Društvo| Gradjanske inicijative| Politika

Suočavanje sa sobom

Srecko Sekeljic RSS / 23.02.2008. u 19:16

 

 

Da li zaista postoje dve Srbije na jednom mestu?

Ukoliko postoje, koje reči opisuju prvu, a koje drugu Srbiju; i kojoj od te dve pripadate Vi?

Ukoliko ne pripadate nijednoj od dve Srbije, u kojoj zemlji Vi živite?



Komentari (207)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

GM Dubravsky GM Dubravsky 19:26 23.02.2008

Happy go lucky Srećko


Ja sam rodjen u trećoj, živeo u četvrtoj a sada (ne)srećno živim u twilight zoni najboljeg od svih mogućih svetova.
I kad malo bolje razmislim neko me je negde teže zajebao da izvinete.
A da sam rodjen ko Švedjanin...gde bi mi sada bio kraj? Subota je veče, bolje napolje u sevdah , ako moze , nego na blog.
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 19:45 23.02.2008

Re: Happy go lucky Srećko

A da sam rodjen ko Švedjanin...gde bi mi sada bio kraj? Subota je veče, bolje napolje u sevdah , ako moze , nego na blog.

Ah, za mene je još uvek rano. Veče je tek pred nama!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 21:50 23.02.2008

Sanitarni otklon!

Prva stvar koja bi morala biti sporna jeste:
ŠTA JE RAZLOG DA SE "GOSPODI" IZ OBRAZA
NA OVAJ NAČIN USTUPA MEDIJSKI PROSTOR?!?
Voleo bih da mi neko sa TVB92 odgovori na ovo pitanje!
Coco Rosie Coco Rosie 21:54 23.02.2008

Re: Sanitarni otklon!

Upravo pricam o tome..i pitam se ko daje legitimitet i medijski prostor tim organizacijama?!

edi-va edi-va 21:55 23.02.2008

Re: Sanitarni otklon!

pa to se valjda zove demokratija, medijska sloboda, sloboda mishljenja ... pa zar B92 treba da obezbedi medijski prostor samo onima koji nam odgovaraju po ideologiji?!
jesen jesen 22:01 23.02.2008

Re: Sanitarni otklon!

...to bi bilo tako kada bi mi bili normalno i stabilno drustvo...ali mi to nazalost nismo i ovakvim tipusima ne treba davati medijsku paznju....njima se na ovaj nacin daju krila a kao sto smo videli to sve ide po nasim ledjima...evo danas odose ameri iz bg....vracamo se velikom brzinom u devedesete....ko prezivi pricace...
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 22:06 23.02.2008

Re: Sanitarni otklon!

zar B92 treba da obezbedi medijski prostor samo onima koji nam odgovaraju po ideologiji?!

Plašim se da (namerno) ne razumete!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 22:07 23.02.2008

Re: Sanitarni otklon!

Pardon, ne plašim se
već sam ubeđen u to!
edi-va edi-va 22:10 23.02.2008

Re: Sanitarni otklon!

da ali mislim da se ne sme tako razmishljati - jednostrano, pogotovu ako se tezi ka tome da postanemo normalno i stabilno drushtvo, onda se svi koji rade na tom cilju da to postanemo, moraju apriori tako i postaviti. ne mogu ja da propagiram ideju normalnog i savremenog drushtva, a da se ponasham suprotno tome.

p.s.: ma vratice se ameri, sve je ovo po meni jedan ogromni show - program.
edi-va edi-va 22:12 23.02.2008

Re: Sanitarni otklon!

Plašim se da (namerno) ne razumete!


da, u pravu ste, ja ne razumem.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 22:16 23.02.2008

Re: Sanitarni otklon!

Vrlo skup show - program.
Što se razumevanja, odnosno nerazumevanja tiče,
mislim de ćete se složiti da priča o slobodi govora
na koju se ovde pozivate ne može da važi u onim
situacijama/prilikama kada ta "sloboda" ugrožava
slobodu drugog: na mišljenje, različitost,
slobodno kretanje pa i sam život!
+ poz.
edi-va edi-va 22:24 23.02.2008

Re: Sanitarni otklon!

razumem ja Vas, ali Vi mene ne razumete. gledamo na istu stvar iz razlichith perspektiva, a i geogafskih polozaja. mozda je meni procena medijske slobode uslovljena boravkom u medijski slobodnoj zemlji, sa sve sredjenim i stabilnim drushtvom ...

apropos vrlo skup show - program ... pa zar ne mislite da je sve kalkulisano, pa i mogucnost prekida diplomatskih odnosa? zar ne mislite da su ameri imali i tu mogucnost u vidu?
jesen jesen 22:37 23.02.2008

Re: Sanitarni otklon!

...ako je samo show program bice dobro....:)) mada ja i dalje mislim da ovi nisu za tv....bar jos neko vreme....
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 23:06 23.02.2008

Re: Sanitarni otklon!

Prva stvar koja bi morala biti sporna jeste:
ŠTA JE RAZLOG DA SE "GOSPODI" IZ OBRAZA
NA OVAJ NAČIN USTUPA MEDIJSKI PROSTOR?!?
Voleo bih da mi neko sa TVB92 odgovori na ovo pitanje!

To je prvo sto mi je palo na pamet...mada ne trazim odgovor B92 zbog toga, oni su privatna kuca i imaju pravo na sopstvenu uredjivacku politiku..
dragoljub dragoljub 23:23 23.02.2008

Re: Sanitarni otklon!

pa zar B92 treba da obezbedi medijski prostor samo onima koji nam odgovaraju po ideologiji?!


fašizmu se prostor nedaje,jer on nepriznaje slobodu govora
vucko vucko 00:28 24.02.2008

Protiv zatvora

Prva stvar koja bi morala biti sporna jeste:
ŠTA JE RAZLOG DA SE "GOSPODI" IZ OBRAZA
NA OVAJ NAČIN USTUPA MEDIJSKI PROSTOR?!?
Voleo bih da mi neko sa TVB92 odgovori na ovo pitanje!
Da, mora da bi ih pokrio medijski mrak, kad bi ih na B92 cenzurisali...

Meni je od ovog tupavog ugla već bilo muka u svoje vreme, kad su stavili Vučića i još nekoga (ne sećam se više koga), pa Vučić opisuje druge političare sa "dobar čovek" i "loš čovek", sa sve onim njegovim "osmehom", koji garantovano leči zatvor...
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 03:44 24.02.2008

Re: Sanitarni otklon!

Nebojša Milenković
zar B92 treba da obezbedi medijski prostor samo onima koji nam odgovaraju po ideologiji?!Plašim se da (namerno) ne razumete!

Da, te organizacije zloupotrebljavaju demokratiju i slobodu govora da bi pozivali na ukidanje obe ove tekovine modernog društva, kao i na linč neistomišljenika... Svako ko širi mržnju i poziva na nasilje treba da bude pozvan na odgovornost, a ne pred kamere.
irvas irvas 08:11 24.02.2008

Re: Sanitarni otklon!

edi-va
pa to se valjda zove demokratija, medijska sloboda, sloboda mishljenja ... pa zar B92 treba da obezbedi medijski prostor samo onima koji nam odgovaraju po ideologiji?!

ne. ovaj lik iz obraza moze ovako da govori samo ispred javnog tuzioca. sloboda govora ne podrazumeva BAS SVE edi.
nikson nikson 08:40 24.02.2008

Re: Sanitarni otklon!

ne. ovaj lik iz obraza moze ovako da govori samo ispred javnog tuzioca. sloboda govora ne podrazumeva BAS SVE edi.


sloboda govora je jedno od najosetljivijih pitanja i sa time se mora postupati vrlo pazljivo. ovaj lik iz obraza, tacno je, siri netoleranciju, ponekad i mrznju, dosta puta otvoreno preti i izaziva. evo jedan detalj:

``Има још много оних који морају да чују глас Србства. То је, пре свега, глас упозорења. Отачаствени покрет Образ можда не може физички да уништи све зло које кидише на србски народ, али ће, докле год постоји, непрестано и неућутно на њега указивати и против њега се бескомпромисно борити.

Још једном упозоравамо све србске непријатеље и позивамо их: покајте се за своја злодела, иначе за вас неће бити ни Божије ни људске милости!``

sa sajta
karlsdorf karlsdorf 08:57 24.02.2008

Re: Sanitarni otklon!

Je l' ti planiras da zivis petsto godina?
nikson nikson 09:10 24.02.2008

Re: Sanitarni otklon!

karlsdorf
Je l' ti planiras da zivis petsto godina?


???
edi-va edi-va 11:18 24.02.2008

Re: Sanitarni otklon!

ne. ovaj lik iz obraza moze ovako da govori samo ispred javnog tuzioca. sloboda govora ne podrazumeva BAS SVE edi.


zashto sam ubedjena da bi reakcije bile manje osetjive, da je ova emisija bila emitovana recimo na RTS-u?
irvas irvas 11:34 24.02.2008

Re: Sanitarni otklon!

edi-va
zashto sam ubedjena da bi reakcije bile manje osetjive, da je ova emisija bila emitovana recimo na RTS-u?

nemam pojma. ja bi reagovao na isti nacin.
ovo sto b92 radi je velika greska. nisu smeli da dozvole medijski prostor obrazu.
mada mislim da nije problem u medijskoj kuci koja dozvoljava emitovanje ociglednog govora mrznje.
problem je u drzavi koja ne sprecava sirenje fasisticke propagande. rekoh malopre, ovaj lik bi smeo da govori jedino pred tuziocem a nikako na javnom glasilu kao sto je tvb92.
edi-va edi-va 11:40 24.02.2008

Re: Sanitarni otklon!

nisu im dozvolili medijski prostor u klasichnom smislu, da su im recimo posvetili jednochasovnu emisiju, samo je u pitanju bilo poredjenje dve krajnosti, naglashava se razvrat, polarizacija ... ja barem tako shvatam tih 5 minuta.
irvas irvas 11:51 24.02.2008

Re: Sanitarni otklon!

edi-va
nisu im dozvolili medijski prostor u klasichnom smislu, da su im recimo posvetili jednochasovnu emisiju, samo je u pitanju bilo poredjenje dve krajnosti, naglashava se razvrat, polarizacija ... ja barem tako shvatam tih 5 minuta.

ja uopste ne vidim na koji nacin mogu da se porede ova dva nastupa kao "dve krajnosti" sto ti kazes.
mislis zato sto su obojica omladinci, studenti?
nije bitno da li je to samo 5 min. ovaj mladi fasista je za tako kratko vreme uspeo da propspe par najgorih ekstremistickih stavova. drugo, tvoje poredjenje (kao i sam prilog na b92) je vrlo opasno. relativizuje delovanje klerofasistickih organizacija tako sto ih izjednacava sa organizacijama koje se bore za drugacije ciljeve.
edi-va edi-va 11:58 24.02.2008

Re: Sanitarni otklon!

da, ali to je realnost u Srbiji. koga bi ti stavio na drugu stranu? hajde da ostavimo Simona, a da vidimo ko bi bio adekvatniji kontrahent?
irvas irvas 12:13 24.02.2008

Re: Sanitarni otklon!

edi-va
da, ali to je realnost u Srbiji. koga bi ti stavio na drugu stranu? hajde da ostavimo Simona, a da vidimo ko bi bio adekvatniji kontrahent?

hm, mislim da me nisi razumela, ili ja nisam bio jasan...

ovde se ne radi o "kontrahentu" fasisti (niti ja vidim da bi postojao bilo ko drugi na ekstremnoj "levici" ako tako nesto uopste postoji u srbiji-u svakom slucaju ni jedan ni drugi ne bi smeli da iznose svoje ekstremisticke stavove). ovde se radi SAMO O FASISTI.

dakle, moze na tv-u da se govori o o srpskoj realnosti u vidu nekakvog dokumentarca u kojem komentator objasnjava (sa kritickim stavom) pojave u srpskom drustvu. nikako se ne sme dozvoliti otvoreno iznosenje fasistickih stavova. ne sme se davati publicitet obrazu kao nekome ko je relevantan faktor u srpskom drustvu.

ponavljam, ovakvo izjasnjavanje nema veze sa slobodom govora. naprotiv. umanjuje opasnost od klerofasistickih organizacija tako sto ih predstavlja kao normalnu/prihvatljivu pojavu.
edi-va edi-va 12:22 24.02.2008

Re: Sanitarni otklon!

hm, mislim da me nisi razumela, ili ja nisam bio jasan...
[/quote

razumem, tj. jasan si:) medjutim, emisija od 5 minuta - dvougao! gledanje iz dva ugla jelte - dve krajnosti. ako ti dobijesh zadatak da snimis tako jednu emisiju, opet te pitam: koga bi ti uzeo da sedi preko puta Simona?
irvas irvas 12:44 24.02.2008

Re: Sanitarni otklon!

edi-va
hm, mislim da me nisi razumela, ili ja nisam bio jasan...[/quoterazumem, tj. jasan si:) medjutim, emisija od 5 minuta - dvougao! gledanje iz dva ugla jelte - dve krajnosti. ako ti dobijesh zadatak da snimis tako jednu emisiju, opet te pitam: koga bi ti uzeo da sedi preko puta Simona?

rekao sam ti da pojma nemam.
urednik jednostavno nije smeo da dovede lika iz obraza u svoju emisiju.
razloge sam ti vec naveo tako da ne zelim da ponavljam.

trebalo bi razmisliti koga dovesti da sedi preko puta simona a ne obratno.
edi-va edi-va 12:49 24.02.2008

Re: Sanitarni otklon!

trebalo bi razmisliti koga dovesti da sedi preko puta simona a ne obratno.


pa zar nisam bash tako formulisala pitanje?
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 12:58 24.02.2008

Re: Sanitarni otklon!

pa to se valjda zove demokratija, medijska sloboda, sloboda mishljenja

Edi-va, ovog mlađahnog zajapurenog prasca, levo na snimku mi ni najmanje nije prijatno da slušam. Razumeš? Ne može pred njim tek tako da se iskazuje drugačije mišljenje? Vidiš da poziva u rat, vidiš da priča o svemu isključivo. On drugačijem mišljenju preti puškom, a ovaj momak desno na snimku argumentom. Ko zna šta bi mogao da uradi (i nedajbože šta će zaista i da uradi) nekome ko drugačije od njega razmišlja? Nije mi prijatno ni da razmišljam o tome. Ne može da se uvažava sloboda mišljenja ona koja drugima ograničava slobodu mišljenja.

To je kao da čovek priča na televiziji kako planira da ubije nekoga, a kad se ljudi zgroze i kažu da je to nedopustivo, on se žali da mu je onemogućena sloboda mišljenja.

To što on govori je direktna pretnja slobodi mišljenja i svemu što je drugačije. To je recimo i pretnja slobodi kretanja, jer neki ljudi moraju pred njim da se sakriju. Kontaš? Na kraju, ali ne manje važno, to je pretnja osnovnom ljudskom pravu - pravu na život, jer on priča o puškama i ratovanju.

edit:
Da, momak levo i momak desno jesu dve krajnosti. Jedna, koja treba da sedi ispred tužioca i druga normalna, sa kojom ne moramo uopšte da se slažemo, ali sa kojom možemo da razgovaramo o svemu. Jedna, koja nam preti ako drugačije razmišljamo i druga, za koju sam sigurna da najviše što bi uradila ukoliko se ne slaže sa našim stavovima je to da bi se okrenula i otišla svojim putem. Jedna, koja bi mogla da nas povredi ukoliko drugačije mislimo i druga, koja bi u tom slučaju ponudila argumente i dijalog.
irvas irvas 13:11 24.02.2008

Re: Sanitarni otklon!

pa zar nisam bash tako formulisala pitanje?

izvini, upravu si. ja sam se fokusirao na tvoje prvo pitanje:
da, ali to je realnost u Srbiji. koga bi ti stavio na drugu stranu? hajde da ostavimo Simona, a da vidimo ko bi bio adekvatniji kontrahent?

iz kojeg sam razumeo da pitas koga bi stavili umesto simona.
my bad.

koga bi stavili umesto obraza?
mozda dusana maljkovica?
Taska Dana Taska Dana 19:28 23.02.2008

?

Da li je bitno gde zivis ? Ne postoje dve Srbije koliko ja znam. Postoji jedna Srbija.
Drugo je pitanje kakvo misljenje zastupa jedna grupa u odnosu na drugu grupu. Da bi o tome mislio uopste nije bitno gde se nalazis fizicki.
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 19:42 23.02.2008

Re: ?

Taska Dana: Ne postoje dve Srbije koliko ja znam. Postoji jedna Srbija.
Drugo je pitanje kakvo misljenje zastupa jedna grupa u odnosu na drugu grupu.

Da, jedna zemlja, ali dva sveta, što je možda adekvatno ilustrovano našim grbom: jedan orao sa dve glave (ili republika pod krunom). Dakle, dobro si parafrazirala Dano, to je upravo poenta postavljenog pitanja.
Da bi o tome mislio uopste nije bitno gde se nalazis fizicki.

Ovde ne mislim na zemlju u kojoj se neko fizički nalazi, već pitam kako Srbiju opisuju oni koji smatraju da nema zabrinjavajućih ideoloških podela u našoj zemlji.

Izvinjavam se ako nisam bio dovoljno jasan :)
sylvana sylvana 20:52 23.02.2008

Re: ?

Dok sam gledala stalno mi je bilo u glavi, da li Mladja ima devojku!!! Kad na kraju upravo to pitanje! Teska frustracija, evidentno. Identitet - "Srbin"?
glog glog 00:22 24.02.2008

Re: ?

Taska Dana
Da li je bitno gde zivis ? Ne postoje dve Srbije koliko ja znam. Postoji jedna Srbija.Drugo je pitanje kakvo misljenje zastupa jedna grupa u odnosu na drugu grupu. Da bi o tome mislio uopste nije bitno gde se nalazis fizicki.

Nažalost zemlja Srbija više ne postoji. A sve to zahvaljujući debilima kao što je ovaj koji javno pokazuje sliku Ratka Hanibal Mladića kao brend Srbije. Po...em se i na zemlju i na uredjivačku politiku kuće koja to objavi. Sve sam očekivao ali da b92 to dozvoli...Laku noć svima...
Queeria Queeria 19:40 23.02.2008

Trojka

Pa, ako uzmemo da su ovo bili prikazi dve Srbije, ja definitivno pripadam trećoj.
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 19:42 23.02.2008

Re: Trojka

Queeria
Pa, ako uzmemo da su ovo bili prikazi dve Srbije, ja definitivno pripadam trećoj.

E to želim da čujem, kojoj?
Alava Alava 20:09 23.02.2008

Re: Trojka

Srecko Sekeljic

QueeriaPa, ako uzmemo da su ovo bili prikazi dve Srbije, ja definitivno pripadam trećoj.E to želim da čujem, kojoj?


Pamet Nema Alternativu
JJ Beba JJ Beba 20:45 23.02.2008

Re: Trojka

Srecko Sekeljic
QueeriaPa, ako uzmemo da su ovo bili prikazi dve Srbije, ja definitivno pripadam trećoj.E to želim da čujem, kojoj?

Pamet Nema Alternativu

definitivno je došlo vreme da se svrstamo samo u dve kolone- nacionalističku i ona koja to nije.
ova koja nije nacionalistička treba da ispraši ovu čiji se jedini obrazi nalze između dve donje polovine
Coco Rosie Coco Rosie 20:48 23.02.2008

Re: Trojka

pa da! normalni na jednu stranu, ostali na drugu.
edi-va edi-va 20:53 23.02.2008

Re: Trojka

pa da! normalni na jednu stranu, ostali na drugu.
*novo


mislish, jedni levo drugi desno?!
JJ Beba JJ Beba 20:54 23.02.2008

Re: Trojka

mislish, jedni levo drugi desno?!

ne nego jedni napred, nacionalisti stoj
Coco Rosie Coco Rosie 20:58 23.02.2008

Re: Trojka

ne, ne mislim na to.
parafrazirala sam vesnu pesic.. nacionalisti na jednu, normalni na drugu stranu.
edi-va edi-va 21:03 23.02.2008

Re: Trojka

parafrazirala sam vesnu pesic.. nacionalisti na jednu, normalni na drugu stranu.


da razumela sam ..., a ja sam opet malo ironisala:)
edi-va edi-va 21:05 23.02.2008

Re: Trojka

ne nego jedni napred, nacionalisti stoj


nece oni nikada stati, jer veruju u to svoje kao sto ja, ti, mi verujemo u napred ....
JJ Beba JJ Beba 21:10 23.02.2008

Re: Trojka

nece oni nikada stati, jer veruju u to svoje kao sto ja, ti, mi verujemo u napred ....

nek veruju kolko hoće, ali od nas zavisi da li ćemo ih zaustaviti.
ako mi njih ne zautavimo oni će nas žive sahraniti.
u ovu rupu od zemlje
Queeria Queeria 22:33 23.02.2008

Re: Trojka

Pa meni se sve čini da mi ovde imamo velikog nacionalistu i malo manjeg nacionalistu... (da se razumemo Toma, Voja i Tadić - svi su oni nacionalisti. neko veći, neko manji)... a ja se nešto ne bih družio s njima...
JJ Beba JJ Beba 00:26 24.02.2008

Re: Trojka

a ja se nešto ne bih družio s njima...

ne bih se ja družila ni sa jednim od ove dvojce, ali ovi fašisti mora da se počiste. kako DS i borisa tadića smatram najodgovornijim za uspom nacionalizma u zemlji oni moraju biti ti koji će svoju najbrojniju partiju u vlasti da okrenu u tom pravcu.
dosta je bilo.
nema više kohabitiranja, nema više čas hoću, ćas necu.
oni moraju da budu ti koji će da konačno da shvate da je kohabitacija propast za sve.
oni moraju da budu ti kojima će život ljudi u ovome što je ostalo od zemlje da bude važniji od vlasti.
u tom smislu mislim da je vesna pešić u pravu kad kaže da nema više podele na demokratksi i nedemokrstski blok, već na one koji su nacionalisti i one koji to nisu ili što kaže coco normalni na jednu stranu.
inače jeblismočvorka
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 03:50 24.02.2008

Re: Trojka

a ja se nešto ne bih družio s njima...
ne bih se ja družila ni sa jednim od ove dvojce, ali ovi fašisti mora da se počiste. kako DS i borisa tadića smatram najodgovornijim za uspom nacionalizma u zemlji oni moraju biti ti koji će svoju najbrojniju partiju u vlasti da okrenu u tom pravcu.

"Izađi i bori se, u ovom gradu nema mjesta za jednog od nas.
Izađi i bori se, uzet ću ti život, ako ostaneš uzimam čast!"
JJ Beba JJ Beba 13:48 24.02.2008

Re: Trojka

Izađi i bori se, u ovom gradu nema mjesta za jednog od nas.
Izađi i bori se, uzet ću ti život, ako ostaneš uzimam čast!"

jes' vala Srećko, to i ja kažem
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 23:36 24.02.2008

Re: Trojka

JJ Beba
"Izađi i bori se, u ovom gradu nema mjesta za jednog od nas.
Izađi i bori se, uzet ću ti život, ako ostaneš uzimam čast!"

jes' vala Srećko, to i ja kažem

Nenad Šeguljev Nenad Šeguljev 19:41 23.02.2008

...

"Neka nadje devojku, ili decka"



Pravo u centar!
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 19:43 23.02.2008

Re: ...

Nenad Šeguljev
"Neka nadje devojku, ili decka" Pravo u centar!

Ovo treba da bude zemlja slobode izbora...
ChainReaction ChainReaction 20:26 23.02.2008

Re: ...

Nenad Šeguljev
"Neka nadje devojku, ili decka" Pravo u centar!



fAmozno!!!
Queeria Queeria 22:42 23.02.2008

Re: ...

Kladio bih se da noću mašta kako ga guzi Ratko Mladić...
Lektorka Lektorka 00:56 24.02.2008

Re: ...

Queeria
Kladio bih se da noću mašta kako ga guzi Ratko Mladić...

ma, darling, nije on te porive osvestio u sebi. on to samo sanja, a jutrom ne zna šta je sanjao, pa misli da je genuino srpstvo ono što ga tako neodoljivo vuče mladiću
G r o f i c a G r o f i c a 00:59 24.02.2008

Re: ...

Nenad Šeguljev
"Neka nadje devojku, ili decka" Pravo u centar!

brandophobia brandophobia 11:12 24.02.2008

Re: ...

Zapravo, ključni deo cele emisije. Nije mogao bolje da završi, zaista.
AlexTheVeliki AlexTheVeliki 19:44 23.02.2008

Strane firme da prestanu...

...da ispumpavaju srpski kaptial, kaze on. Ali slobodno nek nastave da upumpavaju Nike patike...
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 19:48 23.02.2008

Re: Strane firme da prestanu...

Srećko ja ne znam gde pripadam, voleo bi da mogu da prepozunam žmureći ali...
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 20:17 23.02.2008

Re: Strane firme da prestanu...

Srećko ja ne znam gde pripadam, voleo bi da mogu da prepozunam žmureći ali...

Voleo bih da kažem da pripadam Srbiji kakvu želim da vidim u budućnosti: otvorenoj za različita mišljenja a ne za cenzuru; otvorenoj za saradnju a ne za sukobe; otvorenoj za turiste iz inostranstva, a ne za večite posmatračke misije; otvorenoj za put u druge zemlje i za povratak kući; otvorenoj za život u kojem neću morati da se bavim političkim predviđanjima da bih bezbedno šetao ulicama svog grada...

Nikada ranije nisam pristajao na podele i verovao sam da osnovne razlike mogu da se premoste argumentovanim razgovorom, zbog čega su mi mnoge kolege zamerale.

Sada se suočavam sa dubokim jazom koji se prolomio Srbijom. Što reče jedan moj drug: "E tek sada znam kako su se osećali normalni ljudi '89. i '90. godine".
miraf miraf 19:46 23.02.2008

podeljenost

Jeste,ljudi u Srbiji su se bas podelili.Skoro sam prokomentarisala kako me je strah da ce i ove grupe postati parlamentarne partije,kao i radikali.Cini mi se da se niko nije pozabavio,bar ne dovoljno,njihovim radom i onim sto oni propagiraju.Po meni bi ih trebalo sto pre zabraniti.
U potpunosti se slazem sa Simonovicem.
Queeria Queeria 22:35 23.02.2008

Re: podeljenost

Ovo već liči na poljski scenario gde je Liga poljskih porodica (obraz kolege) ušla u Vladu.
cecas cecas 22:38 23.02.2008

Re: podeljenost

Queeria
Ovo već liči na poljski scenario gde je Liga poljskih porodica (obraz kolege) ušla u Vladu.

Pa na njihovom sajtu to im je bratska druzina uz jos neke francuske , talijanske...ideologija cista fasisticka...
Taska Dana Taska Dana 22:39 23.02.2008

Re: podeljenost

Ovo već liči na poljski scenario gde je Liga poljskih porodica (obraz kolege) ušla u Vladu.

Pravo da ti kazem, nije mi bas jasno sta je iz cega izaslo to jest uslo.
edi-va edi-va 22:45 23.02.2008

Re: podeljenost

Ovo već liči na poljski scenario gde je Liga poljskih porodica (obraz kolege) ušla u Vladu.


da to je zanimljivo, ushli su u Vladu, ali je Poljska i dalje chlanica EU.
adam weisphaut adam weisphaut 19:55 23.02.2008

Sicko

Da ste vi premijer, šta bi ste prvo uradili?
Postavio bi Ratka Mladića za načelnika generalštaba.

Za bolnicu.
Coco Rosie Coco Rosie 20:02 23.02.2008

Re: Sicko




...srpski Dubrovnik...


taj od Guce dalje isao nije...
adam weisphaut adam weisphaut 20:31 23.02.2008

Re: Sicko

taj od Guce dalje isao nije...

Tog da pošalješ na put oko sveta, opet bi bio beznadežan slučaj.
Coco Rosie Coco Rosie 20:49 23.02.2008

Re: Sicko

eh, adame, na zalost je tako...
magarac u bec, magarac iz beca...
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:09 23.02.2008

Re: Sicko

Coco Rosie
eh, adame, na zalost je tako...
magarac u bec, magarac iz beca...

kakav magarac. opasan ludak.
edi-va edi-va 21:16 23.02.2008

Re: Sicko

Tog da pošalješ na put oko sveta, opet bi bio beznadežan slučaj.


mislim da bi hipnoza mogla da pomogne, da mu zakljucha vrata patoloshke programiranosti na patriokosovki sindrom, a da mu otkljucha vrata beskrajnih mogucnosti evroatlanskih integracija ... hm, a sta ako se radikali bave hipnozom u punom smislu te rechi?
silver bullet silver bullet 22:39 23.02.2008

Re: Sicko

Za bolnicu.

ali zatvoreno odeljenje, bez mogucnosti poseta.

"Najbolji srpski brend? Srbin."

Zapakujes i izvezes u Rusiju.
Zapakujes i saljes u rov.
Zapakujes u kutiju iz kojih si prethodno izvadio najke.
Otpakujes i njime potpalis vatru.

cecas cecas 22:40 23.02.2008

Re: Sicko

silver bullet
Za bolnicu.

ali zatvoreno odeljenje, bez mogucnosti poseta.

"Najbolji srpski brend? Srbin."

Zapakujes i izvezes u Rusiju.
Zapakujes i saljes u rov.
Zapakujes u kutiju iz kojih si prethodno izvadio najke.
Otpakujes i njime potpalis vatru.


Preporucujem

Tu leka nema
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 23:10 23.02.2008

Re: Sicko

Tog da pošalješ na put oko sveta, opet bi bio beznadežan slučaj.

jes pa da me blamira... je si li normalan...kakav svet kakvi bakraci
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 03:57 24.02.2008

Re: Sicko

adam weisphaut
Da ste vi premijer, šta bi ste prvo uradili?Postavio bi Ratka Mladića za načelnika generalštaba.
Za bolnicu.

Nemam reči... Još ona slika.
Bili Piton Bili Piton 06:26 24.02.2008

Re: Sicko

Exitus Letalis

Coco Rosieeh, adame, na zalost je tako...magarac u bec, magarac iz beca...kakav magarac. opasan ludak.


Da. Vrlo zastrasujuce.
Moj Tvoj Moj Tvoj 19:56 23.02.2008

Mr Proper Vs Mr Kostunica

Zapravo, postoji jedna Srbija. To je dom Vojislava Koštunice. Redari su Velimir Ilć i Tomislav Nikolić. Mi smo podstanari. Svakodnevno pazimo da ne očepimo Vojine mačke i ne isprljamo njegova siva odela na aufingerima. Ponekad se Voja uneredi, a krivicu svali na nas podstanare. Onda moramo da čistimo taj svinjac. Beng-beng i prljavština nestane! Kad smo jako dobri čika Toma nam da hleb, a čika Velja nas izvede u šoping i tada pazarimo uz odloženo plaćanje. Stvarno volim moju domovinu!
milandess milandess 20:25 23.02.2008

Re: Mr Proper Vs Mr Kostunica

Svakodnevno pazimo da ne očepimo Vojine mačke i ne isprljamo njegova siva odela na aufingerima. Ponekad se Voja uneredi, a krivicu svali na nas podstanare

Dabogda mu macke zivele na Kosovu!
Vodzo Modzo Vodzo Modzo 22:02 23.02.2008

Re: Mr Proper Vs Mr Kostunica

Uh, bre, nemojte Mr. Propera umesto Kostunice, to je jos gore. Mislim, ovaj omladinac iz cheek-a (to su u stvari chiks with dicks) je Mr Properov sledbenik. Proper - ispravan, ne? Proper je na reklami beo i cist ko sneg, snazan, ispravan, svrha mu je da cisti prljavstinu, ono sto je unproper. Dobro da kukuljicu jos ne nosi... Mada je gora neka reklama neke banke, imaju proizvod po nazivu "konacno resenje"! Majku mu, neki ljudi stvarno ne razmisljaju kada prave reklame ili smisljaju imena proizvoda.

A sto se tice Vojislava doktora Kostunice (zbog ove izjave mi dodje da se uclanim u LSDV iako sam u Bg), on je samo gost koji se malo zaneo, pa ostao duze, a poprilicno je kasno. Ako za par minuta ne krene sam, "zamolicemo" ga da ode... Dakle, nismo mi podstanari - mi smo gazde. Mora da se raspusti ova Vlada i raspisu novi izbori.
Nenad Šeguljev Nenad Šeguljev 19:56 23.02.2008

...

Trebao je citirati Adriana Cronauera
"You are in more dire need of a blowjob than any white man in history."
nikolla90 nikolla90 20:00 23.02.2008

Re: ...

I ovde - svaka čast, Simone, za prvi duel, i više nego dobro! Pogotovo poslednji odgovor! XD
Coco Rosie Coco Rosie 20:15 23.02.2008

Re: ...

odlican je bio Simonovic. Svaka cast. Kulturno i dostojanstveno.
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 04:00 24.02.2008

Re: ...

Bogami i duhovito :)))
Bili Piton Bili Piton 06:30 24.02.2008

Re: ...

Coco Rosie
odlican je bio Simonovic. Svaka cast. Kulturno i dostojanstveno.


Totalno, agreed.
kobayshi kobayshi 20:00 23.02.2008

salonski fashista

odlican primer pravog salonskog fashiste ovaj mladen, ljubi ga majka
Queeria Queeria 22:37 23.02.2008

Re: salonski fashista

Zašto salonski? Oni su odavno izašli iz salona na ulice. Postali mejnstrim...
sylvana sylvana 22:48 23.02.2008

Re: salonski fashista

Ma kakav salon, konjusarnica.
jesen jesen 20:01 23.02.2008

momci iz obraza...

...mene plase i smatram da ih treba pod hitno zabraniti....jako me zanima ko su rodiltelji, na primer, ovog decka...kakvo mu je bilo detinjstvo, u kakvom okruzenju je rastao....i sl......Ja zivim u Srbiji koju predstavlja Simonovic....
nikolla90 nikolla90 20:03 23.02.2008

Re: momci iz obraza...

jesen
...mene plase i smatram da ih treba pod hitno zabraniti....jako me zanima ko su rodiltelji, na primer, ovog decka...kakvo mu je bilo detinjstvo, u kakvom okruzenju je rastao....i sl......Ja zivim u Srbiji koju predstavlja Simonovic....


Info iz prve ruke - u srednjoj školi su ga mučili i vuče debele komplekse odatle..
Palilula Palilula 20:05 23.02.2008

Re: momci iz obraza...

Stvarno strasno, tako malad i zeljan krvi. Steta sto nije ziveo u Slobino vreme, bio bi glavni.
Taska Dana Taska Dana 20:17 23.02.2008

Re: momci iz obraza...

Ko god da ih stancuje lose to radi. Njih se treba bojati jer su stancovani. Inace, izgledaju kao vrlo usamljena i nesrecna ekipa.Trba im pomoci da se izvuku iz mraka u koji su uvuceni.

Simonovic izgleda pristojno i otvoreno, hrabriji je.
jesen jesen 20:24 23.02.2008

Re: momci iz obraza...

....hvala....znala sam da ima nesto:)).....normalan mlad covek ne moze na ovaj nacin da razmislja....
adam weisphaut adam weisphaut 20:32 23.02.2008

Re: momci iz obraza...

Info iz prve ruke - u srednjoj školi su ga mučili i vuče debele komplekse odatle..

Ne znam zašto, ali me to ne iznenađuje.
die hard die hard 20:41 23.02.2008

Stoka iz Obraza!

Steta sto nije ziveo u Slobino vreme, bio bi glavni.



Ma ovo vreme je mnogo bolje za te likove.Tek cemo videti.
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:14 23.02.2008

Re: momci iz obraza...

Taska Dana
Ko god da ih stancuje lose to radi. Njih se treba bojati jer su stancovani. Inace, izgledaju kao vrlo usamljena i nesrecna ekipa.Trba im pomoci da se izvuku iz mraka u koji su uvuceni.

Simonovic izgleda pristojno i otvoreno, hrabriji je.

bogami, ja ne bih rekla da su usamljeni.
ima ih, mislim tih naci pokreta onoliko.
ja jednom bila da vidim taj sabor onih sličnih, dveri, u domu
sindikata.
krcato.
a svi su ko ovi iz obraza.
imaju podršku crkve.
i koštunice.
koštunica je pisao u obrazu.
Taska Dana Taska Dana 21:17 23.02.2008

Re: momci iz obraza...

Verujem da ih ima. Ali oni zaista izgledaju kao nesrecna usamljena bica sa mnogo negativnog naboja.
Ako su to Kostunicina deca , bilo bi mu bolje da ih prevaspita jer ce mu doci glave.
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 04:06 24.02.2008

Re: momci iz obraza...

Znam neke od njih, imaju mnogo nepoverenja prema sagovornicima i agresivan pristup razgovoru, kao da se stalno od nekog brane. Ozbiljni su.
man ray loves me man ray loves me 20:02 23.02.2008

ko finansira obraz

Ostaje nepoznanica ko finansira obraz. Gospodin je rekao 'Finansiramo se sami'.

Dakle, pitanje na koje zelim odgovor sa prigodnim dokazima: Ko finansira obraz? Ko placa zakup za prostorije u kojima se okupljaju? Ko placa zastave kojima masu, letke koje rasturaju, autobuse u kojima idu na krizna podrucja?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana