Politika

Je l' vam bilo dosta?

Krugolina Borup RSS / 04.03.2014. u 12:13

enough-is-enough--138x171.jpg

Ima ljudi koji ne veruju dok/ako se ne dokaže suprotno, a ima i nas koji verujemo dok/ako se ne dokaže suprotno. Ovi prvi uvereni su da imaju formulu koja ih štiti od razočarenja, i nas druge smatraju naivnima. Mi drugi sebe uglavnom nazivamo optimistima i smatramo da ovi prvi žive u konstantnom strahu od života, nama neizdrživom.

Ovi prvi obično ne glasaju, da se ne bi razočarali.

Mi drugi stalno glasamo i stalno se razočaravamo.

(Imaju i neki treći, koji glasaju i ne razočaraju se - ali o njima ne bih ovom prilikom.)

Realno, za ovih dvadeset i nešto godina višestranačja, još mi se nije desilo da sam za nekog glasala, a da se nisam razočarala. Pa onda kažem sebi: ma, u pravu su ovi što nikom ništa ne veruju, što ne glasaju - neću ni ja više! Potom možda preskočim jedne izbore, ili jedan krug izbora... ali to je uvek privremeno i nikad nisam uspela na duže staze ostati dosledna nijednoj svojoj odluci da više nikad neću da glasam.

Zašto?

Valjda zato što nada poslednja umire.

U konačnici, radije ću ponovo da se razočaram, nego da prestanem da se nadam da ima negde neko ko će možda nekad nešto ipak da učini kako mislim da valja biti učinjeno.

Tako i na ovim izborima što dolaze.

Kad su proglašeni, nisam sebe videla kao glasača nijedne ponuđene opcije, bilo zbog toga što se programi ne uklapaju u moje viđenje budućnosti ove zemlje, bilo zbog toga što sam ih nekada ranije svojim glasom podržala da to viđenje sprovedu samo da bi me oni svojim nečinjenjem (ili potpuno suprotnim činjenjem) razočarali.

I onda se, sasvim neočekivano - pojavila nova opcija.

Neko ko još nije stigao da me razočara, neko kome mogu da verujem dok/ako se ne dokaže suprotno.

Spas u zadnji čas!

Mlada i zelena, tek iznikla opcija, kojoj treba vremena da pusti korenje. Ali opcija koju predvodi čovek koji se u svom dosadašnjem radu pokazao kao dosledan, koji godinama priča isto, koji nije dozvolio da ga blato proguta ni kada je do pojasa u njega zagazio, već se borio kao lav da močvaru isuši i od nje napravi čvrsto tlo na kome svi možemo stabilno da stojimo i da nešto u budućnosti sadimo, da vremenom izraste veliko, bogato i moćno.

Opcija koja ne priča o kuli Vavilonskoj, već o bolnim reformama.

Opcija koja je - što je meni lično najvažnije - transparentnost prepoznala kao ključan faktor borbe protiv korupcije i osnaživanja državnih institucija.

Rešila sam da tog čoveka i tu novu, mladu opciju podržim i više nego što to jedan glas na izborima može.

A vi?

Kad se zagledate u ono mesto u sebi na kome bivstvuje nada, vidite li makar tračak svetlosti, ili totalni mrak?

Mrtva li je vaša nada, ili još daje neke znakove života?

Da li vam je dosta svega, ili vam je dosta samo parazitskog sistema, partijskog zapošljavanja i arčenja novca poreskih obveznika?

 

http://dostajebilorestart.org/

https://www.facebook.com/Dostajebilo

https://twitter.com/SasaRadulovich

 



Komentari (225)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

hajkula1 hajkula1 21:22 05.03.2014

Re: Izbori

cult
mr.fogg

bot uživo



Nije bot.
To što opisuje, samo je jedan primer iz prakse. Samo što je pogrešio u identifikaciji krivca.

Fogg, koja stranka je zaposlila svoje ljude u preduzeću u kom radiš?


Zato kažem da svi dosadašnji političari moraju da odu. Da izgube moć da naše živote kroje po svojoj meri - partijskim zapošljavanjem, burazerskom ekeonomijom, uzimanjem procenata...

Nezavisno i efikasno pravosuđe, pa onda neopravdano otpušteni prijavi slučaj i u najkraćem roku bude vraćen na posao a krivac kažnjen. Odnosno, ne mora da čeka otkaz, vidi da je preko veze doveden neko, pa odmah prijavi ili dojavi.

Postoje načini da se uspešno i efikasno radi na promeni sistema.
Za početak je potrebno da Saša Radulović i još neko s liste uđu u skupštinu. Tada mogu da otvore kancelariju - sedište i da se dalje organizujemo. Ipak, sve to košta (troškovi za najam, komunalne usluge, telefon, internet) da bi uopšte moglo da se radi, pošto grupa građana, odnosno nezavisni kandidat Saša Radulović nema finansijera.
Jaril Jaril 14:53 04.03.2014

Enough is enough

BigBadWolf BigBadWolf 15:39 04.03.2014

Ko o cemu

baba o ustipcima. Napisite detaljniji program za prosvetu, makaz za osnovno i srednje obrazovanje (znam da je mafiju po fakultetima, drzavnim i privatnim, tesko razjuriti, pa ne insistiram ) Ne vrede vam nikakve reforme ako obrazovanje ostane ovakvo kakvo je.

Edit: +1 za Anu Karenjinu
Krugolina Borup Krugolina Borup 15:43 04.03.2014

Re: Ko o cemu

Biće...
little_radojica little_radojica 16:06 04.03.2014

Re: Ko o cemu

BigBadWolf
baba o ustipcima. Napisite detaljniji program za prosvetu, makaz za osnovno i srednje obrazovanje (znam da je mafiju po fakultetima, drzavnim i privatnim, tesko razjuriti, pa ne insistiram ) Ne vrede vam nikakve reforme ako obrazovanje ostane ovakvo kakvo je.

Edit: +1 za Anu Karenjinu


Програм данас освануо, ево га на линку доле
ЛИНК

Edit: Програм за реформе образовања
BigBadWolf BigBadWolf 16:17 04.03.2014

Re: Ko o cemu

heh...kako bese, be careful what you wish for....

Nemoj da da se blamirate sa ovim, nadjite nekog ko se bavi obrazovanjem da napise nesto sto je smisleno.
rade.radumilo rade.radumilo 16:22 04.03.2014

Re: Ko o cemu

Nemoj da da se blamirate sa ovim, nadjite nekog ko se bavi obrazovanjem da napise nesto sto je smisleno.


Deder, definiši to "smisleno".
Jaril Jaril 16:27 04.03.2014

Re: Ko o cemu

Edit: Програм за реформе образовања

Ово је листа идеја. Озбиљан програм садржи нацрте свих закона, уредби, одредби, календар њиховог усвајања, план њиховог спровођења, предвиђене препреке њиховог имплементирања (отпор владе, скупштине, синдиката, наставника, ђака или родитеља) као и сав кунг фу који ће бити спроведен да би се друштво мотивисало на њихово спровођење или се тај отпор заобишао или сломио.

И да, фокус школа са знања (што је и у овом програму) треба пренети на умећа, тј. вештине.
BigBadWolf BigBadWolf 17:08 04.03.2014

Re: Ko o cemu

Deder, definiši to "smisleno".


Nesto sto ne definise funkciju obrazovanja kao nesto sto ce "društvu pruži informaciju o našim sposobnostima i veštinama". Ovo je funkcija diplome, ne obrazovanja.

Ili na primer nesto sto nema deo o privatnm skolama i konkurenciju medu skolama, bez glave i repa ili nacina da se ta konkurencija stvori. Kakvu konkurenciju ces da stvaras u seoskim skolama i u gradovima sa jednom skolom?Znas li koliko takvih sredina ima?Ili cemo da pravimo jedan sistem za velike gradove a drugi za manje? Za to nam ne treba reforma, to vec imamo.

Ili nesto sto ne sadrzi recenicu "Predlažemo da predškolsko obrazovanje u
našim obdaništima počne sa 5 godina (i da bude obavezno), a da deca krenu u škole sa 6 godina". Za one koji ne znaju, a izgleda da autor ne zna, u Srbiji deca krecu u predskolsko sa 5 1/2 godina (i da, obavezno je) a u skolu sa 6 1/2 godina.

Slazem se sa delom o ocenjivanju i srednjim skolama, uz eventualnu razradu. Deo o fakultetima ne bih komentarisao jer ne poznajem materiju dovoljno.

Jel dederovano dovoljno?
angie01 angie01 17:17 04.03.2014

Re: Ko o cemu

Програм данас освануо, ево га на линку доле
ЛИНК

Edit: Програм за реформе образовања


molim da mi neko kaze da li se salite?
zemljanin zemljanin 17:49 04.03.2014

Re: Ko o cemu

angie01
Програм данас освануо, ево га на линку доле
ЛИНК

Edit: Програм за реформе образовања


molim da mi neko kaze da li se salite?

baš tako ... pravite novog vođu ... sve što kaže je divno ... pa dajte detetu da pročita ovaj plan pa ga pitajte šta misli ... ovo je pamflet

EDIT. I apsolutno sam protiv te floskule o "deca ne moraju da uče i da stiču znanje već treba da se obrazuju za radno mesto"
angie01 angie01 18:14 04.03.2014

Re: Ko o cemu

ovo je pamflet


sa promasenom temom.
uros_vozdovac uros_vozdovac 18:19 04.03.2014

Re: Ko o cemu

angie01
ovo je pamflet


sa promasenom temom.


Ili sam naprasno oćoravio ili IT ne vidim nigde
angie01 angie01 18:26 04.03.2014

Re: Ko o cemu

Ili sam naprasno oćoravio ili IT ne vidim nigde


pa u onome sto tamo pise, nije predvidjeno nista smisleno.

ne znam ko je i na osnovu cega napisao taj predlog, vise lici na licnu emociju.

osveta malog perice:)
BigBadWolf BigBadWolf 18:53 04.03.2014

Re: Ko o cemu

Tribina "Da li je obrazovanje tema izborne kampanje"


http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2014&mm=03&dd=04&nav_category=11&nav_id=819488

A ucesnici....
little_radojica little_radojica 18:54 04.03.2014

Re: Ko o cemu

angie01
Ili sam naprasno oćoravio ili IT ne vidim nigde


pa u onome sto tamo pise, nije predvidjeno nista smisleno.

ne znam ko je i na osnovu cega napisao taj predlog, vise lici na licnu emociju.

osveta malog perice:)


Пише у дну, Душан Павловић, а у наслову стоји "Реформа образовних институција (радна верзија)". Дакле, моја је грешка, НИЈЕ ПРОГРАМ него је листа идеја што Јарил рече.
Krugolina Borup Krugolina Borup 19:00 04.03.2014

Re: Ko o cemu

"Реформа образовних институција (радна верзија)".


Sad, kad smo rešili tu misteriju, šta kažete da se usredsredimo na to da prof. Pavloviću damo sugestije za poboljšanje te radne verzije? Uz obrazloženje zašto mislimo šta mislimo. Konstruktivno. Može? Ja mogu iz perspektive roditelja, ali ovde je važno da se čuju mišljenja prosvetara, kojih na blogu - fala Bogu - ima.

Moj je prvi, površni utisak je da se mnogo više pažnje u radnoj verziji posvetilo višem nego osnovnom i srednjoškolskom obrazovanju.
nicknaylor nicknaylor 19:25 04.03.2014

Re: Ko o cemu

Ja ti na osnovu svojih 14 godina iskustva predavanja na fakultetu i iz sigurnosti svoje redovne pozicije tvrdim da je taj program napisan frazeoloski sa par statistika (1-2) i bombastim izrazima. No naravno to je verovatno bolje od onoga sto Supervucko moze da sklepa :))))
zemljanin zemljanin 19:36 04.03.2014

Re: Ko o cemu

Evo jedne preporuke ... pronađite Nikolu Teslu (tako se zove čovek) i obratite mu se sa željom da Vam se priključi ... prvo čovek je u toj problematici ihaaaj godina, drugo spsolutno vlada svim aspektima i treće ima razrađen plan ... nekada je bio direktor OŠ Braća Baruh, nakon toga mislim direktor II ekonomske ili već šta ... i iza njega može da stane i da ga podrži barem jedno 50 DR i MR i druge stručne javnosti ... zatim g. Miroslav Kebin za sport i sl. ... to su relativno anonimni ljudi ogromnog znanja sa gotovim i racionalnim rešenjima ... nemojte da se brukate sa ovim "pola sata" tekstovima

EDIT. Evo malo sam se prisetio ... "Školins" i "Sportikus" to su bili nazivi njihovih projekata - izuzetno obimni i stručno razrađeni ...
Krugolina Borup Krugolina Borup 19:57 04.03.2014

Re: Ko o cemu

Ja ti na osnovu svojih 14 godina iskustva predavanja na fakultetu i iz sigurnosti svoje redovne pozicije tvrdim da je taj program napisan frazeoloski sa par statistika (1-2) i bombastim izrazima. No naravno to je verovatno bolje od onoga sto Supervucko moze da sklepa :))))


A gde je ovde konstruktivan predlog šta treba izmeniti?
Ja vidim samo negativnu ocenu.
Krugolina Borup Krugolina Borup 19:58 04.03.2014

Re: Ko o cemu

Evo jedne preporuke ...


E, to su već predlozi.
Hvala.
angie01 angie01 19:58 04.03.2014

Re: Ko o cemu




Sad, kad smo rešili tu misteriju, šta kažete da se usredsredimo na to da prof. Pavloviću damo sugestije za poboljšanje te radne verzije? Uz obrazloženje zašto mislimo šta mislimo. Konstruktivno. Može?



pa, hebote, zar ne treba to da radi neki ozbiljan tim, koji se razume, a ne da se daju sugestije na nesto sto je nista? Mislim, uz najbolju volju-suvise je neozbiljno, ne uliva nikakvo poverenje, sem sto ostavlja utisak, da se igraju deca.

moze i ovako,

nicknaylor
Ja ti na osnovu svojih 14 godina iskustva predavanja na fakultetu i iz sigurnosti svoje redovne pozicije tvrdim da je taj program napisan frazeoloski sa par statistika (1-2) i bombastim izrazima. No naravno to je verovatno bolje od onoga sto Supervucko moze da sklepa :))))

niccolo niccolo 20:00 04.03.2014

Re: Ko o cemu

zar ne treba to da radi neki ozbiljan tim, koji se razume

Pa trebalo bi...ali Radulović čovek nema tim, pa mora da se dovija.
angie01 angie01 20:03 04.03.2014

Re: Ko o cemu

nema tim, pa mora da se dovija.


onda se saceka da se takav tim napravi, pa se onda pravi reforma, strategija za ostvarivanje i sl.
Krugolina Borup Krugolina Borup 20:05 04.03.2014

Re: Ko o cemu

pa, hebote, zar ne treba to da radi neki ozbiljan tim,


Andži, pa ne misli niko da će program da se piše na blogu, naravno da će radnu verziju da prerađuje i dorađuje tim, ali i tim koji prerađuje verziju treba da ima neku sondažu javnog mnjenja i svih zainteresovanih strana: roditelja, nastavnika, dece...

Toliko, valjda, možemo.

Ako je radna verzija skup ideja, zašto je problem reći koja vam se ne sviđa, ZAŠTO i kojom biste drugom idejom istu zamenili? Niko ne priča o detaljima i pisanju predloga zakona.

Čisto, ono - fokus grupa. Prvenstveno zato što znam da na blogu ima puno prosvetara, a nije nas malo ni roditelja...
Krugolina Borup Krugolina Borup 20:06 04.03.2014

Re: Ko o cemu

angie01
nema tim, pa mora da se dovija.


onda se saceka da se takav tim napravi, pa se onda pravi reforma, strategija za ostvarivanje i sl.


A otkud vam to da nema tim?
zemljanin zemljanin 20:06 04.03.2014

Re: Ko o cemu

Krugolina Borup
Evo jedne preporuke ...


E, to su već predlozi.
Hvala.

Ispravka - nije Miroslav već Vladimir Kebin
niccolo niccolo 20:11 04.03.2014

Re: Ko o cemu

Krugolina Borup
angie01
nema tim, pa mora da se dovija.


onda se saceka da se takav tim napravi, pa se onda pravi reforma, strategija za ostvarivanje i sl.


A otkud vam to da nema tim?

Pa gde mu je?
Krugolina Borup Krugolina Borup 20:14 04.03.2014

Re: Ko o cemu

Pa gde mu je?


Znači, ako ga ti ne vidiš, to znači da ga nema?
angie01 angie01 20:17 04.03.2014

Re: Ko o cemu

naravno da će radnu verziju


zato sto to nije nikakva radna verzija, a ako misliste da jeste, ne znam sta da kazem.


Ako je radna verzija skup ideja, zašto je problem reći koja vam se ne sviđa, ZAŠTO i kojom biste drugom idejom istu zamenili? Niko ne priča o detaljima i pisanju predloga zakona.


mogu samo da se ponovim- postavka koja je tamo izneta-nema nikakvu smislenu ideju.

ali nije ni vazno sada da se ti i ja preganjamo, ocigledno razlicito posmatramo takve stvari.
niccolo niccolo 20:17 04.03.2014

Re: Ko o cemu

Krugolina Borup
Pa gde mu je?


Znači, ako ga ti ne vidiš, to znači da ga nema?

Upravo tako. Ili već imate dovoljno glasova pa vam moj i ne treba?
angie01 angie01 20:18 04.03.2014

Re: Ko o cemu

Znači, ako ga ti ne vidiš, to znači da ga nema?


pa zakljucio je iz tog tektsa- tako nesto ne moze biti proizvod profi tima.
zemljanin zemljanin 20:20 04.03.2014

Re: Ko o cemu

angie01


Prestaću da komentarišem ... dovoljno je da dajem preporuke Angie
zemljanin zemljanin 20:46 04.03.2014

Re: Ko o cemu

Krugolina Borup

Evo malo sam izguglao
Nikola Tesla - predsednik Zajednice privatnih srednjih škola i direktor Evropske poslovne škole „Milutin Milanković”
Vladimir Kebin - stručni saradnik Min. Obrazovanja i Sporta, Sportske Akademije itd (dosta toga),

Ta dva čoveka mogu da Vam daju kompletne interdisciplinarne projekte (nagrađivane i u svetskim razmerama), + se poznaju + su normalni ... ostalo je na Vama

EDIT: Sarađivao sam sa obojicom iako nismo više u kontaktu, pa preporuka da su ljudi korektni i konkretni tako da ne trošite njihovo i vaše vreme ako mislite da bude volonterski
Jukie Jukie 23:49 04.03.2014

Re: Ko o cemu

Krugolina Borup
tim koji prerađuje verziju treba da ima neku sondažu javnog mnjenja i svih zainteresovanih strana: roditelja, nastavnika, dece...

Prvo pitanje je koji je uopšte cilj formalnog obrazovanja

Tu sad kroz istoriju imamo nekoliko ideja:

-da deca usvoje što više znanja, umenja i navika, pa će jednog dana to moći da primene na poslu

-da deca sede u školi umesto da rade nešto drugo
a) umesto da rade i oduzimaju radna mesta odraslima
b) umesto da se bave kriminalom

-da se obezbede radna mesta prosvetarima da oni i njihove porodice ne umru od gladi

-da dete ima sve petice pa da se majka hvali pred komšinicama i ujnama

-da se dete ne muči nego udri brigu na veselje, pa posle kad odrasteš kako si sejao tako ćeš žnjeti, kao Pinokijevi drugari magarčići

itd. itd. Sad treba naći presek ovih skupova
AlexDunja AlexDunja 23:56 04.03.2014

Re: Ko o cemu

kao Pinokijevi drugari magarčići

juki, ti znaš da sam tvoj fan?
Hansel Hansel 00:04 05.03.2014

Re: Ko o cemu

Jukie, nemam reči, mislim da je ovo tvoj dosadašnji maksimum!

A za listu DJBR-SR predlog da se sada uopšte ne bave obrazovanjem i drugim temama -- u ovoj fazi fokus je na ekonomiji i kao ne'akav samozvani strateg mislim da je jedino realno za ove izbore ostati pri tom aspektu. Ako se pređe cenzus (pa možda i ako se ne pređe), biće vremena da se u detalje rade programi po oblastima. Mnogo bolje od provizorijuma, makar nosili i etiketu radne verzije. Mislim da je ovo dovoljno obrazloženje zašto mislim da je sada neekonomično raspravljati.
vlad_aleksh vlad_aleksh 12:05 05.03.2014

Re: Ko o cemu

Krugolina Borup

Ako je radna verzija skup ideja, zašto je problem reći koja vam se ne sviđa, ZAŠTO i kojom biste drugom idejom istu zamenili? Niko ne priča o detaljima i pisanju predloga zakona.



Evo ja imam konkretnu primedbu. Gospodin Pavlović spominje obavezno osnovno i srednje školovanje. To je nasilje nad ljudima. Spreman sam na kompromis, pa prihvatam obavezno osnovno školovanje. Ali čemu obavezno srednje?
vlad_aleksh vlad_aleksh 12:07 05.03.2014

Re: Ko o cemu

Krugolina Borup
Pa gde mu je?


Znači, ako ga ti ne vidiš, to znači da ga nema?


Da li ga ima ili ga nema?
vlad_aleksh vlad_aleksh 12:27 05.03.2014

Re: Ko o cemu

Krugolina Borup
pa, hebote, zar ne treba to da radi neki ozbiljan tim,


Andži, pa ne misli niko da će program da se piše na blogu, naravno da će radnu verziju da prerađuje i dorađuje tim, ali i tim koji prerađuje verziju treba da ima neku sondažu javnog mnjenja i svih zainteresovanih strana: roditelja, nastavnika, dece...



A kako izvršiti sondažu javnog mnenija? Sondažu svih zainteresovanih strana? Ko je zainteresovana strana? Referendum? Izabrani predstavnici dece, roditelja, nastavnika? Da pitamo decu kakvu bi školu hteli? Da se organizuju dečji izbori?
Ako se obrazovanje finansira iz budžeta, to znači da je svaki državljanin Srbije zainteresovana strana. Da li me razumete? I homoseksualac bez dece koji nije dete i nije nastavnik, na primer.
Dobar plan prave eksperti. Nikakve sondaže i slične gluposti.
little_radojica little_radojica 12:51 05.03.2014

Re: Ko o cemu

baš tako ... pravite novog vođu ... sve što kaže je divno ...


Мислим да ниси свестан каквог вођу већ имамо. Да ли је стварно већи проблем овај нацрт плана за реформу образовања или ово доле?

Вождова улица у Нишу КЛИК

Мислим не спочитавам ти ја да си за Вучића, само ти кажем да је количина енергије коју трошиш да нам натрљаш на нос Радуловића из блога у блог обрнуто пропорционална ефекту који твој труд има на ово друштво. Само кажем, ништа лично.

У међувремену, ево ко је тренутно министар просвете, њега нико не пита за план

zemljanin zemljanin 13:44 05.03.2014

Re: Ko o cemu

little_radojica
Мислим не спочитавам ти ја да си за Вучића, само ти кажем да је количина енергије коју трошиш да нам натрљаш на нос Радуловића из блога у блог обрнуто пропорционална ефекту који твој труд има на ово друштво. Само кажем, ништа лично.

LOL, kada bih zaista trošio energiju na "uništavanje lika i dela" to bi se baš primetilo ali ako mogu da primetim, eno od trenutka kada je SR postavio svoj blog i nominaciju, nisam ništa loše rekao niti učitavao ... moja zamerka je na VAŠ (generalno svih koji su za) stav i tretman bloga i svih blogera da je to "ono pravo" ... i toliko daleko idete u tome da idealizujete stvarnost ... eno negde si ostavio komentar da nije strateški dobro davati neke izjave i sl. ... pa nema šanse da ti ne repliciram na to ali sam prećutao jer sam rešio da ne utičem više na nikoga jer kad već ne živim i ostalo što sve znaš, onda barem da ne miniram nikoga ... tako da sam i ovde ponudio neka rešenja za koja iskreno verujem da su ispravna ... ali nemoj da se sikirate, bići neutralan do kraj izbora, jer je to jedino korektno ...

EIDT. a evo prođoh malo kroz blogove pa to iz bloga u blog mi je barem diskutabilno ali se verovatno odnosi na moju procenu koliko, po meni, je realno očekivati da SR dobije u procentima ... žao mi je to nije upereno protiv njega ili vas, već moje mišljenje ili nagađanje ... a kako sam ga javno prezentovao, ukoliko SR osvoji više od toga, imaćete crno na belo da mi "natrljate nos" ... meni je svejedno
little_radojica little_radojica 14:25 05.03.2014

Re: Ko o cemu

zemljanin
little_radojica
Мислим не спочитавам ти ја да си за Вучића, само ти кажем да је количина енергије коју трошиш да нам натрљаш на нос Радуловића из блога у блог обрнуто пропорционална ефекту који твој труд има на ово друштво. Само кажем, ништа лично.

LOL, kada bih zaista trošio energiju na "uništavanje lika i dela" to bi se baš primetilo ali ako mogu da primetim, eno od trenutka kada je SR postavio svoj blog i nominaciju, nisam ništa loše rekao niti učitavao ... moja zamerka je na VAŠ (generalno svih koji su za) stav i tretman bloga i svih blogera da je to "ono pravo" ... i toliko daleko idete u tome da idealizujete stvarnost ... eno negde si ostavio komentar da nije strateški dobro davati neke izjave i sl. ... pa nema šanse da ti ne repliciram na to ali sam prećutao jer sam rešio da ne utičem više na nikoga jer kad već ne živim i ostalo što sve znaš, onda barem da ne miniram nikoga ... tako da sam i ovde ponudio neka rešenja za koja iskreno verujem da su ispravna ... ali nemoj da se sikirate, bići neutralan do kraj izbora, jer je to jedino korektno ...

EIDT. a evo prođoh malo kroz blogove pa to iz bloga u blog mi je barem diskutabilno ali se verovatno odnosi na moju procenu koliko, po meni, je realno očekivati da SR dobije u procentima ... žao mi je to nije upereno protiv njega ili vas, već moje mišljenje ili nagađanje ... a kako sam ga javno prezentovao, ukoliko SR osvoji više od toga, imaćete crno na belo da mi "natrljate nos" ... meni je svejedno


Овако ја лично доживљавам политичко деловање. То није никаква идеализација. Имаш понуђене опције, одлучиш се за ону за коју мислиш да је најприближнија резултанти твојих ставова. Идеализовање стварности би било да не гласамо ни за кога док се не појави неко са ким ћемо моћи да се 100% сложимо по свим могућим темама и то 51% нас одједном. Наша размишљања о друштву су аналогна, али политичко деловање у овом моменту развоја људске цивилизације дигитална. Можеш да заокружиш само једну опцију, а не комбинацију најбољих опција или да из сваке опције екстрактујеш само добро, а одбациш лоше (опет по сопственом нахођењу). Да закључимо, то што сам ја по питању ових избора опредељен за опцију коју предводи Радуловић ни под тачком "свашта" не значи да је он мој вођа или да ћу се ја и у будућности према тој опцији одређивати овако позитивно.
zemljanin zemljanin 14:39 05.03.2014

Re: Ko o cemu

little_radojica

Ma sve je OK nisam ja toliko sujetan a definitivno nisam nepogrešiv ... izneo sam svoje viđenje i komentar ... a tako bi komentarisao i da si se ti kandidovao, znači ličnost je nebitna ... a eno bili izbori i ranijih godina i pisao sam iste komentare ... ali opet, neću ni da miniram SR, sad kada se kandidovao, pa se trudim da budem maksimalno neutralan ... sve regularno

I normalano je da se ti i ostali borite za svoj izbor ... ja sam u lagodnoj poziciji kritičara na koga Vaši izbori ne utiču ... zbog toga a ne zbog tvoje primedbe, biću neutralan
BigBadWolf BigBadWolf 00:08 06.03.2014

Re: Ko o cemu

little_radojica
Да ли је стварно већи проблем овај нацрт плана за реформу образовања или ово доле?
...
У међувремену, ево ко је тренутно министар просвете, њега нико не пита за план



Vidi, veliki broj ljudi koji se mota po blogu je prelomio da ce da glasa za Radulovica. To smo uradili jer smo negde ocenili da ce ta opcija biti bolja od ova dva primera koje si naveo. Medjutim, kada ti krenes da branis Restart (za nesto sto je neodbranjivo, btw) tako sto navodis njih kao primere, onda nas malo potkecujes. Jeste, mi smo losi, ali vidi tamo, ima i gore. Pa mislim, oni da su dobri, koji ce nam djavo Restart onda? Ne zanima me gore, to lose-losije zivim isuvise dugo. Ako ne mozete da skupite tri strucnjaka za obrazovanje (a Pavlovic, opet uz svo postovanje, to ocigledno nije) da napisu smisleni okvirni text kako vidite obrazovanje, onda imate problem. A i ja sa vama, jer necu imati za koga da glasam.

I kapiram da im trolova i botova koji mute vodu, ali ne morate da se pecate na svaku bucku. Don't feed the trolls.
little_radojica little_radojica 06:04 06.03.2014

Re: Ko o cemu

BigBadWolf
little_radojica
Да ли је стварно већи проблем овај нацрт плана за реформу образовања или ово доле?
...
У међувремену, ево ко је тренутно министар просвете, њега нико не пита за план



Vidi, veliki broj ljudi koji se mota po blogu je prelomio da ce da glasa za Radulovica. To smo uradili jer smo negde ocenili da ce ta opcija biti bolja od ova dva primera koje si naveo. Medjutim, kada ti krenes da branis Restart (za nesto sto je neodbranjivo, btw) tako sto navodis njih kao primere, onda nas malo potkecujes. Jeste, mi smo losi, ali vidi tamo, ima i gore. Pa mislim, oni da su dobri, koji ce nam djavo Restart onda? Ne zanima me gore, to lose-losije zivim isuvise dugo. Ako ne mozete da skupite tri strucnjaka za obrazovanje (a Pavlovic, opet uz svo postovanje, to ocigledno nije) da napisu smisleni okvirni text kako vidite obrazovanje, onda imate problem. A i ja sa vama, jer necu imati za koga da glasam.

I kapiram da im trolova i botova koji mute vodu, ali ne morate da se pecate na svaku bucku. Don't feed the trolls.


Ма разумемо се. Само, нисам ја нигде бранио тај нацрт. Ти си питао кад ће бити, а ја сам само дао линк и рекао јер сам на тај документ налетео јуче. Без речи коментара на текст, само сам поделио линк. А на Земљанинов коментар сам се само надовезао да укажем на ширу слику, а то је да док једна мала заједница на интернету начелно стоји иза Радуловића, други највећи град у земљи је окићен због рођендана једног партијског лидера. У том смислу је прављење "вође" од Радуловића по мени апсолутно прејака реч. Исто тако док се бавимо Павловићевим штурим и неконкретним нацртом реформе образовања (ево тек сад први пут да ја дајем коментар на исти) испод радара се провлачи један некомпетентан лик који је већ министар образовања и који нас као државу бламира на телевизији са националном фреквенцијом. Ја се само трудим да ствари сагледавам у контексту или још боље контекстима, па мало Zoom-in па Zoom-out па тако стално док се не дође до неке генералне слике о друштву као целини и личног одређења према Радуловићу као вектору у таквом координатном систему. Тај когнитивни процес је индивидуалан и ја као људско биће немам могућност да резултате тог процеса који се одвија у мојој глави довољно прецизно поделим писаним путем, али метода је универзална и важи за сваког. Иако је слика коју ја видим препуна нијанси, кад треба да се одредим према некој опцији ја имам само бинарни избор (подржавам довољно да бих гласао ЗА, не подржавам довољно да не бих гласао ЗА). Не само ја, сви смо на то осуђени. Зато се теби вероватно чини да би ја скочио и у бунар да Радуловић каже и носио његову слику на митинг, али осим што ти могу рећи да је то потпуно нетачно, немам други начин да ти то и докажем. И теби да кажем, нисам ја у том удружењу, јер сам тренутно предалеко тако да нисам део тог МИ. Ја сам само чова као и сви остали(*) који се труди да мисли својом главом и који покушава то да подели са овом заједницом.


Дакле, кад смо већ код критике и ту има начина и начина, неки су конструктивнији, неки су мање конструктивни. По мени, а то је опет само лично мишљење једног небитног лика, кад се само подсмехнеш нечему што је написано на 10 страница и кажеш "Nemoj da da se blamirate sa ovim, nadjite nekog ko se bavi obrazovanjem da napise nesto sto je smisleno" то је далеко мање конструктивно ( да баш не кажем "неконструктивно" него оно што си после баш лепо "дедеровао" где се видело да није баш све дибидус и које су то конкретне ствари које ти замераш и са какве позиције ти то замераш. Кажем, зато што не можемо овде једни другима читати мисли неспоразуми су већ извесни, па зато и у критици и у генераизацијама треба бити што је могуће прецизнији...

(*)
hajkula1 hajkula1 09:33 06.03.2014

Re: Ko o cemu

little_radojica
baš tako ... pravite novog vođu ... sve što kaže je divno ...


Мислим да ниси свестан каквог вођу већ имамо. Да ли је стварно већи проблем овај нацрт плана за реформу образовања или ово доле?

Вождова улица у Нишу КЛИК



Koliko je koštao nakit?
svarog svarog 17:15 06.03.2014

Re: Ko o cemu

BigBadWolf
Ako ne mozete da skupite tri strucnjaka za obrazovanje (a Pavlovic, opet uz svo postovanje, to ocigledno nije) da napisu smisleni okvirni text kako vidite obrazovanje, onda imate problem. A i ja sa vama, jer necu imati za koga da glasam.


Pa zar nije očigledno da nema timova za obrazovanje, zdravstvo, nauku, sport, energetiku, vojsku, policiju i šta god ti još padne napamet... Za to treba infrastruktura, ljudi, pare, a čovek osnovao grupu građana pre mesec dana i jedva skupio 10.000 potpisa bez svega gore navedenog (što mislim da je veliki uspeh).
Sve ove programe i to detaljne treba tražiti od stranke koja će praviti vladu, a ne od grupe građana koji se bore za 5% i 10-ak poslanika koliko to nosi.
I ovakvi nacrti mogu poslužiti dovoljno kao smernica za šta će eventualni poslanici te stranke da glasaju, a za šta ne.
Čak ni ekonomski program nije kompletan jer skoro uopšte ne dotiče monetarnu politiku, ali čovek je postavio svoje ciljeve jasno i precizno, pa ko je za nek glasa, ko nije nek traži drugde ono što mu odgovara
jednatanja jednatanja 16:03 04.03.2014

Dosta!

A vi?


Da. Potpisali. Moj brat i ja. A ubedićemo i roditelje. Muž mi je stranac inače bi i on.

EDIT: Jedino se pitam, da li će moći ubediti prosečnog Srbina, seljaka, koji se manje razume u priče o sistemu, a itekako ga ponese harizma lidera. Saša ima harizmu zbog svog znanja, ali mora da priče o sistemu približi i tom prosečnom Srbinu, tipa "Joe the plumber" u američkoj izbornoj kampanji tj. kako će Radojko iz Loznice da ima koristi od toga što će on za njega da glasa.
mr.fogg mr.fogg 16:22 04.03.2014

Re: Dosta!

Saša ima harizmu zbog svog znanja, ali mora da priče o sistemu približi i tom prosečnom Srbinu


S.R. ima teorijsko znanje koje se u praksi pokazalo tako da su hiljade ljudi iz proizvodnih firmi izašle na ulice. Ti ljudi stvaraju realan novac za punjenje budžeta, a zahvaljujući njemu danas nemaju od čega da žive.
On, jednostavno rečeno, ima teorijsko znanje ali nema osećaj za život.
(ovo je mišljenje običnog prosečnog Srbina)
rade.radumilo rade.radumilo 16:25 04.03.2014

Re: Dosta!

Ti ljudi stvaraju realan novac za punjenje budžeta, a zahvaljujući njemu danas nemaju od čega da žive.


Ti ljudi se izdržavaju iz budžeta.
mr.fogg mr.fogg 16:27 04.03.2014

Re: Dosta!

Ne, nego se državni paraziti izdržavaju od tih ljudi.
(Proizvodne firme prave realan novac a ne 'Država')
jednatanja jednatanja 16:28 04.03.2014

Re: Dosta!

mr.fogg,

Da li se osećaj za život svodi na samilost prema propalim preduzećima kojima poreski obaveznici već godinama krpe rupe na dnu čamca? Čemu? Ako treba da propadne, nek propadne. To se dešava i na Zapadu svakodnevno. Glavna ulica u mom gradu u Nemačkoj: dođe radnja, propadne, zatvori se, molim lepo. One sa dobrim idejama i ponudom opstaju. One plaćaju svoje radnike od profita, a ne od novca poreskih obaveznika u Nemačkoj, od kojih sam jedan i ja.
mr.fogg mr.fogg 16:31 04.03.2014

Re: Dosta!

Mi nismo na Zapadu.
Paraziti ubiše i industriju i poljoprivredu i ...
... baš ih briga za narod i državu - samo misle na sebe, kratkoročno i po svaku cenu.
rastinjak rastinjak 16:32 04.03.2014

Re: Dosta!

prosečnog Srbina, seljaka,

ccc....
jednatanja jednatanja 16:42 04.03.2014

Re: Dosta!

mr. fogg,

mislim da je pogrešno emocionalno se vezivati za firme zbog činjenica da je to preduzeće dobro poslovalo 80-tih. Dobro je emocionalno se vezivati za tradicionalne ideje koje jedno geografsko okruženje može da ponudi u vidu sirovina i stručnog kadra (poljoprivreda u Vojvodini, voćarstvo u Šumadiji, bakar u Boru). Ali sve neprofitabilno MORA da se restruktuiše iz korena, uz pregršt novih ideja da bi izdržalo sve izazove slobodnog tržišta.
jednatanja jednatanja 16:47 04.03.2014

Re: Dosta!

rastinjak, u Srbiji je 10% visokoobrazovanih. Onih drugih 10% je otišlo iz zemlje u zadnjih 15 godina. Tek toliko. A pošto poznajem muku i trud vojvođanskog seljaka, znam i to da razmišlja drugačije od inžinjera i profesora.
mr.fogg mr.fogg 16:51 04.03.2014

Re: Dosta!

Ali sve neprofitabilno MORA da se restruktuiše iz korena, uz pregršt novih ideja da bi izdržalo sve izazove slobodnog tržišta.


Mi nemamo slobodno tržište.
Mi nismo, kao Država, članica EU.
Mi moramo da tražimo sopstvena rešenja.
jednatanja jednatanja 16:55 04.03.2014

Re: Dosta!

Mi nemamo slobodno tržište.
Mi nismo, kao Država, članica EU.
Mi moramo da tražimo sopstvena rešenja.


Slažem se sa poslednjim.
rastinjak rastinjak 16:58 04.03.2014

Re: Dosta!

Ne dopada mi se formulacija - prosečan Srbin, seljak. Kakvo značenje ima takva konstatacija ?
Po čemu je prosečan Srbin seljak ? Zašto bi seljak bio prosečan Srbin ?
Sve u svemu, meni zvuči loše
jednatanja jednatanja 17:11 04.03.2014

Re: Dosta!

Ne dopada mi se formulacija - prosečan Srbin, seljak. Kakvo značenje ima takva konstatacija ?
Po čemu je prosečan Srbin seljak ? Zašto bi seljak bio prosečan Srbin ?
Sve u svemu, meni zvuči loše


Ne znam tačan procenat, ali poljoprivrednika (seljaka) u Vojvodini ima oko 25%, visokoobrazovanih 10%, moja rečenica u vezi prosečnog Srbina se odnosila na one između (65%) (ZAREZ=plus) seljake (25%). Ovi procenti su približni
rade.radumilo rade.radumilo 14:02 05.03.2014

Re: Dosta!

Ne, nego se državni paraziti izdržavaju od tih ljudi.
(Proizvodne firme prave realan novac a ne 'Država')


Železara Smederevo je proizvodna firma, koja se izdržava iz budžeta jer ne može zaraditi realan novac.
medjutim92 medjutim92 18:15 04.03.2014

O listi..

.. kapiram da neko neće da se provlači kroz blato, ali ne vidim ni logiku da ja nekog provlačim na ime SR. Ljudi možda jesu "anonimni" u smislu da nisu poznati širokim narodnim masama, ali ne znači da niko neće nikoga da prepozna, a naročito ne da je neko stručan i dobar samo zato što tako piše na listi, a SR daje časnu reč iako je za polovinu čuo tek kad su se pojavili kao volonteri.

To što je na listi

10. Бранка Стаменковић, 1968, преводилац, Београд, Нови Београд

je pozitivno. Ne vidim što bi Aida Ćorović i drugi nevladini aktivisti bili loš izbor, pa isto tako ne vidim ni što bi neko ko je stvarno radio nešto da svima bude bolje bio lošiji izbor od popunjavača broja na listi.

Ono što mogu da zamerim listi na osnovu prepoznatih imena je

19. Катарина Радовић, 1985, дипл. психолог, Параћин
44. Никола Радовић, 1958, ветеринар, Параћин

Ćerka i otac na istoj listi. Nije baš naročito dobar primer za nekog ko se bori i protiv nepotizma.

Ili druga stvar, 11 Šapčana od 66 ljudi? Jel' stvarno trebalo popunjavati listu koja pretenduje da bude "ekspertska" po principu "Daj da popunimo broj da izgleda da nas ima više, niko neće da čita"?
angie01 angie01 18:23 04.03.2014

Re: O listi..

O listi..


a gde moze da se vidi lista?
jednatanja jednatanja 18:24 04.03.2014

Re: O listi..

Ja samo znam da je Branka prava osoba za borbu protiv svega što nas svakodnevno koči, odličan izbor! I srećno!!
medjutim92 medjutim92 18:25 04.03.2014

Re: O listi..

angie01
O listi..


a gde moze da se vidi lista?


ovde
angie01 angie01 18:33 04.03.2014

Re: O listi..

medjutim92


hvala.
medjutim92 medjutim92 18:39 04.03.2014

Re: O listi..

Šta još kaže Google?

Latinka Milana Grbić, do pre par meseci poverenica Nove Stranke za Novi Sad. Imala biografiju na sajtu Zeleni Srbije, biografija obrisana..

jednatanja jednatanja 18:39 04.03.2014

Re: O listi..

Sviđa mi se i ova 8. na listi Latinka Milana Grbić iz NS, član Zelenih Srbije. Glas protiv GMO!
angie01 angie01 18:45 04.03.2014

Re: O listi..

do pre par meseci poverenica Nove Stranke za Novi Sad


metamorfozirala

filip.maric filip.maric 11:15 06.03.2014

Re: O listi..

Ono što meni jako bode oči je studentkinja koja je moje 1978. godište (ja sam diplomirao 2002., pa sam u medjuvremenu još neke škole završio). Još gore je što nije jedina takva, već ima studenata i 1983. godište i slično. Iako sam načelno saglasan sa politikom za koju se Saša zalaže i planirao sam da glasam za njih, nije mi jasno o kakvoj pozitivnoj selekciji može da se govori ako je kandidatkinja za narodnu poslanicu koju on predlaže student već 17 godina. Moguće je i da grešim. Moguće je da je ta osoba upisala fakultet pod stare dane, moguće je i da ta osoba ima drugih kvaliteta (zaista ne mislim da je jedino na osnovu čega treba ceniti čoveka njegovo formalno obrazovanje), ali to ćemo videti kada se budu pojavile biografije kandidata koje je Saša Radulović obećao. Ako je jedini razlog zašto su ti "studenti" na listi to što su volonterski sakupljali potpise, onda prepoznajem istu matricu "partijskog zapošljavanja" protiv koje se svi borimo - vi nama skupite potpise, a mi ćemo vas zaposliti ni manje ni više nego u parlamentu.
vlad_aleksh vlad_aleksh 12:03 06.03.2014

Re: O listi..

filip.maric
Ono što meni jako bode oči je studentkinja koja je moje 1978. godište (ja sam diplomirao 2002., pa sam u medjuvremenu još neke škole završio). Još gore je što nije jedina takva, već ima studenata i 1983. godište i slično. Iako sam načelno saglasan sa politikom za koju se Saša zalaže i planirao sam da glasam za njih, nije mi jasno o kakvoj pozitivnoj selekciji može da se govori ako je kandidatkinja za narodnu poslanicu koju on predlaže student već 17 godina. Moguće je i da grešim. Moguće je da je ta osoba upisala fakultet pod stare dane, moguće je i da ta osoba ima drugih kvaliteta (zaista ne mislim da je jedino na osnovu čega treba ceniti čoveka njegovo formalno obrazovanje), ali to ćemo videti kada se budu pojavile biografije kandidata koje je Saša Radulović obećao. Ako je jedini razlog zašto su ti "studenti" na listi to što su volonterski sakupljali potpise, onda prepoznajem istu matricu "partijskog zapošljavanja" protiv koje se svi borimo - vi nama skupite potpise, a mi ćemo vas zaposliti ni manje ni više nego u parlamentu.


Između ostalog problem je u tome što tamo piše zanimanje, a neki kandidati su upisivali stručnu spremu. Tako da me ne bi čudilo da je neko stavio da je student u ostavci.
Elem, sve je ovo odrađeno diletantski. Radulovićeva lista je užasno loša. Ipak ću glasati za SNS.
filip.maric filip.maric 12:06 06.03.2014

Re: O listi..

Ipak ću glasati za SNS.

... na čijoj se listi nalazi student 1977. godište i širok spektar proverenih diletanata.
vlad_aleksh vlad_aleksh 13:14 06.03.2014

Re: O listi..

filip.maric
Ipak ću glasati za SNS.

... na čijoj se listi nalazi student 1977. godište i širok spektar proverenih diletanata.


Priznaću Vam nešto, moj favorit je Nebojša Stefanović. Doktorirao kvantnu mehaniku na MIT-u. A u isto vreme vodio parlament kroz bespuća povijesne zbilje. I čitao ugovor sa Fiatom na kvarnjaka.
mr.fogg mr.fogg 19:34 04.03.2014

O listi..

Ako na listi ima približno 1/3 ženskih kandidatkinja, to je intrigantno.
Žene, uključite žensku intuiciju. Moli Vas glupi muškarac.
cassiopeia cassiopeia 20:36 04.03.2014

Re: O listi..

mr.fogg
Ako na listi ima približno 1/3 ženskih kandidatkinja, to je intrigantno.
Žene, uključite žensku intuiciju. Moli Vas glupi muškarac.


Evo ja sam uključila al' muk. Ništa mi ne govori.
Šta li je tebi na pameti?
mr.fogg mr.fogg 21:06 04.03.2014

Re: O listi..

Šta li je tebi na pameti?

Ništa ... ali ako veruješ u mušku intuiciju, ovo ne sluti na dobro.
zilikaka zilikaka 20:26 04.03.2014

ajd redom

Načelno spadam u drugu grupu. Ne verujem a priori. Trudim se da uvek krenem od nule, pa na koju stranu prevagne.

Radulović mi uglavnom nije bio simpatičan, ali ga ta "tehnička osobina" ni slučajno ne (dis)kvalifikuje.
To samo znači da on verovatno ne spada u tip ljudi sa kojima bih ja provela veče u kafani, ali...mislim da ima jednu izuzetno važnu osobinu, a to je čestitost.

Mada se grozim kako patetike tako i velikih reči, al precizniji izraz ne znam.

Ko što neko reče, kod ljudi jezičak na vagi definišu naizgled sporedne stvari. Kod Saše je za mene to bio ovaj njegov blog.

Nego, da se vratim na čestitost.
Mišljenje sam utvrdila nakon njegovog izlaska iz vlade. Čovek jednostavno ne pristaje da igra po pravilima koja se kose sa njegovim stavovima, bez obzira na cenu. Tačka.

E sad, šta mislim da je problem.
Čestitost je potreban, (tačnije neophodan) ali ne i dovoljan uslov da se nešto uradi.

U ekonomske probleme se slabo doznajem i svakako neću sebi da dozvolim da o tome dajem mišljenje, ali...prvi koraci njegovog pokreta su ne samo trapavi nego:

1. Nema pristup medijima i kaže kako kampanju bazira na internetu, a na zvaničnom sajtu stoje informacije od pre tri dana, ništa svežije. Deluje vrlo šarlatanski da se zvanične informacije plasiraju isključivo preko Tvitera, bar za ovakve kao ja.

2. Predlog reforme obrazovanja napisan tako da bih odmah glasala protiv. Da ne idem u pojedinosti, kolege BigBadWolf i Zemljanjin su uglavnom pretresli štivo.

3. Često pominje tim koji je formirao u Ministarstvu, i sa kojim ima nameru da sprovede reforme, a na izbornoj listi osvanu neka sasvim čudna imena. Najblaže rečeno. Volela bih da znam ko je sa liste član tog famoznog tima. Ili možda oni nisu na listi, a ako nisu, zašto nisu.

4. Od pometuh na listi, onako na prvi pogled, jedino gazdaricu od ovaj blog znam, i mislim da se dokazala kao borac, ali to je manje nego dovoljno. Ko su ostali ljudi i kako on i mogu da doprinesu nečemu?

Dakle, vremena je jako malo, situacija je takva kakva jeste, a mislim da ima još puuuno da se radi na klesanju i brušenju da bi to ličilo na nešto prihvatljivo za izbore.

mlekac mlekac 21:05 04.03.2014

Dugo

Nisam htela da komentarisem izbore, ali, evo, javno su da kazem - dosta mi je vise "Jeste, ne valjaju, ali na njih smo vec navikli!"

Hocu da probam nesto novo!
Ovo je jedino novo sto se do sada pojavilo, pa cu zato za to i da glasam.


(I pre nego sto bilo ko pocne da mi objasnjava da nije novo ili da je nesto slicno vec predlagano, ili, da podsetim da je Sasa ovde jedini lik kog NE gledam jos od 91.! Aman, ljudi, 20 i kusur godina vrtimo istu plocu - DOSTA VISE!!!!)
zemljanin zemljanin 21:09 04.03.2014

Re: Dugo

Hocu da probam nesto novo!



Hansel Hansel 23:48 04.03.2014

Re: Dugo

@zemljanin

E, ako bude novo kad (i kao) NOVA, načekaćemo se.
scabies scabies 00:11 05.03.2014

Srbija kojoj je dosta

Sad sam na blogu kod Uroša popunila anketu i ujedno videla rezultate.. Vidim da Radulović ima preko 50% glasova. Ko je ta Srbija kojoj je dosta? Vidim da 40% ispitanika ima više od VII stepena stručne spreme, da se 50% ispitanika izjasnilo da su areligiozni/ateisti/agnostici, da za 90% ispitanika nije bitna pripadnost naciji..

Da je anketa, tj. da su njeni rezultati koncipirani tako da se prvo vidi odgovor na pitanje Za koga ćete glasati na predstojećim parlamentarnim izborima? možda bih imala par sekundi optimizma.. Pošto sam svesna da u Srbiji ima manje od 10% onih koji imaju više od VII stepena SS, da se oko 10% građana izjašnjava kao areligiozni/ateisti/agnostici, da za manje od 10% nije bitna pripadnost naciji - maksimalni dometi mog optimizma su prelazak cenzusa.

Demokratija je vladavina većine. Mi nismo većina. I da priznam - ja nisam optimista. Potpisala sam listu i svoj glas ću dati listi Dosta je bilo, iako znam da ću i posle 17. marta živeti u Srbiji u kojoj neću biti na strani većine. I priznajem da mi je žao. I zbog sebe, i zbog Srbije.
Hansel Hansel 00:24 05.03.2014

Re: Srbija kojoj je dosta

Evo, Scabie, može da se stavi u program stranke - reforma izbornog sistema. Da se indeksira svaki glas, u zavisnosti od većine (ili svih) elemenata koje si pomenula. Kako bismo nazvali taj sistem... proporcionalna demokratija?

(Padalo mi to na pamet nezavisno od ove situacije, ali samo kao brana populizmu; ja sam ubeđen da bi većina naroda ipak ukapirala šta valja kada bi bilo moguće odstraniti populističek zloupotrebe iz kampanja; mada bi već dosta značilo glasanje za ličnosti a ne za partije.)
angie01 angie01 00:27 05.03.2014

Re: Srbija kojoj je dosta

I zbog sebe, i zbog Srbije.


pre neki dan sam slucajno naletela na emisiju moj Beograd sa Canetom Partibrejkersi i ostala potpuno paf u zagrljaju emocije koju on sa takvom lakocom, a onim njegovim specificnim nedovrsenim recenicama siri po svim prostorima koje pokazuje kao njemu nekada vazne u ovom gradu-to su svi oni i moji prostori, mesta mojih prijatelja koji su ostali i onih koji su otisli i koji kada dodju obavezno, kao deo tajnog drustva, krenu u obilazak- barem onih koja jos postoje, vecina u novokomponovanim promenama o kojima Cane takodje kaze po koju-o tim promenama, naravno, skaradnim i tupavim.
I sve je preplepeteno onim nekada i ovim sada, gde ljudi kao sto je on, kao sto smo mi, nikada nece imati uticaj na stvari kao sto je neunistavanje npr.

I onda, zaverenicki, bez patetike zavrsava- Beograde, cuvaj se, cuvam te.

To je izgleda jedini model koji je ostao slobodan- izmedju redova, u sporednim ulicama paziti na ono sto je vazno.
bocvena bocvena 09:34 05.03.2014

Re: Srbija kojoj je dosta

cane, nikad bolji. mi onako...:)

hajkula1 hajkula1 21:57 05.03.2014

Re: Srbija kojoj je dosta


Znam kakav utisak od prilike ostavljam na blogu.



Na primer.

U stvarnosti ne razmišljam o nacionalnim opredeljenjima. Samo kad neko krene nekritičnki da pljuje, naravno da branim svoje.

O pravoslavlju mislim da znam više od prosečnih Srba (volela bih da grešim) i recimo nisam takav vernik kako se obično zamišlja ali ako krene pljuvačina po SPC, branim.

Sličnih ima na ovom blogu.

Tako da ... veruj statistici.

Mnoge porodice nemaju pristup internetu. Takođe, mnogi koji imaju, ne dolaze na ovaj blog. Mnogi ne popunjavaju anketu.



Ključno je da Saša dobro pripremi predstavljanje na TV.
I nije loše da uzme u obzir i razmisli o primedbama koje je izneo frogg, ljudi su spinovani.





Lopovi da vrate ukradeno.
vlad_aleksh vlad_aleksh 11:46 05.03.2014

Šta bi Marks rekao Saši Raduloviću

„Druže Raduloviću, osnovni razlog zbog kojeg će propasti Vaše najavljene reforme jeste taj što u Srbiji ne postoji istorijski razvijena društvena klasa koja podržava ekonomski koncept koji zagovarate. Da ste čitali malo više ako ne mene a ono makar Hegela shvatili biste da je uzaludan sav Vaš trud: neumitna logika istorijskog materijalizma jasno predočava da svaku promenu u istoriji civilizacije mogu izneti jedino svesne i organizovane društvene grupe koje reprezentuju određenu klasu i rade na ostvarenju njenih objektivnih ciljeva. A iza Vas ne stoji niko“.
rinocerosa rinocerosa 14:00 05.03.2014

Sto je babi milo to joj se i snilo :)))

Osnovna škola treba da bude obavezna za sve, s tim što bi se vodila stoga evidencija izostanaka đaka. Predlažem meru da ako dete ima 5 nepravdanih časova, sledi novčana kazna roditelju.
Na kraju svakog osmogodišnjeg školovanja izvršiti podrobnu proveru i procenu sposbnosti deteta za dalje školovanje.
Na dalje, odeljensko veće nakon završene osmogodišnje škole bi trebalo da izda uverenje, ili mišljenje o svakom djaku ( diplome, interesovanja, preporuka, tipa slab u matematici, dobar u geografiji i sl...)

Što se tiče srednjih škola neka deca jednostavno nisu sposobna da prate gradivo gimnazije, ili četvorogodišnje stručne škole. Takvoj deci treba omogućiti nastavak školovanja kroz neki od zanata: pri čemu je:
a)Obavezan praktičan rad u nekoj firmi ( recimo dva dana škole, tri dana praksa)
b) Firma ima obavezu ili ugovor, da djak koji pokaže veštinu i znanje može ostati u toj firmi kao radnik na neko određeno ili neodređeno vreme. Time bi djaci stekli neophodno praktično iskustvo za dalji rad.

Izostanci...
Veliki broj izostanaka po odeljenju takodje smatram velikim problemom školstva. Predlažem da se uvedu obavezne novčane kazne za roditelje čija deca ne idu redovno u škole.( Propisati neki dozvoljeni prag količine izostanaka, preko toga jednostavno dete ispisati iz na primer Gimnazije i prebaciti na zanatske škole)

Nastavnici...
Nastavnici bi trebalo da dobiju status službenih lica, pa bi se svaki ,,napad,, na nastavnika, tretirao kao napad na službeno lice.
Setiću se još nečega...
mr.fogg mr.fogg 17:12 05.03.2014

Izbori 2014

Na izborima koji će se održati 16. marta ove godine, izborne liste su morale da prikupe najmanje 10.000 potpisa, da bi njihova kandidatura bila prihvaćena od strane Republičke izborne komisije. To su:

1) ALEKSANDAR VUČIĆ – BUDUĆNOST U KOJU VERUJEMO – Srpska napredna stranka, Socijaldemokratska partija Srbije, Nova Srbija, Srpski pokret obnove, Pokret socijalista
2) IVICA DAČIĆ – Socijalistička partija Srbije, Partija ujedinjenih penzionera Srbije, Jedinstvena Srbija
3) Demokratska stranka Srbije – Vojislav Koštunica
4) ČEDOMIR JOVANOVIĆ – Liberalno demokratska partija, Bošnjačka demokratska zajednica Sandžaka, Socijaldemokratska unija
5) Savez vojvođanskih Mađara – Ištvan Pastor
6) SRPSKA RADIKALNA STRANKA – Dr Vojislav Šešelj
7) UJEDINjENI REGIONI SRBIJE – Mlađan Dinkić
8) SA DEMOKRATSKOM STRANKOM ZA DEMOKRATSKU SRBIJU – Demokratska stranka
9) DVERI – Boško Obradović
10) SDA Sandžaka – dr Sulejman Ugljanin
11) BORIS TADIĆ – Nova demokratska stranka – Zeleni, LSV – Nenad Čanak, Zajedno za Srbiju, VMDK, Zajedno za Vojvodinu, Demokratska levica Roma
12) TREĆA SRBIJA – ZA SVE VREDNE LjUDE
13) CRNOGORSKA PARTIJA- Josip Broz
14) LISTA NACIONALNIH ZAJEDNICA-BDZ-MPSZ-DZH-MRM-MEP-Emir Elfić
15) DOSTA JE BILO – Saša Radulović
16) KOALICIJA GRAĐANA SVIH NARODA I NARODNOSTI – RDS – SDS
17) Grupa Građana – PATRIOTSKI FRONT – Dr Borislav Pelević
18) Ruska stranka – Slobodan Nikolić
19) PARTIJA ZA DEMOKRATSKO DELOVANjE – Riza Halimi

Veliki izbor ... kako čovek da se odluči?
Gledam, razmišljam i nikako da domislim ... nešto ovde nedostaje.
Šta da radim? Da li da glasam za ove ili one?
Ma, baš me briga, neću ni da glasam ... i onda se setih šta nedostaje:

20) Zelena stranka

AlexDunja AlexDunja 17:28 05.03.2014

Re: Izbori 2014


20) Zelena stranka


ja mislim da postoji zelena stranka.
bio je neki njihov predstavnik na onom okruglom stolu
o istraživanju i eksploataciji nikla.

zaboravila sam kako se zove, ali se sećam da je iz obrenovca.
vrlo pristojan čovek.

verovatno nisu mogli da prikupe potpise...
mr.fogg mr.fogg 17:37 05.03.2014

Re: Izbori 2014

verovatno nisu mogli da prikupe potpise...


Pa da, a svi ovi drugi su mogli.
Tužna smo mi zemlja.
mr.fogg mr.fogg 17:40 05.03.2014

Re: Izbori 2014

Osim 'zelenih', za koje bih glasao, pitam se, imamo li mi neku 'žensku' stranku?
AlexDunja AlexDunja 17:45 05.03.2014

Re: Izbori 2014

Tužna smo mi zemlja.

a vidi ove 18. ruska stranka slobodan nikolić

kombinacija kao za monti pajtona,(imena, prezimena i imena stranke)

sloba sigurno dosetio da registruje partiju kao manjinsku,
nima treba mnogo manje potpisa a i cenzus ne važi...

ko pa da imamo ruse kao nacionalnu manjinu...

sve prolazi u ovoj tužnoj zemlji
mr.fogg mr.fogg 17:56 05.03.2014

Re: Izbori 2014

Nisam znao da ima i ovih:
16) KOALICIJA GRAĐANA SVIH NARODA I NARODNOSTI – RDS – SDS

wtf is this? comunists?

'Na startnoj crti biće 19 učesnika, a "Koalicija građana svih naroda i narodnosti" odlučila je da tokom kampanje ne koristi novac iz državne kase.

Ostali učesnici na izborima iz budžeta će dobiti po 8,9 miliona dinara ili skoro 77.000 evra. A stranke i savezi koji preskoče cenzus čeka mnogo veća premija - podeliće 641,9 miliona dinara.'

Ima se - može se.

(Izvor 'Večernje Novosti')
Hansel Hansel 18:06 05.03.2014

Re: Izbori 2014

Rusa svakako ima, sa srpskim imenima i prezimenima, kao i Vlaha, na primer.

A Zelena stranka je do sada bila s nekim u koaliciji, možda će i sada tako. Da idu samostalno, verovatno ne bi prešli cenzus (protiv koga sam, i ovog puta da naglasim).

A broj potrebnih potpisa izgleda da nije manji, NOPO ovog puta nije skupio dovoljno.
Hansel Hansel 18:21 05.03.2014

Re: Izbori 2014

(Izvor 'Večernje Novosti')


Uz ranijih 14, proglašene su i liste: "Dosta je bilo Saše Radulovića"

Možda nisu namerno, ali smešno je... i tužno koliko se ne vodi računa šta se i kako piše...
AlexDunja AlexDunja 18:26 05.03.2014

Re: Izbori 2014

Rusa svakako ima,

naravno da ih ima, i sa ruskim imenima,
ali nisu bili manjina
AlexDunja AlexDunja 18:28 05.03.2014

Re: Izbori 2014


A broj potrebnih potpisa izgleda da nije manji, NOPO ovog puta nije skupio dovoljno.


pa nije rečeno zašto su odbijeni
angie01 angie01 18:29 05.03.2014

Re: Izbori 2014

Ima se - može se.


Univerzal:)
mr.fogg mr.fogg 18:30 05.03.2014

Re: Izbori 2014

naravno da ih ima, i sa ruskim imenima,
ali nisu bili manjina


aaa, pa da, jedva ukapirah - misliš na Slobodane i Nikoliće.
Glupi muškarci :(

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana