Astrologija| Društvo| Ekologija| Sex

Svom snagom u vreme čuda

freehand RSS / 22.05.2014. u 01:14

Jednostavni odgovori na komplikovana pitanja:

 Predsednik Republike: Tomislav Nikolić

nikolic.jpg 

 

 Vlada Republike Srbije:

safe_image.php?d=AQDdMbcU85KT0yTl&w=470&h=246&url=http%3A%2F%2Fwww.blic.rs%2Fdata%2Fimages%2F2014-04-24%2F462349_vlada_orig.jpg%3Fver%3D1398448620&cfs=1&upscale&sx=0&sy=11&sw=630&sh=330 

Sastav


Predsednik Vlade Republike Srbije

Aleksandar Vučić

 

Generalni sekretar
Novak Nedić

 

Potpredsednici i ministri
Ivica Dačić prvi potpredsednik Vlade i ministar spoljnih poslova

Zorana Mihajlović potpredsednik Vlade i ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture

Rasim Ljajić potpredsednik Vlade i ministar trgovine, turizma i telekomunikacija

Kori Udovički potpredsednik Vlade i ministar državne uprave i lokalne samouprave

Lazar Krstić ministar finansija

Dušan Vujović ministar privrede

Snežana Bogosavljević-Bošković ministar poljoprivrede i zaštite životne sredine

Aleksandar Antić ministar rudarstva i energetike

Nikola Selaković ministar pravde

Nebojša Stefanović ministar unutrašnjih poslova

Bratislav Gašić ministar odbrane

Srđan Verbić ministar prosvete, nauke i tehnološkog razvoja

Zlatibor Lončar ministar zdravlja

Aleksandar Vulin ministar za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja

Vanja Udovičić ministar omladine i sporta

Ivan Tasovac ministar kulture i informisanja

Jadranka Joksimović ministar bez portfelja zadužen za evropske integracije

Velimir Ilić ministar bez portfelja zadužen za vanredne situacije

 

Guverner NBS: Jorgovanka Tabaković

308791_jorgovanka-tabakovic--foto-beta-02_f.jpg?ver=1363261329 

Gradonačelnik Beograda, Siniša Mali

410587_mali_if.jpg?ver=1398360559 

 

I da... Znate ko nas je sve pozdravio?

Gojko Sisa, dragi moji. 

Ne, ovo nije album sa sličicama. Ovo je slika Srbije. 

Kad nekome dođe da se zgrane i zapanji dešavanjima oko sebe - neka je pogleda. Tako možda zaključi da je "manje zlo" ružan ali svakodnevni izbor u životu odraslog čoveka. Suprotno je "veće zlo", a između, kad se prave izbori - ne postoji.

Da možda ipak nije tako bezazleno a prihvatljivo pomiriti se sa retuširanjima biografija i obrazovnih dostignuća. 

Da demagogija, spiskovi i linč  ne mogu da zamene ni struku ni pravdu, niti propaganda informisanje, 

I da posledice situacije u kojoj kadrovi za visoke državne činovnike i funkcionere ne mogu, po rečima njihovog šefa i predlagača - da prođu ni osnovne bezbednosne provere - moraju biti ono što živimo.

Možda nauk bude od koristi, za nekoliko godina.

Tagovi



Komentari (157)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

trener92 trener92 01:34 22.05.2014

the wild Bunch???

A ne oni su bili bar simpatični.
Nego jel ti to skupljaš album pa menjaš sličice ili šta?
Da: who is Gojko?javascript:;

Slika
hajkula1 hajkula1 01:47 22.05.2014

Re: the wild Bunch???

trener92
A ne oni su bili bar simpatični.
Nego jel ti to skupljaš album pa menjaš sličice ili šta?
Da: who is Gojko?

Slika



Za poternice.
Za herbarijum, odeljak - primerci kako poraste korov kad se neguje.
Za čitanke, za sastav, Kakav ne smeš da budeš kad porasteš.
trener92 trener92 02:02 22.05.2014

Re: the wild Bunch???

hajkula1

Slike..." u boji" ( što bi rekla Marta). Pa imaju rezedo pozadinu, a ona gore ima crvenu, pa braon. Razne su tu boje zastupljene.
Šarenilo boja, lepršavo, vilovito, razdragano, razbacano kao po livadi.
inco inco 02:11 22.05.2014

Re: the wild Bunch???

trener92
Da: who is Gojko?


Ovaj:



Cenim to hoće free da poruči kamarili iz priložene slikovnice, pogotovo Jorgobanki

tompinchns tompinchns 08:13 22.05.2014

Re: the wild Bunch???

Za poternice.


Jesu li onog prvog našli? Ili se i on vodi kao nestao?

Ne umem da postavim sliku, pa cu samo dati link!

[url=http://http://www.blic.rs/data/images/2014-05-21/472551_gde-je-toma-foto-twitterstevan1967_f.jpg?ver=1400623901][/url]
anonimni_autor anonimni_autor 08:28 22.05.2014

Re: the wild Bunch???

trener92
A ne oni su bili bar simpatični.
Nego jel ti to skupljaš album pa menjaš sličice ili šta?
Da: who is Gojko?

Slika

Ako se sećate kod sličica je uvek problem što se neke štampaju prekobrojno, a nekih nema ni za lek... Hoće li uskoro da bude; Menjam tri Vučića za jednu Jorgovanku, ili pet Velja Ilića za ???
cikaron cikaron 08:46 22.05.2014

Re: the wild Bunch???

anonimni_autor anonimni_autor 08:53 22.05.2014

Re: the wild Bunch???

cikaron

Kako gde je? Pa pripremao dane žalosti... Znaš on je tu profesionalac. Normalno je da se ozbiljno angažovao.
tompinchns tompinchns 08:58 22.05.2014

Re: the wild Bunch???

anonimni_autor
cikaron

Kako gde je? Pa pripremao dane žalosti... Znaš on je tu profesionalac. Normalno je da se ozbiljno angažovao.


Aaa! Onda u redu!
cikaron cikaron 09:03 22.05.2014

Re: the wild Bunch???

anonimni_autor
cikaron

Kako gde je? Pa pripremao dane žalosti... Znaš on je tu profesionalac. Normalno je da se ozbiljno angažovao.


Е, ако је тако онда ОК.
Ради човек у струци!
8c_competizione 8c_competizione 00:45 23.05.2014

Re: the wild Bunch???

Ради човек у струци!


da ne bude posle nije nam strucna Vlada i preCednik
trener92 trener92 01:07 23.05.2014

Re: the wild Bunch???

anonimni_autor

ili pet Velja Ilića za ???
Dva Rasima i jednu Zunzaru?
anonimni_autor anonimni_autor 07:37 23.05.2014

Re: the wild Bunch???

trener92
anonimni_autor

ili pet Velja Ilića za ???
Dva Rasima i jednu Zunzaru?

Biće ono drugo... Nadam se da će na sličicama biti i fauna skupštine. Tako ćemo bolje osetiti atmosfveru u kojoj ministri radeMislim dok se svađaju sa opoziciom...ako je od nje uopšte nešto ostalo?
hajkula1 hajkula1 01:43 22.05.2014

*bote

Da su iznosili jednog po jednog iy Obrenovca, svih ovih dana, sve bi evakuisali. Samo neka organizaciju prepuste stručnim ljudima i neka počnu da slušaju.

P.S.
AV je definitivno promašio zanimanje. Nek da ostavku pa nek radi k`o spasioc, ko mu brani.
hajkula1 hajkula1 06:18 22.05.2014

SMS iz EU

jesi cula da je vlada u jednoj muslimanskoj zemlji uhapsila sestoro zato sto su se snimali dok gradom igraju uz pesmu Happy hahahahaha bilo na BBC-ju hahahaha a poplave u Srbiji nisu ni spomenuli



Jedna od poruka iz EU kakve sam dobijala...
anonimni_autor anonimni_autor 08:36 22.05.2014

Re: SMS iz EU

hajkula1
jesi cula da je vlada u jednoj muslimanskoj zemlji uhapsila sestoro zato sto su se snimali dok gradom igraju uz pesmu Happy hahahahaha bilo na BBC-ju hahahaha a poplave u Srbiji nisu ni spomenuli



Jedna od poruka iz EU kakve sam dobijala...

Šta ćeš... Njihov pojam ljudskih prava ne obuhvata pravo na preživljavanje. Bar kada smo mi u pitanju.
djovica djovica 09:48 22.05.2014

Re: SMS iz EU

z
anonimni_autor
hajkula1
jesi cula da je vlada u jednoj muslimanskoj zemlji uhapsila sestoro zato sto su se snimali dok gradom igraju uz pesmu Happy hahahahaha bilo na BBC-ju hahahaha a poplave u Srbiji nisu ni spomenuli



Jedna od poruka iz EU kakve sam dobijala...

Šta ćeš... Njihov pojam ljudskih prava ne obuhvata pravo na preživljavanje. Bar kada smo mi u pitanju.

Ti iz EU SMS-ove, a ostatak Srbije iz te iste antisrpske EU spasioce, opremu, namirnice i novac. Izem ti EU (kažu da je Dobrica umro kad je video hrvatske specijalce u Obrenovcu. Čuvajte i vas dvoje srce)!
anonimni_autor anonimni_autor 14:16 22.05.2014

Re: SMS iz EU

djovica
z
anonimni_autor
hajkula1
jesi cula da je vlada u jednoj muslimanskoj zemlji uhapsila sestoro zato sto su se snimali dok gradom igraju uz pesmu Happy hahahahaha bilo na BBC-ju hahahaha a poplave u Srbiji nisu ni spomenuli



Jedna od poruka iz EU kakve sam dobijala...

Šta ćeš... Njihov pojam ljudskih prava ne obuhvata pravo na preživljavanje. Bar kada smo mi u pitanju.

Ti iz EU SMS-ove, a ostatak Srbije iz te iste antisrpske EU spasioce, opremu, namirnice i novac. Izem ti EU (kažu da je Dobrica umro kad je video hrvatske specijalce u Obrenovcu. Čuvajte i vas dvoje srce)!

Da, da... Poslali su nam jedan helikopter, nekoliko limenih čamaca i par pumpi, sve to sa svojom posadom, da im mi divljaci ne pokvarimo. Za pare će razmisliti tek za deset nedelja, ako budemo dobri i podnesemo im urednu dokumentaciju.. Ma treba razumeti ljude. Neprijatno im je da sada spasavaju ono što su samo pre nekoliko godina rušili. Osećaju se ko da presipaju iz šupšeg u prazno. PS Kao što se sećamo iz istorije Nemačka nam je uvek mislila dobro, ali treba i to razumeti... Oni su jedna sasvim ozbiljna zemlja i ne menjaju ciljeve svoje politike preko noći ko mi.
tadejus tadejus 14:23 22.05.2014

Re: SMS iz EU

anonimni_autor

Da, da... Poslali su nam jedan helikopter, nekoliko limenih čamaca i par pumpi, sve to sa svojom posadom, da im mi divljaci ne pokvarimo. Za pare će razmisliti tek za deset nedelja, ako budemo dobri i podnesemo im urednu dokumentaciju.. Ma treba razumeti ljude. Neprijatno im je da sada spasavaju ono što su samo pre nekoliko godina rušili. Osećaju se ko da presipaju iz šupšeg u prazno. PS Kao što se sećamo iz istorije Nemačka nam je uvek mislila dobro, ali treba i to razumeti... Oni su jedna sasvim ozbiljna zemlja i ne menjaju ciljeve svoje politike preko noći ko mi.


pa de bogati čovječe dojavi ovima u ministarstvu, oni jadni nešto tamo sabiraju a ti već znaš pouzdano ko je šta poslao..
iz prve ruke..
pomozi ljudima, da s' ne pate
anonimni_autor anonimni_autor 16:10 22.05.2014

Re: SMS iz EU

pa de bogati čovječe dojavi ovima u ministarstvu, oni jadni nešto tamo sabiraju a ti već znaš pouzdano ko je šta poslao..
iz prve ruke..
pomozi ljudima, da s' ne pate

Ti baš veruješ u sve što ti na RTS-u pričaju
tadejus tadejus 16:48 22.05.2014

Re: SMS iz EU

anonimni_autor
Ti baš veruješ u sve što ti na RTS-u pričaju


naći sam da promjenim kanal pa i meni ta mudros da se ukaže..
pa daj kaži koji je taj što ti pratiš, il i ti imaš tetku u kanadi..
trala.la trala.la 23:54 22.05.2014

Re: SMS iz EU

anonimni_autor
Da, da... Poslali su nam jedan helikopter, nekoliko limenih čamaca i par pumpi, sve to sa svojom posadom, da im mi divljaci ne pokvarimo. Za pare će razmisliti tek za deset nedelja, ako budemo dobri i podnesemo im urednu dokumentaciju.. Ma treba razumeti ljude. Neprijatno im je da sada spasavaju ono što su samo pre nekoliko godina rušili. Osećaju se ko da presipaju iz šupšeg u prazno. PS Kao što se sećamo iz istorije Nemačka nam je uvek mislila dobro, ali treba i to razumeti... Oni su jedna sasvim ozbiljna zemlja i ne menjaju ciljeve svoje politike preko noći ko mi.


Vidi ovde:
http://ec.europa.eu/echo/files/aid/countries/factsheets/serbia_floods_bih_en.pdf
Pise da su, primera radi, Nemci nudili 17 helikoptera, ali to nije prihvaceno.
anonimni_autor anonimni_autor 00:06 23.05.2014

Re: SMS iz EU

tadejus
anonimni_autor
Ti baš veruješ u sve što ti na RTS-u pričaju


naći sam da promjenim kanal pa i meni ta mudros da se ukaže..
pa daj kaži koji je taj što ti pratiš, il i ti imaš tetku u kanadi..

Pa naravno da ne možeš kada su vlasti zatvorile sve kablovske kanale, kao i radio amatere, a čujem da su čak i tviter pokušali. Zašto ako nam govore pravu istinu? Sva to je malo suviše aumnjivo... čak i bez teorija zavere
hajkula1 hajkula1 02:58 23.05.2014

Re: SMS iz EU

djovica
z
anonimni_autor
hajkula1
jesi cula da je vlada u jednoj muslimanskoj zemlji uhapsila sestoro zato sto su se snimali dok gradom igraju uz pesmu Happy hahahahaha bilo na BBC-ju hahahaha a poplave u Srbiji nisu ni spomenuli



Jedna od poruka iz EU kakve sam dobijala...

Šta ćeš... Njihov pojam ljudskih prava ne obuhvata pravo na preživljavanje. Bar kada smo mi u pitanju.

Ti iz EU SMS-ove, a ostatak Srbije iz te iste antisrpske EU spasioce, opremu, namirnice i novac. Izem ti EU (kažu da je Dobrica umro kad je video hrvatske specijalce u Obrenovcu. Čuvajte i vas dvoje srce)!




Novak je reagovao kritikom - apelom bibisiju i sienenu jer nisu izveštavali i nepogodi u BiH i Srbiji. O tome smo sms-ovali.


Nisam baš komentarisala o pomoći EU, o pomoći koju su zemlje članice EU pojedinačno upućivale. Gde su hvalili Ruse zbog brze reakcije i ja bih, ali dodala bih i Slovence.


Čula sam Vučića kada je izjavio da je uputio apel Sloveniji i Rusiji. Videla sam da su i Slovenija i Rusija brzo reagovale.

Bio je ljut - neka ne šalju XXhiljada evra, ... neka upute konkretnu pomoć... - kritiku je uputio zemljama EU, SAD...
Populistička i negativna reakcija AV koja je povukla deo javnosti. U početku nisam znala šta da mislim ali sam brzo shvatila da moraš da budeš konkretan, da tražiš ono što ti je najpotrebnije a ne da sklapaš prste i kukumavčiš.
U međuvremenu, kada mu je NEKO rekao kako i šta treba a on verovatno poslušao, ili su ljudi iz ugroženih krajeva svojim kanalima zatražili pomoć, pomoć je počela da pristiže u većoj meri.

Česi su tamo gde su već radili (u obnovi infrastrukture - javnih objekata... pre svega objekti EPS). Kako čitam, ne daju pare, sami će snositi troškove i direktno plaćati radove, materijal.
Pisala sam ranije još u vreme vladavine demokrata, da su mnogi stranci bili u šoku (Česi, Poljaci, Japanci...) koliko je rasprostranjena korupcija i lopovluk u Srbiji u periodu rekonstrukcije posle bombardovanja.


Ja bih se posebno zahvalila što nisu slali samo opremu i sredstva nego i ljude koji znaju time da upravljaju.

Gledala sam ekipu iz Mađarske kako postavljaju pumpe i agregate u Kostolcu, mora brzo i kako treba, nisam sigurna ko bi to znao od naših tako brzo i bez prevođenja, čitanja uputstva za montažu i upotrebu. Ne mislim da su naši neznalice i nesposobni, (mada je organizacija loša, izbor ljudi loš), u vanrednim situacijama nema se vremena.

Bugari su, koliko vidim brzo stigli tamo gde su i do sada dolazili da pomažu (nisu prvi put poplave u Srbiji).

Ne bih dalje nabrajala, pomoć je stigla iz mnogobrojnih država, organizacija i pojedinaca, hvala svima.


Pomenuću 100.000 dolara, maksimalni iznos koji može da odobri ambasador SAD i hvala mu puno, čini mi se da je važno da se skrene pažnja na bitno: za veću pomoć, nadležne su druge institucije. U uređenim državama postoji kompetencija, ovlašćenja i procedura.

Kada se plasira informacija, javnost zaključuje na osnovu upućenosti. Tako može da se pokrene negativna reakcija u situaciji kada treba da se izrazi velika zahvalnost.

Primer informisanosti i upućenosti. Gledam jedan od retkih privatnih snimaka akcije spašavanja. Čujem ženski glas kako komenatariše prolazak spasilaca čamcem - važno da se oni voze umesto da spašavaju... Zasmetala joj je brojnost, njih 5-torica. Nije joj palo na pamet da je potrebno da jedan upravlja a ćetvorica su tu da izvlaće ljude iz kuća, sa spratova, među ugroženima su i nepokretni, stariji, nailaze na prepreke koje nekada moraju da se uklone.


Pominjem informacije i upućenost. Nekada su postojala pravila, običaj i propisi koji su se poštovali. Na primer, u opasnosti od poplava i izlivanja voda, ograde su se obarale, skidale kapije, širom otvarali prolazi.
Tačno se znalo gde ko ostavlja - parkira vozila i mehanizaciju. Mesta gde ko odvodi stoku (u susednom mestu, zadružnoj štali ili u kombinat). Adrese gde se ko privremeno smešta (žene, deca, stari, bolesni) i ko ih vozi. Zborna mesta - gde se ko javlja - gde ko mora da dođe. Dužnosti, šta ko radi. I znalo se da se nosi lopata, kofa ili neko dolazi s traktorom za izvlačenje, neko sa cisternom.

Iz centra, iz skupštine na primer, jave mesnim kancelarijama, odnosno zemljoradničkim zadrugama a oni pošalju kurira da javi određenim ljudima (1-2 čoveka koji opet brzo obaveštavaju sedeća 2-3 čoveka svako je imao svoje na vezi) po delovima sela koji tačno znaju kome dalje treba da jave. Veoma brzo bi svi bili obavešteni.

Nije bilo telefona kao danas, sećam se razglasa, onih kutija visoko na zidu, krčavih tonova, koje su se negde duže zadržale.

Kako su pojedinci imali obaveze, tako su i firme i druge organizacije imali svoje.

Privatizacijom se napravila pustoš, rasulo. Novi vlasnici su preuzeli imovinu a dotadašnje obaveze, ne. Lokalna samouprava je marginalizovana i /ili pretvorena u neke klubove za privatne interese. Tako redom je sve razgrađeno, uništeno do samog vrha države.
anonimni_autor anonimni_autor 07:51 23.05.2014

Re: SMS iz EU

trala.la
anonimni_autor
Da, da... Poslali su nam jedan helikopter, nekoliko limenih čamaca i par pumpi, sve to sa svojom posadom, da im mi divljaci ne pokvarimo. Za pare će razmisliti tek za deset nedelja, ako budemo dobri i podnesemo im urednu dokumentaciju.. Ma treba razumeti ljude. Neprijatno im je da sada spasavaju ono što su samo pre nekoliko godina rušili. Osećaju se ko da presipaju iz šupšeg u prazno. PS Kao što se sećamo iz istorije Nemačka nam je uvek mislila dobro, ali treba i to razumeti... Oni su jedna sasvim ozbiljna zemlja i ne menjaju ciljeve svoje politike preko noći ko mi.


Vidi ovde:
http://ec.europa.eu/echo/files/aid/countries/factsheets/serbia_floods_bih_en.pdf
Pise da su, primera radi, Nemci nudili 17 helikoptera, ali to nije prihvaceno.

Svaka čast... Šta im je?... Počinjem da se brinem za njih(neće to na dobro)... Šalim se. Čuo sam i ja sada za ozbiljnu pomoć... nego ,samo, nisam sklon da našima preterano verujem u situaciji delimične izolacije Šta ćeš... iskustva prohujalog milenijuma
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 11:53 24.05.2014

Re: SMS iz EU

trala.la

http://ec.europa.eu/echo/files/aid/countries/factsheets/serbia_floods_bih_en.pdf
Pise da su, primera radi, Nemci nudili 17 helikoptera, ali to nije prihvaceno.


Hm, piše:

Offer pending/not accepted


Sumnjam da su naši odbili u momentu kada je bila frka, kolike god da su budale, a jesu teške budale.
Zanimljivo je da ista cifra helikoptera stoji i za Bosnu i da je pod istim statusom.

I da još malo zakeram, stoji:

On Friday, 15 May, in the evening, the EU Civil Protection Mechanism has been activated due to severe
flooding that has affected Serbia and Bosnia & Herzegovina


Petak je bio 16. maj a ne 15.

Mislim, u suštini nebitno ali me začudila nepreciznost.
espale espale 09:40 22.05.2014

Gojko

Nahebaces! I ti ces nahebati! Svi cete nahebati!
babmilos babmilos 10:28 22.05.2014

Manje zlo

anonimni_autor anonimni_autor 14:22 22.05.2014

Re: Manje zlo

babmilos

Pa i nisam baš siguran. Oni nas dovedoše do ovde... A, ovi samo nastavljaju njihovim putem.
freehand freehand 14:53 22.05.2014

Re: Manje zlo

anonimni_autor
babmilos

Pa i nisam baš siguran. Oni nas dovedoše do ovde... A, ovi samo nastavljaju njihovim putem.

Ti si iz Šida?
anonimni_autor anonimni_autor 16:03 22.05.2014

Re: Manje zlo

Ti si iz Šida?

Jok ja ne govorim o potopu. Ja pričam o opštoj besparici i beznađu. PS Šid znam samo po njihovim nešto jevtinijim kasapnicama (mesarama), a one nekako još za vreme Slobe nestaše.
freehand freehand 17:44 22.05.2014

Re: Manje zlo

anonimni_autor
Ti si iz Šida?

Jok ja ne govorim o potopu. Ja pričam o opštoj besparici i beznađu. PS Šid znam samo po njihovim nešto jevtinijim kasapnicama (mesarama), a one nekako još za vreme Slobe nestaše.

Pa tebi je sve, izgleda, sa tim vremenom otišlo.
I hleb od tri kinte, i to jeftino meso...
anonimni_autor anonimni_autor 00:14 23.05.2014

Re: Manje zlo

Pa tebi je sve, izgleda, sa tim vremenom otišlo.
I hleb od tri kinte, i to jeftino meso..

A ti se dobro držiš? Znači ili se baviš politikom ili imaš roditelje na selu pa ti natove svinju za zimu?
hajkula1 hajkula1 03:05 23.05.2014

Re: Manje zlo

babmilos



Gospoda sa slike su tako vodili računa da se ne zna gde su (možda ih i nema) devizne rezerve države - Mirko Marjanović je na pitanje, odgovorio da ne zna. (Deo deviznih rezervi može-treba da bude, u polugama, na računima drugih banaka, u papirima na pr. akcije nekih finansijkih institucija, fondova, korporacija i dr...) Možda bolje što ne znamo?

Oni su sve razgradili (fale neki likovi).
freehand freehand 11:35 23.05.2014

Re: Manje zlo

anonimni_autor
Pa tebi je sve, izgleda, sa tim vremenom otišlo.
I hleb od tri kinte, i to jeftino meso..

A ti se dobro držiš? Znači ili se baviš politikom ili imaš roditelje na selu pa ti natove svinju za zimu?

Znači - zašto je za odnos prema vremenu i politici neizostavno bitno da li sam ja u politici i da li mi roditelji tove svinje?
anonimni_autor anonimni_autor 21:00 23.05.2014

Re: Manje zlo

freehand
anonimni_autor
Pa tebi je sve, izgleda, sa tim vremenom otišlo.
I hleb od tri kinte, i to jeftino meso..

A ti se dobro držiš? Znači ili se baviš politikom ili imaš roditelje na selu pa ti natove svinju za zimu?

Znači - zašto je za odnos prema vremenu i politici neizostavno bitno da li sam ja u politici i da li mi roditelji tove svinje?

Bitna je ishrana. Na opštu žalost, tu smo isti kao i druge životinje... Moramo da jedemo... I ta neromatična činjebica nam obično diktira sva druga ponašanja u životu
freehand freehand 21:41 23.05.2014

Re: Manje zlo

anonimni_autor
freehand
anonimni_autor
Pa tebi je sve, izgleda, sa tim vremenom otišlo.
I hleb od tri kinte, i to jeftino meso..

A ti se dobro držiš? Znači ili se baviš politikom ili imaš roditelje na selu pa ti natove svinju za zimu?

Znači - zašto je za odnos prema vremenu i politici neizostavno bitno da li sam ja u politici i da li mi roditelji tove svinje?

Bitna je ishrana. Na opštu žalost, tu smo isti kao i druge životinje... Moramo da jedemo... I ta neromatična činjebica nam obično diktira sva druga ponašanja u životu

Pa vidi, ja se baš trudim da mi guzica ne diktira ni mišljenje ni ponašanje. Takođe se ozbiljno trudim da se drugima ne mešam u privatni život.
reanimator reanimator 10:30 22.05.2014

...

Jutros u Maksiju neformalna grupa gradjana (volonteri - heroji?) puni jedno 9 kolica i šalje jasnu poruku da je roba namenjena nekom punktu za pomoć. I sad..10 kartona vode, neka hemija, ovo, ono, klasika..i brat bratu 50 flašica maslinovog ulja, ali onih pionirksih (1/2 l?), pa još egzotičnih. Ono..ulje origana, palmino ulje, ulje baobaba...?
Mislim, ili nisu normalni ili se klepa sve u 16.
angie01 angie01 10:36 22.05.2014

Re: ...

pa još egzotičnih. Ono..ulje origana, palmino ulje, ulje baobaba...?
Mislim, ili nisu normalni ili se klepa sve u 16.



e, jesi maliciozan,..pa to je za carobni napitak, jos su u nedostatku za imelu.

a ulje origana pri tome, najjaci antioksidant, (ne ovaj nas)>
reanimator reanimator 10:40 22.05.2014

Re: ...

e, jesi maliciozan,..pa to je za carobni napitak, jos su u nedostatku za imelu.

Jes vala. Nisu svi površni ko ja. Volonteri očigledno paze da žrtve poplava ne rokne holesterol kad ih izdoziraju suncokretovim. :)
angie01 angie01 10:48 22.05.2014

Re: ...

kad ih izdoziraju suncokretovim.


tu su brate, jos stedeli, jer da nisu, uzeli bi ono od semenki grozdja.
alselone alselone 11:09 22.05.2014

Re: ...

ulje baobaba...?

alselone alselone 11:11 22.05.2014

Re: ...

Re, priznaj da se kao pravi metroseksualac razumes u sva ova ulja... Za sta je ovo do baobaoa dobro?
reanimator reanimator 11:30 22.05.2014

Re: ...

Re, priznaj da se kao pravi metroseksualac razumes u sva ova ulja... Za sta je ovo do baobaoa dobro?

Dobro je za kožu. A i odbija lavove i hijene. Mislim, nije da ne treba razmišljati u tom pravcu
freehand freehand 13:20 22.05.2014

Re: ...

reanimator
Re, priznaj da se kao pravi metroseksualac razumes u sva ova ulja... Za sta je ovo do baobaoa dobro?

Dobro je za kožu. A i odbija lavove i hijene. Mislim, nije da ne treba razmišljati u tom pravcu

Ja u svojoj prvoj poseti zgradi palate "Srbija" nisam video vepra (možda zato što sam ulazio na onaj civilni ulaz, za građanstvo), ali sa te istočne strane na prilazu - desetine i desetine automobila parkirano je isključivo na trotoarima. Pravna država, do moego.
zilikaka zilikaka 14:15 22.05.2014

Re: ...

nije da ne treba razmišljati u tom pravcu


Ma dobro vepar, al ovaj podatak

Životinja teška oko 50 kilograma snimljena je u blizini “Ju biznis centra”, a snimak je objavljen na “Jutjubu”.

Koji je to vepar težak 50kg?!
anonimni_autor anonimni_autor 14:40 22.05.2014

Re: ...

]Dobro je za kožu. A i odbija lavove i hijene. Mislim, nije da ne treba razmišljati u tom pravcu
Jok brate... To ti ja kažem, je sam proveo trećinu života u dubokoj Africi.Doduše neka aromatična ulja teraju komarce naročito ako se pomešaju sa sokom od limuna... Nego, da li se neko uopšte setio kako će da se ovde namnože komarci posle ovih poplava?
ecce-florian ecce-florian 15:59 22.05.2014

Re: ...

Koji je to vepar težak 50kg?!

Pa ovaj čiji je snimak objavlejn na Jutjubu
arianna arianna 19:50 22.05.2014

Re: ...

ulje baobaba..


Ajd palmino ulje ali u koji maxi prodaju ulje baobaba?
hajkula1 hajkula1 03:15 23.05.2014

Re: ...

anonimni_autor
]Nego, da li se neko uopšte setio kako ćr da se ovde namnože komarci posle ovih poplava?



Razmišljala.

Razmišljam o maslinovom ulju, možda da oni, što će gacati po vodi, čistiti kuće da zaštite kožu od infekcija (bakterijske, nekim sporama)?

Neko ulje (možda baš origana, skoro sam sigurna da, da) koristi se za lečenje šuge.

(Ima na hrvatskim i slovenačkim sajtovima, bili su u problemu pre par godina, već sam negde pisala da nisu imali dostupna sredstva za lečenje...).

hajkula1 hajkula1 03:25 23.05.2014

Re: ...

reanimator
Jutros u Maksiju neformalna grupa gradjana (volonteri - heroji?) puni jedno 9 kolica i šalje jasnu poruku da je roba namenjena nekom punktu za pomoć. I sad..10 kartona vode, neka hemija, ovo, ono, klasika..i brat bratu 50 flašica maslinovog ulja, ali onih pionirksih (1/2 l?), pa još egzotičnih. Ono..ulje origana, palmino ulje, ulje baobaba...?
Mislim, ili nisu normalni ili se klepa sve u 16.



Ulje divljeg origana

Ulje divljeg origana jedan je od najmoćnijih prirodnih antibiotika koje poznaje nauka. Ulje divljeg origana na prirodan način i efikasno eliminiše patogene, bilo da su to virusi gripa, prehlade, bakterijske ili gljivične infekcije, podiže imunitet i otpornost organizma na alergije. Efikasno je kod: esherihia colli, staphilococus, salmonela, candida, sinusitis, bronhitisa - antispazmatičko dejstvo apreporučuje se i kod upala, gljivičnih, bakterijskih i virusnih infekcija, alergija za eliminisanje parazita iz organizma.



Prednost korišćenja Ulja Divljeg Origana sastoji se u tome da ovi patogeni ne mogu da razviju imunitet prema njemu, kao što je to slučaj sa farmaceutskim lekovima.
Izborom Origana se takođe izbegavaju i potencijalni nuspojava a takođe i opasnost o razvoja virulentnih mutacija.



Ulje divljeg origana je riznica minerala:

i vitamina:

Podiže imunitet i otpornost organizma na alergije.

Orugano ulje je efikasno kod: esherihia colli, staphilococus, salmonela, candida, sinusitis, bronhitisa - antispazmatičko dejstvo.
Preporučuje se kod: upala, gljivičnih, bakterijskih i virusnih infekcija, alergija za eliminisanje parazita iz organizma.
Svoju primenu origano ulje je našlo i kod otklanjanja: lošeg zadaha, bolesti desni, teško zalečivih rana, opekotina, uboda isekata.




Vekovima stari lek, Ulje divljeg Origana, naučno je istražen i dakazano je da je jedan od najsnažnijih i najefikasnijih antibiotikaširokog spektra delovanja, može se koristiti spolja i iznutra.
Nema negativnih sporednih efekatata.


EJSTVO ORIGANO ULJA:

Antibakterijsko - Antibiotik- Ešerihija koli, Stafilokoke, Salmonela...


Antivirusno - prehlada, grip, hepatitis, herpes:

Na prve znake virusnih infekcija kao što je prehlada, grip, herpes, osip, itd., uzmite momentalno 2-5 kapi origano ulja razređenog u maslinovom ulju.


Problemi sa disanjem (astma, kašalj, bronhitis, sinusitis, upala pluća, kandida u plućima - snižava visoku temperaturu,olakšava iskašljavanje:


Antigljivično:...


Problemi sa kožom - suva i ispucala koža, svrab, osipi, psorijaza, ekcemi, akne, bubuljice, zatvorene pore:


Perut, seboreja, vaši, šuga: dodajte nekoliko kapi ulja u šampon ili utrljajte razređeno ulje na teme.


Gljivice noktiju, atletsko stopalo, neprijatan miris nogu:



reanimator reanimator 07:24 23.05.2014

Re: ...

Ajd palmino ulje ali u koji maxi prodaju ulje baobaba

To sam ja malo nakitio, da naglasim neobičnost situacije
Ulje divljeg origana jedan je od najmoćnijih prirodnih antibiotika koje poznaje nauka

Ne sumnjam da je tako. Sumnjam da će dve flašice od po 0,33 da reše potencijalni problem.
nowhereman nowhereman 11:46 22.05.2014

* * *


"Teška kriza je zahvatila ne samo politički i privredni sistem već i celokupni javni poredak zemlje. Svakodnevne su pojave: nerad i neodgovornost na poslu, korupcija i nepotizam, odsustvo pravne sigurnosti, birokratska samovolja, nepoštovanje zakona, rastuće nepoverenje među ljudima i sve bezobzirniji individualni i grupni standardi. Raspadanje moralnih vrednosti i ugleda vodećih ustanova društva, nepoverenje u sposobnost onih koji donose odluke praćeni su apatijom i ogorčenjem naroda, otuđenjem čoveka od svih nosilaca i simbola javnog poretka."

Memorandum SANU (nacrt), jesen 1986.
freehand freehand 13:17 22.05.2014

Re: * * *

nowhereman

"Teška kriza je zahvatila ne samo politički i privredni sistem već i celokupni javni poredak zemlje. Svakodnevne su pojave: nerad i neodgovornost na poslu, korupcija i nepotizam, odsustvo pravne sigurnosti, birokratska samovolja, nepoštovanje zakona, rastuće nepoverenje među ljudima i sve bezobzirniji individualni i grupni standardi. Raspadanje moralnih vrednosti i ugleda vodećih ustanova društva, nepoverenje u sposobnost onih koji donose odluke praćeni su apatijom i ogorčenjem naroda, otuđenjem čoveka od svih nosilaca i simbola javnog poretka."

Memorandum SANU (nacrt), jesen 1986.

Majku mu, oldies but goldies. Baš savremeno zvuči.
Atomski mrav Atomski mrav 13:57 22.05.2014

Re: * * *

freehand freehand 14:01 22.05.2014

Re: * * *

Atomski mrav

Upravo.
Samo dodaj kafanu umesto univerziteta i Vučića kao univerzalnog džokera.
8c_competizione 8c_competizione 00:51 23.05.2014

Re: * * *

da izvines, meni ovako izgleda nasa Srbija sa svojim politicarima

freehand freehand 15:44 22.05.2014

JJoš malo o državi

Rekoh da sam danas prvi put u životu ušao u palatu "Srbija", nekadašnji SIV.
Po građanskom poslu i potrebi. Elem, ulazim (posle mimohoda svih onih automobila najurednije parkiranih po trotoarima), dolazim do prijemnog pulta. Neka dvojica, očigledno je da su službena lica, dogovaraju se nešto ne obraćajući pažnju na mene. Zato me gorostasna brkata tetka prodorno gleda.
"Dobar dan" - kažem.
"Ličnu kartu" - kaže ona.
"Dobar dan" - ponovim.
"Vašu ličnu kartu" ž kaže ona izbegavajući svaku intimizaciju i profane malograđanske forme.
"Dobar dan" - ponavljam ne dozvoljavajući smešku da mi siđe sa lica.
"Dobar dan" kaže sa umilnim pogledom ranjenog zmaja.
"Izvolite ličnu kartu."

Šalter za brze odgovore - mislim se...
trener92 trener92 17:55 22.05.2014

Re: JJoš malo o državi

freehand

"Dobar dan" - kažem.


Je li bre, a tebi je dan dobar? Slušaj, dobro si ti prošao.

Nego gledam nešto ovo po tv, kako su nam ukinuli programe na kablovskoj, pa imamo sve iste ( samo sa voditeljima drugačijih fizionomija) podsetilo me na ono stanje iz vremena prošlih,kada se imalo samo dva programa, prvi i drugi.
Na prvom govori Vođa. a ti prebaciš na drugi, a tamo te gleda neka mrka faca i kaže
" Je li a ti nećeš da gledaš prvi program?"

Tada su lovili one koji ne gledaju , ne goniometrom, nego švedskim detektorom. E, ta setna vremena, Otprilike je tako bilo, naravno nije reč o nama nego o nekim našim komšijama, a nije da nije bilo tako i kod nas kad je otišao Tile. Na prvom pričaju o njemu, a na drugom njegovi memoari i cepaj.

Nego kakvi vetrovi duvaju, sve mi se čini da će se aktivirati institucija dva svedoka.
Danas sam bio svedok neke polemike, dok sam čekao u nekom redu, kad su njih nekoliko "polemisali" sa jednim gde je bio, koliko džakova napunio, ko ga je video i tako dalje.
Sve mi miriše na neki novi potop od ovijeh selfijeera koje si okačio.

trener92 trener92 18:06 22.05.2014

Re: JJoš malo o državi


Ministar za vanredne situacije Velja Ilić na sednici Vlade :

"Treba nam ono vozilo što ima rupu napred onako pa skuplja."

Tražio si čudo? Evo ti.
freehand freehand 18:07 22.05.2014

Re: JJoš malo o državi

trener92

Ministar za vanredne situacije Velja Ilić na sednici Vlade :

"Treba nam ono vozilo što ima rupu napred onako pa skuplja."

Tražio si čudo? Evo ti.

to nije čudo, to je uobičlajeno i normalno za magistre tehnologije.
trener92 trener92 18:18 22.05.2014

Re: JJoš malo o državi

freehand

to nije čudo, to je uobičlajeno i normalno za magistre tehnologije.



Eeejbg moja greška, ali tako je to kad nisam hteo da učim da budem magistar tehnologije.
freehand freehand 18:38 22.05.2014

Re: JJoš malo o državi

trener92
freehand

to nije čudo, to je uobičlajeno i normalno za magistre tehnologije.



Eeejbg moja greška, ali tako je to kad nisam hteo da učim da budem magistar tehnologije.

Da, oseća se taj nedostatak struke u terminologiji.
zilikaka zilikaka 18:48 22.05.2014

Samo za domaćina

Danas sam bio svedok neke polemike, dok sam čekao u nekom redu, kad su njih nekoliko "polemisali" sa jednim gde je bio, koliko džakova napunio, ko ga je video i tako dalje.


E. evo taze (naravno neproverena) informacija, al potiče iz tamošnjeg uskog lokala.

Kaže, Toma za vikend bio jako zauzet. Bio u Bajčetinu.
Imo goste i pekli rakiju i prasići.
freehand freehand 18:51 22.05.2014

Re: Samo za domaćina

zilikaka
Danas sam bio svedok neke polemike, dok sam čekao u nekom redu, kad su njih nekoliko "polemisali" sa jednim gde je bio, koliko džakova napunio, ko ga je video i tako dalje.


E. evo taze (naravno neproverena) informacija, al potiče iz tamošnjeg uskog lokala.

Kaže, Toma za vikend bio jako zauzet. Bio u Bajčetinu.
Imo goste i pekli rakiju i prasići.

Pa i nije nešto taze, al nema veze.
Ja, recimo, mislim da je to za ugrožene i unesrećene bilo dalleko bolje nego da je i on zauzeo jedan helikopter i neke amfibije i još, ne daj Bože, krenuo da i on nešto dezorganizuje.
Da ne govorimo o spasiocima, koliko je njima laknulo.

trener92 trener92 18:52 22.05.2014

Re: Samo za domaćina

zilikaka

Objavio i blic,

U subotu od ranog jutra je pekao rakiju „tomovaču“, a u nedelju je bilo posebno slavlje jer je imao neke vrlo važne goste. Ražanj se pušio tokom čitavog jutra - otkriva naš izvor.

alselone alselone 18:53 22.05.2014

Re: Samo za domaćina


U subotu od ranog jutra je pekao rakiju „tomovaču“, a u nedelju je bilo posebno slavlje jer je imao neke vrlo važne goste. Ražanj se pušio tokom čitavog jutra - otkriva naš izvor.


Sta mislite da je realnije - da su Toma i Velja bas toliki debili da se nisu ni jednom hteli obratiti medijima tokom poplave, pa makar iz cistog marketinga ili da je Vucic zabranio da se iko osim njega pojavljuje?
freehand freehand 18:55 22.05.2014

Re: Samo za domaćina

alselone

U subotu od ranog jutra je pekao rakiju „tomovaču“, a u nedelju je bilo posebno slavlje jer je imao neke vrlo važne goste. Ražanj se pušio tokom čitavog jutra - otkriva naš izvor.


Sta mislite da je realnije - da su Toma i Velja bas toliki debili da se nisu ni jednom hteli obratiti medijima tokom poplave, pa makar iz cistog marketinga ili da je Vucic zabranio da se iko osim njega pojavljuje?

Realnije je da Vučić zabrani da se Predsednik Republike pojavljuje, naravno.
trener92 trener92 18:58 22.05.2014

Re: Samo za domaćina

freehand

i još, ne daj Bože, krenuo da i on nešto dezorganizuje.

Eeee da on nije bio zauzet, Vlada ne bi tražila od Rusije, EU, Hrvatske, Slovenije da pošalju lopate. Uzmi to u obzir.
trener92 trener92 19:05 22.05.2014

Re: JJoš malo o državi

freehand


Da, oseća se taj nedostatak struke u terminologiji.


Ćuti, ni ti nisi bolji.
freehand freehand 19:05 22.05.2014

Re: Samo za domaćina

trener92
freehand

i još, ne daj Bože, krenuo da i on nešto dezorganizuje.

Eeee da on nije bio zauzet, Vlada ne bi tražila od Rusije, EU, Hrvatske, Slovenije da pošalju lopate. Uzmi to u obzir.

Ti se zezaš a ja sam mrtav ozbiljan. Dikovića su postavili na mesto šefa operacije trećeg ili četvrtog dana, kad su videli koliko su zasrali i kad su se načisto izbezumili od straha.
A uopšte nisu morali: svaki sposoban pukovnik VS bi taj posao odradio milion puta valjanije nego ova tevabija. A problem nije u tome da oni neće, nego da ne znaju.
U ovoj zemlji Nebojša Stefanović je ministar policije, Bratislav Gašić je ministar odbrane Srbije.
Pa ti vidi.
Uostalom, zato služe one slike u blogu. Za podsećanje.
zilikaka zilikaka 19:26 22.05.2014

Re: Samo za domaćina

Pa i nije nešto taze, al nema veze.


E, jbg. Kad ja ne pratim medije.

Znači, po običaju poslednja saznajem vesti.

petargli petargli 19:38 22.05.2014

Re: Samo za domaćina

A problem nije u tome da oni neće, nego da ne znaju.

Što je onda hteo "totalnu" vlast?!
freehand freehand 19:41 22.05.2014

Re: Samo za domaćina

petargli
A problem nije u tome da oni neće, nego da ne znaju.

Što je onda hteo "totalnu" vlast?!

Pa svaki političar hoće totalnu vlast. S tim što ja nekako baš imam sumnju da je ovaj želeo totalnu vlast. Često sebe uhvatim u mislima da je on u stvari nesrećan zbog količine vlasti koju je osvojio.
trener92 trener92 20:02 22.05.2014

Re: Samo za domaćina

Naravno da se zezam, jer ne znam od muke šta da mislim, kažem itd.
freehand

Dikovića su postavili na mesto šefa operacije trećeg ili četvrtog dana,

Vidiš to je tragedija,ali da ne idem u objašnjenja i sam znaš.
A problem nije u tome da oni neće, nego da ne znaju.

Naravno, da ne znaju. Ako ćemo realno, ni ne treba da znaju. Postavi se onaj(oni) koji te stvari zna da radi i on je komandant parade. Ovi ( političari) treba samo da aminuju i lupaju packe ko ne sluša.

Imaš odličan primer Gorana Ješića kako "civil" može da radi te stvari.
Ali zbog idiota - politikantstva, zamalo nije nastradao i Šid.To je to, tražili ste čiča glišu, dobili ste ga. E sad nije problem što su ga dobili oni koji su ga tražili, neka im ga, nego i oni koji ga nisu hteli ni pod razno.
Ali to je sve već ispričana priča.

Ima i gore od ovoga. Ćuti.


petargli petargli 20:13 22.05.2014

Re: Samo za domaćina

Pa svaki političar hoće totalnu vlast. S tim što ja nekako baš imam sumnju da je ovaj želeo totalnu vlast. Često sebe uhvatim u mislima da je on u stvari nesrećan zbog količine vlasti koju je, osvojio.

Ovaj je inicirao izbore da bi dobio totalnu vlast. I da onda, kao politicar, bude srecan zbog kolicine vlasti koju je osvojio, on je nesrecan, te odluci da podeli vlast sa drugima, a da ti drugi, pritom, ne smeju da zucnu od njega.

Nesrecnik ...

angie01 angie01 22:22 22.05.2014

Re: Samo za domaćina

freehand freehand 22:35 22.05.2014

Re: Samo za domaćina

angie01

Što za mene?
Pa ja rekoh, mislim među prvima na mreži, da je to Predsednik koga nema al nit ko to primećuje niti kome nedostaje.
Štaviše, kao da i među njegovim glasačima i obožavaocima postoji izvesna bojazan da bi se mogao pojaviti i uzeti stvar u ruke. Što bi, verovatno, pokazalo da je sve do tog momenta bila dečija igra.
A sad je, koliko sam razumeo, u Francuskoj gde na tečnom... Nekom jeziku ubeđuje Francuze da nam pomognu.

freehand freehand 10:34 23.05.2014

Re: Samo za domaćina

Izvinjenje Ecce Florianu jer je njegov komentar obrisan, ne zbog sadržaja već zbog toga što je sadržao i Angie-in komentar za koji je ona zamolila da bude obrisan.
angie01 angie01 10:37 23.05.2014

Re: Samo za domaćina

Izvinjenje Ecce Florianu j


i od mene- cvetko, u pravu si, priznajem, brzopleta reakcija, hvala na razumevanju.
ecce-florian ecce-florian 11:18 23.05.2014

Re: Samo za domaćina

angie01
Izvinjenje Ecce Florianu j


i od mene- cvetko, u pravu si, priznajem, brzopleta reakcija, hvala na razumevanju.

U jbt Nije me briso kad sam okačio klip kako Boris T. pruža psihološku pomoć poplavljenim kokoškama, a briso me zbog tebe.

U pravu su one blogerke od pre nekoki dan. Da ga pitaš direktno?Ko zna šta može biti po sredi.
angie01 angie01 11:32 23.05.2014

Re: Samo za domaćina


U pravu su one blogerke od pre nekoki dan


nisu blogerke- nego carli, koga nema nesto.


. Da ga pitaš direktno?


a cini mi se da nije bio free tema.


a briso me zbog tebe.


ja ga zamolila, jer nisi bio on lajn-jos se dvoumio-zbog tebe.
milisav68 milisav68 11:57 23.05.2014

Re: JJoš malo o državi

trener92

Na prvom govori Vođa. a ti prebaciš na drugi, a tamo te gleda neka mrka faca i kaže
" Je li a ti nećeš da gledaš prvi program?"


eli.lacrosse eli.lacrosse 11:57 23.05.2014

Re: JJoš malo o državi

"Dobar dan" - kažem.
"Ličnu kartu" - kaže ona.
"Dobar dan" - ponovim.
"Vašu ličnu kartu" ž kaže ona izbegavajući svaku intimizaciju i profane malograđanske forme.
"Dobar dan" - ponavljam ne dozvoljavajući smešku da mi siđe sa lica.
"Dobar dan" kaže sa umilnim pogledom ranjenog zmaja.
"Izvolite ličnu kartu."



Umete i ona i ti, kad hoćete.
ecce-florian ecce-florian 15:53 23.05.2014

Re: Samo za domaćina


U pravu su one blogerke od pre nekoki dan


nisu blogerke- nego carli, koga nema nesto.


da nije najgore © Spira

. Da ga pitaš direktno?


a cini mi se da nije bio free tema.


Uau, proleće ,emoucije, Love Is In The Air ...

ja ga zamolila, jer nisi bio on lajn


Pregledaj i fejs.

Čekam samo da se oglasi pandurski sindikat.Za pedere nemaju ljude da ih obezbeđuju zbog poplava ,a za privođenje zbog izazivanja panike i nereda komentarisanjem na fejsu se nađe.



angie01 angie01 17:15 23.05.2014

Re: Samo za domaćina

Pregledaj i fejs.


nemam profil na fejsu!
ecce-florian ecce-florian 08:29 24.05.2014

Re: Samo za domaćina

angie01


nemam profil na fejsu!


Takvi su najsumnjiviji.

ps

Odustaću od blogovanja. Trebalo mi 120 komentara da shvatim zašto je jedan od tagova sex
angie01 angie01 08:52 24.05.2014

Re: Samo za domaćina


Takvi su najsumnjiviji.


da znas,




Odustaću od blogovanja. Trebalo mi 120 komentara da shvatim zašto je jedan od tagova sex


ma tako uvek ulazis u obzir u pretrazivanju:)
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 19:07 22.05.2014

manje i veće zlo

ja i dalje mislim da je to što ti nazivaš "manjim zlom" moralo biti oterano svojevremeno, pa makar po cenu dolaska "većeg zla", a da su ovi veliko zlo - jesu.
sve je to proces, onima se jednostavno moralo stati u kraj, da me sada vratiš u 2012. opet ne bih glasao za Tadića i ekipu. oni su se morali delegitimizovati, pa makar i po cenu koju zadnjih godina plaćamo, zaključno sa poslednjim događajima.
doduše,nisam glasao ni za ove, nisam čak bio ni "beli listić", tek oni su mi bili ljigavi, prosto, nisam otišao do biračkog mesta (ni u drugom krugu).

dakle, il ćemo biti pukovnici ili pokojnici.

između laganog umiranja na rate sa "žutima" i brze smrti sa Tomom i Alekom, pre biram ovo drugo, a mislim da ova druga varijanta ima šanse da otvori neke "izlazne varijante", narvno, ne zahvaljujući toj dvojici već uprkos njima.
ono samozavaravanje i mrcvarenje nije vodilo ničemu, a ubijalo je svaku inicijativu. doduše, takva inicijativa se još uvek ne vidi ali ja se i dalje nadam, a ako se ne pojavi i treba da propadnemo.
kažem ti, pukovnik il pokojnik.



freehand freehand 19:17 22.05.2014

Re: manje i veće zlo

vrabac_u_steni
ja i dalje mislim da je to što ti nazivaš "manjim zlom" moralo biti oterano svojevremeno, pa makar po cenu dolaska "većeg zla", a da su ovi veliko zlo - jesu.
sve je to proces, onima se jednostavno moralo stati u kraj, da me sada vratiš u 2012. opet ne bih glasao za Tadića i ekipu. oni su se morali delegitimizovati, pa makar i po cenu koju zadnjih godina plaćamo, zaključno sa poslednjim događajima.
doduše,nisam glasao ni za ove, nisam čak bio ni "beli listić", tek oni su mi bili ljigavi, prosto, nisam otišao do biračkog mesta (ni u drugom krugu).

dakle, il ćemo biti pukovnici ili pokojnici.

između laganog umiranja na rate sa "žutima" i brze smrti sa Tomom i Alekom, pre biram ovo drugo, a mislim da ova druga varijanta ima šanse da otvori neke "izlazne varijante", narvno, ne zahvaljujući toj dvojici već uprkos njima.
ono samozavaravanje i mrcvarenje nije vodilo ničemu, a ubijalo je svaku inicijativu. doduše, takva inicijativa se još uvek ne vidi ali ja se i dalje nadam, a ako se ne pojavi i treba da propadnemo.
kažem ti, pukovnik il pokojnik.


Raduje me tvoj optimizam.
A ništa ja konkretno nisam nazvao "manjim zlom". nema toga u tekstu. Samo sam podsetio na vrlo široko prihvaćenu parolu iz tog doba, o tome da se više ne može birati to manje zlo.
Ono što hoću da kažem jeste da svaka radnja stvara posledice, i da odrasli ljudi to moraju znati. Sjajno je što se ti svog izbora o neizboru držiš i misliš da je to dobro za tebe i za društvo. Loše je što se mnogi koji su bili tako uvereni i tako nadmoćni u svom stavu sad pitaju - otkud ovo, šta je ovo, šta nas snađe?!

I samo onako usput - i to potencijalno dobro o kome govoriš kao posledici ovih na vlasti... Koliko ja to mogu da razumem i zamislim to bi dobro moglo biti samo neko istorijsko dobro, ali je kratak ljudski život za njegovo doživljavanje. A i ti i ja imamo samo po jedan taj usrani život, već dobrano potrošen a sjeban..
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 19:22 22.05.2014

Re: manje i veće zlo

па добро, обојица имамо децу ако се не варам
freehand freehand 19:30 22.05.2014

Re: manje i veće zlo

vrabac_u_steni
па добро, обојица имамо децу ако се не варам

Da ne patetišemo, Vrabac, ali - eno ti puna Arena dece, i Šumice, i Pionir, i škole i vrtići.
Ne, niti hoću da kažem da je vlast kriva za poplave, niti da poplava ne bi bilo da je neka druga vlast umesto ove. Ali hoću da ti kažem da gledaš Ješića i Čučkovića. Ili bolje Malog.
Ok, nisu svi sa one strane Ješići niti sa ove Mali, al ta dvojica su slike te dve strane. Bar u mom viđenju. Kao paradigme i modeli razmišljanja i ponašanja.
Ili Vučića i Cvetkovića. Cvetković se sigurno ne bi trtio pred kamerama dodajući kutije, ali bi Diković od prvog dana bio gde treba da bude.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 19:38 22.05.2014

Re: manje i veće zlo

Cvetković se sigurno ne bi trtio pred kamerama dodajući kutije, ali bi Diković od prvog dana bio gde treba da bude.


са другим делом реченице се условно* слажем, а по питању првог могу да се сложим да не би било Цветковића, али било би неког другог. јеботе, глупо ми је да ти сада попут неких качим клипове, али речи ћу само једну реч "усисавање", то ми је једна омиљених сцена, мада је конкуренција велика.

*условно, пошто знам да ни тада све те ствари нису функционисале како треба, далеко од тога. а за то нефункционисање много више одговорности пада на оног са усисивачем него на пример на Бетмена_из_Фекетића.
alselone alselone 19:43 22.05.2014

Re: manje i veće zlo

Cvetković se sigurno ne bi trtio pred kamerama dodajući kutije, ali bi Diković od prvog dana bio gde treba da bude.


Kakva "moj tata je jaci od tvog" argumentacija.

Tadic bi danas obilazio krave i brinuo se za zdravlje kokosaka. Da li im je hladno.
freehand freehand 19:44 22.05.2014

Re: manje i veće zlo

vrabac_u_steni
Cvetković se sigurno ne bi trtio pred kamerama dodajući kutije, ali bi Diković od prvog dana bio gde treba da bude.


са другим делом реченице се условно* слажем, а по питању првог могу да се сложим да не би било Цветковића, али било би неког другог. јеботе, глупо ми је да ти сада попут неких качим клипове, али речи ћу само једну реч "усисавање", то ми је једна омиљених сцена, мада је конкуренција велика.

*условно, пошто знам да ни тада све те ствари нису функционисале како треба, далеко од тога. а за то нефункционисање много више одговорности пада на оног са усисивачем него на пример на Бетмена_из_Фекетића.

Vrabac, ozbiljno se ne slažemo, jer ja mislim da su u pitanju različiti modeli. No ok, poštujem potpuno.
Iako ne vidim istorijski kontekst u kome bi Tomislav Nikolić mogao biti bolji Predsednik od bilo koga uključujući i Nikolu Šećeroskog, a ova tevabija gore - ministri.
freehand freehand 19:46 22.05.2014

Re: manje i veće zlo

alselone
Cvetković se sigurno ne bi trtio pred kamerama dodajući kutije, ali bi Diković od prvog dana bio gde treba da bude.


Kakva "moj tata je jaci od tvog" argumentacija.

Tadic bi danas obilazio krave i brinuo se za zdravlje kokosaka. Da li im je hladno.

Ma ti si nešto počeo da proklzavaš sa nekim klipovima i izjavama, kao da ti vera više nije onako jaka?
alselone alselone 19:49 22.05.2014

Re: manje i veće zlo

a ova tevabija gore - ministri.

Ti vidis neku kvalitativnu razliku izmedju onog gore i

др Мирко Цветковић
Ивица Дачић
Божидар Ђелић
Млађан Динкић
Верица Калановић
др Јован Кркобабић
Вук Јеремић
Драган Шутановац
Диана Драгутиновић
Саша Драгин
Душан Петровић
Петар Шкундрић
Милутин Мркоњић
Милан Марковић
Слободан Милосављевић
Жарко Обрадовић
Снежана Самарџић-Марковић
Томица Милосављевић
Јасна Матић
Расим Љајић
Оливер Дулић
Небојша Брадић
Предраг Марковић
Goran Bogdanovic
Сулејман Угљанин


bravo!
alselone alselone 19:51 22.05.2014

Re: manje i veće zlo

kao da ti vera više nije onako jaka?


Nije nikad ni bila. Ti si tumacio polivanje Tadica i DSa kao veru u Vucica. Pokusah par puta da ti objasnim al' nije vredelo. I onda sam se jednog dana probudio usnivsi Sokrata i shvatio sam - moracu ga pitanjima naterati da sam shvati i docekati taj momenat.
freehand freehand 21:20 22.05.2014

Re: manje i veće zlo

Nije nikad ni bila.

Pa što skačeš na svako pominjanje Nikolića i Vučića u poslednje dve godine ako je tako? Ne na zezanje, ne na šale, nego na svaku kritiku tamo gde su gomile gluposti pravili?
Pa sad kao petao-vetrokaz kad osetiš promenu vetra na blogu trčiš da uhvatiš priključak za vozićem da ne bi baš ispao glup u društvu, samo ne bi baš po Vučiću da polivaš - ne da srce u miša - nego po Stefanoviću koga sad - o tempora! - i ti zoveš Slinom?! Pa stvarno mu nije lako kad je dočekao da ga i kursadžije i filozofi sa kvantaša tako razvlače!
A to što si ti usnuo Sokrata...
Sem što nemaš blagog pojma ko je Sokrat, dok ne čvakneš brzinski Guglopediju, jebote.
Ali ćeš meni nešto da objašnjavaš...

Što se spiskova tie - razlika je kapitalna.
Nego ti nije u domašaju.

P.S. ono oko argumentacije i toga šta bi Tadić... Pokušao bih da ti objasnim razliku između onoga što se dešava i onoga što ti misliš da bi se dešavalo.
No cenim da je uzaman.



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana