Nauka| Obrazovanje| Planeta| Tehnologija

HAARP, radio talasi, radio amateri, zraci razni ...

Milan Novković RSS / 23.05.2014. u 20:53

HAARP je „egzotična" tema velikom broju ljudi po svetu. Prosto, HAARP se vrti oko elektromagnetike, a ona nije mnogo prisutna u opštem obrazovanju. Oko HAARPa se, zatim, vrte i neke cifre koje na prvi pogled i nenormalizovane zvuče kao izuzetno velike i rezultat svega je „asortiman" konspiracionih teorija koje periodično privlače više ili manje pažnje.

Želji za verovanjem u ove teorije pomaže i odsustvo želje za boljim znanjem iz fizike u širem smislu.

Sunce na Zemlju isijava oko 1 KW po kvadratnom metru (ja ću da zaokružujem cifre) i to je, ako se uzme u obzir da Sunce nije tačno iznad Srbije nego je pomereno prema ekvatoru, energija koja pada samo na Srbiju za koju bi bilo potrebno više od 10,000,000 HAARPova (deset miliona, da ne bude zabune sa zarezima)

HAARP20l.jpg 

Nadam se da će neka pojašnjenja i cifre ovde pomoći da se bar malo približimo, iako na popularniji način, fizici radio talasa i atmosfere.

Radio talasi, elektromagnetni talasi, svetlo, infracrvena svetlost, ultraljubičasti zraci, rendgenski ili X zraci ... to je sve jedno te isto u osnovnom fizičkom smislu - najkorektnije ime za njih je „elektromagnetni talasi" i nauka koja se njima bavi je elektromagnetika. Mnogi su čuli i za elektromagnetnu „silu", jednu od četiri sile koje poznajemo, pored gravitacije i dve nuklerane, jake i slabe. Sila je „nešto" čime dva entiteta utiču jedan na drugog i ima „nosioca". Nosioc elektromagnetne sile je foton. On nema masu mirovanja i ako mu niko ne „potpliće nogu" obično, pa u ogromnoj većini slučajeva, se kreće brzinom koju mi popularno poznajemo kao „brzina svetlosti", oko 300,000 Km u sekundi, i to je brzina svetlosti u vakumu, maksimalna brzina kojom nešto može da se kreće na ovom našem sadašnjem nivou znanja.

Evo ovde i prvog pojašnjenja gde zabluda dolazi čak i od ljudi koji pred svoje ime stavljaju prefixe Prof. Dr. - HAARP nije „akcelerator" elektromagnetskih talasa, ne ubrzava ih, pošto se oni već kreću maksimalnom brzinom, tj brzinom svetlosti, tj oni su svetlost.

Elektromagnetni talas ima frekvenciju. Što je frekvencija viša to jedan foton nosi više energije. Ono što su nama različite boje u vidljivoj svetlosti, npr, su različite frekvencije elektromagnetskih talasa. Crvena boja ima najmanju energiju po fotonu u vidljivom spektru, dok ljubičasta ima najveću energiju.

Energija fotona je direktno proporcionalna frekvenciji. Evo interesantnih odnosa:

    • Maksimalna HAARP frekvencija je 10 MHz (Megaherca, miliona promena stanja)

    • Mobilni telefoni isto zrače elektromagnetne talase na raznim frekvencijama ali ako zamislimo da je njihova frekvencija 1,000 MHz (sada idu i do 1,800) njihovi fotoni imaju 100 puta veću energiju od HAARP fotona. Oni još nisu dovoljno energični da nam direktno oštete tkivo, tj razbiju neke molekule, ali mogu blago da ga zagreju pa da pomalo pomere biohemiju u mozgu, uvetu ili slično. Zdravi nisu sigurno, iako nisu ni preterano štetni osim ako ne preterujemo sa telefoniranjem.

    • Foton zelene svetlosti što se „odbije" od lista neke biljke pa nam dođe u oko ima frekvenicuju od oko 600 THz (Terraherca, 600,000,000 Mhz) i oko 60,000,000 puta je energičniji od HAARP fotona. On još uvek (uglavnom) ne može da direktno pokida veze u molekulima u našem telu pa da nam nanese značajnu štetu.

    • Ultraljubičasti zraci već postaju opasniji, njih jako mnogo dolazi sa sunca ali ih se mnogo zaustavi u stratosferi, ozonskom omotaču, a rendgenski ili X zraci su jako opasni (u modernim aparatima ih ima jako malo i ne treba previše brinuti, stari aparati koje smo „isprobali" mi stariji su mnogo opasniji).

Ono što, naravno, ne treba zaboraviti je i broj fotona, pa tako količina energije koja „padne" na neko mesto - deo atmosfere, naše kože ili tela (ne zaustavi se svaki foton na površini našeg tela, neki se „zaustave" u našem telu, neki prođu kroz nas).

HAARP je sistem, radio predajnik (predajnik elektromagnetnih talasa), jedan, na Aljasci, snage 3.6 MW (megawata) i sa maksimalnom frekvencijom od 10 MHz, i niz prijemnih antena po svetu. HAARP energiju isijava preko antene. HAARP antena je usmerena i ne zrači energiju podjednako u svim smerovima nego je fokusira. „Pojačanje" HAARP antene je oko 31 dB, decibela, maximalno, verovanto na 10 MHz (tj ona nema podjednako pojačanje na svim frekvencijama) i u nekoliko smerova, 6 najverovatnije, ne svim.

31 dB je preko 1000 puta pojačanje (3 dB je duplo pojačanje snage) pa je efektivna energija HAARPa oko 5.1 GW (gigawata) ako ga poredimo sa predajnicima koji podjednako isijavaju energiju na sve strane, recimo kao Đerdap (ili malo više, nagađam).

Ova cifra više zbunjuje nego što objašnjava, ali se pojavljuje po dokumentima. Ona ne znači da je HAARP realni 5.1 GW predajnik, on je 3.6 MW predajnik i ne može dodatna snaga da se pojavi niotkuda. Nego cifra znači sledeće: da bi neki predajnik koji podjedanko emituje na sve strane napravio isto elektromagnetno polje na mestu koje je HAARP nanišanio taj predajnik bi morao imati snagu od 5.1 GW. Tj cifra je hipotetička, HAARP ne isijava tu snagu, to je teorijska snaga predajnika koji bi uradio isti posao kao HAARP a imao neusmerenu antenu.

Zamislimo da HAARP nanišani nebo iznad teritorije bivše jugoslavije, evo šta se dešava, otprilike:

    • Samo tih 3.6 MW je maksimum energije koja bi došla u region

    • Ne može da nišani baš toliko dobro, mnogo energije će još uvek otići i sa strane.

    • Ogromnu većinu će protraćiti u svakom slučaju, absorbovaće atmosfera, počevši tu od Aljaske, zemlja, a najviše će otići u svemir. Tj mali deo se odbije od jonosfere.

    • Talasi na ovoj frekvenciji ne mogu da dobace do naših krajeva površinom zemlje i prostiru se samo pravolinijski, iako mogu da se odbiju od jonosfere. Ali, snaga kojom oni „napadaju" jonosferu je oko 3 µW/cm² (oko 3 microwata po kvadratnom sentimetru). To je desetinama hiljada puta manje od elektromagnetne energije kojom sunce "napada" jonosferu. Recimo da je odnos 10,000 i da se sve na šta je jonosfera "odreagovala" odbilo ka zemlji. To bi impliciralo sledeće: ako je u "čudnom" danu temperatura u Beogradu skočila sa 5 na 35 stepeni, tj za 30 stepeni Celzijusa, HAARP je odgovoran za 0.003 stepena. U stvarnosti je mnogo manje od ovoga, redovima veličina, više gledaoce na tribinama greje zračenje dva golmana na fudbalskoj utakmici nego HAARP (golman je oko 150 W ako ništa ne radi, a više ako mora da se bacaka, zavisi od odbrane).

I tako, evo još par sitnica sa strane:

    • Jonosfera je izuzetno retka i beznačajna za termalnu dinamiku planete. Ona ide od otprilike 80Km visine pa do mnogo stotina kilometara, 650+. 100Km je neka nezvanična granica gde počinje „svemir", „prazan" prostor. Svemirske letilice kada se vraćaju na zemlju počinju da osećaju da uopšte nešto postoji od atmosfere tek oko 100-120 Km, a i to samo zato što se kreću jako brzo, prva svemirska brzina je 6.9 Km/sec i tek ispod toga letilica "pada" na zemlju.

• Kubni metar vazduha pri zemlji je težak oko 1.2 Kg (zavisi od temperature) a u najgušćim delovima jonosfere samo oko 0.00005 Kg. Na 300 Km iznad zemlje, ova težina je ispod 0.0000000001 Kg. Jonosfera i ima jone zato što je ovako retka - ultraljubičasti zrak, npr, udari u atom azota ili kiseonika, izbije im jedan elektron pa sad imamo dva jona, negativni elektron i pozitivno naelektrisani ostatak atoma. Oni bi, jadni, da se ponovo spoje, ili da se spoje sa nekim drugim jonom suprotnog naelektrisanja, ali sve je toliko retko da nije lako naći partnera. Na kraju se rekombinuju, sastanu u neutralnom atomu, ali taj proces traje mnogo duže nego u gušćim slojevima atmosfere pa zbog viška jona imamo jonosferu.

HAARP antena je onako velika zbog frekvencije od 10 Mhz. Slična antena za frekvencije mobilnih bi, na 1,800 MHz (1.8 GHz), isti učinak davala kada bi bila oko 180 puta manja u svakoj od 3 dimenzije, otprilike:

    • HAARP antena je oko 33 hektara, ili 330,000 m2.

    • Identičan učinak na 1.8 GHz be davala antena na površini od 330,000 / 180 / 180 = 10 m2.

Zašto HAARP ne radi na ovako visokim frekvencijama umesto da troši desetine miliona na antenski sistem:

    • Zato što atmosfera mnogo brže absorbuje energiju visokih frekvencija pa bi već tu u lokalu veliki deo bio absorbovan.

    • Dramatično manje bi se odbilo od jonosfere, skoro ništa, tj sve što bi dotle došlo bi otišlo u svemir

    • Jako, jako malo bi se ipak odbilo i to malo energije radio talasa što bi došlo do površine okeana za, recimo, komunikaciju sa podmornicama, bi se slabilo, kako prodre u vodu, otprilike, brzinom od 10 puta na svakih 5 metara na frekvenciji od 10 MHz, HAARPovoj, a brzinom od, jako grubo nagađam, milijardama puta većom na 1.8 GHz pa bi podbornica morala da dođe na površinu da bi uopšte komunicirala.

Korišćenje visokih frekvencija bi bilo besmisleno. Tj one bi samo grejale prve milimetre vode, kao mikrotlasna, a pošto su snage neverovatno male to grejanje ne može da se meri koliko je malo.

Ovaj poslednji bullet point je besmislen nego sam na „uvrnut" način došao do toga da je jedna od primena HAARP istraživanja kako komunicirati sa podmornicama, HAARP frekvencije su, možda, maksimalne frekvencije koje ima misla probati u ovu svrhu, a komuniciranje sa podmornicama u udaljenim delovima sveta je od ogromnog strateškog značaja.

Trivije:

    • Radio Beograd je još 70-tih, mislim, imao predajnik od 2 MW na srednjim talasima, iako je antena imala mnogo manje pojačanje (bila omnidirekcionalna, valjda, iako većinu energije zračila nisko prema horizontu)

    • Hvalisanje (neka zažmure oni što ne voli hvalisavce): Akademski Radio Klub pri ETF-u u Beogradu, YU1EXY, je krajem sedamdesetih pravio pojačala od preko 4 KW i fazirane sisteme na 7 MHz, ja sam „visio" sa nekoliko ortaka na projektima, osvajao (ovo sad ceo klub, ne samo nas nekoliko) svetska prvenstva u najprestižnijim kategorijama i postavljao svetske recorde. Sve sa malo novca i dosta materijala sa otpada sa Karaburme i možda još nekih kojih se više ne sećam. Ako je HAARP koštao 250 miliona dolara i neko ga želi a nema toliko novca znam ja ljude, pa ako su otpadi još uvek na mestu ili tu negde, koji bi to rado odradili za samo šačicu miliona. Cena struje ni pljeskavice kod „Trovača" (preko puta ETF-a onomad), pa večere u Domovini, Žagubici i Orašcu nisu uključeni. To nam je bio krug kretanja i da nije bilo mnogo žena na tehničkim univerzitetima, pa KST-a, možda ja ne bih imao više prilika da padam u nesvest gledajući kako mi se žene porađaju. Šalim se, išao sam i ja na džezove i slično po Beogradu, kada mi dragi Trsteničani ne bi tamburali po radio klubu, samo ne smem da kažem da me ne bi Pape i slični propitivali :-)

A Sunce?! Ja, najčešće, kada mi zatreba da se podsetim koliko sam mali pustim nekog Baha i setim se kako Zemlja juri kroz svemir brzinom od oko 30 Km/sec oko sunca pa 220 Km/sec sa Suncem oko centra naše galaksije.

I sve to dok Sunce greje zemlju snagom od oko 180 PW (Petawatts). Trećina se dobije u svemi pa se 120 PW, obruši na zemlju, 120,000,000,000 MW i to je oko 33,333,333,333 HAARPova, a naš je HAARP jedan.

A šta je tu naš deo, srpski? Nešto preko 10,000,000 HAARPova i od toga se oko 10,000 obrušilo na Prigrevicu, selo sa manje od 5,000 stanovnika.

Tužan zaključak je da su energije koje mi možemo da kontrolišemo pa tako priuštimo da se borimo protiv prirode zanemarljivo male i da nemamo drugog izbora nego da koristimo i pamet.



Komentari (131)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Filip2412 Filip2412 21:00 23.05.2014

...

Hvala na detaljima bas me zanima procitacu kasnije na-te-na-ne... jel se tako pravilno pise?

A za poplave je svaki pismeni patriota vec ukapiro da je kriva bradata zena a ne HAARP, malo slabije pratis trendove.

Sto se tice kratkorocnog modifikovanja klime, za ovo sam cuo da postoji i da radi delimicno uspesno: Cloud seeding
Milan Novković Milan Novković 21:03 23.05.2014

Re: ...

jel se tako pravilno pise?

Došao si kod "stručnjaka" za razni jezici i književnost, iako to na ovom blogu nije bitno
inco inco 21:03 23.05.2014

Re: ...

Filip2412
A za poplave je svaki pismeni patriota vec ukapiro da je kriva bradata zena a ne HAARP, malo slabije pratis trendove.


Ti ne pratiš trendove, kolega. Kriv je bog, samo nije još utvrđeno koji od dve i kusur hiljade dokumentovanih božanstava. Kad se utvrdi, Vučić će njega u aps!
Filip2412 Filip2412 21:12 23.05.2014

Re: ...

inco
Kriv je bog
To se slazem, Bog je uvek kriv za sve. Ali je dobronameran. Pa Amfilohije bre, posto je on sa Bogom malo intimniji, objasnio neke detalje... sve je zato sto se ovaj mnogo iznerviro kad je vido bradato musko u aljini sto se predstavlja da je zensko.

Ja kad sam cuo da je Bog gledo Evroviziju usro sam se od panike jer sam mislio da to nije bitno i totalno sam ignorisao dogadjaj. Sad trazim jer negde ima da se ta priredba daunloaduje.
Milan Novković Milan Novković 21:13 23.05.2014

Re: ...

Sto se tice kratkorocnog modifikovanja klime, za ovo sam cuo da postoji i da radi delimicno uspesno: Cloud seeding

Da, i po asocijaciji sa ovim tehnikama mnogi HAARPu pripisuju razne klimatske "moći".
inco inco 21:21 23.05.2014

Re: ...

Milan Novković
Da, i po asocijaciji sa ovim tehnikama mnogi HAARPu pripisuju razne klimatske "moći".


Što se 'modifikacija' vremena tiče, ima nešto mnogo gore od HAARP-a čemu se pripisuju moći bez ijedne trunke naučnog dokaza (štaviše sve ukazuje na suprotno) - protivgradnom vatrometu i topovima. HAARP-om se zanimaju neobrazovane i lakoverne mase, spomenutim vatrometima se tupave države (srećom vrlo mali broj) zajebavaju o debelom trošku poreskih obveznika.
8c_competizione 8c_competizione 21:28 23.05.2014

Re: ...

Sto se tice kratkorocnog modifikovanja klime, za ovo sam cuo da postoji i da radi delimicno uspesno: Cloud seeding


koliko sam cuo, funkcionise dobro po arapskim zemljama. kod Amera cak mozes i da narucis ;o)

znam pouzdano da je Masinac u Bgdu imao ideju i da je projekat nudjen Ministarstvima pre mnogo godina. trazili su samo da im daju neki od "garaziranih" Galebova ili Orlova, prakiranih kod Muzeja Zrakoplovstva. nisu dali
blogovatelj blogovatelj 22:01 23.05.2014

Re: ...

procitacu kasnije na-te-na-ne... jel se tako pravilno pise?


Piše sa pravilno na tenane, ako se ne varam.
jkt2010 jkt2010 08:52 24.05.2014

Re: ...

na-te-na-ne... jel se tako pravilno pise?

Da, japanskom latinicom. Samo ne znam sta znaci...
milos_mijatovic milos_mijatovic 13:44 24.05.2014

Re: ...

inco
Filip2412
A za poplave je svaki pismeni patriota vec ukapiro da je kriva bradata zena a ne HAARP, malo slabije pratis trendove.


Ti ne pratiš trendove, kolega. Kriv je bog, samo nije još utvrđeno koji od dve i kusur hiljade dokumentovanih božanstava. Kad se utvrdi, Vučić će njega u aps!


Не брате, људи су сами криви. Видиш што збори учена, седа глава:

[url=http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2014&mm=05&dd=24&nav_category=12&nav_id=852339][/url]
inco inco 21:09 23.05.2014

Voja Antonić o HAARP-u

Već sam kačio, al' ima i solidna prezentacija Antonića na tu temu (doduše mal'ko površno al' mnogi ljudi radije gledaju no što čitaju so...):



Počinje negde oko 01:05:45.
uros_vozdovac uros_vozdovac 21:28 23.05.2014

ja sam kućni wifi

namestio ovako
SSID: HAARP
Encryption: none

i niko da se nakači
inco inco 22:14 23.05.2014

Re: ja sam kućni wifi



Fenomenalna ideja! Treba porenuti projekat: 'Free internet for smart people' i tako imenovati sve nezaštićene AP-ove... Mada se bojim da bismo vrlo brzo čitali tekst u Kurviru 'Sve više HAARP antena u Srbiji'
uros_vozdovac uros_vozdovac 22:37 23.05.2014

Re: ja sam kućni wifi

inco


Fenomenalna ideja! Treba porenuti projekat: 'Free internet for smart people' i tako imenovati sve nezaštićene AP-ove... Mada se bojim da bismo vrlo brzo čitali tekst u Kurviru 'Sve više HAARP antena u Srbiji'


s.dj s.dj 22:39 23.05.2014

Re: ja sam kućni wifi

uros_vozdovac
namestio ovako
SSID: HAARP
Encryption: none

i niko da se nakači


Hvala komšija!
milisav68 milisav68 23:05 23.05.2014

Re: ja sam kućni wifi

inco

'Free internet for smart people'

Mreža za pismene.
mija12 mija12 11:00 24.05.2014

Re: ja sam kućni wifi

Koliko dobro :). Bas sam se ismejao
milojep milojep 21:54 23.05.2014

Yellow Submarine

Ovaj poslednji bullet point je besmislen nego sam na „uvrnut" način došao do toga da je jedna od primena HAARP istraživanja kako komunicirati sa podmornicama, HAARP frekvencije su, možda, maksimalne frekvencije koje ima misla probati u ovu svrhu, a komuniciranje sa podmornicama u udaljenim delovima sveta je od ogromnog strateškog značaja.


Trenutno nema smislenijeg odgovora!

a_jovicic a_jovicic 20:02 25.05.2014

Re: Yellow Submarine

milojep
Ovaj poslednji bullet point je besmislen nego sam na „uvrnut" način došao do toga da je jedna od primena HAARP istraživanja kako komunicirati sa podmornicama, HAARP frekvencije su, možda, maksimalne frekvencije koje ima misla probati u ovu svrhu, a komuniciranje sa podmornicama u udaljenim delovima sveta je od ogromnog strateškog značaja.


Trenutno nema smislenijeg odgovora!


... i to (čak i da radio-talasi ne prodru na veliku dubinu, podmornica već na periskopskoj dubini može da primi poruku) ... i istraživanja spread spectrum-a (tj. frequency hopping-a ... gde je korisna informacija ispod nivoa šuma ... prilično nezgodno kako za presretanje tako i ometanje ... a opet vojno vrlo značajno ne samo za podmornice nego kompletnu C4ISR infrastrukturu) ... i istraživanje propagacije GPS signala (što manji poremećaji signala, to preciznija pozicija) ... pa i ustraživanje uticaja "meteorske kiše" na sve gore navedeno.

Ovakvih ovozemaljskih koristi od proučavanja jonosfere ima toliko da im se projekat verovatno do sada višestruko isplatio ... a još je bio i dovoljno javan da možda nije ni bilo potrebno "poturiti" teorije zavere kako bi se dokono gradjanstvo zamajavalo SF glupostima (k'o "onomad" sa UFO-ima posle pada balona u Rozvelu) al' se naš'o neki njihov Ilija Čvorović (a vidim da i mi imamo prilično "talentovanih" )


Vrlo pristojan tekst u Politici ... "Harpovanje Srbije"

... И управо на том неразумевању науке и технологије обичних људи аутори су вешто заиграли. Теслу и остале научне ауторитете ставили су у исту раван с теоретичарима завере који појачавају теорију о ХААРП-у на ниво да чак може да контролише и мисли и да утиче на расположење људи. У филму се појављују и стручњаци који су радили на ХААРП систему на Аљасци, али је вешта монтажа направила од њих људе који „крију страшну тајну од човечанства”. После сваке њихове полуреченице уследиле су изјаве неколико теоретичара завере који су добијали по неколико пута више простора.

Примера ради, кад прави стручњак за ХААРП каже „први пут чујем за јоносферско ратовање”, одмах се појављују оспорени ауторитети који тврде да тако нешто постоји. Дакле, вештом манипулацијом обманути су људи који су само желели да чују нешто о наводној некој другој манипулацији.

И уопште та манипулација људима од стране самих теоретичара завере не може се приписати „жељи за спознајом”, како они тврде. Најбољи пример за то је можда недавно вест да су „Уједињене нације признале кемтрејлс”. Кемтрејлс је, уз ХААРП, најомиљенија теорија завере у Србији, а означава наводно систематско запрашивање становништва из авиона с циљем контроле и измене времена у сврху заштите пољопривреде и усева због глобалног загревања ...


A da ne ostanem dužan u vezi meteo-priče ... Atmosfera nikako nije jedini faktor koji utiče na meteorološke prilike ... možda je čak mnogo značajniji "okeanski" faktor nego sama atmosfera ... Količina vodurine koja se nakupi u atmosferi i formira ciklon, više zavisi od temperature okeana nego "rupa" u slojevima atmosfere. Nije više uopšte sporno da li globalno zagrevanje postoji ... pitanje je samo uzrok ... čovekova aktivnost ili Milankovićevi ciklusi. Nevolja sa tim je što koji stepen više se zagreje okeanska površina, to nezgodniji uragan, tajfun ... ili prosto rečeno ciklon strefi kopno. Situacije poput ove koju smo upravo pretrpeli će pre biti češće, nego redje ... tako da to što je ovo bila "biblijska nepogoda" ne znači da sledeća neće biti još gora. Jednostavno, već par hiljada godina imamo previše pitomo vreme na ovoj našoj plavoj lopti da je možda došlo vreme da nam planeta priredi ono što je već više puta činila od svog postojanja ... Prvo izrazito nestabilno vreme sa velikim temperaturnim rasponima, onda usporavanje morskih struja i na kraju ulazak u novo ledeno doba.

Prema tome man'te se HAARP-a i Chemtrails-a nego daj da sredjujemo vodotokove i nabavljamo mehanizaciju i čamce pre nego što nas opet spopadne neki ciklon ... i svakako "vaskrsnuće" Civilne Zaštite pošto sa našim političarima sreće imati nećemo do nastupanja sledećeg ledenog doba (za kojih stotinu-dve godina)
expolicajac expolicajac 21:57 23.05.2014

Pošto sam harpovan

Neću da čitam da me ne zaraziš.

P.S. Da budem sasvim jasan. Ako Srbija želi da sačuva Srbe, sledećih 20 godina svaki naraštaj Srba mora da izučava samo prirodne nauke. Zabraniti predmet Istoriju. Sve relevantne i matejalne dokaze o istorijskim događajima arhivirati i čuvati pod nadzorom "specijalne policije". Kada prođe 20 godina otvoriti arhiva, pa ako neko ima želju da čita neka ćita i tumači. Ali mislim da će to biti "OUT".
ŽIVELA SRBIJA
milojep milojep 22:01 23.05.2014

Re: Pošto sam harpovan

Ako Srbija želi da sačuva Srbe, sledećih 20 godina svaki naraštaj Srba mora da izučava samo prirodne nauke


U prelaznom periodu i matematika je sasvim dovoljna!

Živela Srbija!
expolicajac expolicajac 22:03 23.05.2014

Re: Pošto sam harpovan

milojep
Ako Srbija želi da sačuva Srbe, sledećih 20 godina svaki naraštaj Srba mora da izučava samo prirodne nauke


U prelaznom periodu i matematika je sasvim dovoljna!

Živela Srbija!

Pa kada sam ti video palac sve mi je bilo jasno
ŽIVELA SRBIJA
Milan Karagaća Milan Karagaća 22:12 23.05.2014

Re: Pošto sam harpovan

expolicajac
Neću da čitam da me ne zaraziš.

P.S. Da budem sasvim jasan. Ako Srbija želi da sačuva Srbe, sledećih 20 godina svaki naraštaj Srba mora da izučava samo prirodne nauke. Zabraniti predmet Istoriju. Sve relevantne i matejalne dokaze o istorijskim događajima arhivirati i čuvati pod nadzorom "specijalne policije". Kada prođe 20 godina otvoriti arhiva, pa ako neko ima želju da čita neka ćita i tumači. Ali mislim da će to biti "OUT".
ŽIVELA SRBIJA

Ovo je najpametniji predlog i ja bih ga proširio na celi region.
Jedino tako Srbija a i drugi mogu da ožive.
ŽIVELA SRBIJA, ŽILELI I OSTALI.
Milan Karagaća Milan Karagaća 22:13 23.05.2014

Re: Pošto sam harpovan

U prelaznom periodu i matematika je sasvim dovoljna!

da i malo ekonomije i etike
milojep milojep 22:17 23.05.2014

Re: Pošto sam harpovan

Milan Karagaća
U prelaznom periodu i matematika je sasvim dovoljna!

da i malo ekonomije i etike

Sve to je u matematici! eventualno bih istakao logiku kao podvarijantu!
milojep milojep 22:18 23.05.2014

Re: Pošto sam harpovan

Pa kada sam ti video palac sve mi je bilo jasno

kakav palac?
expolicajac expolicajac 22:27 23.05.2014

Re: Pošto sam harpovan

milojep
Pa kada sam ti video palac sve mi je bilo jasno

kakav palac?

Ne sećam se na kom blogu si objavi sliku svoje ruke. Moj odogovor je bio da ne ulazeći u dalju analizu hiromantije mogu da zaključim da si čovek koji nikada ne laže. Na to sam mislio. Ako se sećaš gde je to bilo linkuj.
milojep milojep 22:42 23.05.2014

Re: Pošto sam harpovan

expolicajac
milojep
Pa kada sam ti video palac sve mi je bilo jasno

kakav palac?

Ne sećam se na kom blogu si objavi sliku svoje ruke. Moj odogovor je bio da ne ulazeći u dalju analizu hiromantije mogu da zaključim da si čovek koji nikada ne laže. Na to sam mislio. Ako se sećaš gde je to bilo linkuj.


Mislim da sam se setio ali to nije bila moja ruka bilo je nešto sa tetovažom gde je pisalo Sonja!
U svakom slučaju u pravu si , nikada ne lažem
Ribozom Ribozom 23:40 23.05.2014

Re: Pošto sam harpovan

expolicajac


P.S. Da budem sasvim jasan. Ako Srbija želi da sačuva Srbe, sledećih 20 godina svaki naraštaj Srba mora da izučava samo prirodne nauke. Zabraniti predmet Istoriju.


A sta cete s nama koji smo ucili onu komunjarsku istoriju?
I da...red bi bio da nam jedan policajac (ops, milicajac) postane ministar prosvete.
Pa nek' ide zivot.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:48 24.05.2014

Re: Pošto sam harpovan

milojep
Milan Karagaća
U prelaznom periodu i matematika je sasvim dovoljna!

da i malo ekonomije i etike

Sve to je u matematici! eventualno bih istakao logiku kao podvarijantu!


ja odavno pričam da bi matematiku trebalo uvesti kao obavezan deo prijemnog na svim fakultetima, pa makar to bila i istorija umetnosti.
expolicajac expolicajac 08:57 24.05.2014

Re: Pošto sam harpovan

Ribozom
expolicajac


P.S. Da budem sasvim jasan. Ako Srbija želi da sačuva Srbe, sledećih 20 godina svaki naraštaj Srba mora da izučava samo prirodne nauke. Zabraniti predmet Istoriju.


A sta cete s nama koji smo ucili onu komunjarsku istoriju?
I da...red bi bio da nam jedan policajac (ops, milicajac) postane ministar prosvete.
Pa nek' ide zivot.

Zaboravio si da ja ikao sam lud nisam glup.
p.s. Možda sam i glup al ne primećujem pa mi je lakše, ali je zato tebi teže. I to je neka vajda.
Ribozom Ribozom 17:56 24.05.2014

Re: Pošto sam harpovan

expolicajac
Zaboravio si da ja ikao sam lud nisam glup.

Zao mi je sto si moj komentar pogresno shvatio. Ja ne mislim da si glup, i ne smejem se vicevima o policajcima jos od 2000 g. Kritikovao sam tvoj stav da se istorija u skolama zabrani.

p.s. Možda sam i glup al ne primećujem pa mi je lakše, ali je zato tebi teže. I to je neka vajda.


Evo da priznam, ne razumem ovu tvoju stilsku figuru, i ne razumem sta je, ustvari Milan hteo da objasni blogom, i ne razumem cemu ovoliko tapsanje Milanu za blog koji nista ne objasnjava, i koja je svrha...al' moji su intelekktualni kapaciteti ograniceni i priznajem...i pola mi se prasta.

a_jovicic a_jovicic 20:13 25.05.2014

Re: Pošto sam harpovan

expolicajac

Pa kada sam ti video palac sve mi je bilo jasno
ŽIVELA SRBIJA

Šta ti je "profesionalna deformacija" ... nemož' ex bez papilarnih linija i daktiloskopije ko ni ja bez KIS-ova i podmornica.

SLUŽIMO NARODU!
(Troll ... i srećan "Dan mladosti" onima koji slave)
blogovatelj blogovatelj 22:00 23.05.2014

Opasno je sve to

srdjan.pajic srdjan.pajic 22:13 23.05.2014

protivgraadne rakete

Ja sam se iznenadio kad sam onomad pričao sa kumom, koji je po nacionalnosti Teksašanin, kad mi je rekao da nikad uživotu nije čuo za protivgradne rakete. Prvo sam mislio da je to ono tipično: Ameri ne znaju ništa, niočemu, geografiju, istoriju. Ali onda sam pročitao negde da je gadjanje oblaka protivgradnim raketama totalna glupost, zasnovana na nekakvoj kvazinauci, uz kompletno odsustvo evidentnih podataka da ima bilo kakvo korisno dejstvo, u smislu odbrane od grada. Tako da se protivgradne rakete ovde uopšte ne koriste, već decenijama.



inco inco 22:20 23.05.2014

Re: protivgraadne rakete

srdjan.pajic
Tako da se protivgradne rakete ovde uopšte ne koriste, već decenijama.


Pa napisah gore - teško je za poverovati koliko ljudi zaista misli da su protivgradne rakete išta drugo do vatromet. Ima i meta-studija koje su dokazale da iste nemaju ama nikakvog efekta na gradonosne oblake, al' aj' ti to objasni Srbinu. A to papreno košta...

Kapiram ja da je nekada čovek, nemoćan pred prirodom, smišljao razne načine to cope with it, od dodola/anti-dodola do kvazi-tehnoloških igračaka al' onaj ko je smislio i popularisao 'protivgradne' topove i rakete zaslužuje da mu se ime upiše zlatnim slovima u istoriji masovne obmane (bar na malom parčetu planete) odmah posle onih koji su se setili da prodaju destilovanu vodicu kao lek.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:32 23.05.2014

Re: protivgraadne rakete

Ima i meta-studija koje su dokazale da iste nemaju ama nikakvog efekta na gradonosne oblake, al' aj' ti to objasni Srbinu. A to papreno košta...


Ih, Srbinu. Pa te rakete koriste i Rusi.
inco inco 22:36 23.05.2014

Re: protivgraadne rakete

srdjan.pajic
Ih, Srbinu. Pa te rakete koriste i Rusi.


Pa Rusi su braća, takoreći Srbi... Jedno vreme pokušavao da nađem koje države iz budžeta sponzorišu te vatromete i našao da to rade samo Srbija i Rusija - imaš nešto naivnih entuzijasta koji iz svog džepa ili na lokalnom nivou pucaju u oblake po Rumuniji i Francuskoj, i tu se otprilike lista završava.

Pitanje je samo ko je koga navukao na taj snake oil - mi Ruse, il' Rusi nas?
milojep milojep 22:52 23.05.2014

Re: protivgraadne rakete

hoochie coochie man
Pa Rusi su braća, takoreći Srbi... Jedno vreme pokušavao da nađem koje države iz budžeta sponzorišu te vatromete i našao da to rade samo Srbija i Rusija


Zanimljivo je da je sustav obrane od tuče ubrzano počela napuštati i Rusija, iz koje se ta metoda zapravo i proširila na istočnoeuropske zemlje. Obranu od tuče iz svojih proračuna financiraju još samo Makedonija, Srbija i Crna Gora i Hrvatska. Susjedne Slovenija i Mađarska još su prije deset godina odustali od metode koju međunarodni stručnjaci smatraju potpunim gubitkom novca.



zna li neko širu priču o srebro-jodidu ili nešto slično? Rusi to bacaju iznad gradova protiv kiše?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:59 23.05.2014

Re: protivgraadne rakete


Ja znam za sporenja ima fajde nema fajde, ko je u pravu, bem li ga.
Kad su već ovi bogatiji, a koji na poljoprivredu izdvajaju nenormalno mnogo, ne žale baš, to izbacili, biće da od toga ipak fajde nema.

Teorija je da se raketama izbacuje taj srebrojodid, da njegove čestice služe kao mesta oko kojih se formiraju ledeni agregati, a pošto je tih čestica mnogo onda se formira ogroman broj tih agregata a samim tim su oni manji nego kad se formiraju spontano.
Ti mali ledeni agregati padaju, a prilikom prolaska kroz toplije slojeve oni se, obzirom da su mali, tope, i tako na zemlju pada kiša umesto grada.
E sad radi li sve to....?
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:09 23.05.2014

Re: protivgraadne rakete

hoochie coochie man
Pa Rusi su braća, takoreći Srbi... Jedno vreme pokušavao da nađem koje države iz budžeta sponzorišu te vatromete i našao da to rade samo Srbija i Rusija


Zanimljivo je da je sustav obrane od tuče ubrzano počela napuštati i Rusija, iz koje se ta metoda zapravo i proširila na istočnoeuropske zemlje. Obranu od tuče iz svojih proračuna financiraju još samo Makedonija, Srbija i Crna Gora i Hrvatska. Susjedne Slovenija i Mađarska još su prije deset godina odustali od metode koju međunarodni stručnjaci smatraju potpunim gubitkom novca.


Pa mi smo uvek bili veći Rusi i od samih Rusa
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:11 23.05.2014

Re: protivgraadne rakete

Ja znam za sporenja ima fajde nema fajde, ko je u pravu, bem li ga.
Kad su već ovi bogatiji, a koji na poljoprivredu izdvajaju nenormalno mnogo, ne žale baš, to izbacili, biće da od toga ipak fajde nema.


Juče me baš sastavio grad kad sam se vraćao kući sa posla, morao sam kolima da zadjem kod komšije na imanje jer je on jedini imao drvo sa krošnjom pogodne veličine. Jedva sam se spasao.

Još sam snimio da dolazi, i prvo se zavukao na benzinsku pumpu. Medjutim, krenula samo da lije kiša, čekao 15 minuta, da vidim da li su isključili haarp, i reko, dobro je, prošla opasnost. Samo što sam odmakao dve ulice odatle, počele da padaju ledene kokoške sa neba.

LINK
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:24 23.05.2014

Re: protivgraadne rakete

Pa mi smo uvek bili veći Rusi i od samih Rusa


Čuvari rustva :)
Ma nema to veze sa rusofilstvom, inercija neka valjda.
Ili lenjost da se nešto menja.
Uglavnom, ako bi pokušao da mojim komšijama kažeš da rakete ne pomažu, pomislili bi da si lud, da ih mrziš, ili da iz nekog drugog razloga želiš da ih uništiš.
Oni u to veruju bez ikakve rezerve.


Samo što sam odmakao dve ulice odatle, počele da padaju ledene kokoške sa neba.

Eto, tako vam i treba kad nemate rakete :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:26 23.05.2014

Re: protivgraadne rakete

Čuvari rustva :)
Ma nema to veze sa rusofilstvom, inercija neka valjda.
Ili lenjost da se nešto menja.
Uglavnom, ako bi pokušao da mojim komšijama kažeš da rakete ne pomažu, pomislili bi da si lud, da ih mrziš, ili da iz nekog drugog razloga želiš da ih uništiš.
Oni u to veruju bez ikakve rezerve.


Ma, sve je u redu, to smo mi. Nego, jel postoji uopšte neka alternativa za borbu protiv grada? (ovde verovatno koriste vračeve, potomke velikog poglavice Niwot-a)
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:29 23.05.2014

Re: protivgraadne rakete

Nego, jel postoji uopšte neka alternativa za borbu protiv grada?


Mislim da ne.
Jedini uspešan metod su protivgrande mreže. Namenskim mrežama se prekriju usevi.
Drugi je da država umesto što kupuje rakete i plaća svu logistiku, tim parama subvencioniše osiguranje useva da bi seljaci plaćali manje premije.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:32 23.05.2014

Re: protivgraadne rakete

Eto, tako vam i treba kad nemate rakete :)


Ko bre nema rakete?!

United Launch Alliance. (domaća firma )

(doduše, motore uvoze od Rusa, valjda od ražalovanih protivgradnih raketa, ne znam šta će sad kad nam je Putin uveo sankciju. Verovatno će Elon Musk da im uzme deo monopola.)
ranoranilica ranoranilica 00:24 24.05.2014

Re: protivgraadne rakete

hoochie coochie man


Teorija je da se raketama izbacuje taj srebrojodid, da njegove čestice služe kao mesta oko kojih se formiraju ledeni agregati, a pošto je tih čestica mnogo onda se formira ogroman broj tih agregata a samim tim su oni manji nego kad se formiraju spontano.
Ti mali ledeni agregati padaju, a prilikom prolaska kroz toplije slojeve oni se, obzirom da su mali, tope, i tako na zemlju pada kiša umesto grada.
E sad radi li sve to....?


U mom kraju radi. Odlično znam kako izgleda zvuk ispaljivanja protivgrdane rakete. Kad god najave grad, dežurna služba ispali 5-6 raketa i sve prođe samo s kišom. Grad nije pao bar 15 i više godina. A samo 2o-tak km dalje bi razbio svu letinu jer lokalna služba nije imala zaliha raketa kad je trebalo.
dr.wagner dr.wagner 15:59 24.05.2014

Re: protivgraadne rakete

... dan

-A crkvena zvona ... to ništa ...???
... ja sam fakat čitao krive knjige ...


Wagner
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:03 24.05.2014

Re: protivgraadne rakete

Odlično znam kako izgleda zvuk ispaljivanja protivgrdane rakete.


Znam i ja, veruj mi.
Vrlo dobro znam pošto mi mnogo toga, sve, zavisi od toga hoće li pasti grad ili neče.
Sa agrotehnikom se nekako snalazim ali bogotehnika nije u mojoj nadležnosti.
Da li radi?
Nemam pojma, znam za situacije kad je praštalo od granata a grad ipak sve uništi.
Znam i za situacije kad je posle kanonade pala ozbiljna kiša ali bez grada.
Šta bi bilo da nije bilo kanonade ne zna se, možda bi i tad pala samo jaka kiša.
Tako da, ko veruje veruje, čvrstih dokaza nema, a da povoljno deluje na psihu seljaka deluje. Eto neke fajde.

-A crkvena zvona ... to ništa ...???


To je tek delić
Deluje i hleb i so stavljen na trpezu (okrugao nizak stočić) u dvorištu.
Kaput u kome venčala najmlađa snajka u kuči (pa neka je to bilo i pre 50 godina) se iznese u dvorište i on sprečava grad.
Sekira sa okrenutim oštricem na gore je takođe vrlo delotvorna.
Dozivanje umrlih ne prirodnom smrću (grad je đavolja a ne božoja volja, a oni, pošto nisu umrli prirodnom smrću, mora da su sa đavolima sad) i molbe njima da grad vode na drugu stranu, uspeva ako pokojnici poslušaju.
To izgleda ovako:
"Milivoje potopniče vodi kolo naokolooooo!!!"
Mulivoj je inače komšija koji se nekada davno utpio.
I pazi sad, najdelotvornija stvar, ne zezam se, zaista se to radilo.

Gola žena trči sa sekirom po dvorištu, voćnajku, i doziva te stradale.
Narvno, nema toga više, ali sve se to radilo u pokušaju da se grad spreči.


Jukie Jukie 22:19 23.05.2014

Ok, napredujemo

Sve do slike sam pratio a zatim kreće random skrolovanje gore i dole
dakle, za nas sa podebljim IOP-om za fiziku:
Haarp je posebna vrsta antene koja štrcka neke zrakove u atmosferu i to nekako uništava neki sloj (ozon?) ali na svu sreću većina tih zrakova ode u svemir
Sad nedostaje deo gde bih, da sam razumeo, naveo šta će nam haarp uopšte, i zašto jednostavno lepo ne živimo i bez njega kao npr. ljudi u Moglijevo vreme
omega68 omega68 23:48 23.05.2014

Re: Ok, napredujemo

šta će nam haarp uopšte

У нордијској митологији ХААР јесте једно од Одинових имена и значи НАПАДАЧ, АГРЕСОР...
Случајно?
blogovatelj blogovatelj 05:12 24.05.2014

Re: Ok, napredujemo

Случајно?


Kakvi slučajno. Namerno brale, na mer no.

alselone alselone 07:38 24.05.2014

Re: Ok, napredujemo

Случајно


Meni je super kod teoreticara zavere sto oni u svemu vide znakove. Vide tajne simbole, tajne sifre, tajna imena, tajna rukovanja, kao da konstantno zive u filmu Indijana Dzons.
Razgovor zaverenika o zavladavanju svetom:
- Hajde da se mi najbogatiji organizujemo i napravimo tajno drustvo koje ce zavladati svetom!
- Hajde!
- Hajde da napravimo logo!
- ?! o.O

Sto se tice korelacija u imenima - na svetu ima toliko jezika i toliko reci da za bilo koji termin moze da se pronadje slicna rec u nekom od jezika i izvede cela prica od toga.
niccolo niccolo 09:32 24.05.2014

Re: Ok, napredujemo

Sto se tice korelacija u imenima

Ja da doprinesem ovom razgovoru još jednim Haarom...
omega68 omega68 09:47 24.05.2014

Re: Ok, napredujemo

blogovatelj

A rekao si da više nećeš da mi se penješ na onu stvar?
Jukie Jukie 09:56 24.05.2014

Re: Ok, napredujemo

alselone
Meni je super kod teoreticara zavere sto oni u svemu vide znakove. Vide tajne simbole, tajne sifre, tajna imena, tajna rukovanja, kao da konstantno zive u filmu Indijana Dzons.

I svaka glupost se često smatra "zaverom" otprilike kao da postoji zavera da kad odeš u pekaru oni neće da ti daju hleb ako ti ne uzmu tvoje pare, wow

Mnoge od "zamisli šta rade!" stvari koje sam čuo su u suštini normalni načini na koje se vodi trgovina/preduzeće a ne pokušaji da moćne sadiste namerno muče jadnog malog čoveka i kažu buahaha

omega68 omega68 09:59 24.05.2014

Re: Ok, napredujemo

na svetu ima toliko jezika

Ali su svi potekli od sanskrta a on od srpskog.
To je potvrdio Kljosov jer je dokazao da su ljudi krenuli iz Lepenskog Vira, stigli do Irana i Indije gde su ostavili sanskrt pa se vratili do Helma i otišli do zapadne Evrope.Dokazano je da su i nemački i engleski i francuski jezici mnogo mlađi od snskrta a da je srpski skoro identičan pa se smatra da je on bio autohton u Lepenskom Viru kao i danas na prostoru Srbije.
Molio bih da autošovinističke porive koji će da ti se jave zadržiš za sebe i da tim duhovitostima zabaviš članove uže familije.
kukusigameni kukusigameni 10:32 24.05.2014

Re: Ok, napredujemo

omega68

El reko nešto za jermenski jezik?
alselone alselone 12:25 24.05.2014

Re: Ok, napredujemo

Molio bih da autošovinističke porive koji će da ti se jave zadržiš za sebe i da tim duhovitostima zabaviš članove uže familije.


Molba nije uslisena.
blogovatelj blogovatelj 13:20 24.05.2014

Re: Ok, napredujemo

A rekao si da više nećeš da mi se penješ na onu stvar?


Sad se samo zajebavam, ranije sam pokušavao ponešto i da ti objasnim.
Smeh oslobađa.
blogovatelj blogovatelj 13:24 24.05.2014

Re: Ok, napredujemo

Meni je super kod teoreticara zavere sto oni u svemu vide znakove.


I što kad pokušaš da im nešto objasniš, npr za HAARP, oni odmah potegnu kemitrejl.
Stado kao stvoreno za diktatore, jer su im uvek krivi Amerikanci, Jevreji, masoni, Vatikani, a nikad diktatori.
omega68 omega68 13:33 24.05.2014

Re: Ok, napredujemo

Stado kao stvoreno za diktatore

Zašto vređaš?
Ko ti daje pravo da vređaš?
Misliš da će ovi drugari da te smatraju manjim seljakom ako vređaš dok se oni smejulje u mraku?
Ugledaj se na domaćina bloga koji je dostojanstven dok brani svoje znanje i stavove.
Da sam kao ti rekao bih da si pastir koji stalno gleda u neko stado pa ti se ono priviđa.
Ali neću
blogovatelj blogovatelj 14:05 24.05.2014

Re: Ok, napredujemo

Zašto vređaš?
Ko ti daje pravo da vređaš?


Što smo se uvredili, Bože blagi.
Prvo, pisao sam o stadu, tebe nisam rečju pomenuo. Sam si se prepoznao. Jel tako? Jeste.
Drugo, pre par dana si mi na jednom blogu napisao da nisam normalan, iako te nikad pre toga nisam uvredio. Lično meni si uputio uvredu, ne nekoj grupi ljudi, pa da se onda ja u njoj prepoznam. I ja se nisam naljutio, samo sam potvrdio tvoju tvrdnju.
Jel ti to imaš monopol na vređanje?
omega68 omega68 17:04 24.05.2014

Re: Ok, napredujemo

iako te nikad pre toga nisam uvredio.

Jesi, ničim izazvan si mi se non-stop kačio da mi objasniš šta si učio na smeru za rashladne uređaje i kako nemam pojma o hemiji.
Ja sam u Gimnaziji imao više hemija nego što si ti video zamrzivača.
A i žena mi je hemičarka pa i dan danas imam zajednički jezik sa hemijom.
Ti ćeš meni da pričaš šta je freon?
Naravno da je on zvanično kriv ali nije cela istina u tome.
To je isfabrikovano da bi se neke druge stvari prikrile.
Problem štrebera početnika je što shvate preozbiljno sve što nauče u školi.Nije baš sve tako kako nas uče.
Nema više potrebe da mi se obraćaš.Ti si sve u pravu i neka tako ostane.
blogovatelj blogovatelj 19:33 24.05.2014

Re: Ok, napredujemo

Ja sam u Gimnaziji imao više hemija nego što si ti video zamrzivača.


Tim gore. Imao, a nisi naučio.
Ako neko pobrka оštećenje ozonskog omotača sa povećanjem koncentracije ugljen dioksida u atmosferi, onda opravdano mogu da sumnjam da ne zna srednjoškolsku hemiju.

Naravno da je on zvanično kriv ali nije cela istina u tome.
To je isfabrikovano da bi se neke druge stvari prikrile.


Jeste, isfabrikovano 1985. da bi imali alibi za HAARP 2009. Super ti je i logika. Jesi i to učio u gimnaziji?

Nema više potrebe da mi se obraćaš.Ti si sve u pravu i neka tako ostane.


Ja ovde pričam jedno pet godina i imam nameru da nastavim sa pričom.
omega68 omega68 19:38 24.05.2014

Re: Ok, napredujemo

Jeste, isfabrikovano 1985. da bi imali alibi za HAARP 2009. Super ti je i logika


Ti baš veruješ u Deda mraza.Lepo
Ja ovde pričam jedno pet godina i imam nameru da nastavim sa pričom.

Nema više potrebe da mi se obraćaš

omega68 omega68 00:21 24.05.2014

Само за штребере


OD 6:05
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:42 24.05.2014

Re: Само за штребере

omega68

OD 6:05

Eto ti sad. Pa čovek ceo blog napisao u nameri da prostim jezikom i razumljivim stilom (koji nije karakterističan za Milančeta), a ipak tehnički savim korektno, raskrinka mitologiju oko haarp-a. Ali nekim ljudima ne vredi bilo šta objašnjavati.

EDIT: Pri kraju se autor odao u nekakav karasevdah, ono, to su bila vremena, Trovač, Orašac, KST, pok. Caju udario autobus kad se cirke vraćao na čas iz Domovine, što je, meni barem, bio veoma zabavan deo izlaganja.
mimi.ista mimi.ista 04:22 24.05.2014

Re: Само за штребере

After being inoperative for a year, the HAARP station in Alaska is being permanently shut down and dismantled.
FAIRBANKS -- The U.S. Air Force gave official notice to Congress Wednesday that it intends to dismantle the $300 million High Frequency Active Auroral Research Program in Gakona this summer.
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:27 24.05.2014

Re: Само за штребере

mimi.ista
After being inoperative for a year, the HAARP station in Alaska is being permanently shut down and dismantled.
FAIRBANKS -- The U.S. Air Force gave official notice to Congress Wednesday that it intends to dismantle the $300 million High Frequency Active Auroral Research Program in Gakona this summer.


Auh, pa šta ćemo sad?!??!

Pravda za ХААРП-a!!!
Snezana Radojicic Snezana Radojicic 05:38 24.05.2014

Re: Само за штребере

srdjan.pajic
Pravda za ХААРП-a!!!



Milan Novković Milan Novković 10:44 24.05.2014

Re: Само за штребере

omega68

OD 6:05

Evo još malo za štrebere

- Dodao sam paragraf na početak bloga pošto će retki pročitati sve:

"Sunce u zemlju isijava oko 1 KW po kvadratnom metru (ja ću da zaokružujem cifre) i to je, ako se ume u obzir da Sunce nije tačno iznad Srbije nego je pomereno prema ekvatoru, energija koja pada samo na Srbiju za koju bi bilo potrebno više od 10,000,000 HAARPova (deset miliona, da ne bude zabune sa zarezima)"

HAARP je toliko malo energije prema Suncu (kvadrat 100x100 metara dobiej više energije od sunca nego što isijava HAARP), a i većina ipak ode u svemir, da je njegov uticaj u okviru šuma (slučajnih promena) unutar sunčevog ultraljubičastog zračenja.

Ovaj eksperimenat gore je besmislen. Da podsetim: atmosfera je teška oko 1.2 Kg na nivou mora a samo 0.0000000001 do 0.00005 Kg u jonosferi. Jonosfera je skoro potpuno prazna i samo je interesantna za telekomunikacije zbog jona, koji i mogu da postoje u dovoljnoj meri zato što je skoro prazna.
s.dj s.dj 10:53 24.05.2014

Re: Само за штребере

Poredeći uticaj ljudi (industrije, tehnologije) sa sunčevim uticajem na klimu, reklo bi se da mi, kao vrsta, ne utičemo ni malo. Da li je baš tako?
Milan Novković Milan Novković 11:33 24.05.2014

Re: Само за штребере

s.dj
Poredeći uticaj ljudi (industrije, tehnologije) sa sunčevim uticajem na klimu, reklo bi se da mi, kao vrsta, ne utičemo ni malo. Da li je baš tako?

Nije tako, naravno. Mi svašta možemo da uradimo - sečemo ili sadimo drveće, ispuštamo višak ugljen-dioksida u atmosferu pa polako usporimo hladjenje zemlje, ispuštamo gasove sa hlorom i bromom koji onda mogu da odu do stratosfere i podrivaju ozonski sloj koji nas štiti od ultraljubičastih zraka itd.
inco inco 11:43 24.05.2014

Re: Само за штребере

Milan Novković
Evo još malo za štrebere


Radih i ja back of the envelope računicu kod mikele-a:

Da se ne spuštamo na munje, Sunce na zemlju sruči oko 3.850.000 eksadžula godišnje (par desetina hiljada gore-dole u zavisnosti od sunčevog ciklusa i aktivnosti), ili da prevedemo u nešto čitljivije - Sunce nam 'pošalje' (odnosno mi presretnemo) 122 petavati svake sekunde. Dimenzionalnosti radi, to je snaga koju oslobodi oko 1.400 uragana! Naravno, dobar deo te energije se reflektuje nazad, dobar deo upije biosfera... inače bismo i imali 1.400 podivljalih uragana non-stop.

Ako prihvatimo da HAARP 'greje' jonosferu sa svojih bednih 3,6MW (a to što toplota jonosfere ne utiče drastično na same vremenske (ne)prilike stavimo po strani) - Sunce spiči po toj istoj jonosferi u samo jednoj sekundi onoliko koliko bi HAARP isporučio za 1070 godina! A ako mislimo da nas lažu o snazi, ljudi oslobode bednih 16,24TW svake sekunde u proseku, od paljenja šibice do nuklearnih elektrana, pa kad bi se sva ta energija kanalisala u HAARP antene opet bi iste trebalo da rade dva sata da dostignu efekat na jonosferu koje Sunce ima u samo jednoj sekundi!

Onaj kome ove činjenice nisu dovoljne da odbaci HAARP kao besmislicu - treba da zatraži stručnu pomoć.


Al' džaba, oni koji su ubeđeni da im svet radi o glavi se ne mogu razuveriti bilo kakvim naučnim argumentima - pa oni i misle da se naučni svet urotio protivu njih pa što bi im verovali kad kažu da je njihovo uverenje čista budalaština?

s.dj
Poredeći uticaj ljudi (industrije, tehnologije) sa sunčevim uticajem na klimu, reklo bi se da mi, kao vrsta, ne utičemo ni malo. Da li je baš tako?


Nije. Nisu svi uticaji isti - mi ovde govorimo o EM radijaciji i poredimo iste sile. Sunce 'greje' Zemlju EM radijacijom i HAARP šalje EM radijaciju u jonosferu - dakle može da se poredi. Po energiji, jedna antena za mobilnu telefoniju više 'greje' atmosferu od celog HAARP-a ali sve je to smejurija u odnosu na Sunce - štaviše, mi ne posedujemo toliko precizan merni instrument koji bi, kad bi bio postavljen u jonosferu, mogao da detektuje 'šum' koji dolazi od strane ljudi u odnosu na ono što dolazi sa Sunca (dobro, da ne cepidlačimo, može se odraditi diskriminacija direkcionim antenama ali point detection ne može ni u ludilu, tj. da isključiš kompletnu EM produkciju na planeti taj detektor ne bi ni primetio).

Skroz je druga priča tzv. efekat staklene bašte koji se stvara oslobadjanjem određenih gasova u atmosferu, pre svega ugljen-dioksida i raznih azotnih oksida, a koji su pre toga bili fino 'zarobljeni' u crknutoj biosferi (ugalj, gas, nafta...). Sunce Zemlju prosto kupa u EM radijaciji, eno gore i napisah sa koliko - kad se ogroman deo te energije ne bi reflektovao nazad u bespuće Svemira mi bismo imali ~1.400 uragana svakog trenutka na planeti. Ako hoćeš da vidiš kako to izgleda pogledaj šta se dešava našoj 'zloj bliznakinji' Veneri.

E problem je što gasovi koji stvaraju efekat staklene bašte za određeni deo te EM radijacije deluju kao ogledalo i ne omogućavaju joj da 'pobegne' kad jednom dodje do naše zemljice - posledica: Zemlja se zagreva. Ne govorimo ovde o run-away green house efektu kao što je to na Veneri - za tako nešto ljudi nisu sposobni, bar ne još uvek. Ali dovoljno je da samo par stepeni celzijusa zadržimo da izazovemo po nas jako nepovoljne uslove: topljenje polova -> rast nivoa mora + više neslane vode -> potencijalno zaustavljanje golfske i drugih morskih struja -> pakao na nekim delovima planete, ledeno doba na drugim -> velike temperaturne razlike rezultuju u jakim uraganima...

Naravno da je Sunce i dalje daleko najveći faktor, ali je uz dovoljno vremena i čovek dovoljno sposoban da sebi napravi, quite literally, pakao na Zemlji. No sve to nema ama baš nikakve veze sa produkcijom EM radijacije od strane čoveka - tu smo toliko slabašni da je teško zamisliti bilo kakav uticaj u odnosu na Sunce.
zovitemegrunf zovitemegrunf 18:09 24.05.2014

Re: Само за штребере


srdjan.pajic
[
EDIT: Pri kraju se autor odao u nekakav karasevdah, ono, to su bila vremena, Trovač, Orašac, KST, pok. Caju udario autobus kad se cirke vraćao na čas iz Domovine, što je, meni barem, bio veoma zabavan deo izlaganja.


Tebi se Caja, izgleda, gadno zamerio... Nego, bio je jedan iz te ekipe, niko ne zna kako ostane ziv prelazeci Bulevar, toliko bude pod uticajem...i tako dok ne dodje pred tablu. Valjda su prethodno izumeli i ugradili nekakav dealkoholizator, tamo u 56tici: Covek se samo dohvati katedre, uzme kredu i odrzi izvanredno predavanje...i tako stalno

srdjan.pajic srdjan.pajic 18:45 24.05.2014

Re: Само за штребере

zovitemegrunf

srdjan.pajic
[
EDIT: Pri kraju se autor odao u nekakav karasevdah, ono, to su bila vremena, Trovač, Orašac, KST, pok. Caju udario autobus kad se cirke vraćao na čas iz Domovine, što je, meni barem, bio veoma zabavan deo izlaganja.


Tebi se Caja, izgleda, gadno zamerio...



Nije mnogo, ja sam elektroniku položio već iz trećeg pokušaja. Mislim da me je to automa(c)ki svrstalo u 5% najboljih studentata ikad izašlih sa tog faksa.


E, ne znam da li ga je stvarno udario autobus kad se vraćao iz kafane, ali to je bila priča koja se prenosila sa kolena na koleno generaracijama studenata kojima je bilo zajedničko to što su se sretali na njegovim ispitima.
hajkula1 hajkula1 19:25 24.05.2014

Re: Само за штребере

Eto ti sad. Pa čovek ceo blog napisao u nameri da prostim jezikom i razumljivim stilom (koji nije karakterističan za Milančeta), a ipak tehnički savim korektno, raskrinka mitologiju oko haarp-a. Ali nekim ljudima ne vredi bilo šta objašnjavati.



E, pa, jebigabaš.

Snimak je sa History

srdjan.pajic srdjan.pajic 22:11 24.05.2014

Re: Само за штребере

hajkula1


E, pa, jebigabaš.

Snimak je sa History



Ume History Chanel povremeno da obradi popularne mitove otprilike na nivou Trećeg Oka. Ovo o haarp-u je odličan primer.
alselone alselone 07:49 24.05.2014

Nismo sami!

Glupost je univerzalna kategorija, pozdravite bracu iz Amerike:
inco inco 09:46 24.05.2014

Re: Nismo sami!

Glupost je jedna od retkih stvari koja ne zna za granice i ima uniformnu distribuciju na celoj planeti.
s.dj s.dj 09:02 24.05.2014

Čemu onda HAARP?

Mehanizmi promene vremena su toliko složeni da je samim osnivačima i finansijerima ovog istraživačkog programa, i posle 20 godina, ostalo nejasno da li on ima ili nema svrhu. Otuda problemi u finansiranju, zastoj a moguće i gašenje projekta.

Teško je utvrditi da li relativno mala i teško usmeriva energija HAARP sistema može uopšte da utiče na vremenske prilike, jedino što je izvesno da teško može da izazove kontrolisane promene. Bar za sada.

Sa druge strane, koja to zemlja ne bi volela da poseduje moć kontrole nad klimom i lokalnim vremenskim prilikama? I koja ga ne bi koristila kao oružje? Amerikanci sigurno ne bi, a Rusi bi?

Bogate zemlje su prešle na skuplje i daleko pouzdanije sisteme za zaštitu od grada - protivgradne mreže. Rakete su nepouzadne ali i jeftinije. Što ne znači da njihov mehanizam dejstvovanja besmislen.
looping looping 11:00 24.05.2014

1

Čemu zapravo služi HAARP (High-frequency Active Auroral Research)?
Dal' te antene u koje se ulažu milioni u poslednjih pedeset godina imaju neku svrhu ili samo onako - da nas malo zabave?
inco inco 11:18 24.05.2014

Re: 1

Da pokusaju da otkriju način da 'zakrpe' jonosferu, tj. fluktuacije u istoj kako bi mogli da o istu odbijaju dugotalasne (i 'duže') radio signale. I da otkriju pattern, ako uopšte postoji, gde i kako se 'para' jonosfera.

Direktna korist takvog otkrića bi bila da možeš sa jednog tornja da šibneš radio signal koji bi okružio celu planetu. Naravno, dugotalasni radio i nije toliko koristan u današnjem svetu jer ne može mnogo podataka da se 'napakuje' u isti pa sve i da 'zakrpimo' jonosferu ne bismo imali jednog mobilnog provajdera na planeti koji ne mora svako malo da sadi antene okolo da bi stigao signal do nas.

Ali, za razliku srednjetalasnih (i 'kraćih') radio signala, dugi talasi solidno prolaze kroz vodu pa su jako korisni vojsci za komunikaciju sa recimo podmornicama - zbog čega je vojska i većim delom finansirala HAARP projekat. Kad bi se zakrpila jonosfera ne bi morali svako malo da stavljaju prevodne antene (antene do kojih dobacuju satelitom, kablom ili kratkim talasima) koje će da ostatak signala da šibaju 'u more' kako bi pričali sa svojim podmornicama.

Eto, to je cela poenta projekta... Daklem ima naučnu i vojnu komponentu, ali nema ama baš nikakve veze sa vremenskim (ne)prilikama - uostalom jonosfera skoro da nema nikakav uticaj na vreme na ovom kamičku pa šta god da joj radiš (sem ako je ne raspršiš načisto, videti pod 'ozonska rupa') teško da će se to reflektovati u nižim slojevima.
Milan Novković Milan Novković 11:23 24.05.2014

Re: 1

looping
Čemu zapravo služi HAARP (High-frequency Active Auroral Research)?
Dal' te antene u koje se ulažu milioni u poslednjih pedeset godina imaju neku svrhu ili samo onako - da nas malo zabave?

Jonosfera ima velikog značaja za telekomunikacije, prostiranje srednjih i kratkih radio talasa.

Teško ju je istraživati na bilo koji drugi način zato što je toliko visoka, tj ne mogu baloni više na tu visinu.

Ume značajno da se menja u zavisnosti od sunčeve aktivnosti, doba dana i noći, godišnjeg doba, geografshe širine itd.

Te značajne promene su tolike da radio signali koji su dobacivali do prijemnika na udaljenosti od 10 Km, npr, odjednom mogu da odu i do hiljadu kilometara daleko.

HAARP ume da jonosferi pomalo "pomeri" stanje, ali na malom delu neba, relativno malo, a ljudi uvek zaboravljaju koliko je ona retka, milionima, milijardama itd puta ređa od atmosfere pri nivou mora.
looping looping 11:30 24.05.2014

Re: 1

Eto, to je cela poenta projekta...

Jonosfera ima velikog značaja za telekomunikacije, prostiranje srednjih i kratkih radio talasa.

Hvala na objašnjenju. Evo upravo sam video da će HAARP program da se zaustavi krajem ove godine. Ili su otkrili šta su hteli ili su bili neuspešni. A možda i da prekinu teorije zavere oko HAARP-a.
Milan Novković Milan Novković 11:45 24.05.2014

Re: 1

looping
Eto, to je cela poenta projekta...

Jonosfera ima velikog značaja za telekomunikacije, prostiranje srednjih i kratkih radio talasa.

Hvala na objašnjenju. Evo upravo sam video da će HAARP program da se zaustavi krajem ove godine. Ili su otkrili šta su hteli ili su bili neuspešni. A možda i da prekinu teorije zavere oko HAARP-a.

Ovde ja nagađam - otkrili su šta ih je interesovalo (projekat je, btw, bio otvoren i nema mnogo tajni oko njega, tj ovo nije jedina eksperimentalna instalacija ove vrste, imaju manju i Rusi, pa EU).

Isto, elektnonika i procesiranje podataka su značajno napredovali poslednje dve decenije i danas radio prijemnici umeju da primaju poslate signale iz toliko velikog šuma gde početkom 90. godina nismo ni znali da u šumu postoji korisni signal.

Trivija: Joseph Hooton Taylor, Jr. je jedan od dobitnika Nobelove nagrade za fiziku 1973. za otkriće binarnih pulsara. On je radio amater i pomogao je otkriću pravljenjem specijalnih radioprijemnika (ti signali su neverovatno mali).

E sad, to što je nekad bio materijal za Nobelovu nagradu danas koriste i Radio amateri, hiljade njih, baš neke Josephove designs, što je neka indikacija napretka u radio komunikacijama.

Malo čudo prirode su danas prijemnici koji primaju signale sa Pionir letelica. U jednom trenutku ti prijemnici su zauzimali prostor sličan košarkaškoj sali ali ja sam davno prestao da pratim kako oni rade.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:12 24.05.2014

Re: 1

Milan Novković
HAARP ume da jonosferi pomalo "pomeri" stanje, ali na malom delu neba, relativno malo, a ljudi uvek zaboravljaju koliko je ona retka, milionima, milijardama itd puta ređa od atmosfere pri nivou mora.

Хех... а када се ИСКЉУЧИ ХАРП, ПОСЛЕ ДВА ДАНА ДОЂЕ ЗЕМЉОТРЕС.
Професор доктор Велимир Абрамовић (Маринин брат)
omega68 omega68 15:29 24.05.2014

Re: 1

Хех... а када се ИСКЉУЧИ ХАРП, ПОСЛЕ ДВА ДАНА ДОЂЕ ЗЕМЉОТРЕС.

Pa neće epicentar da bude u Obrenovcu.
A da će da bude blizu - zaiskali ste evo vam ga
Milan Novković Milan Novković 16:05 24.05.2014

Re: 1

Predrag Brajovic
Milan Novković
HAARP ume da jonosferi pomalo "pomeri" stanje, ali na malom delu neba, relativno malo, a ljudi uvek zaboravljaju koliko je ona retka, milionima, milijardama itd puta ređa od atmosfere pri nivou mora.

Хех... а када се ИСКЉУЧИ ХАРП, ПОСЛЕ ДВА ДАНА ДОЂЕ ЗЕМЉОТРЕС.
Професор доктор Велимир Абрамовић (Маринин брат)

A da nam je statistika i teorija verovatnoća veliki neprijatelj to se i ja slažem

Evo još trivije:

- Ako se posmatra jedan kvadratni cm na njega pritiska oko kilogram vazduha (jedna atmosfera).

- Jedan kvadratni metar trpi 10,000 Kg

- Srbija trpi oko 880,000,000,000,000 Kg

- Od toga je 99.99997% ispod 100 Km. Nemam podatak za 80Km gde počinje jonosfera al recimo da je ispod toga 99.999%

Šta god da radiš sa jonosferom, zamisli da imaš božanske moći i da umeš da je potpuno ukineš u deliću sekundi ili vratiša nazad, njena ukupna težina je mnogo manja od klimatskih varijacija u težini.

Zamisli vazdušni pritisak između 985 i 1015. To je promena od 3% u težini atmosfere iznad nekog regiona (zbog količine vodene pare u vaduhu).

Ta promena je 3,000 PUTA veća od ukupne težine jonosfere.

A ovo su, ajde, značajnije promene, hoće i glava da zaboli, nekome seva koleno i tako.

Zamisli promenu vazdušnog pritiska sa 1,000 na 999 ili na 1,001.

To je promena u težini vazdušnog stuba koja je 100 PUTA veća od ukupne težine jonosfere

(ako ništa više ne uspem kod nekih ljudi bar ću obojiti konspiracione teorije novim slojem ili dva egziotike
inco inco 16:31 24.05.2014

Re: 1

omega68
Pa neće epicentar da bude u Obrenovcu.
A da će da bude blizu - zaiskali ste evo vam ga


A ko je odgovoran za jučerašnje zemljotrese od 5.7 kod Severnih Marijanskih ostrva, 5.8 na granici između Burme i Kine, 5.5 u Burjatiji (Rusija)? Ili prekjuče od 5.5 kod Južnih Senvičkih ostrva? Ili od 6.0 kod Bengalskog zaliva, serije 5+ zemljotresa u Iranu i 5.5 na Tajvanu pre tri dana? Ili, pazi sad, 4.6 u Albaniji pre četiri dana?

Na stotine slabijih zemljotresa koji su se desili u proteklih par dana i da se ne osvrćemo...

P.S. Zemljotresa ima svakog dana više nego odgovornih političara u Srbiji - značajno više, evo lista registrovanih pa ti računaj verovatnoću (ako znaš kako) pre nego što se baciš na konspiracije: LINK

P.P.S. Ako pokažeš princip (ne moraš ni da dokažeš eksperimentalno) po kojem bi jonosfera uticala na tektonske poremećaje na Zemlji dobio bi Nobela za fiziku - zato što bi otkrio petu silu u prirodi, sa ovih četiri koje poznajemo ne postoji ni teoretski osnov za tako šta.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 16:37 24.05.2014

Re: 1

Predrag Brajovic
Milan Novković
HAARP ume da jonosferi pomalo "pomeri" stanje, ali na malom delu neba, relativno malo, a ljudi uvek zaboravljaju koliko je ona retka, milionima, milijardama itd puta ređa od atmosfere pri nivou mora.

Хех... а када се ИСКЉУЧИ ХАРП, ПОСЛЕ ДВА ДАНА ДОЂЕ ЗЕМЉОТРЕС.
Професор доктор Велимир Абрамовић (Маринин брат)


ljudi, preslušajte ovo obavezno - neprocenjivo je!

"...oni sada mogu da gađaju tačno jedno selo HAARP-om..."

"... crnomagijska moć nad ljudima i stvarima..."

"...mi svi ovde stradamo zbog Tesle..."

"...most na Adi kao HAARP antena, u tome učestvovala akademija nauka..."

p.s.
inače imao sam krajem devedestih priliku da sedim par puta sa Veljom kod jednog zajedničkog prijatelja, dobroćudna zamlata, ali ovakve priče stvarno ne bi trebalo puštati širim narodnim masama.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 16:42 24.05.2014

Re: 1

kod mene na Zvezdari upravo udario grad, mora da su ponovo uključili onaj pilon na mostu!
inco inco 16:47 24.05.2014

Re: 1

vrabac_u_steni
"...oni sada mogu da gađaju tačno jedno selo HAARP-om..."


Meni su beskrajno zabavne takve zamlate i da ne prave sasvim ozbiljnu štetu po psihu lakovernih ljudi gledao bih na njih kao na izvanredne zabavljače (ono Milan Tarot nivo, samo što se taj bar ne pretvara da je išta više do zabavljača).

Citirana teza mi je, ono, vrhunac ljudske gluposti - svi ti 'zaverenici' su uglavnom 'tradicionalisti' i 'borci za sprsku stvar' koji nas obaveštavaju i hoće da nas 'zaštite od zlog zapada'. A s druge strane tvrde da taj 'zli zapad' može da kontroliše klimu, stvara zemljotrese i vulkane! Znači treba da ih psujemo i pljujemo, a oni mogu da nam izazovu zemljotres koji bi nam okrenuo celu državu (il' bar jedno selo) inside out?

Pa gde je tu logika (znam, znam...)? Valjda sa tako nadmoćnim neprijateljem sa gotovo božanskim moćima želiš da napraviš kakav pakt a ne da mu guraš prst u oko? De neka mi konspiratori objasne taj proces misli - oni mogu da nas unište a da ne trepnu, i kao odgovor na to trebamo da im mamu maminu kapitalističku umesto da im se uvučemo do balčaka k'o Slina Voždu?

P.S. Čega je taj zamlata profesor i doktor? Ili se kiti titulama koje nema što spada pod lažno predstavljanje i potpada pod određene članove zakona.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 16:51 24.05.2014

Re: 1

P.S. Čega je taj zamlata profesor i doktor? Ili se kiti titulama koje nema što spada pod lažno predstavljanje i potpada pod određene članove zakona.


bio profa na FDU, ne znam tačno čega
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 16:52 24.05.2014

Re: 1

Valjda sa tako nadmoćnim neprijateljem sa gotovo božanskim moćima želiš da napraviš kakav pakt a ne da mu guraš prst u oko?


a pa preslušaj, nudi on i rešenje kako da "pobedimo"...
inco inco 16:54 24.05.2014

Re: 1

vrabac_u_steni
bio profa na FDU, ne znam tačno čega


Verovatno komeNdije... Al' vidi se da je onako baš učen kadar, pogotovo u domenu prirodnih nauka...


vrabac_u_steni
a pa preslušaj, nudi on i rešenje kako da "pobedimo"...


Ne smem
Sa svakim minutom gledanja tog čudesa IQ opada logaritamski, bojim se ako dovoljno dugo slušam toliko ću otupeti da neću umeti ni da ugasim strim pa ću gledajući isti do kraja da završim u Višegradskoj 26 da im objašnjavam kako su Srbi narod najstariji
omega68 omega68 17:07 24.05.2014

Re: 1

A ko je odgovoran za jučerašnje zemljotrese od 5.7 kod Severnih Marijanskih ostrva, 5.8 na granici između Burme i Kine, 5.5 u Burjatiji (Rusija)? Ili prekjuče od 5.5 kod Južnih Senvičkih ostrva? Ili od 6.0 kod Bengalskog zaliva, serije 5+ zemljotresa u Iranu i 5.5 na Tajvanu pre tri dana? Ili, pazi sad, 4.6 u Albaniji pre četiri dana?

krive su poplave tamo.
Ti stvarno ne znaš za povezanost zemljotresa i poplava?
Da li je HAARP ili ne - uvek je posle poplava bilo i zemljotresa u blizini, pametnjakoviću
hajkula1 hajkula1 19:34 24.05.2014

Re: 1

omega68
Хех... а када се ИСКЉУЧИ ХАРП, ПОСЛЕ ДВА ДАНА ДОЂЕ ЗЕМЉОТРЕС.

Pa neće epicentar da bude u Obrenovcu.
A da će da bude blizu - zaiskali ste evo vam ga



zbog zemljotresa, tresle se Grčka, Turska, pa i Niš! oko 11:25


Potres tla zabeležen je u 7.26 časova i najviše se osetio na širem području Mostara, javlja Fena.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana