Muzika| Nostalgija| Planeta

Севастопольский Вальс

Vojislav Stojković RSS / 20.03.2014. u 01:32

Postoji li okupacija jedne države vojnom silom, nad drugom državom ili delom njene teritorije, a bez ispaljenog metka i bez žrtava? Naravno da postoji, ali samo u teoriji. Suština vojne misli jednog poznatog i vrlo starog kineskog teoretičara jeste primena «čiste moći», tako da se neprijatelj potčini bez borbe, «da se ne pokreće mehanika», kako je taj pre 25 vekova  pisao i govorio. U praksi takvi slučajevi su retki, ako ih uopšte ima. Tako, recimo, a primer je do bola svima nama poznat, da bi okupirli, a zatim i otcepili Kosovo i Metohiju od Srbije,19 zemlja članica NATO su ne samo pokrenuli, već i primenili  silnu "mehaniku". Do danas je ostala vojna tajna koliko je NATO avijacija imala borbenih letova nad SRJ i koliko je raketa i kasetnih bombi sa osiromašenim uranijom ispalila da bi slomila otpor jedne slabašne evropske državice i njene vojske. Broj civilnih i nedužnih žrtava, kako diljem Srbije, tako i Kosova, također je ostao nepoznat.  Eto tako su to radile države stare demokratije i njihovi liberalni predsednici Toni Bler i Bili Klinton. Naravno, ni njihove verne saveznike ne treba zaboraviti. 

Međutim, kad današnja Rusija i njen predsednik Putin, napadaju i okupiraju, oni to rade primenom "čiste moći", bez  žrtava i bez ispaljenog metka.

Reklo bi se da je Putin studiozno izučio Sun Cu Vu-a, a zatim primenio njegove teorijske postavke u okupaciji Krima. Međutim, to tako deluje samo na prvi pogled. 

Nije uopšte reč o okupaciji i nije bilo nikakve potrebe za primenom "mehanike", jer je Krim de facto oduvek bio deo Rusije. Doduše, jedno kraće vreme, de jure nije, ali samo zato što je jedan votkom i /ili prevelikom moći opijeni Ukrajinac 1954. g. odcepio Krim od Rusije i poklonio ga Ukrajini, tada jednoj od republika SSSR-a.

Sve ono što o vraćanju Krima u maticu zemlju govore Obama i marionete iz EU je  providno licemerje i običan bullshit. Normalan čovek mora da se upita: Kako ih posle agresije na SRJ, Irak, Libiju, Avganistan... nije sramota da pominju međunarodno pravo? 

................................

Ne bih ni jednu reč napisao o poslednjim događajima na Krimu, da mi se još kao dečaku nije u pamćene urezala jedna divna pesma, koju sam, ne znajući ruski, sam sebi preveo kao "Sevastopoljski most". Čim su u vestima počeli često pominjati Sevastopolj, setio sam se imena pevača - Georga Otsa.  Međutim, na YT pesme pod tim nazivom nije bilo, Ipak, brzo sam je pronašao pod pravim imenom -  "Севастопольский Вальс ".

Kad bolje razmislim, nije to bila okupacija ni Krima, ni Sevastopolja, bio je to valcer. 

U poslednjim vestima čitam da Putin planira da poveže Krim sa ostatkom Rusije i jednim mostom. Izgleda da, onomad, u prevodu i nisam  baš mnogo pogrešio. 

Uživajmo:

 

 

 

 

 



Komentari (227)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

kukusigameni kukusigameni 09:29 20.03.2014

Re: šizofrena pozicija srpskih nacionalista

freehand
Podržavaćemo Rusiju kada krši međunarodno pravo, a nećemo podržavati USA kada to isto radi. Zašto?

Ne, ti ćeš podržaćemo Amerikance dok kršeći sve zakone, svoje i međunarodne, uništava tvoju državu, a bićemo protiv Rusije šta god ona činila zato što je to moderno i evropski.
Simo, Simo...

Amerikance nismo podržali.
Au contraire, zaratili smo sa njima.
freehand freehand 09:36 20.03.2014

Re: šizofrena pozicija srpskih nacionalista

kukusigameni
freehand
Podržavaćemo Rusiju kada krši međunarodno pravo, a nećemo podržavati USA kada to isto radi. Zašto?

Ne, ti ćeš podržaćemo Amerikance dok kršeći sve zakone, svoje i međunarodne, uništava tvoju državu, a bićemo protiv Rusije šta god ona činila zato što je to moderno i evropski.
Simo, Simo...

Amerikance nismo podržali.
Au contraire, zaratili smo sa njima.

Ko je tebe pominjao?

kukusigameni kukusigameni 09:37 20.03.2014

Re: šizofrena pozicija srpskih nacionalista

freehand
kukusigameni
freehand
Podržavaćemo Rusiju kada krši međunarodno pravo, a nećemo podržavati USA kada to isto radi. Zašto?

Ne, ti ćeš podržaćemo Amerikance dok kršeći sve zakone, svoje i međunarodne, uništava tvoju državu, a bićemo protiv Rusije šta god ona činila zato što je to moderno i evropski.
Simo, Simo...

Amerikance nismo podržali.
Au contraire, zaratili smo sa njima.

Ko je tebe pominjao?


Učinilo mi se da je neko prozvao ekstremiste, pa rekoh, da nešto napišem.
cult cult 09:46 20.03.2014

Re: šizofrena pozicija srpskih nacionalista

Učinilo mi se da je neko prozvao ekstremiste, pa rekoh, da nešto napišem


evo, kao veliki ekstremista, da kažem da me živo zanima da li će i naša mudra Vlada Vučić-Rakić-Dićta u nastajanju krenuti stopama naših crnogorskih prijatelja i lupiti Rusiji sankcije.
freehand freehand 09:47 20.03.2014

Re: šizofrena pozicija srpskih nacionalista

evo, kao veliki ekstremista,


Ne očajavaj, taj cenzus je glupost.
Možda opet uđete kao nezavisni eksperti i lični izbor Dragog Vođe?


alselone alselone 10:02 20.03.2014

Re: šizofrena pozicija srpskih nacionalista

taj cenzus je glupost.


Sad vam je lako zezati se, a gace su se tresle pre par dana.
freehand freehand 10:04 20.03.2014

Re: šizofrena pozicija srpskih nacionalista

alselone
taj cenzus je glupost.


Sad vam je lako zezati se, a gace su se tresle pre par dana.

Opet Kursadžija...
A čija se to guzica belasa na prolećnom suncu?

cult cult 10:34 20.03.2014

Re: šizofrena pozicija srpskih nacionalista

Ne očajavaj, taj cenzus je glupost.


Da vam nije onog Čanka, vi, citroenci, biste bili u društvu s dinkićem.
Što se Beograda tiče, više od Tadića smo dobili na NBgd, Stari grad, Savski venac.

Ako si, nekim slučajem, ostao na staroj adresi, onda bih te podsetio da je vaš rezultat na nacionalnom nivou svega četiri procentna poena iznad Dosta je bilo.

alselone alselone 10:42 20.03.2014

Re: šizofrena pozicija srpskih nacionalista

Opet Kursadžija...


A čija se to guzica belasa na prolećnom suncu?



cult cult 10:42 20.03.2014

Re: šizofrena pozicija srpskih nacionalista

evo kako su DS i ona beda od BoTe prošli na nekim mestima:

Parlamentarni izbori Bg - Stari
SNS - 26,8%
SPS - 10,5%
DS - 18,5%
DSS - 9,5%
Dosta je bilo - 7,5%
NDS - 6,7%
LDP - 6,1%
Dveri - 4,6%


Parlamentari izbori Novi Sad
SNS - 46,2%
SPS - 10,0%
NDS - 8,8%
DS - 6,0%
Dosta je bilo - 5,3%
DSS - 4,9%
SRS - 3,3%
LDP - 2,8%
Dveri - 2,8%

Parlamentarni izbori Niš
SNS - 50,3%
SPS - 13,4%
NSD - 4,5%
Dveri - 4,4%
DSS - 3,8%
DS - 3,6%
LDP - 3,5%
Dosta je bilo - 3,2%
SRS - 2%

Parlamentarni izbori u Beogradu po opštinama - Dosta je bilo (1):
Stari Grad - 7.5%
Vračar - 7,2%
Savski venac - 6,5%
Novi Beograd - 5,5%
Zvezdara - 4,6%

Parlamentarni izbori u Beogradu po opštinama - Dosta je bilo (2):
Voždovac - 4,2%
Čukarica - 3,7%
Palilula -3,7%
Zemun - 3,4%
Rakovica - 3,3%
arianna arianna 10:49 20.03.2014

Re: šizofrena pozicija srpskih nacionalista

Opet Kursadžija...




Sledeći put - Brodvej<<<
freehand freehand 10:50 20.03.2014

Re: šizofrena pozicija srpskih nacionalista

cult
evo kako su DS i ona beda od BoTe prošli na nekim mestima:

Parlamentarni izbori Bg - Stari
SNS - 26,8%
SPS - 10,5%
DS - 18,5%
DSS - 9,5%
Dosta je bilo - 7,5%
NDS - 6,7%
LDP - 6,1%
Dveri - 4,6%


Parlamentari izbori Novi Sad
SNS - 46,2%
SPS - 10,0%
NDS - 8,8%
DS - 6,0%
Dosta je bilo - 5,3%
DSS - 4,9%
SRS - 3,3%
LDP - 2,8%
Dveri - 2,8%

Parlamentarni izbori Niš
SNS - 50,3%
SPS - 13,4%
NSD - 4,5%
Dveri - 4,4%
DSS - 3,8%
DS - 3,6%
LDP - 3,5%
Dosta je bilo - 3,2%
SRS - 2%

Parlamentarni izbori u Beogradu po opštinama - Dosta je bilo (1):
Stari Grad - 7.5%
Vračar - 7,2%
Savski venac - 6,5%
Novi Beograd - 5,5%
Zvezdara - 4,6%

Parlamentarni izbori u Beogradu po opštinama - Dosta je bilo (2):
Voždovac - 4,2%
Čukarica - 3,7%
Palilula -3,7%
Zemun - 3,4%
Rakovica - 3,3%

A lepo je Dragi vodža rekao - "Sinovi, sad niko nesme da vas dira jer ču ja da vas barnim i da mu pićku salomim, al morate malo i sami u fajt... jel jasno KrstićRaduloviču?! Aj sad - sklekovi, benč, zgibovi!"
A rezultati... Ja nisam agitovao ni za jednu stranku. Ni političara. Nikad.
Ali moram da te pitam: koliko poslanika imate?
I sa koliko je glasova u prethodnom izvlačenju Radulović bio ministar?
I otkud ti znaš na kojoj sam ja adresi?
I sa čime to ima veze?


cult cult 10:52 20.03.2014

Re: šizofrena pozicija srpskih nacionalista

Ja nisam agitovao ni za jednu stranku. Ni političara. Nikad

alselone alselone 10:56 20.03.2014

Re: šizofrena pozicija srpskih nacionalista

freehand freehand 10:59 20.03.2014

Re: šizofrena pozicija srpskih nacionalista

alselone

Saglasan?
Nego daj malo onog "pljuvanja" Vučića, baš sam se uželeo tvog jasnog stava, britkog jezika i oštrog pera!


alselone alselone 11:00 20.03.2014

Re: šizofrena pozicija srpskih nacionalista

svi su se uželeli tvog jasnog stava, britkog jezika i oštrog pera!


Koji svi?
freehand freehand 11:02 20.03.2014

Re: šizofrena pozicija srpskih nacionalista

alselone
svi su se uželeli tvog jasnog stava, britkog jezika i oštrog pera!


Koji svi?

Editovao. ali svakojako - mislim da kolege Restartovci uživaju u tvojim vatrenim govorima i "pljuvanju" Vučića. Možda im malo smetaju navodnici, doduše.
Nego, mani se tih sitnica, daj da čujemo šta ti najviše zameraš Vučiću sem smeđih čarapa na crnu cipelu?
alselone alselone 11:04 20.03.2014

Re: šizofrena pozicija srpskih nacionalista

freehand freehand 11:08 20.03.2014

Re: šizofrena pozicija srpskih nacionalista

alselone


E to. Dakle, prvo jedan kursadžijski vic, pa sličica - ajd sad neku mudrost sa Vikipedije. Da zaokružiš ciklus.

Ono o Vučiću sam se šalio, bre, ne boj se. ne moraš. Neće ni gari da se ljute, znaju i oni šta je to kad srce oće a dupe klokoće.
Glas ko doga, srce ko zeka.
alselone alselone 11:09 20.03.2014

Re: šizofrena pozicija srpskih nacionalista

Ma ne, nego sam stvarno zainteresovan da razgovaram na nacin da ti mene propitujes a ja odgovaram. Tako mos kodkuce.
freehand freehand 11:13 20.03.2014

Re: šizofrena pozicija srpskih nacionalista

alselone
Ma ne, nego sam stvarno zainteresovan da razgovaram na nacin da ti mene propitujes a ja odgovaram. Tako mos kodkuce.

Pa što se onda ubacuješ sa tupavium doskočicama u tuđ razgovor?
Inače - ja mogu kako hoću gde god hoću. Ne moram da se krijem iza sličica.
alselone alselone 11:16 20.03.2014

Re: šizofrena pozicija srpskih nacionalista

Pa što se onda ubacuješ sa tupavium doskočicama u tuđ razgovor?


Zezam te zato sto se primas. A i stavovi su ti zajebavabilni.
freehand freehand 11:29 20.03.2014

Re: šizofrena pozicija srpskih nacionalista

alselone
Pa što se onda ubacuješ sa tupavium doskočicama u tuđ razgovor?


Zezam te zato sto se primas. A i stavovi su ti zajebavabilni.

E super. Ajmo sad opet sličicu.
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:00 20.03.2014

Re: šizofrena pozicija srpskih nacionalista

cult
evo kako su DS i ona beda od BoTe prošli na nekim mestima...


Da li imas jos podataka, posebno o dijaspori, ili mozes da kazes koji je izvor?

Mnogo hvala :)
cult cult 16:48 20.03.2014

Re: šizofrena pozicija srpskih nacionalista

principessa_etrusca
cult
evo kako su DS i ona beda od BoTe prošli na nekim mestima...


Da li imas jos podataka, posebno o dijaspori, ili mozes da kazes koji je izvor?

Mnogo hvala :)


O dijaspori nemam.
Izvor: Saša Radulović, twitter.
mariopan mariopan 14:30 24.03.2014

Re: šizofrena pozicija srpskih nacionalista

, vi, citroenci

?

Šta imaš protiv citroenaca?
ivana23 ivana23 10:47 20.03.2014

***

Gospodine predsedniče! Dame i gospodo!

Putin želi da vojnim putem reši ukrajinsku krizu. On ne shvata da se svetski problemi ne mogu rešavati vojskom i oružjem. Baš naprotiv. Tako se ne mogu rešavati ni ruski problemi. Negovi stavovi i potezi su pogrešni.

Međutim, ti isti stavovi dominirali su i još dominiraju na Zapadu. To pokazuju primeri Jugoslavije, Avganistana, Iraka i Libije.

Konfrontaciju dva sistema zamenio je konflikt američkih i ruskih interesa. Hladni rat je završen. Međutim, ovi suprotstavljeni interesi poprimaju veoma slične karakteristike. SAD nameravaju da prošire svoj uticaj i zadrže postojeće interesne sfere. Isto važi i za Rusiju. Navešću nekoliko primera i za nju: Gruzija, Sirija, Ukrajina.

Kada osuđujemo Putinove poteze, moramo da shvatimo kako je uopšte došlo do konflikta. Biću krajnje otvoren: sve što je NATO mogao pogrešno da uradi, uradio je.

Počeću sa Gorbačovom. On je 1990. predložio izgradnju zajedničke evropske kuće, raspuštanje NATO-a i Varšavskog pakta i koncept „zajedničke bezbednosti“. NATO je odbio taj predlog. „Da, Varšavski pakt je istorija, ali NATO ostaje.“ Odjednom se NATO iz odbrambenog saveza pretvorio u intervencionistički.

Druga greška. Tokom pregovora o nemačkom ujedinjenju, američki ministar spoljnih poslova, nemački ministar spoljnih poslova Genscher, i ministri spoljnih poslova drugih zapadnih zemalja su obećali Gorbačovu da neće biti širenja NATO-a na istok. Prekršili smo ovo obećanje. Došlo je do njegovog nezadrživog širenja ka Rusiji.

Bivši američki ministar odbrane Robert Gates opisao je preuranjeni prijem istočnoevropskih država u NATO kao tešku grešku, a poziv Zapada Ukrajini da uđe u NATO kao ozbiljnu provokaciju.

Na kraju dolazi i odluka da se raketni štit NATO-a razmesti u Poljskoj i Češkoj. Ruska vlada je rekla: to ugrožava naše bezbednosne interese, mi to ne želimo. Međutim, Zapad je odlučio da ignoriše zabrinutost Rusije i nastavio je po starom. Uz to, NATO je tokom jugoslovenskih ratova nekoliko puta povredio međunarodno pravo. To je nedavno priznao i tadašnji kancelar Gerhard Schröder. Srbija nije napala neku drugu državu, niti smo imali odluku Saveta bezbednosti UN. Uprkos tome došlo je do bombardovanja, u kome je prvi put posle 1945. učestvovala i nemačka vojska. Stanovnicima Kosova je dopušteno da na referendumu odluče o odvajanju od Srbije.

Tada sam žestoko kritikovao povredu međunarodnog prava i rekao sam da se na Kosovu otvara Pandorina kutija, jer ako je Kosovu dozvoljeno pravo na samoopredeljenje, moraćete to isto pravo da priznate i drugima. Smejali ste se. Niste to ozbiljno shvatili, jer ste verovali da ste pobednici u hladnom ratu za koje ne važe više nikakva pravila. Reći ću vam samo da se Baskijci i Katalonci već duže vreme pitaju „zašto bismo ostali u Španiji, mogli bismo i mi da održimo referendum o nezavisnosti“. Naravno, sada su to isto pitanje postavili i stanovnici Krima.

Povredama međunarodnog prava stvara se običajno pravo kao novo pravo međunarodnih odnosa. Smatram da je secesija Krima suprotna međunarodnom pravu, baš kako što je to bio slučaj i sa Kosovom.

Međutim, očekivao sam da će se Putin pozvati na Kosovo, što je i uradio. Sada vi gospođo Merkel kažete: „Situacija je potpuno drugačija.“

Možda je to tačno. Ali izgleda da ne razumete da je povreda međunarodnog prava uvek povreda međunarodnog prava. Pitajte nekog sudiju da li je pljačka sa plemenitim motivima u poređenju sa pljačkom bez tih motiva i dalje pljačka. On će vam odgovoriti: „Da, to je i dalje pljačka.“

Nemački ministar odbrane Peter Struck objašnjavao je prilikom odlučivanja o intervenciji u Avganistanu da Nemačka mora da brani svoje interese na Hindukušu. Sada Putin kaže da Rusija mora da brani svoje interese na Krimu. Uzgred rečeno, Nemačka na Hindukušu nije imala flotu i udaljenija je od njega nego Rusija od Krima. Uprkos tome smatram da su oba ova objašnjenja pogrešna.

Međutim, jedno je tačno. Kada oni koji krše međunarodno pravo optužuju Rusiju, koja ga takođe krši, za njegovu povredu, nekako se to čini prilično jalovim i neubedljivim. To je nesporna činjenica.

Obama govori isto kao vi, gospođo Merkel, o suverenitetu i teritorijalnom integritetu država. Međutim, ovi principi su pogaženi u slučajevima Srbije, Iraka i Libije. Zapad je mislio da može da krši međunarodno pravo jer je Hladni rat završen. Grubo smo potcenili ruske i kineske interese. Rusiju pod Jeljcinom, koji je često bio mrtav pijan, nismo uzimali ozbiljno. Međutim, situacija se promenila. Kasno ste se setili da se pozivate na principe međunarodnog prava nastale tokom Hladnog rata. Želeo bih da oni ponovo važe, ali da važe za sve! Nema drugog rešenja.

Došlo je do nesuglasica između EU i Rusije oko Ukrajine. Obe strane su vodile sopstvenu politiku. Predsednik Evrpske komisije Barroso je rekao: „Ili carinska unija sa Rusijom ili ugovor sa nama!“ On nije rekao „oboje“, već „ili-ili!“ Putin je uzvratio: „Ili ugovor sa EU ili sa nama!“ Obe strane su počinile kobnu grešku.

Niko od evropskih ministara spoljnih poslova nije ni pokušao da razgovara sa ruskom vladom i da primi k znanju opravdane ruske bezbednosne interese. Rusija strahuje da će uslediti još bliži odnosi EU i NATO-a sa Ukrajinom i oseća se potpuno opkoljenom. EU i NATO su ignorisale istoriju Rusije i Ukrajine. Nikada nisu shvatili značaj Krima za Rusiju.

Ukrajinsko društvo je duboko podeljeno. Ni to nismo uzeli u obzir. Ova podela je došla do izražaja u Drugom svetskom ratu, a primetna je i danas. Istočna Ukrajina teži Rusiji, a zapadna Evropi. U Ukrajini u ovom trentuku nažalost ne postoji nijedna politička ličnost koja bi mogla da predstavlja oba dela ovog društva.

Ali zato postoje Savet Evrope i Organizacija za evropsku bezbednost i saradnju. Mada smo i njih u poslednje vreme prilično zanemarili. Donacije ovim organizacijama ste stalno smanjivali, misleći da one više nisu važne. Međutim, one su jedine evropske organizacije čiji su članovi i Rusija i Ukrajina. Zato moramo ponovo da ih ojačamo, pre svega finansijski, i ne bi trebalo da razmišljamo o isključivanju Rusije jer je to potpuno besmisleno.

Svi smo bili svedoci zaoštravanja situacije na Majdanu, snajpera i poginulih. Kruže različite glasine. U takvim situacijama se često prikriva istina. Zato predlažemo osnivanje međunarodne istražne komisije. Mi, ali pre svega građani Ukrajine, imamo pravo da saznamo šta se tamo zaista dogodilo i ko je za to odgovoran.

Na Majdanu smo imali demokratske snage, ali i fašiste. Zapad se mešao direktno i indirektno. Onda su ministar spoljnih poslova Nemačke Steinmeier, francuski i poljski ministri spoljnih poslova zaključili sporazum sa Janukovičem i opozicijom. Sada gospodin Steinmeier kaže da je Janukovič svojim begom ovaj ugovor učinio ništavnim. To nije tačno. Ljudi na Majdanu su velikom većinom odbili postignuti sporazum.

Janukovič je napustio Kijev tek posle tog događaja. Onda se parlament sastao i smenio ga sa 72,88 odsto glasova. Ustav propisuje većinu od 75 odsto. Sada ljudi iz nemačke vlade kažu: „Da, ali kada je revolucija niko ni ne očekuje da se strogo pridržavate ustava. Par procenata više ili manje.“ A sada se i Putin poziva na istu stvar: „Ne postoji ustavna većina za smenu.“ Uz to, glasanje u parlamentu su nadzirali naoružani ljudi. To nije naročito demokratski. Referendum na Krimu će takođe nadzirati naoružani ljudi. Ni to nije demokratski.

Zanimljivo je što kancelarka tvrdi da je referendum na Krimu zabranjen prema ukrajinskom Ustavu. Ali kada taj Ustav važi? To nije bio slučaj prilikom smene predsednika, a sada bi trebalo da ga primenimo na referendum na Krimu. Morate da se odlučite. Da li ukrajinski Ustav prihvatate u celosti ili samo neke njegove delove koji vam odgovaraju?

Ukrajina je dobila novu vladu. Barack Obama, EU i Nemačka su je odmah priznali. Gospođo Merkel! Zamenik premijera, ministri odbrane, poljoprivrede, životne sredine, državni tužilac, to su sve fašisti. Šef saveta za nacionalnu bezbednost je jedan od osnivača fašistiške partije Svoboda. Fašisti su dobili važne funkcije i dominiraju bezbednosnim aparatom. Da li su fašisti ikada u istoriji čovečanstva dobrovoljno predali vlast koju su već jednom osvojili?

Barem je nemačka vlada trebalo da odredi crvenu liniju, naročito imajući u vidu našu istoriju.

Kada je Hajderov FPÖ ušao u austrijsku vladu, EU je zapretila sankcijama. Međutim, reakcija je izostala kada je reč o fašistima u Ukrajini. Svoboda ima bliske kontakte sa nemačkim NPD-om (Nemačka nacional-demokratska partija) i drugim nacističkim partijama u Evropi. Predsednik ove partije Oleg Tjagnibok izjavio je, citiram: „Uzmite oružje, borite se protiv ruskih krmača, nemačkih i jevrejskih svinja i drugog korova.“ Kraj citata. Došlo je do napada na Jevreje i na levičare. Ali nemačka vlada i dalje ćuti i razgovara sa ovim ljudima iz Svobode. To je skandal.

Sada ste se odlučili za uvođenje sankcija, „ako nemamo drugog izbora“, kako to vi kažete. Time nećete impresionirati Putina, već ćete samo dodatno zaoštriti situaciju. Kissinger, bivši američki ministar spoljnih poslova, u pravu je kada kaže da sankcije nisu strategija, već znak njenog nepostojanja. To važi i za sve veći broj vojnih letova iznad Poljske i baltičkih država. Čemu sve to?

Blokirani su računi Janukoviča i njegovih saradnika, jer se na njima nalazi pronevereni državni novac. Moje pitanje je sledeće: pa zar to niste znali ranije? Drugo pitanje: zašto samo njihovi računi? Šta je s milijardama u vlasništvu oligarha? Zašto su sve odluke tako jednostrane?

Moramo biti svesni da postoji samo jedan put za izlazak iz ove krize. To je put diplomatije.

Prvo. Zapad mora da uvaži legitime ruske bezbednosne interese, što je prepoznao i američki ministar spoljnih poslova John Kerry. Moramo da nađemo rešenje za Krim, koje će odgovarati i Ukrajini i Rusiji i nama. Rusiji se moraju pružiti garancije da Ukrajina neće postati član NATO-a.

Drugo. U Ukrajini mora da otpočne proces pomirenja i razumevanja između istoka i zapada, možda kroz model federalne ili konfederalne države ili sa dva predsednika.

Ono što zameram SAD i EU je to što nikada nisu ni pokušali da postignu neki dogovor sa Rusijom. To mora da se promeni.

Bezbednost u Evropi ne može da postoji bez Rusije ili uprkos njoj, već samo kroz obostranu saradnju. Kada se jednog dana ova kriza završi, nadajmo se da će njena najveća posledica biti ta što će sve strane ubuduće poštovati međunarodno pravo.

Hvala vam.


Gregor Gysi, predsednik Die Linkea u Bundestagu i vođa opozicije.

DIE LINKE, 13.03.2014.


Snimak govora u Bundestagu
alselone alselone 10:55 20.03.2014

Re: ***

Gregor Gysi, predsednik Die Linkea u Bundestagu i vođa opozicije.


Strasan govor!
cult cult 11:07 20.03.2014

Re: ***


Odličan tekst.
kukusigameni kukusigameni 11:11 20.03.2014

Re: ***

Ekstremno dobar govor.
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:36 20.03.2014

Re: ***

nadajmo se da će njena najveća posledica biti ta što će sve strane ubuduće poštovati međunarodno pravo.


In medias res.
oskar-z-wild oskar-z-wild 11:56 20.03.2014

Re: ***

Interesantno je da ovaj Nemac nije usamljen u svom viđenju. Bivši američki ambasado u Sovjetskom Savezu je izneo slično:

Jack F. Matlock Jr., ambassador to the U.S.S.R. from 1987 to 1991, is the author of “Reagan and Gorbachev: How the Cold War Ended.”

"The U.S. has treated Russia like a loser since the end of the Cold War."
By Jack F. Matlock Jr., Published: March 14 - the washington post

WHO IS THE BULLY?
expolicajac expolicajac 12:59 20.03.2014

Re: ***

alselone

cult

kukusigameni

Jelica Greganović

Kako ste smeli pre nego što se free oglasi da dajete svoje komentare. Sram vas bilo, stidite se, ne poštujete takvu blogoveličinu.
apacherosepeacock apacherosepeacock 16:01 20.03.2014

Re: ***

Bezbednost u Evropi ne može da postoji bez Rusije ili uprkos njoj, već samo kroz obostranu saradnju. Kada se jednog dana ova kriza završi, nadajmo se da će njena najveća posledica biti ta što će sve strane ubuduće poštovati međunarodno pravo.

Hvala vam.


I ja cu da stavim na govor, ali postovanje medjunarodnog prava ce da bude malo morgen.

'Počeću sa Gorbačovom. On je 1990. predložio izgradnju zajedničke evropske kuće, raspuštanje NATO-a i Varšavskog pakta i koncept „zajedničke bezbednosti“. NATO je odbio taj predlog. „Da, Varšavski pakt je istorija, ali NATO ostaje.“ Odjednom se NATO iz odbrambenog saveza pretvorio u intervencionistički'.

Znaci jedna strana ne odustaje ni pod razno a vidimo i drugu stranu sada (ponovo) na istom putu.





freehand freehand 16:12 20.03.2014

Re: ***

expolicajac
alselone

cult

kukusigameni

Jelica Greganović

Kako ste smeli pre nego što se free oglasi da dajete svoje komentare. Sram vas bilo, stidite se, ne poštujete takvu blogoveličinu.

To si ti nešto pametno rekao iz pandurskog priručnika za pričanje viceva, pa si pao od smeha?
Kraja Kraja 17:31 20.03.2014

...tek kad sam ...

...video da nema fleke na glavi, shvatio sam da nije gorbacov...
expolicajac expolicajac 18:05 20.03.2014

Re: ***

To si ti nešto pametno rekao iz pandurskog priručnika za pričanje viceva, pa si pao od smeha?

Ja se pored tebe i tvojih napada na svakog blogera slato ismejem. Odavno takvu koncentraciju gluposti sabijenu u tako malom prostoru, koja se krije iza avatara freehand, nisam sreo.
freehand freehand 19:04 20.03.2014

Re: ***

koja se krije iza avatara freehand

Freehand nije avatar.
mariopan mariopan 14:41 24.03.2014

Re: ***

ivana23
Gregor Gysi, predsednik Die Linkea u Bundestagu i vođa opozicije.

Odličan govor.
Da li su ga čuli gdetreba?
kukusigameni kukusigameni 11:19 20.03.2014

kad smo već kod rata

Na slovo, na slovo T. Bukvar iz 1974. godine

dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 11:23 20.03.2014

Re: kad smo već kod rata


HA i Stojanova teta... Rodna ravnoporavnost, nego mahanje i ratovanje
cult cult 11:25 20.03.2014

Re: kad smo već kod rata

i ovo je dobar tekst
tyson tyson 14:18 20.03.2014

Re: kad smo već kod rata

Pa zar u bukvaru takva greška!

Pravilno je: "Sa Titom su ratovali i Ristin tata i Stojanova teta".

Nije ni čudo što je onoliki svet koji je iz takvih bukvara učio i dan-danas nepismen.


princi princi 15:42 20.03.2014

Re: kad smo već kod rata

kukusigameni
Na slovo, na slovo T. Bukvar iz 1974. godine


Ovo je fenomenalno! Jbt, verska sekta, nije ni čudo što se toliko kunu u njega. Pogledaj boje, slike... K'o onaj Džim Džons iz Gvajane. Sine, Tile da je danas živ ne bi nacija bila na bendžosima, to bi meth direktno u mozak stavljali, odmah, da se ne gubi vreme.
Kraja Kraja 17:36 20.03.2014

...nas...

...bukvar iz vremena kad je tito bio jak k'o crna zemlja, nije imao nista slicno...
...a dupeuvlakaca je uvek bilo...
G r o f G r o f 21:36 20.03.2014

Re: kad smo već kod rata

princi
kukusigameni
Na slovo, na slovo T. Bukvar iz 1974. godine


Ovo je fenomenalno! Jbt, verska sekta, nije ni čudo što se toliko kunu u njega. Pogledaj boje, slike... K'o onaj Džim Džons iz Gvajane. Sine, Tile da je danas živ ne bi nacija bila na bendžosima, to bi meth direktno u mozak stavljali, odmah, da se ne gubi vreme.


Čudan mi ovaj bukvar sa slovom T na pedesetdrugoj stranici ali neka bude.ovaj noviji je kao pametniji, nigde verske sekte.




alselone alselone 07:54 21.03.2014

Re: kad smo već kod rata

Čudan mi ovaj bukvar sa slovom T na pedesetdrugoj stranici


Koliko puta vama funkcionalno nepismenima treba ponoviti da to nije bukvar? Ako nije 50 puta napisano na blogu, nije ni jednom.
tyson tyson 13:15 20.03.2014

Geografija

Broj civilnih i nedužnih žrtava, kako diljem Srbije, tako i Kosova, također je ostao nepoznat.

Pa Kosovo je Srbija.


tyson tyson 13:18 20.03.2014

Okupacija

Postoji li okupacija jedne države vojnom silom, nad drugom državom ili delom njene teritorije, a bez ispaljenog metka i bez žrtava? Naravno da postoji, ali samo u teoriji.

A i neće biti da ovo potoji samo u teoriji.

Nedavna praksa postoji i to baš sa Sovjetskim savezom: okupacija baltičkih država 1940. godine, ili ulazak u Bugarsku posle jednodnevnog "rata" bez ispaljenog metka 1944. godine.

Isto tako i nemačka okupacija Čehoslovačke 1938/39, i Danske 1940. godine.

Sila boga ne moli, jebiga.


predatortz predatortz 13:20 20.03.2014

Re: Okupacija

Sila boga ne moli, jebiga.


Moraš li da psuješ?

Edit:

Kad već mora da bude ratova, najbolji su ti 'bez ispaljenog metka'.
oskar-z-wild oskar-z-wild 13:24 20.03.2014

Što se tiče teme

Forbidden Knowledge TV
Daily Videos from the Edges of Science


Ukraine-Crimea Update, US Will Self-Destruct in Near Future: Dmitry Orlov
"All Russia Really Wants with the United States
is that it Keep Out of World Affairs and
Tend to Itself, Which it is in Dire Need of Doing."



PS. što se tiče zavisnosti NATO vojske od snabdevanja kroz Rusiju, to se menja. Pregledaj na googlemaps, grad i luku Gwadar, Balochistan - grade Kinezi.
tyson tyson 13:25 20.03.2014

Ура!

Evo ti i muzička podloga:




rade.radumilo rade.radumilo 13:41 20.03.2014

Kada pomisliš

da za tebe važe ista prava kao i za nekog drugog...

Filip2412 Filip2412 16:54 20.03.2014

...

treba jos dodati da je za nekoga Okupacija za drugoga Oslobodjenje, zavisi odakle se posmatra

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:59 20.03.2014

Re: ...

Naravno. Okupacija je iz ugla nove profašističke ukrajinske vlasti i onih koji su je instalirali (SAD i EU), a oslobođenje je za Ruse na Krimu.
Filip2412 Filip2412 19:23 20.03.2014

Re: ...

Vojislav Stojković
Naravno. Okupacija je iz ugla nove profašističke ukrajinske vlasti i onih koji su je instalirali (SAD i EU), a oslobođenje je za Ruse na Krimu.
a neki antifasisti oslobadnjanje proslavljaju spaljivanjem ukrajinskih knjiga u staroj dobroj antifasistickoj tradiciji


i onih koji su je instalirali
ovde isto zavisi od ugla gledanja, kad nasi instaliraju onda je narodna volja a kad neprijatelji instaliraju onda je svjecka zavera cije vatikana[i][/i]
ivana23 ivana23 19:21 20.03.2014

***




20.03.2014.
Kosovo's secession demonstrated that international law is only as applicable as the force used to back it. But with Crimea now free on the wings of that precedent, the West cries foul. Why does the Western world fail to recognize parallels between Kosovo and Crimea? Is it a case of double standards or the result of decades of adversarial EU and NATO policies towards Russia? Oksana is joined by former Australian Prime Minister Malcolm Fraser to canvass these issues.

Filip2412 Filip2412 19:24 20.03.2014

Re: ***

Why does the Western world fail to recognize parallels between Kosovo and Crimea?
dobro je sto Rusija prepoznaje paralele izmedju Kosova i Krima?! da, kad bi se salili

interesantno je da svako pravi paralele samo u svoju korist
freehand freehand 19:31 20.03.2014

Re: ***

Filip2412
Why does the Western world fail to recognize parallels between Kosovo and Crimea?
dobro je sto Rusija prepoznaje paralele izmedju Kosova i Krima?! da, kad bi se salili

interesantno je da svako pravi paralele samo u svoju korist

A ti si složan sa onima koji prave parelele u čiju korist?
Filip2412 Filip2412 19:51 20.03.2014

Re: ***

A ti si složan sa onima koji prave parelele u čiju korist?

Nisam slozan, samo posmatram. U svakom slucaju mislim da je gnusna budalastina tvrditi kako neki Ukrajinci nece sa Rusijom zato jer ih je nalozila snajka cija. Dok su bili pod Rusijom imali su mnogo gadna isklustva i oni odavno zele da se udalje.

Naravno sada nemaju nikakve argumente, samo cekaju da Putin uzme koliko smatra da mu pripada. Sve to uz narodnu volju i demokracko glasanje koje ide od 100% u parlamentu do 95% na referendumu koji ruski vojnici nadgledaju iz tenkova, da ne bude kradje i da sve bude po propisu.
freehand freehand 20:08 20.03.2014

Re: ***

Sve to uz narodnu volju i demokracko glasanje koje ide od 100% u parlamentu do 95% na referendumu

Pričaš o Kosovu? Ili Foklandima?
ivana23 ivana23 20:24 20.03.2014

Re: ***

Sve to uz narodnu volju i demokracko glasanje koje ide od 100% u parlamentu do 95% na referendumu koji ruski vojnici nadgledaju iz tenkova, da ne bude kradje i da sve bude po propisu.


Filip2412 Filip2412 20:54 20.03.2014

Re: ***

ivana23
slike...


dakle impresivnih 100% glasova u parlamentu i 95% na referendumu se dokazuju sa slikama :)

evo i nekih drugih slika sa Krima, malo starijeg datuma, spaljivanje ukrajinskih knjiga:

jasno je da Krim Ukrajina ne moze da zadrzi jer nemaju lojalno stanovnistvo, ne moras to da mi dokazujes cvecem i mitraljezima... i mitinzima gde svako ima zastavu iste boje i dimenzija ko da su im delili na cosku ispred trga

ivana23 ivana23 21:23 20.03.2014

Re: ***

Nisu spaljivane ukrajinske knjige, vec fotokopije udzbenika istorije.

Nisam ucila Ruski, ali mogu da razumem sledece:


...Они не хотят мириться с такой отредактированной историей страны, где извращены события Великой Отечественной войны и пособники фашистов называются национальными героями".

... присвоившего звание Героев Украины Степану Бандере и Роману Шухевичу, до празднований 65-летия Победы в Великой Отечественной войне

LINK
Filip2412 Filip2412 21:24 20.03.2014

Re: ***

Nisu spaljivane ukrajinske knjige, vec fotokopije udzbenika istorije.
cije istorije, novozelandskih Maora?
freehand freehand 21:26 20.03.2014

Re: ***

Filip2412
Nisu spaljivane ukrajinske knjige, vec fotokopije udzbenika istorije.
cije istorije, novozelandskih Maora?

E, Filipe, ajd ti idi u kolo da trupaš malo
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:36 20.03.2014

Hladni rat ponovo

Nema sumnje da je s dominacijom jedine super sile gotovo i da je hladni rat ponovo na svetskoj političkoj sceni. Vraćanje Krima u sastav Rusije, uz otvoreneo protivljenje SAD i saveznika iz EU, to najbolje potvrđuje. Evo i Duma uvodi sankcije SAD, kao recipročan odgovor na uvedene sankcije Rusiji.

Mnogi su slavili kraj hladnog rata posle raspada SSSR-a, ali da li je svet postao lepše i mirnije mesto za život? Nažalost, nije. Hladni rat je zamenjen "vrućim" ratovima i vojnim intervencijama SAD uz sasluženje vernih saveznika.
Dakle, da vidimo šta smo sve imali:

Libija je bila prvo poprište incidenta 1989. Sledile su Panama, Kolumbija, Bolivija i Peru, područja tzv. Rata protiv droge, i sprečavanje puča na Filipinima. Februara 1990. u akciji hapšenja panamskog generala Norijege poginulo je oko 200 civila. Iste te godine specijalne snage deluju u Liberiji i Saudi Arabiji, gde im je zadatak zaštita režima. Prvi zalivski rat počinje 1991.
Irački rat produžava se do 1996, pa onda do 2003. i Drugog zalivskog rata.

U jugoslovenskom građanskom ratu Amerikanci učestvuju od 1992. do 1996 pod firmom humanitarnog prisustva, a usput NATO bombarduje bosanske Srbe(1995).
Istovremeno: Kuvajt, Irak (1992–2003), Somalija (1992–1995), Makedonija – u koju jula 1993. šalju 350 (kasnije još 200) vojnika za "uspostavljanje stabilnosti na području bivše Jugoslavije". Slede Haiti (1994–1995), Liberija (1996), Centralnoafrička Republika... Albanija 1997. – evakuacija službenika američke vlade i građana, Kongo i Gabon, Sijera Leone, Kambodža... Uvek je reč o bezbednosti američkih građana.
U Iraku 1998. radi Pustinjska lisica, britansko-američka operacija bombardovanja. Gvineja Bisao, Senegal, Kenija i Tanzanija, Avganistan i Sudan – bombardovanje sumnjivih terorističkih logora i navodne fabrike hemijskog oružja. Liberija, Istočni Timor (1999–2001).
I Srbija, 1999.
Poslednje godine XX veka: Sijera Leone, Jemen, Istočni Timor, Kina, rat u Avganistanu "protiv terorista Al Kaide i talibana koji ih podržavaju".
U Jemenu i Pakistanu – i gde god još može – u upotrebu se uvode bespilotne letelice za likvidaciju američkih neprijatelja. Vežbaju i sa Filipincima, evakuišu iz Obale Slonovače. Pa, opet, rat u Iraku (od 2003). "Iračka sloboda" je kodni naziv nečega što bi trebalo da je "razoružavanje Iraka za mir, stabilnost i bezbednost, kako u Iraku tako i u SAD". Oni to ozbiljno.
U međuvremenu: Drugi liberijski građanski rat (2003), Gruzija i Džibuti u koje se šalju borbene i snage za podršku kako bi poboljšale njihove "antiterorističke sposobnosti"; Haiti (2004), Kenija, Etiopija, Jemen i Eritreja, spasavanje američkih građana u libanskom ratu Izraela i Hezbolaha, u Somaliji (2007) američka avijacija bombarduje ono što smatra Al Kaidom i islamističkim borcima; Gruziji pomažu u humanitarnoj pomoći – transportujući gruzijske vojnike iz Iraka za borbe u Južnoj Osetiji.
A onda počinje humanitarni rat protiv humanitarne katastrofe u Libiji. izvor

Čini se da je, ipak, bolje voditi hladne, nego prave ratove.
Filip2412 Filip2412 20:03 20.03.2014

Re: Hladni rat ponovo

Vojislav Stojković
Mnogi su slavili kraj hladnog rata posle raspada SSSR-a, ali da li je svet postao lepše i mirnije mesto za život? Nažalost, nije.
za svet ne znam.... ali sve istocnoevropske zemlje slave dan kada su se iscupale iz sovjetske okupacije i mnogo im je bolje sada, treba da si bas na teskim drogama pa da ne vidis tu prostu cinjenicu
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:12 20.03.2014

Re: Hladni rat ponovo

Ne znam da li si bio u Srbiji za vreme onih 77 dana besomučnog bombardovanja, a ako jesi i ako ti je bilo bolje, onda nisu droge u pitanju, već nešto mnogo ozbiljnije. Naravno, treba pitati i sve one kojji su preživeli donošenje demokratije i ljudskih prava na američkim raketama i bombama, a o poginulim da i ne govorim.
hajkula1 hajkula1 20:25 20.03.2014

Re: Hladni rat ponovo

Filip2412
Vojislav Stojković
Mnogi su slavili kraj hladnog rata posle raspada SSSR-a, ali da li je svet postao lepše i mirnije mesto za život? Nažalost, nije.
za svet ne znam.... ali sve istocnoevropske zemlje slave dan kada su se iscupale iz sovjetske okupacije i mnogo im je bolje sada, treba da si bas na teskim drogama pa da ne vidis tu prostu cinjenicu



Pa, ne znam baš. Doduše, sada ima mobilnih telefona, kompjutera što pre nisu imali...
Postojeći boljitak je vezan za tehnološki napredak a ne za izlazak iz Varšavskog pakta, odnosno SSSR. Mnogi kažu da im je pre bilo bolje. Tako da...
Filip2412 Filip2412 20:32 20.03.2014

Re: Hladni rat ponovo

hajkula1
Mnogi kažu da im je pre bilo bolje.
ma de mnogi, vrlo malo , zanemarljiv broj zapravo
ivana23 ivana23 20:32 20.03.2014

Re: Hladni rat ponovo

Hladni rat je zamenjen "vrućim" ratovima i vojnim intervencijama SAD uz sasluženje vernih saveznika.
Dakle, da vidimo šta smo sve imali:


freehand freehand 20:34 20.03.2014

Re: Hladni rat ponovo

ivana23
Hladni rat je zamenjen "vrućim" ratovima i vojnim intervencijama SAD uz sasluženje vernih saveznika.
Dakle, da vidimo šta smo sve imali:



Sa tim što je lista nekompletna bez droniranja koje ide svakodnevno u nekim delovima sveta. Koji, naravno, nisu u granicama SAD..
Filip2412 Filip2412 20:42 20.03.2014

Re: Hladni rat ponovo

Vojislav Stojković
Ne znam da li si bio u Srbiji za vreme onih 77 dana besomučnog bombardovanja, a ako jesi i ako ti je bilo bolje, onda nisu droge u pitanju, već nešto mnogo ozbiljnije. Naravno, treba pitati i sve one kojji su preživeli donošenje demokratije i ljudskih prava na američkim raketama i bombama, a o poginulim da i ne govorim.
Cemu sad ovo , ja sam samo rekao da sve istocnoevropske zemlje koje su bile u sastavu SSSR zive danas mnogo bolje i ne pada im pamet da prave savez sa Rusijom a mnoge su i dostigle standard zapadne evrope u ekonomskom smislu. A vecina misli da im NATO pakt sluzi samo jednom: da osigura i pruzi zastitu od ruskog uticaja inace hvala bogu nikome se ne mili da bude u NATO tek tako.

Bio sam u Srbiji za vreme Slobe i drago mi je da je to vreme proslo. Drago mi je da se niko vise iz vlasti ne kurci protiv NATO.

Bombardovanje je posebna tema. Ako ti smatras da zbog toga treba biti vecito protiv Zapada a u savezu sa Rusijom, onda uredu, sto uopste razgovaramo ajde samo da nastavimo sa navijanjem ko za zvezdu ko za partizan pa ko jace galami taj je u pravu i gotova stvar.

SIguran sam da ima Muslimana koji misle da sa Srbijom treba biti veciti neprijatelj zbog Srebrenice, ili Albanaca koji misle da je Srbija jedva docekala bombardovanje da pocisti Albance. Raznih emocija ima na temu bombardovanja na balkanu i razlikuju se u zavisnosti od toga sta se desilo posle.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 21:42 20.03.2014

Re: Hladni rat ponovo

Filip2412
Bombardovanje je posebna tema. Ako ti smatras da zbog toga treba biti vecito protiv Zapada a u savezu sa Rusijom, onda uredu,

Da SAD nisu bile jedina supersila, odnosno da je Rusija 1999.g. bila jaka kao danas, do bombardovanja Srbije ne bi ni došlo. Također, ne bi bilo ni 10% vojnih intervencija SAD diljem planete.
Eto, to smatram.
jkt2010 jkt2010 07:39 21.03.2014

Re: Hladni rat ponovo

Filip2412
Cemu sad ovo , ja sam samo rekao da sve istocnoevropske zemlje koje su bile u sastavu SSSR zive danas mnogo bolje

Isto to vazi i za Rusiju samo sto ti nemas pojma jer si Rusa video samo na TV (kako ga glumi Serbedzija).

Kako objasnjavas ovo:

Putin naredio veće penzije na Krimu
Moskva -- Ruski predsednik Vladimir Putin naložio je Ministarstvu rada da što je pre moguće povise penzije za stanovnike Krima i dovedu ih na nivo penzija u Rusiji.


Da li znas da bi i srpske plate i penzije morali da podizu da dostignu ruski prosek?

Zato nas i nece za guberniju ..
011-495 011-495 19:38 20.03.2014

Aikido

se zove tehnika koja je upotrebljena u slucaju Krima.
Previse su se zaigrali SAD i vazali u kafani, jutro doslo i treznjenje ali kasno je. Ko se tetovirao pijan ostace tetoviran a pare majstor ne vraca. Nije ovo Las Vegas pa da ima brzo vencanje i jos brzi razvod.
Filip2412 Filip2412 19:58 20.03.2014

Re: Aikido

011-495
vazali
Ljudi bi i sa crnim djavolom samo da se oslobode Moskve, i s obzirom na istoriju treba ih razumeti. To sto ti mislis da su su zbog toga vazali je notorna glupost.
011-495 011-495 00:31 21.03.2014

Re: Aikido

Filip2412
011-495
vazali
Ljudi bi i sa crnim djavolom samo da se oslobode Moskve, i s obzirom na istoriju treba ih razumeti. To sto ti mislis da su su zbog toga vazali je notorna glupost.


Pod vazalima sam mislio na staru zapadnu Evropu, novi o kojima ti brines su roblje. To sto ti mislis da znas sta sam ja mislio pokazuje mali koeficijent iskoriscenosti urodjene inteligencije. Radi na sebi dete pa ces se i zvati covekom.
tyson tyson 21:09 21.03.2014

Re: Aikido

Ljudi bi i sa crnim djavolom samo da se oslobode Moskve, i s obzirom na istoriju treba ih razumeti. To sto ti mislis da su su zbog toga vazali je notorna glupost.

Ti si dečko opasan rasista.


ciracirafm ciracirafm 20:10 20.03.2014

Pitanje za domacina bloga

Od kada je to Rusija maticna drzava poluostrva Krim?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:20 20.03.2014

Re: Pitanje za domacina bloga

Krim je bio deo Rusije od rusko-turskih ratova 1768—1774 g, kada je oslobođen, pa do 1954.g. kada ga je Hruščov protivustavno pripoio Ukrajini, tada sovjetskoj republici.
Filip2412 Filip2412 20:35 20.03.2014

Re: Pitanje za domacina bloga

Krim je bio deo Rusije od rusko-turskih ratova 1768—1774 g, kada je oslobođen, pa do 1954.g. kada ga je Hruščov protivustavno pripoio Ukrajini, tada sovjetskoj republici.
besmilsen argument

Vojvodina je bila u sastavu Madjarske pa sta?

Stanovnistvo Krima je vecinski Rusko i to je to, bas kao sto je stanovnistvo na Kosovu vecinski Albansko. To je ono sto odlucuje i naravno cinjenica da Rusija vojno nema nikakvu prepreku da uzme sta god misli da joj pripada u tom delu sveta...
freehand freehand 20:40 20.03.2014

Re: Pitanje za domacina bloga

Vojvodina je bila u sastavu Madjarske pa sta?

Volim kad Filip počne da šamara argumentima na koje je nemoguće suvislo odgovoriti.

Inače, Filpe - "rusko" i "albansko" se piše malim početnim slovom.
Filip2412 Filip2412 20:48 20.03.2014

Re: Pitanje za domacina bloga

Volim kad Filip počne da šamara argumentima na koje je nemoguće suvislo odgovoriti.
znam da volis i da si pun ljubavi, to ti se cesto vidi u nacinu na koji komentarises, velika i mala slova znam kako se i gde pisu i na srpskom i na engleskom i na nemackom

pravopis ne sledim uvek, niti cu ubuduce a ti me ispravljaj ako ti ne dosadi

Argumenti tipa tu teritoriju je nekada posedovao ovaj ili onaj sluze nacionalistima svih zemalja za dokazivanje pravednosti osvajanja i potpuno su besmisleni. Sluze uglavnom da se legalizuje nasilno prekrajanje granica. naravno da je nemoguce suvislo odgovoriti na taj argument jer se nema sta odgovoriti.
shkval shkval 20:59 20.03.2014

Re: Pitanje za domacina bloga

"када умреш, није тешко теби него онима око тебе..."

е исто је тако када је неко глуп & тврдоглав :)
Filip2412 Filip2412 21:05 20.03.2014

Re: Pitanje za domacina bloga

shkval
"када умреш, није тешко теби него онима око тебе..."

е исто је тако када је неко глуп & тврдоглав :)
otkud znas da si glup?
shkval shkval 21:15 20.03.2014

Re: Pitanje za domacina bloga

хајде, не било ти заповеђено, још једаред прочитај шта сам ја написао, али немој да журиш, него макар два пута, полако, па се преслишај :)
написао сам "неко"...
значи, треба да ме питаш "откуд знаш да је неко глуп?", капираш?
:)
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:26 20.03.2014

Re: Pitanje za domacina bloga

besmilsen argument


A jel smislen onaj koji si sam naveo, da ljudi sa Krima ne žele da budu deo Ukrajine, tj da nisu lojalni Ukrajini?

Bre Filipe ti sam sebi protivrečiš u uzaludnim pokušajima da napadaš Rusiju u ovoj situaciji.

Ne može se nikavim argumentima osporavati ruska strana u ovom sukobu osim argumentima suvereniteta država.

A pošto su taj argument upravo Ameri pogazili i učinili ga nevažnim ostaje nam samo logika.
Logika nalaže da je volja naroda jedino validna kad je već pravo pogaženo.
Volja naroda potpomognuta silom.
Albanci su tu volju iskazali i imali su silu uz sebe, Amere.
Rusi sa Krima su takođe pokazali volju i takođe imaju silu uz sebe, Rusiju.
Razlike nema.

To što bi ti voleo da se samo Američka sila poštuje, ili da samo ona postoji, jbg, i ja bih svašta voleo ali nije uvak onako kako bih ja voleo.

Može tebi da bude žao što je Rusija sila, ali je sila.
Filip2412 Filip2412 21:31 20.03.2014

Re: Pitanje za domacina bloga

A jel smislen onaj koji si sam naveo, da ljudi sa Krima ne žele da budu deo Ukrajine, tj da nisu lojalni Ukrajini?

ja sam to sam rekao vise puta gore, naravno DA

u principu slazem se sa svime sto si reko ovde i sam sam to gore reako

ono sto mene nervira je idijoti koji Ukrajince sto zele da se odvoje i nista nemaju sa Moskvom nazivaju vazalima i cija placenicima i slicne gluposti. Zelja za nezavisnoscu od Rusije je jaka i autenticna i nema veze sa EU/USA. Oni se samo nadaju da im EU moze u tome pomoci, imaju prava da traze podrsku sa strane jer ih Rusija gnjavi deceniajma i ne vidim nista neprirodno u tome sto traze saveznike u borbi protiv ruske dominacije.

I ono sto je interesntno a vreme ce pokazati je da osim Rusije u ovom konfliktu niko drugi nece uportebljavati silu. Tako da je ta galama o NATO angazovanju cista propaganda iz Moskve, tako za sada izgleda a verujem da ce tako i ostati.

EDIT:
A sto sam primetio da glasanje 100% u parlamentu i 95% na Krimu uz tenkove koji paze glasacke kutije nije bas pokazatelj slobode to vise odaje inteligenciju i senzibilitet ruske birokratije koja ocigledno ne ume da zamaze oci javnosti kada direktivama sprovodi demokratiju nego sto je bitno za ishod referenduma i glasanja.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:56 20.03.2014

Re: Pitanje za domacina bloga

I ono sto je interesntno a vreme ce pokazati je da osim Rusije u ovom konfliktu niko drugi nece uportebljavati silu


Šta misliš što?
Nije da se ti drugi gade upotrebe sile, naprotiv, to imje omiljen hobi-
Ali nije baš jednostavno protiv Rusije upotrebiti silu.

Ai ta Ruska upotreba sile na Krimu je tek dečija igra u odnosu na načine na koje ovi drugi silu upotreblajvaju tamo gde smeju.

Ne znam stvarno šta većina Ukrajinaca misli, načelno sam za to da im se omogući da sprovedu to što žele, ali

Ako po nekome treba pljuvati onda to sigurno nisu Rusi nego upravo "zapad" koji je uništio međunarodno pravo i sve sveo na golu silu.
Ne zbog Rusije, ne brinem se ja za njih, lako će oni sa onolikim bogatstvima, za nas male se brinem.
Sad kad prava nema ostaje nam da se priklanjamo nekom jakom, a niko jak neće nas štititi zato što je mnogo plemenit nego zato što mu to moramo nekako platiti.
Poštovanje prava nam je moglo pomoći ali Ameri su to pravo odjebali.
freehand freehand 22:02 20.03.2014

Re: Pitanje za domacina bloga

na Krimu uz tenkove koji paze glasacke kutije

Jel ima neki snimak toga? Tenkova kako gaze glasačke kutije?

I kakve jebene veze ima ruska birokratija sa Krimom?
kukusigameni kukusigameni 22:13 20.03.2014

Re: Pitanje za domacina bloga

Evo, jedan mali prilog istoriji Krima.

On May 29, 1944, Commissar of Internal Affairs of the Soviet Union, Lavrentiy Beria, introduce a specious report to Joseph Stalin, "Armenians live in various parts of the peninsula. An Armenian committee, established by Germans, actively cooperates with Nazi Germany and is carrying out anti-Soviet [acts]." Later on, he suggested to deport all Bulgarians, Greeks and Armenians from Crimea. On June 2, 1944, he signed Directorate 5984, titled "The Deportation of German satellites - Bulgars, Greeks and Armenians from Crimea".
blogov_kolac blogov_kolac 22:53 20.03.2014

Re: Pitanje za domacina bloga

Vojislav Stojković
Krim je bio deo Rusije od rusko-turskih ratova 1768—1774 g, kada je oslobođen, pa do 1954.g. kada ga je Hruščov protivustavno pripoio Ukrajini, tada sovjetskoj republici.

A od koga je to oslobodjen ako nije tajna?
Od Krimskih Tatara koji su u momentu "oslobodjenja" činili 90% stanovništva?

Geostrateški položaj ovog poluostrva nije sporan, pa zato sa stanovišta kako se u XVIII veku svetska politika vodila, nije toliko sporna ni ta ruska aneksija... ali koristiti izraz oslobodjenje je krajnje neumesan cinizam, makar zbog onoga što je oslobodjene snašlo u novoj državi. Još za vreme carske Rusije bili su svedeni na trećinu stanovništva, a pod Staljinom su u jednom trenutku potpuno proterani sa svojih "vekovnih ognjišta", i ovi Krimski Tatari što danas tamo žive su ustvari iskljušivo povratnici iz zadnjih četvrt veka.
freehand freehand 22:57 20.03.2014

Re: Pitanje za domacina bloga

blogov_kolac
Vojislav Stojković
Krim je bio deo Rusije od rusko-turskih ratova 1768—1774 g, kada je oslobođen, pa do 1954.g. kada ga je Hruščov protivustavno pripoio Ukrajini, tada sovjetskoj republici.

A od koga je to oslobodjen ako nije tajna?
Od Krimskih Tatara koji su u momentu "oslobodjenja" činili 90% stanovništva?

Geostrateški položaj ovog poluostrva nije sporan, pa zato sa stanovišta kako se u XVIII veku svetska politika vodila, nije toliko sporna ni ta ruska aneksija... ali koristiti izraz oslobodjenje je krajnje neumesan cinizam, makar zbog onoga što je oslobodjene snašlo u novoj državi. Još za vreme carske Rusije bili su svedeni na trećinu stanovništva, a pod Staljinom su u jednom trenutku potpuno proterani sa svojih "vekovnih ognjišta", i ovi Krimski Tatari što danas tamo žive su ustvari iskljušivo povratnici iz zadnjih četvrt veka.

To se sve zna po Trećem tatarskom frontu koji je oslobađao Krim a i Beograd, što znači da mi treba krimskim Tatrima da budemo večno zahvalni i da ne smemo reč da zucnemo protiv njih, Nemaca i Amerikanaca? Zašto - zato! Ok.

Ajde sad begaj, saće Apostata i opet će da ti lupa klempe pred svom decom.
apostata apostata 23:07 20.03.2014

Re: Pitanje za domacina bloga

Vojislav Stojković
Krim je bio deo Rusije od rusko-turskih ratova 1768—1774 g, kada je oslobođen, pa do 1954.g. kada ga je Hruščov protivustavno pripoio Ukrajini, tada sovjetskoj republici.


Filip2412 Filip2412 23:38 20.03.2014

Re: Pitanje za domacina bloga

hoochie coochie man
Ali nije baš jednostavno protiv Rusije upotrebiti silu.
ali je zato vrlo jednostavno upotrebiti silu protiv Ukrajine, kurciti se nad slabijim ahhhhh zaboravio sam - i Amerika to radi, ondak u redu
Filip2412 Filip2412 23:40 20.03.2014

Re: Pitanje za domacina bloga

freehand

Jel ima neki snimak toga? Tenkova kako gaze glasačke kutije?
???? jel si ti spavao zadnja tri meseca u pecini?

Glasanje je obavljeno pod vojnom okupacijom, svako normalan ko bi glasao PROTIV je bio uzdrzan. Uostalom mislim da PROTIV nije ni bila opcija na listicu nego samo da li ste za nezavisnost ili za pripajanje Rusiji.
Filip2412 Filip2412 23:52 20.03.2014

Re: Pitanje za domacina bloga

blogov_kolac
ali koristiti izraz oslobodjenje je krajnje neumesan cinizam, makar zbog onoga što je oslobodjene snašlo u novoj državi
Da. A preko toga Ukrajince kojih je 7 moliona pobijeno dok je Moskva upravljala njima sada ovde nazivaju slugama zapada zato sto nece sa Rusijom... dakle gomila gnusnih lazi i gluposti.

Ja razumem da u ovom trenutku Rusija i niko drugi ne moze upravljati Krimom jer sada su tu naseljeni Rusi i imaju vecinu, nisu lojalni Kijevu, Ukrajina nema vojsku.... teritorije kako bude samo nek je bez mnogo mrtvih ali kakv ton i omalovazavanje i navijanje od strane autora bloga i sledbenika.... tesko je da se cita bez mucnine
freehand freehand 23:56 20.03.2014

Re: Pitanje za domacina bloga

jel si ti spavao zadnja tri meseca u pecini?

Koja tri meseca?
Referendum na Krimu je održan pre par dana. Ti pominješ tenkove koji gaze glkasačke kutije. Ja nigde nisam video ni jedan tenk. Zato pitam da li postoji snimak.
A očigledno nemaš pojma ni o tehnici referenduma ni o referendumskom izjašnjavanju. No i to je sssvim u skladu sa opštom slikom.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana