Ljubav| Ljudska prava| Porodica| Roditeljstvo| Život

Saosećanje, solidarnost, podrška...

Filip Mladenović RSS / 11.02.2014. u 02:21

Marija Stošić
Marija Stošić
Ono što me je najviše nerviralo i onespokojavalo tokom novinarske karijere je pomanjkanje ili totalno odsustvo empatije prema žrtvama zločinačkog Miloševićevog režima. Sve te žrtve su, kao i Milošević i njegovi eskadroni smrti, imali roditelje, sestre i braću, supruge, decu, prijatelje.... I baš oni  su plaćali višestruku cenu bliskosti sa žrtvama: žalost, bes, osećaj nemoći, izopštenost, strah, nezadovoljenje pravde, ruganje potplaćenih medija, odsustvo empatije...

 

U emisiji "Mućni glavom" 8. februara 2014. gošća u studiju bila je Marija Stošić, ćerka pokojnog sindikalnog lidera Dragoljuba Stošića. Njena potresna i provokativna ispovest o detinjstvu tokom ratnih devedesetih u Beogradu, sa ocem koji sindikalnom borbom želi da potkopa jedan podmukli i bolesni režim, zapravo je priča o tome zašto smo danas i kao društvo i kao država tu gde jesmo. (Dragoljub Stošić je bio predsednik Sindikata vozača Gradskog saobraćaja Beograd sredinom devedesetih, kad je taj sindikat bio jedan od simbola borbe protiv Miloševićevog režima. Zbog nepristajanja na trule kompromise, Stošić je u više navrata ostajao bez posla, bio hapšen i proganjan. Umro je 1. oktobra 2007, u 57. godini.)

Marija Stošić je odabrala za emitovanje nekoliko izjava Dragoljuba Stošića, snimljenih pre desetak godina. Danas, one zvuče kao da su tonski zabeležene pred sam početak emisije. Takve su i rečenice, izdvojene za ovu priliku: "Neprekidno se stvari, koje su nam teške da ih prihvatimo, posle nekog vremena pokazuju kao potpuno tačne i postaju naša svakodnevica. Znači, ti ljudi se šetaju po ovom gradu i vreme je da se opredeliš - da li hoćeš da živiš kao krpa, kao jedna slina, ili ćeš da se pobuniš protiv toga i da zadržiš ono zrno ljudskosti koje imaš, pa šta god da se desi. To jeste ozbiljna dilema za one koji to zrno u sebi cene, a za one koji ga ne cene to pitanje je vrlo lako rešivo. Zaista mi se čini da je ova situacija danas mnogo podmuklija, nejasnija, bljutavija, pokvarenija i prljavija nego što je ikada bila."

Sticajem okolnosti, zbog masovnih građanskih protesta u Bosni i Hercegovini, na samom početku emisije razgovarao sam sa sociologom iz Sarajeva prof. dr Esadom Bajtalom. Njegova ocena stanja u BiH, kao i nagoveštaj društvenih zbivanja u čitavom regionu, samo su još više problematizovali osnovnu temu "Mućkanja glavom": manjak ili nepostojanje saosećanja, solidarnosti, podrške...

LINK

Atačmenti



Komentari (38)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

stefan.hauzer stefan.hauzer 04:55 11.02.2014

1.

stefan.hauzer stefan.hauzer 04:58 11.02.2014

1.1

parola se naših plaše; što Filip njima maše !


urbana_gerila urbana_gerila 07:13 11.02.2014

Re: 1.1

stefan.hauzer
parola se naših plaše; što Filip njima maše !



da li ti i slušaš muziku koju ovde kačiš?
stefan.hauzer stefan.hauzer 07:28 11.02.2014

Re: 1.1

da li ti i slušaš muziku koju ovde kačiš?


i ti misliš
; kako sam prikriveni fan - neše galije?:)




urbana_gerila urbana_gerila 07:32 11.02.2014

Re: 1.1

stefan.hauzer
da li ti i slušaš muziku koju ovde kačiš?

i ti misliš
; kako sam prikriveni fan - neše galije?:)


ma, jok, pitam se da li je, ako je slušaš, i - čuješ?
stefan.hauzer stefan.hauzer 07:48 11.02.2014

Re: 1.1

i - čuješ?

to ne.

ne znam engleski,aliiii
dopada mi se melodija ; puštam ih nasumično

za preporuke i to
urbana_gerila urbana_gerila 08:03 11.02.2014

Re: 1.1

stefan.hauzer
i - čuješ?

to ne.

ne znam engleski,aliiii
dopada mi se melodija ; puštam ih nasumično

za preporuke i to


jezik muzike je univerzalan, a percepcija pitanje stava.
stefan.hauzer stefan.hauzer 08:11 11.02.2014

Re: 1.1

jezik muzike je univerzalan, a percepcija pitanje stava.

:)

uh
, rano je za ovo ,ipak
uvek je lepo ;popiti jutarnju kafu uz neobaveznu konverzaciju.


urbana_gerila urbana_gerila 08:18 11.02.2014

Re: 1.1

stefan.hauzer
jezik muzike je univerzalan, a percepcija pitanje stava.

:)

uh
, rano je za ovo ,ipak
uvek je lepo ;popiti jutarnju kafu uz neobaveznu konverzaciju.




i to, o kakvoj se vrsti konverzacije radi glede teme, je, takođe, pitanje autentičnosti stava, gari...

u povratku sa exita, čovek čiju si muziku okačio je sedeo u ekonomskoj klasi na letu beograd - london, jer je u biznis klasi bilo samo toliko mesta koliko je članova benda.
stav, m?
stefan.hauzer stefan.hauzer 08:27 11.02.2014

Re: 1.1

koliko je članova benda.


i ja bih ustupio mesto ;bariju adamsonu
,ne vidim,
gde je frka? bari je retka zverka.
urbana_gerila urbana_gerila 08:32 11.02.2014

Re: 1.1

stefan.hauzer
koliko je članova benda.


i ja bih ustupio mesto ;bariju adamsonu
,ne vidim,
gde je frka? bari je retka zverka.


toliko retka da se multiplikovao u 7 ili 8 osoba na 7 ili 8 mesta?
milisav68 milisav68 12:08 11.02.2014

Re: 1.1

stefan.hauzer
i ti misliš
; kako sam prikriveni fan - neše galije?:)

Zar nije Bajaga?

Nemoj sad da me zbunjuješ.
stefan.hauzer stefan.hauzer 02:11 12.02.2014

Re: 1.1

Zar nije Bajaga?

ehhe

, milisave ,
da se zna; vozić nikad nisam krio:)
nsarski nsarski 08:39 11.02.2014

Ovo je veoma zanimljivo!

Sticajem okolnosti, zbog masovnih građanskih protesta u Bosni i Hercegovini, na samom početku emisije razgovarao sam sa sociologom iz Sarajeva prof. dr Esadom Bajtalom. Njegova ocena stanja u BiH, kao i nagoveštaj društvenih zbivanja u čitavom regionu, samo su još više problematizovali osnovnu temu "Mućkanja glavom": manjak ili nepostojanje saosećanja, solidarnosti, podrške...


Da li bi mogao makar koju rec o tome sta je Esad Bajtal rekao?
Secam se da on ima divnu teoriju o posebnom znacaju sevdalinki, a njegovu devetu knjigu "Fasizam u etno-fraku" nisam ispustao iz ruku. Ti si se jednom prilikom osvrnuo na lik i delo ovog coveka, ali nekako oskudno i usput. Esad zasluzuje vise!
predatortz predatortz 08:51 11.02.2014

Lepa ti gošća

:)
nsarski nsarski 09:10 11.02.2014

Re: Lepa ti gošća

predatortz
:)


Sram te bilo! (A vidi mu ruke...Vucko u kompaktnom izdanju)
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:56 11.02.2014

Dežulović i Bajtal, o tome šta nas čeka:

BORIS DEŽULOVIĆ: “To nije naša revolucija”, izgovaraju doslovno iste riječi, recimo, intelektualci poput Nina Raspudića i političari poput Mile Dodika, posve sigurni da se to tiče samo Bošnjaka i da nema nikakve veze s njima.

“To nije naša revolucija”, misle tako i Hrvati i Srbi, nespremni da vide ono što bi slijep vidio, da vide dakle kako ta stvar “između Bošnjaka” nikakve veze s Bošnjacima, Srbima i Hrvatima nema, da nema veze s muslimanima, katolicima i pravoslavcima, zastavama i grbovima, jer nisu u Tuzli, Zenici i Sarajevu bošnjački demonstranti palili zgrade bošnjačkih vlada, već su demonstranti palili zgrade vlada. Jer nisu na Balkanu samo Bošnjaci osiromašeni, nezaposleni, prezaduženi i temeljito sjebani.

Što je Sejo Sekson rekao Neletu Karajliću, kad je ovaj devedeset druge pobjegao u Beograd, poručivši da to “nije njegov rat”: “Jok, nego je moj.”

O da, braćo, to je vaša revolucija, to su itekako vaše demonstracije. Nikakve veze to nema s vašom nacionalnom i vjerskom pripadnošću, s biskupima, referendumom, obitelji, istospolnim zajednicama ili ćirilicom, nema čak nikakve veze ni s tim tko je trenutačno na vlasti. Kad eksplodira rezignacija iz one druge opće rečenice - “svi su oni isti” - malodušnost koja je balkanske političke elite sve ove godine držala na sigurnoj udaljenosti od njihovih birača, jednako će im i tada svi oni biti isti.

O da, gospodo, nadvijat će se onda gusti crni dim nad Zagrebom, i nad Rijekom i nad Splitom i nad Osijekom, gorjet će zgrade Vlade, ministarstava i “institucija sistema”, gorjet će lijepe austrijske zgrade i lijepe austrijske banke, lepršat će zrakom nagorjeli bezvrijedni papiri s izmjenama i dopunama zakona, bježat ćete na stražnje izlaze kao štakori, letjet će kamenje i Molotovljevi kokteli, zavijat će sirene, gorjet će policijski automobili, dežurat će cijele noći službe Hitne pomoći.

I da, naravno da takozvani huligani neće kod kuće gledati televiziju i komentirati na Fejsu: radit će bejzbol palice i lanci, i “ubij” i “zakolji”, gorjet će i arhivi i spomenici, gorjet će i neotplaćeni jeftini automobili radničke klase i automobili Hitne pomoći, najebat će i nedužan svijet, iz spaljenih trgovina i demoliranih shopping centara neki će klinci pod kapuljačama iznositi televizore, patike i skupe mobitele, pa se po Facebooku kurčiti svojim plijenom, stvari će - kako se to lijepo kaže - izmaknuti kontroli.

Naravno da će izmaknuti kontroli, što ste očekivali?

I lešinarski nagon “pasa revolucije” jednako je iz vašeg mandata kao i nemoćni gnjev obespravljenih, i za njega ste krivi i odgovorni kao i za očaj onih osiromašenih, nezaposlenih, prezaduženih i temeljito sjebanih s druge strane policijskog kordona. Ukratko, to je vrlo vaša revolucija, piše Boris Dežulović za Slobodnu Dalmaciju.

Koliko, dakle, sati pokazuje vaš “aktualni sat”? Na ovome je samo jedno pitanje: koliko je, gospodine predsjedniče Vlade, u Bosni i Hercegovini gore nego u Hrvatskoj?"

ESAD BAJTAL: http://www.youtube.com/watch?v=UBFhzXT2tTc&feature=youtu.be&desktop_uri=/watch?v%3DUBFhzXT2tTc%26feature%3Dyoutu.be&app=desktop
charlie charlie 17:18 11.02.2014

Re: Dežulović i Bajtal, o tome šta nas čeka:

Filip Mladenović
BORIS DEŽULOVIĆ: “To nije naša revolucija”, izgovaraju doslovno iste riječi, recimo, intelektualci poput Nina Raspudića i političari poput Mile Dodika, posve sigurni da se to tiče samo Bošnjaka i da nema nikakve veze s njima.

“To nije naša revolucija”, misle tako i Hrvati i Srbi, nespremni da vide ono što bi slijep vidio, da vide dakle kako ta stvar “između Bošnjaka” nikakve veze s Bošnjacima, Srbima i Hrvatima nema, da nema veze s muslimanima, katolicima i pravoslavcima, zastavama i grbovima, jer nisu u Tuzli, Zenici i Sarajevu bošnjački demonstranti palili zgrade bošnjačkih vlada, već su demonstranti palili zgrade vlada. Jer nisu na Balkanu samo Bošnjaci osiromašeni, nezaposleni, prezaduženi i temeljito sjebani.

Što je Sejo Sekson rekao Neletu Karajliću, kad je ovaj devedeset druge pobjegao u Beograd, poručivši da to “nije njegov rat”: “Jok, nego je moj.”

O da, braćo, to je vaša revolucija, to su itekako vaše demonstracije. Nikakve veze to nema s vašom nacionalnom i vjerskom pripadnošću, s biskupima, referendumom, obitelji, istospolnim zajednicama ili ćirilicom, nema čak nikakve veze ni s tim tko je trenutačno na vlasti. Kad eksplodira rezignacija iz one druge opće rečenice - “svi su oni isti” - malodušnost koja je balkanske političke elite sve ove godine držala na sigurnoj udaljenosti od njihovih birača, jednako će im i tada svi oni biti isti.

O da, gospodo, nadvijat će se onda gusti crni dim nad Zagrebom, i nad Rijekom i nad Splitom i nad Osijekom, gorjet će zgrade Vlade, ministarstava i “institucija sistema”, gorjet će lijepe austrijske zgrade i lijepe austrijske banke, lepršat će zrakom nagorjeli bezvrijedni papiri s izmjenama i dopunama zakona, bježat ćete na stražnje izlaze kao štakori, letjet će kamenje i Molotovljevi kokteli, zavijat će sirene, gorjet će policijski automobili, dežurat će cijele noći službe Hitne pomoći.

I da, naravno da takozvani huligani neće kod kuće gledati televiziju i komentirati na Fejsu: radit će bejzbol palice i lanci, i “ubij” i “zakolji”, gorjet će i arhivi i spomenici, gorjet će i neotplaćeni jeftini automobili radničke klase i automobili Hitne pomoći, najebat će i nedužan svijet, iz spaljenih trgovina i demoliranih shopping centara neki će klinci pod kapuljačama iznositi televizore, patike i skupe mobitele, pa se po Facebooku kurčiti svojim plijenom, stvari će - kako se to lijepo kaže - izmaknuti kontroli.

Naravno da će izmaknuti kontroli, što ste očekivali?

I lešinarski nagon “pasa revolucije” jednako je iz vašeg mandata kao i nemoćni gnjev obespravljenih, i za njega ste krivi i odgovorni kao i za očaj onih osiromašenih, nezaposlenih, prezaduženih i temeljito sjebanih s druge strane policijskog kordona. Ukratko, to je vrlo vaša revolucija, piše Boris Dežulović za Slobodnu Dalmaciju.

Koliko, dakle, sati pokazuje vaš “aktualni sat”? Na ovome je samo jedno pitanje: koliko je, gospodine predsjedniče Vlade, u Bosni i Hercegovini gore nego u Hrvatskoj?"

ESAD BAJTAL: http://www.youtube.com/watch?v=UBFhzXT2tTc&feature=youtu.be&desktop_uri=/watch?v%3DUBFhzXT2tTc%26feature%3Dyoutu.be&app=desktop

Добро !
Какве везе ми имамо са Хрватима и муслиманима ? Они су избрали рат (изјава Туђмана и Изетбеговића) да се отарасе српске хегемоније. Шта се ми сада петљамо у њихове ствари ? Нека то реше сами са собом (додуше, они и за ово оптужују, макар прикривено, Србе, но, то можемо и да их разумемо, инерција је у питању). Шта нас брига ако ће бити и најбогатији на кугли земаљској !?
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:52 11.02.2014

Re: Dežulović i Bajtal, o tome šta nas čeka:

Kako ne shvatate da su Dodik i bilo koji bošnjački ili hrvatski političar "puni kao brod" više medjusobno povezani, nego taj isti Dodik i bilo koji nezaposleni ili opljaškani Srbin iz BiH!?

Nema tog srpstva koje može povezati ili zbližiti jednog Miškovića ili Dodika sa nezaposlenom Srpkinjom ili prevarenim Srbinom sa obe strane Drine!
hajkula1 hajkula1 10:18 12.02.2014

Re: Dežulović i Bajtal, o tome šta nas čeka:

Filip Mladenović
Kako ne shvatate da su Dodik i bilo koji bošnjački ili hrvatski političar "puni kao brod" više medjusobno povezani, nego taj isti Dodik i bilo koji nezaposleni ili opljaškani Srbin iz BiH!?

Nema tog srpstva koje može povezati ili zbližiti jednog Miškovića ili Dodika sa nezaposlenom Srpkinjom ili prevarenim Srbinom sa obe strane Drine!



Znaš šta, ne mogu da se rešim ratnih profitera, tajkuna i drugih raznih krimosa iz kraja, iz države. U Republici Srpskoj ne znam ljude. Valjda sami bolje znaju od mene šta im je činiti?

Kako da podržavam protest kada čujem da se viče - Svi smo mi Naser Orić?! Kada pogledam profile i statuse na facebooku nekih organizatora protesta, naravno da sam opreznija u pružanju podrške. Sažaljenje zbog teškog života većine, ostaje ali ne mogu da podržavam što im je siromaštvo izgovor da se ustremljuju na RS (u kojoj ljudi takođe teško žive). I na KiM su u početku pobune, bili istaknuti ekonomski razlozi (štrajk rudara).

Filip Mladenović Filip Mladenović 10:23 12.02.2014

Re: Dežulović i Bajtal, o tome šta nas čeka:

Srpkinje i Srbi u Frankfurtu, Beču, Parizu ili u Čikagu (a tamo ih ima zaista mnogo), nemaju ni svoju državu, ni svoju vladu, ni svoj parlament..., a žive višestruko bolje i sigurnije od bilo koje Srpkinje i bilo kog Srbina u Srbiji ili u Bosni i Hercegovini.

Mućnite glavom!
charlie charlie 11:32 12.02.2014

Re: Dežulović i Bajtal, o tome šta nas čeka:

Filip Mladenović
Srpkinje i Srbi u Frankfurtu, Beču, Parizu ili u Čikagu (a tamo ih ima zaista mnogo), nemaju ni svoju državu, ni svoju vladu, ni svoj parlament..., a žive višestruko bolje i sigurnije od bilo koje Srpkinje i bilo kog Srbina u Srbiji ili u Bosni i Hercegovini.

Mućnite glavom!

Опет исто !
Па какве везе (мућни главом) имају Срби (у Паризу, Чикагу, Сиднеју, Минхену, Бања Луци, ... са протестима муслимана у Босни).
Баш нас брига - ако ће муслимани у Босни бити најбогатији на кугли земаљској (ионако су они на почетку сукоба у Босни везали своје заставе са хрватским у "непринципијелној ратној коалицији" против Срба).
Нека њих нека штрајкују, гледајмо ми своја посла и бриге.
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:52 12.02.2014

Re: Dežulović i Bajtal, o tome šta nas čeka:

charlie
Filip Mladenović
Srpkinje i Srbi u Frankfurtu, Beču, Parizu ili u Čikagu (a tamo ih ima zaista mnogo), nemaju ni svoju državu, ni svoju vladu, ni svoj parlament..., a žive višestruko bolje i sigurnije od bilo koje Srpkinje i bilo kog Srbina u Srbiji ili u Bosni i Hercegovini.

Mućnite glavom!

Опет исто !
Па какве везе (мућни главом) имају Срби (у Паризу, Чикагу, Сиднеју, Минхену, Бања Луци, ... са протестима муслимана у Босни).
Баш нас брига - ако ће муслимани у Босни бити најбогатији на кугли земаљској (ионако су они на почетку сукоба у Босни везали своје заставе са хрватским у "непринципијелној ратној коалицији" против Срба).
Нека њих нека штрајкују, гледајмо ми своја посла и бриге.


I Srbi i Muslimani i Hrvati žive u istoj, medjunarodno priznatoj državi Bosni i Hercegovini. I ogromna većina tamošnjih građanki i građana žive bedno i bez posla, dok politički profiteri formata Komšića, Izetbegovića i Dodika žive kao bubrezi u loju.
Kad Vi kažete "gledajmo mi svoja posla", ja tu pre svega mislim na siromašne, opljačkane i nezaposlene građanke i građane BiH, naspram njihovih tajkuna, ma koje nacionalnosti oni bili.
Jer, da ponovim, nema tog srpstva koje može zbližiti ili ujediniti jednog prebogatog Dodika sa jednim nezaposlenim građaninom BiH srpske nacionalnosti!
charlie charlie 12:12 12.02.2014

Re: Dežulović i Bajtal, o tome šta nas čeka:

Filip Mladenović
charlie
Filip Mladenović
Srpkinje i Srbi u Frankfurtu, Beču, Parizu ili u Čikagu (a tamo ih ima zaista mnogo), nemaju ni svoju državu, ni svoju vladu, ni svoj parlament..., a žive višestruko bolje i sigurnije od bilo koje Srpkinje i bilo kog Srbina u Srbiji ili u Bosni i Hercegovini.

Mućnite glavom!

Опет исто !
Па какве везе (мућни главом) имају Срби (у Паризу, Чикагу, Сиднеју, Минхену, Бања Луци, ... са протестима муслимана у Босни).
Баш нас брига - ако ће муслимани у Босни бити најбогатији на кугли земаљској (ионако су они на почетку сукоба у Босни везали своје заставе са хрватским у "непринципијелној ратној коалицији" против Срба).
Нека њих нека штрајкују, гледајмо ми своја посла и бриге.


I Srbi i Muslimani i Hrvati žive u istoj, medjunarodno priznatoj državi Bosni i Hercegovini. I ogromna većina tamošnjih građanki i građana žive bedno i bez posla, dok politički profiteri formata Komšića, Izetbegovića i Dodika žive kao bubrezi u loju.
Kad Vi kažete "gledajmo mi svoja posla", ja tu pre svega mislim na siromašne, opljačkane i nezaposlene građanke i građane BiH, naspram njihovih tajkuna, ma koje nacionalnosti oni bili.
Jer, da ponovim, nema tog srpstva koje može zbližiti ili ujediniti jednog prebogatog Dodika sa jednim nezaposlenim građaninom BiH srpske nacionalnosti!

Ма слажем се ја са тобом - молим те да се ти сложиш са собом.
Не ради се о томе да се ја залажем за експлоатацију, сиромаштво, шиканирање, а ти за равноправност, правду, достојанство и слично.
Ја ти кажем две ствари - оставимо ми њих нека сами решавају своје послове, имамо ми својих брига и превише.
Друго, ја сматрам да је љубав изворна и мислим да је природније да волим више наше псе луталице него поларне лисице и пингвине.
Лако је волети и бринути за напаћеног и гладног Африканца (то ништа не кошта), проблем је нахранити просјака поред тебе.
ПС. Не знам колика ти је глава, те да ли може доћи до њеног оштећења од превеликог муђкања, но, казаћу ти ово још само једном (тм Мишел из Ало, ало...) - мућни главом !
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:45 12.02.2014

Re: Dežulović i Bajtal, o tome šta nas čeka:

charlie
Filip Mladenović
charlie
Filip Mladenović
Srpkinje i Srbi u Frankfurtu, Beču, Parizu ili u Čikagu (a tamo ih ima zaista mnogo), nemaju ni svoju državu, ni svoju vladu, ni svoj parlament..., a žive višestruko bolje i sigurnije od bilo koje Srpkinje i bilo kog Srbina u Srbiji ili u Bosni i Hercegovini.

Mućnite glavom!

Опет исто !
Па какве везе (мућни главом) имају Срби (у Паризу, Чикагу, Сиднеју, Минхену, Бања Луци, ... са протестима муслимана у Босни).
Баш нас брига - ако ће муслимани у Босни бити најбогатији на кугли земаљској (ионако су они на почетку сукоба у Босни везали своје заставе са хрватским у "непринципијелној ратној коалицији" против Срба).
Нека њих нека штрајкују, гледајмо ми своја посла и бриге.



I Srbi i Muslimani i Hrvati žive u istoj, medjunarodno priznatoj državi Bosni i Hercegovini. I ogromna većina tamošnjih građanki i građana žive bedno i bez posla, dok politički profiteri formata Komšića, Izetbegovića i Dodika žive kao bubrezi u loju.
Kad Vi kažete "gledajmo mi svoja posla", ja tu pre svega mislim na siromašne, opljačkane i nezaposlene građanke i građane BiH, naspram njihovih tajkuna, ma koje nacionalnosti oni bili.
Jer, da ponovim, nema tog srpstva koje može zbližiti ili ujediniti jednog prebogatog Dodika sa jednim nezaposlenim građaninom BiH srpske nacionalnosti!

Ма слажем се ја са тобом - молим те да се ти сложиш са собом.
Не ради се о томе да се ја залажем за експлоатацију, сиромаштво, шиканирање, а ти за равноправност, правду, достојанство и слично.
Ја ти кажем две ствари - оставимо ми њих нека сами решавају своје послове, имамо ми својих брига и превише.
Друго, ја сматрам да је љубав изворна и мислим да је природније да волим више наше псе луталице него поларне лисице и пингвине.
Лако је волети и бринути за напаћеног и гладног Африканца (то ништа не кошта), проблем је нахранити просјака поред тебе.
ПС. Не знам колика ти је глава, те да ли може доћи до њеног оштећења од превеликог муђкања, но, казаћу ти ово још само једном (тм Мишел из Ало, ало...) - мућни главом !


Čuveni španski pesnik Federiko Garsija Lorka svojevremeno je izrekao suštinsku misao: "Draži mi je dobar Kinez nego loš Španac!"

A što se Vašeg stava tiče "оставимо ми њих нека сами решавају своје послове, имамо ми својих брига и превише", mogu da zaključim da je to posledica nedovoljnog mućkanja glavom.
Nijedan problem na Balkanu ne može se rešiti izdvojeno, već samo regionalno, po zakonu spojenih sudova!
charlie charlie 13:04 12.02.2014

Re: Dežulović i Bajtal, o tome šta nas čeka:

Filip Mladenović
charlie
Filip Mladenović
charlie
Filip Mladenović
Srpkinje i Srbi u Frankfurtu, Beču, Parizu ili u Čikagu (a tamo ih ima zaista mnogo), nemaju ni svoju državu, ni svoju vladu, ni svoj parlament..., a žive višestruko bolje i sigurnije od bilo koje Srpkinje i bilo kog Srbina u Srbiji ili u Bosni i Hercegovini.

Mućnite glavom!

Опет исто !
Па какве везе (мућни главом) имају Срби (у Паризу, Чикагу, Сиднеју, Минхену, Бања Луци, ... са протестима муслимана у Босни).
Баш нас брига - ако ће муслимани у Босни бити најбогатији на кугли земаљској (ионако су они на почетку сукоба у Босни везали своје заставе са хрватским у "непринципијелној ратној коалицији" против Срба).
Нека њих нека штрајкују, гледајмо ми своја посла и бриге.



I Srbi i Muslimani i Hrvati žive u istoj, medjunarodno priznatoj državi Bosni i Hercegovini. I ogromna većina tamošnjih građanki i građana žive bedno i bez posla, dok politički profiteri formata Komšića, Izetbegovića i Dodika žive kao bubrezi u loju.
Kad Vi kažete "gledajmo mi svoja posla", ja tu pre svega mislim na siromašne, opljačkane i nezaposlene građanke i građane BiH, naspram njihovih tajkuna, ma koje nacionalnosti oni bili.
Jer, da ponovim, nema tog srpstva koje može zbližiti ili ujediniti jednog prebogatog Dodika sa jednim nezaposlenim građaninom BiH srpske nacionalnosti!

Ма слажем се ја са тобом - молим те да се ти сложиш са собом.
Не ради се о томе да се ја залажем за експлоатацију, сиромаштво, шиканирање, а ти за равноправност, правду, достојанство и слично.
Ја ти кажем две ствари - оставимо ми њих нека сами решавају своје послове, имамо ми својих брига и превише.
Друго, ја сматрам да је љубав изворна и мислим да је природније да волим више наше псе луталице него поларне лисице и пингвине.
Лако је волети и бринути за напаћеног и гладног Африканца (то ништа не кошта), проблем је нахранити просјака поред тебе.
ПС. Не знам колика ти је глава, те да ли може доћи до њеног оштећења од превеликог муђкања, но, казаћу ти ово још само једном (тм Мишел из Ало, ало...) - мућни главом !


Čuveni španski pesnik Federiko Garsija Lorka svojevremeno je izrekao suštinsku misao: "Draži mi je dobar Kinez nego loš Španac!"

A što se Vašeg stava tiče "оставимо ми њих нека сами решавају своје послове, имамо ми својих брига и превише", mogu da zaključim da je to posledica nedovoljnog mućkanja glavom.
Nijedan problem na Balkanu ne može se rešiti izdvojeno, već samo regionalno, po zakonu spojenih sudova!

А зашто би се ограничили да решавамо проблеме на нивоу "Региона" !? Што одмах да не решавамо на нивоу галаксије или група галаксија.
Успут, слажем се са Лорком, уз додатак да ми је дражи лош (добар) Србин (или по твојој класификацији где Срби не постоје --- грађанин и грађанинка Србије), него лош (добар) хрват или муслиман (или Словенац, чак).
Успут 2 --- тиме не узурпирам право вас који више волите пингвине и поларне лисице од волења себи блиских (у ствари, мислим оних који су вам близу, блискости са њима се згражате).
Стога, када се већ частимо, мућни главом још једном.
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:37 12.02.2014

Re: Dežulović i Bajtal, o tome šta nas čeka:

Poštovani, ja ne delim ljude po naciji, veri, poreklu, rasi..., već po ljudskosti, talentu, dobroti, vrednoći, znanju...

I da Vam prevedem Lorku: nema razlike izmedju lošeg Srbina i lošeg Hrvata ili lošeg Bošnjaka. Loš čovek je - loš čovek!
jkt2010 jkt2010 13:47 12.02.2014

Re: Dežulović i Bajtal, o tome šta nas čeka:

Srpkinje i Srbi u Frankfurtu, Beču, Parizu ili u Čikagu ...

... su Nemci, Austrijanci, Francuzi ili Amerikanci.

Osim ako su tamo kao turisti...
jkt2010 jkt2010 13:51 12.02.2014

Re: Dežulović i Bajtal, o tome šta nas čeka:

Srpkinje i Srbi

A Srpčad?
charlie charlie 14:38 12.02.2014

Re: Dežulović i Bajtal, o tome šta nas čeka:

Filip Mladenović
Poštovani, ja ne delim ljude po naciji, veri, poreklu, rasi..., već po ljudskosti, talentu, dobroti, vrednoći, znanju...

I da Vam prevedem Lorku: nema razlike izmedju lošeg Srbina i lošeg Hrvata ili lošeg Bošnjaka. Loš čovek je - loš čovek!

Када ми "преводиш", уради то коректно - ћирилицом !
Да ја теби доцртам - сваки чоцек је посебан и различит, лош хрват је различит од осталих лоших хрвата, а и од лоших Срба.
Ја нисам квалификовао њихову лошост (да ти преведем - вредновао), него сам рекао да више волим лошег Србина него лошег хрвата (наравно, колико се лош човек може волети).
Читај са разумевањем, није тешко ако мутиш главом.
Filip Mladenović Filip Mladenović 16:33 12.02.2014

Re: Dežulović i Bajtal, o tome šta nas čeka:

jkt2010
Srpkinje i Srbi u Frankfurtu, Beču, Parizu ili u Čikagu ...

... su Nemci, Austrijanci, Francuzi ili Amerikanci.

Osim ako su tamo kao turisti...


Ovim podsećanjem želeo sam da naglasim da je svima nama potrebna organizovana, demokratska i prosperitetna država, a ne guranje u nacionalne torove i "naše" teritorije, što je samo floskula, paravan za ratne profitere i tajkune.

Takođe, želeo sam da istaknem: isto to što ste napisali važi i za Srpkinje i Srbe koji žive u Bosni i Hercegovini.
Filip Mladenović Filip Mladenović 16:34 12.02.2014

Re: Dežulović i Bajtal, o tome šta nas čeka:

charlie
Filip Mladenović
Poštovani, ja ne delim ljude po naciji, veri, poreklu, rasi..., već po ljudskosti, talentu, dobroti, vrednoći, znanju...

I da Vam prevedem Lorku: nema razlike izmedju lošeg Srbina i lošeg Hrvata ili lošeg Bošnjaka. Loš čovek je - loš čovek!

Када ми "преводиш", уради то коректно - ћирилицом !
Да ја теби доцртам - сваки чоцек је посебан и различит, лош хрват је различит од осталих лоших хрвата, а и од лоших Срба.
Ја нисам квалификовао њихову лошост (да ти преведем - вредновао), него сам рекао да више волим лошег Србина него лошег хрвата (наравно, колико се лош човек може волети).
Читај са разумевањем, није тешко ако мутиш главом.


Kada neko napiše ovako nešto, mogu samo da mu odgovorim aforizmom:

Od parole "Svi Srbi u jednoj državi!", ostalo je samo "Svi Srbi u jadnoj državi!".
charlie charlie 18:17 12.02.2014

Re: Dežulović i Bajtal, o tome šta nas čeka:

Filip Mladenović
charlie
Filip Mladenović
Poštovani, ja ne delim ljude po naciji, veri, poreklu, rasi..., već po ljudskosti, talentu, dobroti, vrednoći, znanju...

I da Vam prevedem Lorku: nema razlike izmedju lošeg Srbina i lošeg Hrvata ili lošeg Bošnjaka. Loš čovek je - loš čovek!

Када ми "преводиш", уради то коректно - ћирилицом !
Да ја теби доцртам - сваки чоцек је посебан и различит, лош хрват је различит од осталих лоших хрвата, а и од лоших Срба.
Ја нисам квалификовао њихову лошост (да ти преведем - вредновао), него сам рекао да више волим лошег Србина него лошег хрвата (наравно, колико се лош човек може волети).
Читај са разумевањем, није тешко ако мутиш главом.


Kada neko napiše ovako nešto, mogu samo da mu odgovorim aforizmom:

Od parole "Svi Srbi u jednoj državi!", ostalo je samo "Svi Srbi u jadnoj državi!".

Извини, није ми намера да те вређам, но, ипак, морам да будем искрен - немаш ти појма.
С друге, олакшавајуће стране, због које сам се присилио да дискутујем са тобом је, да ти намере нису лоше.
Filip Mladenović Filip Mladenović 18:55 12.02.2014

Re: Dežulović i Bajtal, o tome šta nas čeka:

Hvala Vam na komplimentu.

U znak zahvalnosti, još jedan aforizam: "Srbija može da hrani celu Evropu. Ali to što mi najviše proizvodimo, nije za jelo."
Hansel Hansel 23:41 12.02.2014

Re: Dežulović i Bajtal, o tome šta nas čeka:

charlie
Када ми "преводиш", уради то коректно - ћирилицом !

ОК је ћирилица, али се и ћирилицом "Хрват" пише великим почетним словом (видим да ти то није лапсус, а вероватно ни непознавање правописа).
Да ја теби доцртам - сваки чоцек је посебан и различит, лош хрват је различит од осталих лоших хрвата, а и од лоших Срба.
Ја нисам квалификовао њихову лошост (да ти преведем - вредновао), него сам рекао да више волим лошег Србина него лошег хрвата (наравно, колико се лош човек може волети).

jkt2010 jkt2010 05:58 13.02.2014

Re: Dežulović i Bajtal, o tome šta nas čeka:

želeo sam da istaknem: isto to što ste napisali važi i za Srpkinje i Srbe koji žive u Bosni i Hercegovini.

Sta vazi, da nisu Srbi nego su Bosanci i Hercegovci?
Pajz vamo: Ajd da uzmemo Veliku Britaniju kao paralelu. Jeste da tamo nemamo ni Bosnu ni Hercegovinu ali imamo Skotsku, Vels i Englesku. E pa kad Skoti prestanu da se izjasnjavaju kao Skoti i krenu da se izjasnjavaju kao Englezi (ili kao Velsani ili kao Skoto-Vels-Englezi) , tada ce (m-o-z-d-a) i Srbi iz RS da se izjasne kao Bosanci, ili Bosno-Hercegovci, ili tako stogodj.

želeo sam da naglasim da je svima nama potrebna organizovana, demokratska i prosperitetna država, a ne guranje u nacionalne torove i "naše" teritorije

A di cemo da pravimo tu organizovanu, demokratsku i prosperitetnu državu ako ne na "našoj" teritoriji? Na tudjoj teritoriji?
jkt2010 jkt2010 06:27 13.02.2014

Re: Dežulović i Bajtal, o tome šta nas čeka:

Ovim podsećanjem želeo sam da naglasim da je svima nama potrebna organizovana, demokratska i prosperitetna država

Koristim priliku da potsetim posto se zaboravlja: Srbija je vec sada organizovana, demokratska i prosperitetna država jer je organizovanija, demokratskija i prosperitetnija od bar pola država na svetu.

E sad, to sto mnogi Mladenovici zbog necega smatraju da zasluzuju Dansku (ili Brunej mozda) a ne Jemen (ili Sudan), to je vec subjektivna stvar ... ili kompleks vise vrednosti?

A realno, svi mi (da da, i vi g.Mladenovicu) mogli smo da se rodimo u Juznom Sudanu a ne u Srbiji. Pa aj sad vi meni kazite sta bi vama bilo draze? Realno, u J.Sudanu ima vise materijala za vrstu naricanja koju vi upraznjavate. Tek tamo bi mogli da muckate glavom...
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:31 13.02.2014

Re: Dežulović i Bajtal, o tome šta nas čeka:

Srbija nije ni organizovana (slučaj EPS računa, kao najnoviji primer), ni demokratska (vladavina stranačkih, mafijaških vrhuški), niti prosperitetna država (po mogim ekonomskim i socijalnim pokazateljima Srbija je na dnu Evrope)!

Ali, ako je Vama dobro u Srbiji, onda - ništa!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana