Društvo| Moj grad| Sport

ČKE RUKOMETAŠKE (PESMA NAS JE ODRŽALA)

Kosmogina RSS / 25.12.2013. u 18:39

Nisam pomno pratila rukomet ali sam uvek srećna kad se naši sportisti domognu medalje, kao i sad kad se ženska reprezentacija izborila za srebro na Svetskom prvenstvu. Slučajno sam prolazila blizu čuvenog balkona Skupštine grada gde su rukometašice proslavile osvojeno drugo mesto uz podršku nekoliko stotina, najviše hiljadu građana. Ali, kao vinovnica tog nesvakidašnjeg događaja, vratila sam se kući sa čudnim, protivurečnim, uglavnom negativnim utiscima.

Prvo što sam čula još u Vlajkovićevoj, dok sam se približavala platou gradske Skupštine koji su obezbeđivale pojačane policijske snage, sa gradskog ozvučenja treštali su prepoznatljivi stihovi lokalnog hita «Čke beogradske». Beograđanka sam po rođenju, tolerantna, slobodoumnih shvatanja, i svaka urbana žvaka može da me kupi pod uslovom da ima smisla ili bar poentu u najavi, ali ovog puta nisam pronašla baš nikakvu konekciju između osvajanja srebra na SP-u, sportskog duha, zdrave pameti, Gazda Paje i stihova ove pesme. Možda nisam dovoljno luda čka da bih se primila na:

Čke beogradske, totalno poludele,
sve bi malo rakije, eksere il thc!
stvarno niste normalne
"stvarno nismo normalne"
stvarno niste normalne
"stvarno nismo normalne"
Kažem hej čko, zašto uvek mora to,
zašto uvek alkohol s vutricom, ekserom,
to je zlo "nije zlo" jeste jebeni hardcore,
ja bih da se uzmemo ti bi da uzmemo.
Kažem hej čko, zašto uvek mora to,
zašto uvek alkohol s vutricom, ekserom,
to je zlo "nije zlo" jeste jebao te kser,
vi nikada niste fejk, lude čke beogradske.
Čke beogradske, totalno poludele,
sve bi malo rakije, eksere il thc!
stvarno niste normalne
"stvarno nismo normalne"
stvarno niste normalne

Kao neupućena a osetljiva čkica, saznala sam iz pouzdanih izvora da je "Čke beogradske" omiljena motivaciona pesma ženske reprezentacije, koja ih je bodrila i ulila im dodatnu snagu, istrajnost i koherentnost, i dovela ih do medalje (kako su izjavile medijima). Da se razumemo, ne smeta meni što se naše rukometašice smatraju ponosnim beogradskim cavama, ali deci i omladini one valjda treba da budu uzor i primer sportskog duha i prisebnosti, a ne da na neadekvatan, degradirajući način zastupaju beogradski imidž. U toj gužvi sam čula i stav jednog prolaznika da su: "sudije mnogo jele govna i to na svom terenu". To ne mogu da potvrdim jer nisam gledala finale, ali verujem mu na reč, jer da nije bilo tako, sigurno bi se domogle zlata, a gužva ispred skupštinskog balkona bi bila neuporedivo veća, kao i slavljenička euforija mase u koju sam uplivala bez ikakvih predrasuda, sa iskrenom namerom podrške.

Rukometaške čke su me razočarale. Ne predstavlja mi problem da se poistovetim sa čkama, bile one pobedničke ili gubitničke, ali sam sigurna da nikad ne bih u kontekstu javne proslave sportske medalje baš taj muzički izbor napravila, no nema veze, možda imam poremećene kriterijume jer ne pijem radžu i ne cepam ksere, a pošto se te pesme gadim, čudan transfer rastućeg blama me je ubrzo oterao kući. Kao da sam neka intruderska, vanzemaljska, mračnjačka čka usred nedužne, vesele gomile. Možda bi kod nas u sličnom istorijskom trenutku i stanju duha, glatko prošao i neki Thompsonov hit? Ko još obraća pažnju na tekst u takvim prilikama. Ne znam ko je bio odgovoran za izbor muzike sa razglasa, ali odmah potom sam istinski napregla mozak pokušavajući da shvatim konekciju između "čaka beogradskih" i pesme "Još ovu noć" koja je usledila. Čuveni kafanski sentiment "slavuja iz Mrčajevaca" nikog nije ostavio ravnodušnim, masa se ponovo zanjihala. Nekoliko stotina, (ponavljam) možda čak i hiljadu ljudi, žena i dece, su opčinjeno jednoglasno pevali kao da su na novogodišnjem dočeku obeznanjeni preporučenom kombinacijom rakije, ksera i vutre, a možda su čak dobili i prirodne haludže usled dugotrajnog čekanja rukometašica i smrzavanja na platou. Najveći apsurd se ipak desio na kraju, kad je jedna rukometašica izazvala opšti klimaks i skandiranje publike urlajući na mikrofon: SRBIJA - KRALJEVINA - SRBIJA - KRALJEVINA! Možda joj je nešto kvrcnulo u glavi posle svečanog prijema kod predsednika države, možda je proradio ekser, možda se osetila kao kraljevska čka, ali ovakva vrsta politizacije sportske manifestacije je ne samo neumesna već i besprizorna. Kraljevina Srbija postoji još jedino u istoriji i originalnoj verziji "Bože pravde", čijih stihova nikad ne mogu da se setim u celini, ali znam da u njoj preovlađuju molitve Bogu za spas srpskoga kralja i srpskoga roda, što odavno nema nikakve veze sa realnošću.

Posle ovog iskustva sam odlučila da neću nikada više niti jednom sportisti ispod balkona klicati. Pobegla sam i zavukla se u svoju feminističku rupu, da me neki od naloženih patriota ne bi izubadao nožem jer ne pevam i ne kličem sa njima. Oj naša prestonico svetske i evropske kulture, međ' kserima, vutrom, radžom i medaljama, urbanom balegom natopljena, dirljivo infantilna, društveno politički neosvešćena i moralno razorena! Oj reprezentacijo moja opičena kraljevska! Da smo na platou ispred Skupštine svi zapevali pesmu Brazil, skinuli se do pola i zanjihali golim sisama, bilo bi mi prihvatljivije. Kako da budem "haj" u ovakvim situacijama, a da se ne osećam katastrofično samo zato što sam normalna? Jebem ti srpsko narodno veselje! U urbanom slengu postoji više naziva za tu vrstu derneka: šabanija, seljana, debilana i džiberana. Nije bitno da li uz sve to idu isključivo narodnjaci, ali na našim slavljima često neko nastrada, bilo da su slava, svadba, sportski uspeh ili neki drugi povodi u pitanju. Prvo se pije, ždere, peva, grli i ljubi, a onda prorade noževi il' neko završi sa metkom u vugli. Ali sve to ide u prilog prisilne urbane adaptacije, tranzicije i agresivne politizacije, baš kao i rakija, ekseri, lajnovi, sport i političari. Mnogo smo jači jer smo navijači.

Kada sam stigla kući sjebana, vrlo me je zanimalo da vidim izveštaje medija sa dotičnog skupa, ali gorak ukus mi se samo pojačao. Kafanske fotke razularenog društvanjceta koje slavi medalju su neutešne: "GORELA KAFANA: Rukometašice uz Dačića i ''Miljacku'' proslavile srebro! Iako su poražene u finalu Srpkinje nisu mogle da sakriju sreću i oduševljenje posle osvojenog srebra iako su nešto ranije bile kivne na sudije." O ukusima, uzorima i pravdi ne vredi raspravljati, ali čke beogradske narodnjačke i političke razvaljuju brate za sve pare, a moj je problem što nisam toliko urbana, namunjena, looda i povodljiva, pa nikako da se srodim sa zajednicom, da se uživim i počnem da uživam, da pustim mozak na ispašu, zafrljačim čašu u ćošak kafane i popnem se na sto da tverkujem.

moju kolumnu PiČkanterije pratite na sajtu Labrisa:
http://labris.org.rs/kolumna-cke-rukometaske-pesma-nas-je-odrzala/



Komentari (255)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

cikaron cikaron 18:51 25.12.2013

Krivom...

...i dlaka smeta.

Pusti ih da se raduju kako se njima dopada, uradile su veliku stvar.
Nemoj se popnasati kao ona dva penzosa sa balkona u mapetima...Ako je od svega sto su uradile najjaci utisakm pesma koju su izabrale onda JBG.
petar_p petar_p 23:41 25.12.2013

Re: Krivom...

Uradile veliku stvar?? Koju stvar, i sta je tu pa veliko? Citajte i slusajte Ducija Simonovica, da vidite sta je uloga sporta u drustvu, pa kad se prodje lektira da pricamo dalje...
cikaron cikaron 00:32 26.12.2013

Re: Krivom...

petar_p
Uradile veliku stvar?? Koju stvar, i sta je tu pa veliko? Citajte i slusajte Ducija Simonovica, da vidite sta je uloga sporta u drustvu, pa kad se prodje lektira da pricamo dalje...

U cemu si ti drugi na svetu?
satinelle satinelle 18:52 25.12.2013

Ništa ne brini...

Ne predstavlja mi problem da se poistovetim sa čkama, bile one pobedničke ili gubitničke, ali sam sigurna da nikad ne bih u kontekstu javne proslave sportske medalje baš taj muzički izbor napravila, no nema veze, možda imam poremećene kriterijume jer ne pijem radžu i ne cepam ksere

S tvojim kriterijumima je sve u redu, kad je u pitanju ovakva dilema.
Kosmogina Kosmogina 18:58 25.12.2013

Re: Ništa ne brini...

hvala puno satinelle, taman sam se zabrinula da sam fijuknula
predatortz predatortz 19:00 25.12.2013

Re: Ništa ne brini...

Kosmogina
hvala puno satinelle, taman sam se zabrinula da sam fijuknula


Nisi. Svaka ti je na mestu. Dobro de, ona o kraljevini nije, ali stoji da takvim parolama nije mesto na javnom skupu tog tipa.
hajkula1 hajkula1 19:32 25.12.2013

Re: Ništa ne brini...

Kosmogina
hvala puno satinelle, taman sam se zabrinula da sam fijuknula




Nisi. Ženski rukomet ima poseban ćošak u mom srcu.
Srećna sam zbog rukometašica, zbog njihovog uspeha. Svaka čast.

Što se dlake tiče... Ne bih rekla.
Kako mali Đokica zamišlja zezanje (=život) u Beogradu.


Kosmogina, potpuno si u pravu.
Vrednosti su urušene. Pristojnost uzmiče pred nepristojnošću. Meni sve to smeta.
Istup u javnosti podleže kritici. Pa i ovaj.
Rukometašice su velikim trudom i upornim radom postigle uspeh. Ne zezanjem o kom su pevale. One su postale uzor mnogim devojčicama, tako da je to odgovornost više. Neke od rukometašica su majke. U reprezentaciji (tu su treneri i ostali) ima roditelja, neka razmisle kakve poruke žele za svoju decu.

O ukusima ne vredi da se raspravlja ali Čke su totalno neprimerena pesma. Mladost, ludost a u reprezentaciji ima i neko od starijih. Ima i neki pedagog koji treba da radi svoj posao.


jedan.kub jedan.kub 19:45 25.12.2013

Re: Ništa ne brini...

Kosmogina, potpuno si u pravu.
Vrednosti su urušene.


To vidimo na svakom koraku.
Ja sam se zapanjila, jer to nije dobra poruka mladima.

Normalno je biti uspešan i pošten u sportu i u svakoj drugoj profesiji i ja ih takve cenim i čestitam na uspehu.
Kosmogina Kosmogina 19:57 25.12.2013

Re: Ništa ne brini...@Hajkula

Slažem se u potpunosti,lepo veliš "o ukusima ne vredi da se raspravlja ali Čke su totalno neprimerena pesma. Mladost, ludost a u reprezentaciji ima i neko od starijih. Ima i neki pedagog koji treba da radi svoj posao."
To se i ja pitam, nije bitno da li su neke udate i majke, već kakvu poruku šalju. Udate nisu zrelije i pametnije od neudatih. Neosporno im treba neki pedagog/škinja ili izverzirani PR, da ih savetuje šta treba da viču na svojim skupovima, a kraljevina gudre i čaka ne uklapa se baš nikako, kao ni kafanski raspašoj u društvu visokih političara i estrade - vidi fotku, zar sve treba opravdavati mladošću-ludošću sa sve Dačićem?
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:59 25.12.2013

Re: Ništa ne brini...

jer to nije dobra poruka mladima.


A što bi se baš od sportista očekivala dobra poruka mladima?

Previše idealizujemo sport i sportiste, očekujemo da su oni neka ekstra pametna i ekstra plemenita grupa na koju mladi treba da se ugledaju.
A biće da je to malo drugačije u praksi, da se tu više radi o snazi nego o pameti, pa od njih očekivati neke ekstra poruke je malo previše.

Ove cure su to što su pokazale da jesu, devojke koje super bacaju lpotu, i koje vole Miroslava Ilića i čke beogradske, i to je to.
Ko voli nek izvoli, ko ne neka gleda svoja posla.
Zašto od njih praviti ono što nisu, što ih terati da se pretvaraju, da pevaju nešto što bismo mi voleli da pevaju?

Kad budu bolje od njih bacali loptu oni koji vole Rahmanjinova onda će se sa tog balkona čuti Rahmanjinov, do tad sport znači to što znači, uzmi ili ostavi.
Nemoj terati druge da se ponašaju onako kako oni ne žele, a što bi se tebi baš dopalo.

nurudin nurudin 20:35 25.12.2013

Re: Ništa ne brini...@Hajkula

Slažem se u potpunosti,lepo veliš "o ukusima ne vredi da se raspravlja


Напротив, о укусима баш треба расправљати. Ако су оне могле да певају Чке београдске, што Ви не бисте могли да напишете блог.

Ја сам мало гледао, чуо сам да их ложила Цеца... :) Па, добро -- неко воли попа, неко попадију, а неко попину кћерку. :)

Изнели сте Ваш утисак, блог томе и служи. Засметао је и мени избор песама, не знам зашто, али јесте. Ако су оне могле да певају, зашто неко не би могао да пише о избору песме.
jedan.kub jedan.kub 23:45 25.12.2013

Re: Ništa ne brini...


hoochie coochie man 19:59 25.12.2013
Previše idealizujemo sport i sportiste, očekujemo da su oni neka ekstra pametna i ekstra plemenita grupa
moje boldovanje.

Meni ovo liči na uvredu. Nadam se da će pročitati sve komentare pa neka prosude same.

Zato imamo problema sa agresivnim navijačima.



PS Nikad nisam na blogu stavila Rahmanjinova, ali ga samo kod kuće slušam.
Odakle ti ta informacija.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:55 25.12.2013

Re: Ništa ne brini...

Meni ovo liči na uvredu.


Ne razumem kako bi to moglo da vređa bilo koga, i kakve veze sa takvim stavom imaju agresivni navijači?

Zaista mislim da su sport i sportisti precenjeni u društvu.
Ta priča o ambasadorima, o širenju dobrog glasa, o pozitivnom uticaju na mlade i slične, je preterana.

A ne znam koga vređa ni to što smatram da sportisti nisu neka ekstra pametna i ekstra plemenita populacija.
Ili možda jesu pa je uvreda ako kažem da nisu?

hoochie coochie man hoochie coochie man 00:39 26.12.2013

Re: Ništa ne brini...

PS Nikad nisam na blogu stavila Rahmanjinova, ali ga samo kod kuće slušam.
Odakle ti ta informacija.


OZNA (sve dozna)
:)

A kako si se ti prepoznala u ovome?
Ako si jedna od rukometašica čestitam ti medalju, a sve ostalo što sam napisao i dalje stoji, da sportisti nisu važni onoliko koliko im se važnosti pridaje, i da nisu posebno pametna u plemenita grupa ljudi.
hajkula1 hajkula1 19:31 26.12.2013

Re: Ništa ne brini...@Hajkula

a kraljevina gudre




Sport i supstance ne idu zajedno. Akcije protiv zavisnosti su promovisali sportisti (Saša Đorđević, na primer).

A ovo?
horheakimov horheakimov 20:42 26.12.2013

Re: Ništa ne brini...

A što bi se baš od sportista očekivala dobra poruka mladima?


ne bih se mogao više složiti (pala preporuka)

evo jednog primera
na terenu (u bazenu)



no van terena (bazena)

hajkula1 hajkula1 01:25 27.12.2013

Re: Ništa ne brini...

hoochie coochie man
jer to nije dobra poruka mladima.


A što bi se baš od sportista očekivala dobra poruka mladima?

Previše idealizujemo sport i sportiste, očekujemo da su oni neka ekstra pametna i ekstra plemenita grupa na koju mladi treba da se ugledaju.
A biće da je to malo drugačije u praksi, da se tu više radi o snazi nego o pameti, pa od njih očekivati neke ekstra poruke je malo previše.



Ne idealizujem. Samo upoređujem. Od sportista se očekivao sportski duh. Zdravlje, pristojnost, fer-plej, primernost. Treneri su čak išli u školu, pratili uspeh i u učenju, ko ima loše ocene, ne može na trening dok ne popravi. (Bivši sportista sam.)

I sportisti su ljudi, bilo je raznih pa i loših primera ali i kritike i sankcije zbog toga.

Neki sportisti su bili poznati i kao intelektualci (Radivoje Korać).

Đoković je pričao o tome, kako je od malih nogu učio kako da se ponaša u javnosti. (O tome je pričala i Jelena Genčić, prvi trener.)

Pojavljivao se u medijima kao mlad, uspešan fudbaler. Pričao je o životu, naravno i o svetu sporta. Ivan Ergić, prepametan momak.

I mnogo još primera.


Svaki javni nastup, podleže kritici. Tačka.

Ne treba da pevaju ono što ja volim, niti slušam Miroslava Ilića, niti me interesuje, niti mi smeta pevač Dačić.

Kao što sam napisala: devojke, mladost - ludost pa i neobuzdanost u radosti je razumljiva. Neko je ipak zadužen za pedagoški rad s njima.

Pesma koju s pravom kritikujem šalje ružnu poruku, na ovaj ili onaj način.

Sve ružno,nevaspitano što primetim u javnosti, kritikujem i kritikovaću.

Neće biti da treba da ćutim. Čke beogradske... Reagujem. S razlogom. Pisala sam da je izražena netrpeljivost prema Beogradu i Beograđanima. U njihovaim mestima nema zavisnika? Svi Beograđani su zavisnici?

Nadam se da će neko iz reprezentacije ovo da pročita.

not2old2rock not2old2rock 10:22 27.12.2013

Re: Ništa ne brini...

Od sportista se očekivao sportski duh. Zdravlje, pristojnost, fer-plej, primernost. Treneri su čak išli u školu, pratili uspeh i u učenju, ko ima loše ocene, ne može na trening dok ne popravi...


...Neko je ipak zadužen za pedagoški rad s njima.


Hajkulice, ovo je jedan od najcenjenijih "pedagoga". Mozes li da ga zamislis na roditeljskom sastanku ?









uros_vozdovac uros_vozdovac 21:02 27.12.2013

Re: Ništa ne brini...

not2old2rock



Ali naslov video na Youtube:

Dusko Vujosevic ŠTIPE SUDIJU !!!


vishnja92 vishnja92 19:30 25.12.2013

meni ovaj niotkud fajt

za poziciju alfa zenke potpuno urnebesan :)))))))))
mada, nije za citanje, tjah.

blog... alo urednistvo

Kosmogina Kosmogina 19:42 25.12.2013

Re: meni ovaj niotkud fajt

Gde je fajt?
Ko je alfa ženka?
Zašto uredništvo?
vishnja92 vishnja92 20:22 25.12.2013

Re: meni ovaj niotkud fajt

kako "zasto urednistvo", pa nije bas da nemas pojma - aj onaj prvi stajga-porn-skandal u bledom pokusaju, bar su se ovdasnji dripci proveselili na podlugovi temu... ali posle je bila ona pogana zloupotreba deteta koje prosi u sopstvene promotivne svrhe, a sada je valjda - sta? praznicna sezona tekstova? - pa aj malo da pljucnes po nekome ko je zasluzeno u fokusu, e pa nije bas da prolazi. za to treba imati ili duha ili sadrzaj, a najbolje oba. kod tebe - duplo golo.

eto zato urednistvo, oni su te valjda doveli ovde.

ne biva da dva puta dobijes blog koji pisu komentatori umesto tebe - a-a, ako nisi re.

fajt - pa pronadji ga sama, necu valjda ja da ti prepricavam tvoj rodjeni tekst svojim recima.

ostalog sto se tice, vidi maksu dole, sve potpisujem.
Kosmogina Kosmogina 20:47 25.12.2013

Re: meni ovaj niotkud fajt

vishnja92
kako "zasto urednistvo", pa nije bas da nemas pojma - aj onaj prvi stajga-porn-skandal u bledom pokusaju, bar su se ovdasnji dripci proveselili na podlugovi temu... ali posle je bila ona pogana zloupotreba deteta koje prosi u sopstvene promotivne svrhe, a sada je valjda - sta? praznicna sezona tekstova? - pa aj malo da pljucnes po nekome ko je zasluzeno u fokusu, e pa nije bas da prolazi. za to treba imati ili duha ili sadrzaj, a najbolje oba. kod tebe - duplo golo.

eto zato urednistvo, oni su te valjda doveli ovde.

ne biva da dva puta dobijes blog koji pisu komentatori umesto tebe - a-a, ako nisi re.

fajt - pa pronadji ga sama, necu valjda ja da ti prepricavam tvoj rodjeni tekst svojim recima.

ostalog sto se tice, vidi maksu dole, sve potpisujem.


Zanimljivo, ti se mene mnogo dobro sećaš a ja tebe uopšte sorry, neću ti se više obraćati ali drago mi je što ti bodem mozak, mada se to ne bi moglo nazvati fajtom, možda tvojim - unutrašnjim.
vishnja92 vishnja92 21:04 25.12.2013

Re: meni ovaj niotkud fajt

zasto si mi obrisala komentar?
vishnja92 vishnja92 21:07 25.12.2013

Re: meni ovaj niotkud fajt

pazi vamo - rukopisi ne gore.
Kosmogina Kosmogina 21:13 25.12.2013

Re: meni ovaj niotkud fajt

vishnja92
zasto si mi obrisala komentar?


Zato što decu pominješ van konteksta, sledeći put ja zovem uredništvo a sad nastavi da režiš al u sebi
vishnja92 vishnja92 21:18 25.12.2013

Re: meni ovaj niotkud fajt

ne, ne pominjem ih van konteksta, pominjem ih u TACNO onom kontekstu u kom si si ih ti spominjala pa nemas argument i odgovor.
ceo moj komentar je bio - rimembr? - o necem sasvim drugom.

al aj pijacari sama sa sobom, blog vise nema dno.
nurudin nurudin 21:28 25.12.2013

Re: meni ovaj niotkud fajt

Kosmogina

nastavi da režiš al u sebi



vishnja92

aj pijacari sama sa sobom


Само цивилизовано, па ко жив а ко мртав.
vishnja92 vishnja92 21:29 25.12.2013

Re: meni ovaj niotkud fajt

da, tvoja nadmena superiornost je kanda civilizovanija... samo se nadaj.
uzgred, trazila sam urednistvu da mi vrati komentar.
Kosmogina Kosmogina 21:38 25.12.2013

Re: meni ovaj niotkud fajt

vishnja92
ne, ne pominjem ih van konteksta, pominjem ih u TACNO onom kontekstu u kom si si ih ti spominjala pa nemas argument i odgovor.
ceo moj komentar je bio - rimembr? - o necem sasvim drugom.

al aj pijacari sama sa sobom, blog vise nema dno.


Ček ček Višnjice, zar mi nisi poslala malo pre preteću poruku u inbox da ćeš da me blokiraš, zašto si se predomislila? Da li ti ovako i druge maltretiraš ovde nekontrolisano? Dotakla si dno bloga pa mene kriviš zbog toga? Pa ja nisam ovde toliko često da bi se ti baš toliko uznemiravala, ali ok, ne smetaš ti meni koliko sebi. A baš mi krivo, mogle smo da postanemo najbolje prijateljiČke.

sram te bre 21:05 25.12.2013 vishnja92
bilo :))))))))))))

block, aj cao

vishnja92 vishnja92 21:42 25.12.2013

Re: meni ovaj niotkud fajt

da, poslala sam ti. najpre sam ti trazila da mi vratis komentar, pa sam digla ruke i obrisala taj deo. sta je tacno pretece u toj poruci, i sta je predomisljeno, jer jesi blokirana?

vrati ti meni lepo moj komentar nazad a druzi se sa sebi ravnima.

ma ustvari nemoj, beznadezna si, i ja trosim vreme bezveze i kvarim sebi vece.

samo mi je prilicno lose kada pomislim da zbog takvih kao sto si ti svaki iskren aktivizam i sve istine budu ismejane u samom startu, mislim da si stetocina i to je to.

aj sad obrisi i ovo.
nurudin nurudin 21:47 25.12.2013

Re: meni ovaj niotkud fajt

vishnja92
da, tvoja nadmena superiornost je kanda civilizovanija... samo se nadaj.
uzgred, trazila sam urednistvu da mi vrati komentar.


Вишња, нема потребе да се и са мном сад посвађаш, више сам се нашалио.

И, да -- сматрам крајње некоректним брисање коментара, заиста.
tadejus tadejus 08:32 26.12.2013

Re: meni ovaj niotkud fajt

vishnja92
samo mi je prilicno lose kada pomislim da zbog takvih kao sto si ti svaki iskren aktivizam i sve istine budu ismejane u samom startu, mislim da si stetocina i to je to..


ih pa ovo sad vriste predrasude iz tebe
ispade da ideju smiju da brane samo lijepi, pametni, duhoviti (dopisi po zelji) zastupnici ideje..
pa ne ide to
nek brani ko hoce
a kome je opravdanje da mrzi to sto mu se eto ne svidja taj i taj branilac ideje... pa naci ce taj vec neki razlog da mrzi..

ja ne vidjeh nista posebno lose u tekstu
za pjesmu cula nisam
ne zvuci kao neki super izbor za masovno slavlje, al hebi ga..
no da je zanimljiva tema... pa i nije da nije, i o glupljim se raspravljalo..
te tako, cini mi se da ipak ti tu imas neki issue interne prirode
nama slucajnim posmatracima ostaje sakriven
vishnja92 vishnja92 22:07 26.12.2013

Re: meni ovaj niotkud fajt

ah, evo ga :)
i nije neki, ne govori skoro nista ali govori mnogo o tebi - jer si ga obrisala :)

ne bodes mi mozak uopste

samo redovno pratim blog, a mislim da ovo sto ti radis nije cak ni provokativno (kvalitet nikad nije ni bio meta, jeltakotakoje) - o "hrabrosti" na koju se dole pozivas bolje da ne pricam jer je sprdacina, nego vidi: bas slabo trpim kad neko istura decu zarad svog metastaziranog ega i ispraznog trucanja.

da skratim - mislim da tvoji tekstovi ispunjavaju tacno nula uslova da bi ti ovde bio ustupljen prostor.
ovo moralno vertikalisanje i lupetanje u terci to samo potvrdjuje.

(i da ti malo nahranim ego: nikad do sada nisam javno rekla da nekome treba oduzeti autorsku, ti si prva. aj cao)


aj sto sam ja iznervirana, iznerviralo me sto mrcvaris devojke i nipodastavas ih zarad svoje afektivne sujete - ali sto ti pizdis toliko da obrises ovako besmislen komentar, ako je besmislen?
jel zacnulo?
pa kad si okacila tekst na blogu valjda si pripremljena na ovakve reakcije, pobogu. (ili ne ispunjavas ni minus prvi uslov: istrajnost (videti pod taube))
vishnja92 vishnja92 22:22 26.12.2013

Re: meni ovaj niotkud fajt

ps - tadejus, vezbaj svoje pocetnicke spinove na nekom drugom, nemam vremena
maksa83 maksa83 19:53 25.12.2013

bravo

za devojke

Nek' se vesele kako hoće, šta god ih loži da prže.

Oni koji bi bili srećniji da su glumile Dodole ... sori bat jebiga, adrenalin i timski duh ne funkcionišu tako.

Tim bira svoj identitet.

A ostali koji ne trče i ne skaču i ne treniraju veći deo života iks sati dnevno iks dana nedeljno zbog tih sat vremena slave ... pa, kako ono kažu - izvinite. Al' ne baš ozbiljno, više onako kurtoazno.
predatortz predatortz 19:59 25.12.2013

Re: bravo

sori bat jebiga, adrenalin i timski duh ne funkcionišu tako.

Tim bira svoj identitet.


E, vidiš, baš zbog toga ne volim ni timske sportove, ni timski rad. Uvek ispliva neka budala, obično najbahatija i najprimitivnija, da nameće taj toliko cenjeni 'timski identitet'.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:01 25.12.2013

Re: bravo

Nek' se vesele kako hoće, šta god ih loži da prže.


E to!
alselone alselone 20:01 25.12.2013

Re: bravo

Oni koji bi bili srećniji da su glumile Dodol


Ili aračkinje baračkinje.
maksa83 maksa83 20:02 25.12.2013

Re: bravo

E, vidiš, baš zbog toga ne volim ni timske sportove, ni timski rad. Uvek ispliva neka budala, obično najbahatija i najprimitivnija, da nameće taj toliko cenjeni 'timski identitet'.

Tim. Bira. Identitet. Tim. Ako nema timski identitet onda ne postoji tim. Tim će da se izbori i sa budalom, zato je - tim.

Alternativa je da imaš srpsku fudbalsku reprezentaciju gde svi glume neke solo zvezde nafurane, a zapravo su dupe.
predatortz predatortz 20:06 25.12.2013

Re: bravo


Alternativa je da imaš srpsku fudbalsku reprezentaciju gde su svi neke solo zvezde nafurane, a zapravo su dupe.


Kažem ti, ne ložim se na kolektivne sportove.

A u ovoj raspravi, svi su na neki način u pravu.
Ti i HCM, zastupajući tezu da svako ima pravo da se veseli na svoj način.
Domaćica bloga, zastupajući tezu da smo otišli u PM.
Ja po difoltu, jer sam uvek u pravu.
maksa83 maksa83 20:12 25.12.2013

Re: bravo

Ti i HCM, zastupajući tezu da svako ima pravo da se veseli na svoj način.

Devojke su se veselile u tunelu i u kafani, nisu pravile incidente na terenu, nisu nas brukale k'o ona budala zapadne susjede, i igrale su jako dobro.

Bra'o devojke!

Kosmogina, kec za licemerje i javne pouke iz doličnog ponašanja.

Da se razumemo, meni je ovo dole okej - stvarno. Stvar-no! Al' ti oduzima pravo da morališeš u tom pravcu i smeru.

maksa83 maksa83 20:15 25.12.2013

Re: bravo

alselone
Oni koji bi bili srećniji da su glumile Dodol


Ili aračkinje baračkinje.

Moram i ovde, smejem se ceo dan:

Kosmogina Kosmogina 20:34 25.12.2013

Re: bravo

maksa83
Ti i HCM, zastupajući tezu da svako ima pravo da se veseli na svoj način.

Devojke su se veselile u tunelu i u kafani, nisu pravile incidente na terenu, nisu nas brukale k'o ona budala zapadne susjede, i igrale su jako dobro.

Bra'o devojke!

Kosmogina, kec za licemerje i javne pouke iz doličnog ponašanja.

Da se razumemo, meni je ovo dole okej - stvarno. Stvar-no! Al' ti oduzima pravo da morališeš u tom pravcu i smeru.



Naprotiv, to mi daje puno pravo da morališem i ništa mi ti ne možeš oduzeti! Parada ponosa je u ovom društvu problematična a Gazda Paja i njegove splačine nisu i rukometašice na kafanskim stolovima nisu, nego su pravo oličenje morala. Pa hajde onda da budemo svi lude ČKE (Crazy Biches) i da njupamo eksere da bi bolje funkcionisali.
PS. Ova fotka me čini izuzetno ponosnom, mnogo više nego da su me uhvatili u kafani sa nekom njuškom stranaČkom kako slušam Džeja uživo.
ecce-florian ecce-florian 20:45 25.12.2013

Re: bravo

PS. Ova fotka me čini izuzetno ponosnom, mnogo više nego da su me uhvatili u kafani sa nekom njuškom stranaČkom kako slušam Džeja uživo.


Sve ću ti oprostiti, samo u finalu pobedi one brazilske čke.


maksa83 maksa83 20:51 25.12.2013

Re: bravo

Pa hajde onda da budemo svi lude ČKE (Crazy Biches) i da njupamo eksere da bi bolje funkcionisali.

Hajde.

Ova fotka me čini izuzetno ponosnom, mnogo više nego da su me uhvatili u kafani sa nekom njuškom stranaČkom kako slušam Džeja uživo.

Pa, kad si u tom svetu i dobiješ neku medalju i iz zemlje si koja je generalno krš i trenutno ne ostavlja neki bitan trag u svetu (osim što periodično proizvodi više istorije nego što može bezbedno da konzumira), onda baš ne možeš da biraš kakve će njuške da ti se pojave. I ja bih bio mnogo srećniji da su pevale Darkwood Dub, al' eto - nisu.

Još uvek ne razumem ovoliko buke i revolt nekog sklonog egzibicionizmu koji povremeno vrlo prevazilazi granice dobrog ukusa (prema važećim merilima za koja ja lično ne marim, ali eto i ona su tu) a što su sportistkinje pevale i ložile se uz neki treš. Šta misliš da po svetu pevaju sportisti? Bahove kantate?

Tvoj treš je bolji jer je urban i društveno angažovan?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:28 25.12.2013

Re: bravo

Ti i HCM, zastupajući tezu da svako ima pravo da se veseli na svoj način.


Ali to je jedino ispravna stvar ako veselje nikoga ne ugrožava.

Ti koji od sportista očekuju da im vaspitacaju decu dajući im dobar primer imaju ozbiljan problem.
Ono što sportisti mogu da daju ove devojke su dale - ako budeš uporan gledaće te hiljade ljudi i navijaće za tebe- od njih dosta.
Još i da oni formiraju muziški ukus njihove dece bilo bi previše, stvarno.

A ta priča o pozivu na drogiranje, to je tek besmisleno.
Ta pesma postoji, ako je opasna treba je zabraniti, a zabranjivati pesmu je idiotizam, zamerati što se peva nezabranjena pesma je još veči idiotizam.

Sve mi se čini da je Višnja na dobrom tragu.
Moralisanje nekima baš ne stoji, da je neki pop ili kaluđerica u pitanju razumeo bih, ovako ?
arianna arianna 21:32 25.12.2013

Re: bravo

:))))
šta ste se uvatili za pesmu? nek pevaju šta 'oće

Prve u Evropi, druge u svetu, malo li je?

čekamo olimpijsku medalju

još jednom - bravo za rukometašice!
satinelle satinelle 21:44 25.12.2013

Re: bravo

Tim. Bira. Identitet. Tim. Ako nema timski identitet onda ne postoji tim. Tim će da se izbori i sa budalom, zato je - tim.


Nekad mi deluješ kao cool tip, a nekad me iznenadiš koliko razmišljaš u nekim čudnim okvirima, da ne kažem ograničenim.
maksa83 maksa83 21:57 25.12.2013

Re: bravo

Nekad mi deluješ kao cool tip, a nekad me iznenadiš koliko razmišljaš u nekim čudnim okvirima, da ne kažem ograničenim.

Skroz moguće, slepi smo za sopstvena ograničenja koliko i riba za vodu u kojoj pliva. (To doduše važi za svakog homo sapiensa.)

U večitoj želji da izbegnem "ti si ovakav ti si onakav" rasprave, moram da dopitam o ovom konkretnom kontekstu - šta je tačno ograničeno? (Hoću da spoznam ograničenja. Stvarno.)

Da sportski tim bira svoj identitet bez konsultovanja društveno angažovanih NVO pregaoca?
Da sportski tim ne mora da bira svoj identitet tako da bude urban, politički korektan i u skladu sa važećim ukusom prosvetljene manjine koja prezire treš?

Mislim, nije da je bitno il' da mora da se odgovori, samo teme za razmišljanje.
satinelle satinelle 22:29 25.12.2013

Re: bravo

U večitoj želji da izbegnem "ti si ovakav ti si onakav" rasprave, moram da dopitam o ovom konkretnom kontekstu - šta je tačno ograničeno? (Hoću da spoznam ograničenja. Stvarno.)


Ti zaista nisi predmet rasprave, već tvoje razmišljanje.
Odrecituj mi ovo (ne moraš da pevaš) i reci da si normalan:

Čke beogradske, totalno poludele,
sve bi malo rakije, eksere il thc!
stvarno niste normalne
"stvarno nismo normalne"
stvarno niste normalne
"stvarno nismo normalne"
Kažem hej čko, zašto uvek mora to,
zašto uvek alkohol s vutricom, ekserom,
to je zlo "nije zlo" jeste jebeni hardcore,
ja bih da se uzmemo ti bi da uzmemo.
Kažem hej čko, zašto uvek mora to,
zašto uvek alkohol s vutricom, ekserom,
to je zlo "nije zlo" jeste jebao te kser,
vi nikada niste fejk, lude čke beogradske.
Čke beogradske, totalno poludele,
sve bi malo rakije, eksere il thc!
stvarno niste normalne
"stvarno nismo normalne"
stvarno niste normalne
maksa83 maksa83 22:43 25.12.2013

Re: bravo

Ti zaista nisi predmet rasprave, već tvoje razmišljanje.
Odrecituj mi ovo (ne moraš da pevaš) i reci da si normalan:

Je l' ti sad mene to pitaš da li mi se sviđa pesma?
satinelle satinelle 22:52 25.12.2013

Re: bravo

maksa83
Ti zaista nisi predmet rasprave, već tvoje razmišljanje. Odrecituj mi ovo (ne moraš da pevaš) i reci da si normalan:Je l' ti sad meme to pitaš da li mi se sviđa pesma?


Jel' ti uvek odgovaraš na pitanje pitanjem?
maksa83 maksa83 22:54 25.12.2013

Re: bravo

satinelle
maksa83
Ti zaista nisi predmet rasprave, već tvoje razmišljanje. Odrecituj mi ovo (ne moraš da pevaš) i reci da si normalan:Je l' ti sad meme to pitaš da li mi se sviđa pesma?


Jel' ti uvek odgovaraš na pitanje pitanjem?

Što te to zanima?
satinelle satinelle 23:04 25.12.2013

Re: bravo

Što te to zanima?


Zanima me... Što tebe zanima, šta mene zanima?
Kosmogina Kosmogina 23:17 25.12.2013

Re: bravo @ satinelle

Video spot je još gori, ponižavajući, zatupljujući, uvredljiv, iritantan... ako on predstavlja beogradski duh u kakvom ga to svetlu prikazuje? Ako predstavlja satiru i zajebanciju, nije mi jasno, možda nemam smisao za humor. Ali ako neko u njemu vidi umetnost, samoubiću se. Odoh da slušam DJ Moskrija da vidam rane.

looping looping 06:19 26.12.2013

Re: bravo @ satinelle

Kosmogina
Video spot je još gori, ponižavajući, zatupljujući, uvredljiv, iritantan... ako on predstavlja beogradski duh u kakvom ga to svetlu prikazuje? Ako predstavlja satiru i zajebanciju, nije mi jasno, možda nemam smisao za humor. Ali ako neko u njemu vidi umetnost, samoubiću se. Odoh da slušam DJ Moskrija da vidam rane.


Pazi - pesma je čista umetnost: realizam. Ne mora čoveku da prija Dostojevski kada ga čita ali i to je realizam. Ovo sa ekserima, thc, rakijom, niko ne može da opovrgne a ovamo nam smeta kad se o tome peva. Kada na tržištu ne bude više eksera i koječega ova pesma će postati glupa.
Znači - što više praviti ovakve pesme i puštati ih na RTS u podne da bi ljudi znali gde žive. Ovako, mame i tate ne znaju šta im (eventualno) deca rade za vreme velikog odmora. Ipak, u njihovo vreme nije bila tako dobra ponuda.
ecce-florian ecce-florian 12:03 26.12.2013

Re: bravo @ satinelle

Re: bravo @ satinelle
Video spot je još gori, ponižavajući, zatupljujući, uvredljiv, iritantan...


Što odmah tako grubo

Autor koliko ja razumem angažovanim tekstom ove pesme osuđuje štetnu pojavu alkoholizma i narkomanije među ženskom populacijom u jednom gradu, te na poricanje hora da je isto zlo, ponavlja: "jeste"


Kažem hej čko, zašto uvek mora to,
zašto uvek alkohol s vutricom, ekserom,
to je zlo "nije zlo" jeste jebao te kser,

moguće da je malo prejak izraz "jebao te kser" ali to su umetničke slobode
maksa83 maksa83 12:20 26.12.2013

Re: bravo @ satinelle

Kažem hej čko, zašto uvek mora to,
zašto uvek alkohol s vutricom, ekserom,
to je zlo "nije zlo" jeste jebao te kser,

Sine ja mislio ono neki narodnjak, i sad sam konačno kliknuo. Ono bre neki prigradski dirty hip-hop... kaluđerica niggaz.

Dodatno, primeti da se autor zalaže za tradicionalne porodične vrednosti: "Ja bih da se uzmemo, ti bi da uzmemo".

Priložio bih dve muzičke numere, jedna je iz susedne i prijateljske Bugarske sa kojom (osim naravno malobrojne elite koja prezire treš, zaspi uz Rahmanjinova i budi se uz Šopena, na telefonu kao zvono drži La Badinerie leti, Vivaldijevu Jesen iz Četiri Godišnja Doba na jesen, Vltavu na proleće, a zimi random Monteverdija) delimo narodni muzički ukus i uzore, druga je iz (za sad) manje susednih i manje prijateljskih Sjedninjenih Država, ali su predstavnici žanra.



docsumann docsumann 12:38 26.12.2013

Re: bravo @ satinelle

Priložio bih



dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:27 25.12.2013

Komentar koji ne postoji

Meni je ta pesma toliko užasna da u sebi osuđujem svakog ko je sluša u bilo kom kontekstu.

U sebi, dakle...
Kosmogina Kosmogina 20:49 25.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

dobrosavljevic_m
Meni je ta pesma toliko užasna da u sebi osuđujem svakog ko je sluša u bilo kom kontekstu.

U sebi, dakle...


I meni, zato sam i morala da podelim sa istomišljenicima.
G r o f G r o f 22:10 25.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

dobrosavljevic_m
Meni je ta pesma toliko užasna da u sebi osuđujem svakog ko je sluša u bilo kom kontekstu.

U sebi, dakle...


ma ta ajte, kad ja budem svetski prvak ja ću tražiti dozvolu za ubijanje, + autobus nevinih devojaka, + da mi dačić peva čke beogradske...
i biću glavna faca.

maksa83 maksa83 22:14 25.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

autobus nevinih devojaka

Mudžahedin alert!
predatortz predatortz 22:15 25.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

maksa83
autobus nevinih devojaka

Mudžahedin alert.


A i šta da radi sa njima nevinim?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 22:18 25.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

da mi dačić peva čke beogradske...

Ček' da uzme Nobela, pa sa terase skupštine.
arianna arianna 22:32 25.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

dobrosavljevic_m
da mi dačić peva čke beogradske...

Ček' da uzme Nobela, pa sa terase skupštine.


to uopšte nije jednostavno...treba biti vanserijski talentovan...<
G r o f G r o f 22:32 25.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

dobrosavljevic_m
da mi dačić peva čke beogradske...

Ček' da uzme Nobela, pa sa terase skupštine.


a ja ozaren stežem medalju i kličem, to nobelisto dačke...
G r o f G r o f 22:39 25.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

... i odustajem od devica.
samo dignem tri prsta u vazduh, sitna raja padne u trans,
a ja automatski svršim.
maksa83 maksa83 22:43 25.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

a ja automatski svršim.

Automatičar alert!
angie01 angie01 22:44 25.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

vidi dva nepostojeca!
G r o f G r o f 22:53 25.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

maksa83
a ja automatski svršim.

Automatičar alert!

ebse makso.
zar ne shvataš ozbiljnost situacije.
čke vladaju svetom, čke uzimaju medalje, čke pičkaraju i banče, a mi nežna i ugrožena vrsta pijemo pivo i navijamo...
dosta je bilo.
dignimo rac...
G r o f G r o f 22:54 25.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

angie01
vidi dva nepostojeca!

kao samo ja ne vidim nepostojeće komentare.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 22:56 25.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

vidi dva nepostojeca!

Ne znam o čemu pričaš
maksa83 maksa83 22:59 25.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

čke vladaju svetom, čke uzimaju medalje, čke pičkaraju i banče, a mi nežna i ugrožena vrsta pijemo pivo i navijamo...

Ma mene bre najgore zbunjuje ta ... dualnost, jer pazi, isti ovaj blogoautor koji je pokrenuo ovu kampanju:

P-KAMPANJA

I tamo napisao, citiram, tj. kopipejstujem odande:

PODRŽI PIČKU!
PIČKA JE SVET!
Poštuj Pičku!
Poštuj Pičku!
PIČKA BEZ GRANICA!
PIČKA JE NA TVOJOJ STRANI!
PIČKA = DOSTOJANSTVO!
SAMO PIČKA SRBINA SPASAVA!
PIČKA JE SRCE SRBIJE!
PREOKRET UZ PIČKU!
POŠTENO - S PIČKOM!
POŠTUJ PIČKU!
GLASAJ ZA PIČKU!
PIČKA JE ZAKON!
PRIĐI PIČKI!

citat završen, dakle...

Dakle ista osoba sad ima problem sa ... nije ni meni jasno sa čim ima problem, tj. to ... na p - odjednom ne valja.

Ustvari, mislim da ona misli da je ono što pevaju rukometašice - treš i bezveze, a ovo njeno neki, bemliga ... kemp, i kao takav - ekstremno cool. Urban turban i neurban turban, razumeš.

G r o f G r o f 22:59 25.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

dobrosavljevic_m
vidi dva nepostojeca!

Ne znam o čemu pričaš

...rekao bih, o nepostojećim.
angie01 angie01 23:01 25.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

Ne znam o čemu pričaš


neko je nesto rek'o?
predatortz predatortz 23:02 25.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

angie01
Ne znam o čemu pričaš


neko je nesto rek'o?


Maksa! On večeras samo o pič#i priča..
angie01 angie01 23:06 25.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

On večeras samo o pič#i priča..


ko o cemu, baba o ustipcima.


( ps- obrisala sam one bezobrazne:)
G r o f G r o f 23:08 25.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

maksa83
čke vladaju svetom, čke uzimaju medalje, čke pičkaraju i banče, a mi nežna i ugrožena vrsta pijemo pivo i navijamo...

Ma mene bre najgore zbunjuje ta ... dualnost, jer pazi, isti ovaj blogoautor koji je pokrenuo ovu kampanju:

P-KAMPANJA

I tamo napisao, citiram, tj. kopipejstujem odande:

PODRŽI PIČKU!
PIČKA JE SVET!
Poštuj Pičku!
Poštuj Pičku!
PIČKA BEZ GRANICA!
PIČKA JE NA TVOJOJ STRANI!
PIČKA = DOSTOJANSTVO!
SAMO PIČKA SRBINA SPASAVA!
PIČKA JE SRCE SRBIJE!
PREOKRET UZ PIČKU!
POŠTENO - S PIČKOM!
POŠTUJ PIČKU!
GLASAJ ZA PIČKU!
PIČKA JE ZAKON!
PRIĐI PIČKI!

citat završen, dakle...

Dakle ista osoba sad ima problem sa ... nije ni meni jasno sa čim ima problem.

Ustvari, mislim da ona misli da je ono što pevaju rukometašice - treš i bezveze, a ovo njeno neki, bemliga ... kemp, i kao takav - ekstremno cool. Urban turban i neurban turban, razumeš.



pa sad...
pička sama po sebi nije ništa vulgarno, čak poprilično simpatičan organ, rekao bih.
kosmogina je kod rukometašica videla vulgaran kontekst. jbg, i meni je više delovalo tako nego kao umetnička provokacija.
... ali kapiram šta hoćeš da kažeš.

maksa83 maksa83 23:09 25.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

ko o cemu, baba o ustipcima.

Anđo... sve hoću da te pitam <mali predah od ove iscrpljujuće teme>, dakle ... sve hoću da te pitam.

Baba znam šta je, al' što su to "cemu" i "ustipcima"?
predatortz predatortz 23:13 25.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

Anđo... sve hoću da te pitam <mali predah od ove iscrpljujuće teme>, dakle ... sve hoću da te pitam.


U,jbte! Smrz'o sam se dok sam čitao ovaj deo. A onda si zajebao sa uštipcima.
Jukie Jukie 23:14 25.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

dobrosavljevic_m
Meni je ta pesma toliko užasna da u sebi osuđujem svakog ko je sluša u bilo kom kontekstu. U sebi, dakle...

Meni je pesma bila jako zabavna na top listi MTV (u vreme kada je bila na toj top listi), jer su skoro sve ostale pesme bile loše

Onako smejuljim se kako je o takvoj temi napravljen tekst koji se tako lepo rimuje i pevljiv je

A u spotu se vidi kako piju neku tečnost iz nekih čudnih flašica a ne vidi se kako duvaju ili piju tabletice, jer je alkohol dozvoljena droga

I pesma je dvosmislena, ko pripada ovoj grupi ko meša te tri stvari vidi to kao podršku svom načinu života, ko je protiv taj to vidi kao podsmevanje glupacima koji to sve rade

To mi je nekako tinejdžerski tekst, pesma koju tinejdžeri slušaju kad su sami a okolo nema odraslih

E onda gledam vesti studija B na sat vremena i žena čita vesti kako su naše rukometašice proslavile medalju pred okupljenima i čuje se ta pesma kako trešti i pominju se ekseri i tehace, odzvanjaju okolne zgrade, i ja se pitam "ovo ide uživo u program ovako da SVI čuju", ne pitam se "ju, pevaju TO na glavnom trgu" jer verba volant, scripta manent, nego će mala deca koja su ispred televizora da pokupe refren pa da pevaju

U istim takvim vestima je danas išla vest gde neki gradski organizator, fin čika, kaže da je deda Mraz potvrdio dolazak 31. u ponoć ali pošto deca tada spavaju pa ga ne vide, mogu da dođu u Ulicu otvorenog srca da ga vide po danu, i to mi je bilo tako zabavno što će deca to čuti dok su u sobi u kojoj je uključen televizor, e pa isto tako vide i ovo i onda vam verovatno mali predškolci idu okolo i pevaju "sve bi samo rakije, eksere i tehace"
G r o f G r o f 23:15 25.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

maksa83
ko o cemu, baba o ustipcima.

Anđo... sve hoću da te pitam , dakle ... sve hoću da te pitam.

Baba znam šta je, al' što su to "cemu" i "ustipcima"?


to su ti objekti.
angie01 angie01 23:15 25.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

"cemu" i "ustipcima"?


je l to ono spustanje sa kvacicama?

angie01 angie01 23:20 25.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

i onda vam verovatno mali predškolci idu okolo i pevaju "sve bi samo rakije, eksere i tehace"


fora je sto je ovo njesra lako moze da predje u omiljenu himnu kada pobedjuju devojke.

Devojkama svaka cast, tzcarice!
maksa83 maksa83 23:21 25.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

je l to ono spustanje sa kvacicama?

Nemoj to tako da doživljavaš. Bolje kao uzdizanje do pismenosti.
bladerunner92 bladerunner92 23:22 25.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

maksa83

I tamo napisao, citiram, tj. kopipejstujem odande:

PODRŽI PIČKU!
PIČKA JE SVET!
Poštuj Pičku!
......


pa sad posle ovoga gornji text mi deluje neodbranjivo i malo mi je nejasno sta je zapravo toliko autorku potreslo. Ispada da ocekuje od rukometasica da one budu uzor mladima i sto se tice muzickog ukusa te da je trebalo da mozda otpevaju Biljana platno belese ne bi li tako uticale na sve mlade cke (znaci sad sam shvatila sta znaci imati kvacice...) da postanu smerne domacice ili ne daj boze kuvarice, sto je koliko sam razumela malo prirodu autorkinu, zapravo u suprotnosti s idejama koje one ima o zeni ?
ok mala sala...
Samo, ovo je njihovih 5 minuta slave,pa vaj nat...
bladerunner92 bladerunner92 23:27 25.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

predatortz

Oo maj gad PredatorČiČu pa sta se to zbilo s tobom kuco mala?
predatortz predatortz 23:28 25.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

bladerunner92
predatortz

Oo maj gad PredatorČiČu pa sta se to zbilo s tobom kuco mala?


Mene su drugarice prevaspitale!
Kosmogina Kosmogina 23:28 25.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

( ps- obrisala sam one bezobrazne:)

to već nije u redu
Jukie Jukie 23:30 25.12.2013

Pa zar niko ne misli na decu

Pa zar niko ne misli na decu



Ne stvarno, šta se nahvata u psihu pre polaska u školu to ti zauvek ostaje u mozgu as your destiny, ja sam umeo da izrecitujem celu najavnu špicu Opstanka iako nisam razumeo reč engleskog
bolid1 bolid1 23:31 25.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

angie01



Heil Klink!!

Angie, ulepsa mi vece, obozavao sam celu ekipu kad sam bio klinac


Sad slobodno nastavite o ckama, ja odo na YT da jurim Klink-a i ekipu
bladerunner92 bladerunner92 23:32 25.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

Mene su drugarice prevaspitale!


sta da ti kazem imas neke pametne drugarice
angie01 angie01 23:33 25.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

Bolje kao uzdizanje do pismenosti.


da stalno prebacijem tastaturu i da se onda prebrojavam gde su mi koja slova?

ne verujem da bi to promenilo kvalitet naseg (ne)razumevanja.


angie01 angie01 23:35 25.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

ulepsa mi vece



gedza.73 gedza.73 23:35 25.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

Kosmogina
Beograđanka sam po rođenju, tolerantna, slobodoumnih shvatanja




bladerunner92
pa sad posle ovoga gornji text mi deluje neodbranjivo i malo mi je nejasno sta je zapravo toliko autorku potreslo.


Licemerje i dvoličnost su, po meni, dve najgore ljudske osobine.

A Kosmogina ubedljivo vodi u obe discipline.

Ispada da ocekuje od rukometasica da one budu uzor mladima

Sama je napisala da i njen sin sluša tu vrstu muzike pa pored ove dve osobine posebno mi idu na ganglije osobe koje daju sebi za pravo da prevaspitavaju tuđu decu a pali su na istom zadatku sa svojom.
angie01 angie01 23:36 25.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji


sta da ti kazem imas neke pametne drugarice


i ja kazem:)
angie01 angie01 23:39 25.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

Oo maj gad PredatorČiČu pa sta se to zbilo s tobom kuco mala?



jooj, razl'ke! drast'cne!...u ocima posmatraca:)
maksa83 maksa83 23:42 25.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

da stalno prebacijem tastaturu i da se onda prebrojavam gde su mi koja slova?

Anđo ja ZNAM da ti to možeš!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana