Politika

Game Over (Sorry No Bonus)

kukusigameni RSS / 25.01.2014. u 11:00

Najbolje što bi mogao da uradi za sebe, nas i ostale jeste da da ostavku kada shvati da ne može ništa da promeni i da ono što je pisao ne može da primeni, i da javno objasni šta i ko ga je u tome sprečio.
Kao što se iz ovoga vidi, ne dajem mu velike šanse da bilo šta sprovede.

Najgore što može da mu se desi je da kao i onaj koga je najžešće kritikovao, ostane u pokušaju upornog sprovođenja nečeg što se tada više neće ni prepoznavati.

 kukusigameni 21:53 22.08.2013

 

Šteta je odavno napravljena, i ona je politička.

Prvo razočarenje blogera biće kada Radulović (bloger bez kompromisa), počne da ulazi u kompromise (u protivnom leti iz vlade).

Drugo razočarenje će biti, kada počne da prebacuje odgovornost na druge resore u vladi.

A za mene bi najveće razočarenje bilo učlanjenje u neku ili osnivanje nove političke partije.

 kukusigameni 08:47 23.08.2013

 

Ministar Radulović podnosi ostavku---link

 



Komentari (290)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

godec godec 11:06 25.01.2014

Netačno, upravo je obrnuto

Najbolje što bi mogao da uradi za sebe, nas i ostale jeste da da ostavku kada shvati da ne može ništa da promeni i da ono što je pisao ne može da primeni, i da javno objasni šta i ko ga je u tome sprečio.


Ovo je potpno netačno. Upravo je obrnuto. Najlakše je dići ruke. Najlakše je odustati uz izgovor beskompromisnosti.
kukusigameni kukusigameni 11:11 25.01.2014

Re: Netačno, upravo je obrnuto

godec
Najbolje što bi mogao da uradi za sebe, nas i ostale jeste da da ostavku kada shvati da ne može ništa da promeni i da ono što je pisao ne može da primeni, i da javno objasni šta i ko ga je u tome sprečio.


Ovo je potpno netačno. Upravo je obrnuto. Najlakše je dići ruke. Najlakše je odustati uz izgovor beskompromisnosti.


Ako nešto nije tačno i nije moguće, onda faktor vreme i upornost ništa ne znače. Ipak, propustio si da prokomentarišeš poslednji deo te rečenice.

i da javno objasni šta i ko ga je u tome sprečio.
cane cane 12:25 25.01.2014

Re: Netačno, upravo je obrnuto

A za mene bi najveće razočarenje bilo učlanjenje u neku ili osnivanje nove političke partije.


a zasto bi ovo poslednje (osnivanje partije) bilo pajz' sad - najvece razocarenje?

ok, ako pravi kompromise, razocarao bi te. ako ne pokusava nista da promeni, nego se pomiri razocarao bi te. ako udje u neku partiju isto bi te razocarao (ok, sa tim se slazem jer se to svodi na prva dva kompromisa).

zasto bi osnivanje nove partije bilo novo razocarenje? kako mislis da se politicki sistem moze promeniti ako ne osnivanjenm nove partije (cisto teorijsko pitanje - kolika god to bila utopija)?

edit: kasno videh da cult rece manje vise isto.

kukusigameni kukusigameni 14:10 25.01.2014

Re: Netačno, upravo je obrnuto

cane
A za mene bi najveće razočarenje bilo učlanjenje u neku ili osnivanje nove političke partije.


a zasto bi ovo poslednje (osnivanje partije) bilo pajz' sad - najvece razocarenje?

ok, ako pravi kompromise, razocarao bi te. ako ne pokusava nista da promeni, nego se pomiri razocarao bi te. ako udje u neku partiju isto bi te razocarao (ok, sa tim se slazem jer se to svodi na prva dva kompromisa).

zasto bi osnivanje nove partije bilo novo razocarenje? kako mislis da se politicki sistem moze promeniti ako ne osnivanjenm nove partije (cisto teorijsko pitanje - kolika god to bila utopija)?

edit: kasno videh da cult rece manje vise isto.




Obrati pažnju da sam napisao "za mene". Ti možeš da imaš drugačije mišljenje jer ne mislim da sam uvek i po svaku cenu u pravu.

Jedan od razloga je taj što smatram da je Radulović loš kao političar.
I ne znam šta ga kvalifikuje kao mogućeg političkog lidera.
hajkula1 hajkula1 21:07 25.01.2014

Re: Netačno, upravo je obrnuto

godec
Najbolje što bi mogao da uradi za sebe, nas i ostale jeste da da ostavku kada shvati da ne može ništa da promeni i da ono što je pisao ne može da primeni, i da javno objasni šta i ko ga je u tome sprečio.


Ovo je potpno netačno. Upravo je obrnuto. Najlakše je dići ruke. Najlakše je odustati uz izgovor beskompromisnosti.




Lepo zvuči. Stvarnost kaže drugo.
cane cane 22:15 25.01.2014

Re: Netačno, upravo je obrnuto

Obrati pažnju da sam napisao "za mene". Ti možeš da imaš drugačije mišljenje jer ne mislim da sam uvek i po svaku cenu u pravu.

Jedan od razloga je taj što smatram da je Radulović loš kao političar.
I ne znam šta ga kvalifikuje kao mogućeg političkog lidera.


uskaces sam sebi u usta.

ja radulovicem ama bas nikad nisam bio ocaran, pa ne mogu ni da budem razocaran.

razdvoj radulovica od bilo kog drugog politicara koji ima ambicije da menja politicki sistem - kako ga drugacije menjati ako ne novom politickom partijom?

ako mislis u startu da je radulovic los politicar, tu se mozemo sloziti , ali tu se prica zavrsava. nema onda prvo 'razocaravanja ulaskom u vladu', pa zatim podnosenjem ostavke, pa onda ulaskom u drugu partiju, a kamoli osnivanjem nove partije. jer ako tako nastavimo - nisi mu ostavio previse izbora, kojim njegovim postupkom sada ne bi bio razocaran?

kontradiktorno je biti razocaran i ulaskom u postojecu i osnivanjem nove partije.

sa druge strane, sa stanovista onih koji ga vide kao beskompromisnog (sta god to znacilo), pretpostavljam da podnosenje ostavke ne bi bilo razocarenje, niti osnivanje nove partije. ulazak u vec postojecu stranku, medjutim, bilo bi jako veliko razocarenje.

kuzis?




kukusigameni kukusigameni 22:32 25.01.2014

Re: Netačno, upravo je obrnuto

cane
kuzis?

Ne. Ne vidim šta je poenta tvog posta.
cane cane 02:09 26.01.2014

Re: Netačno, upravo je obrnuto

Ne. Ne vidim šta je poenta tvog posta.




ok hajde da crtamo.

zar ni cult nije dole nacrtao -

da pocnemo od - sta je poenta tvog bloga? 'kako sam pre pet meseci bio u pravu'? a nisi....

Šteta je odavno napravljena, i ona je politička.
Prvo razočarenje blogera biće kada Radulović (bloger bez kompromisa), počne da ulazi u kompromise (u protivnom leti iz vlade).
Drugo razočarenje će biti, kada počne da prebacuje odgovornost na druge resore u vladi.
A za mene bi najveće razočarenje bilo učlanjenje u neku ili osnivanje nove političke partije.


ti sedis sa strane i vidis da ce njegovi 'fanovi' biti razocarani kad pocne da pravi kompromise, a valjda kao eklatantan primer kompromisa, uzimas njegovo eventualno pristupanje nekoj partiji.

medjutim, on ce on tebe isto tako razocarati i ako pokaze da ti nisi u pravu, tj. ako ostane beskompromisan i osnuje novu stranku.

aj mi sad objasni - ne bilo ti zapovedjeno.

jel si ti razocaran njime zato sto ce eventualno pristati na trule kompromise - ili, zato sto... nece ???



kukusigameni kukusigameni 09:23 26.01.2014

Re: Netačno, upravo je obrnuto

cane
'kako sam pre pet meseci bio u pravu'? a nisi....

Nije poenta da sam bio u pravu. U politici je teško da se dokaže da je neko bio u pravu. Tada se vodila diskusija da li će Radulović AKO bude ministar, uspeti da sprovede svoje teorije o reformi ekonomije Srbije.
Ne ulazeći u ispravnost samih ideja koje zastupa Radulović, smatrao sam da je potez ulaska u ovakvu vladu loš za implementaciju tih ideja. Mislio sam da to čak i nije mesto sa kog se reforme za koje se on zalaže, mogu izvršiti.
Ministarstvo finansija je bilo očigledniji target za promene za koje se Radulović zalagao.
Druga stvar je bila ta što je Radulović na blogu ispoljio neverovatnu netoleranciju prema kritici ili sugestijama. Iz toga se dalo zaključiti da čovek apsolutno nije za timski rad, a da je kao mogući vođa - apsolutista, što definitivno nije my cup of tea.

Njegovi fanovi su tada tvrdili da nema veze ko je u vladi i kakva je vlada i da će Radulović uspeti u svojim htenjima. Možeš i da pogledaš tih par blogova i uveriš se.

Vrlo brzo, nakon toga, počelo je oplakivanje tada već ministra Radulovića. Iz toga sam shvatio da u suštini niko nije ni verovao da će se te reforme (o kojima ne diskutujem) uspeti da sprovede. Dakle, samo smo se malo nadpričavali.

Razočarenje je samim tim rezervisano za onoga ko je verovao da Radulović ima snage da u postojećoj vladi i u postojećoj situaciji sprovede svoj, nazovimo to - plan.

Pošto nepažljivo čitaš, samo je poslednje "razočarenje" MOJE moguće razočarenje. Tako piše ali ti izgleda ne želiš to da pročitaš.

Zato bih baš voleo da znam, šta je to što bi tebe razočaralo u vezi Radulovića? Da li postoji mogućnost da on pogreši i uradi nešto što bi ti smatrao neprikladnim?
cane cane 01:34 30.01.2014

Re: Netačno, upravo je obrnuto

vidi ovako - sve si pogresno ukapirao.

ja sigurno nisam fan radulovica, cak sta vise imao sam nekoliko vrlo konfliktnih situacija sa njim. no, nebitno za ovu pricu.

kazem samo da su dve stvari kontradiktorne - razocaravanje uclanjenjem u postojecu partiju (i.e. prihvatanjem sistema) i razocaravanje osnivanjem nove partije (i.e. borbe protiv tog very sistema).
kukusigameni kukusigameni 11:42 30.01.2014

Re: Netačno, upravo je obrnuto

cane
kazem samo da su dve stvari kontradiktorne - razocaravanje uclanjenjem u postojecu partiju (i.e. prihvatanjem sistema) i razocaravanje osnivanjem nove partije (i.e. borbe protiv tog very sistema).


Kontradikcija - my middle name.
cult cult 11:19 25.01.2014

Primedba

A za mene bi najveće razočarenje bilo učlanjenje u neku ili osnivanje nove političke partije.


Ovo, po meni, treba razdvojiti.
Posle pokazne vežbe iz integriteta ličnosti i ideja, učlaniti se u neku postojeću sistemsku stranku bilo bi zaista jezivo razočarenje.

Osnovati nešto novo, što bi bila opozicija celom gnusobnom dinkić-tadić-vučić-dačić sistemu je sasvim druga stvar.

Cela ta ekipa oko ministarstva privrede nema stranački ponizni ljigavi mentalitet. Tako da tako nešto nikako ne bi bilo razočarenje. Naprotiv.
freehand freehand 11:22 25.01.2014

Re: Primedba

cult
A za mene bi najveće razočarenje bilo učlanjenje u neku ili osnivanje nove političke partije.


Ovo, po meni, treba razdvojiti.
Posle pokazne vežbe iz integriteta ličnosti i ideja, učlaniti se u neku postojeću sistemsku stranku bilo bi zaista jezivo razočarenje.

Osnovati nešto novo, što bi bila opozicija celom gnusobnom dinkić-tadić-vučić-dačić sistemu je sasvim druga stvar.

Cela ta ekipa oko ministarstva privrede nema stranački ponizni ljigavi mentalitet. Tako da tako nešto nikako ne bi bilo razočarenje. Naprotiv.

Ja mislim da Radulović osnuje ajdučku družinu, proglasi se za harambašu,i odmetne u Košutnjak. I reformiše putnike-namernike, terajući ih u stečaj.
kukusigameni kukusigameni 11:23 25.01.2014

Re: Primedba

cult
A za mene bi najveće razočarenje bilo učlanjenje u neku ili osnivanje nove političke partije.


Ovo, po meni, treba razdvojiti.
Posle pokazne vežbe iz integriteta ličnosti i ideja, učlaniti se u neku postojeću sistemsku stranku bilo bi zaista jezivo razočarenje.

Osnovati nešto novo, što bi bila opozicija celom gnusobnom dinkić-tadić-vučić-dačić sistemu je sasvim druga stvar.

Cela ta ekipa oko ministarstva privrede nema stranački ponizni ljigavi mentalitet. Tako da tako nešto nikako ne bi bilo razočarenje. Naprotiv.


Taj moj komentar je iz avgusta prošle godine.

Mada i danas mislim da Radulović nije dobar političar.

cult cult 11:25 25.01.2014

Re: Primedba

Mada i danas mislim da Radulović nije dobar političar.


Upravo zato.
U Srbiji "dobar političar", "velik koalicioni potencijal" i slični termini govore o stepenu ljigavosti, beskičmenjaštva i podlosti.
kukusigameni kukusigameni 11:27 25.01.2014

Re: Primedba

cult
Mada i danas mislim da Radulović nije dobar političar.


Upravo zato.
U Srbiji "dobar političar", "velik koalicioni potencijal" i slični termini govore o stepenu ljigavosti, beskičmenjaštva i podlosti.


Kad kažem dobar političar, mislim dobar političar.
cult cult 11:29 25.01.2014

Re: Primedba

kukusigameni
cult
Mada i danas mislim da Radulović nije dobar političar.


Upravo zato.
U Srbiji "dobar političar", "velik koalicioni potencijal" i slični termini govore o stepenu ljigavosti, beskičmenjaštva i podlosti.


Kad kažem dobar političar, mislim dobar političar.




Teško mi da se prebacim iz srpske realnosti na normalnost, ponekad : )
kukusigameni kukusigameni 11:38 25.01.2014

Re: Primedba

Dalje, diskutanti koji smatraju da je Radulović kompetentan, u prvi plan stavljaju njegove na blogu iznete mere, koje se više tiču Ministarstva finansija, nego Ministarstva privrede. I da je Radulović pristao da bude savetnik Ministra finansija, mislim da bi velika većina ovdašnjih blogera podržala tako nešto.

Ipak, niti Cult, niti Radojica, niti Kukusigameni, a posebno Frihend, ne postavljaju i ne biraju ministre. To radi Ivica Dačić i radi Aca Vučić. Mi možemo ovde da pričamo, da se bijemo ali nikakav uticaj na to nemamo. Prihvatanje da bude ministar u ovoj vladi, bez ikakvog jasnog programa, ne govori u prilog spretnosti Radulovića, koji je blogove i pisao u cilju skretanja pažnje na sebe kao mogućeg aktivnog učesnika u kreiranju ekonomije zemlje. I kao neko ko je sigurno sazreo u tome, mesto savetnika, konsultanta, pomoćnika i votevr bilo bi primereno tom njegovom radu. Ministar? Po mom mišljenju - ne. Po mišljenju Ace i Ivice, izgleda - da.

kukusigameni 18:56 24.08.2013
mikele9 mikele9 11:42 25.01.2014

Re: Primedba

Teško mi da se prebacim iz srpske realnosti na normalnost, ponekad : )

Tebi teško i ponekad a mnogima nemoguće! Srpska realnost je govnjava hobotnica koja je svojim usranim pipcima obuhvatila svaki segment života
cult cult 12:02 25.01.2014

Re: Primedba

mikele9
Teško mi da se prebacim iz srpske realnosti na normalnost, ponekad : )

Tebi teško i ponekad a mnogima nemoguće! Srpska realnost je govnjava hobotnica koja je svojim usranim pipcima obuhvatila svaki segment života


Tako nekako. I još gore.
Ne znam da li je i najbolji opis dovoljno veran.

Usput, pade mi na pamet, je li neko negde video Tasovca poslednjih meseci?
satinelle satinelle 12:13 25.01.2014

Re: Primedba

Kad kažem dobar političar, mislim dobar političar.


Nije mi jasno što se petljam u blogove o politici, kad mi tu nije mesto, ali ne shvatam zašto je sad podneo ostavku, kada nije rečeno da zakoni o stečaju i restrukturiranju neće biti usvojeni, ili ja bar nisam čula da je to rečeno.
Izabran je na predlog SNS-a, Vučić se nije izjašnjavao, Dačić je imao sastanak sa sindikatima.
Meni ovo deluje kao, povuci se ti u ilegalu dok ne prođu izbori.
ivana23 ivana23 13:24 25.01.2014

Re: Primedba

cult
Usput, pade mi na pamet, je li neko negde video Tasovca poslednjih meseci?


Bio u Kustendorfu kod Kusturice pre dva dana.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 13:58 25.01.2014

Re: Primedba

kukusigameni
Dalje, diskutanti koji smatraju da je Radulović kompetentan, u prvi plan stavljaju njegove na blogu iznete mere, koje se više tiču Ministarstva finansija, nego Ministarstva privrede. I da je Radulović pristao da bude savetnik Ministra finansija, mislim da bi velika većina ovdašnjih blogera podržala tako nešto.

Ipak, niti Cult, niti Radojica, niti Kukusigameni, a posebno Frihend, ne postavljaju i ne biraju ministre. To radi Ivica Dačić i radi Aca Vučić. Mi možemo ovde da pričamo, da se bijemo ali nikakav uticaj na to nemamo. Prihvatanje da bude ministar u ovoj vladi, bez ikakvog jasnog programa, ne govori u prilog spretnosti Radulovića, koji je blogove i pisao u cilju skretanja pažnje na sebe kao mogućeg aktivnog učesnika u kreiranju ekonomije zemlje. I kao neko ko je sigurno sazreo u tome, mesto savetnika, konsultanta, pomoćnika i votevr bilo bi primereno tom njegovom radu. Ministar? Po mom mišljenju - ne. Po mišljenju Ace i Ivice, izgleda - da.

kukusigameni 18:56 24.08.2013

kao da sam ja pisao. svaka mi čast a tebi preporuka
ivana23 ivana23 14:30 25.01.2014

Re: Primedba

Prihvatanje da bude ministar u ovoj vladi, bez ikakvog jasnog programa, ne govori u prilog spretnosti Radulovića, koji je blogove i pisao u cilju skretanja pažnje na sebe kao mogućeg aktivnog učesnika u kreiranju ekonomije zemlje. I kao neko ko je sigurno sazreo u tome, mesto savetnika, konsultanta, pomoćnika i votevr bilo bi primereno tom njegovom radu. Ministar? Po mom mišljenju - ne. Po mišljenju Ace i Ivice, izgleda - da.

kukusigameni 18:56 24.08.2013


Ministarstvo rada pripremilo je radnu verziju nacrta, ali je taj tekst urađen bez predstavnika sindikata koji su istupili iz radne grupe nezadovoljni pogoršanjem položaja zaposlenih, naročito u pogledu prava na zaradu, naknadu zarade i druga lična primanja. Do ovoga je došlo pošto je resorni ministar ulogu nosioca posla u oblikovanju nacrta prepustio ministru privrede. U tome i leži odgovornost nadležnog ministarstva i ministra.
Njegovu odgovornost prati nekompetentnost ministra privrede za radnopravnu oblast, koju je ispoljio u nekoliko navrata. ....


Zoran Ivošević


Mrcvarenje zakona o radu - ceo tekst

P.S. Vec sam ovo kacila kod Liba, nije zgoreg da procitaju oni koji su propustili... Da uvide sta je nekompetentnost.
tsunade tsunade 10:19 26.01.2014

Re: Primedba

Osnovati nešto novo, što bi bila opozicija celom gnusobnom dinkić-tadić-vučić-dačić sistemu je sasvim druga stvar.


da. osnivanje nove stranke je imperativ. s tim što moramo da shvatimo i prihvatimo da je ovaj izborni krug izgubljen. moramo još ovu kofu govana koja će nam se sručiti na glavu da istrpimo. jedino što može, po meni, da se uradi je da se obori ukupna izlaznost gradjana na ispod 50 procenata. u toj varijanti možeš da bušiš vučićevu većinu na temu legitimiteta i da malo ubrzaš naredne izbore. dakle bojkot i kvalitetna kampanja za bojkot! to je moguće i realno.

u idućih godinu do dve radulović da radi na konsolidovanju zdrave misli i da izadje(mo) na izbore. pošto ćemo u medjuvremenu propasti još više, matematički ne bi trebalo da bude problem da se dobar deo ovoga što sad postoji na političkoj sceni, pošalje na ropotarnicu istorije.

znajući radulovića, rekla bih da ima održivi plan. ne znam stvarno da li se taj njegov plan poklapa s ovim što je moje mišljenje. ali potrošiti se sad, u ovoj kampanji sa rezultatom koji je unapred poznat, mislim da je kontraproduktivno.
mikele9 mikele9 16:06 26.01.2014

Re: Primedba

Usput, pade mi na pamet, je li neko negde video Tasovca poslednjih meseci?

A bre, u pravu si! Dok ne postade Ministar kulture, nije se skidao s medija, pretežno elektronskih
libkonz libkonz 11:40 25.01.2014

Raja je krenula da se pali i žari

Pošto je iskoristio sve demagoške trikove i kada je došlo vreme da nešto konkretno uradi, naš ministar “demonstativno” napustio vladu.
Maherski se držeći one narodne "zavadi, pa vladaj", uspeo je da podeli Srbiju na "zle javne službenike" i "sve ostale", koji su žrtve ovih prvih. Vešto manipulišući činjenicama da se u Srbiji na preduzetnike gleda kao na "zle privatnike i kulake" i da nam je administracija prepuna partijskih kadrova, lukavi bloger je sebi doneo veliku popularnost,. Sve je to začinio pre neki dan obećavajući svima penzije, čak i onima koji nikada nisu radili, a sve upakovao u ambalažu naivčine koji se sam bori protiv svih. Kao što je s predumišljajem ovde pisao tekstove kako bi došao tu gde jeste, sada pokušava da dobro proda. A ima li kupaca?
Od angažovanja samoproklamovanog "srpskog Atile, biča božijeg" najviše koristi bi imao jedan drugi bloger i bivši premijer. Pošto, u nedostatku ozbiljnog finansijera, o cenzusu može samo da sanja, blogoministar bi mogao sasvim da ga približi magičnoj cifri od 5 %. Ali sam nekako uveren da "bivši" nema stomak za to.
Politika je kurva, ali toliko kurvanje da vidimo pomirenje sa Dinkićem bi i za srpske prilike bilo malo previše.
SNS će da označi kao krivca što nije mogao da uradi ništa kao ministar, dok su SPS i DS deklarisane kao partije levice, pa se tu kolega bloger nikako ne uklapa.
Ni Čeda ne bi mogao da ga "svari", tako da mu ostaje samo Vuk. On, mukica, hoće sa svima. Naravno, tu je i ideja da sa Tasovcem pravi novu stranku. Mogli bi je nazvati "Društvo srpskih demagoga".
Posle iskustva sa Radulovicem, nijednoj vladi vise na pamet nece pasti da angazuje strucnu, kredibilnu osobu koja se nece baviti populizmom. Raznizao ih je Radulovic, izlozio njihov javasluk na svetlost dana, ucinio ih smesnim svakome ko je iole politicki pismen. Na zalost nema mnogo politicki pismenih u Srbiji..Na kraju ce se ispostaviti, da ako Radulovic zeli i nesto da uspe da uradi, mora da napravi politicku stranku. To je jako zalosno, da ne mozas da utices na drustvo svojom sposobnoscu, iskrenoscu i strucnoscu, nego samo ako osvojis neke glasove na izborima...ali morace tako, ako zeli da uspe nesto da promeni...stranka pa na izbore, strasno, ali tako je.

- napisa jedan komentator na blicovom sajtu i dobi gomilu preporuka, a ni jednu negativnu. Na blogu se ponekad osećam kao da sam došao na stranicu fan kluba SR. Dakle, ministre, samo napred, budućnost je pred tobom. Za razliku od Srbije.
Da dodam: Stvarno bih voleo da se promeni nešto u odnosu države prema preduzetnicima, da se oslobodimo balasta viška zaposlenih u javnom sektoru, kao i da se reformiše zdravstveni i penzioni sistem, ali popularni ministar nam ne nudi promene, jer ne zna kako da ih izvede. On nam, kao i ostali političari, nudi jedino demagogiju. Sve što je znao da uradi za ovih nekoliko meseci je da ukine SIEPA i subvencije i da kuka kako mu ne daju da radi. Nije ponudio nikakve konkretne stvari, bukvalno ništa.
freehand freehand 11:44 25.01.2014

Re: Raja je krenula da se pali i žari

Posle iskustva sa Radulovicem, nijednoj vladi vise na pamet nece pasti da angazuje strucnu, kredibilnu osobu koja se nece baviti populizmom

Kakve veze ima Radulović sa "stručnom kredibilnom osobom koja se neće baviti populizmom"?
libkonz libkonz 11:45 25.01.2014

Re: Raja je krenula da se pali i žari

Kakve veze ima Radulović sa "stručnom kredibilnom osobom koja se neće baviti populizmom"?

to pitaj komentatora na Blicovom sajtu
dr.wagner dr.wagner 13:30 25.01.2014

Re: Raja je krenula da se pali i žari

... dan

freehand

Kakve veze ima Radulović sa "stručnom kredibilnom osobom koja se neće baviti populizmom"?


-Koliko god surovo zvučalo sada kada je otišao (?) ... to je to


Wagner
libkonz libkonz 13:41 25.01.2014

Re: Raja je krenula da se pali i žari

-Koliko god surovo zvučalo sada kada je otišao (?) ... to je to

Da su mu namere bili tako iskrene, bio bi spreman da sačeka 3,4 meseca i da onda krene u reforme. Ova ostavka na sam dan kada su najavljeni novi izbori je samo još jedna potvrda da Radulović želi samo da se dobro proda.
libkonz libkonz 13:45 25.01.2014

Re: Raja je krenula da se pali i žari

nismo dugo čekali, javio se kupac
bolid1 bolid1 15:41 25.01.2014

Re: Raja je krenula da se pali i žari

Lib, kod tebe smo pricali o tvojoj drugarici koja se pokupila i otisla jer joj je dopizdelo da je jasu.

Radulovica ne poznajem, ali ono sto cenim je to da je probao da uradi nesto i da je to nesto gurao svom snagom, kad su mu postavili nogu on se lepo okrenuo i otisao...da je ostao i o'ladio sa zakonom, rekao bi, jbg, i njega su uvukli...sta god mislili o coveku, dosao je da uradi posao, ekipi se nije dopalo sta je smislio, on je reko, dobro, ja necu da mrljavim, ajd' zdravo...

kukusigameni kukusigameni 15:57 25.01.2014

Re: Raja je krenula da se pali i žari

libkonz
"zavadi, pa vladaj"


Prisustvovao sam svađi mojih prijatelja, muža i žene, gde on radi u privatnoj firmi, a ona je profesor na fakultetu.

Muž se radovao što će njegovoj ženi "skinuti" od plate.

I još je svako malo ubacivao: "Tako vam i treba".

Biljana 77 Biljana 77 17:38 25.01.2014

Re: Raja je krenula da se pali i žari

kukusigameni
libkonz
"zavadi, pa vladaj"


Prisustvovao sam svađi mojih prijatelja, muža i žene, gde on radi u privatnoj firmi, a ona je profesor na fakultetu.

Muž se radovao što će njegovoj ženi "skinuti" od plate.

I još je svako malo ubacivao: "Tako vam i treba".



Sve to ništa ne govori i Raduloviću nego o nama.
mirelarado mirelarado 18:11 25.01.2014

Re: Raja je krenula da se pali i žari

Biljana 77
kukusigameni
libkonz
"zavadi, pa vladaj"


Prisustvovao sam svađi mojih prijatelja, muža i žene, gde on radi u privatnoj firmi, a ona je profesor na fakultetu.

Muž se radovao što će njegovoj ženi "skinuti" od plate.

I još je svako malo ubacivao: "Tako vam i treba".



Sve to ništa ne govori i Raduloviću nego o nama.


Управо тако. Овакав наопак систем истрајава захваљујући нама таквима.
blogovatelj blogovatelj 19:24 25.01.2014

Re: Raja je krenula da se pali i žari

Pošto je iskoristio sve demagoške trikove i kada je došlo vreme da nešto konkretno uradi, naš ministar “demonstativno” napustio vladu.


Pošto je iskoristio sve demagoške trikove i kada je došlo vreme da nešto konkretno uradi, naš PPV “demonstativno” najavljuje izbore.
freehand freehand 11:41 25.01.2014

E sad

... blog o izborima.
Jedva čekam da vidim kako će koalicioni partneri da podele Briselski sporazum i hapšenje Miškovića.
I šta će da obećaju, za razliku od prethodne kampanje.
Da ne pričam o paradoksu pada najbolje Vlade ikad!
Milan Novković Milan Novković 11:48 25.01.2014

Meni je relativno "jasno" ...

...Najgore što može da mu se desi je da kao i onaj koga je najžešće kritikovao, ostane u pokušaju upornog sprovođenja nečeg što se tada više neće ni prepoznavati...

...sledeće:

- Vučić je, "očigledno", za reforme, zato je doveo Sašu, ma kako one uvek, po inherentnoj prirodi strukturalne kompleksnosti i procesa, bile nepredvidljive i teške u sprovođenju.

- Sada su opasnost koja može da dovede do velikog gubitka glasača na izborima.

- Pa će da se nastavi sa njima posle izbora

Da li će Saša ipak sad ostati, otići pa se ne vratiti, otiće pa se vratiti posle izbora su samo mogućnosti.

Posle ubedljivo dobijenih izbora ima se više vremena i bol ubrzanih reformi u novom mandatu bi već polako izbledeo do kraja mandata. Ako posle izbora Saša ne bude ministar biće neko drugi ko će agresivno i ubrzano gurati reforme, valjda

Ovo je "klasika", valjda, u političi vrh se ne ide, pričam o polu-trezvenim ljudima, ne Miloševićima ili naglašenim lopovima, zbog recitovanja neostvarljivih ideala osim ako nisu dovoljno apstraktni i nejasno uvezani sa stvarnošću.
a_jovicic a_jovicic 15:54 25.01.2014

Re: Meni je relativno "jasno" ...

Milan Novković
Posle ubedljivo dobijenih izbora ima se više vremena i bol ubrzanih reformi u novom mandatu bi već polako izbledeo do kraja mandata. Ako posle izbora Saša ne bude ministar biće neko drugi ko će agresivno i ubrzano gurati reforme, valjda

... ali niko ne može da garantuje da će izbori biti ubedljivo dobijeni ... prošle su dobili zbog svih onih koji nisu hteli da glasaju ili koji su bili "beli" a ne zato što imaju iskrenu većinu. Ja lično im ne bih "smetao" na ovima da su stvarno nešto pokušali pa ih npr. Dačić minirao ... verovatno bih apstinirao pa nek' dobiju pobedu svojim "sigurnim glasovima" ... ovako ću aktivno biti protiv njih (al' da ne bude zabune, neću biti ni za DS ... čisto da se ne nadaju i džabe rasipaju naše pare na svoje "spasiteljske" kampanje)
uros_vozdovac uros_vozdovac 12:04 25.01.2014

Motivaciona poruka za 2014

Koliko toliko belih listića
freehand freehand 12:05 25.01.2014

Re: Motivaciona poruka za 2014

uros_vozdovac
Koliko toliko belih listića

Daje provereno sjajan razultat!
A što ne direktno za Vučića?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 12:17 25.01.2014

Re: Motivaciona poruka za 2014

freehand
uros_vozdovac
Koliko toliko belih listića


Daje provereno sjajan razultat!
A što ne direktno za Vučića?


Do sada su sve (koliko toliko relevante) opcije trenutno prisutne na sceni dale provereno sjajne rezultate.
uros_vozdovac uros_vozdovac 12:18 25.01.2014

Re: Motivaciona poruka za 2014

freehand
uros_vozdovac
Koliko toliko belih listića

Daje provereno sjajan razultat!
A što ne direktno za Vučića?


Vidiš da je i tebe motivisalo da zakeraš!
freehand freehand 12:44 25.01.2014

Re: Motivaciona poruka za 2014

vrabac_u_steni
freehand
uros_vozdovac
Koliko toliko belih listića


Daje provereno sjajan razultat!
A što ne direktno za Vučića?


Do sada su sve (koliko toliko relevante) opcije trenutno prisutne na sceni dale provereno sjajne rezultate.

U svakoj su zemlji parlamentarne demokratije sve opcije isprobane mnogo puta.
Ja nekako mislim da to definitivno nije opravdanje za izbor dokazano najgore.
uros_vozdovac uros_vozdovac 12:50 25.01.2014

Re: Motivaciona poruka za 2014

freehand
vrabac_u_steni
freehand
uros_vozdovac
Koliko toliko belih listića


Daje provereno sjajan razultat!
A što ne direktno za Vučića?


Do sada su sve (koliko toliko relevante) opcije trenutno prisutne na sceni dale provereno sjajne rezultate.

U svakoj su zemlji parlamentarne demokratije sve opcije isprobane mnogo puta.
Ja nekako mislim da to definitivno nije opravdanje za izbor dokazano najgore.

Ajd Free ne zezaj, evo ti Sečanj na primer, kompletan DS sa sve predsednikom opštine prešao u SNS, a ovi ih primili. Pa stvarno kakve veze ima za koga su ljudi glasali?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 12:54 25.01.2014

Re: Motivaciona poruka za 2014

U svakoj su zemlji parlamentarne demokratije sve opcije isprobane mnogo puta.


naravno.
samo što je u mom komentaru naglasak bio na "provereno sjajnim rezultatima"
iqiqiq iqiqiq 12:58 25.01.2014

Re: Motivaciona poruka za 2014

Pa stvarno kakve veze ima za koga su ljudi glasali?

Politika partija odavno nema veze sa realnošću, niti se oni pridržavaju svojih programa niti onoga što kao partija imaju u svom statutu.

Vreme je da se primeni princip lične odgovornosti, ko hoće da preuzme funkciju, preuzima i odgovornost za milione ljudi.
gedza.73 gedza.73 13:27 25.01.2014

Re: Motivaciona poruka za 2014

evo ti Sečanj na primer, kompletan DS sa sve predsednikom opštine prešao u SNS, a ovi ih primili.




'Ja se kockam na sigurnu kartu, kartu SNS,... i mislim da ćemo pobediti kao i što je bilo prethodnih godina'



'Ja sam navikao da pobeđujem.
Ništa, ja sam pobednik, mogu da vam kažem, snimajte, rekao sam i pre, u prvom, drugom i trećem mandatu, da ću imati najviše, opština Sečanj na čelu sa SNS, da će...'

Ukratko, dragi plebse, jedi govna, mi pobeđujemo uvek.



uros_vozdovac uros_vozdovac 14:47 25.01.2014

Re: Motivaciona poruka za 2014

gedza.73

Ukratko, dragi plebse, jedi govna, mi pobeđujemo uvek.



Ukratko Slotera Nika za prvog premijera!

freehand freehand 14:49 25.01.2014

Re: Motivaciona poruka za 2014

uros_vozdovac
freehand
vrabac_u_steni
freehand
uros_vozdovac
Koliko toliko belih listića


Daje provereno sjajan razultat!
A što ne direktno za Vučića?


Do sada su sve (koliko toliko relevante) opcije trenutno prisutne na sceni dale provereno sjajne rezultate.

U svakoj su zemlji parlamentarne demokratije sve opcije isprobane mnogo puta.
Ja nekako mislim da to definitivno nije opravdanje za izbor dokazano najgore.

Ajd Free ne zezaj, evo ti Sečanj na primer, kompletan DS sa sve predsednikom opštine prešao u SNS, a ovi ih primili. Pa stvarno kakve veze ima za koga su ljudi glasali?

Odličan je primer seoskog odbora jedne partije. No ja bih ipak sačekao Vesnu i Srbijanku, da čujem nešto pametno na temu izbora i ponašanja nas sluđenih a pametnih i poštenih koji nismo članovi ni jedne stranke..
uros_vozdovac uros_vozdovac 14:53 25.01.2014

Re: Motivaciona poruka za 2014

freehand


Odličan je primer seoskog odbora jedne partije. No ja bih ipak sačekao Vesnu i Srbijanku, da čujem nešto pametno na temu izbora i ponašanja nas sluđenih a pametnih i poštenih koji nismo članovi ni jedne stranke..


Ti sačekaj, kad ti je već za formiranje mišljenja potreban autoritet.


freehand freehand 14:55 25.01.2014

Re: Motivaciona poruka za 2014

uros_vozdovac
freehand


Odličan je primer seoskog odbora jedne partije. No ja bih ipak sačekao Vesnu i Srbijanku, da čujem nešto pametno na temu izbora i ponašanja nas sluđenih a pametnih i poštenih koji nismo članovi ni jedne stranke..


Ti sačekaj, kad ti je već za formiranje mišljenja potreban autoritet.



Šteta što nisi taj beli listić patentirao, mogao si lovu da uzmeš.

uros_vozdovac uros_vozdovac 14:59 25.01.2014

Re: Motivaciona poruka za 2014

freehand
uros_vozdovac
freehand


Odličan je primer seoskog odbora jedne partije. No ja bih ipak sačekao Vesnu i Srbijanku, da čujem nešto pametno na temu izbora i ponašanja nas sluđenih a pametnih i poštenih koji nismo članovi ni jedne stranke..


Ti sačekaj, kad ti je već za formiranje mišljenja potreban autoritet.


Šteta što nisi taj beli listić patentirao, mogao si lovu da uzmeš.


Ma mislim se da se aktiviram kod Nika Slotera

a_jovicic a_jovicic 16:10 25.01.2014

Re: Motivaciona poruka za 2014

uros_vozdovac
Ma mislim se da se aktiviram kod Nika Slotera


Jooj ... samo mu ovi skotovi neće dati državljanstvo ... a više je uradio za Srbiju nego svi oni što su se izredjali na vlasti (i nama).

uros_vozdovac uros_vozdovac 16:50 25.01.2014

Re: Motivaciona poruka za 2014

a_jovicic
uros_vozdovac
Ma mislim se da se aktiviram kod Nika Slotera


Jooj ... samo mu ovi skotovi neće dati državljanstvo ... a više je uradio za Srbiju nego svi oni što su se izredjali na vlasti (i nama).


Kome smeta pitanje državljanstva Nika Slotera on ne voli Srbiju i ne želi joj dobro.
hajkula1 hajkula1 21:51 25.01.2014

Re: Motivaciona poruka za 2014

freehand
vrabac_u_steni
freehand
uros_vozdovac
Koliko toliko belih listića


Daje provereno sjajan razultat!
A što ne direktno za Vučića?


Do sada su sve (koliko toliko relevante) opcije trenutno prisutne na sceni dale provereno sjajne rezultate.

U svakoj su zemlji parlamentarne demokratije sve opcije isprobane mnogo puta.
Ja nekako mislim da to definitivno nije opravdanje za izbor dokazano najgore.



Možda izađe 99 posto, Eko pokret (anti GMO) Nikola Aleksić, antikorupcijski pokret, NOPO, najbolje kao koalicija, eto predlažem im.

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:56 25.01.2014

Re: Motivaciona poruka za 2014

Nikola Aleksić


Jedno od retkih mogućih rešenja a da su gora od ovih dosadašnjih.
hajkula1 hajkula1 22:15 25.01.2014

Re: Motivaciona poruka za 2014

hoochie coochie man
Nikola Aleksić


Jedno od retkih mogućih rešenja a da su gora od ovih dosadašnjih.




e, kad sam znala da ćeš da mi se javiš

Gledala sam jutros na TV o proizvodnji zdrave hrane u Srbiji.
HCM, terki se
gedza.73 gedza.73 23:06 25.01.2014

Re: Motivaciona poruka za 2014


uros_vozdovac
Ukratko Slotera Nika za prvog premijera!

Razbio bi na predsedničkim izborima.
Kao onaj klovn u Brazilu, ili negde slično, koji se kandidovao sa porukom da neće ništa raditi ali da će prenositi sve što se dešava u skupštini a poslanici ne žele da narod sazna.
Prebacio preko milion glasova.

Ja mislim da bi i Jogi Letači danas prešli deset posto.
mirelarado mirelarado 23:10 25.01.2014

Re: Motivaciona poruka za 2014

gedza.73

uros_vozdovac
Ukratko Slotera Nika za prvog premijera!

Razbio bi na predsedničkim izborima.
Kao onaj klovn u Brazilu, ili negde slično, koji se kandidovao sa porukom da neće ništa raditi ali da će prenositi sve što se dešava u skupštini a poslanici ne žele da narod sazna.
Prebacio preko milion glasova.

Ja mislim da bi i Jogi Letači danas prešli deset posto.


Слотер Ниче, Србија ти кличе!
a_jovicic a_jovicic 16:14 26.01.2014

Re: Motivaciona poruka za 2014

mirelarado
Слотер Ниче, Србија ти кличе!

Ako ovi sabotiraju osnivanje Sloterove partije ja sam "prelomio" za koga ću da glasim ... na ovim izborima neću biti "beli listić" ... izlazim da glasam za partiju Roma (oni su bar pošten svet i neće da se "ciganišu" k'o ovi dosad') ... ako slučajno ne bude takve, glas ide komšijama Madjarima ili bilo kojoj partiji manjina. Dosta je bilo!

EDIT: Stativa ... i oni se (unapred) već pridružili Nj.V. A.V.V. ... Sloter Niče izbavi naaaaaas!
jedan.kub jedan.kub 22:43 26.01.2014

Re: Motivaciona poruka za 2014

Vreme je da se primeni princip lične odgovornosti, ko hoće da preuzme funkciju, preuzima i odgovornost za milione ljudi.


I plaća ličnim novcem ili imovonom.


Da dodam još nešto: sindikalcima manipuliše i vlada i opozicija a oni radnicima. To je prava vojska istomišljenika.
Zato sumnjam da će bilo ko načeti njihove privilegije.
Radnici su priča za sebe i čudi me da posle ovoliko godina tranzicije većina nije izvukla pouke.
Radulović je našao probleme sa kojim niko ne sme da se suoči.


PS Malo pre bilo 3-će strane sa komentarima a sad imam 2-e

Upravo pročitah:http://www.blic.rs/Vesti/Politika/437481/Radulovic-ide-u-politicare


Kiza car Kiza car 10:15 27.01.2014

Re: Motivaciona poruka za 2014

a_jovicic
mirelarado
Слотер Ниче, Србија ти кличе!

Ako ovi sabotiraju osnivanje Sloterove partije ja sam "prelomio" za koga ću da glasim ... na ovim izborima neću biti "beli listić" ... izlazim da glasam za partiju Roma (oni su bar pošten svet i neće da se "ciganišu" k'o ovi dosad') ... ako slučajno ne bude takve, glas ide komšijama Madjarima ili bilo kojoj partiji manjina. Dosta je bilo!

EDIT: Stativa ... i oni se (unapred) već pridružili Nj.V. A.V.V. ... Sloter Niče izbavi naaaaaas!

Romi (AKA SPO i ostala bratija) su već u koaliciji u NS sa SNS (pre toga bili u koaliciji sa DS - odbornička grupa Svi za NS), a NOPO se udružio sa Dverima i oformio "Treću Srbiju"!

Ko voli evo da pogleda - skupština ns

Dobijaju od mene, kao uostalom i prošli put, svi kitice (ali ne cvijeća).
iqiqiq iqiqiq 12:16 25.01.2014

Eh a taman su smislili dobra rešenja

angie01 angie01 15:24 25.01.2014

Re: Eh a taman su smislili dobra rešenja

СЛАВИЦА ЂУКИЋ ДЕЈАНОВИЋ - Себи креира гардеробу

Министарка здравља Славица Ђукић Дејановић се сваког јутра буди веома рано како би се дотерала за посао.

- Највише воли сама да се шминка и фенира, зато се ујутру буди два сата пре него што крене на посао. Веома воли лепо да се обуче, има десетине елегантних костима који се шију по њеним скицама, а као и већина жена, велики је заљубљеник у ципеле – каже саговорница „Блица” из Министарства.
kukusigameni kukusigameni 15:52 25.01.2014

Re: Eh a taman su smislili dobra rešenja

СЛАВИЦА ЂУКИЋ ДЕЈАНОВИЋ


Ona nikada ne bi dala ostavku, pa taman i da ukinu njeno ministarstvo.
angie01 angie01 16:04 25.01.2014

Re: Eh a taman su smislili dobra rešenja

pa taman i da ukinu njeno ministarstvo


sto da da ostavku, pa nista se ne bi promenilo u njenom pristupu- ustane ujutro dva sata ranije, nasminka se i isfenira, izabere jedan od desetine kostimica, sivenih po njenim idejama, ( ovaj na slici, ima radni naziv, svadba u Aradu), zovne sofera i svoju svitu bodigardova i krene na posao da sedne u fotelju, koju od milja zove, My precious! I u odbranu tog poseda, povremeno daje izjave tipa, mi cemo, mi moramo, mi trebamo,...kakve sad veze ima, da l ima ministarstvi il' nema.
mikele9 mikele9 16:16 26.01.2014

Re: Eh a taman su smislili dobra rešenja

СЛАВИЦА ЂУКИЋ ДЕЈАНОВИЋ - Себи креира гардеробу

Ala ga je kreirala, svaka joj čast
Dr M Dr M 12:36 25.01.2014

Izbori


Srbija će ponovo da bira izmedju Govedje pantljičare i Svinjske pantljičare.

Pijavice se podrazumevaju.

Mislim da je krajnje vreme da uzmemo ricinus.

mikele9 mikele9 16:18 26.01.2014

Re: Izbori

Srbija će ponovo da bira izmedju Govedje pantljičare i Svinjske pantljičare.

Pijavice se podrazumevaju.

Mislim da je krajnje vreme da uzmemo ricinus.

Prijatelju, svaka ti je ka Njegoševa
svarog svarog 12:52 25.01.2014

Doslednost

...retka osobina u Srbiji, drago mi je da je vidim kod nekog na političkoj sceni. Sve stranke u Srbiji nude socijalizam, neke uz demokratiju, neke uz nacionalizam, konačno neko da pomene ekonomske slobode.
Za ove koji kažu da nije uradio ništa: predlog zakona o privatizaciji, o stečaju, razmontirao sistem deljenja naših para podobnima preko Fonda za razvoj i SIEPA-a. Za 3-4 meseca. Malo li je
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:28 25.01.2014

Re: Doslednost

Za ove koji kažu da nije uradio ništa: predlog zakona o privatizaciji, o stečaju, razmontirao sistem deljenja naših para podobnima preko Fonda za razvoj i SIEPA-a. Za 3-4 meseca.

Најважније: Радуловић је наглас изговорио све оно што је требало да изговарају министри привреде 2-5-10 година уназад и нешто од изговореног покушао да спроведе. Сваком следећем који дође на његово место биће далеко лакше да сада конкретно понешто и уради. Не бивајући сужањ политичке демагогије и популизма,успео је да наметне нешто ново и за нас свеже: нормалност у државној економији.

Хвала му од свег срца.
Milan Novković Milan Novković 13:48 25.01.2014

Re: Doslednost

Predrag Brajovic
Za ove koji kažu da nije uradio ništa: predlog zakona o privatizaciji, o stečaju, razmontirao sistem deljenja naših para podobnima preko Fonda za razvoj i SIEPA-a. Za 3-4 meseca.

Најважније: Радуловић је наглас изговорио све оно што је требало да изговарају министри привреде 2-5-10 година уназад и нешто од изговореног покушао да спроведе. Сваком следећем који дође на његово место биће далеко лакше да сада конкретно понешто и уради. Не бивајући сужањ политичке демагогије и популизма,успео је да наметне нешто ново и за нас свеже: нормалност у државној економији.

Хвала му од свег срца.

Ja ponekad imam utisak da je većinsko blogodruštvo, ma kako mi bilo simpatično, toliko postalo zavisno od kritike, pogotovo njene glasne, verbalne fasade, da će radije da podrije svoje dugotrajnije, opipljive interese nego što će sebi zakinuti na kratkotrajnom, neopipljivom uživanju u kritikovanju
libkonz libkonz 14:07 25.01.2014

Re: Doslednost

Ja ponekad imam utisak da je većinsko blogodruštvo, ma kako mi bilo simpatično, toliko postalo zavisno od kritike, pogotovo njene glasne, verbalne fasade, da će radije da podrije svoje dugotrajnije, opipljive interese nego što će sebi zakinuti na kratkotrajnom, neopipljivom uživanju u kritikovanju

Milane, meni su jasni razlozi Radulovićeve popularnosti. Godinama se omalovažavaju ljudi koji rade pošteno, koji plaćaju porez, struju, uzimaju dozvole za gradnju... I razumljivo je da u Raduloviću traže spas od ludosti. Ali šta je on konkretno uradio?
Umesto da za višak zaposlenih predloži konkretno rešenje (npr. otpuštamo ih 1. marta, a u narednih 12, 18 ili 24 meseca ćemo im svima isplaćivati po recimo 20.000 dinara, njihove eventualne stambene i druge kredite reprogramirati, kako bismo amortizovali veliki broj otpuštanja), on samo kaže:
višak je 100.000 x 10.000 evra godišnje = milijarda evra uštede u budžetu godišnje, a mi treba da mu tapšemo i divimo se koliko je pametan?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:09 25.01.2014

Поранили петлови

Хех, ти би, Милане, да укинеш блогерима слободу??? Па неки је, овде, чак и у својим никовима носе!

Имао сам са Горданац кратку расправу, другде, о дијалектици напредовања и прихватања идеја. А то поводом отпочињења преговара са ЕУ, који је запао оне који су готово две деценије запињали да до њих не дође. То су ти историјски парадокси. Та идеја, пре него што је дошло њено време, била је готово погубна по претходне политичке подржаваоце.

И рекао сам Горданцу да мора да постоји гробље оних који су гурали те превремене идеје -- превремене, јер њихово време још није било дошло, нису биле остварљиве. Али без њих, гурача који страдају у том свом препуштању идеји, оне касније не би биле могуће. Ово је некаква блесава, продуктивна дијалектика... Али која ради. Вековима. У тој дијалектици скептици и циници и изругивачи не учествују. Њихово је царство исправности -- да су били или јесу у праву.

Бемлига, тако некако све то изгледа. Ево нешто ведрине, за оне који воле бановање:



svarog svarog 14:17 25.01.2014

Re: Doslednost

Kako možete da pišete tako napamet?
U budžetu je ustanovljen tranzicioni fond od 20 mlrd RSD za otpremnine i povezivanje staža radnicima preduzeća u restrukturiranju, kojih ima oko 100.000, tj. istih 100.000 za koje je rekao da su višak u javnom sektoru.
I ne morate da mu se divite kako je pametan, jer ništa novo nije izmislio samo govori stvari koje se moraju reći
libkonz libkonz 14:23 25.01.2014

Re: Doslednost

U budžetu je ustanovljen tranzicioni fond od 20 mlrd RSD za otpremnine i povezivanje staža radnicima preduzeća u restrukturiranju, kojih ima oko 100.000, tj. istih 100.000 za koje je rekao da su višak u javnom sektoru.

Znači, taj višak od 100.000 su radnici preduzeća u restruktuiranju? Ništa lokalna samouprava, poreska uprava, javna preduzeća, samo ona u restruktuiranju?
kukusigameni kukusigameni 14:27 25.01.2014

Re: Doslednost

Milan Novković
a ponekad imam utisak da je većinsko blogodruštvo, ma kako mi bilo simpatično, toliko postalo zavisno od kritike, pogotovo njene glasne, verbalne fasade, da će radije da podrije svoje dugotrajnije, opipljive interese nego što će sebi zakinuti na kratkotrajnom, neopipljivom uživanju u kritikovanju


Najviše volim kada neko u moje ime zna koji su moji dugotrajniji interesi.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:30 25.01.2014

Re: Doslednost

Имао сам расправу о том броју предвиђених за отпуштање, и огрешио се: та бројка од 100.000 вишка није званични став IMF, Светске банке и осталих сличних институција, већ произилази из једноставне чињенице да, у поређењу са осталим земљама транзиције, ми трошимо 2-3% буџета више на јавни сектор. Када се то прерачуна у паре и подели са просечним годишњим трошком за једног запосленог у јавном сектору од 10.000 €, дође се до тих 100.000.

Наравно, земље са већим БДПом по глави становника имају чак и пропорционално више запослених у јавном сектору. По тој логици, дакле, не бисмо морали никог отпустити ако бисмо значајно повећали БДП.

Ево како се мењао број запослених у два сектора, јавном и приватном, где нам је 2005. година референтна нула. (Захвалност на графику В.Г.у):

svarog svarog 14:31 25.01.2014

Re: Doslednost

libkonz
U budžetu je ustanovljen tranzicioni fond od 20 mlrd RSD za otpremnine i povezivanje staža radnicima preduzeća u restrukturiranju, kojih ima oko 100.000, tj. istih 100.000 za koje je rekao da su višak u javnom sektoru.

Znači, taj višak od 100.000 su radnici preduzeća u restruktuiranju? Ništa lokalna samouprava, poreska uprava, javna preduzeća, samo ona u restruktuiranju?


Ne znam ni kako bi mogao da govori o višku zaposlenih u tim delovima kad treba prvo analizirati koliko treba da ih bude.
Preduzeća u restrukturiranju su sigurno višak, jer ta preduzeća nemaju šta da traže u državnom vlasništvu. Da se razumemo, ti radnici, bar deo njih ima mesta u tim firmama
libkonz libkonz 14:36 25.01.2014

Re: Doslednost

Ne znam ni kako bi mogao da govori o višku zaposlenih u tim delovima kad treba prvo analizirati koliko treba da ih bude.

OK, ovo mogu da razumem. Ali pričalo se o višku od 100.000 u javnom sektoru, ne u preduzećima u restruktuiranju. No, dobro.
Šta ćemo sa Siepa i subencijama? Zar je moralo tako, preko kolena? Zar tu nije trebala neka analiza, da se ponudi najbolje rešenje. Zar nam ne trebaju strane investicije i povećanje izvoza?
Da, znam da je Siepa puna partijskih nesposobnih kadrova, ali zar ne bismo morali imati neku agenciju koja će podržati srpski izvoz?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 14:38 25.01.2014

Re: Doslednost

svarog
...retka osobina u Srbiji, drago mi je da je vidim kod nekog na političkoj sceni. Sve stranke u Srbiji nude socijalizam, neke uz demokratiju, neke uz nacionalizam, konačno neko da pomene ekonomske slobode.
Za ove koji kažu da nije uradio ništa: predlog zakona o privatizaciji, o stečaju, razmontirao sistem deljenja naših para podobnima preko Fonda za razvoj i SIEPA-a. Za 3-4 meseca. Malo li je

bacio je bombu, pobio nekoliko naših i nekoliko njihovih, ostavio haos i otišao. banovao vučića i dačića.

inače o predlozima zakona o stečaju, zakona o privatizaciji i zakona o radu(iz 19. veka) ne može se misliti dobro ako se čovek nešto malo razume u teme.
vučić proklinje dan kada ga je izabrao a birao između njega i s.malog.
da je čitao blog b92 video bi konfliktnu ličnost koja se ne uklapa ni u jednu grupu.
kukusigameni kukusigameni 15:01 25.01.2014

Re: Doslednost

Predrag Brajovic


Predraže Brajoviću , ja ovim blogom nisam imao zamisao da utvrđujem tačnost Radulovićevih teorija, već da je način na koji je on želeo da proveri te teorije loš.

Dodatno, ulazak u ovu vladu, kod mene je doveo do potpune uverenosti da je čovek politički nepismen jer sam mišljenja da sa ovom ekipom, čak i da su njegove hipoteze tačne, nije moguća njihova izvedba.
dr.wagner dr.wagner 15:02 25.01.2014

Re: Doslednost

Pozdrav P

Predrag Brajovic
Имао сам расправу о том броју предвиђених за отпуштање, и о огрешио се: та бројка од 100.000 вишка није званични став IMF, Светске банке и осталих сличних институција, већ произилази из једноставне чињенице да, у поређењу са осталим земљама транзиције, ми трошимо 2-3% буџета више на јавни сектор. Када се то прерачуна у паре и подели са просечним годишњим трошком за једног запосленог у јавном сектору од 10.000 €, дође се до тих 100.000 ....



-Vi ste sada napisali o čemu se radi ... ali nikada ne bi dobili ministarsku
fotelju ili izbore na ovaj način ....
-Trebali ste uključiti populizam pa reći ... "Kod nas ima 100 000 (ni manje ni više)
previše zaposlenih u državnim poduzećima ... zbog njih zaposlenih preko veze
ili preko partije , spolnog organa (ili kako već) ... naša se zemlja ne može
razvijati i njima treba "pokazati vrata"...

-On (koji je to izjavio) zna da im ne može dati otkaz , zna da se mora prvo
napraviti analiza (snimanje) da se vidi gdje i tko je višak , on zna da kada
ustanovi višak mora postaviti kriterije otpuštanja (neće valjda po visini i
po boji kose) , on zna da mora imati i nekakav "socijalni amortizer" jer će
se ti ljudi naći u teškoj poziciji , a oni nisu za to krivi (bar ne krivlji od
onih koji su ostali na poslu )... itd , itd ...
ON zna da ništa od toga ... ... ali oni koji ga hvale ne znaju

-Zato mislim da je sugestija (od kolege sa "slobodom u imenu" ) da je riječ
o populizmu i nedosljednosti , potpuno ispravna ...
-Jasno je da nisam zainteresirana strana jer sam ovdje , ali to prodavanje
magle se vidi čak i odavde ... a i ovdje je već viđeno ...

Wagner
freehand freehand 15:09 25.01.2014

Re: Doslednost

napraviti analiza (snimanje) da se vidi gdje i tko je višak , on zna da kada
ustanovi višak mora postaviti kriterije otpuštanja (neć valjda po visini i
po boji kose) , on zna da mora imati i nekakav "socijalni amortizer" jer će
ti ljudi naći u teškoj poziciji , a oni nisu za to krivi (bar ne krivlji od
onih koji su ostali na poslu )... itd , itd ...
ON zna da ništa od toga ... ... ali oni koji ga hvale ne znaju

Ja baš ne bih bio toliki optimista po pitanju njegovog znanja.
A nekako mi ni procenat trošenja budžeta na javni sektor izražen kroz broj radnih mesta ne izgleda kao parametar kojim bi se vodio bilo koji ekonomista a nekmoli ministar pri utvrđivanju broja prekomernih radnih mesta.
dr.wagner dr.wagner 15:18 25.01.2014

Re: Doslednost

freehand

A nekako mi ni procenat trošenja budžeta na javni sektor izražen kroz broj radnih mesta ne izgleda kao parametar kojim bi se vodio bilo koji ekonomista a nekmoli ministar pri utvrđivanju broja prekomernih radnih mesta.


-To je jasno , ali ako imate budžetski deficit , a nemate ideju kako povećati
prihode (osim zaduživanjem ili povećanjem poreza) , onda je jasno da će
svaki "stručnjak" odlučiti rezati zdravstvo , školstvo , kulturu ... tj. javni
sektor ...
-Ali to ne zvuči dobro ... onda morate smisliti kako ćete puku kazati da
im ovi uzimaju njihovu lovu .... (ali prešućujete koji su to )


W
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:19 25.01.2014

Re: Doslednost

Ма ништа не зна тај Радуловић, лепо сам рекао ;-)
Нисам ни сумњао да ћемо то да утврдимо.

Ипак, имам одговор на сва питања, али само за оног ко пажљиво одгледа следећих сат и по прилога, ту се крије:

freehand freehand 15:24 25.01.2014

Re: Doslednost

dr.wagner
freehand

A nekako mi ni procenat trošenja budžeta na javni sektor izražen kroz broj radnih mesta ne izgleda kao parametar kojim bi se vodio bilo koji ekonomista a nekmoli ministar pri utvrđivanju broja prekomernih radnih mesta.


-To je jasno , ali ako imate budžetski deficit , a nemate ideju kako povećati
prihode (osim zaduživanjem ili povećanjem poreza) , onda je jasno da će
svaki "stručnjak" odlučiti rezati zdravstvo , školstvo , kulturu ... tj. javni
sektor ...
-Ali to ne zvuči dobro ... onda morate smisliti kako ćete puku kazati da
im ovi uzimaju njihovu lovu .... (ali prešućujete koji su to )


W

Dobro, zvuči učeno i ekspertski, a i retko se ko udubljuje u tekstove sa brojkama i procentima.
Verovatno čak i manje od broja onih koji razmišpljaju o socijalnim i političkim posledicama, ne daj Bože.
dr.wagner dr.wagner 15:29 25.01.2014

Re: Doslednost

Predrag Brajovic
Ма ништа не зна тај Радуловић, лепо сам рекао ;-)


-Ma sigurno zna sve ostalo , ali evo baš ovo nije učio ...


W
a_jovicic a_jovicic 16:15 25.01.2014

Re: Doslednost

dr.wagner
-Jasno je da nisam zainteresirana strana jer sam ovdje , ali to prodavanje
magle se vidi čak i odavde ... a i ovdje je već viđeno ...

Ih ... lako je sad vama ... vi bar imate ko će da vas disciplinuje ... Ovim našim skotovima ako zaprete zavrtanjem EU-fondova ima odma' da se poraduju što više ne moraju da glume i iz mesta da se okrenu majci-Rusiji pa eto nama Ukrajinske "metode".
dr.wagner dr.wagner 17:10 25.01.2014

Re: Doslednost

Pozdrav gospodine A

a_jovicic

Ih ... lako je sad vama ... vi bar imate ko će da vas disciplinuje ...


-To je jedino što pruža nadu da sve neće otići u totalnu perverziju ...
... istina , nisu ni u EU puno bolji , ali puno ih je , pa se uvijek nađe i
glas razuma ...
-Iako postoje mišljenja da nepripadanje "ekonomskim zajednicama" omogućava
neka druga rješenja poput financiranja razvoja primarnom emisijom (kontroliranom
inflacijom ) ili selektivnim zatvaranjem tržišta i sl ...

-Bilo kako bilo , sve je ovo napisano zbog časti i poštenja , iako su to danas
malo priznate kategorije ,... ali odrasli smo ljudi i kada se već upuštamo u
neke poslove , valjda znamo što radimo i kako to možemo u datim okolnostima
realizirati .... a ne vječno tražiti alibi i krivce koji nisu dopustili našem
"talentu" da se razmaše i da rezultate ...

-Nema rezultata ... samo opravdanja , a godine idu i ljudi nemaju pet života
da čekaju dok se svi "zaljubljeni u sebe" ne izredaju ...


W
cult cult 17:35 25.01.2014

Re: Поранили петлови

који страдају у том свом препуштању идеји,


pretpostavljam da Narodna Poslanica nije sebe ubrojala u te gurače.
Ona više voli da obezbedjuje prava od tudjeg novca u pauzama definisanja dijaloga.


U principu, slažem se sa svim što si rekao.
A ovo da ponovim samo

Biljana 77 Biljana 77 17:42 25.01.2014

Re: Поранили петлови

мора да постоји гробље оних који су гурали те превремене идеје -- превремене, јер њихово време још није било дошло, нису биле остварљиве. Али без њих, гурача који страдају у том свом препуштању идеји, оне касније не би биле могуће. Ово је некаква блесава, продуктивна дијалектика... Али која ради. Вековима. У тој дијалектици скептици и циници и изругивачи не учествују. Њихово је царство исправности -- да су били или јесу у праву.


Nezavisno od diskusije, ne pročitah davno ovuda ništa smislenije.
mirelarado mirelarado 18:22 25.01.2014

Re: Поранили петлови

Али без њих, гурача који страдају у том свом препуштању идеји, оне касније не би биле могуће.


Да, можда је и тако. Само ми се не чини да су гурачи из твог примера били баш тако приљежни идеалисти. А изгубљено је силно време... Тако и сада, уместо донекле болних реформи које би донеле бољитак, имаћемо изборе, а реформе и резови опет се одлажу. И опет се губи силно време...
kukusigameni kukusigameni 18:28 25.01.2014

Re: Поранили петлови

mirelarado
Али без њих, гурача који страдају у том свом препуштању идеји, оне касније не би биле могуће.


Да, можда је и тако. Само ми се не чини да су гурачи из твог примера били баш тако приљежни идеалисти. А изгубљено је силно време... Тако и сада, уместо донекле болних реформи које би донеле бољитак, имаћемо изборе, а реформе и резови опет се одлажу. И опет се губи силно време...


"I nije u pitanju samo Radulović. Inače, ko god da se prihvati posla u ovoj nebulozi u kojoj se ne zna ko pije, a ko plaća, prihvata da bude u društvu nebuloznih. Verovatnoća da iz te nebuloze nastane nešto, bilo šta, skoro da je nikakva.

Smanjiti štetu? To je u redu. Čak i herojski ali negde se mora onda udenuti onaj .
Takođe, smanjiti štetu, znači u nekom slučaju i produžiti i odložiti prave reforme (nebuloze)."

kukusigameni 07:57 23.08.2013
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:35 25.01.2014

Re: Поранили петлови

mirelarado
Да, можда је и тако. Само ми се не чини да су гурачи из твог примера били баш тако приљежни идеалисти.

Ког мог примера, Мирела? Ја ниједан, осим Радуловића, нисам навео?
Остали? Рекао сам да нису готово ништа радили. И нисам нигде рекао да су "наши" икакви идеалисти.

Знам да није популарно да кажем, али -- шире гледано -- сасвим је неважан мотив који гураче погони. Добром предузећу нису битни мотиви ангажовања његовог творца: да буде пребогат, јури сојке и угађа егу, или просто да ужива у оном што ради.

Гурачи? Код нас су, на известан начин (није популарно ни ово да кажем) то били Тадић и Ђинђић. Да не улазим сад у Ђинђеву причу и мотиве, него да се присетимо Тадића, он нам је ближи. Ево како је то изгледало:

Generalni sekretar SRS Aleksandar Vučić u izjavi za Politiku kaže da je „sramota što se Tadić izvinio Hrvatima za ubijanje i progon Srba", dodajući da je on „najveća štetočina za državu Srbiju i njene nacionalne interese".

Присећам се да је Тадиће "бесрамно" трчкарао по региону успостављајући боље односе са суседима, јер је напомињао српску кривицу у тим својим наступима. Садашња власт га је због тога презирала и осуђивала. Његово је и разумевање (Тадићево) да Србију треба и идеолошки што чвршће привести Европи, па у том смислу и инкорпорација СПСа у корпус проевропских снага -- наравно, ово се некако згодно узглобило у страначке интересе ДСа :) Просто, тако се погодило...

Узгред, мени је пун куфер ових који с небеских висина серуцкају са стране, из циничне или скептичне перспективе: "ништа не може да се овде уради, ми смо смеће, ех како ја све добро видим а ви не видите итд. итсл." -- који лично никада ништа нису покушали. Пробај, брате, к'о овај Радуловић, па није важно ако не иде -- ићи ће следећем, само, пробај, пробај да нешто промениш. And fail. Then fail again. Next time fail better. Отприлике тако...
kukusigameni kukusigameni 19:46 25.01.2014

Re: Поранили петлови

Predrag Brajovic
Узгред, мени је пун куфер ових који с небеских висина серуцкају са стране, из циничне или скептичне перспективе: "ништа не може да се овде уради, ми смо смеће, ех како ја све добро видим а ви не видите итд. итсл." -- који лично никада ништа нису покушали. Пробај, брате, к'о овај Радуловић, па није важно ако не иде -- ићи ће следећем, само, пробај, пробај да нешто промениш. And fail. Then fail again. Next time fail better. Отприлике тако...

Kojih?

Ko je to na ovom blogu pisao?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:48 25.01.2014

Re: Поранили петлови

kukusigameni

Ах, не на овом тексту, него анженерално :)
AlexDunja AlexDunja 19:51 25.01.2014

Re: Поранили петлови

And fail. Then fail again. Next time fail better.

ти то зајебаваш новака, или шта???

било би добро да знамо шта је фејл.
код радуловића то није јасно. могуће је да ово буде велики успех,
за њега лично.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana