Društvo| Region| Život

Potop

mikele9 RSS / 19.05.2014. u 12:29

Potop je kao kazna božja pratio ljude od sumerskih vremena, Ep o Gilgamešu, preko indijske Mahabharate, hebrejskog predanja o Nojevoj barci do grčkog mita o Deukalionu.

Na ovim prostorima, uostalom i po celom svetu, oduvek je bilo potopa, poplava i povodanja, lokalnih a i onih drugih, sveobuhvatnih. Već je citiran veličanstveni Ivo Andrić, čiji je Povodanj remek delo, izdvojen ili u sastavu celine!

Često ili bolje, ne retko, mi pada na pamet: Bog se dragi na Srbe razljuti za njihova smrtna sagrešenja ( Kolo pjeva, Gorski vijenac, P.P. Njegoš). Nema to nikakve veze sa realnošću i prirodnim kataklizmama ali eto, pada mi na pamet. Moj drugar Mićo Nenadić na FB napisa: Iznenađen sam relativno malim brojem postova o HARP-u. Bilo je pokušaja da se zli HARP ilustruje fotografijama, no to je više izazivalo smeh nego tz ozbiljne komentare. Fotografije su prikazivale nekakvo drveće i bandere snimljene po obodu Beograda. Jedan od FB-ukovaca je postavio fotku HARP-a na Aljasci uz tvrdnju da se sa tog mesta manipuliše svetskom klimom. Majka Radmila me prekjuče dočekala rečima: Ja mislim da su Amerikanci krivi za ovu katastrofu a ti? Nisam je udostojio odgovora! Možda će to nekome izgledati grubo ali mi je već na vrh nosa, da ne kažem neku težu reč, raznoraznih teorija zavere iako su mnoge od njih vrlo blizu istine. Nije Radmila usamljena i jedina u tom i takvom mišljenju, sin moj, neki drugari i prijatelji, takođe su opsednuti globalnim zaverama i manipulacijama ljudima. Pazi šta pričaš preko mobilnog, u svakom trenutku te prisluškuju i snimaju, jesi li video kamere tu ili tamo... E ako nemaju koga drugog da prate i snimaju, nek' im je na volju, mene zabole!

HARP ili neHARP, Srbija je potopljena! Već je pisano o tome i ja ne želim da budem još jedna baba koja je trla lan. Jedna jedina, jedincata stvar u ovom košmaru koja me dotakla, je povratak ljudskosti! I pored i usprkos prvobitne neorganizovanosti svih službi zaduženih za ovakve situacije, koja bila rezultat nesposobnosti vladajuće strukture, naručenih, nateranih i pravih dobrovoljaca, poziranja pred kamerama i inih bezveznih rabota, nikome nisu mogli promaći snimci, fotografije ljudi, pojedinaca, bilo da su oni vatrogasci, vojnici, policajci, naši ili strani dobrovoljci, koji su često u vodi, bujici do grla, na leđa prtili i spašavali decu, žene, starce a mnogi od njih i najbolje nam prijatelje, kuce i mace!

Hvala svima koji su otvorenog srca, često ugrožavajući sopstveni život, pomogli (i dalje pomažu) u spasavanju ljudi i životinja! Osećam se ponosnim što ne moram da nosim svetiljku po danu e da bih pronašao čoveka! Ljudskost je u nama, moramo shvatiti da nisu potrebne kataklizme i katastrofe da bi ona izašla iz nas! Zadatak nam je da svakog trenutka negujemo ljudskost u nama i da je prelivamo na druge. Budimo ljudi iako smo Srbi, kako to reče jednom prilikom Patrijarh Pavle!



Komentari (150)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

cikaron cikaron 12:40 19.05.2014

Потоп у Србији - моје виђење

Ово сам већ објавио на блогу другог аутора... али сматрам да неће шкодити да објавим опет.





Сведоци смо катастрофе која је задесила нашу земљу. Имам скоро 43 године и заиста тешко да могу да се сетим већег срања које смо доживели. Надам се да се све полако доводи у ред и да ћемо кренути да се вадимо из гов... знате већ чега.
Елем, ово су неки моји, лични утисци поводом целе ове ситуације.

- Прилично сам задовољан реакцијом државе ( ни мртав не бих дао глас напредњацима, социјалистима, радикалима, демократама....) . Мислим да су држава и политички врх реаговао како треба. ценим да су максимално брзо "мобилисали све ресурсе" и алармирали и домаћу и светску јавност . Помоћ из целог света је готово моментално почела да стиже...чак и из земаља које баш и "не миришемо". Сваима велико хвала. Такође хвала и нашим спасиоцима, војницима (додуше једну ствар не могу да схватим - Србија има око 30 оперативних војних хеликоптера а ангажовала је само 8 за помоћ - Шта је са осталих 22 ???), горској служби спасавања... Заиста су сви дали све од себе. Свака част. Мислим да је држава успешно одиграла своју улогу али да је после свега обавеза да уради све да се сличне ствари не би дешавале у будућности.
- ТВ ПИНК (не могу да поверујем да ћу ово превалити преко усана) је задала ДОМАЋИ ЗАДАТАК свим медијима у земљи својим (баталимо лову коју има Митровић) непрекидним извештавањем о ситуацији!!! Комерцијална телевизија која се одрекла лове од које живи!!! РТС , Б92, Прва...... требали би нешто да науче од ПИНК-а. Свака част за ТВ ПИНК!
- Лопови и профитери. ШЉАМ какав сам мислио да не постоји! У тоталној катастрофи они лапају, краду, отимају, зеленаше дижу цене......... Опростите али заиста мислим да смртну казну није требало укидати.
- Навијачи. Годинама, углавном без правих, ваљаних разлога разапињани и медијски линчовани за све и свашта су ПРВИ од свих стигли у Шабац, Црне Баре, Купиново, Прогаре (оно чега нема по медијима).... да помогну, да раде и радили су заиста на начин достојан поштовања. Тражили да буду распоређени на најкритичније тачке и нису тражили ни флашицу воде јер су са собом све понели да никоме не би били на терету. заиста су херојску радили.
- ЛГБТ популација - солидарно отказали своју параду и недељу поноса. Скупљали помоћ. Хвала им.
-Председник Србије Томислав Николић - Где тај лик?
- И последње али НАЈВАЖНИЈЕ - Омладина и грађани Србије. Искрено нисам веровао да ће бити толике солидарности, елана, воље, солидарности......... разумевања. Десетине хиљада добровољаца спремних да раде СВЕ што је потребно. Млади људи којима ништа није тешко...Хвала им. када сам виде те "омладинце" пао ми је камен са срца. За Србију има шансе и перспективе.
Хвала свима и извињавам се ако сам некога прескочио!
angie01 angie01 12:47 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

- Прилично сам задовољан реакцијом државе ( ни мртав не бих дао глас напредњацима, социјалистима, радикалима, демократама....) . Мислим да су држава и политички врх реаговао како треба. ценим да су максимално брзо "мобилисали све ресурсе" и алармирали и домаћу и светску јавност . Помоћ из целог света је готово моментално почела да стиже...чак и из земаља које баш и "не миришемо". Сваима велико хвала. Такође хвала и нашим спасиоцима, војницима (додуше једну ствар не могу да схватим - Србија има око 30 оперативних војних хеликоптера а ангажовала је само 8 за помоћ - Шта је са осталих 22 ???), горској служби спасавања... Заиста су сви дали све од себе. Свака част. Мислим да је држава успешно одиграла своју улогу али да је после свега обавеза да уради све да се сличне ствари не би дешавале у будућности.



cikaron

alo bre, gde ti zivis, je l citas ti sta se stvarno desilo?

ili si samo insajder?
cikaron cikaron 13:19 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

angie01
- Прилично сам задовољан реакцијом државе ( ни мртав не бих дао глас напредњацима, социјалистима, радикалима, демократама....) . Мислим да су држава и политички врх реаговао како треба. ценим да су максимално брзо "мобилисали све ресурсе" и алармирали и домаћу и светску јавност . Помоћ из целог света је готово моментално почела да стиже...чак и из земаља које баш и "не миришемо". Сваима велико хвала. Такође хвала и нашим спасиоцима, војницима (додуше једну ствар не могу да схватим - Србија има око 30 оперативних војних хеликоптера а ангажовала је само 8 за помоћ - Шта је са осталих 22 ???), горској служби спасавања... Заиста су сви дали све од себе. Свака част. Мислим да је држава успешно одиграла своју улогу али да је после свега обавеза да уради све да се сличне ствари не би дешавале у будућности.



cikaron

alo bre, gde ti zivis, je l citas ti sta se stvarno desilo?

ili si samo insajder?


Енџи...да ти узвратим питањем.........
где ти живиш и шта си радила за викенд?


Сети се само нпр. земљотреса у Краљеву па онда поново питај.

angie01 angie01 13:20 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

где ти живиш и шта си радила за викенд?


zbog tog odgovora te i pitam.
cikaron cikaron 13:25 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

angie01
где ти живиш и шта си радила за викенд?


zbog tog odgovora te i pitam.



npr. u Beogradu ali sam sticajem okolnosti obilazio Srbiju.

Ti?


Kazi samo sta je ova (kilava i ne mojim glasom izabrana) vlast vise mogla da uradi posle decenija nerada...i socijalistickog i demokratskog nerada?

P.S.
Kraljevo, zemljotres?

A insajdere, botove i slicne frik upadice bih te zamolio da zadrzis za sebe.
angie01 angie01 13:35 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

Kazi samo


sve je receno, nema potrebe da se ponavlja, procitaj poslednjih par blogova, pa ti je dosta, je l si cuo price sa terena, kako to sve stvarno izgleda, a ne sta je spremljeno za tve,...a ti na sve to kazes- e super su bili, a zestoko zahebali stvar, sve sto je uradjeno su obavili volonteri, lica koja su se sama organizovala i podelili obaveze prema nekim znanjima i sposobnostima,...evo trenutno, u Sabcu je potrebna hitna evakuacija, a nigde autobusa-sta je tvoj motiv da pohvaljujes nesto sto pokazalo potpunu nespremnost i neznanje?

ukinuli su radio amatere koji su bili od velike pomoci.


cikaron cikaron 13:40 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

angie01
Kazi samo


sve je receno, nema potrebe da se ponavlja, procitaj poslednjih par blogova, pa ti je dosta, je l si cuo price sa terena, kako to sve stvarno izgleda, a ne sta je spremljeno za tve,...a ti na sve to kazes- e super su bili, a zestoko zahebali stvar, sve sto je uradjeno su obavili volonteri, lica koja su se sama organizovala i podelili obaveze prema nekim znanjima i sposobnostima,...evo trenutno, u Sabcu je potrebna hitna evakuacija, a nigde autobusa-sta je tvoj motiv da pohvaljujes nesto sto pokazalo potpunu nespremnost i neznanje?

ukinuli su radio amatere koji su bili od velike pomoci.




Енџи...ја сам ти постави конкретно питање....теби лично.

Ценим да можеш да будеш коректна и конкретна и да ми одговориш баш као што сам и ја теби дао одговор.


Батали рекла - казала, медије, питам те за твоје лично искуство. Шабац, аутобуси.... сњестро слатка...да ли си тамо или си "чула"?


ја сам само изнео лично мишљење за које не тврдим да је једино исправно (за разлику од....) али такав сам утисак стекао мотајући се широм Србије.
angie01 angie01 13:47 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

питам те за твоје лично искуство.




kada nesto radim u smislu pomoci, ja o tome ne pricam, ako je to bilo pitanje, kao i svi oni sto su bezimeni i bez bilo kakvog notiranja, koji su sigurno mnogo vise ucinili i ne radi se o tome, masis temu, ovde je pitanje tvoje odusevljenje necim, sto se pokazalo katastrofalno-posledice su vise nego tragicne.
kukusigameni kukusigameni 13:49 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење


cikaron

Kazi samo sta je ova (kilava i ne mojim glasom izabrana) vlast vise mogla da uradi posle decenija nerada...i socijalistickog i demokratskog nerada?

Što ih oslobađa bilo kakve odgovornosti? Ne bih rekao.
cikaron cikaron 13:52 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

angie01
питам те за твоје лично искуство.




kada nesto radim u smislu pomoci, ja o tome ne pricam, ako je to bilo pitanje, kao i svi oni sto su bezimeni i bez bilo kakvog notiranja, koji su sigurno mnogo vise ucinili i ne radi se o tome, masis temu, ovde je pitanje tvoje odusevljenje necim, sto se pokazalo katastrofalno-posledice su vise nego tragicne.


Не причај...то је ОК и то је за поштовање.......... али питање је колика је веродостојност твојих (и мојих) тврдњи?

А не видим разлог да избегаваш одговрое и на питања која немају везе са овом катасторофом (земљотрес) као што не види разлог и да причаш, крајње неистинито, да ја кажем "супер су били"????

који су твоји пориви да то радиш Енџи?

Треба ли баш на све пљувати?


П.С.


Шта је конкретно могло да се уради да би срање било избегнуто?
Реци нешто реално а не нешто што је требало да се ради деценијама.


cikaron cikaron 13:54 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

kukusigameni

cikaron

Kazi samo sta je ova (kilava i ne mojim glasom izabrana) vlast vise mogla da uradi posle decenija nerada...i socijalistickog i demokratskog nerada?

Što ih oslobađa bilo kakve odgovornosti? Ne bih rekao.


То нико није ни рекао.
angie01 angie01 13:55 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

земљотрес)


ne znam sta hoces sa zemljotresom?


крајње неистинито, да ја кажем "супер су били"????


pa, eno, podvukla sam u tekstu koji je citiran iz tvog komentara ono sto mi je sporno.
cikaron cikaron 13:58 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

angie01
земљотрес)


ne znam sta hoces sa zemljotresom?


крајње неистинито, да ја кажем "супер су били"????


pa, eno, podvukla sam u tekstu koji je citiran iz tvog komentara ono sto mi je sporno.

Шта хоћу са земљотресом?
ништа...да ми кажеш како си коментарисала реакције тадашње власти (ни за њу нисам гласао)...и ако кожеш да даш неки линк...


Подвукла...јеси...али нигсде се не види "супер су били"
да ниси мало накитила? Или је, по теби, сваки изостанак пљувања у ствари похвала?


П.С.
Шта је конкретно могло да се уради да би срање било избегнуто?
Реци нешто реално а не нешто што је требало да се ради деценијама.
angie01 angie01 13:59 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

Треба ли баш на све пљувати?


ja ne pljujem na sve- a volela bih da nema ni jedan razlog za bilo kakvu kritiku.

u ovom slucaju je posledica suvise velika, da se ne poziva na odgovornost za ono sto se nije uradilo kako treba, a moglo je.

ne znam, da li bi se ti prihvatio neke obaveze za koju nisi sposoban da obavis, bez obzira na posledice do kojih ta tvoja nesposbnost moze da dovede?
cikaron cikaron 14:01 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

angie01
Треба ли баш на све пљувати?


ja ne pljujem na sve- a volela bih da nema ni jedan razlog za bilo kakvu kritiku.

u ovom slucaju je posledica suvise velika, da se ne poziva na odgovornost za ono sto se nije uradilo kako treba, a moglo je.

ne znam, da li bi se ti prihvatio neke obaveze za koju nisi sposoban da obavis, bez obzira na posledice do kojih ta tvoja nesposbnost moze da dovede?



полако... врати се на цео пост а не само парцијално...па ћемо полако...тачку по тачку...


не нервирај се... не буди површна


Шта хоћу са земљотресом?
ништа...да ми кажеш како си коментарисала реакције тадашње власти (ни за њу нисам гласао)...и ако кожеш даш неки линк...


Подвукла...јеси...али нигде се не види "супер су били"
да ниси мало накитила? Или је, по теби, сваки изостанак пљувања у ствари похвала?


П.С.
Шта је конкретно могло да се уради да би срање било избегнуто?
Реци нешто реално а не нешто што је требало да се ради деценијама.



vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:01 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

ценим да су максимално брзо "мобилисали све ресурсе"


očigledno nisi baš upućen. katastrofalno sporo i neorganizovano su to uradili i uopšte nisu mobilisali sve resurse.
kukusigameni kukusigameni 14:01 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

cikaron
Шта је конкретно могло да се уради да би срање било избегнуто?

Da se reaguje na vreme. A nije.
Poplave su bile i pre nekog vremena, zemlja je natopljena, meteorolozi su upozoravali na vreme... I gle, sad kad smo pretrpeli glavni udar, sad odjednom sve može.
Btw, ako se dobro sećam, u budžetu je smanjena stavka za ovakve situacije.
cikaron cikaron 14:02 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

vrabac_u_steni
ценим да су максимално брзо "мобилисали све ресурсе"


očigledno nisi baš upućen. katastrofalno sporo i neorganizovano to uradili i uopšte nisu mobilisali sve resurse.


Поменуо сам војску где није све мобилисано.


Само питам, шта је могло да буде брже мобилисано?
eneja eneja 14:03 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

Samo da ne bude dezinformacija - radio amateri nisu ukinuti, ustupili su svoj kanal Gorskoj sluzbi spasavanja, dobrovoljno.
cikaron cikaron 14:04 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

kukusigameni
cikaron
Шта је конкретно могло да се уради да би срање било избегнуто?

Da se reaguje na vreme. A nije.
Poplave su bile i pre nekog vremena, zemlja je natopljena, meteorolozi su upozoravali na vreme... I gle, sad kad smo pretrpeli glavni udar, sad odjednom sve može.
Btw, ako se dobro sećam, u budžetu je smanjena stavka za ovakve situacije.


Молим пример?

Могло је...увек је могло боље, то није спорно али можеш ли да се сетиш да је икада наша држава брже реаговала...од земљотреса у Скопљу па до данас?

Зато сам и нагласио да сам прилично задовољан а не одушевљен као што каже Енџи
kukusigameni kukusigameni 14:06 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

Zemljotres ne možeš da predvidiš. Loš ti je primer.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:07 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

cikaron
vrabac_u_steni
ценим да су максимално брзо "мобилисали све ресурсе"


očigledno nisi baš upućen. katastrofalno sporo i neorganizovano to uradili i uopšte nisu mobilisali sve resurse.


Поменуо сам војску где није све мобилисано.


Само питам, шта је могло да буде брже мобилисано?


imaš tamo kod Krkara nešto je on ispričao, a i ja nešto malo dodao.
cikaron cikaron 14:08 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

kukusigameni
Zemljotres ne možeš da predvidiš. Loš ti je primer.

питам за реакцију државе......... а било је и поплава.

него...ти си Енџи?
cikaron cikaron 14:09 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

vrabac_u_steni
cikaron
vrabac_u_steni
ценим да су максимално брзо "мобилисали све ресурсе"


očigledno nisi baš upućen. katastrofalno sporo i neorganizovano to uradili i uopšte nisu mobilisali sve resurse.


Поменуо сам војску где није све мобилисано.


Само питам, шта је могло да буде брже мобилисано?


imaš tamo kod Krkara nešto je on ispričao, a i ja nešto malo dodao.

Нисмо код кркара.... питам конкретно..... и волео бих одговор... твојим речима.
kukusigameni kukusigameni 14:13 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

cikaron
него...ти си Енџи?

Aaaa, ti samo s Endži čašpri?! Izvini, neću više. Mea culpa.
angie01 angie01 14:14 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

ништа...да ми кажеш како си коментарисама реакције тадашње власти (ни за њу нисам гласао)...и ако кожеш даш неки линк...


jos uvek ne kapiram sta hoces- ako je u smislu, pa i oni pre se nisu pokazali-zaboravi odmah-ja ovde ne govorim o politickim pripadnostima i opcijama, nego o odgovornosti ljudi koji su se prihavtili posla u ime gradjana a na nivou drzave.

naci- isto mislim o neogovornosti.


да ниси мало накитила?


nije uopste bitna forma, nego sustina- jer ti si pohvalio nesto sto nije pohvalu zasluzilo-samo sam to rekla.


Шта је конкретно могло да се уради да би срање било избегнуто?


pre svega- da se reagovalo na vreme i da su jos kod prvih imformacija, organizovali ekipe i sve sto je potrebno, a ne da prvo ljude zadrzavaju u kucama, a posle, kada je voda stigla do krova, da teatralno pred kamerama nesto improvizuju....ljudi su to vece masovno dolazili ispred sc, ali nije bilo aoutobusa, sem nekih punih, sto su dolazili od negde.

za ovakve stvari trebaju obuceni ljudi, koji znaju sta se i kako radi, a ne da stefanovic pred kamerama vuce granu, vucic da prebacuje dzkove i sl.

kazu neki inzenjeri, da je nasip na zaobilaznici, gde je navodno probila voda, na vreme obezbedjen, da do ovoga ne bi ni doslo- to ne znam da li je tacno, ali ako jeste-strasno!

ja ne znam da li ovde uopste postoji neka organizovana varijanta za vanredne situacije, ('naci, obuceni ljudi, potrbni strucnjaci, oprema, vozila, alati, masine, nemam pojma,...)-sto je tek posebna katastrofa
cikaron cikaron 14:15 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

kukusigameni
cikaron
него...ти си Енџи?

Aaaa, ti samo s Endži čašpri?! Izvini, neću više. Mea culpa.

Ма јок...можеш и ти....Него њу питам за земљотрес а ти упадаш у реч.... али ОК..... може и тако.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:18 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

konkretno
jedinica za vanrdene situacije sastavljena uglavnom od alpinista i spelologa je dobila poziv za mobilizaciju u subotu u 16.00 iako su svi nervozno cupkali i čekali da ih pozovu još od ranog jutra u petak.

kasnije čujem od čoveka koji je samoinicijativno otišao čamcem sa ortacima u petak predveče i celu noć izvlačio ljude da su im ljudi tog profila bili potrebni, em nemaju užad, em ne znaju kako da spuste nekog sa zgrade nikada to nisu radili.

dalje, među speleolozima ima i odličnih ronioca, koji su isto tako bili potrebni.

a to je samo jedna priča, pričam ti nju iz "nulte" ruke. ima ih još.

zadovoljan?
angie01 angie01 14:18 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

него...ти си Енџи?


kakve veze ima, je l tebe zanima stanje stvari, ili si bas zapeo da ti ja kazem:)

kuku ima sva prava da kaze u moje ime...cak i kad ne mislimo isto.
cikaron cikaron 14:21 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

angie01
ништа...да ми кажеш како си коментарисама реакције тадашње власти (ни за њу нисам гласао)...и ако кожеш даш неки линк...


jos uvek ne kapiram sta hoces- ako je u smislu, pa i oni pre se nisu pokazali-zaboravi odmah-ja ovde ne govorim o politickim pripadnostima i opcijama, nego o odgovornosti ljudi koji su se prihavtili posla u ime gradjana a na nivou drzave.

naci- isto mislim o neogovornosti.


да ниси мало накитила?


nije uopste bitna forma, nego sustina- jer ti si pohvalio nesto sto nije pohvalu zasluzilo-samo sam to rekla.


Шта је конкретно могло да се уради да би срање било избегнуто?


pre svega- da se reagovalo na vreme i da su jos kod prvih imformacija, organizovali ekipe i sve sto je potrebno, a ne da prvo ljude zadrzavaju u kucama, a posle, kada je voda stigla do krova, da teatralno pred kamerama nesto improvizuju....ljudi su to vece masovno dolazili ispred sc, ali nije bilo aoutobusa, sem nekih punih, sto su dolazili od negde.

za ovakve stvari trebaju obuceni ljudi, koji znaju sta se i kako radi, a ne da stefanovic pred kamerama vuce granu, vucic da prebacuje dzkove i sl.

kazu neki inzenjeri, da je nasip na zaobilaznici, gde je navodno probila voda, na vreme obezbedjen, da do ovoga ne bi ni doslo- to ne znam da li je tacno, ali ako jeste-strasno!

ja ne znam da li ovde uopste postoji neka organizovana varijanta za vanredne situacije, ('naci, obuceni ljudi, potrbni strucnjaci, oprema, vozila, alati, masine, nemam pojma,...)-sto je tek posebna katastrofa


За комнетарисње одговорности те и питам.


Енџи.... тачно је да није битна форма већ суштина ...али ти изгледа ниси баш видела суштину. Нигде их не хвалим да су добри већ само кажем да су релативно коректни. Велика разлика Енџи.

Наравно да су могли боље да реагују (када је немогуће боље реаговати?) СЦ... Те ноћо заиста није требало више доборовљаца у Шапцу а Обреновац је већ страдао. Вишак људи јије имао где да се употреби, само би сметали.

Вучић, Стефановић, тадић који даје крв и Чеда у комбинезону.......са тим ликовима ме мани.... Да ли Србија реално има више обучених људи?

А да ли постоји организована варијанта то је право питање...право питање старо више деценија.

angie01 angie01 14:21 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

em nemaju užad, em ne znaju kako da spuste nekog sa zgrade nikada to nisu radili.


pa to kazem, moraju osposobljeni ljudi, koji znaju sta i kako.


eno, neka zena izvlacila decu, sama samcata, a oko nje furali neki camci sa nekim ljudima.
cikaron cikaron 14:22 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

angie01
него...ти си Енџи?


kakve veze ima, je l tebe zanima stanje stvari, ili si bas zapeo da ti ja kazem:)

kuku ima sva prava da kaze u moje ime...cak i kad ne mislimo isto.

Ако са тобом причам о некој конкретној ствари нормално је да од тебе очекујем одговор...а не да гомила галами са стране.
cikaron cikaron 14:24 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

vrabac_u_steni
konkretno
jedinica za vanrdene situacije sastavljena uglavnom od alpinista i spelologa je dobila poziv za mobilizaciju u subotu u 16.00 iako su svi nervozno cupkali i čekali da ih pozovu još od ranog jutra u petak.

kasnije čujem od čoveka koji je samoinicijativno otišao čamcem sa ortacima u petak predveče i celu noć izvlačio ljude da su im ljudi tog profila bili potrebni, em nemaju užad, em ne znaju kako da spuste nekog sa zgrade nikada to nisu radili.

dalje, među speleolozima ima i odličnih ronioca, koji su isto tako bili potrebni.

a to je samo jedna priča, pričam ti nju iz "nulte" ruke. ima ih još.

zadovoljan?


"Чујем од човека"...то прескочи.

јединица за ванредне ситуације алпинисти, спелеолози и РОНИОЦИ (моја маленкост) је у Обреновцу била у петак око 17 часова.
angie01 angie01 14:24 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

Вишак људи јије имао где да се употреби, само би сметали.


sto su onda tetaralno pozivani?


Вучић, Стефановић, тадић који даје крв и Чеда у комбинезону.......са тим ликовима ме мани...


pa cekaj, a ko je onda uspesno odigrao svoju ulogu?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:25 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

cikaron
vrabac_u_steni
konkretno
jedinica za vanrdene situacije sastavljena uglavnom od alpinista i spelologa je dobila poziv za mobilizaciju u subotu u 16.00 iako su svi nervozno cupkali i čekali da ih pozovu još od ranog jutra u petak.

kasnije čujem od čoveka koji je samoinicijativno otišao čamcem sa ortacima u petak predveče i celu noć izvlačio ljude da su im ljudi tog profila bili potrebni, em nemaju užad, em ne znaju kako da spuste nekog sa zgrade nikada to nisu radili.

dalje, među speleolozima ima i odličnih ronioca, koji su isto tako bili potrebni.

a to je samo jedna priča, pričam ti nju iz "nulte" ruke. ima ih još.

zadovoljan?


чујем од човека...то прескочи.

јесдиница за ванредне ситуације алпинисти, спелеолози и РОНИОЦИ (моја маленкост) је у Обреновцу била у петак око 17 часова.


izvini, koja jedinica?

dakle, ovde Boris Janković iz AOB-a.
cikaron cikaron 14:26 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

angie01
Вишак људи јије имао где да се употреби, само би сметали.


sto su onda tetaralno pozivani?


Вучић, Стефановић, тадић који даје крв и Чеда у комбинезону.......са тим ликовима ме мани...


pa cekaj, a ko je onda uspesno odigrao svoju ulogu?


Нико није очекивао толико одзив. Знаш и сама.


не "успешно" већ "релативно успешно"

цела држава


мани се политичара...има живота и без њих
angie01 angie01 14:26 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

Ако са тобом причам о некој конкретној ствари нормално је да од тебе очекујем одговор...а не да гомила галами са стране.


dobro, bre, ko da nije normalno na blogu da se prica zajedno, a pri tome, svi su krajnje pristojni, nisam videla da neko galami.
kukusigameni kukusigameni 14:27 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

.од земљотреса у Скопљу па до данас?

Ovo si mene pitao. A onda se kao iščuđavaš.
.Него њу питам за земљотрес а ти упадаш у реч.


A onda ovo

гомила галами са стране.


Mislim, stvarno. Idi se svađaj sa ogledalom.
angie01 angie01 14:27 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

мани се политичара...има живота и без њих


pa TO ti pricam, koj ce mi onda!
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:27 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

čekam, odgovor...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:27 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

i dalje čekam...
cikaron cikaron 14:27 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

vrabac_u_steni
cikaron
vrabac_u_steni
konkretno
jedinica za vanrdene situacije sastavljena uglavnom od alpinista i spelologa je dobila poziv za mobilizaciju u subotu u 16.00 iako su svi nervozno cupkali i čekali da ih pozovu još od ranog jutra u petak.

kasnije čujem od čoveka koji je samoinicijativno otišao čamcem sa ortacima u petak predveče i celu noć izvlačio ljude da su im ljudi tog profila bili potrebni, em nemaju užad, em ne znaju kako da spuste nekog sa zgrade nikada to nisu radili.

dalje, među speleolozima ima i odličnih ronioca, koji su isto tako bili potrebni.

a to je samo jedna priča, pričam ti nju iz "nulte" ruke. ima ih još.

zadovoljan?


чујем од човека...то прескочи.

јесдиница за ванредне ситуације алпинисти, спелеолози и РОНИОЦИ (моја маленкост) је у Обреновцу била у петак око 17 часова.


izvini, koja jedinica?

dakle, ovde Boris Janković iz AOB-a.


Ронилачки клуб КАЛИПСО, позван истог дана у помоћ од стране штаба за ванредне ситуације
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:27 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

koja jedinica?
cikaron cikaron 14:28 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

vrabac_u_steni
i dalje čekam...

чекао си два минута...ћаскање са Енџи
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:28 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

cikaron
vrabac_u_steni
cikaron
vrabac_u_steni
konkretno
jedinica za vanrdene situacije sastavljena uglavnom od alpinista i spelologa je dobila poziv za mobilizaciju u subotu u 16.00 iako su svi nervozno cupkali i čekali da ih pozovu još od ranog jutra u petak.

kasnije čujem od čoveka koji je samoinicijativno otišao čamcem sa ortacima u petak predveče i celu noć izvlačio ljude da su im ljudi tog profila bili potrebni, em nemaju užad, em ne znaju kako da spuste nekog sa zgrade nikada to nisu radili.

dalje, među speleolozima ima i odličnih ronioca, koji su isto tako bili potrebni.

a to je samo jedna priča, pričam ti nju iz "nulte" ruke. ima ih još.

zadovoljan?


чујем од човека...то прескочи.

јесдиница за ванредне ситуације алпинисти, спелеолози и РОНИОЦИ (моја маленкост) је у Обреновцу била у петак око 17 часова.


izvini, koja jedinica?

dakle, ovde Boris Janković iz AOB-a.


Ронилачки клуб КАЛИПСО, позван истог дана у помоћ од стране штаба за ванредне ситуације



MI smo dobili poziv tek u subotu da se okupimo u 16.00
cikaron cikaron 14:29 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

vrabac_u_steni
koja jedinica?


клуб под коммадом некога из МУП-а...
angie01 angie01 14:29 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

полако... врати се на цео пост а не само парцијално...па ћемо полако...тачку по тачку...


не нервирај се... не буди површна


sta si ovo dodao zbog dramatike:)
angie01 angie01 14:30 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

eneja
Samo da ne bude dezinformacija - radio amateri nisu ukinuti, ustupili su svoj kanal Gorskoj sluzbi spasavanja, dobrovoljno.


ako je tako, OK, dobila sam sms, da su ukinuti.
cikaron cikaron 14:32 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

angie01
полако... врати се на цео пост а не само парцијално...па ћемо полако...тачку по тачку...


не нервирај се... не буди површна


sta si ovo dodao zbog dramatike:)


јок...због систематичности.
него и даље чекам да кежеш где сам то поменуо да је власт супер реаговала?
cikaron cikaron 14:32 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

vrabac_u_steni
cikaron
vrabac_u_steni
cikaron
vrabac_u_steni
konkretno
jedinica za vanrdene situacije sastavljena uglavnom od alpinista i spelologa je dobila poziv za mobilizaciju u subotu u 16.00 iako su svi nervozno cupkali i čekali da ih pozovu još od ranog jutra u petak.

kasnije čujem od čoveka koji je samoinicijativno otišao čamcem sa ortacima u petak predveče i celu noć izvlačio ljude da su im ljudi tog profila bili potrebni, em nemaju užad, em ne znaju kako da spuste nekog sa zgrade nikada to nisu radili.

dalje, među speleolozima ima i odličnih ronioca, koji su isto tako bili potrebni.

a to je samo jedna priča, pričam ti nju iz "nulte" ruke. ima ih još.

zadovoljan?


чујем од човека...то прескочи.

јесдиница за ванредне ситуације алпинисти, спелеолози и РОНИОЦИ (моја маленкост) је у Обреновцу била у петак око 17 часова.


izvini, koja jedinica?

dakle, ovde Boris Janković iz AOB-a.


Ронилачки клуб КАЛИПСО, позван истог дана у помоћ од стране штаба за ванредне ситуације



MI smo dobili poziv tek u subotu da se okupimo u 16.00


сат горе - доле... немој ситничарити
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:34 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

tek u subotu

cikaron cikaron 14:35 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

Другари...много вас је на мене једног....

хајде да мало одморимо. па да наставимо. 3 на 1 није фер
cikaron cikaron 14:35 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

vrabac_u_steni
tek u subotu



Где сте до тада били?
У суботу су већ и Руси стигли
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:45 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

cikaron
vrabac_u_steni
tek u subotu



Где сте до тада били?
У суботу су већ и Руси стигли


čekali poziv odozgo, poenta i jeste da se u takve akcije ne ide neorganizovano.
postoji jedinica, postoji komanda, postoji zborno mesto, postoji subordinacija...

osnovni postulati u spašavanju.
hajkula1 hajkula1 14:52 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

cikaron
vrabac_u_steni
cikaron
vrabac_u_steni
ценим да су максимално брзо "мобилисали све ресурсе"


očigledno nisi baš upućen. katastrofalno sporo i neorganizovano to uradili i uopšte nisu mobilisali sve resurse.


Поменуо сам војску где није све мобилисано.


Само питам, шта је могло да буде брже мобилисано?


imaš tamo kod Krkara nešto je on ispričao, a i ja nešto malo dodao.

Нисмо код кркара.... питам конкретно..... и волео бих одговор... твојим речима.



U Obrenovcu se kasnilo sa uzbunjivanjem, sa evakuacijom, posebno u ona tri naselja koja pominje Vučić - potopljeni su preko krovova; tamo je nivo vode najviše porastao odnosno tamo je najdublje, kako je ispravno da kažem?


(Samo da ti kažem da sam prilično dugo ćutala i pružala podršku jer nas je snašlo teško zlo, dok se nisam uverila u nesposobnost, bahatost, pozerstvo, štettočinstvo, što je ne smao za kritiku, ostavku nego za sud.)

Tim više sam iznenađena zašto je u nedelju 18.05. Obrenovac bio maltene u blokadi, ograničili su kretanje i novinarima i reporterima. KOME su u gorskoj službi za spasavanje predali radio-stanicu? (Ne mislim na ono šta su mogli da jeve nego na ono šta su radio amateri mogli da ČUJU.)

Kao, bande s čamcima... Eno invazija pored tolike policije, žandarmerije, vojske... koji dok vide, već napamet znaju koji je čiji čamac.

Oni koji su zaduženi da koordiniraju akcijom, samo smetaju.

Za sve rezultate su zaslužni operativci, ljudi na terenu.

Zamisli moroni zovu volontere da se okupe kod Sava Centra a niti moroni spreme lopate, niti kažu volonterima da lopate ponesu.

A onda su iz Šapca nazad krenuli peške...
(Zvali roditelje, hvala bogu pa postoje mobilni telefoni). Nisam htela o tome da mračim, kritikujem; istovremeno se terenci sve bolje samoorganizuju, s obzirom da je pomoć neophodna, da ne rušim moral...

Ima more toga... Hoćeš na jednom mestu da budu kritike, zamerke i osude da ih lako skupite, upozorite Vučića? Inspirisani Vučićem, snalazite se sami.


Ajd sad ti nama reci, nabroj, šta je to vlast dobro uradila sem što su se pojedini nosioci iste, fino slikali?

angie01 angie01 14:59 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

3 на 1 није фер


evo, ja se povlacim,..ionako sam sve rekla.
hajkula1 hajkula1 15:30 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

cikaron
Другари...много вас је на мене једног....

хајде да мало одморимо. па да наставимо. 3 на 1 није фер



Bot, šetaj.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 16:18 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

hajkula1
cikaron
Другари...много вас је на мене једног....

хајде да мало одморимо. па да наставимо. 3 на 1 није фер



Bot, šetaj.


nije čovek bot, samo ima drugačije iskustvo prethodnih dana.
biće potrebno vremena da se sve kockice slože u mozaik.
timotije timotije 18:31 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

Re: Потоп у Србији - моје виђење
Треба ли баш на све пљувати?


ja ne pljujem na sve- a volela bih da nema ni jedan razlog za bilo kakvu kritiku.

u ovom slucaju je posledica suvise velika, da se ne poziva na odgovornost za ono sto se nije uradilo kako treba, a moglo je.

ne znam, da li bi se ti prihvatio neke obaveze za koju nisi sposoban da obavis, bez obzira na posledice do kojih ta tvoja nesposbnost moze da dovede?


Može da hvali samo neko ko u životu nikada nije učestvoavo u nekoj akciji gde Srbi treba da se oragnizuju, a još veći problem ako nije slučaj samoorganizovanja, več se ćeka da Srbe oraganzuju oni koji se godima nude da budu izabrani da vladaju, jer znaju da drugo i ne znaju pošteno da rade.
Ko zna da gleda televiziju, iako je sve tu naštimovano, lako je mogao da vidi idijote među onima koji bi trebalo da vode organizaciju spašavanja ljudi i imovine.Najnoviji slučaj desio se danas. Sleće avijon pomoći iz UN, dama koja predaje pomoć obučena u unoformu, srpski ministar policije sa prevodiocem pored njega, Stefanović, obučen u svečano odelo. Detalj primtivizma, a takvi ne mogu da da vode spašavanje. Kako su se osećali i šta su mislili slovenački spasioci kada su pristigli u Tremoelektranu u Obernaovacu, gde su ih dočekali troje direkrora u svečana odela, sa tek kupljenim košuljama i modernim kravatama? Da je Vučić iskusniji, naredio bi i onima koji su glupi, da se oblače za rad na terenu, iako možda neće biiti potrebno, ali barem iz pristojnosti prema nastradalima. Isto su to radili i neki spikeri koji su vodili program na RTS, druge tv nisam gledao, imali su bele košulje i kravate kao da je dan masovnog venčanja u Srbiji? Ostalo su emocije, a to kod Srba nikada ne manjka.A šta je sa organizacijom, sa sistemom, sa umom?
Teć će se pokazati ovi na vlasti, bilo koje stanke u lokalnoj samoupravi,osim retko časni ljudi, kada treba deliti pomoć ugroženima za da im se vrati kakav-takav život.Pitaće ih, za kogo ti ono glasaše? Ili još gore što u malim mestima poznaju se ko je za koga glasao. Dobar je znak što većina i nisu ni glasali, jer znaju da im takvi kakvi su mogu samo da im prave probleme.
appendix appendix 19:18 19.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

Da se reaguje na vreme. A nije.


Vest koja je nestala sa Interneta.

cikaron cikaron 07:11 20.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

vrabac_u_steni
cikaron
vrabac_u_steni
tek u subotu



Где сте до тада били?
У суботу су већ и Руси стигли


čekali poziv odozgo, poenta i jeste da se u takve akcije ne ide neorganizovano.
postoji jedinica, postoji komanda, postoji zborno mesto, postoji subordinacija...

osnovni postulati u spašavanju.

Као што сам одговорио на твоју поруку преко ПП

Отишли смо нас тројица у својој режији до Обреновца. Нисмо ни боце ставили на леђа јер није било потребе.... једноставно одазвали смо се јавном апелу као рониоци аматери. Све што смо радили је помагање људима да изађу из чамаца који су их евакуисали.
cikaron cikaron 07:12 20.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

hajkula1
cikaron
Другари...много вас је на мене једног....

хајде да мало одморимо. па да наставимо. 3 на 1 није фер



Bot, šetaj.

Пољубиш бота
cikaron cikaron 07:13 20.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

angie01
3 на 1 није фер


evo, ja se povlacim,..ionako sam sve rekla.

Осим онога "супер су били" које си само ти видела.
hajkula1 hajkula1 08:18 20.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

ценим да су максимално брзо "мобилисали све ресурсе" и алармирали и домаћу и светску јавност .



Demant, deo po deo.

Mobilisali su se ljudi sami, iščekujući uputstva, prevoz, neku organizaciju - koja je neopravdano kasnila, bila traljava, neosmišljena.


Javnost ne da nisu alarmirali, nego su širili dezinformacije, zbunjivali.

Svetsku javnost je alarmirao Novak Đoković.

angie01 angie01 08:36 20.05.2014

Moram da kazem,

iako mi dete zabranilo,...deca iz razreda mog sina,(13g), se sama organizovala, naci, nista nastavnici, roditelji i obisli punktove-koje su opet sami nasili gde i sta, da pomognu, na dva ih nisu primili, valjda sto su klinci, a oni uporni nasli gde hoce-u Omladinskih brigada i tu fest odradili sve sto su im dali,...posle dobili neke kackete kao znak zahvalnosti-eto,
cikaron cikaron 10:38 20.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

hajkula1
ценим да су максимално брзо "мобилисали све ресурсе" и алармирали и домаћу и светску јавност .



Demant, deo po deo.

Mobilisali su se ljudi sami, iščekujući uputstva, prevoz, neku organizaciju - koja je neopravdano kasnila, bila traljava, neosmišljena.


Javnost ne da nisu alarmirali, nego su širili dezinformacije, zbunjivali.

Svetsku javnost je alarmirao Novak Đoković.



Мислим да помало грешиш.
Апели су кренули од државе и за домаћу јавност и за светску јавност.

Два примера...... Руски тимови стигли пре Новака (свака част, скидам капу)а држава је "кукала" свуда по свету...Новаков апел је уследио у суботу када су већ поред Руса стигли Словенци, Бугари, Мађари.........
Домаћа јавност - држава је упутила на време апел за волонтере (на жалост акција није била добро логистички испраћена) и том апелу су се одазвале десетине хиљада људи.

Управо због тога и кажем да је држава реаговала "релативно коректно" (поздрав за Енџи)
angie01 angie01 11:15 20.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

Управо због тога и кажем да је држава реаговала "релативно коректно"


- Прилично сам задовољан реакцијом државе ( ни мртав не бих дао глас напредњацима, социјалистима, радикалима, демократама....) . Мислим да су држава и политички врх реаговао како треба. ценим да су максимално брзо "мобилисали све ресурсе" и алармирали и домаћу и светску јавност

. Мислим да је држава успешно одиграла своју улогу

ni r, od relativnog!


(поздрав за Енџи)


i tebi,

...jos nam fali gavrilo,...al on verovatno u 29. pokazuje kako zaradjuje za leba.

Kazezoze Kazezoze 22:39 20.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

cikaron
Ово сам већ објавио на блогу другог аутора... али сматрам да неће шкодити да објавим опет.
- Навијачи. Годинама, углавном без правих, ваљаних разлога разапињани и медијски линчовани за све и свашта су ПРВИ од свих стигли у Шабац, Црне Баре, Купиново, Прогаре (оно чега нема по медијима).... да помогну, да раде и радили су заиста на начин достојан поштовања. Тражили да буду распоређени на најкритичније тачке и нису тражили ни флашицу воде јер су са собом све понели да никоме не би били на терету. заиста су херојску радили.

vračarac, zašto koristiš drugi nik?
cikaron cikaron 10:40 21.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

"прилично сам задовољан" или "релатвино коректно" ?????????


Битна разлика?


Изгледа да ти је посебан ужитак да пљуцкаш "на ситно"


Све пронађеш осим онога што не желиш


Не видим да си цитирала твоје "Супер су били"


хајде...ружно је.
cikaron cikaron 10:41 21.05.2014

Re: Потоп у Србији - моје виђење

Kazezoze
cikaron
Ово сам већ објавио на блогу другог аутора... али сматрам да неће шкодити да објавим опет.
- Навијачи. Годинама, углавном без правих, ваљаних разлога разапињани и медијски линчовани за све и свашта су ПРВИ од свих стигли у Шабац, Црне Баре, Купиново, Прогаре (оно чега нема по медијима).... да помогну, да раде и радили су заиста на начин достојан поштовања. Тражили да буду распоређени на најкритичније тачке и нису тражили ни флашицу воде јер су са собом све понели да никоме не би били на терету. заиста су херојску радили.

vračarac, zašto koristiš drugi nik?

Опрости али заиста не знам о чему говориш.
Било би ми драго ако можеш да појасниш јер ја са врачаром везе имам само када прођем тролом или одем до пијаце.


Хвала
Milan Novković Milan Novković 12:48 19.05.2014

Meni je...

...Budimo ljudi iako smo Srbi...

... jako podrugljivo i uopšte mi nije jasno šta ljudi u tome nalaze interesantno.

Mića, HARP, ... ako se ne varam on se ruga ljudima koji u HARPU nalaze utehu, ako, al da ne objašnjavam šta on misli evo mislim i ja, HARP je relativno prost radio eksperimenat koji je za atmosferu isto što i kap za more.

Tj ima jako mnogo nerazumevanja i primitivnog. Najbolje je na HARP u Srbiji gledati kao i na TV antenu pa svi koji je imaju i veruju da je HARP važan mogu da pokušaju da srede klimu u Srbiji uz njenu pomoć, tj pomoć TV antene

I u mobilnom ima antena pa oni pokretniji mogu da srede klimu obrtanjem mobilnog, sa raznih mesta, prizivajući razne brojeve i slično
omega68 omega68 18:30 19.05.2014

Re: Meni je...

Mića, HARP, ... ako se ne varam on se ruga ljudima koji u HARPU nalaze utehu

А шта ви тако паметни желите да кажете?
Да су сви осим вас, Богом даних на корист Србима, необразовани или ако су образовани а верују у ''теорије завере'' онда им образовање губи битку са природном глупошћу.
Олдос Хаксли, познати заговорник основног програма који је настао у клиници Тејвисток, један од гуруа покрета „New Age”, на предавању које је спонзорисао Стејт департментов „Глас Америке“. У Калифорнијској медицинској школи у Сан Франциску, обратио се већ давне 1961. године, групи лекара, психијатара и владиних административаца речима: „У следећој генерацији или ту отприлике, фармаколошки ће се уређивати да људи воле своје робовање и производити, тако рећи, диктатуре без суза. Произаћи ће нека врста безболног концентрационог логора за читава друштва, тако да ће људима у ствари бити одузета њихова слобода, али ће радо уживати у томе, јер ће бити одвраћени од било какве жеље за побуном – пропагандом, ‘испирањем мозга’, или идиотизацијом појачаном фармаколошким средствима. И то ће изгледа бити крајња револуција”

Кажите ми ви образовани, да ли овај цитат није веродостојан?
Или ви ЕДУКОВАНИ, знате ли шта је геоинжењеринг?
Најпростије речено то је намерно мењање геолошких, атмосферских и водених токова великих размера. Из овога произлизази и промена временских прилика у одређеном региону, те утицај и на екосистем.

И шта кажете, знате само за ХААРП па се зато спрдате?
У Индији је тако 1967. изведен Пројкат „Громет“ са вештачким прављењем кише. Радила га је америчка влада са циљем да се прекине велика индијска суша из тог периода која је изазвала масовну глад. Да ли је и изазивање суше било део пројекта, није познато. Да јесте,овакав чин био раван ратном дејствовању, па је оваква активност и н азвана: ратовање временским приликама.
Али се зна да су зато у Вијетнаму САД од 1967- до 1972 вршиле операцију модификације времена са циљем да се продужи период великих падавина (монсунских киша) које су направиле такво блато да је транспорт житарица становништву био онемогућен. Операција је названа “ОператионПопеyе”.
Од 1949 – до 1952 у Британији је рађен експеримент назван „Пројекат кумулуса“.
Америчко Министартсво одбране је 1951-53 водило пројекат назван „Артифициал Цлоуд Нуцлеатион Пројецт“ где се такође радило о модификовању временских прилика.
Од 1952 до 54-те вођен је и пројекат СЦУД којим је америчка влада правила облаке и расејавала их дуж источне обале САД..
Могућност мењања временских прилика и примена геоинжењеринга над непријатељем у ратним приликама најбоље потврђује доношење конвенције УН под називом: Конвенција о модификацији животне средине (Енвороментал модифицатион Цонвентион) из 1978. И ова конвенција такву употребу у ратним операцијама – забрањује.

Рекао бих да мало знате...
Извесни професор Џејмс Епси је такође у 19. веку приметио да велике олује које носе кишу настају увек након великих преријских и шумских пожара. Он је зато 1841 предложио да се 40 акри стабала сагорева сваких седам дана тако што би се поређала у размаку од 20 миља дуж шест стотина миља линије од севера до југа како би се прекинуо дуг период суше која је погодила тада запад САД.
И велики произвођач и трговац житарицама из Тексаса, Ц.W. Пост, на почетку 20 века подржавао је многе експерименте да би се изазвала киша. Он је чак веровао да ће се у будућноти уместо иригационих канала за наводњавање користити прављење вештачке кише.
Најгори експеримент са изазивањем вештачке кише направио је 1916 извесни Чарлс Хетфилд, који се једноставно повео за тим да и он понуди неко решење за овај проблем верујући да ће згрнути неку пару. А велика пара чекала је свакога ко би био у стању да постане “чаробњак за кишу”.

Чарлс Хетфилд као „чаробњак за кишу“.

Он је уз помоћ неке своје тајне формуле, која је била сачињена од мешавине неких двадесетак хемикалија, добио од градске управе Лос Ангелеса уговор да им направи кишу, јер је тврдио да за то има апаратуру коју је назвао „акцелератор влаге”. Тако је 1916-те пред саму нову годину кренуо да им напуни кишом велики градски резервоар близу језера Морена. Саградио је близу језера 6 метара висок торањ и пустио из њега да испаравају његове тајне хемикалије. Петог јануара је заиста почела да пада јака киша која се није зауставила читаве две недеље. Не само да су се напунили сви градски резервоари, већ су се речна корита прелила, разорене су пруге, срушени мостови под набујалом водом, покидана је и уништена телефонска мрежа. Киша је престала да лије 20. јанура, да би се већ 27. опет стуштила.

Двадесет људи је погинуло, а у бујицама је направљена штета која је процењена на преко три милиона долара тадашњих. Хетфилд се правдао да није крив и да је и само настојао да напуни Морено резервоар, што је и учинио, али се жалио да му за то из градске управе нису платили. Па их је још и тужио. Градска власт је, међутим, тужила њега и тражила да надокнади штету и наредних 20 година је трајало суђење, које је суд на крају прекинуо.

Шта сад кажете уважени паметњаковићи који се гнушају глупих?
Треба ли још?
У жељи да добије подршку јавности и америчког онгреса за ново фантастично оружје, још 1958. тадашњи сенатор, а касније председник САД (који је то постао без избора након убиства Џона Ф.Кенедија), Линдон Џонсон изговорио је пророчке речи: “Из свемира, господари бесконачног имаће снагу да контролишу временске прилике на Земљи, да производе поплаве и суше, да промене таласе и спуштају и подижу нивое мора, да преусмеравају морска струјања и мењају умерене и ледене климе у топлије. Постоји нешто још важније од најсавременијег оружја – а то је коначна позиција. То је позиција потпуне контроле над Земљом која ће се одвијати из свемира. И Совјетски Савез је проценио да је контрола свемира таквог значаја да су то зацртали као свој национални политички циљ број један”.

Био је то почетак велике трке за свемир представљене јавности као „истраживање свемира“ у „мирнодопске сврхе“ (цврц!) и пут на Месец.
Већ 1960 – 61 отпочели су радови на пројектима “Ватрено небо” ( Скyфире) као и “Бесна олуја” (Стормфурy), који је завршен 22 године касније. Оба пројекта се баве манипулацијама са временским приликама.
Каква коинциденција је податак да од 1960-тих креће по читавом свету серија кататрофичних климатских поремећаја. Квазинаучници и плаћени агенти утицаја су то правдали појавом такозване топле струје Ел Нињо.

А киша, како се изазива?
ако у капљицама воде у атмосфери нема енергетске честице, тј. нуклеуса, названог још зрнце прашине – нема падавина. То значи да се та честица мора некако створити – посејати по небесима. Зато су научници дали на посао.. Не само да се честице „прашине“ створе, већ да им се фреквенција на којој осцилирају повећа. А то значи загрејавање и већу енергију.

Више метода је разрађено, а најчешћи јавности познат метод је убацивање ових назови “зрнаца прашине” у атмосферу помоћу сребро јодида.
Када испарава, сребро јодид, наводно, ствара око 600 000 милијарди “честица” по граму и свака је потенцијална кишна кап. У 450 грама сребро јодида има приближно толико честица. Само неколико грама сребро јодида када се распрши може утицати не неколико стотина кубних миља облака за кратко време.
Каже се тако да сребро јодид функционише као “славина” за отварање воде у облацима где је довољно топло за природни нуклеус да буде ефективан. Сребро јодид почиње да ради када је температура у облаку – 5 степени Ц где се скоро ништа не догађа са овим енергетским нуклеусом док температура није много нижа.
Сребро је иначе познато као проводник топлоте и електрицитета. Јодид је моноатомски ан-јон. Ови атоми и молекули имају више електрона него протона. Није ли овде у питању један процес наелектрисања тј. стварања напона?
Проблем је само што је сребро јодид неорганско једињење светложуте боје, веома токсичан па тако веома лоше делује на воду, земљиште, на људе и животиње и уопште еко-систем. Шта ће вам киша ако није чиста већ токсична. Наравно, потребна је само да би неко на томе профитирао.
Дакле, када чујете од метеоролога званично тумачење да нам је пала прљава жута киша која је покупила у себе некакав сахарски песак, помислите да се можда ради и о нечему што са Сахаром нема никакве везе.
Трагови „сахарског песка“ нађу се понекад и на београдским аутомобилима.

На крају мало о ХААРПУ
Иако је стварање пројекта ХААРП, сада већ доста познатог система антена које радио таласима утичу на загревање горњих слојева атмосфере, у приличној мери последица Теслиног рада на проучавању фреквенција и бежичном преносу енергије, Бернард Ј. Истунд је 1985. пријавио необичан патент назван: “Метод и апаратура за мењање Земљине атмосфере у региону, јоносфере и магнетосфере”. Патент се образлаже овако: “Промена времена је могућа…… мењањем горње структуре атмосферског ветра или мењањем структуре соларне апсорпције конструкцијом једног или више стубова честица које ће играти као сочиво или справа за фокусирање”.

Годинама касније Истлунд је признао да се са овом идејом обратио Пентагону тражећи сарадњу, али да не може да открије исход разговора са њима. Његова апаратура би по његовом образложењу “омогућила концентрацију једног вата (W) на кубни цантиметар у поређењу са другима који су само у стању да испоруче један милионити део вата.”

1994. америчке ваздухополовне снаге откривају пројекат „Спацецаст 2020″ који укључује и контролу времена. Научници-кретени су експериментисали са овим још од 1940, али и овај пројекат се представља као мирнодопски. Све што војска ради је у интересу мира и хуманог напретка. Ха!

Већ 1994. америчка војна фирма “Е Сyстемс” , која сарадјује са Пентагоном, купује АПТИ фирму која има у свом власништву овај Истлундов патент и почиње изградња антенског ситема ХААРП. И овај систем антена се води данас као мирнодопски пројекат, иако је под контролом Пентагона. Ако сте помислили да то све можда има везе са недавним жестоком ураганима који су погодили Њујорк у два наврата, добро размишљате. „Мали“ експеримент или провера мирнодопске готовости?

И на крају о нашој катаклизми

ДОПУЊЕНО 17. МАЈА 2014.
Катастрофалне поплаве погодиле су и велики број европских земаља последњих 10 година. Сада је дошао ред и на Србију. Драматичне поплаве су у току док ово пишем. Обреновац је уништан, Лазаревац под водом. Ова два места повезује, за Србију стратешки важно постројење, термоелектрана „Никола Тесла“ која струјом снабдева и читав Београд.
Да ли су и ове поплаве вештачки генерисане?
По томе како су метеоролози збуњени, јер се једна иста огромна ваздушна маса пуна воде и енергије упорно данима врти изнад нашег региона, логично је закључити да је нешто ту задржава.
Ми у Србији знамо и шта је киша и шта су поплаве и знамо да су реке живе (јер је вода жива) и изливају се повремено.Баш као што понекад нестану. Србија је пуна воде и увек је била таква. Киша овде није елементарна непогода, баш као ни снег. То су природне појаве. Без воде и њеног кружења нема живота. (Сасвим је друга ствар што држава Србија, које заправо нема, није организована за живот тј. сталну борбу са природом. А то је кључ опстанка свих врста. На жалост, генерације младих људи су се из реалности преселиле у сајбер илузију). Али, брзина воде која ових дана извире из земље и жестоко покреће реке и снага кишних капи које као камење ударајо о тле, очито показује огромну количину имплодирајуће енергије која је набијена у региону. Таква енергија овде у умереном климатском појасу никада није била присутна. Она је овде вештачки „заробљена“ баш у делу окруженом великим и веома живим рекама: Савом, Дрином и Великом и Западном Моравом. А ту је и Дунав. И честице „прашине“ су активиране. И вода је „полудела“.
Када се ова водена катаклизма коначно оконча, (надајмо се што пре) видећемо да ће читава обнова порушених инфраструктурних објеката, насеља, мостова бити веома занимљива страним инвеститорима који ће почети да ничу овде као печурке после кише. Они ће бити наши „спасиоци“, доносиће паре и пројекте за нова другачија насеља и објекте, а наши људи ће се као робови запошљавати у „Великој обнови Србије“. И мораће да граде нове куће и нове мостове и друго тамо где им странци кажу. Такорећи српски „Неw Деал“. И магарци из владе ће имати оправдање за сву српску беду и немаштину и сијаће од самозадовољства дубоко верујући да ће „Велика обнова Србије“ уз помоћ страних партнера бити и њихова велика заслуга. И биће томе веома посвећени и неће се скидати из медија. И све ће бити позитивно, ударнички јер „морамо да идемо даље“. Али, и амерички Неw Деал је био само једна од великих превара банкара. У капитализму је све крађа и превара. Приватизација (тј. продаја странцима) лазаревачких угљенокопа и термо електране у Обреновцу биће тако спасоносно решење за извеснију будућност радника. Нама папир (пензије и плате), странцима инфраструктурни и пољоприврдени објекти и газдинства. Они ће господарити нашом храном.
Milan Novković Milan Novković 18:42 19.05.2014

Re: Meni je...

Шта сад кажете уважени паметњаковићи који се гнушају глупих?
Треба ли још?

Dobro de, smiri se, ne treba više

Nisam hteo da vređam, izvinjavam se.

Na Internetu svašta piša. Verujem i ja u mnoge konspiracije.

HAARP je malo prostija fizika, tj zakoni o održanju energije, otud metafora sa HAARPom i atmosferom kao kapljicom vode u moru.

A u mnogo godina sam ja video mnogo gluposti na internetu, autentičnih ali i maliciozno skrpljenih.

Prosto ti je bolje da malo više čitaš udžbenike a malo manje neprovereno pisanje, nauka danas postaje čudesnija od fantazije
omega68 omega68 18:57 19.05.2014

Re: Meni je...

A u mnogo godina sam ja video mnogo gluposti na internetu, autentičnih ali i maliciozno skrpljenih.

Шта је ТАЧНО од цитираног глупост а шта је малициозно скрпљено?Желим да научим, стварно.
Prosto ti je bolje da malo više čitaš udžbenike

Шта у уџбеницима ТАЧНО пише о горе цитираном?Желим да научим, заиста
Milan Novković Milan Novković 19:19 19.05.2014

Re: Meni je...

omega68
A u mnogo godina sam ja video mnogo gluposti na internetu, autentičnih ali i maliciozno skrpljenih.

Шта је ТАЧНО од цитираног глупост а шта је малициозно скрпљено?Желим да научим, стварно.
Prosto ti je bolje da malo više čitaš udžbenike

Шта у уџбеницима ТАЧНО пише о горе цитираном?Желим да научим, заиста

Cool. Ja nemam vremena da analiziram citirano ali pomažem:

Uvod - baš danas gledam jednu staru naslovnu Time magazina gde ovdašnja (UK) kraljica na naslovnoj ide sa natpisom o tome kako je protiv nje podignuta optužnica za monstruozna dela. Tako, bacim se na "naučni" proces, ne nagađanja, nađem staru naslovnicu Timea i, pogađaš, uz nju nije išao ovaj tekst nego neki koji je ne ooptužuje ni za šta, "normalan". Ovo samo da pokažem kako ima malicioznih ljudi na internetu.

Za lika koji je preneo vest ne mislim da je maliciozan, nego naivan, brzoplet, voli konspiraciju i ne proverava činjenice.

Za HAARP pomažem ovako, al ne da ja previše radim, moraš sam:
- Dok se ne dotaknemo nuklearni fizije i fuzije imamo prost zakon o održanju energije, energija menja stanje i okruženje ali količina ostaje ista.

Primer, da bi zagrejao kubik vode za jedan stepen treba ti, recimo, kilowatčas. Čifre nisu precizne, iz glave su, al nadam se da ne mašim redovima veličina.

HAARP na Aljasci je, po sećanju, tričetiri mragavata, tu negde, kladim se na 3.

Za sat isija energije od 3 megawatčasa za zagrevanje 3,000 kubika vode za jedan stepen.

Al gledaj koliko je 3,000 kubika u stvari malo - 1,000 kubika je samo 10x10x10 metara, ili 50x2x10, malo manje od olimpijskog bazena.

Pokušaj sam da nađeš koliko je to u odnosu za zemlja, mora, okenane itd.

Atmosfera je ređa, ali:

- jesi znao do sada, npr, koliko je težak kubni metar vazduha. Ako nisi onda se naivno pecaš na HAARP, ako jesi onda brzopleto - težak je kilo i nešto, recimo 700 puta lakši od vode, ili 1000 puta pri provršini zemlje.

Opet, 1000 je mali broj, 10x10x10 bazena, not a big deal.

A HAARP emituje 3Mw sa Aljaske, daleko, talasi relativno niskofrekventni, proveri kako se propagiraju, proveri energije "prostih" stvari, munja npr, koliko ih opali u nekoj letnjoj grmljavini, koliko je ogromna atmosfera u stvari i videćeš da ljudi naivno i sa previše žara vrte tu priču.

A u Srbiji je, koliko sam ja pročitao, kao i po većini sveta, samo antena, uglavnom za merenje - na Aljasci emutiju, po svetu mere, modeliraju atmosferu.

3Mw je malo, recimo da je to hiljaditi deo svih Đerdapa, ako se ne varam prvi Đerdap je bio preko gigawata.

Zamisli kako to hiljaditi deo Đerdapa, pucajući sa Aljaske, može da napravi ovoliko nevolja na Balkanu.

Pa ćeš videti zašto nekima od nas smeta iracionalno gajenje netrpeljivosti prema imaginarnom koje nije neprijatelj, u stvari ume da bude jako opasno na duži rok (što ne znači da ja ne prezirem političke vrhuške većine zemalja, prezirem ih u stvari)
omega68 omega68 19:30 19.05.2014

Re: Meni je...

protiv nje podignuta optužnica za monstruozna dela.

Аха, то за ону децу у Канади?
А остало... није само питање за ХААРП.
Шта ћемо са свим оним покушајима изазивања вештачке кише који су наведени?

Milan Novković Milan Novković 19:53 19.05.2014

Re: Meni je...

Аха, то за ону децу у Канади?

Da, i to je fabrikacija.
Шта ћемо са свим оним покушајима изазивања вештачке кише који су наведени?

Opet, ja to neću da čitam pošto nemam vremena za to i bio sam svedok svašta u sad svakodnevnom čitanju od 40 godina. Ali znam, ili skoro znam sledeće:

- Kondenzacija u vazduhu moše da se "ohrabri", požuri.

- Al ne može ništa da se kondenzuje iz "suve drenovine", tj para mora da bude u vazduhu i ljudi rade to, požure kondenzaciju da bi nešto palo na zemlju pre nego što vetar oduva.

- Samo ne može da ispari hektolitar, a mi nekom magijom kondenzujemo milion hektolitara.

- Te milione je na Balkan doneo ne HAARP ili nešto slično nego ogromni, često u hiljadama kilometara, cikloni ili anticikloni, kojima ama baš ništa ne možemo.

Treba obratiti pažnju na brojeve pomalo - priroda ume toliko da se razgoropadi, i sve naše atomske bombe da upalimo u jednom trenutku ne mogu da se ne samo mere sa njom, nego su one, ajde ne kao komarac, nego kao bumbar u oluji prema prirodi.

Mislim, ja se ovako malo smešno metaforično izražavam ne da bih zezao nego zato što je meni priroda posebno uživanje, ne ovako sad destruktivna, nego u veličanstvenosti.

Sećam se kada sam se za vreme faksa penjao na Triglav. Bili već blizo vrhu nebo plavo, nigde oblačka.

Popeli se pečatirali knjižice, zaboravili na leđa jedno 15 minuta, okrenuli se kad ono već iznad nas silnbi oblaci, jako crni, jako preteći, 50% neba pokriveno, i jure sve da pokriju. Jedva smo zbrisali pre frke u sigurno.

Jedna munja - 8 kilovat časova, 360 munja - HAARP koji radi sat vremena tu u lokalu, ili na Alajsci, recimo 150 godina, ako ne i 1,500, što se tiče Balkana - beznačajno.

Prosto nema potrebe verovati u tu vrstu čuda i kontrole - čudnije je koliko im dozvoljavamo da nas manipulišu medijima.

A priroda je čudesna i stavlja nas gde nam je mesto s vremena na vreme, iako uglavnom nadrljaju najpošteniji, normalan narod, ljigavi se uvek nekako provuku.

deset_slukom deset_slukom 20:08 19.05.2014

Re: Meni je...

omega68

Шта ћемо са свим оним покушајима изазивања вештачке кише који су наведени?


"Energetska čestica" koja je, ustvari, zrnce prašine ili već nečega, bez koje nema kiše... makaršta.

Od muve se pravi magarac, kao i kod većine teorija zavere. OK da se srebro jodidom može izazvati kondenzacija, zaleđivanje ili štogod treće, ali je preduslov da postoji - kišni oblak.

Ako postoje odgovarajući uslovi vlažnosti, atmosferskog pritiska i temperature, ne treba nikakva prašina, padaće kiša, led ili sneg, već prema prilici. Istovremeno, ako nema ovih uslova, možeš pucati u vazduh šta god hoćeš, neće biti padavina.

Glavni posao kod izazivanja ovakve provale vodurine, kojoj smo bili svedoci, je - dovući na jedno mesto ogromnu količinu vlažnog vazduha. Na takve masivne zahvate pri promeni klime, od strane ljudi, još ćemo pričekati, za sada je priroda ekskluzivni proizvođač ovakvih nevolja.
omega68 omega68 20:18 19.05.2014

Re: Meni je...

Ako postoje odgovarajući uslovi vlažnosti, atmosferskog pritiska i temperature, ne treba nikakva prašina, padaće kiša, led ili sneg, već prema prilici. Istovremeno, ako nema ovih uslova, možeš pucati u vazduh šta god hoćeš, neće biti padavina.

Рече ко?
И ми треба да ти верујемо.
Неко мисли другачије.
omega68 omega68 20:20 19.05.2014

Re: Meni je...

čudnije je koliko im dozvoljavamo da nas manipulišu medijima.

Да.
Посебно у Енглеској и у њеној слушкињи која је извршила највећи геноцид у повести.
Пријатно
deset_slukom deset_slukom 20:41 19.05.2014

Re: Meni je...

omega68

Рече ко?
И ми треба да ти верујемо.
Неко мисли другачије.


To imaš u svakom udžbeniku fizičke hemije (fizike, termodinamike?) a klimatolozi, verovatno, to uče na prvom predavanju na faksu.

Ne treba da mi veruješ, a ovi što misle drugačije, bolje da ne razmišljaju.
milisav68 milisav68 21:15 19.05.2014

Re: Meni je...

omega68

Рече ко?
И ми треба да ти верујемо.
Неко мисли другачије.


omega68 omega68 21:51 19.05.2014

Re: Meni je...

Nisam mislio na to.
Deset s lukom zna o čemu.
angie01 angie01 22:55 19.05.2014

Re: Meni je...

sto mi obrisaste gavrila?...a trudio se decko!

a odose i neki drugi dobri komentari.
mikele9 mikele9 23:05 19.05.2014

Re: Meni je...

sto mi obrisaste gavrila?...a trudio se decko!

a odose i neki drugi dobri komentari.

Ode i moj, mislim, komentar
milisav68 milisav68 23:07 19.05.2014

Re: Meni je...

omega68
Nisam mislio na to.
Deset s lukom zna o čemu.

Ma znam, čitao sam celu diskusiju.

Imam drugara, radi u meteorološkoj stanici, još 10.05. se videlo da se pravi veliki ciklon i da će da budu obilne padavine.

Još je iz zajebancije postavio klip - kako ga HAARP pravi.
angie01 angie01 23:11 19.05.2014

Re: Meni je...

Ode i moj,


e, a, kad smo vec kod mog,


je l su uplatili neku pomoc, kostic, beko, miskovic, karic, dinkic,...dopisi ako je potrebno, mislim na ljude koji su se najvise okoristili o ovu zemlju?

je l miramarkovic poslala neki help u domovinu?...od onog sto je ponela odavde?
mikele9 mikele9 23:19 19.05.2014

Re: Meni je...

je l su uplatili neku pomoc, kostic, beko, miskovic, karic, dinkic,...dopisi ako je potrebno, mislim na ljude koji su se najvise okoristili o ovu zemlju?

je l miramarkovic poslala neki help u domovinu?...od onog sto je ponela odavde?

Ma to su govnjava govna, sve bi ih trebalo zatvoriti u ludnicu najzatvorenijeg tipa, u ćelije sa golim zidovima, beli dan da ne vide!
blogovatelj blogovatelj 01:31 20.05.2014

Re: Meni je...

Рече ко?
И ми треба да ти верујемо.
Неко мисли другачије.


Misli šta hoćeš, ali fizika je fizika i matematika je matematika.
Mrzi me da se preganjam sa tobom po internetima, samo da ti kažem da je snaga HAARP-a 3,6MW.
Šporet kojem su uključene sve ringle i rerna troši 6kW.
Jak je ko šesto šporeta.
Jedan jedini udar groma ima struju reda veličine megaampera i napon veličine gigavolti. Napon puta struja je električna snaga. Znači jedan jedini udar groma je jači milijardu puta od HAARP-a. E sad, udar groma traje delić sekunde, ali sam sasvim siguran da na ovoj planeti gromovi biju neprestano, verovatno stotine njih uvek bije na nekom delu planete u svakom momentu.
Znači, Sveti Ilija gromovnik emituje neprestano snagu milijarde HAARP-ova.
A ti mi sad dokaži suprotno, npr da je HAARP jak kao milijardu šporeta, pa da onda pričamo.
inco inco 04:03 20.05.2014

Re: Meni je...

blogovatelj
E sad, udar groma traje delić sekunde, ali sam sasvim siguran da na ovoj planeti gromovi biju neprestano, verovatno stotine njih uvek bije na nekom delu planete u svakom momentu.


Ne moraš da nagađaš, to se predano prati i odlično je vizuelizovano na ovom LINKu. Naravno, ovo je bazirano samo na njihovoj mreži radara i detektora koji ne mogu da detektuju baš sve i svuda, ali i tu ćeš u proseku videti ulovljenih oko 10 munja u sekundi. Naučna procena je da ima između 50 i 150 udara u sekundi, u zavisnosti od godišnjeg doba i rotacije zemlje. Imaš i ENTLN za detaljnije podatke al' nemaju near-RT prikaz.

Ali ne mora se posezati za munjama da bi se link HAARP-nevreme proglasio apsolutnom besmislicom. Prvo, oni koji tvrde da utiče na klimu treba da objasne princip po kome bi to radilo pošto je dokazano time and time again da kompletna ljudska produkcija EM radijacije nema ama baš nikakvog uticaja na vreme. Daklem, pošto oni iznose pozitivnu tvrdnju, red je da barem objasne princip primenjiv u univerzumu u kome smo po kome bi to funkcionisalo.

Da se ne spuštamo na munje, Sunce na zemlju sruči oko 3.850.000 eksadžula godišnje (par desetina hiljada gore-dole u zavisnosti od sunčevog ciklusa i aktivnosti), ili da prevedemo u nešto čitljivije - Sunce nam 'pošalje' (odnosno mi presretnemo) 122 petavati svake sekunde. Dimenzionalnosti radi, to je snaga koju oslobodi oko 1.400 uragana! Naravno, dobar deo te energije se reflektuje nazad, dobar deo upije biosfera... inače bismo i imali 1.400 podivljalih uragana non-stop.

Ako prihvatimo da HAARP 'greje' jonosferu sa svojih bednih 3,6MW (a to što toplota jonosfere ne utiče drastično na same vremenske (ne)prilike stavimo po strani) - Sunce spiči po toj istoj jonosferi u samo jednoj sekundi onoliko koliko bi HAARP isporučio za 1070 godina! A ako mislimo da nas lažu o snazi, ljudi oslobode bednih 16,24TW svake sekunde u proseku, od paljenja šibice do nuklearnih elektrana, pa kad bi se sva ta energija kanalisala u HAARP antene opet bi iste trebalo da rade dva sata da dostignu efekat na jonosferu koje Sunce ima u samo jednoj sekundi!

Onaj kome ove činjenice nisu dovoljne da odbaci HAARP kao besmislicu - treba da zatraži stručnu pomoć.
8c_competizione 8c_competizione 07:14 20.05.2014

Re: Meni je...

je l su uplatili neku pomoc, kostic, beko, miskovic, karic, dinkic,...dopisi ako je potrebno, mislim na ljude koji su se najvise okoristili o ovu zemlju?

je l miramarkovic poslala neki help u domovinu?...od onog sto je ponela odavde?


ma bas se pokvario terminal u banci gde su teli uplatu da izvrse.

vidis da se i Miri ne da, prokleti ameri blokirali ruske racune!

8c_competizione 8c_competizione 07:15 20.05.2014

Re: Meni je...

Ma to su govnjava govna, sve bi ih trebalo zatvoriti u ludnicu najzatvorenijeg tipa, u ćelije sa golim zidovima, beli dan da ne vide!


a ne Mikele, ne slazem se. to bi znacilo da su ludi. a gore nabrojana gospoda i gospodje to najmanje jesu!

za njih je ZATVOR ili jos bolje RADNI LOGOR!
hajkula1 hajkula1 08:45 20.05.2014

Re: Meni je...

deset_slukom
omega68

Рече ко?
И ми треба да ти верујемо.
Неко мисли другачије.


To imaš u svakom udžbeniku fizičke hemije (fizike, termodinamike?) a klimatolozi, verovatno, to uče na prvom predavanju na faksu.

Ne treba da mi veruješ, a ovi što misle drugačije, bolje da ne razmišljaju.



Ako stigneš.

Bili su uslovi za kišu.
Ali, na nebu je bila i išpartana mreža.
Neki su hteli lepo vreme za paradu a iznad njih kišonosni oblaci.
Pitanje:
Šta se dešava sa tim oblacima kada se rasteraju da ne pada kiša? Čisto sumnjam da prosto nestanu. Logično je da otplove dalje i isprazne se na nekom drugom mestu.(?)


deset_slukom deset_slukom 10:05 20.05.2014

Re: Meni je...

hajkula1

Šta se dešava sa tim oblacima kada se rasteraju da ne pada kiša? Čisto sumnjam da prosto nestanu. Logično je da otplove dalje i isprazne se na nekom drugom mestu.(?)


Možda ću negde da zgrešim - učio sam to, uopšteno, pre četr'es godina i nikad mi više nije trebalo.

Ne mora da otplovi dalje.

Vazduh uvek sadrži neku količinu vlage. Ako se, recimo, uz isti atmosferski pritisak, snižava temperatura, počeće da se stvara oblak, uz dalje snižavanje - kondenzovaće se kiša. Ona će padati dok se, za te uslove pritiska i temperature, ne isprazni višak vode iz vazduha.

Cenim da je najjača kiša kada je, uz nepromenjene uslove pritiska i temperature, obezbeđen stalni dotok dovoljno vlažnog vazduha, posredstvom vazdušnih strujanja.

Važi i obrnuto. Ako je oblak na granici - jal' će da pada, jal' neće, pa počne da raste temperatura, on će se rasplinuti a da vlaga nije otputovala nikuda dalje, ukoliko nema vazdušnih struja.

the the 15:12 20.05.2014

Re: Meni je...

Dvoumim se nekoliko dana da li da potegnem sledeći SF...
Ne, ne bih o HAARP-u, jer ne pripadam ni jednoj od verujućih/neverujećih grupa.
Svestan sam svih planetarnih energetskih redova veličina (a i da nisam, dá se izguglati), kao što sam upoznat i sa trilionima terabajta svih verzija i podverzija konspiracija na različite teme.
Dakle, JA ZAISTA NE ZNAM da li bi zamah krila HAARP (ili bilo kog drugog) leptira izazvao išta, igde.
Recimo samo da u vezi "dijaloga" dve suprotstavljne HAARP grupacije ovde (ili bilo gde) delim mišljenje sa tajanstvenom cicada 3301 (proguglati po interesu) :
ADHERENCE:
We follow dogma so that we can belong and be right.
Or we follow reason so we can belong and be right.
There is nothing to be right about.
To belong is death.

Shodno tome, moj SF biće daleko prizemniji, i svodi se na sabiranje karaktera i događaja iz nešto malo više od prethodne dekade. I da izbegnem rečitost, pokušaću da budem najkraći moguć.

Počinje sa 9/11 (oh, ne!) ali ne sa tvrdnjama o istinitosti zvanične ili zavereničkih teorija, već sa dobrodušnim karakterom Rudija Đulijanija. Dakle sa nekim ko bi se mogao okarakterisati kao lokalni "učesnik/korisnik" događaja (i ponovo ću prepustiti svima vama da to prihvatite ili osporite).
A onda se bacam na "remote" korisnike istog događaja, UAE carstvo demokratije, jedine preživele u "opravdanoj osveti" na ogromnoj energetskoj MIDDLE ploči, iako je baš svih 19 prikazanih sličica otmičara iz istog tog najdemokratskijeg carstva.
I opet prepuštam da svako ponaosob zaključi da li su i kako isti profitirali.
Da ne bude da "učitavam" - ovo je ipak samo SF, zar ne?!
(I da, neću spominjati da su baš svi spomenuti iz jedne nebitno/nemoćne ...lyle grupacije).

A onda super fast forward na... Srbiju?

Sprema se tako jedan naš budući najveći sin naroda i narodnosti da konačno pobedi na izborima.
I dolaze raznorazni umni i moralni ljudi sveta da ga savetuju... jedan od njih povodom borbe protiv korupcije (dokazao se prethodno kao javni tužilac najkorumpiranije metropole sveta - da ne spominjem sledeće, još nevinije funkcije).
I da to ne bi bila samo suvoparna, dosadna priča, odlučuju da savetovanje obave u vožnji brodom, razgledajući prirodne lepote obala Save, od Beograda do Ob... (ups!) a možda i Dunavom do... (urs!).

Ali šta vrede saveti kada nema para?!
Ipak, naš junak sreće jednog divnog, divnog čoveka, spremnog da između (svega) ostalog, kupi ili makar iznajmi to divno, rudimentalno zapušteno priobalje (do u plodnu dubinu), ne bi li ga kultivisao, te putem ogromne i moderne rečne luke, izgrađene na mestu nekih možda bivših, propalih i napuštenih naseobina, poput ljubavi odašilje u svet kao večno strateške proizvode.
I taj divan, divan čovek ne staje samo na tome, već bi gradio i (preko potrebne) kule i gradove.
A dobar glas se nadaleko čuje, pa tako uzvodno i razlivenom Savom putuje.

Dragi blogeri, sva sreća pa je ovo samo SF, a svi likovi izmišljeni.
I što će cena svog do sada i od sada poplavljenog zemljišta, samo naglo i logično skočiti!
disident79 disident79 15:20 20.05.2014

Re: Meni je...

je l su uplatili neku pomoc, kostic, beko, miskovic, karic, dinkic,...dopisi ako je potrebno, mislim na ljude koji su se najvise okoristili o ovu zemlju?


Oni su zaduzeni za obnovu zemlje i privrede.. Eto njih za nedelju-dve sa konkretnim predlozima..
omega68 omega68 15:44 20.05.2014

Re: Meni je...

Misli šta hoćeš, ali fizika je fizika i matematika je matematika.
Mrzi me da se preganjam sa tobom po internetima, samo da ti kažem da je snaga HAARP-a 3,6MW.

Jesi ti lud il' ti noge smrde?Od onolikog posta o veštačkoj kiši uhvatio si se za jedan pasus?
Ajde ovi veći Englezi od Engleza što moraju da odrade stanarsko pravo , ali šta je s' tobom?
Izvini tebra - nisi normalan!
angie01 angie01 16:23 20.05.2014

Re: Meni je...

. Eto njih za nedelju-dve


gradjevinska mafija,...
omega68 omega68 16:36 20.05.2014

Re: Meni je...

Sprema se tako jedan naš budući najveći sin naroda i narodnosti da konačno pobedi na izborima.
I dolaze raznorazni umni i moralni ljudi sveta da ga savetuju... jedan od njih povodom borbe protiv korupcije (dokazao se prethodno kao javni tužilac najkorumpiranije metropole sveta - da ne spominjem sledeće, još nevinije funkcije).
I da to ne bi bila samo suvoparna, dosadna priča, odlučuju da savetovanje obave u vožnji brodom, razgledajući prirodne lepote obala Save, od Beograda do Ob... (ups!) a možda i Dunavom do... (urs!).

Ne znam šta Vas , dragi gospodine, nagoni da ničim izazvani postanete saučesnik i istomišljenik neEDUKOVANOJ, krezuboj i nacoškoj Srbiji koja za sva zla ovog sveta uvek i samo optužuje vatikansko-HAARPsko- kominternovsku zaveru, a ne vidi đubre ispred svog dvorišta i unutar svoje glave i isturite sebe baražnoj vatri evroatlantističkih spinera ili plaćenika - svejedno, koji znaju, zapamtite znaju da je za svaku sušu i poplavu ( ne zaboravimo vulkan i zemljotres ) kriv samo Bog lično i radikalsko sedenje na stiroporu.
Ups, što rekoste, oni tako EDUKOVANI i zapadno orijentisani znaju još od Nikoletine Bursaća da Bog ne postoji što nam ostavlja zaključak da je kriv samo vasceli srpski primitivizam i atavizam.
"Morate se zapitati zašto su nakon izbora glavni donosioci odluka u Srbiji otputovali u Moskvu i šta su tamo radili. Nije bilo nikakvog zvaničnog saopštenja niti informacija u vezi sa tom posetom. Zbog toga i postoji nesigurnost oko toga koliko je zapravo jak ruski uticaj u Srbiji", smatra Henri Bone, direktor Fondacije „Konrad Adenauer“

A ako tome dodamo da je poruka iz Moskve preneta u Sarajevo...ma ne, to su TEORIJE ZAVERE idruge budalaštine.SF...
Ostajte mi zdrave pameti kao što ste i do sada.
blogovatelj blogovatelj 02:25 23.05.2014

Re: Meni je...

Izvini tebra - nisi normalan!


Hvala na komplimentu. Ako si ti normalan, ja sasvim sigurno nisam.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana