I Srbe bole stereotipi i predrasude...

Goran Miletic RSS / 24.02.2008. u 00:57

Bilo bi lepo pisati o izjavi Predsednika Tadića da ona mržnja praćena uništavanjem imovine „nije prava Srbija“. To naprosto nije istina, jer je najmanje nekoliko hiljada mladih ljudi (od pomenutih 300-500.000) bacilo makar jedan kamen ili uradilo više od toga. Ono što je zabolelo većinu je „što je u svet otišla ružna slika“. Isto je i sa ratnim zločinima – nije problem što su ih Srbi počinili (zločini se ne pravdaju zločinima drugih), nije problem ni koliko puta i koliko surovo su ih počinili, niti je problem što godinama skrivamo ratne zločince. Problem je što „ružna slika o tome“ ide u svet. U oba slučaja – „Da, krivi smo“ može biti jedina prava poruka svom i drugim narodima.

Da se vratim na temu . Moj najveći problem je često da objasnim građanima ove (i nekih susednih država) da su reči „Šiptar“, „Ciganin“ „peder“ neprihvatljive i uvredljivr, kao što su to i oni gnusni vicevi o Romima i drugima koje naprimer objavljuje Kurir.

A eto juče, u Belgiji, desilo se i ovo:

“Flamanska televizija VTR će uputiti izvinjenje ambasadi Srbije zbog načina na koji su prikazani Srbi u emisijama o Evroviziji.

Ta televizija je, u okviru evrovizijskog programa, emitovala skečeve sa dva izmišljena lika, Srpkinjama Mirjanom i Milenom, koje su pile vodku, pušile, krale mobilne telefone i krile ih ispod krznenih kapa na glavama. Likove su tumačile dve flamanske glumice, a program je izazvao proteste srpskih državljana koji žive u Belgiji, ali i zvaničan protest ambasade Srbije u Belgiji.

"Ambasada Republike Srbije u Briselu izražava žaljenje što je u programu "Evrosong" na televizijskom kanalu Een prikazana veoma negativna slika srpskog naroda, koji su predstavljeni kao 'loši momci' (loše devojke)", navedeno je u ambasadi.”

U nastavku ove vesti (ima je na B92) navodi se kako su Srbi u Belgiji zvali ambasadu/televiziju i protestovali. Verujem da je većina i u Srbiji zgrožena ovom vešću. Isti ti ljudi nisu zgroženi kada se o Romima govori kao lopovima i prljavim ljudima, kada su Albanci uvek ružni separatisti i teroristi, a pederi oni koji prenose sidu i uništavaju zdravo srpsko biće.

Znate li šta je još gore?

U nekoliko slučajeva koje su zbog različitih tekstova i viceva pokretali postupke pred sudom organizacije koje se bave ljudskim pravima (npr. Inicijativa mladih za ljudska prava, Centar za prava manjina itd) nisu uspevale u tome da mediji budu kažnjeni. Sudije sudova u Srbiji su navodili različite razloge za to, ali se sećam da je najskandalozniji bio kada je govor mržnje prema Albancima pravdan „zabrinutošću za položaj srpskog naroda na KiM“.

Eto, neka televizija u Belgiji se izvinila Srbiji zbog jednog skeča. Naši predstavnici vlasti ne mogu da prihvate odgovornost zbog događaja na ulicama, a kamoli zbog ubijanja civila u Srebrenici ili na Kosovu.

Atačmenti



Komentari (181)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Covek u belom Covek u belom 02:51 24.02.2008

Re: Odgovornost

Taska Dana
kako Srbija moze da bude Svajcarska,

Ja sam mislio u domenu ljudskih prava, to je ipak Mileticeva specijalnost.

Ali bi mogla da bude jedno prijatnije mesto za zivot u skorijoj buducnosti ako se potrudimo kao Svajcarci.
I primimo jedno 200 000 izbeglica sa Kosova. Tu ste potpuno u pravu.
Taska Dana Taska Dana 03:10 24.02.2008

Re: Odgovornost

I primimo jedno 200 000 izbeglica sa Kosova. Tu ste potpuno u pravu.
   

Onako domacinski, kao sto samo mi Srbi znamo.....jel ste to mislili, po kontejnerima i supama?
Covek u belom Covek u belom 03:19 24.02.2008

Re: Odgovornost

Taska Dana
jel ste to mislili, po kontejnerima i supama?
Po kontejnerima i supama, ma 'ajte molim vas. Pa ja sam bio ubedjen da ce svaki od ovih vajnih boraca za ljudska prava i intelektualaca da primi po jednog, doduse posto ih prvo dobrano isamara, po uzoru, zato sto su glasali za Slobu i sto podrzavaju Tomu i Voju.
adam weisphaut adam weisphaut 01:33 24.02.2008

Svašta!

Bolje da su se ti Belgijanci učlii od naše pobedni toleranciji
Goran Miletic Goran Miletic 01:35 24.02.2008

Re: Svašta!

adam weisphaut
Bolje da su se ti Belgijanci učlii od naše pobedni toleranciji



Ne voli žena ŽUTE - od DS, preko Kineza, do FInaca.... čudo...
adam weisphaut adam weisphaut 01:40 24.02.2008

Re: Svašta!

Ne voli žena ŽUTE - od DS, preko Kineza, do FInaca.... čudo...

Štaviše prezire ih.
Imajući u vidu šta smo videli ove nedelje, mislim da je ona savršen predstavnik Srbije u svetu.
Taska Dana Taska Dana 01:40 24.02.2008

Re: Svašta!

I ta marija serifovic je jako nevaspitana.
Goran Miletic Goran Miletic 01:43 24.02.2008

Re: Svašta!

I ta marija serifovic je jako nevaspitana.


Ma ne, ona je OK... naprosto je rekla da time što podržava Nikolića - želi "promene u Srbiji i bolju budućnost". Ona se samo malkice prevarila, a to nije zabranjeno...
Taska Dana Taska Dana 01:46 24.02.2008

Re: Svašta!

Ajde kad kazes.....
Dolybell Dolybell 01:49 24.02.2008

Re: Svašta!

I ta marija serifovic je jako nevaspitana.



da je samo to!..............
zanaa zanaa 03:00 24.02.2008

Re: Svašta!


Ovaj mali nevaspitani serif(ic) koji svojom pojavom i ponasanjem ne zasluzuje ni ulogu u westernu b produkcije, usudjuje se da ima politicke stavove i da deli kvalifikative. Jadno.

Sto se tice Srba u svetu, uopste me ne iznenadjuje kako su nas na belgijskoj tv predstavili, to je ono po cemu smo u Evropi posebno poznati, lopovluk. Najzanimljivije mi je da u Cirihu postoji istureno odeljenje srpske policije, posto tamo cveta nas kriminal.

A stepen ludila najbolje ilustruje prica blogerke Lusy Moore o putovanju avionom kada se kokpit pokvario iznad Ljubljane i avion morao da se vrati u London, srbendijanci su napravili pobunu u avionu, napili se, izdali naredjenje pilotu da se ide pravac Bg, pa se posada zakljucala. Kada su sleteli na Hitrou, policija je dosla i pohapsila pola putnika. Pa o tome moze i film da se snimi, ali onda bi nase ambasade pisale demarse, povlacili ambasadore, nastao bi jedan rat svih protiv svih nas u kome samo mi ucestvujemo :))
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:49 24.02.2008

sve se pravda ili

kosovom ili požarom u hilandaru.
nemoj sad...

U nekoliko slučajeva koje su zbog različitih tekstova i viceva pokretali postupke pred sudom organizacije koje se bave ljudskim pravima (npr. Inicijativa mladih za ljudska prava, Centar za prava manjina itd) nisu uspevale u tome da mediji budu kažnjeni. Sudije sudova u Srbiji su navodili različite razloge za to, ali se sećam da je najskandalozniji bio kada je govor mržnje prema Albancima pravdan „zabrinutošću za položaj srpskog naroda na KiM“.


pa zar palma nije zaranio ulazak na bazen romima.
a ovde u beogradu u disko klubve.
da se ne mešaju sa belcima koji smo gledali neki dan
kako se pozravljaju hitlerovskim pozdravom.
i da nešto ne maznu.
to mogu samo bele snajke.
stvarno, šta bi s tim?
jel su privedene?
Goran Miletic Goran Miletic 01:58 24.02.2008

Re: sve se pravda ili

pa zar palma nije zaranio ulazak na bazen romima.
a ovde u beogradu u disko klubve.
da se ne mešaju sa belcima koji smo gledali neki dan
kako se pozravljaju hitlerovskim pozdravom.
i da nešto ne maznu.
to mogu samo bele snajke.
stvarno, šta bi s tim?
jel su privedene?


Za bazen su kaznjeni, za disko klubove smo uspeli pred medjunarodnim, ali ne i pred (gle cuda) domacim telima...

A za ove dve lepotice - zasto bi ih privodili, kad nisu gomilu drugih?
Dolybell Dolybell 01:59 24.02.2008

Re: sve se pravda ili

pa zar palma nije zaranio ulazak na bazen romima.


Samo kao povod

Naš narod sebe smatra najlepšim, najpametnijim,
najgostoprimljivijim, najboljim u svakom slučaju.

O drugima:

Romi su za nas isto što i Crnci za Amerikance.

Jevreji su čifuti , još gori

Albanci su šiptari ( u pogrdnom smislu rečeno), lukavi , samo ti zabodu nož u leđa.

Sve Mađarice su lake žene.

Crnogorci su prepotentni i nasilni.

Bosanci su glupi (nije bitno koji , svi uopše, a naročito Srbi)
regedit regedit 02:31 24.02.2008

Re: sve se pravda ili


Naš narod sebe smatra najlepšim, najpametnijim,
najgostoprimljivijim, najboljim u svakom slučaju.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ne razumem sta si mislio/la pod ovim,nas narod?na srbe?beogradjane?stanovnike srbije?ja na primer znam bezbroj beogradjana svih nacija koji misle tako i bezbroj srba koji ne misle tako.a znamo da u beogradu pored srba zivi mnoogoo onih koji nisu srbi,ili su po potrebi srbi.bilo bi dobro kad se generalizuje da se ne govori nas narod,ili da se precizira zeljeno.mada,svaka generalizacija je trulex..
Filip Mladenović Filip Mladenović 02:13 24.02.2008

Narodne poslovice

NEK' KOMŠIJI CRKNE KRAVA!

BOLJE POZNATO ZLO NEGO NEPOZNATO DOBRO!

UMILJATO JAGNJE DVE MAJKE SISA!



Queeria Queeria 02:52 24.02.2008

Re: Narodne poslovice

Novosrbske poslovice:

Nek' komšiji krava bude živa i zdrava, a komšija nek crkne.
doktorka doktorka 03:21 24.02.2008

Izvor : Pescanik

Nasa deca
Miroslav Isaković:

Pre neki dan u Skupštini Tomislav Nikolić je izjavio da su učesnici razbijačkih hordi koje su harale Beogradom u lažnoj pobuni protiv proglašenja nezavisnosti Kosova »naša deca«. To je bila časna i istinita izjava.

Da, to su tvoja prava deca, a unuci Slobodana Miloševića, Tomislave Nikoliću. Među njima je onaj ljudski materijal kome si devedesetih godina prošlog veka, zajedno sa ciničnim vojvodom, gurnuo puške u ruke. Oni su slični onima, čijim si zbunjenim umovima, ponudio lažni patriotski izgovor da svoje frustracije usmere prema ubijanju pripadnika drugih nacija. I onima, koji su, ma koliko ograničeni, shvatili u Bosni, Hrvatskoj i na Kosovu, da patriotizam ima i svoju lukrativnu stranu – mogućnost pljačke. Da, i ovi danas su naša deca, Tomislave Nikoliću, samo što mogu da opljačkaju tek nekoliko prodavnica u Beogradu.

To su i tvoja deca, Vojislave Koštunico. Smišljeno si sprečavao da se oni, njihovi roditelji i ceo srpski narod suoče sa monstruoznim licem takozvanog srpskog patriotizma koji je krajem prošlog veka harao po bivšoj Jugoslaviji. Ti si odgovoran što si, sa znanjem ili neznanjem kumujući ubistvu Zorana Đinđića, sprečio da se u Srbiji pojavi novi, plemeniti oblik patriotizma. Što su ta deca, za svoj neosvešćeni, često samo socijalni bes, kao ikone izabrali notorne zločince Mladića i Legiju.

To su i tvoja nezakonita deca, Borise Tadiću. Nemoj ih se odricati. Nisi predvideo da će se iz tvoje nepromišljene veze sa Vojislavom Koštunicona rađati. Zatvarao si oči pred opomenama, žrtvovao zakonite naslednike Đinđićeve politike, mazeći se sa onim od kojih mogu da se rađaju samo sakati. Ne izgovaraj se Kosovom, odvrati se od jame u koje se ono za Srbiju pretvorilo, možda ćeš spasti ne samo tu izgubljenu svoju decu nego i onu, još uvek zdravu, kojih je u Srbiji sve manje.

To su i vaša deca, vi sada već ostareli poklonici Slobodana Miloševića čiji ste naizgled triumfalni pohod nekada podržali. Da li ste svesni da se taj pohod, koji se slomio u svim okolnim zemljama, sada, preko vaše raspamećene dece, obrušava na Srbiju?

To su i vaša deca, nesretne izbeglice koji ste se, posle svih poraza, sjatili u Srbiji. Vas još uvek podjaruje osvetnički bes, ne prepoznajete svoju krivicu u svim tim porazima, i taj bes i frustraciju prenosite na svoju decu. Šta oni mogu osim da taj bes iskale na Srbiji, jer ne mogu izvan nje? Da ste im rekli: »Pogrešili smo«, bar neka od ove dece bi bila spašena.

To su i vaša deca, vi privrednici čija moć počiva na ratnom profitu. Vi ćete njihove pljačke prodavnica tolerisati a prikrivati ogromne pljačke koje su uspevale i uspevaju u nesuvisloj buci »patriotske« galame. Vas ne uznemiravju lažni povici radikala da će stati na put pljački, već oni koji promovišu evropske vrednosti, jer bi ove vrednosti razobličile poreklo i kriminalnu strukturu vašeg bogatstva.

To su i vaša deca, deca nad čijim se postupcima zgražate, vi pristojni i civilizovani građani. Vi ignorišete i zanemarujete znake »puzećeg fašizma« koji su sve brojniji i u kojima se, kao začetak jurišnih odreda, nalaze ova vaša deca. Vi se, odmereno, suprotastavljate »svakom radikalizmu«, ne volite da čujete oštre reči onih koji opominju gde Srbija srlja, i ostavljate tako svoju decu bez orjentacije ili na milost onih koji ih pretvaraju danas u ulične bande a, već sutra, u odrede koji će potpuno razoriti vaš idilični san o civilizovanoj zemlji.

Beograd, 21.02.08.Ne krijte se iza kaluđerske odeće i zaveta čednosti, vi, crkveni oci, to su i vaša deca. Ne deca po hrišćanskom zakonu i božijoj milosti, već pod litijskim zastavama preobraženim u bojne, koje, u ime pravoslavlja, podižete protiv Evrope i celog sveta. Vi podstičete njihovu agresiju i pokušavate da toj agresiji date oreol krstaškog rata. Takvoj sličnoj deci davali ste blagoslov kada su išli u ubilačke pohode.

Neće se u tračersim rubrikama kojima ispunjavate medije otkriti da su to i vaša deca, vi urednici i novinari. Ali ona to jesu, i vi se, istini za volju, brinete za njih i trudite da ih naoružate za život. Naoružavate ih mržnjom i pokazujete im mete na koje treba da je usmere: Ameriku, Evropu, domaće izdajnike. Vi nastojite da ih iz nihove mladalačke smetenosti, osećaja bede i napuštenosti pokrenete ambicijama: prikazujete im sjaj džet-seta do koga i oni, ne pitajući kako, treba da stignu, zavodljive portrete mafijaša koji će im postati uzori, budite njihovu glad prema brzom uspehu. Pitomiji i plašljiviji od njh će samo pokupiti stvari iz razbijenih radnji, hrabriji pak će zameniti Zemunski klan.

To su deca i vaših poznih godina, o, umni akademici. Ponosite se svojom vitalnošću! Vi ste zavodili njihovo okruženje sofisticiranim projektima velikog srpstva, snabdevali skromnije umove argumentima o veličini srpskog naroda, o nepravdi koja mu se čini i o zaverama koja se pletu oko njega. Te gromadne ideje, kada su stigle do vaše dece, pretvarale su se u sirovo nasilje, kamenice i ksenofobiju. Da li se nadate da će ona jednoga dana biti ratnici vašeg neumrlog projekta?

To su i vaša deca, preplašeni građani. Vaš strah ih umnožava svakoga dana. Kad god okrenete glavu od prizora napada na vašeg suseda druge nacije i vere, kad god ćutite što se fizički preti neistomišljenicima, kad se ne pobunite što se neko od vaših sugrađana proglašava metom za slobodan otstrel, rađa se po jedno dete čije nasilje kasnije ne možete da razumete. Ta deca se stide vašega straha, i zato pokušavaju da pokažu hrabrost. Pošto vi ne smete i ne umete, put do izvitoperene hrabrosti pokazaće im drugi koji će ih iskoristiti za svoje prljave ili glupe ciljeve.

To su pomalo i vaša deca, Evropljani i Amerikanci, jer niste prepoznali složenost drame i bolesti srpskog naroda i pokazivali razumevanje, čak i naklonost, za one političare Srbije koji su održavali bolest i u toj drami videli uslov svog opstanka. Njih će radovati što ćete, zajedno sa njima, tu decu zatvoriti u geto a vi ćete se čuditi nad besom koju pokazuju.

To su i tvoja deca, znam da nećeš poreći, Vladimire Putine. Znaš da ti, i kada ih javno osuđuješ, služe, kao i cela sluđena Srbija, za tvoje zagonetne planove. A ipak ih i ipak je prezireš jer cinično štitiš neke od onih koji su najodgovorniji za srpsku nesreću.

Da, to su i moja deca, priznajem, i moram da razmislim šta sam propustio da učinim da ona ne bi postala takva.
trener trener 07:58 24.02.2008

Re: Izvor : Pescanik

Pa , ne može biti drugačije kada je "gradjanin Čikatilov" još uvek predsednk vlade
Domazet Domazet 06:53 24.02.2008

Lepo vas je videti kako...

...na blogu Gorana Miletica raspravljate o moralu. Delujete ozbiljno. Vrlo...
Srki Srki 09:21 24.02.2008

Re: Lepo vas je videti kako...

Domazet


;-))))))
Domazete, ne znam zasto ali cim ti otvoris usta da raspravljas o bilo cemu, ja se setim gluve sobe i ocu da odumrem od smeha ;-)))). Jel' mogu da ti poredlozim da promenis nick, cisto da zainteresovani citalac komentara moze ozbiljno da te shvati ;-).


Domazet Domazet 17:02 24.02.2008

He, he Srki...

Srki
Domazet;-))))))Domazete, ne znam zasto ali cim ti otvoris usta da raspravljas o bilo cemu, ja se setim gluve sobe i ocu da odumrem od smeha ;-)))). Jel' mogu da ti poredlozim da promenis nick, cisto da zainteresovani citalac komentara moze ozbiljno da te shvati ;-).
...gledam te kako uporno pokusavas da Cedicinu glupost podmetnes kao moju. Pa se nesto mislim, stvarno je LDP u nezgodnoj situaciji. Sa jedne strane mora da je ponosan sto mu raste takav podmladak, garantujem da bata Drago raste kao kvasac. S druge strane, rekao bih da je Bebi Popovicu malo hladno oko srca. Ne verujem da je ocekivao da ce mu podmladak tako brzo sazrevati. Znas ono,Mladi Lavovi, Mesto pod Suncem, Na Mladima Svet Ostaje i tako to...Prosto se bojim da ne podviknu bata Dragu da uspori malo sa edukacijom.

Ali jedno ti se mora priznati, imas osecaj za mesto. Ovaj tvoj tekstic bas pasuje na Mileticeve threadove o moralu...
Srki Srki 20:18 24.02.2008

Re: He, he Srki...

Domazet
..gledam te kako uporno pokusavas da Cedicinu glupost podmetnes kao moju. Pa se nesto mislim, stvarno je LDP u nezgodnoj situaciji. Sa jedne strane mora da je ponosan sto mu raste takav podmladak, garantujem da bata Drago raste kao kvasac. S druge strane, rekao bih da je Bebi Popovicu malo hladno oko srca. Ne verujem da je ocekivao da ce mu podmladak tako brzo sazrevati. Znas ono,Mladi Lavovi, Mesto pod Suncem, Na Mladima Svet Ostaje i tako to...Prosto se bojim da ne podviknu bata Dragu da uspori malo sa edukacijom.

Ali jedno ti se mora priznati, imas osecaj za mesto. Ovaj tvoj tekstic bas pasuje na Mileticeve threadove o moralu...


Hehehe, Domazete, varas na kartama! Nije lepo da svoju glupost podmeces "Cedici". Ili si mozda zaboravio - hoces da ti nadjem link do tvojih reci, cak si i sam priznao, zar ne? Ja mislim da je tebi Domazete najbolje da se ti brate ubijes! Sto prevedeno na nas blogerski recnik znaci da promenis nickname. To sam ti lepo predlozio, a ti si evo sad ispao jos i lazov!

Prema tome, ne samo da si se pokazao glup u drustvu i lazes, ja sad evo mislim o tebi kako se ne bih iznenadio da sam te video na onom snimku sa sponzorusicama iz "Bataje" kako krades patike (nema sumnje da si bio na tom mitingu, jel' tako?). Sad, posto ne mogu da ti opalim ignore na komentare, a hteo bih da ti dam jos jednu sansu, please, budi drug i menjaj nick, pogotovu ako vec volis da diskutujes o necijoj moralnosti ovde na blogu ;-).

Ajd ziv bio i vise se ne javio ;-).

Domazet Domazet 23:40 24.02.2008

Ceka te veliki posao...

Srki

Domazet..gledam te kako uporno pokusavas da Cedicinu glupost podmetnes kao moju. Pa se nesto mislim, stvarno je LDP u nezgodnoj situaciji. Sa jedne strane mora da je ponosan sto mu raste takav podmladak, garantujem da bata Drago raste kao kvasac. S druge strane, rekao bih da je Bebi Popovicu malo hladno oko srca. Ne verujem da je ocekivao da ce mu podmladak tako brzo sazrevati. Znas ono,Mladi Lavovi, Mesto pod Suncem, Na Mladima Svet Ostaje i tako to...Prosto se bojim da ne podviknu bata Dragu da uspori malo sa edukacijom.Ali jedno ti se mora priznati, imas osecaj za mesto. Ovaj tvoj tekstic bas pasuje na Mileticeve threadove o moralu...Hehehe, Domazete, varas na kartama! Nije lepo da svoju glupost podmeces "Cedici". Ili si mozda zaboravio - hoces da ti nadjem link do tvojih reci, cak si i sam priznao, zar ne? Ja mislim da je tebi Domazete najbolje da se ti brate ubijes! Sto prevedeno na nas blogerski recnik znaci da promenis nickname. To sam ti lepo predlozio, a ti si evo sad ispao jos i lazov!Prema tome, ne samo da si se pokazao glup u drustvu i lazes, ja sad evo mislim o tebi kako se ne bih iznenadio da sam te video na onom snimku sa sponzorusicama iz "Bataje" kako krades patike (nema sumnje da si bio na tom mitingu, jel' tako?). Sad, posto ne mogu da ti opalim ignore na komentare, a hteo bih da ti dam jos jednu sansu, please, budi drug i menjaj nick, pogotovu ako vec volis da diskutujes o necijoj moralnosti ovde na blogu ;-).Ajd ziv bio i vise se ne javio ;-).
...bata Srki. Po mom (ne narocito preciznom doduse) racunu moraces ovu tvoju pricicu da ponovis jos nesto preko 980 puta. 'Oce li biti kakve pomoci? Brine me to sto se Adam ne javlja? A boga mi i bata Drao kao da ne zuri da pomogne. Nije valjda da ces morati sve sam? Ne brini, ja sam tu da ti pomognem.
Srki Srki 01:16 25.02.2008

Re: Ceka te veliki posao...

Domazet
Srki

Domazet..gledam te kako uporno pokusavas da Cedicinu glupost podmetnes kao moju. Pa se nesto mislim, stvarno je LDP u nezgodnoj situaciji. Sa jedne strane mora da je ponosan sto mu raste takav podmladak, garantujem da bata Drago raste kao kvasac. S druge strane, rekao bih da je Bebi Popovicu malo hladno oko srca. Ne verujem da je ocekivao da ce mu podmladak tako brzo sazrevati. Znas ono,Mladi Lavovi, Mesto pod Suncem, Na Mladima Svet Ostaje i tako to...Prosto se bojim da ne podviknu bata Dragu da uspori malo sa edukacijom.Ali jedno ti se mora priznati, imas osecaj za mesto. Ovaj tvoj tekstic bas pasuje na Mileticeve threadove o moralu...Hehehe, Domazete, varas na kartama! Nije lepo da svoju glupost podmeces "Cedici". Ili si mozda zaboravio - hoces da ti nadjem link do tvojih reci, cak si i sam priznao, zar ne? Ja mislim da je tebi Domazete najbolje da se ti brate ubijes! Sto prevedeno na nas blogerski recnik znaci da promenis nickname. To sam ti lepo predlozio, a ti si evo sad ispao jos i lazov!Prema tome, ne samo da si se pokazao glup u drustvu i lazes, ja sad evo mislim o tebi kako se ne bih iznenadio da sam te video na onom snimku sa sponzorusicama iz "Bataje" kako krades patike (nema sumnje da si bio na tom mitingu, jel' tako?). Sad, posto ne mogu da ti opalim ignore na komentare, a hteo bih da ti dam jos jednu sansu, please, budi drug i menjaj nick, pogotovu ako vec volis da diskutujes o necijoj moralnosti ovde na blogu ;-).Ajd ziv bio i vise se ne javio ;-).
...bata Srki. Po mom (ne narocito preciznom doduse) racunu moraces ovu tvoju pricicu da ponovis jos nesto preko 980 puta. 'Oce li biti kakve pomoci? Brine me to sto se Adam ne javlja? A boga mi i bata Drao kao da ne zuri da pomogne. Nije valjda da ces morati sve sam? Ne brini, ja sam tu da ti pomognem.


Pa sta cu kad si tvrdoglav pa ti tesko ulazi u glavu da ti je najbolje da je pokrijes usima ;-). Ali nema veze, nadje se nesto strpljenja za tebe, a uz svesrdnu pomoc koju pruzas svakim svojim komentarom savladacemo tu naizgled nepremostivu prepreku. Ako hoces, mogu da ti dam nekoliko predloga za novi nick za pocetak - samo reci ;-).












Domazet Domazet 05:23 25.02.2008

Re: Ceka te veliki posao...

Srki
Pa sta cu kad si tvrdoglav pa ti tesko ulazi u glavu da ti je najbolje da je pokrijes usima ;-). Ali nema veze, nadje se nesto strpljenja za tebe, a uz svesrdnu pomoc koju pruzas svakim svojim komentarom savladacemo tu naizgled nepremostivu prepreku. Ako hoces, mogu da ti dam nekoliko predloga za novi nick za pocetak - samo reci ;-).
Jos si sam? Sve jedno, nemoj da se predajes. Samo nemoj ovako bez veze da se trosis. Moras uporno da ponavljas daleko je hiljadarka. Ovaj put cu da ti progledam kroz prste i da ti uracunam. Ali sledeci put moras detaljno da navedes to kako sam ja pomislio da je Gluva soba specijalizovana ustanova. Ako ne spomenes necu da ti uracunam pa ti sad vidi...

A sto se tice tvojih predloga za moj nik, sta cekas, samo napred...
berab berab 08:29 24.02.2008

Kostunica

Kako zovu Seselja?
Odgovor: Kostunica u fraku
stefan.vizantin stefan.vizantin 08:32 24.02.2008

bravo i pitanje

Bravo za autora.
Nekoliko pitanja: ako mi izadjemo i priznamo sve to sto je ucinjeno u nase ime (ne bih se slozio da smo to mi pocinili vec pojedinci medju nama koje nismo uspeli da sprecimo) sta ce biti onda? Da li ce narod da prati stigma (ona vec postoji) ili nece biti stigme tj. moci cemo da budemo kao sav normalan svet? Da li je to licna procena autora ili posto nesto sto nam garantuje da cemo se spasiti dalje stigmatizacije koja uglavnom pogadja neduzne-mlade i one koji veze sa zlocinima nemaju? Recimo u slucaju presude medjunarodnog suda oko tuzbe BiH kada smo se za dlaku izvukli da ne platimo odstetu: da li autor misli da bismo mogli da se spasimo da smo rekli da smo krivi? (iako ponavljam, da su to uradili neki drugi sa kojima ja licno i mnogi drugi nemamo nikakve veze) Sta nam je ciniti? Mozda je pravo pitanje da li priznanje donosi osudu i potvrdjuje krivicu ili nesto drugo? Da li je bolje biti optuzen (a ne osudjen) ili osudjen (dakle krivica dokazana)? Nekoliko pitanja na koje ne uspevam da dam odgovor. Pitam se da li ga ima?
tuzlanac tuzlanac 09:05 24.02.2008

Re: bravo i pitanje

stefan.vizantin
Bravo za autora.
Nekoliko pitanja: ako mi izadjemo i priznamo sve to sto je ucinjeno u nase ime (ne bih se slozio da smo to mi pocinili vec pojedinci medju nama koje nismo uspeli da sprecimo) sta ce biti onda? Da li ce narod da prati stigma (ona vec postoji) ili nece biti stigme tj. moci cemo da budemo kao sav normalan svet? Da li je to licna procena autora ili posto nesto sto nam garantuje da cemo se spasiti dalje stigmatizacije koja uglavnom pogadja neduzne-mlade i one koji veze sa zlocinima nemaju? Recimo u slucaju presude medjunarodnog suda oko tuzbe BiH kada smo se za dlaku izvukli da ne platimo odstetu: da li autor misli da bismo mogli da se spasimo da smo rekli da smo krivi? (iako ponavljam, da su to uradili neki drugi sa kojima ja licno i mnogi drugi nemamo nikakve veze) Sta nam je ciniti? Mozda je pravo pitanje da li priznanje donosi osudu i potvrdjuje krivicu ili nesto drugo? Da li je bolje biti optuzen (a ne osudjen) ili osudjen (dakle krivica dokazana)? Nekoliko pitanja na koje ne uspevam da dam odgovor. Pitam se da li ga ima?



zaboravljas da je bosni ostavljeno 10 godina da prikupi dokaze. vec prve srbija stvara uslove da zacrnjeni dokazi budu otcrnjeni. zapad je pomogao srbiji da ne bude zabokrecina evrope i sta je dobio natrag? koliko je neozbiljna srpska politika pokazuje "demokratski" predsjednik srbije boris tadic koji u zadnjih dvije godine posjecuje BiH pet puta eskivirajuci kontaktirati drzavno rukovodstvo.
svakako da necu davati savjete sta cete vi u srbiji raditi, ali cini mi se da nije na odmet posavjetovati srbijansko rukovodstvo onako kao je predsjednik moje zemlje porucio kostunici: " dalje prste od bosne ili ces dobiti i po prstima i po nosu".
Srki Srki 09:10 24.02.2008

Re: bravo i pitanje

stefan.vizantin
Bravo za autora.
Nekoliko pitanja: ako mi izadjemo i priznamo sve to sto je ucinjeno u nase ime (ne bih se slozio da smo to mi pocinili vec pojedinci medju nama koje nismo uspeli da sprecimo) sta ce biti onda? Da li ce narod da prati stigma (ona vec postoji) ili nece biti stigme tj. moci cemo da budemo kao sav normalan svet? Da li je to licna procena autora ili posto nesto sto nam garantuje da cemo se spasiti dalje stigmatizacije koja uglavnom pogadja neduzne-mlade i one koji veze sa zlocinima nemaju? Recimo u slucaju presude medjunarodnog suda oko tuzbe BiH kada smo se za dlaku izvukli da ne platimo odstetu: da li autor misli da bismo mogli da se spasimo da smo rekli da smo krivi? (iako ponavljam, da su to uradili neki drugi sa kojima ja licno i mnogi drugi nemamo nikakve veze) Sta nam je ciniti? Mozda je pravo pitanje da li priznanje donosi osudu i potvrdjuje krivicu ili nesto drugo? Da li je bolje biti optuzen (a ne osudjen) ili osudjen (dakle krivica dokazana)? Nekoliko pitanja na koje ne uspevam da dam odgovor. Pitam se da li ga ima?


Cim se ti Stefane pitas koliko ce da kosta iskrenost i priznanje za neka zlodela, od toga nema nista - prazno slovo na papiru i oni kojima uputis to izvinjenje, nece ti verovati. Dakle, zaludna rabota, bolje je onda da se ni ne izvinis. To znaci da iako se toboz ogradujes ot toga sto je ucinjeno, u sebi cini mi se ne verujes u ispravnost toga.
karlsdorf karlsdorf 09:20 24.02.2008

Re: bravo i pitanje

Je li moguce da ne znas tako jednostavan odgovor!?
Dok krijes zlocinca ti si saucesnik (krivac).
Kad se zlocinci kazne - ostali su nevini.
Goran Miletic Goran Miletic 12:49 24.02.2008

Re: bravo i pitanje

stefan.vizantin
Bravo za autora.
Nekoliko pitanja: ako mi izadjemo i priznamo sve to sto je ucinjeno u nase ime (ne bih se slozio da smo to mi pocinili vec pojedinci medju nama koje nismo uspeli da sprecimo) sta ce biti onda? Da li ce narod da prati stigma (ona vec postoji) ili nece biti stigme tj. moci cemo da budemo kao sav normalan svet? Da li je to licna procena autora ili posto nesto sto nam garantuje da cemo se spasiti dalje stigmatizacije koja uglavnom pogadja neduzne-mlade i one koji veze sa zlocinima nemaju? Recimo u slucaju presude medjunarodnog suda oko tuzbe BiH kada smo se za dlaku izvukli da ne platimo odstetu: da li autor misli da bismo mogli da se spasimo da smo rekli da smo krivi? (iako ponavljam, da su to uradili neki drugi sa kojima ja licno i mnogi drugi nemamo nikakve veze) Sta nam je ciniti? Mozda je pravo pitanje da li priznanje donosi osudu i potvrdjuje krivicu ili nesto drugo? Da li je bolje biti optuzen (a ne osudjen) ili osudjen (dakle krivica dokazana)? Nekoliko pitanja na koje ne uspevam da dam odgovor. Pitam se da li ga ima?


Sa stanovista buducnosti i odnosa sa zemljama gde su zlocini pocinjeni prosli bi bolje. Takodje, doslo bi vremenom do suocavanja sa prosloscu i prihvatanja sopstvene odgovornosti. Srbija bi onda postavila svoju blisku proslost na pravo mesto i krenula napred. Isto kao Nemacka posle WW II, narocito posle izvinjenja V. Branta itd.

Konkretno, mozda na kratke staze (6 mes) ne bi puno postigli, ali na duge staze izuzetno mnogo.
stefan.vizantin stefan.vizantin 18:05 24.02.2008

Re: bravo i pitanje

Sa stanovista buducnosti i odnosa sa zemljama gde su zlocini pocinjeni prosli bi bolje. Takodje, doslo bi vremenom do suocavanja sa prosloscu i prihvatanja sopstvene odgovornosti. Srbija bi onda postavila svoju blisku proslost na pravo mesto i krenula napred. Isto kao Nemacka posle WW II, narocito posle izvinjenja V. Branta itd.

Konkretno, mozda na kratke staze (6 mes) ne bi puno postigli, ali na duge staze izuzetno mnogo.


Ali zar Vili Brant nije dosao tek 20 god posle rata. Ono doduse i nama se blizi ta vremenska granica. Inace, hvala na odgovoru :)
Ribozom Ribozom 18:32 24.02.2008

Re: bravo i pitanje

Idi ispricaj to onima iz EU-a u Pristini.
G r o f i c a G r o f i c a 08:54 24.02.2008

Sudije sudova u Srbiji = snajke

Sudije sudova u Srbiji su navodili različite razloge za to, ali se sećam da je najskandalozniji bio kada je govor mržnje prema Albancima pravdan „zabrinutošću za položaj srpskog naroda na KiM“.

Sta reci kad sudije sudova Srbije nece ni prihvatiti da sude ovim snajkama koje onako obucene po poslednjoj modi kraduckaju tvrdeci pred kamerama kako kradu ''zato sto nemaju''. Pitam se samo odakle im novac da izblajhaju frizure i da se onako obuku kao sto su bile i obucene. Cak i kad bi bile izvedene pred sud nas vajni socio-komuno-krimo sud bi jos nalozio da se snajkama izvine i B92 i svi oni koji su ih ''maltretirali'' jer, boze moj, sto da se ne proletarise ni Slobine sudije nisu gadljive na primanje ispod stola, tek oni nisu.
Ne samo da na stub srama treba stavljati snajke, na stub srama treba stalno i svuda stavljati organizatore molebana za pljacku i paljenje tudje imovine i zato novinari B92 samo napred i ne dajte se zaustaviti jer je na vama tezak ali vrlo plemenit zadatak da snimate bandu i pisete o njima stalno i svuda iako su oni operisani od morala ima nas koji nismo i koji vapimo za pravdom i pravicnoscu.
Jer ne moze biti tako da se molebanom pokrivaju sva zlodela, blagosiljanja Skorpiona, hladnjace, Batajnice, Petrova sela, Perucci, Srebrenice,... dok vajne sudije to obrazlozavaju „zabrinutošću za položaj srpskog naroda na KiM“ i ''nemastinom''. Mi smo zabrinuti i za nase zivote i imovinu jer tamo gde je pocela njihova sloboda prestala je nasa odnosno sloboda novinara kojima vrlo lako moze da se dogodi da oni budu izvedeni pred sud zbog toga sto snimaju i iznose istinu a sto i jeste njihov posao.
Ne treba zaboraviti da u ovoj zemlji vlada obrtanje teza i Kostunica Doktor Vojislav!
karlsdorf karlsdorf 09:09 24.02.2008

Dno, brate!


Znam da i u francuskoj ima ljudi kojima smetaju stranci, Nemci, Korzikanci, drugacije ideje, protestantizam, katolicizam, ateizam, globalizam... I u svakoj drugoj zemlji.
Samo u Srbiji (i Rusiji) to je podignuto na nivo drzavne politike.
Svaka cast, uprkos apsolutnoj vecini ljudi u belom!
mariopan mariopan 10:58 24.02.2008

Re: Dno, brate!

Da li je ovo tema gde se utvrdjuje sta je to stereotip i koliko je los i poguban ili mala skola o tome kako su stereotipi o Srbima potvrdjeni i tacni pa nam ono izvinjenje od stranaca nije ni potrebno? Ubedjujete nas , zapravo da mi JESMO takvi i da to NIJE stereotip ?

Mozete li da tvrdite da sve devojke u Srbiji kradu , doterane i skockane dok ih momak koji snima " lozi" da bi mu snimak bio " sto gore to bolje" i za to dobio aplauze iz celog sveta , jer svet je bas to hteo - DOKAZ da smo mi svi takvi ! Vasa teorija da smo takvi potvrdila se i sada lamentirate nad cinjenicom da ste bili u pravu.

Kako u Srbiji zivi jos jako mnogo sveta koji se grozi onoga sto je video smatram da je vasa tvrdnja da smo svi takvi uvredljiva i upravo pothranjuje stereotipe , mozda vam je to , zapravo bio cilj?

Exitus Letalis Exitus Letalis 16:15 24.02.2008

Re: Dno, brate!

Mozete li da tvrdite da sve devojke u Srbiji kradu , doterane i skockane dok ih momak koji snima " lozi" da bi mu snimak bio " sto gore to bolje" i za to dobio aplauze iz celog sveta

ma kakvi, sve je to režija.
samo da se snimi.
sutra vratile sve u radnju.
naložio ih.
hajde molim te.
nije bilo "ložača" kad su pljačkali ps centar u miloševoj.
nosili kompjutere, monitore, sve, al sve...
i to lagano, ko da su kupili....
mirno, nikava bežanija....
naravno da nisu svi.
al zemlja koja ima najviše policajaca po glavi stanovnika
dala istoj slobodan dan, ko i prosveta.
da se našo jedan kordon ispred turske ambasade, ne bi
im palo napamet da ulaze u radnje preko puta ambasade.
ne zaboravi da u toj krunskoj ima mnogo ambasada.
pa napali su i brazilsku a brazil nije priznao kosovo.
samo daj da lomimo.
uvređeni na ceo svet.
ima da nam plate.
zemoon zemoon 20:16 24.02.2008

Re: Dno, brate!

Povika na te dve nesrecne, gresne plavuse, a niko da pomene koliko su raznih miliona na racun Kosova i ostalih nacionalnih tema prihodovali radikalski politicari i kostunicini ministri. A bogami i mnogi drugi ministri. Svako je uzimao onoliko koliko je mogao, to jest koliko mu je bilo dostupno. Neko patike, neko stanove, neko fabrike...
JJ Beba JJ Beba 20:24 24.02.2008

Re: Dno, brate!

Povika na te dve nesrecne, gresne plavuse,

bi i one- na fabriku patika
koji će im šečerana ili NIS
zemoon zemoon 20:34 24.02.2008

Re: Dno, brate!

Tako se pocinje. Od patika do fabrike patika. Od kocke secera do secerane. Kocka po kocka, secerana...
Imaju uzore.
JJ Beba JJ Beba 20:41 24.02.2008

Re: Dno, brate!

Tako se pocinje. Od patika do fabrike patika. Od kocke secera do secerane. Kocka po kocka, secerana...

znači pumpa po pumpa cevovod?
G r o f i c a G r o f i c a 23:37 24.02.2008

Re: Dno, brate!

Mozete li da tvrdite da sve devojke u Srbiji kradu , doterane i skockane dok ih momak koji snima " lozi" da bi mu snimak bio " sto gore to bolje" i za to dobio aplauze iz celog sveta , jer svet je bas to hteo - DOKAZ da smo mi svi takvi ! Vasa teorija da smo takvi potvrdila se i sada lamentirate nad cinjenicom da ste bili u pravu.

Da li to Vama smeta sto su devojke snimljene i sto je novinar pokusavao da sazna odakle su? Sigurno niste znali da su slicni snimci kada su nase ''milicije'' iznosile belu techniku sirom Kosova iz albanskih kuca odavno prosle svet. Mozda Vi (sada kao VIP blogerka) smatrate da takve stvari treba da se skrivaju kao da ne postoje jer ono sto svet ne vidi to i ne postoji. Niko ovde nije tvrdio da sve devojke u Srbiji kradu, ali kamere su potvrdile koje devojke to rade (blajhane sponzoruse koje je malo dalje cekao dzip njihovog sponzora sa blindiranim staklima da upakuju robu) a takvih, morate priznati, je puna Srbija.
Dosta se promenili, gospodjo mariopan, od Vase promocije u VIP blogerku, cudo je to da nekadasnji kriticari postaju branioci i cuvari kada dodju na ''polozaj'' pa makar to bio i virtuelni. I Vi samo sto ne uzvikujete; - Ne dirjate mi decu!'' A nama je samo stalo da se lopovi nazovu pravim imenom i da se sudi kriminalcima lopurdama koji ovu zemlju odvedose u totalnu propast. Samo toliko! Ako je dozvoljeno.
mariopan mariopan 16:04 25.02.2008

Re: Dno, brate!

Exitus , odakle ti ideja da ja podrzavam i branim te koji su lomili i krali? Pitam lepo da li sve devojke u Srbiji kradu jer se taj stereotip brani ovim snimkom , nista vise ..drzim se teme , to ste nam ponudili i ja to komentarisem?
Da li je ceo ovaj clanak , tako dugacak , zapravo dokazivanje da su stereotipi o Srbima tacni a za sve druge su uvredljivi i deo nevaspitanja i nerazumevanja onih koji ih podrzavaju. To pitam , nista vise. A da ih je momak lozio to pogledaj licno , vidi se , cuje se , sta da pricam ja govori on. A one govore da su krali 300 000 ljudi i to treba da uzmemo zdravo za gotovo jer one kazu ? Vidis ko krade taj i laze , taj se stereotip upravo potvrdio.
mcvetkovic mcvetkovic 10:36 24.02.2008

Elita

Ono što je zabolelo većinu je „što je u svet otišla ružna slika“


Tragicno je to sto je jedini nacin da se ti ludaci koji divljaju i pale po Beogradu eventualno ubede da prestanu upravo ovakva formulacija - saljemo losu sliku svetu. Za to je najvise zasluzna nasa politicka i intelektualna "elita", jer su oni negovali pogresne vrednosti, tako da ti balavci sa ulice ne razumeju kad im kazes da to sto rade nije normalno.

Ja sam dugo ziveo u zabludi da je nas osnovni problem to sto je narod stoka. Ali nije. Problem je sto je elita stoka. Ovakav narod je samo posledica.
edi-va edi-va 11:34 24.02.2008

Bash lepo ...

volim kratke i jasne textove, koji sa malo rechi pogode sushtinu. Mada moram da priznam, da su me te dve (Mirjana i Milena) asocirale na dve junakinje mitinga, mislim da se zovu Jovana i Maja (nisam sigurna), sto su eto krale sto nemaju, elem da imaju ne bi one krale, a i krali su i ostalih 200.000 ...
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:06 24.02.2008

Re: Bash lepo ...

edi-va
volim kratke i jasne textove, koji sa malo rechi pogode sushtinu. Mada moram da priznam, da su me te dve (Mirjana i Milena) asocirale na dve junakinje mitinga, mislim da se zovu Jovana i Maja (nisam sigurna), sto su eto krale sto nemaju, elem da imaju ne bi one krale, a i krali su i ostalih 200.000 ...

ona reče 300.000
mmmislimm....
mi smo mmmislimmm došle iskreno da pordžimo kosovo, mmmislimm...
al kad smo videle mmmislimmmm da 300.000 krade mmmislimmm....
JJ Beba JJ Beba 16:37 24.02.2008

Re: Bash lepo ...


msslim, zemlja je u rasulu
mi smo mmmislimmm došle iskreno da pordžimo kosovo, mmmislimm...
edi-va edi-va 21:20 24.02.2008

Re: Bash lepo ...

eee da ... te dve kretenoidno-stupidne-patriokosovski-utripovane svetice novog srBskog poretka ...
Belius Belius 12:23 24.02.2008

Ravnoteža

Potpuna podrška autoru.
Nemam šta da dodam, ali moram da se javim kad vidim kako čoveku skaču za gušu... Mislio sam (do skoro) da nam je suočavanje sa stvarnošću mnogo bliže.
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:02 24.02.2008

Re: Ravnoteža

Belius
Potpuna podrška autoru.
Nemam šta da dodam, ali moram da se javim kad vidim kako čoveku skaču za gušu... Mislio sam (do skoro) da nam je suočavanje sa stvarnošću mnogo bliže.

ni s prošlošću ni sa stvarnošću nije suočavanje još ni u planu ni na vidiku.
nije vreme.
ovde nikad nije vreme.
nikola svilar nikola svilar 12:51 24.02.2008

g. Miletic

U nastavku ove vesti (ima je na B92) navodi se kako su Srbi u Belgiji zvali ambasadu/televiziju i protestovali. Verujem da je većina i u Srbiji zgrožena ovom vešću. Isti ti ljudi nisu zgroženi kada se o Romima govori kao lopovima i prljavim ljudima, kada su Albanci uvek ružni separatisti i teroristi, a pederi oni koji prenose sidu i uništavaju zdravo srpsko biće.


Mozda zivim na Marsu, u romanu u fantaziji, a ne u Srbiji i Bih, ali ne poznajem nikoga ko govori ovo.
Kao "uvek". Ljudi koji generalizuju su neozbiljni i svako onaj ko se bavi njima je neozbiljan.
Kao G. Miletic se bori protiv necega...

Sinoc razgovaram sa covekom koji "samari" - pomocu konja izvozi sumu kod Pakraca i slusam njegova iskustva kao srbina u hrvatskoj. Poslodavac izuzetan covek, kolege - teski nacionalisti, po njegovim recima. (Majku im cetnicku, treba ih sve pobiti - idemo na kosovo (mi hrvati???) da se borimo. To cu ciste zlonamerne gluposti.
Gde bi mi bio kraj kad bi poceo da pisem o tome ovde na Blogu B92? Nemam sad mnogo vremena,
putujem ali sad tek sad sam zapazio Vase ne toliko ozbiljno pisanje i posveticu Vam vreme
cisto da vidim da li sam doneo pogresnu procenu o vama na osnovu ovog teksta.

Dakle ja sam zgrozen prikazivanjem srba kao lopova i zgrozen sam sa svime sto navodite
(svi albanci teroristi, svi pederi sida) kao i moji najdrazi, familija, dragi prijatelji, kolege saradnici.


p.s.
Vi radite u Sarajevu?
Dajte malo o tome. Lep grad, fini ljudi, Sarajevo film festival, nacionalna kuhinja...
Bascarsija, Juraj Najdhart, Radio Primus, Zlatko Ugljen, Ivan Straus,
pa i cevap kod Zelje ili se za price o lepim stvarima
ne dobija novac?

JJ Beba JJ Beba 13:35 24.02.2008

Re: g. Miletic

p.s.
Vi radite u Sarajevu?
Dajte malo o tome. Lep grad, fini ljudi, Sarajevo film festival, nacionalna kuhinja...
Bascarsija, Juraj Najdhart, Radio Primus, Zlatko Ugljen, Ivan Straus,
pa i cevap kod Zelje ...

zašto goran, kad za lepe stvari postijiš ti?
piši o zeljanicama, burecima i pljeskavicima, niko ti ne brani, to je i ovako tvoj fah

ili se za price o lepim stvarima ne dobija novac?

samo iznutra " lep" čovek kao ti može da bude ovako maliciozan i odvratan
Goran Miletic Goran Miletic 14:46 24.02.2008

Re: g. Miletic

nikola svilar
U nastavku ove vesti (ima je na B92) navodi se kako su Srbi u Belgiji zvali ambasadu/televiziju i protestovali. Verujem da je većina i u Srbiji zgrožena ovom vešću. Isti ti ljudi nisu zgroženi kada se o Romima govori kao lopovima i prljavim ljudima, kada su Albanci uvek ružni separatisti i teroristi, a pederi oni koji prenose sidu i uništavaju zdravo srpsko biće.


Mozda zivim na Marsu, u romanu u fantaziji, a ne u Srbiji i Bih, ali ne poznajem nikoga ko govori ovo.
Kao "uvek". Ljudi koji generalizuju su neozbiljni i svako onaj ko se bavi njima je neozbiljan.
Kao G. Miletic se bori protiv necega...

Sinoc razgovaram sa covekom koji "samari" - pomocu konja izvozi sumu kod Pakraca i slusam njegova iskustva kao srbina u hrvatskoj. Poslodavac izuzetan covek, kolege - teski nacionalisti, po njegovim recima. (Majku im cetnicku, treba ih sve pobiti - idemo na kosovo (mi hrvati???) da se borimo. To cu ciste zlonamerne gluposti.
Gde bi mi bio kraj kad bi poceo da pisem o tome ovde na Blogu B92? Nemam sad mnogo vremena,
putujem ali sad tek sad sam zapazio Vase ne toliko ozbiljno pisanje i posveticu Vam vreme
cisto da vidim da li sam doneo pogresnu procenu o vama na osnovu ovog teksta.

Dakle ja sam zgrozen prikazivanjem srba kao lopova i zgrozen sam sa svime sto navodite
(svi albanci teroristi, svi pederi sida) kao i moji najdrazi, familija, dragi prijatelji, kolege saradnici.


p.s.
Vi radite u Sarajevu?
Dajte malo o tome. Lep grad, fini ljudi, Sarajevo film festival, nacionalna kuhinja...
Bascarsija, Juraj Najdhart, Radio Primus, Zlatko Ugljen, Ivan Straus,
pa i cevap kod Zelje ili se za price o lepim stvarima
ne dobija novac?




Ne radim u Sarajevu. Radim u Beogradu a putujem svuda po regionu zbog posla. Ukljucujuci Kosovo i BiH
doktorka doktorka 15:40 24.02.2008

Re: g. Miletic

JJ Beba
p.s.Vi radite u Sarajevu?Dajte malo o tome. Lep grad, fini ljudi, Sarajevo film festival, nacionalna kuhinja... Bascarsija, Juraj Najdhart, Radio Primus, Zlatko Ugljen, Ivan Straus,pa i cevap kod Zelje ...zašto goran, kad za lepe stvari postijiš ti?piši o zeljanicama, burecima i pljeskavicima, niko ti ne brani, to je i ovako tvoj fah
ili se za price o lepim stvarima ne dobija novac?samo iznutra " lep" čovek kao ti može da bude ovako maliciozan i odvratan

a, pa ne valja narodu otvarati oci, jer kako ce se onda moci njime manipulisati i prodavati mu muda za bubrege
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:00 24.02.2008

Re: g. Miletic

eee, vrato se svilar.
hahahaha
saće i goran da dobije mesto u knjizi.
čitavu glavu.
samo dok uzmogne vremenski.
Domazet Domazet 17:26 24.02.2008

Dobro bre Nikola...

nikola svilar
U nastavku ove vesti (ima je na B92) navodi se kako su Srbi u Belgiji zvali ambasadu/televiziju i protestovali. Verujem da je većina i u Srbiji zgrožena ovom vešću. Isti ti ljudi nisu zgroženi kada se o Romima govori kao lopovima i prljavim ljudima, kada su Albanci uvek ružni separatisti i teroristi, a pederi oni koji prenose sidu i uništavaju zdravo srpsko biće.Mozda zivim na Marsu, u romanu u fantaziji, a ne u Srbiji i Bih, ali ne poznajem nikoga ko govori ovo. Kao "uvek". Ljudi koji generalizuju su neozbiljni i svako onaj ko se bavi njima je neozbiljan.Kao G. Miletic se bori protiv necega... Sinoc razgovaram sa covekom koji "samari" - pomocu konja izvozi sumu kod Pakraca i slusam njegova iskustva kao srbina u hrvatskoj. Poslodavac izuzetan covek, kolege - teski nacionalisti, po njegovim recima. (Majku im cetnicku, treba ih sve pobiti - idemo na kosovo (mi hrvati???) da se borimo. To cu ciste zlonamerne gluposti. Gde bi mi bio kraj kad bi poceo da pisem o tome ovde na Blogu B92? Nemam sad mnogo vremena, putujem ali sad tek sad sam zapazio Vase ne toliko ozbiljno pisanje i posveticu Vam vreme cisto da vidim da li sam doneo pogresnu procenu o vama na osnovu ovog teksta.Dakle ja sam zgrozen prikazivanjem srba kao lopova i zgrozen sam sa svime sto navodite (svi albanci teroristi, svi pederi sida) kao i moji najdrazi, familija, dragi prijatelji, kolege saradnici.p.s.Vi radite u Sarajevu?Dajte malo o tome. Lep grad, fini ljudi, Sarajevo film festival, nacionalna kuhinja... Bascarsija, Juraj Najdhart, Radio Primus, Zlatko Ugljen, Ivan Straus,pa i cevap kod Zelje ili se za price o lepim stvarima ne dobija novac?
...ti stvarno ne pratis na casu, sudeci po updateovanom rezimeu, Goran zivi i radi u Bolonji. Ne mislis valjda da je Gorance sklon stereotipima pa da je gurnuo Bolonju na prvo mesto nebi li mu najstariji univerzitet na svetu pomogao da dobije na ozbiljnosti?

Nego nisam hteo o tome. Imam u stvari dva pitanjca. Prvo, koliko li ima univerziteta u Bolonji? Nije valjda da za devetsto i kusur godina nisu podigli ni jedan novi?

I drugo, mislim da niko ne moze da dovede pod sumnju cinjenicu da je u Srbiji stanje sa pljeskavicama daleko bolje nego stanje sa ljudskim pravima. Da nije to mozda zbog toga sto su nam strucnjaci za pljeskavice daleko bolji od strucnjaka za ljudska prava...
Lale Gator Lale Gator 13:39 24.02.2008

Ko to tamo peva

Isti ti ljudi nisu zgroženi kada se o Romima govori kao lopovima i prljavim ljudima...


Znate onu scenu iz KTTP, kad dedi nestane novčanik...
doktorka doktorka 16:05 24.02.2008

sanitarni otklon

nego, kada ce "sanitarni otkon" u ds ? ili je clanstvo josh uvek nesposobno da razdvoji zito od kukolja?
napolitanac napolitanac 17:15 24.02.2008

Re; dno brate;Re Nike za Kosovo; Re Bash

To su "nasa deca" koja braneci Kosovo pazare na totalnim rasprodajama.
Na mobilni dobih epski mejl:

"Mlade batajnicanke kocke bacale,
Mlade radikalke izloge razbile.
Ej nek se cuje cuje ,ej nek se zna
Da su Nike bolje od Ribock patika,

Mlade batajnicnke kisok obile,
Mlade radikalke parfeme birale,
Ej,nek se cuje cuje ,ej nek se zna
Da su bolje obijacice od Jocica.

Mlade batajnicanke Obraz imaju,
Mlade radikalke novi image imaju,
Ej,nek se cuje cuje ,ej nek se zna
Da su u novim tangama i brushalrterima..."

Inace ako je vest iz Brisla potvrdjena,onda,ako Srbija ima ambasadora treba apelovati na ministra da ga ne povlaci u Beograd.U Beogradu je takvih puno ministarstvo.


Luka Ivanišević Luka Ivanišević 18:16 24.02.2008

PARADOKSALNA SITUACIJA

Kao prvo tekst je stvarno na mestu i apsloutno se slažem sa autorom u svemu što je rekao. Zaslužuje više od preporuke.

"A eto juče, u Belgiji, desilo se i ovo:

“Flamanska televizija VTR će uputiti izvinjenje ambasadi Srbije zbog načina na koji su prikazani Srbi u emisijama o Evroviziji.

Ta televizija je, u okviru evrovizijskog programa, emitovala skečeve sa dva izmišljena lika, Srpkinjama Mirjanom i Milenom, koje su pile vodku, pušile, krale mobilne telefone i krile ih ispod krznenih kapa na glavama. Likove su tumačile dve flamanske glumice, a program je izazvao proteste srpskih državljana koji žive u Belgiji, ali i zvaničan protest ambasade Srbije u Belgiji.

"Ambasada Republike Srbije u Briselu izražava žaljenje što je u programu "Evrosong" na televizijskom kanalu Een prikazana veoma negativna slika srpskog naroda, koji su predstavljeni kao 'loši momci' (loše devojke)", navedeno je u ambasadi.”

U nastavku ove vesti (ima je na B92) navodi se kako su Srbi u Belgiji zvali ambasadu/televiziju i protestovali. Verujem da je većina i u Srbiji zgrožena ovom vešću. Isti ti ljudi nisu zgroženi kada se o Romima govori kao lopovima i prljavim ljudima, kada su Albanci uvek ružni separatisti i teroristi, a pederi oni koji prenose sidu i uništavaju zdravo srpsko biće."

Ovaj segment teksta me je naveo da napravim jednu malu paralelu:
evrovizijski skeč koji je predstavio Srbe kao pijandure i lopove izazvao je buru negodovanja naše dijaspore u Belgiji kao i protest naše ambasade u istoj. Takođe kad treba Rome strpati iza bodljikave žice, kao što se "mudro" setio Dragan Jovanović, predsednik opštine Aranđelovac, onda se retko ko zgrozio nad takvom činjenicom. Ovo me je asociralo na jedan detalj u ponašanju našeg naroda:
gomila ljudi je u stanju da prosvjeduje mladima kako nemaju poštovanja prema starijima ili roditeljima sa decom ili trudnicama i što im ne ustaju u prevozu. Ti isti "prosvjedači" kad jednom zauzmu mesto u autobusu(kao da im je od čukundede Pantelije ostalo) nikom živom ne ustaju i ne pokazuju nikakvo poštovanje prema starijima(na prvom mestu) pa tek onda prema roditeljima sa decom i trudnicama kao i prema nekom mlađem od sebe (bilo da je zdrav ili bolestan), a pri tom od mlađeg od sebe očekuje poštovanje prema sebi i prema drugom.
Sad izvucimo "najmanji zajednički sadržalac" iz ovog svega. Taj sadržalac je: ZGRAŽAVANJE: 1)Gospodin Goran Miletić je u svom tekstu pomenuo ZGRAŽAVANJE kad svet(u ovom slučaju Belgijska televizija) Srbe predstavlja kao najveće negativce, lopove, pijandure, smradove, primitivce najgore vrste...., a pri tom se isti ti ljudi ne zgražavaju kad o Romima, Albancima i gej populaciji govore ružne stvari i kako misle da ih treba poubijati.
2) U paraleli, koju sam ja naveo, takođe postoji ZGRAŽAVANJE starijih ljudi koji bi roditelji mogli da nam budu kad mladi ne poštuju starije(kao ni roditelje sa decom ni trudice) tako što im ne ustaju u prevozu, a pri tom oni sami sopstvenim primerom ne uče svoju decu tom osnovnom poštovanju. Poštovanje treba da bude uzajamno kako u odnosu mlađi:stariji(i obrnuto), tako i u rasnom,verskom,nacionalnom i političkom odnosu.
Neki će me sigurno pitati da li ja poštujem starije od sebe? Naravno da ih poštujem. Tako sam vaspitan. Jer,ako hoću da me neko poštuje i ja moram da poštujem tog nekog.


Domazet Domazet 16:15 25.02.2008

Ono sto mene zgrazava je to...

...sto LDP nije trazila izvinjenje i ostavku belgijskog Premijera vec je to ostavila pojedinacnojh inicijativi.
adam weisphaut adam weisphaut 19:13 25.02.2008

Re: Ono sto mene zgrazava je to...

Domazet
...sto LDP nije trazila izvinjenje i ostavku belgijskog Premijera vec je to ostavila pojedinacnojh inicijativi.

Ostavili Udruženju guslara iz Čikaga.
Nego, izvne li se Rusija zato što je državna TV uzela da "zasluženo" ubija premijera po drugi put ?
Domazet Domazet 19:25 25.02.2008

Pusti ti sad Rusiju...

...tu je LDP uradila sta je mogla. Ako Rusi nece da se izvine tu LDP ne moze nista. Nego me cudi zasto je u Slucaju Belgija LDP ostala nema. Nije valjda da su im prostorije stranke u sobi nagluvoj na jedno uvo?
adam weisphaut adam weisphaut 19:42 25.02.2008

Re: Pusti ti sad Rusiju...

Ako Rusi nece da se izvine tu LDP ne moze nista.

Ma imaš pravo, nisu oni rekli što deo vlasti već ne misli.
Nego me cudi zasto je u Slucaju Belgija LDP ostala nema

Nek protestuju Maja i Jovana: mislim, država je raspad, mislim znači...

. Nije valjda da su im prostorije stranke u sobi nagluvoj na jedno uvo?

Kamufliraš, jer si svestan da bi tvoje bilo kakvo pominanje gluve sobe bilo ravno mazohizmu
Domazet Domazet 20:27 25.02.2008

Re: Pusti ti sad Rusiju...

adam weisphaut
Ako Rusi nece da se izvine tu LDP ne moze nista.

Ma imaš pravo, nisu oni rekli što deo vlasti već ne misli.

Pa je l' ti kazem. Tako da mi uopste nije jasno zasto si to uopste pominjao. Jos ce neko zloban da pomisli da si hteo da kazes 'A vidi sta oni nama rade...' sto bi te, normalno, dezavuisalo kao clana/pristalicu LDPa.

adam weisphaut
Nego me cudi zasto je u Slucaju Belgija LDP ostala nema

Nek protestuju Maja i Jovana: mislim, država je raspad, mislim znači...
...LDP je raspad takodje?

adam weisphaut
Nije valjda da su im prostorije stranke u sobi nagluvoj na jedno uvo?

Kamufliraš, jer si svestan da bi tvoje bilo kakvo pominanje gluve sobe bilo ravno mazohizmu
He, he lepo je sto si se konacno oglasio na moje pozive na solidarnost. Nije lepo da samo Srki ispada glupav. A i udvoje je lakse, brze ce se do one hiljadarke? Uzgred, ne mislis li da je stvarno interesantno kako lako Thomas Mann wannabies postaju Gebelshcici?

U svakom slucaju, i ti i Srki ste na pravom threadu. Onom na kome Goran Miletic raspravlja o moralu. Jeste li razmisljali da se prebacite na pljeskavice, mozda vam konacno krene?
adam weisphaut adam weisphaut 21:19 25.02.2008

Re: Pusti ti sad Rusiju...

Pa je l' ti kazem. Tako da mi uopste nije jasno zasto si to uopste pominjao. Jos ce neko zloban da pomisli da si hteo da kazes 'A vidi sta oni nama rade...' sto bi te, normalno, dezavuisalo kao clana/pristalicu LDPa

Ma jok bre, nego pitam, možda znaš kao poštovalac izvanrednih ruskih medijskih sloboda
...LDP je raspad takodje?

Što je Braji Milo...
Nije lepo da samo Srki ispada glupav.

A bre Domazete, manje bi s blamirao da lepo priznaš da si zaribao
Uzgred, ne mislis li da je stvarno interesantno kako lako Thomas Mann wannabies postaju Gebelshcici?

Vidim da i kod vas bilo "redešavanje naroda" pa si napunio baterije
Jel' si otres'o prašnu sa "targeta" ?
Domazet Domazet 21:29 25.02.2008

He, he...

...vidim da si u uobicajenoj formi direktnog odgovaranja na pitanja. Ali ako, jedan manje, bliza ona hiljadarka.

Ali nisam hteo o tome, bila je ovde skoro neka inicijativa u davanju novih nikova. Pa sam hteo da te pitam da li bi se ljutio ako ja krenem da tebe i Srkija zovem Gebelshcici? Sr i Jr?
adam weisphaut adam weisphaut 21:53 25.02.2008

Re: He, he...

Pa sam hteo da te pitam da li bi se ljutio ako ja krenem da tebe i Srkija zovem Gebelshcici? Sr i Jr?

Ako si primetio na ovom blogu sam često bio predmet uvreda, pa sam se mnogo potresao
Ma fire away bre...al' kao što ide ona pesma I'll sure as hell retaliate
Domazet Domazet 22:24 25.02.2008

Da li ovo da razumem da...

Gebelshcic Sr
Pa sam hteo da te pitam da li bi se ljutio ako ja krenem da tebe i Srkija zovem Gebelshcici? Sr i Jr?

Ako si primetio na ovom blogu sam često bio predmet uvreda, pa sam se mnogo potresao
Ma fire away bre...al' kao što ide ona pesma I'll sure as hell retaliate
...kad si vec oguglao na uvrede neces imati nista protiv jedne obicne sumarizacije tvoje uloge na Blogu?

I oko te tvoje pesmice, da li ces da retaliate surovo kao do sada ili da krenem da se brinem. He, he ovo mi daje nove ideje. Mozda ti se Zestoki Uzvracivac vise svidja? Lepo kaze Lilit, uporan mali, srecom nije mnogo bistar, to ga spasava...
adam weisphaut adam weisphaut 00:00 26.02.2008

Re: Da li ovo da razumem da...

...kad si vec oguglao na uvrede neces imati nista protiv jedne obicne sumarizacije tvoje uloge na Blogu?

Wov, aren't you a

Je li brajo, zivotati, priznaj da si toliko fokusiran na ldp samo zbog tvoje tihe patnje Biljane Srbljanovic ?
Domazet Domazet 01:09 26.02.2008

You meant ‘Wow’ I assume?

Retaliator from (Spelling) Hell
Wov, aren't you a

je li brajo, zivotati, priznaj da si toliko fokusiran na ldp samo zbog tvoje tihe patnje Biljane Srbljanovic ?
Priznajem, provalio si me. Kazi mi, ovako medju nama, imam li kakve sanse? Mislim, ipak je razlika u godinama znacajna...

Pozdrav, Myron
David Icke David Icke 02:05 26.02.2008

Re: You meant ‘Wow’ I assume?

Domazet
Kazi mi, ovako medju nama, imam li kakve sanse?


"You meant ‘Wow’ I assume?"?!?!
Blaaah, when you assume you make an Ass out of U and Me. Jer, ima nas koji smo te čitali na engleskom. A bogami i čuli.

Što se Biljane tiče, bojim se da je mrka kapa. Čujem da ti je od moleban ostao samo ban?
Ne tuguj, kažu mi da Bobićka još tvoje ime doziva kroz noć... ružan san.

Adame, izvinite na upadici. Brajchilo Chikatilo is all yours now.
adam weisphaut adam weisphaut 07:26 26.02.2008

Re: You meant ‘Wow’ I assume?

Davide, uvek je zadovoljstvo čitati majstora.
Što se tiče BS, pa otkako je popio ban svaki drugi komentar mu služi da spomene Biljanu the
Nada umire poslednja, lepo kažu
Što se tiče njegovog engleskog, javlja mi se da prva reč koju je naučio je henpecked.
P.S.As for MBM, ouch

Domazet Domazet 17:27 26.02.2008

He, he, ko je to meni dosao...

David Icke
"You meant ‘Wow’ I assume?"?!?!
Blaaah, when you assume you make an Ass out of U and Me. Jer, ima nas koji smo te čitali na engleskom. A bogami i čuli.

Što se Biljane tiče, bojim se da je mrka kapa. Čujem da ti je od moleban ostao samo ban?
Ne tuguj, kažu mi da Bobićka još tvoje ime doziva kroz noć... ružan san.

Adame, izvinite na upadici. Brajchilo Chikatilo is all yours now.
...David, zlato moje monatomsko. I sta kazes ima vas koji ste me citali na engleskom? A boga mi i culi. Pa to znaci da se neki od vas i ja znamo?. I to reletivno od skora!? Kako to da vi mene poamtite a ja vas jok??

Ali nisam hteo o tome, nego o mom engleskom. Sta da ti kazem Monatomac, nije neki, onako skroman imigrantski. Deca me stalno ispravljaju. Mada nisam hteo ni o tome. Nego sam hteo o bata Huey. Da mi ti nisi otvorio oci ne bih ni znao da je bata Huey izgleda kvaran i lazljiv. On mi kaze da je moj engleski just fine. Kao da sam Native. Ja mislio on me pohvalio a on u stvari izgleda ima dosta lose misljenje o Natives onako generalno...U svakom slucaju, nadam se da se neces ljutiti ako u mojim daljim caskanjima sa njim upotrebim ove tvoje kvalifikacije, uz navodjenje imena (dobro de, nicka) autora. Ja sam imao odredjene sumnje ali ne bih sam mogao tako nesto da tvrdim. Ali kad ti kazes da je on kvarnjak i lazov onda je to druga stvar. Valjda zna majstor...

Medjutim nemoj da mislis da ja tebi bas sve verujem. Ima tu i sumnjivih stvari. Ovo oko Biljaninog bana, na primer. To mora da je ipak bug u softwareu. Znas li ti sta bi to znacilo kada bi bilo istina? To bi znacilo da Biljana The, ako ne najveca svetska Dramaturskinja a ono medju, ne moze da izadje na kraj sa jednim polupismenim, tehnickim (ej bre!) 'intelektualcem'. I to na njenom Battleground, na polju pisane reci. I da je toliko bespomocna da mora da se brani cenzurom. 'Ej bre sta pricas, nije ona, ne daj boze, Drugi Srpski Novinar. Ili, jos gore i boze me sakloni, Tiborcic. Pa da je toliko bespomocna i da ne moze drugacije da mi odgovori do da me ucutka stavljajuci mi virtuelnu ruku na virtuelna usta. Ne dragi moj Monatomac, nema tu nikakve reci o banu. To je software bug. Da hoce da me banuje zar mislis da bi mi onda pomagala i sredjivala mi tekstove i nesebicno ubacivala svoje tekstove u moje postove. Ja ti tvrdim da na njenom blogu imam povlascen polozaj. Pa tamo su toliko ljubazni da, kad nisam pri kompjuteru, oni uzmu pa napisu post umesto mene. Prosto mi je neprijatno, da ne pomisle ljudi nesto iako sam ja mnogo zreliji od nje (mislim ono po godinama)....

A ono oko Mojsilovicke, da me doziva, pravo da ti kazem tesko mi je da poverujem. A bas bi hteo, mislim ko ne bi hteo da ga se seca jedna lepa, sposobna i, sto je najvaznije, veoma pametna zena. Ipak sam ja samo muz njene poznanice i kum njenog drugara. Ako je vidis, pozdravi je.

I jos nesto, onako generalno, nije upuceno samo tebi. Nesto se mislim, a da vi ovdasnji Blogovski DrugoSrbi organizujete nekakve kvalifikacije pre nego sto krenete da caskate sa mojom malenkoscu. To bi vam doslo kao svojevrsan trening a trening je cudo, sta znas, mozda i nadomesti talenat. Prosto mi neprijatno da vam ovako grupno lupam cvrge, iako je, priznajem, Gorancetov blog o moralu pravo mesto za to. Nekako brate, ne delujete...
Domazet Domazet 17:31 26.02.2008

He, he, gde ovo nadje...

Maja ili Jovana?
...Što se tiče njegovog engleskog, javlja mi se da prva reč koju je naučio je henpecked...
...'leba ti? Samo pazljivo kada budes otvarao recnik da nadjes godinu izdanja, da se jadan ne raspadne...
adam weisphaut adam weisphaut 18:43 26.02.2008

Re: He, he, gde ovo nadje...

Domazet
Maja ili Jovana?
...Što se tiče njegovog engleskog, javlja mi se da prva reč koju je naučio je henpecked...
...'leba ti? Samo pazljivo kada budes otvarao recnik da nadjes godinu izdanja, da se jadan ne raspadne...

Valjda Braja ili Jovana
Misliš rečnik približno tvog godišta ? Ma jok recentno izdanje, unlike you
Domazet Domazet 19:26 26.02.2008

O problemu zastarelosti udzbenika...

ShakeSpira
...Ma jok recentno izdanje, unlike you

Pa normalno da je unlike me kad je recentan. Ja sam ti, bre, Cutting Edge.

Nego pusti to, vidim Monatomko tvrdi da je tvoj Bwana zlonamerni lazljivac a ti nista!!? I neka to, bas smo tu neki dan prijateljski caskali on (tvoj Bwana) i ja a od tebe ni traga. Kao da si bio u zemlju propao. Nije ni cudo da se bata Huey zali that good help is hard to find these days...
adam weisphaut adam weisphaut 22:02 26.02.2008

Re: O problemu zastarelosti udzbenika...

the un-emancipated

Pa normalno da je unlike me kad je recentan. Ja sam ti, bre, Cutting Edge.

Nego pusti to, vidim Monatomko tvrdi da je tvoj Bwana zlonamerni lazljivac a ti nista!!? I neka to, bas smo tu neki dan prijateljski caskali on (tvoj Bwana) i ja a od tebe ni traga. Kao da si bio u zemlju propao. Nije ni cudo da se bata Huey zali that good help is hard to find these days...

Ček, ček ako je to taj period, ondak si ti in the back of the bus kao fellow nigga?
A ti se ovde preganjaš sa mnom ovde, umesto da budeš muiška rsa parks!
Ups ali pre društvene emancipacije morala bi dadođe kućna:

?

Bilo bi lepo pisati o izjavi Predsednika Tadića da ona mržnja praćena uništavanjem imovine „nije prava Srbija“. To naprosto nije istina, jer je najmanje nekoliko hiljada mladih ljudi (od pomenutih 300-500.000) bacilo makar jedan kamen ili uradilo više od toga.

Дакле, оно што уради 1% људи, то је права Србија? А оно што ради 99% људи то није права Србија?

Мислим да је ипак обрнуто.
Goran Miletic Goran Miletic 23:21 24.02.2008

Re: ?

*novo

*novo



Srbija smo svi mi - ja, ti, oni koji su razbijali, oni koji su ostali kod kuce, oni koji su bili a otisli kuci bez razbijanja, oni koji su na vlasti i oni koji su opozicija - SVI ...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana