412 Filip2412 18:39 26.06.2014

Re: **

Ako je nešto za povraćanje, to su patetični pokušaju revizije istorije i relativizacije okupatorske i tlačiteljske uloge koju je Austrija imala na ovim prostorima. Sram te bilo svih onih Jugoslovena koji su 1914. stali iza Principovog pucnja- jesu i to sve bili inherentno zli i dlakavi divljaci?
Tlaciteljsku Austriju zamenila je tlaciteljska Jugoslavija - takozvana tamnica naroda. razlika je u tome sto je 2/3 srpskog muskog stanovnistva bilo pobijeno ali tebi je to verovatno uspeh i oslobodjenje.

Ubistvo Ferdinanda i njegove zene imalo je za posledicu samo rat i veliki broj mrtvih Srba - a tebi je to nekakva pozitivna stvar ili sta ajde molim te objasni??

Ferdinand je bio upravo ubijen a sad mu ti zameras sto je rekao da je zemlja puna ubica??? Ubijenom zameras? Jel ima nesto gluplje da se cuje? tebi je ocigledno nebitno sto on nije zeleo rat nego mu zameras sto je imao nekorektne izjave??? Dela su bitnija od reci.

To sto je Hitler uzeo tu tablu ne cini Ferdinanda istim, mozda samo za takve ogranicene glave kao ti sto si, tebi je i merkel verovatno nista drugo nego Hitler u suknji. A taj dogadjaj samo govori koliko stete je Srbiji naneo atentat. Nemacka je osvajala svet ali je imala posebnu zelju da unisti Srbiju - zahvaljjuci Gavrlu Principu i slicnima. Bas im hvala. Hvala ali... ne hvala. Takvi unistitelji Srbije koji sebe nazivaju patriotama su najgora sorta.

I jos jednom, ne radi se o reviziji istorije. radi se o tome da ne zele svi da smatraju to ubistvo necim lepim i pozitivnim. Nikakva sloboda nije iz toga proizasla nego jedna malo drugacija takodje na svoj nacin tlaciteljska drzava koja nije priznavala ni Makedonce niti je bolje tretirala Muslimane a Slovenci i Hrvati su mrzeli sto ih je Jugoslavija tada okupirala - proveri malo vidim sta misle o tome. I o kojoj borbi za slobodu ti govoris?

Svi koji su blize Austriji su ziveli bolje, cak i dan danas Srbija je bolje mesto za zivot u onim severnim delovima koji su nekada bili pod Austrijom. Stotine hiljada Srba zivi u Austriji a kolike je samo njih otislo na studije jer im Austrija kao Balkancima nudi finansiranje skolovanja?

Jugoslavija koja je nastala posle WWI - samo stete nanela Srbima

ja vidim mnogo smrti nakon tog atentata a sta pozitivno u tome ti vidis samo je tebi jasno
martin_krpan martin_krpan 05:38 27.06.2014

Re: Multisupstancijacija

escherichije_colic
krkar
Evropa tog razdoblja nije imala retrogradnije okoštale dinastije od tih Habzburgovaca- gajili kult militarizma, policijske države, germanske supremacije.


Sve je to živa istina ali je u formalno-pravnom i političkom smislu
sasvim irelevantno.


krkar
To je bila TVOJA vladajuća dinastija u tom trenutku. Tvoji preci bili su njihovi podanici.


MOJA bila nije, već austro-mađarska. Habzburga je u Bosni kao "svog vladara" doživljavao samo nepismeni i prosti katolički puk, pod snažnim uticajem RKC. Svakom mislećem čoveku tog vremena bilo je jasno da se radi o okupatoru.


Interesantno je da svako gleda na stvar iz svog, tj. iz subjektivnog ugla. Primjetio sam da pretežno "gastajbajteri" koji žive i rade već dugo godina u Njemačkoj/Austriji na stvar gledaju iz pravnog ugla, kao bila je okupacija i kvit, dok ljudi koji žive u Bosni (da i u RS) i koji su generacijama po nekim rovovima ni riječi ne govore za loš uticaj AU na "okupiranu" teritoriju. Mnogo ljudi se sa sjetom sjeća jake države u pravnom, etičkom, urbanističkom, organizacionom smislu.
krkar krkar 07:25 27.06.2014

Ozbiljna država za neozbiljne podanike

Mnogo ljudi se sa sjetom sjeća jake države u pravnom, etičkom, urbanističkom, organizacionom smislu.


Bila ozbiljna država.
escherichije_colic escherichije_colic 07:39 27.06.2014

Re: Multisupstancijacija

martin_krpan
Interesantno je da svako gleda na stvar iz svog, tj. iz subjektivnog ugla. Primjetio sam da pretežno "gastajbajteri" koji žive i rade već dugo godina u Njemačkoj/Austriji na stvar gledaju iz pravnog ugla, kao bila je okupacija i kvit, dok ljudi koji žive u Bosni (da i u RS) i koji su generacijama po nekim rovovima ni riječi ne govore za loš uticaj AU na "okupiranu" teritoriju. Mnogo ljudi se sa sjetom sjeća jake države u pravnom, etičkom, urbanističkom, organizacionom smislu.


Vala ne znam kako gledaju "gasterbajteri što godinama žive i rade u Austriji", ali niko od ovih mojih u Bosni danas ne plače za Austrijom niti za okupatorskom čizmom. To ti je njihov stav, ako već moj "gasterbajterski" nije legitiman, ako se gasterbajterom može nazvati neko ko je izbegao od ratnih dejstava.

Evo ti ga domaćin bloga insistira na tom "pravnom uglu" pa se ti s njim objasni- on tvrdi da je baš iz pravnog ugla BiH u trenutku atentata bila Austrija. Inače, ako pričamo o činjenicama, iz pravnog ugla zakona tadašnje države AU, aneksija nije bila legitimna jer nije ratifikovana u dva parlamenta. To kažu zakoni same AU i toga se držala odbrana mladobosanaca, a vi pokušajte naći rupu u njima.

Inače, koliko godina imaju ti tvoji "mnogi ljudi koji se sa sjetom sjećaju jake države u svakom smislu"? Cenim ne manje od 120? Znam ja te priče, ali to su sranja koja su mlađi (uslovno rečeno, oni koji su u vreme AU uprave imali po 5-6 godina, dakle koji bi sada imali po 110) pokupili od od svojih starih pa onda solili pamet novoj generaciji mladih, sa pričom "e kako je bilo za austrijskog vakta"- a zapravo niko od njih Austrije nije upamtio, nego ti je to ona tipična kenjaža starih ljudi, kako je ranije sve bilo bolje- a naravno nisi smeo u komunizmu pričati da je Kraljevina bila bolja, pa su srali "o austrijskom vaktu". Takvih "što su upamtili Austriju" i "kukali za uređenom državom" u mom zavičaju bilo je koliko hoćeš, samo što ti je njihovo "upamtio Austriju" kao kad bi rekao za čoveka rođenog npr 1988/9. "da je upamtio Jugoslaviju".

Oni pravi stari, što su bili stari kad je izvršena okupacija/aneksija, oni su poštovali Franju Josifa po čuvenom principu "manjeg zla"- jer kad neko čitav život provede pod Turskom, njemu svaki "hrišćanski car" dođe kao melem na ranu. Ipak, da si ih posle oslobođenja 1918. pitao- "hoćete da vam vratimo Austriju ili ćete u državu sa ovim seljacima gedžovanima", svako od tih starih bi ti otkinuo glavu zbog bezobrazluka. Jedno je šta se kenja a drugo šta stvarno misli i oseća- pre ovog poslednjeg rata su npr Bošnjaci većinom javno bili jugoslovenski deklarisani a kad je došlo vreme da se o tome priča na izborima, većinom podržali pisca "islamske deklaracije". Evo i danas će dosta ljudi u HR i FBiH sa setom reći da je "bolje bilo u vrijeme Juge" al to ne znači da bi se vraćali ponovo u SFRJ niti da ponovo ne bi pokušali da izađu iz nje, kad bi se našli u istoj situaciji. To ti je ono "žal za mlados" i svaki mator čovek je sklon tome, nema to veze sa realnim životom.

Btw, a propo "jake države u svakom smislu"- napravio ti puteve da može izvlačiti drvenu građu i pljačkati, napravio kanale da može navodnjavati useve koje pljačka, a u celoj Bosni tri škole (kačio je neko link o tome). Po tom principu bi i Indijci, Vijetnamci, Afrikanci trebalo da žale za "jakom državom" pa nešto ne vidim da bilo ko od njih trči da se vrati pod kolonijalnu vlast.
stopalo stopalo 09:20 27.06.2014

Re: Multisupstancijacija

kako je ranije sve bilo bolje- a naravno nisi smeo u komunizmu pričati da je Kraljevina bila bolja, pa su srali "o austrijskom vaktu". Takvih "što su upamtili Austriju" i "kukali za uređenom državom" u mom zavičaju bilo je koliko hoćeš, samo što ti je njihovo "upamtio Austriju" kao kad bi rekao za čoveka rođenog npr 1988/9. "da je upamtio Jugoslaviju".


Vala i u toj komunističkoj YU se kukalo za nekim osobinama Kraljevine.

Recimo da je bio bolji kvalitet učitelja koga je za svako bosansko selo pratilo postavljenje koje je lično Kralj potpisao.

(Da li jeste ili nije, ja to ne znam ali se tako pričalo)

I danas privrednici pričaju da je bilo bolje pod Turcima jer se znalo koliki je porez, dok na današnji dan, advokati štrajkuju jer su im bez obrazloženja povećali porez za 50%
krkar krkar 10:05 27.06.2014

Re: Multisupstancijacija

advokati štrajkuju jer su im bez obrazloženja povećali porez za 50%


Siroti advokati, a oni svi rade po tarifi i transparentno, imaju fiskalne kase...

E da je jedno 20 koje prve navataju povešati na bandere ispred sudova za primer!
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 10:30 27.06.2014

Re: Multisupstancijacija

krkisa minhauzen
Muharem je moj drug. Sedimo, pričamo pijemo. Ne izjašnjava se kao Bošnjak.


Moze biti da, sticajem nekih cudnih okolnosti, ponekad "sedite, pricate i pijete" ali da ti je drug u to je tesko poverovati.
Za razliku ot tebe, on je pametan covek ... jedan od pametnijih na prostorima ex-Yu. Ne secam se kad sam nesto od njega procitao a da se nisam slozio i da mi se nije svidelo.
A ti uglavnom zastupas dijametralno suprotne stavove. Eto dosta je samo uporediti sta on covek pise o Principu, "Mladoj Bosni" i prvom svetskom ratu i ove tvoje baljezgarije na istu temu...
krkar krkar 10:41 27.06.2014

Re: Multisupstancijacija

Za razliku ot tebe, on je pametan covek


Napredak, Vasi pametan neko ko nije vlast i ne nosi uniformu!

Zasraćeš ti to za najviše 3 dana - al' ipak neki napredak jeste.
zilikaka zilikaka 16:26 27.06.2014

Re: Multisupstancijacija

Muharem Bazdulj je Srbijanac (državljanin i stanovnik Srbije).



E, nije mi što sam ja Srbijanka, neka sam.

Volijem što si onda i ti Srbijanac.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:50 27.06.2014

Re: Multisupstancijacija

“To peace! What would we get out of war with Serbia? We’d lose the lives of young men and we’d spend money better used elsewhere. And what would we gain, for heaven’s sake? Some plum trees and goat pastures full of droppings, and a bunch of rebellious killers. Long live restraint!”

“Excellency! Don’t let yourself be influenced by Conrad (Конрад фон Хецендорф -- начелник генералштаба аустро-угарске војске -- П.Б.)—ever! Not an iota of support for any of his yappings at the Emperor! Naturally he wants every kind of war, every kind of hooray! rashness that will conquer Serbia and God knows what else… It’s be unforgivable, insane, to start something that would pit us against Russia.”

Ово су све јавно забележене Фердинандове речи.
Историја нам се стално смеје.
Убили смо погрешног човека.
krkar krkar 22:15 27.06.2014

Plaćenik širi defetizam

Убили смо погрешног човека.


Nikad Srbin nije ubio pogrešnog čoveka!

Čim su ga ubili - sigurno je to nečim zaslužio.

Provocirao je prekratkom suknjom. Ovaj, greška, nisu ga jebali nego ubili? Nema veze, zna on zašto su ga ubili, sigurno je zaslužio.

krkar krkar 04:56 28.06.2014

Re: Multisupstancijacija

Volijem što si onda i ti Srbijanac


Evo sad će Vasa da ti objasni, samo što nije
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 12:19 28.06.2014

Re: Multisupstancijacija

krkar
Volijem što si onda i ti Srbijanac


Evo sad će Vasa da ti objasni, samo što nije


U pravu je Zili, tako ispada - po tvojoj logici.

Samo sto je tvoja logika uvrnuta ... i jos imas problema sa lingivistikom i gramatikom.

A sto se mene tice, od svih kvalifikacija koje mi padaju na pamet, tebe najbolje opisuje ova:
janičar-dobrovoljac
principessa_etrusca principessa_etrusca 22:39 28.06.2014

Re: Multisupstancijacija

Predrag Brajovic

Историја нам се стално смеје.
Убили смо погрешног човека.


Ово су неке делузије о "погрешном човеку".

ФФ је био престолонаследник ратоборне царевине и атентиран је због положаја на коме је био.

Његови лични погледи су и тако били ирелевантни јер је немачки интерес био да се ратује. Да није убијен у Босни, можда би био склоњен као и Рудолф пре њега.


krkar krkar 12:29 29.06.2014

Re: Multisupstancijacija

склоњен као и Рудолф пре њега


NATO ubio Rudolfa? Ili iluminati?

Ah što volem ovo Srbstvo Sveznajušče, kako to razobličuje zapadne laži!

I svaki Srbin SVE zna, ne kao na tom mrskom zapadu gde imaju usko specijalizovane stručnjake pa jedan zna, na primer, istoriju 18. veka a drugi vodovod. Ne, bato moj!
blogovatelj blogovatelj 17:27 25.06.2014

Dečak od 18 godina

To je Gavrilo.

blogovatelj blogovatelj 17:33 25.06.2014

Da pitam par pitanja

Prvo, tko je Šime iz naslova?
Drugo, jel to kao odlučeno da puštaju Šešelja?
krkar krkar 18:38 25.06.2014

Re: Da pitam par pitanja

Prvo, tko je Šime iz naslova?


Evo mala pomoć za nemaštovite




blogovatelj blogovatelj 18:55 25.06.2014

Re: Da pitam par pitanja

Evo mala pomoć za nemaštovite



Meni je asocijacija za povratak barba, ne Šime.
Šta ću kad sam staromodni, konzervativni,predratni gospodin, a ne skorojević.

krkar krkar 19:35 25.06.2014

Re: Da pitam par pitanja

Šta ću kad sam staromodni, konzervativni,predratni gospodin, a ne skorojević.


Ma jok, samo si glup. Barba je bio u Ameriki a za Šimeta se ne zna di je bija - a nije ni važno: di je bija da je bija lipo mu je bilo!
G.Cross G.Cross 20:20 25.06.2014

Re: Da pitam par pitanja

a za Šimeta se ne zna di je bija


Ne kaze se za Simeta ,nego za Simu. (ne koristim srpske dijetokritike ili kako se to vec kaze).

To jest tako se ne kaze se na dalmatinskom, pomagaj Wagnere !!!
blogovatelj blogovatelj 23:09 25.06.2014

Re: Da pitam par pitanja

Ma jok, samo si glup


U prethodnom komentaru bio sam nemaštovit, sada sam i glup.
Ima još nešto?
Mene plemstvo obavezuje, takav mi je rečnik stran.
blogovatelj blogovatelj 23:16 25.06.2014

Re: Da pitam par pitanja

Ne kaze se za Simeta ,nego za Simu.


Sima - Simi.
Šima - Šimi.
Ali za Šime ne bih smeo da se zakunem šta je ispravno. Mislim da je ispravno Šimi.
krkar krkar 23:20 25.06.2014

Re: Da pitam par pitanja

Mene plemstvo obavezuje


I ti si de Božinoff?

blogovatelj blogovatelj 18:23 25.06.2014

Mali dodatak

Mali dodatak uznemiravanju drugorbijanskijeh blogoduhova...

U vreme kada je ubijen Franc Ferdinand, Srbija je imala svoj Ustav, državu i izbore, a BiH je bila poslednja kolonija u Evropi

Emir Kusturica
krkar krkar 18:27 25.06.2014

Re: Mali dodatak

Emir Kusturica



Ah, Srbin i Intelektualac. Mora bit da je u pravu ... ali ako nije sad će i Dodik da se oglasi.

I budala, naravno, Koja ni fakte ne zna.

Ili je samo ordinarni patološki lažov. Možebit mu se osladilo
blogovatelj blogovatelj 18:58 25.06.2014

Re: Mali dodatak

Ah, Srbin i Intelektualac.


I budala, naravno, Koja ni fakte ne zna.

Ili je samo ordinarni patološki lažov. Možebit mu se osladilo


Kao što rekoh, duhovi se zatalasavaju.
Spiridon Spiridon 21:57 25.06.2014

Re: Mali dodatak

Kao što rekoh, duhovi se zatalasavaju.


jel ovako?

Milan Karagaća Milan Karagaća 23:25 25.06.2014

Re: Mali dodatak

blogovatelj
Mali dodatak uznemiravanju drugorbijanskijeh blogoduhova...

U vreme kada je ubijen Franc Ferdinand, Srbija je imala svoj Ustav, državu i izbore, a BiH je bila poslednja kolonija u Evropi

Emir Kusturica

Austrougarska je 1909.godine anektirala BiH i vlada Kraljevine Srbije svečano izjavila ta time uopšte nisu narušeni njeni nacionalni interesi.Znači Srbija je oficijelno pruiznala da je BiH sastavni deo AU a ne njena kolonija.
blogovatelj blogovatelj 23:33 25.06.2014

Re: Mali dodatak

jel ovako?


Misiš da se Krkarjev duh talasa ko ovi bablbatovi?
escherichije_colic escherichije_colic 09:07 26.06.2014

Re: Mali dodatak

Milan Karagaća

Austrougarska je 1909.godine anektirala BiH i vlada Kraljevine Srbije svečano izjavila ta time uopšte nisu narušeni njeni nacionalni interesi.Znači Srbija je oficijelno pruiznala da je BiH sastavni deo AU a ne njena kolonija.


E moj gospodine Karagaća, zar se i vi hvatate u sramotno kolo apologije tlačiteljske i rasističke tvorevina zvane AU?! Pa još koristeći Koštuničine legalističke metode?! Zapanjen sam i razočaran. U samoj BiH, od ulaska AU pa do aneksije i početka Velikog rata, maltene nije bilo godine da nije bilo nekog ustanka, što muslimanskog što hrišćanskog. Zašto bi te ljude bolelo dupe šta je Karađorđevićev dvor pod pritiscima Beča "zvanično priznao", oni su bili potlačeni i borili su se za svoju slobodu, alo?!

No dobro, iz ovoga što ste napisali sledi da Srbija rat nije želela, niti je za njega bila spremna a teško je poverovati da se za samo pet godina dogodio toliko oštar zaokret u politici. Dakle, ako nije kriva Srbija, kriv je Gavrilo Princip?

Danas nema ozbiljnog istoričara koji neće tvrditi da je Atentat bio samo povod, al ako neko uživa u zapišavanju mrtvog Gavrila, neka se samo izvoli brukati. Nekome je mnogo stalo da stavi Gavrila Principa u isti koš sa Batkom Vlahovićem, Milanom Lukićem isl monstrumima, da iskoristi to ljudsko zločinačko smeće kako bi nas naterao da se stidimo Principa. Jedina veza između njih i Principa je srpska narodnost, dakle u osnovi je premisa "svi su oni ista govna". Ne znam može li neka priča u pozadini imati jadniji i bedniji šovinistički motiv.
predatortz predatortz 09:10 26.06.2014

Re: Mali dodatak

E moj gospodine Karagaća, zar se i vi hvatate u sramotno kolo apologije tlačiteljske i rasističke tvorevina zvane AU?! Pa još koristeći Koštuničine legalističke metode?! Zapanjen sam i razočaran.


Ajde, fore radi, probaj da osporiš atentat u Delnicama, Aliju Alijagića, Crvenu pravdu, pa ćeš da vidiš koliko je 'principijelan' Karagaćin legalizam.
krkar krkar 10:40 26.06.2014

Re: Mali dodatak

No dobro, iz ovoga što ste napisali sledi da Srbija rat nije želela, niti je za njega bila spremna a teško je poverovati da se za samo pet godina dogodio toliko oštar zaokret u politici.


Pametan čovek, onaj koji ima običaj da čita sa razumevanjem i misli, odavno je shvatio da je situacija pred ubistvo Ferdinanda bila navlas ista kao i ona pred ubistvo Đinđića nekih 89 godina kasnije*:

Pripadnici Službene Naoružane Srbske Sile planirali su političko ubistvo kako bi ostvarili svoje ideološke, političke i pragmatično-valjatorske ciljeve.

Apis i Legija - isti kua.

*) S time što je Apis dodatno bio ubica u povratu, jedan od planera, organizatora i egzekutora ubistva vladajućeg kralja, Visosti kojoj su se LIČNO oficiri zakleli.

Ništa nije jače i dublje obeležilo Srbe kao krvožedne divljake i primitivce nego taj čin u kojem oficiri zakleti na vernost kralju tog istog kralja ubijaju i bacaju sa balkona u ružičnjak te ga i mrtva na zemlji probadaju sabljama.

I posle ponosno opisivali umetnicima scenu da mogu da je oslikaju (nisu se setili da povedu fotografa).

U Abu Grebu su se slikali kaplarčići, stoka sitnog zuba, polusvet. A ovde oficiri, školovani, elita društva!


Filip2412 Filip2412 04:16 27.06.2014

Re: Mali dodatak

escherichije_colic
Nekome je mnogo stalo da stavi Gavrila Principa u isti koš sa Batkom Vlahovićem, Milanom Lukićem isl monstrumima, da iskoristi to ljudsko zločinačko smeće kako bi nas naterao da se stidimo Principa.
Principovi motivi su mozda bili iskreni ali to me najmanje zanima. Oni koji su ga nahuskali su zlikovci i idioti a njegov akt je naneo stetu Srbiji.

Iako mi se povraca da ubistvo nazivan "dobrom namerom" reci cu i da je Put u pakao je poplocan dobrim namerama.

Posledice tog glupog akta su bile lose po Srbiju. A ti zamajavaj sada ovde time ko je kriv za rat i kako Gavrilo nije poceo rat... ma ko to uopste tvrdi? Ali nemoj da smo toliko naivni pa da pricamo kako atentat na jednu od glavnih sila u tom ratu, izvrsen od strane coveka iza koga su stajale nekakve zaverenicke srpske bande nema bas nikakv znacaj i nije delimicno uzrokovao za svo zlo koje je kasnije naneto Srbiji.
krkar krkar 07:26 27.06.2014

Mehko ga ubi

Ali nemoj da smo toliko naivni pa da pricamo kako atentat na jednu od glavnih sila u tom ratu, izvrsen od strane coveka iza koga su stajale nekakve zaverenicke srpske bande nema bas nikakv znacaj i nije delimicno uzrokovao za svo zlo koje je kasnije naneto Srbiji.


Pa samo je dvoje ljudi ubio a ti odma tako!
predatortz predatortz 19:57 25.06.2014

Na temu...

- 1914: ubiju svog najvećeg saveznika u Beču i trudnu mu ženu
- kaže Krkar.

Jedan od vodećih bošnjačkih intelektualaca Muhamed Filipović izjavio je da se već godinama u Sarajevu i Federaciji BiH može osetiti antisrpski duh, koji pokušava da napravi reviziju istorije i da Gavrila Principa i pripadnike "Mlade Bosne", među kojima je bio i veliki broj bosanskih muslimana, proglasi teroristima.
- kaže realan čovek, koji je sve sem nama naklonjen.

Predsednik Austrije Hajnc Fišer ocenio je juče, na skupu posvećenom stogodišnjici od početka Prvog svetskog rata i smrti dobitnice Nobelove nagrade za mir Berte fon Sutner, da Austrougarska monarhija ima značajan udeo u odgovornosti za izbijanje Velikog rata i naglasio da su rane tog doba, iz ugla Austrije, zaceljene.


Prvi i Drugi svetski rat moramo da posmatramo kao jedinstven sukob sa jednom pauzom, posle koga je konačno postignut dugotrajan mir u Evropi - rekao je Fon Habzburg.


Na pitanje o ulozi sopstvene porodice u izbijanju Prvog svetskog rata, odgovara da je Austrija bila spremna za konflikt, ali da je takva situacija bila i u ostalim evropskim državma.

- Mentalne pripreme za rat bile su svuda iste - kaže Fon Habzburg. - Austrija se spremala za sukob sa Srbijom, Srbija je očekivala da će je Rusija podržati ako dođe do konflikta sa Austrijom... Zato i tvrdim da bi se rat i bez Sarajevskog atentata dogodio, možda samo nekoliko nedelja kasnije.
Dr Mebius Dr Mebius 20:09 25.06.2014

Re: Na temu...

Pa lepo covek kaze da su svi hteli rat. Ovde se zaboravljaju balkanski ratovi kao uvertira, kao i italijanski napad na Abisiniju koju godinu ranije. Imperijizma i teritorijalnih pretenzija je bilo svuda samo u srazmeri sa velicinom i snagom odredjene drzave.
predatortz predatortz 20:17 25.06.2014

Re: Na temu...

Ovde se zaboravljaju balkanski ratovi kao uvertira,


Austrijsko vojno rukovodstvo je tražilo dozvolu za napad na Srbiju pet godina pre tih ratova.
Prosto, Austrija je imala nameru da se širi na Balkanu.

Nego, mene nervira dvoličnost mnogih blogokolega.
Ferdinand je, po njima, bio legalni predstavnik K und K monarhije, te je atentat na njega zločin.
Ali, njihov legalizam se tu završava. Haradinaj je, opet po njima, bio romantični pobunjenik protiv tiranina.
Otužno...
krkar krkar 20:35 25.06.2014

Re: Na temu...

Austrijsko vojno rukovodstvo je tražilo dozvolu za napad na Srbiju pet godina pre tih ratova.


I upravo tome se FF protivio. Sve dokumentovano, istraženo...


Prosto, Austrija je imala nameru da se širi na Balkanu.


I Srbija (vidi 1.12.1918.). Srbiji je uspelo - Austriji nije.

Srbija je, doduše, sve to kasnije proćerdala i popušila po cenu od nekoliko stotina hiljada srpskih glava (a demografski svakako sedam cifara).

Dobro, zadržala je Srbija Vojvodinu i Sanxhak. Vojvodinu će po svoj prilici trajno zadržati jer je promenjena etnička slika (bosnifikovana je i krajinifikovana).

predatortz predatortz 20:50 25.06.2014

Re: Na temu...


I upravo tome se FF protivio. Sve dokumentovano, istraženo...


Da. Sve do '14. , a onda je podlegao pritiscima i došao da zvecka oružjem na granici sa Srbijom.
Činjenica je da on nije bio veliki pobornik tog rata, ali je činjenica da ga je vojni lobi definitivno porazio još '13.

Logika govori da je, zbog ratova vođenih '12. i '13., Srbija najmanje želela početak novog rata.

No, Evropa je bila spremna za taj rat i rat se desio.
Dr Mebius Dr Mebius 20:50 25.06.2014

Re: Na temu...

Sta vise, AU je davala Srbiji odresene ruke u sirenju na Jug ali da ne cacka Bosnu.
I to je dokumentovano.

predatortz predatortz 21:00 25.06.2014

Re: Na temu...

Dr Mebius
Sta vise, AU je davala Srbiji odresene ruke u sirenju na Jug ali da ne cacka Bosnu.
I to je dokumentovano.



Čekajte ljudi, ja vas ne razumem! Je l' valja ili ne valja jugoslovenska ideja?
Ja, lično, nisam neki pristalica. Mladobosanci su bili. Svi od reda. Pa Princip se na suđenju izjasnio kao Jugosloven. Mustafa je otišao svi znamo na koju stranu. Gaćinovića je, kažu, otrovala srpska tajna policija u Švajcarskoj. Apisa su streljali.
krkar krkar 21:06 25.06.2014

Re: Na temu...

Da. Sve do '14. , a onda je podlegao pritiscima i došao da zvecka oružjem na granici sa Srbijom.
Činjenica je da on nije bio veliki pobornik tog rata, ali je činjenica da ga je vojni lobi definitivno porazio još '13.



Netačno. Ili, da budem precizan, za ove tvoje tvrdnje ne postoji ni jedan jedini dokaz.

krkar krkar 21:07 25.06.2014

Re: Na temu...

Sta vise, AU je davala Srbiji odresene ruke u sirenju na Jug ali da ne cacka Bosnu.
I to je dokumentovano.


Ali su određeni Srblji koji su smatrali da su veći i od kralja i od vlade i od skupštine smatrali da mogu da zajebu ceo svet i prošire se i na jug i na zapad (a posle i na sever a ni istok im nije bio mrzak).
krkar krkar 21:09 25.06.2014

Re: Na temu...

Apisa su streljali.


Apis je kao i Sloba Milošević skončao ne zato što se Srpstvo odreklo njegovih ideja i metoda - nego što nije uspeo da ih ostvari.

Posle Apisa nije urađena denacifikacija (u prenosnom smislu). A nije ni posle Slobe.

Zaključke izvolite sami izvoditi.
predatortz predatortz 21:13 25.06.2014

Re: Na temu...

krkar
Da. Sve do '14. , a onda je podlegao pritiscima i došao da zvecka oružjem na granici sa Srbijom.
Činjenica je da on nije bio veliki pobornik tog rata, ali je činjenica da ga je vojni lobi definitivno porazio još '13.



Netačno. Ili, da budem precizan, za ove tvoje tvrdnje ne postoji ni jedan jedini dokaz.



Austrijski istoričar, prof. dr Volfgang Rorbah, kaže:

Do daljeg zaoštravanja odnosa Beča i Beograda došlo je, podseća Rorbah, 1913. zbog Mađara, koji su negodovali zbog izvoza svinja iz Srbije u monarhiju, nakon čega je povećana carina na svinjsko meso iz Srbije, što je pogodilo ekonomiju te zemlje.

„Zatim je i tajna služba odradila svoje te su austro-ugarskog monarha, koji je bio u dubokoj starosti pred početak Prvog svetskog rata slagali, posle čega je pristao na sukob. Zahvaljujući pukovniku Alfredu Redlu, koji je sve planove izdao Rusima, austro-ugarska vojska, koja je bila daleko brojnija od srpske nailazila je na neočekivani otpor i blokade“, objasnio je on.
krkar krkar 21:16 25.06.2014

Re: Na temu...

kaže:


Umeš da guglaš - ali našao si citat koji ni najmanje ne dokazuje ono što ti tvrdiš. Svinjska afera II i dvorske spletke. Ništa više.

1914. A-U nije imala nikakvu nameru da napadne Srbiju. Dok Srbi nisu ubili Ferdinanda.
nemesis nemesis 21:18 25.06.2014

Re: Na temu...

Apis je kao i Sloba Milošević skončao ne zato što se Srpstvo odreklo njegovih ideja i metoda - nego što nije uspeo da ih ostvari.
Posle Apisa nije urađena denacifikacija (u prenosnom smislu). A nije ni posle Slobe.




Denacifikacija moze da usledi samo posle potpunog poraza tih istih "ideja i metoda". Kao u Nemackoj 1945. To se u Srbiji (jos uvek) nije dogodilo. Moglo je da su Jenkiji hteli malo da se zrtvuju 1999. Ali boleo ih qurac bas da se toliko bakcu sa balkanskim strvinama.
krkar krkar 21:21 25.06.2014

Re: Na temu...

Ali boleo ih qurac bas da se toliko bakcu


Kao što ih je boleo i u Iraku pa ih sad malo više boli nego što ih je samo boleo...

Tako to ide kad se posao ne završi
predatortz predatortz 21:21 25.06.2014

Re: Na temu...


1914. A-U nije imala nikakvu nameru da napadne Srbiju. Dok Srbi nisu ubili Ferdinanda.


Ok. Ima tu jedan sitan zajeb...
Mladobosanci ubiju Ferdinanda, Austrija odluči da kazni Srbiju. Budući da su nadmoćniji, Srbija dobije po pičci. Čist posao...

Gde je zajeb?
Pa, ako ostali nisu bili spremni i zainteresovani za taj sukob, što svi pohrliše u njega? Što ono što danas zovu 'civilizovanim svetom' podrža Srbiju geačku?
predatortz predatortz 21:23 25.06.2014

Re: Na temu...

krkar
Ali boleo ih qurac bas da se toliko bakcu


Kao što ih je boleo i u Iraku pa ih sad malo više boli nego što ih je samo boleo...

Tako to ide kad se posao ne završi


Mislite, trebali su da vešaju po Terazijama?

Ok, aj' vi tako pametni, kažite meni prostaku:

Kome to, od Vijetnama do danas, Jenkiji donesoše dobro?
nemesis nemesis 21:28 25.06.2014

Re: Na temu...

Kao što ih je boleo i u Iraku pa ih sad malo više boli nego što ih je samo boleo...

Tako to ide kad se posao ne završi


Bice opet prilike, kao i u Iraku. Red demokratije, red osiromasenog uranijuma. Fasisti samo taj jezik razumeju. Bilo jasno 45-te jasno je i danas. Srbija je vec duboko u Putinovoj guzici tako da ce verovatno u skorije vreme poceti sa "zahladjivanjem" odnosa izmedju EU i Srbije. To je pocetak ili, preciznije, nastavak posle pus pauze.
nemesis nemesis 21:30 25.06.2014

Re: Na temu...

Mislite, trebali su da vešaju po Terazijama?


Ma jok. Prvo sudjenja u domacoj izvedbi

Kome to, od Vijetnama do danas, Jenkiji donesoše dobro?


Sebi.
predatortz predatortz 21:33 25.06.2014

Re: Na temu...


Bice opet prilike, kao i u Iraku. Red demokratije, red osiromasenog uranijuma. Fasisti samo taj jezik razumeju


Dečko, ili šta već da jesi, ja mislim da si ti mnogo bolestan lik. Jer, osiromašeni uranijum možda i ubije nekog 'fašistu' (koji stanuje u vašim blago poremećenim umovima), ali kosi decu i sve druge koji sa tim vašim 'fašizmom' nemaju nikakve veze. Uzgred, samo fašista, ali onaj okoreli, može da priželjkuje upotrebu takvih sredstava.

Pošto ne volim da drukam iza leđa, otvoreno tražim od moderacije da odmori malo ovog čoveka. Ovo što zaziva je bolesno!
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:35 25.06.2014

Re: Na temu...

Bice opet prilike,


I opet će i opet će
ako bog da sreće :)

Prepisujete, prepisujete?
krkar krkar 21:37 25.06.2014

Re: Na temu...

Kome to, od Vijetnama do danas, Jenkiji donesoše dobro?


Za razliku od Rusa koji od 1945. na tenkovima altruistički i čovekoljubno raznose blagostanje, sreću, napredak i demokratiju.


hoochie coochie man hoochie coochie man 21:37 25.06.2014

Re: Na temu...

otvoreno tražim od moderacije da odmori malo ovog čoveka.


Ma pusti dečka, ipak je ovo ozbiljni portal nego što on može da podnese.
Shvatiće on i sam da je nedorastao.
predatortz predatortz 21:41 25.06.2014

Re: Na temu...

Za razliku od Rusa koji od 1945. na tenkovima altruistički i čovekoljubno raznose blagostanje, sreću, napredak i demokratiju.


Ti znaš da mene za Ruse ladno boli qrac!A o dostignućima Sovjetske demokratije, da ne grešimo dušu o Ruse jer su u njoj prilično najebali, te njihovim trabantima u onome što se zvalo SFRJ, sam se više puta izjasnio. Ta dostignuća sam upoređivao sa Hitlerovim.
krkar krkar 21:49 25.06.2014

Re: Na temu...

koji stanuje u vašim blago poremećenim umovima


Ma jok, stanuju u bivšim društvenim stanovima koje su otkupili za 200 maraka (a bogme i po kućama oduzetim 45.).

Uzgred, samo fašista, ali onaj okoreli, može da priželjkuje upotrebu takvih sredstava.


Dočim su VBR-ovi po gradovima - humani?


Pošto ne volim da drukam iza leđa, otvoreno tražim od moderacije da odmori malo ovog čoveka. Ovo što zaziva je bolesno!


Ah, segedinska sobarica?

Ili majevička?
nemesis nemesis 21:50 25.06.2014

Re: Na temu...

Dečko, ili šta već da jesi, ja mislim da si ti mnogo bolestan lik. Jer, osiromašeni uranijum možda i ubije nekog 'fašistu' (koji stanuje u vašim blago poremećenim umovima), ali kosi decu i sve druge...


Ah deca, da. Eno iskopavaju ih po masovnim grobnicama po Bosni i dan-danas. Pronadjose decu i u hladnjacama po ranoraznim lokacijama u vasoj pravoslavnoj dzamarahiriji. Kako ste "emotivni" kad vas zaboli, ih. Prvo ide "sibica" i "suncanje" kada je sila na vasoj strani, a kada se batina okrene protiv vas, onda pizdite ko picke na sav glas. "Kuku, nepravda! Pobise nam decu!" Mrs bre stoko!
krkar krkar 21:50 25.06.2014

Re: Na temu...

Ti znaš da mene za Ruse ladno boli qrac


Pa ima li ti iko da valja???
krkar krkar 21:51 25.06.2014

Re: Na temu...

Mrs bre stoko!


Ajde se malo smiri i bez ovakvih direktnih uvreda
predatortz predatortz 21:53 25.06.2014

Re: Na temu...


Dočim su VBR-ovi po gradovima - humani?


Paz' vako: VBR je sve sem human. Ali, ako je u nekom gradu vojna instalacija, sasvim je legitiman.
Uzgred, eno raspucali Ukrajinci po gradovima koječim. Ne pročitah negde da se buniš. Tanko ti je ovo... VBR i osiromašeni uranijum. VBR koga ubi - ubi ga. Ovo drugo ubija i decu rođenu decenijama posle kontaminiranja. Ne priliči ti, al' ajde..

Ili majevička?


Da, moje poreklo je sa Majevice. Lepa, pitoma planina, lepi predeli. Volim je, je l' to neki greh?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:54 25.06.2014

Re: Na temu...

Ajde se malo smiri i bez ovakvih direktnih uvreda


Nekada si banovao, šta je sad?

nemesis nemesis 21:58 25.06.2014

Re: Na temu...

Ajde se malo smiri i bez ovakvih direktnih uvreda


OK. Mada mislim da treba da im bude jasno da to "moralisanje" kada brane fasizam i zlocine (sto je logicka posledica njihovih komentara cak iako nije eksplicitno iskazano) ima da naleti na tvrd zid svaki put. Fasizam se ne tolerise ni verbalno ni fizicki. Sve to treba smrkom saterati u rupu cim izmili.
predatortz predatortz 21:59 25.06.2014

Re: Na temu...


Ah deca, da. Eno iskopavaju ih po masovnim grobnicama po Bosni i dan-danas


Da. Nažalost. I srpsku, i hrvatsku, i muslimansku... Ili srpska deca nisu deca?

Mrs bre stoko!


Evo, potresoh se!

Dečko, ovde se u žaru rasprave svašta kaže. Padnu teške reči, uvrede, izmirenja...
Ali se to ne radi prvi dan po registraciji. Ovo mesto ima neke svoje običaje, neki red...
Spiridon Spiridon 22:01 25.06.2014

Re: Na temu...

Nekada si banovao, šta je sad?


ima ljudi koji ne vole da banuju na vidovdan ... mada je to po meni cisto sujeverje. Da sam na krkijevom mestu ja bih ga banovao bez razmisljanja ali bi posle odmah instalirao novi kompajler. Cisto zbog uroka.
predatortz predatortz 22:02 25.06.2014

Re: Na temu...

Fasizam se ne tolerise ni verbalno ni fizicki. Sve to treba smrkom saterati u rupu cim izmili.


Pošto vidim da si ti neki veliki borac protiv fašizma, možda Valter lično, evo ti savet:

Ima neki Desni sektor, otvoreni neonacisti. Povampirili se, velike pizdarije prave. Ako nemaš čim, ja ću da ti dam. Pa trkom na naciste!
predatortz predatortz 22:04 25.06.2014

Re: Na temu...

krkar
Ti znaš da mene za Ruse ladno boli qrac


Pa ima li ti iko da valja???


Valja, ne valja... To ti je relativna stvar. Ja smatram da treba gledati svoja posla, sve dok je to i teorijski moguće.
nemesis nemesis 22:04 25.06.2014

Re: Na temu...

Da. Nažalost. I srpsku, i hrvatsku, i muslimansku...Ili srpska deca nisu deca?


Deca su deca. I to je to. Niko se ne radja ko Srbin, Hrvat, Musliman, Pravoslavac, itd. Kada bi to kapirao ne bi se sa mnom ni raspravljao.

Ovo mesto ima neke svoje običaje, neki red...


Pa red je i da se malo provetri sa vremena na vreme...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana