Sport

Super Bowl XLVIII

NNN RSS / 01.02.2014. u 21:00

GOST AUTOR: stefan.hauzer

dm_140130_nfl_IE_SB.jpg

 Sutra se igra 48. superbol. Dan kada USofA staju, sve se zaustavlja i gleda se samo jedna utakmica. Iako je ta utakmica glavni događaj, statistika kaže; da je svega nešto oko dvadeset procenata televizijskog prenosa, sam fudbal. Ostalo su reklame, zabava i sve ostalo što Amerikanci tako dobro umeju da organizuju i prodaju. Taj događaj je toliko dobro isplaniran, da se još na početku sezone znalo, ko će biti glavni izvođač zabave na poluvremenu. Posle fudbala, najbitniji momenat žurke. Bruno Mars i Pepersi, valjda je i to slika današnjeg mejnstrima?! Sekund reklame je užasavajuće skup, ali to je sad već sastavni deo igre. Sve ovo će se održavati na novom stadionu u Njujorku, Met Lajf. Učesnici i ipak prve zvezde večeri su igrači Denver Bronkosa i Sijetl Sihoksa. Kladionice daju blagu prednost Denveru, ali moje mišljenje je da se u jednom igraču Sihoksa krije ključ utakmice;

Maršonu Linču (Marshawn Lynch).

Nezaustavljivi, ali bukvalno, raninbek Sijetla je ove godine odigrao monstruozno. On i njegov „Beast mode“ su motor ekipe. Ako je odbrana šasija auta, Rasel Vilson (Russell Wilson) korman, hvatači točkovi... jasno je da se sve to ne bi pokrenulo bez motora, tj. Maršona Linča. Ako je verovati legendi, da kada on pređe na utakmici preko sto jardi, Sihoksi ne gube, jasno je da se ovde krije ključ pobede. Sreća ili nesreća je to; što je upravo protiv trčanja odbrana Denvera najjača. Koja uz sve to, u plejofu igra fantastično. Ukoliko spuste Linča i onemoguće njegov „Beast mode“, eto pobede. (Beast mode je to, kada on u naletu prelazi ekstra jarde sve noseći na leđima par odbranbenih igrača).  Iako je njihov sekundari ili odbrana protiv pasa nešto slabija, upravo je tu i napad Sijetla dosta tiši. Rasel Vilson je odličan kvoterbek, sjajno se snalazi i van džepa, kao i u samom džepu... što je retkost. Nema hvatače koji su prevaga na terenu. Boldvin (Doug Baldwin) i Tejt (Golden Tate)  jesu solidni hvatači, ali ništa specijalno. Pouzdani su i mogu da iznesu meč, ali ostatak njihovog hvatačkog kora je siromašan i talentom i brzinom. Rasel će svakako morati da igra bolje, nego u poslednja dva meseca, jer njegov rival sa druge strane je glavna zvezda večeri;

Pejton Mening (Payton Manning).

Da li je ili nije najveći kvoterbek svih vremena? Ova sezona kaže da verovatno to jeste. Najbolja odigrana sezona, ikad. Ipak, bez prstena, ostaće uvek; ali. Oborio je rekorde i po broju bačenih TD i po broju bačenih jardi (55; 5477) i to sve u trideset sedmoj godini. Pre dve godine su nakon operacije vrata mislilo se da je završena karijera, ipak Pejton ih je sve razuverio. Njegova ofanzivna linija je bedem. U plejofu je nedodirljiv i to je omogućilo njegovu najbolju sezonu u post sezoni. Sijetl ima sjajan pas raš i još bolji sekundari, ali Pejton gruva iz svih pozicija i ukoliko napad Sihoksa ne bude mogao da se kreće, tj. ako zafali prvih dauna, odbrana će pući. Moreno  (Knowshon Moreno) i Bol (Montee Ball) su sjajni trkači, odlična sezona je za obojicom, plus sjajni su i slot resiveri, ali ono od čega „Legion of Boom“, strepi je užasavajuć paket resivera. Velker, dva Tomasa i Deker su smrt za sekundari. Demarijus Tomas (Demaryius Thomas) je imao sam, skoro, isto uhvaćenih jardi kao i dva najbolja protivnička hvatača, plus imao je više uhvaćenih TD-a. Sjajni slot resiver Ves Velker (Wes Welker), doveden ove sezone, Erik Deker (Eric Decker) i Džulijus Tomas (Julius Thomas) koji je pre ove godine, imao samo dva hvatanja u dve sezone igranja u NFL-u, a sad je pro bol igrač. U suštini to je i taj okršaj koji svi očekuju. Napad pasom Denvera i sekundari Sijetla.

Ričard Šerman (Richard Sherman) je prva zvezda, odličan korner, koji će verovatno imati zadatak da zaustavi Demarijus Tomasa. Brz, sjajan rad ruku i odlično anticipiranje kretnje i lopte i hvatača ga čini najboljim u ligi. Obavezno obratiti pažnju na taj duel Tomas – Šerman. Od trash talkin’-a, do igranja na granici faula. Pored Šermana, tu je Erl Tomas (Earl Thomas III). Ovaj sejfti Hoksa je sveprisutan. Pokrivaće ogromno polje terena i zaustavljaće trkače, ako prođu prvi bedem, bez problema. Nije brbljivac kao Šerman, ali je duša odbrane. Tu je Čenselor (Kam Chancellor), visok kao lajnbejker, a brz kao korner, sjajan odbranbeni igrač. Kako je samo lagano presekao loptu u finalu konferencije, lako čitajući napad San Franciska. Ostatak Legion of Boom je izvrstan, popularni naziv za defanzivu Sijetla. Odlični protiv pas raša, posebna pažnja na Majkla Beneta (Michael Bennett) i odlični lajnbejkeri; Vagner je zver (Bobby Wagner) i ukoliko uspeju da povećaju pritisak na Pejtona, olakašaće uspeh sekundarija. Uzdali su se i u vreme, jer postoji mit u NFL-u da Mening ne ume da baca u lošim vremenskim uslovima, ali od toga nema ništa. Vreme će biti lepo, koliko to maksimalno dopušta februar u Njujorku. Vedro i bez vetra.

Kod Bronkosa se izdvaja jedno ime; Deni Tevatan (Danny Trevathan). Niko nije ni pretpostavljao da će ovaj igrač, biti tako dobar. Sjajan u zaustavljanju trkača, pokriva odlično rupe u defanzivnoj liniji. I ubedljivi je lider odbrane i statistički i kroz igru. Tu su još, odlični pas rašeri, koji odlično igraju u plejofu; Filips (Shaun Philips) i Najton (Terrance Knighton). I ako oni uspeju da zaustave Linča i povećaju pritisak na Vilsona, koji se u plejofu, u tim situacijama ne snalazi najbolje, ova utakmica bi mogla i da se završi, pre nego što je i počela. Sekundari škripi, ali nije loš, Inače je zanimljiv igrač.

Plus za Denver je njihov kiker i rekorder po najdužem pogođenom šutu u istriji lige - Matt Prater.

Po trenutnoj formi, vremenskim uslovima Denver je svakako favorit, ali ako neko može da zaustavi napad Bronkosa, to je svakako Sijetl. Prvi napad lige vs Prva odbrana lige, da vidimo ko je bolji.



Komentari (236)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

kukusigameni kukusigameni 21:02 01.02.2014

1.

stefan.hauzer stefan.hauzer 21:13 01.02.2014

Re: 1.

bravo,Kuku

ne znam za tebe,ali ponedeljak ima da propustim. Utakmica se završava oko pola pet,ujutro
i red je da se posle toga,dooobro ispavam; pogotovo što ću sve to zalivati pivom:)


kukusigameni kukusigameni 21:16 01.02.2014

Re: 1.

stefan.hauzer
bravo,Kuku

ne znam za tebe,ali ponedeljak ima da propustim. Utakmica se završava oko pola pet,ujutro
i red je da se posle toga,dooobro ispavam; pogotovo što ću sve to zalivati pivom:)



Uvek je dobro propustiti ponedeljak.
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:21 01.02.2014

Re: 1.

:)

inače,ovo je tekst nastao po docsovoj narudžbini
i sad
sedimo i čekamo
; njegove mudre prognoze i analize

da nas vode!
on se izjasnio kao navijač sihoksa,nnn vešto ćuti
,a meni bi bilo drago
zbog pejtona da overi ovaj superbol
#omaha!

ti?moraš da biraš stranu:)
kukusigameni kukusigameni 21:26 01.02.2014

Re: 1.

ti?moraš da biraš stranu:)

Ako već moram, onda ovi Angry Birds.
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:30 01.02.2014

Re: 1.

Angry Birds.

niccolo niccolo 21:49 01.02.2014

Re: 1.

Odličan tekst. Inače,
ali ponedeljak ima da propustim
i ja ću da propustim. Super bowl...
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:55 01.02.2014

Re: 1.

i ja ću da propustim. Super bowl...

,

obavestio sam moderaciju!
NNN NNN 21:56 01.02.2014

Re: 1.

nnn vešto ćuti
navijao za 49erse i vodili do poslednje četvrtine, ali Sijetl preokrenuo u poslednjoj i nekako prošao...
Docs ih već dvije godine najvljuje kao tim za najveće domete,
a i Albicilla verovatno navija za njih
Većina će zbog Pejtona da navije za Denver (a verovatno i onaj šaban Pajić)
ali jedan je Džon Elvej

Ja ću nadam se da uživam, a onda u poluvremenu dodem da spavam (pa da se nerviram ako propustim dobru tekmu )
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:13 01.02.2014

Re: 1.

(a verovatno i onaj šaban Pajić)

već sam ga pitao; samo se nasmejao.
Kapiram da će da se naduva sa homies-ima iz geta i da bodri Pejtona


:)
yugaya yugaya 22:16 01.02.2014

muzički trol :)

stefan.hauzer
:)

inače,ovo je tekst nastao po docsovoj narudžbini
i sad
sedimo i čekamo
; njegove mudre prognoze i analize

da nas vode!
on se izjasnio kao navijač sihoksa,nnn vešto ćuti
,a meni bi bilo drago
zbog pejtona da overi ovaj superbol
#omaha!

ti?moraš da biraš stranu:)


biram pravu stranu, ako može








stefan.hauzer stefan.hauzer 22:23 01.02.2014

Re: muzički trol :)

:)

nema neutralnih
,nisu ovo neozbiljne teme, superbol je to!


srdjan.pajic srdjan.pajic 05:49 02.02.2014

Re: 1.

Većina će zbog Pejtona da navije za Denver (a verovatno i onaj šaban Pajić)
ali jedan je Džon Elvej


Pusti, čoveče, brak mi je u krizi (supruga mi je rodom iz Sijetla).
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:11 02.02.2014

Re: 1.

Pusti, čoveče, brak mi je u krizi

Ne daj se ,Pajiću !

#omaha
misha.m misha.m 21:29 01.02.2014

Plus za temu!

Prijatno sam iznenađen ovom temom.
Volim NFL i trudim se da gledam kad mogu. Gledao sam nekoliko Super Bowl-ova i svaki put uživao u elementima koji su navedeni - zabava, zabava i samo zabava. Utakmica jeste zaista sporedna, ali se i na terenu ima šta videti.
Otkako Stilersa nemanigde, smanjilo mi se interesovanje, posebno jer su Pekersi prečesto bili u finalnoj utakmici.
Sutra uveče... uffff... Jbg, neki i radimo...
Verujem da će na torentima da bude dostupan koliko u ponedeljak ujutro, pa onda natenane. A i Arena će verovatno reprizirati.

My buck goes to Denver
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:35 01.02.2014

Re: Plus za temu!

Otkako Stilersa nemanigde

:)
ove godine su izvisili za plejof
,tako što je u poslednjoj sekundi kiker Čifsa; pogodio stativu
i poslao San Diego u doigravanje.

Biće reprize,svakako. Superbol je nekako postao,upravo to - najkvalitetnija zabava. Ove godine se održava na Groundhog Day

pitam se za koga Bil Marej navija?:)

edit
Pekersi prečesto bili u finalnoj utakmici.


ovde misliš na Patriote?
misha.m misha.m 21:50 01.02.2014

Re: Plus za temu!

stefan.hauzer
ovde misliš na Patriote?

Da, bre, omače mi se.
Gledam Meksikanca, pa onda onog Supermena u Feketiću, skajpujem i čitam blog.
Omakne se čoveku od sveg tog uzbuđenja
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:02 01.02.2014

Re: Plus za temu!

Supermena u Feketiću



sve što znam o temi je ovaj gif;

misha.m misha.m 22:04 01.02.2014

Re: Plus za temu!

Stvarno ne želim da zagađujem ovu temu, ali ima jedna malodužaititlovana verzija...
NNN NNN 22:10 01.02.2014

Re: Plus za temu!

Supermena u Feketiću
Kad već trolujemo (),
danas je Mesi posvetio gol heroju

(je l' se vidi slika?)
petargli petargli 22:57 01.02.2014

Re: Plus za temu!

kad ste vec krenuli sa trolom
http://www.teleprompter.rs/najsmesnije-vucic-spasitelj-fotomontaze-na-internetu.html
placem
NNN NNN 23:21 01.02.2014

Re: Plus za temu!

stefan.hauzer stefan.hauzer 23:24 01.02.2014

Re: Plus za temu!



ovo kad sam video,umro sam

njanja_de.manccini njanja_de.manccini 21:35 01.02.2014

Go Seahawks!

Superb Owl 2014 pobednici su Seattle Seahawks!

LINK
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:39 01.02.2014

Re: Go Seahawks!



vidim frka u kući Mancinijevih.
Meni je Sijetl simpatičan tim; pogotovo zbog Rasela Vilsona
i činjenice da su Džeksonvil Jaguari uzeli pantera ispred njega:)
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 21:41 01.02.2014

Re: Go Seahawks!

vidim frka u kući Mancinijevih.

nema frke, samo razlike u misljenju - jedan od nas je u pravu!
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:45 01.02.2014

Re: Go Seahawks!

jedan od nas je u pravu!

pa da
,ti kao žensko se braniš - a Marko napada. Zato i pikuješ defanzivu Sijetla,a on ofanzivno nastrojen
(kao i svi muškarci)
logično bira Bronkose,kao i mi ostali pastuvi:)
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:48 01.02.2014

Re: Go Seahawks!

Prošle godine je Njanja bila za Bredlija, a ja za Reja**. Jedan od nas je bio u pravu.

** da, da, to je bilo polufinale, kad je Bradli ispao Njanja je, bar za tu sezonu, izgubila interes za sport.

njanja_de.manccini njanja_de.manccini 21:56 01.02.2014

Re: Go Seahawks!

ti kao žensko se braniš - a Marko napada.

da si mi pri ruci zavrnula bi ti usi za ovo - imas srece pa si daleko
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:59 01.02.2014

Re: Go Seahawks!

Prošle godine je Njanja bila za Bredlija, a ja za Reja**

Uh,prošle sezone je "poludeli" Baltimor,oduvao u plejofu. Ove godine ih je skupo koštala preorjentacija iz trkačkog tima u pas tim. Ne znam,mislim da je tolika sloboda za Flaka,ogromna greška.
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:36 01.02.2014

Денвер 27 - Сиетл 13

Сиетл има супер одбрану и тачно је да одбрана доноси шампионате, али Денвер ту није уопште лош, тако да остаје да ипак одлучи напад. А напад Сиeтла ми је и даље много килав. Ако Денвер поведе макар и само са 10 разлике, ја не видим шансе да их Сиeтл стигне.

P.S. Штета што је Вон Милер повређен.
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:43 01.02.2014

Re: Денвер 27 - Сиетл 13

Штета што је Вон Милер повређен.

Yup
,ali on je povređen još od decembra. S tim što je passrush,Denvera u plejofu fantastičan i ogromno je podigao kvalitet svoje igre.
To i ja mislim,
ukoliko napad Sijetla ne bude kupovao vreme,tj.
ne bude vezao neke prve daune; oni nemaju šanse. Odbrana mora da pukne,kad tad
,a Denverov napad je prejak... to može da bude nezaustavljiv zalet. Jednostavno ne možeš "ućutkati" Pejtona.
marco_de.manccini marco_de.manccini 03:56 03.02.2014

Re: Денвер 27 - Сиетл 13

Сиетл има супер одбрану и тачно је да одбрана доноси шампионате

Све сам тачно погодио!!!

: ))
misha.m misha.m 09:09 03.02.2014

Re: Денвер 27 - Сиетл 13

Svaka čast, majstore!
Samo si malo omašio rezultat. Vidi, javiću ti se na privatno da mi daš neke tipove za kladionicu.
Vi'š ja nisam ič pogodio.
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:14 03.02.2014

Re: Денвер 27 - Сиетл 13

Vidi, javiću ti se na privatno da mi daš neke tipove za kladionicu.

Нема проблема, кад су туђе паре у питању знам све резултате унапред.
meehan meehan 21:41 01.02.2014

NIGHTSHIFT

u nedelju radim noćnu smenu...biće to jedna od "najkraćih" noćnih smena koje sam radio...
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:48 01.02.2014

Re: NIGHTSHIFT

"najkraćih" noćnih smena koje sam radio

:)

dadada
zakucan uz tv
,kod nas se trenutno razvija polemika,

gde ćemo da gledamo; jer smo svi mi frikovi planirali slobodne dane prema superbolu:)
Sihoksi ili Bronkosi?
knjazzz knjazzz 21:46 01.02.2014

:)

Silno se obradovah kada sam videla ko je gost autor :) izvinjavam se samo što nemam veze sa temom :)
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:50 01.02.2014

Re: :)

Silno se obradovah kada sam videla ko je gost autor :) izvinjavam se samo što nemam veze sa temom :)

Ne izvinjavaja se, ni gost autor nema veze s temom.
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:53 01.02.2014

Re: :)

:))))

sajt nam je ućutkan i sad čekamo; psk !
za tebe
,specijalno iz Denvera,

Wovenhand:

NNN NNN 22:04 01.02.2014

Re: :)

marco_de.manccini
Silno se obradovah kada sam videla ko je gost autor :) izvinjavam se samo što nemam veze sa temom :)

Ne izvinjavaja se, ni gost autor nema veze s temom.
a tek domaćin...
ovo (Ay carmela) zapevam svaki put ovih dana kad me hladan vetar obrije...

stefan.hauzer stefan.hauzer 22:31 01.02.2014

Re: :)

Ne izvinjavaja se, ni gost autor nema veze s temom.

marco_de.manccini marco_de.manccini 00:09 02.02.2014

Re: :)

escalated, него како.

Него нисам набавио пиво. Има неко јапанско у фрижидеру, али мислим да је противуставно пити то за Супер Боул.
stefan.hauzer stefan.hauzer 00:29 02.02.2014

Re: :)

али мислим да је противуставно пити то за Супер Боул.

Uh
,odlučio sam se za Zaječarsko pivo.
Najjeftinije je na tržištu; ubedljivo. Solidan kvalitet i ona stara ambalaža, čine ga izborom broj jedan.
Kod nas je došlo do velike borbe, roštilj vs pizza. Pokušavam da pomirim zaraćene strane,tako što kažem i roštilj i pizza;
ipak ceo događaj traje oko pet sati:)
Jaril Jaril 06:39 02.02.2014

Re: :)

Pokušavam da pomirim zaraćene strane,tako što kažem i roštilj i pizza;


Пица са роштиљом. Проверено.
niccolo niccolo 09:03 02.02.2014

Re: :)

nećete valjda tako kasno da jedete i pijete...otići će vam sve pravo u butine...
4krofnica 4krofnica 10:57 02.02.2014

Re: :)

ipak ceo događaj traje oko pet sati:)


u bre, pa to su dva obroka, imaš pravo..
podsetilo me kad sam išla sa drugaricom na meč Živojinović-Beker na Marakani, nismo imale pojma kako to izgleda ali smo znale da dugo traje i da ljudi stalno jedu nešto tamo.. e, pa.. nas dve smo bile u frci da ne ostanemo gladne i spakovale smo PUTNU torbu sa klopom koja bi bila dovoljna za nedelju dana:))

e, da:

Ostalo su reklame, zabava i sve ostalo što Amerikanci tako dobro umeju da organizuju i prodaju.


znaju i da se zajebu:) ničim izazavano, juče čitam o godišnjici tzv. Nipplegate, tj skandalu sa Janet Jackson-kad joj je otkrivena dojka na nekom nastupu na superbolu. jbt, ima čitav dokumentarac o tome ko je odgovoran za propust i da li je bilo namerno i što su to fina američka deca morala da vide..šoubiz, neverovatno koliko oni analiziraju sve i ne dopuštaju nikakve omaške.



stefan.hauzer stefan.hauzer 15:19 02.02.2014

Re: :)

otići će vam sve pravo u butine...

Eee,Nik,ceo ovaj dan je dobro proračunat.
Nabavka hrane i piva se upravo obavila,nakon toga sledi odmor do 18h
...a zatim idemo na basket od 19h-21h.
Poslednje su bazične pripreme do 23h i okupljanje kod mene može lagano da počne. Kao što vidiš,sve je svar pripreme i nema frke od debljanja butina.


stefan.hauzer stefan.hauzer 15:28 02.02.2014

Re: :)

ničim izazavano

A sad zamisli,naše oduševljenje,kada je Džastin Timberlejk,otkrio gornji deo odeće Dženet Džekson.
Bilo je tu ljudi koji su ozbiljno odtkidali na nju u to vreme. To im je došlo,u neku ruku,kao ostvarenje dečačkog sna. Ni mi ostali se nismo bunili.
Jedne godine,bili su; d Hu .
Trebalo je izdržati taj nastup i dalje voleti njih.

Što se tiče hrane,poslušao sam Jarila; samo nezdravo!
petargli petargli 21:55 01.02.2014

Go 'Hawks!

Da li je ili nije najveći kvoterbek svih vremena?

Nije!

Pejton je jedan od vrhunskih znalaca ove igre, kvoterbek koji je zajedno sa Brejdijem podigao fudbal kao igru na visi nivo (tj. pas igra je postala dominantna u NFL-u tokom prosle decenije) - ali da bi usao u legendu kao najbolji svih vremena treba mu barem jos dva, tri prstena.

Pejton je pametno odabrao Denver za nastavak karijere posle Koltsa. Denver je pre njegovog dolaska imao sve sto mu je bilo potrebno za vrhunski rezultat (pa nesrecni Tim Tibou je uspeo da odvede te godine Denver u drugo kolo plejofa!): Elveja kao sportskog direktora (valjda, da ne guglam sada :)), inace Elvej je 2x osvajao sa Denverom superbol kao igrac, superbol trenera Foksa, vrhunske resivere (Tomasa po mom misljenju najbolji resiver u ligi), odlicnog raning beka (Morena), i kao sto si rekao monstruoznu ofanzivnu liniju (niko ne moz' da sekuje Pejtona!), a jos su potpisali ove sezone najboljeg slot resivera u ligi Ves Volkera ... Mislim sta reci a ne zaplakati :), cudo bi bilo da nije oborio sve ove rekorde!

ali ako neko može da zaustavi napad Bronkosa, to je svakako Sijetl.

Ovo sam morao da naglasim!
misha.m misha.m 22:01 01.02.2014

Re: Go 'Hawks!

petargli
Pejton je jedan od vrhunskih znalaca ove igre, kvoterbek koji je zajedno sa Brejdijem podigao fudbal kao igru na visi nivo (tj. pas igra je postala dominantna u NFL-u tokom prosle decenije) - ali da bi usao u legendu kao najbolji svih vremena treba mu barem jos dva, tri prstena.

Respect bro'!
Potpisujem od reči do reči!
Zaista je zadovoljstvo gledati utakmice u kojoj neko od njih dvojice igra.
Mislim da je i Rotlisberger imao potenijala da nije, budala, sebe upropastio.
A za ono "sva vremena", treba - kao što kažeš - još koja titula.
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:09 01.02.2014

Re: Go 'Hawks!

petargli

:)

Takođe,mislim da su sve strane bile na dobitku kad je Pejton otišao u Denver,a Kolti izabrali Laka.
Istina je da Denver ima neverovatan napad
,ali,
ako uzmemo u obzir godine Pejtona i način na koji se on oporavio; rekao bih da je on dosta toga postigao. Džulijus Tomas je imao dva hvatanja za dve godine igranja u ligi,a sad skoro hiljadu jardi i 10 TD
,dosta je Pejton tu uticao na samopouzdanje čitavog tima. Igra fantastično;
sad da li je ili nije
to niko ne može da tvrdi. Ipak,ako posle ovakve sezone uzme titulu; to niko i ne može i da mu ospori,zar ne?
Meni je,skroz usput, Aron Rodžers najbolji kvoterbek u ligi i najkompletniji igrač na toj poziciji kojeg sam gledao.
petargli petargli 22:12 01.02.2014

Re: Go 'Hawks!

Zaista je zadovoljstvo gledati utakmice u kojoj neko od njih dvojice igra.


Ove godine su se i dva puta sastali "oci u oci", i stvarno je bilo zadovoljstvo gledati ih, pogotovu ona prva utakmica u Bostonu tokom regularnog dela lige je bila poslastica ... 24 razlike za Denver, da bi u drugom "poluvremenu" Brejdi rezirao povratak iz mrtvih i pobedu u produzetku ... eh, to je bila utakmica!

Interesantno je to, da kada je jedan od njih dvojice pobedio drugog u finalu konferencije, taj bi i osvojio sampionat! Bice vrhunska utakmica!
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:16 01.02.2014

Re: Go 'Hawks!

I da kada je jedan od njih dvojice pobedio drugog u finalu konferencije, taj bi i osvojio sampionat!


dadada
ali ima i ona druga strana medalje. Ko je pobedio San Francisko u eri Džona 'Arboa,taj je osvojio superbol;
Džajanti,Rejvensi ... možda i Sihoksi?:)
petargli petargli 22:42 01.02.2014

Re: Go 'Hawks!

ako uzmemo u obzir godine Pejtona i način na koji se on oporavio; rekao bih da je on dosta toga postigao. Džulijus Tomas je imao dva hvatanja za dve godine igranja u ligi,a sad skoro hiljadu jardi i 10 TD
,dosta je Pejton tu uticao na samopouzdanje čitavog tima

Iako navijam za Patriote, i shodno tome, Tom je moj izbor za najkvoterbeka, , imam veliko postovanje prema Pejtonu, pogotovu za ovaj povratak posle vrlo nezgodne povrede (cak i njegov burazer nije verovao da Pejton moze da ponovo zaigra u "Pejton modu"! I da, samopouzdanje je tu glavna rec, . Pejton ima samopouzdanje u ofazivnu liniju, resivere, Morena i samo bije po usima nesrecnike (ko sto je "ubio" nesrecne kornere Patriota u finalu konferencije) ... i obratno ovi imaju samopouzdanje u Pejtona i ginu za njega u svakom snepu.

Ipak,ako posle ovakve sezone uzme titulu; to niko i ne može i da mu ospori,zar ne?

Pejton je vec sad legenda i to niko nikada nece, niti moze da mu ospori. Ali, da je najbolji svih vremena ... tu ce da bude velike polemike (na srecu nas navijaca! ), sem ako ne osvoji jos, recimo, dva prstena ...

Ko je pobedio San Francisko u eri Džona 'Arboa,taj je osvojio superbol;

jes bre, ovo sam totalno prevideo
'naci napred nasi jastrebovi!
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:06 01.02.2014

Re: Go 'Hawks!

cak i njegov burazer

Da ,Ilaj, ubica Patriota. Ludilo je to; kako su dve najbolje utakmice u životu Ilaje Meninga, bile zakucavanje Patriota u Superbolu. Elvej se kockao,ali je znao,da njegov tim sa bacačem kalibra Meninga imao užasavajuću snagu.Ove godine su se kockice samo složile,i upravo je to odvođenje BFF Brejdiju,Vesa Velkera odradilo glavnu ulogu. Velker je na prvih par utakmica redovno hvatao prve TD-ove
i to je radilo na olakšavanju posla ostatku tima. A onog momenta kad su Tomas,Deker i drugi Tomas shvatili koliko su u stvari dobri,više nije bilo koga da zaustavi taj kvartet. Ne pamtim,da je Pejton ikad izgledao ovako u post sezoni i upravo je to bio glavni protivargument njemu kao najboljem kvoterbeku,ikad. Ali kao što kažeš
,ukoliko bi,eventualno ove i sledeće osvojio SB ... bio bi to kamen temeljac njegove legende o najboljem QB ,ikad:)
petargli petargli 23:18 01.02.2014

Re: Go 'Hawks!

Ove godine su se kockice samo složile,i upravo je to odvođenje BFF Brejdiju,Vesa Velkera odradilo glavnu ulogu. Velker je na prvih par utakmica redovno hvatao prve TD-ove
i to je radilo na olakšavanju posla ostatku tima. A onog momenta kad su Tomas,Deker i drugi Tomas shvatili koliko su u stvari dobri,više nije bilo koga da zaustavi taj kvartet. Ne pamtim,da je Pejton ikad izgledao ovako u post sezoni


To je to!
jedi-knight jedi-knight 22:48 01.02.2014

...

Veoma interesantnan izbor stadiona. Igraće se na otvorenom iako je u Džersiju u ovo vreme hladno kao u Beogradu. Obično su igrali ili u zatvorenom ili negde na Floridi. Bilo kako bilo, spektakl je zagarantovan
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:09 01.02.2014

Re: ...

:)

Vreme je idealno,za ovo doba godine u NY. Stadion je poslednje sagrađeni u ligi i nekako se nametnuo kao logičan izbor za organizovanje Superbola.
Biće zanimljivo da vidimo kao će sve to izgledati; ali s obzirom da je prošle godine u NO nestalo struje za vreme nastupa Bijonse,ovaj put mislim da se na Metlajf stadionu nikako to neće dozvoliti:)
petargli petargli 23:22 01.02.2014

Re: ...

... jos kad bi poceo da pada sneg i izrezira neko ludilo od utakmice ... sneg i fudbal kao led i viski, deluje mi nekako prirodno, zar ne? :)
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:29 01.02.2014

Re: ...

sneg i fudbal kao led i viski, deluje mi nekako prirodno, zar ne? :)

da,da,da

definitivno najzanimljiva utakmica u sezoni;
Baltimor vs Minesota.
Onih poslednjih dva minuta je bilo kao na filmu i sve to zahvaljujući snegu

+ ovaj gif,
sa utakmice Fila vs Detroit i Megatron u glavnoj ulozi


Atomski mrav Atomski mrav 23:32 01.02.2014

Re: ...

Kako se dobro vidi let lopte kad se igra po snegu...
NNN NNN 23:34 01.02.2014

Re: ...

jos kad bi poceo da pada sneg i izrezira neko ludilo od utakmice

Atomski mrav Atomski mrav 23:31 01.02.2014

Navijajmo za dobru i neizvesnu utakmicu

Nešto poput finala Pitsburg - Arizona pre koju godinu.

Pred svaki superboul se može čuti mnogo priča, evo jedne o "izgubljenom slučaju" na ovogodišnjem superboulu: http://www.b92.net/sport/ekipni/football.php?yyyy=2014&mm=01&dd=22&nav_id=802962

Iako Sijetl zaslužuje da osvoji titulu jednako kao i Denver, navijaću za Bronkose - zbog Pejtona Meninga, nije red da ima manje osvojenih titula od mlađeg brata...
petargli petargli 23:50 01.02.2014

Re: Navijajmo za dobru i neizvesnu utakmicu

nije red da ima manje osvojenih titula od mlađeg brata...

niti je red, niti ima neke logike
ali neke stvari u zivotu su nedokucive ...
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:53 01.02.2014

Re: Navijajmo za dobru i neizvesnu utakmicu

zbog Pejtona Meninga, nije red da ima manje osvojenih titula od mlađeg brata...

Da,
uvrnuto je to; Ilaja ima najviše prstenja u porodici. Valjda ono što je oduzeto Pejtonu,nekako je dato Ilaji. Ta igra u post sezoni. Do ove godine,Pejton je bio (blago rečeno) loš igrač. Ima taj jedan prsten i MVP titulu,ali zaista u poređenju sa Brejdijem ili Rodžersom ili čak Big Benom on je nekako tuu debelom zaustatku. Izgleda da je i njemu prijala ta promena iz zatvorene dvorane,prelaz na pravi stadion u Denveru. Deluje ,da je tek na kraju karijere, prevazišao taj faktor vremena:)

I meni su nekako simpatije priklonjene Pejtonu,ali ne bih bio razočaran i da Sijetl uzme. Pošto su moji favoriti Rejvensi ispali
(pik iz druge ruke mi je bio Lak)
Atomski mrav Atomski mrav 00:37 02.02.2014

Re: Navijajmo za dobru i neizvesnu utakmicu

I meni su nekako simpatije priklonjene Pejtonu,ali ne bih bio razočaran i da Sijetl uzme. Pošto su moji favoriti Rejvensi ispali

Moji favoriti Stilersi su bili za pola, ma šta pola - osminu koraka do plef ofa. Bilo mi je krivo što nisu uspeli da se dokopaju tog poslednjeg wild carda, pa mi je posle bilo drago što je Kanzas Siti ispao u prvom kolu plej ofa.
Verovatno se Stilersi ne bi proslavili u plej ofu, ali nikad se ne zna - mislim da bi igrali sa Bengalsima u prvom kolu koji tradicionalno loše igraju u postsezoni... na kraju krajeva, do pretprošlog šampionskog prstena su došli upravo sa tog mesta, igrali non-stop na strani u plej ofu kao najlošije plasirana ekipa i osvojili titulu protiv baš Sijetla (uz malu sudijsku pomoć, al' dobro sad da ne idemo u detalje)...
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:25 02.02.2014

Re: Navijajmo za dobru i neizvesnu utakmicu

Moji favoriti Stilersi su bili za pola, ma šta pola - osminu koraka do plef ofa

Usporeni početak ih je koštao,mislim da su bili na 0-4. Posle su imali šansu da izvade sezonu,ali par nesrećnih poraza i ta stativa ih je ukopala. Mislim,da su dobro i prošli kako su igrali. Dobili su Antonija Brauna i onog levog tekla,kojeg sad ne mogu da se setim kako se zove; Adams? Lik je pojeo Sagsa na poslednjoj utakmici sa Rejvensima. Stilersi su ozbiljna franšiza,ali mislim da su zreli za remont.
Atomski mrav Atomski mrav 17:27 02.02.2014

Re: Navijajmo za dobru i neizvesnu utakmicu

Dobili su Antonija Brauna i onog levog tekla,kojeg sad ne mogu da se setim kako se zove; Adams? Lik je pojeo Sagsa na poslednjoj utakmici sa Rejvensima.


Majk Adams, mislim da je bio rezerva na pocetku sezone. LT je jako zahtevna pozicija u timu, a Big Benu je neophodna dobra ofanzivna linija iako svakako zna da se snadje u skripcu (ali izbegavanje sekova najcesce ne donosi mnogo jardi i nove daune).


Stilersi su ozbiljna franšiza,ali mislim da su zreli za remont.

Slazem se, pogotovo u odbrani.
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:00 02.02.2014

Re: Navijajmo za dobru i neizvesnu utakmicu



Majk Adams, mislim da je bio rezerva na pocetku sezone

Da,da.
Upravo to,problemi sa ofanzivnom linijom na početku sezone; jedno vreme su promenili dva ili tri centra,što je ubilo Big Bena
+ dok se ruki raninbek nije zagrejao.

Dosta im je matora defanzivna linija, Kisel i ekipa.
Iako je Polamalu imao nekih blistavih trenutaka ove sezone,za razliku od prethodnih,
vidi se da više nije u stanju da pokrpi sve te rupe.

Kad sam kod legendarnih sejftija; Ed Reed,koji je ove sezone lutao i bio očajan
, u poslednjoj utakmici sezone protiv Dolfinsa,odigrao je kao u najboljim danima.
Fantastični teklovi,iako nikad nije bio neki udarač, i intersepšn. Baš je bilo zadovojstvo videti ga kako komanduje odbranom Džetsa.


Unfuckable Unfuckable 03:13 02.02.2014

onaj ko

Onaj ko pobedi Brejdija zaslužuje i treba da pobedi sve ostale.
petargli petargli 03:25 02.02.2014

Re: onaj ko

... i od veceras zvanicno Pejton je po peti (rekordni!) put izabran za MVP-a regularne sezone!

... ali opet nije izabran jednoglasno! Jedan glas je otisao Tomu, .

I dalje Brejdi ostaje jedini igrac americkog fudbala koji je jednoglasno proglasen za MVP-a! Brejdi Bog otac!
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:32 02.02.2014

Re: onaj ko

:)
Brejdi je legenda,plus svakako je imao teži put od Pejtona do vrha
(ali)
zaista ne vidim
,kako je neko drugi mogao da dobije ove sezone titulu MVP-a .

Malo me je iznenadio izbor defanzivnog igrača godine,s obzirom kakvu je sezonu imao Erl Tomas;
ali odbrana Pantera je zaista bila zid. Kučli je bio neprelazan.
petargli petargli 18:44 02.02.2014

Re: onaj ko

Moj favorit je bio Erl Tomas, ali izgleda da su kontali da bi odbrana Sijetla funkcionisala k'o svajcarac i bez njega, dok za Pantere se to ne bi moglo reci. Kucli je nosio odbranu (rekao bih i ceo tim Karoline) ove godine.

Mislim da bi Erl Tomas mogao da odnese prevagu u vecerasnjem superbolu ... ako pocne da busi ofanzivnu liniju Bronkosa blicevima, stvori pritisak Pejtonu, sto ne, i neki put sekuje, Sijetl ce da ima mnogo vecu sansu za pobedu ...
Jaril Jaril 06:37 02.02.2014

Рагби с опремом ?!

'Оћете и ајлајнер да ставите?



barese barese 14:21 02.02.2014

Re: Рагби с опремом ?!

Jaril
'Оћете и ајлајнер да ставите?





Da je samo ajlajner ne bi bilo problema.
Nije ni ragbi naivan, ali oprema dovodi do opasnijih udara glavom, i do ozbiljnih zdravstvenih problema.

Potpuno mi je neverovatno da toliko ljudi danas gleda igrace koji sebi unistavaju mozak i nikoga nije briga. Mozda zato sto su danas oni najcesce pripadnici etnickih manjina (... iliti da pustimo crnce da sebi unistavaju mozak zarad nase zabave)?

Dokumentarac PBS-a o problemu potresa mozga u NHL: League of Denial
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:41 02.02.2014

Re: Рагби с опремом ?!

Jaril
'Оћете и ајлајнер да ставите?

:)

Ionako vrištimo kao devojčice posle svakog tačdauna. Tako da,ništa nije isključeno.

stefan.hauzer stefan.hauzer 15:43 02.02.2014

Re: Рагби с опремом ?!

Potpuno mi je neverovatno da toliko ljudi danas gleda igrace koji sebi unistavaju mozak i nikoga nije briga.

Potpuno mi je neverovatno da toliko ljudi radi leti na gradilištu
na +40;
za 30 hiljada dinara i da nikog nije briga.
barese barese 16:31 02.02.2014

Re: Рагби с опремом ?!

i da nikog nije briga.


nije te bar sramota da ih gledas?
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:35 02.02.2014

Re: Рагби с опремом ?!


nije te bar sramota da ih gledas?


ne osećam ništa.
kažu;
da je to do mog crnog srca

(ali)

iskreno
,mislim da je to do ove pesme:)



donnie_d donnie_d 16:44 02.02.2014

Re: Рагби с опремом ?!

Jaril
'Оћете и ајлајнер да ставите?





Ah, bas citam komentare i pitam se kako nema nigde ljubitelja ili "ljubitelja" ragbija koji ce da ukazu kako je to pravi muski sport jer se igra bez opreme A te ajlajnere da preporucis onima koji se okupljaju na nekoj fudbalskoj (soccer) temi.


barese


Da je samo ajlajner ne bi bilo problema.
Nije ni ragbi naivan, ali oprema dovodi do opasnijih udara glavom, i do ozbiljnih zdravstvenih problema.

Potpuno mi je neverovatno da toliko ljudi danas gleda igrace koji sebi unistavaju mozak i nikoga nije briga. Mozda zato sto su danas oni najcesce pripadnici etnickih manjina (... iliti da pustimo crnce da sebi unistavaju mozak zarad nase zabave)?

Dokumentarac PBS-a o problemu potresa mozga u NHL: League of Denial


Odakle tebi to da nikoga nije briga? Da malo ozbliljnije pratis NFL znao bi da liga konstantno radi na tome da igru ucini sto bezbednijom. Stalno se modifikuju pravila, poostravaju kazne, poostravaju kriterijumi nakon sto igrac dozivi potres mozga, unapredjuje se oprema, stalno se govori o tome i ukazuje na potencijalne opasnonsti. To oko potresa mozga moglo je da se vidi u playoffu kad je Jamaal Charles doziveo potres mozga na pocetku utakmice i nije mu dozvoljeno da se vrati do kraja, a pre 15ak godina bi sa onakvim potresom, koji nije bio nesto preterano jak, bio vracen u igru nakon nekoliko minuta. Jos ocigledniji primer je bio defanzivac San Diega na mecu protiv Denvera, koji je doziveo blagi potres mozga (ako je uopste to i bio potres) i posle par minuta vristao pored terena i trazio da se vrati u igru, ali mu nije dozvoljeno do kraja. Pre par dana je objavljeno da su potresi mozga smanjeni za 13% u odnosu na proslu sezonu. Tako da veruj mi, i te kako je briga one koje treba da bude briga. A da se u potpunosti eliminisu potresi mozga to je nemoguce zbog prirode ovog sporta, jedino da se zabrani. Ali onda ajde da zabranimo sve sportove.
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:00 02.02.2014

Re: Рагби с опремом ?!

:)

Jamaal Charles

Juče je izabran; za fantazi igrača godine. Strašna sezona je iza njega i rekao bih da je možda i odlučujući momenat utakmice u Indianapolisu njegov izlazak. Ok,desio se na samom početku,
ali kad je zafalilo prvih dauna u poslednjoj četvrtini i kad je Srećka,pogledala sreća
...bio je to kraj. Već smo i Docs i ja pričali o njemu,retka zverka. Ne znaš da li je opasniji po zemlji ili u vazduhu. Savršen profil igrača za West Coast offense.

Kad smo kod pravila,zna se da neki teklovi spadaju pod nepotrebnu grubost; čak i kad su potpun legalni. Da ne pričamo ,kako su kvoterbekovi zaštićeni pravilima i tako dalje i tako dalje...
Priča o nebezbednosti sporta mi je bezveze.

barese barese 17:22 02.02.2014

Re: Рагби с опремом ?!

Da malo ozbliljnije pratis NFL znao bi da liga konstantno radi na tome da igru ucini sto bezbednijom.


Da, samo su decenijama krili svoja saznanja o zdravstvenim problemima... Kud ne pocese ranije malo da rade na ubezbednjavanju igre? Pogledaj dokumentarac PBS-a koji sam linkovala gore.


Pre par dana je objavljeno da su potresi mozga smanjeni za 13% u odnosu na proslu sezonu. Tako da veruj mi, i te kako je briga one koje treba da bude briga. A da se u potpunosti eliminisu potresi mozga to je nemoguce zbog prirode ovog sporta, jedino da se zabrani.



Mozda ne bi bilo lose, jer najveci problem sa americkim fudbalom nisu profesionalci, vec deca:

How big a problem are high school football head injuries?

At least 60,000 concussions occur every year on high school football fields. But now there's a new piece of the story: Researchers' neurological tests are showing that young players who never reported symptoms of a concussion, but had taken sub-concussive hits, have suffered significant damage to their memories. As the season wore on, these players performed increasingly worse on cognitive tests.

Professor Tom Talavage, an expert in functional neuroimaging and co-director of Purdue University's MRI facility, conducted a study [PDF] on the cognitive impairment of high school football players. He tells FRONTLINE:

"By the end of the season we found that in 50 percent of the players [who] were brought in not concussed, we were detecting changes, either in their computer-based testing and/or in their functional MRI data, showing that something had changed in the way their brain was performing a particular set of simple tasks."



Ali onda ajde da zabranimo sve sportove.



Postoji poprilicna razlika u broju potresa mozga u americkom fudbalu i ostalim sportovima:
Rates per 10,000 athletic exposures, as reported by athletic trainers, by sport:

Sport Boys Girls
Football 11.2 NA
Lacrosse 6.9 5.2
Soccer 4.2 6.7
Wrestling 6.2 NA
Basketball 2.8 5.6
Field Hockey NA 4.2
Softball NA 1.6
Baseball 1.2 NA
Source: National Academy of Sciences, Datalys Center (2010-12)


Izvinjavam se svima kojima kvarim ugodjaj, ali mislim da je o zdravstvenim problemima koje donosi americki fudbal bas bitno da se govori tokom Super Bola...

Ovde ima dosta nasih ljudi koji zive u Americi, oni moraju imati sve dostupne informacije prilikom usmeravanja svoje dece na odredjeni sport...
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:51 02.02.2014

Re: Рагби с опремом ?!


Izvinjavam se svima kojima kvarim ugodjaj, ali mislim da je o zdravstvenim problemima koje donosi americki fudbal bas bitno da se govori tokom Super Bola...


:)

Ima sjajan film o svemu ovome; Any Given Sunday, Olivera Stouna.
donnie_d donnie_d 18:19 02.02.2014

Re: Рагби с опремом ?!

stefan.hauzer
:)

Jamaal Charles

Juče je izabran; za fantazi igrača godine. Strašna sezona je iza njega i rekao bih da je možda i odlučujući momenat utakmice u Indianapolisu njegov izlazak. Ok,desio se na samom početku,
ali kad je zafalilo prvih dauna u poslednjoj četvrtini i kad je Srećka,pogledala sreća
...bio je to kraj. Već smo i Docs i ja pričali o njemu,retka zverka. Ne znaš da li je opasniji po zemlji ili u vazduhu. Savršen profil igrača za West Coast offense.


Slazem se, J Charles je igracina, Alex Smith je imao poprilicno jak oslonac u njemu ove sezone. Svakako je dosta uticao njegov rani izlazak sa utakmice protiv Coltsa na krajnji rezultat, ali KC je doziveo potpuni raspad u drugom poluvremenu. A Luck nije imao samo srece vec je i odlicno odigrao drugo poluvreme.

Inace kao navijac 49ersa samo da napomenem Go Denver veceras :)

stefan.hauzer

Kad smo kod pravila,zna se da neki teklovi spadaju pod nepotrebnu grubost; čak i kad su potpun legalni. Da ne pričamo ,kako su kvoterbekovi zaštićeni pravilima i tako dalje i tako dalje...
Priča o nebezbednosti sporta mi je bezveze.



Apsolutno je bezveze nakon svega sto je liga u proteklih 10ak godina uradila na polju bezbednosti. Ove sezone je bilo x sitacija koje sam ja video da su bili cisti teklovi a koji su svirani kao prekrsaji upravo zbog te pojacane zabrinutosti, da ne pricam o tome kako defanzivci masovno kukaju kako ne mogu vise ni ljudski da tekluju igraca bez bojazni da ce da dobiju flag i samim tim kaznu od par desetina hiljada dolara.
donnie_d donnie_d 18:26 02.02.2014

Re: Рагби с опремом ?!

barese


Izvinjavam se svima kojima kvarim ugodjaj, ali mislim da je o zdravstvenim problemima koje donosi americki fudbal bas bitno da se govori tokom Super Bola...

Ovde ima dosta nasih ljudi koji zive u Americi, oni moraju imati sve dostupne informacije prilikom usmeravanja svoje dece na odredjeni sport...


Aha, znaci prvo je bila briga za crnce a sad je tu briga i za nase ljude koji zive u Americi, da kojim slucajem ne dozvolje svojoj deci da igraju americki fudbal Jel tebi malo dosadno pa si dosao ovde da trolujes i da smaras?
Jaril Jaril 19:44 02.02.2014

Re: Рагби с опремом ?!

nije te bar sramota da ih gledas?

Мислим да они имају могућност да се баве и нечим другим у свом животу.
petargli petargli 20:45 02.02.2014

Re: Рагби с опремом ?!

Мислим да они имају могућност да се баве и нечим другим у свом животу.

Liga je zabranila sve udarce u glavu (dodatne kazne se "mere" i po nekoliko hiljada dolara), ali ove godine, kao nikada do sada, bilo je "loma" povreda ligamenata kolena itd., i mahom svi bivsi igraci (citaj, oni koji nemaju strah da budu kaznjeni od strane lige, ) izjavljuju da bi pre menjali povredu glave (tj., potres mozga) sa povredom kolena koja potencijalno moze da znaci i kraj karijere (tj. gubitak nekoliko desetina miliona dolara kod onih najboljih igraca). Uostalom, mnogi izjavljuju da su mnogo cesce povrede glave u kontaktu igraca sa podlogom nego u direktnom kontaktu kaciga o kacigu ...
Kao sto Jaril kaze, to su sve punoletni ljudi, profesionalci koji su odlicno placeni, zato neka igra pocne!
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:12 02.02.2014

Re: Рагби с опремом ?!

Evo,upravo su pričali o potresu mozga
i kako će večeras Ves Velker nositi specijalnu kacigu,kako bi izbegao povredu. A baš su pričali i o tome i koliko se liga trudi da umanji taj problem

i sve to na Superbol:)
blogovatelj blogovatelj 04:15 03.02.2014

Re: Рагби с опремом ?!

i kako će večeras Ves Velker nositi specijalnu kacigu,kako bi izbegao povredu.


I kako se ista takva kaciga može kupiti već od sutra diljem Amerike za tričavih $199.99
Zato mi je sve ovo toliko naporno da je to čudo jedno. I nije mi jasno kako neko može da se fura na takve stvari.
Od profesionalnih američkih sportova jedino priznajem košarku jer je napravljena da bi se ljudi bavili sportom, a ne da bi trošili par hiljada po sezoni na kupovinu opreme.
Jebote, u bejzbolu imaju i kaiš za pantalone?! Jel znate još neki sport sem dizanja tegova gde igrači nose fensi kaišiće?
donnie_d donnie_d 05:02 03.02.2014

Re: Рагби с опремом ?!

blogovatelj

Zato mi je sve ovo toliko naporno da je to čudo jedno. I nije mi jasno kako neko može da se fura na takve stvari.



Vidis, postoje ljudi koji se "furaju" (ma sta taj dziberski izraz znacio) na takve tvari. Kao sto postoje ljudi koji se "furaju" na vaterpolo, kao sto postoje ljudi koji se "furaju" na odbojku, kao sto postoje ljudi kojise "furaju" na fudbal. Americki fudbal je izuzetno interesantan sport, liga je odlicno organizovana (inace sto se tice profesionalnog sporta US je 10 koplja ispred Evrope) i ne znam sta ti tu nije jasno. Ali meni nije jasno kako neko, koga recimo americki fudbal ne zanima, moze da dolazi stalno i troluje teme o ovom sportu i omalovazava ga.


blogovatelj

Od profesionalnih američkih sportova jedino priznajem košarku jer je napravljena da bi se ljudi bavili sportom, a ne da bi trošili par hiljada po sezoni na kupovinu opreme.


Ko tebe pita sta ti priznajes? Ko si ti uopste? Obicno internet blebetalo. Kosarka je napravljena da bi se ljudi bavili sportom, isto kao sto je i americki fudbal napravljen da bi se ljudi bavili sportom. Inace kad su pre vise od 100 godina pravili americki fudbal, verujem da im je prvo na pameti bilo kako ce da prodaju opermu. Kako da ne.

A ovo dzibersko podsmevanje nosenju kaisa u baseballu necu da komentarisem.
blogovatelj blogovatelj 16:46 03.02.2014

Re: Рагби с опремом ?!

Ko tebe pita sta ti priznajes? Ko si ti uopste? Obicno internet blebetalo.


Oni koji ovde dolaze redovno i koje to interesuje, znaju moje ime i prezime, znaju gde živim i čime se bavim.
Sa terase stana u kome živim tri meseca godišnje gledam srednjoškolsku decu kako se bave sportom koji se zove američki fudbal.
Dok je bio đak te iste srednje škole koju vidim sa terase, moj stariji sin je bio sudija u američkom fudbalu.
A ko si ti, budalo?
NNN NNN 18:24 03.02.2014

on mene pita ko sam ja ?!

Ko si ti uopste? Obicno internet blebetalo

A ko si ti, budalo?


donnie_d donnie_d 00:15 04.02.2014

Re: Рагби с опремом ?!

blogovatelj
Ko tebe pita sta ti priznajes? Ko si ti uopste? Obicno internet blebetalo.


Oni koji ovde dolaze redovno i koje to interesuje, znaju moje ime i prezime, znaju gde živim i čime se bavim.
Sa terase stana u kome živim tri meseca godišnje gledam srednjoškolsku decu kako se bave sportom koji se zove američki fudbal.
Dok je bio đak te iste srednje škole koju vidim sa terase, moj stariji sin je bio sudija u američkom fudbalu.
A ko si ti, budalo?



Jesi ti neki super strucnjak, ekspert, izumitelj sportova, neko kod kog iz IOC dolaze da ga pitaju da li priznaje neki sport ili ne pa ce na osnovu toga da ga uvrste na OI? Sin ti bio sudija, ti si pogledao par treninga sa terase i odmah si ovlascen da priznajes ili ne priznajes neki sport? I da ocenjujes dal je taj sport napravljen zbog sporta ili neceg drugog? Ja potpuno razumem da tebe americki fudbal ne interesuje i protiv toga nemam apsolutno nista, tvoja stvar. Ali nije mi jasno zbog cega moras da dodjes na svaku temu o ovom sportu i da je zagadjujes? U cemu je tvoj problem? Pre oko dve godine, secam se, neko je isto napisao blog post u vezi americkog fudbala (moguce da je isti autor u pitanju), ti si se pojavio, poceo da omalovazavas ovaj sport i da zagadjujes temu. Tad si tvrdio da je izmisljen da bi "americka televizijska mreza" prodavala reklame, sad tvrdis da je izmisljen da bi se prodavala skupa oprema navijacima. Jesi ti svestan uopste koje si nebuloze izrekao?


blogovatelj blogovatelj 20:44 04.02.2014

Re: Рагби с опремом ?!

Tad si tvrdio da je izmisljen da bi "americka televizijska mreza" prodavala reklame, sad tvrdis da je izmisljen da bi se prodavala skupa oprema navijacima. Jesi ti svestan uopste koje si nebuloze izrekao?


Ovo je isto. Samo tebi to predstavlja problem da shvatiš.
Da. rekao sam pre baš to što si napisao.
I rekao sam sada to što si napisao.
Jel to problem da neko iznese mišljenje? Blogovi tome služe, ako nisi znao.
Činjenica je da mislim da ne postoji sport u kome su učesnici veća goveda.
Kako nisam ovako nešto napisao za ragbi?
Ima onaj jedan lik koji ovde piše blogove o ragbiju, pa nikad tako nešto nisam naopisao.
Zato jer je ragbi pojam gospodstva za ovo.
Razlog zašto sam napisao je taj što cenim gosta autora i što cenim čoveka koji mu je ustupio prostor za blog i što cenim večinu komentatora ovde, pa želim da ih potaknem da razmišljaju na drugi način.
A onda si se pojavio ti, vlasnik istine, da tupi racq i da me tera da gubim svoje dragoceno vreme.
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:33 04.02.2014

Re: Рагби с опремом ?!

:)

Mislim,da se profesionalni sport odavno pretvorio u pravljenje brda love.
Nisam lik koji će kupiti dres nekog tima za koji ne navija,ali odavno sam sebi kupio dres Brajana Urlahera. Daleko najveća faca koju sam gledao.

Kapiram i da su likovi koji se bave ovim sportom ; tipovi napucani hemijom i ko zna s čim sve ne. Ali ovo je igra mozga i tela. Postoje igrači,linijaši, koji deluju nezgrapno, ali kad ih vidiš u teklu ili u kretnji , fascinaraš se njihovom eksplozivnošću. Američki fudbal je odavno postao igra,koja zahteva maksimalno spremnog sportistu i fizikom i glavom. Koncepcija igre mi je savršena. Kako se koriste određeni igrači. U neku ruku ovo je igra šaha.
Kapiram da postoje negativne strane svega ovoga,ali u današnje vreme nijedan sport nije lišen toga. U to sam ubeđen.
Stvar je u svakom od nas,da li ti se dopada ili ne.Ništa više.
donnie_d donnie_d 20:34 05.02.2014

Re: Рагби с опремом ?!

blogovatelj


Ovo je isto. Samo tebi to predstavlja problem da shvatiš.
Da. rekao sam pre baš to što si napisao.
I rekao sam sada to što si napisao.
Jel to problem da neko iznese mišljenje? Blogovi tome služe, ako nisi znao.
Činjenica je da mislim da ne postoji sport u kome su učesnici veća goveda.
Kako nisam ovako nešto napisao za ragbi?
Ima onaj jedan lik koji ovde piše blogove o ragbiju, pa nikad tako nešto nisam naopisao.
Zato jer je ragbi pojam gospodstva za ovo.
Razlog zašto sam napisao je taj što cenim gosta autora i što cenim čoveka koji mu je ustupio prostor za blog i što cenim večinu komentatora ovde, pa želim da ih potaknem da razmišljaju na drugi način.
A onda si se pojavio ti, vlasnik istine, da tupi racq i da me tera da gubim svoje dragoceno vreme.


Ne, nego tebi predstavlja problem da shvatis kakve nebuloze pises. Kao sto je tvrdnja da je neki sport koji je izmisljen i cija su pravila ustanovljena u 19. veku - napravljen da bi "americka televizijska mreza" prodavala reklame. Ili su ljudi koji su pravili ovaj sport bili toliko vidoviti da su predvideli nastanak televizije, televizijskih mreza, reklama. Samo me cudi kako tu svoju vidovitost nisu bolje iskoristili, recimo da predvide WW2. Ja mislim da bi dete od 10 godina iznelo neke smislenije i manje nebulozne tvrdnje.

I ne bi bio problem da ti pratis ovaj sport i onda da dodjes i da izneses misljenje o stvarima koje ti se u njemu ne dopadaju. Ovo sto ti radis je klasicno proseravanje. Tebe nije mrzelo da iskopas ovu temu koja je pala skoro na dno prve strane samo da bi pljunuo po ovom sportu i izneo nebuloze. I to pod nekakvim izgovorom da si dosao da podstaknes ljude da drugacije razmisljaju. Ajde, molim te. Pa sa onakvim retardiranim tvrdnjama obogacenim dziberskim recnikom ne bi podstakao na drugacije razmisljanje ni dete od 5 godina. A da postujes autora, ti bi zaobisao ovu temu ako vec nemas sta normalno da napises.

Isto bih i ja mogao da idem od teme do teme o ragbiju, koji si pomenuo iz ne znam kog razloga, i da pisem svasta o tom sportu, kao sto ti i tebi slicni trujete svaku temu/vest o americkom fudbalu koja se pojavi na domacim sajtovima, ali ne zelim jer me ragbi ne zanima. Inace ti si poslednja osoba koja moze da ocenjuje da li je nesto, bilo sta, gospodsko ili ne. Mada da je ragbi americki sport, ne sumnjam da bi i tu imao sta da kazes. No nebitno.

A da ucesnike nekog sporta, bilo kog, okarakterise kao goveda moze samo neko sa ogranicenim umom.


blogovatelj blogovatelj 07:14 06.02.2014

Re: Рагби с опремом ?!

Mada da je ragbi americki sport, ne sumnjam da bi i tu imao sta da kazes.


Koja si dijabola, magija jedna.
Odakle li si samo izronio?
Američke sportove ne volim, ali zato engleske obožavam
Verovatno si jedan od likova koji imaju nekakvu finansijsku korist od toga što se američki fudbal promoviše po Srbiji, jedino bih tako mogao da objasnim tvoju iznenadnu pojavu. A ako nisam u pravu, tim gore po tvoje mentalno stanje.
donnie_d donnie_d 13:51 06.02.2014

Re: Рагби с опремом ?!

Ne, nebulozna pojavo, nisam ja niotkuda izronio, ja sam dosao na temu o americkom fudbalu jer me americki fudbal interesuje. Ti si izronio, ili bolje receno upao ovde kao padobranac, samo da bi pljuvao po ovom sportu, koji te ocigledno ne zanima, i proseravao se.

I nemam apsolutno nikakvu finansijsku korist od promovisanja americkog fudbala, niti sam dosao ovde da ga promovisem, nesreco jedna, vec sam dosao da komentarisem na blog postu u vezi ovog sporta, jer ako nisi primetio mi se nalazimo na temi o americkom fudbalu.

A ti bi mogao da proveris svoje mentalno stanje, jer samo osoba sa poremecenim umom moze da tvrdi da je neki sport izmisljen zbog reklama i prodavanja opreme, kao i da ucesnike nekog sporta naziva govedima.
blogovatelj blogovatelj 08:54 07.02.2014

Re: Рагби с опремом ?!

A ti bi mogao da proveris svoje mentalno stanje, jer samo osoba sa poremecenim umom moze da tvrdi da je neki sport izmisljen zbog reklama i prodavanja opreme, kao i da ucesnike nekog sporta naziva govedima.




Šta padaš u vatru?
Šta misliš zašto se evropski fudbal nije nikada primio u SAD?
Zato što nema prekida u igri, nemaju gde da uglave reklame.
Ne mogu više sa dileama da se preganjam, zanima me samo odakle izranjate.
I kako da nazovem ove što se rokaju glavom u glavu? Labudovima?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana