Budućnost| Društvo| Ekonomija

KAKO SE VAMA ČINI?

tsunade RSS / 05.01.2014. u 13:06

 

936784-sasa-radulovic-261213-ras-foto-emil-conkic002.JPG 

Ovako otprilike izgleda moj razgovor sa protivnicima ministra Saše Radulovića:

 Ko meni može da garantuje da će kad poukida sva ta radna mesta u državnim preduzećima on uspeti i da otvori makar isto toliki broj mesta?

 Pa niko. Nema garancije ni za šta na ovom svetu. Nema garancije da sutra neće biti invazije vanzemaljaca na planetu zemlju. Ali postoji ogromna verovatnoća da ipak neće. Po meni, velika je verovatnoća da će raskidanje braka izmedju države i privrede dovesti do postepenog ozdravljenja. U suprotnom, ako sve ostane ovako kako jeste, veoma je mala verovatnića za boljitak. Kako vi to procenjujete?

 Kako Radulović misli da smanji poreze na rad a da ne izazove veliku rupu u budžetu?

 Nemam pojma. Ako bude prilike, pitaću ga. No, činjenica je da mi decenijama imamo ogromne rupe koje krpimo kreditima. Pare od kredita onda slupavamo u javnu potrošnju. Tu opet dolazimo do procene verovatnoće. Po meni, verovatno će više ljudi hteti da radi legalno uz razumne poreze. Verovatno će svako tražiti i pronalaziti način da utaji porez ako je on sulud, ko što je kod nas slučaj. Razuman porez i oštra kaznena politika su valjda najbolji saveznici u borbi za puniji budžet. To meni deluje logično. Kako vama to izgleda?  

Kakvi bre mali i mikro domaći privrednici, nama trebaju multinacionalne kompanije?

 To je verovatno tačno. Te kompanije donose znanje i tehnologiju. Al realnost je da većina onih koji opstaju uprkos svemu radi u malim i mikro preduzećima. I ti nesretnici su na svojoj grbači istrpeli sve Dinkićeve subvencije. Ajd sad malo ambijent da prilagodimo njima. Ako je dobar za njih još je bolji za velike kompanije. One će doći ili neće doći u zavisnosti od toga da li su jasni propisi i pravila igre, razumni porezi, konkurentna cena dobre radne snage. Ne može neko drugi da radi gimnastiku umesto nas a nama da rastu mišići. Zar ne?

 Ne znam ja, svašta se priča o tom Raduloviću…

 Istina. Svašta objavljuju toaletoidi Kurir i Blic i onda se o tome svašta priča. Radulović ne želi da se pravda na temu lažnih optužbi i meni je to logično. S druge strane, u pravu je i moj prijatelj koji veli da ne možeš da čistiš svinjac a da se ne uprljaš. Ministar bi mogao da presavije tabak i da tuži toaletoide koji su lagali o njemu. I da taj proces učini javnim. U obrazloženju tužbe trebalo bi da kaže šta je istina. I onda da posredstvom medija, ako ih još ima, pratimo process do presude. Pa da mi vidimo to novo naprednjačko reformisano sudstvo na delu.

 Mojoj mami (bivšem čedisti) ništa vise nije jasno osim da je DS trajno pukla i da je Čeda neozbiljan tip. O kakvoj brutalnosti priča Vučić kad govori o svom ministru? Zašto sad odjednom Nikolić napada ministra? Šta hoće onaj Stefanović? U kom su filmu ovi sindikati koji samo urlaju a nemaju nikavo rešenje da ponude? Ništa to njoj nije jasno.

 A u stvari sve se vrti oko izbora i pripadajućeg rejtinga. Nije vise pitanje da li će Vučić tu da odnese najviše. Jasno je da hoće. Pitanje je samo hoće li da oduva sve sa scene i izadje posle izbora neokrnjen sa apsolutnom većinom bez ikakve kontrole, osim inostrane. 

 Za jednu ovakvu zemlju to bi bilo tragično. Apsolutna vlast i moć moraju da počnu odmah da se krune.Neka demarkaciona linija treba da bude napravljena.  Čini mi se da se ona trenutno stvara oko Radulovićevog koncepta.  Kako se vama čini?

 

 



Komentari (350)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 23:57 05.01.2014

Re: U obrnutom ogledalu

To je, što kažu, špekulacija, al' stoji da je bilo stvarno loše i da se ništa nije desilo, kao što je na nekim drugim mestima na planeti bivalo (i još uvek je) i gore i isto tako se ništa nije dešavalo. Odn. ovo bih ostavio u domenu "izbiće građanski rat a Kinezi će da nam j. k. ako priznamo Kosovo", tj. not gona hepn.

Ja rekoh zašto se nije desilo. A u domenu špekulacija - meni izgleda da smo ovde doterali do duvara i da je socijalni mir sad već zaista na tankoj niti. Koliko će na njoj moći da se balansira - veliko je pitanje. Veliki rezova bez dušika i bez anestezije teško da će proći mirno.
Obično ne gledam crno, ali ovo što vidim u narednih godinu dana opasno liči na abonos.
Bojim se da se takve stvari retko do nikako ne dešavaju na ovoj planeti. Ako Nemci zatežu za pare za vađenje Grka za koje ih veže ekonomska unija, onda ne vidim tog ko će ovde da se pojavi sa nekom značajnom gomilom para i kaže "na, da se oporavite". To se prosto ne dešava.
Najviše čemu možeš da se nadaš je kredit koji nije preskup, ali i te opcije su izvetrile pošto su takvi krediti korišćeni za pravljenje ovog i ovakvog sistema.

Nema magije.

Tako je. Nema magije. I to sam upravo rekao.
A predlažem i da malo pogledamo po okolini gde su izvdene uspešne reorme, pa da onda vidimo i kako. Od Poljske, Češke, Slovačke, Mađarske pa do Rumunije i Bugarske.
maksa83 maksa83 11:36 06.01.2014

Re: U obrnutom ogledalu

A predlažem i da malo pogledamo po okolini gde su izvdene uspešne reorme, pa da onda vidimo i kako. Od Poljske, Češke, Slovačke, Mađarske pa do Rumunije i Bugarske.

Oni su rasli u jednom sasvim drugom kontekstu kad je u svetu bilo viška para i sve je bilo u ekspanziji. Tad kad su se oni presabirali i spremali da rastu mi smo izabrali da udaramo k. Zapadu i glumimo undercover rusku vojnu bazu tj. njihov foothold za nedajbože (ako je neko i sumnjao, treba da pročita onu knjigu sa kojom se u nekom komentaru slikao Budimac, ne mogu da iskopam sad gde je to bilo) . Drugi talas smo iskoristili da napravimo ovu i ovakvu muljatorsku državu sa tajkunskim kapitalizmom meksičko-ruskog tipa. Propuštene šanse koje su nas dovele u jedan sasvim drugi kontekst.


Edit & P.S. Poljska je rasla, malo se zagrcnula oko SEKE, ali se pribrala i strelovito nastavila. Svejedno preko milion i po Poljaka se razlišlo po EU i Engleskoj da leči, popravlja vodoinstalacije, programira...
freehand freehand 11:43 06.01.2014

Re: U obrnutom ogledalu

Propuštene šanse koje su nas dovele u jedan sasvim drugi kontekst.

I šta to menja u odnosu na ono što sam rekao?
Nema uspešnih reformi bez ozbiljnih para.
A inače - opet imaš kontekst u kome si pristupio pregovorima sa EU, u kome ti je bogznakako obećana podrška u zamenu za sitne ustupke oko suvereniteta, i u kojima si sad veliki prijatelj sa svima sa kojima treba da budeš.
Dakle, sva su ista obećanja kao krajem devedesetih tu.
Đe je proiblem?
Sem što para nema?
Edit & P.S. Poljska je rasla, malo se zagrcnula oko SEKE, ali se pribrala i strelovito nastavila. Svejedno preko milion i po Poljaka se razlišlo po EU i Engleskoj da leči, popravlja vodoinstalacije, programira...

Da, i? I Španaca, i kojekoga drugog, o Italijanbima da ne pričamo. Ali to ti je moderni svet globalnog korporativnog kapitalizma.
mira2852 mira2852 22:54 05.01.2014

Ljubav

"Neka demarkaciona linija treba da bude napravljena. Čini mi se da se ona trenutno stvara oko Radulovićevog koncepta. Kako se vama čini?"
Nekritična podrška bilo kom konceptu je uvek znak nedostatka dobre volje ili znanja. Sigurna sam da je u pitanju ovo prvo. Šta to ministar radi? Kao buldožer ruši institucije i ljude koji u njima godinama rade. Nije mu dosta što ih je sve proglasio neradnicima i lopovima, već je time i sve korisnike ovih podsticaja, veoma ozbiljne firme iz Japana, Nemacke, pa i Srbije označio kao hohštaplere. Hoće da napravi Zakon o radu koji će i ovako jadne i najmanje plaćene radnike u Evropi potpuno obespraviti. Kako može neko da laže da će se time otvoriti nova radna mesta? Ne, samo će zaposleni raditi po ugovoru, uz minimalac, bez godišnjeg odmora i radnog vremena. Zašto? Jer će poslodavac moći da ih jednostavno otera, i dovede druge, koji će na sve pristati. A to što čovek nije član stranke, ne znači apsolutno ništa. Vezao se uz ovu vlast, i nadam se da će sa njom i potonuti.
tsunade tsunade 22:58 05.01.2014

Re: Ljubav

Kao buldožer ruši institucije i ljude koji u njima godinama rade.


koje crne institucije i koje ljude naopako? one koji su sedeli godinama i gledali kako nas političari sa odabranim tajkunima gule do gole kože. one koji su za račun dinkićevog cenzusa delili poreske pare odabranim pajtosima?

za to što radulović radi tim trulim institucijama i tim nekompetentnim i korumpiranim ljudima u njima, e za to mu svaka čast i kapa dole.
niccolo niccolo 23:17 05.01.2014

Re: Ljubav

koje crne institucije i koje ljude naopako?

To isto i ja kažem, čovek uopšte ne želi da smanji broj zaposlenih u administraciji.

za to što radulović radi tim trulim institucijama i tim nekompetentnim i korumpiranim ljudima u njima, e za to mu svaka čast i kapa dole.

Čekaj sad, ovo ti se razlikuje od ovog prvog? Ne, stvarno, kojim to institucijama on radi šta? Siepi? Pa Siepa je sad deo ministarstva a ne posebna agencija, to je cela promena. I kojim nekompetentnim i korumpiranim ljudima i šta? Boži Laganinu? Toliko mu je Radulović uradio da ga evo otišao u Hrvatsku da bude nešto tamo u nekoj njihovoj opštini valjda...ili tako nešto.
Kazezoze Kazezoze 23:17 05.01.2014

Re: Ljubav

.
tsunade tsunade 23:20 05.01.2014

Re: Ljubav

ja sam u mirinom postu prepoznao veliku dozu ironije, pa mi ovaj tvoj post izgleda glup do bola.


ja je nisam prepoznala. verovatno zato što sam glupa
tsunade tsunade 23:22 05.01.2014

Re: Ljubav

i šta? Boži Laganinu? Toliko mu je Radulović uradio da ga evo otišao u Hrvatsku da bude nešto tamo u nekoj njihovoj opštini valjda...ili tako nešto.


odlično za božu. još bolje za hrvate. a i meni dobro.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:26 05.01.2014

Re: Ljubav

čovek uopšte ne želi da smanji broj zaposlenih u administraciji.


A je li to uopšte u nadležnosti ministarstva privrede?
niccolo niccolo 23:27 05.01.2014

Re: Ljubav

hoochie coochie man
čovek uopšte ne želi da smanji broj zaposlenih u administraciji.


A je li to uopšte u nadčežnosti ministarstva privrede?

Pa nije ni zakon o radu
niccolo niccolo 23:31 05.01.2014

Re: Ljubav

a i meni dobro.

Zar za tebe ne bi bilo bolje da je kao korumpiran u zatvoru nego u Hrvatskoj, zar to bi bio znak da Srbija postaje pravna država u kojoj oni koji krše zakone za to i odgovaraju?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:42 05.01.2014

Re: Ljubav

Pa nije ni zakon o radu


Pa nije ga on ni pisao, ali taj zakon direktno utiče ma stanje u privredi i samim tim ga se tiče više od broja zaposlenih u administaciji
niccolo niccolo 23:46 05.01.2014

Re: Ljubav

samim tim ga se tiče više od broja zaposlenih u administaciji

Saglasan. Kad već govorimo o tome - da li možda znaš zbog čega su onda neki ubeđeni da njegov program uključuje smanjenje broja zaposlenih u administraciji, ja to nikako ne uspevam da ukapiram?
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:09 06.01.2014

Re: Ljubav

da li možda znaš zbog čega su onda neki ubeđeni da njegov program uključuje smanjenje broja zaposlenih u administraciji


Ja mislim da je to neka inercija nastala od rekonsrtukcije vlade. Krstić pokrenuo tu priču a njih dvojica su zajedno stratovali pa im se malo mešaju uloge.
A na to se doda i Radulovićeva argumentacija da je privreda propterećena jer mora da izdržava veliki broj administrativaca pa se napravi konfuzijica.
To je moje objašnjenje :)
oskar-z-wild oskar-z-wild 23:14 05.01.2014

Svaka čast Raduloviću

I SVIMA KOJI SU POLITIČARI U SRBIJI!

Pokazuju da su stvarno jaka rasa. Ima nade za Srbiju.

Srećni praznici!
gedza.73 gedza.73 23:20 05.01.2014

Re: Svaka čast Raduloviću

Oskare, znaš šta često pričam klincu?

-Sine, nikada se preterano ne oduševljavaj ljudima ili stvarima.
Posle nećeš da se razočaraš.
expolicajac expolicajac 00:00 06.01.2014

Slutim

Da će, u nedostatku javne rasprave o nacrtu zakona o radu, "neko" napraviti transkript ovog bloga i servirati ga Skupštini kao dokaz da je javna rasprava vođena.
vladaxy vladaxy 09:08 06.01.2014

Kao što sam ranije napisao...

Zakon o radu ne treba da postoji. Radnik pregovara, dogovara i potpisuje ugovor sa poslodavcem o svim uslovima na radu i ako se neka strana ne pridržava - na sud (nažalost, srpski sud).

"Država" (političari) se petlja tamo gde joj nije mesto.

Takođe minimalac treba ukinuti jer sprečava ljude, kojima bi značio neki dodatan prihod, da se zaposle.

Ali za ljubitelje "države": Koja država ima rekordnu uposlenost u EU? Nemačka. A šta su radili pre toga? Olabavili zakon o radu.
vlad_aleksh vlad_aleksh 09:17 06.01.2014

Re: Kao što sam ranije napisao...

vladaxy
Zakon o radu ne treba da postoji.


Ako ćemo tako, libertarijanski i minarhistički, besmisleno je i postojanje ministarstva privrede.
vladaxy vladaxy 10:15 06.01.2014

Re: Kao što sam ranije napisao...

besmisleno je i postojanje ministarstva privrede.

A tek to treba ukinuti. Ali gde bi se onda zapošljavali blogeri?
zemljanin zemljanin 10:34 06.01.2014

Re: Kao što sam ranije napisao...

vladaxy
besmisleno je i postojanje ministarstva privrede.

A tek to treba ukinuti. Ali gde bi se onda zapošljavali blogeri?




vlad_aleksh vlad_aleksh 09:13 06.01.2014

?

Ne znam šta bi Stojadin da je živ rekao na sve ovo.
tsunade tsunade 10:58 06.01.2014

Re: ?

Ne znam šta bi Stojadin da je živ rekao na sve ovo


verovatno bi se krstio i čudio kako smo uopšte došli do ovoga.
little_radojica little_radojica 12:18 06.01.2014

Нацртати

Решење за наше муке око доношења закона је једноставно, треба их нацртати. Њихову примену као и све на шта се односе дирекно или индиректно приказати графиком, шемом. Једино на тај начин може да се подиђе масама, а и дебата сведе само на могуће импликације закона, а не да се води и на пољу немогућих маштовитих тумачења.
Био скоро супер пример, неки ликови из иностарнства интерактивно представили буџет Србије (КЛИК) као кругове различитих боја и величина. На сличан начин би се могао представити и постојећи порески систем и везати за ставке у том буџету. Мењањем једног параметра могло би се видети како се мењају други зависни параметри и то би могао бити најдиректнији начин за праћење стања или анализу евентуалних измена. Не треба се стидети што велика већина не уме да прочита закон, већ на томе треба радити систематски и упорно. Док ти резултати не дођу, ствари представити тако да их и функционално неписмено грађанство може разумети, те о њима и гласати. Од свих министара у Влади Србије склон сам да поверујем да би једино Саша Радуловић могао овако нешто и прихватити ( на основу његовог залагања за транспарентност и позитивну селекцију). Јер то је врхунац транспаренције и најкраћи одговор на питање које нас све интересује "где су наши новци?". То је одличан начин да се избегне и демагогија политичара, јер би свако могао још на митингу да утипка шта би хлеб од три динара значио за привреду као целину или шта би се десило са Кином кад би инвестирала 10 хиљада милијарди еура само у Источну Европу (е то је некомпетентан министар).

Што се министра Радуловића тиче, ја и даље мислим да он једини одступа од досадашњих погрешних политичких начина и да једини има широку визију друштва која сеже даље од његовог ресора. Нама су потребне свеопште реформе система, координисане да дају заједнички резултат, а то је за почетак избегавање банкрота. Он са позиције у којој је, не може ни да уради више и то сад иде јако споро. Јасно је да је ту кључна политичка подршка изостала. Многи су већ анализирали и ја се ту слажем, да га Вучић подржава, изашао би и јавно би то рекао. Или, да је квака на кабинету страдала због личних карата јавних предузећа, а не само због тринаесте плате, те личне карте би већ биле готове. А мислим да се на тему личних карата и полагања рачуна предузећа која се финансирају из буџета, дакле од свачијих пара формирало мишљење у јавности које би могло лако бити нешто што је најближе консензусу у целој историји демократије у Србији. И то питање, као основу транспарентности је покренуо управо овај министар и још увек истрајава на решавању истог. Наравно за ово немам доказе, па слободно и заборавите да сте прочитали...

Ја и даље немам за кога да гласам, јер се не може гласати за господина Сашу Радуловића, али да могу радо бих гласао за њега па онда контролисао и критиковао његов рад, а не рад Бајатовића, Мркоњића, Веље, Динкића и екипе која се капира у покрету и не оставља писане трагове...

Што се Вучића тиче, ма колико ја веровао у катарзу код људи, након свега што је он у својој политичкој каријери урадио (на страну за какве се све болештине залагао) требао бих бити луд па гласати за њега сад кад је баш он особа најближа апсолутној власти још од доба Милоша Обреновића. Мислим да и он то зна, да би то могло да се изненада окрене против њега. Али јасно је да нарасло чланство прелетача који су у међувремену еволуирали тако да им више ни питање идеологије не представља макар и формалну препреку за прелет, тражи свој део колача као надокнаду за климање главама, коментарисање по порталима, пењање уз покретне степенице, лепљење плаката и идолопоклонство. Преседан у политичкој пракси Србије треба да настане баш ту.
Biljana 77 Biljana 77 14:36 06.01.2014

ma da...

Da je Radulović populista jednako kao i najveći od svih, ili se bar trudi da s vremena na vreme ugodi populizmu PPV-a, sasvim lepo govori primer tzv. 13. plate u javnom sektoru.
1. Pošta je to obavila pre "pretnje". Preptostavljam uz saglasnost. A i bez nje, jer ko bi se zamerao Krkobabićima, pa da rizikuje neko talasanje u Skupštini.
2. Zabranili su isplatu "javnim preduzećima" koja to nisu (imaju neko a.d. u imenu, ).
3. Ta 13. plata npr. u Telekomu (a.d.) trebalo je da bude u visini od 30% zarade. Za većinu ljudi zaposlenih tamo to je 15 000 i manje. Taj bonus bio im je garantovan kolektivnim ugovorom ukoliko firma ostvari dobit veću od ... što se i desilo, dakle prekršene su odredbe ugovora.
4. O situaciji u tzv. "kontroli leta" da ne pričamo, tek sa tim parama ova država veze nema.
5. Da su ovi bonusi isplaćeni država bi:
a) naplatila porez na to
b) u nekim slučajevima bi naplatila i porez na ekstraprofit ili kako se to već zove (pošto neki od pomenutih na godišnjem novou zarade ozbiljne pare)
c) naplatila PDV jer bi ti ljudi bi te pare potrošili - na hranu, račune, poklone, kladionicu, zimovanje...
6. Ovako država nije dobila ništa -> čist populizam da bi se još malo podigao rejting među pukom koji ništa ne razmišlja.
zemljanin zemljanin 16:35 06.01.2014

Re: ma da...

Biljana 77
primer tzv. 13. plate u javnom sektoru.

... e to je bio biser ... NN lice iz Ministarstva je uputilo dopis sa pitanjem oko 13.-e plate ... a Min je odlučio da pozove mediji i odgovori NN licu ...

isprva sam mislio da je Njuz vest pa sam se smejao ... posle videh da je istina
vepar666 vepar666 17:06 06.01.2014

Re: ma da...

Biljana 77

4. O situaciji u tzv. "kontroli leta" da ne pričamo, tek sa tim parama ova država veze nema.


Zazmurimo za trenutak na cinjenicu da je cela ta prica medijska bljuvotina na svoj nacin, ako drzava nema veze sa tim parama, ko onda ima?
Ko je osnovao tu agenciju, obezbedio joj monopol na tu delatnost, cijim kapitalom? Da nije sveti Petar?

Na primer meni drzava omoguci da naplacujem ulazak u moju ulicu, posao cveta, moja agencija u plusu, a ja automatski uspesan bizMismen i za zaradu agencije ne odgovaram nikome i podrazumeva se da raspolazem novcem od zarade kako ja hocu samo zato sto ne dobijam novac direktno iz budzeta? Pa gde to postoji?
tsunade tsunade 18:00 06.01.2014

Re: ma da...

Ko je osnovao tu agenciju, obezbedio joj monopol na tu delatnost, cijim kapitalom? Da nije sveti Petar?


to se i ja pitam. i pitam se koliko još ima tih ko fol nezavisnih agencija koje s državom nemaju nikakve veze kad treba da joj vrate neke pare ali su veoma vezane kad od nje traze.
ivana23 ivana23 20:48 06.01.2014

Re: ma da...

tsunade
Ko je osnovao tu agenciju, obezbedio joj monopol na tu delatnost, cijim kapitalom? Da nije sveti Petar?


to se i ja pitam. i pitam se koliko još ima tih ko fol nezavisnih agencija koje s državom nemaju nikakve veze kad treba da joj vrate neke pare ali su veoma vezane kad od nje traze.


Pare (neutrosenih 3 miliona evra) su vracene onima od kojih su i dobijene za 2013.g. - Eurocontrol

Ne donosi zakljucke ako nisi sigurna u cinjenice.

P.S. Da je isplacena ta 13. plata u budzet bi uslo 300.000 evra poreza i doprinosa na plate, a u Eurocontol-u se ne bi krstili i rukama i nogama...
G r o f G r o f 21:44 06.01.2014

Re: ma da...

ivana23
tsunade
Ko je osnovao tu agenciju, obezbedio joj monopol na tu delatnost, cijim kapitalom? Da nije sveti Petar?


to se i ja pitam. i pitam se koliko još ima tih ko fol nezavisnih agencija koje s državom nemaju nikakve veze kad treba da joj vrate neke pare ali su veoma vezane kad od nje traze.


Pare (neutrosenih 3 miliona evra) su vracene onima od kojih su i dobijene za 2013.g. - Eurocontrol

Ne donosi zakljucke ako nisi sigurna u cinjenice.

P.S. Da je isplacena ta 13. plata u budzet bi uslo 300.000 evra poreza i doprinosa na plate, a u Eurocontol-u se ne bi krstili i rukama i nogama...

Šta ti znači taj link, što nisi postavila ovaj LINK
freehand freehand 21:49 06.01.2014

Re: ma da...


G r o f
ivana23
tsunade
Ko je osnovao tu agenciju, obezbedio joj monopol na tu delatnost, cijim kapitalom? Da nije sveti Petar?


to se i ja pitam. i pitam se koliko još ima tih ko fol nezavisnih agencija koje s državom nemaju nikakve veze kad treba da joj vrate neke pare ali su veoma vezane kad od nje traze.


Pare (neutrosenih 3 miliona evra) su vracene onima od kojih su i dobijene za 2013.g. - Eurocontrol

Ne donosi zakljucke ako nisi sigurna u cinjenice.

P.S. Da je isplacena ta 13. plata u budzet bi uslo 300.000 evra poreza i doprinosa na plate, a u Eurocontol-u se ne bi krstili i rukama i nogama...

Šta ti znači taj link, što nisi postavila ovaj LINK


Sine... Oprezno sa otvaranjem ovoga!





Gde se Grof napaja istinama i višim mudrostima...
Sad su mi jasniji i stavovi i komentari.

tsunade tsunade 22:32 06.01.2014

Re: ma da...

Ne donosi zakljucke ako nisi sigurna u cinjenice.


rekoh pitam se

a pitam se i zašto su od vučića tražili 13 platu ako nikom nisu dužni da polažu račune?

a i da su dužni da polažu račune zašto bi od vučića čak i u tom slučaju tražili platu?

sve je ovde trulo a trulež je po tim ko fol nezavisnim agencijama izgleda najgrdja
vepar666 vepar666 23:03 06.01.2014

Re: ma da...

ivana23


Pare (neutrosenih 3 miliona evra) su vracene onima od kojih su i dobijene za 2013.g. - Eurocontrol

Ne donosi zakljucke ako nisi sigurna u cinjenice.

P.S. Da je isplacena ta 13. plata u budzet bi uslo 300.000 evra poreza i doprinosa na plate, a u Eurocontol-u se ne bi krstili i rukama i nogama...


Gde nadje 3 miliona evra? To bi znacilo da je prosecna plata u Agenciji 3500e (imaju 860 zaposlenih)?

Sto ono rece, malo se informisati nije na odmet:

http://www.eurocontrol.int/articles/reference-documents

Neko je o tome vec pisao, pa evo citata:

Dragoljupče
Srbija koristi full cost recovery method sto znaci da troskovi moraju biti okvirno identicni prihodima. Ukoliko se desi da ostane vise novca ostvarenog prihodom onda se on jednostavno prenese u sledecu godinu i za toliko smanje planirani troskovi. Nema vracanja novca u Brisel, kako se ovde stalno provlaci. Pri tom SMATSA ima pravo da taj novac preusmeri u delatnosti vezane za njen deloktrug poslovanja. Ako se taj iznos iskoristi za placanje jedne rate kredita koji je SMATSA uzela, a koji opterecuje javni dug drzave, Eurocontrol ce prihvatiti. Potpuna je neistina da novac propada ako se ne isplati 13. plata.



U poslednje tri godine sagradjena je nova zgrada i nabavljen potpuno nov sistem za obradu i prikazivanje radarskih podataka za oblasnu kontrolu koji su vecim delom placeni kreditima. Taj razvoj, kao i kreditno opterecenje je agenciji dao mogucnost povecanja unit rate-a, tj da kompanije koje koriste usluge SMATSA-e za istu stvar plate vise SMATSA-i nego npr hrvatima.





ivana23 ivana23 23:10 06.01.2014

Re: ma da...

tsunade
Ne donosi zakljucke ako nisi sigurna u cinjenice.


rekoh pitam se

a pitam se i zašto su od vučića tražili 13 platu ako nikom nisu dužni da polažu račune?

a i da su dužni da polažu račune zašto bi od vučića čak i u tom slučaju tražili platu?

sve je ovde trulo a trulež je po tim ko fol nezavisnim agencijama izgleda najgrdja


To je laznjak prica da su trazili 13. platu i da je on u besu polomio kvaku. Zar primas svaku medijsku intrigu kao istinu...

A i dalje koristis izraz ko fol nezavisnim agencijama. Sta bi bilo dovoljno da ti se predoci da bi prihvatila cinjenicu da se zaista ne finansiraju iz budzeta? Dala sam ti link koji trebalo da te informise.

tsunade tsunade 23:26 06.01.2014

Re: ma da...

To je laznjak prica da su trazili 13. platu i da je on u besu polomio kvaku.


za kvaku znam da nije lomio. oko zahteva za platu nisam baš sigurna šta se tu zbivalo. kako intriga ako se o tome izjašnjavaju i vučić i oni koji su navodno tražili 13-tu platu? ovi potonji istina vrlo neodredjeno i sve u stilu mi to možemo da podelimo i bez odobrenja jer smo inokosni... pa što onda nisu podelili?

to što se ne finansiraju iz budžeta ne znači da sa državom nemaju nikakve veze. stoga su ko fol nezavisni. informisao nas je sve aleksandar antić kako to funkcioniše al svejedno hvala na linku.
vepar666 vepar666 23:28 06.01.2014

Re: ma da...

ivana23

Sta bi bilo dovoljno da ti se predoci da bi prihvatila cinjenicu da se zaista ne finansiraju iz budzeta? Dala sam ti link koji trebalo da te informise.


Ne finansiraju se direktno iz budzeta, ali se finansiraju odnosno zaradjuju naplacujuci nesto za sta im je monopol i pocetno ulaganje obezbedila drzava (92% kapitala Srbija, ostatak CG).

Dakle drzava kao osnivac agencije, odnosno telo koje imenuje i odredjuje organe upravljanja agencijom, itekako moze i ima pravo da visak novca usmeri na druge stvari (vracanje sopstvenog kredita koji opterecuje javni dug drzave ili osavremenjivanje opreme sa ciljem jos vece zarade) umesto da isplacuje 13. platu. Novac nije propao i ne ide u Brisel, zamolio bih jos jednom da ne pises neistine i gluposti.

Cela ta vest o 13. plati jeste najobicnija patka, ali sad se otislo u drugu krajnost sa neistinama.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 15:44 06.01.2014

Ako nešto ne volim...

... onda je to licemerje. Možda Radulović misli ozbiljno ali njegova ekipa svakako ne misli. Evo o čemu se radi -
Ko meni može da garantuje da će kad poukida sva ta radna mesta u državnim preduzećima on uspeti i da otvori makar isto toliki broj mesta?


Odgovor dat u blogu bi bio sasvim ispravan kada se ne bi trenutno zapošljavalo po partijskoj liniji i to lopatama. Zapošljava se i tamo gde se do sada stvarno smanjivao broj zaposlenih. E sad, kada Radulović krene da otpušta, šta mislite koji će kriterijum da bude? I mislite da Radulović to ne zna? I ako zna i ako ne zna, a na mestu na kom je, morao bi da zna, za to mesto nije.

Neki dan na nekom blogu neko napisa da se samo k... menjaju a nasa su dupeta ista. Da prostite.
tsunade tsunade 08:38 07.01.2014

odličan tekst

miša brkić za svaku preporuku

PROPAST REFORMI
princi princi 10:45 07.01.2014

Prijateljski savet:

ljudi, ostavite se slobodnih tržišta i ostalih zamlaćivanja: čitajte Tverskog, Talera, Kanemana, pa čak i Arijelija ako treba...

Svima koji slave: Mir božji, Hristos se rodi!
tadejus tadejus 11:04 07.01.2014

Re: Prijateljski savet:

princi
ljudi, ostavite se slobodnih tržišta i ostalih zamlaćivanja: čitajte Tverskog, Talera, Kanemana, pa čak i Arijelija ako treba...



i sta si ti zakljucio citajuci ih? zivot... to ti je heuristika?
sve ti je to krasno, no ko se jednom opece... taj se pocne baviti analizom kretanja deviznih kurseva..
e sad koliko uspjesno, to je drugo pitanje
princi princi 11:22 07.01.2014

Re: Prijateljski savet:

i sta si ti zakljucio citajuci ih?

Ništa! Ali, pusti mene, ja sam prirodno priglup. Zato guram druge da čitaju.
maksa83 maksa83 11:50 07.01.2014

Re: Prijateljski savet:

sve ti je to krasno, no ko se jednom opece... taj se pocne baviti analizom kretanja deviznih kurseva..
e sad koliko uspjesno, to je drugo pitanje

Zapravo, to je najbitnije pitanje.

Mislim da samo beogradske teretane imaju veći customer turnover od forex brokera. To je ono - učlanilo se sve zajedno 30000 ljudi a u svakom trenutku nema više od 100 aktivnih članova. Tako i forex brokeri.

Kazino sa fensi imenom.

P.S. Pre nego što kreneš u neki rant, treba da znaš da sam imao neka lateralna tehnička posla sa par takvih firmi i da sam imao prilično dobar uvid u to koliko ljudi otvara naloge, koliko traju, koliko brzo pucaju i dolaze novi. I tako u krug. Ono što sam iz svega toga naučio o forex trejdingu je da se najviše isplati biti forex broker platforma. ; )
tadejus tadejus 12:02 07.01.2014

Re: Prijateljski savet:

maksa83

Mislim da samo beogradske teretane imaju veći customer turnover od forex brokera. To je ono - učlanilo se sve zajedno 30000 ljudi a u svakom trenutku nema više od 100 aktivnih članova. Tako i forex brokeri.

Kazino sa fensi imenom.

P.S. Pre nego što kreneš u neki rant, treba da znaš da sam imao neka lateralna tehnička posla sa par takvih firmi i da sam imao prilično dobar uvid u to koliko ljudi otvara naloge, koliko traju, koliko brzo pucaju i dolaze novi. I tako u krug. Ono što sam iz svega toga naučio o forex trejdingu je da se najviše isplati biti forex broker platforma. ; )


necu u rant no ipak moram jednu opasku da napravim
apsolutni sam protivnik forex tradinga za amatere, a mislim da je glupa strategija i za profesionalce..
ali, kao sto vec rekoh, ti htio ne htio cesto moras da donosis odluke o ulasku i izlasku iz valute, htio ne htio
te u tom smislu nije lose imati neku ideju kuda bi se koja valuta mogla kretati u dugom roku
prosto protiv nekih sila ne valja igrati
uvijek postoji sansa da dobijes, ali je ipak glupo igrati na nju kad je jako mala
zovitemegrunf zovitemegrunf 14:17 07.01.2014

Re: Prijateljski savet:


Del Boy: I see ICI dropped a point.

Rodney: Yeah. Chelsea dropped three on Saturday
alselone alselone 03:23 08.01.2014

Radule, Radule, gace ti se nadule



Dok god Dinkic cvili, DS pljuje, sindikati pale krstove oko njegove kuce i jasu sa kapuljacama a Vucic udata u bubrege Radule ima moju podrsku i verujem da radi dobro.
freehand freehand 10:15 08.01.2014

Re: Radule, Radule, gace ti se nadule

Dok god Dinkic cvili, DS pljuje, sindikati pale krstove oko njegove kuce i jasu sa kapuljacama a Vucic udata u bubrege Radule ima moju podrsku i verujem da radi dobro.


Kakva argumentacija!
alselone alselone 10:28 08.01.2014

Re: Radule, Radule, gace ti se nadule

Kakva argumentacija!


Tebe je bas lako oduseviti.
freehand freehand 10:49 08.01.2014

Re: Radule, Radule, gace ti se nadule

alselone
Kakva argumentacija!


Tebe je bas lako oduseviti.

Oduševljenje je ipak malo prejaka reč, a i vektor je pogrešan.
Ali dok ima saglasan, potpisujem i moju podršku - sveto trojstvo blogerske teške argumetnacione artiljerije - Radule može da bude miran i spokojan po pitanju svoje budućnosti.
milisav68 milisav68 10:59 08.01.2014

Re: Radule, Radule, gace ti se nadule

freehand

Ali dok ima saglasan, potpisujem i moju podršku - sveto trosjtvo blogerske teške argumetnacione artiljerije - Radule može da bude miran i spkojan po pitanju svoje budućnosti.

Dok se ne pojavi Vesna Pešić, onda je najebo.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana