Kultura| Mediji| Politika| Umetnost

otrov

AlexDunja RSS / 19.03.2014. u 19:41

otrovan, zlonameran tekst,
izvučen iz samo jedne pogrešno protumačene rečenice.
bilo je toga, kad je kurir razvlačio biljanu srbljanović
ili mirjanu karanović.

ali odavno ne u politici, i odavno ne ovako brutalno.

evo vam link



Komentari (194)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Obren Markov Obren Markov 19:50 19.03.2014

Direktno...

...iz sveta mržnje.

Ipak, nemojte zaboraviti da je Qrir od pre par dana nacionalno dobro. Pa i Политика mora tome da se prilagodi.
AlexDunja AlexDunja 19:52 19.03.2014

Re: Direktno...

pa nije baš od samo pre par dana... traje to
Obren Markov Obren Markov 19:58 19.03.2014

Re: Direktno...

pa nije baš od samo pre par dana... traje to


istina... usfalila mi reč zvanično
libkonz libkonz 20:01 19.03.2014

Re: Direktno...

Da je u poslednjih dvadeset i kusur godina bilo više ljudi kao što je Miki Manojlović, Srbi bi i dalje živeli na Kosovu.
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:10 19.03.2014

Re: Direktno...

Da je u poslednjih dvadeset i kusur godina bilo više ljudi kao što je Miki Manojlović, Srbi bi i dalje živeli na Kosovu.

I to na obe strane su im falili.
Potpisujem.
AlexDunja AlexDunja 20:18 19.03.2014

Re: Direktno...


I to na obe strane su im falili.

to posebno
milojep milojep 20:52 19.03.2014

Re: Direktno...

libkonz
Da je u poslednjih dvadeset i kusur godina bilo više ljudi kao što je Miki Manojlović, Srbi bi i dalje živeli na Kosovu.


Konstatacija je možda i tačna! Ali ono što nije rečeno je da Miki Manojlović nema šta da traži u Prištini. Ne zato što je Srbin već zato što je čovek. Jer u nazovi 'državi' u kojoj ljudi dan dans žive iza bodljikave žice u koje kakvim enklavama i portama manastira i gde se pod pratnjom dugih cevi ide na zadušnice u obilazak porušenih grobalja, normalan čovek nema šta da traži! Da meni u komšiluku žive žicom opasane komšije Albanci poslednje do čega bi mi bilo je da idem da gledam Envera Petrovcija u pozorištu u komšiluku. A uveren sam da u analogiji Petrovci nikada ne bi došao u Beograd da igra predstavu.

p.s. plus za tekst u politici
AlexDunja AlexDunja 20:55 19.03.2014

Re: Direktno...

Ali ono što nije rečeno je da Miki Manojlović nema šta da traži u Prištini.

kako nije rečeno? pa samo to je i rečeno u tekstu
kukusigameni kukusigameni 21:01 19.03.2014

Re: Direktno...

milojep
Ali ono što nije rečeno je da Miki Manojlović nema šta da traži u Prištini. Ne zato što je Srbin već zato što je čovek.

Valjda po tebi, samo životinje i biljke imaju nešto da traže na Kosovu.
milojep milojep 21:01 19.03.2014

Re: Direktno...

AlexDunja
Ali ono što nije rečeno je da Miki Manojlović nema šta da traži u Prištini.

kako nije rečeno? pa samo to je i rečeno u tekstu


Mislio sam na likonz-ov komentar a ne na tekst iz Politike!
milojep milojep 21:03 19.03.2014

Re: Direktno...

kukusigameni
milojep
Ali ono što nije rečeno je da Miki Manojlović nema šta da traži u Prištini. Ne zato što je Srbin već zato što je čovek.

Valjda po tebi, samo životinje i biljke imaju nešto da traže na Kosovu.


Ne pametuj, nego prokomentariši društvo u kome se oklopnim vozilom ide na zadušnice! I to da te deca ne bi kamenovala!?
kukusigameni kukusigameni 21:05 19.03.2014

Re: Direktno...

milojep
kukusigameni
milojep
Ali ono što nije rečeno je da Miki Manojlović nema šta da traži u Prištini. Ne zato što je Srbin već zato što je čovek.

Valjda po tebi, samo životinje i biljke imaju nešto da traže na Kosovu.


Ne pametuj, nego prokomentariši društvo u kome se oklopnim vozilom ide na zadušnice!


Ti će mi kažeš šta ću da komentarišem? Čibe bre.
milojep milojep 21:06 19.03.2014

Re: Direktno...

kukusigameni
milojep
kukusigameni
milojep
Ali ono što nije rečeno je da Miki Manojlović nema šta da traži u Prištini. Ne zato što je Srbin već zato što je čovek.

Valjda po tebi, samo životinje i biljke imaju nešto da traže na Kosovu.


Ne pametuj, nego prokomentariši društvo u kome se oklopnim vozilom ide na zadušnice!


Ti će mi kažeš šta ću da komentarišem? Čibe bre.


A ti ćeš da komentarišeš šta ja mislim. Iš živino
Colin_bgd Colin_bgd 21:08 19.03.2014

Re: Direktno...

milojep


Ne pametuj, nego prokomentariši društvo u kome se oklopnim vozilom ide na zadušnice!

Nista ni bolje ni gore nego drustvo u kome ne moze grupa istopolnih osoba da se proseta knezmihajlovom ulicom drzeci se za ruke i guzu...

Nije uopste problem da se kritikuju Albanci i drzava/"drzava" (nepotrebno precrtati) Kosovo, nego je porazavajuce kada vidim kako je uvrezeno misljenje da smo "mi" nesto kao bolji od "njih"...
AlexDunja AlexDunja 21:10 19.03.2014

Re: Direktno...

milojep
kukusigameni
milojep
kukusigameni
milojep
Ali ono što nije rečeno je da Miki Manojlović nema šta da traži u Prištini. Ne zato što je Srbin već zato što je čovek.

Valjda po tebi, samo životinje i biljke imaju nešto da traže na Kosovu.


Ne pametuj, nego prokomentariši društvo u kome se oklopnim vozilom ide na zadušnice!


Ti će mi kažeš šta ću da komentarišem? Čibe bre.


A ti ćeš da komentarišeš šta ja mislim. Iš živino

izvini, milojep, ti si prvi počeo. ovako neće moći,
ili razgovaraj, ili češ ovde biti primoran da odustaneš
freehand freehand 21:11 19.03.2014

Re: Direktno...

Nista ni bolje ni gore nego drustvo u kome ne moze grupa istopolnih osoba da se proseta knezmihajlovom ulicom drzeci se za ruke i guzu...

Da, to je to.
Odličnu si paralelu našao.
grmfrm grmfrm 21:12 19.03.2014

Re: Direktno...


Nije uopste problem da se kritikuju Albanci i drzava/"drzava" (nepotrebno precrtati) Kosovo, nego je porazavajuce kada vidim kako je uvrezeno misljenje da smo "mi" nesto kao bolji od "njih"...


Mani taj liberalizam projektovan sa zapada to mi smo svi isti to ti je jedan big bullshit.
milojep milojep 21:13 19.03.2014

Re: Direktno...

Colin_bgd
milojep


Ne pametuj, nego prokomentariši društvo u kome se oklopnim vozilom ide na zadušnice!

Nista ni bolje ni gore nego drustvo u kome ne moze grupa istopolnih osoba da se proseta knezmihajlovom ulicom drzeci se za ruke i guzu...

Nije uopste problem da se kritikuju Albanci i drzava/"drzava" (nepotrebno precrtati) Kosovo, nego je porazavajuce kada vidim kako je uvrezeno misljenje da smo "mi" nesto kao bolji od "njih"...


Vidi skoro pa sam siguran da ni u Prištini ne bi išlo sa istopolnim osobama. A kod nas se ne ide na zadušnice sa dugim cevima. Pa smo , barem, eto za tu sitnicu bolji! Slažeš li se?
milojep milojep 21:15 19.03.2014

Re: Direktno...

grmfrm

Nije uopste problem da se kritikuju Albanci i drzava/"drzava" (nepotrebno precrtati) Kosovo, nego je porazavajuce kada vidim kako je uvrezeno misljenje da smo "mi" nesto kao bolji od "njih"...


Mani taj liberalizam projektovan sa zapada to mi smo svi isti to ti je jedan big bullshit.


Zaboravio si da je pojedincima uvek slađi tuđi 'bullshit'.
Bili Piton Bili Piton 21:16 19.03.2014

Re: Direktno...

Colin_bgd

Nista ni bolje ni gore nego drustvo u kome ne moze grupa istopolnih osoba da se proseta knezmihajlovom ulicom drzeci se za ruke i guzu...



Sad si najebo.
Colin_bgd Colin_bgd 21:22 19.03.2014

Re: Direktno...

milojep
Colin_bgd
milojep


Ne pametuj, nego prokomentariši društvo u kome se oklopnim vozilom ide na zadušnice!

Nista ni bolje ni gore nego drustvo u kome ne moze grupa istopolnih osoba da se proseta knezmihajlovom ulicom drzeci se za ruke i guzu...

Nije uopste problem da se kritikuju Albanci i drzava/"drzava" (nepotrebno precrtati) Kosovo, nego je porazavajuce kada vidim kako je uvrezeno misljenje da smo "mi" nesto kao bolji od "njih"...


Vidi skoro pa sam siguran da ni u Prištini ne bi išlo sa istopolnim osobama. A kod nas se ne ide na zadušnice sa dugim cevima. Pa smo , barem, eto za tu sitnicu bolji! Slažeš li se?

Svi ljudi na ovoj planeti su isti... Ja cak mislim i da si ti isti kao i svi Albanci (i Srbi, i tajlandjani, amerikanci, poljaci, nigerijci...), i to uprkos ovim glupostima koje pises, jer mislim da ti nije namera da nam pokazes i dokazes drugacije...
freehand freehand 21:24 19.03.2014

Re: Direktno...

Bili Piton
Colin_bgd

Nista ni bolje ni gore nego drustvo u kome ne moze grupa istopolnih osoba da se proseta knezmihajlovom ulicom drzeci se za ruke i guzu...



Sad si najebo.

Daj bre, Bili... Koliko mašte ili bezobrazluka treba za takvo poređenje?
Colin_bgd Colin_bgd 21:25 19.03.2014

Re: Direktno...

grmfrm

Nije uopste problem da se kritikuju Albanci i drzava/"drzava" (nepotrebno precrtati) Kosovo, nego je porazavajuce kada vidim kako je uvrezeno misljenje da smo "mi" nesto kao bolji od "njih"...


Mani taj liberalizam projektovan sa zapada to mi smo svi isti to ti je jedan big bullshit.

Pa i ti si isti (kao i ja), kao i ti Albanci, isti si, u dlaku, kao i svi Albanci sa Kosova, svi do jednog, i tu ti licni bes nista, na zalost, ne moze da pomogne ili promeni...
milojep milojep 21:26 19.03.2014

Re: Direktno...

AlexDunja
milojep
kukusigameni
milojep
kukusigameni
milojep
Ali ono što nije rečeno je da Miki Manojlović nema šta da traži u Prištini. Ne zato što je Srbin već zato što je čovek.

Valjda po tebi, samo životinje i biljke imaju nešto da traže na Kosovu.


Ne pametuj, nego prokomentariši društvo u kome se oklopnim vozilom ide na zadušnice!


Ti će mi kažeš šta ću da komentarišem? Čibe bre.


A ti ćeš da komentarišeš šta ja mislim. Iš živino

izvini, milojep, ti si prvi počeo. ovako neće moći,
ili razgovaraj, ili češ ovde biti primoran da odustaneš


Gde sam ja prvi počeo? Jer meni prvom spočitana glupost uz reč čibe kao džukeli a samo zato što se persona osetila uvređenom na 'nepametuj'?!
I ti meni sada pretiš banovanjem?




hoochie coochie man hoochie coochie man 21:30 19.03.2014

Re: Direktno...

Pa i ti si isti (kao i ja), kao i ti Albanci, isti si, u dlaku, kao i svi Albanci sa Kosova, svi do jednog,


Nisu svi isti, ja sam lepši od njih.

Coline, lepo napišeš, ljudi, lupio sam glupost poredeći gej paradu i zadušnice u oklopnim vozilima, a ne da ovako besmisleno pokušavaš da prebaciš priču o tome da li su svi ljudi isti.

Možda su ljudi isti ali država Srbija i država Kosovo nisu iste. Srbija je mnooogo bolja država od te monstrum države Kosovo.
To ne uočiti znači biti slep ili biti glup.
milojep milojep 21:32 19.03.2014

Re: Direktno...

Svi ljudi na ovoj planeti su isti... Ja cak mislim i da si ti isti kao i svi Albanci (i Srbi, i tajlandjani, amerikanci, poljaci, nigerijci...), i to uprkos ovim glupostima koje pises, jer mislim da ti nije namera da nam pokazes i dokazes drugacije...


Da li si ti svestan koliko si gluposti napisao u samo u ovom pasusu!
A vrhunac je da smo svi isti!? Kako, imamo dve noge i jdni i drugi, jednu glavu?
Pretpostavljam da i sebe izjednačavaš sa svim albancima pa i Mikija Manojlovića. Hoćeš li mi dokazati tu jednakost između Manojlovića i recimo nekog koje uzimao organe živim ljudima? Ili recimo između Envera Petrovcija i nekog Srbina iz Škorpiona recimo.
Bili Piton Bili Piton 21:36 19.03.2014

Re: Direktno...

freehand


Daj bre, Bili... Koliko mašte ili bezobrazluka treba za takvo poređenje?


Poredjenje jeste kreativno, ali meni lično se pre čini smelim nego bezobraznim.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:39 19.03.2014

Re: Direktno...

ama ljudi...
ne veruje se ženi koja puši drinu bez filtera i ne raspravlja se sa čovekom koji sluša plavi orkestar.

inače, tekst u politici je više nego na mestu.
Colin_bgd Colin_bgd 21:41 19.03.2014

Re: Direktno...

Hoćeš li mi dokazati tu jednakost između Manojlovića i recimo nekog koje uzimao organe živim ljudima? Ili recimo između Envera Petrovcija i nekog Srbina iz Škorpiona recimo.

Pa ti si hriscanski nastrojen, ne ja, nemoj ocekivati da ti ja objasnjavam i sta ti u stvari mislis...
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:46 19.03.2014

Re: Direktno...

Hoćeš li mi dokazati tu jednakost između Manojlovića i recimo nekog koje uzimao organe živim ljudima

Tema ti izmiče i to boli.

Jedan glumac, koji je sasvim slučajno Srbin , danas glumi u Prištini.
Moguće da je napravio neki lapsus ili je pogrešno protumačen ... iskreno, zabole me.
Tu nema loših stvari on samo ide da radi,hajde malo da se fokusiramo na tu temu.
Da li jedan čovek treba ili ne treba na osnovu jedne rečenice da bude izručen na stub srama?

Colin_bgd Colin_bgd 21:48 19.03.2014

Re: Direktno...

Coline, lepo napišeš, ljudi, lupio sam glupost poredeći gej paradu i zadušnice u oklopnim vozilima...

U oba slucaja drustvo kroz drzavu vrsi diskriminaciju i teror nad nekom grupom samo zato sto misli/oseca/zeli nesto drugacije nego vecina...

Sta ko misli o meni i mojoj bezobrazno-kreativnoj izjavi, iskreno me zabole, u svom izvoristu te dve pojave (odnos prema paradi ovde, i zadusnicama onde) su identicne, sad sto je jedna izrasla samo u (nadajmo se) benigni mladez, a druga u razulareni kancer, to jeste za diskusiju, ali jednu malo drugaciju...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:50 19.03.2014

Re: Direktno...

stefan.hauzer
Hoćeš li mi dokazati tu jednakost između Manojlovića i recimo nekog koje uzimao organe živim ljudima

Tema ti izmiče i to boli.

Jedan glumac, koji je sasvim slučajno Srbin , danas glumi u Prištini.
Moguće da je napravio neki lapsus ili je pogrešno protumačen ... iskreno, zabole me.
Tu nema loših stvari on samo ide da radi,hajde malo da se fokusiramo na tu temu.
Da li jedan čovek treba ili ne treba na osnovu jedne rečenice da bude izručen na stub srama?



a da li je ovo baš izručenje na stub srama?
Bili Piton Bili Piton 21:51 19.03.2014

Re: Direktno...

stefan.hauzer

Da li jedan čovek treba ili ne treba na osnovu jedne rečenice da bude izručen na stub srama?



Mislim ipak da su osnovni uzrok ovako žestokim strastima današnji nemili dogadjaji u Pariskoj 13.
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:57 19.03.2014

Re: Direktno...

a da li je ovo baš izručenje na stub srama?

Ne znam,meni deluje da jeste. Uvek sam mrzeo to izvlačenje iz konteksta jedne rečenice,bez uvida u kompletan tekst,
tj. nemam pojma kako je izgledao kompletan intervju Mikija Manojlovića,ali znam da kod nas postoji ona izreka; nismo se videli sto godina:)
milojep milojep 22:04 19.03.2014

Re: Direktno...

vrabac_u_steni
stefan.hauzer
Hoćeš li mi dokazati tu jednakost između Manojlovića i recimo nekog koje uzimao organe živim ljudima

Tema ti izmiče i to boli.

Jedan glumac, koji je sasvim slučajno Srbin , danas glumi u Prištini.
Moguće da je napravio neki lapsus ili je pogrešno protumačen ... iskreno, zabole me.
Tu nema loših stvari on samo ide da radi,hajde malo da se fokusiramo na tu temu.
Da li jedan čovek treba ili ne treba na osnovu jedne rečenice da bude izručen na stub srama?



a da li je ovo baš izručenje na stub srama?



Da i to zbog jedne rečenice surovo izvučene iz konteksta! Strašno
milojep milojep 22:05 19.03.2014

Re: Direktno...

stefan.hauzer
Hoćeš li mi dokazati tu jednakost između Manojlovića i recimo nekog koje uzimao organe živim ljudima

Tema ti izmiče i to boli.

Jedan glumac, koji je sasvim slučajno Srbin , danas glumi u Prištini.
Moguće da je napravio neki lapsus ili je pogrešno protumačen ... iskreno, zabole me.
Tu nema loših stvari on samo ide da radi,hajde malo da se fokusiramo na tu temu.
Da li jedan čovek treba ili ne treba na osnovu jedne rečenice da bude izručen na stub srama?



Molim te da odgovoriš Colinu. On je izjednačavao a ne ja! Pročitaj celu prepisku.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:07 19.03.2014

Re: Direktno...

stefan.hauzer
a da li je ovo baš izručenje na stub srama?

Ne znam,meni deluje da jeste.


Meni ne deluje, mislim da gađa pravo u suštinu, zato nam se ovaj blogeraj toliko i uzjogunio. Manojlović je tu u suštini krajnje sporedan, tako reči collateral damage.
Colin_bgd Colin_bgd 22:08 19.03.2014

Re: Direktno...

milojep
stefan.hauzer
Hoćeš li mi dokazati tu jednakost između Manojlovića i recimo nekog koje uzimao organe živim ljudima

Tema ti izmiče i to boli.

Jedan glumac, koji je sasvim slučajno Srbin , danas glumi u Prištini.
Moguće da je napravio neki lapsus ili je pogrešno protumačen ... iskreno, zabole me.
Tu nema loših stvari on samo ide da radi,hajde malo da se fokusiramo na tu temu.
Da li jedan čovek treba ili ne treba na osnovu jedne rečenice da bude izručen na stub srama?



Molim te da odgovoriš Colinu. On je izjednačavao a ne ja! Pročitaj celu prepisku.

Moze da mi odgovori, nema problema, ali molim i ja tebe da procitas ponovo i ti celu prepisku i to malo pazljivije sta sam ja napisao, jer je sve vrlo precizno objasnjeno...
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:11 19.03.2014

Re: Direktno...

Molim te da odgovoriš Colinu.

:)

Rado ,ali se bojim da me ne nabode jer sam cigan,a još i nisam izdao vojvodu - pa rekoh da ne izazivam. Ti si bio lakša meta,u ovom slučaju.



alselone alselone 22:11 19.03.2014

Re: Direktno...

,ali se bojim da me ne nabode


Ne boj se njega, on je emotivac.
Colin_bgd Colin_bgd 22:19 19.03.2014

Re: Direktno...

alselone
,ali se bojim da me ne nabode


Ne boj se njega, on je emotivac.

stefan.hauzer stefan.hauzer 22:23 19.03.2014

Re: Direktno...

a znam Koline,da sad nije frka.
Mančester vodi protiv Olimijakosa,sada je lako.

Frka je bila pre trećeg gola
Colin_bgd Colin_bgd 22:34 19.03.2014

Re: Direktno...

Mančester vodi protiv Olimijakosa,sada je lako.

Pogresni Manchester... a i nije igrao Scepovic za Grke, tako da je United imao lak posao...
loader loader 00:11 20.03.2014

Re: Direktno...

Da li Manojlovićev boravak tamo posmatrati u kontekstu stvaranja umetničkog dela?
Ili to posmatrati kao politički angažman?



Ako je stvaranje umetničkog dela, sve rasprave o nacionalizmima su tu suvišne.

Obrni okreni, činjenica je da to skoro niko neće posmatrati kao umetnost, već, u nekoj svojoj interpretaciji, kao ne-slučajan odlazak baš na mesto gde se to, i uz najbolju želju, ne može gledati (samo) kao umetnički komad.

Ako to posmatramo kao politički angažman, onda nema umetničkog dela, već korišćenja umetničke forme radi političkog angažovanja (šta god deklarativno izjavljivali akteri). Jedno s drugim ne ide. Ili ili. E, sad, ako jeste politički angažman, onda to aktivira sva moguća sporna pitanja koja se inače aktiviraju kad se pomene kosovsko-metohijski problem, što znači da bilo kakvi parcijalni zaključci imaju samo lični karakter, ili eventualno predstavljaju jednu od navijačkih političkih opcija - nikako relevantnu samoupitnost i analitiku. Sa jedne strane činjenica da se oklopnim vozilima dovoze starice da obiđu grobove, kao i neka stotina hiljada srpskih građana kojih tamo iz nekog razloga više nema, a sa druge strane neosporna potreba da se ide ka nekoj vrsti pomirenja i suživota. Odmah će neko priupitati - Pa, zar mirenje treba da bude takvo da preko pobijenih i proteranih pređemo kao da se ništa nije desilo i jednostavno se sad izrukujemo..?! Tada bi sledeće pitanje moglo da bude - Vodi li to insistiranje na žrtvama i povratku proteranih nekom boljem ishodu, ili, ako već znamo da se s tim probalo i da se sve ove godine u tome nije uspelo, takva upornost vodi ka još većem produbljivanju jaza i činjenju još veče štete (po najmanje jednu etničku stranu)? I tako dalje. Teško je o svemu tome u samo jednom pasusu. Kako god - nikakav bezrezervni (jednostran) stav u ovom času i iz ove perspektive nije dokaziv.

Koliko god da je simbolika nepomirljivo zavađenih porodica primenjiva na poziciju dvaju naroda, ona je najmanje toliko primenjiva i na tešku podeljenost stavova srpske strane (evo, i blogerske, ovde) kad je o celom ovom pitanju reč.

Zavesa,
svetlo,
zavesa,
...



charlie charlie 07:14 20.03.2014

Re: Direktno...

libkonz
Da je u poslednjih dvadeset i kusur godina bilo više ljudi kao što je Miki Manojlović, Srbi bi i dalje živeli na Kosovu.

Глупости !
Албанцима (и Хрватима) је добар само онај Србин који се максимално труди да буде минимално Србин !
Веома често им нити то није довољно.
Успут --- невероватно је да тако олаком квалификацијом (више људи као Мики) се тако пљује по многим предивним људима (иако су Срби - додуше, мислим да си ти, и теби слични, одавно изгубили уверење да и Срби могу, и јесу, бити људи).
Према томе, ова твоја констатација, спада у ред политички коректних - тлапњи.
charlie charlie 07:19 20.03.2014

Re: Direktno...

AlexDunja
milojep
kukusigameni
milojep
kukusigameni
milojep
Ali ono što nije rečeno je da Miki Manojlović nema šta da traži u Prištini. Ne zato što je Srbin već zato što je čovek.

Valjda po tebi, samo životinje i biljke imaju nešto da traže na Kosovu.


Ne pametuj, nego prokomentariši društvo u kome se oklopnim vozilom ide na zadušnice!


Ti će mi kažeš šta ću da komentarišem? Čibe bre.


A ti ćeš da komentarišeš šta ja mislim. Iš živino

izvini, milojep, ti si prvi počeo. ovako neće moći,
ili razgovaraj, ili češ ovde biti primoran da odustaneš

Није МилојеП први почео, него онај који је њему рекао Чибе бре !
Истрејсуј мало пажљивије овај тред. (Мислим да је то "жешће" него исказ - Не паметуј.)
grmfrm grmfrm 07:56 20.03.2014

Re: Direktno...

Pa i ti si isti (kao i ja), kao i ti Albanci, isti si, u dlaku, kao i svi Albanci sa Kosova, svi do jednog, i tu ti licni bes nista, na zalost, ne moze da pomogne ili promeni...


E pa za ovo stvarno nemas uporiste upravo tamo odakle je i krenula globalizacija koja je, gle cuda, i smisljena da bi Commonwealth bio jos jaci.
Naravno njihovo pravo ako znaju da igraju jos su nam uvalili qrac usput.
Znaci ne krivim ja njih nego takve kao ti sto se primaju na taj cheap marketing koji je specijalno osmiljen da indoktrinira.

I gej parade i ostale parade redom - kiceraj gluposti - je sve u cilju toga.

Pa zamisli da kazes jednom Britiju ma svi smo isti. E pa on ne misli tako.
Ajd u zdravlje ti bilo.

Colin_bgd Colin_bgd 08:46 20.03.2014

Re: Direktno...

grmfrm
Pa i ti si isti (kao i ja), kao i ti Albanci, isti si, u dlaku, kao i svi Albanci sa Kosova, svi do jednog, i tu ti licni bes nista, na zalost, ne moze da pomogne ili promeni...


E pa za ovo stvarno nemas uporiste upravo tamo odakle je i krenula globalizacija koja je, gle cuda, i smisljena da bi Commonwealth bio jos jaci.
Naravno njihovo pravo ako znaju da igraju jos su nam uvalili qrac usput.
Znaci ne krivim ja njih nego takve kao ti sto se primaju na taj cheap marketing koji je specijalno osmiljen da indoktrinira.

I gej parade i ostale parade redom - kiceraj gluposti - je sve u cilju toga.

Pa zamisli da kazes jednom Britiju ma svi smo isti. E pa on ne misli tako.
Ajd u zdravlje ti bilo.


Ako ti mislis da je odsustvo rasizma posledica indoktrinacije, i da je rasizam normalan, onda si ti, dragi kolega, u velikoj zabludi... Ali nije problem tako ozbiljan, problem je samo sto ti nikad u svom zivotu nisi stvarno poznavao nikog dovoljno drugacijeg od sebe, da bi mogao da shvatis da su sve "razlike" samo obicna iluzija...
grmfrm grmfrm 09:03 20.03.2014

Re: Direktno...

Ako ti mislis da je odsustvo rasizma posledica indoktrinacije, i da je rasizam normalan, onda si ti, dragi kolega, u velikoj zabludi... Ali nije problem tako ozbiljan, problem je samo sto ti nikad u svom zivotu nisi stvarno poznavao nikog dovoljno drugacijeg od sebe, da bi mogao da shvatis da su sve "razlike" samo obicna iluzija...


Cakaj sta sam napisao. I jos ti dao primer.
Drugo kolega radim uglavnom sa strancima pa i sa Albancima ako ti je za utehu.
I znas sta sam primetio. Svako od njih ima stav posebnosti i nadmenosti.
Samo mi gledamo kako da im iz dupeta izlazimo.
Dakle taj "rasizam" je i te kako prisutan svuda samo je vesto prikriven da izgleda kao da nije tu.
Ako ne zelis to da vidis ja te ne mogu naterati, tvoj izbor na kraju krajeva.

Colin_bgd Colin_bgd 09:11 20.03.2014

Re: Direktno...

grmfrm
Ako ti mislis da je odsustvo rasizma posledica indoktrinacije, i da je rasizam normalan, onda si ti, dragi kolega, u velikoj zabludi... Ali nije problem tako ozbiljan, problem je samo sto ti nikad u svom zivotu nisi stvarno poznavao nikog dovoljno drugacijeg od sebe, da bi mogao da shvatis da su sve "razlike" samo obicna iluzija...


Cakaj sta sam napisao. I jos ti dao primer.
Drugo kolega radim uglavnom sa strancima pa i sa Albancima ako ti je za utehu.
I znas sta sam primetio. Svako od njih ima stav posebnosti i nadmenosti.
Samo mi gledamo kako da im iz dupeta izlazimo.
Dakle taj "rasizam" je i te kako prisutan svuda samo je vesto prikriven da izgleda kao da nije tu.
Ako ne zelis to da vidis ja te ne mogu naterati, tvoj izbor na kraju krajeva.


Ne izlazimo mi nikome iz dupeta, nego samo uvek imitiramo one koje ne volimo u onome u cemu su najgori. A to sto sam ja nesto prebacio "nama" ne znaci da niko drugi ne pati od iste "bolesti", a jos manje znaci da ako svi rade nesto da je to automatski u redu...
libkonz libkonz 09:14 20.03.2014

Re: Direktno...

Албанцима (и Хрватима) је добар само онај Србин који се максимално труди да буде минимално Србин !

А какав Албанац је добар Србима?
Лепо је Андрић рекао
Дође време када паметни заћуте, будале проговоре, а фукара се обогати.

И увек се у први план стављају будале од оних других, а сопствене будале негирамо. И увек будале са једне стране повећавају број будала са друге. Злочини се правдају злочинима оних других и зато смо сви на Балкану генерално несрећни. Али, боли тебе уво, ти бар имаш своју мржњу.
kukusigameni kukusigameni 09:21 20.03.2014

Re: Direktno...

libkonz
будале


Kad smo kod već budala. Ima i genijalnih.

libkonz libkonz 09:26 20.03.2014

Re: Direktno...

Kad smo kod već budala. Ima i genijalnih.

Ostalo mi je sve jasno, ali kako je on "jedini čovek u Srbiji koji može...", a živi u Grčkoj?
I čik da vidim da li će Darlin smeti da odgovori na ovo.
charlie charlie 10:22 20.03.2014

Re: Direktno...

libkonz
Албанцима (и Хрватима) је добар само онај Србин који се максимално труди да буде минимално Србин !

А какав Албанац је добар Србима?
Лепо је Андрић рекао
Дође време када паметни заћуте, будале проговоре, а фукара се обогати.

И увек се у први план стављају будале од оних других, а сопствене будале негирамо. И увек будале са једне стране повећавају број будала са друге. Злочини се правдају злочинима оних других и зато смо сви на Балкану генерално несрећни. Али, боли тебе уво, ти бар имаш своју мржњу.

Глупости пишеш, да не кажем, политички коректне талпње.
Али, када си ме већ прозвао, да ти одговорим директно, те једноставно (сложићу се да немају сви људи главе као глобус, те ми није проблем да им то напишем једноставно и полако) --- камо среће да се на свету људи мрзе онолико колико ја мрзим (било кога, укључујући и поменуте хрвате и албанце). То што сам ја констатовао како стоје ствари од њих ка Србима, не значи да ја њих мрзим, већ значи управо то што сам рекао --- да они мрзе Србе (велика већина њих, само је питање интензитета) што су достојно показали (много пута).
Успут --- да Срби мрзе њих приближно истим интензитетом, и једни и други би нестали (или би, пак, нестали Срби). Срећан сам што припадам народу (да, мислим на Србе) који, колико год се понекада труди, не успева да доминантни мотивациони национални фактор постане - мржња.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 11:05 20.03.2014

etnički čista umetnost

Da li Manojlovićev boravak tamo posmatrati u kontekstu stvaranja umetničkog dela?Ili to posmatrati kao politički angažman?... činjenica je da to skoro niko neće posmatrati kao umetnost


Šta ima ko da "posmatra Manjolovićev boravak tamo"? Posmatraš predstavu, ili ne posmatraš.

Pre dve godine sam u Beogradu gledala pozorišnu predstavu koju su realizovali umetnici iz Kosovske Mitrovice.

Nisam posmatrala "njihov boravak", nego PREDSTAVU.

Sticajem okolnosti, jer su neki moji prijatelji iz te ekipe, posle predsave smo pili i pričali.

Ja sam se usudila, uz mnogo izvinjavanja i ograda (jer pitanje u normalnoj sredini nije normalno), da pitam da li u njihovom pozorištu angažovan i jedan Albanac.

Kažu, ne.

Pitam, a ono, na nekim sporednim poslovima, na pr da vuče kablove, šta ja znam, diže zavesu.

Kažu, ne.

I mene to nekako pogodilo, vidim, fini ljudi, a rade u etnički čistom umetničkom okruženju.

Onda sam pitala, pa dobro, da li je zasmislivo da u ekipi imaju i jednog Albanca.

Rekoše iskreno, ne.

I mene to porazilo.

Možda grešim, ja užasno mašim u mnogim procenama, posebno kad imaju veze s politikom, ali mi se čini kada bi popustio politički stisak, da bi ovi fini ljudi iz pozorišta u kosovskoj Mitrovici se otvorili i za neSrbe.

Neko mora da počne da komunicira, makar i preko kićanke od pozorišne zavese, inače propast.

Zato, respekt za Mikija Manojlovića.

A ovi što ga pljuju, verovatno ni ne idu u pozorište, al im budnost ne spava da ga ulove u prekršaju uspostavljanja tanušne niti umetničke komunikacije.


loader loader 12:23 20.03.2014

Re: etnički čista umetnost

Šta ima ko da "posmatra Manjolovićev boravak tamo"? Posmatraš predstavu, ili ne posmatraš.

U skoro svim komentarima ovde to se gleda kao političko, (među)nacionalno pitanje.

Onda sam pitala, pa dobro, da li je zasmislivo da u ekipi imaju i jednog Albanca.

Rekoše iskreno, ne.

Čudi da umetnici imaju tako unapred istančan stav, koji na pomenuto pitanje odmah izleti kao odgovor, bez kojekakvih dilema.

To i treba da porazi.

A ovi što ga pljuju, verovatno ni ne idu u pozorište,

Siguran sam da i mnogi koji idu u pozorište imaju stav - "volem ja to, umetnost, ali moj stav po pitanju onamošnje srpske ugroženosti je ..."

I tako u krug.
al im budnost ne spava da ga ulove u prekršaju uspostavljanja tanušne niti umetničke komunikacije.

Golema nesreća ljudska, a ove niti (koje pomenuste) zaista su tanane.
libkonz libkonz 12:37 20.03.2014

Re: Direktno...

да ти одговорим директно, те једноставно (сложићу се да немају сви људи главе као глобус, те ми није проблем да им то напишем једноставно и полако)

Neizmerno sam ti na tome zahvalan. Sad mi sve postaje jasnije. Nego, šta je to u njima, kakav je to gen da nas toliko mrze i kako smo mi uspeli da, okruženi takvim divljacima, ostanemo normalni i velikog srca?
I pošto si danas raspoložen da, nama koji teško shvatamo, objasniš neke osnovne stvari, pitao bih te još dva pitanja.
Svi koje znam, a da su sarađivali sa Albancima, su mi rekli istu stvar: kad Albanac da besu, možeš mirno da spavaš, znaš da te neće prevariti. Kako mi sa takvim ljudima nismo mogli da se dogovorimo?
I drugo pitanje, sad kad mi sve posle tvog komentara postaje jasnije, kod nas ima mnogo Hrvata u gradu. Do sada nisam uspeo da ih prepoznam, da vidim da je neko loš čovek pa da odmah znam da je Hrvat, pa me zanima kako da prepoznam tu njihovu mržnju, da jasno vidim ko je Hrvat?
milojep milojep 13:06 20.03.2014

Re: etnički čista umetnost

Vesna Knežević Ćosić

Šta ima ko da "posmatra Manjolovićev boravak tamo"? Posmatraš predstavu, ili ne posmatraš.


Ako na stvari gledate tako čemu onda sve ono napisano ispod? Sa tim gledištem ne razumem šta Vas ima da poražava to što ekipa iz Kosovske Mitrovice nema Albanca u ekipi? Jel' gledate predstavu ili šta?
A ako već hoćete da pričate o drugim stvarima koje nisu 'predstava' kao:

Možda grešim, ja užasno mašim u mnogim procenama, posebno kad imaju veze s politikom, ali mi se čini kada bi popustio politički stisak, da bi ovi fini ljudi iz pozorišta u kosovskoj Mitrovici se otvorili i za neSrbe.


Odakle Vam ideja da su Albanci 'trče' da igraju u srpskom pozorištu u Kosovskoj Mitrovici? Ali nema veze Vama su Srbi na Kosovu istrument neke politike a Albanci (ili ne Srbi kako kažete) su slobodni i trče da dižu zavese.
Stvarno devijantno razmišljanje.
Šta je sledeće, Srbi sami dižu bodljikave žice oko sebe i glume ugroženost!?
Opsovao bih ali ću se uzdržati!




charlie charlie 14:11 20.03.2014

Re: Direktno...

libkonz
да ти одговорим директно, те једноставно (сложићу се да немају сви људи главе као глобус, те ми није проблем да им то напишем једноставно и полако)

Neizmerno sam ti na tome zahvalan. Sad mi sve postaje jasnije. Nego, šta je to u njima, kakav je to gen da nas toliko mrze i kako smo mi uspeli da, okruženi takvim divljacima, ostanemo normalni i velikog srca?
I pošto si danas raspoložen da, nama koji teško shvatamo, objasniš neke osnovne stvari, pitao bih te još dva pitanja.
Svi koje znam, a da su sarađivali sa Albancima, su mi rekli istu stvar: kad Albanac da besu, možeš mirno da spavaš, znaš da te neće prevariti. Kako mi sa takvim ljudima nismo mogli da se dogovorimo?
I drugo pitanje, sad kad mi sve posle tvog komentara postaje jasnije, kod nas ima mnogo Hrvata u gradu. Do sada nisam uspeo da ih prepoznam, da vidim da je neko loš čovek pa da odmah znam da je Hrvat, pa me zanima kako da prepoznam tu njihovu mržnju, da jasno vidim ko je Hrvat?

Питај то оне који су дали бесу !
Квака и јесте у томе што та мржња није видљива тако јасно (посебно онима који не желе да је виде).
Ниси ме питао (што ме баш зачудило), како да ја не мрзим албанце и хрвате, иако свестан да они (углавном) мрзе Србе, па да ти одговорим, и без твога питања - ето тако. Тако су ме научили мама и тата, те бабе и деде, а потом ми је мање-више (мада не увек) било лако да се наученога придржавам. (а могли су да ме уче потпуно супротно - имали су мноштво "материјала" да ми пренесу, но, они су изабрали да ме уче да не мрзим).
Надам се да сам писао довољно полако !
rade.radumilo rade.radumilo 16:32 20.03.2014

Re: Direktno...

Vidi skoro pa sam siguran da ni u Prištini ne bi išlo sa istopolnim osobama. A kod nas se ne ide na zadušnice sa dugim cevima. Pa smo , barem, eto za tu sitnicu bolji! Slažeš li se?


Nešto mi se čini, da neko, u zalazak sunca, prostre ćilimče na nekom trotoaru u BG/NS/NI/KG... i krene da klanja, da ne bi živu glavu izvukao.

Deluje da smo bolji samo po tome što ono malo "njih" što je ostalo u Srbiji živi po nekim vukohebinama, za koje većina "nas boljih" ne bi ni znala da postoje da ne kupujemo farmerice na pijaci.
freehand freehand 16:37 20.03.2014

Re: Direktno...

Nešto mi se čini, da neko, u zalazak sunca, prostre ćilimče na nekom trotoaru u BG/NS/NI/KG... i krene da klanja, da ne bi živu glavu izvukao.

Šta lupaš ti, bre?
milojep milojep 17:24 20.03.2014

Re: Direktno...


Nešto mi se čini, da neko, u zalazak sunca, prostre ćilimče na nekom trotoaru u BG/NS/NI/KG... i krene da klanja, da ne bi živu glavu izvukao.


Što reče free , baš lupetaš. Gde ti živiš izvini? najgore od svega je što bi ti neki sada musliman poverovao ako dosada nije bio u BG-u.

evo ti slike 'mučenja' muslimana na Dorćolu




a evo ti i link za malo edukacije

[url=http://www.blic.rs/Vesti/Drustvo/206606/Bogata-bajramska-sofra-ispred-Bajrakli-dzamije][/url]



princi princi 18:42 20.03.2014

Re: Direktno...

kukusigameni
libkonz
будале


Kad smo kod već budala. Ima i genijalnih.


Čoveče... ovo bolje od omegaje! Autorska za Darlina!
rade.radumilo rade.radumilo 20:42 20.03.2014

Re: Direktno...

Nešto mi se čini, da neko, u zalazak sunca, prostre ćilimče na nekom trotoaru u BG/NS/NI/KG... i krene da klanja, da ne bi živu glavu izvukao.


Vidi, malo sam oputovao bliskog istoka. Kada sunce zalazi, vernici (gde god se zatekli) u datom trenutku se mole. Najzanimljivije mi je bilo kada je vozač autobusa u kom sam bio, zaustavio autobus izašao na trotoar i krenuo da klanja.
Imao sam prilike, doduše, i na fakultetu BU da vidim kolege strane studente da to isto rade.
Baš me živo zanima kako bi se proveli kada bi to pokušali recimo u Knez Mihailovoj ulici ili na Slaviji...
freehand freehand 20:47 20.03.2014

Re: Direktno...

rade.radumilo
Nešto mi se čini, da neko, u zalazak sunca, prostre ćilimče na nekom trotoaru u BG/NS/NI/KG... i krene da klanja, da ne bi živu glavu izvukao.


Vidi, malo sam oputovao bliskog istoka. Kada sunce zalazi, vernici (gde god se zatekli) u datom trenutku se mole. Najzanimljivije mi je bilo kada je vozač autobusa u kom sam bio, zaustavio autobus izašao na trotoar i krenuo da klanja.
Imao sam prilike, doduše, i na fakultetu BU da vidim kolege strane studente da to isto rade.
Baš me živo zanima kako bi se proveli kada bi to pokušali recimo u Knez Mihailovoj ulici ili na Slaviji...

I ja sam video nešto malo Evrope i parčence Azije.
I nikad u Beču, Cirihu, Minhenu, Parizu, Frankfutu, Milanu ili Veroni nisam video da iko pri zalasku sunca rasrpostre ćilimče na trgu i klanja.
Kako da znamo šta bi se desilo sa tim nekim, ako bi pokušao?

Edit: a mogu da zamislim i situaciju u kojoj tako neki musliman u Beogradu prostre ćilimče u Knez Mihajlovoj da klanja, pa ga majmuni izmlate. Pa se ispostavi da su skojevci-ateisti samo hteli da mu objasne kako je religija opijum za narod.

Pa nerećni islamski vernik pobegne u Pariz gde ga iscipelira jedan majmun.
A policija napadača identifikuje kao izvesnog Žvaleksa Lambrosa, borca za demokratiju i ljudska prava.

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:45 20.03.2014

Re: etnički čista umetnost

Ja sam se usudila, uz mnogo izvinjavanja i ograda (jer pitanje u normalnoj sredini nije normalno), da pitam da li u njihovom pozorištu angažovan i jedan Albanac.

Kažu, ne.

Pitam, a ono, na nekim sporednim poslovima, na pr da vuče kablove, šta ja znam, diže zavesu.

Kažu, ne.

I mene to nekako pogodilo, vidim, fini ljudi, a rade u etnički čistom umetničkom okruženju.

Onda sam pitala, pa dobro, da li je zasmislivo da u ekipi imaju i jednog Albanca.

Rekoše iskreno, ne.


A šta misliš da li bi Albanci pristali da igraju u takvom pozorištu?
Mislim da sa pogrešne strane posmatraš problem.
Tj. možda je taj tvoj ugao i jedini ispravan, ali on ne uvažava uvrnutu stvarnost, pa je u ondosu na nju pogrešan.

Fabrika u Bujanovcu, najveća, zapošljava ogroman procenat Srba, skoro pa svi. Postoje tek retki izuzseci da su zaposleni Albanci.
Sticajem prilika poznajem prvog čoveka te fabrike i pitam ga da li je to politika fabrike, državna direktiva ili šta je već u pitanju.
On kaže ništa od toga.
Kako, pa javljaju li se Albanci ne konkurse?
Kaže, ne, ne javlajju se. Ne zato što znaju da neće biti primnjeni, bili bi kad bi se javlajli ali to ne smatraju svojim, neće tu da rade. To se tamo smatra normalnim, ti paralelni svetovi.
Srbi i Albanci su dva paralelna sveta i nikavi Manojlovići to neće promeniti, niti ovaj Mikijev postupak (protiv koga nemam apsolutno ništa, neka igra čovek gde mu se igra, ko je taj koji treba to da mu dozvoljava ili zabranjuje) ima ikakav značaj u smislu nekog pomirenja ili tako nečeg.

Taj njegov postupak je njegov luični izbor i nikako ga ne treba posmatrati u drugačijem svetlu.
Ne pretstavlja on nikoga osim sebe samog, ni Srbe, ni Srbiju ni srspku kulturu, ništa.

U ovoj njegovoj priči mi nije zasmetalo to što igra dole, nego to što priča o 14 godina, o sto godina, o nekim odnosima, nekoj politici, i sad on kao nešto počinje što je trebalo davno.
Čuti čoveče i igraj, nemoj se samoproglašavati nekim predstavnikom, nekim začetnikom, nečim previše važnim.
Ružno je kad ljudi sami sebe ili neki svoj postupak proglašavaju istorijskim, bitnim, prelomnim.
Drugi to treba da urade.
libkonz libkonz 23:33 20.03.2014

Re: Direktno...

Квака и јесте у томе што та мржња није видљива тако јасно (посебно онима који не желе да је виде).
Ниси ме питао (што ме баш зачудило), како да ја не мрзим албанце и хрвате, иако свестан да они (углавном) мрзе Србе, па да ти одговорим, и без твога питања - ето тако. Тако су ме научили мама и тата, те бабе и деде, а потом ми је мање-више (мада не увек) било лако да се наученога придржавам. (а могли су да ме уче потпуно супротно - имали су мноштво "материјала" да ми пренесу, но, они су изабрали да ме уче да не мрзим).
Надам се да сам писао довољно полако !

Znači ti in ne mrziš, iako bi po tvom mišljenju imao puno pravo da ih mrziš. Sve mi je jasno.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:43 21.03.2014

Re: etnički čista umetnost

Onda sam pitala, pa dobro, da li je zasmislivo da u ekipi imaju i jednog Albanca.

Rekoše iskreno, ne.

dobila bi isti odgovor i da si pitala albance za srbe, a verovatno i u briselu njihove hrvate i srbe.

Neko mora da počne da komunicira,

pliz, to je samo politički čin, a gospodin manojlović se sve češće pojavljuje u tom nekom misionarskom hodočašću po prostorima ex-yu. pre par meseci je gostovao i na HRT-u, često daje izjave političke prirode, intervjue...gde je bio do sad? jbg, bili mu se osladili "švajcarski sir i švajcarska čokolada".
manojlović se malo kasno setio. tih 90tih kada nam se događalo najgore sranje, on nije bio u toj ex-yu. sad se vratio kao šta? mirotvorac? c'mon. stvarno verujete u sve to? hoću reći, opet biste šetali po snegu svaki dan po ulicama i zviždali?
loader loader 01:11 21.03.2014

Re: etnički čista umetnost

hoću reći, opet biste šetali po snegu svaki dan po ulicama i zviždali?

Manojlovića za precednika
charlie charlie 07:14 21.03.2014

Re: Direktno...

rade.radumilo
Nešto mi se čini, da neko, u zalazak sunca, prostre ćilimče na nekom trotoaru u BG/NS/NI/KG... i krene da klanja, da ne bi živu glavu izvukao.


Vidi, malo sam oputovao bliskog istoka. Kada sunce zalazi, vernici (gde god se zatekli) u datom trenutku se mole. Najzanimljivije mi je bilo kada je vozač autobusa u kom sam bio, zaustavio autobus izašao na trotoar i krenuo da klanja.
Imao sam prilike, doduše, i na fakultetu BU da vidim kolege strane studente da to isto rade.
Baš me živo zanima kako bi se proveli kada bi to pokušali recimo u Knez Mihailovoj ulici ili na Slaviji...

Како би се провели ?
jedi-knight jedi-knight 20:00 19.03.2014

...

Dunja, ne mogu. Ovo je bas bas...
mlekac mlekac 20:05 19.03.2014

Re: ...

jedi-knight
Dunja, ne mogu. Ovo je bas bas...

Pročitala uvodnih par redova i digla ruke...
sima2000 sima2000 20:07 19.03.2014

nisam čitao

jel se pominju negde organi i žuta kuća?

Ako se ne pominju onda je super, jer je pljuvanje moglo da bude i podlije..
AlexDunja AlexDunja 20:17 19.03.2014

Re: nisam čitao

pa, pročitaj, nije teško
Dr M Dr M 20:32 19.03.2014

Re: nisam čitao

AlexDunja
pa, pročitaj, nije teško


Meni jeste bilo teško, ali sam pročitao.

I svako treba da pročita, da vidi kakvom radioaktivnom mržnjom zrači taj tekst.

Autor je zloupotrebio jedan plemenit poduhvat velikog umetnika a Uredništvo Politike bi moralo da se stidi što natapa svoje stranice otrovom.

Mada se bojim da tu stida nema, samo tihog odobravanja.


milojep milojep 21:05 19.03.2014

Re: nisam čitao

svako treba da pročita, da vidi kakvom radioaktivnom mržnjom zrači taj tekst.


Da ne zrači onim radioaktivnim uranijumom što je bacan od istih onih koji 'bacaju' i pare za ovakve predstave.
grmfrm grmfrm 21:15 19.03.2014

Re: nisam čitao

jel se pominju negde organi i žuta kuća?


A sto jel to treba da zaboravimo?

A mozda i onu decu sto su pobili na kupanju?

Izvini ako te to vredja.
jesen92 jesen92 21:35 19.03.2014

Re: nisam čitao

Meni jeste bilo teško, ali sam pročitao.

I svako treba da pročita, da vidi kakvom radioaktivnom mržnjom zrači taj tekst.

Autor je zloupotrebio jedan plemenit poduhvat velikog umetnika a Uredništvo Politike bi moralo da se stidi što natapa svoje stranice otrovom.

Mada se bojim da tu stida nema, samo tihog odobravanja.

Tek cemo se nacitati bljuvotina u Politici....Svaka vlast uredjuje novine za svoju publiku tj za svoje glasace...Tekst je odvratan ali mene uopste ne cudi...
kukusigameni kukusigameni 20:35 19.03.2014

dame i gospodo

Počelo je...
freehand freehand 20:52 19.03.2014

Re: dame i gospodo

kukusigameni
Počelo je...

Ma zabole nas.
A počelo je sa Kolarevićem. Mislim drugi put,
Pre toga je počelo sa "Svetim Savom", a možda i ranije.
dali76 dali76 19:33 20.03.2014

Re: dame i gospodo

Sta je to pocelo Kukusigameni?
Da bi nesto pocelo preduslov je da se nesto promenilo.
A izvini sta se to promenilo na temu ovog bloga: odnos vecine naspram ratova 1990-99?
Jel tebi Novost da oni koji podrzavaju pomenuti tekst iz Politike ,cak i ovde na blogu b92, imaju najvecu podrsku registrovanog komentarluka?
Primeti kolektivno svrsavanje na Krim, tacnije na Putina po vaskolikom srpskom komentarluku.
Ljiljana Smajlovic, koja puk opskrbljuje dodatno istancanim materijalom za pomenuto svrsavanje, odavno pise u “Politici”, ili gresim?
Dakle, Kukusigameni, nista nije pocelo, Na stetu “I told you so” klana ,vec se samo nastavlja .

freehand freehand 19:46 20.03.2014

Re: dame i gospodo

Dakle, Kukusigameni, nista nije pocelo, Na stetu “I told you so” klana ,vec se samo nastavlja .

Strašno je to kad čak ni vodjvoda Nikolić i jjegovi podržavaoci i propagandisti to nisu uspeli da zaustave ili preokrenu.
A što se Krima tiče - šta je sad sa relativizacijom i podsmevanjem međunarodnom pravu, suverenitetu i teritorijalnom integritetu, "jači tlači" principom?
kukusigameni kukusigameni 20:22 20.03.2014

Re: dame i gospodo

dali76
Sta je to pocelo Kukusigameni?

Počeo je novi krug.
Siguran sam da si i ti toga svestan.
dali76
A izvini sta se to promenilo na temu ovog bloga: odnos vecine naspram ratova 1990-99?

Promenilo se puno toga i mogao bih satima da pišem o tome.
Samo, danas sam stariji i mudriji pa mi je jasno da bi to bilo uzalud.
dali76
Jel tebi Novost da oni koji podrzavaju pomenuti tekst iz Politike ,cak i ovde na blogu b92, imaju najvecu podrsku registrovanog komentarluka?

Ne znam ali ajd da ti verujem. So what? Opet da se pozovem na svoje godine, navikao sam da budem u manjini.
dali76
kolektivno svrsavanje na Krim, tacnije na Putina

Ja bih pre rekao da je to izazvano mržnjom prema onoj drugoj strani, nego ljubavlju prema KGB oficiru i njegovoj tajkunskoj ekipi.
Tako da svršavanje je, ako ga ima, na silu i fake. Više onako, na suvo, maštajući šta kome padne na pamet.
milojep milojep 22:17 20.03.2014

Re: dame i gospodo

dali76
Sta je to pocelo Kukusigameni?
Da bi nesto pocelo preduslov je da se nesto promenilo.
A izvini sta se to promenilo na temu ovog bloga: odnos vecine naspram ratova 1990-99?
Jel tebi Novost da oni koji podrzavaju pomenuti tekst iz Politike ,cak i ovde na blogu b92, imaju najvecu podrsku registrovanog komentarluka?
Primeti kolektivno svrsavanje na Krim, tacnije na Putina po vaskolikom srpskom komentarluku.
Ljiljana Smajlovic, koja puk opskrbljuje dodatno istancanim materijalom za pomenuto svrsavanje, odavno pise u “Politici”, ili gresim?
Dakle, Kukusigameni, nista nije pocelo, Na stetu “I told you so” klana ,vec se samo nastavlja .



Uh Dali baš si me iznenadio ovim mudro-proseravanjem!
Baš me zanima šta si zaista hteo reći komentarom o odnosu većine prema ratovima devedesetih i oko najveće podrške u komentarluku?
Zatim pominješ Krim?! E onda Smajlovićka kao neka babaroga valjda? Jebiga pogubiše se radikali,dveri,Koštunica pa ceniš da nije loše udarati na nacionaliste gde god ih ima?Blog,kolumne, ma i u čituljama ćemo naći Smajlovićkine tragove ako treba. Sve bi to bilo OK ali samo kada bi od vas iz 'manjine' čuo makar jedan smislen argument. Uglavnom su tu paušalne kvalfikacije i kao što pomenuh mudroproseravanja!
Skočili da brane Mikija od njega samog.Niti znaju ko je čovek koji je pisao članak u Politici niti znaju ko Mikiju (a i celu priču oko predstave) plaća i sponzoriše. To nije bitno, bitno je da blejimo priču o nazovi kulturnoj saradnji, o pomirenju (valjda su ti koji idu u pozorišta bili najkrvaviji u ratovima), pa da niiipošto ne zaboravimo da se pokakimo na svoje društvo jer uvredićemo domaćine ako se ne pokažemo ugovnani na nivou njihovog društva. Maaa nemaa veze što se dole ruše groblja, pale crkve, ubijaju deca ...ma mi smo svi isti, ovde u BG-u da dodje musliman i klekne ma odletela bi mu glava u sred Knez Mihailove... Jebote kojih sam se kretenizama 'naslušao' ovde!
I oonda , na kraju, dođeš ti Dali i onako sa visine istreseš šlag na tortu konstatacijom velikog mudraca kako 'ništa nije počelo'




dali76 dali76 00:00 21.03.2014

Re: dame i gospodo

Nemam ja nista protiv nacionalizma.
Sta vise, Srbiji fali zdrav nacionalizam, patriotizam..osecaj za zajednicki interes,a ne da drzava bude prva meta dase zajebe, kraducka ili uzme..
Medjutim, ovi napaadi na Manojlovica to je kretenizam ,a ne nacionalizam,a ti Miloje slobodno nastavi.. nedaj se ometati.

milojep milojep 00:36 21.03.2014

Re: dame i gospodo

Sta vise, Srbiji fali zdrav nacionalizam, patriotizam..osecaj za zajednicki interes,a ne da drzava bude prva meta dase zajebe, kraducka ili uzme..


Naravno! Ali kraduckanje, zajebavanje i slično nije ekskluzivitet nazovi nacionalista! Kradu ovde svi prodavci magle! Ima tu i nazovi kosmopolita, nazovi demokrata, nazovi humanista,nazovi umetnika...Sve je to bašibozluk! Tako da ne treba gledati samo iz jednog ugla.
Što se tiče napad na Manojlovića ja ga ne vidim! Zašto spočitavati nekome da je napao Manojlovića ako je samo izneo svoj stav da dotični nije trebao da igra neku predstavu u sredini gde elementarna humanost nije zadovoljena?
E sad aktivnost blogeraja u odbranii Manojlovića od sopstvene savesti a zbog odlaska u gore opisanu sredinu, smatram idiotizmom.


loader loader 01:15 21.03.2014

Re: dame i gospodo

Manojlovića za precednika
On će kao Švarceneger - prvo glumac, pa u politiku, ...
Samo može da mu bude falično što i on najpre nije bio bilder.
Sepulturero Sepulturero 20:36 19.03.2014

Да ли су цењени коментатори прочитали

Поднаслов: Није спорно што је господин Манојловић у Приштини и што ради представу с Албанцима, то је за подршку. Спорно је што је српски део позоришта протеран и почишћен без остатка
kukusigameni kukusigameni 20:41 19.03.2014

Re: Да ли су цењени коментатори прочитали

Sepulturero
Поднаслов: Није спорно што је господин Манојловић у Приштини и што ради представу с Албанцима, то је за подршку. Спорно је што је српски део позоришта протеран и почишћен без остатка

I onda ceo onaj tekst. Ma daj bre.
Bili Piton Bili Piton 20:55 19.03.2014

Re: Да ли су цењени коментатори прочитали


Sepulturero
Спорно је што је српски део позоришта протеран и почишћен без остатка


Pa jel gospodin Manojlović za to kriv?



BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:52 21.03.2014

Re: Да ли су цењени коментатори прочитали

Pa jel gospodin Manojlović za to kriv?

nije, ali ako već hoće da komunicira, neka komunicira sa obe strane.
(jbg, pričam samo na osnovu ovog teksta, ne znam ko je šta izvukao iz konteksta iz čega...mada i dalje tvrdim da miki ovo ne radi iz čistog entuzijazma)
AlexDunja AlexDunja 01:12 21.03.2014

Re: Да ли су цењени коментатори прочитали

(jbg, pričam samo na osnovu ovog teksta, ne znam ko je šta izvukao iz konteksta iz čega...mada i dalje tvrdim da miki ovo ne radi iz čistog entuzijazma)

bebo, ova insinuacija je ružna,
ili podeli insajderske informacije, ili ćuti
milojep milojep 01:25 21.03.2014

Re: Да ли су цењени коментатори прочитали

AlexDunja
(jbg, pričam samo na osnovu ovog teksta, ne znam ko je šta izvukao iz konteksta iz čega...mada i dalje tvrdim da miki ovo ne radi iz čistog entuzijazma)

bebo, ova insinuacija je ružna,
ili podeli insajderske informacije, ili ćuti


Ako Već napišeš blog o ovoj temi onda bi bio red da se barem malo informišeš.

Saradnja između Multimedijalnog centra i Organizacije Integracija iz Beograda dovela je i druge srpske glumce u Prištinu.

ovo je rečenica iz teksta sa linka:

[url=http://www.radiokim.net/vesti/kultura/miki-manojlovic-u-pristini-priprema-predstavu.html][/url]

Dakle, nije čist entuzijazam ima nešto i parica od NVO.

AlexDunja AlexDunja 01:30 21.03.2014

Re: Да ли су цењени коментатори прочитали

Ako Već napišeš blog o ovoj temi onda bi bio red da se barem malo informišeš.

miloje, a da ti mallo prestaneš da držiš banku.
odakle ti ideja da ja nisam informisana?

i da i ti mallo prestaneš da insinuiraš, jer trovanje o stranim plaćenicima
je već probilo krov, nema više kud!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:38 21.03.2014

Re: Да ли су цењени коментатори прочитали

bebo, ova insinuacija je ružna,
ili podeli insajderske informacije, ili ćuti

??
entuzijazam ne postoji na ovom prostorima. ako ti nismo shvatili, onda smo (da se ponovim), najebali.
milojep milojep 01:40 21.03.2014

Re: Да ли су цењени коментатори прочитали


(jbg, pričam samo na osnovu ovog teksta, ne znam ko je šta izvukao iz konteksta iz čega...mada i dalje tvrdim da miki ovo ne radi iz čistog entuzijazma)


bebo, ova insinuacija je ružna,
ili podeli insajderske informacije, ili ćuti



odakle ti ideja da ja nisam informisana?



Jel' treba da pojasnim?

Strane plaćenike ti pominješ, ja samo navodim izvor iz koga se vidi da je organizacija predstave sprovedena od dve NVO!

Nemoj da se žestiš, ovo je već drugi put da me poklapaš na pravdi Boga.



AlexDunja AlexDunja 01:53 21.03.2014

Re: Да ли су цењени коментатори прочитали


Nemoj da se žestiš, ovo je već drugi put da me poklapaš na pravdi Boga.

ja za boga ne znam

ali ostavi ovog čoveka na miru na mom blogu, pliz,

mada znam da tebe moji blogovi ne zanimaju, generalno,

tako da i neće biti neka šteta

ja obično o tenisu, irskom stepu, muzici... nisam primetila da te bilo šta od toga zanima
milojep milojep 02:02 21.03.2014

Re: Да ли су цењени коментатори прочитали

ja obično o tenisu, irskom stepu, muzici...


Toga se i drži
AlexDunja AlexDunja 02:21 21.03.2014

Re: Да ли су цењени коментатори прочитали


Toga se i drž

da, obično i hoću, ali ti nećeš biti tu
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:35 21.03.2014

Re: Да ли су цењени коментатори прочитали

ali ostavi ovog čoveka na miru na mom blogu, pliz,


Pa onda lepo napišeš pravila koja važe na tvom blogu.
Napišeš šta se sme a šta ne sme pisati, ko se sme ima hvaliti, koga se mora napadati, ko se mora ostaviti na miru, koga se ne sme ostaviti na miru, i tako redom.
Da bi se pravila poštovala moraju biti objavljena.



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana