Budućnost| Društvo| Istorija| Ljudska prava| Mediji

BRANKICA, VEDRANA, AIDA, VANJA...

Filip Mladenović RSS / 16.12.2013. u 14:15

Vitez ženskog lika
Vitez ženskog lika
Već godinama jedna Srpkinja, Brankica Stanković, jedna Hrvatica, Vedrana Rudan, jedna Bošnjakinja, Aida Ćorović, jedna Crnogorka, Vanja Ćalović, svojim javnim delovanjem nastoje da ovo parče Evrope učine podnošljivijim, da ne kažem pristojnijim prostorom za život i za rad.
Na žalost, u tom plemenitom i hrabrom poslu, one su osuđene na prokletstvo usamljenosti, izopštenosti, ugroženosti, upućenih pretnji čak do likvidacije, donkihotovskog sindroma, i to pre svega u sopstvenoj sredini, dakle u Srbiji, u Hrvatskoj, u Sandžaku, u Crnoj Gori.

Tu deprimirajuću usamljenost i poguban osećaj uzaludnosti vlastite borbe i usresređenosti na najbolje u sebi, kako pojedinaca tako i čitavih pomenutih nacija, nedavno je u svom otvorenom pismu detaljno objasnila Aida Ćorović: "...Od kako je počeo krvavi raspad naše zajedničke domovine, smatrala sam da je dužnost svakog odgovornog čoveka da ne ćuti o kršenju ljudskih prava, o zločinima, kriminalu, nacionalističkoj i kvazireligijskoj kontaminaciji, zaglupljivanju, netoleranciji, primitivizmu i svemu onome što nas je debelim zidom ogradilo od ostatka civilizovanog sveta. Smatrala sam da je javna reč naša jedina odbrana i da je dužnost svakog građanina da, bez obzira na posledice, govori o svemu što urušava i unakazuje moralne, građanske i ljudske norme na kojima se temelji svako ozbiljno društvo. Verovala sam, i još uvek verujem, da je obaveza svakog intelektualca da žigoše nacionalističko ludilo u kome se nalazimo više od dvadeset pet godina, ali da, pre svega, upre prstom u nacionalizam u sopstvenom narodu, pa da se tek onda obruši na nacionalizam 'onih drugih'. Na žalost, u svom uverenju, svojim nastojanjima i sebi datom zadatku da budem 'na barikadama' istine, pravde i tolerancije, ostala sam, gotovo sasvim usamljena. Poslednjih dana, od kako se moj život pretvorio u nešto pristojniju verziju zatvora, oko mene, uglavnom, vlada muk. Oni koji su, makar deklarativno, izabrali da budu na strani na kojoj i sama stojim, ćute i okreću glave, valjda iz straha da ne pokrenu i najmanji titraj u baruštini u kojoj se valjamo toliko godina ili u brizi da se nekom ne zamere, da ne navuku na sebe gorčinu ili bes onih koji nam rade o glavi. Ili je, naprosto, elegantnije i lakše da se sa svima bude dobro, jer nikada se ne zna ko će nam jednoga dana zatrebati."

U nekoliko prethodnih blogova pokušao sam da problematizujem taj odvratni fenomen ćutanja (kukavičluka i ravnodušnosti) većine, kao i bezobrazluk (hohštapleraj i huliganizam) manjine.
Sa jedne strane, ne mogu i ne smem da optužujem ojađene i opljačkane sugrađanke i sugrađane zbog porazne epidemije ćutanja. Ove prostore pogodila je po ko zna koji put elementarna nepogoda - cunami zvan ISTORIJA - i njeni udari na životni standard i normalnost svakodnevice ne prestaju. Ta elementarna nepogoda je podmukla, premazana svakojakim medijskim i demagoškim farbama, a tragične posledice ne razlikuju se mnogo od katastrofalnog zemljotresa - porušene duše i slomljeni duhovi većine stanovništva.

Svojevremeno je ruski pisac Aleksandar Solženjicin (1995.), govoreći o stanju svoje nacije, rekao sledeće: „Naša narodna masa je obeshrabrena, ona je zbunjena, u šoku od poniženja i od stida zbog sopstvene nemoći. Ona ne veruje da su reforme koje se sprovode i politika vlade stvarno u njenom interesu. Obični ljudi praktično su isključeni iz života. Sve što se u zemlji događa prolazi mimo njih. I njima ne preostaje gotovo nikakav izbor - ili da tavore u svojoj bedi i pokornosti ili da i sami nađu svoj recept kako da varaju državu ili jedne druge." Zar ovo nije blistavo objašnjenje situacije svih naroda na Balkanu!?

Drugu stranu medalje stanja nacije objasnio je početkom ove godine poznati izdavač i pesnik Branko Kukić na sledeći način: „Treba otvoreno reći da je srpska kultura u potpunom raspadu. I ono što još vredi uskoro će biti rashodovano i bačeno na veliko srpsko đubrište. Na astale će se popeti pevaljke, na binama će glumiti polovni glumci, dok će obrazovano, kreativno i radoznalo javno mnenje, koje je u stvari tajna manjina, biti pod astalima. Ova država je bez ikakvog plana u svim segmentima života. Ovde se sada radi na uobročavanju glasača od kojih su pretežni deo primitivci, budaletine, neobrazovana, potuljena i pokvarena rulja kojoj ne treba ništa više od one slavne srpske devize - u se, na se i poda se." Zar i Branko Kukić nije u pravu!?

A opet, u svom eseju „Problem malog naroda" književnica Isidora Sekulić na prefinjen način objašnjava kontroverze pomenutih naroda:

„...Rekosmo, i mali narod nešto jeste i nešto ima. Ali kako mali narod nema mnogo dodira s onim raznoraznim što je prilika za okušavanje tih kvaliteta, i za upoznavanje najboljih funkcija tih kvaliteta, ti kvaliteti ostaju vrsta čednih potencija. Naravno, primitivno i divlje čednih. Te potencije u malom narodu, to je mešavina svetog i profanog, sentimentalnog i svirepog, dogmatičkog i kritičkog. I zato, uneseni jednog dana u dejstvo - ma kakvo, političko, opšte prosvetno, čisto umetničko - ti su kvaliteti dosta zbunjeno dejstveni, nedosledno ili ekstremno dejstveni. Svi mali narodi, zato što su usamljeni, nose u sebi jednu melanholičnu stidljivost, koja rastvara aktivnost. Sad su samouvereni, pobedni, srećni, sad su skrušeni pred sobom i pred svojim najgorim neprijateljima. Sad heroji, sad roblje asketskog mentaliteta..."

Za kraj, predlažem slušanje i gledanje tri emisije, jedne radijske i dve televizijske, u kojima su Brankica, Vedrana i Aida tokom proteklog vikenda mnogo toga rekle što je ovaj blog samo načeo:

LINK do radio emisije "Mućni glavom" (14. 12. 2013.)

TV Prva: http://www.prva.rs/web-tv/info/stav-srbije/9371/stav-srbije---tema-zivot-sa-pretnjom-smrcu.html

HRT: http://www.hrt.hr/enz/nedjeljom-u-dva/

 

Atačmenti



Komentari (96)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 14:34 16.12.2013

prvo,

Vedrana Ruden pise kolumne u kojima najcesce sa dozom humora opservira na razlicite teme. Nekima je kao takva sipaticna a nekima ne i toliko o tome.

Aida i Brankica su zivotno ugrozene, jer svoj posao rade casno i imaju policisku pratnju zbog stalnih pretnji.'Naci zivot im je u haosu, jer razotkrivaju istinu za sve nas, koji pak nismo pokazali dovoljno podrske.
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:39 16.12.2013

Re: prvo,

angie01
Vedrana Ruden pise kolumne u kojima najcesce sa dozom humora opservira na razlicite teme. Nekima je kao takva sipaticna a nekima ne i toliko o tome.

Aida i Brankica su zivotno ugrozene, jer svoj posao rade casno i imaju policisku pratnju zbog stalnih pretnji.'Naci zivot im je u haosu, jer razotkrivaju istinu za sve nas, koji pak nismo pokazali dovoljno podrske.


Vedrana Rudan je pri kraju TV emisije "Nedjeljom u dva" (15. 12. 2013.) govorila o svom tretmanu u Hrvatskoj, pogotovo u rodnoj Opatiji.
angie01 angie01 14:42 16.12.2013

Re: prvo,

govorila o svom tretmanu u Hrvatskoj, pogotovo u rodnoj Opatiji.


pa dobro, i dalje u smislu svidja, ne svidja, jer ne pljuje po Srbima i kriticna je prema Hrvatima.
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:45 16.12.2013

Re: prvo,

angie01
govorila o svom tretmanu u Hrvatskoj, pogotovo u rodnoj Opatiji.


pa dobro, i dalje u smislu svidja, ne svidja, jer ne pljuje po Srbima i kriticna je prema Hrvatima.


Mislim da niste u pravu! Vedrana je kritična, kao i Brankica i Aida, prema svemu neljudskom, nekulturnom, anticivilizacijskom..., bez obzira na nacionalni, verski, rasni ili bilo kakav drugi predznak!
angie01 angie01 14:51 16.12.2013

Re: prvo,

Vedrana je kritična,


pa jeste, ja i ne kazem drugacije, ona pise kolumne na razne teme u kojima plasira svoje stavove, koji se nekima svidjaju, a nekima ne.

Brankica i Aida su u zivotnoj opasnosti, jer razotkrivaju neke tajne.

verujem da shvatas razliku.
alselone alselone 14:55 16.12.2013

Re: prvo,

verujem da shvatas razliku.

Naivno rece ona Filipu.
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:32 16.12.2013

Re: prvo,

Poslušajte pismo Papi Franji, koje je Vedrana Rudan pročitala u TV emisiji "Nedjeljom u dva"!
krkar krkar 16:26 16.12.2013

Krava


Vedrana Rudan je vulgarna krava, površna i nadrkana.

I to ima publiku, i pravo je te publike da za svoje pare kao vrhunski intelektualni domet konzumira površnu vulgarnu kravu. Sasvim legitimno

Nego čisto da se ne zavaravamo ko je VR i koliko vrede te njene mrsomuđevine
looping looping 16:34 16.12.2013

Re: Krava

Krava

Vedrana Rudan je vulgarna krava, površna i nadrkana.

Svako ima nešto negativno. Niko nije savršen. Meni je kul.
Filip Mladenović Filip Mladenović 16:40 16.12.2013

Re: Krava

looping
Krava

Vedrana Rudan je vulgarna krava, površna i nadrkana.

Svako ima nešto negativno. Niko nije savršen. Meni je kul.


Pogledajte snimak jučerašnje emisije Aleksandra Stankovića "Nedjeljom u dva", postavio sam link.

Vedrana Rudan u toj TV emisiji nije zaslužila nijedan od nabrojanih ružnih epiteta, da ne kažem uvreda!
Uostalom, postoje i snimci sa njenog nedavnog gostovanja u Novom Sadu, o čemu je takođe govorila u "Nedjeljom u dva". I ti snimci negiraju ovakav komentar!
larisa_bg larisa_bg 17:28 16.12.2013

Re: Krava

krkar

Vedrana Rudan je vulgarna krava, površna i nadrkana.




na nesreću, još je i egzibicionista
ona jučerašnja emisija kod Stankovića sve to dokazuje
i površnost i vulagrnost i prostakluk i - nedoslednost

a nije ni neki pisac
kad je i zašto ona postala bitna nije mi jasno
mi se ovde u Srbiji redovno presamitimo od sreće kad nas neko iz HR milo pogleda
AlexDunja AlexDunja 17:32 16.12.2013

Re: Krava


Nego čisto da se ne zavaravamo ko je VR i koliko vrede te njene mrsomuđevine

ja nikada ne bih rekla da je krava, to ti je neki anglosaksonski trip:)

ali da je vulgarna, nadrkana i ekstremno površna, to da.

površnost joj je i donela popularnost.
blogovatelj blogovatelj 17:47 16.12.2013

Re: Krava

Vedrana Rudan je vulgarna krava, površna i nadrkana.


Za razliku od tvog komentara, koji je vulgaran i nadrkan.
I površan je, ali znajući tvoj pređašnje stvaralaštvo na blogu, znam da nisi površan. Ako ti je za utehu.
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:51 16.12.2013

Re: Krava

vulgaran i nadrkan.

:)
izbrusio ga surov život; a ovo je
besan grad.




Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 18:22 16.12.2013

nepristojno

Porediti Brankicu i Rudan je, za početak nepristojno, da ne kažem blasfemično.

Čitala sam knjige Vedrane Rudan, jos dok nije otkrila formulu za iritiranje svojih sunarodnika, Hrvata, a to je nabijanje Srba na nos, i provlačenje kroz nervne završetke, Srba, naravno i to na jedan džukački način.

I to je samo i uglavnom, formula, koja teško da bi kod nas prošla.

Zamisli da neko permanentno, ovde u Srbiji, nedeljno, na blogu (njeni tekstovi su blogovi koje onda prenosi Nacional), nabija na nos kako to Hrvati super rade i kako oni ovo i ono, a mi govna, mislim da bi mu odmah došli navijači na kućni broj.

Šta hocu da kazem? Ništa spec. Samo da mi ide na qrac to balavljenje nad Hrvatima koji podjebavaju Hrvate s Srbima. U ovom slučaju nad Hrvaticom koja ubaci neki podjeb Hrvata s pominjanjem Srba i onda u Srbiji svi svrše od sreće "jer im je rekla". Jadno.

Hrvatska je puna sjajnih autora i njihovih tekstova u kojima nema tog jeftinog izdrkavanja, ali mi ih niko ne šeruje, nisu interesantni, jer nema drkačine.



Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 18:28 16.12.2013

Re: prvo,

Vedrana je kritična, kao i Brankica i Aida


jbt ti strvarno nemas smisla za nijanse, najblaze receno.

ono sto radi Brankica eventualno bi mogao da poredis s Jasnom Babic iz Hrvatske, al sa ovom što se zeza na prost način, bozemesacuvaj
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:51 16.12.2013

Re: prvo,

ono sto radi Brankica eventualno bi mogao da poredis s Jasnom Babic iz Hrvatske,


E pa što nisi rekla ranije, sad je gotovo.

Zar nije jasno da ključ kod Filipa još uvek radi?
Tu je Srpkinja, tu Bošnajkinja, mora i neka Hrvatica, pa se setio Vedrane.
Sad što joj tu ama nikako nije mesto nema veze, ključ je zadovoljen :)
blogovatelj blogovatelj 18:56 16.12.2013

Re: nepristojno

Šta hocu da kazem? Ništa spec. Samo da mi ide na qrac to balavljenje nad Hrvatima koji podjebavaju Hrvate s Srbima


Dok na primer Mirko Kovač koga si sa ponosom intervjuisala to nikada nije radio.
riply riply 19:09 16.12.2013

Re: Krava

Vedrana ne koristi istu metodologiju kao ostale 3 žene i iz drugog je žanra, ali sasvim fino rusi tabue i suocava nas sve sa demonima, i unutrasnjim i drzavnim
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 19:12 16.12.2013

Re: nepristojno

blogovatelj
Šta hocu da kazem? Ništa spec. Samo da mi ide na qrac to balavljenje nad Hrvatima koji podjebavaju Hrvate s Srbima


Dok na primer Mirko Kovač koga si sa ponosom intervjuisala to nikada nije radio.


Koj' si ti dripac blogovatelju, nepristojan i neupućen, s jadnim pokušajima nipodaštavanja("koga si sa ponosom intervjuisala"...

Paz' ovako, Kovača ne možeš da porediš sa Rudan, sem ako nisi čitao ni jednog ni drugog autora, pa ti se sve može.

A intervjuisala sam ja i Vedranu Rudan, mislim 2005.

I šta ćemo sad?

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 19:12 16.12.2013

Re: nepristojno

dupli post, molim obrisati

Filip Mladenović Filip Mladenović 19:19 16.12.2013

Re: Krava

riply
Vedrana ne koristi istu metodologiju kao ostale 3 žene i iz drugog je žanra, ali sasvim fino rusi tabue i suocava nas sve sa demonima, i unutrasnjim i drzavnim


Tačno! A ja se između redova u blogu pitam kako to da ove 4 žene imaju "veća muda" od toliko muškarčina u Srbiji, Hrvatskoj, u Sandžaku i u Crnoj Gori!?
freehand freehand 20:05 16.12.2013

Re: Krava

krkar

Vedrana Rudan je vulgarna krava, površna i nadrkana.

I to ima publiku, i pravo je te publike da za svoje pare kao vrhunski intelektualni domet konzumira površnu vulgarnu kravu. Sasvim legitimno

Nego čisto da se ne zavaravamo ko je VR i koliko vrede te njene mrsomuđevine

Jebote, biće koje Krkar nazove vulgarnim ili nije od ovoga sveta ili se zajebalo pa umesto da sve te divne reči govori o Srbima . posvećuje Hrvatima.
Bože, kako je malo dovoljno da umesto genijalne hiperinteligentne gracije postaneš vulgarna krava?!
freehand freehand 20:11 16.12.2013

Re: prvo,

ono sto radi Brankica eventualno bi mogao da poredis s Jasnom Babic iz Hrvatske, al sa ovom što se zeza na prost način, bozemesacuvaj

Ne znam šta radi Jasna Babić, al to što radi Brankica Stanković je smuti-pa-prospi fejk brendirano kvaziistraživačko novinarstvo. Sa do povraćanja mnogo samoreklamerstva, beskonačnim nizovima beskrajnih ponavljanja šupljih teza i bez realnog sadržaja.
Imam utisak da nikad veće razočaranbje nisam doživeo no onda kad je Brankica Stnaković počela da pravi panele na teme koje je obrađivala u svojim emisijama, i to još davnodavno.



stefan.hauzer stefan.hauzer 20:20 16.12.2013

Re: prvo,

:)

meni kul
,kad freehand,
opizdi kontru ...onako do egsa

uvek mu dam preporuku
(zato)


što sam ga uhvatio da je lajknuo beirut.
duša je to


freehand freehand 20:23 16.12.2013

Re: prvo,

stefan.hauzer
:)

meni kul
,kad freehand,
opizdi kontru ...onako do egsa

uvek mu dam preporuku
(zato)


što sam ga uhvatio da je lajknuo beirut.
duša je to



Nije u pitanju nikakva kontra, niti kapric.
Ja to zaista mislim.
Sepulturero Sepulturero 20:24 16.12.2013

Re: Krava

Filip Mladenović
riply
Vedrana ne koristi istu metodologiju kao ostale 3 žene i iz drugog je žanra, ali sasvim fino rusi tabue i suocava nas sve sa demonima, i unutrasnjim i drzavnim


Tačno! A ja se između redova u blogu pitam kako to da ove 4 žene imaju "veća muda" od toliko muškarčina u Srbiji, Hrvatskoj, u Sandžaku i u Crnoj Gori!?


Санџак Република! Нама нису потребне разне Ведране да нас под....... Ми то сами себи радимо.
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:25 16.12.2013

Re: prvo,

Ja to zaista mislim.

:)

lepo sam i rekao; duša si ti !
(a i ,u poverenju, rekla mi je jedna blogerka:)
larisa_bg larisa_bg 20:28 16.12.2013

Re: prvo,

stefan.hauzer

lepo sam i rekao; duša si ti !
(a i ,u poverenju, rekla mi je jedna blogerka:)


dobro rekla sam ti to u poverenju, ne moraš sad svima da razglasiš
krkar krkar 20:30 16.12.2013

Re: prvo,

Ne znam šta radi Jasna Babić, al to što radi Brankica Stanković je smuti-pa-prospi fejk


Oclova doslova se slažem sa Žućkom.

A i Jasna Babić je ista ta škola, Nacionalova gomila laži za nešto što je u najboljem slučaju istraživačkonovinarski cukervaser. I to u verziji za konzumente sa posebnim potrebama.


nenadqwe nenadqwe 21:38 16.12.2013

Re: prvo,

vedrana je isidora bjelica na kub
zilikaka zilikaka 21:49 16.12.2013

Re: prvo,

vedrana je isidora bjelica na kub

dr.wagner dr.wagner 21:55 16.12.2013

Re: prvo,

.... večer

nenadqwe
vedrana je isidora bjelica na kub


-E to !!!!

... sve što JA kažem , sve što JA radim je ... "haj"

Wagner
freehand freehand 22:19 16.12.2013

Re: prvo,

Oclova doslova se slažem sa Žućkom.

Priznaj da si ovo napisao samo da bih ti odgovorio obrativši se sa "vojvodo"!
zilikaka zilikaka 22:39 16.12.2013

Re: prvo,

Oclova doslova se slažem sa Žućkom.


Priznaj da si ovo napisao samo da bih ti odgovorio obrativši se sa "vojvodo"!


Momci, vaša međusobna osećanja su tako dirljiva.
blogovatelj blogovatelj 23:09 16.12.2013

Re: nepristojno

Koj' si ti dripac blogovatelju, nepristojan i neupućen, s jadnim pokušajima nipodaštavanja("koga si sa ponosom intervjuisala"


Svako samo sebe može da nipodaštava.
Pročitaj šta sam ja napisao, a onda pročitaj svoj odgovor.

Paz' ovako, Kovača ne možeš da porediš sa Rudan, sem ako nisi čitao ni jednog ni drugog autora, pa ti se sve može.


O prelepa i prekrasna kraljice spina, ne pričamo o umetničkoj vrednosti onoga što su oni napisali.
Pričamo o ovome

Samo da mi ide na qrac to balavljenje nad Hrvatima koji podjebavaju Hrvate s Srbima


Hoćeš da kažeš da Mirko Kovač to nije radio?
Jeste, ja šta je nego radio.
Ali te on nije nervirao, a Vedrana te nervira.

A intervjuisala sam ja i Vedranu Rudan, mislim 2005.


Šta me briga. Kakve to veze ima sa početnim citatom koji sam komentarisao?

I šta ćemo sad?


Ovo je tek pobednički.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 23:49 16.12.2013

Re: nepristojno

Hoćeš da kažeš da Mirko Kovač to nije radio?
Jeste, ja šta je nego radio.
Ali te on nije nervirao, a Vedrana te nervira.


šta ti misliš da je Mirko Kovač radio ja ne znam i ne želim da znam.

uzgred, ne nervira me Vedrana Rudan. ali me "nerviraju", smešni su mi (stavi koju hoćeš reć) oni njeni obožavaoci u Srbiji koji se lože isključivo na jedan detalj, a to je kad (za)vitla Srbima da bi podjebavala hrvatsko pučanstvo, pa im Rudanica dodje ko nadrkani srpski glas u hr, "jer im je reknula", pa eto sreće i obožavanja.



G.Cross G.Cross 11:57 17.12.2013

Re: Krava

ružnih epiteta,


Pobogu Filipe, pa ti si novinar.
hajkula1 hajkula1 15:17 17.12.2013

Re: prvo,

Filip Mladenović
Poslušajte pismo Papi Franji, koje je Vedrana Rudan pročitala u TV emisiji "Nedjeljom u dva"!



Kud pomenu Papu. Sa`će da čuješ.
tyson tyson 17:52 17.12.2013

Re: Krava

mi se ovde u Srbiji redovno presamitimo od sreće kad nas neko iz HR milo pogleda

Pa nismo navikli


hajkula1 hajkula1 20:08 17.12.2013

Re: prvo,

nenadqwe
vedrana je isidora bjelica na kub



Ne bih tek tako, olako, ni o jednoj ni o drugoj.
docsumann docsumann 15:54 16.12.2013

a di ti je Vanja Ćalović?

i zašto preskačeš Crnu Goru? cjenim da Vanja "trese" najopasnije osinje gnijezdo u regionu, da se tako izrazim.



Filip Mladenović Filip Mladenović 16:07 16.12.2013

Re: a di ti je Vanja Ćalović?

U pravu ste! O Vanji Ćalović je govorila Aida Ćorović u "MUĆNI GLAVOM"!
Evo, odmah ću promeniti tekst bloga!
docsumann docsumann 16:15 16.12.2013

Re: a di ti je Vanja Ćalović?

Filip Mladenović
U pravu ste! O Vanji Ćalović je govorila Aida Ćorović u "MUĆNI GLAVOM"!
Evo, odmah ću promeniti tekst bloga!




vrlo korektno.
angie01 angie01 16:50 16.12.2013

Re: a di ti je Vanja Ćalović?

vrlo korektno.


+1
tyson tyson 18:16 17.12.2013

Re: a di ti je Vanja Ćalović?

cjenim da Vanja "trese" najopasnije osinje gnijezdo u regionu, da se tako izrazim.

Ah, Vanja... Posramljeni anđeo koga kažnjava Bog, ili sotona u ženskom obliku?


iqiqiq iqiqiq 16:46 16.12.2013

Napad na novinare

"Kako se navodi u saopštenju, ozbiljniji fizički napad na novinare sprečila je policija, ali ih je i savetovala da se udalje, jer nije mogla da garantuje da će ih zaštititi od mogućih novih nasrtaja. "
NUNS osudio napade
godec godec 17:38 16.12.2013

Hvala Aida!

Bravo Filipe za tebe i za tvoje gošće, posebno za Aidu!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 17:45 16.12.2013

Dobar tekst!

godec godec 18:01 16.12.2013

Re: Dobar tekst!

To kako se bilo ko deklariše u pogledu etničke pripadnosti je u celoj ovoj priči potpuno irelevantno. Čak i degradirajuće.
libkonz libkonz 18:00 16.12.2013

Vedrana???

Pa dobro, Filipe, gde Vedranu u takvo društvo? Porediti ove tri hrabre žene sa klovnom Vedranom Rudan je smešno.
Pošto ti paziš na rodnu ravnopravnost, može mala pomoć? Kako se kaže klovn u ženskom rodu?
Filip Mladenović Filip Mladenović 19:11 16.12.2013

Re: Vedrana???

libkonz
Pa dobro, Filipe, gde Vedranu u takvo društvo? Porediti ove tri hrabre žene sa klovnom Vedranom Rudan je smešno.
Pošto ti paziš na rodnu ravnopravnost, može mala pomoć? Kako se kaže klovn u ženskom rodu?


Da li redovno čitate blog Vedrane Rudan? Da li ste pročitali sve njene do sada objavljene knjige? Da li ste bili na pozorišnoj predstavi rađenoj prema njenoj knjizi "Uho, grlo, nož"? Da li ste pažljivo pogledali snimak TV emisije "Nedjeljom u dva", 15. 12. 2013, u kojoj je Vedrana Rudan bila gost?

Ako niste, onda je Vaš komentar tipičan primer:
1. Neznanja
2. Malicioznosti
3. Narodne poslovice "Živ mi Todor, da se..."
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 19:27 16.12.2013

Re: Vedrana???

Da li redovno čitate blog Vedrane Rudan? Da li ste pročitali sve njene do sada objavljene knjige? Da li ste bili na pozorišnoj predstavi rađenoj prema njenoj knjizi "Uho, grlo, nož"? Da li ste pažljivo pogledali snimak TV emisije "Nedjeljom u dva", 15. 12. 2013, u kojoj je Vedrana Rudan bila gost?

Ako niste, onda je Vaš komentar tipičan primer:
1. Neznanja
2. Malicioznosti
3. Narodne poslovice "Živ mi Todor, da se..."


preteruješ Filipe, po običaju.

ja mogu ovde sad da postiram i prepisku svoju s Vedranom Rudan, što nisi tražio, ali eto, stvarno mislim da ti porediš neuporedivo.

Vedrana Rudan može nekom da se sviđa, nekom ne, nekom da je zanimljiva, a nekom prosta, ali ona ne ide okolo s policijskom pratnjom i ne cvika za svoj život i ne živi kako neko gore reče "u osinjem gnezdu".



Filip Mladenović Filip Mladenović 19:35 16.12.2013

Re: Vedrana???

U više navrata Vedrana Rudan je pisala i JAVNO govorila o "dripcima" koji joj prete. Baš kao i Brankici, Aidi i Vanji.
Ali, to nije tema bloga!
Mućnite glavom!
larisa_bg larisa_bg 19:43 16.12.2013

Re: Vedrana???

Kakav politički korektan skup, zlo mi je.
Nebojša Milenković
Ja bih samo dodao još jednu srpkinju: http://blog.b92.net/text/23474/Lutajuci-metak-Gavrila-Principa/


Filip Mladenović
U pravu ste! O Vanji Ćalović je govorila Aida Ćorović u "MUĆNI GLAVOM"!
Evo, odmah ću promeniti tekst bloga!


Filip Mladenović

Mućnite glavom!


evo mućkam, mućkam Filipe
docsumann docsumann 19:52 16.12.2013

Re: Vedrana???

larisa_bg
Kakav politički korektan skup, zlo mi je.
Nebojša Milenković
Ja bih samo dodao još jednu srpkinju: http://blog.b92.net/text/23474/Lutajuci-metak-Gavrila-Principa/


Filip Mladenović
U pravu ste! O Vanji Ćalović je govorila Aida Ćorović u "MUĆNI GLAVOM"!
Evo, odmah ću promeniti tekst bloga!


Filip Mladenović

Mućnite glavom!


evo mućkam, mućkam Filipe


mućkaj malo i u drugu stranu
larisa_bg larisa_bg 19:59 16.12.2013

Re: Vedrana???

docsumann

mućkaj malo i u drugu stranu



pa ne želim ja da osnujem NGO nego samo malo da postanem politički korektnija, ne preteruj
docsumann docsumann 20:01 16.12.2013

Re: Vedrana???

larisa_bg
docsumann

mućkaj malo i u drugu stranu



pa ne želim ja da osnujem NGO nego samo malo da postanem politički korektnija, ne preteruj


kaže se GMO
larisa_bg larisa_bg 20:05 16.12.2013

Re: Vedrana???

docsumann


kaže se GMO


pa kad me zbunjuješ
onaj tamo Anselone mi kaže da nisam devojčica i da sam išla u tehničku školu
vidiš da se borim na više frontova odjednom
nije mi lako
docsumann docsumann 20:10 16.12.2013

Re: Vedrana???

larisa_bg
docsumann


kaže se GMO


pa kad me zbunjuješ
onaj tamo Anselone mi kaže da nisam devojčica i da sam išla u tehničku školu
vidiš da se borim na više frontova odjednom
nije mi lako


ne taubiraj
larisa_bg larisa_bg 20:13 16.12.2013

Re: Vedrana???

docsumann


ne taubiraj


potpuno cu da otkazem poslusnost i pocecu da pisem bez kvacica
iz inata
docsumann docsumann 20:26 16.12.2013

Re: Vedrana???

larisa_bg
docsumann


ne taubiraj


potpuno cu da otkazem poslusnost i pocecu da pisem bez kvacica
iz inata


suskanje je tako seHi
predatortz predatortz 20:29 16.12.2013

Re: Vedrana???

docsumann
larisa_bg
docsumann


ne taubiraj


potpuno cu da otkazem poslusnost i pocecu da pisem bez kvacica
iz inata


suskanje je tako seHi


Ukoliko nije praćeno pljuckanjem...
larisa_bg larisa_bg 20:29 16.12.2013

Re: Vedrana???

docsumann

suskanje je tako seHi


da nismo malo skrenuli s teme?
docsumann docsumann 20:33 16.12.2013

Re: Vedrana???

larisa_bg
docsumann

suskanje je tako seHi


da nismo malo skrenuli s teme?



malo? pa trolujemo već jedno četeres minuta.
larisa_bg larisa_bg 20:42 16.12.2013

pa onda da menjamo naslov

docsumann

malo? pa trolujemo već jedno četeres minuta.


treba da otvoriš neku temu na kojoj ćemo samo da trolujemo, da se ne smucamo ovako od nemila do nedraga

a sad nešto ontopic:
meni je od ovih pomenutih žena jedina autentična Aida Ćorović, ona se žena stvarno bori kao lavica i uopšte joj nije lako u onom mutnom Pazaru

na Vedranu ne bih trošila reči, Krkar je sve kazao

a što se tiče Brankice, moram priznati da nikako u sebi da razvijem simpatije, niti za nju, niti za njenu prenaduvanu emisiju, vizuelno i tonski nepodnošljivu, a tematski konfuznu do bola

stefan.hauzer stefan.hauzer 20:44 16.12.2013

Re: pa onda da menjamo naslov


treba da otvoriš neku temu na kojoj ćemo samo da trolujemo,




zar je docs,imao neku drugu temu?
docsumann docsumann 20:49 16.12.2013

Re: pa onda da menjamo naslov

stefan.hauzer

treba da otvoriš neku temu na kojoj ćemo samo da trolujemo,


zar je docs,imao neku drugu temu?




stef.hauzer iliti umjetnost trolovanja

larisa_bg larisa_bg 20:58 16.12.2013

oh my god

he's too sexy for his shirt...

stefan.hauzer stefan.hauzer 21:01 16.12.2013

Re: pa onda da menjamo naslov

:)

turkish psychedelic rock; ima li dalje?
meni je danas; na primer
, mulatu astatke ,
dva put spasio život


...ali on je opštepoznatomesto
docsumann docsumann 21:15 16.12.2013

Re: pa onda da menjamo naslov

mulatu astatke


baš sam se mislio da ga okačim na potonji blog (tematski mi se uklapao), ali u saradnji sa helikocenričnima


larisa_bg larisa_bg 21:19 16.12.2013

Re: pa onda da menjamo naslov

bolje i to nego one grozne morbidne slike koje kačiš tamo kod BOUIA
ne smem ni da gledam
AlexDunja AlexDunja 21:33 16.12.2013

Re: pa onda da menjamo naslov


baš sam se mislio da ga okačim na potonji blog (tematski mi se uklapao), ali u saradnji sa helikocenričnima

tu je najbolji:)
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:38 16.12.2013

Re: pa onda da menjamo naslov


tu je najbolji:)

mulate je uvek najbolji
docsumann docsumann 21:50 16.12.2013

Re: pa onda da menjamo naslov

larisa_bg
bolje i to nego one grozne morbidne slike koje kačiš tamo kod BOUIA
ne smem ni da gledam


mojne tako, veliki je bio Beksinski, mračni bard fantastičnog slikarstva.

zguglaj slobodno pod Zdislaw Beksinski. možda nađeš nešto po svom ukusu.



blogovatelj blogovatelj 22:13 17.12.2013

Re: Vedrana???

vidiš da se borim na više frontova odjednom


Bijaše jednom jedna Veronika Koen koja je komentarisala na blogu. Ne mogu da se otmem utisku da pišeš kao ona. Ili, Veronika je pisala kao što ti pišeš.
blogovatelj blogovatelj 22:19 17.12.2013

Re: pa onda da menjamo naslov

turkish psychedelic rock; ima li dalje?


Kako nema?
Kačio sam i ranije, ovo je prilika da se gradivo obnovi.
Frankofonski kvebečki kantri.


larisa_bg larisa_bg 00:56 18.12.2013

Re: Vedrana???

blogovatelj
Bijaše jednom jedna Veronika Koen koja je komentarisala na blogu. Ne mogu da se otmem utisku da pišeš kao ona. Ili, Veronika je pisala kao što ti pišeš.



ne, ja sam prvi put na blogu sad časna pionirska reč
blogovatelj blogovatelj 03:56 18.12.2013

Re: Vedrana???

ne, ja sam prvi put na blogu sad


Ma OK je. Neka si.
Baš mi lepo da te čitam. Unela si svežinu pisanjem.
angie01 angie01 10:01 18.12.2013

Re: Vedrana???

ne, ja sam prvi put na blogu sad časna pionirska reč



:))))
larisa_bg larisa_bg 20:55 16.12.2013

moliću lepo

da se primeti da sam se ja u gornjem postu vratila na temu
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:35 16.12.2013

U ZEMLJI NUŠIĆEVOJ

Vidjela sam Novi Sad, sad mogu umrijeti. Ne biste vjerovali koliko je ljudi došlo slušati što ću reći. Koji suludi osjećaj. Znaš da nisi ni pametniji ni bolji od ljudi koji te žele dotaknuti, popričati s tobom ili ti nude knjigu na potpis a ti se smješkaš i glumiš da ti je normalno sve što se oko tebe dešava. Doduše, bila sam nakljukana lijekovima za sniženje tlaka i ostalim pomagalima koje gutam kad mislim da ću se mrtva srušiti. Ipak…

Do suza sam bila dirnuta pažnjom mojih novosadskih domaćina. A nisam smjela plakati da ne bih pokvarila imidž. Ja sam vještica, ja sam žena čiji je jezik dulji od bilo kojeg kravljeg repa, meni nikad sunce ne sviće, smijem se samo na sprovodima i kad crkne neki političar…

Ja ta i takva u Novom Sadu sam se smijala i još bila sretna i još sam u hotelskom kupatilu plakala, da me muž ne vidi, i on misli da se oženio vješticom. Ah! Da li me Novi Sad promijenio, baš promijenio? Jest. Tamo sam se zaklela da nikad, nikad, nikad i nikad neću otići u svoj rodni grad Opatiju, ako me ikad pozovu, i tamo održati promociju. Nikad! Opatijci će mi poručiti da me ionako neće zvati ali tko ih jebe. Ako me pozovu, kad dobijem Nobelovu nagradu, NEĆU DOĆI! Ovo što sam napisala je baš sladunjavo i nekako djetinjasto. To me Novi Sad podjetinjio.

Skočila sam do Beograda da vidim predstavu Gospođa ministarka. Autor Branislav Nušić suvremeni je srpski pisac koji u svojim djelima opisuje život u Srbiji i Hrvatskoj danas. Gospođa ministarka je remek-djelo, naravno da Nušić za njega kao ni za ostala djela u Srbiji nije dobio ni riječ pohvale, o nagradi da se ne govori. Nešto su ga sitno pohvalili Hrvati. Sitno. To je zato jer se ljudi na njegovim predstavama smiju.

Koliko se smiju znaju svi koji mogu dobiti kartu za ulazak u Kazalište Boško Buha. Dobiti kartu? Naučna fantastika. Ja sam je dobila preko debele i predebele veze. Koji doživljaj! Prvi put nakon sto godina u Beogradu su osvanuli tapkaroši. Tapkaroši? To su dileri koji žive od kulture, ne od heroina. Unose se stolice, publika sjedi i na podu…

Što je napisao Nušić a odglumila fenomenalna ekipa? Spomenut ću samo ime glavnog glumca. Goran Jeftić. Gooooooondžaaaaaaaaaaa… Car! Najbolji glumac u Srbiji danas, a i šire, šire. Ljutit će se na mene zato jer mu spominjem ime. Kad sam mu skočila oko vrata, luda sam za tim čovjekom, i šaputala mu u uho, care, care, rekao mi je da bez ekipe on car bio ne bi. Gondža! On je spomenik nulte kategorije! On je ono što je u socijalizmu bio dom kulture sa vodoskokom!

Nekoliko dječaka i jedna djevojčica, Tatjana Mandić-Rigonat je režirala, napravili su predstavu bez honorara, “pomoću štapa i kanapa” i oživjeli Nušićevu dokumentarnu horor priču. Ona, što bi rekli kritičari, žestoko progovara o životu u Srbiji i Hrvatskoj danas. Korupcija, glupost, zlo, pohlepa, zemljom vladaju lopovi a fašizam gmiže li ga gmiže. Publika urla od smijeha onako kako urlaju od smijeha ljudi dok gledaju svoju kuću u plamenu. Život ti pred očima nestaje a sve si suze već isplakao.

Uživala sam u Srbiji i nekoliko dana bila sretna. Oni žive u lopovskoj zemlji, i kod njih fašizam kuca na vrata, ali imaju Gospođu ministarku. Mi ovdje… Mi imamo samo fašizam.

Vedrana Rudan, 10. 12. 2013.
larisa_bg larisa_bg 07:46 17.12.2013

Re: U ZEMLJI NUŠIĆEVOJ

Filip Mladenović
Vedrana Rudan, 10. 12. 2013.


apacherosepeacock apacherosepeacock 18:06 17.12.2013

Re: U ZEMLJI NUŠIĆEVOJ

ja sam žena čiji je jezik dulji od bilo kojeg kravljeg repa...da me muž ne vidi, i on misli da se oženio vješticom.





Samo da pitam, da li svaki, ali svaki njen postupak, komentar, mora da se dopadne da bi poštovali tu osobu?

Koja isključivost kod nekih blogera



Da.
arcins arcins 21:31 17.12.2013

Re: U ZEMLJI NUŠIĆEVOJ

Filip Mladenović
Vidjela sam Novi Sad, sad mogu umrijeti. Ne biste vjerovali koliko je ljudi došlo slušati što ću reći. Koji suludi osjećaj. Znaš da nisi ni pametniji ni bolji od ljudi koji te žele dotaknuti, popričati s tobom ili ti nude knjigu na potpis a ti se smješkaš i glumiš da ti je normalno sve što se oko tebe dešava. Doduše, bila sam nakljukana lijekovima za sniženje tlaka i ostalim pomagalima koje gutam kad mislim da ću se mrtva srušiti. Ipak…

Do suza sam bila dirnuta pažnjom mojih novosadskih domaćina. A nisam smjela plakati da ne bih pokvarila imidž. Ja sam vještica, ja sam žena čiji je jezik dulji od bilo kojeg kravljeg repa, meni nikad sunce ne sviće, smijem se samo na sprovodima i kad crkne neki političar…

Ja ta i takva u Novom Sadu sam se smijala i još bila sretna i još sam u hotelskom kupatilu plakala, da me muž ne vidi, i on misli da se oženio vješticom. Ah! Da li me Novi Sad promijenio, baš promijenio? Jest. Tamo sam se zaklela da nikad, nikad, nikad i nikad neću otići u svoj rodni grad Opatiju, ako me ikad pozovu, i tamo održati promociju. Nikad! Opatijci će mi poručiti da me ionako neće zvati ali tko ih jebe. Ako me pozovu, kad dobijem Nobelovu nagradu, NEĆU DOĆI! Ovo što sam napisala je baš sladunjavo i nekako djetinjasto. To me Novi Sad podjetinjio.

Skočila sam do Beograda da vidim predstavu Gospođa ministarka. Autor Branislav Nušić suvremeni je srpski pisac koji u svojim djelima opisuje život u Srbiji i Hrvatskoj danas. Gospođa ministarka je remek-djelo, naravno da Nušić za njega kao ni za ostala djela u Srbiji nije dobio ni riječ pohvale, o nagradi da se ne govori. Nešto su ga sitno pohvalili Hrvati. Sitno. To je zato jer se ljudi na njegovim predstavama smiju.

Koliko se smiju znaju svi koji mogu dobiti kartu za ulazak u Kazalište Boško Buha. Dobiti kartu? Naučna fantastika. Ja sam je dobila preko debele i predebele veze. Koji doživljaj! Prvi put nakon sto godina u Beogradu su osvanuli tapkaroši. Tapkaroši? To su dileri koji žive od kulture, ne od heroina. Unose se stolice, publika sjedi i na podu…

Što je napisao Nušić a odglumila fenomenalna ekipa? Spomenut ću samo ime glavnog glumca. Goran Jeftić. Gooooooondžaaaaaaaaaaa… Car! Najbolji glumac u Srbiji danas, a i šire, šire. Ljutit će se na mene zato jer mu spominjem ime. Kad sam mu skočila oko vrata, luda sam za tim čovjekom, i šaputala mu u uho, care, care, rekao mi je da bez ekipe on car bio ne bi. Gondža! On je spomenik nulte kategorije! On je ono što je u socijalizmu bio dom kulture sa vodoskokom!

Nekoliko dječaka i jedna djevojčica, Tatjana Mandić-Rigonat je režirala, napravili su predstavu bez honorara, “pomoću štapa i kanapa” i oživjeli Nušićevu dokumentarnu horor priču. Ona, što bi rekli kritičari, žestoko progovara o životu u Srbiji i Hrvatskoj danas. Korupcija, glupost, zlo, pohlepa, zemljom vladaju lopovi a fašizam gmiže li ga gmiže. Publika urla od smijeha onako kako urlaju od smijeha ljudi dok gledaju svoju kuću u plamenu. Život ti pred očima nestaje a sve si suze već isplakao.

Uživala sam u Srbiji i nekoliko dana bila sretna. Oni žive u lopovskoj zemlji, i kod njih fašizam kuca na vrata, ali imaju Gospođu ministarku. Mi ovdje… Mi imamo samo fašizam.

Vedrana Rudan, 10. 12. 2013.



Jevtic, istine radi.
hajkula1 hajkula1 15:36 17.12.2013

isključivost


BRANKICA, VEDRANA, AIDA, VANJA...




Samo da pitam, da li svaki, ali svaki njen postupak, komentar, mora da se dopadne da bi poštovali tu osobu?

Koja isključivost kod nekih blogera




princi princi 19:48 17.12.2013

Sine

Hauzer i docsumann single handedly vratili blog iz mrtvih. Ovi sa 92-jke treba da vam dođu neku kintu.

Odoh da lupam preporuke blogovatelju...

Inače, malo na temu. Rudanka je Hrvatica samo poreklom. Duhom, stilom, ona skroz pripada beogradskoj školi novinarstva- nedostatak pameti i domišljatosti zamenjuje nekakvim (pseudo)mangupskim fazonima. To smo videli toliko puta, to je ona linija ispljuvak Tirnanića, Tijanića, Pere Lukovića, tipa "vidi-me-šta-smem-da-kažem" novinarstva. Mislim, OK u principu, ali ima rok trajanja (i to prilično kratak).

Brankica Stanković možda jeste glupa ali je jedino što se u Srbiji može nazvati nekim istraživačkim novinarstvom i zato je treba podržati (inače, to da se zaista čestite i visokomoralne ali u osnovi glupe ili totalno neinformisane žene bave visokom politikom nije baš tako redak slučaj u Srbiji). U Srbiji je jedini koliko toliko čitljiv novinar onaj Miša Brkić (of Novi Magazin's fame), ali on, s jedne strane mnogo petlja sa libertarijanstvom i slobodnim tržištima- mislim da je u tom pogledu nedojeban i da bi trebalo da pročita par knjiga- s druge, nema toliko publiciteta a s treće, jednostavno nije žena.

Dve preostale g-đe/g-đice ne mogu da komentarišem, osim da svako ko se suprotstavlja uspaljenim balijama i montenigerskim zadriglim mafijašima ima moju načelnu podršku.
blogovatelj blogovatelj 22:14 17.12.2013

Re: Sine

Odoh da lupam preporuke blogovatelju...


I treba.
stefan.hauzer stefan.hauzer 01:04 18.12.2013

Re: Sine

single handedly


with suggestion:)




fantomatsicna fantomatsicna 09:38 18.12.2013

Re: Sine

E Sinovi,sinovi
Docusman da hitno promeni nick U dokonman
Svaki blog vas nekoliko 'počastiste ' u poslednje vreme svojim glupiranjem,Znači ima nešto u onome što se priča iza kulisa: da postoje ovde dve ekipe postavljene od moderacije (koja se eto lukavo ne javlja)
Jedna učestvuje u komentarima i diskusiji onako kako i treba u okviru teme ,a druga ostavlja neprimerne komentare i trolove.Sve želim da verujem u to, a ne da ste baš tako dokoni.
Odblogirajte mozgove ako neumete bolje...
docsumann docsumann 12:11 18.12.2013

Re: Sine

fantomatsicna

Svaki blog vas nekoliko 'počastiste ' u poslednje vreme svojim glupiranjem,


ne bih sad tu nešto da se pravdam (glupiram se, što jest jest) ali sa svojim "komentarima" uzimam učešće na manje od 20% objavljenih blogova.

a ponekad i pazim na času
anfieldroad anfieldroad 22:57 22.12.2013

Re: Sine

fantomatsicna
E Sinovi,sinovi
Docusman da hitno promeni nick U dokonman
Svaki blog vas nekoliko 'počastiste ' u poslednje vreme svojim glupiranjem....
Odblogirajte mozgove ako neumete bolje...



PRAVDA ZA DOKSA!!
Moze biti da kolegi Doksu nije svaki comment disertacija, ali je nepromenljiva cinjenica da mu je svaka muzicka podloga doktorat !
hajkula1 hajkula1 21:13 18.12.2013

...


Zašto je ubijena Dada Vujasnović?
tyson tyson 22:24 18.12.2013

...


Tko je zgazio gospođu Mjesec?


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana