Pilatovsko pranje ruku

adam weisphaut RSS / 01.03.2008. u 10:42
B92 item-new-black.gif Info item-new-black.gif Vesti item-new-black.gif Kosovo
trans.gif
Koštunica: Policija dobro reagovala
29. februar 2008. | 14:15 -> 20:24 | Izvor: B92, Beta, Tanjug
Beograd -- Premijer odbacio tvrdnje obaveštajnih službi SAD-a da je Vlada naredila policiji da ne reaguje na napad na američku ambasadu.

208943536947c85c0a5dc36020087794_extreme.jpg
Vojislav Koštunica (FoNet)
Predsednik Vlade Srbije Vojislav Koštunica je izjavio da je policija tokom nereda posle mitinga "Kosovo je Srbija" reagovala "blagovremeno i na pravi način" i kao podmetanja odbacio tvrdnje da je bilo ko iz vlasti naredio policiji da ne reaguje. Koštunica je rekao da će Srbija morati da se naoruža strpljenjem u godinama koje dolaze kako bi Kosovo vratila u svoj ustavni poredak.

U akciju deljenja bedževa “Kosovo je Srbija” uključio se danas i Koštunica. Mnogi simpatizeri i članovi DSS-a okupili su se kako bi lično od premijera dobili bedž.

Poruka "Kosovo je Srbija" je neporeciva istina, rekao je Koštunica i poručio da će Srbija na nasilje svih koji pokušavaja da nam uzmu Kosovo odgovoriti nenasiljem.

On je odbacio tvrdnje direktora američkih nacionalnih obaveštajnih službi Majkla Makonela da je Vlada Srbija naredila policiji da ne reaguje kada su demonstranti napali američku ambasade.



"Komanduje državna sekretarka"

Vojislav Koštunica izjavio danas da policijom rukovodi državna sekretarka MUP-a Mirjana Orašanin.

Predsednik Vlade Srbije Vojislav Koštunica rekao je da ona zamenjuje ministra i da je pod njenom komandom cela struktura policije.

"Svi članovi Saveta za nacionalnu bezbednost osudili su nasilje i zaključili da nasilje najviše šteti državnim interesima Srbije i koristi neprijateljima Srbije, uključujući i one koji hoće da joj otmu Kosovo. Taj zaključak Saveta je jednoglasno usvojen i to je odgovor na svaku vrstu neistine i podmetanja", rekao je Koštunica.

Upitan da li je policija mogla da raguje brže, Koštunica je odgovorio da "ako se policija pohvali, onda znači da je reagovala i blagovremeno i na pravi način".

Koštunica je rekao i da izjava ministra Mlađana Dinkića o "pretvaranju borbe za suverenitet Srbije u širenje kolektivnog ludila" nije u skladu s državnom poltitkom, o čemu možete čitati u posebnoj vesti.

Koštunica je najavio da će akcioni plan za Kosovo biti predstavljen na "odgovarajući, primeren način" Skupštini Srbije ali nije rekao kada.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Premijer Srbije, Vojislav Koštunica, je po ko zna koji put pokazao zavidnu sposobnost da iskazuje "legalističku neobavešenost", jer čovek koji je u stanju da daje iskaze pohvale policiji posle demonstracija ukojim je jedna osoba poginula, veliki broj povređen, načinjena velika matreijalna šteta, izazvan dipolmatski incident (prvi upad u ambasadu SAD posle slučaja amasade u Teheranu) i poslata slika Srbije koja neodoljivo podseća na onu iz 90-ih je evidento u konfliktu sa realnošću. Da će se taj scenario realilzovati bilo je jasno još na veče priznanja nezavisnosti Kosova kada su bande huligana satima palile grad, ne toliko zbog mlake reakcije policije, koliko zbog signala iz vrha vlasti u kome je ministar Velimir Ilić ustvrdio da je demokratija i "po koji slomljen prozor". No da je to ostalo na izjavi žovijalnog ministra Ilića, moglo se otpisati na njegovu medijsku ekscentričnost, no mnogo ozbiljniji član vlade, profesor Samardžić, je gotovo istovremeno u emisji Poligraf ove medijske kuće ustvrdio da je to ipak u kontekstu "onog što nam je urađeno na Kosovu" "ništa". To je već bio dovoljan signal na uzbunu da je to deo čuvenog akcionog plana. Umesto da se obezglavljena srpska javnost i emocije građana smiriju vladajuća nomenklatura (premijer, predsednik i prvi opozicionar, iako je predednik nešto kasnije službenim putem u Rumuniju izbegao obavezu pojavljivanja na njemu, bez namere doduš da se javno distancira od onog što je isam prizvao) su odlučili da te emocije "kanališu". Tog 21. su incidenti počeli još prilikom šetnje protestanata (turska ambasada), ali pravi rasplet je usledio u ulici Kneza Miloša u kojoj je huliganska banda napala američku ambasadu ispred koje nije bilo raspoređenih policijskih snaga kao i ambasade drugih država. Da li je moguće da policija nije mogla proceniti da bi se tako nešto moglo desiti(koliko god bio skeptičan prema sposbnosti vladjuće nomenklature u policiji radi veliki broj profesionalca koji su sigurno bili svesni da će s eovako nešto desiti), da li je moguće da se velika grupa ljudi samoizdvoji iz jednog skupa i krene ka drugoj lokaciji bez ikakve oragnizacije, da li je moguće da se te takve dve okolnosti dese parlelno jedna sa drugom slučajno? su pitanja koja su sama nametala. Epilog je poznat slike nasilja us obišle svet što je bilo i namera organizatora, jedna osoba je poginula (činjenica da je poginuli bio iz redova demonstranata ne menja odgovornost onih zaduženih za bezbednostsvih građana), centar Beograda opustošen. Narvno odmah posle toga je krenulo spinovanje učenika i nastavljaća tradicije Miloševićevih medija u najboljem maniru svojih učitelja kako su nemire organizovala sama ambasade (Press) ili LDP uz pomoć osbe usa x22 (kreativnije raspoložen Kurir) našta se nadovezao i generalni sekretar SRS sa nagoveštajem o senzacionalnim saznanjima u vezi paljnja ambasade, inače ne mogu da ne postavim pitanje da li dobijaju svoje informacije iz ostog izvora. Takođe smo putem jedne druge dnevne novine, Blica, saznali kako je premijer na sednici vlade, povodom događaja od 17.02. ustvrdio da su mladi samo branili međunarodno pravo, kao dokaz benignog odnosa vlasti prema huliganima osim gorepomenutih ministarskih ispada treba se dodati i činjenica da se za njih na državnoj televiziji skovao termin mladi razbijači (što i nije neobično jer,setimo se rukovodstvo RTS je postavljeno pravnim nasiljem 2004. zbog nezadovoljstva izvršne vlasti izveštavnjem o događajima) 17.03. Inače, kada smo kod medija postoje priče daje i ova medijska kuća trebalo da bude meta ali da je direktno jedan ministar intervenisao da se policijske snage rasporede oko nje, u tom pogledu medijski napadi na nju u vidu jednog anlitičara koji je pred miting svojim tekstom indirektno doduše ali lukavo označio nju kao metu mladih razbijača, premijeova stranka ju je optužila preko svog portpalrola (jednog od osnivača Obraza) , a izgleda da je i aktivirano i nezavnisna agencija RRA...

No da se vratimo premijeru i njegovoj odgovornosti, licemerno je kada neko ko svesno podgrevao klimu nasilja putem svojih saradnika, neko ko nije rasporedio policiju na neuralgičnim tačkama te stvorio sve uslove da se ono desi dok se on molio u crkvi (što naravno stvara brojne asocijacije, one na Kuma i Rčarda III su samo nek od onih koje smo imali prilku da čujemo) pretvara da nema nikave odgovornosti za ono što se desilo i čiji završetak koincidira sa razgovorom sa podsekretaorm Burnsom. No nije premijeru i njegovoj vladi ovo prvi put, setimo se 2004. i setimo se čuvenog paljenja džamije koje je rezultiralo smenom generala Obradovića i koje će služiti kao uvod u njegov kasniji progon. Dokle god se za ovako nešto premijer i vlada mogu nanovo izvlačiti bez ikakve odgovornosti, i šta više da u najnovijim izjavama član vlade i premijerov glavni saveznik okreće ošttricu napada ka unutrašnjem neprijatelju, Srbija neće moči ni u naznakama da bude normalna demokratska država.

 



Komentari (62)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

AlexDunja AlexDunja 10:55 01.03.2008

:))))

Takođe smo putem jedne druge dnevne novine, Blica, saznali kako je premijer na sednici vlade, povodom događaja od 17.02. ustvrdio da su mladi samo branili međunarodno pravo,

meni je ovo sjajno:)
preporuka tebi.
adam weisphaut adam weisphaut 11:05 01.03.2008

Re: :))))

meni je ovo sjajno:)
preporuka tebi.

Hvala
carly carly 14:53 01.03.2008

Re: :))))

koliko se secam kad je to izjavio u sali su manje vise svi prasnuli u smeh
pufna pufna 10:57 01.03.2008

prigodna slicica kao dodatak

adam weisphaut adam weisphaut 11:03 01.03.2008

Re: prigodna slicica kao dodatak

AlexDunja AlexDunja 11:25 01.03.2008

Re: prigodna slicica kao dodatak

e. pufno:)
cini mi se istinitim ono sto neko rece
da svi oni , sto im se vise blizi politicki kraj,
sve vise lice na kakrikature kojima ih koraks casti:)))
pufna pufna 10:43 02.03.2008

Re: prigodna slicica kao dodatak

da AD
voja je omogucio Koraksu produzetak jednog zlatnog perioda karikature. Mislila sam da vise se nema kud posle SM, kad ono jos nismo dostigli vrh uzasa.
Nas smo ovaj put izgleda spasili mi sami. Oko 70 % posto gradjana zeli u evropsku uniju. Evo ga Dinkic ''probni balon'' se kefa sa Vojom, dok DS cuti. Ne znam jel im treba 90 % da bi usli u akciju, ili su se razocarali sto im druga akcija nije posla za rukom?!
vreme ce pokazati...
pozz
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 11:14 01.03.2008

Dok je Pilat prao ruke

Fariseji su b(l)ogovski tumacili stanje stvari.....
adam weisphaut adam weisphaut 11:20 01.03.2008

Re: Dok je Pilat prao ruke

Ninoslav Randjelovic
Fariseji su b(l)ogovski tumacili stanje stvari.....

Ninoslave, vidim da je borbensot od ranog jutra na nivou, nego da li je bedž na reveru u skladu s lokalnim duhom što ga je još Domanović opisao ?
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 11:42 01.03.2008

Re: Dok je Pilat prao ruke

Ninoslave, vidim da je borbensot od ranog jutra na nivou, nego da li je bedž na reveru u skladu s lokalnim duhom što ga je još Domanović opisao ?

Adame, ja nasu razmenu misli i sala shvatam uglavnom kao prijateljsko caskanje i zavitlavanje. Ne kao borbu. Mozda je to stoga sto sam ja vec prilicno u godinama (umoran, star, mada odlicno raspolozen), a Vi ste, rekao bih, jedan mlad covek koji je za borbu uvek spreman i liberalno zainteresovan ?
S druge strane, moram da priznam da sam vise ocekivao od Vaseg pisanja na blogu. Ipak, prepricavati vesti sa B92, pa ih onda jos zacinjavati novozavetno-partijskim buckurisima je, mislim, ipak stvar nekakve "spisateljske" lenjosti sta li ?
adam weisphaut adam weisphaut 11:47 01.03.2008

Re: Dok je Pilat prao ruke

Ninoslav Randjelovic
Ninoslave, vidim da je borbensot od ranog jutra na nivou, nego da li je bedž na reveru u skladu s lokalnim duhom što ga je još Domanović opisao ?

Adame, ja nasu razmenu misli i sala shvatam uglavnom kao prijateljsko caskanje i zavitlavanje. Ne kao borbu. Mozda je to stoga sto sam ja vec prilicno u godinama (umoran, star, mada odlicno raspolozen), a Vi ste, rekao bih, jedan mlad covek koji je za borbu uvek spreman i liberalno zainteresovan ?
S druge strane, moram da priznam da sam vise ocekivao od Vaseg pisanja na blogu. Ipak, prepricavati vesti sa B92, pa ih onda jos zacinjavati novozavetno-partijskim buckurisima je, mislim, ipak stvar nekakve "spisateljske" lenjosti sta li ?

Pa dobro Ninoslave, zazvučalo mi je tako ono farisejstvo.
Što se tiče velikih očekivanja, pa ipak je blog samo jedna dnevna forma u kojoj diskutujemo interesantnim dnevnim događajima.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 11:53 01.03.2008

Re: Dok je Pilat prao ruke

adam weisphaut
Ninoslav Randjelovic
Ninoslave, vidim da je borbensot od ranog jutra na nivou, nego da li je bedž na reveru u skladu s lokalnim duhom što ga je još Domanović opisao ?

Adame, ja nasu razmenu misli i sala shvatam uglavnom kao prijateljsko caskanje i zavitlavanje. Ne kao borbu. Mozda je to stoga sto sam ja vec prilicno u godinama (umoran, star, mada odlicno raspolozen), a Vi ste, rekao bih, jedan mlad covek koji je za borbu uvek spreman i liberalno zainteresovan ?
S druge strane, moram da priznam da sam vise ocekivao od Vaseg pisanja na blogu. Ipak, prepricavati vesti sa B92, pa ih onda jos zacinjavati novozavetno-partijskim buckurisima je, mislim, ipak stvar nekakve "spisateljske" lenjosti sta li ?

Pa dobro Ninoslave, zazvučalo mi je tako ono farisejstvo.
Što se tiče velikih očekivanja, pa ipak je blog samo jedna dnevna forma u kojoj diskutujemo interesantnim dnevnim događajima.

Nego, dragi Nino, pa šta fali ovom razmišljanju...bez obzira što su "vesti" podloga. Pa valjda su i vesti pokretač "toka svesti"..
Hajde, voleo bih čuti, ako te mrzi, šta misliš o rečenom
odnosno što misliš o "pilatovskom pranju ruku". Naravno i ako misliš da to nije pilatovsko pranje ruku...
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 11:54 01.03.2008

Re: Dok je Pilat prao ruke

Što se tiče velikih očekivanja, pa ipak je blog samo jedna dnevna forma u kojoj diskutujemo interesantnim dnevnim događajima.

Ma, slazem se, naravno. Htedoh reci da mi u ovim Vasim tekstovima na blogu nedostaju one Vase kratke i duhovite misli, pristojne i "umereno" cinicne.... Ova vasa dva teksta na blogu vise lice, oprostite na poredjenju, na nekave stranacke "pamflete" koji se ponekad mogu videti na plocnicima ulica po Srbiji....
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 11:59 01.03.2008

Re: Dok je Pilat prao ruke

Nego, dragi Nino, pa šta fali ovom razmišljanju...bez obzira što su "vesti" podloga. Pa valjda su i vesti pokretač "toka svesti"..
Hajde, voleo bih čuti, ako te mrzi, šta misliš o rečenom
odnosno što misliš o "pilatovskom pranju ruku". Naravno i ako misliš da to nije pilatovsko pranje ruku...

Dragi Drago,
upravo rekoh sta mi je zasmetalo u Adamovim tesktovima i to kao njegovom "simpatizeru" i blogo-drugu.
Sto se teme tice - ne mislim da je u pitanju bilo nekakvo "pilatovsko pranje ruku" ako me za to pitate.
Mislim da Srbija kao i citav svet i dalje o tragediji na KiM govori uglavnom jezikom politicarenja i "mutikashenja", a ne jezikom cinjenica...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:07 01.03.2008

Re: Dok je Pilat prao ruke

Ninoslav Randjelovic
Nego, dragi Nino, pa šta fali ovom razmišljanju...bez obzira što su "vesti" podloga. Pa valjda su i vesti pokretač "toka svesti"..
Hajde, voleo bih čuti, ako te mrzi, šta misliš o rečenom
odnosno što misliš o "pilatovskom pranju ruku". Naravno i ako misliš da to nije pilatovsko pranje ruku...

Dragi Drago,
upravo rekoh sta mi je zasmetalo u Adamovim tesktovima i to kao njegovom "simpatizeru" i blogo-drugu.
Sto se teme tice - ne mislim da je u pitanju bilo nekakvo "pilatovsko pranje ruku" ako me za to pitate.
Mislim da Srbija kao i citav svet i dalje o tragediji na KiM govori uglavnom jezikom politicarenja i "mutikashenja", a ne jezikom cinjenica...

Eto ga bože, Nino...
Ti sad reče "nije - nego"...o))
pozz
nikola svilar nikola svilar 12:17 01.03.2008

Re: Dok je Pilat prao ruke

S druge strane, moram da priznam da sam vise ocekivao od Vaseg pisanja na blogu. Ipak, prepricavati vesti sa B92, pa ih onda jos zacinjavati novozavetno-partijskim buckurisima je, mislim, ipak stvar nekakve "spisateljske" lenjosti sta li ?


nemojte tako g. randjelovic,
adam w. je proslavljeni, dokazani komentator, vrlo vredan, marljiv, odmeren,
zasluzeno je dobio svoj blog i evo svedoci smo, opravdava ocekivanja svih nas
koji volimo ovo "mesto", blog b92, koje je mnogo dobilo na kvalitetu
upravo sada sa adamovim pisanjem
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 12:34 01.03.2008

Re: Dok je Pilat prao ruke

adam w. je proslavljeni, dokazani komentator, vrlo vredan, marljiv, odmeren,
zasluzeno je dobio svoj blog

Savim-saglasan.
i evo svedoci smo, opravdava ocekivanja svih nas
koji volimo ovo "mesto", blog b92

Jok-saglasan.
koje je mnogo dobilo na kvalitetu
upravo sada sa adamovim pisanjem

Vazi-saglasan.

AlexDunja AlexDunja 12:34 01.03.2008

Re: Dok je Pilat prao ruke

Sto se teme tice - ne mislim da je u pitanju bilo nekakvo "pilatovsko pranje ruku" ako me za to pitate.
Mislim da Srbija kao i citav svet i dalje o tragediji na KiM govori uglavnom jezikom politicarenja i "mutikashenja", a ne jezikom cinjenica...

zar tema ovog bloga nije pranje ruku od necinjenja policije,
a u vezi sa tragedijom na beogradskim ulicama?
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 12:46 01.03.2008

Re: Dok je Pilat prao ruke

zar tema ovog bloga nije pranje ruku od necinjenja policije,
a u vezi sa tragedijom na beogradskim ulicama?

Jeste, sto pitate ?
Pa zato i rekoh da su Pilatovske ruke kao u Sive - mnogo ih ima.
Razumete to ?
AlexDunja AlexDunja 12:51 01.03.2008

Re: Dok je Pilat prao ruke

Razumete to ?

da. pilatovskih ruku i fariseja onoliko,
a mudrosti nigde.
adam weisphaut adam weisphaut 12:56 01.03.2008

Re: Dok je Pilat prao ruke

Ma, slazem se, naravno. Htedoh reci da mi u ovim Vasim tekstovima na blogu nedostaju one Vase kratke i duhovite misli, pristojne i "umereno" cinicne.... Ova vasa dva teksta na blogu vise lice, oprostite na poredjenju, na nekave stranacke "pamflete" koji se ponekad mogu videti na plocnicima ulica po Srbiji....

E sad Ninoslave, prvo hvala na hvali mojih komenatra ali što se tiče sličnosti sa stranačkim pamfletima pls.navedite tačno u čemu se ona ogleda? Kao što vidite, oba su bila vrlo kritična prema vlasti ali koliko mi je poznato to nije dovoljna kvalifikacija da bi se nešto proglasilo stranačkim pamfletom, jer kritičnost prema vlasti i jeste jedna od osnovnih postulata demokratskog društva. Pokažite tačno gde je bilo njihovo stranačko određenje, molim.
adam weisphaut adam weisphaut 13:01 01.03.2008

Re: Dok je Pilat prao ruke


nemojte tako g. randjelovic,
adam w. je proslavljeni, dokazani komentator, vrlo vredan, marljiv, odmeren,
zasluzeno je dobio svoj blog i evo svedoci smo, opravdava ocekivanja svih nas
koji volimo ovo "mesto", blog b92, koje je mnogo dobilo na kvalitetu
upravo sada sa adamovim pisanjem

Pa sad gospodine Svillar, nisma siguran da li to osećam ironiju u vašem komentaru ili iskrenu pohvalu .
No, dajem vam benifit of the doubt pa vam kažem, hvala.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:01 01.03.2008

Re: Dok je Pilat prao ruke

AlexDunja
Razumete to ?

da. pilatovskih ruku i fariseja onoliko,
a mudrosti nigde.

o)))
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 13:04 01.03.2008

Re: Dok je Pilat prao ruke

a mudrosti nigde.

Ali, Bogu hvala, ima ljubavi dovoljno da nas sacuva da prezivimo do mudrosti.
adam weisphaut adam weisphaut 13:11 01.03.2008

Re: Dok je Pilat prao ruke

Mislim da Srbija kao i citav svet i dalje o tragediji na KiM govori uglavnom jezikom politicarenja i "mutikashenja", a ne jezikom cinjenica...

Pa nedavno sam npr. slušaogospođu Radu Trajković na TV-u kako je iznela veoma oštre kritike na račun politike Srbije prema KIM, nie spada li ona u životno zainteresovanu stranu za boljitak na Kosovu? Da li ste u svesni da trenutna politika stavlja Srbe južno od Ibra u veoma tešku situaciju?
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 13:14 01.03.2008

Re: Dok je Pilat prao ruke

Pokažite tačno gde je bilo njihovo stranačko određenje, molim.

Pa, ja sam se Vama unapred izvinio na takvom poredjenju. Naravno da nigde nije pisalo nesto sto bi moglo da se nazove "stranackim" osim tog fokusa "kritike" na jednog jedinog politicara-krivca-za-sve, tj., Premijera Srbije, tj., gospodina Kostunicu.
Recimo taj "jednodimenzionalni" pogled na stvari u Srbiji nisam nasao bas nalik necemu od Vase "viseslojne" analitike kada su u pitanju bili Vasi saljivi komentari ili smajliji na blogu. Vise mi je to licilo na Ldp razmisljanje.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:14 01.03.2008

Re: Dok je Pilat prao ruke

Ninoslav Randjelovic
a mudrosti nigde.

Ali, Bogu hvala, ima ljubavi dovoljno da nas sacuva da prezivimo do mudrosti.

Od kada su ljubav i mudrost u suprotnosti Ninoslave...?

Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 13:16 01.03.2008

Re: Dok je Pilat prao ruke

Da li ste u svesni da trenutna politika stavlja Srbe južno od Ibra u veoma tešku situaciju?

Njih u tesku poziciju stavlja pre svega nefunkcionisanje instrumenata vlasti medjunarodne zajednice na KiM da ih zastiti od nasilja albanskih terorista.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 13:19 01.03.2008

Re: Dok je Pilat prao ruke

Od kada su ljubav i mudrost u suprotnosti Ninoslave...?

Ko je rekao da jesu ? Hteo sam da kazem da nas ljubav stiti cak i onda kada smo glupi i bezobrazni. I uz ljubav polako tako postanemo mudri, dobri i pametni. Ali, kad nju nemamo onda smo ga ugasili. To htedoh da prokomentarisem.
adam weisphaut adam weisphaut 13:24 01.03.2008

Re: Dok je Pilat prao ruke


Pa, ja sam se Vama unapred izvinio na takvom poredjenju. Naravno da nigde nije pisalo nesto sto bi moglo da se nazove "stranackim" osim tog fokusa "kritike" na jednog jedinog politicara-krivca-za-sve, tj., Premijera Srbije, tj., gospodina Kostunicu.

Shavtam, vi mi zamerate što nisam dovoljno kritikovao predsednika. Pa eto obečavam vam da ću sledeći post posvetiti predsedniku.

Recimo taj "jednodimenzionalni" pogled na stvari u Srbiji nisam nasao bas nalik necemu od Vase "viseslojne" analitike kada su u pitanju bili Vasi saljivi komentari ili smajliji na blogu. Vise mi je to licilo na Ldp razmisljanje.

Hm a sad razložite kako to liči Ldp razmisljanje ? Opet dolazimo do toga da li kritičnost prema vladi mora automatski da bude isključivo stranačko razmišlanje?
adam weisphaut adam weisphaut 13:27 01.03.2008

Re: Dok je Pilat prao ruke

Ko je rekao da jesu ? Hteo sam da kazem da nas ljubav stiti cak i onda kada smo glupi i bezobrazni. I uz ljubav polako tako postanemo mudri, dobri i pametni. Ali, kad nju nemamo onda smo ga ugasili. To htedoh da prokomentarisem.

Amor omnia vincit.
Pa dobro nadm se da ste zaštićeni.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:28 01.03.2008

Re: Dok je Pilat prao ruke

Ninoslav Randjelovic
Pokažite tačno gde je bilo njihovo stranačko određenje, molim.

Pa, ja sam se Vama unapred izvinio na takvom poredjenju. Naravno da nigde nije pisalo nesto sto bi moglo da se nazove "stranackim" osim tog fokusa "kritike" na jednog jedinog politicara-krivca-za-sve, tj., Premijera Srbije, tj., gospodina Kostunicu.
Recimo taj "jednodimenzionalni" pogled na stvari u Srbiji nisam nasao bas nalik necemu od Vase "viseslojne" analitike kada su u pitanju bili Vasi saljivi komentari ili smajliji na blogu. Vise mi je to licilo na Ldp razmisljanje.

Ninoslave, pa valjda je za stanje u Srbiji najodgovornija vlast...tj. čovek koga pominjenete, zajedno sa svim potpomažućim političkim stubovima ( Tadić, Nikolić,Mišković).
LDP je je mala stranka koja samo glasno upozorava i glasno negoduje protiv toga što ovi rade. No, ako smatraš da je LDP mnogo veći i značajniji a onda i odgovorniji za stanje u zemlji nego što izgleda, reci. Možda su mnogi ovde u zabludi.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 13:46 01.03.2008

Re: Dok je Pilat prao ruke

Shavtam, vi mi zamerate što nisam dovoljno kritikovao predsednika. Pa eto obečavam vam da ću sledeći post posvetiti predsedniku.

I ne samo predsednika. Sve. Bas sve.
Znate, meni se cini da su, u ovom "mraku" u Srbiji, mnogi bas sopstvenom rukom u toj sobi-na-sve-4-strane-sveta ugasili okrenuli prekidac i ugasili svetlo.
Hm a sad razložite kako to liči Ldp razmisljanje ? Opet dolazimo do toga da li kritičnost prema vladi mora automatski da bude isključivo stranačko razmišlanje?

Ne-stranacka kriticnost nema valjda fokus bas samo na JEDNOJ politickoj licnosti ili na JEDNOJ partijskoj orijentaciji. Ili najvise na DVE ?
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 13:50 01.03.2008

Re: Dok je Pilat prao ruke

LDP je je mala stranka koja samo glasno upozorava i glasno negoduje protiv toga što ovi rade

To je tacno.
ako smatraš da je LDP mnogo veći i značajniji a onda i odgovorniji za stanje u zemlji nego što izgleda, reci. Možda su mnogi ovde u zabludi.

Ne smatram. Vidite, moj otac je recimo clan LDP. On u svojih 83 godine veruje da je u toj stranackoj orijentaciji dobra buducnost za Srbiju. On bas kao i Vi smatra da LDP nije ni za sta odgovoran. Ipak, ne moze da mi objasni kako to da je onda dojucerasnja poruka LDP-a bila "od nas zavisi" ?
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 13:53 01.03.2008

Re: Dok je Pilat prao ruke

Amor omnia vincit.

Ili sto rece Vergilije - Omnia vincit Amor
AlexDunja AlexDunja 13:56 01.03.2008

Re: Dok je Pilat prao ruke

Amor omnia vincit.

oh,nase srce kog dostojni nismo
ni onda kada najmudriji mi smo,
dok budni pred onim sto nas snom prevlada
ne zavapimo:milosti! to pelud
nekorisnog pada na nevinost belu
cveta treznog cije ime posta nada.
b.m.
adam weisphaut adam weisphaut 14:00 01.03.2008

Re: Dok je Pilat prao ruke


I ne samo predsednika. Sve. Bas sve.
Znate, meni se cini da su, u ovom "mraku" u Srbiji, mnogi bas sopstvenom rukom u toj sobi-na-sve-4-strane-sveta ugasili okrenuli prekidac i ugasili svetlo.

Pa ali to je još samo Vaš utisak, a ovde imamo konkretne akcije u tom smeru.


Ne-stranacka kriticnost nema valjda fokus bas samo na JEDNOJ politickoj licnosti ili na JEDNOJ partijskoj orijentaciji. Ili najvise na DVE ?

Pa znate Ninoslave, koliki je udeo u političkom sitemu tolika i odgovornost. Vidim i sami ne sporite to, onda nije li prirodno da je stavit fokus na najogovornije? A mali vam je uzorak od dva posta da utvrđujete jednostranost, zar ne?
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 14:04 01.03.2008

Re: Dok je Pilat prao ruke

A mali vam je uzorak od dva posta da utvrđujete jednostranost, zar ne?

Potpuno tacno !
Bas zbog toga, ja nisam nista ni odredjivao. Bilo je reci sao o utiscima, kao sto i sami primecujete.
Mozda sam samo bio nestrpljiv da vidim kako ce Vasa lucidnost dotaci i druge nijanse tih ruznih politickih predela u Srbiji i svetu u Srbiji.
adam weisphaut adam weisphaut 14:07 01.03.2008

Re: Dok je Pilat prao ruke

Ipak, ne moze da mi objasni kako to da je onda dojucerasnja poruka LDP-a bila "od nas zavisi" ?

Pa to je zančilo da od građana zavisi što je i poenta izbora, koliko sam ja shvatio LDP-ov slogan.
U suprotnom čemu izbori ?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:10 01.03.2008

Re: Dok je Pilat prao ruke

Ninoslav Randjelovic
LDP je je mala stranka koja samo glasno upozorava i glasno negoduje protiv toga što ovi rade

To je tacno.
ako smatraš da je LDP mnogo veći i značajniji a onda i odgovorniji za stanje u zemlji nego što izgleda, reci. Možda su mnogi ovde u zabludi.

Ne smatram. Vidite, moj otac je recimo clan LDP. On u svojih 83 godine veruje da je u toj stranackoj orijentaciji dobra buducnost za Srbiju. On bas kao i Vi smatra da LDP nije ni za sta odgovoran. Ipak, ne moze da mi objasni kako to da je onda dojucerasnja poruka LDP-a bila "od nas zavisi" ?

A dakle, slogan je u pitanju...tebi slogan nije adekvatan..da, zavisi stvarno od onih koji razumeju problem..Ali, takvih je na žalost malo...Tvoj otac zna o čemu se tu radi i veruje da će brzo takvih biti više. jer ovde ljudima dođe u glavu tek kad ih nešto dobro uzdrma. A da su to poverovali ranije nbe bi imali ovakvih problema...
Ruben Ruben 14:10 01.03.2008

Re: Dok je Pilat prao ruke

Ninoslav Randjelovic
Amor omnia vincit.

Ili sto rece Vergilije - Omnia vincit Amor


Dobro, dokle će ovi ' Ranđeli da se izdrkavaju ovde po blogu?
I kutiju šibica da mu daš, oma će da je obesmisli.
Onako, ,,gospodski,,.
dragan7557 dragan7557 15:47 01.03.2008

Re: Dok je Pilat prao ruke

Da li ste u svesni da trenutna politika stavlja Srbe južno od Ibra u veoma tešku situaciju?


Valjda VAS CELU SRBIJU i Srbe u matici i inostranstvu.
adam weisphaut adam weisphaut 16:25 01.03.2008

Re: Dok je Pilat prao ruke

Valjda VAS CELU SRBIJU i Srbe u matici i inostranstvu.

Naravno, Dragane.
Coco Rosie Coco Rosie 16:54 01.03.2008

AW

pozdrav! nego, ste bili na Platou u 15 h?
adam weisphaut adam weisphaut 17:59 01.03.2008

Re: AW

Coco Rosie
pozdrav! nego, ste bili na Platou u 15 h?

Nisamu BG, Coco.
Pozdrav
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 11:30 01.03.2008

Gde si Adame...

Preporuka naravno..
Nego, ima stvari koje Koštunica sasvim osnovano tvrdi. Recimo ova koju ću citirati a koju posredno potvrđuju i njegovi koalicioni partneri.
Upitan da li je policija mogla da raguje brže, Koštunica je odgovorio da "ako se policija pohvali, onda znači da je reagovala i blagovremeno i na pravi način".
Još nismo čuli od onoga ko predsedava nacionalnim savetom ili onih koji bi voleli da nemaj baš sa tim posla (DS), da to nije tačno, odnosno da policija nije pohvaljena.
Imamo člak i sledeće izjave iz tabora "evropejaca"..koji to ne dotiču ali su podrška Koštunici kad se uzme u obzir ukupan kontekst.
Dušan Petrović - "nisam primetio da je neko u vladi Srbije odstupio od evropske budućnosti"..
ili izjava Bože Ronaldinja...Đelić: Ciljevi vlade nepromenjeni
1. mart 2008. | 10:14 | Izvor: Tanjug
Tako da nije samo Koštunica taj koji pilatovski pere ruke..
P.S. kako nisam baš najbolje obavešten jer sam nekoliko dana bio van Beograda, da pitam...jeli završena predsednikova poseta Rumuniji...o)))
adam weisphaut adam weisphaut 11:43 01.03.2008

Re: Gde si Adame...

Drago Kovacevic
Preporuka naravno..
Nego, ima stvari koje Koštunica sasvim osnovano tvrdi. Recimo ova koju ću citirati a koju posredno potvrđuju i njegovi koalicioni partneri.
Upitan da li je policija mogla da raguje brže, Koštunica je odgovorio da "ako se policija pohvali, onda znači da je reagovala i blagovremeno i na pravi način".
Još nismo čuli od onoga ko predsedava nacionalnim savetom ili onih koji bi voleli da nemaj baš sa tim posla (DS), da to nije tačno, odnosno da policija nije pohvaljena.
Imamo člak i sledeće izjave iz tabora "evropejaca"..koji to ne dotiču ali su podrška Koštunici kad se uzme u obzir ukupan kontekst.
Dušan Petrović - "nisam primetio da je neko u vladi Srbije odstupio od evropske budućnosti"..
ili izjava Bože Ronaldinja...Đelić: Ciljevi vlade nepromenjeni
1. mart 2008. | 10:14 | Izvor: Tanjug
Tako da nije samo Koštunica taj koji pilatovski pere ruke..
P.S. kako nisam baš najbolje obavešten jer sam nekoliko dana bio van Beograda, da pitam...jeli završena predsednikova poseta Rumuniji...o)))

Naravno oni su ista ekipa,sede zajedno u vladi, ponekog pošalju da talasa kao Dinkića da bi bacili pesak u oči javnost ali kad ih pitaju da li će da napuštaju Vladu svi odgovaraju ne. Valjada pate od tog Petorvićevog kohabito-katarakta
sentinel26 sentinel26 11:58 01.03.2008

Re: Gde si Adame...

Drago Kovacevic
Preporuka naravno..
P.S. kako nisam baš najbolje obavešten jer sam nekoliko dana bio van Beograda, da pitam...jeli završena predsednikova poseta Rumuniji...o)))

Adamu preporuka.
Dobro za početak.

Dragu obavještenje. Onaj se fizički vratio iz Rumunije ali je psihički još uvijek tamo nedje.

Ona druga ekišpa što je bila u posjeti (gostima) kod gospodže sa cvetom u kosi se takodže vrnula.


Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:05 01.03.2008

Re: Gde si Adame...

sentinel26
Drago Kovacevic
Preporuka naravno..
P.S. kako nisam baš najbolje obavešten jer sam nekoliko dana bio van Beograda, da pitam...jeli završena predsednikova poseta Rumuniji...o)))

Adamu preporuka.
Dobro za početak.

Dragu obavještenje. Onaj se fizički vratio iz Rumunije ali je psihički još uvijek tamo nedje.

Ona druga ekišpa što je bila u posjeti (gostima) kod gospodže sa cvetom u kosi se takodže vrnula.



Hvala Sentinel..
Dakle, svi su na neki način tu...
Neki celovito, neki polovično
ali je važno da su jedinstveni...
adam weisphaut adam weisphaut 13:25 01.03.2008

Re: Gde si Adame...


Adamu preporuka.
Dobro za početak.

Dragu obavještenje. Onaj se fizički vratio iz Rumunije ali je psihički još uvijek tamo nedje.

Ona druga ekišpa što je bila u posjeti (gostima) kod gospodže sa cvetom u kosi se takodže vrnula

Hvala, Sentinel
dragan7557 dragan7557 15:50 01.03.2008

Re: Gde si Adame...

Dragu obavještenje. Onaj se fizički vratio iz Rumunije ali je psihički još uvijek tamo nedje.


Time leg je zajebana stvar a bogami i traje dugo.
sentinel26 sentinel26 16:10 01.03.2008

Re: Gde si Adame...

dragan7557
Dragu obavještenje. Onaj se fizički vratio iz Rumunije ali je psihički još uvijek tamo nedje.
Time leg je zajebana stvar a bogami i traje dugo.

Ma Dragane, nije što mi ne znamo gde je on sada, nego je tragedija što ni on sam to ne zna.

Ako neko sazna treba hitno da mu javi.
Ruben Ruben 11:34 01.03.2008

Ovde mi fali...

.....DS.
Tunjavi se ,,objavio,, kao agilni manijak.
Znači, DS je u poziciji formalne odgovornosti. Možda se radi o rokadi, pa je Boris preuzeo ulogu tunjavog
u novom mizanscenu kriznog komada sa igranjem i pevanjem.
adam weisphaut adam weisphaut 11:49 01.03.2008

Re: Ovde mi fali...

Ruben
.....DS.
Tunjavi se ,,objavio,, kao agilni manijak.
Znači, DS je u poziciji formalne odgovornosti. Možda se radi o rokadi, pa je Boris preuzeo ulogu tunjavog
u novom mizanscenu kriznog komada sa igranjem i pevanjem.

Uloga DS-a me neodlojivo podseća na onaj filim braće Koen The Man who Wasn't There.
Jeremija Jeremija 13:18 01.03.2008

Pontije Pilat

Pontije Pilat, prokurator azijskih provincija Rimske imperije, pozvan da svojim prokuratorskim pečatom potvrdi smrtnu kaznu koju je Sinderion izrekao Isusu Nazarećaninu, uočio je nevinost osuđenog. Diplomatski je pokušao da je promeni, nudeći Izraelcima da jednog od trojice osuđenih na smrt pomiluju. Izraelci su izabrali Barabu, a ne Isusa.
Pontije Pilat je, s pravom oprao svoje ruke.

Pišem ovo radi objektivnog sagledavanja istine: uporedba Pilatovih ruku i ruku aktuelnog nam premjera ne stoji.
dragan7557 dragan7557 16:14 01.03.2008

Re: Pontije Pilat

Jeremija
Pontije Pilat, prokurator azijskih provincija Rimske imperije, pozvan da svojim prokuratorskim pečatom potvrdi smrtnu kaznu koju je Sinderion izrekao Isusu Nazarećaninu, uočio je nevinost osuđenog. Diplomatski je pokušao da je promeni, nudeći Izraelcima da jednog od trojice osuđenih na smrt pomiluju. Izraelci su izabrali Barabu, a ne Isusa.
Pontije Pilat je, s pravom oprao svoje ruke.

Pišem ovo radi objektivnog sagledavanja istine: uporedba Pilatovih ruku i ruku aktuelnog nam premjera ne stoji.


Pa onda pišite objektivno i ispravno. Ono što vi nazivate Sinderion (?) je Sanhedrin ili još poznat pod nazivom Great Sanhedrin Court. A država Izrael je osnovana oko 1900 godina kasnije u pitanju je Jevrejska kraljevina iz 1 og veka AD.
Potom nije u pitanju "overa pečatom" već potvrda kazne od strane okupatorske vlasti (Rim) čiji je izvršni organa imao ingerencije u odnosu na kazne za Kapitalna dela.

Bilo kakvo poređenje Pilata i Koštunice je isključeno zbog OKUPATORSKE pravne pozadine Pilata koji svoju legislativnost bazira na okupatorskim pravima i tuđem pravnom sistemu dok srpski Imperator svoju vlast bazira na
Ustavu Partijskog tipa sa punom podrškom oligarhijskih struktura i klepto krattije.
dragan 7557
01 mart 2008
Jeremija Jeremija 17:07 01.03.2008

Re: Pontije Pilat

dragan7557
Jeremija
Pontije Pilat, prokurator azijskih provincija Rimske imperije, pozvan da svojim prokuratorskim pečatom potvrdi smrtnu kaznu koju je Sinderion izrekao Isusu Nazarećaninu, uočio je nevinost osuđenog. Diplomatski je pokušao da je promeni, nudeći Izraelcima da jednog od trojice osuđenih na smrt pomiluju. Izraelci su izabrali Barabu, a ne Isusa.
Pontije Pilat je, s pravom oprao svoje ruke.

Pišem ovo radi objektivnog sagledavanja istine: uporedba Pilatovih ruku i ruku aktuelnog nam premjera ne stoji.


Pa onda pišite objektivno i ispravno. Ono što vi nazivate Sinderion (?) je Sanhedrin ili još poznat pod nazivom Great Sanhedrin Court. A država Izrael je osnovana oko 1900 godina kasnije u pitanju je Jevrejska kraljevina iz 1 og veka AD.
Potom nije u pitanju "overa pečatom" već potvrda kazne od strane okupatorske vlasti (Rim) čiji je izvršni organa imao ingerencije u odnosu na kazne za Kapitalna dela.

Bilo kakvo poređenje Pilata i Koštunice je isključeno zbog OKUPATORSKE pravne pozadine Pilata koji svoju legislativnost bazira na okupatorskim pravima i tuđem pravnom sistemu dok srpski Imperator svoju vlast bazira na
Ustavu Partijskog tipa sa punom podrškom oligarhijskih struktura i klepto krattije.
dragan 7557
01 mart 2008


Retko ko na ovom blogu reaguje na lapsuse, u svakom slučaju dobro si uočio: nije Sinderion, već Sinedrion, permutovao sam u brzini slovo d i slovo e.
Synedrion ili sinedrij ili sinedrijum jeste duhovni i svetovni sud u staroj Judeji, sačinjavali su ga prvosveštenici i narodne starešine,a u povodu suđenja Isusu Nazarećaninu održan je u kući prvosveštenika Kajafe.

Komentarima, u skladu sa svojim skromnim mogućnostima, pokušavam da udahnem nešto malo kreativnosti, kroz duhovitost ili ironiju. Razumem da je tvoje čitanje drugačije.No, bez obzira na tvoj legalistički pristup čitanju mojih komentara i dalje mislim da su Pilatove ruke čistije od Koštuničinih.:)
dragan7557 dragan7557 18:18 01.03.2008

Re: Pontije Pilat

No, bez obzira na tvoj legalistički pristup čitanju mojih komentara i dalje mislim da su Pilatove ruke čistije od Koštuničinih.:)


OK,

pristup mi je više objektivistiki nego legalistički, što će reći da je kombinovan te sam zato i podvukao osobinu i izvor izvršne vlasti Pilata kao okupacionu vlast jer je kod takve vlasti moguće "pranje" uzajamno optuživanje za krajnu odgovornost odnosno prebacivanje odgovornosti na suprotnu stranu.

Za Koštunicu i aparat vlasti u Srbiji ovi argumenti ne postoje te je pitanje odgovornosti isključivo na njima.
Da se razumemo sudska, zakonodavna i izvršna vlast u Srbiji snosi PUNU i Samostalnu ODGOVONOST za sve što se događalo, događa i događati će se i pred društvom i pred zakonom te "pranje" ruku kao kod Pilata nije moguće.

Što se tiče čistoće ruku draže bi mi bilo da se spomene zajednički imenitelj sve tri vlasti a ne jedan ili više pojedinih aktera vlasti u Srbiji, znači Skupština ,Vlada i Sudstvo a onda na dole državna administracija koja de facto upravlja državom a na čijem se čelu nalazi parto klepto kratija pod maskom polit partija.

Retko ko na ovom blogu reaguje na lapsuse, u svakom slučaju dobro si uočio: nije


I nisam ja reagovao na lapsus već zamenu odgovornosti koja u spomenutom slučaju u krvi traži danak već dve hiljade godina. Great Sanhedrin Court je bio Vrhovni Sud Kraljevine Judeje a posledice idiotske političke odluke snosimo i danas.

Postavlja se pitanje na koji način reaguje isti sud u Srbiji i koliko budućih generacija Srba treba da plaća svinjarije činjnja ,nečinjenja i političke plitkoumnosti sadšnjih aktera vlasti.
Svo ovo spada u predmet Samoodbrane i Zaštite srpskog društva i budućih generacija od samovolje i plitkoumnosti aktuelnih nosilaca političke odgovornosti i vlasti u Srbiji.
dragan7557
01 mart 2008
angie angie 17:20 01.03.2008

pa ja napisala

katran & perje, jer su ovde sve stanice prikazale jasan snimak deshavanja kod amabsada-snimano je sa neke zgrade u komshiluku i sve se odlichno vidi, a pre toga savrsheno kolazirane koshtunicine hushakchke govore, naravno da je prokomentarisano to shto je on na kraju kao pozvao na mirna demonstracije.

takodje se na snimku videlo, kako su se grupe koje su krenule u knaza milosha organizovano na istom mestu odvojile od mase koja je krenula na moleban i da ih niko nije u tome sprechio.
adam weisphaut adam weisphaut 18:06 01.03.2008

Re: pa ja napisala

Angie, jasno je svakom ko želi da vidi.
Pozz
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 18:29 01.03.2008

Arrogant Ignorant

Premijer Srbije, Vojislav Koštunica, je po ko zna koji put pokazao zavidnu sposobnost da iskazuje "legalističku neobavešenost", jer čovek koji je u stanju da daje iskaze pohvale policiji posle demonstracija ukojim je jedna osoba poginula, veliki broj povređen, načinjena velika matreijalna šteta, izazvan dipolmatski incident (prvi upad u ambasadu SAD posle slučaja amasade u Teheranu) i poslata slika Srbije koja neodoljivo podseća na onu iz 90-ih je evidento u konfliktu sa realnošću.


milivoye milivoye 14:04 02.03.2008

Pravo & Pravda...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana