Gradjanske inicijative| In memoriam| Politika| Životni stil

Odžaци da raдe!

Nebojša Milenković RSS / 15.12.2013. u 18:34

17145.jpgПошто сам управо стигао из Оџака, места у ком се данас одржава празник демократије - ево само пар цртица карактеристичне атмосфере са лица места:

- читав град и околна места (дрвеће, куће, капије, помоћне просторије, излози, саобраћајни знаци...) излепљени изборним плакатима, углавном са ликом главног изборног фаворита и највероватније и новог градоначелника у народну познатијег по имену: "Вучић за Оџаке"

- изборни штабови две највеће странке у центру града (некадашња робна кућа) где се налази и пригодан изборни пано са мултиплицираним фотошопираним првим потпредседником у натприродним величинама као и велики билборд са ликовима троје локалних челника (једне челнице и два челника) тренутно владајуће Демократске странке др. Бојан Пајтић са пригодним изборним слоганом: "Ти нас познајеш!" (ко год да га је смислио - уопште нисам сигуран колику им је њиме учинио услугу)
- од јутра локалне кафане крцате, баш као и паркинзи (штета па се недељом не наплаћују) гостима и аутомобилима (углавном лимузинама) из буквално свих крајева Србије (предњаче БГ, НС, а затим и сви остали)
- данима већ локална полиција засипана је пријавама којима два главна изборна такмаца једни друге оптужују за куповину гласова и остали (пред)изборни фолклор
- главне кафанске теме су наравно: избори, промене и тсл. као и гласине о батинашима (у незнано чијим дресовима) који су наводно стигли у град
- од јутрос град је преплављен и "изборним" лецима у којима непозната лица грађане обавештавају да они "криминалци који глас у Оџацима данас плаћају 25.000 динара" уствари "краду вашу будућност"
- сам изборни дан, засад, обележен је тучама на неким бирачким местима, нападима на новинаре, марицама и патролним колима полиције по којима би, сва је прилика, слични празници демократије у Србији убудуће требали да буду препознатљиви

Ипак, мени лично, најдиривији утисак оставили су момци и девојке (без обзира на године - јер демократија је, јелте, увек млада) из изборног штаба Српске напредне странке (у народу познатије као "Вучић за Оџаке") са којима сам данас веселно попричао у чак три наврата. Два пута звали за гласање, једном љубазно чак и хтели "да нас посете".

Уосталом, ево стенограмског записа једног од тих пријатних разговарања:

- Женски глас: Добар дан, да ли је то стан Миленковића?
- Мој глас: Да, изволите?
- Женски глас: Зовемо (тек касније ћу сватити зашто у множини) из изборног штаба Српске напредне странке да проверимо да ли су Војислав и Љиљана (моји родитељи) изашли на изборе и да их уједно позовемо да гласају за Српску напредну странку.
- Мој глас: Нажалост, закаснили сте.
- Женски глас: Како то мислите?
- Мој глас: Па колико ја знам већ су гласали.
- Женски глас: А кажите ми да ли су гласали за Српску напредну странку?
- Мој глас: Нажалост, то не могу да вам кажем.
- Женски глас: А зашто не можете?
- Мој глас: Па зар избори нису тајни?
- Женски глас: Ма знамо ми да су избори У ПРНИЦИПУ (!!!) тајни али нама је јако важно да сазнамо да ли су гласали за Српску напредну странку зато што водимо евиденцију!
- Мој глас: Плашим се да вас нису добро научили и да је ово што сада радите противзаконито.
- Женски глас: Добро, хвала вам!

Све у свему вредело је данас доћи (и отићи) из/у Оџака/е.
- Чијих Оџака?
- Па, европских, дакако!
- А чијих би друго?!

 

Atačmenti



Komentari (141)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

kukusigameni kukusigameni 18:58 15.12.2013

Chimneys

Пошто сам управо стигао из Оџака, места у ком се данас одржава празник демократије - ево само пар цртица карактеристичне атмосфере са лица места:


uros_vozdovac uros_vozdovac 19:19 15.12.2013

Vojvodina beše

razvijeniji deo Srbije, Odžaci su u Vojvodini.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 19:23 15.12.2013

Re: Vojvodina beše

pa, koliko čujem, i vožđovac je od pre petnaestak minuta isto takođe u vojvodini iliti što bi rekao ilić dr velimir: demokratija je i kad se polomi poneka glava
- sve je to ljudski
uros_vozdovac uros_vozdovac 19:26 15.12.2013

Re: Vojvodina beše

Nebojša Milenković
pa, koliko čujem, i vožđovac je od pre petnaestak minuta isto takođe u vojvodini iliti što bi rekao ilić dr velimir: demokratija je i kad se polomi poneka glava
- sve je to ljudski


Daj link ne vidim ništa kroz prozor
blogovatelj blogovatelj 19:28 15.12.2013

Da priupitam

U čemu je fora sa latinično-ćiriličnim naslovom?
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 19:34 15.12.2013

Re: Da priupitam

U čemu je fora sa latinično-ćiriličnim naslovom?


U papazjaniji i farsi u koju su se pretvorili (lokalni) izbori u Srbiji danas.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:49 15.12.2013

Re: Da priupitam

blogovatelj
U čemu je fora sa latinično-ćiriličnim naslovom?


I, uopšte, u čemu je fora sa tim Odžacima, i zašto se stranke toliko lomataju oko te palanke? Kao da je bitno ko je tu na vlasti.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 19:53 15.12.2013

Re: Da priupitam

Tebi i meni možda nije - ali njima (strankama) očigledno vrlomnogoveomajeste - ima da pocrkaju koj će da bude

srdjan.pajic srdjan.pajic 19:58 15.12.2013

Re: Da priupitam

Nebojša Milenković
Tebi i meni možda nije - ali njima (strankama) očigledno vrlomnogoveomajeste - ima da pocrkaju koj će da bude



Ne pitam zbog sebe, mislim, morao sam da odem na google da uopšte nadjem gde je to mesto, nego što je strankama toliko bitno? Ne vidim da tamo ima bilo šta profitabilno, da se mazne. Ili samo izgleda bitno, jer je izbila tuča izmedju seljana, pa novine pišu o tome?
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:05 15.12.2013

Re: Da priupitam

zašto se stranke toliko lomataju oko te palanke? Kao da je bitno ko je tu na vlasti.


To je izgleda viši nivo politike, za izabrane
Moj doživljaj od danas (i po malo juče)

Juče mi stiže SMS od poznanika gde piše da treba da izađem na izbore za neku mesnu zajednicu, sa upisanim brojevima koje treba da zaokružim.
Ja mislio da je neko zezanje u pitanju, okrenem ga kad on kaže da se ne zeza, da se stvarno održavaju izbori za tu MZ, i da, ako hoću da mu učinim, zaikružim te brojeve.

Ma ebi se bre, kakva mesna zajednica, baš me zaboli ko će da bude odbornik u MZ.
Pa dobro, kaže, kako hoćeš, al ako ti ne bude teško ipak idi da glasaš.
Danas ponovo isti SMS od istog čoveka (čije ime nije na toj listi)
Ajd, kad mu je baš toliko stalo da odem da mu to učinim.

Odem i zaprepastim se, red na ulici, ne mogu ljudi da stanu u ne baš malu salu u kojoj se glasa, atmosfera napeta, svaki detalj se prati, procedura se do detalja poštuje, i kažu da je ceo dan bilo tako, gužva nije jenjavala.

Što je ljudima važno ko će da bude vlast u mesnoj zajednici ja nisam uspao da dokučim, mora da su to neke više sfere.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 20:09 15.12.2013

Re: Da priupitam

Odem i zaprepastim se, red na ulici, ne mogu ljudi da stanu u ne baš malu salu u kojoj se glasa, atmosfera napeta, svaki detalj se prati, procedura se do detalja poštuje, i kažu da je ceo dan bilo tako, gužva nije jenjavala.


Eto - vidiš da je bitno!
Promene, reforme, nova radna mesta, frke-šeme... i ostale stvari
chitach chitach 06:01 16.12.2013

Re: Da priupitam


da se samocitiram :

01:18 10.04.2012 " Poznajem dva rodjena brata , obojica su na drzavnim jaslama , zaposljeni preko veze ( otac ih preko jedne stranke zaposlio ) . Pred jedne od prethodnih izbora prisustvovao sam veoma neprijatnoj sceni . Naime , jedan od brace je za jednu stranku toliko zagrizao ( nije ona stranka preko koje mu je otac obezbjedio posao , ali je izgleda od te nove imao obecanje da ce dobiti stan ) da je poceo sve zivo oko sebe da ubjedjuje da glasaju za tu stranku .Toliko je zagrizao u to ubjedjivanje , da je i sam poceo da vjeruje u to sto prica . Njegov brat ne sljivi stranke 5 % , zna za obecanje u vezi stana , ali ga ovaj poceo ubjedjivati da je to jedino sto valja, da on ne glasa za njih iz koristi ( stana) nego iz uvjerenja itd. itd. Ovaj mu kaze, dobro zajebi me s tom pricom , glasacu za njih ako ti toliko znaci, samo mi nemoj suplju udarati kada su to sve ista govna i kada to sve radis samo zbog stana ( da oprosti blog na rijecniku ). A ovaj popizdio , pa skoci ,kao nije istina, nije zbog stana itd., samo sto se nisu pobili . Ja u zemlju da propadnem ( familijarni ljudi , djecu imaju )."
blogovatelj blogovatelj 07:52 16.12.2013

Re: Da priupitam

da se samocitiram :


Ja znam dva brata, jedan radi svaki dan od ujutro do uveče, a drugi puši marihuanu po ceo dan.
Ovaj vredni onda jedan dan kaže lenjivcu- što pušiš toliko, uzmi nešto radi.
A ovaj će njemu - Lepše mi ovako.
tadejus tadejus 08:19 16.12.2013

Re: Da priupitam

blogovatelj
Ja znam dva brata, jedan radi svaki dan od ujutro do uveče, a drugi puši marihuanu po ceo dan.Ovaj vredni onda jedan dan kaže lenjivcu- što pušiš toliko, uzmi nešto radi.A ovaj će njemu - Lepše mi ovako.


a ja sinoc djetetu procitah srpsku narodnu bajku usud (ko ima djecu zlocin je ovo da im ne cita)
i kaze tamo lijepo jedan brat bio vrijedan, vazda radio, ali nista mu nije islo, a drugi ziv lenjivac, sve delegirao, i sve mu islo
i kaze to je zato sto usud srecu na rodjenju djeli dok sve ne potrosi pa obrne krug, pa ko se slabe srece rodio takav ce biti cijeli zivot, a ko dobre...
e al bilo je spasa i za vrijednog (a nesretnog) brata, on je obecao da ce sve ostaviti sestricni dobre srece i otad je i njemu islo dobro
nisam sigurna koja je pouka price al mi se pravo svidjelo da se ovaj odvalio od lezinjanja i odlicno mu islo
blogov_kolac blogov_kolac 19:33 15.12.2013

gde ima dima ima i odžaka

pre svega da reMiZiramo:
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 19:35 15.12.2013

Re: gde ima dima ima i odžaka

jašta nego da remiziramo
abraham_linkoln abraham_linkoln 19:38 15.12.2013

Tuga i opomena :/

tužna, realna ali tužna slika današnje Srbije

da li je tačno da je došlo do fizičkih obračuna i na Voždovcu?
uros_vozdovac uros_vozdovac 19:57 15.12.2013

Re: Tuga i opomena :/

abraham_linkoln
tužna, realna ali tužna slika današnje Srbije

da li je tačno da je došlo do fizičkih obračuna i na Voždovcu?


Nemam pojma, ali da nas ubiše po sandučićima - ubiše, šalju i SMS, nude i prevoz, i po svemu sudeći jedno 30% su nagovorili
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 20:03 15.12.2013

Re: Tuga i opomena :/

Ne znam - bilo bi lepo da se javi neko sa Voždovca - ja samo mogu da podsetim da je ta opština tradicionalno bitna :

Voždovac pao

od svega navedenog jedino Tijanić više nije na čelu javnog servisa sve ostalo je mnooogooo isto
maksa83 maksa83 20:55 15.12.2013

Re: Tuga i opomena :/

Nemam pojma, ali da nas ubiše po sandučićima - ubiše, šalju i SMS, nude i prevoz, i po svemu sudeći jedno 30% su nagovorili

Je l' bilo na Voždovac ovo što je bilo u Odžaci:

ivana23 ivana23 20:57 15.12.2013

Re: Tuga i opomena :/

Nisam sa Vozdovca, ali da napisem da su brojni stanovnici ceo dan tvitovali kako im salju SMSove sa izvesnog broja u Norveskoj... Zbog toga su i neke stranke reagovale:

- Nova stranka: Očigledno kršenje Ustava, zakona i ljudskih prava građana Voždovca!
pic.twitter.com/OJHkxghsEd

Jukie Jukie 21:13 15.12.2013

Re: Tuga i opomena :/

uros_vozdovac

nude i prevoz,

Meni nisu nudili prevoz
Pada ledena kiša, Macura kaže da ko nema stvarno važan razlog ne treba ni da izlazi, 19 ljudi se već polomilo
(divim se vlasnicima pasa, studentima koji su išli čamcem na VRO i protivnicima male mature na nekoj tribini, koji su danas imali razlog da izlaze)
Prošli put kad se glasalo zimi zamalo se nisam skrljao u neosvetljenom zaleđenom školskom dvorištu
Tako, kad nam budu napravili glasačka mesta u holu zgrade, ko što neko (dobrosavljević?) reče da ima kod njih u razvijenijim MZ, onda možda glasam i po kijametu

oskar-z-wild oskar-z-wild 16:07 16.12.2013

Re: Tuga i opomena :/

tužna, realna ali tužna slika današnje Srbije


Pitam se čemu služi beskonačno ponavljanje iste patetične fraze.
Tako je žalosno što je evolucija tako spora... boo hoo

enjoy:
fantomatsicna fantomatsicna 19:56 15.12.2013

Znači

Sve se odvija iza dimne Zavese
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 20:01 15.12.2013

Re: Znači

a zna li se ko dimi? mislim zavesu?
fantomatsicna fantomatsicna 08:57 16.12.2013

Re: Znači

Nebojša Milenković
a zna li se ko dimi? mislim zavesu?

Neki mutni tipovi,ne prepoznaju se od pepela i garestine:)
A odzacara ni od leka...
zack2jack zack2jack 21:44 15.12.2013

...

- од јутра локалне кафане крцате, баш као и паркинзи (штета па се недељом не наплаћују) гостима и аутомобилима (углавном лимузинама) из буквално свих крајева Србије (предњаче БГ, НС, а затим и сви остали)



..to je realdemokratija. Valjda? Izbori vise lice na vanredno stanje. Ili derbi Zvezda-Partizan. Ovako sumanuta I ratoborna sitacija je veoma zabrinjavajuca...
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:58 15.12.2013

Re: ...

Izbori vise lice na vanredno stanje. Ili derbi Zvezda-Partizan.


A između stranaka skoro da i nema programske razlike.
Niko od njih ne nudi ništa različito u odnosu na druge, ne kažu ne valja tako kako ti radiš, to treba drugačije, nego kažu, to što ti radiš je ok, samo to hoću ja da radim umesto tebe.
A građanima je svejedno ko će da radi ako se radi isto u bilo kom slučaju.
Glasovi, građani, su tu samo municija u međustranačkom ratu oko interesa, njima će biti svejedno ko god da pobedi.
Ovako sumanuta I ratoborna sitacija je veoma zabrinjavajuca...

Samo u smislu da niko ništa neće da menja u situaciji kad je loše, kad treba menjati,
a u nekom drugom smislu, u smislu neke ideološke polarizacije društva, mislim da nema opasnosti jer ideološke podele i ne postoje.
inco inco 22:12 15.12.2013

Re: ...

hoochie coochie man
A između stranaka skoro da i nema programske razlike.
Niko od njih ne nudi ništa različito u odnosu na druge, ne kažu ne valja tako kako ti radiš, to treba drugačije, nego kažu, to što ti radiš je ok, samo to hoću ja da radim umesto tebe.


Kako bre nema? Pa jedni nude da te jebu oni u sendviču sa Briselom, drugi te jebu oni dok se stari voajer Vašington sladostrasti, teći da te jebu braća Rusi dok oni gledaju i draškaju se, četvrti bi da se na tebi svi izređaju u stilu Šarganske osmice... ima čak i onih koji polažu dosta na tradiciju i mnogo su ljubomorni pa bi samo da te oni jebu i ni sa kim da dele, eventualno Cicko može da posmatra...

Ja smatram da je mogućnost izbora seksualnog partnera jako važna. Stoga biram Čiča Glišu, od njega najmanje guzica bole.
zack2jack zack2jack 22:15 15.12.2013

Re: ...

hoochie coochie man
Glasovi, građani, su tu samo municija u međustranačkom ratu oko interesa, njima će biti svejedno ko god da pobedi.
Ovako sumanuta I ratoborna sitacija je veoma zabrinjavajuca...

Samo u smislu da niko ništa neće da menja u situaciji kad je loše, kad treba menjati,a u nekom drugom smislu, u smislu neke ideološke polarizacije društva, mislim da nema opasnosti jer ideološke podele i ne postoje.



..zato se i moze nazvati sunovratom demokratije. Slazem se. Nema jasnih politickih programa.

Mi danas ne znamo, tacno, sta je program SNSa - Vucica i Nikolica? Iako je stranka osvojila preko 50%! I to situaciju u Srbiji cini veoma neizvesnom. I nepredvidivom.

Samim tim I veoma zabrinjavajucom..
ivana23 ivana23 22:25 15.12.2013

Re: ...

zack2jack
Mi danas ne znamo, tacno, sta je program SNSa - Vucica i Nikolica? Iako je stranka osvojila preko 50%! I to situaciju u Srbiji cini veoma neizvesnom. I nepredvidivom.

Samim tim I veoma zabrinjavajucom..


Tacno i tragicno!
freehand freehand 22:28 15.12.2013

Re: ...

ivana23
zack2jack
Mi danas ne znamo, tacno, sta je program SNSa - Vucica i Nikolica? Iako je stranka osvojila preko 50%! I to situaciju u Srbiji cini veoma neizvesnom. I nepredvidivom.

Samim tim I veoma zabrinjavajucom..


Tacno i tragicno!

Ništa se tu nije promenilo. Mislim, nisu ni imali program, koliko se ja sećam. I konstantno rade sve suprotno onome što obećaju pred izbore.
ivana23 ivana23 22:31 15.12.2013

Re: ...

freehand
Ništa se tu nije promenilo. Mislim, nisu ni imali program, koliko se ja sećam. I konstantno rade sve suprotno onome što obećaju pred izbore.


Znaci, ipak nesto obecaju...
inco inco 22:35 15.12.2013

Re: ...

zack2jack
Mi danas ne znamo, tacno, sta je program SNSa - Vucica i Nikolica?


Zašto se samo ograničavati na Srpsku Najavljivačku Stranku - pa to važi i za sve ostale u proteklih minimum 10 godina, a ja bih rekao još od početka 'višestranačja' u Srbiji. Program neki i napišu, al' to niko nikad i ne pročita, pogotovo ne njihovi članovi, a daleko bilo i da delaju po njemu.

Kod nas se i onako nikad nije glasalo za program već za Vođu. I to ne samo u poslednje vreme već od kako aktivnost zvana politika postoji na ovim prostorima. Još su se Domanović i Nušić ismevali tome, Arčibald Rajs upozoravao na to, Ivo Andrić i Danilo Kiš lamentirali nad time... I mi nismo ni za jotu pametniji.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:37 15.12.2013

Re: ...

Mi danas ne znamo, tacno, sta je program SNSa - Vucica i Nikolica? Iako je stranka osvojila preko 50%! I to situaciju u Srbiji cini veoma neizvesnom. I nepredvidivom.

Samim tim I veoma zabrinjavajucom..


A što je to toliko važno da li će se Vučić i Nikolić posvađati ili ne, da li će podeliti stranku, i čiji je tih 50 posto zapravo?

Koja solucija bi bila bolja od neke druge?
Ja starno tu ne vidim ništa važno po društvo.
Za njih, Vučića, Nikolića, SNS, je to verovatno bitno, ali za Srbiju, građane, mislim da to nema nikakav presudan uticaj.
angie01 angie01 22:39 15.12.2013

Re: ...

Mi danas ne znamo, tacno, sta je program SNSa - Vucica i Nikolica?



zack2jack zack2jack 22:39 15.12.2013

Re: ...

inco

Zašto se samo ograničavati na Srpsku Najavljivačku Stranku



..zato sto su osvojili 50% na lokalu. A to, je mnogo ozbiljan rezultat.
kukusigameni kukusigameni 22:41 15.12.2013

Re: ...

ivana23
freehand
Ništa se tu nije promenilo. Mislim, nisu ni imali program, koliko se ja sećam. I konstantno rade sve suprotno onome što obećaju pred izbore.


Znaci, ipak nesto obecaju...



Idi bre Ivana.
zack2jack zack2jack 22:42 15.12.2013

Re: ...

hoochie coochie man
A što je to toliko važno da li će se Vučić i Nikolić posvađati ili ne, da li će podeliti stranku, i čiji je tih 50 posto zapravo?Koja solucija bi bila bolja od neke druge?Ja starno tu ne vidim ništa važno po društvo.Za njih, Vučića, Nikolića, SNS, je to verovatno bitno, ali za Srbiju, građane, mislim da to nema nikakav presudan uticaj.



..oni do sada nisu podelilu stranku? Vec vlast u Srbiji. Podela u SNS je obicna zamena teza. Danas. Pred izbore! Na prolece. Ta prica je, ocigledno je sada, jedna obicna politicka patka.
freehand freehand 22:43 15.12.2013

Re: ...

Ja starno tu ne vidim ništa važno po društvo.
Za njih, Vučića, Nikolića, SNS, je to verovatno bitno, ali za Srbiju, građane, mislim da to nema nikakav presudan uticaj.

Pa da, i u tvom je domaćinstvu potpuno nebitno ko odlučuje šta će i kako da se radi, ko pravi a ko sprovodi budžet.
Naročito a dodatno ne razumem tvoju potrebu da se smaraš diskutujući oko tako nebitnih stvari.
bolid1 bolid1 22:44 15.12.2013

Re: ...

zack2jack
inco

Zašto se samo ograničavati na Srpsku Najavljivačku Stranku



..zato sto su osvojili 50% na lokalu. A to, je mnogo ozbiljan rezultat.


Od caa 36% izaslih na Vozdovcu, mozda gresim, ali u aproksimaciji toliko su imali i dok su nosili the Bedz.

Vise me brine onih 64% kojima je muka od svega i svih.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:50 15.12.2013

Re: ...

Pa da, i u tvom je domaćinstvu potpuno nebitno ko odlučuje šta će i kako da se radi, ko pravi a ko sprovodi budžet.


Pa ako praviš takvu paralelu u domaćinstvu u kom ni mama ni tata nemaju pojma kako se vodi domačinstvo deci je svejedno ko će ih upropastiti.
Jedino što mogu da urade je da ne staju na stranu ni jednog ni drugog kako se ovi kasnije ne bi na to vadili.
U državi gde ni DS ni SNS nemaju pojma kako se vodi država građanima je svejedno ko će im upropastiti državu, i jedino što mogu da urade je da ni jednima ni drugima ne daju svoj glas i time postanu saučesnici.

Naročito a dodatno ne razumem tvoju potrebu da se smaraš diskutujući oko tako nebitnih stvari.


Ma važno je da ti ne smaraš, moje komentare i onako niko ne čita, opusti se,
freehand freehand 22:51 15.12.2013

Re: ...

Zašto se samo ograničavati na Srpsku Najavljivačku Stranku - pa to važi i za sve ostale u proteklih minimum 10 godina, a ja bih rekao još od početka 'višestranačja' u Srbiji. Program neki i napišu, al' to niko nikad i ne pročita, pogotovo ne njihovi članovi, a daleko bilo i da delaju po njemu.

Kod nas se i onako nikad nije glasalo za program već za Vođu.

Pa to nije istina. Program (ozbiljnih stranaka) sadrži ideje, vrednosti i ciljeve oko koje se članovi okupljaju, i načine na koji će oni biti ostvarivani ukoliko bi bila osvojena vlast ili uticaj na nju.
I inače se nikad ne glasa za program stranke - sem kad dođe do ideoloških lomova u samoj stranci i to na kongresima (kod stranaka koje imaju ideologiju), a inače se glasa za deklarisane izborne ciljeve.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:52 15.12.2013

Re: ...

Program (ozbiljnih stranaka) sadrži ideje, vrednosti i ciljeve oko koje se članovi okupljaju



jbg fri, pripazi ipak šta pišeš
freehand freehand 22:56 15.12.2013

Re: ...

U državi gde ni DS ni SNS nemaju pojma kako se vodi država građanima je svejedno ko će im upropastiti državu, i jedino što mogu da urade je da ni jednima ni drugima nedaju svoj glas i time postanu saučesnici.

Sjajno je samo da ima nezavisnih intelektualaca koji sa punim kapacitetom mogu to da procene i saošte. I koji će to da reše tako što neće da glasaju ni za koga.
Ma važno je da ti ne smaraš, moje komentare i onako mniko ne čita, opusti se,

Ne brigaj ti, opušten sam potpuno. Što se smaranja tiče...

hoochie coochie man
Program (ozbiljnih stranaka) sadrži ideje, vrednosti i ciljeve oko koje se članovi okupljaju



jbg fri, pripazi ipak šta pišeš

Da?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:59 15.12.2013

Re: ...

Sjajno je samo da ima nezavisnih intelektualaca koji sa punim kapacitetom mogu to da procene i saošte. I koji će to da reše tako što neće da glasaju ni za koga.


Ima, bar se nadam da ih ima.

opušten sam potpuno. Što se smaranja tiče..


Možda malo i previše opušten, al ne mari, kad dosadi preskočim i sve bude u redu
Da?

Da.
inco inco 23:00 15.12.2013

Re: ...

freehand
Pa to nije istina. Program (ozbiljnih stranaka) sadrži ideje, vrednosti i ciljeve oko koje se članovi okupljaju, i načine na koji će oni biti ostvarivani ukoliko bi bila osvojena vlast ili uticaj na nju.




Izvini, free, al' da li mi živimo u istoj zemlji, da Srbiju ne nazovem državom?
freehand freehand 23:05 15.12.2013

Re: ...

inco
freehand
Pa to nije istina. Program (ozbiljnih stranaka) sadrži ideje, vrednosti i ciljeve oko koje se članovi okupljaju, i načine na koji će oni biti ostvarivani ukoliko bi bila osvojena vlast ili uticaj na nju.




Izvini, free, al' da li mi živimo u istoj zemlji, da Srbiju ne nazovem državom?

Ne znam gde ti živiš. U Srbiji - ako se manemo pijačnih priča - stvari stoje tako kako sam napisao.
zack2jack zack2jack 23:07 15.12.2013

Re: ...

bolid1

Od caa 36% izaslih na Vozdovcu, mozda gresim, ali u aproksimaciji toliko su imali i dok su nosili the Bedz.Vise me brine onih 64% kojima je muka od svega i svih.



..mislim da ce rezultat biti preko 50% od ukupnih glasova, dakle izlaznosti. I naravno, da tu ima mnogo faktora. Ali rezultat je neosporan. Ko osvoji preko 50%, moze da radi sta hoce. Tu vise nema kontrole...
bolid1 bolid1 23:11 15.12.2013

Re: ...

zack2jack
bolid1

Od caa 36% izaslih na Vozdovcu, mozda gresim, ali u aproksimaciji toliko su imali i dok su nosili the Bedz.Vise me brine onih 64% kojima je muka od svega i svih.



..mislim da ce rezultat biti preko 50% od ukupnih glasova, dakle izlaznosti. I naravno, da tu ima mnogo faktora. Ali rezultat je neosporan. Ko osvoji preko 50%, moze da radi sta hoce. Tu vise nema kontrole...


To stoji.


highshalfbooze highshalfbooze 23:35 15.12.2013

Re: ...

Program (ozbiljnih stranaka)


(kod stranaka koje imaju ideologiju)

Sve stranke se drže iste drpologije.

Počeo si da budeš duhovit
freehand freehand 23:43 15.12.2013

Re: ...

Sve stranke se drže iste drpologije.

Dok ja skapiram samo koji ti je kursadžija najsmešniji - kačiću ti linkove da se sit nasmeješ.
highshalfbooze highshalfbooze 00:14 16.12.2013

Re: ...

koji ti je kursadžija najsmešniji

Misliš na one što su na raznoraznim kursićima sticali diplome. Oni su mi više žalosni, kao i ova bananodržava...
Sad si već udario u patetiku...
freehand freehand 00:25 16.12.2013

Re: ...

Misliš na one što su na raznoraznim kursićima sticali diplome. Oni su mi više žalosni, kao i ova bananodržava...

Ne. Mislim na ove duhovitosti popularne oko tezgi sa prazilukom, poput drpologija, bananodržava, kursića i slično.
A vidim da sem što nemaš pojma o politici - ne znaš ni značenje reči patetika.
highshalfbooze highshalfbooze 00:52 16.12.2013

Re: ...

A vidim da sem što nemaš pojma o politici

Ali pošto ti sve znaš, ko bi uopšte smeo drugačije da tvrdi, sada ću mirno da spavam. Laku noć.
Ugasi svetlo.
alselone alselone 11:25 16.12.2013

Re: ...

Programi stranaka.

Od svih stranaka jedino se rahmetli GSS vodio svojim programom ali to ni njima nije smetalo da npr. Hibera uvale u upravni odbor telekoma.

Jedini plan stranaka je otimanje para. Ako se uz to ocesu o nesto dobro za nas, i-haj, puna kapa.

Politika je borba za licnu korist predstavljena borbom za nacela.
freehand freehand 19:32 16.12.2013

Re: ...

alselone
Programi stranaka.

Od svih stranaka jedino se rahmetli GSS vodio svojim programom ali to ni njima nije smetalo da npr. Hibera uvale u upravni odbor telekoma.

Jedini plan stranaka je otimanje para. Ako se uz to ocesu o nesto dobro za nas, i-haj, puna kapa.

Politika je borba za licnu korist predstavljena borbom za nacela.

Ti bi o tome diskutovao ili bi po običaju samo žickao lajkove?
Mislim - o programima stranaka, sa stanovišta političke teorije i prakse?
alselone alselone 08:19 17.12.2013

Re: ...

Mislim - o programima stranaka, sa stanovišta političke teorije i prakse?


Evo jos jedna za publiku a i u Frihendu da probudi pravednicki gnev: U teoriji su teorija i praksa jednake, u praksi nisu. U teoriji sve stranke imaju programe a u praksi ih ne postuju.

ili bi po običaju samo žickao lajkove?

Pazi, kad bih i ja krenuo u analizu zasto ti pises svoje komentare jedino sto bih mogao da kazem je da budu primeceni u "zutoj kuci". Ali necu to reci posto zaista mislim da ti ovako rezonujes.
Koliko god tebi bilo cudno, a ne znam zasto jeste, ja zaista mislim da su mahom djubrad koja radi bez savesti i bez ikakvog programa.
freehand freehand 09:25 17.12.2013

Re: ...

Evo jos jedna za publiku a i u Frihendu da probudi pravednicki gnev:

Opet fraza... Ništa svojim rečima?
Pazi, kad bih i ja krenuo u analizu zasto ti pises svoje komentare jedino sto bih mogao da kazem je da budu primeceni u "zutoj kuci".


Jes, "žuta kuća"... Kakva metafora! Ima veze sa organima? Ili ti se samo učinilo kao zgodna fraza? U svakom slučaju - dostojna naprednjačka, bez bedža.

Ali necu to reci posto zaista mislim da ti ovako rezonujes.
Koliko god tebi bilo cudno, a ne znam zasto jeste, ja zaista mislim da su mahom djubrad koja radi bez savesti i bez ikakvog programa.

Ne zvuči meni više ništa čudno. Samo mi ne zvuči baš pametno. Nego se drži ti ovih tvojih iz "smeđe kuće", pa u redu. Sve fini i pošteni ljudi, intelektualci i filozofi.
uros_vozdovac uros_vozdovac 09:27 17.12.2013

Re: ...

alselone

Koliko god tebi bilo cudno, a ne znam zasto jeste, ja zaista mislim da su mahom djubrad koja radi bez savesti i bez ikakvog programa.


to good to be true
freehand freehand 09:30 17.12.2013

Re: ...

uros_vozdovac
alselone

Koliko god tebi bilo cudno, a ne znam zasto jeste, ja zaista mislim da su mahom djubrad koja radi bez savesti i bez ikakvog programa.


to good to be true

E, tebi nisam čestitao!
Koji si ti u kolu na slici gore?
uros_vozdovac uros_vozdovac 09:39 17.12.2013

Re: ...

freehand
uros_vozdovac
alselone

Koliko god tebi bilo cudno, a ne znam zasto jeste, ja zaista mislim da su mahom djubrad koja radi bez savesti i bez ikakvog programa.


to good to be true

E, tebi nisam čestitao!
Koji si ti u kolu na slici gore?


e fala, najgori valjda.
alselone alselone 09:44 17.12.2013

Re: ...


freehand

Opet fraza... Ništa svojim rečima?

To su moje reci. Evo ih ponovo: U teoriji sve stranke imaju programe a u praksi ih ne postuju.



freehand

Jes, "žuta kuća"... Kakva metafora! Ima veze sa organima? Ili ti se samo učinilo kao zgodna fraza? U svakom slučaju - dostojna naprednjačka, bez bedža.

Ima veze sa organima, figurativno, zato sam i stavio navodnike.


freehand

Ne zvuči meni više ništa čudno. Samo mi ne zvuči baš pametno. Nego se drži ti ovih tvojih iz "smeđe kuće", pa u redu. Sve fini i pošteni ljudi, intelektualci i filozofi.

Ne postoje "moji". Ovde postoji zanimljiv momenat. Taj da ti stvarno zelis da me stavis u neku kutiju i onda da se posvadjas sa tom kutijom. Zelis da me predstavis (kao i svakog ko se suprotstvavio zutoj posasti) kao naprednjaka i onda da se raspravljas sa naprednjakom gde se osecas kako mozes da dominiras.
freehand freehand 17:24 17.12.2013

Re: ...

Ne postoje "moji". Ovde postoji zanimljiv momenat. Taj da ti stvarno zelis da me stavis u neku kutiju i onda da se posvadjas sa tom kutijom. Zelis da me predstavis (kao i svakog ko se suprotstvavio zutoj posasti) kao naprednjaka i onda da se raspravljas sa naprednjakom gde se osecas kako mozes da dominiras.

Nema smisla raspravljati o tome šta postoji u teoriji a ne poštuje se u praksi. Bar ne sa tobom, koliko vidim. Jer, ako te pitam da navedeš koji to dokument postoji u teoriji a poštuje se u praksi - američki Ustav? nemački Ustav? Povelja UN? Statu FIFA? Ribolovački pravilnik? - verovatno ćeš po običaju da driblaš u prazno uz nekakve olinjale fraze. Poput pravedničkog gneva. Zato sam pitao da li bi zaista raspravljao, ali iskreno, nisam gajio veliku nadu.
Ovo što sam gore citirao, a ti napisao - primer je besmislene laži, Alsalone.
Kao iz naprednjačkog saopštenja. Mada nisam siguran veruješ li ti zaista u to da sam ja tebe trpao u nekakve kutije.
jer, sve je upravo suprotno: i u ovoj raspravi - kao i u ko zna kojoj do sada - ti si mene svrstao uz "žutu kuću".
Kao i većina drugih koji vole da istinu prilagode sopstvenim predstavama. Samo što većina ne ide tako nisko da upotrebi metaforu Žute kuće, bez obzira na navodnike.
Da li si ti naprednjak? Baš me briga, iskreno. Ja ovde nikog nisam - sem (uvek!) u revanšu - ni pitao ni prozivao za partijsku pripadnost. No po političkim uverenjima koje demonstriraš svojim javnim stavovima, a bogami i načinom na koji to činiš - da. Ti pripadaš toj kategoriji.
Ja bih rekao - na žalost.
alselone alselone 23:13 17.12.2013

Re: ...

Nema smisla raspravljati o tome šta postoji u teoriji a ne poštuje se u praksi. Bar ne sa tobom, koliko vidim. Jer, ako te pitam da navedeš koji to dokument postoji u teoriji a poštuje se u praksi - američki Ustav? nemački Ustav? Povelja UN? Statu FIFA? Ribolovački pravilnik? - verovatno ćeš po običaju da driblaš u prazno uz nekakve olinjale fraze. Poput pravedničkog gneva. Zato sam pitao da li bi zaista raspravljao, ali iskreno, nisam gajio veliku nadu.


Ovo je suplja logika. Kao pasteta od prepelice. Sta hoces da kazes? Da treba imati program ali ga ne treba postovati jer, zaboga, ko ga jos postuje?


Ovo što sam gore citirao, a ti napisao - primer je besmislene laži, Alsalone.

Cekaj, stani, slusaj, pazi, ti si prvo analizirao moje motive. Ja sam onda prokomentarisao rekavsi kako to nije u redu i kako bih ja mogao isto da uradim mada necu jer tako ne mislim.
freehand freehand 23:28 17.12.2013

Re: ...

Ovo je suplja logika. Kao pasteta od prepelice. Sta hoces da kazes? Da treba imati program ali ga ne treba postovati jer, zaboga, ko ga jos postuje?

Toliko o šupljoj logici... Ne, treba genijalno zaključiti da pošto programi bivaju kršeni, oni, u stvari, i ne postoje. I valjati se od smeha jer ja tvrdim da ipak postoje, pošto njihovo kršenje, kao ni kršenje dokumenata koje sam naveo kao primer nije nikakav dokaz u tom smislu. Pa sam te lepo pitao bi li ozbiljno diskutovao ili izvaljivao te prazne fazone za društvo iz ćoška uz namigivanje i tapšanje po ramenu...
Cekaj, stani, slusaj, pazi, ti si prvo analizirao moje motive. Ja sam onda prokomentarisao rekavsi kako to nije u redu i kako bih ja mogao isto da uradim mada necu jer tako ne mislim.

Čekam, stao sam, slušam, pazim: i dalje ne vidim kutiju u koju sam te stavio pominjući žickanje lajkova a i dalje vidim vulgarni primitivizam kako viri iza "žute kuće", čak i sa navodnicima.
Ili naročito sa navodnicima.
Ok, tvoja mržnja - tvoja stvar. Ako misliš da je to dobar i ispravan način za sagledavanje društva i političkog procesa, i ako si se u tome našao - pa dobro, šta bih ja tu mogao dodati ili oduzeti. Ti sa tim živiš.
Ista je stvar i sa mojim razočaranjem. Nigde u disklejmeru ne piše da je ovde obavezno bar ponekad preskočiti "pola vijagre" jeftine fazone.
alselone alselone 23:38 17.12.2013

Re: ...

Toliko o šupljoj logici... Ne, treba genijalno zaključiti da pošto programi bivaju kršeni, oni, u stvari, i ne postoje. I valjati se od smeha jer ja tvrdim da ipak postoje, pošto njihovo kršenje, kao ni kršenje dokumenata koje sam naveo kao primer nije nikakav dokaz u tom smislu. Pa sam te lepo pitao bi li ozbiljno diskutovao ili izvaljivao te prazne fazone za društvo iz ćoška uz namigivanje i tapšanje po ramenu...


Da ti kazem unapred kako bi isla ova diskusija. Ja bih rekao da neki programi postoje i da su znacajni, kao oni nabrojani. Ona bi ti pronasao par izuzetaka u istoji kad nisu postovani. Onda bih ja pokusao da objasnim da su to izuzeci. Onda bi ti pronasao jos par komada. To bi onda znacilo da je sasvim normalno sto su i kod nas bili zanemareni.

Čekam, stao sam, slušam, pazim: i dalje ne vidim kutiju u koju sam te stavio pominjući žickanje lajkova

Kao sto sam rekao malopre, analizirao si moje motive, sto nije u redu. Onda sam ja rekao... ponavljam se...

Nigde u disklejmeru ne piše da je ovde obavezno bar ponekad preskočiti "pola vijagre" jeftine fazone.

Rekao sam ti i prosli put - samo ti udri. Nije greda, ovde smo da divanimo.
freehand freehand 23:49 17.12.2013

Re: ...

Da ti kazem unapred kako bi isla ova diskusija. Ja bih rekao da neki programi postoje i da su znacajni, kao oni nabrojani. Ona bi ti pronasao par izuzetaka u istoji kad nisu postovani. Onda bih ja pokusao da objasnim da su to izuzeci. Onda bi ti pronasao jos par komada. To bi onda znacilo da je sasvim normalno sto su i kod nas bili zanemareni.

I to je ta logika? Sa predviđanjem budućnosti?
Al ne razumem baš: ti bi meni rekao da neki programi postoje i da su značajni? A da neki ne postoje i da su beznačajni? Ček... Kako beznačajni a ne postoje?! Ili samo ne postoje? Ili su samo beznačajniu?
Ali ja bih tebi, pa bi ti opet meni...
Evo ti bicikl jebo te bicikl.
Ok, apsolvirali smo da programi ne postoje i da sam ja zbog nedostatka elementarne logike i osnovnih znanja nedostojan za ozbiljnu diskusiju.
Kao sto sam rekao malopre, analizirao si moje motive, sto nije u redu. Onda sam ja rekao... ponavljam se...

Šta znači "analizirati motive"? Da kad smajlijem koji se vlja od smeha počneš svoj komentar na moju tvrdnju da postoje programi političkih stranaka u Srbiji - a ja zaključim kako to radiš ne zbog razgovora no zbog malo popularnosti - to je rang "žute kuće"? I još posle ide ono o trpanju u kutije... Tragikomedija.

alselone alselone 23:55 17.12.2013

Re: ...

A da neki ne postoje i da su beznačajni? Ček... Kako beznačajni a ne postoje?! Ili samo ne postoje? Ili su samo beznačajniu?


Ponovo razgovaras sa sobom.

Šta znači "analizirati motive"?

Znaci da si pokusao da kazes zasto sam ja nesto rekao.
freehand freehand 00:19 18.12.2013

Re: ...

Ponovo razgovaras sa sobom.


Da ti kazem unapred kako bi isla ova diskusija. Ja bih rekao da neki programi postoje i da su znacajni, kao oni nabrojani. Ona bi ti pronasao par izuzetaka u istoji kad nisu postovani. Onda bih ja pokusao da objasnim da su to izuzeci. Onda bi ti pronasao jos par komada. To bi onda znacilo da je sasvim normalno sto su i kod nas bili zanemareni.

Znaci da si pokusao da kazes zasto sam ja nesto rekao.

Da, vidim i ja da je glavna pamet i logika u pokušaju da se otkriju motivi u tomne šta bi bilo rečeno
alselone alselone 00:22 18.12.2013

Re: ...

Da, vidim i ja da je glavna pamet i logika u pokušaju da se otkriju motivi u tomne šta bi bilo rečeno


Treca sreca - ko je krenuo sa ovim pristupom?


freehand freehand 00:25 18.12.2013

Re: ...

alselone
Da, vidim i ja da je glavna pamet i logika u pokušaju da se otkriju motivi u tomne šta bi bilo rečeno


Treca sreca - ko je krenuo sa ovim pristupom?





P.S. Evo ti mali bonus: ako ti kažem da SPS, DSS, PUPS imaju jasne političke programe i opredeljenja kojih se čvrsto drže - kako bi mi ti odgovorio a da to bude na nivou koji si ovde postavio?

Pazi - od navedena tri dva sam čitao a PUPS relativno pažljivo pregledao.
Da se ne zalećemo, mislim.
alselone alselone 00:35 18.12.2013

Re: ...

P.S. Evo ti mali bonus: ako ti kažem da SPS, DSS, PUPS imaju jasne političke programe i opredeljenja kojih se čvrsto drže - kako bi mi ti odgovorio a da to bude na nivou koji si ovde postavio?


Ja bih rekao da su po mom misljenju njihovi programi pogresni.
freehand freehand 00:43 18.12.2013

Re: ...

alselone
P.S. Evo ti mali bonus: ako ti kažem da SPS, DSS, PUPS imaju jasne političke programe i opredeljenja kojih se čvrsto drže - kako bi mi ti odgovorio a da to bude na nivou koji si ovde postavio?


Ja bih rekao da su po mom misljenju njihovi programi pogresni.

Ajde?! I kakve to veze ima sa

Programi stranaka.

Od svih stranaka jedino se rahmetli GSS vodio svojim programom ali to ni njima nije smetalo da npr. Hibera uvale u upravni odbor telekoma.

Jedini plan stranaka je otimanje para. Ako se uz to ocesu o nesto dobro za nas, i-haj, puna kapa.

Politika je borba za licnu korist predstavljena borbom za nacela.



... ovim?!
Ja kažem da postoje programi i stranke koje ih se drže, ti se upišaš o smija na moju glupost.
A onda zaključiš da su im programi, ipak, pogrešni?
alselone alselone 00:49 18.12.2013

Re: ...

Ajmo iz pocetka.

Ako uzmemo, kao sto si rekao, da se oni drze svojih programa apsolutno (sam si rekao da ih ne znas ali i dalje tvrdis) ja jedino sto mogu da kazem da su programi pogresni posto ih jednako kao i ti ne znam (jer sumnjam da je ikome "ovo" bio program).

Rekao bih da ih se ne drze, jer su i jedni i drugi propagirali pravnu drzavu a krali su redom.






freehand freehand 01:11 18.12.2013

Re: ...

Ajmo iz pocetka.



Ako uzmemo, kao sto si rekao, da se oni drze svojih programa apsolutno

Opet ćemo malo da fantaziramo? Gde sam to rekao? Ovde?

freehand
...SPS, DSS, PUPS imaju jasne političke programe i opredeljenja kojih se čvrsto drže

Tebi je čvrsto i apsolutno isto? Strava. Samo što nije istina.

(sam si rekao da ih ne znas ali i dalje tvrdis)

Pa ćemo još malo da učitavamo i neistine zborimo... Nigde ni to nisam rekao. Rekao sam ovo:

freehand
Pazi - od navedena tri dva sam čitao a PUPS relativno pažljivo pregledao.

Mislim - što to radiš kad - i ako neko ovo nekad pročita - može u dva letimična pogleda da utvrdi kakvim se niskim i smešnim smicalicama i lagarijama služiš? Čemu to?


ja jedino sto mogu da kazem da su programi pogresni posto ih jednako kao i ti ne znam (jer sumnjam da je ikome "ovo" bio program).

Ma gde ti da ne znaš, pobogu?! Pa nisi se valjda onoliko iz neznanja smejao?



Rekao bih da ih se ne drze, jer su i jedni i drugi propagirali pravnu drzavu a krali su redom.

I jagodica za kraj: nisi čitao (jer ne postoje) ali znaš da ih se ne drže.
Daj još nešto o prepeličjoj pašteti i šupljoj logici.
I kaži - ajmo iz početka.
Ili daj malo nešto sa pravedničkim gnevom, to ti dobro ide a i popularno je, brate.
alselone alselone 08:55 18.12.2013

Re: ...

Nisam ucitavao nego sam pogresno procitao, bilo je kasno.

Pokusacu da konvergiram posto si me uvukao u ono u sta od pocetka nisam hteo: vatanje za rec i seciranje komentara. Tu si majstor.

Politika koju su vodili Sloba, Djindjic, Kostunica i Tadic je bila politika bez plana i programa. To je bila kombinacija liberalizma americkog tipa kada je tako odgovaralo, liberalizma Ruskog tipa, kada su se prodavala preduzeca, Socijalizma Norveskog tipa kada se pricalo u medijima i kada se pravio zakon o radu, konzervatizma i nacionalizma kada je tako odgovaralo.

freehand freehand 09:41 18.12.2013

Re: ...

Nisam ucitavao nego sam pogresno procitao, bilo je kasno.

E dobro. Ja bih rekao da si čitao ono što ti odgovara. I dodavao, da se vlasi ne dosete.
Pokusacu da konvergiram posto si me uvukao u ono u sta od pocetka nisam hteo: vatanje za rec i seciranje komentara. Tu si majstor.

Ja sam te uvukao? Time što sam ti odgovarao citatima na laguckanje, podmetanje, kvalifikacije, izmišljanje? Da bi na kraju, kao i uvek ispalo da si ti samo, a ja sam majstor. Bravo, bravo.
Politika koju su vodili Sloba, Djindjic, Kostunica i Tadic je bila politika bez plana i programa. To je bila kombinacija liberalizma americkog tipa kada je tako odgovaralo, liberalizma Ruskog tipa, kada su se prodavala preduzeca, Socijalizma Norveskog tipa kada se pricalo u medijima i kada se pravio zakon o radu, konzervatizma i nacionalizma kada je tako odgovaralo.

Super. Zato je politika koju su vodili Tito pre a Toma, Vučić i Dačić sada primer kako to treba, pošteno u svakom smislu.
Bolje da si ostao na onbom da programi ne postoje.
alselone alselone 10:03 18.12.2013

Re: ...

Zato je politika koju su vodili Tito pre a Toma, Vučić i Dačić sada primer kako to treba, pošteno u svakom smislu.

Apsolutno ne. Nisam to rekao.
freehand freehand 19:27 18.12.2013

Re: ...

alselone
Zato je politika koju su vodili Tito pre a Toma, Vučić i Dačić sada primer kako to treba, pošteno u svakom smislu.

Apsolutno ne. Nisam to rekao.


Ih, šta ja sve nisam rekao a ti si mi prikačio...
Samo je razlika što ovo iz tvojih reči proizilazi, logički gledano.
A i vidiš da su te dva burazera i za ovo častila! Za povezivanje svih posle Tita i pre Tome.
Od Tita do Tome sve propas' za logične i napredne.
alselone alselone 21:13 18.12.2013

Re: ...

Ih, šta ja sve nisam rekao a ti si mi prikačio...

Pa kad vidis da je pogresno zasto radis isto?

Samo je razlika što ovo iz tvojih reči proizilazi, logički gledano.

Ne, nego ti tako vidis. Jer ja sam poznat kao komunista i postovalac Tita na blogu, jelte? Isto tako i Tome, jel?

A i vidiš da su te dva burazera i za ovo častila

Jedan je moj drugi nalog a drugi je iz stranke.
freehand freehand 21:19 18.12.2013

Re: ...

Pa kad vidis da je pogresno zasto radis isto?

Nisam baš najbolje razumeo: baviš se dodavanjem učitavanjem, izmišljanjem, lažiranjem i falsifikovanjem zato što ja negde grešim? Do jj!
Ne, nego ti tako vidis. Jer ja sam poznat kao komunista i postovalac Tita na blogu, jelte? Isto tako i Tome, jel?

Politika koju su vodili Sloba, Djindjic, Kostunica i Tadic je bila politika bez plana i programa.

...


Jedan je moj drugi nalog a drugi je iz stranke.

Ma jok. Rezondžije. I ljubitelji.
alselone alselone 21:22 18.12.2013

Re: ...

Nisam baš najbolje razumeo: baviš se dodavanjem učitavanjem, izmišljanjem, lažiranjem i falsifikovanjem zato što ja negde grešim? Do jj!


Ne. Ja kazem kako nesto nisam rekao sto si ti napisao kao moje reci. Ni na to kazes da sam ranije ja tebi ucitavao. Ja na to kazem - pa sto ti onda meni ucitavas kad kukas kako to nije u redu.
alselone alselone 21:23 18.12.2013

Re: ...


Ponovo si ono citirao ali mi i dalje nije jasno kako vidis postovanje za Tita i Tomu, osim ako ti bas nije stalo da ih vidis (to je ona kutija sa pocetka). Da sam spomenuo Tita da li bih morao i dalje u istoriju? Nije ti dovoljno sto sam kasnije rekao da tako ne mislim i da su i oni isti?

freehand freehand 21:59 18.12.2013

Re: ...

alselone
Nisam baš najbolje razumeo: baviš se dodavanjem učitavanjem, izmišljanjem, lažiranjem i falsifikovanjem zato što ja negde grešim? Do jj!


Ne. Ja kazem kako nesto nisam rekao sto si ti napisao kao moje reci. Ni na to kazes da sam ranije ja tebi ucitavao. Ja na to kazem - pa sto ti onda meni ucitavas kad kukas kako to nije u redu.

Ne. Ti kažeš da ja kažem da ti kažeš da ja kažem da ti kažeš... Samo gore napisano govori suprotno, zajedno sa citatim.
ali mi i dalje nije jasno kako vidis postovanje za Tita i Tomu, osim ako ti bas nije stalo da ih vidis (to je ona kutija sa pocetka).

I opet izmišljaš... Gde sam ja pomenuo ikakvo poštovanje? Kažem šta moja šuplja logika zaključuje iz niza ličnosti koje su povezane vrednosno i hronološki. Što bi ih, opet šuplje zaključujem odvojilo od onih neposredno pre i posle, i vrednosno drugačije orijetnisanih.
alselone alselone 09:21 19.12.2013

Re: ...

Ne. Ti kažeš da ja kažem da ti kažeš da ja kažem da ti kažeš... Samo gore napisano govori suprotno, zajedno sa citatim.


Ne govori. Ucitavao si mi od pocetka, secirao komentare i "stavljao me u kutiju".

Što bi ih, opet šuplje zaključujem odvojilo od onih neposredno pre i posle, i vrednosno drugačije orijetnisanih.

Kako si ti uporan u svadjanju i predstavljanju me pogresnim. Da li ti je jasno da sam par puta kasnije eksplicitno rekao kako ne mislim tako i kako mislim da su i oni jednaki. I ti se i dalje svadjas sa imaginarnim alseloneom koji kao misli na taj nacin.
N-e m-i-s-l-i-m t-a-k-o.

Odjavljujem se.
freehand freehand 09:44 19.12.2013

Re: ...

Ne govori. Ucitavao si mi od pocetka, secirao komentare i "stavljao me u kutiju".


I hakovao sam ti nalog pa sam ja pisao sve ono gore što govori suprotno. To si zaboravio.
inco inco 23:52 15.12.2013

Nego, glede Voždovca...

Nešto ne kapiram šta toliko raduje ove SNS-ovce? Ako uporedimo sa rezultatima iz 2009. dobijemo:

2009:
Ukupno upisanih u birački spisak: 149.360
Izašlo: 47,2% (70.498)
Za SNS glasalo: 37,2% (26.225)

2013:
Ukupno upisanih u birački spisak: 156.962
Izašlo: ~36% (56.506)
Za SNS glasalo: ~50% (28.253)

Wow, kakav uspeh, privoleli demagogijom, pardon - neprikosnovenom borbom protiv korupcije i za bolji život svih građana - oko 2000 novih glasača. Ne znam, ja se ne bih mnogo hvalio ovakvim rezultatom.

P.S. Voždovac je stekao 7.602 nova glasača u međuvremenu, pa pod pretpostavkom da su isti ljudi glasali za SNS znači da su uspeli da svojom pričom privole tek 26,33% novih glasača. Tek se time ne bih hvalio...
blogov_kolac blogov_kolac 09:12 16.12.2013

Re: Nego, glede Voždovca...

Gledano samo kroz brojke, u pitanju jeste veliki (ogroman) uspeh kada sa odlicnih 37% skocis na za proporcionalni sistem skoro neverovatnih 50%, i tu nema zbora. Shodno tome imace sami preko 60% mandata. "Glasaci SNS" je trenutno jedna prilicno fluidna kategorija, rec je o stranci koja je osnovana pre 5 godina, pa iako osnovu stvarno cini nasledjeno ex-radikalsko glasacko telo, neozbiljno je tvrditi da su bas svi oni koji su sa drasticno vecom izlaznoscu 2009 glasali za njih to isto uradili i ove godine, tako da je u ovih 28.000 jucerasnjih glasova verovatno bar oko cetvrtina po prvi put glasala za SNS (racunajuci i parlamentarne izbore), sto je prilicno impresivan prirastaj.
cane cane 23:53 15.12.2013

naprednjaci

и велики билборд са ликовима троје локалних челника (једне челнице и два челника) тренутно владајуће Демократске странке др. Бојан Пајтић са пригодним изборним слоганом: "Ти нас познајеш!" (ко год да га је смислио - уопште нисам сигуран колику им је њиме учинио услугу)


Naprednjaci su preuzeli stvar,
znaju sistem i stvaraju dar-mar.
Rasturaju po pitanju tiraža,
sve veća je blamaža biti neko od nas.

Naprednjaci su ukrali moj bend,
Naprednjaci su federalni trend
a mi smo gurnuti u ilegalu,
na kom tajnom kanalu naći bazu i spas?

O Naprednjaci,
sve vam je u šaci al' zašto da se baci?
Ma ostavite nešto i za nas.
Naprednjaci, braćo i zemljaci,
budite ortaci pa smanjite taj gas!

Naprednjaci na ključnim mestima.
Naprednjaci u glavnim vestima.
Na džinovskim plakatima u boji,
kud koji mili moji, da vam ne čujem glas.

Naprednjaci sa našim curama.
Naprednjaci u svim strukturama.
Od udruženog rada pa do sporta,
Naprednjaci ante portas, njihov dolazi čas!

O Naprednjaci...
maksa83 maksa83 23:53 15.12.2013

"nije valjda žvaka k'o ono Dinkićevo..."

bolid1 bolid1 00:07 16.12.2013

Re: "nije valjda žvaka k'o ono Dinkićevo..."

...to nije istina...
maksa83 maksa83 08:33 16.12.2013

Re: "nije valjda žvaka k'o ono Dinkićevo..."

bolid1
...to nije istina...

bolid1 bolid1 15:30 16.12.2013

Re: "nije valjda žvaka k'o ono Dinkićevo..."

Back to the future...

blogovatelj blogovatelj 00:11 16.12.2013

Ja stvari gledam sa vedrije strane

G17+ i LDP nisu prešli cenzus.
strog_ali_pravedan strog_ali_pravedan 07:51 16.12.2013

Re: Ja stvari gledam sa vedrije strane

Jel to znaci da necemo da citamo bata Draga sledece cetiri godine ?
freehand freehand 00:35 16.12.2013

Šta sad

... crni Vučiću?!
Stigle te dušmanske kletve, izgleda: da budeš predsednik naprednjaka i da zaglaviš apsolutnu vlast.

Ne bio ti niko u koži.

tadejus tadejus 08:30 16.12.2013

Re: Šta sad

freehand
... crni Vučiću?!Stigle te dušmanske kletve, izgleda: da budeš predsednik naprednjaka i da zaglaviš apsolutnu vlast.Ne bio ti niko u koži.


vi kako oćete al ja sam krenula na ubrzani tećaj kolceta
neće da me uvati nespremnu
reanimator reanimator 09:10 16.12.2013

Re: Šta sad

freehand
... crni Vučiću?!Stigle te dušmanske kletve, izgleda: da budeš predsednik naprednjaka i da zaglaviš apsolutnu vlast.Ne bio ti niko u koži.

Je l' ovo Dačić? Mislim, to je taj profil, ta figura, taj friz...
freehand freehand 09:11 16.12.2013

Re: Šta sad

tadejus
freehand
... crni Vučiću?!Stigle te dušmanske kletve, izgleda: da budeš predsednik naprednjaka i da zaglaviš apsolutnu vlast.Ne bio ti niko u koži.


vi kako oćete al ja sam krenula na ubrzani tećaj kolceta
neće da me uvati nespremnu

Kažu da je to budući predsednik UO lokalne televizije. Mada ja u to ne verujem.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana