Nauka| Sex

Ima li ga, nema li ga:)

angie01 RSS / 16.06.2014. u 10:04

 

 mica-megatrend-doktorat-teksa-rec-foto-printskrin-1402859941-516479.jpg

 ramadan%202.jpg

 

 

Samo par stvari,

 

 

kako je moguce da Mica nije morao da nostrifikuje stepen svog obrazovanja, tj diplomu doktorskih studija s obzirom da je nije "stekao" u Yu/Srbiji i kako nije morao  da dokumentuje svoje zvanje za poziciju profesora univerziteta-kako kaze, on je predavao i na drugim fakutetima,  kao sto je prilikom akreditacije svog fakulteta i dobijana mesta rektora, morao da prilozi dokaze da ispunjava uslove.

 

Znaci da je drzava sve ove godine ucestvovala u tome- tj oni, koji su bili na mestima  sa kojih se takve stvari proveravaju, i o njima odlucuju..

 

Takodje se sada ispostavilo da nikakve mreze megableja fakulteta nema po svetu, sto je moglo da se lako proveri i pre ove afere, s obzirom da je tom mrezom fantomskih fakulteta po svetu, dezavuisana javnost, da ovaj nas u Srbiji, nije tek usamljena pecurka iznikla ni od kuda posle kise, nego je deo ozbiljnog sistema.

 

Zar takav podatak takodje ne podpada pod proveru Ministarstva , koje daje akreditaciju?

 

Drugo,

da li je Micin slovenacki doktorat u stvari ovaj isti koji je osporen da je uopste branjen u Londonu i da li on ispunjava uslove da bude rad tog formata?

 

Trece,

kako je Mica dosao do para da otvori megableju i sagradi onakvu zgradu na skupoj lokaciji- on kaze da je prodavao na Londonskoj berzi, dok je radio doktotrat i tako se enormno obogatio- sto je veoma cudno, jer se za takav brokerski posao,  moras godinama obucavati i imati licencu da bi ucestvovao u transakcijama. Londonska berza je jedna od najvecih i najpoznatijih na svetu, narocito je poznat njen sector za prodaju metala, LME, u okviru koga je navodno mica poslovao, koji funkcionise kao visoko organizovano trziste, cije poslovanje je propisano regulativom nadleznih i drzavnih organa i nije moguce van tih propisa uci u posao.

Koliko shvatam, na berzi mogu da trguju samo njeni clanovi, brokerska i dilerska drustva, banke, pod uslovom da su ispunili postavljene kriterijume, uz koju ide i uplata godisnjih clanarina.

Pitanje je, da li je mica bio registrovan berzanski trgovac ili berzanski posrednik u zemlji ciji nije drzavljanin, nego je dosao kao stipendista da nastavi studije?

 

Posto je ta cela verzija vise za neku sf rubriku, pitanje je-odakle Mici megablejcu, hohstapleru i lazovu, novac za izgradnju onakvog zdanja, avione, kamione,…?

 

Cetvrto,

Ako je mica lazni profa, lazni doktorand, lazni rector, lazni mentor, onda uz sve evidentirane dokaze da stefanovicev doktorat ne ispunjava uslove, valjda vise nema niceg spornog u osporavanju zvanja i ovog doktora nauka.

 

Peto,

 kako je moguce da je ovaj covek uspeo da sve ova prevare sprovodi tolike godine i  da ni jedna drzavna ustanova nije reagovala drugacije sem podrskom?

 

………………………

Molim da se evidentira micina izjava na prvom snimku, gde kaze da je studirao ful tajm I da je morao da doktorira za 3, 3, 5 godine,

 A na drugom kaze, kako je doktoriro u part taj programu, pa je to onda trajalo 6 godina.

 

Kaze dr mica, posle 38 godina rada u prosveti, ucinjena mu je morlana steta,….da bi to bilo tacno, covek bi morao taj moral i da ima.

 

Da li je neko video u ovim  sto je prikazano u emisiji teska rec-neki dokaz?

 

http://www.kurir-info.rs/video-mica-megatrend-o-doktoratu-sati-i-sati-u-biblioteci-hiljade-i-hiljade-procitanih-strana-clanak-1421127

 

 

 

 

i za kraj,

"moja mladjana zena Milica je napravila svoju aviokompaniju"...:))))

 



Komentari (104)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 10:06 16.06.2014

posto ne mogu da linkujem u tekstu,

evo link za prvi klip OVDE
urbana_gerila urbana_gerila 10:16 16.06.2014

Re: posto ne mogu da linkujem u tekstu,

angie01
za kraj,
"moja mladjana zena Milica je napravila svoju aviokompaniju"...:))))


jbt, šta ti je žensko.
iako je otvaranje n-tog bloga o istoj temi tvoje pravo, mogla si i bez toga da kažeš šta te žulja.

nego, čisto sa aspekta elementarne logike:
da li lepa žena mora da bude i glupa?
angie01 angie01 10:21 16.06.2014

Re: posto ne mogu da linkujem u tekstu,

iako je otvaranje n-tog bloga o istoj temi tvoje pravo, mogla si i bez toga da kažeš šta te žulja.


jeste n-ti blog, al su novi detalji,

a ovo za maldjanu Milicu mi je najveca zahebancija u celoj stvari, kaze micko-sa ce on njoj da pomaze:)))))

dr angie01
urbana_gerila urbana_gerila 10:26 16.06.2014

Re: posto ne mogu da linkujem u tekstu,

angie01
iako je otvaranje n-tog bloga o istoj temi tvoje pravo, mogla si i bez toga da kažeš šta te žulja.


jeste n-ti blog, al su novi detalji,

a ovo za maldjanu Milicu mi je najveca zahebancija u celoj stvari, kaze micko-sa ce on njoj da pomaze:)))))

dr angie01


banovali su te na blogovima na kojima si mogla da izneseš te "nove detalje", pa si morala da otvaraš svoj?

angie01 angie01 10:31 16.06.2014

Re: posto ne mogu da linkujem u tekstu,

banovali su te na blogovima na kojima si mogla da izneseš te "nove detalje", pa si morala da otvaraš svoj?



uuuu sto si maliciozan- pa vidi koliki bi to komentar bio,....ja bas retko pisem, a prilicno ucestvujem u diskusijama na drugim blogovima.
urbana_gerila urbana_gerila 10:35 16.06.2014

Re: posto ne mogu da linkujem u tekstu,

angie01
banovali su te na blogovima na kojima si mogla da izneseš te "nove detalje", pa si morala da otvaraš svoj?



uuuu sto si maliciozan- pa vidi koliki bi to komentar bio,....ja bas retko pisem, a prilicno ucestvujem u diskusijama na drugim blogovima.



endži, ne vređaj mi ni logiku ni doktorat.
angie01 angie01 10:41 16.06.2014

Re: posto ne mogu da linkujem u tekstu,

ni doktorat.


izvini, kolega.
loader loader 11:31 16.06.2014

Re: posto ne mogu da linkujem u tekstu,

Angie01:
Peto,

kako je moguce ....

Eh ...
Pitanje pre svih pitanja moralo bi da bude,
da li je Srbija moderna parlamentarna demokratija sa vladavinom prava i neprikosnovenošću institucija,
ili je Srbija organizovana partokratska anarhija u kojoj već 7 decenija vlada nasledna političko ekonomska oligarhija, u raznim oblicima koji se samo prilagođavaju vremenu?

Pošto je tačan odgovor ovo drugo ,
to je zapravo zbirni odgovor na bilo koja pitanja koja se tiču sistema vrednosti ovog društva i raznih "pojedinačnih pojava", pa i ovih vezanih za diplome, za doktorate, za stvarne nosioce kapitala koji se vrti u "obrazovnim institucijama".., a naravno daje i odgovor na pitanje otkud tako veliki i organizovan otpor povremenim pokušajima da se priroda te rabote učini transparentnijom.

libkonz libkonz 11:49 16.06.2014

Re: posto ne mogu da linkujem u tekstu,

iako je otvaranje n-tog bloga o istoj temi tvoje pravo, mogla si i bez toga da kažeš šta te žulja.

Ne znam šta ti smeta konkretno?
A ima i n+1-ti, gde se autor izlupetao za sve pare, samo nije imao m. da blog otvori za komentarisanje.
predatortz predatortz 11:57 16.06.2014

Re: posto ne mogu da linkujem u tekstu,

A ima i n+1-ti, gde se autor izlupetao za sve pare, samo nije imao m. da blog otvori za komentarisanje.


Stvarno, koja je svrha tih zaključanih blogova? Koji krasni ga postavljaš, ako nećeš da čitaš tuđa mišljenja? Meni to deluje prepotentno...
libkonz libkonz 12:04 16.06.2014

Re: posto ne mogu da linkujem u tekstu,

Stvarno, koja je svrha tih zaključanih blogova? Koji krasni ga postavljaš, ako nećeš da čitaš tuđa mišljenja? Meni to deluje prepotentno...

Nije prepotentno, nego zna kakve bi komentare dobio. Sad se uvlači SNS-u, valjda misli da će neko od njih to da čita
Još pamtim uvlačenje našem Filipu! kada se ovaj kandidovao za direktora RTS-a, valjda očekujući da postane dopisnik iz Budimpešte
predatortz predatortz 12:12 16.06.2014

Re: posto ne mogu da linkujem u tekstu,

libkonz
Stvarno, koja je svrha tih zaključanih blogova? Koji krasni ga postavljaš, ako nećeš da čitaš tuđa mišljenja? Meni to deluje prepotentno...

Nije prepotentno, nego zna kakve bi komentare dobio. Sad se uvlači SNS-u, valjda misli da će neko od njih to da čita
Još pamtim uvlačenje našem Filipu! kada se ovaj kandidovao za direktora RTS-a, valjda očekujući da postane dopisnik iz Budimpešte


Mislio sam uopšte, na sve likove koji postave blog i zaključaju ga za komentare. Verujem da su to jako sujetni ljudi, da se u tom momentu osećaju bitno...
libkonz libkonz 12:16 16.06.2014

Re: posto ne mogu da linkujem u tekstu,

Mislio sam uopšte, na sve likove koji postave blog i zaključaju ga za komentare. Verujem da su to jako sujetni ljudi, da se u tom momentu osećaju bitno...

Ponekad ljudi imaju svoje razloge da zaključaju blog za komentare. Slažem se sa tobom ako to neko radi često.
urbana_gerila urbana_gerila 12:19 16.06.2014

Re: posto ne mogu da linkujem u tekstu,

libkonz

predatortz



ma, dobro, nekad je svrha zaključavanja neki razumljivi emotivni motiv.
a nekad treba biti zahvalan ključaru što nas je, makar, dodatnog vređanja inteligencije spasio...
angie01 angie01 14:21 16.06.2014

Re: posto ne mogu da linkujem u tekstu,

ne vređaj mi ni logiku


ovo bih te molila da objasnis!?
hajkula1 hajkula1 21:26 16.06.2014

Re: posto ne mogu da linkujem u tekstu,

urbana_gerila
libkonz

predatortz



ma, dobro, nekad je svrha zaključavanja neki razumljivi emotivni motiv.





Emotivno?



http://blog.b92.net/text/24334/U-Srbiji-je-napozeljniji-komsija-citalac-novina---naopako/

urbana_gerila urbana_gerila 21:38 16.06.2014

Re: posto ne mogu da linkujem u tekstu,

hajkula1
urbana_gerila
libkonz

predatortz



ma, dobro, nekad je svrha zaključavanja neki razumljivi emotivni motiv.





Emotivno?



http://blog.b92.net/text/24334/U-Srbiji-je-napozeljniji-komsija-citalac-novina---naopako/




pre nego se posvetiš štrikanju čarapa, samo da ti skrenem pažnju kako opet gledaš samo na jedno oko, mojne da budu obe desne...
yugaya yugaya 03:48 17.06.2014

Re: n+1-ti

predatortz
A ima i n+1-ti, gde se autor izlupetao za sve pare, samo nije imao m. da blog otvori za komentarisanje.


Stvarno, koja je svrha tih zaključanih blogova? Koji krasni ga postavljaš, ako nećeš da čitaš tuđa mišljenja? Meni to deluje prepotentno...


Pre će biti impotentno.


alselone alselone 10:06 16.06.2014

Ko ga nema, da se javi

Mica.
loader loader 07:38 17.06.2014

Re: Ko ga nema, da se javi

Kolega Alselone,
'el ovo fali crtica (na "c", koje bi se s njom razotkrilo kao "ć",
ili je u pitanju poznata komšinica
sa kojom jedan zatan brojh blogera
pije kafu u momentima opuštencije, tj. odmora od megadoktorata i sličnih stvari ?


angie01 angie01 07:53 17.06.2014

Re: Ko ga nema, da se javi

sa kojom jedan zatan brojh blogera
pije kafu u momentima opuštencije,

alselone alselone 10:19 17.06.2014

Re: Ko ga nema, da se javi

Kolega Alselone,


Kolega Loader,

Neka ostane misterija.
predatortz predatortz 10:09 16.06.2014

Kako je moguće?

Da se Srbija, kad se za nju u par dana interesuju Merkelova, Bajdeni i Lavrov, kad se vodi najžešća diplomatska aktivnost u novijoj istoriji, zanima isključivo za jeftinog prevaranta?

Zar je mozak Srbalja do te mere pinkoizovan, da kao marva žderu što im se pod gubice baci?
angie01 angie01 10:09 16.06.2014

Re: Kako je moguće?

angie01 angie01 10:11 16.06.2014

Re: Kako je moguće?

Zar je mozak Srbalja do te mere pinkoizovan, da kao marva žderu što im se pod gubice baci?


ocigledno ne shvatas koliku je stetu ova prevara nanela Srbiji,...kada se klupko bude odmotalo, jos i goru,...on ovu celu svoju piramidu nije mogao sam da napravi.
predatortz predatortz 10:15 16.06.2014

Re: Kako je moguće?

angie01
Zar je mozak Srbalja do te mere pinkoizovan, da kao marva žderu što im se pod gubice baci?


ocigledno ne shvatas koliku je stetu ova prevara nanela Srbiji,...kada se klupko bude odmotalo, jos i goru,...on ovu celu svoju piramidu nije mogao sam da napravi.


Očigledno ne shvataš da postojimo mi koji smo znali da je to sve sranje i prevara, kao i da je došao zgodan momenat da priča o toj prevari zaseni mnoge bitnije stvari koje se događaju u pozadini priče o jebenom Mićinom izmišljenom doktoratu.

Pa ko je ozbiljan Megatrend vrednovao dalje od nivoa pristojne srednje škole?
Ko to nije znao da tamo diplomski radovi nisu na nivou ozbiljnih seminarskih radova?

angie01 angie01 10:19 16.06.2014

Re: Kako je moguće?

Očigledno ne shvataš da postojimo mi koji smo znali da je to sve sranje i prevara, kao i da je došao zgodan momenat da priča o toj prevari zaseni mnoge bitnije stvari koje se događaju u pozadini priče o jebenom Mićinom izmišljenom doktoratu.


:)))))

pa nije nikakva tajna, zakulisna radnja iz ovoga, nego je troje doktora nauka iz inostranstva, samoinicijativno-valjda im je dosadilo, uradilo proveru stefanovicevog doktorata-tako je sve pocelo,

s tom, sto je indikativno to, sto je za Verbica slucaj stefanovic zavrsen?:

NA SLUCAJ STEFANOVIC STAVLJENA TACKA
predatortz predatortz 10:23 16.06.2014

Re: Kako je moguće?

angie01
Očigledno ne shvataš da postojimo mi koji smo znali da je to sve sranje i prevara, kao i da je došao zgodan momenat da priča o toj prevari zaseni mnoge bitnije stvari koje se događaju u pozadini priče o jebenom Mićinom izmišljenom doktoratu.


:)))))

pa nije nikakva tajna, zakulisna radnja iz ovoga, nego je troje doktora nauka iz inostranstva, samoinicijativno-valjda im je dosadilo, uradilo proveru stefanovicevog doktorata-tako je sve pocelo,

s tom, sto je indikativno to, sto je za Verbica slucaj stefanovic zavrsen?:

NA SLUCAJ STEFANOVIC STAVLJENA TACKA


A šta si ti očekivala?
Da Vučić deluje u skladu sa onim što priča?
Kurve o poštenju, vojska o skraćenju...
Tako ti je i sa našim Naprednjacima.
angie01 angie01 10:24 16.06.2014

Re: Kako je moguće?

http://www.b92.net/video/vesti.php?yyyy=2014&mm=06&dd=16&nav_id=862070

delovi iz Utiska

mica glumio slepca da bi polozio ispit:)
cassiopeia cassiopeia 10:25 16.06.2014

Re: Kako je moguće?

ocigledno ne shvatas koliku je stetu ova prevara nanela Srbiji,...kada se klupko bude odmotalo, jos i goru,...on ovu celu svoju piramidu nije mogao sam da napravi.


Baš to. Nije Mića sam to kreirao. Debelu je on podršku imao za sve što je radio. Meni je hit činjenica da je Žarko Obradović prorektor Odeljenja za međunarodnu saradnju Megatrend Univerziteta.
Zadužen, između ostalog, i za saradnju sa nepostojećim inostranim ekspoziturama Megatrenda.

Pitaš se gore odakle mu novac. Čitam juče, zaboravih gde, da je redovno dobijao novac od Ministarstva prosvete.
predatortz predatortz 10:27 16.06.2014

Re: Kako je moguće?

Meni je hit činjenica da je Žarko Obradović prorektor Odeljenja za međunarodnu saradnju Megatrend Univerziteta.


Meni je hit da je To ( Megatrend ) preživelo 5.oktobar.
angie01 angie01 10:28 16.06.2014

Re: Kako je moguće?

Pitaš se gore odakle mu novac. Čitam juče, zaboravih gde, da je redovno dobijao novac od Ministarstva prosvete.


pa to sam i pitala pre neki dan na nekom drugom blogu-evropska invsticiona banka je za vreme obradovicevih mandata u dva turnusa dala neke velike pare-u milionima evra- za obnovu skola u Srbiji, za koje svi znamo da nisu obnovljene.
angie01 angie01 10:29 16.06.2014

Re: Kako je moguće?

Meni je hit da je To ( Megatrend ) preživelo 5.oktobar.


pa preziveo je i sps!
alselone alselone 10:30 16.06.2014

Re: Kako je moguće?

Meni je hit da je To ( Megatrend ) preživelo 5.oktobar.


Sve je prezivelo 5. oktobar.
predatortz predatortz 10:31 16.06.2014

Re: Kako je moguće?

angie01
Meni je hit da je To ( Megatrend ) preživelo 5.oktobar.


pa preziveo je i sps!


Tu se vraćamo na moju teoriju, po kojoj vlast u Srbiji nije menjana od oktobra '44, smenjuju se samo bitange iz različitih frakcija jedne te iste banditske organizacije.
angie01 angie01 10:32 16.06.2014

Re: Kako je moguće?

Sve je prezivelo 5. oktobar.


prvo sam htela upravo ovako da odgovorim.
predatortz predatortz 10:34 16.06.2014

Re: Kako je moguće?

angie01
Sve je prezivelo 5. oktobar.


prvo sam htela upravo ovako da odgovorim.


Dobila bi isti odgovor.
niccolo niccolo 10:58 16.06.2014

Re: Kako je moguće?

predatortz
angie01
Meni je hit da je To ( Megatrend ) preživelo 5.oktobar.


pa preziveo je i sps!


Tu se vraćamo na moju teoriju, po kojoj vlast u Srbiji nije menjana od oktobra '44, smenjuju se samo bitange iz različitih frakcija jedne te iste banditske organizacije.

Zbog toga za Srbiju priča o njegovom "doktoratu" i jeste važnija i od Merkelove i od Bajdena i od Lavrova. Jer takve "diplome" jedni drugima i daju te bitange iz iste organizacije.
urbana_gerila urbana_gerila 11:32 16.06.2014

Re: Kako je moguće?

niccolo

Zbot toga za Srbiju priča o njegovom "doktoratu" i jeste važnija i od Merkelove i od Bajdena i od Lavrova.


saglasan.

ako si nešto završio, nije li indiskretno sa moje strane da pitam - gde?
niccolo niccolo 12:13 16.06.2014

Re: Kako je moguće?

nije li indiskretno sa moje strane da pitam

Nemam pojma, jel jeste?
NNN NNN 13:07 16.06.2014

Verba volant, scripta manent

Verbic

Ovaj Verbić ima da odleti
(da je Skriptić - ostao bi)

angie01 angie01 14:20 16.06.2014

Re: Verba volant, scripta manent

NNN
Verbic

Ovaj Verbić ima da odleti
(da je Skriptić - ostao bi)



nece- on je ocigledno dobio zadatak da pusti samo micu niz vodu, a i sam kaze, da je za stefanovic, sto se njega tice-gotova rasprava, sto u odnosu na okolnosti, naprosto nije moguce.
urbana_gerila urbana_gerila 14:47 16.06.2014

Re: Kako je moguće?

niccolo
nije li indiskretno sa moje strane da pitam

Nemam pojma, jel jeste?


ako si školu završio negde van ove samo nama srbima svojstvene kloake, na nekoj od prestižnih obrazovnih ustanova sa alfabetagamakuracpalac udrugama - jeste.
ono, eksplicitne i implicitne seksualne delatnosti koje praktikuju članovi tih elita, naravno u svrhu visokoobrazovne inicijacije, su, ipak, samo njihova stvar, ma koliko izgledale devijantne nekom seksualno neosvešćenom srpskom kvaziakademcu.
niccolo niccolo 15:27 16.06.2014

Re: Kako je moguće?

ono, eksplicitne i implicitne seksualne delatnosti koje praktikuju članovi tih elita, naravno u svrhu visokoobrazovne inicijacije, su, ipak, samo njihova stvar, ma koliko izgledale devijantne nekom seksualno neosvešćenom srpskom kvaziakademcu.

Šta uopšte znače reči "eksplicitne i implicitne seksualne delatnosti koje izgledaju devijantno nekom seksualno neosvešćenom srpskom kvaziakademcu"? Daj primer posebno za eksplicitnu, a posebno za implicitnu.
urbana_gerila urbana_gerila 15:51 16.06.2014

Re: Kako je moguće?

niccolo
ono, eksplicitne i implicitne seksualne delatnosti koje praktikuju članovi tih elita, naravno u svrhu visokoobrazovne inicijacije, su, ipak, samo njihova stvar, ma koliko izgledale devijantne nekom seksualno neosvešćenom srpskom kvaziakademcu.

Šta uopšte znače reči "eksplicitne i implicitne seksualne delatnosti koje izgledaju devijantno nekom seksualno neosvešćenom srpskom kvaziakademcu"? Daj primer posebno za eksplicitnu, a posebno za implicitnu.


ma, nema svrhe, već si odgovorio...
niccolo niccolo 17:52 16.06.2014

Re: Kako je moguće?

urbana_gerila
niccolo
ono, eksplicitne i implicitne seksualne delatnosti koje praktikuju članovi tih elita, naravno u svrhu visokoobrazovne inicijacije, su, ipak, samo njihova stvar, ma koliko izgledale devijantne nekom seksualno neosvešćenom srpskom kvaziakademcu.

Šta uopšte znače reči "eksplicitne i implicitne seksualne delatnosti koje izgledaju devijantno nekom seksualno neosvešćenom srpskom kvaziakademcu"? Daj primer posebno za eksplicitnu, a posebno za implicitnu.


ma, nema svrhe, već si odgovorio...

K'o što sam i pretpostavio, gomila budalaština koje nemaju apsolutno nikakvo značenje...
urbana_gerila urbana_gerila 21:24 16.06.2014

Re: Kako je moguće?

niccolo
urbana_gerila
niccolo
ono, eksplicitne i implicitne seksualne delatnosti koje praktikuju članovi tih elita, naravno u svrhu visokoobrazovne inicijacije, su, ipak, samo njihova stvar, ma koliko izgledale devijantne nekom seksualno neosvešćenom srpskom kvaziakademcu.

Šta uopšte znače reči "eksplicitne i implicitne seksualne delatnosti koje izgledaju devijantno nekom seksualno neosvešćenom srpskom kvaziakademcu"? Daj primer posebno za eksplicitnu, a posebno za implicitnu.


ma, nema svrhe, već si odgovorio...

K'o što sam i pretpostavio, gomila budalaština koje nemaju apsolutno nikakvo značenje...


rešio si i da dodatno otkloniš svaku dilemu?
tetkino tetkino 10:55 16.06.2014

Megableja, Singi i ostale sitnice

Sad je ponovo hit potezanje pitanja ko ima pravo na diplomu i zvanje:

- Oni sa Megableje, BK ili Singidunuma

- Oni sa Univerziteta u Kragujvcu gde ono pohapsiše 16 profesora

- Oni sa Univerziteta u Prištini tj. Kosovskoj Mitrovici koji su u svim vremenima važili za "odlične i regularne"

- Oni sa Zrenjaninskih fakulteta - gde je svojevremeno "Šinovoz" raspisao konkurs za mašinskog inžinjera s uslovom da dotični nije završio u Zrenjaninu ili Prištini

- Ili ćemo da priznamo diplome samo Bg Univerziteta - ali tamo je i Viša poslovna na kojoj se zna tarifa za ispit, godinu ili diplomu, taksativno, samo što je na vrata ne kače
i kako se tu računaju raznorazni fakulteti Bezbednosti, Odbrane i Zaštite, Marksizma...
Na kraju krajeva šta je sa Učiteljskim fakultetom koji decenijama upisuju oni koji nigde drugde nisu mogli

I kako računamo važeće diplome: prema proseku, prema stečenom znanju ili prema vremenu provedonom na studijama...
I nije isto jeli bilo po Bolonji ili onako od ranije..


Srbija ima 10%-15% visoko obrazovanih ljudi, ako ćemo da teramo mak na konac i ostavimo samo "prave" diplome - visokoobrazovane ćemo da merimo u promilima.
A to je stvarno podatak da ti pamet stane.

Uspeli smo sve da obesmislimo i ocene i Vukove diplome i samo školovanje, pa i te diplomske, master i doktorske studije.

Prodajemo priču o jeftinoj školovanoj radnoj snazi. Bojim se da smo odavno samo jeftini.
angie01 angie01 11:05 16.06.2014

Re: Megableja, Singi i ostale sitnice

Uspeli smo sve da obesmislimo




jedina berza na kojoj je micko ucestvovao je ova sa diplomama i doktoratima.
Jer takve "diplome" jedni drugima i daju te bitange iz iste organizacije

arianna arianna 13:38 16.06.2014

Re: Megableja, Singi i ostale sitnice

jedina berza na kojoj je micko ucestvovao je ova sa diplomama i doktoratima.


mašiš poentu....probaj da sagledaš malo širu sliku.
>>>Ako pročitaš biografiju velikoga padre, nadam se da ćeš i sama doći do logičnog zaključka, da funkcija genaralnog direktora 17 rudnika u Timočkoj krajni, nje nimalo za potcenjivanje.... Bor, Majdanpek, Krivelj, Vrška Čuka, Soko ..... ( čitaj zlato, bakar, ugalj..); bilo je svakako poslovanja sa berzom i brokerskim kućama u Londonu.
Naravno da se nije trgovalo praznim artijama, već industrijskim sirovinama i plemenitim metalima, a sem toga, san svakog velikog padre, je da sin bude doktor i viđeniji građanin. Nadam se da je ovo i odgovor na pitanje: kako je dosao do para?
Mene čudi kako nije doktorirao na nekom univerzitetu tipa Kembidz, Oxford ili bar na Lomonosov, u Moskvi.
angie01 angie01 14:24 16.06.2014

Re: Megableja, Singi i ostale sitnice

da funkcija genaralnog direktora 17 rudnika


mozda si ti u pravu- ali na koji nacin i u cije ime je ucestvovao u toj prodaji, s obzirom na pravila prodavanja i kupovine na Londonskoj berzi?

mislim, ti tamo ne mozes trange frange metodom.
arianna arianna 14:34 16.06.2014

Re: Megableja, Singi i ostale sitnice

ali na koji nacin i u cije ime je ucestvovao u toj prodaji, s obzirom na pravila prodavanja i kupovine na Londonskoj berzi?


U svojstvu klijenta brokerske kuće.
angie01 angie01 14:36 16.06.2014

Re: Megableja, Singi i ostale sitnice

U svojstvu klijenta brokerske kuće.


koje i u cije ime?

pa je l ti mislis da oni ne proveravaju poreklo- u ovom slucaju bi to bila kradja, jer rudnici nisu njegovi.

koja brokerska kuca bi rizikovala da izgubi licencu zbog ovakvih malverzacija?


...meni se bar cini,...mozda se neko vise razume.
arianna arianna 14:44 16.06.2014

Re: Megableja, Singi i ostale sitnice

pa je l ti mislis da oni ne proveravaju poreklo- u ovom slucaju bi to bila kradja, jer rudnici nisu njegovi.

izvni, ali mnogo si smešna
postoje brokerske kuće koje zvanično trguju industrijskim sirovinama, a postoje i klijenti sa insajd informacijama, i sve je čisto ko suza .... ali to će svakako bolje objasniti neko ko se bavi berzom.
eli.lacrosse eli.lacrosse 15:47 16.06.2014

Re: Megableja, Singi i ostale sitnice

tetkino
Srbija ima 10%-15% visoko obrazovanih
Otkuda ovaj podatak?
zilikaka zilikaka 16:45 16.06.2014

Re: Megableja, Singi i ostale sitnice

Mene čudi kako nije doktorirao na nekom univerzitetu tipa Kembidz, Oxford ili bar na Lomonosov, u Moskvi.

Kako kako?

Pa eto probo je tamo gde je probo, pa ga odbili.
Osim para, moralo je i nešto da se uradi, a za to tadašnji junoša baš i nije bio spreman.

Nego, što rekoše u Utisku, Mića stvarno ne ume da kaže istinu.

Takav neko ne može dugo tu osobinu da sakriva. Znači, kompletno njegovo okruženje (a nema ko nije u njemu bio) to sasvim lepo podnosi i uklapa se.

Sunce ti kalaisano, alal im stomaci!

angie01 angie01 17:44 16.06.2014

Re: Megableja, Singi i ostale sitnice

postoje brokerske kuće koje zvanično trguju industrijskim sirovinama, a postoje i klijenti sa insajd informacijama, i sve je čisto ko suza


moguce, ja nemam dovoljno informacija o tome, samo postavljam pitanja, zanima me otkud ovom blejacu toliko para, a covek otisao da doktorira, sam kaze da je danonocno iscitavao hiljde i hiljade strana, a na pauzi je prodavao gvozdje na jednoj od najpoznatijih berzi na svetu?


izvni, ali mnogo si smešna


izvini ti, ali ja se tebi nikada ovako nisam obratila, ma koliko se nisam sa tvojim stavovima slagala-a ovde apsolutno nista ne tvrdim, samo pitam kako je moguce, sa velikom dozom naivnosti-verovatno.
tetkino tetkino 17:45 16.06.2014

Re: Megableja, Singi i ostale sitnice




10% ako gledaš samo visoku stručnu spremu ili 15% ako gledaš sve one koji imaju više od srednje.


angie01 angie01 17:47 16.06.2014

Re: Megableja, Singi i ostale sitnice

Otkuda ovaj podatak?


EVO TI OVDE
angie01 angie01 19:09 16.06.2014

Re: Megableja, Singi i ostale sitnice

mašiš poentu....


ZARE DAO PARE MICI
arianna arianna 20:34 16.06.2014

Re: Megableja, Singi i ostale sitnice

moguce, ja nemam dovoljno informacija o tome, samo postavljam pitanja, zanima me otkud ovom blejacu toliko para, a covek otisao da doktorira, sam kaze da je danonocno iscitavao hiljde i hiljade strana, a na pauzi je prodavao gvozdje na jednoj od najpoznatijih berzi na svetu?


pretpostvka:

1. tata je bio generalni direktor Rudarsko-topioničarskog basena Bor, 10 godina u najprofitabilnijem i zlatnom periodu rudnika.
2.nije prodavao gvožđe, već bakar i zlato.
G.Cross G.Cross 23:09 16.06.2014

Re: Megableja, Singi i ostale sitnice

arianna
pa je l ti mislis da oni ne proveravaju poreklo- u ovom slucaju bi to bila kradja, jer rudnici nisu njegovi.

izvni, ali mnogo si smešna
postoje brokerske kuće koje zvanično trguju industrijskim sirovinama, a postoje i klijenti sa insajd informacijama, i sve je čisto ko suza .... ali to će svakako bolje objasniti neko ko se bavi berzom.


Klijenti sa inside informatijama ni na jednoj normalnoj Berzi nisu "cisti ko Suza" nego kandidati za visegodisnju robiju.
eli.lacrosse eli.lacrosse 00:01 17.06.2014

Re: Megableja, Singi i ostale sitnice

tetkino
angie01
Hvala!
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 13:35 16.06.2014

Ako niste znali


Ovo je sa http://www.megatrend-edu.net/o_univerzitetu.php?bs=rektor_univerziteta&language=0&language=3
Vrlo inspirativno i dovoljno da čovek (ja prvi) baci pod noge sve moralne principe i da posumnja u zdrav razum niza ministara poslednjih dvadeset-trideset godina i u zdrav razum građana Srbiji (mislčim na one koji nisu podlegli).
Progutati ovakvu biografiju + 7 skupocenih automobila napolju + 3 skupocena automobila ovde + dva aviona + vila ovde + vila napolju + stanovi + keš + silikoni + gomila kupljenih profesora + gomila političara koji su se skupljali oko njega kao osice oko meda + ...

---------------------
Rektor univerziteta

Profesor doktor Mića Jovanović rođen je 1953. godine u Knjaževcu, istočna Srbija. Gimnaziju je završio u Boru (1972), a Fakultet političkih nauka u Beogradu (1976). Na istom fakultetu magistrirao je 1979. godine u području sociologije rada. Prvu doktorsku disertaciju odbranio je na Londonskom univerzitetu 1983. godine (menadžment i industrijski odnosi), a drugu (organizacione nauke) na Univerzitetu u Mariboru, 1991. godine. Univerzitetsku karijeru otpočeo je odmah po diplomiranju, 1976. godine, a zvanje redovnog profesora univerziteta dobio je 1996. godine.


U periodu 1976-1991. radio je na Beogradskom univerzitetu (s prekidima, zbog boravka u Engleskoj), a od 1991. godine u Poslovnoj školi „Megatrend”. Od 1997. do 1999. bio je dekan Fakulteta za menadžment u Zaječaru. Godine 1999, postao je rektor Megatrend univerziteta u Beogradu.


U periodu 1983-1989. predavao je, po pozivu, na mnogim inostranim univerzitetima: London School of Economics (1983), Bradford University (1983), Portsmouth Polytechnics (1983), Freie Universität Berlin (1987), Okayama University, Japan (1989), University of Tokyo (1991), École supérieure de commerce, Grenoble (1997- ), Seoul National University (1998).
Od 1983. do 1989. godine bio je član istraživačkog tima Massachusetts Institute of Technology, na projektu „Budućnost rada u automobilskoj industriji sa pogledom na robotizaciju proizvodnog procesa”.


Predsednik je Međunarodnog ekspertnog konzorcijuma u Londonu od 1991. godine do danas. Bio je, u dva mandata, član Izvršnog komiteta Evroazijske asocijacije za studije menadžmenta sa sedištem u Tokiju i Berlinu. Predsednik je Istraživačke laboratorije za generalnu kosmologiju u Parizu.


Vitez je britanskog reda Order of the Fleur de Lys.
Dobitnik je Zlatne značke Kulturno-prosvetne zajednice Beograda (2002) za knjigu Interkulturni menadžment.
Aprila 2006. uručeno mu je priznanje Zlatni beočug za trajni doprinos kulturi Beograda.
U martu 2007. godine poneo je priznanje Međunarodna Sokratova nagrada Univerziteta u Oksfordu, za dostignuća ostvarena u nauci, obrazovanju i kulturi.


Početkom 2008. u organizaciji Evropskog pokreta i Prve evropske kuće, prof. dr Mići Jovanoviću uručeno je priznanje „Najevropljanin” za 2007. godinu, za rezultate u oblasti nauke, kulture i obrazovanja.
Februara 2009. profesor Jovanović je izabran za eksperta Društveno-ekonomskog komiteta Evropskog parlamenta u Briselu.
angie01 angie01 14:26 16.06.2014

Re: Ako niste znali

koja biografija- Andersen & Grim braders.
bene_geserit bene_geserit 05:55 17.06.2014

Re: Ako niste znali

KRALJMAJMUNA
Od 1983. do 1989. godine bio je član istraživačkog tima Massachusetts Institute of Technology, na projektu „Budućnost rada u automobilskoj industriji sa pogledom na robotizaciju proizvodnog procesa”.

Pa mogao je da smanji dozivljaj kada je ubacio ovaj deo o MIT-u.

Nego, kod nas tol'ko ljudi bez posla, ne sumnjam da ima sto umeju stripove da crtaju.
Kod nas bre ima materijala za srpsku varijantu Alan Forda a nista ne moras da izmislis.
Evo samo ovo sa poplavama, pa doktor Mica, a to je samo zadnjih par meseci.
urbana_gerila urbana_gerila 07:12 17.06.2014

Re: Ako niste znali

bene_geserit

Kod nas bre ima materijala za srpsku varijantu Alan Forda a nista ne moras da izmislis.


nije to baš toliko lako koliko ti se čini.
materijala za scenario ima onoliko, ali je kasting problem.
em za neke likove postoji veći broj visoko-kvalifikovanih kandidata od kojih je teško izabrati najupečatljivijeg, danas zablista jedan sutra drugi, em su akteri polivalentni, očas kliznu iz lika u lik...
angie01 angie01 07:18 17.06.2014

Re: Ako niste znali

očas kliznu iz lika u lik...


al' ih oda karakter.
alselone alselone 14:01 16.06.2014

Leptijebem

Evo ga i Dragec. Svi smo tu kao nekada.
uros_vozdovac uros_vozdovac 14:15 16.06.2014

Re: Leptijebem

angie01 angie01 14:30 16.06.2014

Re: Leptijebem

pa kaze prvo- bio ful tajm student, pa morao da doktorira za 3 godine, posle 3 dana kaze, pa bio je part tajm student, pa je onda doktorirao za 6 godina:)
docsumann docsumann 15:06 16.06.2014

Re: Leptijebem

alselone
Evo ga i Dragec. Svi smo tu kao nekada.


još da se cerski vrati.
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:21 16.06.2014

Re: Leptijebem

još da se cerski vrati.

možda ako probamo sa znakovnim jezicima?:)


docsumann docsumann 16:34 16.06.2014

Re: Leptijebem

stefan.hauzer
još da se cerski vrati.

možda ako probamo sa znakovnim jezicima?:)




angie01 angie01 18:35 16.06.2014

Re: Leptijebem

još da se cerski vrati.


da se vrati!


Spiridon Spiridon 14:21 16.06.2014

Znas u cemu je fora ?

Dolazi lik kod vlasnika cirkusa i pita :
-- Jel bi mogao da mene ubacis u program imam super tacku ?
Ovaj vlasnik cirkusa ga pita : Kakvu tacku imas ?
-- Pa imam kuce i macku sto sviraju i pevaju .
-- Ajde da vidim .
Lik doveo na scenu kuce sa gitarom , svira macka peva na mikrofonu , vlasnik se odusevio , odmah ga primio u cirkus , to postane glavna tacka , ovaj sto je doveo kuce i macku se ostrvio , zaradio puno love , otkupio cirkus od gazde i gazda ga pita :
Samo mi reci u cemu je fora ?
-- Znas u cemu je fora ?
-- U cemu ?!!!!!
-- Pa kuce i svira i peva , macka samo otvara usta .
angie01 angie01 18:29 16.06.2014

Re: Znas u cemu je fora ?


sedi zeka na panju u sumi i pise nesto na papiru,
kad stize lije,

-zeko, sta radis?
-nista, evo pisem doktorat,
-ma daj,...a koja je tema?
-"Zeka, najjaca zivotinja u sumi"
- ajde ne lupetaj,mogu da te polomom za dva minuta
-samo ti sanjaj, hajed sa mnom u onj grm, pa da vidis ko je zeka
-'ajde

odu onu u grm, TRS< BUM<TRAS,...izadje lija sva pocerupana i pobeze.a zeka nastavi da pise.

dodje sad vuk,
-zeko sta radis?
- nista, pisem doktorat.
- je l, a koja je tema?
-"zeka, najjaca zivotinja u sumi"
- ma, lupetas, mogao bih iz mesta da te savladam.
-hajdemo onda u onj grm, pa da vidis,
-hajde.

odu njih dvojica u grm, kad ono, BUM<TRAS<BUM,...izlete vuk sav slomljen i pobeze.

izlazi zeka iz grma i smeska se, a za njim Meda.

naravoucenije:nije bitna tema i doktorat, nego mentor!



jinks jinks 14:22 16.06.2014

...

kako je Mica dosao do para da otvori megableju i sagradi onakvu zgradu na skupoj lokaciji


Možda onda, uz sva pitanja koja ste postavili, ide i otkud dotični gospodin u vrhu Atlanskog saveta Srbije.
angie01 angie01 17:37 16.06.2014

Re: ...

ide i otkud dotični gospodin u vrhu Atlanskog saveta Srbije.


to mu je za doprinos u obrazovanju kadrova.
zovitemegrunf zovitemegrunf 15:03 16.06.2014

sorbona

Drugo,

da li je Micin slovenacki doktorat



Verujem da je drugi doktorat formalno OK. Ono što je ovde manje poznato je na kakvoj je akademskoj instituciji stečen.

Elem, Mićin fakultet je nastao evolucijom VŠOD (Više škole za organizaciju rada), u Sloveniji poznate kao Kranjska Sorbona. Diplome sa ove škole su bile predmet sprdnje u Sloveniji...pa približno na način na koji se ovde govori o Megableja diplomama. Mogao si i da se zaposliš sa takvom diplomom, ako imaš dovoljno jaku vezu, ili ti je baš po novoj sistematizaciji/zakonu usfalila viša škola, a dotle si imao samo srednju, pa su šefovi rekli: aj, sredi nešto.

Kada je ovakva viša škola pokazala tendenciju da evoluira u fakultet, normalno da za nju nije bilo mesta u okviru Univerziteta u Ljubljani...ali je tu Maribor pružio bratsku pomoć.I to je to. Uz dve napomene:

1. Diploma sa Sorbone nije nešto čime se maše, više je, nako, moj greh iz mladosti, koliko znam, nijedan vidjeniji političar nije potrčao da tamo doktorira (Vreme je u poslednjem broju otkrilo jednog, ali tako, više Dr Nešinog profila)

2. U bratstvojedinstvenoj SFRJ, u Srbiji su odbranjeni neki ...zanimljivi doktorati kandidata iz Slovenije, o čemu se je govorilo neko vreme, pa se zaboravilo, a titule su ostale.
angie01 angie01 17:32 16.06.2014

Re: sorbona

Elem, Mićin fakultet je nastao evolucijom VŠOD (Više škole za organizaciju rada), u Sloveniji poznate kao Kranjska Sorbona. Diplome sa ove škole su bile predmet sprdnje u Sloveniji.


ne znam kako bi drugacije i bilo-taj covek jedva sastavlja po neku smislenu dok govori.
Davie Davie 15:46 16.06.2014

Pokusaj odgovora

kako je moguce da Mica nije morao da nostrifikuje stepen svog obrazovanja, tj diplomu doktorskih studija s obzirom da je nije "stekao" u Yu/Srbiji i kako nije morao da dokumentuje svoje zvanje za poziciju profesora univerziteta-kako kaze, on je predavao i na drugim fakutetima, kao sto je prilikom akreditacije svog fakulteta i dobijana mesta rektora, morao da prilozi dokaze da ispunjava uslov


Mica Jovanovic nikad nije radio kao profesor univerziteta pa nije ni morao da nostrifikuje nepostojecu doktorsku diplomu iz 1983. Osamdesetih je on radio na beogradskoj Visoj ekonomskoj skoli sa titulom magistra koju je izistinski odbranio na FPN u Beogradu. Za predavaca na Visoj skoli tada nije bio potreban doktorat tako da tu nista nije lazirano. Onda mu je 1991. legao doktorat iz Kranja koji verovatno regularno ima i sve potrebne radnje za njegovu shupu koju zove univerzitetom je obavljao na taj papir.

Kasnije je kod goveda proradio faktor posebnosti i vaznosti pa je morao da prekroji svoju biografiju. Kako je ona izgledala u njegovoj masti smo svi videli ali fascinira patologija kojom se veselnik sve vise uplice u lazi, izmisli novu da bi pokrio stariju laz a poluraspad tih lazi je sve kraci i kraci.

Ne smatram da je ovo beznacajna stvar u odnosu na Merkelovu ili Lavrova, itekako je bitna stvar, sustinska za ovu drzavu. Megatrend i slicni klonovi su urusili poverenje u sistem visokog obrazovanja u Srbiji, obican gradjanin ima sve manje poverenja u pravnika, bankara ili inzenjera bez obzira sa kog on univerziteta potekao jer krivicu megatrendovih diplomaca svi placamo. Megatrend ne upisuju oni koji nameravaju da rade kod privatnih preduzetnika, upisuju ga oni koji ce raditi u drzavnoj administraciji i javnim preduzecima, odnosno oni koje cemo preko budzeta svi mi placati bez obzira na njihov kvalitet. Iz svih tih razloga oni koji zavrsavaju regularne fakultete uz veci talenat, trud i inteligenciju ( naravno da imaju vecu inteligenciju jer su u stanju da poloze regularan prijemni ispit) su prinudjeni da idu u iseljenistvo i na taj nacin imamo delimican odliv mozgova i zbog Mice Jovanovica i slicnih kreatura.
angie01 angie01 17:29 16.06.2014

Re: Pokusaj odgovora

Megatrend ne upisuju oni koji nameravaju da rade kod privatnih preduzetnika, upisuju ga oni koji ce raditi u drzavnoj administraciji i javnim preduzecima, odnosno oni koje cemo preko budzeta svi mi placati bez obzira na njihov kvalitet. Iz svih tih razloga oni koji zavrsavaju regularne fakultete uz veci talenat, trud i inteligenciju ( naravno da imaju vecu inteligenciju jer su u stanju da poloze regularan prijemni ispit) su prinudjeni da idu u iseljenistvo i na taj nacin imamo delimican odliv mozgova i zbog Mice Jovanovica i slicnih kreatura.


!!!!!!!!!!


Mica Jovanovic nikad nije radio kao profesor univerziteta pa nije ni morao da nostrifikuje nepostojecu doktorsku diplomu iz 1983.


u njegovoj biografiji pise da je dobio zvanje redovnog profesora univerziteta 1996. sto podrazumeva doktorat, u njegovom slucaju i nostrifikaciju,....pa i za megableju kasnije, uostalom.
Davie Davie 19:02 16.06.2014

Re: Pokusaj odgovora

u njegovoj biografiji pise da je dobio zvanje redovnog profesora univerziteta 1996. sto podrazumeva doktorat, u njegovom slucaju i nostrifikaciju,....pa i za magableju kasnije, uostalom.


Doktorat jeste odbranio 1991. u Kranju, znaci da ga je 1996-te imao i mogao postati profesor na svom univerzitetu.

U tom doktoratu iz 1991. stoji da je vec odbranio fdoktorat u Londonu 1983. pa ima materijala i za preispitivanje tog doktorata, oduzimanje istog, oduzimanje svih titula u kojima je on ucestvovao kao mentor, oduzimanje akreditacija itd.
Inace juce je pricao da mu je mentor bio neki cuveni slovenacki profesor a danas na doktoratu vidimo da je to bila sasvim druga licnost. Gpvedo ostaje govedo do kraja.
mikele9 mikele9 16:44 16.06.2014

U

Srbiji doktora k'o šodera a Srbija sve bolesnija
angie01 angie01 17:36 16.06.2014

Re: U

Srbiji doktora k'o šodera a Srbija sve bolesnija


zbog ovakvih likova, potpuno je urusena vrednost obrazovanja i stvarnog rada i znanja, najvise me brine kako ce se diplome iz Srbije vrednovati u svetu, a fakat ima mnogo vise pametne i radne dece, koja se pomocila da bi diplomu stekla.
zovitemegrunf zovitemegrunf 21:04 16.06.2014

Re: U

angie01
Srbiji doktora k'o šodera a Srbija sve bolesnijazbog ovakvih likova, potpuno je urusena vrednost obrazovanja i stvarnog rada i znanja, najvise me brine kako ce se diplome iz Srbije vrednovati u svetu, a fakat ima mnogo vise pametne i radne dece, koja se pomocila da bi diplomu stekla.


Ruža Ćirković: Borba protiv korupcije počinje u obrazovanju (na primeru Gruzije) -> LINK
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:48 16.06.2014

Krunski dokaz: konsultacije za dr rad

angie01 angie01 18:51 16.06.2014

Re: Krunski dokaz: konsultacije za dr rad

to je valjda skinuto sa one vhs kaste, sto sinoc nisu hteli da puste na pinku.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:56 16.06.2014

Re: Krunski dokaz: konsultacije za dr rad

Da. Samo nije jasno koja je svrha: kao dokaz za Mićin dr rad ili da se dezavuiše prof. Vud.
angie01 angie01 18:56 16.06.2014

Re: jucersnji utisak nedelje,

http://www.b92.net/video/utisak.php?yyyy=2014&mm=06&dd=16&nav_id=862302



EDIT:-ovaj fenomenalini Marko Milanovic da bude ministar prosvete!
angie01 angie01 18:57 16.06.2014

Re: Krunski dokaz: konsultacije za dr rad

Da. Samo nije jasno koja je svrha:


da mu je Vud bio mentor:)
appendix appendix 18:58 16.06.2014

Re: Krunski dokaz: konsultacije za dr rad

angie01
to je valjda skinuto sa one vhs kaste, sto sinoc nisu hteli da puste na pinku.


"Drktorat", nova kovanica.
angie01 angie01 19:02 16.06.2014

Re: Krunski dokaz: konsultacije za dr rad

"Drktorat", nova kovanica.


taj je valjda odbranio-ima dokaz sa konsultacija.
angie01 angie01 10:12 17.06.2014

sa sajta megableje

je l znaju ovi profesori da se njihova imena ovako koriste?....i volela bih da znam, kakav su oni doprinos dali za otvaranje micinog kvazi univerziteta?

ОВИ НАУЧНИЦИ СУ ДАЛИ ВЕЛИКИ ДОПРИНОС ОСНИВАЊУ МЕГАТРЕНД УНИВЕРЗИТЕТА 1985–1989.

Сунг-Џо Парк (Sung-Jo Park), Слободни универзитет, Берлин, Немачка

Жан Жак Шанарон (Jean-Jacques Chanaron), Висока пословна школа у Греноблу, Француска

Доминик Жоли (Dominique Jolly), Висока пословна школа у Греноблу, Француска

Оскар Маркизио (Oscar Marchisio), Студио „Ђано“, Болоња, Италија

Улрих Јиргенс (Ulrich Jürgens), Истраживачки центар за друштвене науке, Берлин, Немачка

Норберт Алтман (Norbert Altmann), Универзитет у Билефелду, Немачка

Номура Масами (Nomura Masami), Универзитет Окајама, Јапан

Тецуо Або (Tetsuo Abo), Универзитет у Токију, Јапан

Ребека Моралес (Rebecca Morales), Универзитет у Калифорнији (УЦЛА), Лос Анђелес, САД

Стивен Вуд (Stephen Wood), Лондонска пословна школа, УК

Андраш Херњади (András Hernádi), Институт за светску економију Мађарске академије науке, Мађарска

Јохан Галтунг (Johan Galtung), Универзитет у Ослу, Норвешка

Гален Амштуц (Galen Amstutz), Универзитет Харвард, САД

Артур Стоквин (Arthur Stockwin), Универзитет Оксфорд, УК

Сем Џевер (Sam Dzever), Школа менаџмента „Ауденциа“ Нант, Француска

Волфганг Јанке (Wolfgang Jahnke), Универзитет примењених наука Берлин, Немачка
alselone alselone 12:53 17.06.2014

.

angie01 angie01 16:05 17.06.2014

Re: .

angie01 angie01 22:52 17.06.2014

:))))))), on jedva natuca engleski,

angie01 angie01 23:10 17.06.2014

on mene pita sta sma cit'o:)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana