Gradjanske inicijative| Zdravlje| Život

Tantalove muke po Palanci

Biljana 77 RSS / 20.05.2014. u 10:05

Znate sta su Tanatalove muke. Znate. Tantal izmedju  ostalog  stoji u bistroj vodi ali kad pozeli da je pije ona se povlaci. Palancani su na Tantalovim mukama, samo stoje u prljavoj vodi. Elem, jednom davno sam vam pricala o mom rodnom gradu. Sada izgleda ovako:

poplava.17501.jpg
 

 

 

Smedrevska Palanka je grad nedaleko od Beograda, susedna opstina, tik uz Mladenovac. Grad je pogodjen poplavom, manje nego neki drugi gradovi. Poplavljeno je Karadjorjdevo naselje, koje ima nekih 5000 stanovnika, od kojih je nekih 800 smesteno u prihvatne centre u dvema osnovnim skolama, dok je ostatak sto kod rodbine i prijatelja, a odredjeni broj ostao je na visim spratovima kuca.

Poplava je manji problem. Najveci problem je njena direktna posledica - zagadjen vodovod, izvori i bunari.

Smederevska Palanka je bez vode vec 6. dan. Bez ikakve vode. Ne bez vode za pice, vec vec bez vode ikakve. Grad koji lezi na uscu dve omanje reke, ima jezero, izvor i fabriku mineralne vode nema vodu. Grad ima nesto vise od 23 000  stanovnika, dok cela opstina ima nesto vise od 50 000. Ti ljudi nece imati vodu bar jos nedelju dana. Imaju 6 ili 7 cisterni. Za sve. 

Zamislite kako izgleda zivot bez tekuce vode. Zamislite kako izgleda zivot u kolektivnom smestaju bez vode. I kakve rizike nosi... u mestu koje pogodjeno poplavom, izlivanjem fekalnih voda, gde ima uginulih zivotinja.

U Smederevskoj Palanci nalazi se bolnica Stefan Visoki, koje je ujedno i bolinica za opstinu Velika Plana, sto  znaci da pokriva nesto vise od 90 000 ljudi. Takodje, nadlezna je i za deonciu auto-puta od Pozarevca do Markovca u slucaju bilo kakve nesrece (kao sto je bila nedavno ona sa velikim brojem povredjenih turskih drzavljana, mahom dece, koji su svi bili tu smesteni). Bolnica izmedju ostalog redovno obavlja hemodijalizu i ima porodiliste. Bolnica nema vodu. Zamislite kako je biti pacijent u bolnici bez tekuce vode. Zamislite kako je biti lekar ili sestra u bolnici bez tekuce vode. Zamislite ako ta bolnica bez vode bude morala da se suoci sa eventualnim zarazama.

Palanja je siromasna i sistematski osiromasavana opstina. Palanka je zrtva politickih prepucavanja lokalne i centralne vlasti  koje svaka na svoj nacin snose odgvornost, ne za ovo sto se desilo u proteklih nedelju dana, vec za opste stanje. Njeni gradjani su sada taoci tog stanja. 

Ja vas molim, ako iko ima igde ikakvog uticaja da pokusa da obezbedi neku cisternu sa vodom, pre svega za bolnicu. Voda se dovozi iz Plane, ali nema dovoljno cisterni i nema  goriva za njih.

Dobri ljudi, znani i neznani, Vlado Georgiev, studenti Filoloskog faklulteta, novosadski studenti, gradjani koji su odreagovali na apele tviterasa, slali su u salju pomoc u Palanaku. Trenutno se skuplja pomoc na Masincu. Hvala im do neba. Hvala i B92 koji ne ignorise, kao neki, probleme Palancana. I jos jednom - ako ima neka opstina ili bilo kakava organizacija koja nije pogodjena ovim haosom neka posalje koju cisternu, pre svega za potrebe bolnice.

ps. Izvinjavam se zbod odsustva dijakritika

pps. ako neko uspe nesto negde da "izboksuje" za direktne kontakte ljudi u Palanci posaljite PP

EDIT:  Aktuelno: U školi Artimedija prekoputa  Sajma skupljaju pomoć za palanku, večeras nose sve što se skupi - kaze kolega medjutim92. To je i  zvanican punkt za prikupljanje pomoci za Palanku, pre svega za bolnicu.

 

 

 

Atačmenti



Komentari (50)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Biljana 77 Biljana 77 10:46 20.05.2014

Dakle, jos jednom

Ovo je apel pre svega za cisterne. Svaka voda je dobrodosla, vec dosta poslato, ali jos neka cisterna je urgentna. I da, neke od cisterni koje su tamo poslala je Vlada AP Vojvodine. Hvala gosp. Jesicu pre svih.
hajkula1 hajkula1 12:03 20.05.2014

Re: Dakle, jos jednom

Biljana 77
Ovo je apel pre svega za cisterne. Svaka voda je dobrodosla, vec dosta poslato, ali jos neka cisterna je urgentna. I da, neke od cisterni koje su tamo poslala je Vlada AP Vojvodine. Hvala gosp. Jesicu pre svih.



Možeš misliti koliko su fini, ćutali, snalazili se sami. Prvo nisu imali ni struju, 2 dana.
Apel pre svega za cisterne.
Potrebna je i flaširana voda za piće. (Ne bih da razvlačimo komentarima koliko je baš 100% dobra voda iz cisterni, ostaje neki talog koji ne može baš u potpunosti da se ispere, slično kao u bojleru... znam da sam ja par puta tako nagrabusila mada mi stomak nije bio osetljiv. Za kuvanje i ličnu higijenu je ok voda iz cisterni.)

Koliko sam razumela, trebaće im pomoć oko sušenja i dezinfekcije kuća.






Biljana 77 Biljana 77 12:07 20.05.2014

Re: Dakle, jos jednom

trebaće im pomoć oko sušenja i dezinfekcije kuća.


Komandant Okružnog štaba za vanredne situacije za Podunavski okrug Radoslav Cokić kaze ovako.
NNN NNN 13:27 20.05.2014

Re: Dakle, jos jednom

Ako neko ima iskustva sa ovakvim sranjima onda je to Raja Cokić,
on je imao nesreću da bude predsednik opšine 1999. kada je bila (ovakva) katastrofalna poplava - i tada je Palanka bila opoziciona opština*

*što u Srbiji za republičku vlast znači "nek crknu, nemamo ni dovoljno ni za ove naše"
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:03 20.05.2014

Re: Dakle, jos jednom

aj, Smederevci ... trebate to za vodu nekako Noletu da dojavite, Fondacija Novak Djokovic je najozbiljnija NGO koja odgovora na sve sto stigne, njemu ili Divcu...
Biljana 77 Biljana 77 13:39 21.05.2014

Re: Dakle, jos jednom

aj, Smederevci


tasadebeli tasadebeli 08:34 23.05.2014

Re: Dakle, jos jednom

Biljana 77
aj, Smederevci




Срђане, не знаш ситуацију на терену...

На свакој табли у Паланци и у околини на којој пише Смедеревска Паланка, оно "Смедеревска" је прецртано спрејом...
AlexDunja AlexDunja 10:47 20.05.2014

...

slična situacija je i u trsteniku.
morava se izlila u oba izvorišta vode kojom se snabdeva grad i okolina.

voda je i tehnički neispravna.

nekoliko cisterni dovozi vodu za piće, ima kanistera po gradu sa tehničkom vodom,
ali ogromne probleme imaju ljudi kojima se povkla voda iz kuća
Biljana 77 Biljana 77 11:33 20.05.2014

Apel bolnice Stefan Visoki

mlekac mlekac 12:15 20.05.2014

Zna li neko

Kakva je situcija u Stigu?
Znam da su Petrovac i Braničevski okrug bili poplavljeni, ali nemam nikakve vesti o tome kakvog je to inteziteta...

Taj deo i bukvalno, kao da ne postoji. Valjda zato što su to sela nastanjena, uglavnom, starijim ljudima koji ne koriste internet.
sadiovde sadiovde 13:12 20.05.2014

Re: Zna li neko

Mlekac,

Mislim da nije bilo bajno, ali da se polako stabilizuje.

Vesti iz tog kraja (iako nisu preterano azurne) mogu da se nadju na ebranicevo.com
mlekac mlekac 13:27 20.05.2014

Re: Zna li neko

sadiovde
Mlekac,

Mislim da nije bilo bajno, ali da se polako stabilizuje.

Vesti iz tog kraja (iako nisu preterano azurne) mogu da se nadju na ebranicevo.com


Hvala.
NNN NNN 13:32 20.05.2014

Vlado vs. vlada

U ovoj katastrofalnoj situaciji je Palanci više pomogao npr. Vlado Georgiev
nego Kena - predsednik opšine ili vučić - predsednik vlade
prvi je možda i hteo da pomogne - ali nije mogao,
drugi je možda i mogao - ali je hteo da ne pomogne.
highshalfbooze highshalfbooze 15:39 20.05.2014

?

Stvarno mi nije jasno da gradonačelnik traži pomoć preko medija, još preko televizije Smederevo. Pa ko još to gleda
Cisterne za pijaću vodu nema svako. Imaju ih vodovodi u svakom gradu po neku. Pošalje se raspis okolnim gradovima sa molbom za pomoć u cisternama sa rukovaocima i gorivom, navede se mesto natakanja i istakanja, kilometraža da ne bi pičili sa punim cisternama tamo. Mislim molba se zove samo kurtoazno. Ja ne znam šta je ovo, pre je bilo dovoljno da se javiš i da se pomoć odmah šalje, još pitaju treba li još šta. Sad dumaju dal su tamo naši ili njihovi, pa ćemo onda da vidimo dal će da im pomažemo ili da ih zajebemo...Otišla je ova država odavno, još pre potopa.
Kakva je situacija sa Kiseljakom? To je izvorište duboko, nema šanse da je kontaminirano, osim da je poplavljeno pa ne može da se priđe?
Biljana 77 Biljana 77 16:12 20.05.2014

Re: ?

Kakva je situacija sa Kiseljakom? To je izvorište duboko, nema šanse da je kontaminirano, osim da je poplavljeno pa ne može da se priđe?

Poplavljeno je.

Nije gradonacelnik, nego je komandanat kriznog staba.
bocvena bocvena 18:02 20.05.2014

Re: ?

držite se, palančani! da li je bre moguće da se stvarno pomaže tamo gde je sns na vlasti, a drugi se ignorišu?

jbt, ovde na tviteru samo iskoči šta treba za kucu i macu i već je tamo, a tri dana kukaju u krupnju i palanci za vodu i država ima pametnija posla?

bože me prosti, ko bude imao bolji marketing i jači medijski pritisak, taj će pre dobiti pomoć. ko sa bolesnom decom.

kad pogledaš svu ovu nagomilanu udruženu ljudskost ovih dana (a nije to samo empatija nego i neke organizacione sposobnosti, radna etika, požrtvovanost), prosto se pitaš gde to nestane kad se organizujemo u državu?
AlexDunja AlexDunja 18:15 20.05.2014

Re: ?


kad pogledaš svu ovu nagomilanu udruženu ljudskost ovih dana (a nije to samo empatija nego i neke organizacione sposobnosti, radna etika, požrtvovanost), prosto se pitaš gde to nestane kad se organizujemo u državu?

kod mene u ts su se prilično dobro organizovali.
( i razmere poplava su daleko manje)
uveli su radnu obavezu po selima gde treba da se čiste kuće,
ljudi ne moraju na posao, nego pomažu komšijama da izbace blato,
dobrovoljci, srednjoškolci, svi su angažovani
jer toplo je, taj mulj kada se osuši ne može ni pijucima da se razbije.

osposobili su jedno izvorište, tehničke vode ima za grad.
najveća šteta je za poljoprivredu.
treba sada osposobiti zemlju da ponovo rađa, posle
svog tog nanešenog đubreta...kažu da će to da potraje
bocvena bocvena 19:04 20.05.2014

Re: ?

bravo!
ali ono što ne mogu sami je da stvore pijaću vodu i stvari za bolnicu. to mora neko da im doveze. za juče.
hajkula1 hajkula1 19:33 20.05.2014

Re: ?

bocvena
bravo!
ali ono što ne mogu sami je da stvore pijaću vodu i stvari za bolnicu. to mora neko da im doveze. za juče.



Juce se vrtelo na hepi tv, da se skuplja pomoc, na filoloskom fakultetu na primer. Ne ynam u cemu je problem, koliko vidim, dostavlja se voda u centre gde su evakuisani, koji ovde imaju vodu sa cesme, kao i svi mi. To su sportski centri sa svlacionicama, znaci sa tusevima i cesmama. To je hotel Srbija. Studenjak.


Da li neko zna, da li je otisla neka pomoc za Smederevsku Palanku?

Da li treba da se samoorganizujemo svako za svakog ili ima neki centar koji planski upucuje pomoc_


Evo AV prica kako imamo i hrabrosti i energije i... pa se sav ispljuva i raste, raste... a meni muka.




bocvena bocvena 20:06 20.05.2014

Re: ?

Da li treba da se samoorganizujemo svako za svakog ili ima neki centar koji planski upucuje pomoc_

to je pravo pitanje.

na sto mesta se pomoć skuplja i beograd je dobro pokriven. mislim na prihvatne centre. sad malo da ubrzaju pomoć poplavljenim gradovima.
Biljana 77 Biljana 77 20:23 20.05.2014

Re: ?

e ynam u cemu je problem, koliko vidim, dostavlja se voda u centre gde su evakuisani,

U gradu nema vode, nikakve 6 dana. U tome je problem. Bilo je 2-3 cisterne koje treba da snabdeju 50000 ljudi, pa su Pajtić i Ješić poslalai još 3-4. Tamo nema vode za pranje, čišćenje, treba sprati sav taj mulj, nanose, oprat ulice, to ne možeš vodom zagadjenom fekalijama. Nisam baš sigurna šta je nejasno - nema vode. Nikakve.

Pomoć je otišla, sa raznih strana (hvala dobrim ljudima), piše i u tekstu bloga. Pokušavamo da izmolimo još koju cisternu jer vode (nikakve, ne samo za piće) neće biti bar još nedelju dana. Ne treba mnogo mašte da se zamisli kako u uslovima bez ikakve vode funkcioniše jedna bolnica.
highshalfbooze highshalfbooze 20:23 20.05.2014

Re: ?

Biljana 77
Nije gradonacelnik, nego je komandanat kriznog staba


Jao, pa da, nisam ni gledao.... pa to je ljubavnik one... načelnik Podunavskog okruga... zemljo otvori se... strašno, štrašno... traži cisterne preko televizije, kao da ih građani imaju po dvorištima. Ima li dna našem propadanju?
Biljana 77 Biljana 77 20:24 20.05.2014

Re: ?

na sto mesta se pomoć skuplja

I za druge gradove u Beogradu. I po raznim drugim gradovima.
zilikaka zilikaka 20:25 20.05.2014

Re: ?

to je pravo pitanje.

na sto mesta se pomoć skuplja i beograd je dobro pokriven. mislim na prihvatne centre. sad malo da ubrzaju pomoć poplavljenim gradovima.


JA već danima pratim sajt Crvenog krsta Srbije.
Informacije koje dobijaš su za iskoristiti kod frizera dok čekaš red od dosade.

Zaista, da li je moguće da ne postoji zvanično i pouzdano mesto gde se mogu naći podaci o trenutnim potrebama ljudi za celu Srbiju, i da se ti podaci ažuriraju na svaka 2-3 sata?!

Znam da su kolege objavljivale onu crveno-zelenu tabelu, navodno sa poplave.rs, ali je ja sad ne pronalazim, a opet, to je nešto nezvanično. A i ta tabela se odnosila na Beograd, na prihvatne centre.





highshalfbooze highshalfbooze 20:27 20.05.2014

Re: ?

I po raznim drugim gradovima.


Ima, izgleda da nam je jedino preostalo da se samoorganizujemo.
Biljana 77 Biljana 77 20:27 20.05.2014

Re: ?

traži cisterne preko televizije, kao da ih građani imaju po dvorištima


Ne traži od građana. Traži od opština i organizacija. Ostalo ne bih komentarisala.
highshalfbooze highshalfbooze 20:35 20.05.2014

Re: ?

Traži od opština i organizacija.


Na lokalnoj televiziji koja se ni u lokalu ne gleda? Mislim, ubeđen sam da to radi na pogrešan i populistički način. Međutim, ako ti misliš da to tako treba da se radi, nemam ni ja ništa protiv.
milisav68 milisav68 21:35 20.05.2014

Re: ?

bocvena
da li je bre moguće da se stvarno pomaže tamo gde je sns na vlasti, a drugi se ignorišu?

Komplikovano.
Biljana 77 Biljana 77 20:25 20.05.2014

Re: Temerinci

G.Cross G.Cross 20:17 20.05.2014

Osiguran - Siguran

Da li u Srbiji postoji obavezno osiguranje stambenih objekata (stanova, kuca) i poljoprivrednih useva?

Primer Francske

You are legally required to insure your home

Whether you rent or own, you must have your policy in hand before moving in. All home insurance policies in France are comprehensive and they will cover any damage to your home and contents, such as fire, water damage, theft and vandalism.
Natural catastrophes are also automatically covered

Source:http://www.expatica.com/fr/essentials_moving_to/essentials/a-guide-to-insurance-in-france-3132.html

Sve zemlje pre pristupanja EU moraju da uvedu obavezno osiguranje kuca i poljoprovrede.

Ako to jos nije slucaj u Srbiji (nadam se da jeste) treba sto pre ucitniti kao deo pristupnog procesa.
nim_opet nim_opet 23:13 20.05.2014

Re: Osiguran - Siguran

Naravno da ne postoji. I jel zaista mislis da ce biti moguce uvesti? Gomila Beogradjana placa osiguranje preko infostana a da i ne znaju sta je pokriveno (steta od vode izazvana trecem licu, tj. stanu ispod recimo nije). Posto je naplata poreza u Srbiji inace uspesna, mozes da zamislis koliko ce biti uspesna naplata obaveznog osiguranja koje jos ne ide drzavi nego osiguravajucim drustvima.
hajkula1 hajkula1 08:15 21.05.2014

Re: Osiguran - Siguran

nim_opet
Naravno da ne postoji. I jel zaista mislis da ce biti moguce uvesti? Gomila Beogradjana placa osiguranje preko infostana a da i ne znaju sta je pokriveno (steta od vode izazvana trecem licu, tj. stanu ispod recimo nije). Posto je naplata poreza u Srbiji inace uspesna, mozes da zamislis koliko ce biti uspesna naplata obaveznog osiguranja koje jos ne ide drzavi nego osiguravajucim drustvima.





Osiguravajuće kuće su se zaštitile, kao i svaki profitni subjekt.

Na primer, osiguranje useva je od grada, poplavu ne podrazumeva. Osiguranje kuće ne pokriva štete nastale u nekim masovnim nesrećama. Veoma su razdvojili, usitnili po vrstama opasnosti i nastalih šteta a da to nije baš najjasnije.
Biljana 77 Biljana 77 16:53 21.05.2014

EDIT

Cisterni sada ima 11. Ne znam kome, ali HVALA!
AlexDunja AlexDunja 18:18 21.05.2014

Re: EDIT

biljana, znaš li kako je u markovcu?
Biljana 77 Biljana 77 18:37 21.05.2014

Re: EDIT

AlexDunja
biljana, znaš li kako je u markovcu?

Ne, ali mogu da se raspitam da li neko ima neki info.
AlexDunja AlexDunja 19:05 21.05.2014

Re: EDIT

Biljana 77
AlexDunja
biljana, znaš li kako je u markovcu?

Ne, ali mogu da se raspitam da li neko ima neki info.

hajde, pliz
milisav68 milisav68 21:45 21.05.2014

Re: EDIT

Biljana 77
Cisterni sada ima 11. Ne znam kome, ali HVALA!

Da, ima cisterni na sve strane, kao i flaširane pijaće vode za dž.

Hvala svima!
zilikaka zilikaka 21:45 21.05.2014

Re: EDIT

Cisterni sada ima 11. Ne znam kome, ali HVALA!


Jaste dan žalosti, i možda nije prilično, al od mene mala muzička ilustracija koja mi ovih da zvoni u glavi.

Biljana 77 Biljana 77 08:56 22.05.2014

Re: EDIT

Da, ima cisterni na sve strane, kao i flaširane pijaće vode za dž.


Ovaj dan mi je lepo počeo! Čuvajte se tamo.


Sad još da stigne i koja tona asepsola da se sve to oriba.
zilikaka zilikaka 11:00 22.05.2014

Re: EDIT

Da, ima cisterni na sve strane, kao i flaširane pijaće vode za dž.


Pa ti si tamo?

Sad je dobro?
Biljana 77 Biljana 77 11:10 22.05.2014

Re: EDIT

Ja nisam tamo ali po informacijama koje dobijam situacija je dosta bolja. Toliko da je neka pomoć prosleđena i Paraćinu koji je takođe u katastrofalnom stanju.

Tek naravno predstoji najveći posao.
milisav68 milisav68 13:19 22.05.2014

Re: EDIT

zilikaka
Pa ti si tamo?


Sad je dobro?

Da, nije više kolaps, ali je i dalje problem sa vodovodom, jer em mora detaljno da se očisti sve, em su potopljeni izvori na Velikoj Moravi, pa mora da pozajmljujemo čistu vodu od Velike Plane, da bi se to očistilo.

Kažu da će da proradi tek iduće nedelje.

edit.
Evo sad javiše da će sutra da puste tehničku vodu.
Biljana 77 Biljana 77 13:35 22.05.2014

Re: EDIT

Evo sad javiše da će sutra da puste tehničku vodu.


nikvet pn nikvet pn 19:14 22.05.2014

Re: EDIT

Biljana 77
neka pomoć prosleđena i Paraćinu koji je takođe u katastrofalnom stanju.


Јесте, хвала лепо.

Помоћ стиже али катастрофа је превелика. У медијима Параћин не постоји, није се догодило ништа. Али одасвуд помоћ пристиже ( хвала велико ) ипак мање него што треба. А треба баш много.

Од врућине дигла се љута црвена прашина свуда по граду. На сахрани данас видим уморне, исцрпљене људе. То даноноћно избацује шут, блато, намештај, белу технику ... Највећа радост је кад поврате ауто у живот, ко је имао среће.

Трагедија али шта - да чекаш од бога благослов ? Не, него лопату у шаке. Туђа рука свраб не чеше.
Biljana 77 Biljana 77 09:31 23.05.2014

Re: EDIT

Помоћ стиже али катастрофа је превелика. У медијима Параћин не постоји, није се догодило ништа. Али одасвуд помоћ пристиже ( хвала велико ) ипак мање него што треба. А треба баш много.

Jbg, i vi ste naopako glasali, kao i Palanačni. Za sada je pomoć mahom "sa neta", ali na žalost to nije rešenje. Za ozbiljno saniranje situacije potrebna je država.
tasadebeli tasadebeli 08:50 23.05.2014

А Сизиф?

Biljana 77

Palanja je siromasna i sistematski osiromasavana opstina. Palanka je zrtva politickih prepucavanja lokalne i centralne vlasti koje svaka na svoj nacin snose odgvornost, ne za ovo sto se desilo u proteklih nedelju dana, vec za opste stanje. Njeni gradjani su sada taoci tog stanja.






Сваке године проведем у Паланци, односно у њеној околини, збирно гледано, по месец, месец и по дана.

И знам да Паланчани вазда имају проблем са водоводом. Усред лета, кад упече звезда на 40 степени, регуларно је стање да пола Паланке нема воду. И то тако траје годинама. И људи које тамо познајем већ одавно су помирени са својом судбином.

Пре неколико година, 2007. или 2008, силом прилика (пошто је мој домаћин то пратио) слушао сам расправу у локалној паланачкој скупштини о измештању неког локалног гробља. Туга је колико ти људи, гледајући само свој ситносопственички шићарџијски интерес, нису умели да се договоре ни око најосновнијих комуналних потреба.

Зато вишегодишње паланачке муке са водоводом мене подсећају, богами, и на Сизифа, не само на Тантала...

Тако је, 1999. године било исто овако у Паланци са поплавом. И после 5. октобра 2000. када су ушле неке донације у Србију била је прилика да се то реши. Није тада решено, све паре тада даване за локалну самоуправу склизнуше у приватне џепове.

Можда је ова несрећа сада прилика да се то питање паланачког водовода коначно реши на такав начин да и Паланчани могу да одахну једном за свагда када је у питању њихов водовод и да не буду сваког лета лишавани нечега што је основна животна потреба, тј. да свака кућа или стан који нису прикачени на бунар са пумпом коначно имају воду током целе године.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 14:05 24.05.2014

carina, carinici propisi @#$#!%!

Autor: Boris Malagurski

Srpska pravoslavna omladina Insbruka iz Austrije je poslala kombi sa prikolicom sa humanitarnom pomoći u Smederevsku Palanku gde do trenutka snimanja priloga još uvek nije puštena pijaća voda. U želji da pomognu su privremeno sprečeni na carini u Smederevskoj Palanci gde je došlo do incidenta. Prilog premijerno emitovan na Happy televiziji 23. maja 2014. godine.

Veliko hvala SPO(J)I-u i svima koji su dali humanitarnu pomoć.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana