Planeta| Politika

Dokle više?

Vojislav Stojković RSS / 10.02.2014. u 20:26

U Kosovskoj Mitrovici uhapsilo Olivera Ivanovića za navodne ratne zločine od pre 15 godina. Glavni tužitelj Haškog tribunala Serž Bramerc traži reviziju oslobađajuće  pravosnažne presude generalu Momčilu Perišiću, bivšem načelnika GŠ VJ. Haški tribunal je osudio gotovo kompletan politički i vojni  vrh Republike Srbije, Republike Srpske i Republike Srpske Krajine iz devedesetih. Hrvatsko tužilaštvo je ovih dana podiglo tajnu optužnicu i Interpolovu poternicu protiv generala VRS Manojla Milovanovića. Hrvatskoj ne pada na pamet da povuče optužnicu za genocid protiv Srbije, iako je sa svoje teritorije u "Bljesku" i "Oluji" proterala 300.000 svojih građana Srba. Socijalnie nemire, zbog gladi i bede  u Tuzli, Sarajevu, Zenici, Mostaru ... usmeravaju protiv Dejtonskog sporazuma i Republike Srpske. U Ukrajini policija bije svakog ko govori srpski. Gavrila Principa naknadno proglašavaju teroristom, a Srbiju odgovornom za početak Velikog rata. Nema  tog  filma iz holivudske produkcije u kome se, makar i u sporednoj ulozi,  pojavljuje kakav terorista i negativac, a da on nije ili pripadnik Al Kaide ili Srbin.

Čovek ne može a da se ne upita:  "Dokle više, pa zar vam nije dosta?" Zaista, iima li na globu zemaljskom još zločinaca i negativaca, sem među nama Srbima?

Doduše, ipak nije sve baš toliko crno - generalu Vladimiru Lazareviću, komandantu Prištinskog korpusa, Haški tribunal je smanjio kaznu sa 15 na 14 godina zatvora. Eto, čovek i nije baš toliki  zločinac zato što je branio svoju zemlju.

Edit:  Kako je krenulo Haški tribunal će posthumno suditi i Njegošu  za etničko čišćenje muslimana. Tužiteljka je dokaze za to pronašla u njegovom "Gorskom vijencu"  

 I još jednom: Dokle više?



Komentari (315)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 20:29 10.02.2014

Šta te spopalo?

Ko im hebe mater...
zilikaka zilikaka 20:37 10.02.2014

Re: Šta te spopalo?

predatortz
Ko im hebe mater...


E skoro nisam ovako slatko dala preporuku.
Od meraka.
predatortz predatortz 20:39 10.02.2014

Re: Šta te spopalo?

zilikaka
predatortz
Ko im hebe mater...


E skoro nisam ovako slatko dala preporuku.
Od meraka.


Hvala. :)

Svaka kampanja, pa i negativna, pređe u svoju krajnost ukoliko je preterana. Ja mislim da ova antisrpska histerija dolazi do tačke preloma.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:49 10.02.2014

Re: Šta te spopalo?

predatortz
Ko im hebe mater...

Obratiti pažnju na Srbendu Travoltu, to je onaj sa lukom i strelom:


predatortz predatortz 20:52 10.02.2014

Re: Šta te spopalo?


Obratiti pažnju na Srbendu Travoltu:


Mogu ti reći da mi je žao što nismo bili bar upola zajebani i organizovani kao u američkim filmovima. Ustvari, mi bi njima trebali da platimo za marketing.
loader loader 21:56 10.02.2014

Re: Šta te spopalo?

Ne možemo da promenimo svet oko sebe. Da ih mi dobri ubedimo da su svi oni u krivu. Jasno je da je to nemoguće. Ako konačno ne krenemo da proničemo u razlog zbog koga se ovaj loš odnos prema nama ponavlja, onda nam zaista predstoji - nestajanje.

hajkula1 hajkula1 22:43 10.02.2014

Re: Šta te spopalo?

zilikaka
predatortz
Ko im hebe mater...


E skoro nisam ovako slatko dala preporuku.
Od meraka.



godec godec 23:16 10.02.2014

Re: Šta te spopalo?

predstoji - nestajanje.


Da bi nestao moraš prvo da postojiš.
loader loader 01:11 11.02.2014

Re: Šta te spopalo?

Da bi nestao moraš prvo da postojiš.

Ko ono (?) - Ako kaniš izgubiti, ne smiješ pobijediti

Oni su imali Broja Jedan. Broj Jedan je bio car. A mi imamo samo ppv.


Nego: javascript : ; !
Srbi moraju da pronađu svoj javascript : ; inače su na....li !
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 07:15 11.02.2014

Re: Šta te spopalo?

loader
Ako konačno ne krenemo da proničemo u razlog zbog koga se ovaj loš odnos prema nama ponavlja, onda nam zaista predstoji - nestajanje.


Saglasan. Neka nas malo puste da mi sami tražimo razloge, a oni u Holivudu neka sebi nađu neke nove negativce. Naše komšije neka se pozabave zločinima i zločincima u svom dvorištu.
tasadebeli tasadebeli 08:42 11.02.2014

Re: Šta te spopalo?

Vojislav Stojković

Obratiti pažnju na Srbendu Travoltu, to je onaj sa lukom i strelom:


Еее, а кад се само сетим времена када су на тзв. Црвеном диско подијуму на отвореном кошаркашком Звездином терену на Калишу сви београдски Ганци имититирали његове потезе!





То је био доживљај који се не заборавља! После тога више никада нисам могао да узмем за озбиљно Траволту и његове филмове... Чак ни оно срање од филма Петпарачке приче који је режирао онај други филмски шибицар преварант, Тарантино... ("Шмрц, шмрц, буахааааха, хоћу да будем Сем Пекинпо, хоћу да будем Сем Пекинпо, буааахаааххаха...шмрц, шмрц! Али немам муда буахааахааа, шмрц!" )




Dokle više?



predatortz predatortz 08:46 11.02.2014

Re: Šta te spopalo?


Еее, а кад се само сетим времена када су на тзв. Црвеном диско подијуму на отвореном кошаркашком Звездином терену на Калишу сви београдски Ганци имититирали његове потезе!



Đontra Volta!
bolid1 bolid1 09:11 11.02.2014

Re: Šta te spopalo?


Đontra Volta!


Ime fizicara Volta?

Dzontra!
loader loader 09:34 11.02.2014

Re: Šta te spopalo?

Vojislav Stojković
loader
Ako konačno ne krenemo da proničemo u razlog zbog koga se ovaj loš odnos prema nama ponavlja, onda nam zaista predstoji - nestajanje.


Saglasan. Neka nas malo puste da mi sami tražimo razloge, a oni u Holivudu neka sebi nađu neke nove negativce. Naše komšije neka se pozabave zločinima i zločincima u svom dvorištu.

Sve je to super. Ali, opet je to naša unutarsrpska priča. Sa strane je niti ko vidi, niti ko hoće da je vidi. Taj metod je već isprobavan i pokazao se kao pouzdano pogibeljan. Dakle, moramo da počnemo da proničemo u razloge toga što nam se loše stvari uporno ponavljaju. Samo tako postoji nekakva nada.


hajkula1 hajkula1 18:41 11.02.2014

Re: Šta te spopalo?

predatortz
Ko im hebe mater...



Ako se ne ljutiš, da dopišem neće link, pa kopirajte, prigodno je
Ne može nam niko ništa, (sem ološa u našim redovima)


[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=r0G99b1o9Ac&feature=player_detailpage[/youtube]
palilula92 palilula92 03:04 12.02.2014

Re: Šta te spopalo?

loader
Ne možemo da promenimo svet oko sebe. Da ih mi dobri ubedimo da su svi oni u krivu. Jasno je da je to nemoguće. Ako konačno ne krenemo da proničemo u razlog zbog koga se ovaj loš odnos prema nama ponavlja, onda nam zaista predstoji - nestajanje.



Ma jednostavno bre.

Seli neki pametni ljudi oko stola, bez emocija, onako klinicki da naprave "zvadi pa vladaj" plan za Balkan. Izabrali su logicno resenje. Na ruku im je islo losije ekonomsko stanje i novi abiciozni politicari koji su promenili ideologije i lepo pokazali da mogu da idu kud god vetar duva bez problema. Prva tacka na dnevnom redu- da se naglo pogorsa ekonomska situacija pa makar i prividno. Druga tacka naci Baba Rogu koju nece niko voleti. Najveci narod (tada narodnost) na Balkanu sa najvecim procentom stanovnistva u drugim republikama treba da je kriv za sve. Oni manji ne mogu nista sami da urade. Na njih je lako sazaliti se te prodati pricu nije problem. U koliko su ti veliki konstantno krivi, bice stalni i zagarantovani haos u Bosni, Hrvatskoj i na Kosovu. Slovenija, Makedonija i Crna Gora su mali i ne tako bitni za uspostavljanje veceg haosa, oni su super kao mirodjija, dodaju male haoscice. Sema radi savrseno i sto da se menja.
loader loader 09:37 12.02.2014

Re: Šta te spopalo?

Ne znam šta bi Crnogorci rekli na ovo, da su mirođija i sitež
A da je bilo tih zavađivačkih, manipulatorskih stvari koje su dolazile spolja, to naravno. To je deo svakog istorijskog tumbanja. Teško ćemo da ubedimo ceo svet da promeni navike. Gadno ostaje još jedno pitanje (na koje mi jedino možemo da utičemo) - kako to da se kod nas tako rado prima ta inicijacija, i preuzimanje uloge nekakvog "lidera naroda" i "lidera pravdoljubivosti", na osnovu čega se stupa u akciju, uprkos činjenici da smo ovolicni narod među glomaznim igračima, koji milosti nemaju ni kada ste im saveznik, a kamoli kao protivnik interesa. A još kad vam deset puta najave da je vaša pozicija ta i ta, a vi svaki put odreagujete upravo suprotno, na svoju štetu... I sve vreme stoji ona mantra - Ma, mi smo ekipa koja će sve njih da .....!! Na kraju naravno bude slom. Sad su na delu posledice ovog kontra-delanja, a proces "kažnjavanja" očigledno, na žalost, još nije završen.
Celu priču dodatno muti ono, da smo mi pobedili nato, pa kasnije Čavoški i ekipa koji su Hag uporno predstavljali kao nekakvu pravnu instituciju (a ona to u startu nije) i onda zamerli da se tu ne sudi ravnopravno, još više odaljavajući ovdašnje mnjenje da shvati šta se s nama zapravo desilo, plus što sve vreme delaju jake nacionalističke poruke onih koji su skoro sve vreme na vlasti i čije bi priznanje da se desilo ono što se zaista desilo značilo i priznanje sopstvene, krucijalne odgovornosti za ovolike posledice... Najzad, da stvari budu još gore, ta ekipa ima izgleda da i dalje vlada i kroji sliku naše skorašnje istorije. Hm.

mariopan mariopan 08:28 13.02.2014

Re: Šta te spopalo?

zilikaka
predatortz
Ko im hebe mater...


E skoro nisam ovako slatko dala preporuku.
Od meraka.

dirk_digler dirk_digler 20:42 10.02.2014

Ispravka

Mala Ispravka
Nazi horde koje demonstriracu protiv Legitimnog pRsednika Ukrajine ,napadaju onog ko govori Ruskim i Srpskim ,a ne policija
freehand freehand 21:34 10.02.2014

Re: Ispravka

Nazi horde koje demonstriracu protiv Legitimnog pRsednika Ukrajine ,napadaju onog ko govori Ruskim i Srpskim ,a ne policija

Ma neće biti. Nego je to malo kontra bloga... Tamo panduri jure kanvasovce, nacionalnost je sporedna. Bez kojih bi na ulicama bilo bar malo manje raje, ili bi raja bila manje ratoborna. Ili nešto. Ali ti majstori nikako nisu bez zasluga, koje im se svakako ne broje za neki od ordena Nemanjića.
Mada, sa Tomom se nikad ne zna...
hajkula1 hajkula1 22:58 10.02.2014

Re: Ispravka

kanvasovce,



Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 20:47 10.02.2014

A ja reko'

Konacno neko da kaze sta i ja osecam.

Dokle, bre, vise?

Mozda su te stvari povezane?
Mozda dokle god dozvoljavamo ovim nasima da nas sutiraju dotle ce nas i drugi sutirati? Dok sam sebe ne postujes nece te ni drugi postovati.

Sta znam, tako bar kaze amaterska psihologija...
Sepulturero Sepulturero 12:54 11.02.2014

Re: A ja reko'

Anonimni Pojedinac
Konacno neko da kaze sta i ja osecam.

Dokle, bre, vise?

Mozda su te stvari povezane?
Mozda dokle god dozvoljavamo ovim nasima da nas sutiraju dotle ce nas i drugi sutirati? Dok sam sebe ne postujes nece te ni drugi postovati.

Sta znam, tako bar kaze amaterska psihologija...


Текст је добар али шта вам је требало да упоређујете бабе и жабе у она два линка?
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 13:34 11.02.2014

Re: A ja reko'

Sepulturero
Anonimni Pojedinac
Konacno neko da kaze sta i ja osecam.

Dokle, bre, vise?

Mozda su te stvari povezane?
Mozda dokle god dozvoljavamo ovim nasima da nas sutiraju dotle ce nas i drugi sutirati? Dok sam sebe ne postujes nece te ni drugi postovati.

Sta znam, tako bar kaze amaterska psihologija...


Текст је добар али шта вам је требало да упоређујете бабе и жабе у она два линка?


Ja tu ne vidim ni babe ni zabe nego kriminalce. I ne poredim ih.
dr.wagner dr.wagner 20:47 10.02.2014

Nije sve crno

... večer

-Evo , ja vas ne osuđujem ...
... je li sad lakše ???


Wagner
G r o f G r o f 20:59 10.02.2014

Re: Nije sve crno

naravno da nije crno,Novica Peković poništio presudu Darjanu Musićiu ...



posle se čudimo tudjim sudovima.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 21:21 10.02.2014

Re: Nije sve crno

dr.wagner
... večer

-Evo , ja vas ne osuđujem ...
... je li sad lakše ???


Wagner


Crno da crnje ne moze biti, dragi doktore.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 21:21 10.02.2014

Re: Nije sve crno

G r o f
naravno da nije crno,Novica Peković poništio presudu Darjanu Musićiu ...



posle se čudimo tudjim sudovima.


Kako je ovo jedna tuzna zemlja.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 21:43 10.02.2014

Re: Nije sve crno

dr.wagner

-Evo , ja vas ne osuđujem ...


Dok je brod plovio širokim morskim pučinama, posle silnih zajebancija, kažu stari mornari novom malom od kužine:
- Nećemo te više zajebavati, sad si i ti stara kvrga.
- OK, kaže njima mali od kužine - neću ni ja vama više pišati u čaj.

PS: Dotore, samo se šalim, a tebi hvala.
milisav68 milisav68 22:06 10.02.2014

Re: Nije sve crno

Vojislav Stojković
neću ni ja vama više pišati u čaj.

Ima i ona verzija Srbi/Hrvati u avionu, a u duhu naslova bloga:
-Pa dokle će bre ovo da traje? Ovo neprijateljstvo među nama.......ova mržnja....ovo pljuvanje u cipele i pišanje u koka-kolu?
dr.wagner dr.wagner 22:11 10.02.2014

Re: Nije sve crno

-Ma nemojte mi biti depresivni zbog krive percepcije ...

-Evo vidite nas , sada nam govore ...
...-Niste vi ni tako loši kako su oni Srbi govorili o vama ...

-Tako će i vama doći to vrijeme ...
... čim nama prestanu vjerovati ...


W
loader loader 01:19 11.02.2014

Re: Nije sve crno

PS: Dotore, samo se šalim, a tebi hvala.

Ali se Gugl ne šali



tasadebeli tasadebeli 08:56 11.02.2014

Re: Nije sve crno

zemljanin zemljanin 21:31 10.02.2014

da ti bude lakše

Ovde, na Pacifiku, niko pojma nema o Srbiji ... doduše čuli su za Tito i Jugoslavija ali gde je to - nemaju pojma ... nije sve BRE crno
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 21:32 10.02.2014

Re: da ti bude lakše

Doći će i do njih novosti iz devedesetih ili kakav holivudski film, a onda si najebao.
zilikaka zilikaka 21:35 10.02.2014

Re: da ti bude lakše

Doći će i do njih novosti iz devedesetih ili kakav holivudski film, a onda si najebao.

Pod uslovom da dobro obrate pažnju kako se speluje Srbija.
U protivnom, misliće da je Sibir, al još bolje, Sirija, a kod njih sirotih je i tako frka, pa se sve sasvim uklapa.
Vera Johnson Vera Johnson 22:42 10.02.2014

Re: da ti bude lakše

Vojislav Stojković
Doći će i do njih novosti iz devedesetih ili kakav holivudski film, a onda si najebao.


mozda, ako pravi holivudski stvaralac napravi film, sto je malo verovatno. ovde, na atlantiku, poslednji film andje dzoli, na balkanske teme, nije zaradio ni da pokrije troskove kafe glavnih glumaca, nekmoli doneo profit.

bas sam imala nameru da ga odgledam ali nije se prikazivao u mom selu. dok sam ja nasala par bioskopa u kojima se prikazuje, vec su ga povukli iz prodaje. u ono malo bioskopa u kojima se prikazivao, bilo je pet gledalaca u dva reda. a, i oni su izasli sa projekcije pre kraja filma. ne racunam jednu-dve projekcije za novinare, gde je svih sedam novinara ostalo u sali
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:26 10.02.2014

Re: da ti bude lakše

Vera Johnson
ovde, na atlantiku, poslednji film andje dzoli, na balkanske teme, nije zaradio ni da pokrije troskove kafe glavnih glumaca, nekmoli doneo profit.

bas sam imala nameru da ga odgledam ali nije se prikazivao u mom selu. dok sam ja nasala par bioskopa u kojima se prikazuje, vec su ga povukli iz prodaje. u ono malo bioskopa u kojima se prikazivao, bilo je pet gledalaca u dva reda. a, i oni su izasli sa projekcije pre kraja filma. ne racunam jednu-dve projekcije za novinare, gde je svih sedam novinara ostalo u sali

E, baš mi je žao što to čujem. Žao mi je i Anđe, a toliko se trudila.

Kraja Kraja 08:16 11.02.2014

...kad pogledas...

...strukturu glasanja na imdb-u postaje sve mnogo jasnije...

5.893 (20.6%) - ocena 10
17.826 (61.5%) - ocena 1

...izmedju 4.672 (16%) - ocene 2-9...
...znajuci srbe, sigurno je da ih nema mnogo u tih 17.826...
...obe osobe iz IMDB staffa su filmu dale ocenu 9...

...debakl filma je potpuno nevazan..
...to je finansirano iz nekog BUDZETA za koji se nikome ne pravda...

...a kad sam kod imdb-a...

...jedan od komentatora je ostavio link za izvestaj The Foreign Military Studies Office (FMSO) - Fort Leavenworth, Kansas (open source research organization of the U.S. Army)...
...pa ko je raspolozen...

Selling the Bosnian Myth to America: Buyer Beware
Черевићан Черевићан 22:50 10.02.2014

сапиенти сат

тужно казат ал' истина
те немучит' даље себе
позната је крилатица
да вазда кер јачи јебе
plishani plishani 23:17 10.02.2014

Re: сапиенти сат

Ваистину!
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:33 10.02.2014

Re: сапиенти сат

Черевићан

да вазда кер јачи јебе

,,, a šta je sa onim da ne jebu lepi (i jaki), već uporni?
Черевићан Черевићан 02:04 11.02.2014

Re: сапиенти сат

код односа мушко женско
примедба Вам воду пије
кад у Правду завиримо
поређење . . вредно није

г Stojković-у
omega68 omega68 22:51 10.02.2014

E, pa to je pitanje veka

Čovek ne može a da se ne upita: "Dokle više, pa zar vam nije dosta?" Zaista, iima li na globu zemaljskom još zločinaca i negativaca, sem među nama Srbima?

Vrlo slično je i kad Madlen Olbrajt kaže da je ''Rusa malo da bi kontrolisali ceo Sibir i da treba da ga podele'', sa njenim gazdom Rotšildom
Znači samo protiv pravoslavaca.
Da smo drugačiji, pustili bi nas na miru.
Moramo da nestanemo jer mnogo vredi to nešto što imamo.
Ili je ta naša verzija hrišćanstva bolja pa su ljubomorni ili su svesni da su postali od nas pa žele da satru svaki mogući pomen o tome.
Nema frke, kod mene u selu se kaže kako ''čuva Bog Srba svog''.
Atomski mrav Atomski mrav 22:57 10.02.2014

Re: E, pa to je pitanje veka

Nema frke, kod mene u selu se kaže kako ''čuva Bog Srba svog''.

A Bog sa visina viče - pa mrdnite i vi malo dupe, ne mogu sve sam!
omega68 omega68 23:06 10.02.2014

Re: E, pa to je pitanje veka


pa mrdnite i vi malo dupe

A mi mu opsujemo sve zvezde i Danicu pride, otpijemo gutalj piva i počešemo se po gore pomenutom.
-Jesu blesavi al šta ću kad su moji, kroz osmeh će Bog!
godec godec 23:24 10.02.2014

Re: E, pa to je pitanje veka

omega68

pa mrdnite i vi malo dupe

A mi mu opsujemo sve zvezde i Danicu pride, otpijemo gutalj piva i počešemo se po gore pomenutom.
-Jesu blesavi al šta ću kad su moji, kroz osmeh će Bog!


Odvratno.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 23:45 10.02.2014

Re: E, pa to je pitanje veka

godec
omega68

pa mrdnite i vi malo dupe

A mi mu opsujemo sve zvezde i Danicu pride, otpijemo gutalj piva i počešemo se po gore pomenutom.
-Jesu blesavi al šta ću kad su moji, kroz osmeh će Bog!


Odvratno.


Ne, to je mozda neukusno, a odvratno je ovo

Svet je otisao u tri lepe...
Biti mu danas drag i nije neka preporuka.



OK, izvinjavam se domacinu, zavrsavam sa trolovanjem. Ovo sa Marijusom me je, nakon ove dve divne danasnje sudske presude, dokrajcilo.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 07:38 11.02.2014

Re: E, pa to je pitanje veka

godec
Odvratno.

Meni je odvratno, npr, ovo:

„Комшије, продајте ми шуму”, затражио је од српске породице Мартиновић из Новог Брда локални Албанац. „Није то на продају”, добио је одговор. „Добро, добро, то ће вас скупо коштати”, поручио је сусед. Неколико година касније појавила се група сведока и „сетила се” да су „Мартиновићи починили ратне злочине 1999. у Новом Брду”. Еулекс специјалци су окупирали српско сиротињско село и Мартиновићи су на робији провели године, па потом ослобођени, да би се опет, крајем прошле године, нашли на оптуженичкој клупи." izvor
hajkula1 hajkula1 11:21 11.02.2014

Re: E, pa to je pitanje veka

Vojislav Stojković
godec
Odvratno.

Meni je odvratno, npr, ovo:

„Комшије, продајте ми шуму”, затражио је од српске породице Мартиновић из Новог Брда локални Албанац. „Није то на продају”, добио је одговор. „Добро, добро, то ће вас скупо коштати”, поручио је сусед. Неколико година касније појавила се група сведока и „сетила се” да су „Мартиновићи починили ратне злочине 1999. у Новом Брду”. Еулекс специјалци су окупирали српско сиротињско село и Мартиновићи су на робији провели године, па потом ослобођени, да би се опет, крајем прошле године, нашли на оптуженичкој клупи." izvor




Jednog ubili, jednog uhapsili, jedan odustao: Severna Mitrovica za mesec dana izgubila 3 čelnika - 30.01.2014.


...





NNN NNN 11:49 11.02.2014

Re: E, pa to je pitanje veka

odvratno je ovo

Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 13:26 11.02.2014

Re: E, pa to je pitanje veka

NNN
odvratno je ovo



Da, uzasno. Ne verujem, bukvalno ne verujem.

Gledam malo komentare po netu i mahom su reakcije tipa: zatvoriti Zoo vrt u Kopenhagenu i da direktor da ostavku.

Ne mogu a da ne zamisljam kakvi bi komentari bili da je to ucinjeno u Srbiji.
Konkretno, da je video sa ovog linka snimljen u beogradskom zooloskom vrtu, da li bi komentari bili usmereni na ustanovu i pojedinca?
(Upozorenje: video nije za one slabijeg stomaka)

A propos teme bloga.
blogovatelj blogovatelj 17:04 11.02.2014

Re: E, pa to je pitanje veka

Ne mogu a da ne zamisljam kakvi bi komentari bili da je to ucinjeno u Srbiji.


O tome ja stalno pričam. Ta imaginacija Raderadumila i Osamkompeticionea da je tamo negde bolje nego ovde zato jer tamo ima para.
Da im objašnjavam da moj prijatelj u Torontu treba da plati $2000 opštini kroz ovu i onu taksu i namet jer mu drvo pored kuće podilazi pod temelj i preti da sjebe kuću, a on mora da ga iseče? Ne pada mi na pamet. Ne bi oni to ni shvatili, sasvim sam siguran.
Zamisli da nekome u Srbiji drvo u sopstvenom dvorištu podriva temelj kuće, on ima nameru da ga iseče i zbog toga mora da plati 160.000 dinara.
rade.radumilo rade.radumilo 18:00 11.02.2014

Re: E, pa to je pitanje veka

O tome ja stalno pričam. Ta imaginacija Raderadumila i Osamkompeticionea da je tamo negde bolje nego ovde zato jer tamo ima para.


Ne nego zato što imaš funkcionalnu državu.

Zamisli da nekome u Srbiji drvo u sopstvenom dvorištu podriva temelj kuće, on ima nameru da ga iseče i zbog toga mora da plati 160.000 dinara.


A zamisli da u Kanadi imaš firmu i tvoja firma isporuči robu/usluge drugoj firmi koja ih ne plati. Ti pokreneš sudski postupak i dobiješ presudu u svoju korist, ali oni opet ne plate. Jedini pravni lek koji imaš jeste da ponovo podneseš tužbu, dobiješ novu presudu i oni opet ne plate. Tako možeš da se igraš do mile volje, naplatiti nećeš.
blogovatelj blogovatelj 18:46 11.02.2014

Re: E, pa to je pitanje veka

A zamisli da u Kanadi imaš firmu i tvoja firma isporuči robu/usluge drugoj firmi koja ih ne plati.


Ti ispoljavaš potpuno, ali potpuno nepoznavanje materije.
Naravno da postoji.
Ovde državu apsolutno zabole za privatne firme, dok god redovno plaćaju porez. Ali potpuno zabole.
Ako si bio glup, dao nekome robu, a taj te neko zavrnuo, sam si kriv. Tuži ga.
Ako ga tužiš za par stotina dolara (sve do $10000) taj predmet ide na tzv "small claim court" i situacija se sporo razvija. Za sume veće od ove, ide se na regularan sud i stvari se brže procesiraju. Opet najbogatiji najbolje zaštićeni, gle čuda. To samo u Srbiji ima?
Znam za slučaj reda veličine par miliona dolara koji je rešen u roku od pet dana. Rešen uz pomoć advokata čija je cena $500/sat. Plus troškovi za advokatove pomoćnike.
Shvatam ja mili moj Rade šta ti meni hoćeš da kažeš, znam ja šta je Srbija, ne boj se.
Ali ti očigledno ne shvataš šta ja tebi poručujem, u tome je problem.
rade.radumilo rade.radumilo 22:30 11.02.2014

Re: E, pa to je pitanje veka

Za sume veće od ove, ide se na regularan sud i stvari se brže procesiraju. Opet najbogatiji najbolje zaštićeni, gle čuda. To samo u Srbiji ima?


Ne u Srbiji ima sledeće (pročitaj još jednom): Dobiješ ti presudu u svoju korist, čak ni ne traje dugo postupak, samo što u tu presudu možeš da uviješ malo duvana i popušiš.
Šta više, najčešće su sa druge strane te presude firme/institucije u vlasništvu države.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:55 10.02.2014

...

Ja ti preporucujem da ne shvatas ozbiljno domacu stampu pa si neces morati postavljati ovakva pitanja. Srbiju niko ne proglasava krivom za pocetak I. sv. rata, to je laz koju plasiraju Politika i Novosti. To da se iza protesta u Tuzli i ostalim gradovima BH krije u stvari namera da se srusi RS plasira Dodik a domaci mediji poslusnicki prenose. Perisica i ostale nek zatvaraju ako su krivi - nisu oni Srbija.

I tako dok narod prati kako ce Kusturica da im hebe austro-ugarsku nanu i udarnicki se nervira zbog balija u Tuzli dodici se po svojim vilama zabavljaju i smeju kako su jos jednom nasamarili glupu raju.

Srbija je previse nebitna da bi imala ozbiljne spoljne neprijatelje - Srbiji je najveci neprijatelj domaca politicko-poslovna govanija.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:15 11.02.2014

Re: ...

Ja ti preporucujem da ne shvatas ozbiljno domacu stampu pa si neces morati postavljati ovakva pitanja.



“We’ve now ensured that we’re going to remain the butt of every political joke for the next 20 years on political misconduct. It’s such a sad, sad state of events,” he said.

In addition to the lane closures that crippled Fort Lee, Sokolich was himself personally attacked by members of Christie’s team. Port Authority official David Wildstein apparently referred to Sokolich as “this little Serbian” when emailing Christie’s two-time campaign manager Bill Stepien.
“I’m Croatian, Wolf,” Sokolich clarified to CNN.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 00:23 11.02.2014

Re: ...

Ni prepakivanje strane stampe (tabloitske narocito) u domace ruho.
Vera Johnson Vera Johnson 01:08 11.02.2014

Re: ...

Neues aus der Nachbarschaft
Ja ti preporucujem da ne shvatas ozbiljno domacu stampu pa si neces morati postavljati ovakva pitanja. Srbiju niko ne proglasava krivom za pocetak I. sv. rata, to je laz koju plasiraju Politika i Novosti. To da se iza protesta u Tuzli i ostalim gradovima BH krije u stvari namera da se srusi RS plasira Dodik a domaci mediji poslusnicki prenose. Perisica i ostale nek zatvaraju ako su krivi - nisu oni Srbija. I tako dok narod prati kako ce Kusturica da im hebe austro-ugarsku nanu i udarnicki se nervira zbog balija u Tuzli dodici se po svojim vilama zabavljaju i smeju kako su jos jednom nasamarili glupu raju. Srbija je previse nebitna da bi imala ozbiljne spoljne neprijatelje - Srbiji je najveci neprijatelj domaca politicko-poslovna govanija.


sve sto si napisao je u redu, osim boldovanog. ministar spoljnih poslova austrije je nedavno izjavio da prvog svetskog rata ne bi bilo da gavrilo princip nije ubio ferdinanda i sofiju. sta vise, ondasnji austrougarski politicari su bili protiv rata sa srbijom, a onda je gavrilo, za*rao stvar, pa je poceo prvi svetski rat, napadom na srbiju?

znam, isla sam u skolu u jugoslaviji. ucili nas istoriju, bice da su lagali kad su nas ucili da je taj atentat povod, ne i razlog za pocetak prvog svetskog rata.

ako mozes, objasni mi: gavrilo je zeznuo stvar. kako od toga ispade prvi svetski rat?

mnoge zemlje sveta se umesase da pomognu maleckoj srbijici, pa austro-ugarska imperija odluci i njima da "opali metak"? ne razumem. glupa sam. ja sam sa dorcola.

da dodam link: http://www.firstworldwar.com/origins/causes.htm

if you cannot open the link, please copy and paste into your browser
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:21 11.02.2014

Re: ...

sve sto si napisao je u redu, osim boldovanog. ministar spoljnih poslova austrije je nedavno izjavio da prvog svetskog rata ne bi bilo da gavrilo princip nije ubio ferdinanda i sofiju.


Nema veze šta kaže bečki vlasnik konjušarnice. Nego šta kaže Medlinka? To je za nas mnogo relevatnije, čini mi se.

da dodam link: http://www.firstworldwar.com/origins/causes.htm

if you cannot open the link, please copy and paste into your browser


Da pomognem koleginici iz patriotske dijaspore:

LINK
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 07:25 11.02.2014

Re: ...

Neues aus der Nachbarschaft
Ja ti preporucujem da ne shvatas ozbiljno domacu stampu pa si neces morati postavljati ovakva pitanja.

I ja sam poverovao da je reč o paranoji i taman kad sam odlučio da posetim lekara, prolazeći pored razrušenog generalštaba u centru Beograda, setim se da Kosovo više nije Srbija, bez obzira na preambulu, da Srba na Kosovu i u Hrvatskoj više gotovo i nema, da su samo srpski političari i vojni komandanti osuđeni za zločinačke poduhvate iz devedesetih, da su oni koji su branili Kosovo i Srbiju od NATO agresije proglašeni ratnim zločincima... i da ne nabrajam dalje.

Biće da, ipak, nije ni do moje paranoje, a ni do domaće štampe.
kukusigameni kukusigameni 08:45 11.02.2014

Re: ...

Vojislav Stojković
Neues aus der Nachbarschaft
Ja ti preporucujem da ne shvatas ozbiljno domacu stampu pa si neces morati postavljati ovakva pitanja.

I ja sam poverovao da je reč o paranoji i taman kad sam odlučio da posetim lekara, prolazeći pored razrušenog generalštaba u centru Beograda, setim se da Kosovo više nije Srbija, bez obzira na preambulu, da Srba na Kosovu i u Hrvatskoj više gotovo i nema, da su samo srpski političari i vojni komandanti osuđeni za zločinačke poduhvate iz devedesetih, da su oni koji su branili Kosovo i Srbiju od NATO agresije proglašeni ratnim zločincima... i da ne nabrajam dalje.

Biće da, ipak, nije ni do moje paranoje, a ni do domaće štampe.

Pobednici pišu istoriju.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:57 11.02.2014

Re: ...

@Vera Johnson

Moze da izjavljuje (moze link na izjavu?) sta hoce ali nema nikakve 'revizije' i sv. rata. Principovoj navodnoj krivici se, verovala ili ne, najvise vaznosti daje u Srbiji a izjave i fraze poput one Clark-ove se izvlace iz konteksta i onda prezvakane kroz usta Cedomira Antica ili onog nesretnika iz Ahriva Srbije serviraju javnosti.

Koliko je meni poznato i u nemackim i austrijskim udzbenicima Principov atentat se tumaci kao povod a ne uzrok rata.

@Vojislav Stojković
Kosovo nije deo Srbije vec neko vreme a ovi koji su 'branili' Kosovo u interesu je Srbije da su sto dalje i da leze u zatvoru. Koliko ce Hrvatska profitirati od slavljenja Gotovine, od nenaseljene i zarasle Krajine i nacionalista u Slavoniji to se vidi kroz ove narodske referendume i ekstremizaciju drustva. Od toga, naravno, nikakve koriste nemaju izbegli, ali kako srece da je umesto kukanja drzava Srbija pokusala da napravi zajednicku platformu o povratku Srba u Hrvatsku i nametne to kao temu hrvatskoj vladi. Ali politicarima je lakse da davaju patriotske izjave.
tasadebeli tasadebeli 09:23 11.02.2014

Re: ...

srdjan.pajic
sve sto si napisao je u redu, osim boldovanog. ministar spoljnih poslova austrije je nedavno izjavio da prvog svetskog rata ne bi bilo da gavrilo princip nije ubio ferdinanda i sofiju.


Nema veze šta kaže bečki vlasnik konjušarnice. Nego šta kaže Medlinka? To je za nas mnogo relevatnije, čini mi se.



А да ли овај коњушар износи своје сопствено мишљење или мишљење власника/власнице ергеле? (ЛИНК)




Како год, али због доле наведене реченице почео сам да поштујем овог енглеског Џиласа:

"Jedan od razloga zbog kojih sam konzervativac jeste da, na kraju krajeva, jednostavno ne mogu da podnesem intelektualnu neiskrenost levice..."

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 10:06 11.02.2014

Re: ...

tasadebeli

А да ли овај коњушар износи своје сопствено мишљење или мишљење власника/власнице ергеле? (ЛИНК)


Taso, hvala za link.
charlie charlie 17:36 11.02.2014

Re: ...

Neues aus der Nachbarschaft
@Vera Johnson

Moze da izjavljuje (moze link na izjavu?) sta hoce ali nema nikakve 'revizije' i sv. rata. Principovoj navodnoj krivici se, verovala ili ne, najvise vaznosti daje u Srbiji a izjave i fraze poput one Clark-ove se izvlace iz konteksta i onda prezvakane kroz usta Cedomira Antica ili onog nesretnika iz Ahriva Srbije serviraju javnosti.

Koliko je meni poznato i u nemackim i austrijskim udzbenicima Principov atentat se tumaci kao povod a ne uzrok rata.

@Vojislav Stojković
Kosovo nije deo Srbije vec neko vreme a ovi koji su 'branili' Kosovo u interesu je Srbije da su sto dalje i da leze u zatvoru. Koliko ce Hrvatska profitirati od slavljenja Gotovine, od nenaseljene i zarasle Krajine i nacionalista u Slavoniji to se vidi kroz ove narodske referendume i ekstremizaciju drustva. Od toga, naravno, nikakve koriste nemaju izbegli, ali kako srece da je umesto kukanja drzava Srbija pokusala da napravi zajednicku platformu o povratku Srba u Hrvatsku i nametne to kao temu hrvatskoj vladi. Ali politicarima je lakse da davaju patriotske izjave.

Дај боже да нико не заговара повратак у Хрватску ! Дај боже да се са Хрватима разграничимо заувек --- нека нам исплате колико су нам дужни, а преосталу шачицу Срба да примимо у Србију (како би се спасили од разноразних понижења којима их усташоидни елементи притискају, те, покатоличавања).
Дакле, какав повратак и сличне будалаштине. Нека дођу код своје браће Срба у Србију - па како нама, тако и њима, макар ће бити слободни, а не стално да се осврћу.
predatortz predatortz 17:40 11.02.2014

Re: ...

Дакле, какав повратак и сличне будалаштине. Нека дођу код своје браће Срба у Србију - па како нама, тако и њима, макар ће бити слободни, а не стално да се осврћу.


Jok bre! Eno, mene Rade Radumilo proteruje iz Srbije.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 19:45 11.02.2014

Re: ...

predatortz
Дакле, какав повратак и сличне будалаштине. Нека дођу код своје браће Срба у Србију - па како нама, тако и њима, макар ће бити слободни, а не стално да се осврћу.


Jok bre! Eno, mene Rade Radumilo proteruje iz Srbije.


srdjan.pajic srdjan.pajic 23:56 10.02.2014

Da ne zaboravimo

Da nam i Šešeljugu dr. Vojislava već deceniju+ drže u kazamatu, ni krivog ni dužnog! Haški tribunal = antisvpski Gvantanamo!
Atomski mrav Atomski mrav 23:59 10.02.2014

Re: Da ne zaboravimo

Ne vole nas Bugari ni Austro-Ugari, mrze nas Japanci i Liliputanci...
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:59 10.02.2014

Re: Da ne zaboravimo

Atomski mrav
Ne vole nas Bugari ni Austro-Ugari, mrze nas Japanci i Liliputanci...


Ganci Liliputanci.
Vera Johnson Vera Johnson 01:36 11.02.2014

Re: Da ne zaboravimo

srdjan.pajic
Da nam i Šešeljugu dr. Vojislava već deceniju+ drže u kazamatu, ni krivog ni dužnog! Haški tribunal = antisvpski Gvantanamo!


svi "znamo" da je shesheljuga kriv und duzan za mnogo toga.

haski, jebeni tribunal mu sudi vec deceniju.

ti i ja zivimo u americi srdjane. da li bi ovde, kod nas u us of a bilo moguce bilo koga drzati u zatvoru 10+ godina bez presude?

ah, da... gvantanamo

'ebiga, cini mi se da ni u gvantanamu inmates ne drze toliko dugo, a mozda sam i neobavestena. najzad u gvantnamu nema sudjenja. ovome sude a ne mogu da ga osude... sto rece hamlet: nesto je trulo u drzavi danskoj... samo sto je ovde u pitanju holandija, pardon, europska unija...
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:24 11.02.2014

Re: Da ne zaboravimo

Vera Johnson
srdjan.pajic
Da nam i Šešeljugu dr. Vojislava već deceniju+ drže u kazamatu, ni krivog ni dužnog! Haški tribunal = antisvpski Gvantanamo!


svi "znamo" da je shesheljuga kriv und duzan za mnogo toga.

haski, jebeni tribunal mu sudi vec deceniju.

ti i ja zivimo u americi srdjane. da li bi ovde, kod nas u us of a bilo moguce bilo koga drzati u zatvoru 10+ godina bez presude?

ah, da... gvantanamo

'ebiga, cini mi se da ni u gvantanamu inmates ne drze toliko dugo, a mozda sam i neobavestena. najzad u gvantnamu nema sudjenja. ovome sude a ne mogu da ga osude... sto rece hamlet: nesto je trulo u drzavi danskoj... samo sto je ovde u pitanju holandija, pardon, europska unija...


U pravu si.

Srbiji je još samo Šešelj na slobodi potreban.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 07:30 11.02.2014

Re: Da ne zaboravimo

srdjan.pajic
Da nam i Šešeljugu dr. Vojislava već deceniju+ drže u kazamatu, ni krivog ni dužnog! Haški tribunal = antisvpski Gvantanamo!

Svaki čovek, pa i Sešelj, zaslužuje pravično suđenje, a suđenje Šešelju u Hagu na sve liči sem na pravično suđenje.
alselone alselone 08:16 11.02.2014

Re: Da ne zaboravimo

Srbiji je još samo Šešelj na slobodi potreban.


Ne, nije potreban.
To ne umanjuje zlocin prema njemu.
bulatovic92 bulatovic92 08:18 11.02.2014

Re: Da ne zaboravimo


Svaki čovek, pa i Sešelj, zaslužuje pravično suđenje, a suđenje Šešelju u Hagu na sve liči sem na pravično suđenje.


Šešelja u Hagu drže toliko dugo iz čisto higijenskih razloga.
predatortz predatortz 08:28 11.02.2014

Re: Da ne zaboravimo

bulatovic92

Svaki čovek, pa i Sešelj, zaslužuje pravično suđenje, a suđenje Šešelju u Hagu na sve liči sem na pravično suđenje.


Šešelja u Hagu drže toliko dugo iz čisto higijenskih razloga.


Slično su i Nemci govorili za Jevreje...
hajkula1 hajkula1 11:51 11.02.2014

Re: Da ne zaboravimo

alselone
Srbiji je još samo Šešelj na slobodi potreban.


Ne, nije potreban.
To ne umanjuje zlocin prema njemu.



Nije imao moju podršku kao političar. Kritikovala sam i rugala se njegovom ponašanju, nastupima... Ali ovo što mu se radi u kulturnoj Evropi, je grozno. Užasavajuća je tišina, nezainteresovanost javnog mnjenja.

Atomski mrav Atomski mrav 12:21 11.02.2014

Re: Da ne zaboravimo

Užasavajuća je tišina, nezainteresovanost javnog mnjenja.

Jel' sam tražio da ide u Hag? Pa eto mu...
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 12:36 11.02.2014

Re: Da ne zaboravimo

Atomski mrav
Užasavajuća je tišina, nezainteresovanost javnog mnjenja.

Jel' sam tražio da ide u Hag? Pa eto mu...


Da, cak je i Seselj precenio pravicnost tog suda.
Kakva ironija.


srdjan.pajic srdjan.pajic 16:07 11.02.2014

Re: Da ne zaboravimo

alse
Ne, nije potreban.
To ne umanjuje zlocin prema njemu.


Da, srce mi se cepa zbog toga. I Milošević je nevin, jer nije dokazano da je kriv, pošto je, jelte, umro u toku procesa koji se vodio protiv njega.

alselone alselone 16:37 11.02.2014

Re: Da ne zaboravimo

Da, srce mi se cepa zbog toga.

Ni meni ga nije zao, sto opet ne umanjuje zlocin koji mu cine.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:34 11.02.2014

Re: Da ne zaboravimo

alselone
Da, srce mi se cepa zbog toga.

Ni meni ga nije zao, sto opet ne umanjuje zlocin koji mu cine.


Pa ti si, ako se ne varam, bio klinac kad je Šešelj harao po Srbiji, ne znam na osnovu čega može da ti ga bude ili ne bude žao. Ili možda slutiš da je i on nekako doprineo sranju od zemlje u kome sad živiš? Što se mene tiče, ja se nadam da neće nikad da izadje iz zatvora.

I šta je tačno "zločin koji mu čine"? Što kilave sa sudjenjem? Hebi ga, birokratija, plus nezgodan slučaj, sve mora detaljno da se ispita, svaki njegov podnesak da se analizira, da čovek ne bi nevin bio osudjen, ili kriv oslobodjen, pa posle svaka šuša da se ovde ili tamo izdrkava na haški sud.

A i on se poprilično kurčio, vredjao sud i sudije, valjda misleći da te njegove fore, koje pale kod naše domaće stoke, tamo prolaze.
predatortz predatortz 18:44 11.02.2014

Re: Da ne zaboravimo


I šta je tačno "zločin koji mu čine"? Što kilave sa sudjenjem? Hebi ga, birokratija, plus nezgodan slučaj, sve mora detaljno da se ispita, svaki njegov podnesak da se analizira, da čovek ne bi nevin bio osudjen, ili kriv oslobodjen, pa posle svaka šuša da se ovde ili tamo izdrkava na haški sud.


Kaži da se zajebavaš!

Evo, reći ću jasno svoje mišljenje o Šešelju:

Šešelj je stoka!

Ali, to nije krivično delo. Svakom čoveku se mora obezbediti pravo na pošteno i brzo suđenje. Ovo što rade Šešelju u Hagu nije ni jedno ni drugo. Da su pređeni svi razumni rokovi za donošenje prvostepene ( naglašavam: prvostepene presude) saglasni su i najžešći sledbenici haške pravde. I predsednik tog suda je u jednoj izjavi rekao da suđenje nerazumno dugo traje.

Jedno je mrzeti nekoga, drugo je govoriti istinu. Ja sam jednom napisao glupost, ti si me zamolio da je uklonim rekavši mi da me ne smatraš za čoveka koji je toliko loš da tako nešto napiše. Poslušao sam te, uklonio glupost i izvinio se blogonarodu.

Mislim da bi trebao da učiniš isto, jer ti nisi ni loš, ni glup čovek da stvarno misliš ovo što si napisao.
ranoranilica ranoranilica 22:34 11.02.2014

Re: Da ne zaboravimo

alselone
Srbiji je još samo Šešelj na slobodi potreban.


Ne, nije potreban.
To ne umanjuje zlocin prema njemu.


Pre nego što bacimo drvlje i kamenje na Haški tribunal, uputno je prisetiti se nekih važnih činjenica.

Budući da se sam predao Sudu, za njega je važila odrednica da početak suđenja može dočekati na slobodi, ali uz garancije države. Bespotrebno je proveo u ćeliji nekoliko godina pre početka procesa samo zato što se inatio i
odbijao da ima išta sa tadašnjom državnom vlašću, potom i narednom, a sada i
ovom. Za to mu nije kriv Sud, već njegova luda glava.

Dalje, doveo je u opasnost zaštićene svedoke, objavljujući njihova imena u svojoj knjizi, za šta je dobio dve ili tri vremenske kazne zatvora, u ukupnom trajanju oko tri godine.

Svojim bezobrazlucima, tvrdoglavostima i glupostima izazvao je sažaljenje samo neobaveštenih i izmanipulisanih.

A za ono što je radio svih predratnih i ratnih godina, što se mene tiče, želim mu da istrune u Hagu.

srdjan.pajic srdjan.pajic 03:12 12.02.2014

Re: Da ne zaboravimo

predatortz


Kaži da se zajebavaš!

Evo, reći ću jasno svoje mišljenje o Šešelju:

Šešelj je stoka! Ali, to nije krivično delo. Svakom čoveku se mora obezbediti pravo na pošteno i brzo suđenje.


Šešelj je mnogo gore od stoke, ali nije zbog toga u kazamatu. Postoji i nekakva optužnica protiv njega, ako se ne varam. Slažem se da svako zaslužuje pošteno sudjenje, za brzinu nisam siguran, to valjda zavisi i od toga koliko pošteno hoćeš da na kraju bude sudjenje. A donekle i od ponašanja optuženog. Šta je u ovom slučaju sudjenja nepošteno, pa da ga ti i alse okarakterišete kao ni manje ni više nego zločin? Jel piše u nekom pravilniku Tribunala koliko proces najduže može da traje?

U svakom slučaju verovatno bi trebalo da saosećam sa mučenikom Šešeljem, koji čami u istražnom zatvoru već više od decenije, kao što se očekuje na ovom blogu. Ali, ma koliko se napinjao, to mi nikako ne polazi za rukom. A i kako bi se pajac Šešelj osećao da su mu proces skratili, bez da mu se pruži prilika da lično razmontira taj nepravedni sud? To stvarno ne bi bilo u redu prema njemu.

A ono što si ti onomad napisao je bilo ispod svakog nivoa (a ja nisam gadljiv). Zato je usledila drugarska kritika, koju si, na moju veliku radost, prihvatio...

blogovatelj blogovatelj 06:16 12.02.2014

Re: Da ne zaboravimo

Jel piše u nekom pravilniku Tribunala koliko proces najduže može da traje?


Nisam pravnik, ali mislim da postoji neki opšti pravni princip koliko svako suđenje maksimalno može da traje.
Zamisli da čoveka koji je brzo vozio uhapse i drže ga u zatvoru deset godina, jer suđenje još traje?! To onda nije sud, to je Kafkin Proces.
alselone alselone 16:11 12.02.2014

Re: Da ne zaboravimo

Pa ti si, ako se ne varam, bio klinac kad je Šešelj harao po Srbiji, ne znam na osnovu čega može da ti ga bude ili ne bude žao.




G.Cross G.Cross 16:21 12.02.2014

Re: Da ne zaboravimo

srdjan.pajic

za brzinu nisam siguran, to valjda zavisi i od toga koliko pošteno hoćeš da na kraju bude sudjenje.


Ovo nije direktno povezano sa Seseljem nego sudom.

Sudjenja u Hagu traju godinama. Stotine hiljada stranica zapisnika; Onda na kraju donesu presudu.
Pa se onda jedna strana zali; Pa dodje na zalbeno vece, koje posle par meseci donese drugaciju presudu.

To meni malo skripî sa logicke strane.

Ili su prve sudije godinama nabijale dnevnice ili su ovi iz zalbenog veca geniji.


predatortz predatortz 16:35 12.02.2014

Re: Da ne zaboravimo


Sudjenja u Hagu traju godinama. Stotine hiljada stranica zapisnika; Onda na kraju donesu presudu.


Pričao sam sa jednom sudijom o vođenju procesa u Hagu. Budući da nisam pravnik, pitao sam ono što mi nije bilo logično.

Uzeo sam za primer baš Šešeljevo suđenje. Danima je neki stručnjak za orjentalistiku pričao o porušenim džamijama u BiH. Te, iz kog su perioda, te kako su bile pozicionirane, te koje je drvo bilo u dvorištu, te kakva je bila ornamentika...
Danima čovek to drvi kao veštak optužbe.

Ja je pitam:

" Zar ne bi bilo logično da tužioci kažu : Srušena je ta i ta džamija, u mestu tom i tom, učinio je taj i taj po vešem naređenju. Kao dokaz prilažemo kopiju naredbe ili iskaz svedoka tog i tog..."

Ona meni:

" Bi u normalnom sudu! "
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:45 12.02.2014

Re: Da ne zaboravimo

blogovatelj
Jel piše u nekom pravilniku Tribunala koliko proces najduže može da traje?


Nisam pravnik, ali mislim da postoji neki opšti pravni princip koliko svako suđenje maksimalno može da traje.
Zamisli da čoveka koji je brzo vozio uhapse i drže ga u zatvoru deset godina, jer suđenje još traje?! To onda nije sud, to je Kafkin Proces.


Nisam ni ja pravnik, zato sam pitao poznavaoce, alsea i predatora, izvini što sam zaboravio i tebe . Ali niste se baš istakli.

Nego, kad smo kod dužine procesa kojekakvim živopisnim likovima iz skorije nam prošlosti, jesi video da su, ovi naši, oslobodili Kertesa? Zastarelost procesa. Pošteno i efikasno sudstvo, aha, i niko da pohvali. Kad samo pomisliš da je to trebalo da sudi i ovim našim herojima u Hagu, kako misli većina patriota, barem ovih koji se gade i ogradjuju od njihovih nedela, Haški sud ti dodje nekako drag.



srdjan.pajic srdjan.pajic 16:49 12.02.2014

Re: Da ne zaboravimo

Ona meni:

" Bi u normalnom sudu! "


. Otkud ona to može da zna?
predatortz predatortz 16:55 12.02.2014

Re: Da ne zaboravimo

Kad samo pomisliš da je to trebalo da sudi i ovim našim herojima u Hagu, kako misli većina patriota, barem ovih koji se gade i ogradjuju od njihovih nedela, Haški sud ti dodje nekako drag.


Polaziš od pogrešne pretpostavke da mi ovde imamo problem sa tim što je 'našim' suđeno u Hagu. Nećeš ovde na blogu naći puno takvih. Mi imamo problem sa tim što su Ramuš, Naser i Gotovina na slobodi a zločini u zoni njihove nadležnosti postoje. To nas , da izvineš, malo jebe, pa ne možemo taj sud da gledamo kroz ružičaste naočare.
predatortz predatortz 16:56 12.02.2014

Re: Da ne zaboravimo

srdjan.pajic
Ona meni:

" Bi u normalnom sudu! "


. Otkud ona to može da zna?


Ti baš misliš da su ovde svi balvani...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 17:06 12.02.2014

Re: Da ne zaboravimo

predatortz
srdjan.pajic
Ona meni:

" Bi u normalnom sudu! "


. Otkud ona to može da zna?


Ti baš misliš da su ovde svi balvani...


Da.
blogovatelj blogovatelj 17:42 12.02.2014

Re: Da ne zaboravimo

izvini što sam zaboravio i tebe . Ali niste se baš istakli.


Lepo sam napisao da nisam pravnik, ali svakako volim tvoje drogirane fazone

kad smo kod dužine procesa kojekakvim živopisnim likovima iz skorije nam prošlosti, jesi video da su, ovi naši, oslobodili Kertesa? Zastarelost procesa. Pošteno i efikasno sudstvo, aha, i niko da pohvali.


Evo ja da pohvalim. Da vidiš kako izgleda kad neko prosipa drogirane fazone
Pa bre Pajče, to što su sudovi u Srbiji korumpirani, to ne znači automatski da je sud u Hagu etalon pravde. Ja uporno tebe smatram za osobu kojoj je "a šta su oni nama radili" argumentacija strana, ali me mnogo puta demantuješ.
Jeste Šešelj hulja, ali i hulje zaslužuju pravedno suđenje.
Hansel Hansel 20:24 12.02.2014

Re: Da ne zaboravimo

srdjan.pajic
Kad samo pomisliš da je to trebalo da sudi i ovim našim herojima u Hagu, kako misli većina patriota, barem ovih koji se gade i ogradjuju od njihovih nedela, Haški sud ti dodje nekako drag.

Ne znam da li sam patriota, ali i ja sam to mislio... samo, mislio sam i da će se ovde napraviti bar normalni sudovi.
alselone alselone 21:44 12.02.2014

Re: Da ne zaboravimo

Ali niste se baš istakli.


U cemu? U odgovorima na ovo
Pa ti si, ako se ne varam, bio klinac kad je Šešelj harao po Srbiji, ne znam na osnovu čega može da ti ga bude ili ne bude žao.


ili na ovo
Ili možda slutiš da je i on nekako doprineo sranju od zemlje u kome sad živiš?


ili na uporno skretanje teme na emocije? Zao, voleo bih, ne bih voleo, nije zao i slicno? Ili na tvrdjenje kako je 11 godinja sudjenja sasvim normalno?

Ma ja mislim Pajke da ti nisi ozbiljan i da bi se ti samo raspravljao. Sto pozdravljam jer cesto i ja bih. Samo sam sada prehladjen pa me mrzi. Moraces da nastavis sam ili sa nekim ko je rad.
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:40 13.02.2014

Re: Da ne zaboravimo

blogovatelj
izvini što sam zaboravio i tebe . Ali niste se baš istakli.


Lepo sam napisao da nisam pravnik, ali svakako volim tvoje drogirane fazone

kad smo kod dužine procesa kojekakvim živopisnim likovima iz skorije nam prošlosti, jesi video da su, ovi naši, oslobodili Kertesa? Zastarelost procesa. Pošteno i efikasno sudstvo, aha, i niko da pohvali.


Evo ja da pohvalim. Da vidiš kako izgleda kad neko prosipa drogirane fazone
Pa bre Pajče, to što su sudovi u Srbiji korumpirani, to ne znači automatski da je sud u Hagu etalon pravde. Ja uporno tebe smatram za osobu kojoj je "a šta su oni nama radili" argumentacija strana, ali me mnogo puta demantuješ.
Jeste Šešelj hulja, ali i hulje zaslužuju pravedno suđenje.


Blogi, zamenio si me sa imenjakom, Fuksom, ja se ne drogiram za vreme blogovanja. Izneo si debilni primer, i ne znaš odgovor na pitanje, ali se kao i ovi ostali stručnjaci trtiš da mi nešto objasniš. Pa ja, reko, da se malo našalim sa tobom. Izvini ako nisi razumeo.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana