Društvo| Ekonomija| Život

Juhahaha buahahaha

freehand RSS / 27.12.2013. u 00:37

 

"Даница Поповић
Бајка о новом амбијенту

Политичке партије овде постоје док су на власти, док се хране новцем из јавних предузећа и док су у стању да запошљавају своје чланство и симпатизере

Да је сада лето 2011. године, ево шта бисмо читали у новинама: „Заменик председника СНС Александар Вучић каже да је најава департизације још један начин да власт превари народ. Он каже да ће СНС, када дође на власт, свакако деполитизовати јавна предузећа и посао препустити стручњацима.”

sns-5-godina-bg-arena-2013-foto-fonet-790x476.png

 

И онда дође лето 2012.године, када тај исти СНС одмах по устоличењу поставља своју партијску другарицу за гувернера Народне банке Србије, у РТБ Колубара за директора ставља власника печењаре „Фантазија”, а остала припадајућа места полако дели „докторима магистарских наука”, „пи-ар менаџерима факултета” и осталим стручњацима, од чијих биографија ништа смешније одавно није виђено.

– Монополизовали су све, отели су све, користили су све, а сада би још једном да преваре народ – изјавио је Вучић тада, у лето 2011. за владајућу коалицију ДС – СПС – УРС, а ја вас сада питам, видите ли ви икакву разлику?

Не, нема разлике. Ако сумњате, министар Радуловић ће вас разуверити: „У неким конкурсима у јавним предузећима постављени су такви услови да су можда могли да наведу и име и презиме”, рекао је министар пре неки дан и додао да је потребно поставити јасна правила и критеријуме. Само је изоставио да каже – ко ће то да уради. Он сам то неће да ради: „То је политичко питање у које не желим да улазим.”

Е сад, да то политичко питање није у центру свих економских питања, па човек да каже, шта сад то има везе – али овако, једна ствар остаје нејасна: како они мисле да промене амбијент, ако у ствари не желе да га мењају?

Јер, ево како сада тај амбијент изгледа. Људи се масовно учлањују у партије на власти не би ли се докопали посла и пара, јер им је јасно да другачије не иде. Ко постане „друг члан” – лакше добија и посао и кредите из државних банака или фондова за развој, и станове и авионе и камионе, па ви сад видите хоћете ли стварно да учите и радите – и на крају испаднете магарац, или ћете „поделити своја политичка уверења са владајућом партијом” и изаћи из ове игре као победник.

И коме је онда изненађење то што је чланство СНС-а (након победе на изборима, важно је да нагласим) порасло са сто на триста педесет хиљада људи, а хвале се да и даље расте? И што су новине пуне наслова – „Конкурси са сликом пред забрану запошљавања”, „Масовно запошљавање у Железницама и Фонду ПИО” или – „Сви би да удоме тетке и шурњаје”?

Посебно је онда комично гледати како млади мењају своја политичка уверења – са променом странака на власти. Па ви онда на факултетима имате студентске парламенте чије вође једном буду из ДСС-а, па после неколико година буду из ДС-а или СПС-а, а сада су – погодите из које странке? И не могу да одолим да не направим дигресију, о томе како се на једном скупу у Дому омладине након мог предавања (о економској политици) јавио неки младић који се представио не именом и презименом, нити је рекао са којег је факултета, већ: „Ја сам омладина УРС-а”. Треба ли да нагласим да је то било пре две године?

И то је у ствари кратак опис партијског живота у Србији. Политичке партије овде постоје док су на власти, док се хране новцем из јавних предузећа и док су у стању да запошљавају своје чланство и симпатизере. Погледајте шта се по силаску са власти десило ДСС-у, или шта се сада дешава Демократској странци. Колико је само у праву Драган Ђилас када лоше изборне резултате на Вождовцу управо тиме објашњава и још каже – други би се у нашој ситуацији већ распали! Јесте да је лавовски допринео паду популарности странке, али, за ово је потпуно у праву, размишљам.

Јер тако изгледа – буразерска држава. У којој ће сви они најављени закони – о стечају, о приватизацији, и сви остали, проћи исто као и они претходни закони о стечају и приватизацији и о свему осталом: у буразерској држави, закони, једноставно, немају никакву тежину, а промена амбијента једноставно није могућа док неко не размонтира буразерску државу.

Да то стварно хоће да ураде, расписали би конкурс за гувернера Народне банке, јер, како каже Зорана Михајловић: „свуда се може боље радити” – а куд ћеш боље него да се са реформама крене од врха пирамиде? И забранили би члановима своје странке да приђу, а камоли да руководе било којим јавним предузећем. Тада би Србија добила веродостојну најаву да „они горе” заиста мисле нешто да мењају. А до тада ће важити оно што је Александар Вучић говорио за своје претходнике „монополизовали су све, отели су све, користили су све...” – само то сада важи за њега и његову странку.

Што рече Игор Бракус у оном свом генијалном изборном слогану – „јесте свеједно”.
Даница Поповић
објављено: 25.12.2013."

I onda, kao da ovo nije dovoljno, eto i državnog revizora:

"Srbija | četvrtak 26.12.2013. | 16:18 
Nepravilnosti u budžetu 13,1 mlrd.
Izvor: Beta, Tanjug

Beograd -- DRI je utvrdila nepravilnosti u raspolaganju državnim budžetom u 2012. godini u iznosu od 13,1 milijardu i u javnim nabavkama od 31,5 milijardi dinara.

...

Javni dug na kraju prošle godine po nalazu DRI iznosio je 18,2 milijarde evra, a prema podacima Uprave za javni dug bio je 17,6 milijardi evra.
Na svim nivoima države, javni dug bio je 61,33 odsto bruto domaćeg proizvoda (BDP), iako je fiskalnim pravilima ograničen na 45 odsto."

I tako imamo vlast koja nije ispunila nijedno predizborno obećanje, bar ne od onih datih građanima Srbije..U mnogome deluje (nekad i na sreću) suprotno sopstvenim najavama i čvrstoj rešenosti da se zacrtani ciljevi i obećanja ispune. Svako malo najave pa odlaganja bankrota; Toplo-hladno katastrofične i euforične konstatacije i prognoze. Burleskne igrokaze sa - suma i darodavci se menjaju od prilike do prilike - desetinama, stotinama a bogami i milijardama evra i dolara koje tek što nisu. 

I masovnu biračku podršku toj i takvoj vlasti.

Simo Ćulić? Lagodna neodgovornost? Blažena obamrlost centra za logičko rasuživanje? Ili nečista savest? Sve po malo. Jedina je sreća što za razliku od Miloševićevog SPS ovi sada nemaju ni čvrste temelje ni snažnu unutrašnju koheziju te im tek sledi ozbiljno rastresanje i nadesnoravnajs prihvatanje LDP-ovog programa čije delove tako zdušno sprovode. Tu, opet, ne mogu da ne primetim i ovom prilikom da je trun zadovoljstva u prilici da se gleda kako najžešći protivnici Čedomira Jovanovića  - frenetično aplaudiraju Aleksandru Vučiću koji njeogve, Čedomirove, parole pretvara u dela. I to aplaudiraju zajedno sa samim Jovanovićem, koji se, eto, priključio svojim saradnicima naguranim u prvi red međ apostole. 

Šizofreno, okej. Ali tako slatko. Dok kotrljanje nizbrdo prelazi u vertikalni pad.

 

*Pošto Opera i autorski panel i dalje odbijaju saradnju što se manifestuje nemogućnošću kvotovanja, linkovanja, upotrebe kurziva - tekstovi Danice Popović i vesti o nalazu državnog revizora izdvojeni su samo navodnicima

 



Komentari (244)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:58 27.12.2013

Re: Linkovi

jbte, taj sns, ds, sps, spo, ldp, dveri, dss, srs, i ekipa, lsdv, dzvm, sdss, to je takva treščina, kaće pomru svi više, sanjam slobodu otkad sam se rodio... to je takva treščina i polivačina od ljudi, užas... krenula predizborna kampanja, šta li?

ps. je l' radiš za pare, ovog puta?
freehand freehand 01:01 27.12.2013

Re: Linkovi

Srđan Fuchs
jbte, taj sns, ds, sps, spo, ldp, dveri, dss, srs, i ekipa, lsdv, dzvm, sdss, to je takva treščina, kaće pomru svi više, sanjam slobodu otkad sam se rodio... to je takva treščina i polivačina od ljudi, užas... krenula predizborna kampanja, šta li?

ps. je l' radiš za pare, ovog puta?

Jok. Opet za MOSAD.

Edit: A da, i skupljam idiotske komentare, imam album za to. Pa bar neka fajda.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:07 27.12.2013

Re: Linkovi

ма они ћајупла, јебем му бога, пар сома лара месечно... разбиће вас нацоши као панта питу. што сте у таком нокдауну, овај ђиле вам је катастрофа. дс није рогобатнију персону од постања имала. завршићете као сирома' коштуница. какав ужас... када се сетим како смо скидали шешељу плакате и жврљали хитлера по слоби, тамо далеке '92, за бору пекића... јбте, сви ти људи варе ганџу данас на небу да се смире када виде ову поливачину од српске политичке сцене.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:11 27.12.2013

Re: Linkovi

freehand


Edit: A da, i skupljam idiotske komentare, imam album za to. Pa bar neka fajda.

добро, и сереш пошто си докон партијац, па још и бесплатно, што би те Крки полио... шта продајете, овог пута?
freehand freehand 01:14 27.12.2013

Re: Linkovi

Srđan Fuchs
freehand


Edit: A da, i skupljam idiotske komentare, imam album za to. Pa bar neka fajda.

добро, и сереш пошто си докон партијац, па још и бесплатно, што би те Крки полио... шта продајете, овог пута?

A oćeš ti jednu bonu, da te čika Frihend pita?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:16 27.12.2013

Re: Linkovi

Партијац, шта продајеш питам, јебеш те бабиње фазоне, чиме купујеш гласове? занима ме, озбиљно.
freehand freehand 01:18 27.12.2013

Re: Linkovi

Srđan Fuchs
Партијац, шта продајеш питам, јебеш те бабиње фазоне, чиме купујеш гласове? занима ме, озбиљно.

Eukaliptus, povoljno utiče na raspoloženje. Uzmi slobodno.
tadejus tadejus 08:19 27.12.2013

Re: Linkovi

Srđan Fuchs
jbte, taj sns, ds, sps, spo, ldp, dveri, dss, srs, i ekipa, lsdv, dzvm, sdss, to je takva treščina, kaće pomru svi više, sanjam slobodu otkad sam se rodio... to je takva treščina i polivačina od ljudi, užas... krenula predizborna kampanja, šta li?ps. je l' radiš za pare, ovog puta?


sta s se ti zaobadao?
ima covjek misiju, sta to tebi toliko pa smeta
da ne placa tebe neko moz bit da podrivas?

a misije sto se tice..
a jebatiga
u srbadije i ta elita i enteligencija, sto oce da se okupi na mosmislit b92, ima te analiticke moci vinske musice, pa posto su se onomad onoliko zaobadavali na raznim pescanicima da objasne eliti kako je cool biti beli listic...
e pa sad moraju da koooooooooooce koooooooooooooce i viiiiiiiiiiiiicu nebil gomili do pameti doslo da je ta strategija odradila svoje..
al hebga gomila inertna
pa ko sto joj je trebalo dvaes godina da provali da se "ja sam protiv slobe" izlizalo kao strategija... e jebi ga... bolje i da ne mislim koliko li im ce godina trebati da provale da mozda i nije pravo vrijeme da budes apatican, kad ti vlast svaki dan (bez blama) porucuje da niko ne smije... (dopisi po zelji)
fakin koliko glava mora da ti je tvrda pa da ti to ne zazvuci kao problem

tasadebeli tasadebeli 08:57 27.12.2013

Re: Linkovi

Srđan Fuchs
jbte, taj sns, ds, sps, spo, ldp, dveri, dss, srs, i ekipa, lsdv, dzvm, sdss, to je takva treščina, kaće pomru svi više, sanjam slobodu otkad sam se rodio... to je takva treščina i polivačina od ljudi, užas... krenula predizborna kampanja, šta li?



Мјузик брејк!








П.С. - Фри, ја ово само за ону збирку идиотских коментара... Да ми се не упише неоправдани изостанак...



freehand freehand 09:18 27.12.2013

Re: Linkovi

sta s se ti zaobadao?
ima covjek misiju, sta to tebi toliko pa smeta
da ne placa tebe neko moz bit da podrivas?


Štagod, ali si mi sad poremetila nameru da pobrišem ovu hrpu mentalnih izlučevina koju je dotični ispustio za sobom.
Od mene je debilno što to nisam odmah uradio, jer nikakvi principi o poštovanju tuđeg prava na reč nemaju smisla kad nišči dođe sa isključivom namerom da vređa, usput pokušavajući da sjebe blog.

Fukse, ovoga ubuduće više nema. Za bone - u trafiku.
iqiqiq iqiqiq 23:32 27.12.2013

Re: Linkovi

tasadebeli

a prepisuje se iz dečijih domaćih tc tc tc
loader loader 23:42 27.12.2013

Re: Linkovi

Bre, mnogo se zabagovalo s tim .....em.
Ajmo nešto veselije... : Toma počinje da otvara karte ...








A možemo i nešto retro

Ovde je pao dogovor da Jorgovanka postane guvernerka,
nevezano za to što je član partije, već zato što je sposobna. Jedini uslov bejaše da udari novu frizuru, tipa "pokisla". Dugo je razmišljala, te je na kraju prihvatila tu žrtvu za koju kao odštetu prima oko 400.000 mesečno.






ivana23 ivana23 01:48 28.12.2013

Re: Linkovi

loader
Ovde je pao dogovor da Jorgovanka postane guvernerka,
nevezano za to što je član partije, već zato što je sposobna. Jedini uslov bejaše da udari novu frizuru, tipa "pokisla". Dugo je razmišljala, te je na kraju prihvatila tu žrtvu za koju kao odštetu prima oko 400.000 mesečno.


Da je 400.000...

Др Јоргованка Табаковић гувернер 679.174,22

NBS - strana 57
loader loader 02:10 28.12.2013

Re: Linkovi

Oh... Zar ? Neprijatno sam iznenađen. Mislio sam da je samo 400.000 !
Bila je rekla da će platu da smanji za 25% onda kad je imala 500.000. Ali, eto, u stvari je ta plata povećana. A drugarica potpredsednica stranke, i obavljačica posla guvernera nbs, očito se nije bunila oko te cifre koju prima!




Mada, možda je tu uračunat i topli obrok, pa ...
tasadebeli tasadebeli 11:11 28.12.2013

Re: Linkovi

iqiqiq
tasadebeli

a prepisuje se iz dečijih domaćih tc tc tc


Знаш и сама да су клинци


много паметнији


од нас...


aleksandarkarisik aleksandarkarisik 01:01 27.12.2013

Posebno je

Посебно је онда комично гледати како млади мењају своја политичка уверења – са променом странака на власти.

Više je tragikomično. Ili, samo tragično.
loader loader 23:29 27.12.2013

Re: Posebno je



bene_geserit bene_geserit 06:19 27.12.2013

nadesnoravnajs

Jedina je sreća što za razliku od Miloševićevog SPS ovi sada nemaju ni čvrste temelje ni snažnu unutrašnju koheziju te im tek sledi ozbiljno rastresanje i nadesnoravnajs prihvatanje LDP-ovog programa čije delove tako zdušno sprovode. Tu, opet, ne mogu da ne primetim i ovom prilikom da je trun zadovoljstva u prilici da se gleda kako najžešći protivnici Čedomira Jovanovića - frenetično aplaudiraju Aleksandru Vučiću koji njeogve, Čedomirove, parole pretvara u dela. I to aplaudiraju zajedno sa samim Jovanovićem, koji se, eto, priključio svojim saradnicima naguranim u prvi red međ apostole.


Pa sad ako pod programom podrazumevas da se ode kod koga treba da se pita sta da se radi, te delove LDP programa definitivno zdusno sprovode.
Za ostalo, to sto LDP ima rec liberalno u imenu ne znaci da ova partija izasla ispod komunistickog sinjela (steta sto im pandrknu Jovo) ima cak i parole a nek moli program koji sa reci liberalno ima ikakve veze (da ne bude zabune, procito ja ono sto su oni okacili na sajtu svojevremeno).

A sto se tice "nadesnoravnajs" - malo je smesno u zemlji u kojoj se socijalizam toliko zapatio da kad neko pokusa bilo sta da uradi da napravi ovu drzavu makar malo jeftinijom i efikasnijom, odmah se digne kuka i motika kako su radnicka prava ugrozena (cudno je samo da rec radnicka koriste za one parazite na budzetu, pravilnije bi bilo neradnicka), tako da od toga nema nista vec se vidi.
Trebace generacije da prodju da pocrkaju svi ovi komunisti i njihova deca i unuci koji jos uvek vladaju, da se stvari malo promesaju, pa da stvarno dodje do "nadesnoravnajs" kada bankrotiramo jedno 3 puta i shvatimo da bogate drzave nisu postale bogate sa socijal-demokratskim zakonima o radu nego su postale bogate zato sto su imale jeftine drzave i dobre uslove za privredu. A mi bi i da postanemo bogati i da imamo zakone kao Nemacka i Franuska a ni ove zemlje ne mogu vise to da izdrze da izfinansiraju.
tadejus tadejus 08:24 27.12.2013

Re: nadesnoravnajs

bene_geserit
A sto se tice "nadesnoravnajs" - malo je smesno u zemlji u kojoj se socijalizam toliko zapatio da kad neko pokusa bilo sta da uradi da napravi ovu drzavu makar malo jeftinijom i efikasnijom, odmah se digne kuka i motika kako su radnicka prava ugrozena (cudno je samo da rec radnicka koriste za one parazite na budzetu, pravilnije bi bilo neradnicka), tako da od toga nema nista vec se vidi.Trebace generacije da prodju da pocrkaju svi ovi komunisti i njihova deca i unuci koji jos uvek vladaju, da se stvari malo promesaju, pa da stvarno dodje do "nadesnoravnajs" kada bankrotiramo jedno 3 puta i shvatimo da bogate drzave nisu postale bogate sa socijal-demokratskim zakonima o radu nego su postale bogate zato sto su imale jeftine drzave i dobre uslove za privredu. A mi bi i da postanemo bogati i da imamo zakone kao Nemacka i Franuska a ni ove zemlje ne mogu vise to da izdrze da izfinansiraju.


jaoj braco
koje bre nadesno?
pa ovi covjece vagonima utrpavaju svoje u javnu upravu a stare bogami ne pocerase jos ni jednog
daj boze da vidimo i neka otpustanja al sjeci me ako ne bude da ce otici oni sto imaju 1 do 1,5 godinu do penzije
koje je to bre desno?
pa potrosnja im je za 2014 planirana veca nego za 2013 i to REALNO covjece, realno
jaaaaaaaaaaaaaaaaao
pomene li jos ko krstica u pozitivnom kontekstu...
a sa druge strane
apaticnijeg naroda od srba... ne znam dal ima
nema, sta ne znam, znam
koji bre protesti?
kome tesko da shvati?
pa ovaj narod bi cutke prihvatio da ga masovno posaljes u materinu, da izvines, ne da mi se ni da pisem
mogu bre da otpuste koga hoce i kako hoce... nece bre, sto bi, doveli mi svoje, ostavicemo vase, pa kad dodju opet vasi, a vi ne dirajte nase... svima nam je lijepo..
i ne smije niko narod da dira.. i tako to
angie01 angie01 10:37 27.12.2013

Re: nadesnoravnajs

mogu bre da otpuste koga hoce i kako hoce... nece bre, sto bi, doveli mi svoje, ostavicemo vase, pa kad dodju opet vasi, a vi ne dirajte nase... svima nam je lijepo..
i ne smije niko narod da dira.. i tako to


otpustaju se samo oni koji nisu niciji, pa ajd sad budi taj neopredeljan, ideoloski neupakovan, da ne spomenem omrazeni integritet,...'oces da zivis, molim lepo, izaberi guzicu, pa po vazelin.


И то је у ствари кратак опис партијског живота у Србији.

to je kratek opis bilo kakvog zivota u Srbiji, jer oni ostali vegetiraju na kisoniku.
alselone alselone 07:57 27.12.2013

Oh, Vucicu!

freehand freehand 09:11 27.12.2013

Re: Oh, Vucicu!

alselone



alselone alselone 09:19 27.12.2013

Re: Oh, Vucicu!

Klasican pokazatelj kako se ljudi koji ne znaju da koriste pokretne stepenice ponasaju kada im das Fejsbuk u ruke.
freehand freehand 09:23 27.12.2013

Re: Oh, Vucicu!

alselone
Klasican pokazatelj kako se ljudi koji ne znaju da koriste pokretne stepenice ponasaju kada im das Fejsbuk u ruke.

Ja nekako imam utisak da ima onih koji se isto ponašaju kad se nađu na blogu. Čak nekad posumnjam da je o istim karakterima reč.
alselone alselone 09:34 27.12.2013

Re: Oh, Vucicu!

Ja nekako imam utisak da ima onih koji se isto ponašaju kad se nađu na blogu. Čak nekad posumnjam da je o istim karakterima reč.


To ti se od jeda pričinjava.
freehand freehand 09:36 27.12.2013

Re: Oh, Vucicu!

alselone
Ja nekako imam utisak da ima onih koji se isto ponašaju kad se nađu na blogu. Čak nekad posumnjam da je o istim karakterima reč.


To ti se od jeda pričinjava.


A Dani Popović i državnom revizoru?
Šta se njima pričlnjava?

alselone alselone 09:38 27.12.2013

Re: Oh, Vucicu!

A Dani Popović i državnom revizoru?
Šta se njima pričlnjava?


Nemam pojma o cemu pricas. Ko je Dana Popovic i ko je devizni revizor?
tadejus tadejus 09:40 27.12.2013

Re: Oh, Vucicu!

alselone
Ko je Dana Popovic i ko je devizni revizor?


ma to ti je ova sto je sinoc u farmi pokazala sise..
a kondukter... jebga, to stvarno ni ja ne znam
freehand freehand 09:40 27.12.2013

Re: Oh, Vucicu!

alselone
A Dani Popović i državnom revizoru?
Šta se njima pričlnjava?


Nemam pojma o cemu pricas. Ko je Dana Popovic i ko je devizni revizor?

Pazi: to ti potpuno i apsolutno verujem.
Ne zna ni Simo, takođe sam ubeđen.
vlad_aleksh vlad_aleksh 08:31 27.12.2013

Preporod

Ja imam plan za preporod Srbije.
Treba restaurisati monarhiju. Politička scena vrvi od udbaša, stranih plaćenika i glupaka. Glupavi Aleksandar Karađorđević je pametniji od bilo kog političara. Izuzimam Krstića, ministra finansija, on je završio Jejl. I Tomu Nikolića koji ima master diplomu.
U čemu je tajna uspeha moje ideje? Prestolonaslednik Aleksandar je 94. u redu za nasleđe trona UK. Ako se kojim slučajem eleminišu svi oni koji su ispred njega u tom redu - on postaje kralj Ujedinjenog Kraljevstva Velike Britanije i Severne Irske. A to znači da Aleksandar II Karađorđević Naslednik postaje naslednik ogromnog nasledstva. Tu imovinu bismo odmah i automatski nacionalizovali po principu vaučera. Ti vaučeri bili bi podeljeni radnicima, seljacima i poštenoj inteligenciji.
Živeo kralj! Živela Srbija! Živela Engleska!
tasadebeli tasadebeli 08:45 27.12.2013

Re: Preporod

vlad_aleksh
Ja imam plan za preporod Srbije.
Treba restaurisati monarhiju. Politička scena vrvi od udbaša, stranih plaćenika i glupaka. Glupavi Aleksandar Karađorđević je pametniji od bilo kog političara. Izuzimam Krstića, ministra finansija, on je završio Jejl. I Tomu Nikolića koji ima master diplomu.
U čemu je tajna uspeha moje ideje? Prestolonaslednik Aleksandar je 94. u redu za nasleđe trona UK. Ako se kojim slučajem eleminišu svi oni koji su ispred njega u tom redu - on postaje kralj Ujedinjenog Kraljevstva Velike Britanije i Severne Irske. A to znači da Aleksandar II Karađorđević Naslednik postaje naslednik ogromnog nasledstva. Tu imovinu bismo odmah i automatski nacionalizovali po principu vaučera. Ti vaučeri bili bi podeljeni radnicima, seljacima i poštenoj inteligenciji.
Živeo kralj! Živela Srbija! Živela Engleska!


Не бих ја ту занемарио ни неке породичне линије које иду ка Ротшилдима и Рокфелерима!

Од вишка глава не боли!

А и дупету буде удобно...
blogovatelj blogovatelj 16:28 27.12.2013

Re: Preporod

Treba restaurisati monarhiju. Politička scena vrvi od udbaša, stranih plaćenika i glupaka.


U kojoj si ti grupi od tri nabrojane?
Pošto si za monarhiju, udbaš nisi.
Pošto voliš svoju zemlju, nisi ni strani plaćenik.
ziks ziks 23:51 27.12.2013

Braca

Zivela Srbija!
Bog da im dusu prosti!
Hrvatima, Crnogorcima, Bosnjacima i Makedoncima!

Jer oni neznaju sta cine!








ziks ziks 23:55 27.12.2013

Re: Preporod

Za Kradjordjevica, srbina, a ne za austrougara Tita?
maksa83 maksa83 23:57 27.12.2013

Re: Preporod

Za Kradjordjevica, srbina, a ne za austrougara Tita?

3, 2, 1...

<zaklon>
blue rider blue rider 08:34 27.12.2013

Moram da primetim

Meni je simptomaticno ovo navlacenje na radulovica svuda i ne svidja mi se jer je on policajac i daleko od postenjaka, postavio je sve svoje ljude, isto bez konkursa, pozaposljavao po agenciji za privatizaciju ove nedelje i slicno. A predlog zakona o privatizaciji je kako mali djokica zamislja, ima na sajtu privrede pa vidite, to je zapravo novi model da stotine, ali sada novih drugara dobiju sljaku koja ce trajati jos godinama. Transparentnost je po njima ako tu rec stavite u text i milina. Ne mora da znaci da je i svaki predlog zakona dobar.
alselone alselone 08:49 27.12.2013

Re: Moram da primetim

radulovica


Veoma mi je zanimljivo da nekog ko je u vlasti novine koje pripadaju toj vlasti toliko razvlace. Danas novo - ne placa ruckove vozacima.
Atomski mrav Atomski mrav 08:54 27.12.2013

Re: Moram da primetim

Veoma mi je zanimljivo da nekog ko je u vlasti novine koje pripadaju toj vlasti toliko razvlace.


Možda se oteo kontroli?
alselone alselone 09:21 27.12.2013

Re: Moram da primetim

Možda se oteo kontroli?


Moguce. Perfidna je igra i pozadini. Prvo ga je Informer (SNS) jednog dana upozorio da se ne zalece tekstom o tome kako znaju sta je radio dok je bio stecajni.
Zatim ga Kurir s vremena na vreme odvali jednom samarcinom a danas i Blic.

Mislim da je ovo Gljiva udario zbog Galenike, cudna koincidencija je u pitanju.

U svakom slucaju - covek ima moju podrsku za sada.
tadejus tadejus 09:26 27.12.2013

Re: Moram da primetim

alselone
Možda se oteo kontroli? Moguce. Perfidna je igra i pozadini. Prvo ga je Informer (SNS) jednog dana upozorio da se ne zalece tekstom o tome kako znaju sta je radio dok je bio stecajni. Zatim ga Kurir s vremena na vreme odvali jednom samarcinom a danas i Blic. Mislim da je ovo Gljiva udario zbog Galenike, cudna koincidencija je u pitanju. U svakom slucaju - covek ima moju podrsku za sada.


nije ni on francuska sobarica
itekako zna da podidje masama, kao 13ta plata u javnim preduzecima buhuuuuuuuuuuu
a izvini molim te, a sta to tacno ima buhuuuu u tome da mts plati bonus zaposlenima?
nije nego treba da im odvali 25% od plate i ukine bonuse pa da onda ceka i vidi koliko ce ih (i kakvih) ostati a koliko pretrcati kod konkurencije...
ma mislim... demagog.. teski
blue rider blue rider 09:29 27.12.2013

Re: Moram da primetim

Nisam ja na to mislio druze, ovo su sve njegovi textovi, ne mogu da verujem da to ne kapiras. Borac protiv nepravde, mrzitelj javne sluzbe, pravednik, itd... Naivno.
tadejus tadejus 09:32 27.12.2013

Re: Moram da primetim

blue rider
Nisam ja na to mislio druze, ovo su sve njegovi textovi, ne mogu da verujem da to ne kapiras. Borac protiv nepravde, mrzitelj javne sluzbe, pravednik, itd... Naivno.


bas tako
gdje je tu tacno blacenje nikako ne vidim
covjek ima bolji pr od vucica maltene (pa kad si poslije padnu na grudi junacke, eh da..)
freehand freehand 09:48 27.12.2013

Re: Moram da primetim

tadejus
blue rider
Nisam ja na to mislio druze, ovo su sve njegovi textovi, ne mogu da verujem da to ne kapiras. Borac protiv nepravde, mrzitelj javne sluzbe, pravednik, itd... Naivno.


bas tako
gdje je tu tacno blacenje nikako ne vidim
covjek ima bolji pr od vucica maltene (pa kad si poslije padnu na grudi junacke, eh da..)

Pa to, generalno, nikakve veze nema. Suština je da imamo Vladu sastavljenu s koca i konopca, čiji se članovi ponašaju kao rogovi u vreći. Do međusobnih optužbi ministara za izdajstvo. I tu ovaj miš-maš leibaralnih i etatističkih, potpuno suprotstavljenih ideja i mera nije najrogobatniji deo priče.
Sve vreme su kao vaterpolisti koji drže ruke iznad vode u stilu "ne diram ga, ne diramga" dok mu ispod vode nožnim prstima kida testise i razvaljuje prkno.
I sve to uz rastuću podršku javnosti i birača.
alselone alselone 09:49 27.12.2013

Re: Moram da primetim

Pa to, generalno, nikakve veze nema. Sušptina je da imamo Vladu sastavljenu s koca i konopca, čiji se članovi ponašaju kao rogovi u vreći.

Iako sam saglasan sa tobom odusevljava me kako si odjedared progleo na ovakve stvari. Haleluja! Kao u sapunici.
freehand freehand 09:52 27.12.2013

Re: Moram da primetim

alselone
Pa to, generalno, nikakve veze nema. Sušptina je da imamo Vladu sastavljenu s koca i konopca, čiji se članovi ponašaju kao rogovi u vreći.

Iako sam saglasan sa tobom odusevljava me kako si odjedared progleo na ovakve stvari. Haleluja! Kao u sapunici.

ne razumem?
Ajd polako: šta ti u stvari nije jasno?
alselone alselone 09:52 27.12.2013

Re: Moram da primetim

nije ni on francuska sobarica
itekako zna da podidje masama, kao 13ta plata u javnim preduzecima buhuuuuuuuuuuu
a izvini molim te, a sta to tacno ima buhuuuu u tome da mts plati bonus zaposlenima?
nije nego treba da im odvali 25% od plate i ukine bonuse pa da onda ceka i vidi koliko ce ih (i kakvih) ostati a koliko pretrcati kod konkurencije...
ma mislim... demagog.. teski


OK, 13 plata jeste demagogija, pogotovo na ovaj nacin "lomljenja brave" ali ne pricam o tome. Pricam o promeni obrasca razmisljanja o drzavi. Ukidaju se sulude stvari tipa subvencije za stambene kredite, subvencije 10k evra za otvaranje radog mesta i slicno.
alselone alselone 09:54 27.12.2013

Re: Moram da primetim

šta ti u stvari nije jasno?


Na "vladu s koca i konopca koja se ponasa kao rogovi u vreci". Ili misis da prethodna nije bila takva.
freehand freehand 10:04 27.12.2013

Re: Moram da primetim

alselone
šta ti u stvari nije jasno?


Na "vladu s koca i konopca koja se ponasa kao rogovi u vreci". Ili misis da prethodna nije bila takva.

Kakve to veze ima sa ovim o čemu smo Dana Popović, državni revizor i ja ovde pisali?
To ima neke veze sa onim jedom?
A inače - ne, mislim da je bila mnogo koherentnija od ove. Do pred sam kraj mandata, kad je Dinkić osetio kako vetar duva pa počeo da solira i bio šupiran, i kad je Dačić počeo sa istom igrankom.
alselone alselone 10:09 27.12.2013

Re: Moram da primetim

Kakve to veze ima sa ovim o čemu smo Dana Popović, državni revizor i ja ovde pisali?

Ne, razgovaramo.

To ima neke veze sa onim jedom?

Cini mi se. Mislim da ne mozes da prihvatis da je tvoja opcija izgubila.

A inače - ne, mislim da je bila mnogo koherentnija od ove. Do pred sam kraj mandata, kad je Dinkić osetio kako vetar duva pa počeo da solira i bio šupiran, i kad je Dačić počeo sa istom igrankom.

Ja mislim da je u najmanju ruku bila jednaka a mozda i manje koherentna zbog Deda Mraza i njegove snage da povezuje partnere. Imao je veliki uticaj na Dinkica i Dacica?
blue rider blue rider 10:17 27.12.2013

Re: Moram da primetim

Nesto se ukine a nesto ostane. Fzr, garantni fond, tranzicijski fond, bla bla. Nesto se novo i napravi, kao napr 40 milijardi din za zajednicka ulaganja sa venture kapitalom? Dajte ljudi, jel moguce da i dalje padamo iskljucivo na parole?
milisav68 milisav68 10:26 27.12.2013

Re: Moram da primetim

tadejus
a izvini molim te, a sta to tacno ima buhuuuu u tome da mts plati bonus zaposlenima?

Pa možda to, što prethodno nije uplaćen deo profita državi (kao vlasniku)..
angie01 angie01 10:50 27.12.2013

Re: Moram da primetim

kao 13ta plata u javnim preduzecima


ovo je budalastina, prvo sto postoje drzavna preduzeca koja odlicno dohoduju, i za vreme milosevica upisana u javana, da bi mogao da lagano isisava, jer su ona punila budzet i ostale potrebstine vlasti, a sada funkcionisu po besmislenom principu kao i ona koja ne dohoduju, ili su gubitasi i fakat su na teretu budzeta, citaj, partijske pomoci.

Sto ne bi zaposleni koji su zaradili pare, podelili i 13. platu i imali pravo na povecanje?


druga stvar, kako moze neko ko ima sve besplatno:) i pri tome zaradjuje kao da zivi u najvecem balgostanju, da propisuje restriktivne mere za drugog- prvo cela ta elita politicara da udje u restriktivni program, pa onda svi ostali- jer oni su samo zaposleni od nas da obavljau poslove na nivou drzave u nase ime i nista drugo.


freehand freehand 15:25 27.12.2013

Re: Moram da primetim

Ne, razgovaramo.

O čemu? Pa ti ne znaš ko su Dana Popović i državni revizor.
A osnov bloga je tekst prve i nalaz drugog, kao ilustracija verodostojnosti aktuelne vlasti i situacije u kojoj se Srbija nalazi. I tendencije, na nesreću.

Cini mi se. Mislim da ne mozes da prihvatis da je tvoja opcija izgubila.

I meni se čini da ti misliš da ti ne možeš da dobaciš dalje od "moje opcije". Da možeš prometio bi da "moje opcije" nema, odnosno da ni jednim slovom ništa slično ovde nije pomenuto. Pravi Simo bi sad branio svoju opciju, galamio, pričao kako su mu šef i saborci najbolji a ne kačio sličice i bavio se ispraznim foliranjem.
Ja mislim da je u najmanju ruku bila jednaka a mozda i manje koherentna zbog Deda Mraza i njegove snage da povezuje partnere. Imao je veliki uticaj na Dinkica i Dacica?

Pretpostavljam da i ovo ima neki ozbiljan podtekst. Samo dobro skriven.

inco inco 15:31 27.12.2013

Re: Moram da primetim

angie01
Sto ne bi zaposleni koji su zaradili pare, podelili i 13. platu i imali pravo na povecanje?


A čime su to zaradili? Mislim koja su to oni obrtna sredstva uložili u tu zaradu sem svog rada - za koji su dobili već unapred dogovorenu platu? Ako su se svima nama izbijale (i još uvek se izbijaju) pare da bi se podiglo neko preduzeće, pa ga onda država štiti de jure ili de fakto monopolima na štetu svih nas, pa na kraju to preduzeće postane profitabilno (o našu grbaču, najčešće) - kad ćemo mi da dobijemo nešto od toga? Recimo niže tarife, bolju uslugu pa i dividende kao posredni akcionari? Valjda mi treba da stojimo prvi u redu da dobijemo nešto od tog profita, zaposleni su već dobili svoje plate i doprinose.

Evo, ja pozivam državu da surdukne neznani broj milijardi u moj bizmis, da me zakonima zaštiti od konkurencije, pa ću joj pokažem srednji prst kad počnem da mlatim pare i profit ću upucam svojim zaposlenima i sebi. U kom bi to svetu racionalna osoba mogla da opravdava tako nešto?
angie01 angie01 17:33 27.12.2013

Re: Moram da primetim

Mislim koja su to oni obrtna sredstva uložili u tu zaradu sem svog rada


inco, imas drzavana preduzeca gubitase, koji su proglaseni neophodnim nacionalnim dobrom, koja uredno zaposljavaju partijeske strinem tetke ljubavnice i dele im velike plate, a imas i naknadno, ( za vreme milosevica) proglasavana preduzeca javnim- iako su dohodovna, kako bi iz njih izmuzavali za budzet, umesto da im iz budzeta odrede plate, ako su ih vec stavili pod tu kategoriju.

ne mogu se ova prava i ova druga isto tretirati, na stetu ovih drugih- od njh se i ovako grebu za sve sto im treba- u vidu donacija i slicnog pranja- naravno prinudno, jer sve njih kontrolisu stranke.
freehand freehand 17:37 27.12.2013

Re: Moram da primetim

a imas i naknadno, ( za vreme milosevica) proglasavana preduzeca javnim- iako su dohodovna, kako bi iz njih izmuzavali za budzet, umesto da im iz budzta odrede plate, ako su ih vec stavili pod tu kategoriju.

Endži, jel ti znaš šta je javno preduzeće?
angie01 angie01 17:48 27.12.2013

Re: Moram da primetim

Endži, jel ti znaš šta je javno preduzeće?


je l za ocenu u dnevnik ili u svesku?
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:17 27.12.2013

Re: Moram da primetim

alselone
radulovica


Danas novo - ne placa ruckove vozacima.


Da, a i ne raportira mišku koliko misli da ostane tu gde je krenuo, pa vozač, to jest miško, ne može da isplanira dan, kad da skokne do tehnomanije po veš mašinu, a kad kod švalerke. O popodnevnoj dremci da i ne govorimo.

Ali mi je fenomenalno, ako je tačno, da vozači mogu da odbiju da voze funkcionera koji ih ne ispoštuje. To me je podsetilo na ono mračno doba Slobe Miloševića, kad su na faksu glavnu reč imale one nadrkane tetke u tzv. "Sekretarijatu". Od njih su se plašili svi, od brucoša do apsolvenata, većine profesora, prodekana za ovo i ono, verovatno čak i sam dekan je podozrevao. Jer od njih nam je svima sve zavisilo.





tadejus tadejus 19:48 27.12.2013

Re: Moram da primetim

inco

A čime su to zaradili? Mislim koja su to oni obrtna sredstva uložili u tu zaradu sem svog rada - za koji su dobili već unapred dogovorenu platu? Ako su se svima nama izbijale (i još uvek se izbijaju) pare da bi se podiglo neko preduzeće, pa ga onda država štiti de jure ili de fakto monopolima na štetu svih nas, pa na kraju to preduzeće postane profitabilno (o našu grbaču, najčešće) - kad ćemo mi da dobijemo nešto od toga? Recimo niže tarife, bolju uslugu pa i dividende kao posredni akcionari? Valjda mi treba da stojimo prvi u redu da dobijemo nešto od tog profita, zaposleni su već dobili svoje plate i doprinose.Evo, ja pozivam državu da surdukne neznani broj milijardi u moj bizmis, da me zakonima zaštiti od konkurencije, pa ću joj pokažem srednji prst kad počnem da mlatim pare i profit ću upucam svojim zaposlenima i sebi. U kom bi to svetu racionalna osoba mogla da opravdava tako nešto?


pazi braco da ti seka pojasni par stvari u vezi te ekonomije
moz ti posluzi za taj tvoj privatni bizmis

sredstva rada ti se braco dijele na rad, kapital a bogami i zemlju
pa prihod na prvi zoves plata, prihod na drugi dividenda, a prihod na treci renta
to ti je rana teorija
nesto kasnija ce tome dodati i dug, pa prihod na to nazvati kamatom
e braco dakle neko ima taj kapital pa odluci da ga ulozi u bizmis, pa racuna, cuj moj je kapital vala cu ja da odredim koliko cu sebi da otkinem
e al onda dodje radnik i kaze, znas sta, ne mos ti mene tako malo platit ko sto ja mogu malo radit
i sta ce onaj vlasnik kapitala odluci, jebaga, da mu ipak dam i neki bonus na tu platu, izesece mi zaradu nacisto koliko je lijen
(zanemarimo sad sta im je obojici bankar uradio a bogami i onaj vlasnik zemlje ili drugog prava za rentiranje)
tome braco sluze ti bonusi i mudro je onome ko zaradi da ponesto i radniku dodjeli, jer ga inace stigne ona kletva o nemos' ti.. kolko mogu ja..

e sad vidim zbunjujes se i na temu fiksna/obrtna sredstva
eve ti ga jedan riddle da se zamislis, pa ako ne bude islo, a ti nemoj da te sram, kazi pa ce ti se pomogne
e dakle u taj obrtni kapital spada (pravo velis) trosak zarade, tj. da izvines taj rad
a spada brate i npr. drvo za izradu cackalica, pa ta struja, voda i ostale te stvari potrebne da ta masina za izradu cackalica radi... pa ono jes, rad je jedan, te vode, struje, toga brate ima... pa evo kazi ti meni kako bi ti tacno podjelio zaradu izmedju ulagaca obrtnih sredstava - radnika i ulagaca obrtnih srestava - vlasnika?
znam, znam, nije lako
ali ti si brate prvi predlozio da se taj bonus odredi spram toga koliko ko ulaze u obrtna sredstva (jesuse, dal pisem ja ovo zaozbilje)

e onda dodjosmo i do filozofskog pitanja
ako je drzava mts-u prvo obezbjedila monopol, pa ga prepustila konkurenciji, a nije ga prodala... dal se tu sad postavlja pitanje imaju li pravo ti tamo zaposleni na zaradu ili nemaju i koliku..
pa da ti kazem ja nesto
kladim se da ih je pola doslo preko tetke, da su teski kreteni i neznalice i ja bih im samo debelu sibu preko guzice dala a ne bonus
al braco
ne rjesava se taj problem tako sto ces sad svima djuture da ukines bonus
ne braco
tako se problem samo produbljava
tako ce svako normalan da pobjegne
tetka ce da ostane tamo
njoj je dobro i bez bonusa, jer na trzistu ni minimalac ne bi zaradia
a vi koji ste toliko glupi da to ne vidite..
i vas bi debelom sibom po guzici..
il to..
il ostanite takvi kakvi ste, i to vam je dovoljna kazna
angie01 angie01 19:57 27.12.2013

Re: Moram da primetim

tetka ce da ostane tamo

dali76 dali76 20:16 27.12.2013

Re: Moram da primetim

Mislio sam da je fazon o komentatorima koji ne citaju blog samo fazon, al vidim koliko je to ustvari realna pojava.
Elem, procitao sam tekst Danice Popovic I iz njega nisam svatio kompaarativne prednosti prosle vlade u odnosu na danasnju.
Sustina teksta Danice Popovic, makar iz mog ugla, jeste da sse nista nije promenilo i da kritika koju je vladi upucivao Vucic u leto 2011 stoji neokrnjena u svoj svojoj tacnosti.
Sad jel Elsalone procitao tekst zanemerivsi ime autorke, il je stvarno nekad nepotrebno citati blog da bi se isti komentirao , ostaje kao pitanje.

freehand freehand 20:26 27.12.2013

Re: Moram da primetim

angie01
Endži, jel ti znaš šta je javno preduzeće?


je l za ocenu u dnevnik ili u svesku?

Svejedno. Iz onoga što si u komentaru na koji sam se nadovezao napisala rekao bih da - ne.
I u svesku i u dnevnik.
freehand freehand 20:28 27.12.2013

Re: Moram da primetim

Elem, procitao sam tekst Danice Popovic I iz njega nisam svatio kompaarativne prednosti prosle vlade u odnosu na danasnju.

I ja sam pročitao tvoj komentar i nisam shvatio - ko te je terao da shvataš bilo kakve komparativne prednosti bilo čega?

angie01 angie01 20:36 27.12.2013

Re: Moram da primetim

Svejedno.


onda mi se isto hvata, objasnila ti ili ne, ti i ja se necemo razumeti- kismet, sta cu.




freehand freehand 20:47 27.12.2013

Re: Moram da primetim

angie01
Svejedno.


onda mi se isto hvata, objasnila ti ili ne, ti i ja se necemo razumeti- kismet, sta cu.





Aman, u pitanju je ekonomija i pravo. Ne astrologija ili metafizika. Javno preduzeće je državno preduzeće. Nema društvene svojine. I to je produkt ukidanja socijalizma. I nema veze sa Slobom Miloševićem kao takvim, već sa procesom. O tome govorim.
dali76 dali76 21:00 27.12.2013

Re: Moram da primetim

Tacno. Prilicno sam glup sto sam se i javio. Niko me na to nije terao niti me pitao za stav.


freehand freehand 21:04 27.12.2013

Re: Moram da primetim

dali76
Tacno. Prilicno sam glup sto sam se i javio. Niko me na to nije terao niti me pitao za stav.



Eto, A dole (na dnu ovog bloga) si napisao odličan komentar na koji sam hteo da reagujem sa Aleluja!
Dana Popovič jnije poredila ove i one, nego ove od pre dve godine i sad. Njihove reči i njihova obećanja.
A ja, eto, mislim, da niko do sada nije radio baš sve suprotno svojim obećanjima kao ovi sada.


angie01 angie01 21:12 27.12.2013

Re: Moram da primetim

Javno preduzeće je državno preduzeće. Nema društvene svojine. I to je produkt ukidanja socijalizma. I nema veze sa Slobom Miloševićem kao takvim, već sa procesom. O tome govorim.


javno preduzece je ono koje je od specijalnog znacaja za drzavu, osniva ga drzava i njime upravlja, jer njegovo funkcionisanje je u opstem interesu. Drzava mu obezbedjuje monopol jer proizvodi ili usluzuje nesto od vitalnog znacaja za celo drustvo.

Za vreme zlobe su i neka druga preduzeca proglasavana javnim, koja ne ispunjavaju ove uslove, zato sto mu je odgovaralo da im uzima lovu i onda im odredjuje plate,... bio pokusaj i sa Politikom, Bozovic je bio idejni vodja da list postane javno preduzece, bio strajk novinara, pa su se onda prepakovali i kupio ih WAZ.


ziks ziks 00:02 28.12.2013

Re: Moram da primetim

Izbaci to "druze" ako si za pravdu, jer drugovi koji su organizovali sremski front, goli otok, razne nesrece vodecih srpskih politicara u partizanskim redovima posle rata. Kako mogu i dalje da budu drugovi posle svega sto su drugovi ucinili Srbiji?
ziks ziks 00:04 28.12.2013

Re: Moram da primetim

Drugovi, drugovi, drugovi...................
Srbija sve manja i ponizenija!

freehand freehand 00:07 28.12.2013

Re: Moram da primetim

ziks
Izbaci to "druze" ako si za pravdu, jer drugovi koji su organizovali sremski front, goli otok, razne nesrece vodecih srpskih politicara u partizanskim redovima posle rata. Kako mogu i dalje da budu drugovi posle svega sto su drugovi ucinili Srbiji?

Bate, opako si se sjebo sa tim azimutom. Sremski front ti je bio kod Albukerkija levo...
alselone alselone 08:19 28.12.2013

Re: Moram da primetim

Pretpostavljam da i ovo ima neki ozbiljan podtekst. Samo dobro skriven.


Isto kao i ovo:
A inače - ne, mislim da je bila mnogo koherentnija od ove. Do pred sam kraj mandata, kad je Dinkić osetio kako vetar duva pa počeo da solira i bio šupiran, i kad je Dačić počeo sa istom igrankom.


O čemu? Pa ti ne znaš ko su Dana Popović i državni revizor.

Sto bih znao ko su oni, zar tema nije sta su napisali?

Da možeš prometio bi da "moje opcije" nema

Ja mislim da ima i da je vrlo jasno definisana. Jer, tvoji stavovi su prilicno jasno obojani i, na primer, iste stvari koje ti ne smetaju (smetale) kod prethodne vlade smetaju ti kod trenutne.

alselone alselone 08:26 28.12.2013

Re: Moram da primetim

Elem, procitao sam tekst Danice Popovic I iz njega nisam svatio kompaarativne prednosti prosle vlade u odnosu na danasnju.


Jer ne postoje. U najmanju ruku su jednaki sa razlikom Radulovića i Vučića.

Sad jel Elsalone procitao tekst zanemerivsi ime autorke, il je stvarno nekad nepotrebno citati blog da bi se isti komentirao , ostaje kao pitanje.

Krenuo da čitam pa na pola čitao svaku drugu rečenicu a do kraja samo skrolovao. Simpatičan tekstići za stranačke novine.
freehand freehand 09:25 28.12.2013

Re: Moram da primetim

Ja mislim da ima i da je vrlo jasno definisana. Jer, tvoji stavovi su prilicno jasno obojani i, na primer, iste stvari koje ti ne smetaju (smetale) kod prethodne vlade smetaju ti kod trenutne.

Dobro, dragi Simo... I tvoji su: ne dozvoli da ti iko dira TomuVučićaDačićaJorgovanku.
Ako neko priča o danas - ti pričaj o juče. Ako pomene brojke ti se drži parola. Nije važno šta jeste nego šta mi kažemo da je bilo. Ne dozvoli da te činjenice ometaju. Drž se lopovi i izdajnici matrice. I ne posustaj

P.S i nikako ne dozvoli da kolegama zebu leđa!!


Šta sad?
alselone alselone 09:39 28.12.2013

Re: Moram da primetim

freehand

Dobro, dragi Simo... I tvoji su: ne dozvoli da ti iko dira TomuVučićaDačićaJorgovanku.
Ako neko priča o danas - ti pričaj o juče. Ako pomene brojke ti se drži parola. Nije važno šta jeste nego šta mi kažemo da je bilo. Ne dozvoli da te činjenice ometaju. Drž se lopovi i izdajnici matrice. I ne posustaj

P.S i nikako ne dozvoli da kolegama zebu leđa!!


Šta sad?


Pretpostavljam da je ovo "Simo" što ponavljaš takođe nešto šaljivo.

Ja sam pomenuo izdajnike? Gde?

Lopovi nisu matrica nego naša tužna realnost.

Što bi bilo nešto?

tadejus tadejus 09:40 28.12.2013

Re: Moram da primetim

alselone
Ja mislim da ima i da je vrlo jasno definisana. Jer, tvoji stavovi su prilicno jasno obojani i, na primer, iste stvari koje ti ne smetaju (smetale) kod prethodne vlade smetaju ti kod trenutne.


znas kako also
fakat taj free zvuci kao pr ds-a licno
ali covjece
pa ova ovde inteigencija je ustala ko kuka i motika da sprjeci da taj ds dobije prethodne izbore
i uspjela je
ne dobise ih
sad se bore da se ne raspadnu
ali avaj sad ama bas niko ne ustaje da sprjeci da ovi sadasnji dobiju apsolutnu vecinu
da ce izbore dobiti to je vec jasno kao dan
pa kazi ti meni, sta nije u redu sa tom inteligencijom ako joj je vladavina tadica, djilasa, pa i dulica, petrovica i ostalih nepojmljiva
ali joj vladavina vucica, tome i jorgovanke, ne samo da nije napojmljiva nego je nesto s cim se treba pomiriti
e jebem ti inteligenciju ako joj je takav arsin
freehand freehand 09:47 28.12.2013

Re: Moram da primetim

fakat taj free zvuci kao pr ds-a licno

Jel i to samo utisak ili ima još nešto čime bi to potkrepila?
Jer kako ja to vidim - najčešće je u pitanju utisak, zato što je Frihednd dosta disonantan i nekako iskače kvareći pesmu.

Tadjeus?
Stvarno bih cenio odgovor na ovo.


alselone alselone 09:55 28.12.2013

Re: Moram da primetim

ali joj vladavina vucica, tome i jorgovanke, ne samo da nije napojmljiva nego je nesto s cim se treba pomiriti
e jebem ti inteligenciju ako joj je takav arsin


Kapiram sta hoces da kazes ali niko se ovde ne miri (makar na blogu, sto i mogu da komentarisem). Ja se ne mirim sigurno.

Toma je seljacina koja ne treba da bude tu gde jeste. Jorgovanka radi jednako dobro posao kao i prethodnici (cak ga jednako i naplacuje) a Vucic ima jos uvek moju podrsku za to sto radi. Osim Vucica, Radulovica i Krstica niko drugi u vladi nema moju podrsku.
Istu stvar mislim i na lokalnu vlast ovde u NS koja je nastavila sa praksom zaposljavanja pasenoga i surnjaja, populizmom i burazerskim kombinacijama.
freehand freehand 09:57 28.12.2013

Re: Moram da primetim

ali niko se ovde ne miri

Ja se ne mirim sigurno.




Toma je seljacina koja ne treba da bude tu gde jeste.

Ja bih rekao da je najmanji problem sa Tomislavom Nikolićem to što on jeste ili nije seljačina.
tadejus tadejus 10:09 28.12.2013

Re: Moram da primetim

alselone
Kapiram sta hoces da kazes ali niko se ovde ne miri (makar na blogu, sto i mogu da komentarisem). Ja se ne mirim sigurno. Toma je seljacina koja ne treba da bude tu gde jeste. Jorgovanka radi jednako dobro posao kao i prethodnici (cak ga jednako i naplacuje) a Vucic ima jos uvek moju podrsku za to sto radi. Osim Vucica, Radulovica i Krstica niko drugi u vladi nema moju podrsku. Istu stvar mislim i na lokalnu vlast ovde u NS koja je nastavila sa praksom zaposljavanja pasenoga i surnjaja, populizmom i burazerskim kombinacijama.


vjeruj mi da je od to troje jorgovanka najcrnje zlo
centralna banka je specificna institucija i cesto se cini da ni nema uticaja na realnost
i cesto je tesko odrediti ko je tu radio dobro a ko lose
i amerima je trebalo 20 godina da shvate da taj greenspan mozda i nije uradio najbolji posao
kleli su se u njega
ipak
jorgovanka je takvo suvo zlo da bi se to moralo uvidjeti odmah a ne kad se stvari otrgnu kontroli
sjurice tu instituciju u provaliju
vratice je na nivo gdje je bila za slobinih pulena, a vjeruj da nije bila na dobrom mjestu
to se na ulici ne vidi ali jelasic je od te institucije napravio nesto
strucna javnost to zna
soskic to nije urusavao
a jorgovanka...
unistice ju... bukvalno..
a najcrnje je sto strucna javnost, koja to odlicno zna, cuti kao zalivena
a laici ne vide

alselone alselone 10:28 28.12.2013

Re: Moram da primetim

Ja bih rekao da je najmanji problem sa Tomislavom Nikolićem to što on jeste ili nije seljačina.


I ja bih.
freehand freehand 10:29 28.12.2013

Re: Moram da primetim

alselone
Ja bih rekao da je najmanji problem sa Tomislavom Nikolićem to što on jeste ili nije seljačina.


I ja bih.

Pa naravno. Zato si to izdvojio kao njegovu glavnu osobinu. Logično.
alselone alselone 11:29 28.12.2013

Re: Moram da primetim

freehand

Pa naravno. Zato si to izdvojio kao njegovu glavnu osobinu. Logično.


Tebi se stvarno pricinjavaju stvari. Gde sam rekao da je to njegova glavna osobina?

Reci cu ti jos jednom posto ti uporno, iz bloga u blog, ne zeliz da shvatis samo iz razloga da bi me mogao staviti u SNS kutiju i onda napadati tu etiketu, citaj polako: Ja nisam za SNS i nisam za Tomu.

Kapis?

Slobodno mozes da izvrsec i bacas lucidne doskocice i dalje.
freehand freehand 15:49 28.12.2013

Re: Moram da primetim

alselone
freehand

Pa naravno. Zato si to izdvojio kao njegovu glavnu osobinu. Logično.


Tebi se stvarno pricinjavaju stvari. Gde sam rekao da je to njegova glavna osobina?

Reci cu ti jos jednom posto ti uporno, iz bloga u blog, ne zeliz da shvatis samo iz razloga da bi me mogao staviti u SNS kutiju i onda napadati tu etiketu, citaj polako: Ja nisam za SNS i nisam za Tomu.

Kapis?

Slobodno mozes da izvrsec i bacas lucidne doskocice i dalje.

alselone
Toma je seljacina koja ne treba da bude tu gde jeste.

Ma razumem te potpuno.
Evo gore citirano je sve što si rekao o Tomislavu Nikoliću. to je citat.
A inače: ko koga stavlja u kutiju je jedno vrlo teško i iritantno pitanje. Posle pedesetog Tadića ja tebi, dragi Simo, odgovorim jednim Vučićem. Na stotog Tadića ti odgovorim jednim Nikolićem.
E sad, ja razumem potrebu da se bude iznad situacije. Ali ne razumem hrabrost da se laže.
Jer je tu sve, crno na belo. kao ovaj citat o Nikoliću iznad, i tvoje pitanje gde si rekao da je to njegova glavna osobina. Ne znam, zaista, ali je u onome što si napisao njegova jedina osobina.
Kao i ovo da ja tebe iz bloga u blog... Ne, batice. Dve godine ti si taj koji mene iz bloga u blog.
Kad sam posle godinu i po dana ćutanja počeo da ti odgovaram istom merom i na isti način - sad ti kao ne prija, nešto nije u redu.
Čoveče, pa mesecima ništa drugo ne radiš sem što na svaki pomen vlasti - da, to su oni što nam u(ne)ređuju život - upadaš sa besmislicama, sličicama, pitanjima o opoziciji i tome šta je bilo.
Mislim, ok je to što ne znaš ko je državni revizor, i što ne znaš ko je Danica Nikolić.
Ali nije ok da o tome što ne znaš držiš predavanja, i da sve izvćeš naopako. Što uporno radiš.
Ma i to je ok, kad bolje razmislim. Ovo je internet. Samo nije ok da tebe neko, potpuno bez razloga stavlja u neke kutije...
alselone alselone 15:55 28.12.2013

Re: Moram da primetim

A inače: ko koga stavlja u kutiju je jedno vrlo teško i iritantno pitanje. Posle pedesetog Tadića ja tebi, dragi Simo, odgovorim jednim Vučićem. Na stotog Tadića ti odgovorim jednim Nikolićem.


Lepo je sto osecas potrebu da branis ali ja nisam tebi "Tadica", iako ti to tako osecas.

Jer je tu sve, crno na belo. kao ovaj citat o Nikoliću iznad, i tvoje pitanje gde si rekao da je to njegova glavna osobina. Ne znam, zaista, ali je u onome što si napisao njegova jedina osobina.


Rekao sam ti na proslom blogu da ne mislim tako. Nisam mislio da moram da ti elaboriram drugi put ako sam ti vec jednom rekao.

Kao i ovo da ja tebe iz bloga u blog... Ne, batice. Dve godine ti si taj koji mene iz bloga u blog. Kad sam posle godinu i po dana ćutanja počeo da ti odgovaram istom merom i na isti način - sad ti kao ne prija, nešto nije u redu.


Ne razumem zasto moje prozivanje Tadica i DS-a shvatas kao napad na tebe.

Čoveče, pa mesecima ništa drugo ne radiš sem što na svaki pomen vlasti - da, to su oni što nam u(ne)ređuju život - upadaš sa besmislicama, sličicama, pitanjima o opoziciji i tome šta je bilo.
Mislim, ok je to što ne znaš ko je državni revizor, i što ne znaš ko je Danica Nikolić.
Ali nije ok da o tome što ne znaš držiš predavanja, i da sve izvćeš naopako. Što uporno radiš.

Ovo nije tacno.


freehand freehand 16:09 28.12.2013

Re: Moram da primetim

Lepo je sto osecas potrebu da branis ali ja nisam tebi "Tadica", iako ti to tako osecas.

Dabre, ja dve godine kačim sličice sam sebi, na svaki koemntar o Nikoliću i Vučiću. I to radim pod Nick-om Alsalone.

Rekao sam ti na proslom blogu da ne mislim tako. Nisam mislio da moram da ti elaboriram drugi put ako sam ti vec jednom rekao.

alselone
Toma je seljacina koja ne treba da bude tu gde jeste.

Ne razumem zasto moje prozivanje Tadica i DS-a shvatas kao napad na tebe.

Ni ja. Nešto me zaošine kad god ja nešto kažem o VLASTI koju čine ovi tvoji, a ti odgovriš nečim potpuno nevezanim o Tadiću i DS. Pojma nemam šta mi je.
Ovo nije tacno.



Ajd pogledaj svoj prvi komentar na ovom blogu.Da ti pomognem:




mariopan mariopan 16:18 28.12.2013

Re: Moram da primetim

alselone
radulovica


Veoma mi je zanimljivo da nekog ko je u vlasti novine koje pripadaju toj vlasti toliko razvlace. Danas novo - ne placa ruckove vozacima.

Стипса?
Па то му је плус, бар код мене јер је доследан - нема бесплатног ручка.
alselone alselone 19:30 28.12.2013

Re: Moram da primetim

Ni ja. Nešto me zaošine kad god ja nešto kažem o VLASTI koju čine ovi tvoji, a ti odgovriš nečim potpuno nevezanim o Tadiću i DS. Pojma nemam šta mi je.


Znas u cemu je razlika. Razlika je u tome da ja tebi nisam ni jednom rekao kakav si ti, sta si ti, niti sam ulazio u motive zasto nesto pises.

Ti si, za razliku od mene, to meni uporno govorio. Ti si hteo mene licno da uvredis a ja sam hteo da zajebavam tvoju opciju. U tome je glavna razlika izmedju naseg blogovanja.
freehand freehand 19:42 28.12.2013

Re: Moram da primetim

Ti si, za razliku od mene, to meni uporno govorio. Ti si hteo mene licno da uvredis a ja sam hteo da zajebavam tvoju opciju. U tome je glavna razlika izmedju naseg blogovanja.

Znam. Žuta kuća i te munje.
A sitna je razlika i to što ja blogovanje na ovom portalu ne doižvljavam semo kao mesto za sitno potprcavanje bez smisla i sadržaja eda bi se izigravalo vicmahera.
Niti pišem neistine.
A i bilo bi me sramota da nešto raspravljam o državi i ekonomiji a da državnog revizora nazovem "deviznim revizorom".
Ali to sam samo ja.
Daj neku sličicu sad.

alsalone
Nemam pojma o cemu pricas. Ko je Dana Popovic i ko je devizni revizor?

alselone alselone 19:47 28.12.2013

Re: Moram da primetim

A i bilo bi me sramota da nešto raspravljam o državi i ekonomiji a da državnog revizora nazovem "deviznim revizorom".
Ali to sam samo ja.


Kakva greska covece!
Eto, nastavljas ponovo o meni.

Odo sad...
freehand freehand 19:57 28.12.2013

Re: Moram da primetim

Kakva greska covece!

Sitna, skoro nikakva... Bit-bajt, paskal-bejzik, miš-monitor - isti qrac. Sve su to komljukotri al ja o tome mogu ekspertski na pola vijagre, svejedno.

Eto, nastavljas ponovo o meni.



Neverovatno...
Pazi: to nije o tebi, nego o onome što nick alsalone piše ovde. I o kredibilitetu tih stavova, ako već ne zna šta je državni revizor.
No da te ne zadržavam.
alselone alselone 20:26 28.12.2013

Re: Moram da primetim

Pazi: to nije o tebi, nego o onome što nick alsalone piše ovde. I o kredibilitetu tih stavova, ako već ne zna šta je državni revizor.
No da te ne zadržavam.


Zadrzao si me.
Ne, nego jeste o meni. Spustas non stop na licni nivo.

Znaci ni manje ni vise nego izgubljen kredibilitet zbog greske u kucanju?


freehand freehand 20:35 28.12.2013

Re: Moram da primetim

Ne, nego jeste o meni. Spustas non stop na licni nivo.

Ne, nego je o Simi Ćuliću.
Znaci ni manje ni vise nego izgubljen kredibilitet zbog greske u kucanju?

Državni-devizni - greška u kucanju? Za koga svejedno ne znaš ko je? Jer te svakako ne interesuje pošto je suština ovo:



?
alselone alselone 20:39 28.12.2013

Re: Moram da primetim

Ne, nego je o Simi Ćuliću.


Ponovo si saljiv?

Državni-devizni - greška u kucanju?

Da, je l' ti to toliko cudno? Pogledaj koliko je sati bilo. Nikad ti se nije desilo da si pogresio celu rec dok kucas i radis jos par stvari? Ja ipak mislim da je nesto drugo u pitanju...

Za koga svejedno ne znaš ko je?

Tema nije bila ko je on nego sta je napisao. Zato me uporno pitas da li znam ko je?

Jer te svakako ne interesuje pošto je suština ovo:


Nije sustina nego zajebancija.

!
freehand freehand 20:52 28.12.2013

Re: Moram da primetim

Tema nije bila ko je on nego sta je napisao. Zato me uporno pitas da li znam ko je?

alsalone
Nemam pojma o cemu pricas. Ko je Dana Popovic i ko je devizni revizor?

Primećuješ da nisi rekao da ne znaš šta je napisao nego ko je napisao?
Ali tragično je da svaka diskusija sa tobom počne sličicom i zajebancijom, a završi se ovim Ko? Ja? Šta? Kad? i onim jesam, cepao sam knjige ali to su mi amputirali.
alselone alselone 20:55 28.12.2013

Re: Moram da primetim

Ali tragično je da svaka diskusija sa tobom počne sličicom i zajebancijom, a završi se ovim Ko? Ja? Šta? Kad? i onim jesam, cepao sam knjige ali to su mi amputirali.


Ne, uprosticu ti sta je tragicno - ja se zajebavam i pisam po DS-u i ti pokusavas da me uvredis zbog toga. Slicice i zajebancija nisu tragicne.
freehand freehand 20:59 28.12.2013

Re: Moram da primetim

alselone
Ali tragično je da svaka diskusija sa tobom počne sličicom i zajebancijom, a završi se ovim Ko? Ja? Šta? Kad? i onim jesam, cepao sam knjige ali to su mi amputirali.


Ne, uprosticu ti sta je tragicno - ja se zajebavam i pisam po DS-u i ti pokusavas da me uvredis zbog toga. Slicice i zajebancija nisu tragicne.

Da, i prostakluk je tragična stvar. Kao to pišanje.
A gde nalaziš tu uvredu koju stalno pominješ, ne razumem?

P.S. Inače, koliko zbog ilustracije tvoje istinoljubivosti i nivoa komunikacije; ovako to ide sa spuštanjem na lični nivo:
... iako sam saglasan sa tobom odusevljava me kako si odjedared progleo na ovakve stvari. Haleluja! Kao u sapunici.

Pazi, ovo nisam napisao ja.
Mislim, mene bi bilo sramota da napišem da je nešto tačno i da se sa tim slažem, ali da to ništa ne valja jer si ga napisao ti. Ili štagod značila citirana mudrost.
I to za nešto što ja govorim i pišem od kad je Vlada formirana... Pa što ti blebneš - to je i za očekivati. al da ih se dvanaest potpiše ispod te gluposti - budibogsnama. Kuda ide ovaj blog...
b92fmember b92fmember 00:22 29.12.2013

Re: Moram da primetim

a sta to tacno ima buhuuuu u tome da mts plati bonus zaposlenima?
nije nego treba da im odvali 25% od plate i ukine bonuse pa da onda ceka i vidi koliko ce ih (i kakvih) ostati a koliko pretrcati kod konkurencije...



ne nego MTS treba da se proda pa privatni vlasnik nek on deli bonuse.
alselone alselone 07:49 29.12.2013

Re: Moram da primetim

Nije kul da vec koji put editujes komentare a da to ne naznacis ili ne napises novi.

Sto bi ti rekao - mene bi bilo sramota.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana