Društvo| Eksperimenti u blogovanju| Porodica| Roditeljstvo| Zabava| Život

Žene Stene i Mamojebi

Unfuckable RSS / 24.02.2008. u 00:45

Sve prave Ljude upropastila je Žena“ – Charles Bukowski

ricesizematters.jpg

Ovaj tekst kreiralo je – ni ne znajući za to – nekoliko komentatorki i komentatora.
Znam da se neće ljutiti što sam ovo postavio. Naprotiv.
Mislim da će biti zabavno, pogledajte :

1.„Moje intimno mišljenje je samo da jednostavno poznajem mnogo više....srčanih žena nego muškaraca“

2.„..ali ja do sada upoznah jako malo muskaraca koji su stvarno svesni svoje uloge i narocito polnog organa..... i ja cu da tvrdim da su zenske srcanije....“

3.„Što se tiče toga "ko je jači", srčaniji, "čiji je veći" ili kako god, ja mislim da su žene nedostižne u dugoročnom smislu. Mislim, znam bar 10 žena ovako iz glave da nabrojim, koje su tzv uspešne (vrhunski obrazovane, na položaju, odlično zarađuju), samohrane iz ovog ili onog razloga sa decom, da umeju da sašiju, naštrikaju, skuvaju, da su deca vaspitana, dobri đaci, da imaju dobar kontakt s njima, da umeju da zamene točak na kolima i uspeju sve nekako, uključivši i frizerku u nedelju popodne :), da nekako iznađu i neko vreme za sebe i da privlačno i izgledaju, i - da to sve traje po 10 i više godina. U životu sam videla samo dva muška koji na ovako dugu stazu mogu ovako veliki broj stvari da kompenzuju, i da ostanu normalni, vedri ljudi.“

4.„ako su muškarci pičke, žene su ih dovele do toga. Jako malo njih su pičke, by default
Zato je malo deplasirano da ih sada optužuju za to.
Greška muškaraca je samo i jedino u tome što su dozvolili da ih žene smeste u tu fioku.
Začarani krug konformizma & stara dobra manipulacija“

4a.„žene su ih dovele do toga - majke. da.
jebem ti ja onda takvog muskarca koji nije u stanju da vodi zivot punim plucima bez da jase nekog drugog. Mogu da generalizujem i kazem:

da se u stresnim situacijama ponasate kao pederi, vristite, placete, samosazaljevate;
da vam klikeri onda rade kao ludacima pa mogu i batine 'ja cu njima pokazati, oni ce mene.....
da pri odgajanju dece vi dodjete kao second hand smoker ...tu si ko da nisi....ali sve te zivo boli i sam si umoran, iscrpljen...a ono plache, plache....'zeno, daj ga ugasi'...kad bi moglo....
u ljubavi ..izgubljeni....razumete je ...i kada je shvatite i dozivite opsednunost moze biti krajnje naporna za nas... u seksu jos ako nalete na aktivistkinju.... gasite svetlo....ne moze covek danas ni posteno da se pojebe a da za uzvrat ne mora da ucini nesto....niti da to bude otvoreno i zdravo.
kad se kaze gotovo je....onda se razbolite na nervnoj bazi.... znaci od mame sve pocinje. pa da.“

5.„u svakom slucaju mislim da jaka osoba moze da bez drugog odgaja decu. moze da se supstituise putem sporta, interesovanja itd....mada je bolje da su oba roditelja tu....ali nista strasno ako je jedan ali vredan.“

Dakle - voleo bih da čujem :
jesu li Dečaci stvarno otišli u Tri Lepe Šargarepe ?
Je li Put u Pakao zaista popločan Dobrim Namerama Nezamenljivih Majki ?

Ja se, često, prisećam sledećeg teksta :
„ Ženi smeta Vaša neobrijanost. Ok, obrijemo.
Zatim vaše pivo ili cigare. Ok, apstiniramo – zdravlje iznad svega.
Fudbal sa drugarima. Ok, gde da se jurca za loptom u „ovim godinama“....
Drugari. Ok, sve je to neka neozbiljna ekipa...
.....Garderoba, muzika koju slušate, cipele koje nosite, kravata koju ne nosite.....dezodorans.....
I onda, kada sve to postignu – šutnu Vas zbog nekog neobrijanog masnokosog klipana....“

Muškarci = Neupotrebljive Ništarije ...? ? ?

 

broken.jpg









 













Komentari (1638)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

vishnja vishnja 16:11 29.02.2008

Re: za vishnju

Nego, Višnja ti nama da prostreš jedan Post o Moskvi, Ruskinjama, Putinu,...

imam ja jednu drugu ideju.
nesto sasvim drugacije :)))
Gorstak Gorstak 16:00 29.02.2008

Ma jesam li

Ja taj koji je ćapio i 800-ti komentar?
Ajd da pošaljem pa da vidim. Sve bidermajere ja pokupih:) Margos na putu
Gorstak Gorstak 16:22 29.02.2008

Domaćine

Nemoj dozvoljavati da nas ovako muče:
Vishnja
imam ja jednu drugu ideju.
nesto sasvim drugacije :)))

Koju drugu ideju?!!!?
Ne mogu da izdržim.

A kad si ti popila prvo piće?

Imao sam neke drugarice koje su tukle samo Campari jer je to, jelte, damsko piće.
I tako, ja se trudio, na moru, da smuvam i plaćao i plaćao jer se podrazumeva da kad si frajer ti plaćaš ture.
A ja student na belom lebu:) Gde stadoh? Da, plaćao i plaćao...
Campari skuplji od viskija mrlmlj$#%(/škrgut tako da sam spucao ceo budžet za letovanje na Campari. Da sam bar nešto smuvao ne bih se žalio:(
To je bila kratka priča o korpama kojih je bilo ne zna im se broj (što bi pesnik reko). U to vreme sam baš patio (ko patika), a sad mi baš super kad se prisetim.
vishnja vishnja 16:33 29.02.2008

Re: Domaćine

vidis, interesantno, toga s korpama se nesto ne secam.
ili ih nisam dobijala ili ih je moja bolna podsvest sakrila duboko, duboko...

crno vino uglavnom :)) tada. plus razno, ali ti slatki koktelcici mi nikad nisu bili... kao ni viski.
ako treba nesto zestoko (ali retko, retko!) onda neka fina domaca mirisljava rakija od kajsija, dunja i tako to.
volim pivo.

al ja imam utisak da vas dvojica pricate o razlicitim periodima.
jeste dangubili leti u 'sansi', odnosno u onom haosu sto se protezao od 'sanse' pa do vladimira skroz?

i u skcu? eeeeee.........:)
ja zbrisem iz skole (toliko o streberima) a skc blizu, a basta... :)))))))
pa oni sa crvenim starkama :)

Gorstak Gorstak 16:50 29.02.2008

Re: Domaćine

al ja imam utisak da vas dvojica pricate o razlicitim periodima.

Period je jasno definisan sa pre 20 god.
Unf. je malo proširio od 80-90 što je malo rano za moj uzrast.
Ja sam bio najaktivniji u periodu kad nam je i država bila najaktivnija. Dakle 90-2000.
Možda zbog količine piva u krvi i dima u plućma, a možda zbog političara slabo se sećam tog perioda, ali svašta je bilo zasigurno.
i u skcu? eeeeee.........:)
ja zbrisem iz skole (toliko o streberima) a skc blizu, a basta... :)))))))
pa oni sa crvenim starkama :)

Zaboravih SKC:( Kakve su tamo tek svirke bile, pa KST, pa akademija. Imao sam drugaricu koja je još u VIII razredu osnovne bila darkerka i išla u Demiju. Ja u tom periodu nisam mogao ni da naslutim gde je akademija. Ma ni posle 12 da ostanem napolju.
toga s korpama se nesto ne secam

Eto toliko o muškom i ženskom mozgu. Kako možeš da se sećaš kad devojke lagano otkačinju momke. Ne znam za suprotan smer dešavanja. Tj. ima, ali retko da devojčica saleće dečka, a ovaj više voli da se drži za ruke sa svojim drugarom:)
Vrtim film unazad: More, leto, veče, ona i ja šetamo do iznemoglosti uz obalu (koja inače smrdi jer smo u CG, ali to tad nisam znao). Sednemo na neku klupu pa se ja ubijem od duhovitosti, a nikako da skupim petlju i da napravim taj korak više. A ona sluša, smejulji se i baš joj super. A kad i probam ono se ispostavi da smo trebali samo drugovi da budemo i da je baš bezveze da kvarimo taj divni odnos:)))

A ono za vino si me podsetila. Zaboravih, ali jesu većina pile crno vino pa još sa Coca-Colom (bambus).
vishnja vishnja 16:56 29.02.2008

Re: Domaćine

(bambus).

Komiza, Vis :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
akademija. Imao sam drugaricu koja je još u VIII razredu osnovne bila darkerka i išla u Demiju.

bio blam da se uopste pojavis pre pola dvanaest.
propast. kako li su moji roditelji mene uopste preziveli?
Sednemo na neku klupu pa se ja ubijem od duhovitosti, a nikako da skupim petlju i da napravim taj korak više. A ona sluša, smejulji se i baš joj super. A kad i probam ono se ispostavi da smo trebali samo drugovi da budemo i da je baš bezveze da kvarimo taj divni odnos:)))

e ovde imas materijala za bar tri teme.
jel bar sad znas kako bi tada drugacije ili ne? garant ne :))))))
bravar bravar 17:07 29.02.2008

Re: Domaćine

E... sto se ne uklapam u tu Vasu korespodenciju:)
Nesto malo od 85-87 visila na akademiji.
Ja ne volim masovna okupljanja, zadimljene prostorije, buku...
Ne idem na koncerte, utakmice...
Korpu ne volim ni na brushalteru, a kamoli ...
Musko-zenske odnose elaborirala u braku:)

A prvo pivo popila na oprostajnoj zurci posle II godine srednje skole. Popila i ispovracala se tad i nikad vise:))
Pivo ne volim, nema sanse.

E, a prvo opijanje to je druga stvar:)
Sestra i ja (brat je dosao kasnije) male. Ona 3, ja 5. Mama stigla iz nocne smene sa klinike, legla i zaspala. Tata otisao na posao, a zena koja nas je cuvala nije dosla:(
Nas dve resimo da se igramo PRIJE. Kuvale kaficu (od vode), ali nas vukla kristalna flasa puna domaceg kruskovca (made by tata) na vrhu kuhinjskih elemenata.
Uzmemo stolicu, na nju hoklicu. Onda sve to prebacimo na frizider, uzmemo kruskovac i....
Mamu je probudilo razbijanje flase...
Kad nas je videla:)))
Sreca da je tata radio dvadeset metara odatle. Doso, napojio nas mlekom, mi se ipovracale i spavale dva dana:))) To je bilo opijanje:)

Btw - ne pijem, zapravo retko. Mozda nesto slatko. Kruskovac, npr... neee...
Gorstak Gorstak 17:09 29.02.2008

Re: Domaćine

jeste dangubili leti u 'sansi', odnosno u onom haosu sto se protezao od 'sanse' pa do vladimira skroz?

Mislim da nisam ,,visio" u šansi često. Bio sam par puta, ali ništa da kažem da sam stalni gost.
Ispod je bio popularni BUS. Tamo je bilo strava za igranje. Dobra diskoteka.
Sumnjam da se baš i sećate kafića Fili u sada Resavskoj ulici. Tamo su uvek bile svirke do zore, a zgodno je bilo da se svrati kad ti pobegnu oni noćni autobusi.
Tu sam bio redovan gost. Sad sam redovan tu u komšiluku, ali na slanim palačinkama. Ima restoran Amica u nekoj poprečnoj ulici (Mišarska mislim). Klinci obožavaju, ali i mi.
Gorstak Gorstak 17:27 29.02.2008

Re: Domaćine

Bravarka
E... sto se ne uklapam u tu Vasu korespodenciju:)
Nesto malo od 85-87 visila na akademiji.

Kako se ne uklapaš, a na Akademiji.
Tih godina ja sam još uvek pretpostavljao gde se nalazi Akademija i zašto se tako zove.
Devojke koje su tamo išle su bile totalno nedostižne (za mene) i pusti sanak:)))

Koliko ja kontam (opet Ljubiša Trgovčević vrti prsten) mi smo ovdi od godišta 60 do 75. Dragoljubče je rekao da je malkice ranije rođen, ali i on je tu negde.
Dakle, ako je moja pretpostavka tačna, svi smo prošli kroz taj talas rock'n'rolla i imamo makar slične poglede na život.
Nešto se mislim da počnem da proričem sudbinu. Ima tu para. A?
vishnja vishnja 17:28 29.02.2008

Re: Domaćine

svirke do zore

e sto to meni ponekad nedostaje!
nije godinama, al sad opet pocelo. valjda deca malcicice porasla pa me uhvatio nemir.
i nedostaje mi prijateljska prica do jutra. to sam imala skoro, komada jedan.
vishnja vishnja 17:38 29.02.2008

Re: Domaćine

Nešto se mislim da počnem da proričem sudbinu. Ima tu para. A?

aj probaj.

1) sta imam na sebi?
2) sta slusam sad uz rad (i blog)? nije skandalozno, onako drustvenoprihvatljivo (nista nepodopstine u firmi :))
3) sta mi je na desktopu (nisu deca, da te preduhitrim)?

ako pogodis jedno, moze pripravnicki iz proricanja.
vishnja vishnja 17:40 29.02.2008

Re: Domaćine

To je bilo opijanje:)

:)))
a mi jednom polizali sve tetkine lekove (bilo ih na kutije i kutije). pa kad se istrosi ono obojeno slatko, frljnemo belo kroz prozor. srecom.
Gorstak Gorstak 18:01 29.02.2008

Re: Domaćine

aj probaj.

1) sta imam na sebi?
2) sta slusam sad uz rad (i blog)? nije skandalozno, onako drustvenoprihvatljivo (nista nepodopstine u firmi :))
3) sta mi je na desktopu (nisu deca, da te preduhitrim)?

ako pogodis jedno, moze pripravnicki iz proricanja.


Eh, sve neka laka pitanja:
1) Lepo vreme napolju znači neke lagane pantalone, cipelice isto one lagane bez visoke štikle (mokasine), gore neka bluza kako li se to zove. Zbog tvog imena mora da je crvena:) Pantalone mogu i crne. Ispade ti ko flamenko igračica:), pardon igrač, a plesačica ima onu suknju na široko:)
2) Radio (Index:) Nemam pojma. Ovde gubim signal sa prstenom. Možda neki fado (sa Kazeovog Posta).
3) Nemoj samo da je onaj Windows pejzaž ima Dragoljub da te ubije. Signal je jako slab, ali ajd da pretpostavim: Do sada nisi pričala o nekom vašem kućnom ljubimcu. Dakle ne kućni ljubimac. Bila u Moskvi, možda neka fotka sa putovanja. Neki lep grad. Eto, moj konačan odgovor je da na desktopu imaš sliku nekog trga:)

Jesam li prošao, jesam li?
bravar bravar 18:02 29.02.2008

Re: Domaćine

Devojke koje su tamo išle su bile totalno nedostižne (za mene) i pusti sanak:)))

Ahahahahaha.... Znaci, ne mogu da verujem:) Vi decaci zaista imate taj problem kako prici devojci. Te devojke tamo mahom su bile prilicno dostizne, te mi se izbog toga situacija tamo nije bas dopadala.

Mozda su kompleksi (mala, debela:))) ali tamo je bilo cudo foliranata.
Gledam i slusam sad kcerku (sta je in, sta aut, kad treba da se izlazi, do koliko u noc...)
Ipak nisam iz tog filma.
Paljevine (a bilo ih je ko i danas) prezirala sam.

Visnjice i meni jako nedostaju drugarski razgovori do jutra. Uvek je bila neka ekipa nas i muskih i zenskih (skupljali se gotovo u 99% slucajeva kod mene - pametna moja majka, da sam joj na oku) filozofirali uz palacinke i sokice. Nista pivo, nista rakija:) A u zoru fudbalica na ulici dok nas ljute komsije psuju i teraju sa mesta lica:)))

Sad se porasturasmo kojekude... Zivot je to:)))
vishnja vishnja 18:22 29.02.2008

Re: Domaćine

Jesam li prošao, jesam li?

jok.
1) samo si pantalone potrefio, al su smb a na skroz tanke prugicice svetlije. ne nosim crveno nikad. ne ide mi uz ten bledoliki :)
2) smithse, izbunarila ih jedna koleginica odnekud, pa se malo podsecam :) pa mi lepo :)))
3) nebo odozgo iz aviona. paperjaste oblacice, al sa druge strane. i neeebooo bez kraja. taj prizor je jedini razlog zbog kog treba putovati avionom ( i podmoskovlje odozgo, nocu. ludilo). to mi se do sada najduze odrzalo na desktopu - evo vec tri godine.

kvisko pitanje: gde cu sad da idem?
Gorstak Gorstak 18:30 29.02.2008

Re: Domaćine

bravarka
Ahahahahaha.... Znaci, ne mogu da verujem:) Vi decaci zaista imate taj problem kako prici devojci. Te devojke tamo mahom su bile prilicno dostizne, te mi se izbog toga situacija tamo nije bas dopadala.


Evo kako je, u stvari, bilo:
Dok nisam imao pristup akademiji vrteo sam u glavi šta se tamo radi (kao i ovde po Blogu ako si primetila:)
Tada su te devojke bile najveće moguće face koje su hodale srednjom školom i bilo ih je samo par. (bila je samo jedna što je još u osnovnoj tamo izlazila, a ona je tek posebna priča. 180 bila visoka već u VIII razredu, zgooooodna, bre sa sve atributima. Mi još igrali klikere, a ona u Demiju:) Nije htela da priča sa nama, decom.
Prvi put sam tamo otišao na II godini studija i bio ne iznenađen već zaprepašćen kakva je to rupa. Ali mlados, ludos meni se tamo dopalo zbog dobre mjuze, ali i pristupačnih devojaka. Bilo mnogo i nekih narkomana zbog čega sam ubrzo odustao od tog kluba.
A ono sa problemom kako prići devojci se potpuno slažem. Nekako je sve radilo ansihrono. Hormoni poremetili mehanizam pa blebećem nešto što nema veze sa životom, telo radi po svome (gaženje devojke u diskoteci), mozak vrti svoju priču na 33 obrtaja, polako i izvan stvarnosti. Ma ne želim ni da se setim svih tih ,,blamova". Ponekad mi iskreno žao tinejdžera zbog tog haosa u glavi.
Gorstak Gorstak 18:48 29.02.2008

Re: Domaćine

vishnja
Jesam li prošao, jesam li?jok.1) samo si pantalone potrefio, al su smb a na skroz tanke prugicice svetlije. ne nosim crveno nikad. ne ide mi uz ten bledoliki :)2) smithse, izbunarila ih jedna koleginica odnekud, pa se malo podsecam :) pa mi lepo :)))3) nebo odozgo iz aviona. paperjaste oblacice, al sa druge strane. i neeebooo bez kraja. taj prizor je jedini razlog zbog kog treba putovati avionom ( i podmoskovlje odozgo, nocu. ludilo). to mi se do sada najduze odrzalo na desktopu - evo vec tri godine.kvisko pitanje: gde cu sad da idem?

Kako nisam pogodio.
Pantalone da. Sad crne ili smb obe variajnte su na opasno i odaju utisak samostalne žene. (sa kojom nema zavitlavanja kao ovde na blogu)
Smithse nikad ne bih pogodio, ali i da zovemo onog belog maga sumnjam da bi on mogao. Ja sam bio jako ponosan kad mi ćale doneo ploču Smiths-a kupljenu u Italiji. Dakle, original upakovan u celofan, a vrhunac je bio što je vinil bio neki prozirno plav. Tada i nikad više nisam video takvu foru sa pločom. Bio sam baš faca na žurkama kad donesem ,,moju" ploču:)
A ono podmoskovlje sam, čini mi se potrefio. Istina, nabadao sam dve tri varijante (kao i sve vračare), ali sam pomenuo Moskvu i trg. Dakle 2 od 3. Odmah idem da registrujem radnju za izradu horoskopa.
Hoće li još neko?

P.S. Tvoje kvisko pitanje sam mislio prvo da naplatim, ali ajde džaba da ti dam odgovor. Opet Moskva jer si zabrljala tamo onaj posao i hitno će da te zovu natrag. Moj savet je da ne ideš jer će da te pošalju u Sibir, a i ja ću da crknem od zavisti što si ti u Moskvi, a ne ja.
vishnja vishnja 18:56 29.02.2008

Re: Domaćine

Tvoje kvisko pitanje sam mislio prvo da naplatim, ali ajde džaba da ti dam odgovor. Opet Moskva jer si zabrljala tamo onaj posao i hitno će da te zovu natrag. Moj savet je da ne ideš jer će da te pošalju u Sibir, a i ja ću da crknem od zavisti što si ti u Moskvi, a ne ja.

e nije nego kuci :)))))
Gorstak Gorstak 19:26 29.02.2008

Re: Domaćine

e nije nego kuci :)))))

Jao ne, pa mislio sam da kažem da ćeš da ideš kući. Nekako sam znao. Ma 100% :)
dragoljub dragoljub 19:38 29.02.2008

Re: Domaćine

vidis, interesantno, toga s korpama se nesto ne secam.

pa vi ste bile vlasnice istih ami ih skupljali,mlogo ste mi maladi bre niste bili ni rođeti kad sam ja sam sabi dao prvu korpu ženska mi nije ni trebala osim kao povod

osmi razred(aproximativno 71-2) nešto nas vodili možda bio 12februar uglavnom bili smo oko logora na crveni krst,e sad mi smo matori ne idemo sa ostalima nego sami kad eto nje i najbolje drugarice iza nas isve iza nas a to ima podosta da se ide nit nas pretiču nit ignorišu,sad sviđa se ona meni al ko zna,a niko nezna.stgnemo mi završi se to šta gosd bilo opet društvo nazad opet ona i drugarica za nama sad već meni sumnjivo ali ovi moji videli šta je i počne zajebavanje kao što i doliči pubertetlijama,ja tuc-muc i lupim nešto u stilu majok nikakva-štali čisto da se odbranim i tog trnutka vidim joj oči,tuga jedna.tolko posle dva minuta ubrzaju korak i gotovo,sutra ni da me pogleda neobraća mise nitme vidi,mesec dana sam vrteo film dok sam ukapirao šta je bilo eto niste uvek vi krive neki mogu insami sebi da lupe korpu to je prva od cele korparske radnje ma kakva radnja ceo veliki pijac sam mogo da snabdem i da ostane
bravar bravar 19:44 29.02.2008

Re: Domaćine

E Dragoljube, taman sam mislila da ces text da objavis na homepage bloga. Nema te popodne, javilo mi se da kuckas li kuckas.
Vrtim prsten, al' plasticni,,, valjda mi se zato slabo javlja...

Il' gresim???
bravar bravar 19:50 29.02.2008

bez naslova

Prva ljubav:)))
Neuzvracena...

Prvi razred, tek naucili da pisemo.
Stojimo u redu, sa sve plavim skolskim bluzama i belim kragnicama (mi, devojcice). Drugarica mi krisom u ruku stavlja nesto.
Pismo... Hand made:)

Jedva cekam da udjemo u skolu, da odem do WC-a, da procitam.

A tamo... Nesigurnim rukopisom stoji napisano Draga Bravarice, dodji mi u petak. Tvoj Goran.

Stagodtoznacilo:)))

Bio dasa:))) prvak... al' nimisesvidjo:)

Sta ce meni neko kad imam mamu i tatu i sestru:))))
vishnja vishnja 19:52 29.02.2008

Re: Domaćine

ajaoj dragoljube :)
:((((
nije za utehu, al ni njoj nije bilo bas lako, sigurno....
mozda si joj ostao u secanju kao nedostizni dragoljub, koji nije hteo ni da je pogleda.

deco, a ko sprema tekst kod unfa? da nije edi-va? nje nema, a neko zensko.....

bravar bravar 19:56 29.02.2008

Re: Domaćine

Ko god da pise, mog'o bi ga i zavrsiti... Pala noc, mora se ća:)
dragoljub dragoljub 19:59 29.02.2008

Re: Domaćine

Il' gresim???

neću ja sad ima drugi čekam red,ako mi je kad se femkam.nego da te pitam koko91 vodili me moji konjari uneki klub kod vas u bgd,naka velika zgrada liči na magacin ili halu ispred obezbeđenje i gomila čeka da uđe,ovaj moj prijatelj samo pokaza prstima kolko nas je i prođomo(što kazaše nišlije)unutra tri prostorije desno svira živi bend(loše kod nas u tovreme bili bolji po klubovi) levo stolovi gazda bio sa senjaka ,slabo se sećam al uglavnom ništa malter ciglaipolumrak i ogromno jedino što sam ja bio mrtav umoranpani reč ko seljak,al ceo dan sam putovao pa na hipdrom sa dok smestiš rage i tako to mi ostalo dal ti liči na nešto poznato,mislim prilično karakteristično kao fabrička zona ili magacinska a izgleda bilo popularno jer smo mi došli verovatno posle 1 aispred i unutra gužva
dragoljub dragoljub 20:13 29.02.2008

Re: Domaćine

mozda si joj ostao u secanju kao nedostizni dragoljub, koji nije hteo ni da je pogleda.

ma kakvi uvredila se nije mi više pružila priliku a probo ja nije da nisam,a šta da ti pričam kad se još sećam znaš li kad je bila 71-2 mloooogo davno
Gorstak Gorstak 21:43 29.02.2008

Re: Domaćine

dragoljub
naka velika zgrada liči na magacin ili halu ispred obezbeđenje i gomila čeka da uđe,ovaj moj prijatelj samo pokaza prstima kolko nas je i prođomo(što kazaše nišlije)unutra tri prostorije desno svira živi bend(loše kod nas u tovreme bili bolji po klubovi) levo stolovi gazda bio sa senjaka ,slabo se sećam al uglavnom ništa malter ciglaipolumrak i ogromno jedino

Možda pivnica u Skadarliji?
Ako je ispred bila kaldrma onda je definitivno pivnica. Jeste ogromno, cigla, ide se u podrum nešto ako se sećam.
Možda. Nisam siguran
dragoljub dragoljub 10:51 01.03.2008

Re: Domaćine

ide se u podrum nešto

ne ide se u podrum a spolja i cela ulica kao oni industriski kvartovi po inostranstvu spolja ogromna zgrada a i iznutradefinitivno nije podrum prizemlje i valjda je imalo nešto i na sprat na koji se išlo iz te druge prostorije ali kažem bio sam toliko umoran da čak nisam mogo ni da pijem jedva sam čekao da me vrate na hipodrom
andjelija andjelija 21:37 01.03.2008

Re: Domaćine

vi ste gospodo malo stariji od mene, mozda se gorstak i ja koljemo samo oko godine rodjenja, ali lepo je citati na kakvim ste mestima blejali i kako ste nekada ziveli :)
mnogo to volim da citam, i nikad mi nije dosadno.
Gorstak Gorstak 22:16 01.03.2008

Re: Domaćine

Andža
vi ste gospodo malo stariji od mene, mozda se gorstak i ja koljemo samo oko godine rodjenja, ali lepo je citati na kakvim ste mestima blejali i kako ste nekada ziveli :)
mnogo to volim da citam, i nikad mi nije dosadno.

Andža i ja smo još mali i mnogo volimo da se sigramo sa stariji čike:)
P.S. Proziva mene Angelija na svim blogovima gde me ima (samo Unf. i Majlutin), a volem i ja nju da čikam po malkice. Nego, Angelija ništa se ti ne izjasni za onaj Spot gde si imala zapaženu ulogu u kostimu mačke. Dopada se? Ne dopada se? Nešto bi promenUla?
A možda i jesi, ali meni je sad kazna da tražim gde je to bilo.
Gorstak Gorstak 22:46 01.03.2008

Re: Domaćine

andža
mozda se gorstak i ja koljemo samo oko godine rodjenja

Kod mene u profilu piše 01.01.1920.
Milena, generacijo moja,
da smo se ranije sreli...
andjelija andjelija 22:47 01.03.2008

Re: Domaćine

sve uloge prihvatam sta god mi date :)) ...izazov je to...jos ako je improv wauuu... :)))

samo kod politickih moram da pazim.


andjelija andjelija 22:48 01.03.2008

Re: Domaćine

Gorstak
andža
mozda se gorstak i ja koljemo samo oko godine rodjenja

Kod mene u profilu piše 01.01.1920.
Milena, generacijo moja,
da smo se ranije sreli...


rekao si da nisi izlazio u periodu kada je anfakaabl..da si malo mali bio...da su tvoje godine bile izmedju 90-00 well znaci da si negde, pretpostavljam '73-'74 godiste.
Gorstak Gorstak 22:56 01.03.2008

Re: Domaćine

izmedju 90-00 well znaci da si negde, pretpostavljam '73-'74 godiste.

Ma gde mi je onaj prsten Ljubiše Trgovčevića. Nikako ne mogu da ga nađem.
Vidi ti ovu malu kako profajlira:)
Ma nema šaMse da ti priznam godinice pa posle svima da ispričaš.
Neka ostane misteriozna misterija.
andjelija andjelija 23:12 01.03.2008

Re: Domaćine

Gorstak
izmedju 90-00 well znaci da si negde, pretpostavljam '73-'74 godiste.

Ma gde mi je onaj prsten Ljubiše Trgovčevića. Nikako ne mogu da ga nađem.
Vidi ti ovu malu kako profajlira:)
Ma nema šaMse da ti priznam godinice pa posle svima da ispričaš.
Neka ostane misteriozna misterija.



I'm just saying... :)
bravar bravar 16:55 29.02.2008

bez naslova

@ Ako sam ista zamerala roditeljima u skoli to je kada dzedze ispred vrata cekajuci da se pojavi nastavno osoblje ne bi li se zalili na ocene i molili za iste.
Iz tog razloga veoma, veoma retko idem kod mog deteta u skolu ( ne volim ni roditeljske sastanke:)

Ali... postoje stvari zbog kojih bi otisla bez razmisljanja.

- Omalovazavanje. To me najvise izludjuje. Vredjanje bez razloga, sa ciljem da se unizi i povredi, da se pokaze ko je glavni:( Takvim metodama obicno se sluze oni koji nemaju autoritet i postovanje. Vasa uciteljica je ocigledno zelela da postidi dete da bi postigla odgovarajucu reakciju. Grozno. Ja bih joj odmah skrenula paznju na to i jasno stavila do znanja da ne dozvoljavam takvu vrstu ponasanja.

Moj slucaj: Prva godina srednje skole (gimnazija od renomea). Kcerka biva izbacena na pocetku sestog casa (da ne tupim, ali bila je kolateralna steta). Odmah sutradan dobila neopravdani i 4 iz vladanja ( cuj - fantasticna mera da se "prvacima" stavi do znanja sta se sme, a sta ne sme:(
Odlazim na prva otvorena vrata. Docekuje me nadobudna profesorka (valjda zbog predubedjenja da cu se zaliti na kaznene mere). Naravno da se nisam zalila na 4 i neopravdani, Moja popizditis zamerka je ta sto NASTAVNIK NE SME DA IZBACI DETE SA CASA. Mislim, moze, ali neka ga posalje kod direktora, neka me zovu. Sta dete moze tako strasno da uradi I da jeste, zar ja to ne smem da znam?
Sesti cas. Napolju je vec padao mrak, prekoputa neka malo problematicnija skola, ona devojcica - lepa i zgodna:))) Ne zelim da razmisljam da li ce joj se nesto dogoditi ( da joj dobace ruznu rec, da je maltretiraju, stagod).
Nastavnica nema odgovora. Nije se spremala za to:((( Njen problem.
E sad sledi tortura druge vrste... Rezime: jedino je na polugodistu imala cetvorku iz njenog predmeta (informatika). A mogla je da joj drzi predavanje iz nekih oblasti koje su radili.

Ovo nema bas puno veze sa tvojim slucajem:(((

U stvari... da ides kod te uciteljice i da joj kazes da nacin na koji je postupila prema tom detetu nije u redu zato sto lose deluju na psihu decju, zbunjuju dete, i daju povoda da ga ostala deza zezaju.
Sta joj to znaci sekapersa???

PS kuckam pola sata, i sad ce opet da me otera ovo cudo malo:)))
Jos bi da igra:)))


vishnja vishnja 17:11 29.02.2008

Re: bez naslova

bravarko :)

u svakom slucaju imam nameru da reagujem, ali ne mogu zbog pojedinacnog slucaja koji se odnosi na drugo dete da idem i da se bunim. imam nameru da joj skrenem paznju da je Boza bio zbunjen i uznemiren, svakako. Najveci je problem sto dete kome je to receno nece nista reci roditeljima, a i kad bi im reklo oni ne bi reagovali jer ne znaju zasto.
ne znam kako da im objasnim, a da ima efekta. po meni, problem u terminima 'zenski petko' i 'seka persa' je iskljucivo taj sto su tretirani kao uvredljivi. Bozi je jednom receno da je peder i on nije znao sta to znaci. bila je neka guzva i neadekvatan trenutak pa nam je objasnjenje promaklo. ubih se objasnjavajuci detetu sta NIJE uvredljivo, a sta uvredljivo JESTE. a namera je namera, i ona je dodatni problem.
veliki broj dece funkcionise iskljucivo u losim situacijama (prethodna uciteljica, jer menjali smo skolu, tvrdila je da im je stepen tolerancije nula. sedam godina!). uciteljice se trude onoliko koliko znaju i imaju dobre volje onoliko koliko mogu da je pronadju u sebi. a to je malo, i jedno i drugo.
ja sam zbog nemogucnosti da odreagujem ciljano premestila sina posle 1. polugodista 1. razreda u drugu skolu. u prethodnoj su mu bili svi drugari iz vrtica. :((((

lepa je ta visnjica :)
kuckam pola sata, i sad ce opet da me otera ovo cudo malo:)

ovo mi poznato skroz :)))
bravar bravar 17:23 29.02.2008

Re: bez naslova

Znam da se ne reaguje na prvu loptu, bar na pocetku skolovanja:)

Ja sam bila uciteljica. Znam o cemu ti govorim. Ako im skrenes paznju odmah, mozda ce razmisliti o svojim recima pre nego sto ih izgovore.
Naravno da sve zavisi od tvoje procene - da li ima smisla uciteljici skretati paznju.
Tuzno je sto se nekad prepustimo, sve verujuci da ce proci. Proci ce, ali sa kojim posledicama.
Neko ce reci - od komarca magarca, ali, kad bi se svi ugrizli za jezik pre nego sto javno iznesemo nesto, gde bi nam bio kraj.
PS Savladala sam ga desnim kroseom:) preuzela vodjstvo i sad kuckam i dalje:)))
On gleda Gospodjicu Frizl i slaze lego:))) Juhuu:)
vishnja vishnja 17:30 29.02.2008

Re: bez naslova

budna sam ja, ali moram da pazim da mu ne napravim stetu.
Sta je Gospodjica Frizl?
bravar bravar 17:52 29.02.2008

Re: bez naslova

budna sam ja, ali moram da pazim da mu ne napravim stetu.

Znam i razumem.

Sta je Gospodjica Frizl?

Veoma interesantna crtana serija na kanalu D:)
vishnja vishnja 17:55 29.02.2008

Re: bez naslova

eee nemamo kanal D u ovom stanu :(
jos uvek patimo za njim.
bravar bravar 18:06 29.02.2008

Re: bez naslova

Dodjite kod nas.
Mi imamo i kanal D i boginje:)))

A mozemo i sony da igramo:)

vishnja vishnja 18:34 29.02.2008

Re: bez naslova

mi prelezali boginje, a za sony se jos pravimo blesavi, pa dokle izdrzimo...
moze... :)))
Unfuckable Unfuckable 19:54 29.02.2008

Wow

al ste se raspisali, ljoodee !!!!
Odakle da krenem ?
Ja sam isfuravao po Centru - dok su ostali "išli u Grad" ja sam "izlazio napolje" - oholost klinaca iz centra, ejbg....epicentra, tačnije.
Glavno zezanje bilo je - kada je počelo - SKC - kadbilo, od ujutro do posle škole......Polet, Arilje...kad se nema gde - Šansa (mrzeli smo je zbog malog piva i lopova od konobara, a voleli zbog svega ostalog - ponajviše zbog dobrog položaja, strateškog : kad bežimo da se ne sudaramo....; )))))...više ne mogu ni da se setim ....sve gde se guzica mogla uvaliti, uvalila se...Park, Lipa, Srbijanac, Vidinac....
Sve što je radilo po centru obišlo se : od Rupe kod Kozare do flipera i minigolfa na Kališu, tamo su bili sjajni prvi koncerti mnogih, kasnije poznatih new wave bandova ....i, preko puta - seljaci koji su išli u diskoteKue, kako smo mi to krstili, u stvari prapočeci šminkera....) - posle se tamo izrodilo Posellllooo....mrak.
Kafići :Vladimir i Onaj drugi pored, al zaboravih kako se zove - to čisto da privirimo, da osetimo atmosferu, ali nismo bili Ta Priča ...takođe kafić kod Trgovačke, pa Paragraf dole ...bio je i neki mnogoizvikan na Čuburi gore ...al crko ako se setim koji ...tamo smo jednom baš....upali...
Ni Skadarlija nam nije bila strana - ali tu jeres smo zaista retko sprovodili - simpatično nam bilo da gledamo likove u sred grada kako se lože na narodnjake, pa još i đipaju (tada nam je sve to ličilo na narodnjake....)
Akademija je došla kasnije, tada smo već bili "kućno" organizovani - pa se na Demiju išlo Kasnije - ko je hteo....
Splavovi su se "izlegali " tada....sećam se da sam prvi put išao tamo - HuaHua...recimo, ili takoneki ...ebemliga - oko 86-7 je to bilo... u sred noći, poprilično urađen od sakea (?!?!?! - otkuda sake u priči, ko će znati....) u kolima koja je vozila moja komšinica, dioptrija -6 ...al brus +5, pod sakeom kao i ja - a tek položila....što te ne ubije, oduševi te - definitivno....
Teško mogu da se setim svih mesta - nije postojalo neko striktno pravilo ili neka "baza", zujalo se samo tako, i bez kola - i bilo je sasvim, sasvim dobro. Sećam se da je "?" bio hit oko verskih praznika - tada se to još polukrišom obavljalo...zatim Kolarac za srpsku novu ...kelner kao slučajno ugasi svetlo u ponoć ....Proleće, Venčac ....nismo prezali ni od Belog grada u sred noći - ako nas je dovoljno....
About The Smiths vinyle : prvi album grupe Film urađen je na zelenom vinilu - ne onaj što je kompilacija sa Idolima, nego njihov samostalni prvi album. Tako da Smitsi nisu izmislili toplu vodu.
dragoljub dragoljub 20:27 29.02.2008

Re: Wow

zelenom vinilu

prva farbana ploča david bowie dupli album uživo plavi providni vinil stiglo iz kazzeovog kraja tako uto vreme ili malo ranije al se ne sećam kako se zvao
bravar bravar 20:54 29.02.2008

Re: Wow

Nije bas Bowie, al' je plavi

dragoljub dragoljub 20:58 29.02.2008

Re: Wow

bravar
Nije bas Bowie, al' je plavi


e da sviđali su mi se i oni ali samo dupli album ratle&hum(neznam kako se speluje) dobri su bili,bile i neke bele onako poluprovidne al se ne sećam čije
dragoljub dragoljub 20:59 29.02.2008

Re: Wow

setio se bovitov album se zvao STAGE al godina jok:))
andjelija andjelija 21:42 01.03.2008

Re: Wow

imam belu plocu....white wedding od idola :)
Gorstak Gorstak 22:05 29.02.2008

Ružnoća

Napisao sam komentar ovde i puče veza.
Posle me mrzelo da se ponavljam (više ne mogu ni svoje komentare da savatam:), a vidim da je shure kod Majlutina dao sličan sa istim naslovom komentar. Dakle sinhronicitet.
A šta sam ja hteo da kažem.
Svaki razred u osnovnoj sam bio do ušiju zacopan u neku. I svaki put u drugu. Da joj pridjem nije bilo teorije. Jes pa da me svi posle zezaju. I tako, okupimo se ispod nekog stepeništa (mi muški) i pojma nemam kako ali priča ode koja je najlepša devojčica u razredu. Krenuli mi sa izlaganjem stavova, zavitlavanjem, odbranom i svašta nešto. Sećam se dobro da je pobednica bila jedna u koju smo, pa 80% nas glasača, bili zacopani.
Stanovala još preko puta moje zgrade i stalno sam virio kroz prozor ne bi li se ona pojavila na terasi. Jednom rečju patio.
Prođe nekih 20 god. da se ne vidimo i slučajno naiđosmo jedno na drugo. Pitanja: Jesi li to ti? Prosto neverovatno da smo se malkice izmenili:) Pa onda na piće.
Bio sam potpuno zatečen njenim izgledom i pogledom (kao u Ane Stanić što bi rekao Unf.). Nikakva. Ništa. Ma ni ružna da kažem nego nešto prazno. I tako, rastanemo se i ja ceo dan nisam mogao da se opasuljim šta sam to ja video na njoj kad smo išli u osnovnu. Ostao mi onaj osećaj zaljubljenosti, ali i gorčina razočaranosti.
Unfuckable Unfuckable 22:20 29.02.2008

Re: Ružnoća

što bi rekli : izgubila sjaj u naručju vremena
osim toga - iskustvo malo menja percepciju. Malo....
Priroda je izmislila iskustvo da nas čuva od nevolja
Gorstak Gorstak 22:31 29.02.2008

Re: Ružnoća

Unfuckable
što bi rekli : izgubila sjaj u naručju vremenaosim toga - iskustvo malo menja percepciju. Malo....Priroda je izmislila iskustvo da nas čuva od nevolja

Ružno mi i da napišem, ali mislim da se moja ,,ljuba" iz osnovne odala nekim opijatima.
Naravno da se nikad nisam koristio tim khm opijatima, ali nekako prepoznavam korisnike po pokretima, disanju, koncentraciji. Bilo toga u okruženju podosta. Pa rat je uveliko i na sve strane bio do skora.
Posle razmišljah da sam imao sreće što nisam imao hrabrosti.
To ono vezano za ko zna zašto je to dobro.
Da si mi u osnovnoj rekao da je dobro što Ona ne obraća pažnju na mene gledao bih te kao nenormalnog.
Sad sam siguran da sam dobro prošo.

Zato sam i komentar nazvao ružnoća.
bravar bravar 22:34 29.02.2008

Re: Lepota

Zato sam i komentar nazvao ružnoća.

Zato cemo ga preimenovati u Lepota...
Jer lepo je priznati sebi da si nekad bio mlad i gloop:)))
Gorstak Gorstak 22:41 29.02.2008

Re: Lepota

Zato cemo ga preimenovati u Lepota...
Jer lepo je priznati sebi da si nekad bio mlad i gloop:)))

Usvojeno.
Mislim da možemo da otvorimo takmičenje ko je dobio gluplju, težu, besmisleniju korpu.
Ovo moje spada ne znam da li može da se nazove korpa. Bejah zacopan, ali nikad nisam smeo da priđem. Tačnije prišao sam joj jednom sankama pa se oporavljala dve nedelje od nekog uganuća zgloba.
Ako i jeste korpa, onda možemo da je nazovemo lucky bastard korpa.
Jednom me cura odbila jer ne može da se zabavlja sa momkom koji je u horoskopu to što sam ja.
Ovo bih nazvao sujevernom korpom.
Što reče dragoljub: veči pijac da snabdemo sas korpe:)
bravar bravar 22:48 29.02.2008

Re: Lepota

Koji sajko krevet:)))

Ja sam sama sebi korpa bila. I to od bodljikavog pruca.
optocila sam sebe njome, pa...

Svidjali mi se neki,
..........nekima se svidjala i ja


ali to platonsko... nesto mi bivalo interesantno (pacenica prve A klase:)

Onda me sreo moj danasnji covek, muz, otac nase dece i ........................

PS lepo sam rekla jos gorenegde da korpe mrzim i u brushalteru....
Gorstak Gorstak 22:54 29.02.2008

Re: Lepota

ali to platonsko... nesto mi bivalo interesantno (pacenica prve A klase:)

I Platon je bio muškarac:(
dragoljub dragoljub 23:06 29.02.2008

Re: Lepota

Što reče dragoljub: veči pijac da snabdemo sas korpe:)

prvo naružnoću ja ostavio tamo kod milutina komantar da se meni štefi graf uvek sviđal al me niko ne hebava da otpiše,al ovde je tema ista

al drugo:upadnemo mi kod ženski u dom (one spustile stazu da se popnemo)muvanje ovamo onamo odvojim ti ja jedno seljanče sa mnogo lepe noge(to se jedino sećam)odvojim ja to na stranu i lupim "oćeš da ja i ti pođemo" ribče se nasme ja onako sitno i odvali "a gde"šamar da mi lupila sasciglu utebala manje bi bi mi bilo trgo se i pobego,piao je drugar posle što lupi čoveku korpu kaže" nisam"
kasnije sam računao sa tim da će žensko uvek da iskoristi priliku da ispadne mangup
Gorstak Gorstak 23:21 29.02.2008

Re: Lepota

Dragoljube ti si dobio titulu vlasnika mangupske korpe:)
Bravarka nosi titulu autokorpe.
prvo naružnoću ja ostavio tamo kod milutina komantar da se meni štefi graf uvek sviđal al me niko ne hebava da otpiše,al ovde je tema ista

Imao sam drugara koji je u ono naše vreme bio možda najbolji frajer, sportista (dobro građen) duhovit, a i od dobrostojećih roditelja. Prvi je dobio kola da vozi. Istina, neka krntija od bube, ali to se zvalo auto.
Imao je neku meni, tada, mnogo čudnu teoriju.
Kad smo išli negde u provod uvek se skoncentrisao na ,,ružniju" devojku.
Taj Fenomen je isto bio uvek prisutan, a to je da su uvek u paru išla jedna mnogo lepa i ona druga mnogo ono drugo.
E, pa on je mene uvek preklinjao da mu ne diram tu drugu.
I tako, naši provodi su se završavali tako što ja nastavim da zabavljam ovu lepu, a on je već uveliko bio kući sa njenom drugaricom. Daleko bilo da se žalim. Po principu verovatnoće i ćorava koka... pa tako i ja. Iz 10-tog, 15-tog pokušaja uspem nešto da poentiram (tu ne brojim sex već držanje za ruke, razmenimo telefone...).
On je bio kao Dražen Petrović. Jedan šut jedan koš i tako dokle hoćeš.
bravar bravar 23:55 29.02.2008

Re: Lepota

Zahvaljujem titularu:)

Ali ta prica o ruznima sto padaju k'o zrela jabuka... tuzno je to...

Nego, 'el ti se ozenio taj drug i kakva mu je zena?

Samo bi jedan odgovor smanjio moje gadjenje na njega:)
dragoljub dragoljub 23:57 29.02.2008

Re: Lepota

On je bio kao Dražen Petrović. Jedan šut jedan koš i tako dokle hoćeš.

ako ti je promaklo ono što je strongi reko da prevedem ružne ribe imaju samo jednu šansu i zato ginu na terenu lepe obično kažu ja nevolim mnogo da radim.to je sve što ću da kažem o svom pozitivnom iskustvupošto nikad nisam voleo lovačke priče tačnije rečeno ja ćutim gde sam kad i kako,daje bolje rezultate.ovo sam reko da ne mislite da sam samo skupljao korpe.
ps

ono što važi za ružne ribe važi i za ružne tipove i oni imaju samo jednu šansu ako se ne pokažu nema popravnog
bravar bravar 00:10 01.03.2008

Re: Lepota

Sta je lepo?
Ono sto se svima svidja - stono rece Platon the frajer:)

A ruzno???

Samo ako si bolestan mentalno mozes biti ruzan, ako si los covek, ako si skot.

I toliko je ljudi i ukusa da sam sigurna da svako mora naci nekoga ko ce ga voleti zbog njegakaotakvog.

Ma... ljute me podele na lepo i ruzno, stvarno.
Unfuckable Unfuckable 00:21 01.03.2008

Re: Lepota

ok, ali uzmi u obzir uzrast u kom se radnja odvija ....
hormoni divljaju - nekome je samo poen bitan - "sportista"
neko se oseća loše jer misli da ne vredi
neko misli da je smešan
neko da je ružan
dve - tri ribe i dva tri frajera diktiraju "opći trend" - ako nisi "in" ...mora da si "out"...

podvarijanta štosa sa lepom i manjelepom je ta da se isprovocira ona lepa time što poklanjamo pažnju onoj manje lepoj ....čista manipulacija, priznajem ...i meni je retko uspevala : pošto manjelepa "zgrabi" šansu i target se sam od sebe izmenja....manjelepa postaje višezanimljiva ....
dragoljub dragoljub 00:25 01.03.2008

Re: Lepota

da ali one postoje i to najčešće kod ljudi koji su ružni iznutra,pa se iživljvaju na svima.sduge stranenemožemo da zatvaramo oči pred tim da nas neki ljudi odbijaju e sad nekima damo šansu nekima ne, i to je život,ljudi se plaše da se odvoje od mase da imaju svoj ukus i zato stvaraju neeka pravila olepoti i slično,reko sam da mi se štefi sviđa drugima je ružna jer nije standardna,neće da vide nikakvu senzualnost oko njenih ustiju pogled sve što treba malo duže da segleda strah da se ne ispadne glup u društvu ih tera da prihvataju proverene šablone i što se mene tiče uredu samo mene ostavite na miru uh utupiga
bravar bravar 00:32 01.03.2008

Re: Lepota

E. i Milutinu se svida Stefi:)

Da... vazno je biti IN
A meni to tako gloopo.
OK opet potvrdjujes pravilo da kod vas muskih vise ima veze bockanje, nego nesto drugo.
Sad, sto kad malo porastete to malo i zabasurujete (krijete) to je druga stvar.
Dzaba godine, dzaba iskustvo...
Recka je recka:)
Za recku nemam nista protiv, ali smislenu. Ali sa kesom na glavi samo da bi????

Moze prepisivacka skola - od sebe same?

I toliko je ljudi i ukusa da sam sigurna da svako mora naci nekoga ko ce ga voleti zbog njegakaotakvog.
Unfuckable Unfuckable 00:43 01.03.2008

Re: Lepota

nisam dobro objasnio - point je uzrast ...koje su to godine o kojima pričamo ?
Ne gledaš stvari na isti način sa 16 i sa 26 ...pa ne znam kakav recka - hunter bio...

N ajednom blogu sam pobrao poprilične komplimente domaćice & okoline - pričajući o muzici - kada sam otkrio da se ja nikada nisam ložio na udarni hit na LP -ju (obično je to A1 pesma) - nego uvek na A3, B1 ili B3...recimo - prelepe pesme, ali malo zasenjene hitom koji je A1

a govorim "iz cipela" nekoga ko sa 12, 14, 16 .....never - nije bio A1
prednost toga što nisi A1 je što te muka natera da razmišljaš.
tada to ne izgleda baš praktično & korisno ( muka je muka) , ali posle pokaže neke kvalitete ....svo to razmišljanje........
bravar bravar 00:54 01.03.2008

Re: Lepota

Razumela, ali akcenat je na RUZNE.
Zasto ruzne?
Zato sto je lakse...
To me samo izbacilo iz ravnoteze.

A to da jurite suknje cim saznate da ispod nje nije ono sto visi:))) To je, valjda, majka priroda.
Zivotinjski nagon, zelja za prosirenjem vrste...
Sad se salim...
Jos jednom... stvarno je samo bio point u ruznoci:)

Ej, imam zensko dete i sad cu i ja ko njen otac da pocnem da joj govorim da su decaci prljavi i da ne peru ruke kad idu WC:)
MilutinM MilutinM 00:59 01.03.2008

Re: Ružnoća

Bio sam potpuno zatečen njenim izgledom i pogledom (kao u Ane Stanić što bi rekao Unf.). Nikakva. Ništa

Što bi rekao Bora Čorba:

Otvorila mi matora, sa licem aligatora...

... Da, to sam ja, eto, malo sam se promenila ((
Gorstak Gorstak 00:59 01.03.2008

Re: Lepota

On je bio kao Dražen Petrović. Jedan šut jedan koš i tako dokle hoćeš.

Ha! Tačno sam znao da će vas on zainteresovati. (prsten Ljubiše Trgovčevića radi samo tako)

Nego, 'el ti se ozenio taj drug i kakva mu je zena?

Pa ovako: Da oženio se i to sa mnogo lepom devojkom. Čujem da su još u braku (dvoje dece). On nabacio stomačić, cvike... ozbiljan čovek:)
Samo bi jedan odgovor smanjio moje gadjenje na njega:)

Sad moram da pojasnim naše ,,druženje". Strah me da ne izazivam i ja gađenje. U ono vreme on je bio naj, naj, sasvim naj frajer u celom okruženju. Jednom rečju idol. Meni je bila sreća da izađem sa kraljem jer je u početku bilo mnogo zabavno. Jesam li već priznao da tad i nisam bio mnogo bistar? Više srećan.
Posle sam uvideo da to nije baš sasvim normalno što menja devojke svake subote. Te, ostavljene devojke su iskreno patile za mentolom. Veoma brzo sam izašao iz te priče najprirodnijim putem. Upoznao sam devojku sa kojom sam se dugo zabavljao i nisam imao potrebe da izlazim više sa njime u provode. Opet je upalila fora sa srećnom zvezdom:)
dragoljub
ono što važi za ružne ribe važi i za ružne tipove i oni imaju samo jednu šansu ako se ne pokažu nema popravnog

Ovo potpisujem. Rekoh da smo izlazili u paru i muvali cure koje su isto izlazile u paru (lepa i ružna). E, u našem paru on je bio onaj lepi:))) Nisam ni ja sad ne znam kakav, ali on je srpska varijanta Bred Pita.
Unfuckable Unfuckable 01:07 01.03.2008

Re: Lepota

Zasto ruzne?
Zato sto je lakse...

/quote]
ok, ajmo ovako :
šta misliš kako je meni - outsideru - totalnom - bilo kada mi je tzitza (svanasvommestu, za svojih 16...) predložila da malo pre škole svratim do nje ?????
pre toga je muvala "the najboljeg", tada - btw - jednog od ovdašnjih blogera - bezuspešno mesecima ....

ajmo opklada & sportska prognoza :
jesam li otišao...?
bravar bravar 01:07 01.03.2008

Re: Lepota

Ko *ebe Breda Pita i tamo neku Angelinu curu finu:)))

Mlados - ludos .....T

Ja se uvek ludesala.... *eres tri sata onako iz glave, smisleno-besmislene zavrzlame... shit:)
Ipak se ne bih menjala da budem ultra, giga, stavec...
Mozda nesto drugo... jos koju vijugu u glavi:)


Opet je upalila fora sa srećnom zvezdom:)

neka je - tako i treba:)

PS sad odoh na spavanjac. Budice me zorom ranom:)))

'Ku noc.
bravar bravar 01:10 01.03.2008

Re: Lepota

Ja bi da spiem!!!


Bilo ti je grozno, odvratno, osecao si se budjavo, trulo, bedno, jadno...

Sta mislis - odakle mi ovoliki broj reci na brzinu o osecanjima toga tipa?

Hvaljen budi ako nisi, a ako jesi onda *ebiga:)))
Unfuckable Unfuckable 01:17 01.03.2008

Re: Lepota

osećao sam stravičnu napetost .... - kakvajetoribabila.........sve što jedan 16yrold lik želi i sveštomutreba...u trenutkukaotakvom

osecao bih se grozno, odvratno, budjavo, trulo, bedno, jadno - da sam otišao

naravoučenije :
u Svakom Kretenu čuči Budimir Trajković......... The Još Veći
dragoljub dragoljub 01:54 01.03.2008

Re: Lepota

u Svakom Kretenu čuči Budimir Trajković......... The Još Veći

šta reći

kad god sam rekoda mi se neko žensko ne sviđa doživeo sam tiradu od muškaraca i od žena i obe strane su na kraju rekle "za dobru svinju nema loše pomije" od tad se pravim blesav ne kapiram šta oće i dal oće nisam odavle ja samo da pitam kolko sati
bauer bauer 03:14 01.03.2008

Re: Lepota

Imao sam drugara koji je u ono naše vreme bio možda najbolji frajer, sportista (dobro građen) duhovit, a i od dobrostojećih roditelja. Prvi je dobio kola da vozi. Istina, neka krntija od bube, ali to se zvalo auto.

gorstak, da nije to onaj nas drugar sto je upao u kazance

dragoljub dragoljub 10:55 01.03.2008

Re: Lepota

Tačnije prišao sam joj jednom sankama pa se oporavljala dve nedelje od nekog uganuća zgloba.

to mu dođe jedini fizički kontakt sa dotičnom, u onom stilu "........uzmi veći čekić"
andjelija andjelija 21:58 01.03.2008

Re: Lepota

bogami ako je ko Kristina onda sam to bila ja.
stalno sam bila zaljubljena ...ali mi nije palo na pamet da se muvam sa tim tipom. to je bilo samo nesto moje interno. kasno sam fizicki pocela da sazrevam, grudi pocele da pupe finally u osmom razredu a i da rastem (vecito najniza.. sada sam 172cm) ...i ne daj boze da sam se nekome svidela.... ajde ovi osnovnoj jos i nekako...ali kasnije kad je dosla srednja skola....pa tek onda me nije interesovalo da se zabavljam, bila sam skroz u drugim vodama......ali sam bila zaljubljena...opet interno.
jedan me je tip celu noc ubedjivao da mu se svidjam. ja mu nikako nisam verovala. odakle njemu ideja da mu se svidim? nisam uopste tip da mozes da ga svrstas u bilo koju grupu riba: nemam velike sise, nemam prcasto dupe i dugacke noge, nit sam neko zensko da sam svesna toga....samo se blamiram, ljudi me gledaju kao da sam cirkus... i sad ja se tu nekome svidim...commmoonn..no way.. ...drugi me ubedjivao 4 meseca! ja mu kazem 'aman covece, ne svidjam ti se ja nego haljina koju sam imala'...ma jok...a haljinu zovem 'izvolte' jer je skroz uz telo, mini, i materijal ima til (providne delove tela....) ... cim hocu tipa da imam, a da mogu lepo da proberem, onda obucem tu haljinu. 4 puta....4 pogotka :))

mada sam najvise volela samo postene seks kombinacije... cist racun duga ljubav... kradem, primam ljubav sa svih strana tako da mi to nikad nije manjkalo.



MilutinM MilutinM 02:00 01.03.2008

Prava riba

U moje vreme, model prave ribe bila je po skoro nepodeljenim glasovima ortaka iz društva



Što je najbolje, nije bila glupa
bravar bravar 09:17 01.03.2008

Re: Prava riba

Za razgibavanje.

D a n c e... d j u s k a... j u t r o : ) ) )
Gorstak Gorstak 03:14 01.03.2008

Ružno - lepo i svašta nešto

Za Bravarku:

Gledao sam neku emisiju na BBC-u o klincima u prvom razredu osnovne.
I u tom periodu klinci se dele na in u out ekipe.
Naravno da bi svaki roditelj želeo da baš njegovo dete bude u toj in ekipi iz više razloga.
Dete koje je in lakše stiče prijateljstva, slobodnije je prema drugima, a i lakše prolazi kroz školu. Nema pratećih kompleksa da je ružno, debelo, klempavo, glupo ... šta god. Ako je roditelj kao mali bio u out ekipi onda je njegova želja još jača da se njegov mladunac ne pati kao i on u životu.
To zainteresovalo Engleske psihologe u nameri da pomognu roditeljima i deci. Malkice istraživali i zaključak do kog su došli je sledeći: Da bi vaše dete bilo in i prihvaćeno u društvu vršnjaka nije neophodno da bude duhovito, pametno, načitano (što bi svako normalan pomislio)... bitno je da bude dobro obučeno!!!
Pod tim se misli na skupo, ali i uredno obučeno dete. Druga deca prilaze slobodnije takvom detetu i druže se na osnovu prvog utiska. Tek kasnije počnu da razmišljaju o drugim osobinama svoga novog drugara.
Ako je dete ,,štrokavo" vršnjaci ga izbegavaju.
Taj model ponašanja se prenosi i na tinejdžere, ali i kad se odraste. Gleda se prvo garderoba. Eno bila skoro dodela oskara. Lepojke&lepotani ne moraju ništa da kažu. Samo širok osmeh i pradina torbica.

Tek mnogo kasnije dolazimo do iskustvenog zaključka da lepa prazna glava ne znači ništa (skoro) i to je ono o čemu ti pričaš da svako ima svoju unutrašnju lepotu koju treba otkriti. Slažem se 300% samo ima mala začkoljica. Oni koji treba da otkriju pravu lepotu nemaju iskustvo za tako nešto.

Uf, al se upetljah sa celom pričom.
Unfuckable Unfuckable 03:24 01.03.2008

Re: Ružno - lepo i svašta nešto

ljudi...ja se trudim da krešem ...sitnokaluđerski
pa vi rasturate.
highlander otkida


@milutin :
pazi kad se PADALO na nju
ali malo kasnije
evo ikone :

bauer bauer 03:36 01.03.2008

Re: Ružno - lepo i svašta nešto

ej, anfak, slusaj, imam jednu biciklu na prodaju, ako te interesuje...
Unfuckable Unfuckable 04:18 01.03.2008

Re: Ružno - lepo i svašta nešto

žemo ...
al' ........ šićumićutiću !
jel kradena bar ?
bauer bauer 04:24 01.03.2008

Re: Ružno - lepo i svašta nešto

jel kradena bar ?

ma otkud! znas kakva, crvena, kineska, shimano oprema. cijena, prava sitnica... dvaes kinte :)
Unfuckable Unfuckable 05:00 01.03.2008

Re: Ružno - lepo i svašta nešto

ne kupujem od upotrebljavača nevinih...

sorry, drug si mi - al ....principijelan sam !!!!!!!!!!
bravar bravar 09:20 01.03.2008

Re: Ružno - lepo i svašta nešto

Ikona:))) Evo je i ovde:)))

Dobro jutro:)
bravar bravar 09:39 01.03.2008

Re: Ružno - lepo i svašta nešto

@ Gor....

Nije nam ni trebalo to istrazivanje da bismo shvatili da je situacija takva... pre svega krajnje alarmantna.
Jedino sto sada znamo da imamo nesto zajednicko sa svetom:)))

Opet bih mogla o mom slucaju, ali da ne tupim. Citam da se informatika spominje vec na nekom postu:)))
- da se zna imala je na kraju sve petice, a i sire:)

Strasno je da nam kolicinu pozitive meri dobra patika, markirana odeca btw made in china:(((

U kuci imam (za sada jedno) koje se "pali" (sve manje) na to - marke, deltashiti,merkator... samo tako:(
Trudimo se da joj objasnimo da je lepse biti svoj, poseban, da imas stil koji je prepoznatljiv, a ne da si deo masovne jednoobrazne gomile manekena:( Uspeva se...
Znaci, bitno je da vaspitas dete i da mu predocis sta su prave vrednosti. Cak iako to ne razume u prvom trenutku, veca je verovatnoca da ce mu to "doci" u glavu pre nego onome kome to nije.

Sad, sto se tice urednosti... to je OK. Higijena je veoma bitna. Ne mora da bude "marka" ali da je cisto i uredno. To podrzavam.

Uh, raspisah se... odo sad da popijem drugu kafu.
Ocete li i Vi???

Izvolte:



Gorstak Gorstak 09:44 01.03.2008

Re: Lepo - ružno i svašta nešto

Dobro jutro:)

Jutro:)
dragoljub dragoljub 10:58 01.03.2008

Re: Ružno - lepo i svašta nešto

biciklu

kaže se biciklo ili točak
MilutinM MilutinM 16:34 02.03.2008

Re: Ružno - lepo i svašta nešto

ali malo kasnije
evo ikone :

Eh, Unf, u moje vreme ikone su bile Merilin Monro, Brižit Bardo i gorepomenuta Laura Antoneli.

Mnogo sam mator ((
bravar bravar 09:41 01.03.2008

bez naslova

Da, jos nesto.
tuzno je kad shvatite da ljudi veruju da nadomescuju uspesno hiljade mana (unutrasnjih) svojom "dobrom" garderobom (spoljasnje).
vishnja vishnja 11:28 01.03.2008

Re: bez naslova

sta ste vi svasta radili tamo kod Milutina nocaske!

cak je i unf u jednom trenutku bio u ravni sa situacijom (a ne iznad, po obicaju svom majstorskom)
ja mislim da je tema pogresno postavljena, a svi ste ga samo dobiberili :)))). fala bogu te sam spavala.

e, unf, ja te opet sanjala nocas. moram podhitno do svog nadleznog za snove da vidim sta to dodjavola sad znaci. bio si..na nekom vrhu necega :)). i svasta nesto.

prezidente, tato jedan...... :) kriv si, kriv!!!!!

ps - iz one unfove tirade koja me tako razdragala shvatila sam da spadam u onesvescene.
opleo po svima :)
svi opleli po svima :)))

eeeee deco....... :))))))))
vishnja vishnja 13:04 01.03.2008

Re: bez naslova

nego, gde ste? jeste li svi otisli odavde zauvek?

uja?
bravar bravar 13:47 01.03.2008

Re: bez naslova

uja?

Al smo se sakrili, svaka nam cast:)))
Ali otisli nismo... barem ja.
Obozavam skrovita mesta... I ovo je jedno od njih:)


Posle ovoliko komentara domacin bi mogao i neko pice da posluzi.
Sad samo opusteno:)))
vishnja vishnja 13:51 01.03.2008

Re: bez naslova

e da....
i dobujemo prsticima po astalu.....
bravar bravar 13:58 01.03.2008

Re: bez naslova

Jok ja:0
Evo ce se razgovaramo.
Sinoc nam se decaci otvorili, evocirali uspomene:)
Ti spavala:)

Sama u muskom drustvu, nije bilo bas prijatno:)
Nema podrske s' zenske strane.
Doduse, Andza nam se borila na onom novom postu ko lavica:)
dragoljub dragoljub 14:26 01.03.2008

Re: bez naslova

Jok ja:0

izgleda fajront
vishnja vishnja 14:35 01.03.2008

Re: bez naslova

ja sam tu, nego upala u guzvu, ne ide mi posao kako treba.....
pa ne mogu opusteno da caskam
al budno vas pratim :))))

dobar dan, dragoljube.

@bravarka: a dok sam povatala sta je nocas sve bilo :)))))
strasti se razbuktale, razne... noc je cudo.
bravar bravar 14:58 01.03.2008

Re: bez naslova

noc je cudo.

Ne vidimo i necujemo sebe od mraka, pa se raspricali vazda:)))

Dragoljube, kakav fajront:)
Znas ono na zurkama, kad se malko umorimo, pa posedamo i meditiramo:)
Sad ce se okupi drustvo...

Moze trol:)
Kad ce neko da postavi blog o Azri:)
Nesto mi se po glavi mota Tanka crna linija ovih dana
Sto sam ja to slusala do daske. Moji se i sad smeju kako sam djipala uz tu pesmu:)
bravar bravar 14:58 01.03.2008

Re: bez naslova

Btw tek smo se dotakli Seron Stoun:)))
vishnja vishnja 15:04 01.03.2008

Re: bez naslova

Kad ce neko da postavi blog o Azri:)

imao unf blog o dzoniju onomad! i to kakav!
ja tad bila jos neregistrovana, a citala sve. opasno me doveo u napast da se registrujem tad.
e a mogla bih sad da pustim azru sebi. idem.
hvala na ideji.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana