Jubileji| Kućni ljubimci| Nauka| Religija| Sex

Carstvo buzdovana

krkar RSS / 03.04.2014. u 12:28

tumblr_lp7teyUsIU1qdep9fo1_500.jpg

BLOG JE O BUZDOVANIMA KOJI POSLUJU U SRBIJI I NAMA KOJI IH TRPIMO.
(O Sonji Biserko je na samom kraju ;) )
 
Bio sam im dao rok do danas u podne. Inače ću da odem kod nekog drugog. Da me malo neko drugi zajebava za moje pare! 

Javili su se u 11:22. Nisam mogao da verujem! Sa samo 9 (slovima: devet) dana zakašnjenja. A i to tek pošto sam juče ja njih zvao. Dobih neku gospođu koja nije znala ni ko sam ja ni šta sam naručio "jao, znate, nema mi ovde nikog od muških"... ali je bar bila ljubazna i obećala da će mi se danas neko javiti sa informacijom.
 Iako sam bio vrlo ljubazan (uvek sam ljubazan), bio sam sasvim jasan:

"Molim Vas da se neko javi do podne inače ću naručiti kod nekog drugog".

Zaista su me iznenadili što su se ipak javili. Doduše, firma je iz Novog Sada, ipak je to bila Austro-Ugarska. "Da, delovi su već naručeni, stižu u iduću sredu...". Mal' ne padoh na dupe od iznenađenja i poslovnosti!

Ne znam je li ovo sasvim tipičan ili tek pomalo atipičan primer - ali je slika Srbije i poslovnosti srbijanskih trgovaca 25 godina posle pada Zida i nestanka komunizma (bar formalnog, onaj u glavama je nešto sasvim drugo). Slika Srbije u kojoj je monopol državnih samoupravnih preduzeća u kojima većina neće da radi jer im se može da ne rade, zamenjen monopolom privatnih bahatih preduzeća u kojima većina ne zna ni šta ni kako da radi.

Ovaj primer je koliko banalan toliko i indikativan. Prilikom zimskog servisa motora kaže moj majstor da treba da se zameni deo koji u BMW Motorrad Deutschland košta oko 430 €. Mogu da ga naručim direktno, platim karticom i stigne u Minkn mom drugu M koji će mi ga doneti prvom prilikom (nije hitno). Ali ne bih da nekoga cimam i akam ako ne moram.

Taman 14-23.3. ide sajam automobila i motora pa ću da naručim. Zgodno, svi prodavci na istom mestu, nema šetanja i gubljenja vremena. A bude obično i neki popust (mada se nikad nisu ubili od davanja popusta na delove - zna da ti treba i da moraš da platiš). 

Dođem na prvi dan sajma, petak, da pogledam pre vikend-gužve (kako sam morao da odem ponovo i u subotu,  video sam da decu iz unutrašnjosti dovode autobusima na ekskurziju na sajam automobila!!! - kol'ko da ostanemo na aktuelnoj temi poseljačenja).

Na štandu BMW izložen jedan motor, nema nikoga. Nemaš koga ni da pitaš. Kaže tip sa štanda do, Honda, "bio jutros R. (predstavnik) da pogleda štand, vratio se u salon, reko možda svrati popodne a možda tek sutra. Boli ga uvo, prodali su sve za ovu godinu, kaže da sad primaju narudžbe za isporuku u novembru!!!".

Pozovem telefonom da vidim ima li sajamski popust. Ne da nema popusta nego ono što je kod Nemca košta 430€ - kod Srbina košta 780!!! "To je naša cena". Bez daljeg objašnjenja.

Taj deo inače NE proizvodi BMW nego specijalizovana firma te u istoj hali odem kod jednog od prodavaca opreme. "Bardan, imateli...". Uloguje se tip, dajte broj šasije, kuc-kuc ... "može da se naruči, rok isporuke 3 nedelje ... cena 330€". 

Super, 100 evara manje nego kod monopoliste, malo li je? Da naručim i platim avans. "Jao, ne može" pojmanemamizkograzloga "zvaćemo Vas iza sajma, ajde da ne bude baš ponedeljak dok se raspakujemo ali u utorak 25.3. sigurno da potvrdimo..."

Svakačast ljubazni, svakačast kompetentni - ali što me, bre, zajebavaju? Danima ne znam jesu naručili, da tražim na drugom mestu, da naručujem kod drugog? Opet, bili ljubazni, ne bih da ih zeznem ako su naručili, imaju i oni neke troškove. Sve bi bilo lakše da znam koji su ali Krkar Alchajmerović pojma nema gde je vizitkarta koju je sigurno uzeo a ne seća se koje im je cenjeno kreativno ime, 90% moto radnji u srbiji zovu se isto

Moto Company
Moto Radnja
Moto Shop
Moto Land
Moto World
Motor Bike itakodalje.

Dobro, to smo rešili na opšte zadovoljstvo uz samo malo gubljenja MOG, klijentovog, vremena i malo MOG, klijentovog, nerviranja.

SLUČAJ DRUGI

Kupovao ja nešto što se ne kupuje baš svaki dan a nije ni xhabe a potrefilo se pa je isto bio sajam. Obiđem, nađem proizvođača čiji mi proizvod izgleda vrlo dobro, lepo, kvalitetno... Tojes' nije proizvođač nego uvoznik - šta ima da se proizvodi u Srbiji kad može lepo da se uveze. Bofl iz Kine a kvalitetni proizvodi iz EU. Taman su sad i Rumunija i Bugarska u EU pa može da se uveze - jeftino a Made in EU :(

Uvoznik (začudo firma nije iz Beograda) ljubazan. Dobardanizvolte jabitoito evopogledajteovo tomineodgovara evokatalogdavidite... Nađem ja u katalogu proizvoda komada dva koja mi naizgled odgovaraju. Ali - nije stvar koja mož da se kupi samo po katalogu. Treba probati, subjektivan osećaj je bitan. Naravno da ne očekujem da svaki proizvođač ima svaki artikl na probu ali neke stvari jednostavno moraju da budu dostupne da ih pipneš i probaš.

DIGRESIJA: Ovom prilikom da odam priznanje dvema firmama i dvojici odličnih, profesionalnih i ljubaznih trgovaca - nijedan nije vlasnik, obični zaposlenici - kod kojih sam dobio na 24-časovnu probu radne stolice i to bez ostavljanja pologa, samo iskopirali ličnu kartu. Treća firma se maltene uvredila kad sam tražio stolicu na probu. Na kraju jednu kupio - naravno ne od onoga kod kojeg "nije predviđeno da se proba".

Obično ne navodim imena firmi al' evo da znate da su ovi natprosečno profesionalni:

Astra Office u Yu biznis centru
Antares Stolice u Bloku 22

KRAJ DIGRESIJE

Uvoznik ko svaki trgovac prvo pokušao da mi proda ono što ima na lageru i da mi istera više para iz xhepa nego što sam namerio da potrošim (mada moram da priznam da su i kod nas poslednjih godina pomalo počeli da shvataju šta znači kad jasno kažeš za TO imam TOLIKO para) ali ne dam se ni ja, kažem šta hoću.

Ako biste se strpeli, odma iza sajma biće to kod našeg partnera u Beogradu.

Dobro, ostavim ja podatke, kažem šta tačno hoću i da želim prvo da probam i uporedim, ako odgovara kupujem. I još mi kaže uvoznik daće mi sajamski popust bez obzira što ne plaćam na sajmu. Lepo, to volim. Obećaju 7 dana iza sajma.

Prođe 10-15 dana, mene niko ne zove, računam uvek može nešto da se desi, nije mi hitno... Jedne večeri shvatim da mi je beogradska radnja blizu mesta gde sam, pogledam na sajtu - rade do 20, taman ima i parking... radnja zatvorena. Vidim ima druga radnja u Zemunu, ajd' kad sam već prelazio most, odemo tamo - oni tu marku ne drže nego samo onaj drugi salon.

"Ali oni su zatvoreni, sad dolazim odatle".

Kakomislitezatvoreni? Jeste sigurni da ste bili na pravom mestu? Mora da ste pogrešili! 
 
Naši trgovci posebno uživaju da kupcu koji je došao da ostavi pare kažu da je glup, neznalica, nema pojma... Pa posle kaže neko nema više samoupravljanja. Ima - u glavama! Jedino mi nije jasno gde su ga pokupili klinci od 20 i 25 godina.

Naravno, kad kreten koganisamubionigrkljanmuiščupo (stari se, džebga) pozove drugu radnju kaže mu tamošnja sojka jaojazatvorila nijebilonikog vidikakvojevreme. Nastavak sveopšteg akanja kupčevog vremena, benzina, nerava...

Sutradan zovi ja onu radnju što je bila zatvorena, predstavim se - naravno da pojma nemaju ko sam i zašto zovem - ne, nije stiglo ništa što meni treba aliimajubašlepihstvari štonedođemdapogledam... 

Pozovem Uvoznika Vanbeograda, jaoizvinte saćuimjebemkevu (na lep način rečeno)... 

Ni 3 dana nije prošlo javlja se neki koji zvuči kao mešavina Kristijana, Džeja, Sarme i Kuntakinte ejreklimi izzastupništva ejbrate nijejošstiglo brate sadimašmojmobilni...

Još neko vreme prođe zove jedne subote Xhiber Uspešni u 9 ujutru ejbratestiglaroba jućesamonotvojeistovarjo...

Odemo iste subote - naravno da nije stiglo, stigao sasvim drugi proizvod iz iste serije, ime liči. Rade 4 devojke, jedna zna posao, ostale 3 mentalne koprive sa najmanje litrom silikona kumulativno, jedna na štiklama dapogineš, druga tetovažu pola kvadrata preko leđa i stomaka (vidi se, naravno, sve tri zajedno nemaju na sebi kvadrat materijala). I ONE premeštaju i prenose stvari po radnji, sve čekam poklopiće ih nešto i izginuće. Nikad čule za mene, nemaju pojma ni zašto sam tu ni ko me zvao. Odemo da mi pokažu šta je stiglo juče - mojeg nema. Srećom, imam broj u memoriji, zovi ja Gazdu, saće on za 5 minuta. Stigao je za samo 35 ali smo bar popili kafu vrata do i malo se smirili.

Eto gazde. Kakonijestiglo mamuimjebem izvintegospodžo... A što nuzneš ovo vidi što je fino... I sve tako. U međuvremenu primetimo da je ona druga stvar koju kupujemo tojest čekamo - izložena u radnji ... oduvek, samo što nam to niko nije rekao. Probamo bar to, ne odgovara, snalazi se gazda, nudi sličan model (naravno 7000 dindži skuplji), odgovara. 
 
Dobro, da platim, može isporuka u ponedeljak?

Brate, a ono ćeš da kupiš kad stigne?
Oću ako ikad stigne.
Stižeutorak, kevemi, dajdatneisporućuju dvaput, dadođesvezajedno.   
Dobro, nek isporuče sve zajedno, kad dođe javite da dođemo da probamo, akoodgovara platimo i isporučite.
Brate, štimaprobaš, katkaem, bićešzadovoljan...
Neka, dok ne budem siguran da odgovara ne kupujem.
E, a da ostaviš neki avans za ovo što si izabro, poslednji je, da se ne proda.

Ide mi to malo na onu stvar al' ajde da ostavim avans (svi vajni "trgovci" traže 100% avans APP, toliko sam samo jednom u životu dao i to staklaru gde je to običaj, al probaju pa ako upali...). Koliki avans? Kaže ona što kao zna posao 5000 (za stvar od 29000, što je OK). Pružam karticu - e ne može avans na karticu!

Znam da ne može, to sam već naučio. U Nemačkoj može, Italiji može, u Mađarskoj može... samo u Srbalja vazda neka izmotavanja sa glupavim zakonima i birokratijama (kad nešto vraćaš moraš da daš i krv i bris iz grla). Izvadim 50 ojra, dobijem uredno priznanicu u Zemlji Srbiji na € a po zakonu zvanična valuta nesrećni dinar...

Prođe i taj utorak, ja već zaboravio, setim se nakon nekog vremena, imam broj, zovem Xhibera:

E, brate, jošminisuposlali, jebaćuimkevu, ispoštovaćutenaravno, evoidućiutorakse tovarikamion znaći dopetkanajdalje imašrobu...

Ša davam kaem - još nemam robu. 

Sad ti budi pametan! Pustiti da te akaju buzdovani dok ne dođe nekakvo tržište (a ako ikad dođe kapitalizam i tržište bi moralo s njim ili bar za njim) ili sedeti i čekati to tržište i neke nebuzdovane???

300_Srbin-biznismen.jpg

Ne znam kako ove probleme rešava Sonja Biserko. Valjda joj CIA ili NATO sve isporučuju, ona pokaže samo prstom u katalog. Mada, nije joj lako, da izabereš kauč a nisi seo u njega, ne znaš oće da ti nažulja dupe ili ćeš da utoneš sasvim u nj (kauč, ne dupe).

Inače je žena potpuno u pravu, kao i ono nekoliko normalnih komentatora. Nažalost nemam ni volje ni vremena ni živaca da se ubeđujem sa naciJonalno svesnom ruljom kojoj je okasnela pena patriotizma i krvi naroda i narodnosti na nos i usta pokuljala.


Komentari (445)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Gospodja Klara Gospodja Klara 23:43 03.04.2014

Re: nego

Moj izbor je krompir i ćuftice sa džemom od jagode?! Deluje nenormalno, ali mi se dopada.


Od ribizle. Ako ti se baš dopadne, u tom marketu možeš da kupiš i smrznute ćuftice (poznate i kao ''švedske mesnate kuglice''... mada je pomalo nezgodno da se hvališ okolo da si jeo nešto sa takvim nazivom), džem i sos i da poneseš kući.:)

Da, da pomenem i igraonicu za decu i mini bioskop, čisto da ti klinci ne vise o vratu dok si u svetoj misiji urnisanja platne kartice.
charlie charlie 06:26 04.04.2014

Re: nego

maksa83
Niko ne može da se meri sa njima u umetnosti preuzimanja banknota iz džepova mušterija. Šanse nema.

Ono što je zanimljivo je da se te banknote ne transliraju u njegov lajfstajl. Čiča sa svojih 22 mlrd navodno dan danas vozi Volvo iz '93., putuje ekonomskom klasom, hrani se u IKEA kantini, čeka božićne popuste...

Не могу да вреујем да се ти (за неке друге ајде, ајде ...) палиш на ту демагогију !
reanimator reanimator 08:20 04.04.2014

Re: nego

U svakom većem gradu u Srbiji garant postoji stolarska radionica sa CNC mašinom i vrednim i pedatntnim majstorima koji će od istog materijala, ploče koju izabereš u boji koju izabereš, i sa ukradenim dizajnom sa neta napraviti isto kvalitetan nameštaj, ako ne i kvalitetniji.

I onda ćeš da istreseš 800 eur za kuhinju i da izmamljuješ zavidne poglede okoline, jer si dobro prošao
rade.radumilo rade.radumilo 08:27 04.04.2014

Re: nego

Jebem li ga, ja da sam ti


Da si ja, nikada ne bi rekao Jebem li ga, jer ne bi imao afiniteta prema istom polu, kao sada što iskazuješ...
rade.radumilo rade.radumilo 08:40 04.04.2014

Re: nego

U svakom većem gradu u Srbiji garant postoji stolarska radionica sa CNC mašinom i vrednim i pedatntnim majstorima koji će od istog materijala, ploče koju izabereš u boji koju izabereš, i sa ukradenim dizajnom sa neta napraviti isto kvalitetan nameštaj, ako ne i kvalitetniji.


U svakom selu u Jugoistočnoj Aziji, ima zanatlija koji prave nameštaj od bambusa i drveta. Da vidiš kakav je nameštaj, pasuje u kolibe i sojenice samo tako a i manje problema sa insektima ima dok spavaš.

freehand freehand 08:42 04.04.2014

Re: nego

rade.radumilo
Jebem li ga, ja da sam ti


Da si ja, nikada ne bi rekao Jebem li ga, jer ne bi imao afiniteta prema istom polu, kao sada što iskazuješ...

Bože, Rade, pa ti si i homofob?
rade.radumilo rade.radumilo 08:54 04.04.2014

Re: nego

Bože, Rade, pa ti si i homofob?


Samo u karakternom ne i u seksualnom kontekstu.
freehand freehand 09:08 04.04.2014

Re: nego

rade.radumilo
Bože, Rade, pa ti si i homofob?


Samo u karakternom ne i u seksualnom kontekstu.

predatortz predatortz 09:29 04.04.2014

Re: nego

rade.radumilo
Bože, Rade, pa ti si i homofob?


Samo u karakternom ne i u seksualnom kontekstu.


Gej homofob?
alselone alselone 09:49 04.04.2014

Re: nego

Gej homofob?


Pokriva obe strane. Na dedu.
rade.radumilo rade.radumilo 10:47 04.04.2014

Re: nego

freehand

predatortz

alselone


Kapiram da vas pritiska hronična nejebica, ali ovaj blog nije u kategoriji SEX.
predatortz predatortz 10:49 04.04.2014

Re: nego

rade.radumilo
freehand

predatortz

alselone


Kapiram da vas pritiska hronična nejebica, ali ovaj blog nije u kategoriji SEX.


Eh, sad...
Sam se namestiš, pa se ljutiš!
Nije šmekerski.
krkar krkar 10:53 04.04.2014

Re: nego

Samo u karakternom ne i u seksualnom kontekstu.



krkar krkar 10:55 04.04.2014

Re: nego

Kapiram da vas pritiska hronična nejebica, ali ovaj blog nije u kategoriji SEX.


Kapiram ja da tebe stalno jebu činjenice - ali ovaj blog JESTE u kategoriji sex!
predatortz predatortz 10:57 04.04.2014

Re: nego

krkar
Kapiram da vas pritiska hronična nejebica, ali ovaj blog nije u kategoriji SEX.


Kapiram ja da tebe stalno jebu činjenice - ali ovaj blog JESTE u kategoriji sex!


O čemu god da pišeš u zemlji Srbiji, nekog seksa mora biti. Neko tu nekog uvek, da mi oproste naše dame, jebe.
krkar krkar 11:13 04.04.2014

Re: nego

Neko tu nekog uvek, da mi oproste naše dame, jebe.



charlie charlie 12:51 04.04.2014

Re: nego

predatortz
krkar
Kapiram da vas pritiska hronična nejebica, ali ovaj blog nije u kategoriji SEX.


Kapiram ja da tebe stalno jebu činjenice - ali ovaj blog JESTE u kategoriji sex!


O čemu god da pišeš u zemlji Srbiji, nekog seksa mora biti. Neko tu nekog uvek, da mi oproste naše dame, jebe.

Боље да је.еш даме !
Можда би ти онда опростиле !
cane cane 23:35 05.04.2014

Re: nego

blogovatelj blogovatelj 00:11 06.04.2014

Re: nego

tacno, u ikei u najboljem slucaju mozes da nabasas samo na nekog klipana.


A najkvalitetniji dušek im se zove Sultan.
blogovatelj blogovatelj 00:16 06.04.2014

Re: nego

Da, zato svaki patriotski nastrojen Amerikanac iz dna duše prezire Ikeu.


Svaki patriotski nastrojen Amerikanac kupuje samo američku robu i ima ničim izazvanu halucinaciju da je ta roba najbolja.
urbana_gerila urbana_gerila 16:51 03.04.2014

naljutio se pop na selo, pa odseko tuki

stvarno si, bre, sujetni masturbant.
prvo, napisao si, šatro, blog o srpskoj (ne)poslovnosti, fenomenu o kome se priča, ali niko ne poznaje nekoga ko je to stvarno doživeo - samo zbog prozivke da teraš tomos.
drugo, toliko si dešperatan da si u priču uveo i prepodobnu sonju biserko kao laksativ, svoj.

jbg, krkarčiću, ne mere se protiv istine da se dobar motor i dobar pasulj - daleko čuju...
krkar krkar 16:58 03.04.2014

Re: naljutio se pop na selo, pa odseko tuki

Išo mi je na (tu odsečenu) tuki i ranije al' šta ću kad sam demokrata i tolerantan.
Sepulturero Sepulturero 19:20 03.04.2014

Бисери

Одличан блог али није требало да се уплиће самоуправљање. Пословност је у то доба била на далеко вишем нивоу. Осим тога, ово што сте описали догађа се свакодневно и у ЕУ (о Америци да и не говоримо) осим, можда, у Немачкој.

Самоуправљање уопште није био лош систем али то је тема за неки други блог.
expolicajac expolicajac 19:23 03.04.2014

Re: Бисери

Самоуправљање уопште није био лош систем али то је тема за неки други блог.

E sad će Krkiša da izgleda ovako
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:01 03.04.2014

Re: Бисери

Самоуправљање уопште није био лош систем

Ma predivan je bio, da crkneš od lepote...
krkar krkar 20:15 03.04.2014

Re: Бисери

Самоуправљање уопште није био лош систем


Nije... za Švedsku.

Ova naša polutanska gologuzija pokazala je koliko je bio dobar!


krkar krkar 20:12 03.04.2014

Ode Jovan


Koliko se ja razumem taman da sklone malo Grigorija da se gomba sa Zagrebom

satinelle satinelle 20:24 03.04.2014

Dakle, zaključak:

Neposlovni buzdovani haraju u privatnom sektoru, dok neobrazovana rulja diskriminiše prosvećenu SB, kao ugroženu jedinku.
Blog nije vredan daljih komentara.
krkar krkar 20:52 03.04.2014

Re: Dakle, zaključak:


dok neobrazovana rulja


Ne bilo kakva ili obična rulja. Nego rulja zadojena nacional-šovinizmom.
satinelle satinelle 21:08 03.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

Ne bilo kakva ili obična rulja. Nego rulja zadojena nacional-šovinizmom.


Da li je ta rulja možda organizovana interesna grupa koja se u tvom slučaju bori protiv ničim izazvanog svedočenja SB u međudržavnom sporu, a po pitanju tužbe države Hrvatske za GENOCID? Šovinizam je ekstremni vid nacionalizma i po prirodi stvari, te dve terminologije, iako slične, nemaju iste definicije. Bilo bi lepo da se odrediš.
krkar krkar 21:53 03.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

Bilo bi lepo da se odrediš.


Ne smeta toj rulji ŠTA govori SB (a bar je činjenice korektno posložila) nego to što se usuđuje da misli svojom glavom a ne da bude deo stada koje ima da bleji i muče a čobani da ha vode.

Da li muču, bleje i riču Božepravde, Kotokažekotolaže ili Spremtesespremte sasvim je irelevantno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:58 03.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

Ne bilo kakva ili obična rulja. Nego rulja zadojena nacional-šovinizmom.


Jak si Krkare, mnogo si jak.

Ko se ne složi sa Sonjom Biskerko taj je rulja, i to ne bilo kakva rulja.
A ti naravno znaš i šta rulji smeta, šta rulja misli.
A onda još kažeš
a bar je činjenice korektno posložila

Neki joj zameraju da činjenice, one najosnovnije, godine dešavanja, nije složila ni sa tužbom.
Ko je pogrešio, ona ili oni što su pisali tužbu?

Nego, na koje činjenice misliš, leba ti?
krkar krkar 22:12 03.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

Nego, na koje činjenice misliš, leba ti?


Ne bih ja sad da ovde prenosim diskusiju u koju ni tamo nisam hteo da ulazim.

Ali suštinu je SB dobro i shvatila i prezentirala:

1. Srbija je prva počela da ruši SFRJ, kroz udbaško-partijske mehanizme koji su (skoro) istovremeno izrodili Memorandum, propagandu o ugroženosti Srba na Kosovu (onih što su prodavali zaparložena imanja i udžerice od naboja "glupim Šiptarima" pa za trećinu tih para dizali trospratnice (neomalterisane) po Kraljevu, Smederevu itd, zatim preuzimanje medija od strane nacional-klerikalne udbaške klike, pa potkupljivanje najvećeg dela SPC...

2. I formalno je Srbija prva povukla protivzakonite i secesionističke poteze, od protivzakonitog i nasilnog menjanja Ustava do upada u platni sistem koji je bio najobičniji državno oktroisani lopovluk i otimačina

3. Srbija je prva počela sa huškanjem, rajcanjem i potpirivanjem Srba van Srbije i njihovim guranjem u rat - a kad su posle, po dogovoru Srbije sa njinima neprijateljima ostali bez svega, onda ih je ćuškala na Kosovo da služe kao moneta za potkusurivanje, pritom im naplaćujući i vodu u onoj koloni

Ne treba dalje, siguran sam da i ti sve ovo znaš.

Problem Srbije je taj kolektivni bezobrazluk da se svi prave da je laž koja se toliko mantrala istina. Nije problem amnezija. Nema amnezije, ima ignorancije ali dominantna je laž
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:32 03.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

. Srbija je prva počela da ruši SFRJ


To nije činjenica nego ocena, nečije viđenje.
Činjenica je da su Sloevnija i Hrvatska prve tražile rasturanje Jugoslavije.
Nema ni jednog jedinog dokaza sa srpske strane koji je makar blizu onom, moj posao je završen, Jugoslavije više nema.
To je činjenica.
Zapisana, lako proveriva.

od protivzakonitog i nasilnog menjanja Ustava do upada u platni sistem koji je bio najobičniji državno oktroisani lopovluk i otimačina


Ustav je promenjen po tadašnjom proceduri.
Veća su glasala i ustav promenjen.
Da li je sve bilo demokratski?
Pa nije, ali u Jugoslaviji ništa nije bilo demokratsko pa što bi sama tu promena morala da bude?

Lopovlik je jedna stvar a secesija sasvim druga.
Koji je to secesionistički akt Srbija donela?
Na moju veliku žalost, ni jedan.

3. Srbija je prva počela sa huškanjem, rajcanjem i potpirivanjem Srba van Srbije i njihovim guranjem u rat


Tuđman je pre toga Srbima oduzeo dotadašnja prava, to je okidač, i to je činjenica, a ne da je Srbija jarcala.
Postoji li dokument o jarcanju?
Kako je trebalo reagovati na oduzimanje prava Srbima, onako kao MIlošević, ili nekako drugačije je stvar procene a ovde tražimo činjenice.
Sve što je Biserko rekla su njena tumačenja stanja i postupaka a nisu činjenice.
Na takva tumačenja ona ima pravo, ali malo je previše mišljenje Sonje Biserko proglašavati za činjenice.
Bar dok ona ne postane sveta Sonja, a još uvek nije (nadam se)
krkar krkar 22:49 03.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

Tuđman je pre toga Srbima oduzeo dotadašnja prava, to je okidač, i to je činjenica, a ne da je Srbija jarcala.


Rekao sam da neću da ulazim u ovo jer nemam ni volje ni vremena za ta prepucavanja.

Ja svojim očima gledao horde četničke oko Knina 1988. i 89. Naoružane, pune sebe, bradate, pijane, sa državnom logistikom (inače interesantno kako se udba lako prešaltala na taj četnikluk, preko noći, dok je glupa JNA sve se zaklinjući u partizaniju te četnike vozala, hranila, pojila i naoružavala). Komunistički ateistički oficiri JNA bili su SLUGE i POSILNI udbaško-četničko-popovskih fukara koje su nosale onaj leš sve halakajući "Ovo je Srbija". Eto im je danas Srbija u Kninu!!! Ko je smenio patrijarha Germana protivzakonito i sramotno? Ko ga je na mig Slobodana Miloševića, danas upokojenog Jovana i raznih drugih politikanata i udbaša u mantiji, uniformi i civilu proglasio nesposobnim da obavlja dužnost patrrijarha? Jesu ga Srbima smenili Hrvati? Kinezi? Indusi? Marsovci? Ne, nesposobnim ga je promenila lekarska komisija JNA, sve stručnjaci za patrijarške dužnosti: komunistički oficiri i ateisti, sluge i govna. Formalno su ga smenila govna srpska: Jovan, Amfilohije i ostala ekipa željna krvi. Što Pavla čini potpuno nezakonitim, nelegitimnim, nulom. Ali i dan-danas svi se prave mutavi.

Hrvatska je ustav promenila 1990. PO PROCEDURI. (Srbija ga NIJE promenila po proceduri. Tačnije jeste promenila ustav po proceduri ali TELA koja su menjala ustav "po proceduri" bila su izabrana (staro smenejno a novo objavljeno) hajdučki, protivzakonito i mimo svake procedure.

Ali svi su ćutali jer se radilo o "Šiptarima" a svaki pošteni Srbalj "zna da je Šiptar stoka, malo više od životinje i ko ga jebe..."

O tom tvom selektivnom izboru činjenica i njihovom pogrešnom slaganju (hronološki netačnom) govori Sonja Biserko. A i ja.

Meni je greota da neko pametan kao ti 25 godina kasnije i dalje sebe laže.

E to je definicija Srpstva: strah da se ne iskoči iz Kolektiviteta, da se ne bude Individua! Čak i kad ti je kad sedneš sam sa sobom u nužnik sve sasvim jasno.

Ćenifa kao hram istine! Zabrinjavajuće. Ali traje
milojep milojep 23:16 03.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

krkar


1. Srbija je prva počela da ruši SFRJ, kroz udbaško-partijske mehanizme koji su (skoro) istovremeno izrodili Memorandum, propagandu o ugroženosti Srba na Kosovu (onih što su prodavali zaparložena imanja i udžerice od naboja "glupim Šiptarima" pa za trećinu tih para dizali trospratnice (neomalterisane) po Kraljevu, Smederevu itd, zatim preuzimanje medija od strane nacional-klerikalne udbaške klike, pa potkupljivanje najvećeg dela SPC...


Srbija prva počela da ruši SFRJ?! A Rolović? a hrvatsko proljeće?a Raduša 72? a 20. oktobar? Ustav 74? a veliko M kod muslimana? a Kosovo ranih osamdesetih? Jel' to srpska udba pravila? U SFRJ su srpski 'udbaši' i na najmanji osećaj srpstva uklanjani! Jedan Ranković je zanemeo a Penezić 'pronašao' jedino drvo na livadi! Samo su Kapičići mogli da ostanu!
Memorandum? Pa da obavezna nepročitana lektira drugosrbijanaca! Daj mi jedan 'opasan' citat iz memoranduma ?Šipak jel'da?
Pričaš o konstruisanoj ugroženosti Srba na Kosovu i prodaji imovine za velike pare! Toga je bilo ali sami Albanci su se hvalili kako je išla politika iseljavanja. Jednog Srbina platiš, drugog pritisneš a treći onda sam ode! Sa obzirom kako sada ekonomski stoje na Kosovu, ili su se istrošili za tu srpsku zemlju a zavladala svetska kriza, ili nikada nisu ni imali mnogo novca pa je drugi metod iseljavanja ipak bio najčešći!
A da ti sada pričam predistoriju o zabrani vraćanja na Kosovo stotinama hiljada Srba posle WW2 (porodično iskustvo) i naseljavanju Albanaca iz Enver Hodžine Albanije, neću. Kako bi ti rekao, znaš ti to! Jedino što ako ne nosiš neki kompleks onda je nešto još gore! a kada možeš pričati kao što pričaš.


2. I formalno je Srbija prva povukla protivzakonite i secesionističke poteze, od protivzakonitog i nasilnog menjanja Ustava do upada u platni sistem koji je bio najobičniji državno oktroisani lopovluk i otimačina


Da barem koristiš svoj rezon nego kao po zadatku: Srbija secesionista! I sada neko treba da proguta glupost kako je smanjenje ovlašćenja pokrajinama secesionistički potez? Valjda je to isprovociralo ostalu 'decu' u SFRJ koja su tek onda skočila i rekla valjda: ''Nije fer! Mi nemamo pokrajine koje ćemo da ukidamo pa ćemo da izađemo iz Jugoslavije!?''
Kakav kretenizam! Upad u platni promet! Još jedna obavezna nepročitana lektira drugosrbijanaca!


3. Srbija je prva počela sa huškanjem, rajcanjem i potpirivanjem Srba van Srbije i njihovim guranjem u rat - a kad su posle, po dogovoru Srbije sa njinima neprijateljima ostali bez svega, onda ih je ćuškala na Kosovo da služe kao moneta za potkusurivanje, pritom im naplaćujući i vodu u onoj koloni


Vidiš , da bi se nešto potpirilo moralo je prvo i da se zapali! E a to paljenje je nastalo iz žara koji nije ugašen još od NDH! Znaš ti i to!
A ovi što su prodavali kasnije vodu tim nesrećnicima mi neopisivo odgovaraju kako profilu ljudskog šljama tako i profilu današnjih drugosrbijanaca, anacionalne marve komunističke provenijencije.


Problem Srbije je taj kolektivni bezobrazluk da se svi prave da je laž koja se toliko mantrala istina.


Ne boj se, neće vam se nikada poverovati.

p.s. drago mi je da si na kraju ipak rekao ono što si zaista hteo!



hoochie coochie man hoochie coochie man 23:18 03.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

staro smenejno a novo objavljeno hajdučki, protivzakonito i mimo svake procedure.

Ne nego je staro podnelo ostavke, (Vojvodina) a savezna država je zavela vanredno stanje na Kosovu i tako je smenjeno staro rukovodstvo
Novo je moralo da bude postavljeno.
A kako je staro postavljeno?
Na demokrastkim izborima?
Nije, sve je u tom sistemu funkcionisalo posatvljanjem, pa se ni i Miloševićeva postavljanja ne ratzikuju ni po čemu osim po tome da li su se dopadala ovima ili onima.
Ali da ne raspredamo, nije ni tema, a i samo postojanje mogućnost da se raspreda je dovoljna da dokaže da se ne radi o činjenicama već o stavovima.
Činjenice je nemoguće opovrgavati.


strah da se ne iskoči iz Kolektiviteta, da se ne bude Individua!

Mislim da taj strah nemam, ali neka to drugi procenjuju.
Ono što je gore od i od tog straha je želja da se po svaku cenu izdvoji, da se bude poseban pošto poto.

Egziboicionizam valjda.


milojep milojep 23:21 03.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

E to je definicija Srpstva: strah da se ne iskoči iz Kolektiviteta, da se ne bude Individua!


Ne! To je upravo antiteza 'druge' Srbije. Treba iskočiti iz kolektiviteta po svaku cenu a pogotovo ako je kolektivitet u pravu! Većina nikada nije u pravu osim ako nije srpska.Pih!
krkar krkar 23:26 03.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

Ne! To je upravo antiteza 'druge' Srbije. Treba iskočiti iz kolektiviteta po svaku cenu a pogotovo ako je kolektivitet u pravu! Većina nikada nije u pravu osim ako nije srpska.Pih!


Miloje,

Nadam se da ti je bar

kad sedneš sam sa sobom u nužnik sve sasvim jasno.

milojep milojep 23:29 03.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

krkar
Ne! To je upravo antiteza 'druge' Srbije. Treba iskočiti iz kolektiviteta po svaku cenu a pogotovo ako je kolektivitet u pravu! Većina nikada nije u pravu osim ako nije srpska.Pih!


Miloje,

Nadam se da ti je bar

kad sedneš sam sa sobom u nužnik sve sasvim jasno.



Citirati sam sebe, mora da si dostigao vrhunac vredan nužnika kojeg pominješ.
krkar krkar 23:30 03.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

Ne nego je staro podnelo ostavke, (Vojvodina)


Nije vojvođansko rukovodstvo "podnelo ostavke" nego ga je protivzakonito smenila rulja, stoka velikosrpsko-udbaška poslata od strane Slobodana Miloševića.

Ni jedan državni organ nije reagovao da sprovede zakon i zaštiti ustavni poredak kao što je po zakonu bio dužan. Zato što su organi i sistem bili uzurpirani od strane Slobodana Milopševića i puštača tuđe krvi.

Koji se danas zaklanjaju iza glupih floskula, izvrtanja činjenica i čistih laži.

Da ne gubim vreme na jedno po jedno. Ni jedna stvar koju si naveo kao "činjenicu" nije tačna. Svakoj ili nešto fali ili ima viška. Ili ti je mozak ispran ili si pokvaren. Verovao sam da pokvaren nisi
milojep milojep 23:35 03.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

Nije vojvođansko rukovodstvo "podnelo ostavke" nego ga je protivzakonito smenila rulja, stoka velikosrpsko-udbaška poslata od strane Slobodana Miloševića.


Što malo ne kažeš nešto i o donošenju ustava 74.-te? Ili ti pamćenje ide od Miloševićevog vremena.


Ni jedan državni organ nije reagovao da sprovede zakon i zaštiti ustavni poredak kao što je po zakonu bio dužan. Zato što su organi i sistem bili uzurpirani od strane Slobodana Milopševića i puštača tuđe krvi.

Koliko se sećam tada se puštao samo jogurt?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:38 03.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

Ni jedna stvar koju si naveo kao "činjenicu" nije tačna.


E jbg kad me teraš da tražim po vikipedijama, mislio sam da to znaš

Nije vojvođansko rukovodstvo "podnelo ostavke"

[url=http://sr.wikipedia.org/sr/%D0%91%D0%BE%D1%88%D0%BA%D0%BE_%D0%9A%D1%80%D1%83%D0%BD%D0%B8%D1%9B]Бошко Крунић
Након тзв. „Јогурт револуције“ у јесен 1988. године, поднео је оставку. [/url]
krkar krkar 23:39 03.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

Što malo ne kažeš nešto i o donošenju ustava 74.-te? Ili ti pamćenje ide od Miloševićevog vremena.


Ustav 1974. donet je u tada važećoj zakonskoj proceduri uz puno učešće političara Srbije. I građana Srbije koji su jednako poslušno klimali glavom i skidali gaće kao i građani svih ostalih delova države.

Nego tebi na skraćenom kursu reklo da nije valjao ustav pa sad papagajišeš. Idi pitaj je li istekao rok trajanja tog kursa i treba li da ideš na novi. Da ti ugrade upgrade za Kosovo.

freehand freehand 23:43 03.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

hoochie coochie man
Ni jedna stvar koju si naveo kao "činjenicu" nije tačna.


E jbg kad me teraš da tražim po vikipedijama, mislio sam da to znaš

Nije vojvođansko rukovodstvo "podnelo ostavke"

[url=http://sr.wikipedia.org/sr/%D0%91%D0%BE%D1%88%D0%BA%D0%BE_%D0%9A%D1%80%D1%83%D0%BD%D0%B8%D1%9B]Бошко Крунић
Након тзв. „Јогурт револуције“ у јесен 1988. године, поднео је оставку. [/url]

Jes, pošto su im mitingaši propičili kroz pola Vojvodine, kao putujući cirkus, i pošto su im doveli Kertesa i Pankova sa bulumentom iz palanke uz važeću parolu o događanju naroda i "narod ne sme niko da bije".
Podneli ostavke, maj es.
Pa krenula diferencijacija.
krkar krkar 23:43 03.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

kad me teraš da tražim po vikipedijama


A ja tebi lepo govorim jebeš vikipediju - uključi mozak.

Rukovodstvo je formalno podnelo ostavjke zato što je stoka - "građani" i "radnici" iz fabrika kao što je, npr. Majevica iz Bačke palanke gde su rukovodioci bile Miloševićeve podguzne muve Kertesz Mihaly i Radovan Pankov. Pa su doveli "svesne građane" i "zabrinute Srbe" da naprave puč za račun anacionalnog komunističkog manipulatora Slobodana Miloševića i bande koju je svrbelo srpstvo i jedva je čekala da ga povede "u nove bitke ... koje još nisu oružane ali ni one nisu isključene".

Ako se ne uozbiljiš oko izvora i pamćenja neću ti više odgovarati, uz svo dužno poštovanje.


krkar krkar 23:46 03.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

Jes, pošto su im mitingaši propičili kroz pola Vojvodine, kao putujući cirkus, i pošto su im doveli Kertesa i Pankova sa bulumentom iz Topole




E što volim kad se Sovoga nađem u vreme pre jedinih legalnih oružanih formacija pa naletite na ovakav dupli pas!

Doduše, malo je u ofsajdu bio, nije Topola nego Palanka, ali sve OK.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:47 03.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

Podneli ostavke, maj es.


Pričamo o formalnoj proceduri.
Ta procedura je ispoštovana, staro rukovodstvo je podnelo formalne ostavke, nije samo, kako Krkar kaže, objavljeno novo rukovodstvo.
Šta ih ne nateralo na ostavke, pa to se zna.
A da li su oni jedini koji su ostavke podneli pod pritiskom demonstranata?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:48 03.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

e sad ti Krkar uporedi ove dve stvari

Nije vojvođansko rukovodstvo "podnelo ostavke"


Rukovodstvo je formalno podnelo ostavjke
krkar krkar 23:53 03.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

Pričamo o formalnoj proceduri.
Ta procedura je ispoštovana, staro rukovodstvo je podnelo formalne ostavke, nije samo, kako


Sve sam ti gore napisao, sve sam ti lepo objasnio, nemam volje da s tobom dlaku cepam načetvoro. Ako ti nije jasno šta pričam od početka - onda ne bih umeo da ti objasnim ni za 100 godina.

Mada, zabole tebe, ti si od Valjeva, tebi neće niko doći tenkom ni pred kuću ni kroz kuću. Kao što su došli onima koje ste ti i takvi, što "poštujući proceduru", što samo huškajući, osudili na jad i bedu.

U to ime, laku noć.
freehand freehand 23:53 03.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

krkar
Jes, pošto su im mitingaši propičili kroz pola Vojvodine, kao putujući cirkus, i pošto su im doveli Kertesa i Pankova sa bulumentom iz Topole




E što volim kad se Sovoga nađem u vreme pre jedinih legalnih oružanih formacija pa naletite na ovakav dupli pas!

Doduše, malo je u ofsajdu bio, nije Topola nego Palanka, ali sve OK.

Topola u brzini.
Ispravio.
A znam i kako je onaj konobar iz Vršca, Živković li beše, zajebavao opštinska rukovodstva sa najvama mitinga: evo nas, nećemo, stižemo, ne stižemo...
Pa fatali udbine bizgove sa oružjem u prtljažnicima...
A najbolji je bio Mihalj Kertes koji je u dva dana pet puta menjao mišljenje, mislim da je on, u stvari, iz Palanke pošao da rukovodstvu Vojvodine pruži podršku.
Što nije čudno obzirom da je menjao i poreklo i nacionalnost. Pa se posle ustalio u ulozi Mađara koji se ne boji Srba.
milojep milojep 23:53 03.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

Ustav 1974. donet je u tada važećoj zakonskoj proceduri uz puno učešće političara Srbije. I građana Srbije koji su jednako poslušno klimali glavom i skidali gaće kao i građani svih ostalih delova države.


Kad već pomenu te poslušne srpske političare. Mala digresija al' pošto si pominjao u ranijim komentarima i srpske udbaše u negativnoj konotaciji i to više puta , da li si znao da je otac g-đe Biserko bio istaknuti pripadnik pomenute službe? (mala trivia što bi rekli stranci)


Nego tebi na skraćenom kursu reklo da nije valjao ustav pa sad papagajišeš


Ti kao stručnjak za papagajisanje (srpski secesionizam,memorandum,upad u platni promet...) sa punim pravom primećuješ
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:56 03.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

Mada, zabole tebe, ti si od Valjeva, tebi neće niko doći tenkom ni pred kuću ni kroz kuću. Kao što su došli onima koje ste ti i takvi, što "poštujući proceduru", što samo huškajući, osudili na jad i bedu.


Jaooo patetikeee

ajd laku noć
milojep milojep 00:01 04.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

krkar

U to ime, laku noć.


Ajde sutra nate-nane pojasni vezu između jogurt revolucije i srpskog secesionizma? A apsolviraj posle i buđenje slovenačkog i hrvatskog nacionalizma iz većinskog jugoslovenstva u tim sredinama

p.s. a ako ti ostane vremena daj nam paralelu smenjivanja pokrajinskih rukovodstava i smenu vlasti u Ukrajini? Hoću reći koja je razlika pošto cenim da ti je u Ukrajini smena prihvatljiva?
krkar krkar 00:03 04.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

Ajde sutra


Miloje, ti nisi zaslužio da ti išta objašnjavam. Čak se samom sebi čudim što si još ovde ali šta ćeš, kako godine idu raznežuje se čovek na svašta...
krkar krkar 00:05 04.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

A znam i kako je


Ništa ti ne znaš. Kao ni ja.

Znaju ovi koji idu na ulivanje Ovlašćenog Znanja u glavu. Nekad u Komitet ili Udbu, danas u Crkvu ili Partiju. Pa kad se zaborave podsete se na Vikipediji. Ili jedan drugoga.

milojep milojep 00:10 04.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

krkar
Ajde sutra


Miloje, ti nisi zaslužio da ti išta objašnjavam. Čak se samom sebi čudim što si još ovde ali šta ćeš, kako godine idu raznežuje se čovek na svašta...


Priznaj sebi da stvar nije u razneživanju već u uverenju o nenadjebivosti van-kolektiviteta

freehand freehand 00:10 04.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

Ajde sutra nate-nane pojasni vezu između jogurt revolucije i srpskog secesionizma?

Nije to, Miloje, bio srpski secesionizam, nego je Sloba Milošević uz sasluženje raznoraznih sa raznoraznim interesima uzjanuo na besnog bika srpskog nacionalizma ne bi li uspostavio svoj sopstveni hegemonizam novog Tita sa Suncem u kosi, kako će ga samo malo docnije opisati ushićena pesnikinja. E jogurt revolucija i Žuta greda su bile šut u bulju smetalima i oklevalima.
Dok su Milić od Mačve i Dragoš Kalajić već balavili sluteći dolazeću grmljavinu.

P.S. mnogo sam puta gazio po živcima mom parohu pitajući ga kako mu je kad mu se te i narednih godina u prvi red, sa svećama ko balvani i krstačama većim od onog hristovog - u prvi red u crkvi o svakom prazniku naguraju oni što su kolko mesec pre toga sa dignutim okovratnikom ispred pisali ko ulazi...
Kaki nacionalisti - taki nam i nacionalizam, da ga jebem.
krkar krkar 00:13 04.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

ushićena pesnikinja


Pesnik, pesnik. Zlatanović li beše? Dobio troiposoban stan odmah iza te zbirke od koje je jedino zapamćen stih

govornik mlad sa suncem u kosi



hajkula1 hajkula1 00:14 04.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

hoochie coochie man
Podneli ostavke, maj es.


Pričamo o formalnoj proceduri.
Ta procedura je ispoštovana, staro rukovodstvo je podnelo formalne ostavke, nije samo, kako Krkar kaže, objavljeno novo rukovodstvo.
Šta ih ne nateralo na ostavke, pa to se zna.
A da li su oni jedini koji su ostavke podneli pod pritiskom demonstranata?



Krenulo je kao antibiroktatska revolucija jer se državna administracija namnožila, osilila, raspojasala, razbahatila. Onda je skrenuto na nacionalizam pa šovinizam...
freehand freehand 00:18 04.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

krkar
ushićena pesnikinja


Pesnik, pesnik. Zlatanović li beše? Dobio troiposoban stan odmah iza te zbirke od koje je jedino zapamćen stih

govornik mlad sa suncem u kosi




Bogami, meni ostala Desanka, da ti ja kažem.
krkar krkar 00:21 04.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

Krenulo je kao antibiroktatska revolucija jer se državna administracija namnožila, osilila, raspojasala, razbahatila. Onda je skrenuto na nacionalizam pa šovinizam...


Tetka, nemo se mešaš sozbiljni čoveci.

Idi dole da vidiš novi šator s predsobljem i 2 prostorije
milojep milojep 00:23 04.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

Nije to, Miloje, bio srpski secesionizam, nego je Sloba Milošević uz sasluženje raznoraznih sa raznoraznim interesima uzjanuo na besnog bika srpskog nacionalizma ne bi li uspostavio svoj sopstveni hegemonizam novog Tita sa Suncem u kosi, kako će ga samo malo docnije opisati ushićena pesnikinja. E jogurt revolucija i Žuta greda su bile šut u bulju smetalima i oklevalima.
Dok su Milić od Mačve i Dragoš Kalajić već balavili sluteći dolazeću grmljavinu.


Znam ja da to nije bio srpski secesionizam ali me zanimala konstrukcija koja bi takvu nebulozu objasnila.
Što se tiče 'besnog bika' pre bih to nazvao 'jakim volom'. Bik bi zbacio Slobu na vreme! A vola je Sloba dugo vukao kamenjarem gde se lomio više puta.
hajkula1 hajkula1 00:24 04.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

krkar
A znam i kako je


Ništa ti ne znaš. Kao ni ja.

Znaju ovi koji idu na ulivanje Ovlašćenog Znanja u glavu. Nekad u Komitet ili Udbu, danas u Crkvu ili Partiju. Pa kad se zaborave podsete se na Vikipediji. Ili jedan drugoga.




Naravno.

Gospin kip iz Međugorja predan trinaestorici stručnjaka na istraživanje; Obitelj vidjelice: Kao vjernici ne želimo poticati senzacionalizam

Trinaestorica će rasvijetliti zašto kip svijetli

Dok se u Međugorju očekuju vatikanski istražitelji koji će analizirati kip Gospe Lurdske, koji više od tjedan dana svake večeri svijetli u staroj kući vidjelice Vicke Ivanković-Mijatović u Bijakovićima, komisija Kongregacije za nauk vjere, koja je nadležna za događaje, zaključila je rad u kolovozu i podnijela izvješće. No, izgleda da će upravo to Međunarodno povjerenstvo poslati stručnjake koji će se baviti svjetlećim kipićem, koji je trideset godina u Vickinoj kući i nikad nije svijetlio.

.......
Sveta Stolica utemeljila je 2010. godine Međunarodno povjerenstvo koje istražuje međugorski fenomen.

Više na linku

http://www.slobodnadalmacija.hr/BiH/tabid/68/articleType/ArticleView/articleId/223350/Default.aspx









freehand freehand 00:32 04.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

krkar
Krenulo je kao antibiroktatska revolucija jer se državna administracija namnožila, osilila, raspojasala, razbahatila. Onda je skrenuto na nacionalizam pa šovinizam...


Tetka, nemo se mešaš sozbiljni čoveci.

Idi dole da vidiš novi šator s predsobljem i 2 prostorije

Ajebemti, uvek se iznerviram kad me štrecne da ne može dve preporuke!

Nego, za bonus - jel znaš kako je žena Šćepa Rabrenovića otišla u redakciju da - čini mi se da je već ona ljiga od Teodora Anđelića bila kad je Šćepa stegla srčka - dakle da im objasni sa sve livorom što ih čeka bude li nešto sa njenim Šćepom!
krkar krkar 01:58 04.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

Bogami, meni ostala Desanka, da ti ja kažem.


"Ali pristiže lep mladi govornik
Sunce koje zalazi pali mu nakostrešenu kosu.
Razgovaraću sa svojim narodom i na ledini, kaže,
u školskom dvorištu, i na njivi..."
("Himna na ledini", Radoslav Zlatanović, "Književne novine", 1987)

Ne hvali se njome u Viketu.


krkar krkar 02:05 04.04.2014

Qrcem o ledinu

Radoslav Zlatanovic:
HIMNA NA LEDINI

Prerušen u gavrana
Lunjajući pored Sitnice
Iskusni strelac nam se primiče

Seljaci, rudari i traktoristi
Železničari, govedari i pesnici
Novinari, fotoreporteri i policajci
Pune jeftine narodne kujne
I odlaze na trg
Iako je zvaničnik Ragip Haljilji
Zapretio kosovopoljskom narodu
Nazvavši ga svakakvim imenima
On ne sme da se okuplja, rekao je

Ali pristiže lep mladi govornik
Sunce koje zalazi pali mu nakostrešenu kosu
Razgovaraću sa svojim narodom i na ledini, kaže
U školskom dvorištu, na njivi

Ima li leka protiv uplašene dece
Uzvikuje starica sa bebom u naručju
Protiv pišanja u krevetu, krikova u snu
Protiv silovanja devojčica
Eno, goleški visovi tamne, sad će mesečina
Bal jednonogih vampira samo što nije počeo

Ljudi su zapanjeni, jer govornik kaže:
Mrzim svoj narod ako je kukavički
Pljujem na plašljivce i trtoguzce
Slobodan sam ako vešto rušim pakao

Tad govornik je zbunjen: narod mu aplaudira
Narod koji je nazvan buntovničkim
Peva tiho svoju himnu: Hej Sloveni!

Kosovo Polje, školsko dvorište, 20.IV 1987.

(Radoslav Zlatanovic: HIMNA NA LEDINI, Književne novine, izdavač:
Udruženje književnika Srbije, Beograd, 38/1987, br.731, 1.V 1987.)



anfieldroad anfieldroad 03:42 04.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

Znam ja da to nije bio srpski secesionizam ali me zanimala konstrukcija koja bi takvu nebulozu objasnila.
Što se tiče 'besnog bika' pre bih to nazvao 'jakim volom'. Bik bi zbacio Slobu na vreme! A vola je Sloba dugo vukao kamenjarem gde se lomio više puta.



Srpski secesionizam nije Srpska Krajina, Republika Srpska, Srpska Slavonija, Baranja i Zapadni Srem ? A, pa to ne vazi, to je bilo kasnije... A kako je pocelo? Pocelo je Zutom Gredom, Jogurt i Balvan revolucijama...Ne ? Pocelo je urlicima "Uhapsite Vlasija", "ako ne znamo da radimo, znamo da se bijemo", Gazimestanom, "antibirokratskim" mitinzima za Sloveniju i Hrvatsku...pocelo je 8.sednicom, vec pomenutim smenjenim Germanom, pocelo je znatno pre dolaska Tudjmana na vlast ili ne ? Hocemo da antidatiramo istoriju koje se svi secamo!! Jebo istoriju, pa nije to matematika !
A zapravo mi nismo ni ucestvovali ni u kakvom ratu, nismo trazili Ogulin i Karlovac ? Nismo ni pustili Sloveniju da bi sacuvali voljenu Jugoslaviju ? Nismo preuzeli celu YU Armiju sa kompletnim naoruzanjem ? Nismo Vukovar pretvorili u Drezden i Sarajevo u Staljingrad ? Nismo. Kako smo i mogli, kad nismo ucestvovali ? Nismo oteli Rugovu i drzali ga silom u Beogradu, nismo oteli ni Aliju, nismo jer nismo ni ucestvovali ! Nismo uopste hteli Siptare preko Prokletija, to smo vikali u propagandne svrhe.
Bili smo u pravu. Mi bar to najbolje znamo. Zato cemo samo svoju pricu da slusamo i samo sebi da verujemo...To sto ostali govore nema veze sa nama. Mi nismo ni u cemu bre ucestvovali i tacka !!!
Filip2412 Filip2412 04:41 04.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

anfieldroad
otprilike... mi nismo cepali Jugoslaviju mi smo samo probali da je preuredimo kako se nama svidja uz slavnu Malo Morgen repliku svima koji su imali primedbu. Nama je Jugoslavija bila dobra - osim sto je imala lose uredjenje pokrajina, los ustav iz 74 los AVNOJ koji je napravljen na srpsku stetu sa losim Titom koji je jedino radio protiv Srba. Ali osim tih sitnica mi smo jako voleli Jugoslaviju i nismo hteli da je razbijemo.

I sve to u trenutku kada se rusio Berlinski Zid, svi ostali se utrkivali da zauzmu bolje pozicije kod zapadnjackih birokrata a nas Sloba je velokodusno obecavao da sve otera u kurac... zasto li je samo bio tako neshvacen???


predatortz predatortz 07:27 04.04.2014

Re: Dakle, zaključak:


Nije vojvođansko rukovodstvo "podnelo ostavke" nego ga je protivzakonito smenila rulja, stoka velikosrpsko-udbaška poslata od strane Slobodana Miloševića.


Da li ti čitaš šta pišeš, i da li shvataš koliko se to kosi sa elementarnom logikom?

Pričaš o regularno biranom komunističkom rukovodstvu?! Ok. Ko ih je birao? Da nije možda narod, na slobodnim izborima? Ili su i oni postavljeni u proceduri koja je samo njima odgovarala?

Slobodan Milošević ja, za Stambolićevog vakta, u Partiji bio zadužen za obračun sa srpskim nacionalizmom. Po tebi, DB u kom su radili provereni komunistički kadrovi, sinovi ratnih i poratnih komunista funkcionera, je vrvio od četničke emigracije? A Sloba je bio pritajeni četnik?

Pametan si čovek, ali znaš da lupaš kada braniš svoj stav.
Sve to što se dešavalo, bio je obračun unutar ISTE šugave komunističke nomenklature. Borba frakcija. Koji kurčevi nacionalisti?!

freehand freehand 08:58 04.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

krkar
Bogami, meni ostala Desanka, da ti ja kažem.


"Ali pristiže lep mladi govornik
Sunce koje zalazi pali mu nakostrešenu kosu.
Razgovaraću sa svojim narodom i na ledini, kaže,
u školskom dvorištu, i na njivi..."
("Himna na ledini", Radoslav Zlatanović, "Književne novine", 1987)

Ne hvali se njome u Viketu.



Eto ti, mnogo se ja qrčim mojim sećanjem bez guglanja. Izvetrilo.
Ali evo još jedne crtice iz tog vremena: odem u kiosk da kupim "Danas" i "Mladost". Kaže žena - Nema.
Kako nema, pa evo ih na tezgi.
Izađe svesna drugarica napolje, pokupi te novine sa tezge, unese unutra i kaže - Jel vidiš sad da nema?!
Ludilo. Samo malo manje od ovog sad kad se neki sa setom sećaju tog vremena.
freehand freehand 09:00 04.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

Hocemo da antidatiramo istoriju koje se svi secamo!! Jebo istoriju, pa nije to matematika !
A zapravo mi nismo ni ucestvovali ni u kakvom ratu, nismo trazili Ogulin i Karlovac ? Nismo ni pustili Sloveniju da bi sacuvali voljenu Jugoslaviju ? Nismo preuzeli celu YU Armiju sa kompletnim naoruzanjem ? Nismo Vukovar pretvorili u Drezden i Sarajevo u Staljingrad ? Nismo. Kako smo i mogli, kad nismo ucestvovali ? Nismo oteli Rugovu i drzali ga silom u Beogradu, nismo oteli ni Aliju, nismo jer nismo ni ucestvovali ! Nismo uopste hteli Siptare preko Prokletija, to smo vikali u propagandne svrhe.
Bili smo u pravu. Mi bar to najbolje znamo. Zato cemo samo svoju pricu da slusamo i samo sebi da verujemo...To sto ostali govore nema veze sa nama. Mi nismo ni u cemu bre ucestvovali i tacka !!!

Tebi nije dobro. Čuvaj se preteranog uzbuđenja.
milojep milojep 10:15 04.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

anfieldroad
Znam ja da to nije bio srpski secesionizam ali me zanimala konstrukcija koja bi takvu nebulozu objasnila.
Što se tiče 'besnog bika' pre bih to nazvao 'jakim volom'. Bik bi zbacio Slobu na vreme! A vola je Sloba dugo vukao kamenjarem gde se lomio više puta.



Srpski secesionizam nije Srpska Krajina, Republika Srpska, Srpska Slavonija, Baranja i Zapadni Srem ? A, pa to ne vazi, to je bilo kasnije... A kako je pocelo? Pocelo je Zutom Gredom, Jogurt i Balvan revolucijama...Ne ? Pocelo je urlicima "Uhapsite Vlasija", "ako ne znamo da radimo, znamo da se bijemo", Gazimestanom, "antibirokratskim" mitinzima za Sloveniju i Hrvatsku...pocelo je 8.sednicom, vec pomenutim smenjenim Germanom, pocelo je znatno pre dolaska Tudjmana na vlast ili ne ? Hocemo da antidatiramo istoriju koje se svi secamo!! Jebo istoriju, pa nije to matematika !
A zapravo mi nismo ni ucestvovali ni u kakvom ratu, nismo trazili Ogulin i Karlovac ? Nismo ni pustili Sloveniju da bi sacuvali voljenu Jugoslaviju ? Nismo preuzeli celu YU Armiju sa kompletnim naoruzanjem ? Nismo Vukovar pretvorili u Drezden i Sarajevo u Staljingrad ? Nismo. Kako smo i mogli, kad nismo ucestvovali ? Nismo oteli Rugovu i drzali ga silom u Beogradu, nismo oteli ni Aliju, nismo jer nismo ni ucestvovali ! Nismo uopste hteli Siptare preko Prokletija, to smo vikali u propagandne svrhe.
Bili smo u pravu. Mi bar to najbolje znamo. Zato cemo samo svoju pricu da slusamo i samo sebi da verujemo...To sto ostali govore nema veze sa nama. Mi nismo ni u cemu bre ucestvovali i tacka !!!


Ma počelo je dolaskom na Balkan pa kosovskom bitkom! Mani me demagogije i mešanja baba i žaba. Pitanje je bilo kako postupak ukidanja ovlašćenja pokrajinama ima veze sa secesijom?
Nemoj mi to , posle toga je bilo to a onda ovo pa ono! Nije ovo sumatrizam. I kada ste već takvi legalisti o kakvoj secesiji krajina pričaš kada Hrvatska tada još i nije bila priznata. Secesija od avnojevske Hrvatske koja je uzgred budi rečeno ukinula prava Srbima kao konstituivnom narodu.
I na kraju dosta nadjebavanja, onaj koji jasno Hrvatsko opredeljenje za nezavisnost ne vidi u Hrvatima samima od NDH preko maspoka do Tuđmana, nego uzrok traži u Srbiji i Srbima zaista treba da se zamisli o svom rasuđivanju.
krkar krkar 11:04 04.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

Sve to što se dešavalo, bio je obračun unutar ISTE šugave komunističke nomenklature. Borba frakcija. Koji kurčevi nacionalisti?!


Kurve komunističke, nisu se setili još 45. da predaju vlast poštenim četnicima!

Ne govorim ja o ikakvom nacionalizmu ili srpstvu Slobodana Miloševića i njegove tevabije. Nema, nije nikad ni bilo. SM je bio Srbin koliko i Papuanac, boleo ga qrc (a i da je ijednom pomislio da bude Srbin, što nije, revidirao bi iste večeri u krevetu kad mu sopstvena Internacionalistička Gospođa ne bi dala).

Nego taman dokazuješ glupost neviđenu srpskih nacionalista koji su bili toliko žedni tuđe krvi i alavi na tuđe teritorije da su dozvolili sebi da kao stoka pođu za Miloševićem, uateističkom JNA, komesarem Dobricom...
predatortz predatortz 11:08 04.04.2014

Re: Dakle, zaključak:


Nego taman dokazuješ glupost neviđenu srpskih nacionalista koji su bili toliko žedni tuđe krvi i alavi na tuđe teritorije da su dozvolili sebi da kao stoka pođu za Miloševićem, uateističkom JNA, komesarem Dobricom...


Često me muči to pitanje, priznajem... Međutim, događaji su nas prestizali. Nije bilo vremena da se stvori nova elita. Moja teorija je da bi Srbi u minulim decenijama daleko bolje prošli da ih je vodio pošten domaćin, seljak sa zdravom logikom. Takav zna koliku njivu može da obrađuje, ali i da čuva svoju među.
krkar krkar 11:08 04.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

Pitanje je bilo kako postupak ukidanja ovlašćenja pokrajinama ima veze sa secesijom?


Miloje, u prvom trenutku mi se učinilo da imaš selektivno pamćenje i već po tome si mi išao naqrc.

A sad vidim da sam pogrešio, da si ti samo jedna šuša tupava bez mozga koja saznanja pabirči ispred seoske prodavnice uz mlako pivo. Javi se Ajkuli da zajedno gledate školski program.

krkar krkar 11:11 04.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

Moja teorija je da bi Srbi u minulim decenijama daleko bolje prošli da ih je vodio pošten domaćin, seljak sa zdravom logikom. Takav zna koliku njivu može da obrađuje, ali i da čuva svoju među.


Potpuno se slažem.

Ti to, doduše, postavljaš kao žal za tradicionalnim vrednostima iz zamišljenog XIX veka, zamišljeno koštunićevski. Ja bih tu pre govorio o zaokruženom sistemu vrednosti i čak bih prihvatio i konzervativni da je celovit. I da je uopšte postojao.
milojep milojep 11:32 04.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

Miloje, u prvom trenutku mi se učinilo da imaš selektivno pamćenje i već po tome si mi išao naqrc.


Kad si kod selektivnosti tebi je rezon selektivan.

A sad vidim da sam pogrešio, da si ti samo jedna šuša tupava bez mozga koja saznanja pabirči ispred seoske prodavnice uz mlako pivo. Javi se Ajkuli da zajedno gledate školski program.


Kao prvo da redovno grešiš tu si u pravu! A vidim da si i ti klasika druge Srbije. Kada nestane argumentacije i pomanjka logike krenu etikete i vređanja.
Ali jedno je interesantno, kako je sinhronizovano krenulo tlapanje o srpskoj krivici za raspad Jugoslavije! Kako je to Sonja pomenula evo ih drugosrbijanci, izmileli iz svojih informativnih brloga i svi ko papagaji,kako ti reče, udri po jogurt revoluciji,memorandumu, (eno i sinoć na RTS-u Borka Pavićević pominje rubriku odjeci i reagovanja od koje je kao sve krenulo a to neko napisa juče na blogu pre njene izjave)
Sve to ide iz istog lonca ali džaba, šupalj lonac.
libkonz libkonz 12:00 04.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

Moja teorija je da bi Srbi u minulim decenijama daleko bolje prošli da ih je vodio pošten domaćin, seljak sa zdravom logikom. Takav zna koliku njivu može da obrađuje, ali i da čuva svoju među.

još da je iz Vojvodine, ali da nije crnogorskog porekla.
milojep milojep 12:35 04.04.2014

Re: Dakle, zaključak:


Prenosim komentar Milisava68 sa drugog bloga uz komentar, kako je nekada srpska udba radila.Imala pod sobom i jedan New York Times!
Fingirla fotografije o ugroženosti Srba...



The New York Times, Monday, July 12, 1982

Exodus of Serbians Stirs Province in Yugoslavia

"Serbs .... have... been harassed by Albanians and have packed up and left the region.

"The [Albanian] nationalists have a two-point platform, ...first to establish what they call an ethnically clean Albanian republic and then the merger with Albania to form a greater Albania."

"Some 57,000 Serbs have left Kosovo in the last decade... The exodus of Serbs is admittedly one of the main problems... in Kosovo..."





Pa da dodam i posledice igranja 'jugoslovena' iz emigracije sa bobmom u bioskopu 20. oktobar, te 1968. godine .



pa onda još hrvatskih ljubitelja Jugoslavije iz 1972 ubačenih valjda da pronađu malog Slobu i spreče ga u rasturanju Juge.



Pa onda malo Hrvatskog proljeća-maspoka



sve sami fanovi Jugoslavije
evo još malo



Da ne pominjem i demonstracije na Kosovu 1981. Valjda su Albanci videli ko im dolazi za deset godina pa pokušali da sačuvaju Jugoslaviju?Valjda kao i Stipe Mesić?

i posle svega mi pričamo kako je Sloba učinio prve secesionističke poteze. A isti ti Hrvati,Slovenci bi se valjali od smeha kada bi čitali ove blogove! Sloba ih oterao iz Juge




krkar krkar 13:41 04.04.2014

Dakle, reciklaža sopstvene gluposti

Re: Dakle, zaključak:


Koliko godina čekam kad će ovim kolektivističkim idiotima i papagajskoj marvi da se istroši ploča ali čudo ti komunistički proizvodi, to trajeeee...

Što sam te trpeo - trpeo sam. Još jedno glupo kopiranje iz Priručnika za neshvaćene i ugrožene Slobine Srbe... i cap-carap!
milojep milojep 14:13 04.04.2014

Re: Dakle, reciklaža sopstvene gluposti

krkar
Re: Dakle, zaključak:


Koliko godina čekam kad će ovim kolektivističkim idiotima i papagajskoj marvi da se istroši ploča ali čudo ti komunistički proizvodi, to trajeeee...

Što sam te trpeo - trpeo sam. Još jedno glupo kopiranje iz Priručnika za neshvaćene i ugrožene Slobine Srbe... i cap-carap!



Personama kojima je unapred sve jasno uzalud je bilo šta objašnjavati.
Krkaru samo ti radi svoj posao!
freehand freehand 14:21 04.04.2014

Re: Dakle, reciklaža sopstvene gluposti

Krkaru samo ti radi svoj posao!


Ček, saće Misirac...
milojep milojep 15:03 04.04.2014

Re: Dakle, reciklaža sopstvene gluposti

freehand
Krkaru samo ti radi svoj posao!


Ček, saće Misirac...


Ma kad može Karleuša naći će se posla i za Misirca.
charlie charlie 15:08 04.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

anfieldroad
Znam ja da to nije bio srpski secesionizam ali me zanimala konstrukcija koja bi takvu nebulozu objasnila.
Što se tiče 'besnog bika' pre bih to nazvao 'jakim volom'. Bik bi zbacio Slobu na vreme! A vola je Sloba dugo vukao kamenjarem gde se lomio više puta.



Srpski secesionizam nije Srpska Krajina, Republika Srpska, Srpska Slavonija, Baranja i Zapadni Srem ? A, pa to ne vazi, to je bilo kasnije... A kako je pocelo? Pocelo je Zutom Gredom, Jogurt i Balvan revolucijama...Ne ? Pocelo je urlicima "Uhapsite Vlasija", "ako ne znamo da radimo, znamo da se bijemo", Gazimestanom, "antibirokratskim" mitinzima za Sloveniju i Hrvatsku...pocelo je 8.sednicom, vec pomenutim smenjenim Germanom, pocelo je znatno pre dolaska Tudjmana na vlast ili ne ? Hocemo da antidatiramo istoriju koje se svi secamo!! Jebo istoriju, pa nije to matematika !
A zapravo mi nismo ni ucestvovali ni u kakvom ratu, nismo trazili Ogulin i Karlovac ? Nismo ni pustili Sloveniju da bi sacuvali voljenu Jugoslaviju ? Nismo preuzeli celu YU Armiju sa kompletnim naoruzanjem ? Nismo Vukovar pretvorili u Drezden i Sarajevo u Staljingrad ? Nismo. Kako smo i mogli, kad nismo ucestvovali ? Nismo oteli Rugovu i drzali ga silom u Beogradu, nismo oteli ni Aliju, nismo jer nismo ni ucestvovali ! Nismo uopste hteli Siptare preko Prokletija, to smo vikali u propagandne svrhe.
Bili smo u pravu. Mi bar to najbolje znamo. Zato cemo samo svoju pricu da slusamo i samo sebi da verujemo...To sto ostali govore nema veze sa nama. Mi nismo ni u cemu bre ucestvovali i tacka !!!

Мало морген ти је то са тако одабраним датумима - и премисом.
Па да смо и хтели да уредимо Југославију како то нама одговара, нисмо хтели да је разбијамо. То је само та ситна разлика у односу на Усташоиде и Словеначке ловце.
krkar krkar 15:12 04.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

Па да смо и хтели да уредимо Југославију како то нама одговара, нисмо хтели да је разбијами9о. То је само та ситна разлика у односу на Усташоиде и Словеначке ловце.


Prazne priče i tobožnja uteha. Srba preko Drine nikad manje a Slovenija i Hrvatska u EU i NATO.

Nema veze, reciklirajte vi mantre...


charlie charlie 15:15 04.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

libkonz
Moja teorija je da bi Srbi u minulim decenijama daleko bolje prošli da ih je vodio pošten domaćin, seljak sa zdravom logikom. Takav zna koliku njivu može da obrađuje, ali i da čuva svoju među.

još da je iz Vojvodine, ali da nije crnogorskog porekla.

То не може !
milojep milojep 15:33 04.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

То не може !


Što bi rekao Đoletov deda
anfieldroad anfieldroad 18:04 04.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

anfieldroad

Znam ja da to nije bio srpski secesionizam ali me zanimala konstrukcija koja bi takvu nebulozu objasnila.
Što se tiče 'besnog bika' pre bih to nazvao 'jakim volom'. Bik bi zbacio Slobu na vreme! A vola je Sloba dugo vukao kamenjarem gde se lomio više puta.




Srpski secesionizam nije Srpska Krajina, Republika Srpska, Srpska Slavonija, Baranja i Zapadni Srem ? A, pa to ne vazi, to je bilo kasnije... A kako je pocelo? Pocelo je Zutom Gredom, Jogurt i Balvan revolucijama...Ne ? Pocelo je urlicima "Uhapsite Vlasija", "ako ne znamo da radimo, znamo da se bijemo", Gazimestanom, "antibirokratskim" mitinzima za Sloveniju i Hrvatsku...pocelo je 8.sednicom, vec pomenutim smenjenim Germanom, pocelo je znatno pre dolaska Tudjmana na vlast ili ne ? Hocemo da antidatiramo istoriju koje se svi secamo!! Jebo istoriju, pa nije to matematika !
A zapravo mi nismo ni ucestvovali ni u kakvom ratu



Ustasoidi...Slovenci kao becki konjusari...Siptari kao crna rupa Evrope...
To su brate moj pravi, ozbiljni argumenti ! Pusti me sa "Drugosrbijanskim" placenim ideolozima !
Jugoslavija je ocigledno odgovarala samo nama. Hrvati (ustasoidi) i Slovenci- konjusari su u njoj trazili prelazno resenje do osnivanja sopstvenih drzava. To nije lepo sa njihove strane. Nikako nisu mogli da razumeju neke stvari. Recimo da je Jugoslavija vecito i nepromenljivo resenje.
Na primer, obicno kad sedim u kafani i iznesem neko svoje misljenje sa kojim se niko drugi ne slozi, pomislim da negde gresim, preterujem ili bar ne znam neke bitne stvari vezane za temu. Trebalo bi da budem mnogo pijan da bih nastavio da insistiram na mojoj verziji istine. Pa koliko god cirke bio, ipak necu uci u fizicki sukob sa ostalim pijancima za stolom.
Tako smo mi Srbi, ne shvatajuci da se geopoliticka situacija u Evropi, padom Berlinskog zida promenila, nastavili po starom... Uljuljkana podrskom ruskih sluzbi, nasa DEBE je verovala da stvari idu povoljno po nju (Sluzbu). Hrabro i glupo je podigla nivo narodne paranoje na najvisi nivo. Izazvala sukob sa svima. Sukob nije prosao po planu, mi smo popili sljagu, a slavna Jugoslavija se raspala, slagali se mi sa tim ili ne. Tragicno je to sto ni dan danas nismo razumeli poentu.

P.S. greskom sam "citirao" sebe samog. Pravi citat ide na "Ustasoide i slovenacke lovce"...Moje izvinjenje svima!
anfieldroad anfieldroad 18:05 04.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

Мало морген ти је то са тако одабраним датумима - и премисом.
Па да смо и хтели да уредимо Југославију како то нама одговара, нисмо хтели да је разбијами9о. То је само та ситна разлика у односу на Усташоиде и Словеначке ловце.


Eto ga. Sorry Charlie
anfieldroad anfieldroad 18:15 04.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

Bili smo u pravu. Mi bar to najbolje znamo. Zato cemo samo svoju pricu da slusamo i samo sebi da verujemo...To sto ostali govore nema veze sa nama. Mi nismo ni u cemu bre ucestvovali i tacka !!!


Tebi nije dobro. Čuvaj se preteranog uzbuđenja.



Gos'n Free.
Hvala na brizi zbog mog zdravlja. To je lepa osobina koju od vas nikada ne bih ocekivao.
Pozz.
freehand freehand 18:30 04.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

Hvala na brizi zbog mog zdravlja. To je lepa osobina koju od vas nikada ne bih ocekivao.
Pozz.

Briga nije osobina.
milojep milojep 20:19 04.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

anfieldroad

Jugoslavija je ocigledno odgovarala samo nama. Hrvati (ustasoidi) i Slovenci- konjusari su u njoj trazili prelazno resenje do osnivanja sopstvenih drzava.


No Further Questions!

Samo je to trebalo reći. I za sve ostalo što si rekao mogu manje ili više da se složim, ali nije mi jasno zašto moramo da slušamo budalaštine o srpskim secesionističkim činovima, srpskoj udbi koja je kao harala (a realno nije ni postojala od smrti Krcuna) a i do tada ju je poklapao Stevo Krajačić lik kome ni Tito nije mogao ništa. I još kada čujem balavljenje o potezima koji su kao nešto uticali na suštinu događanja oko raspada Jugoslavije dođe mi da se smejem od muke. Da nije bilo odluke stranog faktora o raspadu SFRJ ono se ne bi ni desilo. I nema tu veze ni Slobino rušenje autonomija ni memorandumi ni qrci palci.
Filip2412 Filip2412 20:44 04.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

Jugoslavija je ocigledno odgovarala samo nama.
Odgovorala nam je kako da ne, samo pod malim uslovom da Sloba bude novi Tito, da se promeni Ustav koji je bio skroz sranje i na nasu stetu, te da Slobica dobije 3 glasa i prejebava ostale republike. I naravno - da Slovenci slave Dan Mladosti sa sve stafetom a ne da se bune i prave zajebancije na tu temu.

Naravno, SLoba mali Tito bi u tom scenariju svima odredjivao da li da prave savez sa Rusijom ili EU/NATO ili da glume neko ludilo i prave se neutralni.

I zamisli to se drugima nije dopalo... ne znaju sta valja.

Dakle, realna Jugoslavija koja je postojala nije nam odgovarala i radili smo protiv nje sto jeste rusenje zemlje svidjalo se to nekome ili ne. Nase rukovodstvo videlo je raspad kao priliku za ostvarivanje teritorijalnih ciljeva zasnovanih na cisto etnickoj ideologiji.

Medjutim jebe mi se za drzave, problem je rat i razaranje.
milojep milojep 21:21 04.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

Filip2412
Jugoslavija je ocigledno odgovarala samo nama.
Odgovorala nam je kako da ne, samo pod malim uslovom da Sloba bude novi Tito, da se promeni Ustav koji je bio skroz sranje i na nasu stetu, te da Slobica dobije 3 glasa i prejebava ostale republike. I naravno - da Slovenci slave Dan Mladosti sa sve stafetom a ne da se bune i prave zajebancije na tu temu.

Naravno, SLoba mali Tito bi u tom scenariju svima odredjivao da li da prave savez sa Rusijom ili EU/NATO ili da glume neko ludilo i prave se neutralni.

I zamisli to se drugima nije dopalo... ne znaju sta valja.

Dakle, realna Jugoslavija koja je postojala nije nam odgovarala i radili smo protiv nje sto jeste rusenje zemlje svidjalo se to nekome ili ne. Nase rukovodstvo videlo je raspad kao priliku za ostvarivanje teritorijalnih ciljeva zasnovanih na cisto etnickoj ideologiji.

Medjutim jebe mi se za drzave, problem je rat i razaranje.


Kad je rečeno 'nama' je odgovarrala Jugoslavija, mislilo se na običnog pripadnika srpske nacije koji je imao ljudskih interesa da ostane u okviru jedne države. Nije valjda upitno da su Srbi bili narod koji je imao procentualno najviše pripadnika van matične avnojevske republike? (crnogorce neću računati)
Kada se opet vraćamo na taj ustav kome svi ovde mašu kao nečemu extra bitnom.
Jeli to bio ustav Jugoslavije ili ustav republike Srbije? I što bi Slovencima recimo smetala promena ustava Srbije? Ali ono što me najviše fascinira je nekorišćenje logike kada si pomenuo 3 glasa koja je Sloba želeo! Samo ću ti postaviti pitanje šta misliš ko je prvi smislio tri glasa u ime jedne republike i zašto?Kako se to nisi zapitao?

Dalje kažeš da nam realna Jugoslavija nije odgovarala?! Šta je to realna Jugoslavija? Bratsvo i jedinstvo? Dalje povezuješ Slobu i etničku ideologiju?!! Zašto recimo nismo 'napali' Makedoniju? Mislim stvaaarnooo




hoochie coochie man hoochie coochie man 21:30 04.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

te da Slobica dobije 3 glasa i prejebava ostale republike.


A ne ne
Nisi u pravu, postojalo je još predloga.
Da se ukinu pokrajine pa bi tako Srbija imala samo jedan glas kao i ostali, ili da se i Hrvatskoj omogući ta privilegija sa više glasova tako što će se i tamo formirati pokrajine.
Nešto ti predlozi nisu naišli na odobravanje.

realna Jugoslavija koja je postojala nije nam odgovarala i radili smo protiv nje sto jeste rusenje zemlje


Zar je svako preuređenje rušenje?
Ili
Kako definišeš stav Slovenaca i Hrvata koji kažu, ili će da bude kako mi kažemo ili odlazimo.
To mi više liči na rušenje.

Srbija je pogrešila ne zato što je rušila Jugoslaviju, jer je nije rušila. Pogrešila je upravo zato što je nije rušila, što nije prva istupila iz nje.
Slovenija je tu nameru pokazivala vrlo jasno, Tuđman takođe, da je Srbija to postavila za temu, kako raz*ebati tu državetinu koju niko ne želi, mnogo bi veće šanse bile da se dogovore, moguće i bez ikakvog rata, a što se Srbije i Srba tiče sigurno bi daleko bolje prošli.

krkar krkar 22:05 04.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

Kako definišeš stav Slovenaca i Hrvata koji kažu, ili će da bude kako mi kažemo ili odlazimo.
To mi više liči na rušenje.


Staneš pred ogledalo pa ponoviš ovo. Pa vidiš liči li ti na istinu ili na još jedno (samo)podmetanje i još jednu laž (koliko drugih toliko i samoga sebe).

Dokle, majka mu stara? Pa nisi ti ova budala gore koja ponavlja napabirčene gluposti kao što majmun okreće ručku vergla. Ajd' što on tvrdi da svira nego ćeš sad još i ti, pametan čovek, to da potvrdiš???

Kad su krenule Slobine horde i kad su se Srbi od ljudi pretvorili prvo u rulju pa u stoku ni Slovenci ni Hrvati još nisu imali ni jedan zvanično formulisan zahtev za bilo kakvim drugačijim državnopravnim statusom. NI JEDAN!

U Hrvatskoj je pod veličinama kao što su bili Stanko Stojčević u partiji i Ivo Latin na čelu države vladala čuvena hrvatska šutnja a u Sloveniji je jedna mlada, pametna i hrabra ekipa probala dokle može da se rastegne SFRJ demokratija (ili preciznije dokle može da se održi njeno kontrolisano i dirigovano doziranje). I to je bilo sve.

A onda su se pojavili SANU, SPC i Udba i stvorili Slobodana Miloševića a onda svi zajedno Slovencima i Hrvatima prvo preduslove da stvore svoje države a kasnije i sve jaču želju.


milisav68 milisav68 22:05 04.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

Filip2412
I naravno - da Slovenci slave Dan Mladosti sa sve stafetom a ne da se bune i prave zajebancije na tu temu.

Naravno, SLoba mali Tito bi u tom scenariju svima odredjivao da li da prave savez sa Rusijom ili EU/NATO ili da glume neko ludilo i prave se neutralni.

Uh gde ti ode, stvari su mnogo prizemnije.

Slovenci pitali di su naši novci, a generali (zajedno sa SUBNOR-om) dreknuli u glas - vojna tajna.

E onda je usledio odgovor - kad je vojna tajna, malo ćemo da vam kakimo po štafeti i tekovinama revolucije.


Pa tako onda imaš podatak da je u Srbiji 2012. godine, prosečna vojna penzija 42.206 dinara, što je za 78% više nego prosečna penzija ostalih zaposlenih, i da je takvih lica bilo u februaru mesecu 65.906.
freehand freehand 22:11 04.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

Staneš pred ogledalo pa ponoviš ovo. Pa vidiš liči li ti na istinu ili na još jedno (samo)podmetanje i još jednu laž (koliko drugih toliko i samoga sebe).

A si mu ga skreso...





P.S. Inače - da, generalno to je to. Za one koji su zaboravili da se podsete i za one koji nikad čuli nisu da nešto nauče - valjalo bi pronaći polemiku Brane Miloševića i Dušana Mitevića. I "Vojka i Savla". I"Odjeka i reagovanja" sa samih početaka.
Filip2412 Filip2412 22:27 04.04.2014

Re: Dakle, zaključak:

milojep
Šta je to realna Jugoslavija?
To je ona koja je realno postojala - u realnosti. Dakle ne ona koju je mali Sloba zamisljao nego ona koja je vec postojala.

Dalje povezuješ Slobu i etničku ideologiju?!! Zašto recimo nismo 'napali' Makedoniju? Mislim stvaaarnooo
A ti i dalje mislis da smo artovali tamo gde su Srbi pukim slucajem?

hoochie coochie man
Slovenija je tu nameru pokazivala vrlo jasno, Tuđman takođe, da je Srbija to postavila za temu, kako raz*ebati tu državetinu koju niko ne želi, mnogo bi veće šanse bile da se dogovore, moguće i bez ikakvog rata, a što se Srbije i Srba tiče sigurno bi daleko bolje prošli.
Pa ovde se potpuno slazemo. Sloba je na silu hteo da zadrzi ostale republike a kad mu nije uspelo to onda je resio da delove opstalih republika zadrzi na silu. A da su i drugi pravili sranja to nije sporno. Ludilo je uzelo maha i onda se nije znalo ko sta radi, ali srpska strana je prigrabila najvise oruzja a i brojna je tako da... dok smo bili jaci pravda je bila na nasoj strani.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana