Politika

Beda i komedija (političkog) marketinga

Hansel RSS / 15.03.2014. u 12:31

После писма Синише Малог, убаченог у поштанске сандучиће заједно с позивима на гласање (у писму је обилато користио грб Београда), дан пред изборе у сандучићима се нашло ово обавештење:

 

ESP.17344.jpg

Препуштам вам задовољство уочавања детаља (за бољу резолуцију кликните на линк атачмента, испод текста).

 

Atačmenti



Komentari (40)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

inco inco 12:39 15.03.2014

A ća je to...

ESP Snabdevanje? Neki novi `plašimo glasače` parfem?
cult cult 12:41 15.03.2014

Re: A ća je to...

a adresa Carice Milice 102 umesto 2
Hansel Hansel 12:47 15.03.2014

Re: A ća je to...

И ПИБ, матични број, у неким елементима другачији лого (све то ваљда да ови из ЕПС-а не би могли да туже?), а онда и детаљи друге врсте и, напокон, неизбежна ситна слова.
Krugolina Borup Krugolina Borup 12:50 15.03.2014

Re: A ća je to...

неизбежна ситна слова.


A šta piše u toj fusnoti, to ne uspevam da vidim ma koliko da uvećam - oćoravela...
Hansel Hansel 12:53 15.03.2014

Re: A ća je to...

Пише
*очекујте овакво обавештење у наредним месецима
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 14:37 15.03.2014

Re: A ća je to...

Hansel
Пише
*очекујте овакво обавештење у наредним месецима


Pa i treba. To da struja poskupi. Ja bih udario i još malo preko tih 20% ali ajde, neka ga ;>

дан пред изборе


Pored samih predizbornih aktivnosti, najgluplja stvar mi je ta tzv. Tišina. Služi jedino za foliranje (pa je stoga i prirodni nastavak predizbornih aktivnosti ;> ) i daje onima na vlasti dva dana da se (u tišini i miru) reklamiraju kako znaju i umeju. Pa tko ume, ume, tko ne ume, preostaje mu da se posle izbora napije Pik piva do uha

A da, evo ga Kurir danas svečano Tihuje:

UDAR NA POLITIČKU MAFIJU: Političari lopovi padaju odmah posle izbora!
Hansel Hansel 16:37 15.03.2014

Re: A ća je to...

i daje onima na vlasti dva dana da se (u tišini i miru) reklamiraju kako znaju i umeju.

Тако је и Динкић био послао писмо, на званичном меморандуму свог тадашњег министарства, у коме је била потврда о упису бесплатних акција... Можда није стигло баш дан или два пред изборе, али неки дан више јесте.
Kazezoze Kazezoze 16:47 15.03.2014

Re: A ća je to...

kadriranje naprednjaka.


zemljanin zemljanin 12:47 15.03.2014

trol

sudeći po nekim obeležjima i podacima - ovo je trol ... ... a prilično je protivzakonit materijal ako jeste trol ...

PS. a i piše dole sitno "očekujte ovakvo obaveštenje u narednim mesecima"
Hansel Hansel 12:57 15.03.2014

Пошто знамо...

... да се линкови ретко отварају, ево и овде извода поменутог писма Синише Малог, тек да подвучем општост и непристрасност :






(Узгред, знате да се трудим да будем присутан домаћин, али мораћу да будем одсутан наредних неколико сати, не замерите.)
antioksidant antioksidant 14:06 15.03.2014

Re: Пошто знамо...

писао ми је мој мали
Hansel Hansel 16:33 15.03.2014

Re: Пошто знамо...

antioksidant
писао ми је мој мали

AO, јел' ти ово демонстрираш онај набој који си поменуо на неком претходном блогу?
razmisljam razmisljam 13:04 15.03.2014

Не бих се ја

превише секирала ако ће доћи само до поскупљења цена. Такво шта не би требало да утиче на повећање цене струје.
Hansel Hansel 13:11 15.03.2014

Re: Не бих се ја

То спада у оне "друге детаље", мислим да тако нешто никада нисам приметио у ЕПС-овим обавештењима.

Управо чух вест о ванредној конференцији за штампу на којој је речено да је циљ овог фалсификата "уношење хаоса и немира"... још се само чека на "снаге хаоса и безумља".
a_jovicic a_jovicic 13:23 15.03.2014

Re: Не бих се ја

Ma sve su to smislili ekstremisti ... oni BRE sa Twittera ... njih prvo pohapsiti!
Hansel Hansel 13:25 15.03.2014

Re: Не бих се ја

oni BRE sa Twittera

Тим са Твитера поскупљују цене?!
angie01 angie01 13:26 15.03.2014

nedelja je dan

kada sam otisla,...
hajkula1 hajkula1 13:43 15.03.2014

Re: Не бих се ја

Hansel
То спада у оне "друге детаље", мислим да тако нешто никада нисам приметио у ЕПС-овим обавештењима.

Управо чух вест о ванредној конференцији за штампу на којој је речено да је циљ овог фалсификата "уношење хаоса и немира"... још се само чека на "снаге хаоса и безумља".



Ko može da falsifikuje ovako nešto?

Ko je organizovan, ko ima logistiku?

Svi sem SNS, imali su problem da skupe dovoljno kontrolora za izbore, mada se dnevnica plaća 2.000RSD. Jedan od glavnih razloga je, što se ljudi plaše.

Pokušavam da otpratim odluke i postupke u senci izbora, jer nam uvek pokvarenjaci podmetnu nešto što sledeći ispoštuju (bus plus, neustavno ovlašćene agencije za naplatu potraživanja...). Uvek koriste na jednoj strani dignutu prašinu da s druge nešto provuku. (Počev od sukoba na prostorima SFRJ da bi se neki bezobrazno obogatili, pa redom...)
freehand freehand 14:18 15.03.2014

Re: Не бих се ја

bus plus,

Ja nikako da skapiram - šta fali tom bus-plusu?
Kupiš kartu, uđeš, otkucaš, voziš se. Ne platiš - priđe ti oontrolor, dobardan-dobardan... i tako dašlje.
Naprdnjaci dizali galamu po GSB-u i među građanima da bi uzeli vlast. Sadd su uzeli i više nemaju razloga da lažu i dižu dževu.
U čemu je problem?
angie01 angie01 14:37 15.03.2014

Re: Не бих се ја



Bus Plus-u po ugovoru pripada 8,3% od naplaćenih karata, što mesečnih povlastica, što onih za pojedinačnu vožnju.

Po rečima samog gradonačelnika Beograda, Dragana Đilasa to iznosi u proseku oko 500 hiljada evra mesečno. Znači, Bus Plus naplati od građana Beograda novac za prevoz, uzme svoj mesečni harač od 8,3%, odnosno, 500 hiljada evra, a resto prebaci na račun GSP-a.

Nećemo sada o tome kako, kada i koliko dana taj novac leži na njihovom računu pre nego ih prebace GSP-u, i da li je moguće da se taj novac koristi i u neke druge svrha, tipa pozajmica, pa uzimanja kamate, nego ćemo se zadržati na onih 500 hiljada evra.

Na godišnjem nivou, ako pomnožimo dvanaest meseci sa 500 hiljada, Bus Plus-u ostaje 6 miliona evra.

Kada to pomnožimo sa 5, to znači da za pet godina Bus Plus prihoduje 30 miliona evra.

Zašto sa pet?

Zato što u ugovoru koji je Grad potpisao, stoji da Gradsko saobraćajno preduzeće Beograd, može posle pet godina da otkupi ovaj sistem naplate od Bus Plus-a.

Hajde sada, da izračunamo zaradu.

Prihod je 30 miliona evra za 5 godina, troškovi su, kredit koji je uzeo Bus Plus za pokretanje sistema, a on iznosi 12 miliona evra, i neka su troškovi rada i održavanja ovog sistema još 10 milona evra za pet godina, dolazimo do toga da Bus Plus-u ostaje 8 miliona.

Da ne bi bili maliciozni, računaćemo i 20 odsto poreza, što dovodi do krajnje cifre od 6 miliona i 400 hiljade evra.

Posle svega, kao zaključak se nameće sledeće: Neko se setio kako da zaradi lovu, a da ništa ne uloži.

Naime, firme koje su osnovale Bus Plus, su stratovale sa po 500 evra kapitala, dobili su posao na sumnjivom tenderu, podigli su kredit od 12 miliona evra, koji će da vrate posle pet godina, za to vreme će zaraditi 6.4 miliona evra i na kraju će prodati sistem GSP-u, opet za neku dobru cifru.

I to sve preko leđa beograđana.

A grad Beograd planira da uzme kredit za kupovinu novih autobusa, koji će opet vraćati beograđani.

Priznaćete, zaista genijalno smišljen posao.

A jedan od glavnih razloga za uvođenje ove prevare, je bilo ’’povećanje naplate’’ karata i uvođenje u red gradskog prevoza.

Iskreno, ništa se spektakularno nije promenilo i to možemo svi da vidimo…

Gradski saobraćaj se odvija isto kao i pre, vozila su ista kao i pre, oni što su se švercovali i pre, i sada se ponovo švercuju…

Karte i dalje plaćaju samo oni koji moraju, odnosno oni kojima to regulišu preduzeća. Znači sva javna, državna i preduzeća lokalne samouprave, kao i oni ljudi kojima je to regulisano ugovorom o radu u privatnim preduzećima. I normalno penzioneri. Tako je bilo i ranije, pre BUS Plusa.

Svi ostali se voze kao i pre, kada uđe kontrola čekiraju kartu. Tako je i sa voznim redom, i dalje se ne zna, kada koji autobus na nekoj liniji ide. Dođeš na stanicu, pa kada naiđe prvi.

Sve u svemu sve je isto, samo što Gradsko saobraćajno preduzeće Beograd, ima 500 hiljada evra mesečno, manje prihoda. To sada odlazi u privatne džepove nekih tamo turaka, masona ili šta su već.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 14:44 15.03.2014

Re: Не бих се ја

Sve u svemu sve je isto, samo što Gradsko saobraćajno preduzeće Beograd, ima 500 hiljada evra mesečno, manje prihoda.


To ti tvrdiš. Nije da ti ne verujem (ne verujem tek tako onima čije kao podatke prenosiš ) ali umesto tolikog traktata, bilo bi jednostavnije - i imalo bi neku svrhu, da se predoči cifra koju je GSP naplaćivalo PRE B+, pa onda da se uporedi i dokaže (ili ospori) ta tvrdja koju iznosiš.

Naravno, ako postoji takva (verodostojna - i cifarska, ne opisna) informacija, samo uputi na nju.

NB - potpuno nevezano sa temom, koliko beše ono "kraduckali" oni što naplaćivahu putarine?
angie01 angie01 14:58 15.03.2014

Re: Не бих се ја

tu tvrdju koju iznosiš.


u kurzivu sam postavila, jer je opservacija tudja- a najbliza svemu onome sto sam i sama cula, pa sam mogla ili da postavim ovo, ili da nespretnije prepricam.

princip koji je tu d pojnt, je da neko privatno preduzece vrsi naplatu karata za gsp i za to uzima svoj harac, pa je zbog toga skup prevoz jos skuplji- jedan odlazak i povratak, 140 dindzi X putnika u autobusu u jednoj voznji- da li sve sto spada u zbir naplate, benzin, gnevnica vozaca, cistacice, dispecera, ovog onog i amortizacija opravdavaju tu cenu, a posle se jos novi autobusi, oprema i sve ostalo, naknadno kupuje iz budzeta-opet od gradjana?

...e da,+ gnevnice uveliko povecanog broja ridzveja i njihove nove tehnologije provere:)...Beograd je grad u kome moras da koristis prevoz, on je deo njegove neophodne infrastrukture i ako je prosecna plata gradjana takva kakva je, ne moze onda vlast-ciji su poslodavci gradjani, pa ih oni i placaju, da zloupotrebljava polozaje kako bi od osnovne infrastrukture pravila svoj privatni biznis.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 14:59 15.03.2014

Re: Не бих се ја

jer nam uvek pokvarenjaci podmetnu nešto ... Uvek koriste na jednoj strani dignutu prašinu da s druge nešto provuku. (Počev od sukoba na prostorima SFRJ da bi se neki bezobrazno obogatili, pa redom...)


Pa da, to je problem. Nije problem u pobijenima, opljačkanima, granatiranima, logorisanima i ostalim inima, sve bi to bilo ok da su ratovi povedeni čista srca, iz ideoloških ubeđenja. Problem je što su ih pokrenuli zbog para, pa još i uzeli pare? Zato se rodoljubivi narod i oseća prevarenim, navukli ga obećanjima da će da bude i granica do Trsta i da neće biti ni 'rvata ni muslimana, a kad ono pokvarenjaci podmetnuli sve to zbog profita. Bah!
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 15:27 15.03.2014

Re: Не бих се ја

angie01
tu tvrdju koju iznosiš.

..... ....
.....


I dalje vidim samo tekst, nigde cifre, nige link na cifre koja jasno pokazuju tih 500k manjka zbog kako se tvrdi middlemana. Dakle svi imaju samo opis niko od kritičara - ni te kusadžije, ops, kursivdžije ni recimo Mali ili Čović ili kogod, nema da je radio pravu analizu poslovanja pre B+ pa to upoređivao sa poslovanjem B+? Dobro. Iznenadilo bi me da ima, ej, bela vrana u okruženju

I da ne bude zabune, po difoltu smatram da je sve što se u politici radi motivisano ličnom koristi, ali to ne znači da je krajni rezultat nešto loše.

Npr. niko pametan ne spori prednosti i koristi od zonskog parkiranja uz naplatu. E pa godinama sam uporno od gradskih vlasti tražio upravo to (kao vid uvođenja reda u bezočno parkirnaje zbog kojeg se ne može izaći iz zgrade i zbog kojeg se mnogi ostareli stanovnik centra povredio pokušavajući da se promigolji pored bez-obraznih parkiraša ;> ) I kada je problem rešen? Pa kada se pronašao način da se zavuče ruka u narodske džepse (budžet) tj. kada se pronašla firma koja će sve to da uvede - pa softver, pa aparati, pa uniforme, pa... kakvoća te firme (u pribavljanju koristi za vlas' ) je bila dokazata, ceo sistem proveren u Zagrebu, tako da se nije odugovlačilo.

Ono gde se razlikuje B+ i Parking servis, e pa to je samo u kontroli novaca. Parking Servis je još od vremena kda ga je opozicija (beše beše - aha - DS ;> držala pod Slobom, pa sve do danaske, odličan izvor za muvanje s novcima. A drži ga onaj koji drži i vlast u Beogradu.

B+ - e pa njega ne drži nova vlas, a izgleda ne umeju (ili ne smeju) da se s njima uortače (pa da Đilas koji je snjima izgelda u doličnim odnosima, to iskoristi - Aha! Spazio sam Vas! ;> ) nego daj da to ukinemo, pa da krenemo ispočetka.

Slažem se, ukdiaj B+, ali nemoj da ukidaš sistem naplate i "kartovanja" koji očigledno radi. A i pre nego ukineš B+ daj analizu, da se vidi koliko bi zaista koštalo to da namesto B+ sve to radi JP GSB.

A u kranjem slučaju, ako su apsili onog nesretnika s Novog Beograda za par hiljada dinara (što je dao 500m2 u Fontani bez naknade pod uslovom da se sredi i proradi) zašto se nije uradila analiza za B+ pa apsio Đilas za štetni posao? Hmmm, pola milijuna evra mesečno, pa ne može da se dokaže - osim opsinim traktatima? Šta li o tome kaže Drug Okam? ☻

angie01 angie01 15:43 15.03.2014

Re: Не бих се ја

Dakle svi imaju samo opis niko od kritičara


pa vidi, ja sam ti u drugom komentaru objasnila pojnt- izbaci korist kritike politikih protivnika, 100 postotnu tacnost brojki- opet dodjes na isto, da je zloupotrebljeno nesto sto je neohodno stanovnicima grada, da oni tu neohodnost placaju vise nego sto je potrebno, a zbog privatne dobiti nekog na vlasti.

to koga i kako 'apse, vise je stvar cinjenice, ko je sa kime i u cemu povezan- citaj, jaki i slabi igraci, nego sto ima veze sa konkretnim prestupom,....kada je bio utisak za djikijem i covicem, tu je taj rad bio najvidljiviji, nesto se kao svadjaju, lete pare na sve strane, a svako malo se "dodiruju ispod stola kolenom" i te munje,...oni jedan o drugome znaju mnogo vise i uvezani su u mnogo konkretnije dobiti od izvesne surevnjivosti, ono je bila samo predstava za nas.


meni je jos interesantniji tok para sa uplatnica info stana, a za javno komunalno- to je tek cifra, a sve sa djikijevim menadzerisanjem,...ovi novi, ce samo da se raduju nastavku.
Hansel Hansel 16:46 15.03.2014

Re: Не бих се ја

Ево један детаљ на тему БусПлуса -- јуче сам сазнао да папирна карта, која из необјашњивих разлога траје само три месеца уз лимит уплата 720 динара (цена 10 вожњи када је систем успостављен), сада може да прихвати уплату новца за само девет вожњи. Привидни разлог је поскупљење једне вожње на 73 динара (због скока ПДВ-а) а прави је -- зарађивање "на ситно" (празна карта кошта 40 динара).
iqiqiq iqiqiq 17:31 15.03.2014

Re: Не бих се ја

Ево један детаљ на тему БусПлуса --

Uh, tu ima puno detalja, kao npr da iznos na nepersonalizovanoj kartici ne možeš da proveriš dok ne uđeš u bus i otkucaš se, to ili znači da te provera košta 73 dinara ili da ako hoćeš da se voziš rizikuješ da ustanoviš da nemaš dovoljno novca na kartici, što onda znači da moraš da platiš duplo skuplje kartu u samom autobusu

to me opasno nervira, jer najzad, niko od nas ko se vozi busem, nije kriv što oni nemaju automate u autobusu u kojem možeš da kupiš kartu po ceni od 73 dinara, pa ne vidim zašto moram da platim duplo skuplju kartu u busu

Druga stvar koja u tom sistemu takođe ne valja je što je zaista pitanje dobre volje onih prodajnih mesta po trafikama i prodavnicama, da li će da ti provere iznos na kartici i da li hoće da odrade doplatu iznosa. Često mi se dešava da neće, te sam ja i time kažnjena da u prevozu plaćam duplo skuplju kartu

Ovo deluje kao sitnica u odnosu na sve svetske i domaće teme, ali meni je svakodnavna gnjavaža i ne daje mi normalan komfor korišćenja nepersolizovane kartice

to je kao da doplatite kredit na prepejd mobilnom i ne znate koliko imate na telefonu
Hansel Hansel 18:09 15.03.2014

Re: Не бих се ја

Питало се још пре увођења БусПлуса да ли ће бити могућа допуна преко мобилног телефона (попут допуне другом броју, да ли од сосптвеног кредита, или скидањем с текућег рачуна), одговворили су да "засад неће". То "засад", ето, траје више од две године. А никакве техничке препреке нема, то је сасвим могуће, ако они желе да омогуће. Као што је бесмислено да је месечна допуна могућа тек од 25. у месецу за наредни месец. Или што допуна петог у месецу мора да има исту вредност као допуна пре првог. Итд.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 18:53 15.03.2014

Re: Не бих се ја

Uh, tu ima puno detalja, kao npr da iznos na nepersonalizovanoj kartici ne možeš da proveriš dok ne uđeš u bus i otkucaš se, to ili znači da te provera košta 73 dinara ili da ako hoćeš da se voziš rizikuješ da ustanoviš da nemaš dovoljno novca na kartici, što onda znači da moraš da platiš duplo skuplje kartu u samom autobusu



o da, i ja pizdim zbog toga!
Hansel Hansel 19:31 15.03.2014

Re: Не бих се ја

Ма, ви сте се много размазили, гледајте када откуцавате и памтите колико вам је остало!
iqiqiq iqiqiq 19:36 15.03.2014

Re: Не бих се ја

Hansel
Ма, ви сте се много размазили, гледајте када откуцавате и памтите колико вам је остало!

mudro zboriš "ne pitaj šta BusPlus može da uradi za tebe, nego šta ti možeš da uradiš za BusPlus", dakle tefter uza se, pa knjigovodstvo, koliko uplaćeno na karticu, koliko otkucano...
Hansel Hansel 21:29 15.03.2014

Re: Не бих се ја

Док сам користио неперсонализовану, раднице у киоску су увек биле љубазне да кажу колико има; али, нису могле да ми кажу до када ми картица важи! То је велики (намерни?) пропуст система, мора и то да се памти, да не остане заробљен кредит. Мада, од пре пола године отприлике, могуће је пребацити кредит са истекле или оштећене картице, тек да знате. Али, само то -- паре на руке не враћају!
poreznik2 poreznik2 16:59 16.03.2014

Re: Не бих се ја

Znači, Bus Plus naplati od građana Beograda novac za prevoz, uzme svoj mesečni harač od 8,3%, odnosno, 500 hiljada evra, a resto prebaci na račun GSP-a.

Bus plus ne uzima harač, on naplaćuje uslugu. Bus plus vodi sistem naplate i kontrole vozila GSP.
Bus plus za tih 8.3 % treba da ima 220 konotolora. Za koje bi ti pare bio kontrolor u Beogradu, to je neto plata, pomnoži to sa 1.64 dobićeš bruto platu puta broj kontolora.
Bus plus ima svoje šaltere na kojima rade ljudi, koji takođe primaju plate. Mora da ima poslovni prostor, mora da ima ljude od tehnike. Šta misliš ako ne radi aparat u trafici za plaćanje, ko to sređuje.
Sve ovo mora da plati Bus Plus. Ako ih 250 000 evra potkripi plate oni su super.

Ja ne radim u Bus Plusu. Radim u IT i privatnom sektoru, ja bez detaljne analize se ne bih uzeo da pružam ono što mora da pruži Bus plus za 500 000 evra mesečno.

Ali je jedno sigurno, Bus plus može da uradi bolje i jeftinije nego GSP. Boli uvo onoga u GSP što nešto ne radi, ako i treba da se popravi može i sutra, a dobiće i veću platu.

A za one koje postavlju glupo pitanje što je karta u autobusu duplo skuplja. Da je ne bi kupovao u autobusu. Koliko vremena treba kondukteru da se proda jednu karta, 30 sekundi, 30 sekundi puta broj putnika u autobusu je izgubljeno ukupno vreme. To je daleko više vremena nego što je nekome potrebno da kupi dopunu na trafici. A da ne govorimo što se pravi gužva u saobraćaju.
angie01 angie01 18:25 16.03.2014

Re: Не бих се ја

A za one koje postavlju glupo pitanje što je karta u autobusu duplo skuplja. Da je ne bi kupovao u autobusu. Koliko vremena treba kondukteru da se proda jednu karta, 30 sekundi, 30 sekundi puta broj putnika u autobusu je izgubljeno ukupno vreme. To je daleko više vremena nego što je nekome potrebno da kupi dopunu na trafici. A da ne govorimo što se pravi gužva u saobraćaju.


evo, sada cu glupo i da ti odgovorim, bez onog prethodnog dela, koji je apsolutno netacan, pa necu ni da ulazim u raspravu,

u svim zemljama u kojima sam zivela, za gradski prevoz imas varijantu, mesecne karte-po kategorijama, dnevnu, jednokratnu i verziju da istu ili kupis ili ubacis za istu cenu pare kod vozaca u specijalnu kutiju za to, pri cemu ta cena nije u obrnutoj srazmeri sa prosecnim primanjima gradjana i bez nakacene privatne firme, koja to navodno bolje radi.

a za konduktera- ne znam, dok su bili kondukteri u gsb-u, nije bilo nikakvih problema, a sve je funkcionisalo, jedan kondukter po vozilu, bez onoliko ridzveja + komunalci, koji doju po nekoliko, jer nemaju sta drugo da rade u novim uniformama i vozilima, sem da maltretiraju bakice, sto na kutijama prodaju neke gluposti, da bi mogle da kupe 'leba.
iqiqiq iqiqiq 22:28 17.03.2014

Re: Не бих се ја

pa to je problem te izolacije i viza, što mnogi nisu putovali pa sada misle da je naš sistem najbolji na svetu
primera radi Holandija sistm naplate


"these yellow machines, to be found at supermarkets or tobacco shops, can be used to top up the OV-Chipkaart purse."
iqiqiq iqiqiq 22:35 17.03.2014

Re: Не бих се ја

kako kupiti kartu bez ucene



i kupujete kartu kao što u Beogradu po garažama možete u automatu da platite parking karticu, i aparata ima u svakom autobusu i cena je ista kao da kupujete negde drugde kartu
automati
Kraja Kraja 16:04 15.03.2014

...postoji...

...u vise navrata proverena informacija da se sredstva gsp-u prebacuju sa zakasnjenjem do dva meseca...
...zasto ovo niko ne objavljuje...???
...zato sto postavljamo "nase" na rukovodeca mesta...
...zasto svi sem rukovodilaca zeleznice znaju da je zeleznica propala odavno...???
jennym jennym 20:23 15.03.2014

Računi, računi...

Uplatila sam dva puta po pet hiljada dinara, ali na stari broj žiro računa i to lepo oteo RTS u roku od odmah, otišlo, nestalo, ne daju nazad... I tako, nemam više duga za pretplatu... Zato imam i dalje dug za struju.
tasadebeli tasadebeli 11:10 16.03.2014

Слобода!!!

Извињавам се, знам да није у директној вези са самом темом блога, али опет јесте са насловом блога.


Beda i komedija (političkog) marketinga



Пролазио сам током претходних десетак дана више пута туда и сваки пут сам се слатко смејао.

У Булевару ослобођења, одмах чим се од Славије крене узбрдо према Народној библиотеци, са десне стране, стајала су три билборда. Један вас гледа право у очи када сте преко пута улице, а ова два су малкице искошена у односу на тај у средини.

На овом левом искошеном билборду је велика слика Бориса Тадића и оно што већ ту пише у таквим приликама. На оном десном искошеном билборду је слика Томе Николића и, такође, оно што већ пише у таквим приликама.

А на оном билборду у средини је реклама са сликом (и великим насловом) за филм "Ћурке на слободи" који се управо врти по биоскопима.








И то тако стоји данима у предизборној кампањи. Зато немојте после да ми се жалите овде како живимо врло досадне животе у тешком времену!

Hansel Hansel 22:40 16.03.2014

Re: Слобода!!!

Тема блога је управо (и) та, само ја нисам имао нерава да ширим причу даље од конкретног случаја, па сам целу идеју стрпао у наслов.

Хвала ти!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana