Društvo| Ekologija| Istorija| Politika

Ćorsokak u glibu

freehand RSS / 28.05.2014. u 12:32

Ili: šta je sve poplava izbacila?

Nit' pada sneg da pokrije breg, niti voda dolazi samo da napoji i opere. Pre samo mesec dana Srbija je dobila novu Vladu. Vladu iza koje stoji apsolutna većina izabranih predstavnika volje naroda Srbije. Vlada na čijem je čelu čovek izabran gotovo aklamacijom.

aleksandar-vucic-helikopter-poplave-1.jpg 

Obogotvoren od svojih I podržavan od većine ostalih kao da polako klizi ka provaliji mržnje svetine, koja po pravilu dolazi posle velikog obožavanja. I sve silnija što je obožavanje bilo veće.

A do pre samo nekoliko meseci svaka kritika Njemu upućena proglašavana je za jeres i izdajstvo, prema naciji i državi. Šta se to desilo sa Srbijom I Vučićem?

Desila se poplava. Poplava do sada u Srbiji neviđenih razmera. Poplava koja je sigurno mogla biti bolje dočekana, gradovi I sela bolje branjeni, sa mnogo manje žrtava I materijalnih razaranja. Ali koju nikakva druga Vlada I njene organizacije I službe ne bi mogle ni sprečiti ni učiniti neškodljivom. Šta je, dakle, problem sa ovom Vladom I državnom strukturom? Problem je nesposobnost, neznanje, diletantizam I strašna nekompetencija ogromnog broja onih koji su dovedeni da primaju plate za klimanje glavom. Samo što se ovoga puta sve to ne može sakriti zapenušanom demagogijom.

No, za koga su ove osobine vlasti iznenađenje? Mislim - postoji li zaista misleći čovek  sa zere opšte kulture I rudimentarnom informisanoščću u Srbiji koji za to nije znao i koji je Vučića, Gašića, Stefanovića, Velju Ilića, Krstića  smatrao sposobnim I kompetentnim za vođenje sistema kao što je država?

Eto, poplava sa svim propratnim pojavama - a takozvana “cenzura” je samo jedna od njih – donela je sjajnu šansu za asanaciju savesti I dezinfekciju obraza I onima koji su to sve znali ali su, iz raznih razloga, odbijali da vide, svesno se opredeljujući za “veće zlo”. Zašto je “cenzura” takozvana? Prvo, zato što je ono što se pod tim pojmom podrazumeva na delu već najmanje dve godine u Srbiji, u raznim vidovima, I često sirovije I opasnije nego ovih dana. Drugo, zato što nije u pitanju posledica nekakve jasne odluke već po svoj prilici – nesnalaženja, kratkih živaca I neznanja kao opšteg mesta.

Ala I vrana je ovih dana skočila na “Onog koji zna kako će da skonča”. I tek će: sveopšte ukidanje subvencija I pomoći – deci studentima I penzinerima, preimenovanje Busplusa a bogami i smena Saše Timofejeva –  to su samo današnje vestice I iako  tek uvod u bolne reforme o kojima je toliko reči bilo  - poslužiće kao okidač za dodatnu histeriju.  To što je amortizacija medijske telesne garde već krenula

cover.php?id=15870&h=370 

nikako ne znači da će na bilo koji način efikasna. I naravno da će mu po glavi najviše skakati oni koji su ga najžešće branili.

No, da sam ja Vučić… Pa podneo bih ostavku. Danas. Pa da vidimo šta bismo I šta ćemo, I koga ćemo. Pošto je sve ostalo, u zanosu Velikog spremanja – počišćeno sa političke scene Srbije. Pa je najbolje da sad svi budu beli listići, I da ovog puta aklamacijom napravimo najpametniji izbor: da izaberemo Nikog! 

I baš nas briga.  

 



Komentari (283)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 11:25 29.05.2014

Re: .

A Ti, slobodno, pitaj još nešto. Možda me inspirišeš..

Bolje ne... I ovo sa priznavanjem Kosova ali bez priznbavanja, šamaranjem sindikata bez šamaranja, upravljanjem javnim preduzećima bez upravljanja, mešanjem u tuđe poslove bez mešanja, poštovanjem Ustava al ne baš - sasvim je dovoljno.
A i ti si taj jedan glas obezbedio, valjda je dosta za jedna blog?
Dr M Dr M 11:28 29.05.2014

Re: .

Kao što Albanci nisu želeli da žive u Srbiji, a vidim da si to shvatio, ni Srbi ne žele da žive u BiH.


I ovo shvatam, odavno, samo se protivim bilo kakvom nasilnom rešavanju tog problema. Ako se rastanu kao Česi i Slovaci, meni OK.
Dr M Dr M 11:34 29.05.2014

Re: .

A i ti si taj jedan glas obezbedio, valjda je dosta za jedna blog?


Nije, ali poštovaću Tvoj domaćinski konfor pa ću da se okrenem tenisu.
freehand freehand 11:40 29.05.2014

Re: .

Dr M
A i ti si taj jedan glas obezbedio, valjda je dosta za jedna blog?


Nije, ali poštovaću Tvoj domaćinski konfor pa ću da se okrenem tenisu.

Ajde Doco, mani se toga. Nikakve veze sa konforom nema, sem što znaš šta mislim o skupljanju glasova inače, a ni držanje činjenica nije loš princip.
Eno ti neke pobrojane gore u odgovoru.
Pa ti kako misliš da treba.
hajkula1 hajkula1 11:51 29.05.2014

Re: .

kukusigameni
predatortz
Sve dok su u Potočarima sahranjeni oni koji su činili zverstva po Podrinju, ni jedan ozbiljan Srbin tamo neće položiti cvet.

Kada razdvoje civile od vojnika, prvi ću otići i pokloniti se. Do tad, neprijateljskim vojnicima, koji su klali, silovali i ubijali moj narod se ne klanjam, ma ko to od mene tražio. To je stvar i ljudskog i nacionalnog dostojanstva.

Jel ideš na groblje gde leže "naši" koji su činili zverstva? Ili takvih nema?

Osim toga, tebi niko ne brani tvoj odnos prema tom događaju.

Zvanično stvari stoje sasvim drugačije.



Ako se ljudi ne javljaju i ovaj put, jer su zauzeti nečim drugim, kažeš, niko? Ja se baš čudim onome ko zagovara tezu o takozvanom genocidu nad muslimanima u Srebrenici jer su mnogi zabludeli autošovinisti otvorili oči.

Milan Karagaća Milan Karagaća 12:03 29.05.2014

Re: .

ITD.

i Srbija nikada neće priznati da je priznala Kosovo.
hajkula1 hajkula1 12:14 29.05.2014

Re: .

predatortz


E, govnar je svaki onaj zvaničnik Srbije koji ode i pokloni se ubicama dece i civila. Ne samo da je govnar, nego je pljunuo u lice toj majci i mnogim drugim majkama čija su deca ubijena rukom onih koji leže u Potočarima.



Što se dešavanja u BiH tiče, mnogo toga su zvaničnici pisali. Neki zapadnjaci koji su gradili loš imidž Srba, kada bi sišli s funkcije, pravdali su se iznoseći istinu u knjigama. Jedan musliman, učesnik u događajima je napisao knjigu. Dokazi i izveštaji sakriveni u fiokama su izašli na svetlo dana. Na primer, danas se zna kada i zašto počinje gradnja priče o Srebrenici. Tako da ako neko namerno zatvara oči pred činjenicama, ima adekvatne nazive u smislu, autošoviniste i slično.

hajkula1 hajkula1 12:25 29.05.2014

Re: .

Milan Karagaća
ITD.

i Srbija nikada neće priznati da je priznala Kosovo.



Srbija nije priznala Kosovo.
hajkula1 hajkula1 13:08 29.05.2014

Re: .

Dr M


Znači, još jedan siguran glas za NOVU stranku!



Misli se na nove ljude.
Dr M Dr M 13:33 29.05.2014

Re: .

hajkula1
Dr M


Znači, još jedan siguran glas za NOVU stranku!



Misli se na nove ljude.


NOVU stranku čine NOVI ljudi.

Tri četvrtine članova nije ranije bilo politički angažovano a oni koji su ranije imali neku političku funkciju retki su kao pingvini u Sahari.

I još, mladih, ispod trideset, preko pola.

Izmedju ostalog, i zato je NOVA.
kukusigameni kukusigameni 19:11 29.05.2014

Re: .

predatortz
E, govnar je svaki onaj zvaničnik Srbije koji ode i pokloni se ubicama dece i civila. Ne samo da je govnar, nego je pljunuo u lice toj majci i mnogim drugim majkama čija su deca ubijena rukom onih koji leže u Potočarima.

To što ih 'viši ciljevi' na to teraju, moćniji primoravaju, ne negira činjenicu da su govnari.


Hrišćanski. Nema šta.
predatortz predatortz 19:16 29.05.2014

Re: .

kukusigameni
predatortz
E, govnar je svaki onaj zvaničnik Srbije koji ode i pokloni se ubicama dece i civila. Ne samo da je govnar, nego je pljunuo u lice toj majci i mnogim drugim majkama čija su deca ubijena rukom onih koji leže u Potočarima.

To što ih 'viši ciljevi' na to teraju, moćniji primoravaju, ne negira činjenicu da su govnari.


Hrišćanski. Nema šta.


A gde sam se ja to predstavljao velikim Hrišćaninom? Imaš li ti neki argument protiv ovog što si citirao? Ili, misliš da nije licemer onaj koji se zarad političkih poena poklanja ubicama svoga naroda?
kukusigameni kukusigameni 19:24 29.05.2014

Re: .

predatortz
A gde sam se ja to predstavljao velikim Hrišćaninom?

Ne postoje veliki i mali hrišćani.
predatortz
Imaš li ti neki argument protiv ovog što si citirao?

Nemam. Ne videh ni kod tebe argument. Mogu samo da ti verujem ili ne.
predatortz
Ili, misliš da nije licemer onaj koji se zarad političkih poena poklanja ubicama svoga naroda?

Tom logikom nećeš daleko stići.
AlexDunja AlexDunja 19:38 29.05.2014

Re: .

Ili, misliš da nije licemer onaj koji se zarad političkih poena poklanja ubicama svoga naroda?

ovo ti neće kupiti niko, ko imalo misli.

zar niste vi, na čelu sa tvojim generalom
pomešali zarobljene ubice sa civilima i decom, i streljali ih jednako.

pa ste im posle mešali kosti, premeštajući ih
iz jedne u drugu grobnicu.

muslimanskim civilima nad kojima je izvršen zločin
bi u srebrenici trebalo da se pokloniš bar zbog toga,
što ih je srpska vojska vezane streljala zajedno sa zločincima.
predatortz predatortz 19:40 29.05.2014

Re: .

Nemam. Ne videh ni kod tebe argument. Mogu samo da ti verujem ili ne.


Evo ti argument:

Srbe u Podrinju su ubijali pripadnici 28. divizije A BiH. Tu se, nadam se, slažemo. Isti ti su tokom srebreničke operacije ubijeni u borbama ili streljani, čega je bilo i što nikad neću ni negirati, ni pravdati.
Potom, oni su sahranjeni u Potočarima. Za neupućene, a vidim da je takvih mnogo, u Potočarima nisu sahranjene nikakve civilne žrtve - već svi zajedno. I zlikovci, i obični vojnici, i civili poginuli u kolonama, i streljani...

Ono što ja govorim je sledeće:

Nije li bezobrazno očekivati od naših zvaničnika da se klanjaju onim čije su ruke do ramena krvave?
Nije li to bezobrazno prema porodicama naših žrtava? Kakvu im to poruku šalje? Nema pravde za vaše žrtve, ali ima respekta za njihove ubice? Treba li Srbija da šalje takvu poruku svojim sunarodnicima, i za čije babe zdravlje?

Da su odvojene civilne žrtve, da su posebno sahranjene, veruj mi da ne bih imao nikakav problem da se lično pojavim i zapalim sveću.
kukusigameni kukusigameni 19:44 29.05.2014

Re: .

predatortz


Ne delim tvoje mišljenje. Takvo mišljenje obesmišljava život, a razmišlja isključivo o smrti. Ali to sad nije važno. Nemoj reći da ti nisam rekao da ti to ne valja. Ta, logika, bemli ga šta je.
I to ti kažem iz iskustva, kroz više generacija.
predatortz predatortz 19:45 29.05.2014

Re: .


ovo ti neće kupiti niko, ko imalo misli.

zar niste vi, na čelu sa tvojim generalom
pomešali zarobljene ubice sa civilima i decom, i streljali ih jednako.


A ti misliš da to tako ide? Dođeš, pokupiš, povežeš, postreljaš... A oni samo trepću i čekaju da ti to uradiš.

Najveći deo njih je poginuo u borbama, to čak ni fuckin' tribunal ne negira. Manji deo je streljan.
A znaš ko ih je odvajao od žena i dece? Ne znaš? E, ja ću da ti kažem. Dač bataljon! Holanđani, sele, koji muškarcima nisu dali da prismrde bazi UN, nego su ih cevkama terali. Slučajno? Kako da ne...
predatortz predatortz 19:51 29.05.2014

Re: .

kukusigameni
predatortz


Ne delim tvoje mišljenje. Takvo mišljenje obesmišljava život, a razmišlja isključivo o smrti. Ali to sad nije važno. Nemoj reći da ti nisam rekao da ti to ne valja. Ta, logika, bemli ga šta je.
I to ti kažem iz iskustva, kroz više generacija.


Veoma velikodušno od tebe. I ja baštinim neka iskustva. Ona su nepogrešiva u proceni ko će ti o glavi raditi, čim mu se za to ukaže prilika. Precizna do bola. Tačno znaš koja će se prezimena, iz kog sela, zaseoka, kuće u tome najviše isticati. Kad ubediš njih da to ne rade, mene ćeš lako ubediti.
Dr M Dr M 19:56 29.05.2014

Re: .

Manji deo je streljan.


Smrz`o sam se...

...od ovog razvrstavanja.

Srebrenica je simbol masovne nasilne smrti i što se više relativizuje, sve nam se više pripisuje. Na kraju, ako se tako nastavi, u njoj će biti sahranjeno 7000 muslimana i 7.000.000 srpskih duša.

To želiš?
AlexDunja AlexDunja 20:00 29.05.2014

Re: .

Manji deo je streljan.

i ti smatraš da je to razlog da se ne pokloniš
manjem delu streljanih civila?

ja mislim, da je bio jedan, zaslužio bi.
a nije bio jedan.
sa onog snimka kojim su se hvalili škorpioni bilo ih je 3.
vezanih. dece.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:04 29.05.2014

Re: .

Ona su nepogrešiva u proceni ko će ti o glavi raditi, čim mu se za to ukaže prilika. Precizna do bola. Tačno znaš koja će se prezimena, iz kog sela, zaseoka, kuće u tome najviše isticati.

A to verovatno važi i sa druge strane.
I čemu onda insistiranje da se živi u nečemu zajedničkom?
Kao da nekome ta klanja odgovaraju?
Podeliti, razdeliti, dobre granice, čretvore oči, pa nek svako svoju brigu brine.
predatortz predatortz 20:05 29.05.2014

Re: .

Dr M
Manji deo je streljan.


Smrz`o sam se...

...od ovog razvrstavanja.

Srebrenica je simbol masovne nasilne smrti i što se više relativizuje, sve nam se više pripisuje. Na kraju, ako se tako nastavi, u njoj će biti sahranjeno 7000 muslimana i 7.000.000 srpskih duša.

To želiš?


Srebrenica je lice globalizma. Knjigovodstvo smrti: Dajte nam toliko mrtvih, dobićete pomoć. Ne dižemo mašineriju za sto, dvesta...
Razumem te, shvatam da iz tebe govori strah. Ali, ma šta činili, ma koliko se batrgali,nama je tada dodeljena uloga dželata. Teško da smo je mogli izbeći, taman da nas je neko i pitao. U Mladićevu nevinost ne verujem, kao što ne verujem ni u Alijinu, ni u Slobodanovu, ni u Klintonovu. Srebrenica je postala jedan od onih veštačkih brendova, kojima se više za poreklo i ne pita. Batrganje i prenemaganje tu ne pomaže. Ni strah, ni servilnost, ni podilaženje...
predatortz predatortz 20:07 29.05.2014

Re: .

i ti smatraš da je to razlog da se ne pokloniš
manjem delu streljanih civila?


Smetaju mi zlikovci. Kad stanem iznad mezara, bojim se da ću se baš jednom takvom pokloniti.
predatortz predatortz 20:11 29.05.2014

Re: .

hoochie coochie man
Ona su nepogrešiva u proceni ko će ti o glavi raditi, čim mu se za to ukaže prilika. Precizna do bola. Tačno znaš koja će se prezimena, iz kog sela, zaseoka, kuće u tome najviše isticati.

A to verovatno važi i sa druge strane.
I čemu onda insistiranje da se živi u nečemu zajedničkom?
Kao da nekome ta klanja odgovaraju?
Podeliti, razdeliti, dobre granice, čretvore oči, pa nek svako svoju brigu brine.


To je i moja logika. Kad nije moglo skupa ni u jednoj Jugoslaviji, što bi moglo u Bosni?
Samo onaj ko istinski mrzi te ljude tamo, zarad svog šatro velegradskog kosmopolitizma, zalagaće se za zajednicu onih koji tu zajednicu neće.
predatortz predatortz 20:14 29.05.2014

Re: .

ja mislim, da je bio jedan, zaslužio bi.
a nije bio jedan.
sa onog snimka kojim su se hvalili škorpioni bilo ih je 3.
vezanih. dece.


Mi svoju vezanu, klanu i silovanu decu nismo sahranjivali u vojnička groblja. Njima uvek možeš da se pokloniš, bez straha da ćeš tim činom odati počast i nekom zlikovcu. Jesi li to nekad učinila? Ako ne znaš gde su ta sela, ta groblja, te male humke, evo ja ću da te odvedem.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:15 29.05.2014

Re: .

Kad nije moglo skupa ni u jednoj Jugoslaviji, što bi moglo u Bosni?


Ma naravno.
Raspale se države kojima Bosna nije ni do kolena pa svet ide dalje.
Nema SSSRa, nema Čehoslovaćke, Austrougarske, Otomanskog carstva..nema ih pa šta.
A ako se raspadne neka tamo ebena Bosna, e to će biti katastrofa.

freehand freehand 20:16 29.05.2014

Re: .

ja mislim, da je bio jedan, zaslužio bi.

A da se izvede neki genetički zahvat pa da se buduće generacije u Srbiji rađaju sa glavama među kolenima? U adekvatnom stavu?
AlexDunja AlexDunja 20:30 29.05.2014

Re: .

Mi svoju vezanu, klanu i silovanu decu nismo sahranjivali u vojnička groblja. Njima uvek možeš da se pokloniš, bez straha da ćeš tim činom odati počast i nekom zlikovcu. Jesi li to nekad učinila? Ako ne znaš gde su ta sela, ta groblja, te male humke, evo ja ću da te odvedem.

to nije problem.
problem je što ste vi sahranjivali tuđu decu u vojnička groblja, kako ne shvataš?

njihovi roditelji nisu imali ni priliku da ih sahrane,
nego im je mladić mešao kosti sa zločncima.
po meni je to ultimativni zločin.
freehand freehand 20:38 29.05.2014

Re: .

po meni je to ultimativni zločin.

Ajde?
To je ultimativni zločin?
Pazi, biće gadan zločin i ako nas podaviš u patetici, da znaš.
Mislim, i poezija ima svoje granice.
milisav68 milisav68 20:40 29.05.2014

Re: .

AlexDunja

sa onog snimka kojim su se hvalili škorpioni bilo ih je 3.
vezanih. dece.

Dajte ljudi pogledajte dokumentarac koji su napravili Norvežani.


predatortz predatortz 20:42 29.05.2014

Re: .


to nije problem.
problem je što ste vi sahranjivali tuđu decu u vojnička groblja, kako ne shvataš?


Ma da, gde naša deca da budu problem... Nije problem, očigledno, ni to što za njihova ubistva još niko nije ni suđen ni osuđen.

Ponekad se pitam čime su vas to zatrovali, čime su vam mozak isprali.

Sestro slatka, za Srebrenicu se sudi celom tadašnjem vojnom, političkom i policijskom rukovodstvu RS. Koliko bi još osuđenih trebalo da bude da tebe zadovolje, jer vidim da si zahtevnija i od majki čija su deca u Potočarima? Znaš li da te žene, osim onih nekoliko instrumntalizovanih, daleko manje pričaju o Srebrenici nego ti? Šta ti hoćeš? Da li si se nekada zapitala? Poravnanje u glavama, možda? Pa to ni Cerić javno ne traži!
Kad bih ja sad izneo stav da svaki nemački predsednik i kancelar, svaki nemački ministar, pre polaganja zakletve treba da odu u Šumarice i poklone se - rekla bi da sam lud, da živim u prošlosti... Od Srebrenice je prošlo, evo sad će dvadeset godina. Ti bi da svaki Srbin ide da se tamo klanja, svaki predsednik, premijer, vođa navijača, predsednik odjeljenske zajednice, redar, higijeničar...
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:52 29.05.2014

Re: .

po meni je to ultimativni zločin.


I?
Šta sad Srbija, Srbi, svaki pojedinac treba da radi?
Pišemo ovde već godinama i ako smo se o nečemu narazgovarali to je Srebrenica i ondos prema njoj.
I dok teku te godine u kojima pišemo, stvari se menjaju a neki ovde, ti si jedna od njih, vrte istu priču.

Dok je Karadžić tihovao po Srbiji a Maldić se herojski krio po kokošinjcima, dok Hadžića "nisu mogli da nađu" a Pavković bio predsedničli kandidat, i ja sam podržavao svakog ko je na tome insistirao. I Natašu Kandić i Sonju Biserko ne mareći mnogo za njihove motive.
Ali vreme se promenilo, Srbija je izručila svakoga ko je pozvan, Srbija sudi i osuđuje ni po babu ni po stričevima. Njaviše Srbima, najstrože kazne Srbima.
Drugi to ne rade al nema veze.

U Srbiji se ni oslobopđeni optužbi ne dočekuju kao heroji. Oslobođeni su ali ostala je senka sumnje. Tako i treba.
U Srbiji nema heroja poput Orića, Gotovinae,Haradinaja i sličnih.
Nikolić je predsednik ali tek pošto je nateran, ili je sam tako odlučio, da pljuje po onome što je nekada pričao i radio.
Na drugim mestima su heroji upravo zbog onoga što su pričali i radili.
Srbija je, njeni predsednici, išla na komemoracije, jasno se odredila prema konkretnim zločinima.
I šta još Srbija treba da uradi da bismo prestali da pričamo istu priču od pre nekoliko godina koja isključuje druge zločine i srpske žrtve?
Kad će se priča o srpskim žrtvama i zločincima drugih prestati samtrati nacionalističkom?
AlexDunja AlexDunja 21:01 29.05.2014

Re: .

Kad bih ja sad izneo stav da svaki nemački predsednik i kancelar, svaki nemački ministar, pre polaganja zakletve treba da odu u Šumarice i poklone se

moj deda je streljan u šumaricama
moja majka je imala 6 godina
freehand freehand 21:06 29.05.2014

Re: .

AlexDunja
Kad bih ja sad izneo stav da svaki nemački predsednik i kancelar, svaki nemački ministar, pre polaganja zakletve treba da odu u Šumarice i poklone se

moj deda je streljan u šumaricama
moja majka je imala 6 godina

I sad ne možeš da se probiješ do groba da cveće staviš od silnih Nemaca koji čekaju u redovima da se poklone?
predatortz predatortz 21:10 29.05.2014

Re: .

AlexDunja
Kad bih ja sad izneo stav da svaki nemački predsednik i kancelar, svaki nemački ministar, pre polaganja zakletve treba da odu u Šumarice i poklone se

moj deda je streljan u šumaricama


Verujem. Gotovo da nema srpske porodice bez nekog člana koji je streljan, zaklan, poginuo... Koliko se nemačkih predsednika poklonilo streljanim na stratištu? Kancelara?
Zašto smatrate da je obaveza svakog srpskog predsednika da se klanja u Potočarima?
Jedan je to učinio. Ja smatram da je ta priča završena. Insistiranje na ponavljanju nije ništa drugo nego guranje prsta u oko. Naročito što se ni jedan njegov kolega sa bošnjačke strane ne pokloni ni jednoj srpskoj žrtvi, nikad i nigde. U Zagrebu su skoro davali predstavu o porodici Zec, odnosno Aleksandri i njenim roditeljima koji su ubijeni a da nisu negirali ni hrvatsku državu, ni njenu nezavisnost. Ostali su da budu lojalni građani. Ubijeni su isključivo zbog toga jer su bili Srbi. Na taj način je poslata jasna poruka da Zagrebu ne trebaju ni lojalni Srbi. Niko iz hrvatskog političkog rukovodstva nije prisustvovao predstavi.

Mi smo svoj posao odradili. Red je da ga drugi makar započnu. Da se poklone nevinim i da pohapse krive. Mi smo to uradili!
AlexDunja AlexDunja 21:10 29.05.2014

Re: .

U Srbiji se ni oslobopđeni optužbi ne dočekuju kao heroji. Oslobođeni su ali ostala je senka sumnje. Tako i treba.

i ja mislim.
ali me žacne ovaj predator, koji ne priznaje srebreničke žrtve,
jer po njegovom, oni su razoružali i vezane pobili
zločince koji su pobili srpske civile.
ono što meni smeta je što su ih pomešali sa
muslimanskim civilima, pa im sad to kao nije razlog za
poklonjenje žrtvama.

naši zločinci odgovaraju pred sudovima, to je ok.
ali, predaator kaže da su njihove zločince ovi naši razoružali i streljali, bez suda.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:13 29.05.2014

Re: .

ali me žacne ovaj predator, koji ne priznaje srebreničke žrtve.


Gde li ti to vidiš da mi je znati?
Ali neka ti on to objasni ako misli da treba.
predatortz predatortz 21:16 29.05.2014

Re: .

naši zločinci odgovaraju pred sudovima, to je ok.
ali, predaator kaže da su njihove zločince ovi naši razoružali i streljali, bez suda.


Da. Zato se i sudi onima koji su to uradili.

ali me žacne ovaj predator, koji ne priznaje srebreničke žrtve,
jer po njegovom, oni su razoružali i vezane pobili
zločince koji su pobili srpske civile.


Pojednostavljuješ. Oni probali da se probiju do teritorije pod kontrolom muslimanske armije. Jedan deo u tome uspeo, dobar deo izginuo. One koji su se predali ili bili zarobljeni, a tih je bilo najmanje, su streljali. Jedino to je ratni zločin. Njega predator nije nikada negirao.
milojep milojep 21:32 29.05.2014

Re: .

AlexDunja
nego im je mladić mešao kosti sa zločncima.


Nije Mladić pravio memorijalni centar u Potočarima i tamo ih svake godine prenosio. A muslimani ,Bošnjaci u tim krajevima vrlo dobro znaju ko su bili nevini a ko su bili koljači među njima pa niko nije smeo reč da kaže! To predator zna, i zato mu verujem 100% u svemu što o toj temi govori ovde.
predatortz predatortz 21:40 29.05.2014

Re: .

milojep
AlexDunja
nego im je mladić mešao kosti sa zločncima.


Nije Mladić pravio memorijalni centar u Potočarima i tamo ih svake godine prenosio. A muslimani ,Bošnjaci u tim krajevima vrlo dobro znaju ko su bili nevini a ko su bili koljači među njima pa niko nije smeo reč da kaže! To predator zna, i zato mu verujem 100% u svemu što o toj temi govori ovde.


Ima još jedan sitan detalj. Tačno se zna ko je od ubijenih bio vojnik, a ko civil. Urađena je DNK analiza ostataka, svi su sahranjeni pod imenom i prezimenom. Postoje spiskovi mobilisanih, imaju ih oni, a od '95. ih imamo i mi. Da su hteli, mogli su da razdvoje civile od vojnika. Pa makar da ih sahrane na različitim delovima groblja. Nisu hteli. Insistiraju da svaki naš zvaničnik dođe i klanja se i civilima i vojnicima. Nikad ni jedan njihov ne dođe u Kravicu. I tamo imaju neke komemoracije, doduše nisu fensi. I tamo su ubijeni neki civili, deca, žene, starci. Niko sa bošnjačke strane nikad nije došao, nije prisustvovao ni jednom pomenu. Niko iz NGO sektora iz Beograda. Tamo se suze ne prolivaju, jer tamo ne dolaze američki i EU ambasadori, tamo se minisi ne upisuju. Izostanak na tom pomenu ne utiče na donacije.
hajkula1 hajkula1 21:44 29.05.2014

Re: .

kukusigameni
predatortz


Ne delim tvoje mišljenje. Takvo mišljenje obesmišljava život, a razmišlja isključivo o smrti. Ali to sad nije važno. Nemoj reći da ti nisam rekao da ti to ne valja. Ta, logika, bemli ga šta je.
I to ti kažem iz iskustva, kroz više generacija.




Mnoge porodice stradalih muslimana se ne bi složile s tobom, jer nisu želeli da njihovi budu sahranjeni na srebreničkom groblju nego na porodičnom. I nisu želeli da se kosti njihovih stradalih mešaju sa kostima zlikovaca. Neki nisu želeli da se kosti ubijenih mešaju s kostima ubica, jer ima dovoljno saznanja, optužbi, svedoka da su zločinci ubijali u svojim redovima nezgodne svedoke.

kukusigameni kukusigameni 21:47 29.05.2014

Re: .

hajkula1
kukusigameni
predatortz


Ne delim tvoje mišljenje. Takvo mišljenje obesmišljava život, a razmišlja isključivo o smrti. Ali to sad nije važno. Nemoj reći da ti nisam rekao da ti to ne valja. Ta, logika, bemli ga šta je.
I to ti kažem iz iskustva, kroz više generacija.




Mnoge porodice stradalih muslimana se ne bi složile s tobom, jer nisu želeli da njihovi budu sahranjeni na srebreničkom groblju nego na porodičnom. I nisu želeli da se kosti njihovih stradalih mešaju sa kostima zlikovaca. Neki nisu želeli da se kosti ubijenih mešaju s kostima ubica, jer ima dovoljno saznanja, optužbi, svedoka da su zločinci ubijali u svojim redovima nezgodne svedoke.


Ništa me ti nisi razumela. A nije ni Predatortz.
Ali, neću se ponavljati. Ja sam svoje rekao.

EDIT. A sve je krenulo što se mene tiče od ovoga:
predatortz
Samo mi nemoj ona sranja o genocidu...
kukusigameni
Ovo je ružno.
predatortz predatortz 21:51 29.05.2014

Re: .

jer ima dovoljno saznanja, optužbi, svedoka da su zločinci ubijali u svojim redovima nezgodne svedoke.


Po nekim našim procenama, cifra je 500 - 600 poginulih u obračunu muslimanskih frakcija. Naser je sklanjao nezgodne svedoke zuluma i pljački i silovanja muslimanki u enklavi za vreme njegovog vakta.

Evo šta priča jedan od Naserovih protivnika.

milojep milojep 21:54 29.05.2014

Re: .

kukusigameni
hajkula1
kukusigameni
predatortz


Ne delim tvoje mišljenje. Takvo mišljenje obesmišljava život, a razmišlja isključivo o smrti. Ali to sad nije važno. Nemoj reći da ti nisam rekao da ti to ne valja. Ta, logika, bemli ga šta je.
I to ti kažem iz iskustva, kroz više generacija.




Mnoge porodice stradalih muslimana se ne bi složile s tobom, jer nisu želeli da njihovi budu sahranjeni na srebreničkom groblju nego na porodičnom. I nisu želeli da se kosti njihovih stradalih mešaju sa kostima zlikovaca. Neki nisu želeli da se kosti ubijenih mešaju s kostima ubica, jer ima dovoljno saznanja, optužbi, svedoka da su zločinci ubijali u svojim redovima nezgodne svedoke.


Ništa me ti nisi razumela. A nije ni Predatortz.
Ali, neću se ponavljati. Ja sam svoje rekao.


Vala, nisi ništa rekao! Predator priča činjenicama a ti mu prebacuješ kako razmišlja nekakvim lelemudskim lamentom.


kukusigameni kukusigameni 21:56 29.05.2014

Re: .

milojep
Vala, nisi ništa rekao! Predator priča činjenicama a ti mu prebacuješ kako razmišlja nekakvim lelemudskim lamentom.

To nisam ni pomislio.
predatortz predatortz 21:59 29.05.2014

Re: .


Vala, nisi ništa rekao! Predator priča činjenicama a ti mu prebacuješ kako razmišlja nekakvim lelemudskim lamentom.


Al' je on fensi, a ja nisam...
Ima narodna:
Lako je tuđim kurcem gloginje mlatiti!

Ne qq, zaista ne razumem šta hoćeš da kažeš. Da treba prihvatiti nametnutu tezu o genocidu, prihvatiti da smo mi jedini genocidan narod u novijoj istoriji Evrope, prihvatiti da zbog tuđih igara budemo obeleženi doveka?

Je li to tvoja poruka?

Ja ponavljam:

Priča o genocidu je sranje!
milojep milojep 22:01 29.05.2014

Re: .

kukusigameni
milojep
Vala, nisi ništa rekao! Predator priča činjenicama a ti mu prebacuješ kako razmišlja nekakvim lelemudskim lamentom.

To nisam ni pomislio.


Moja greška trebalo je:

Vala, nisi ništa rekao! Predator priča činjenicama a ti mu nekakvim lelemudskim lamentom prebacuješ kako razmišlja .
kukusigameni kukusigameni 22:02 29.05.2014

Re: .

predatortz
Al' je on fensi, a ja nisam...
Ima narodna:
Lako je tuđim kurcem gloginje mlatiti!

Nisam ja brale fensi.
I ne mlatim tuđim kurcem gloginje, niti sam to ikad radio.

Dao sam ti drugarski savet. Vidim, ne odgovara ti.
Šta tu ima dalje?!
Ako hoćeš na pivo, vodim na pivo.
kukusigameni kukusigameni 22:03 29.05.2014

Re: .

milojep
kukusigameni
milojep
Vala, nisi ništa rekao! Predator priča činjenicama a ti mu prebacuješ kako razmišlja nekakvim lelemudskim lamentom.

To nisam ni pomislio.


Moja greška trebalo je:

Vala, nisi ništa rekao! Predator priča činjenicama a ti mu nekakvim lelemudskim lamentom prebacuješ kako razmišlja .


Da, lelemudskim.
freehand freehand 22:05 29.05.2014

Re: .

Ako hoćeš na pivo, vodim na pivo.

Hoću ja na pivo.
predatortz predatortz 22:06 29.05.2014

Re: .

Dao sam ti drugarski savet. Vidim, ne odgovara ti.


Koji savet? Da ne talasam? Da plivam niz struju? Ćuti, pašćeš u oko? Možda bih ga i prihvatio, da neke stvari svojim očima nisam video. Ne veruj predatoru, ko jebe predatora, nađi Zorana Stankovića i pitaj ga kakve je obdukcije radio. Pitaj ga koliko mu se puta želudac u čvor vezao, a verovao je do tad da je na sve oguglao.
niccolo niccolo 22:08 29.05.2014

Re: .

Ako hoćeš na pivo, vodim na pivo.

Dvoje su se tako smuvali. Ali stvarno...
kukusigameni kukusigameni 22:11 29.05.2014

Re: .

predatortz
Dao sam ti drugarski savet. Vidim, ne odgovara ti.


Koji savet? Da ne talasam? Da plivam niz struju? Ćuti, pašćeš u oko? Možda bih ga i prihvatio, da neke stvari svojim očima nisam video. Ne veruj predatoru, ko jebe predatora, nađi Zorana Stankovića i pitaj ga kakve je obdukcije radio. Pitaj ga koliko mu se puta želudac u čvor vezao, a verovao je do tad da je na sve oguglao.


Znaš kako, ti stvari vidiš onako kako jedino želiš da vidiš. Tako i ono što sam napisao. I baš zbog toga što to što sam napisao čitaš i tumačiš pogrešno, sklon sam da verujem da grešiš i u ostalim stvarima vezanim za konkretan događaj.

predatortz predatortz 22:17 29.05.2014

Re: .

kukusigameni
predatortz
Dao sam ti drugarski savet. Vidim, ne odgovara ti.


Koji savet? Da ne talasam? Da plivam niz struju? Ćuti, pašćeš u oko? Možda bih ga i prihvatio, da neke stvari svojim očima nisam video. Ne veruj predatoru, ko jebe predatora, nađi Zorana Stankovića i pitaj ga kakve je obdukcije radio. Pitaj ga koliko mu se puta želudac u čvor vezao, a verovao je do tad da je na sve oguglao.


Znaš kako, ti stvari vidiš onako kako jedino želiš da vidiš. Tako i ono što sam napisao. I baš zbog toga što to što sam napisao čitaš i tumačiš pogrešno, sklon sam da verujem da grešiš i u ostalim stvarima vezanim za konkretan događaj.



Sve ja tebe razumem. Veliki, šareni svet upire prstom, fina gospoda dolaze da naprave selfije suzice u očima, filmske dive grcaju u suzama...

Sa druge strane, neki bosanski seljačić viče da je to sve loša B produkcija.
kukusigameni kukusigameni 22:19 29.05.2014

Re: .

predatortz
Sve ja tebe razumem. Veliki, šareni svet upire prstom, fina gospoda dolaze da naprave selfije suzice u očima, filmske dive grcaju u suzama...

Sa druge strane, neki bosanski seljačić viče da je to sve loša B produkcija.

OK režiser. Vidim, već si i uloge podelio.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:03 30.05.2014

Re: .

kukusigameni
predatortz
Sve ja tebe razumem. Veliki, šareni svet upire prstom, fina gospoda dolaze da naprave selfije suzice u očima, filmske dive grcaju u suzama...

Sa druge strane, neki bosanski seljačić viče da je to sve loša B produkcija.

OK režiser. Vidim, već si i uloge podelio.


ne, ti si ih podelio.

EDIT:
evo da i ja ponovim:
priča o genocidu je sranje.
kukusigameni kukusigameni 06:29 30.05.2014

Re: .

vrabac_u_steni
ne, ti si ih podelio.

Bio bi red da to i potkrepiš citatom, na kom mestu, kojom rečenicom.

vrabac_u_steni
EDIT:
evo da i ja ponovim:
priča o genocidu je sranje.


E super.
vlad_aleksh vlad_aleksh 11:15 30.05.2014

Re: .

predatortz
Odavno mi, ne umanjujući našu vezanost za Srbiju, podršku tražimo na malo ozbiljnijim adresama.


Desilo mi se par puta da doživim neprijatnosti od strane Srba iz Republike Srpske. Prebacivali su mi da smo ih mi, Srbi iz Srbije, izdali. I da oni zapravo i ne žele jednog dana da se ujedine sa Srbijom. Kakav je tvoj stav po tom pitanju? I da li misliš da sam naišao na reprezentativni uzorak?
freehand freehand 11:21 30.05.2014

Re: .

vlad_aleksh
predatortz
Odavno mi, ne umanjujući našu vezanost za Srbiju, podršku tražimo na malo ozbiljnijim adresama.


Desilo mi se par puta da doživim neprijatnosti od strane Srba iz Republike Srpske. Prebacivali su mi da smo ih mi, Srbi iz Srbije, izdali. I da oni zapravo i ne žele jednog dana da se ujedine sa Srbijom. Kakav je tvoj stav po tom pitanju? I da li misliš da sam naišao na reprezentativni uzorak?

Pa nisu daleko od istine. Doduše - nisu ih izdali Srbi iz Srbije već njihovi politički predstavnici, koji su ih povukli i čak im i vođe postavili. Ali i to ima dovoljnu težinu.
Nego - kakav je tvoj stav o političkoj perspektivi i postojanju alternative u Srbiji?
predatortz predatortz 11:27 30.05.2014

Re: .

vlad_aleksh
predatortz
Odavno mi, ne umanjujući našu vezanost za Srbiju, podršku tražimo na malo ozbiljnijim adresama.


Desilo mi se par puta da doživim neprijatnosti od strane Srba iz Republike Srpske. Prebacivali su mi da smo ih mi, Srbi iz Srbije, izdali. I da oni zapravo i ne žele jednog dana da se ujedine sa Srbijom. Kakav je tvoj stav po tom pitanju? I da li misliš da sam naišao na reprezentativni uzorak?


Verovatno si naišao na ogorčene ljude. Činjenica je da smo svi mi težili ujedinjenju sa Srbijom, a da sama Srbija ( njeno tadašnje rukovodstvo ) nije bilo spremno na veći angažman po tom pitanju. Uzevši u obzir ondašnje prilike, mislim da bi taj veći angažman bio poguban i po Srbiju i po RS. Obrni, okreni, izvučeno je maksimalno.

Što se težnji Srba u RS tiče, one variraju od dela do dela. Istok i Hercegovina bi se rado ujedinili sa Srbijom. Zapad, zbog udaljenosti, nema toliko izraženu potrebu jedinstva kao mi istočniji. No, u jednom smo saglasni. Bosnu ne želi ni istočni, ni zapadni deo. Ovakvu kakva je sad, zapravo, malo ko i želi. Srbi i Hrvati, svakako, ne.

Ideja koju ja ne bih odbacio je Bosna kao zajednica tri nacionalne države, vezana labavom konfederacijom, sa izuzetno jakim privrednim, kulturnim i političkim vezama srpskog dela sa Beogradom , a hrvatskog sa Zagrebom. Muslimanski, ili bošnjački kako sad vole da se zovu dok ne nađu novi termin, deo bi te veze verovatno tražio sa Ankarom.

vlad_aleksh vlad_aleksh 12:03 30.05.2014

Re: .

freehand

Nego - kakav je tvoj stav o političkoj perspektivi i postojanju alternative u Srbiji?


Sudbina voli ponavljanja, analogije, simetrije. Mene Vučić u ovom periodu jako podseća na Tita, a koalicija oko SNS-a na Narodni front. Višestranački sistem nije zabranjen, ali avaj, neće postojati potreba za drugim strankama - dovoljna je jedna stranka i jedan front. Nema alternative. I tako će biti sve dok ne padne ovaj neki "novi Berlinski zid".
vlad_aleksh vlad_aleksh 12:06 30.05.2014

Re: .

predatortz


Ideja koju ja ne bih odbacio je Bosna kao zajednica tri nacionalne države, vezana labavom konfederacijom, sa izuzetno jakim privrednim, kulturnim i političkim vezama srpskog dela sa Beogradom , a hrvatskog sa Zagrebom. Muslimanski, ili bošnjački kako sad vole da se zovu dok ne nađu novi termin, deo bi te veze verovatno tražio sa Ankarom.



Ajd da napravite novu Švajcarsku, pa da mi iz Srbije dolazimo na privremeni rad.
predatortz predatortz 12:11 30.05.2014

Re: .

vlad_aleksh
predatortz


Ideja koju ja ne bih odbacio je Bosna kao zajednica tri nacionalne države, vezana labavom konfederacijom, sa izuzetno jakim privrednim, kulturnim i političkim vezama srpskog dela sa Beogradom , a hrvatskog sa Zagrebom. Muslimanski, ili bošnjački kako sad vole da se zovu dok ne nađu novi termin, deo bi te veze verovatno tražio sa Ankarom.



Ajd da napravite novu Švajcarsku, pa da mi iz Srbije dolazimo na privremeni rad.




Pazi, ja sam unitarista. Ali, na dugi niz godina nije realno očekivati da do ujedinjenja dođe. Za to treba stvoriti pretpostavke, a i politička klima u svetu se mora znatno promeniti.

Ovaj način, sa labavom konfederacijom, bi dao mnogo veće šanse da jednog dana kažemo : " Aj' ćao!"
freehand freehand 12:17 30.05.2014

Re: .

Višestranački sistem nije zabranjen, ali avaj, neće postojati potreba za drugim strankama - dovoljna je jedna stranka i jedan front.

Zar nije Mihajlo Marković još moderniji? Koji će nam i ta jedna stranka?
vlad_aleksh vlad_aleksh 12:18 30.05.2014

Re: .

predatortz
Ali, na dugi niz godina nije realno očekivati da do ujedinjenja dođe.


Zašto? Ako može Krim, možete i vi.
freehand freehand 12:20 30.05.2014

Re: .

vlad_aleksh
predatortz
Ali, na dugi niz godina nije realno očekivati da do ujedinjenja dođe.


Zašto? Ako može Krim, možete i vi.

Da se priključe Rusiji?
Daleko je malo, bojim se da nije realno.
vlad_aleksh vlad_aleksh 12:21 30.05.2014

Re: .

freehand

Zar nije Mihajlo Marković još moderniji? Koji će nam i ta jedna stranka?


Što se mene tiče, dovoljan je samo jedan plenum.
freehand freehand 12:27 30.05.2014

Re: .

vlad_aleksh
freehand

Zar nije Mihajlo Marković još moderniji? Koji će nam i ta jedna stranka?


Što se mene tiče, dovoljan je samo jedan plenum.

I meni je od Monike Beluči dosta jedan mig. Nego se slabo srećemo.
vlad_aleksh vlad_aleksh 12:35 30.05.2014

Re: .

freehand

Da se priključe Rusiji?
Daleko je malo, bojim se da nije realno.


I Makao je bio daleko braći Portugalcima, pa se oni bez zazora ujediniše. U globalnom selu nema drugih prepreka osim mentalnih.
freehand freehand 12:39 30.05.2014

Re: .

vlad_aleksh
freehand

Da se priključe Rusiji?
Daleko je malo, bojim se da nije realno.


I Makao je bio daleko braći Portugalcima, pa se oni bez zazora ujediniše. U globalnom selu nema drugih prepreka osim mentalnih.

Dabre, i par sitnica: treba da si kolonijalna sila - makar bivša - i da si u NATO. Sve ostalo ima u supermarketu.
hajkula1 hajkula1 08:59 01.06.2014

Re: .

milisav68
AlexDunja

sa onog snimka kojim su se hvalili škorpioni bilo ih je 3.
vezanih. dece.

Dajte ljudi pogledajte dokumentarac koji su napravili Norvežani.






Ne verujem da je iko ko maše takozvanim genocidom u Srebrenici, pogledao ovaj snimak, kao što i mnoge druge dokaze ignorišu. I opet će, u svakoj prilici, da mantaju poluistinima i lažima. Samo što je to sve manje cool.


angie01 angie01 15:29 28.05.2014

slucajno sam malopre videla,

kako je majagojkovic, odbila da da rec zoranu zivkovicu, iako joj je on iz poslovnika procitao clan po kome ima pravo na rec- rekavsi mu da ona drugacije tumaci napisano i iskljucila ga.


mali prilog

Da nije uhapšena, bila bi načelnica za budžet
Željka Jevtić | 28. 05. 2014. - 12:37h izmena vesti 15:57h | Foto: Fonet | Komentara: 71

Maja Gojković zaposlila je u skupštinskoj službi za finansije Ljubicu Kapor (58), koja je nekoliko dana potom uhapšena u slučaju “Galenika”.
Zaposlila ljubicu kapor da brine o finansijama: Maja Gojković, predsednica parlamenta

Ljubica Kapor, nekadašnji rukovodilac za upravljanje finansijskim sredstvima “Velefarma”, da nije uhapšena obavljala bi posao na mestu načelnice za budžet, finansijsko-računovodstvene i poslove javnih nabavki.



Kako “Blic” saznaje, službeni telefon je dobila u četvrtak, 22. ovog meseca, a privedena je tri dana kasnije.


Izvor “Blica” prenosi da je Kapor viđana u parlamentu u poslednje vreme i javna je tajna da je zaposlena u kabinetu predsednika Skupštine. Međutim, njen ugovor nije dostupan javnosti.



Praznina


Na internet prezentaciji Skupštine na mestu gde treba da stoji ime načelnice Ljubice Kapor juče je bila praznina. Takođe, ni u takozvanom elektronskom parlamentu nije bilo dostupno rešenje o njenom postavljenju.

„Blic“ je juče pokušao da dobije zvaničnu potvrdu o zaposlenju Kaporove. Međutim, u Generalnom sekretarijatu Skupštine nije bilo moguće dobiti odgovore na pitanja gde je zaposlena Kapor i da li su u trenutku njenog zapošljavanja vršene bilo kakve provere da li je podobna za funkciju. “Blic” se pozvao na Zakon o dostupnosti informacija od javnog značaja, i to na član 16 stav 1 Zakona, po kome je organ vlasti dužan da ukoliko poseduje informacije odgovori odmah bez odlaganja.


Uhapšena Kapor u Skupštini je trebalo da se, osim finansijama, bavi i javnim nabavkama i analizom zakona, predloga zakona, pripremom i organizovanjem sednica radnih tela, izradom izveštaja i pripremom akata i amandmana na predloge zakona, kao i drugim stručnim i administrativnim poslovima za potrebe skupštinskih odbora.


Nesuđena načelnica za skupštinske finansije uhapšena je u osmočlanoj grupi koja se tereti da je mahinacijama oštetila “Galeniku” i pribavila imovinsku korist “Velefarmu” u iznosu od 75 miliona evra. Osim Kaporove, koja je i u „Velefarmu“ upravljala finansijskim sredstvima, iz ove kompanije uhapšeni su i bivši generalni direktor i predsednik UO “Velefarma” Dragoljub Vučićević (66), pomoćnik generalnog direktora za ekonomske poslove “Galenike” Dragan Šebrek (56) i direktorka računovodstva “Velefarma” Tatjana Vučetić (57).


Protiv uhapšenih policija je podnela krivičnu prijavu zbog sumnje da su od 2008. do kraja 2012. godine oštetili “Galeniku” za više od 75 miliona evra i za taj iznos pribavili protivpravnu imovinsku korist za “Velefarm”, “Velefarm holding” a.d. i druga povezana pravna lica. Kao najznačajnija sporna aktivnost osumnjičenih, u navedenom periodu označena je prodaja proizvoda, pre svega, lekova “Galenike” “Velefarmu”. Svim uhapšenima je određen pritvor od 30 dana.



Gojković: Ne poznajem je, nije radila u mom kabinetu



Predsednica Skupštine Srbije Maja Gojković demantovala je danas informacije da je Ljubica Kapor, koja je uhapšena zbog malverzacija u "Galenici", zaposlena kod nje u kabinetu.

"Tu osobu ne poznajem, niti sam ikad čula za nju, niti je ona ikad radila u mom kabinetu, niti je u postupku imenovanja za rad u mom kabinetu", saopštila je Maja Gojković.

"Obaveštavam vas da predsednik Narodne skupštine ne donosi odluke i
rešenja o popunjavanju radnih mesta u Narodnoj skupštini, niti ja, kao predsednik Narodne skupštine, imam ikakve ingerencije nad finansijama Narodne skupštine, pa samim tim ne postoji nikakva potreba za angažovanjem osobe koja bi se bavila finasijama u mom kabinetu", istakla je Maja Gojković.

(Beta)
margos margos 15:53 28.05.2014

Re: slucajno sam malopre videla,

Ola-la! Za ovo više ni imena nema!!!

Hvala za info.
freehand freehand 17:00 28.05.2014

Re: slucajno sam malopre videla,

margos
Ola-la! Za ovo više ni imena nema!!!

Hvala za info.

Kako nema, qmo?
Pa to je Maja Gojković. Koleginica nekih u tekstu bloga pobrojanih i još Jorgovanke Tabaković, Milovana Drecuna, Siniše Malog, Dragana Šormaza, Radoša Ljušića, Olivera Antića i mnogih drugih kojima je to o čemu govoriš deo habitusa.
margos margos 18:04 28.05.2014

Re: slucajno sam malopre videla,

Ok, ona je Maja Gojković, ali to otkud ona tu i sve to zamešateljstvo, jad i blud - kakvo ime to ima? Neće biti da je 'beli listići' - ovo je, bre, mnogo crno.
freehand freehand 18:09 28.05.2014

Re: slucajno sam malopre videla,

margos
Ok, ona je Maja Gojković, ali to otkud ona tu i sve to zamešateljstvo, jad i blud - kakvo ime to ima? Neće biti da je 'beli listići' - ovo je, bre, mnogo crno.

Nisi ti mene razumela: pobrojani samo personalizuju to što nema ime.
A Beli listići... Su druga priča. Oni su tome odškrinuli vrata a sve sa svog oblaka, štapom i proglasima ne prljajući ni cipelice ni ručice.
Jedino je Vesna Pešić zapela onako stahanosvki. I iskreno verujem da joj samo skromnost ne dozvoljava da se javno podiči svojim delom.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 18:18 28.05.2014

Re: slucajno sam malopre videla,

u redu, Maja Gojković je Maja Gojković i tu ne treba trošiti reči, međutim, meni je zapala za oko i sledeća stvar u ovoj vesti (obratiti pažnju na boldovano)

Protiv uhapšenih policija je podnela krivičnu prijavu zbog sumnje da su od 2008. do kraja 2012. godine oštetili “Galeniku” za više od 75 miliona evra i za taj iznos pribavili protivpravnu imovinsku korist za “Velefarm”, “Velefarm holding” a.d. i druga povezana pravna lica.


gedza.73 gedza.73 20:29 28.05.2014

Re: slucajno sam malopre videla,

freehand
A Beli listići... Su druga priča. Oni su tome odškrinuli vrata


Da budem pošten ni meni nije jasno zbog čega, i otkud, su se pojavili ti Beli listići tako iznenada.



freehand freehand 20:44 28.05.2014

Re: slucajno sam malopre videla,

gedza.73
freehand
A Beli listići... Su druga priča. Oni su tome odškrinuli vrata


Da budem pošten ni meni nije jasno zbog čega, i otkud, su se pojavili ti Beli listići tako iznenada.

Da budeš pošten i iskren - šta je rezultat pojavljivanja, delovanja i nedelovanja?
Hajd još jednom tebi kao dragom čoveku: nije problem u zgađenosti, u ljutnji, u ogorčenosti, u razočaranju. To je za decu, Gedžio.
Stvar je u posledicama, o tome razmišljaju ozbiljni i odgovorni ljudi. Ako si zadovoljan rezultatom - sve ok.
Nego sam i na prethodnim izborima gledao tvorkinje tog pokreta, i kao da su nešto promenile u stavu. A tek mi sad nije jasno zašto ako su izvele šta su želele?
I još manje mi je jasno - šta je sad odjednomn, šta se to sad desilo da krene ovolika frka? Šta je to sad odjednom postalo očigledno što se nije videlo pre četiri i tri godine? Što se ovoj Vladi ne da 100 dana ako je onoj prvoj, pa rekonstruisanoj davano i po 200 i 300?
I koga ovog puta? Ili je opet svejedno?
kukusigameni kukusigameni 07:02 29.05.2014

Re: slucajno sam malopre videla,

freehand
Stvar je u posledicama, o tome razmišljaju ozbiljni i odgovorni ljudi.





ozbiljni i odgovorni ljudi
jkt2010 jkt2010 08:14 29.05.2014

Re: slucajno sam malopre videla,

kukusigameni
freehand
Stvar je u posledicama, o tome razmišljaju ozbiljni i odgovorni ljudi.





ozbiljni i odgovorni ljudi


Ja se izvinjavam ali koliko mi je poznato, ova grupa je sve pred njih postavljene probleme uspesno resila.
kukusigameni kukusigameni 08:18 29.05.2014

Re: slucajno sam malopre videla,

jkt2010
kukusigameni
freehand
Stvar je u posledicama, o tome razmišljaju ozbiljni i odgovorni ljudi.





ozbiljni i odgovorni ljudi


Ja se izvinjavam ali koliko mi je poznato, ova grupa je sve pred njih postavljene probleme uspesno resila.

Jes ti primetio da ljudi odlaze sa žurke kad ti dođeš? Ako nisi, vreme je.
gedza.73 gedza.73 08:53 29.05.2014

Re: slucajno sam malopre videla,

Adekvatnija ekipa.




Freehand
Hajd još jednom tebi kao dragom čoveku

E, džebiga. Vez'o si mi ruke.
freehand freehand 08:56 29.05.2014

Re: slucajno sam malopre videla,

E, džebiga. Vez'o si mi ruke.

Što?
Samo ti ožeži, ali ako ikako možeš - drži se činjenica i stvarnosti.
angie01 angie01 09:38 29.05.2014

Re: slucajno sam malopre videla,

paniku na Fejsbuku i Tviteru"
Tanjug | 29. 05. 2014. - 09:25h izmena vesti 10:11h | Komentara: 115

Viši sud u Beogradu odredio je pritvor do 30 dana za troje osumnjičenih da su preko društvenih mreža na Internetu širili paniku u vreme vanredne situacije objavljivanjem lažnih podataka o broju nastradalih u poplavama.

Osumnjičeni se terete za krivično delo "širenje panike i nereda” u pokušaju za koje je zaprećena kazna od šest meseci do pet godina zatvora, izjavio je danas Tanjugu tužilac za visokotehnološki kriminal Branko Stamenković.


On je precizirao da je pritvor odredjen za I.M, K.M. I T.P, protiv kojih je beogradska policija podnela krivičnu prijavu 20. maja, a dva dana kasnije sudija za prethodni postupak odredio pritvor.


Stamenković je napomenuo da se tužilaštvo nalazi u završnoj fazi istražnog postupka I da će uskotro biti doneta tužilačka odluka o daljem postupanju.
8c_competizione 8c_competizione 10:46 29.05.2014

Re: slucajno sam malopre videla,

I koga ovog puta?


Radulovic?

ok, nemere ni on sam, morao bi sa jos nekim da oformi Vladu

mesto olajavanja ovih i crnjih i gorih, mozda ne bi bilo zgoreg da pocnemo da filtriramo ko bi zaista mogao da bude BOLJI
hajkula1 hajkula1 12:19 29.05.2014

Re: slucajno sam malopre videla,

8c_competizione
I koga ovog puta?


Radulovic?

ok, nemere ni on sam, morao bi sa jos nekim da oformi Vladu

mesto olajavanja ovih i crnjih i gorih, mozda ne bi bilo zgoreg da pocnemo da filtriramo ko bi zaista mogao da bude BOLJI



I ovde se slažemo. Ne treba nam harizmatičan, fotogeničan lider koji povlađuje masama, nego ljudi koji su stručni, inteligentni i elementarno pošteni.
inco inco 13:31 29.05.2014

Re: slucajno sam malopre videla,

hajkula1
Ne treba nam harizmatičan, fotogeničan lider koji povlađuje masama, nego ljudi koji su stručni, inteligentni i elementarno pošteni.


Jedna je stvar šta nam treba, a skroz druga šta je ono što smo kao društvo spremni da izglasamo. Ta dva su velikoj disproporciji, zato nam je ovako kako nam je
reanimator reanimator 13:34 29.05.2014

Re: slucajno sam malopre videla,

I ovde se slažemo. Ne treba nam harizmatičan, fotogeničan lider koji povlađuje masama, nego ljudi koji su stručni, inteligentni i elementarno pošteni.

Ja samo da dodam da ne bih ponovo ni nekog rodjenog namrštenog. Ono, strog sam, ljut sam, pravedan sam i to.
Mislim, može da bude i dobar, nego ja više ne mogu da gledam te preterano i prerano uozbiljene. Odmah ga zamislim kako je na faxu uskočio u sako i skinuo mrak posle trećeg kolkvijuma.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 17:00 28.05.2014

pa dobro...

...očigledno je vreme da se stvori neka smislena alternativa.

BigBadWolf BigBadWolf 19:04 28.05.2014

Re: pa dobro...

Aha. Probali smo na poslednjim izborima, ali se nismo nasli oko definicije "smislena".
milojep milojep 19:42 28.05.2014

Re: pa dobro...

vrabac_u_steni
...očigledno je vreme da se stvori neka smislena alternativa.



Evo potencijalne alternative!

tyson tyson 10:10 30.05.2014

Re: pa dobro...

Evo potencijalne alternative!

Alternative kome? Vjerici Radeti?

Pa taj se mukom suzdržava od otvorenog ispoljavanja svojih nacističkih uverenja.

Samozaljubljeni, iskompleksirani mrsomud koji je ceo život proveo pod staklenim zvonom.

A uz to je ženu zaposlio na Istitutu za savremenu istoriju u vreme kada je kao postavljenik Demokratske stranke - ili to beše G17? ne mogu mu više pohvatati gde se sve gurao - bio član upravnog odbora.

Baš bismo se usrećili sa tim likom...



milojep milojep 19:27 30.05.2014

Re: pa dobro...

tyson
Evo potencijalne alternative!

Alternative kome? Vjerici Radeti?

Pa taj se mukom suzdržava od otvorenog ispoljavanja svojih nacističkih uverenja.

Samozaljubljeni, iskompleksirani mrsomud koji je ceo život proveo pod staklenim zvonom.

A uz to je ženu zaposlio na Istitutu za savremenu istoriju u vreme kada je kao postavljenik Demokratske stranke - ili to beše G17? ne mogu mu više pohvatati gde se sve gurao - bio član upravnog odbora.

Baš bismo se usrećili sa tim likom...





Ma pretera ga malo? Daj nađi mi nešto nacističko što je izjavio, pusti to suzdržava se!
Za ženu mu nisam čuo.
8c_competizione 8c_competizione 13:32 01.06.2014

Re: pa dobro...

Evo potencijalne alternative!


za nas gastarbaijtere, ko je on?
sima2000 sima2000 19:05 28.05.2014

..

Mislim - postoji li zaista misleći čovek sa zere opšte kulture I rudimentarnom informisanoščću u Srbiji koji za to nije znao i koji je Vučića, Gašića, Stefanovića, Velju Ilića, Krstića smatrao sposobnim I kompetentnim za vođenje sistema kao što je država?


Evo 25 godina kako pratim politiku i na ovim prostorima još ne videh nekog za koga bih mogao da se zakunem da je sposoban i kompetentan za vođenje države. Pa opet nekako preživesmo (ne baš slavno).

Nasuprot popularnom mišljenu, država nije firma kojoj treba sposoban menadžer. Država je institucija, društvena tvorevina oblikovana stotinama godina.

Nama ne treba ni vođa u koga ćemo imati slepo poverenje i koji će sam i po svim nivoima upravljati našim životima, a takođe nam ne treba ni tehnokrata (min. finansija na primer) koji ne vidi dalje od narednog kvartala. Možeš ti na čelo vlade da postaviš najsposobnijeg menadžera, pa da ga nakon dve godine zameniš sa najnesposobnijem - građani neće osetiti neku bitniju razliku.

Država takođe nije ni servis građana, kako to utilitaristi vole da kažu. Da je država servis, građani bi glasali za političare koji će najbolje usluge da im obezbede. Država nije ni fiskalni balans, jer bi građani onda glasali za one koji im nude smanjenje deficita.

Državi treba državnik.. čovek sa vizijom. Neko ko će imati više osećaj, a manje matematičku formulu kako ova zamlja treba da izgleda za 100 godina. Neko ko će da vuče poteze koji daju dalekosežno pozitivne rezultate usmerene ka koherentnom cilju.

Vučić je osvojio 50% glasova, ne zato što se okružio sposobnim i poštenim saradnicima (za koje se sad ispostavlja da su nesposobni i korumpirani), već zato što je narodu prodao priču da je on taj - čovek sa vizijom. Kada neko stekne takav kredibilitet, onda može za ministra kulture da postavi i Mileta Kitića - narod će na to odmahnuti rukom sa uzrečicom "Vučić zna zašto je to dobro".

Da li je Vučić taj za koga se izdaje? Malo verovatno - čim ga je jedna obična poplava toliko uzdrmala..



deset_slukom deset_slukom 19:36 28.05.2014

Re: ..

sima2000
Možeš ti na čelo vlade da postaviš najsposobnijeg menadžera, pa da ga nakon dve godine zameniš sa najnesposobnijem - građani neće osetiti neku bitniju razliku.


Ovo bi važilo kada bismo imali uhodane institucije koje rade svoj posao po inerciji, pa onda, recimo, ne bi bilo toliko bitno ko se zadesio na čelu resornog ministarstva.

Trebaju nam ljudi koji će graditi institucije a tu ne treba vizija, nego tek malo više poštenja.
freehand freehand 20:35 28.05.2014

Re: ..

Da li je Vučić taj za koga se izdaje? Malo verovatno - čim ga je jedna obična poplava toliko uzdrmala..

Ne znam za koga se Vučić izdaje, ali znam šta od njega prave. A ova je poplava bila sve osim obična.
quantum quantum 22:31 28.05.2014

oprem svima

i onima sto su bili
i ovima sto su sada
na čelu sa tatkom im
koji kaže:




smrt fašizmu!
dali76 dali76 01:41 29.05.2014

Citas li ti sebe?

1Borisa Tadica je smenio Boris Tadic, ne beli listici, beli medvedici ili tebi omiljena Vesna Pesic.
2. Broj zrtava nakon poplava te kolicina materijalne stete nije posledica smenjivanja Borisa Tadica , odnosno dolaska nekompetentnog Vucica and co.
Jedino ukoliko ne smatras da su projekti za obranu od poplava, kompetentni ljudi prosto zbrisani i nestali sa lica zemlje Srbije Maja 2012.
U sta ti sebe nisi ubedio, ne bi me cudilo da verujes kako je zatrpavanje kanala ves masinama, nemar, aljkavost, neodgovornost, zapljusnula Srbiju upravo tog kobnog Maja 2012.

P.S.
Sindrom “sve sam znao jao” vise ne vredi komentirati.
Da, ti si jedini video slona u sobi, mi svi coravi do bola. Tako je lakse i tebi I “nama”.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana