Mićun sa Marsa

Nebojša Milenković RSS / 23.02.2008. u 23:26

micunovic.jpgMislio sam da smo već videli sve i da, bar od nečega što se ranije zvala Demokratska stranka, više ništa ne može da iznenaditi – međutim, današnji intervju Dragoljuba Mićunovića, potpisanog kao predsednik Političkog saveta DS, dat Danasu umnogome prevazilazi viđeno, čak i kad je ova neprincipijelna grupacija u pitanju.

Odgovornost za nasilje snosi Vlada Srbije, bez trunke ograde ili pak griže savesti kaže profesor koji, očito, već odavno stanuje u onoj narodnoj starost-ludost. Takođe, u navedenom intervjuu ovaj vremešni Marsovac obaveštava nas i o tome kako danas u Srbiji postoje: Neke političke partije koje žele nastavak sukoba i prekid odnosa sa EU (ma jelte molim vas!?).

Da ne bude kako izvlačim iz konteksta evo još par karakterističnih citata:

Kako ocenjujete miting i divljanje huligana za vreme i posle njega? Ko je odgovoran za ta dešavanja?

Miting nije ostavio veliki utisak. Govori su bili puni vatre i patetike, bilo je religiozno-nacionalnog zanosa. Nije bilo pravih političkih poruka. Još se to sve završava molebanom, na kojem vladika doprinosi patetičnom tonu... To je trebao da bude jedan od skupova na kojem bi iskazali svoje nezadovoljstvo sa onim što smo već rekli toliko puta. Međutim, rizik je bio veliki. Bilo je savršeno jasno da će oni koje sada zovu huliganima napasti ambasade i da će biti lomova. Ne znam da li su to samo huligani i da li tu ima nekog organizovanog sistema, što će istraga pokazati. Ostaje nejasno koji deo Vlade je zaključio kako treba da se štite ambasade. Možemo imati velike štete, kako materijalne tako i političke, jer se ruši kredibilitet vlasti ako nije u stanju da zaštiti ambasade zemalja. Odgovornost snosi onaj ko je organizovao miting, pre svega Vlada i one partije koje su stale iza njega...

Danas: Zašto predsednik Srbije Boris Tadić nije bio u zemlji na dan takozvanog državnog mitinga "Kosovo je Srbija", kada je već o tome razgovarao i dogovorio se da miting bude baš tog dana?

- Poseta Rumuniji je bila zakazana ranije. Nisam razumeo da predsednik Tadić treba da govori na tom mitingu. Tu postoji pokušaj male manipulacije...

DS i G17 plus su većina u Vladi. Koliku odgovornost snosi DS?

- To nije bio zajednički program Vlade i neka to objasni Vlada...


Dakle, DS je bio svestan opasnosti. Kako je moglo da se spreči nasilje i da li je miting mogao da bude otkazan?

- Miting nije mogao biti otkazan, jer su ga sa mnogo žara najavljivali i DSS i SRS i SPS. O tome očigledno nije odlučivala većina Vlade.... Ostaje pitanje zašto nije bilo 1.000 policajaca od samog početka mitinga ispred onih ambasada za koje se moglo unapred znati da su meta. To je krupan propust Vlade. Ostaju političke implikacije i pitanje je šta je tu ko želeo.


Mis'im šta reći?!?!

Ukoliko je mene sramota već zbog same činjenice da ovo uopšte čitam ─ izvinjavam se, naravno, i vama ─ kako njih nije dok ovo govore!

Naravno, vrh je izjava:

Miting nije mogao biti otkazan, jer su ga sa mnogo žara najavljivali i DSS i SRS i SPS.

Miting nije mogao biti otkazan, jer su ga sa mnogo žara najavljivali i DSS i SRS i SPS.

Miting nije mogao biti otkazan, jer su ga sa mnogo žara najavljivali i DSS i SRS i SPS.


Iako odgovore znamo i vi i ja – ipak ne mogu a da se ne pitam:

● Ukoliko je vremešni Marsovac već nekim čudom uspeo da shvati da je za miting i nasilje na njemu odgovorna Vlada – s kojom on, naravno, nema ništa jerbo nije odavle – šta su u celoj priči navedene tri SS stranke? - Dopisni članovi Vlade!?

● Kako je, recimo, moguće da Tomislav Nikolić na Mitingu govori ispred parlamentarnih stranaka – a ne recimo, ćoškasti Dulić, što bi, jelte bilo za očekivati ─ i čime se to DS ogradila od navedenog?

● Kojom je to odlukom parlamenta Nikolić ovlašćen da se obrati tužnom skupu? Da li možda na onom trojnom sastanku Nikolić-Koštunica-Tadić sa kog nam je poslata patetična poruka o punom političkom jedinstvu?

● Da li Nikolić možda više nije čovek koji je, pre samo mesec dana upravo po tvrdnjama gospode iz DS-a hteo da nas vrati u devedesete?! Uili sam ih, možda, s nekim pomešao?

● Ukoliko znamo da smisao političke odgovornosti jeste u upravo tome da ona nikome ne dopušta uzmak ─ kako da navedenoj gospodi stavimo do znanja da mi nismo besvesna bića niti totalni kreteni.

Intervju Mićuna sa Marsa u tom kontekstu ne može da se posmatra drugačije nego kao velika lična uvreda kako (političkom) moralu, tako i ionako ugroženoj normalnosti i moralnosti u ovoj zemlji!

A vi, gospodo iz DS-a, ukoliko već nemate šta da nam kažete – što bar lepo ne ćutite!


Ili, kad vas već pozovu da date intervju lepo ne odete u Rumuniju.

Tanzaniju.

Mauritaniju.

Svejedno gde...

Samo ćutite!



Komentari (235)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 23:32 23.02.2008

jadno

jedno laju - drugo rade, to je danasnja DS... jadno
cecas cecas 23:38 23.02.2008

....

Misli DS da smo ludi pa daj jos malo da nas slude...Koji deo Vlade ? Imamo ih dve ? Sta radi vecina u toj Vladi ? Ceska onu manjinu !
AcaB AcaB 23:44 23.02.2008

Nemojte, ljudi, tako...

Marsovca, kao i sve ostale podobne, kojima je dozvoljeno da ucestvuju u raspodeli kolaca, vec od rane mu mladosti DB ima u saci. Nije za to kriv on, a bogami ni DB (to je organizacija takve prirode), vec narod kojem je (evo bogami poodavno u trecem milenijumu) vlast takva.
Ivan Marović Ivan Marović 23:45 23.02.2008

Uvreda

Nebojša Milenković
Intervju Mićuna sa Marsa u tom kontekstu ne može da se posmatra drugačije nego kao velika lična uvreda...
Mislim da Vam ništa drugo ne preostaje nego da izazovete dedu Mićuna na dvoboj.
AcaB AcaB 23:49 23.02.2008

Re: Uvreda

na dvoboj

Jel' ovo ipak 1389?
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:55 24.02.2008

Re: Uvreda

Baš ste duhoviti.
Nema šta!
Ivan Marović Ivan Marović 19:47 25.02.2008

Re: Uvreda

Nebojša Milenković
Baš ste duhoviti.Nema šta!
Hvala na lepim rečima! Drago mi je što tako mislite! Sve najbolje u daljem blogovanju!
Unfuckable Unfuckable 23:50 23.02.2008

Zvuči kontradiktorno

ali samo na prvo čitanje.
Mislim da nije rekao ništa što Mi već ne znamo. Možda se samo malo - poslovično - stideo da imenuje.
Policija je odgovorna, to je jasno.
btw : parlament nije dao ovlašćenje ni Nemanji K. da trabunja, pa ništa.

i još nešto - to je fora sa džudoa, ali primenljiva je svuda - neprijatelja drži što bliže sebi
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 03:30 24.02.2008

Re: Zvuči kontradiktorno

a jel ovako:
Unfuckable Unfuckable 03:58 24.02.2008

Re: Zvuči kontradiktorno

ne razumem pitanje.
Precjednik i premijer (malo slovo obavezno) pale sveće.
So ?
ako je asocijacija sa džudoa - odgovor je - da, tako.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 04:02 24.02.2008

Re: Zvuči kontradiktorno

thanks / mislio na asocijaciju sa džudoa...
Unfuckable Unfuckable 04:13 24.02.2008

Re: Zvuči kontradiktorno

razumemo se mi bolje nego što bi želeli da pokažemo. ; ))))
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 10:56 24.02.2008

Filozofski korektno!

razumemo se mi bolje nego što bi želeli da pokažemo. ; ))))

.#"%/%&(?#(&^%).#
Unfuckable Unfuckable 13:44 24.02.2008

Re: Filozofski korektno!

Nebojša Milenković
razumemo se mi bolje nego što bi želeli da pokažemo. ; ))))
.#"%/%&(?#(&^%).#




nije boldovano, pa mi malo čudno.... ; )))))
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 17:04 24.02.2008

Re: Filozofski korektno!

Vidiš, i ja ponekad iznenadim...
; )))))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:51 23.02.2008

Tipično DS-ovski...

- To nije bio zajednički program Vlade i neka to objasni Vlada...


Tipična DS-ovska rečenica...Mislim ovoga Tadićevog DS-a...Kontradiktorna, konfuzna i apsurdna...
Kao da je napisao Virtuelni Vasilije...o))
sentinel26 sentinel26 01:14 24.02.2008

Re: Tipično DS-ovski...

Meni nije jasno na čiji poziv su oni "huligani" prestali sa rušenjem Beograda? Koga su oni poslušali?
Da li su patike, satovi i ostale sitnurije bile ustvari nagrada za rušenje i znak da je vrijeme za razlaz?

Ministri iz DS-a su bili u Hramu na molebanu, vidjelo se na TV snimku. Nijesu propustili da čuju Rista.

DS treba hitno da uruči odlikovanja, otpremnine i zahvalnice gospodinu Mićunoviću i još nekima i da hitno izabere novo rukovodstvo, jer sa ovim ovakvim mi nećemo nidokle, a kamoli u Evropu.

Dio molitve - za Cveti - svečani ulazak Gospoda u Jerusalim - za posrnulu DS,valjda će shvatiti a Gospod uslišiti.

"Возљубих, јако услишит Господ глас мољенија мојего.
Јако приклони ухо своје мње, и во дни моја призову.

Објаша мја бољезни сметнија, бједи адови обрјетоша мја.
Слава Отцу и Сину и Свјатому Духу, и ниње и присно и
во вјеки вјеков. Амин ! "


(Псалам 116,1,2.3,)
JJ Beba JJ Beba 01:27 24.02.2008

Re: Tipično DS-ovski...

Meni nije jasno na čiji poziv su oni "huligani" prestali sa rušenjem Beograda? Koga su oni poslušali?
Da li su patike, satovi i ostale sitnurije bile ustvari nagrada za rušenje i znak da je vrijeme za razlaz?



"Fotografija koja je slikana nekoliko minuta pre nego što je zapaljena ambasada Amerike, potvrđuje da policija bila upozanata sa kretanjem demonstranata i da su tu informaciju imali i predstavnici vlasti. I pored svega toga doneta je politička odluka da se zapali Američka ambasada kao i da se nanese šteta ostalim stanim predstavništvima. "
sa LDP sajta

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 01:36 24.02.2008

Foto: Astrid

Inače, fotku snimila naša blogerka Astrid
- prvi put se pojavila kod Biljane na blogu
Kosovo za patike!
Tarkovski Tarkovski 16:27 24.02.2008

Re: Tipično LDP-ovski...

potvrđuje da policija bila upozanata sa kretanjem demonstranata i da su tu informaciju imali i predstavnici vlasti. I pored svega toga doneta je politička odluka


what a stretch... Tipicni manipulativni politikantski nastup... Slika nekog ko nosi nesto (ne vidi se bas tacno sta - iako izgleda kao neka "motorola" ->
zakkljucak da su predstavnici vlasti bili upoznati (ne policije nego vlasti kaze se) -> doneta je politicka odluka -> doneta je politicka odluka da se pali ambasada

Ova je slika jedino dokaz proverenim Talibanima kojima sve sto dolazi iz LDP kancelarije je kao Sveto pismo.

doktorka doktorka 17:34 24.02.2008

Re: Tipično LDP-ovski...

Tarkovski
potvrđuje da policija bila upozanata sa kretanjem demonstranata i da su tu informaciju imali i predstavnici vlasti. I pored svega toga doneta je politička odluka what a stretch... Tipicni manipulativni politikantski nastup... Slika nekog ko nosi nesto (ne vidi se bas tacno sta - iako izgleda kao neka "motorola" -> zakkljucak da su predstavnici vlasti bili upoznati (ne policije nego vlasti kaze se) -> doneta je politicka odluka -> doneta je politicka odluka da se pali ambasada Ova je slika jedino dokaz proverenim Talibanima kojima sve sto dolazi iz LDP kancelarije je kao Sveto pismo.



tarkovski , amerika je vladu srbije proglasila krivom za spaljivanje ambasade. onaj ko je odgovaran za sve sto se desavalo je organizator protesta, a to znaci vlada u kojoj vecinu cine ministri ds.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 17:40 24.02.2008

Re: Tipično LDP-ovski...

doktorka,
stvarno Vam se divim na volji i strpljenju
ipak cini mi se da je sve nemoguca misija
- Tarkovski i njemu slicni jednostavno ne zele
da im bude jasno, i tu se nista promeniti ne moze.
poz.
n.m.
Tarkovski Tarkovski 19:26 24.02.2008

Re: Tipično LDP-ovski...

Tarkovski i njemu slicni jednostavno ne zele

Ne zele, da. Ne zele da nesto nelogicno postane istina. Iz ove fotografije ne mogu da se izvuku zakljuci koje se izvlace. Procitaj ponovo sta je napisano.
Dalje. Optuzba da je vlada organizovala paljenje ambasada je vrlo teska. Imas neke stvarne dokaze za to? Ja sam "all ears".
svetskigigacar svetskigigacar 19:47 24.02.2008

Re: Tipično DS-ovski...

Risto Mefisto
doktorka doktorka 20:34 24.02.2008

Re: Tipično LDP-ovski...

Tarkovski
Tarkovski i njemu slicni jednostavno ne zele Ne zele, da. Ne zele da nesto nelogicno postane istina. Iz ove fotografije ne mogu da se izvuku zakljuci koje se izvlace. Procitaj ponovo sta je napisano.Dalje. Optuzba da je vlada organizovala paljenje ambasada je vrlo teska. Imas neke stvarne dokaze za to? Ja sam "all ears".


pogledaj gostovanje milica u poligrafu , pa ce ti sve biti jasno.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:53 24.02.2008

Re: Tipično LDP-ovski...

Optuzba da je vlada organizovala paljenje ambasada je vrlo teska. Imas neke stvarne dokaze za to? Ja sam "all ears".
"Najsimpatičnije" od svega, što jeste, između ostalog, i tema ovog posta jeste to što je tvrdnju o odgovornosti Vlade Srbije izneo Dragoljub Mićunović, poslanik DS i preds.njenog Političkog saveta!
Ok. ja se sa tvrdnjom APSOLUTNO slažem - ipak, u ovom slučaju istu prenosim, tema posta jeste nestanovanje u realnosti, političko slepilo i odricanje od vlastite odgovornosti za ono što se od 17. događa na ulicama Beograda, Novog Sada i drugih gradova u Srbiji.
E sad, kada bih imao makar i najmanju iluziju da vama vredi dalje objašnjavati bilo šta (pošto, očito ne želite da shvatite/prihvatite čak i najelementarnije stvari (činjenice) možda bih i pokušao... Ovako - i ovo je puno!
Tarkovski Tarkovski 01:41 25.02.2008

Re: Tipično LDP-ovski...

pogledaj gostovanje milica u poligrafu

Izmedju tuc-muc ubacio je tezu o organizovanju paljenja. Ja samo pitam gde su dokazi?
Ovako - i ovo je puno!

I previse. Pitanje je bilo "organizovanje" a ne "odgovornost". CIm se suocis sa konkretnim stvarima odmah odes u tipicnu partijsku demagogiju.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 15:19 25.02.2008

Re: Tipično LDP-ovski...

Pitanje je bilo "organizovanje" a ne "odgovornost".

Krajnje "simpatično"!
Ukoliko sam vas dobro rayumeo:
organizovati nešto i preuzeti odgovornost
za to "nešto" što organizuješ, po vama,
jedno s drugim nemaju veze.
Možeš, recimo, da organizuješ
miting a da, istovremeno, uopšte
tj.ni na koji način ne budeš i odgovoran
za ono što će se na tom mitingu događati/dogoditi!
Genijalno, nema šta!
Tarkovski Tarkovski 17:01 25.02.2008

Re: Tipično LDP-ovski...

organizovati nešto i preuzeti odgovornost
za to "nešto" što organizuješ, po vama,
jedno s drugim nemaju veze.


Koji si ti demagog. Vrlo je jasno ono o cemu pisem ali ti bi radije da iskrivljujes receno.

Vlast je organizovala miting i snosi odgovornost za miting. Policija snosi odgovrnost - po meni , a i ti ces sigurno sloziti sa tim - za neadkvatnu odbranu ambasada.

Vrlo je pogresno da se kaze da ako ambasade nisu bile dobro zasticene, to automatski znaci, da je plan vlade napravljen da budu zapaljenje. Ko zna gde je puklo u svemu tome? Na kom nivou je to puklo. Da li je odraz neprofisionalnosti, haosa, loseg planiranja,...? Da li je licna odgovornost i/ ili grupe? Ja znam da bih voleo da znam i Tadic je incirao pokretanje istrage o tome. Voleo bih da znam rezultat istrage i ko god je direktno odgovoran mora da snosti kaznu - jer svi mi gradjani Srbije - snosimo posledice tog divljanja i rusenja ugleda i pozicije zemlje kakav god da je.

Ali poenta je o pausalnim, lako izrecenim optuzbama i vredjanjima... To isto radis i ovde... Nadjes licnost za odstrel pa onda olaka kampanjska paljba... Ali to je druga tema, vec...

Govori se o organizovanju paljenja ambasada. Imas li neki dokaz da je vlada to uradila - posto ova slika gore to nije - kako se tvrdi na sajtu LDP? Kao sto rekoh bas sam zeljan da cujem.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 22:12 25.02.2008

Re: Tipično LDP-ovski...

Vlast je organizovala miting i snosi odgovornost za miting. Policija snosi odgovrnost - po meni , a i ti ces sigurno sloziti sa tim - za neadkvatnu odbranu ambasada.

Vrlo je pogresno da se kaze da ako ambasade nisu bile dobro zasticene, to automatski znaci, da je plan vlade napravljen da budu zapaljenje.

Da ne bi bilo daljih zamena teza
ponoviću naslov intervjua D.Mićunovića:
Odgovornost za nasilje snosi Vlada Srbije!
Sa gorenevedenom i (uredno) boldovanom
tvrdnjom slažem se u potpunosti!
JJ Beba JJ Beba 17:44 26.02.2008

Re: Tipično LDP-ovski...

Imas li neki dokaz da je vlada to uradila - posto ova slika gore to nije - kako se tvrdi na sajtu LDP? Kao sto rekoh bas sam zeljan da cujem.

ael imaš dokaz da je sprečila?
Tarkovski Tarkovski 23:53 23.02.2008

Re; Blog

vremešni Marsovac

Ruzno, ruzno. Nije ni cudo sto DS nece u koalciji sa LDP sa ovakvima kakvi su.
AcaB AcaB 23:54 23.02.2008

Re: Re; Blog

vremešni Marsovac
Ruzno, ruzno. Nije ni cudo sto DS nece u koalciji sa LDP sa ovakvima kakvi su.

Mladjani Zemljani?
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 23:55 23.02.2008

Re: Re; Blog


Ruzno, ruzno. Nije ni cudo sto DS nece u koalciji sa LDP sa ovakvima kakvi su.

nece oni u koalicij u s LDP jer su ziherasi pa strahuju da bi izgubili izbore, ovako malo trpe po guzi, ali ipak udeobno sede u foteljama
AcaB AcaB 23:58 23.02.2008

Re: Re; Blog

DS vec ima koalicione partnere, pa ne vidim zasto gospodin Tarkovski navodadzise?
Tarkovski Tarkovski 00:00 24.02.2008

Re: Re; Blog

DS vec ima koalicione partnere

Zasto onda pokusavate da srusite vladu? Nije valjda da bi da SRS dodje na vlast? Vi bi hteli u koaliciju posle izbora samo - malo morgen posle svih ovih bezobrazluka i nepodrske Tadicu.

cecas cecas 00:02 24.02.2008

Re: Re; Blog

Tarkovski
DS vec ima koalicione partnere

Zasto onda pokusavate da srusite vladu? Nije valjda da bi da SRS dodje na vlast? Vi bi hteli u koaliciju posle izbora samo - malo morgen posle svih ovih bezobrazluka i nepodrske Tadicu.



Mislis na Tadiceve bezobrazluke ?! Pa naravno da to nemozemo podrzati !
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:02 24.02.2008

Re: Re; Blog

Nepodrška je lepa reč - gospodine portparolu...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:04 24.02.2008

Re: Re; Blog

Tarkovski
DS vec ima koalicione partnere

Zasto onda pokusavate da srusite vladu? Nije valjda da bi da SRS dodje na vlast? Vi bi hteli u koaliciju posle izbora samo - malo morgen posle svih ovih bezobrazluka i nepodrske Tadicu.


Pa SRS je vlast...Pitaj Tadića sa kim dogovara mitinge nezadovoljstva, donosi rezolucije, donosi Ustav i provodi referendume. Možeš pitati i Miškovića....
Nenad M. Nenad M. 00:08 24.02.2008

Re: Re; Blog

o onda pokusavate da srusite vladu? Nije valjda da bi da SRS dodje na vlast? Vi bi hteli u koaliciju posle izbora samo - malo morgen posle svih ovih bezobrazluka i nepodrske Tadicu.


ti si nesto zestoko umisilio. Vladu nece srusiti ldp vec ce se sama od sebe raspasti kao i sve sto je od loseg materijala. A sta ako Kostunica zeli da formira vladu sa SRS-om, da ga neces mozda ti spreciti ili DS!?
Nenad M. Nenad M. 00:12 24.02.2008

Re: Re; Blog

Tarkovski
vremešni Marsovac

Ruzno, ruzno. Nije ni cudo sto DS nece u koalciji sa LDP sa ovakvima kakvi su.


meni je ovde jedino ruzna tvoja odbrana neodbranjivog! Daj malo samokriticnosti za promenu jer te slepo klimnanje Vladi i ulozi DS-a u istoj nece odvesti nigde narocito. Mozda malo cara i sicara ali sta ti i to vredi ako Srbije uspesno stane?
Tarkovski Tarkovski 00:16 24.02.2008

Re: Re; Blog

Mislis na Tadiceve bezobrazluke

Ne nego sve one uvrede LDP-ovaca npr:
Bebe Popovica, sada Cedinog prijatelja, o Tadicu
Pljuvanje po Djelicu i ostalim iz DS
Nepodrska LDP-a na izborima za predsednika Srbije
...
Pa SRS je vlast...

Ajde, i ti znas bolje. Sigurno stranka sa 1/3 izbornog tela ima neki uticaj. Ali oni nisu u vladi niti bilo kakva vlast. Ne preteruj vise.

gospodine portparolu

za razliku od vas gospodine nikad clan partije a nikad ni po zadatku partije ... svi bi nesto o interesima partija ja bi malo da pogledam o intersima zemlje, verovali ili ne.
cecas cecas 00:24 24.02.2008

Re: Re; Blog

]
Tarkovski

Nepodrska LDP-a na izborima za predsednika Srbije
...
[.


Ajd objasni nam sta je tu bilo da se podrzi ? Kohabitacija? Ispunjavanje svih Kostunicinih uslova ? Mlitavost ? nedostatak samopouzdanja ? Neoveravanje vecine ? Nedostatak pronicljivosti i preuzimanje koraka ? Ignorisanje ? Daj mi jedan dobar argument za podrsku ! Ja mogu ovo drugo da nabrajam jos... Daj reci samo jedno sta mozemo da podrzimo ! Izvini Tarkovski , ali stvarno moras malo dublje da zaviris u sebe i sustinu da bi razumeo .Na prazno se nista ne podrzava , bar ne kada se zna sta je predhodilo drugom mandatu. Ili si ti zaljubljen u Tadica , pa zaslepljen ljubavlju ne mozes da vidis ?!

AcaB AcaB 00:24 24.02.2008

Re: Re; Blog

Nepodrska LDP-a na izborima za predsednika Srbije

A vi ste principijelni, te pravite koalicije iskljucivo sa onima koji su podrzali Tadica?
AcaB AcaB 00:25 24.02.2008

Re: Re; Blog

za razliku od vas gospodine nikad clan partije

Gospodine neuclanjeni portparolu.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:28 24.02.2008

Interesi zemlje

hvala što mi ostavljate mogućnost i da ne verujem!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:28 24.02.2008

Re: Re; Blog

Tarkovski
Mislis na Tadiceve bezobrazluke

Ne nego sve one uvrede LDP-ovaca npr:
Bebe Popovica, sada Cedinog prijatelja, o Tadicu
Pljuvanje po Djelicu i ostalim iz DS
Nepodrska LDP-a na izborima za predsednika Srbije
...
Pa SRS je vlast...

Ajde, i ti znas bolje. Sigurno stranka sa 1/3 izbornog tela ima neki uticaj. Ali oni nisu u vladi niti bilo kakva vlast. Ne preteruj vise.

gospodine portparolu

za razliku od vas gospodine nikad clan partije a nikad ni po zadatku partije ... svi bi nesto o interesima partija ja bi malo da pogledam o intersima zemlje, verovali ili ne.

Rekoh ti..Pitaj Miškovića...
Nenad M. Nenad M. 00:30 24.02.2008

Re: Re; Blog

Ne nego sve one uvrede LDP-ovaca

oces par stotina uvreda koje je Ceda dobio sa ds strane? I ne znam, kako te nije sramota, da otuzujes ldp za sukobe u Vladi u vreme dok se lome kancelarije ldp-a i preti funcionerima stranke?

Ldp prozivljava kristalnu noc i ako ne znas to da osudis najbolje bi bilo bar malo cutis!
Dolybell Dolybell 00:31 24.02.2008

Re: Re; Blog

Mislis na Tadiceve bezobrazluke ?! Pa naravno da to nemozemo podrzati !


aneks

Setite se pročišćavanja DS-a, koje je tražio Koštunica,
i kako ju je i ko "pročistio", sad bi DS trebalo da se pročisti od Tadića
jer ih vodi putem Koštunice ( ili uz tatine savete)
što mu dođe isto.

Ne mogu dve različite (ako su različite uopšte) stranke da
idu istim putem, istom brzinom, u istom smeru a da
stignu na različite ciljeve.

p.s Ko je imao korist od Zoranove pogibije?
JJ Beba JJ Beba 00:40 24.02.2008

Re: Re; Blog

Setite se pročišćavanja DS-a, koje je tražio Koštunica,
i kako ju je i ko "pročistio", sad bi DS trebalo da se pročisti od Tadića

mislim da bi DS sada trebalo da se očisti od Koštunice i njgeove politike
Tarkovski Tarkovski 00:57 24.02.2008

Re: Re; Blog

Vladu nece srusiti ldp vec ce se sama od sebe raspasti kao i sve sto je od loseg materijala.

Ili se pravis da ne razumes ili stavarno ne razumes ocigledno.
Nista se ne desava bez razloga.
Ima vise razloga za nestabilnost vlade, neki su unutrasnji a neki spoljni. Ali definitivo kampanja LDP-a je visoko na listi. Taktika je ocigledna. Vlada se rusi od LDP-a tako sto je napadan DSS/NS/Ilic / Kostunica da bi si DS odvukla od centra i tako sto se trazi razdor izmedju narodnjackog bloka i DS. Pitaj svoje partijske celnike sta su radili i rade.
I ne znam, kako te nije sramota, da otuzujes ldp za sukobe u Vladi u vreme dok se lome kancelarije ldp-a i preti funcionerima stranke?

Sve bolje i bolje. Mada prelazis granicu normalnog komuniciranja bez uvreda.
Ali ajde da ti odgovorim. Nadam se da ces malo obuzdati uvrede. Sigurno da osudjejem sve ove vandale ukljucujuci i one koje to rade LDP-u. Ali ti kao da imas argument njohov, nije pravi trenutak da se prica jer Kosovo odlazi, jer ovo i ono. Ako ne mislis da je nesto tacno - ti kazi. Ali preskoci sa tim - nesto nije pravi trenutak za istinu zbog ovog ili onog. Uvek je pravi trenutak za istinu mada sigurno treba voditi racuna o komuniciranju sto i tebi preporucujem.
cecas cecas 01:07 24.02.2008

Re; Blog

undefined
cecas
Tarkovski


A Vlada se rusi od LDP-a tako sto je napadan DSS/NS/Ilic / Kostunica da bi si DS odvukla od centra i tako sto se trazi razdor izmedju narodnjackog bloka i DS.


Dali ovo znaci da NE TREBA NAPADATI DSS/NS ? Kazes odvukla od centra, ali nesto ne primecujem da je DS u centru , po slobodnoj proceni negde se izgubio a glava mu zanosi malo desno .





Uvek je pravi trenutak za istinu ! Ili je po tebi trenutak za laz
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 01:08 24.02.2008

Brinem!

Ima vise razloga za nestabilnost vlade, neki su unutrasnji a neki spoljni. Ali definitivo kampanja LDP-a je visoko na listi.
Bez šale, pomalo čak i brinem za vas!
Dolybell Dolybell 01:24 24.02.2008

nastavak..

undefined mislim da bi DS sada trebalo da se očisti od Koštunice i njgeove politike



Ne može, onda ne bi stranke ni bilo.
Što bi inače bilo u redu, ali eto, šta da radiš?

to sam mislila na DSS , nisam dobro pročitala odgovor. Sorry.

Može da se DS očisti i od Tadića i od Koštunice , e to bi bio pravi potez!
cecas cecas 01:26 24.02.2008

Re: Re; Blog

Tarkovski ti si moj heroj ! Branis neodbranjivo , ko Voja Kosovo ! Dosledan do granica ludosti ...
Dolybell Dolybell 01:32 24.02.2008

Re: Re; Blog

JJ Beba
Setite se pročišćavanja DS-a, koje je tražio Koštunica,
i kako ju je i ko "pročistio", sad bi DS trebalo da se pročisti od Tadića

mislim da bi DS sada trebalo da se očisti od Koštunice i njgeove politike

ponovljen odgovor zbog moje greške

Treba da se DS očisti i od Tadića i od Koštunice, to bi bio pravi potez.
Nismo mi glasali za Tadića, direktno već za DS indirektno.
Sve misleći da je DS ono što je bio ....ali - nije
Kile Kile 01:59 24.02.2008

Re: Re; Blog

Tarkovski
za razliku od vas gospodine nikad clan partije a nikad ni po zadatku partije ... svi bi nesto o interesima partija ja bi malo da pogledam o intersima zemlje, verovali ili ne.


Ja ti verujem, samo, "problem" je u tome sto si ti uveren da je interes zemlje upravo ono sto Tadic i njegovi ministri danas cine!
Ne vidim nista ruzno u izrazu "vremesni marsovac" za Micuna danas. Micun jeste vremesan, ali otkada je to ruzno? A zaista se ponasa kao da je pao sa druge planete kada "opravdava" Tadicevo odsustvo sa mitinga i pokusava da umanji odgovornost DS-a. Inace, secam se Micuna sa studentskih demonstracija 68. i njegovoh govora u dvoristu tadasnjeg filozofskog fakulteta. Eh, kakav je to lav bio.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 02:41 24.02.2008

Re: Re; Blog

A zaista se ponasa kao da je pao sa druge planete kada "opravdava" Tadicevo odsustvo sa mitinga i pokusava da umanji odgovornost DS-a.

Ma ne da "umanji" - vidite da se čovek ponaša kao da DS sa tom
Vladom i njenim "greškama" nema apsolutno ništa!
Tarkovski Tarkovski 02:41 24.02.2008

Re: Re; Blog

Ne vidim nista ruzno u izrazu "vremesni marsovac" za Micuna danas.

Prvo, kompliment sa moje strane na nacinu komunikacije. Ne slazemo se, ocigledno, ali to ne znaci da ne mozemo da diskutujemo.
I hvala, na razumevanju oko motiva.
Ja sam protiv diskrimnacija na svim osnovama tako reakcija i na ovu - na osnovu godina. Kontekst je bitan i sta je sve napisano. Prethodno je napisao "onoj narodnoj starost-ludost" (mladost?); pa onda dalje diskrimanacije sa fizicke strane "kockasti" Dulic; ... . te ocigledno diskrimaniciona i derogativna namera, po meni. Starije godine su za postovanje a ne za izrugivanje, ako budemo dovoljno srecni i mi mozda ih dozivimo.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 02:49 24.02.2008

hajde da probam i ovako...mada...

u izrazu vremešan zaista nema ničeg uvredljivog
reč je o, u srpskom jeziku uobičajenom opisnom pridevu
koji se odnosi na čoveka u (starijim) godinama

Marsovac - ili Kao da je pao s Marsa
jeste, takođe, uobičajena kovanica za čoveka
koji nema sposobnost da stvarnost sagledava
onakvom kakva ona zaista jeste...

ukoliko i jeste reč o ironiji, što prihvatam,
ta ironija mnogo je manja od one koja je
bila povod za pisanje ovog teksta!

YoKey YoKey 02:55 24.02.2008

Re: Re; Blog

svi bi nesto o interesima partija ja bi malo da pogledam o intersima zemlje, verovali ili ne

Ne verujem.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 03:32 24.02.2008

Re: Re; Blog

Nije ni cudo sto DS nece u koalciji sa LDP sa ovakvima kakvi su.
Zar nije obratno?
irvas irvas 07:31 24.02.2008

Re: Re; Blog

Nista se ne desava bez razloga.
Ima vise razloga za nestabilnost vlade, neki su unutrasnji a neki spoljni.

srpska vlada mi izgleda vrlo stabilno. kostunica je premijer koga podrzava vecinska DS.
Vlada se rusi od LDP-a tako sto je napadan DSS/NS/Ilic / Kostunica da bi si DS odvukla od centra i tako sto se trazi razdor izmedju narodnjackog bloka i DS.

zbg cega LDP treba da pravi razdor izmedju DS-a i narodnjaka? pristalice, glasaci tadiceve DS ocekuju to od stranke koju podrzavaju. eto, ti tarkovski ovde otvoreno podrzavas DS. zar ti ne ocekujes od tadica da napravi odlucan politicki potez i da raspise nove izbore. kome treba ovakva vlada pa makar bila i najstabilnija?
Uvek je pravi trenutak za istinu

slazem se. od tadica se jos uvek ocekuje da prestane da obmanjuje svoje gradjane. da prestane da se krije. da bude hrabar i odlucan u sprovodjenju politike koju je obecao. i da konacno izbaci nacionalisticku bandu iz srpske vlade tako sto ce raspisati nove izbore.
Nenad M. Nenad M. 09:41 24.02.2008

Re: Re; Blog

Nadam se da ces malo obuzdati uvrede. Sigurno da osudjejem sve ove vandale ukljucujuci i one koje to rade LDP-u. Ali ti kao da imas argument njohov, nije pravi trenutak da se prica jer Kosovo odlazi, jer ovo i ono


ajde majke ti cime sam te uvredio?

Lose si protumacio ono sto sam napisao pa cu ti prevesti - ldp je zrtvovan od ove Vlade kako ona sama ne bi snosila nikakvu odgovonost; ako je Vlada dopustila da se pala prostorije ldp-a i fuskala huligane na clanove stranke neumesno je zamerate ldp-u sto zeli da rusi one koji im rade o glavi, je l sad jasnije?
Tarkovski Tarkovski 16:41 24.02.2008

Re: Re; Blog

Nije ni cudo sto DS nece u koalciji sa LDP sa ovakvima kakvi su.Zar nije obratno?

Izgleda sigurno DS ne bi i ne moze u koaliciju sa LDP sa ovakvim kakvi ste ako bude vandrednih izbora. Ti si izlgeda neki funkcionercic, u svakom slucaju propagandista, tamo pa znas bolje da li je i obrnuto. Ako jeste, samo je jaca poenta da je najbolja opcija ona da se DS/DSS/G-17 vlada zadrzi u nekoj normalnoj buducnosti jer je onda najverovatnija vlada koja moze da se formira vlada SRS-a. E sada da li ce to da se uradi i da li cemo upet da radimo protiv sebe - to je odgovarajuce pitanje.



Nenad M. Nenad M. 17:42 24.02.2008

Re: Re; Blog

Tarkovski
Nije ni cudo sto DS nece u koalciji sa LDP sa ovakvima kakvi su.Zar nije obratno?

Izgleda sigurno DS ne bi i ne moze u koaliciju sa LDP sa ovakvim kakvi ste ako bude vandrednih izbora. Ti si izlgeda neki funkcionercic, u svakom slucaju propagandista, tamo pa znas bolje da li je i obrnuto. Ako jeste, samo je jaca poenta da je najbolja opcija ona da se DS/DSS/G-17 vlada zadrzi u nekoj normalnoj buducnosti jer je onda najverovatnija vlada koja moze da se formira vlada SRS-a. E sada da li ce to da se uradi i da li cemo upet da radimo protiv sebe - to je odgovarajuce pitanje.






ljubi te tvoj Antonic
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 17:44 24.02.2008

Re: Re; Blog

ljubi ga i Đorđe!
silver bullet silver bullet 19:19 24.02.2008

Re: Re; Blog

Ima vise razloga za nestabilnost vlade, neki su unutrasnji a neki spoljni. Ali definitivo kampanja LDP-a je visoko na listi.


Toliko im je nestabilna vlada zbog LDP-a da su brze-bolje prodali NIS bez tendera, podelili upravne odbore i mesta u skupstinskim odborma, dogovorili zajednicku politiku prema Kosovu, gurnuli EU u zapecak... Ma da, LDP je streptomicin za njih!
Vasi argumenti su krajnje nelogicni.
NoSurrender NoSurrender 12:19 25.02.2008

Re: Re; Blog

Taktika je ocigledna. Vlada se rusi od LDP-a tako sto je napadan DSS/NS/Ilic / Kostunica da bi si DS odvukla od centra i tako sto se trazi razdor izmedju narodnjackog bloka i DS.

Od centra??? Cega su to Kostunica i Ilic centar? To je,sto bi klinci rekli, DNO BRATE!
NoSurrender NoSurrender 12:35 25.02.2008

Re: Re; Blog

Nepodrska LDP-a na izborima za predsednika Srbije

U politici, podrska se trazi i daje PROGRAMU, a ne partiji ili pojedincu "na lepe oci."
Sad mi ti kazi za koju politiku je Tadic trazio podrsku?Za onu na kojoj je bazirao kampanju i ciji je slogan"da osvojimo Evropu zajedno", ili za ovu kukavicko-kohabitantsku, koju konstatno vodi, a koju karakterise izbegavanje odgovornosti i truli kompromisi oko sustinskih pitanja?
Pa njega nije podrzao ni onaj koga uporno vestacki odrzava u politickom zivotu, kome je poklonio svoje glasove i svoju stranku, a da ga podrzi LDP sa kojima se nije udostojio ni da razgovara.
Tarkovski Tarkovski 17:19 25.02.2008

Re: Re; Blog

Cega su to Kostunica i Ilic centar?

Vrlo apstrahovano ali da ti objasnim ukratko, po mnogim atributama recimo koalicione bliskosti spektar ide od jedne strane do druge ovako:

SRS - SPS - NS - DSS - DS - G-17+ - Stranke manjina - LDP

Pa onda procitaj ono sta sam napisao ispred oko LDP taktike.
Sad mi ti kazi za koju politiku je Tadic trazio podrsku?

Pa ne moze da podrzi LDP program. Ako su neki LDP-ovci izasli na izbore i glasali za njega (vecina) a neki nisu (manjina) to je opet mali procenat to ne znaci da treba da primenjuje LDP program.
Koalicije i zdrav kompromis mora da postoji. Sigurno je da je DS i Tadic za Evropu ali mora da vodi racuna i o Kosovu i o stabilnosti vlade. A ako na duze vreme ne bude proboja ka Evropi sigurno da vlada nece da opstane, ne samo zbog DS vec i G-17+ koje se baziraju na evropskim integracijama.
Nenad M. Nenad M. 14:48 26.02.2008

Re: Re; Blog

Pa ne moze da podrzi LDP program.


bas ne pratis sta se desava, priznaj? Pa Djelic je u februaru prosle godine zvao i LDP u Vladu, secas se ? Od tada Ldp nije menjao program.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:01 24.02.2008

Na koga li misli...



Neke političke partije koje žele nastavak sukoba i prekid odnosa sa EU.


Exitus Letalis Exitus Letalis 00:07 24.02.2008

Re: Na koga li misli...

Nebojša Milenković


Neke političke partije koje žele nastavak sukoba i prekid odnosa sa EU.




a neke ne trče dovoljno brzo

Nenad M. Nenad M. 00:04 24.02.2008

DS misli da se strategija cutanja isplati

i zato cute i cutace. Mada mislim da malo grese. Clanovi ds-a, koje nista i ne pitaju, sve su nestrpljiviji. Pitaju se dokle ce se Tadic saginjati pred Kostunicom i zasto su odoliko energije utrosili u kampanju ako je sve isto!
DS je odgovorna jer je u Vladi sa Ilicem koji kaze da su ambasadori prosli dobro ili Samardzicem koji ima veliko razumevanje za paljenje punktova. DS je odgovorna i jer je dala DSS-u 2 kljucna mesta u Vladi - premijersko i mesto ministra policije. Tadic je odgovoran sto Bulatovic nije smenjen a obecao je. Nikolic, Kostunica i Tadic su se odlucili da organizuju miting. Nikolic je bio najavljivan kao predstavnih PARLAMENTARNIH STRANAKA !? LDP I G17 su se ogradile. DS je cutala sto mi je isto kao i da je pristala da ih Nikolic predstavlja na tom skupu. DS je i odgovorna sto nije pripremila gradjane na 17 febuar iako su svi znali sta nas ceka.

Inace, Nebojsa blog je odlican jer se bavi pitanjem odgovornosti ili onim sto nam tako fali u politickom zivotu Srbije. Zaista, da li ce neko, bar jednom, pokazati da je odgovoran za bilo sta sto nam se desava!?

Podsecanja radi, u Djindjicevoj Vladi je smenjeno 5 i slovima pet ministara. U prvom i drugom Kostunicinom mandatu ni jedan!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:08 24.02.2008

Re: DS misli da se strategija cutanja isplati

blog je odlican jer se bavi pitanjem odgovornosti

Radije: licemerjem!
+
hvala
AmosMouse AmosMouse 01:12 24.02.2008

Re: DS misli da se strategija cutanja ispl

Nenad M.
Pitaju se dokle ce se Tadic saginjati pred Kostunicom i zasto su odoliko energije utrosili u kampanju ako je sve isto!


da je bar isto...
Tarkovski Tarkovski 01:12 24.02.2008

Re: DS misli da se strategija cutanja isplati

U prvom i drugom Kostunicinom mandatu ni jedan!

Ne. Ljiljana Colic, na primer. I bilo je dosta promena ministara u drugoj vladi. Inace radi se o samo nesto duzem vremenskom periodu iako su dve vlade.
Inace smene tesko da su pravo merilo odgovornosti vlada. Ja bih im merio rezultate tokom mandata. A ako se govori o nekoj kontroli i merenju stvarnih rezultata ministarstava - to bi bilo odlicno. Pitanje odgovornoti i kontrola vlada je dobro. Samo ne znam ko to stvarno dobro radi uopste. Vecinom se to radi u dnevno-politicke svrhhe od medija/politicara bez pravog kredibiliteta. To bi bilo dobra NGO aktivnost.
Exitus Letalis Exitus Letalis 02:09 24.02.2008

Re: DS misli da se strategija cutanja ispl

Ljiljana Colic, na primer.

e to je stvarno promena.
ovaj lončar je car nad carevima.
ja bih njemu doživotni mandat.
Dr M Dr M 15:07 24.02.2008

Re: DS misli da se strategija cutanja ispl

ovaj lončar je car nad carevima.
ja bih njemu doživotni mandat.


Ne, pobogu!
Taj covek je besmrtan.
ceda_urosevic ceda_urosevic 00:06 24.02.2008

Ma daj bre više, give me a break

Vređa mi inteligenciju čitanje ovih divnih, takoreći nacionalno osvešćenih reči. Odvratno.
Odvratnije od "Dragi huligani, nemojte kad vas moli Predsednik."
Lektorka Lektorka 00:22 24.02.2008

Re: Ma daj bre više, give me a break

ne žesti se, čedo. vidiš da je vlada kriva, svi problemi rešeni.
sad će predsednik da počne da moli da padne vlada
ceda_urosevic ceda_urosevic 00:24 24.02.2008

Re: Ma daj bre više, give me a break

Daće Karađorđe!
vucko vucko 00:11 24.02.2008

Hm...

Miting nije mogao biti otkazan, jer su ga sa mnogo žara najavljivali i DSS i SRS i SPS.

Računica, je, čini mi se, prosta - da je bilo potrebno da se donese zakon o mitingu, mislim da bi ovo moglo glat da prođe, po hitnom postupku. Falilo bi im, do duše, 23 poslanika da ugrade miting u Ustav (kome ne fali dekoracije ni bez ovako nečega)...
Nenad M. Nenad M. 00:14 24.02.2008

Re: Hm...

vucko
Miting nije mogao biti otkazan, jer su ga sa mnogo žara najavljivali i DSS i SRS i SPS.

Računica, je, čini mi se, prosta - da je bilo potrebno da se donese zakon o mitingu, mislim da bi ovo moglo glat da prođe, po hitnom postupku. Falilo bi im, do duše, 23 poslanika da ugrade miting u Ustav (kome ne fali dekoracije ni bez ovako nečega)...


i o paljenju ambasada
i o Kosovu za patike
i o tome da li je dopusteno krasti u drustvu
AlexDunja AlexDunja 00:16 24.02.2008

Re: Hm...

(kome ne fali dekoracije ni bez ovako nečega)...

daleko ides, vucko:)))
Lektorka Lektorka 00:19 24.02.2008

Re: Hm...

i o tome da li je dopusteno krasti u drustvu

bila bih skromnija. u zakon da uđe da su dozvoljene samo solo krađe
Dolybell Dolybell 00:33 24.02.2008

Re: Hm...

i o tome da li je dopusteno krasti u drustvu


Ovde jeste, rekao Velja.
Nenad M. Nenad M. 00:39 24.02.2008

Re: Hm...

Dolybell
i o tome da li je dopusteno krasti u drustvu


Ovde jeste, rekao Velja.



rekao je - mogu da kraduckaju a onim plavusama kipilo na sve strane
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:43 24.02.2008

Plavuše su nevine!

Plavuše ne dirajte
- devojke su nevine
a krađu su im, sasvim je jasno,
namestile strane službe!
Dolybell Dolybell 01:35 24.02.2008

Re: Hm...

Nenad M.
Dolybell
i o tome da li je dopusteno krasti u drustvu


Ovde jeste, rekao Velja.



rekao je - mogu da kraduckaju a onim plavusama kipilo na sve strane


To ti je isto kao i ono da glasamo za manje zlo
ali zlo je zlo
tako je i kraduckanje - KRADUCKANJE na veliko ili malo - isto
blackbox blackbox 11:35 24.02.2008

Re: Plavuše su nevine!

Nebojša Milenković
Plavuše ne dirajte- devojke su nevinea krađu su im, sasvim je jasno,namestile strane službe!

Da bas tako piše Kurir. Strane službe i dve male partije.
Dr M Dr M 12:58 24.02.2008

Re: Hm...

u zakon da uđe da su dozvoljene samo solo krađe


Nemoguce, to bi vodilo ukidanju partija na vlasti.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:03 24.02.2008

Re: Hm...

Dr M
u zakon da uđe da su dozvoljene samo solo krađe


Nemoguce, to bi vodilo ukidanju partija na vlasti.

Uh, doktore....
kako je ovo surovo tačno...o))
pozz
bosiljkap bosiljkap 00:14 24.02.2008

Džoker

Kada DS-u ponestane mašte, kada se Krstić&comp. "istroše", onda potežu najjači argument: [b][/b]Baba Mićun će da nam objasni neke stvari.
- Znate, mislim mi smo u Vladi ali se ne pitamo više nego pijani s gaćama! Oni bezobrazni DSS -ovci su agresivni i samo nam daju pare i mesta u upravnim odborima!

Stvarno, sramotno!

Dolybell Dolybell 00:20 24.02.2008

Komentar bez komentara


1. SRS je najavila miting, onako, na prazno, sama od sebe
2. Toj odluci se potom priključila DSS
3. Tadić je bio sa Tomom i Vojom na razgovoru
iz koga sam shavatila da i DSS podržava tu ideju
4. SPS je to sve podržao ( Ivica izvikao na sva usta i toliko od njega)
5. Najava da Vlada i parlament organizuje miting
6. LDP i G17+ se ograđuju od istog sa tvrdnjom da
to parlament ne može da organizuje jer se sve stranke nisu ni pitale
niti to žele
7. Kako naš narod sa pismenošću stoji kako stoji, što je
poznato ( da ne postoji Televizija može se samo zamisliti,
mada bi za nas bilo bolje da je ni nema (u nas),
niko nije pročitao da to nema veze sa parlamentom.
Postalo je potpuno nebitno koga Toma predstavlja.
Narod to ne zanima niti zna šta to znači.
Mislim na one pojave koje su bile ispred Skupštine.
Toma je najavljen kao predstavnik parlamentarnih stranaka
verovatno ne slučajno, a sam nije imao ništa protiv
Tako da sad mislim da je DSS već u koaliciji sa SRS-om
SPS se izgleda isto povukao, jer je premali među njima.
8. Kad je Tadić shvatio da nema šta da traži na tom mitingu
(ili ga je neko pitao šta on traži na tom
mitingu sa pretpostavkom da se to može shvatiti kao koaliciona vlada)
On je lepo otišao u Rumuniju, koliko da ne donosi opravdanje
Koštunici od lekara, zašto nije bio na času?

Ne branim Tadića ni malo, već pokušavam da pretpostavim
zašto se povukao, mada mislim da je pre toga TO TREBALO JAVNO DA KAŽE
ILI DA ODUSTAJE ILI DA IDE U VEĆ NAJAVLJENU POSETU RUMUNIJI.
SVEJEDNO, A NE DA NESTANE BEZ REČI.
JEDINO AKO NIJE POMISLIO DA MU JE ŽIVOT UGROŽEN, ŠTO
POSLE, KOMENTARA NA TV ROSSIJA I NIJE DALEKO OD PAMETI.
Nenad M. Nenad M. 00:26 24.02.2008

Re: Komentar bez komentara

Ne branim Tadića ni malo, već pokušavam da pretpostavim
zašto se povukao, mada mislim da je pre toga TO TREBALO JAVNO DA KAŽE
ILI
DA ODUSTAJE ILI DA IDE U VEĆ NAJAVLJENU POSETU RUMUNIJI.


to je ono sto najmanje razumem kod ds-a - uporno cutanje. ali nije ga 2,3 miliona gradjana glasalo da bi cutao!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:33 24.02.2008

Re: Komentar bez komentara

Dolybell Dolybell 00:50 24.02.2008

Re: Komentar bez komentara

to je ono sto najmanje razumem kod ds-a - uporno cutanje. ali nije ga 2,3 miliona gradjana glasalo da bi cutao!


Ma svi oni ćute. I bolje da ćute.
Kad progovore - svet mi se okrene.

Nemaju oni bilo šta da kažu što bi imalo
nekog konkretnog smisla.

sve ovo me neodoljivo potseća na već viđeno
( ču viđeno - čitano):

Sastala se četiri tabora
na ubavu polju na Kosovu,
kod bijele Samodreže crkve:
jedno tabor Vukašina kralja,
drugo tabor despota Uglješe,
treće tabor vojevode Gojka,
a četvrto carević Uroša.

Carevi se otimlju o carstvo;
među se se hoće da pomore
zlaćanima da pobodu noži,
a ne znadu na kome je carstvo.
zoricag zoricag 20:54 25.02.2008

Re: Komentar bez komentara

pokušavam da pretpostavim
zašto se povukao


Tadic je posetu Rumuniji imao zakazanu ranije. Zasto to onda nije odmah receno kad je miting najavljen i kada se spekulisalo sa time da li ce i on govoriti ili ne? Zasto odmah nije receno da Tadic sigurno nece govoriti jer ce se nalaziti u poseti?

Tadic je preveslan. Po ko zna koji put namagarcili su ga. Ne znam da li on u tome uziva, ali sam sigurna da clanovi DS-a ne uzivaju u tome. Ponovo je na delu bila igra decaka iz marketinga, koji su procenili (pogresno) da ce organizatori mitinga pobrati politicke poene i da time moze pasti rejting DS-a. Jedina politika DS-a poslednjih godina je pribavljanje sto veceg broja glasova i nista vise.

DS se sada okrenula ponovo svojoj brizi da sacuva vladu kakva jeste. Mislim da je to samoubilacka strategija, ali oni tako vide stvari i racunaju da ce uvek na izborima imati pravi marketinski potez.

To je njihov nacin, ali gradjani imaju pravo da kritikuju njoihove poteze, pogotovo ako su dali svoj glas.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana