Gastronauti| Kućni ljubimci| Muzika| Religija| Sex

Srbija, gubavac sveta

krkar RSS / 06.06.2014. u 10:03

sand-1.jpg

Zašto je Srbija parija Evrope i sveta? Zašto Srbija nije ni tamo ni ovamo? Zašto nije ništa? Zašto nije ni svoja ni ičija? Zašto nigde ne pripada? Zašto nije ni Istok ni Zapad (a ni nesvrstana)? Zašto je Srbija Jedno Veliko Ništa?

Zato:

- što je sebična, šićardžijska, jajarska, fukarska;
- što je bezobzirna i bezosećajna prema svakome ko nije Srbin;
- što ne razume ništa što ne donosi nešto konkretno odmah, po mogućstvu bez truda;
- što ne razume da se nešto ne može graditi na tuđoj šteti;
- što ...

NASTAVITI NIZ

A pokazatelj ovoga o čemu govorim su naslovne strane današnjih novina. Danas je 70 godina od iskrcavanja u Normandiji, simboličnog početka kraja Hitlera i III Rajha. Ceo antifašistički svet, svi koji su ikakve veze imali sa borbom protiv Hitlera, danas su u Normandiji. Čak i Putin - iako se ruski vojnici, baš kao ni srbijanski, nisu iskrcavali u Normandiji. Ali Rusiji je jasno.

Od svih štampanih novina na naslovnoj strani Dan D danas pominje samo kilavi Danas, koji o Normandiji ima jedan kilavi tekstić traljavo prepisan sa agencija. Od odtalih tiskovina, Kurir (!!!) ima začuđujuće opširan (takođe prepisan) tekst i čak relativno preglednu i informativnu grafiku.
 
normandija-iskrcavanje-70-godina-saveznici-1401997020-510291.jpg

Ostali - e ostali su slika gulanferske Srbije!

Biće da je kriv NATO ili HAARP ili masoni ili Tuđman ili Kominterna...

POL_BG_0606_01_.jpg
 
naslovna-velika.jpg 
 
1402004315_big.jpg 
 
alo-najava-2014-06-06.jpg
print-edition-06062014-1402007521-510427.jpg
 naslovna.jpg
 
Ako nekog interesuje šta je na naslovnoj slici i šta normalan svet radi...

BUDIMČEVA MARGINA:
 
Ako partizani ne valjaju - lakše bi mi bilo da su poslali antifašiste Draže Mihajlovića, Vojvode Đujića, Milana Nedića, Arkana, Pelevića, Legije ili kojeg bilo drugog borca protiv nacizma. Bilo koga...




Komentari (538)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

zilikaka zilikaka 16:17 07.06.2014

Re: 98

iskusno.
mačora, obavezno, držati sa obe ruke...


urbana_gerila urbana_gerila 16:25 07.06.2014

Re: 98

zilikaka
iskusno.
mačora, obavezno, držati sa obe ruke...




mnogo si, bre, nadrkana, izvrši obraćaj pažnje na smajliTa.
zilikaka zilikaka 16:39 07.06.2014

Re: 98

mnogo si, bre, nadrkana, izvrši obraćaj pažnje na smajliTa


Ma nisam, nego sam samo dooobro utrenirana za takve "dijaloge".

Kad kreneš da ičkaš, onda budi spreman i da te poliju ladnom vodom. Često i kao kolateralnu štetu.

Ništa strašno i nema ljutiš, takva je igra.


...a ona slika polivenog mačora je bila na moj račun.

Od onakvog mog scenskog nastupa, ti si vido samo pidžama žurku.



urbana_gerila urbana_gerila 16:44 07.06.2014

Re: 98

zilikaka

Od onakvog mog scenskog nastupa, ti si vido samo pidžama žurku.


jok, bre, ja sam reagovao na strašno simpatičan nastup ženske blogmomčadi.
zilikaka zilikaka 17:00 07.06.2014

Re: 98

ženske blogmomčadi


urbana_gerila urbana_gerila 18:00 07.06.2014

Re: 98

zilikaka
ženske blogmomčadi




ne se vidi slička, bar kod ja.
krkar krkar 19:01 07.06.2014

Re: 98

Pa devojke, izgleda da ne mozemo. I ja probala...


Topli pozdrav ženskoj blogomomčadi a posebno Mini. To što niste uspele više govori o mojoj nego o vašoj upornosti.


zilikaka zilikaka 20:02 07.06.2014

Re: 98

To što niste uspele više govori o mojoj nego o vašoj upornosti.


Svaka upornost treba da ima racionalne granice, inače prelazi u budalaštinu.

zilikaka zilikaka 20:03 07.06.2014

Re: 98

ne se vidi slička, bar kod ja.



A da probamo ovako?
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 15:20 08.06.2014

Re: 98


A da probamo ovako?


Netje
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:33 06.06.2014

bezobzirna

što je bezobzirna i bezosećajna prema svakome


srbija je retko bezosecajna zemlja pre svega prema svojim stanovnicima, a ono, kada ne postujes sebe, ne postujes ni druge... vrlo tuzno. koliko hiljada dece nije primljeno u vrtice, ima li neko podatak?

zanimljiv ti je ovaj spoj levih ideja i desne zhestine, ne mogu to ljudi da uhvate, meni je jasno da ti prezires svaku ratnu sklonost jer si video najcrnje lice svega toga, ali jebi ga, nekada ne razumeju, ti napadas tu ideju (destrukcije), a ljudi shvate licno ... a hvala da si primetio da je danas okilavio... ja sam se zacudio pre neki dan, vracao se u zemlju, i prvo njih uzmem da vidim sta se desava, a ono toliko bledilo, pomislio da ih je Aca stavio pod svoje?! ili su se toliko izgubili u nastojanju da budu politicki korektni?

ps. sta si resio za onaj kotlic, mesa i vina, i slushke s koshtunichinim govorima od 1984 - 2014.? ima i datum okvirno (ovog meseca, pre pocetka godisnjih odmora)... meni je zivo zanimljivo kako Crnogorci cuvaju identitet vekovima, a zive u Begeu stotinama godina, pa valjda ste imalo postali Srbi za to vreme? ne ovi, big bad wolves, nego mi, simpe Srbe, shmekeri i romantichari vaseljenski?

zilikaka zilikaka 18:43 06.06.2014

Re: bezobzirna

srbija je retko bezosecajna zemlja pre svega prema svojim stanovnicima,.


A da ti ovo malo argumentuješ?

koliko hiljada dece nije primljeno u vrtice, ima li neko podatak?


Kakve veze imaju vrtići?
Obično je frka za mesto u gusto naseljenim urbanim sredinama.
U kakvu vezu dovodiš bezosećajnost zemlje sa kapacitetima predškolskih ustanova?

sta si resio za onaj kotlic, mesa i vina, i slushke s koshtunichinim govorima od 1984 - 2014.? ima i datum okvirno (ovog meseca, pre pocetka godisnjih odmora)...


Domaćine, pozvan si na piknik?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:55 06.06.2014

Re: bezobzirna

da l' me zezas, Zili, ili sta? stvarno ne vidis tu bezosecajnost? kakve veze ima odnos prema deci?! pa nikakav, osim sto je definicija zlosti da mozes da pogledas dete u oci, i lazes ga (kazes mu da se jako brines za buducnost zemlje i da su ona najvaznija, serija izjava nikolica, dacica, vucica. na uzorku novog sada, 3 hiljade porodica ove godine nije moglo da smesti decu u obrazovne ustanove)... to je samo pocetni korak bezobirnosti i unutrasnjeg nasilja. deca od pet i shest godina trecu ili chetvrtu godinu ne mogu da se socijalizuju sa svojim vrsnjacima... ja licno ne poznajem tako okrutnu zemlju. a dalje kada koracas, vidjas na svakom uglu institucionalnu rugobu, nehaj, nefunkcionalnost, smece, nepokosene zimske trave, najezde komaraca koje niko ne zaprasuje. u svakom slucaju, srbija opstaje zahvaljujuci entuzijazmu nas pojedinaca, i zato sto je veca univerzalna lepota pojedinaca nego kolektivna rugoba.
zilikaka zilikaka 19:06 06.06.2014

Re: bezobzirna

na uzorku novog sada, 3 hiljade porodica ove godine nije moglo da smesti decu u obrazovne ustanove... to je samo pocetni korak bezobirnosti i unutrasnjeg nasilja. deca od pet i shest godina trecu ili chetvrtu godinu ne mogu da se socijalizuju sa svojim vrsnjacima... ja licno ne poznajem tako okrutnu zemlju.


Taj problem Beograd ima....ne znam koliko, al mnooogo godina. U međuvremenu su se izređale vlasti i vlasti, a ne znam da je iko to stvarno rešio.

Nego, nije li malo preterano celu jednu zemlju, sa svim što ona podrazumeva proglasiti za bezosećajnu jer (pretpostavljam) nisi dete upisao u vrtić.

Ne kažem da je to mali problem, ali je nezadovoljstvo svakako pogrešno usmereno. To se rešava pritiskom na lokalu.

...i da ti kažem, nismo bezosećajni.
evo, ti dokaz od pre nekoliko nedelja.
Imaš li predstavu koji je procenat ljudi bio voljan da pomogne, na ovaj il onaj način?

Malo ko nije.
milojep milojep 19:18 06.06.2014

Re: bezobzirna

srbija je retko bezosecajna zemlja pre svega prema svojim stanovnicima, a ono, kada ne postujes sebe, ne postujes ni druge... vrlo tuzno. koliko hiljada dece nije primljeno u vrtice, ima li neko podatak?


A šta je Srbija nego stanovnici? Ako kritikuješ kritikuj sistem, budi konstruktivan!
Što se tiče vrtića setio sam se priče koju mi je supruga ispričala kada je ostavljala klinca u vrtiću. Muško-ženski par ciga ostavlja dete u obdaništu i odlazi a žena ih vide kako iza ćoška naiđoše na prvi kontejner i otpočeše istraživanje!
Svašta se može zaklučiti iz ove simpatične situacije.
BigBadWolf BigBadWolf 19:21 06.06.2014

Re: bezobzirna

Muško-ženski par ciga ostavlja dete u obdaništu i odlazi a žena ih vide kako iza ćoška naiđoše na prvi kontejner i otpočeše istraživanje!


Koji si ti bolid, jebote....
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:23 06.06.2014

Re: bezobzirna

ma, moja su deca upisana jer tata zaradjuje (iznad standarda). nisam vise klinac pa da ne umem da kanalisem svoj gnev. poplave, super, bili smo bliski, bili smo svi bliski i tokom 1999., pa smo posle bili udaljeni 15 godina, izmiksani ozlobom dirigovanim hejtom. mislim da se na ovoj temi kritika odnosi na drzavu, a ne nas. sve u srbiji funkcionise jezivo traljavo, srbija je u limbu izmedju nereformisanog komunistickog kolektivizma - nesto sto su svi (mozda izuzev djindjice vlade) forsirali, i pristojne buducnosti koju nije kadra da dosegne zbog olosa koji u smenama i generacijama njom vlada. da li moze da se to promeni? tesko, jedino ako si u poziciji da imas biznis i pravis solidne pare i nezavisni kapital, bez mogucnosti upliva i drkanja od strana protopolicijske autoritarne srpske drzave - sto je sve iznimna retkost, stabilni biznisi i sticanje kapitala u srbiji su pretezno umrezeni u ove ili one interesne sfere.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:35 06.06.2014

Re: bezobzirna

milojep


A šta je Srbija nego stanovnici?


srbija je autoritarnost, stanovnici su tu samo statistike radi.
nim_opet nim_opet 19:37 06.06.2014

Re: bezobzirna

Muško-ženski par ciga ostavlja dete u obdaništu i odlazi a žena ih vide kako iza ćoška naiđoše na prvi kontejner i otpočeše istraživanje!
Svašta se može zaklučiti iz ove simpatične situacije.


Evo ja da probam da zakljucim:
1) ljudi koji nemaju izvor prihoda pokusavaju da detetu obezbede bar nekakvu negu i obrok u toku dana
2) ti diskriminises ljude prema nacionalnosti i smatras da Romi nemaju ista prava kao ostali gradjani Srbije.
margos margos 19:58 06.06.2014

Re: bezobzirna

Svašta se nama pojedinačno, kolektivno i državno ima zameriti - ali sam potpuno sigurna da pljuvanjem, vređanjem, upiranjem prstom (i prstima) srljamo dublje. Onda svako svakom nađe manu, i sedimo na ogoljenoj ledini, ogoljeni.

Kad neki političar otvori vrtić ili kažu neki na vlasti (bilo kojoj) da su otvorili vrtiće, a mi kažemo 'a staračke domove?'
Kad neko udomljava keriće - odmah pitaju - a mace? A toliko gladne dece?

Kad Dragan Marković otvori ZOO vrt - mi se valjamo od smeha. Kad taj isti uposli sve da čiste i sređuju grad - kažemo da je autokrata (a i prostak, zbog onog Betovena).

Mi jednostavno nismo učeni da podržimo nikakav napor, učinak, uspeh - odmah gledamo šta ćemo zameriti. Ništa nismo bolji ni prema samima sebi. Škrti smo s podrškom i komplimentima, a retko ko ume na kompliment da uzvrati sa 'hvala'.

Moj moto je 'il pomozi il se skloni' - da popuje, ume svako. Il' da sažaljeva slučaj - što je još gore.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:04 06.06.2014

Re: bezobzirna

margos


Moj moto je 'il pomozi il se skloni' - da popuje, ume svako. Il' da sažaljeva slučaj - što je još gore.




znaci, da ne pravimo preveliki pritisak na rezim, posto generalno se trude ljudi, dobronamerni su? ne dopada mi se ova relativizacija.

Kad neki političar otvori vrtić ili kažu neki na vlasti (bilo kojoj) da su otvorili vrtiće, a mi kažemo 'a staračke domove?


da, mene je uvek nerviralo kod Pajtica, novog shefa opozicije - sorry, Gotso, to prsenje s otvaranjem objekata? sta koj djavo, matori, ti imas to da pripisujes sebi? jesi uvde da sluzis ljudima, ili sta? otvorio si vrtic ili staracki dom, mosh misliti, koji su trebali pre 50 godina da budu otvoreni? uzmi, posveti ga ljudima i sklanjaj se odatle. uh.
milojep milojep 20:14 06.06.2014

Re: bezobzirna

nim_opet
Muško-ženski par ciga ostavlja dete u obdaništu i odlazi a žena ih vide kako iza ćoška naiđoše na prvi kontejner i otpočeše istraživanje!
Svašta se može zaklučiti iz ove simpatične situacije.


Evo ja da probam da zakljucim:
1) ljudi koji nemaju izvor prihoda pokusavaju da detetu obezbede bar nekakvu negu i obrok u toku dana
2) ti diskriminises ljude prema nacionalnosti i smatras da Romi nemaju ista prava kao ostali gradjani Srbije.


Ne mogu se odlučiti koji je zaklučak gluplji!
milojep milojep 20:16 06.06.2014

Re: bezobzirna

BigBadWolf
Muško-ženski par ciga ostavlja dete u obdaništu i odlazi a žena ih vide kako iza ćoška naiđoše na prvi kontejner i otpočeše istraživanje!


Koji si ti bolid, jebote....


Bolid ti tata
milojep milojep 20:21 06.06.2014

Re: bezobzirna

Srđan Fuchs
milojep


A šta je Srbija nego stanovnici?


srbija je autoritarnost, stanovnici su tu samo statistike radi.


Ajd' malo pojasni to!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:41 06.06.2014

Re: bezobzirna

jednostavno - u srpskoj drzavnosti od 1942-3. naovamo - pa i ranijih decenija, kada je Kralj Aleks pokushavao da nametne nash koncept drzavnosti drugima, populacija sluzi samo za poshtapanje i ostvarenje interesa onih na vlasti, a te price kao, nacionalizam, i to, to su price za malu decu i naivnu boraniju sklonu paljevini. primera radi, uporedi plodove nacionalizma s objektivnim kapitalom stechenim u poslednjih 20, 30 godina. mogao si da steknes kapital jedino ako si bio s elitnom murijom/mafijom, ili ako si imao slobodne izvore prihoda spolja.
margos margos 20:48 06.06.2014

Re: bezobzirna

znaci, da ne pravimo preveliki pritisak na rezim, posto generalno se trude ljudi, dobronamerni su? ne dopada mi se ova relativizacija.

Ne znam gde je ta granica relativizacije?
Pravite pritisak na režim, ali ne vidim ništa dobro u tome da se pljuje po svemu i posebno po svima.


PS
Ako neko oposli nešto što nije urađeno 50 godina šta treba reći?
a) hvala qrcu
b) sram te bilo
c) hvala - idemo dalje

G.Cross G.Cross 20:49 06.06.2014

Re: bezobzirna

Cek bre Srdjane pa ti gore rece:
moja su deca upisana jer tata zaradjuje (iznad standarda)


A ovde dole
mogao si da steknes kapital jedino ako si bio s elitnom murijom/mafijom


Ja sam potpuno zbunjen glede tebe
milojep milojep 20:53 06.06.2014

Re: bezobzirna

pa i ranijih decenija, kada je Kralj Aleks pokushavao da nametne nash koncept drzavnosti drugima


Šta će ti bre ova rečenica!
Kakvu državnost ima Srbija posle 42? Misliš na Jajce i Avnoj?
Ako te shvatam tebi je Srbija vlast i bagra koja se obogatila?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:57 06.06.2014

Re: bezobzirna

hvala, idemo dalje, hvala ti sto si ispravio istorijsku nepravdu, ne lozi se i ne budi smrdljivi narcis, nisi to ucinio zbog, sebe, idemo dalje i radimo dobre stvari.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:59 06.06.2014

Re: bezobzirna

milojep


Šta će ti bre ova rečenica!
Kakvu državnost ima Srbija posle 42? Misliš na Jajce i Avnoj?
Ako te shvatam tebi je Srbija vlast i bagra koja se obogatila?

mora da se salish da nema, pa mi smo bili vodeci tiletovi egzekutori i murkani. pored crnogoraca, i oni su voleli generalske pozicije kod druga starog.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:04 06.06.2014

Re: bezobzirna

pa mi smo bili vodeci tiletovi egzekutori i murkani.


Grešiš.
Vodeći egzekutori i murkani su bili oni koji su se odrekli srpstva da bi postali komunisti, ne Srbi.
Kad bi se koji od njih setio da je Srbin sačekao bi ga Stepojevac ili, u boljem slučaju, Brioni.
milojep milojep 21:16 06.06.2014

Re: bezobzirna

Srđan Fuchs
milojep


Šta će ti bre ova rečenica!
Kakvu državnost ima Srbija posle 42? Misliš na Jajce i Avnoj?
Ako te shvatam tebi je Srbija vlast i bagra koja se obogatila?

mora da se salish da nema, pa mi smo bili vodeci tiletovi egzekutori i murkani. pored crnogoraca, i oni su voleli genralske pozicije kod druga starog.


Mnogo bre talasaš! Sad su ti egzekutori državnost! HCM ti je dobro odgovorio da ti egzekutori nisu imali veze sa srpstvom, šta više morali su da se odreknu srpstva u svim aspektima!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:27 06.06.2014

Re: bezobzirna

momci, naivni ste. ali moji ste, tako da vam prastam. oni se nisu odrekli srpstva, vec su izamnipulisali sve sto je iole vredno u srpskoj egzistencijalnoj ideji da bi vladali, i vladaju i dalje.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:32 06.06.2014

Re: bezobzirna

da kazem i Margo, meni je licno zlo, licno mislim da je maksimalno ljigavo koliko trenutni rezim manipulishe krizama zarad licne afirmacije. rezim nije tu sebe radi, alo, vec nas radi. dok se to ne uvidi u srbiji, ona ce biti gubavac iz naslova. i to nije nista ruzno i uvredljivo, nit crnogorski nit ustashki nit chifutski, vec je to jedna ruzna realnost protiv koje mi mozemo da se izborimo samo tako sto cemo biti pojedinacno jaki, pa iz nasheg zrnevlja mozda nastane kakvo humano drushtvo u srbiji, za nekih 50-ak godina.
milojep milojep 21:33 06.06.2014

Re: bezobzirna

Srđan Fuchs
momci, naivni ste. ali moji ste, tako da vam prastam. oni se nisu odrekli srpstva, vec su izamnipulisali sve sto je iole vredno u srpskoj egzistencijalnoj ideji da bi vladali, i vladaju i dalje.


uh ovo mi je već previše
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:45 06.06.2014

Re: bezobzirna

G.Cross
Cek bre Srdjane pa ti gore rece:
moja su deca upisana jer tata zaradjuje (iznad standarda)


A ovde dole
mogao si da steknes kapital jedino ako si bio s elitnom murijom/mafijom


Ja sam potpuno zbunjen glede tebe


ja sam u superhik fazonu (pokajanom), uzimam od bogatih da bih vratio siromasnima, i tu i tamo mi se zalomi neka old fashion socijalisticka instalacija, ono da radis nesto iz ciste ljubavi, u ovoj eri surove kapitalistichke i mehanichke reprodukcije.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:47 06.06.2014

Re: bezobzirna

milojep


uh ovo mi je već previše


ajd polako, rodjeni, doc ce to iz stare straznjice u valjanu glavu, polako.
nim_opet nim_opet 21:54 06.06.2014

Re: bezobzirna

Kad Dragan Marković otvori ZOO vrt - mi se valjamo od smeha. Kad taj isti uposli sve da čiste i sređuju grad - kažemo da je autokrata (a i prostak, zbog onog Betovena).


Ja se ne valjam od smeha nego od muke - i ZOO vrt i ciscenje i sredjivanje grada idu iz poreza na prihode koji se skuplja u celoj republici a preliva nesrazmerno Jagodini zbog uloge G. Palme u Vladama republike Srbije u poslednjih nekoliko godina. Kad bude otvarao/zaposljavao itd. od sopstvenih sredstava, ili sredstava koja su svima dostupna a dobija ih Jagodina zato sto ima dobre projekte a ne zato sto ima muskulaturnog (ovo mislim karakterno, ne fizicki)gradonacelnika, onda cu da ga podrzavam.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:54 06.06.2014

Re: bezobzirna

oni se nisu odrekli srpstva,


E Srki, baš bih voleo da pročitam kako je bilo moguće biti i nacionalista i komunista u isto vreme pod Titom.
Nešto se za nešto moralo žrtvovati, nečega se moralo odreći.
Biti Srbin nije determinisano genetikom već uverenjem, a da li je Krcunovo ili Rankovićevo uverenje bilo srpstvo ili komunizam nije teško dokučiti.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:07 06.06.2014

Re: bezobzirna

zilikaka


Taj problem Beograd ima....ne znam koliko, al mnooogo godina. U međuvremenu su se izređale vlasti i vlasti, a ne znam da je iko to stvarno rešio.



zesti me ovo, Zili, pa jebote, je l' vama to normalna situacija? koja zemlja ima malu decu kojoj nije dopusteno da se upishu u obrazovni sistem, a pritom svi skrnavi politichari ispiraju usta i biografije njima? ko to ima? ja treba da cutim u NS-u, jer je to normalno u BG-u? naveli su vas da mirno i politicki korektno prihvatate abnormalije kao realnost?! besan sam (ne na tebe, vec na motherfucking system).
apacherosepeacock apacherosepeacock 22:08 06.06.2014

Re: bezobzirna

Svašta se nama pojedinačno, kolektivno i državno ima zameriti - ali sam potpuno sigurna da pljuvanjem, vređanjem, upiranjem prstom (i prstima) srljamo dublje. Onda svako svakom nađe manu, i sedimo na ogoljenoj ledini, ogoljeni.

Kad neki političar otvori vrtić ili kažu neki na vlasti (bilo kojoj) da su otvorili vrtiće, a mi kažemo 'a staračke domove?'
Kad neko udomljava keriće - odmah pitaju - a mace? A toliko gladne dece?

Kad Dragan Marković otvori ZOO vrt - mi se valjamo od smeha. Kad taj isti uposli sve da čiste i sređuju grad - kažemo da je autokrata (a i prostak, zbog onog Betovena).

Mi jednostavno nismo učeni da podržimo nikakav napor, učinak, uspeh - odmah gledamo šta ćemo zameriti. Ništa nismo bolji ni prema samima sebi. Škrti smo s podrškom i komplimentima, a retko ko ume na kompliment da uzvrati sa 'hvala'.

Moj moto je 'il pomozi il se skloni' - da popuje, ume svako. Il' da sažaljeva slučaj - što je još gore.


milojep milojep 22:18 06.06.2014

Re: bezobzirna

Srđan Fuchs
milojep


uh ovo mi je već previše


ajd polako, rodjeni, doc ce to iz stare straznjice u valjanu glavu, polako.


Pa dok ti ne dođe nemoj ništa više pisati
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:19 06.06.2014

Re: bezobzirna

hoochie coochie man


E Srki, baš bih voleo da pročitam kako je bilo moguće biti i nacionalista i komunista u isto vreme pod Titom.
Nešto se za nešto moralo žrtvovati, nečega se moralo odreći.
Biti Srbin nije determinisano genetikom već uverenjem, a da li je Krcunovo ili Rankovićevo uverenje bilo srpstvo ili komunizam nije teško dokučiti.


vidi, iskreni komunisti su nastojali da promene nepotisticki sistem koji je trajao od proboja soluna do do drugog rata. osecali su se kao srbi i hteli su da preurede svoju zemlju da funkcionise normalno, a ne nepotisticki. u ratu su glavnu rec preuzeli agresivni ljudi, koji su se poigravali sa svakim vidom ideologije zarad ostanka na vlasti. to je lazna srbija, srbija zla, nasilja, otimachine, mrznje, koja je ziva i danas i olichena je u rezimu (rezhimima). ta srbija je producirala stambolice, milosevica, seselja (o da, seselj je od 17. godine posveceni delovatelj KP, nikolic isto, vuchic isto). koga imamo da povede? slabo koga, posto je DS pravila pare na unutarsistemskim transakcijama, chesto dirigovanim spolja, shta preostaje? lichna snaga. rezim postojan i lojalan interesima opshtim populacije a ne sebe, hoce li biti u srbiji? ja lichno ne gajim veru, mozda kroz nekoliko generacija.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:22 06.06.2014

Re: bezobzirna

milojep

Pa dok ti ne dođe nemoj ništa više pisati


e sad se ti Shime nadgornjujesh s mene me. je li, boga ti, shta ti i koga shtitish, i zashto? kolika je tvoja plata? je l' te placaju 80 iljada? znash kolike su plate bile u zemlji, pre neg je propala? da li ti tu nishta nije chudno, be? aj razimshljanje, jebesh politiku, to je za plitkoumne.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:27 06.06.2014

Re: bezobzirna

hoochie coochie man

Nešto se za nešto moralo žrtvovati, nečega se moralo odreći.



zrtvovalo se u ranoj fazi, Matori, kada je odapnuo Stari nestalo je centralnog nadzora, Stambolici su bili at large, koga su izumeli? Sloksa i danasnju srpsku informativnu sluzbu, koja, btw, je valjda jedina obavestajna sluzba koja prezire svoje gradjane - obichno se te vrste sluzbi brinu o svojim ljudima. al' boze, moj, srbi smo, nisi choek ako ne mrzish brata.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:40 06.06.2014

Re: bezobzirna

u ratu su glavnu rec preuzeli agresivni ljudi,


O njima pričam, oni su titoisti, tu su i Ranković i svi ostali koje si pobrojao. Ne govorim o bazičnoj ideji komunizma koja možda i ima neke, ma kako utopističke i naivne, ali shvatljive pa i plemenite pobude.
A njih, titoiste, nije producirala Srbija nego centralni komitet. To valjda nije sporno. A producirao je baš njih upravo zbog toga što su im bile bliže ideje komiteta nego ideje nacije.
Činjenica da su bili etnički Srbi je važna tek kao manipulacija srpstvom od strane komiteta, tu se slažemo, ali oni, Rankovići i Stambolići, se ne mogu smatrati produktom Srbije jer oni to suštinski nisu. Oni su ideju nacije podredili ideji partije. Odrekli je se, stavili u drugi plan ako je ta formulacija tačnija.

rezim postojan i lojalan interesima opshtim populacije a ne sebe, hoce li biti u srbiji?

Hoće. Zašto ne bi u Srbiji ako ga ima u drugim zemljama?
Kritika rezima je jedna stvar, kritika države, kao zemlje ne kao sistema, jer su sitemi ipak prolazni a zemlja, nadam se, mnogo dugovečnija od njih, savim druga.
Nije Srbija Vučić, Vučić će sastaviti mandat dva i otići će, Srbija će ostati, nadam se.
A komunisti, ne samo oni ali o njima počesmo, su Srbiju, zemlju, hteli i skoro uspeli da unište.

margos margos 23:03 06.06.2014

Re: bezobzirna

nim_opet
Kad Dragan Marković otvori ZOO vrt - mi se valjamo od smeha. Kad taj isti uposli sve da čiste i sređuju grad - kažemo da je autokrata (a i prostak, zbog onog Betovena).


Ja se ne valjam od smeha nego od muke - i ZOO vrt i ciscenje i sredjivanje grada idu iz poreza na prihode koji se skuplja u celoj republici a preliva nesrazmerno Jagodini zbog uloge G. Palme u Vladama republike Srbije u poslednjih nekoliko godina. Kad bude otvarao/zaposljavao itd. od sopstvenih sredstava, ili sredstava koja su svima dostupna a dobija ih Jagodina zato sto ima dobre projekte a ne zato sto ima muskulaturnog (ovo mislim karakterno, ne fizicki)gradonacelnika, onda cu da ga podrzavam.

Verujem da imaš podatke da je tako kako si napisao. To stvarno ne znam, ali znam, na primer, da se Palma potrudio da se bratimi s nekim francuskim opštinama, pa im oni poklanjali nekakve mašine, vodao neke privrednike u Beč....
A valjda i svi mi imamo svoje predstavnike u tim Vladama - što se ne izbore za naše sokake da se urede? Jel nam tu Palma kriv?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:27 06.06.2014

Re: bezobzirna

hoochie coochie man
u ratu su glavnu rec preuzeli agresivni ljudi,


O njima pričam, oni su titoisti, tu su i Ranković i svi ostali koje si pobrojao. Ne govorim o bazičnoj ideji komunizma koja možda i ima neke, ma kako utopističke i naivne, ali shvatljive pa i plemenite pobude.
A njih, titoiste, nije producirala Srbija nego centralni komitet. To valjda nije sporno. A producirao je baš njih upravo zbog toga što su im bile bliže ideje komiteta nego ideje nacije.
Činjenica da su bili etnički Srbi je važna tek kao manipulacija srpstvom od strane komiteta, tu se slažemo, ali oni, Rankovići i Stambolići, se ne mogu smatrati produktom Srbije jer oni to suštinski nisu. Oni su ideju nacije podredili ideji partije. Odrekli je se, stavili u drugi plan ako je ta formulacija tačnija.

Hoće. Zašto ne bi u Srbiji ako ga ima u drugim zemljama?
Kritika rezima je jedna stvar, kritika države, kao zemlje ne kao sistema, jer su sitemi ipak prolazni a zemlja, nadam se, mnogo dugovečnija od njih, savim druga.
Nije Srbija Vučić, Vučić će sastaviti mandat dva i otići će, Srbija će ostati, nadam se.
A komunisti, ne samo oni ali o njima počesmo, su Srbiju, zemlju, hteli i skoro uspeli da unište.



srbija nije nikada bila komunizam, ni socijalizam, bash kao sto nije bila ni demokratija, sve je hinjenje. nadam se da Vuchic nece dochekati drugi mandat, jer se chovek vrhunski zajebava sa stanjem nacije. ko je neophodan? mladi ljudi, pod uslovom da obaveshtajna sluzba pochne da se bavi svojim poslom, zashtitom a ne eksploatacijom drzhave, shto je realno u xxi veku nemoguce ochekivati da se neko odrekne prava na moc (silom stechenog).
mina13 mina13 09:55 07.06.2014

Re: bezobzirna

Nego, nije li malo preterano celu jednu zemlju, sa svim što ona podrazumeva proglasiti za bezosećajnu jer (pretpostavljam) nisi dete upisao u vrtić.

Sigurna sam da nije mislio na ljude, pa govrio je o lepoti pojedinca, vec na establisment. Ne samo da je bezosecajan, nago postaje zombi, i tako mrtav nas sistematski unistava.
krkar krkar 19:01 07.06.2014

Re: bezobzirna

srbija je retko bezosecajna zemlja pre svega prema svojim stanovnicima,.


A da ti ovo malo argumentuješ?


Ama ne treba, sestro slatka, stvarno bre ne treba
krkar krkar 19:03 07.06.2014

Re: bezobzirna

Koji si ti bolid, jebote....


Otkad ja to pričam

Rekorder idiotizma na ovom blogu
krkar krkar 19:08 07.06.2014

Re: bezobzirna

Kad bi se koji od njih setio da je Srbin sačekao bi ga Stepojevac ili, u boljem slučaju, Brioni.


U jebote, teledirigovanim drvetom pred Krcuna. A i Leku sjebali. I kako ostade Srbija bez vodećih udbaša ode u kurac.

Ako je stvarno tako - onda je i više imala nego što je ikad zaslužila.

Nego, na šta ćemo sad da se vadimo kad nema Jugoslavije? Ko sad Srbiji podmeće klipove? Marsovci? Masoni?
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:33 09.06.2014

Re: bezobzirna

hoochie coochie man
pa mi smo bili vodeci tiletovi egzekutori i murkani.


Grešiš.
Vodeći egzekutori i murkani su bili oni koji su se odrekli srpstva da bi postali komunisti, ne Srbi.
Kad bi se koji od njih setio da je Srbin sačekao bi ga Stepojevac ili, u boljem slučaju, Brioni.

O ovakvu neistinu ne mogu da ostavim bez komentara.DAKLE, JA SAM SE STALNO, OD ROĐENJA I KRŠTENJA PISAO KAO SRBIN, BIO SAM ČLAN SKJ I UOPŠTE NISAM SMATRAO DA TIME PRESTAJEM BITI SRBIN.BITI ČLAN NEKE STRANKE NEMA VEZE SA NACIONALNOM PRUIPDNOŠČU.
Tako čitam da se i oni u Hrvatskoj i u BiH, pa na Kosovu žale kako su se oni koji su bili članovi parije odrekli hrvatstva, muslimanstva , šiptarstva.
Voleo bih da mi baš neko od vas malo više upućenih, obrazovanijih i sve to što za srebe smatrate objasnite pojam Srpstvo, Hrvatstvo, sada Bošnjaštvo, šta to podrazumeva , koje kvalitete, nadljude, a evidentno je da su se upravo oni koji su počinili najviše neljudskih dela zaklinjali i to radili u ime srpstva, hrvatstva, bošnjaštva.
E druga je stvar ako se to vezuje za religiju tj. verništvo ali to onda nije korektno jer nacionalna pripadnost ne mora i ne poklapa se sa verskom.
G.Cross G.Cross 20:04 06.06.2014

DDay

Prvo: Citajuci vecinu krkarovog teksta i vecinu komentara zakljucujuem da je Aleksandar Vucic najbolje sto Srbija ima i da treba da bude dozivotni premijer a posle toga dozivotni Precednik

Drugo: Na dan D amerikanci (praunuci onih koji su iz raznih razloga pobegli odavde) su se iskracali (ne samo u Normandiju nego) u Evropu. Za razliku od Velikog Rata ovaj put su odlucili i da ostanu. Svako od nas ima pravo da ceni da li je to dobro ili lose.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 21:02 06.06.2014

Zašto?

krkar
Zašto je Srbija Jedno Veliko Ništa?


Zato sto u njoj ima previse tipova kao sto si ti. Koji za sve sto im smeta i fali pljuju Srbiju i pri tom ne kapiraju da ne moze ona nista da uradi nego njeni gradjani - odnosno oni sami. Znaci normalan i razuman covek kome nedostaju tekstovi o iskrcavanju u Normandiji, i koji vec pise na jednom od najcitanijih blogova u Srbiji, bi lepo seo i i napisao tekst o tome. A ne bi pisao bljuvotinu od teksta kao sto je ovaj tvoj...
oskar-z-wild oskar-z-wild 22:57 06.06.2014

Re: Zašto?

Virtuelni Vasilije
krkar
Zašto je Srbija Jedno Veliko Ništa?


Zato sto u njoj ima previse tipova kao sto si ti. Koji za sve sto im smeta i fali pljuju Srbiju i pri tom ne kapiraju da ne moze ona nista da uradi nego njeni gradjani - odnosno oni sami. Znaci normalan i razuman covek kome nedostaju tekstovi o iskrcavanju u Normandiji, i koji vec pise na jednom od najcitanijih blogova u Srbiji, bi lepo seo i i napisao tekst o tome. A ne bi pisao bljuvotinu od teksta kao sto je ovaj tvoj...


Пун погодак.
krkar krkar 19:11 07.06.2014

Re: Zašto?

Zato sto u njoj ima previse tipova kao sto si ti. Koji za sve sto im smeta i fali pljuju Srbiju


Ne, nego što ima previše ovaca kao što si ti koji nemaju sopstvenu ličnost ni mišljenje nego čekaju da im država uspe u glavu mišljenje. I jako pate kad se to slučajno ne desi.

Što govna i skotovi sluganjski kao ti ne shvataju da je jedno kritika nakon što si uradio svoj posao - a i vannastavne aktivnosti.
krkar krkar 19:12 07.06.2014

Re: Zašto?

ун погодак.


Prstom u Koštunicino govno.

Koje vam obojici miriše. Valjda na mošti vladike Nikolaja a možda i na kosovske božure.

martin_krpan martin_krpan 21:10 06.06.2014

Srbija ide sve dalje

Zašto je Srbija parija Evrope i sveta? Zašto Srbija nije ni tamo ni ovamo? Zašto nije ništa? Zašto nije ni svoja ni ičija? Zašto nigde ne pripada? Zašto nije ni Istok ni Zapad (a ni nesvrstana)? Zašto je Srbija Jedno Veliko Ništa?


Ovo su suštinska pitanja. Ova pitanja treba postavljati svaki dan. Ne bih se složio sa Princijem da je Srbija u komunizmu desetkovana. U mnogo čemu jeste, ali je komunizam (čak i Titoizam- mnogi ozbiljni autori mu priznaju autentičnost) ipak bio neki model, bio je neko vjerovanje, davao je neke društvene impulse. Nakon pada komunizma Srbija je ostala sama u velikom gradu, ili u velikom "globalnom selu". Ovo što danas vidimo je gore od početka 20-og vijeka, ovo je kalifat. Da je stvarno Srbija na samom dnu, govore i komentari mislećih ljudi (ne samo na blogu) koji konstantno relativizuju srpsku patologiju, relativizuju je time što su kao eto i neke druge zemlje loše.

Nema Srbija ni snage ni znanja da nešto iz istorije nauči, da izvuče neku pouku. Ne zna Srbija ni zašto je ratovala u 1. ni u 2. Svjetskom ratu, ni protiv koga, ni za šta. Tuga u kamenu. Moja majka je govorila za moga pokojnog dedu partizana: "52. je otišao u Njemačku da radi a 54. je govorio: "Njemac je to"".
milojep milojep 21:31 06.06.2014

Re: Srbija ide sve dalje

Zašto je Srbija parija Evrope i sveta? Zašto Srbija nije ni tamo ni ovamo? Zašto nije ništa? Zašto nije ni svoja ni ičija? Zašto nigde ne pripada? Zašto nije ni Istok ni Zapad (a ni nesvrstana)? Zašto je Srbija Jedno Veliko Ništa?


Zato što ima previše kenjatora koji postavljaju ta pitanja

p.s. izvinjenje Vasiliju koji je istu stvar već rekao
martin_krpan martin_krpan 21:40 06.06.2014

Re: Srbija ide sve dalje

Zato što ima previše kenjatora koji postavljaju ta pitanja


Aco?
milojep milojep 21:44 06.06.2014

Re: Srbija ide sve dalje

martin_krpan
Zato što ima previše kenjatora koji postavljaju ta pitanja


Aco?


Pa 'de si Krpo kenjtoru stari
oskar-z-wild oskar-z-wild 22:56 06.06.2014

Re: Srbija ide sve dalje

milojep
martin_krpan
Zato što ima previše kenjatora koji postavljaju ta pitanja


Aco?


Pa 'de si Krpo kenjtoru stari

krkar krkar 19:13 07.06.2014

Re: Srbija ide sve dalje

ali je komunizam (čak i Titoizam- mnogi ozbiljni autori mu priznaju autentičnost) ipak bio neki model, bio je neko vjerovanje, davao je neke društvene impulse. Nakon pada komunizma Srbija je ostala sama u velikom gradu, ili u velikom "globalnom selu". Ovo što danas vidimo je gore od početka 20-og vijeka, ovo je kalifat


Ne znam ko je ovaj Krpan ali ne može mu se poreći da mudro zbori.

Paliiii, ruljo šovinsitička. Evo vam ga novi Target!
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:22 06.06.2014

Ama ljudi...

...kako vam ne dosadi.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 22:01 06.06.2014

Re: 98


vrabac_u_steni
Ama ljudi...

...kako vam ne dosadi.


krkar krkar 19:14 07.06.2014

Re: Ama ljudi...

Ama ljudi...
...kako vam ne dosadi.


Dosadilo odavno. Još po ovakvom vremenu!

Ali prokletstvo
mina13 mina13 21:51 06.06.2014

Antifasizam

Cenim da Krkar nije mislio da smo svi takvi. Cenim da je mislio da je to slika koju ogavna manjina danas plasira o svima nama. I sto se te manjine tice u pravu je. Apsolutno. Samo je bio egzaltiran pa zbog toga agresivan.
Ja zelim da se poklonim seni svakoga ko se borio protiv fasizma, bio on Rus, Amerikanac, Srbin, Nemac.... Zahvaljijuci njima ja danas zivim. I to bukvalno. Kao i mnogi od nas. A Normandija je velika zato sto je neko ko nije bio direktno ugrozen dosao da pomogne nekome ko jeste. Ima nesto i sa vojnog aspekta ali u taj deo ne bih da zalazim, nemam pojma o tome. I zato sto su tamo ginuli neki ljudi koji mozda nisu znali ni da Normandija postoji. I to sto je Normandija velika i znacajna ne znaci da Staljingrad to nije. Ili Kragujevac. Ili bilo koji covek koji se borio protiv fasizma.
Danas posebno ne bi bilo pristojno pominjati nacionalizam i porediti istorijske dogadjaja ciji su ucesnici bili LJUDI razlicitih nacionalnosti, ujedinjeni istim ciljem. A price svih nacionalista generalno, lice na merenje ciji je veci. (mozda bi trebalo ovi nasi domaci da procitaju "Razmisljanje jednog srpskog vola". I na zalost, ima puno onih koji misle da ce dokazati da su dobri samo ako ustvrde da su svi drugi losi. A i da treba eliminisati svakoga ko je drugaciji, po bilo kom osnovu. A i da je neko drugi uvek kriv, osim njih. Puno onih koji misle da su superiorni pa ih neko zbog toga mrzi. A u stvari su jadni i mizerni i pripisuju taj svoj jad drugima. E to je fasizam u punom smislu i ima ga i danas, bas kao sto ga je bilo uvek. Vrlo bih volela da mi neko objasni zasto je znacajno biti bilo koje nacionalnosti, u cemu je tacno zasluga sto se neko rodio tu gde jeste od roditelja od kojih jeste i na koji tacno nacin bastini dostignuca ostalih pojedinaca koji su se rodili na istom podrucju, kao i zasto je to bolje od dostignuca koja imaju ljudi sa drugih podrucja. Meni je to podjednako glupo kao kad bi se pricalo da su plave oci bolje ili neka krvna grupa... u najmanju ruku, busanje necim za sta se nemaju ama bas nikakve zasluge. Mozda se moze govoriti o ponosu sto se pripada istoj grupi kojoj pripada neko dobar, ali se onda treba govoriti i o onim losima iz te grupe. Stvarno ne razumem. Reci da si Srbin treba da znaci da si se rodio u Sbiji i da je volis. Nista drugo. Ni manje ni vise.
A sto se srpskog mentaliteta tice... pa sta reci, iznedrili smo majora Gavrilovica, ali i Ratka Mladica. Nikolu Teslu i "doktora nauka". Nije to nikakav srpski specifikum, postoje samo dobri i losi ljudi. Samo na zalost, kod nas se danas pretezno vide oni losi. Valjda je to zato sto su se oni dobri povukli u sebe. A i dobar covek moze da uradi ili pomisli nesto lose. Razlika izmedju njega i loseg coveka je u tome sto ce svoju gresku da prizna, makar sebi i da proba da je ispravi. Krkar, hvala za blog. Malo je zucniji nego sto bih ga ja napisala, ali ovaj dan jeste veliki i svakako je zasluzio neuporedivo vise paznje nego sto ga je kod nas dobio.
milojep milojep 22:15 06.06.2014

Re: Antifasizam

A Normandija je velika zato sto je neko ko nije bio direktno ugrozen dosao da pomogne nekome ko jeste.


Al' onda kada je zapretilo da će Rusi doći do Normandije

A od tada ti što dođoše počeše po celom svetu dolaziti da pomažu i bez poziva.
Kakva plemenitost milosrdnih anđela.Spasiše i Hirošimu i Nagasaki.

Slava svim onim poginulim u borbi protiv fašizma bez obzira dal' su iz ovde ispljuvane Srbije ili takođe ovde promovisane milosrdne Amerike.
mina13 mina13 22:34 06.06.2014

Re: Antifasizam

Al' onda kada je zapretilo da će Rusi doći do Normandije

Ili da nece bas moci da dodju do Normandije.
Spasiše i Hirošimu i Nagasaki.

...kao i mi Vukovar, Sarajevo, Srebrenicu i hladnjace po Djerdapu....
ovde ispljuvane Srbije ili takođe ovde promovisane milosrdne Amerike.

...ispljuvanih srpskih pojedinaca ...
.... ne kazem da su dobri, ali se pitam sta bi mi radili da mozemo i da se pitaju pojedini...
G.Cross G.Cross 22:36 06.06.2014

Re: Antifasizam

milojep

A od tada ti što dođoše počeše po celom svetu dolaziti da pomažu i bez poziva.
Kakva plemenitost milosrdnih anđela.Spasiše i Hirošimu i Nagasaki.


Slazem se Gavrilo !
mina13 mina13 22:54 06.06.2014

Re: Antifasizam

G.Cross
milojep

A od tada ti što dođoše počeše po celom svetu dolaziti da pomažu i bez poziva.
Kakva plemenitost milosrdnih anđela.Spasiše i Hirošimu i Nagasaki.


Slazem se Gavrilo !


Perl harbur - Hirosima Nagasaki
Bratunac - Srebrenica

Ima nekih slicnosti?
milojep milojep 23:19 06.06.2014

Re: Antifasizam


Ili da nece bas moci da dodju do Normandije.


A možda nisu ni Staljingrad mogli da odbrane pa im ovi ne pomogoše!
Lupaš gluposti


...kao i mi Vukovar, Sarajevo, Srebrenicu i hladnjace po Djerdapu....


Pa ja ne lupetam gluposti da su Srbi tamo bili spasioci, a što ti činiš u analogiji.

...ispljuvanih srpskih pojedinaca ...


slabo ko ovde od ,na Srbiju kivnih, pominje pojedince!
milojep milojep 23:20 06.06.2014

Re: Antifasizam

Perl harbur - Hirosima Nagasaki
Bratunac - Srebrenica

Ima nekih slicnosti?


Ima!

Svuda su ameri bili mirođija.
mina13 mina13 01:07 07.06.2014

Re: Antifasizam

Re: Antifasizam


Ili da nece bas moci da dodju do Normandije.

A možda nisu ni Staljingrad mogli da odbrane pa im ovi ne pomogoše!
Lupaš gluposti


...kao i mi Vukovar, Sarajevo, Srebrenicu i hladnjace po Djerdapu....

Pa ja ne lupetam gluposti da su Srbi tamo bili spasioci, a što ti činiš u analogiji.

...ispljuvanih srpskih pojedinaca ...

slabo ko ovde od ,na Srbiju kivnih, pominje pojedince!

Re: Antifasizam

Perl harbur - Hirosima Nagasaki
Bratunac - Srebrenica

Ima nekih slicnosti?

Ima!

Svuda su ameri bili mirođija.

Re: Antifasizam

Ti ocigledno nisi upoznat sa konceptom sarkazma ali Te to ne sprecava da nazivas glupostima nesto sto ne razumes i vredjas one sa cijim se misljenjem ne slazes. Iz Tebe kipte bes, mrznja i zavist. Kako bi Ti voleo da samo malo imas neku moc....svima bi pokazao. Pa dobro, moja greska, pomislila sam da vredi razgovarati sa tobom.
milojep milojep 02:31 07.06.2014

Re: Antifasizam

Re: Antifasizam

Ti ocigledno nisi upoznat sa konceptom sarkazma ali Te to ne sprecava da nazivas glupostima nesto sto ne razumes i vredjas one sa cijim se misljenjem ne slazes. Iz Tebe kipte bes, mrznja i zavist. Kako bi Ti voleo da samo malo imas neku moc....svima bi pokazao. Pa dobro, moja greska, pomislila sam da vredi razgovarati sa tobom.


Pokaži mi gde ti je sarkazam !
Šta konkretno nisam razumeo?
Gde si videla bes,mržnju i zavist?!
Gde vidiš da bih voleo da imam moć da svima pokažem?

Vidi neko ko priča da je saveznicima cilj ulaska u rat bila pomoć sovjetima koje su smatrali za približno jednako zlo Hitleru, pa neko ko Hirošimu izjednači u bilo kom kontekstu sa Srebrenicom,Sarajevom,Vukovarem, izvini ali priča gluposti.

mina13 mina13 08:32 07.06.2014

Re: Antifasizam

Odgovaram jer ne volim nezavrsene teme. Iako mislim da ne treba jer time nastavljam sasvim drugu temu od one kojoj je blog posvecen.
Ako si vec kometnarisao moj prvi post, na njega si prvo reagovao, trebalo je da vidis da sam izrazila postovanje prema svima koji su poginuli za veliki cilj, bez IKAKVE RAZLIKE medju njima. Takodje, trebalo je da vidis da sam probala da Krkarovu samokritiku ublazim i preusmerim je na one od nas koji je i zasluzuju. To je bilo sve u mom postu, ni manje ni vise od toga, mada se jesam malo previse raspisala.
Onda si ti odgovorio necim sto je po mom misljenju potpuno neprimereno temi, govorio si o potonjim greskama Amerike, koje prethodno ja nisam ni pomenula, ni velicala, ni opravdavala. Moj sarkazam se ogleda u tome sto sam na neke Tvoje opaske odgovorila tako da je to trebalo da znaci da smo mi, Srbi, uradili iste stvari kao Amerikanci, samo proporcionalno manje i da nas je samo nasa velicina, odnosno odsustvo iste, sprecilo da to uradimo u vecim razmerama.
Tvoja osecanja besa, mrznje i zavisti sam videla u Tvojim postovima na ovom blogu, gde prvo pocnes, gistro prijateljski, sa sagovornikom da se dopisujes, a onda nekako to preraste u vredjanje i omalovazavanje svega sto je ovaj napisao. Iz toga sam zakljucila da da si vrlo ogorcen covek i da bi sve nas koji mislimo o bilo cemu razlicito od Tebe voleo nekako da ucutkas i da se cuje i vidi samo ono sto Ti zastupas.
U postu na koji Ti sada konkretno odgovaram zapocinjes polako, razlozno, cak ima i jedno kurtuaazno "izvini", ali, ipak, ponavljas da govorim gluposti, jer vidim stvari drugacije nego sto ih Ti vidis. Meni se takva komunikacija ne svidja, ne zelim vise u njoj da ucestvujem i najlepse Te molim da ne nastavljamo sa njom. Ja ne mogu da Te uvredim na isti nacin kao Ti mene i da Tvoje vidjenje stvari omalovazim, kao ni Tvoju percepciju da jedini znas pravu istinu, ali mogu da na Tvoje postove vise ne odgovaram, kako ce i biti.
milojep milojep 10:45 07.06.2014

Re: Antifasizam

Odgovaram jer ne volim nezavrsene teme.

Tu smo slični

Takodje, trebalo je da vidis da sam probala da Krkarovu samokritiku ublazim i preusmerim je na one od nas koji je i zasluzuju.


Ako si ti ovaj Krkarov blog videla kao samokritiku, aferim!


Onda si ti odgovorio necim sto je po mom misljenju potpuno neprimereno temi, govorio si o potonjim greskama Amerike, koje prethodno ja nisam ni pomenula, ni velicala, ni opravdavala.


Kao prvo, ne možeš ti izvaditi iz celog konteksta momenat iskrcavanja u Normandiji i onda reći to je plemeniti čin Amerike! Potonje greške,kako kažeš, iako ih Ameri sigurno ne doživljavaju kao greške, samo pomažu u razumevanju i ranijih 'greški'.Suština priče je da se Ameri a i njihovi sateliti, danas kao i za ww2 ,rukovode isključivo interesima!(i to je OK) Ali u listi tih interesa humanosti nema.Nje ima u drugoj listi koja bi mogla da se zove 'lista lažnih opravdavajućih razloga'.

Moj sarkazam se ogleda u tome sto sam na neke Tvoje opaske odgovorila tako da je to trebalo da znaci da smo mi, Srbi, uradili iste stvari kao Amerikanci, samo proporcionalno manje i da nas je samo nasa velicina, odnosno odsustvo iste, sprecilo da to uradimo u vecim razmerama.


Pogledaj svoju izjavu u poslednjoj rečenici i raci mi na osnovu čega to tvrdiš.Ti i ne shvataš težinu (da ne kažem glupost) te izjave.
Uostalom ,zašto ti uopšte ubacuješ Srebrenicu u kontekst uloge Amera u WW2.
Pa i da je tačno ,sve što ti misliš, o Srebrenici šta time pokušavaš da uradiš? Da kažeš da ne treba pričati o zločinima Amera ako su pripadnici tvog naroda učinili zločine negde drugde? Jel' ti to bila logika?


Tvoja osecanja besa, mrznje i zavisti sam videla u Tvojim postovima na ovom blogu, gde prvo pocnes, gistro prijateljski, sa sagovornikom da se dopisujes, a onda nekako to preraste u vredjanje i omalovazavanje svega sto je ovaj napisao. Iz toga sam zakljucila da da si vrlo ogorcen covek i da bi sve nas koji mislimo o bilo cemu razlicito od Tebe voleo nekako da ucutkas i da se cuje i vidi samo ono sto Ti zastupas.



Da ne ostanemo na tim tvojim paušalima daj mi molim te samo jedan primer moje komunikacije tim načinom? Da me nisi zamenila sa domaćinom bloga? Dal'ti se taj način komunikacije dopada?
Vidi, nisam ja kriv, što me ljudi koji su alergični na kritiku, tako doživljavaju, niti im ja zameram, ali ulogu lošeg antihistaminika neću napustiti.


U postu na koji Ti sada konkretno odgovaram zapocinjes polako, razlozno, cak ima i jedno kurtuaazno "izvini", ali, ipak, ponavljas da govorim gluposti, jer vidim stvari drugacije nego sto ih Ti vidis.


Izvini, al' stvarno nemam vremena da pišem desetine komentara kako bih ti ukazao da ne gledaš stvari kako treba.Zato i tebi i bilo kome drugom za slične stavove kažem da su gluposti. Znam da nije prijatno bilo kome da to čuje , ali nije ovo akdemska rasprava već blog pa reč glupost tretiram kao blagu i skraćenu kritiku nečega.


Meni se takva komunikacija ne svidja, ne zelim vise u njoj da ucestvujem i najlepse Te molim da ne nastavljamo sa njom. Ja ne mogu da Te uvredim na isti nacin kao Ti mene i da Tvoje vidjenje stvari omalovazim, kao ni Tvoju percepciju da jedini znas pravu istinu, ali mogu da na Tvoje postove vise ne odgovaram, kako ce i biti.


Mina,viđenja stvari su podložna kritici, činjenice nisu.Ti tu malo brkaš lončiće.
Gliupost je što se vređaš na reč glupost.
Glupost je i što ću ti se sad izviniti za glupost.Izvini




zilikaka zilikaka 11:37 07.06.2014

Re: Antifasizam

Sigurna sam da nije mislio na ljude, pa govrio je o lepoti pojedinca, vec na establisment.


Cenim da Krkar nije mislio da smo svi takvi. Cenim da je mislio da je to slika koju ogavna manjina danas plasira o svima nama. I sto se te manjine tice u pravu je. Apsolutno. Samo je bio egzaltiran pa zbog toga agresivan.


Takodje, trebalo je da vidis da sam probala da Krkarovu samokritiku ublazim i preusmerim je na one od nas koji je i zasluzuju.


Koleginice draga, verujem da ti to iz dobre namere, al mislim da stvarno nema potrebe da nam tumačiš šta je neko mislio il teo da kaže.

Posebno štos Krkara tiče, jer taj odlično ume da formuliše baš ono što oće.

U svakom slučaju, da je teo da se razjašnjava, on bi to uradio.
mina13 mina13 11:47 07.06.2014

Re: Antifasizam

Zdravo Zili,
Koleginice draga, verujem da ti to iz dobre namere, al mislim da stvarno nema potrebe da nam tumačiš šta je neko mislio il teo da kaže.

Posebno štos Krkara tiče, jer taj odlično ume da formuliše baš ono što oće.

U svakom slučaju, da je teo da se razjašnjava, on bi to uradio.

Bice da si u pravu. I sama sam se pitala sta mi je ovo trebalo, i jos i nastavljam, a treba da sredim jedu pogolemu hrpu prljavog vesa i skuvam rucak...
Samo opaska, nisam ni pomislila da nekome treba tumacenje, nego sam prosto iznela svoje vidjenje.
A nije lose ono sa zurkom u pizamama, ha?
zilikaka zilikaka 15:26 07.06.2014

Re: Antifasizam

A nije lose ono sa zurkom u pizamama, ha?



Misliš?



Kod mene nešto nema uslova...al ako pozoveš, potrudiću se da te ne odbijem.
anfieldroad anfieldroad 17:20 07.06.2014

Re: Antifasizam

. I sama sam se pitala sta mi je ovo trebalo


I sama si dobila odgovor da ti to nije trebalo. Milojep i mnogi drugi se dobro secaju vremena kad su ljudi iz Zapadnog Berlina bezali u Istocni progonjeni americkom cizmom. Oni zele da kazu da bi nama bolje bilo pod ruskom cizmom. Nama i celoj planeti. Ako ti se ponovo omakne da se ukljucis, sama si kriva, jer tu nema diskusije. Tu rade emocije. Ako se svi slazu da u ratu i politici nema "dobrih namera", da se sve bazira na interesima, pitanje je kome bi se stadu ko priklonio ?
Slucajno ili ne, ali nije primeceno znacajno doseljavanje stanovnistva Srbije i sveta u Rusiju. U slucaju Amerike, ko zna zasto, situacija je suprotna.
P.S. Unapred prihvatam amandman g. Milojap da se radi o gomili gluposti, tako da ne mora da aba tastaturu.
krkar krkar 19:27 07.06.2014

Re: Antifasizam

Cenim da Krkar nije mislio da smo svi takvi


Mislio je da smo SVI (zajedno) takvi. A nije mislio da je SVAKO (pojedinačno) takav.

Ali to je ztaj problem što stoka koja je Takva preovladava i xhaba tebi što nisi Takva, što si sasvim normalna i kako treba. TO je taj problem!
krkar krkar 19:41 07.06.2014

Re: Antifasizam

...kao i mi Vukovar, Sarajevo, Srebrenicu i hladnjace po Djerdapu....


milojep milojep 20:16 07.06.2014

Re: Antifasizam

anfieldroadMilojep i mnogi drugi se dobro secaju vremena kad su ljudi iz Zapadnog Berlina bezali u Istocni progonjeni americkom cizmom


Da, da, sećam se i dece koja su u to nekako,isto vreme, gorela u Vijetnamu. Sećam se i američkog juga i crnačkih prava, i bombi isprobanih u Japanu a napravljenim sa izvučenim nacistima i još mnogo toga.
alselone alselone 20:17 07.06.2014

Re: Antifasizam

krkar
hladnjace po Djerdapu....


Hladnjače su laž, pisano je već par puta na blogu o tome.
krkar krkar 20:29 07.06.2014

Re: Antifasizam

Hladnjače su laž, pisano je već par puta na blogu o tome.


Aman ne budali!

Pitaj nekog iz Bajine bašte kupaju li mu se deca u jezeru!
mina13 mina13 00:29 08.06.2014

Re: Antifasizam

Zdravo Zili
evo mene opet... rucak pojeden, a i vecera, ves jos malo pa sredjen. A sad pidzama... ali ne zurka nego spavanjac. Ali, cim budem pravila zurkicu, zovem. Lepo spavanje.
mina13 mina13 00:31 08.06.2014

Re: Antifasizam

Zdravo Krkar,
ja se zabrinula da Ti ne radi tastatura. Sad mi je lakse.Pisemo se ponovo. Pozdrav
mina13 mina13 00:33 08.06.2014

Re: Antifasizam

Zdravo anfieldroad

alselone alselone 09:03 08.06.2014

Re: Antifasizam

Aman ne budali!

Pitaj nekog iz Bajine bašte kupaju li mu se deca u jezeru!


U redu. Ja se secam da smo pre nekih godinu, dve pricali na blogu koliko je cela ta prica oko hladnjaca sumnjiva. Pricali su blogeri cije misljenje cenim. MIslim da je lajtmotiv price bio da ne postoje dokazi sa telima, ne potoje fotografije. Postoje slike same hladnjace u reci ali ne postoje fotografije unutrasnjosti hladnjace i samih tela, sto je veoma sumnjivo. Secam se da je o tome pricano i na sudjenju Milosevicu.

Ali, verujem da ti mnogo vise znas od mene o ovome.

Ovim ja ne negiram druge zlocine, cisto da predupredim moguce smaranje s boka.

krkar krkar 01:36 09.06.2014

Re: Antifasizam

Postoje slike same hladnjace u reci ali ne postoje fotografije unutrasnjosti hladnjace i samih tela, sto je veoma sumnjivo.



Netačno da ne postoje, ja sam ih video. Ne mogu da ses etim gde, čini mi se da je bilo ili na vebu ili u štampi mada ne smem da se kladim da mi ih neko nije pokazao u fizičkom obliku. Ali jako dobro pamtim kako izgledaju, i faktografski i vizuelno a i koji utisak ostavljaju.
krkar krkar 03:47 09.06.2014

Re: Antifasizam

Kao prvo, ne možeš ti izvaditi iz celog konteksta momenat iskrcavanja u Normandiji i onda reći to je plemeniti čin Amerike!


Umal da se navučem pokušam nešto razložno da odgovorim. Pa se setim...
tasadebeli tasadebeli 08:39 07.06.2014

Грмеч

Јеботе, какав блог и какви коментари!

Као у најбољим данима кафане Грмеч!

П.С. - Питањце!

А зашто ти који су се 1944. искрцавали у Нормандији да би дотукли Хитлера и нацизам данас подржавају следбенике Стјепана Бандере и сличне у Европи?

Баба је баба (тј. Европа), ал' двапут је двапут, а?


Респект!







Крки, а да ли је медијска слика Србије (насловне стране новина, телевизијске и радио вести итд.) права истинска слика Србије? Нема ту ничег виртуелног, а?


ЛИНК


ЛИНК


ЛИНК



Milan Karagaća Milan Karagaća 11:02 07.06.2014

Re: Грмеч

А зашто ти који су се 1944. искрцавали у Нормандији да би дотукли Хитлера и нацизам данас подржавају следбенике Стјепана Бандере и сличне у Европи?

Taso, iako zbog određenih, meni nepoznatih i ničim izazvanih postupaka domaćina prema meni ne komentarišem njegove blogove, samo da te pitam jednu stvar. A KAKO OBJAŠNJAVAŠ DA OVI NAŠI KOJI I DALJE HVALE TROJNI PAKT, KOJI DAJU POMENE I REHABILITUJU ONE KOJI SU BILINA STRANI HITLERA I PROTIV CRVENE ARMIJE I RUSA SADA NAJVEĆI RUSOLJUBI.
I da dodam, u vreme iskrcavanja u Normandiji Partizanske snage u Jugoslaviji su bile po jačini četvrta sila antihitlerovske koalicije, posle SAD,SSSR, i V.Britanije i mnogo jače nego snage francuskog pokreta otpora. E sada, ako su te partizanske snage činili Srbi oko 70% koji su to ovi današnji Srbi što to prećutkuju, jer svako pametan bi se time ponosio a Srbija spada očito u one što se toga stidi.SRAMOTA.
urbana_gerila urbana_gerila 11:22 07.06.2014

Re: Грмеч

Milan Karagaća
E sada, ako su te partizanske snage činili Srbi oko 70% koji su to ovi današnji Srbi što to prećutkuju, jer svako pametan bi se time ponosio a Srbija spada očito u one što se toga stidi.SRAMOTA.



a, bre, karagaća, kako koji - autentični srBski domaćini demokratske provenijencije, koliko puta to treba ponoviti...
tasadebeli tasadebeli 16:20 07.06.2014

Re: Грмеч

Milan Karagaća

A KAKO OBJAŠNJAVAŠ DA OVI NAŠI KOJI I DALJE HVALE TROJNI PAKT, KOJI DAJU POMENE I REHABILITUJU ONE KOJI SU BILINA STRANI HITLERA I PROTIV CRVENE ARMIJE I RUSA SADA NAJVEĆI RUSOLJUBI.


Како ово коментаришем што питаш?

Ево овако .


Милане, ниси ме разумео... Ја се не стидим што су се моји борили против нациста, били рањавани и гинули... Никако... Нити ћу их се икада постидети.

(Ти и ја смо већ одавно разјаснили ту теорију скупова: Сви комунисти и они за Тита јесу били партизани, али нису сви партизани били комунисти и за Тита на власти у Југославији после Другог светског рата. Неки од њих су били и остали само обични родољуби који су искључиво хтели да виде леђа Немцима и ништа више. Никакве револуције и остале глупости те људе нису интересовале. Јел' тако?)

Али ја сам само обични Србин... Нисам новинар, нисам политичар, нисам аналитичар...

Кркар је у почетном тексту говорио о слици Србије гледаној кроз медије (насловне стране новина, телевизијске емисије и сл.), а ја покушавам да му кажем да медијска слика Србије и стварна слика Србије нису никако једно те исто и да није у реду опљувати све који живе у тој мученој Србији због неких тамо пилићара, политичара и новинара...

У ствари, најбољи израз за њих је политиканти-практиканти.

Мислим да ти и ја не спадамо у ту фелу... Уосталом, видиш да се слажемо по питању четника који баштине русофилију.

(Јеботе, Карагаћа, као да живимо у кошмару Тимотија Лирија! Пази ти то! Четници који воле Русе и демократе-бивши комунисти који су на прст у дупе са нацистима. Цицибан!


)


А кад смо већ код онога што је Кркар назвао "јајарама, шићарџијама итд.", да ли си прочитао онај трећи линк који сам тамо окачио?

Нису ти пилићари ни на Западу ни на Истоку много бољи од ових наших пилићара... То сам хтео да кажем.

П.С. - Дакле, слажеш ли се са мном да данас у Србији имамо турбофолк четнике који би радо видели неког новог Стаљина на делу, али имамо и турбофолк демократе-екс комунисте који не умеју да објасне зашто њихове давнашње љубави са Запада упорно подржавају нацистичке покрете у Европи маскирајући то називом "демократске револуције"?

А она већинска, права Србија није ни са једнима ни са другима, зар не?

Зато ова твоја тврдња

a Srbija spada očito u one što se toga stidi.


мени и није јасна.

Која Србија, Милане? Ти и ја? Или ови пилићари, шибицари, башибозук, јајаре, шићарџије које једино можеш да видиш у медијима?
Milan Karagaća Milan Karagaća 17:47 07.06.2014

Re: Грмеч

Дакле, слажеш ли се са мном да данас у Србији имамо турбофолк четнике који би радо видели неког новог Стаљина на делу, али имамо и турбофолк демократе-екс комунисте који не умеју да објасне зашто њихове давнашње љубави са Запада упорно подржавају нацистичке покрете у Европи маскирајући то називом "демократске револуције"?

tačno.
А она већинска, права Србија није ни са једнима ни са другима, зар не?

ali se ne čuje, ne daju joj dihat.

Која Србија, Милане? Ти и ја? Или ови пилићари, шибицари, башибозук, јајаре, шићарџије које једино можеш да видиш у медијима?

pa naravno, mene i tebe i normalne niko ništa i ne pita niti sluša, a od ovih drugih ne možeš ni novine ni elektronske medije, posebno drđtvene mreže otvoriti.
Сви комунисти и они за Тита јесу били партизани, али нису сви партизани били комунисти и за Тита на власти у Југославији после Другог светског рата. Неки од њих су били и остали само обични родољуби који су искључиво хтели да виде леђа Немцима и ништа више. Никакве револуције и остале глупости те људе нису интересовале. Јел' тако?

Tačno, i zato je sramotno gaziti nogama po njihovim žrtvama koje su dali za slobodu zemlje i to za slobodu od okupatora, a to oko revolucije i ostalo nema veze sa ovim jer 1944.godine oni su bili na istoj strani kao i ovi koji juče obeležavaju iskrcavanje u Normandiji.Pa nas više ni Rusija ne zove kada obeležava Dan pobede jer nema koga, oni koje naša država slavi i rehabilituje su bili na drugoj strani, o tome se radi.
Evo na ovoj slici vidim predsednika Grčke, a gde je Nikolić, ako ga nisu zvali neka kaže pa onda da Srbija protestvuje, i što nije intervenisano što poziv nije dobijen, nego izgleda nisu ni zvali jer znaju kakav je odnos zvanične Srbije prema NOB.
tasadebeli tasadebeli 18:12 07.06.2014

Re: Грмеч

Milan Karagaća




Разумели смо се...
krkar krkar 19:35 07.06.2014

Re: Грмеч

А зашто ти који су се 1944. искрцавали у Нормандији да би дотукли Хитлера и нацизам данас подржавају следбенике Стјепана Бандере и сличне у Европи?


Dobro, bre, Taso, punoletan si čovek, imaš 100+ kila, kako možeš ovako da pitaš? Ljubav za ljubav, sira za pare!

Zapad je mnogo resursa uložio u raspad CCCP, pa neće valjda danas da poklekne tek tako. Makar i po cenu pokoje ukrajinske glave.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana