Putovanja

Logička petlja

uros_vozdovac RSS / 27.11.2013. u 11:13

Ma da, istrenirani predrasudama, opštim mestima, i farmama velkikim bratovima  pticom Oro, nekako je učestalo mišljenje, koje da nema uporište u realnosti ne bi bilo baš tako popularno, eto Twitter jutros:

 

 

 

 

Razbijanje ćiriličnih tabli širom Lijepe, nekako ubedljivo mlaka reakcija, mogla bi se koju na tu temu i posle one fudbalske utakmice na Maksimiru, da stvar ne ostane takva pobrinuo se izvesni Miroslav Čučković iz Obrenovca, prvi čovek te vrle zajednice braneći boje Ujedinjenih regiona Srbije.

Na teritoriji nečega što Miroslav, sasvim izvesno naziva "moja opština" Vlada je odlučila da smesti nekakve azilante, grupu nesrećnika koje je stiglo baš u Srbiji. Miroslav kaže:

Predsednik opštine Obrenovac Miroslav Čučković tvrdi da je izbor objekta neadekvatan, zato što se nalazi 50 metara od termoelektrane Nikola Tesla.

"Pet sekundi je dovoljno da neadekvatno lice boravi u blizini tog objekta i da se upropasti energetski sistem ove zemlje. ja ne pričam napamet, pričam vrlo kredibilno i apelujem na ljude da tu svoju odluku preispitaju, jer očigledno su je doneli na osnovu informacija koje su doneli u papirima, jer vi kada pročitate Ušće bb, poljanče X, to zvuči onako potpuno beningno, u suštini to je najbitniji objekat za našu državu. Ova lokacija koja je opredeljena je apsolutno neprihvatljiva za gradsku opštinu i zbog ljudi i zbog opreme", kaže Čučković.

Pet sekudi, hmm, opasna ekipa dakle.

Da stvar ne bi ostala na rečima Miroslava, tu je politička organizacija, koja jeMiroslava, kao takvog izabrala da je predstavlja baš u Obrenovcu. Ta organizacija kaže:

 

 

 

 

Nema šta nesporazum u pitanju, i ozbiljan bezbednosni problem. (da je SNS u pitanju rekao bih bezbedonosni, nek URS računa da sam mu veliku čast učinio) i ostalo bi na tome da nije današnjeg razvoja iste priče:

 

Blokada puta zbog azilanata 

Građani zabrinuti za bezbednost oštrom akcijom, po snegu i nevremenu u brobi protiv azilanata, ama što li to liči, hmm, na šta tačno?

URS mi duguje odgovor, ne obazire se na pitanje

 

Atačmenti



Komentari (89)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 11:27 27.11.2013

Azilanti

Teča i tetka su, ratnih devedesetih, bili azilanti u Holandiji. Svo vreme do dobijanja izbegličkih papira su provelu u 'žici', u nekoj napuštenoj kasarni, bez prava da napuštaju krug tog objekta.

Sestra od tetke, holandska državljanka i njen muž Holanđanin, su uzaludno pokušavali da izdejstvuju odobrenje da teču i tetku izvedu na jedno popodne, da bi ih odveli kući na ručak i pristojno kupanje.

Što se elektrane tiče, svojevremeno sam u Tuzli bio rezervni pripadnik antiterorističke jedinice koja je, između ostalog, bila zadužena za obezbeđivanje industrijskih objekata. Nemaš pojma koliko je bio širok pojas oko TE Tuzla koji se, u miru, pratio i obezbeđivao.

Smestiti azilante tako blizu vitalnom objektu, u ovo vreme terorizma, je sulud potez.
uros_vozdovac uros_vozdovac 11:42 27.11.2013

Re: Azilanti

Imam pojma, hajd da probam da se setim...
Mislim da je zona bila gore do Vukosavaca čak, uključujući Priboj na ovu stranu, Sniježnica je vazda bila problematična, a na drugu stranu prema Zvorniku - ne sećam se.
Pet sekundi sindrom.
Problem bezbednosti je rešiv, čak i u slučaju Obrenovca, ako se i ma volje. Da se ti i ja rezumemo, da su azilanti npr iz Rusije, misliš li da bi bilo otpora?

Ono što takođe mogu da kažem je da je ovo glupost, što Miroslav kaže, uostalom ne postoji mesto u Srbiji gde azilanti nisu naišli na otpor zajednice nebitno koji su objekti na teritoriji, uostalo @regionisrbije imaju odgovor na pitanje koji bi region bio pogodan - ni jedan.

Muka je što onog fudbalera s pravom provlače kroz blato, ali nekako Obrenovac ima opravdanje. E pa nema, dovedite te ljude u Beograd.
hajkula1 hajkula1 11:44 27.11.2013

Re: Azilanti

predatortz


Smestiti azilante tako blizu vitalnom objektu, u ovo vreme terorizma, je sulud potez.



Smestiti ma koga tako blizu tog objekta je totalno lud potez, bar iz dva razloga.



Što se tiče bogate Holandije i azila za azilante, šta reći.

Koliko mogu da vidim u medijima, neki stanovnici Banje Koviljače, Bogovađe, Obrenovca se plaše. Zašto se plaše? (Obrenovčanima se ne može pripisati rasizam, jer u tom kraju živi dosta Roma, a neko meni blizak, rekao je, da tamo gde lepo žive Cigani, tamo je dobar narod.
hajkula1 hajkula1 11:50 27.11.2013

Re: Azilanti

uros_vozdovac
Da se ti i ja rezumemo, da su azilanti npr iz Rusije, misliš li da bi bilo otpora?




Bilo bi, baš zato što su iz Rusije.




Nekako se provukla rečenica, predlog tipa, da azilante smeštaju po desetak-dvadesetak, a ne par stotina/ hiljada u mestu.


predatortz predatortz 11:52 27.11.2013

Re: Azilanti

Problem bezbednosti je rešiv, čak i u slučaju Obrenovca, ako se i ma volje. Da se ti i ja rezumemo, da su azilanti npr iz Rusije, misliš li da bi bilo otpora?


Svaki azilant, ma odakle dolazio, je bezbednosno interesantna osoba. Prvo, radi se o osobi bez ikakvih papira, bez utvrđenog porekla ( većina njih krije čak i iz koje zemlje dolaze ). Zatim, većina njih dolazi iz ratom zahvaćenih zemalja. dakle, nema garancija da se ne radi o ratnom zločincu koji je u bekstvu od kazne. Treće, problem terorizma koji sam već pomenuo... Ima Srbija dovoljno vukojebina, i u njima napuštenih vojnih objekata. Tamo je pametnije smestiti i kontrolisati lica koja smeštaj traže...
rade.radumilo rade.radumilo 12:07 27.11.2013

Re: Azilanti

Teča i tetka su, ratnih devedesetih, bili azilanti u Holandiji. Svo vreme do dobijanja izbegličkih papira su provelu u 'žici', u nekoj napuštenoj kasarni, bez prava da napuštaju krug tog objekta.


Argument tipa: Jesam ja ološ, ali eto onaj tamo on je još veći.

Smestiti azilante tako blizu vitalnom objektu, u ovo vreme terorizma, je sulud potez.


Potpuna besmislica. U zemlji koju s kraja na kraj možeš proći za nekoliko sati kolima potpuno je abitno gde si smestio bilo koga u odnosu na bilo koji objekat.
Da nije TET, izmislili bi nešto drugo: ima tu sigurno neka kasarna VS, a i pogoni BG vodovoda su na samo koji sat hoda odatle. Ma i do novog mosta preko Ade se stiže čas posla iz Obrenovca, a do aerodroma samo pretrčiš most kod Ostružnice i tu si...
Mnogo volimo da se tripujemo da smo nešto bitni bilo kome osim nama samima. Ni našim komšijama više nismo mnogo bitni jer su uglavnom ostvarili svoj zadatak: da sa nama više nemaju posla.
kukusigameni kukusigameni 12:09 27.11.2013

Re: Azilanti

Meni je super smešno kad vidim onaj znak: zabranjeno fotografisanje.
hoochie coochie man hoochie coochie man 12:27 27.11.2013

Re: Azilanti

Potpuna besmislica. U zemlji koju s kraja na kraj možeš proći za nekoliko sati kolima potpuno je abitno gde si smestio bilo koga u odnosu na bilo koji objekat.


Te stoga treba prestati i da se razmišlja o bezbednosti objekata.
Kad već mogu do njega da dođu onda je u redu i smestiti ih tik pored objekta.

Ni ja ne verujem da je to jedini čak ne ni presudan razlog za protivljenje, ali i on ima svoju težinu, drugi, verujem presudan, je takođe dosta razuman.
A šta bi bio razlog za prihvatanje?
Plemenitost, humanost na svoj rizik?
Sve mi se čini da je najlakše biti human preko tuđih leđa.
zikazeneva zikazeneva 12:27 27.11.2013

Re: Azilanti

Problem bezbednosti je rešiv, čak i u slučaju Obrenovca, ako se i ma volje. Da se ti i ja rezumemo, da su azilanti npr iz Rusije, misliš li da bi bilo otpora?


naravno.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 13:10 27.11.2013

Re: Azilanti

Smestiti azilante tako blizu vitalnom objektu, u ovo vreme terorizma, je sulud potez.


Ma manje više terorizam - kod nas je veća opasnost (za elektroenergetski sistem, komunikacioni sistem, pružni saobraćaj i sl.) "sakupljanje" (Halo Bing) "sekundarnih" sirovina. Pa smestiš ljude bez ikakvih prihoda na domet raznih kablova, bakra i koječega, e to evenutalno može da bude problem, a ne što će neko od njih rešiti da u masovnom smeštaju (*) napravi neku "napravu". Kako god, ako je TE bez obezbeđenja, eh, ima ih mnogi drugi (čak i međ onima koji se bunu za azilanti) koji će, pre nego azilanti, nešto da "oslobode"

(*) slučajno juče baš videh vest oko problema sa azilantima, ama ono gde su ih smestili je samo po sebi, bez pitanja lokacije, je problem. A pogotovo mi nije jasno kada kažu da su smešteni po napuštenim šupama i sl. Nije valjda da je to "zvanični" smeštaj? pre će biti, cenim, da je "zvanični" tako "dobar", da odu sami do prve polusrušene šupe? Kako god, mašala :(
predatortz predatortz 13:14 27.11.2013

Re: Azilanti


Potpuna besmislica. U zemlji koju s kraja na kraj možeš proći za nekoliko sati kolima potpuno je abitno gde si smestio bilo koga u odnosu na bilo koji objekat.


Potpuna besmislica.
uros_vozdovac uros_vozdovac 13:25 27.11.2013

Re: Azilanti

predatortz

Potpuna besmislica. U zemlji koju s kraja na kraj možeš proći za nekoliko sati kolima potpuno je abitno gde si smestio bilo koga u odnosu na bilo koji objekat.


Potpuna besmislica.


I Mladenovčani se bune, što li oni? Verovatno zbog radara na Kovioni, setio sam se.
uros_vozdovac uros_vozdovac 13:29 27.11.2013

Re: Azilanti

kukusigameni
Meni je super smešno kad vidim onaj znak: zabranjeno fotografisanje.


Ima jedan kolega zaljubljenik u geolociranje kolekciju slika tabli zabranjeno fotografisanje sakupljenih sa neta, da apsurd bude do daske
predatortz predatortz 13:34 27.11.2013

Re: Azilanti


I Mladenovčani se bune, što li oni? Verovatno zbog radara na Kovioni, setio sam se.


Ljudi imaju razumljiv strah, naročito nakon epizoda u Koviljači. Mislim, oko kuće ti se mota neko za koga ne znaš ni ko je , ni odakle je, ni koje su mu namere...

Zbog toga i smatram da je najsvrsishodnije smestiti azilante u izolovane vojne objekte koji nisu u upotrebi. A takvih je u Srbiji mnogo. Em imaš sve što im je potrebno: solidno građeni objekti, kuhinje, kupaonice, toalete.., em si rešio problem nezadovoljnog naroda, jer i on se u Srbiji, nadam se, za nešto pita.
zikazeneva zikazeneva 13:40 27.11.2013

Re: Azilanti

Zbog toga i smatram da je najsvrsishodnije smestiti azilante u izolovane vojne objekte koji nisu u upotrebi. A takvih je u Srbiji mnogo. Em imaš sve što im je potrebno: solidno građeni objekti, kuhinje, kupaonice, toalete.., em si rešio problem nezadovoljnog naroda, jer i on se u Srbiji, nadam se, za nešto pita.


slazem se u potpunosti.
uros_vozdovac uros_vozdovac 13:46 27.11.2013

Re: Azilanti

zikazeneva
Zbog toga i smatram da je najsvrsishodnije smestiti azilante u izolovane vojne objekte koji nisu u upotrebi. A takvih je u Srbiji mnogo. Em imaš sve što im je potrebno: solidno građeni objekti, kuhinje, kupaonice, toalete.., em si rešio problem nezadovoljnog naroda, jer i on se u Srbiji, nadam se, za nešto pita.


slazem se u potpunosti.

I ja se slažem, ali makar jedan objekat da bude u Beogradu, ima valjda i ovde neka kasarna.
A i voleo bih kad bi Obrenovac i te događaje ne nazvali, to je nebitno, nego prepoznali kao uzrok, nikako kao posledicu.
Biljana 77 Biljana 77 13:51 27.11.2013

Re: Azilanti

najsvrsishodnije smestiti azilante u izolovane vojne objekte koji nisu u upotrebi. A takvih je u Srbiji mnogo. Em imaš sve što im je potrebno: solidno građeni objekti, kuhinje, kupaonice, toalete..

Saglasna. Tim ljudima treba smeštaj dostojan ljudi, gde mogu sa zadovolje makar osnoven higijenske potrebe i imaju kakve- takve uslove za preživljavanje.
Ali nekako imam problem sa tim "bune se što im doseljavaju azilante, Rome" i tako. Ja bih naprimer najviše volela da mi komšinica bude Skarlet Johanson i da izlazi gola na terasu. U praksi imam gomilu mučenih Roma izbeglih sa Kosova koji žive u jednoj držvanoj zgradurini (reče BoL jednom da je to bio neki Dom gluvih i nagluvih ili tako nešto) pored moje zgrade. Mislim, ko kome daje prave da određuje ko će da živi pored... pa nije to njihova privatna svojina?
predatortz predatortz 13:55 27.11.2013

Re: Azilanti

Mislim, ko kome daje prave da određuje ko će da živi pored... pa nije to njihova privatna svojina?


Blizu si suštine. Ako neko počne da zadire u moju privatnu svojinu, a taj slučaj smo imali i imamo u Koviljači, onda je to i moj problem.
westvleteren westvleteren 14:26 27.11.2013

Re: Azilanti

kukusigameni
Meni je super smešno kad vidim onaj znak: zabranjeno fotografisanje.


Daj sliku
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 14:46 27.11.2013

spavanje u šumi

Teča i tetka su, ratnih devedesetih, bili azilanti u Holandiji. Svo vreme do dobijanja izbegličkih papira su provelu u 'žici', u nekoj napuštenoj kasarni, bez prava da napuštaju krug tog objekta.


Koliko vremena su proveli u,kako kazes, zici? Jesu li imali krov nad glavom, krevet, posteljinu, tri obroka, nekakav dzeparac i placenog advokata?

Mislim, ti istices samo da nisu mogli kod sestre od tetke na rucak, to je ipak malo drugaciji tretman od ovih ljudi sto spavaju u sumi, a isto su trazioci azila kao i tvoja tetka i teča.
Biljana 77 Biljana 77 14:47 27.11.2013

Re: Azilanti

Ako neko počne da zadire u moju privatnu svojinu, a taj slučaj smo imali i imamo u Koviljači

To je posao za državne organe, da policija radi svoj posao i sprečava provale i sl. U privatnu svojinu zadiru i džeparoši po busevima u Bg, pa ne mogu ja tražiti da se neko ne vozi busom jer je možda (ili će biti, ili meni liči na nekog ko jeste) džeparoš. Znam da banalizujem, ali suština je da su ovi ljudi u veoma teškom položaju (o kojem zbog prirode posla znam malo više) i obzirom na okolnosti u kojima žive i na ono od čega su pobegli, malo im se šta ima zameriti, tj. ne bih rekla da je učestalost kriminalnog ponašanja među njima išta veća nego u domaćoj populaciji. Lokalno stanovništvo mahom izražava neki strah koji nije baš argumentovan.
A kad smo kod kasarne, izgleda da ne može ni to.
zikazeneva zikazeneva 14:55 27.11.2013

Re: Azilanti

I ja se slažem, ali makar jedan objekat da bude u Beogradu, ima valjda i ovde neka kasarna.


naravno da ima
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:50 27.11.2013

Re: Azilanti

kukusigameni
Meni je super smešno kad vidim onaj znak: zabranjeno fotografisanje.


Ih, pa taj znak ima i ispred NORAD-a.
iqiqiq iqiqiq 16:53 27.11.2013

Re: Azilanti

Meni je super smešno kad vidim onaj znak: zabranjeno fotografisanje

pa i nije, google earth nije kod nas još završio posao...Juče je zvanično počelo mapiranje ulica Srbije kako bi panoramske fotografije i naših gradova postale dostupne na servisu „Street view“. SUBOTA 26.10.2013
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:57 27.11.2013

Re: Azilanti

predatortz

I Mladenovčani se bune, što li oni? Verovatno zbog radara na Kovioni, setio sam se.


Ljudi imaju razumljiv strah, naročito nakon epizoda u Koviljači. Mislim, oko kuće ti se mota neko za koga ne znaš ni ko je , ni odakle je, ni koje su mu namere...

Zbog toga i smatram da je najsvrsishodnije smestiti azilante u izolovane vojne objekte koji nisu u upotrebi. A takvih je u Srbiji mnogo. Em imaš sve što im je potrebno: solidno građeni objekti, kuhinje, kupaonice, toalete.., em si rešio problem nezadovoljnog naroda, jer i on se u Srbiji, nadam se, za nešto pita.


Slažem se, i obavezno da im se uvede da čiste krug, i cepaju požarstvo. I da im se da da kopaju neki rov, ili kanal za telefonsku žicu, čisto da bi bili zauzeti, da im ne padaju kakve zle misli napamet. A uveče, zna se, POIV!

Ček, predz kad si već tu, odavno me muči, jeste li i vi, panduri, morali da cepate požarstva i čistite krug? Ili je to bilo svečana obaveza samo kod nas, prašinara, i drugih nižih rodova i vidova JNA.

predatortz predatortz 16:58 27.11.2013

Re: Azilanti

Ček, predz kad si već tu, odavno me muči, jeste li i vi, panduri, morali da cepate požarstva i čistite krug? Ili je to bilo svečana obaveza samo kod nas, prašinara, i drugih nižih rodova i vidova JNA.


Ja u JNA bio padobranac, cepao požarstva, čistio krug, kretao se po azimutu...
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:03 27.11.2013

Re: Azilanti

kretao se po azimutu...


A zato si ti završio u Srbiji.

neispravna busola ili ti loše čitao azimute? :)
predatortz predatortz 17:05 27.11.2013

Re: Azilanti

hoochie coochie man
kretao se po azimutu...


A zato si ti završio u Srbiji.

neispravna busola ili ti loše čitao azimute? :)


Stvar srca, sa busolom je bilo sve ok.
blogovatelj blogovatelj 17:09 27.11.2013

Re: Azilanti

Ono što takođe mogu da kažem je da je ovo glupost, što Miroslav kaže, uostalom ne postoji mesto u Srbiji gde azilanti nisu naišli na otpor zajednice nebitno koji su objekti na teritoriji


Ono što takođe mogu da kažem je da je ovo glupost, što Miroslav kaže, uostalom ne postoji mesto u najvećem delu Evrope gde azilanti nisu naišli na otpor zajednice nebitno koji su objekti na teritoriji
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:13 27.11.2013

Re: Azilanti


Da trolnemo malo

krećemo se mi tako po azimutu, tražimo neko obeleženo kamenje, a sve generacije vojske traže to isto kamenje.
Lokalni seljaci naravno to odavno ukapirali i kad vide vojnika da nešto traži kažu mu gde je kamen.
Svi uspešni sto posto :)
predatortz predatortz 17:15 27.11.2013

Re: spavanje u šumi

Vesna Knežević Ćosić
Teča i tetka su, ratnih devedesetih, bili azilanti u Holandiji. Svo vreme do dobijanja izbegličkih papira su provelu u 'žici', u nekoj napuštenoj kasarni, bez prava da napuštaju krug tog objekta.


Koliko vremena su proveli u,kako kazes, zici? Jesu li imali krov nad glavom, krevet, posteljinu, tri obroka, nekakav dzeparac i placenog advokata?

Mislim, ti istices samo da nisu mogli kod sestre od tetke na rucak, to je ipak malo drugaciji tretman od ovih ljudi sto spavaju u sumi, a isto su trazioci azila kao i tvoja tetka i teča.


Vesna, ja ne osporavam ovaj holandski sistem. Naprotiv, pokazujem kako se ozbiljne države bave problemom azilanata.
Meni je logično ovo što Holanđani rade, nelogično mi je to što naši puštaju te ljude da spavaju po šumama i ko zna gde sve ne.
Naravno da im treba obezbediti smeštaj, ishranu i pravnu pomoć. Uostalom, to je obaveza države spram azilanata. Zbog toga i predlažem kasarne kao idealno rešenje. Imaju potrebnu infrastrukturu, izolovane su...
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:25 27.11.2013

Re: Azilanti

hoochie coochie man

Da trolnemo malo

krećemo se mi tako po azimutu, tražimo neko obeleženo kamenje, a sve generacije vojske traže to isto kamenje.
Lokalni seljaci naravno to odavno ukapirali i kad vide vojnika da nešto traži kažu mu gde je kamen.
Svi uspešni sto posto :)


Tjah, mi smo robovali u Makedoniji, i sva ta kretanja po azimutu smo praktikovali na Krivolaku, ili u brdima iznad Prilepa, gde osim poskoka, škorpija, i kolega u uniformama, druge individue ne možeš da sretneš. Pa sam tako skoro slomio nogu jer smo uvežbavali noćni juriš, po azimutu, a na zamišljene neprijatelje, Bugare, zna se, i u zanosu bitke koja se razvila, izmedju nas i njih, pod punim borbenim tovarom, upao u neki jendek, i završio u stacionaru, zbog skrhanog skočnog zgloba. Ja sam još i dobro prošao, da vidiš samo na šta su ličili Bugari.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:27 27.11.2013

Re: Azilanti

predatortz
Ček, predz kad si već tu, odavno me muči, jeste li i vi, panduri, morali da cepate požarstva i čistite krug? Ili je to bilo svečana obaveza samo kod nas, prašinara, i drugih nižih rodova i vidova JNA.


Ja u JNA bio padobranac, cepao požarstva, čistio krug, kretao se po azimutu...


A pa, čekaj, meni se neki drugar iz 63 hvalio time da kradobranci nisu morali da rade te stvari. Ko od vas dvojice baroniše?
predatortz predatortz 17:28 27.11.2013

Re: Azilanti

Pa sam tako skoro slomio nogu jer smo uvežbavali noćni juriš, po azimutu, a na zamišljene neprijatelje, Bugare, zna se, i u zanosu bitke koja se razvila, izmedju nas i njih, pod punim borbenim tovarom, upao u neki jendek, i završio u stacionaru, zbog skrhanog skočnog zgloba. Ja sam još i dobro prošao, da vidiš samo na šta su ličili Bugari.


Nas u Niš su toliko akali sa tim Bugarima, da dan danas kad vidim nekog od njih imam želju da pripucam.
predatortz predatortz 17:29 27.11.2013

Re: Azilanti

srdjan.pajic
predatortz
Ček, predz kad si već tu, odavno me muči, jeste li i vi, panduri, morali da cepate požarstva i čistite krug? Ili je to bilo svečana obaveza samo kod nas, prašinara, i drugih nižih rodova i vidova JNA.


Ja u JNA bio padobranac, cepao požarstva, čistio krug, kretao se po azimutu...


A pa, čekaj, meni se neki drugar iz 63 hvalio time da kradobranci nisu morali da rade te stvari. Ko od vas dvojice baroniše?


Laže k'o pas! Padobranci su ti, burazeru, bili gušteri do poslednjeg sata vojske. Bar u moje vreme ( sep. '88. ).
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:32 27.11.2013

Re: Azilanti

Lako je vama bilo sa Bugarima, nikak'a vojska,
Ja sam se godinu dana nosio sa "plavi Italije"
Mi bili crveni i uvek na pravoj strani, naravno.
Uvek smo im hebali kevu, plavu.
blogovatelj blogovatelj 17:35 27.11.2013

Re: Azilanti

krećemo se mi tako po azimutu,


Ja se deset dana pred skidanje prijavio dobrovoljno sa još tri ortaka za takmičenje u orjentacionom krosu. Bilo nam dosadno. Nismo stigli ni do prve kontrolne tačke i već smo se zagubili u vrzini.
Posle otišli na pivo, pa se kao ljudi vratili glavnom džadom u kasarnu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:37 27.11.2013

Re: Azilanti

. Nismo stigli ni do prve kontrolne tačke i već smo se zagubili u vrzini.


Kartu čitaj, al seljaka pitaj

Zlatno pravilo svake uspešne vojske
libkonz libkonz 20:57 27.11.2013

Re: Azilanti

Ima Srbija dovoljno vukojebina, i u njima napuštenih vojnih objekata. Tamo je pametnije smestiti i kontrolisati lica koja smeštaj traže...

odličan predlog!
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:29 27.11.2013

Re: Azilanti

predatortz
( sep. '88. ).


Ah, ostaje mi samo da ovaj trol okončam usklikom: "Prijatno, Septembar!" (Mirupovšim Štator!)

(prašinarski PVO, septembar, 1989).
uros_vozdovac uros_vozdovac 23:37 27.11.2013

Re: Azilanti

srdjan.pajic
predatortz
( sep. '88. ).


Ah, ostaje mi samo da ovaj trol okončam usklikom: "Prijatno, Septembar!" (Mirupovšim Štator!)

(prašinarski PVO, septembar, 1989).


Danas, baš danas sretnem poznanika iz kasarne, eh živote
mlekac mlekac 11:39 27.11.2013

No comment...

Ne zna se ko je ludji - ovi koji bi trebalo da im nadju smestaj ili ovi koji se tome protive...
hoochie coochie man hoochie coochie man 12:12 27.11.2013

Re: No comment...

Ovi koji treba da im obezbede smeštaj.

Okrivljivati ljude kojima smeta što se po njihovom kraju smucaju sasvim nepoznati ljudi koji obijaju tuđe kuće, useljavaju se u njih i unišatvaju ih lozenjem parketa, prozora, koji spavaju po šumama kroz koje moraju da prolaze njihova deca do škole npr, je nekorektno.
Kome bi takva situacija u svom kraju odgovarala, i ko bi rekao ma super, neka ih?

Zašto se svako sada boji da u njegov kraj dođu azilanati?
Zato jer je država pokazala kako rešava taj probllem, nikako.
I u Banji Koviljači, gde centar postoji veoma dugo, se javio taj problem, i sada u Bogovađi gde na početku nije bilo nikakvih problema, čak je i neka saradnja između azilanata i meštana postojala, se javio isti problem.
Šta je garancija da se na nekom drugom mestu problem neće javiti?
uros_vozdovac uros_vozdovac 13:24 27.11.2013

Re: No comment...

hoochie coochie man
Ovi koji treba da im obezbede smeštaj.

Okrivljivati ljude kojima smeta što se po njihovom kraju smucaju sasvim nepoznati ljudi koji obijaju tuđe kuće, useljavaju se u njih i unišatvaju ih lozenjem parketa, prozora, koji spavaju po šumama kroz koje moraju da prolaze njihova deca do škole npr, je nekorektno.
Kome bi takva situacija u svom kraju odgovarala, i ko bi rekao ma super, neka ih?


Da probamo ovako, uzmem citat
hoochie coochie man
Ovi koji treba da im obezbede smeštaj.

Okrivljivati ljude kojima smeta što se po njihovom kraju smucaju sasvim poznati ljudi koji obijaju tuđe kuće, useljavaju se u njih i unišatvaju ih lozenjem parketa, prozora, koji spavaju po šumama kroz koje moraju da prolaze njihova deca do škole npr, je nekorektno.
Kome bi takva situacija u svom kraju odgovarala, i ko bi rekao ma super, neka ih?


reč nepoznati zamenio sa poznati. I volšebno je u redu? Ili nije?
zikazeneva zikazeneva 13:32 27.11.2013

Re: No comment...

Ili nije?


nije.
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:32 27.11.2013

Re: No comment...

reč nepoznati zamenio sa poznati. I volšebno je u redu? Ili nije?


Možda ako bismo se složili oko značenja reči poznati
Ako to znači ono što najčešće iznači, ljudi koje poznajemo, naši pozannici, onda može da bude u redu a i ne mora.
Poznanici mogu da budu i loši ljudi, zar ne?

Nepoznati ljudi možda nisu a možda i jesu loši ljudi.
Kada ljude o kojima ne znamo ništa, vidimo da se ponašaju kako su se ponašali u Bogovađi recimo, a kojih ima isto ili više od lokalnog stabovništva, ima li osnova za zabrinutost i starh?


uros_vozdovac uros_vozdovac 13:42 27.11.2013

Re: No comment...

hoochie coochie man

Nepoznati ljudi možda nisu a možda i jesu loši ljudi.
Kada ljude o kojima ne znamo ništa, vidimo da se ponašaju kako su se ponašali u Bogovađi recimo, a kojih ima isto ili više od lokalnog stabovništva, ima li osnova za zabrinutost i starh?




Mislim da nema razloga, koliko sam upoznat u Bogovađi se nije dešavala ama baš ništa što "domaće" stanovništvo ne radi u "svojim" mestima od davnina, do danas. Kažu da je u tu svrhu, sprečavanja takvih događa ustanovljena institucija policije, e sad mož` biti da nije baš nekog kvaliteta, ali nije valjda u Bogovađi, Obrenovcu, Mladenovcu baš najgora.
Elem, šta sam hteo? Da naglasim kako se jako lepo prepozna kad se neko ogreši pa sklizne u "Za dom! Spremni" a kako se isto tako lepo i argumentovano brane slični stavovi sa "naše" ma koja god bila ta naša strana. Pa odjednom Za dom ispade historijski pozdrav, ma kao dobar dan, a blokada puteva zbog nepoznatih hvale vredna briga običnih ljudi za bezbednost radara na Kovioni, elektrane, ili šta god.
A što se URS upecao, pa mora nešto i moju dušu da razveseli...
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:55 27.11.2013

Re: No comment...

azloga, koliko sam upoznat u Bogovađi se nije dešavala ama baš ništa što "domaće" stanovništvo ne radi u "svojim" mestima od davnina, do danas


Izvini Urke, ali ako već pišeš blog o nečemu red bi bio da se upoznaš

Nesrećni ljudi snalaze se kako znaju i umeju, spavaju po šumama, na seoskom groblju, na stepeništu škole, čak i u napuštenoj septičkoj jami u okviru Centra za azil - kaže Radinka Marković, odbornica iz Bogovađe. - Trenutno, migranti spavaju na devet lokacija u selu, a broj obijenih vikendica varira. Oskudevaju i u hrani i odeći, a krađe su jedan od načina na koji se snalaze.

Ne smatraš valjda da su se tako ponašali meštani Bogovađe od davnina, da su krali, provaljivali u kuće, spavali po šumama i stepeništima šlole preko kojih deca treba da prekoračuju kad u nju ulaze...

I nema to nikakve veze sa našim i njihovim stranama, posebno nikakve sa za dom spremni.
Nema verujem civilizovanog čoveka na ovom svetu koji bi takvo okruženje smatrao normalnim za sebe i svoju decu.

uros_vozdovac uros_vozdovac 14:07 27.11.2013

Re: No comment...

hoochie coochie man
azloga, koliko sam upoznat u Bogovađi se nije dešavala ama baš ništa što "domaće" stanovništvo ne radi u "svojim" mestima od davnina, do danas


Izvini Urke, ali ako već pišeš blog o nečemu red bi bio da se upoznaš

Nesrećni ljudi snalaze se kako znaju i umeju, spavaju po šumama, na seoskom groblju, na stepeništu škole, čak i u napuštenoj septičkoj jami u okviru Centra za azil - kaže Radinka Marković, odbornica iz Bogovađe. - Trenutno, migranti spavaju na devet lokacija u selu, a broj obijenih vikendica varira. Oskudevaju i u hrani i odeći, a krađe su jedan od načina na koji se snalaze.

Ne smatraš valjda da su se tako ponašali meštani Bogovađe od davnina, da su krali, provaljivali u kuće, spavali po šumama i stepeništima šlole preko kojih deca treba da prekoračuju kad u nju ulaze...

I nema to nikakve veze sa našim i njihovim stranama, posebno nikakve sa za dom spremni.
Nema verujem civilizovanog čoveka na ovom svetu koji bi takvo okruženje smatrao normalnim sa sebe i svoju decu.



Ma nema frke, ali da,mislim, ponašali su se.
Dobro ovo za spavanje po šumi je bezveze, a i ne smeta mnogo. Evo kod mojih na Kosmaju, prošlu zimu, ni jedna jedina vikendica nije ostala neobijena, od Koraćice do vrha, i policija nahvatala ekipu klinci neki maloletni. Krađa je bilo i biće, ja sam jedno 100 kilometara od Bogovađe pa nas pokrano pre neki dan. Ali me pokrao lopov, naš, njihov, nebitno, lopov je. Meni je svejedno odakle je i koje je nacionalnosti, ako je naš nek ne računa na blaži tretman od stranca.
Isto očekujem da se "vlast" ponaša, prema svima isto, ako kradu po Bogovađi, nek ih juri i stigne policija, ali taj princip - sad nek oni odu jer kradu mi nije ok.
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:28 27.11.2013

Re: No comment...

Dobro ovo za spavanje po šumi je bezveze, a i ne smeta mnogo.


I pred školom, i na groblju, i na ulici, ništa od toga ti ne smeta i smatraš da je to uobičajeno ponašanje i meštana Bogovađe?

Nije Urke ali nikako nije.
I još nešto, ružno mi i da pišem ali moram
Vršenje nužde bez ikakvog skrivanja npr.

I ne može to policija da reši, jer to nije problem policijskog rada već malo dublji.
Šta policija da uradi sa onim koji spava ispred škole?
Da mu kaže da ide u centar?
Ali to mu je već rekla a u centru nema mesta, šta dalje?
Da ga protera, gde?
Da ga kazni, kako?

Dublji je to problem.

I za onoga ko prati nije nepoznato da je Bogovađa bolje primajuće mesto od Koviljače npr, da su meštani Koviljače bili dosta hladni prema azilantima, ali sve dok njihv broj nije porastao do mere kad je počeo da ih ugrožava nisu pravili nikakve probleme.
Za razliku od njih meštani Bogovađe su toplije ptrimili azilante, imali neke zajedničke aktivnosti, žene razmenjivale recepte, jedne drugima pokazivale načine izrade nekih ručnih radova, organizovane radionice za crtanje kanom npr...

I baš je nekorektno prema tim ljudima reći da ne trpe druge, da bi bilo u redu samo da su Rusi u pitanju i slično, jer to stvarno nema veze sa realnim stanjem

Vrag je odneo šalu kad je broj azilanata daleko prevazišao kapacitet centra i počele da se dešavaju stvari koje niko ne može da prihvati.
uros_vozdovac uros_vozdovac 14:38 27.11.2013

Re: No comment...

hoochie coochie man
.

I baš je nekorektno prema tim ljudima reći da ne trpe druge, da bi bilo u redu samo da su Rusi u pitanju i slično, jer to stvarno nema veze sa realnim stanjem

Vrag je odneo šalu kad je broj azilanata daleko prevazišao kapacitet centra i počele da se dešavaju stvari koje niko ne može da prihvati.


Ovo su dva pitanja, prvo Obrenovac je meta, ne Bogovođa, samo da ne odem u trol, Bogovađi svaka čast.
Drugo problem velikog broja azilanata u malom mestu je posebna tema, e tu neka se URS i Miroslav pokažu kao vični političari, a ne kao bezbednjaci u pokušaju. Pa nek se angažuju oko problema. Nek naprave političku priču oko toga, a nek ne bude samo - daleko im lepa kuća

Istu muku ima i Nemačka, kako se nazivaju političke organizacije u Germaniji koje imaju sličan odnos prema Ausländer-ima kao URS i Miroslav?

I još, policija ima da sporvodi javni red i mir. I da sprečava da ljudi vrše nuždu di im zgodno ili gde je običaj odakle dolaze
iqiqiq iqiqiq 14:42 27.11.2013

Re: No comment...

Nek naprave političku priču oko toga, a nek ne bude samo - daleko im lepa kuća

uh, što pomažeš, nemoj besplatno...ako nemaju mozga da shvate kako se time "pere" ljaga sa imena naše države, ako pokažemo razumevanje za probleme azilanata kada ih proteruju iz Italije, kada svuda jača nacionalizam...

Ko će od 95 registrovanih partija i 20.000 registrovanih udruženja građana biti pametan da pokaže drugačije lice Srbije te da koristi neku jaku PR kompaniju da to odjekne širom Evrope (bar)

Naravno, o humanosti možemo razgovarati onako među sobom, to od naših političara ne možemo da očekujemo, oni se ne lecnu ni što su deca gladna, ni što su bolesna, a nema novca za njihovo lečenje, te da ne nabrajam...
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:00 27.11.2013

Re: No comment...

Drugo problem velikog broja azilanata u malom mestu je posebna tema, e tu neka se URS i Miroslav pokažu kao vični političari, a ne kao bezbednjaci u pokušaju. Pa nek se angažuju oko problema. Nek naprave političku priču oko toga, a nek ne bude samo - daleko im lepa kuć


E tu ćemo veoma lako da se složimo.
Ja i rekoh da je problem na strani države, a nikako na strani građana koji se bune.
Građani imaju itekako jak razlog zbog koga se bune, i sasvim je u redu da kažu mi ne želimo da se u našem mestu događa ovo što se sada događa.
Razumem i strah onih građana koji se unapred bune, jer poučeni iskustvom drugih šta drugo i da očekuju?

Razumem i azilante koji stvarno nemaju izbor, niko se pri zdravoj pameti ne bi odlučio da spava u septičkoj jami ako ima krevet na raspolaganju. Glad nekad i poštenog čoveka natera da krade, a jad i beda mogu da umanje značaj civilizacijskih normi.

Sav problem je ovde država napravila, ili je naterana da napravi prihvatajući da formalno poštuje pravila koja u praksi nije u stanju da obezbedi.

Ako neki standard propisuje da se npr azilantima mora obezbediti sloboda kretanja van centra, a Srbija to nije u stanju da obezbedi, pravednije, humanije i bolje je reći mi to ne možemo.
Mi možemo da ih smestimo u stare kasarne, da im tu obezbedimo hranu, vodu, higijenu, neki šalter banke ili tako nešto, a socijalnu pomoć koju obezbeđuje Nemačka, ili slobodu koju obezbeđuje neko drugi ne možemo.
Umesto toga imamo na papiru igranje sa najvišim standardima, a u praksi imamo haos.



uros_vozdovac uros_vozdovac 15:04 27.11.2013

Re: No comment...

Pa da, ali ovde je problem što je država ta koja ih seli, a država je nesrećni Miroslav koji pujda građana. Pa Kramer protiv Kramera. Ta ti država toliko narasla da jede samu sebe, a kda se umetnu predrasude, kao u ovom slučaju imamo problem koji nadrasta to jest daje sasvim drugu dimenziju.

hoochie coochie man hoochie coochie man 15:13 27.11.2013

Re: No comment...

a država je nesrećni Miroslav koji pujda građana.


Pa da, budala Miroslav i još mnogo budala na vlasti i ne shvataju da tako o svojim građanima, ni krivim ni dužnim, šalju sliku kao o ksenofobnim divlajcima koji ne trpe nikog ko nema šajkaču na glavi.

Lako ide u svet slika Šumadinaca koji se bune protiv azilanata, ali teško da iko ulazi u suštinu zboh čega se stvarno bune.
I umesto da Miroslav i ostale budale otklanjaju stvarne uzroke revolta, oni misle da će stavlajnjem na čelo buntovnika nešto rešiti.
iqiqiq iqiqiq 15:28 27.11.2013

Re: No comment...

ali teško da iko ulazi u suštinu zboh čega se stvarno bune.

a što bi ulazili u suštinu HCM, ne udubljuju se ni kada se bunimo za mnoge druge stvari...
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:42 27.11.2013

Re: No comment...

Mislio sam da u suštinu problema ne ulazi neki tamo Švaba ili Talijan do koga stine vest da se Srbi bune protiv azilanata.
Pa se tome doda i boja kože azilanata, pa se doda i vera, i Srebrenica i Milošević, i eto ti potpune slike o Srbima divljacima.

I umesto da Miroslav gleda kako da reši taj problem on pojačava vatru.

A sad pročitah i šta naš genijalni premijer misli o tome

On je podvukao da je Srbija moderna zemlja i da ispunjava svoje međunarodne obaveze prema azilantima.


Mora da je spavanje po septičkim jamama ispunjavanje obaveza.
Kreten.
uros_vozdovac uros_vozdovac 16:46 27.11.2013

Re: No comment...

Ovo eskalira, Mladenovac je sledeći. Nego ovaj tutumrak Miroslav nam izgleda uzima pravo da se zgražavamo nad bizgovima na stadionu. URS i Mlađa su uspeli ono za šta sam mislio da su prirodno nesposobni da upropaste i neku načelnu političku temu
iqiqiq iqiqiq 12:29 27.11.2013

A kako si im se obratio

URS mi duguje odgovor, ne obazire se na pitanje

Ijuuu, pa nisi valjda mejlom ili Twitterom?
kukusigameni kukusigameni 12:32 27.11.2013

Re: A kako si im se obratio

iqiqiq
URS mi duguje odgovor, ne obazire se na pitanje

Ijuuu, pa nisi valjda mejlom ili Twitterom?

uros_vozdovac uros_vozdovac 13:27 27.11.2013

Re: A kako si im se obratio

kukusigameni
iqiqiq
URS mi duguje odgovor, ne obazire se na pitanje

Ijuuu, pa nisi valjda mejlom ili Twitterom?


Jao da, nema pečat. Doduše uzdao sam se u projekat e-uprave za šta se zdušno zalažu svi naši regioni, ujedinjeni, kad ono ćorak
iqiqiq iqiqiq 14:07 27.11.2013

Re: A kako si im se obratio

Jao da, nema pečat.

nema

i šta ćeš sad? Moraš prvo da registruješ organizaciju sa posebnim namenama (upućivanje pitanja twitterom), kada pošalješ pitanje Twitterom, odštampaj pitanje sa Twittera, pa pečatiraj i predaj na pisarnici
uros_vozdovac uros_vozdovac 14:09 27.11.2013

Re: A kako si im se obratio

iqiqiq
Jao da, nema pečat.

nema

i šta ćeš sad? Moraš prvo da registruješ organizaciju sa posebnim namenama (upućivanje pitanja twitterom), kada pošalješ pitanje Twitterom, odštampaj pitanje sa Twittera, pa pečatiraj i predaj na pisarnici


Imam bolju ideju, oni me zovu da glasam na izborima za njih, a ja se ponašam kao oni na Twitter-u pa oćutim. I prepoznam te regione i kad se kamufliraju kao Beogradska inicijativa, pa ignorišem i onda.
iqiqiq iqiqiq 14:18 27.11.2013

Re: A kako si im se obratio

Imam bolju ideju, oni me zovu da glasam na izborima za njih, a ja se ponašam kao oni na Twitter-u pa oćutim.

Naravno, time se i ja bavim, pišem na razne strane da vidim ko će da odgovori, te glasam samo za one koji se bave običnim građanima!
uros_vozdovac uros_vozdovac 14:58 27.11.2013

Re: A kako si im se obratio

e pa URS ti je jedan neodgovoran sagovornik, ne odgovara. Ček da probam nešto...
iqiqiq iqiqiq 16:49 27.11.2013

Re: A kako si im se obratio

Ček da probam nešto...

jel ovo LINK

"Okretanje leđa je seksi samo na fotografijama", poručuje Irkinja koja se slikala kao od majke rođena.
uros_vozdovac uros_vozdovac 16:51 27.11.2013

Re: A kako si im se obratio

iqiqiq
Ček da probam nešto...

jel ovo LINK


Ma na počeo sam da hvalim neumereno na TW URS, sa`će da se upecaju
uros_vozdovac uros_vozdovac 16:49 27.11.2013

U međuvremenu

na Voždovcu SNS nam poklanja
predatortz predatortz 16:56 27.11.2013

Re: U međuvremenu

na Voždovcu SNS nam poklanja


Jbga brate, svako svoju školu veliča, pa i oni svoju...

Možemo se mi sprdati, ali nama kursadžije vode državu.
Sepulturero Sepulturero 19:19 27.11.2013

Не у мом дворишту

Наравно, нико од коментатора (укључујући аутора) не живи у Обреновцу, Боговађи, Бањи Ковиљачи...
У Белгији, дакле ЕУ, азиланти живе у тзв. затвореним центрима где због "лоших услова" редовно избијају побуне. Врло је тешко да се нађе персонал који би радио у тим центрима.
Појавиле су се болести за које се мислило да су давно искорењене, туберкулоза, колера, чак и куга.
Када градоначелник неког села (у градовима се ретко смештају) чује да се за његово место планира овакав центар дигне се кука и мотика да се то спречи.
Није ми уопште јасно како су ови азиланти, и у толиком броју, дошли у Србију. Преко које земље? Зар нема контроле граница? И шта је план? Да ли се одмах шаљу даље? Куда?
uros_vozdovac uros_vozdovac 19:58 27.11.2013

Re: Не у мом дворишту

Pa lepo sam rekao, dovedite ih u Beograd
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:05 27.11.2013

Re: Не у мом дворишту

Када градоначелник неког села (у градовима се ретко смештају) чује да се за његово место планира овакав центар дигне се кука и мотика да се то спречи.


Ma jebeš im mater seljačku

(mislim tako kaže Krkar na svom blogu za ove naše seljke, a Zilikaka mu tercira, rekao bih im i ja koju al me banovao pa moram ovde :))

Није ми уопште јасно како су ови азиланти, и у толиком броју, дошли у Србију. Преко које земље? Зар нема контроле граница? И шта је план? Да ли се одмах шаљу даље? Куда?


Pa ilegalno, kako drugačije. preko Turske, Grćke, Makedonije, uglavnom sa te strane.
Pojavi se ili na granici ili ga skembaju negde na teritoriji Srbije, on kaže hoću azil, i time je ušao u legalnu proceduru dobijanja azila, tj svoj boravak u Srbiji legalizovao.

Do kraja te procedure, koja traje mesecima, najveći deo njih pokuša da ode iz Srbije, jer teško da ko od njih stvarno namerava ovde da ostane.
Oni koji sačekaju kraj procedure najčešće bivaju odbijeni i upućuju se u tzv sigurne treće zemlje. Takvom se smatra npr Makedonija pa se onom ko je kroz nju prošao a kaže da azil traži zbog nesigurnosti u svojoj, kaže da je azil mogao zatražiti u Makedoniji jer u njoj ne bi imao tih problema.
I Srbija se smatra sigurnom zemljom pa se i građanima Srbije ne daju azili i upućuju se drugi u Srbju.
Problem azilanata se kompleksan problem i niko ne voli da ih u svojoj zemlji ima mnogo,. svi pokušavaju da ih se otarase.
uros_vozdovac uros_vozdovac 21:06 27.11.2013

Re: Не у мом дворишту

hoochie coochie man


Ma jebeš im mater seljačku

(mislim tako kaže Krkar na svom blogu za ove naše seljke, a Zilikaka mu tercira, rekao bih im i ja koju al me banovao pa moram ovde :))



Aman mogu i ja da banujem, mnogo ste se raspustili...

E pa neću banujem uz inat!
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:12 27.11.2013

Re: Не у мом дворишту

Aman mogu i ja da banujem, mnogo ste se raspustili...


Ma ćuti, banovanje ću i da preživim, ne bih da ti baš toliko prljam blog inače bih rekao i čime je još pretio :)

Al da ne počnemo sad o Krkaru na tvom blogu, izvini.
zilikaka zilikaka 21:20 27.11.2013

Re: Не у мом дворишту

Ma jebeš im mater seljačku

(mislim tako kaže Krkar na svom blogu za ove naše seljke, a Zilikaka mu tercira, rekao bih im i ja koju al me banovao pa moram ovde :))


Zilikaka je prva tamo potegla to pitanje, jer je u trku propustila da primeti ovaj blog.

I jeste, drmnulo me.
Sećam se jedne od reportaža o tim ljudima, snimane na severu Bačke, gde su živeli pored deponije, hranili se kako stignu, a jedan od njih je, između ostalog, rekao kako je morao da postane ilegalac, nije imao izbora, a da je inače u svojoj zemlji doktorirao. Mislim iz oblasti biologije.

Nije to presudno, može biti da sam ja i naivna, ali eto verujem da je među tim ljudima većina sasvim pristojna.
Taman i da grešim, greota je ostaviti ih da se smucaju po šumi, gladni i promrzi.
To jednostavno nije ljudski. Nema dalje priče.


Inače, priča o opasnosti po TE je smešna. Ispada da se za bezbednost takvog objekta više brinu lokalni trgovac i konobarica, koji u životu tamo nogom kročili nisu, niti išta o tome znaju, nego ljudi koji primaju platu da vode o tome računa.

Evo, ja recimo po prirodi posla imam stalan pristup isto tako (ili još više) rizičnim objektima. Znam i ponešto o tehnici i tim stvarima, pa kad bih htela, morala bih dooobro da osmislim gde, šta i kako da udesim, da napravim ozbiljniji kuršlus. Baška što bi mi za to trebalo i vremena da izvedem.

Strah od pojave nekih bolesti mogu da razumem, ali tu bi morala država da se pobrine za elementarne preglede i higijenu.

Dakle, kriva je prvo država, što se pravi blesava i što dozvoljava da se o tome pita baš svako.
libkonz libkonz 21:52 27.11.2013

Re: Не у мом дворишту

To jednostavno nije ljudski. Nema dalje priče.

Nestalo je ljudskosti. Mi možemo i dalje da se lažemo i pričamo o "tradicionalnom srpskom gostoprimstvu", ali toga više nema. Zato ksenofobije ima koliko hoćeš.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:53 27.11.2013

Re: Не у мом дворишту

Dakle, kriva je prvo država


Da, pa zbog toga što je država kriva treba ljudima jebati majku seljačku i reći da su marva, ili kako već.

Po svoj prilici su tačne tvoje pretpostavke da azilanti najčešče dolaze iz obrazovanijeg dela populacije zemlje iz koje potiču.
Nije ni čudo, jer poći u svet na slepo nije baš jednostavna odluka, i mogu da je donesu uglavnom ljudi koji veruju u svoje sposobnosti, a neobrazovani češće nemaju nego što imaju tu hrabrost, više se plaše neizvesnosti nego obrazovaniji.

Ali sve to ne pobija one argumente koji stoje kao racionalan razlog zbog kojih te seljaćine i marva ne žele da se njima desi ono što se dešavalo u Koviljači i Bogovađi.
A šta je garancija da neće?
Njihova obrazovna struktura?
Pa očigledno da taj nivo obrazovanja nije dovolajn garant, jer se sve u praksi desilo.

Lako je na prvu loptu stati iza slabijih, ali nije tu uvek i prava istina. Nekad treba sagledati i argumente druge strane, videti da li je baš on samo ksenofobna seljačina i marva, ili je možda razumnjivo da mu nije baš svejedno kad mu deca u školu idu kroz šumu u kojoj spavaju neki nepozanati starni ljudi.
zilikaka zilikaka 21:59 27.11.2013

Re: Не у мом дворишту

i reći da su marva

Jesu marva.

Glavom ti zalažem da ti koji su se skupili da blokiraju put i drže onoliko ta dva autobusa nemaju tri čiste o stvarnom stanju stvari.

Povedeni su iracionalnim strahom koji je potpirilo nekoliko huškača.

Inače, marva je svako ko se lako povodi za gomilom. o nema nikakve veze sa mestom rođenja i pebivališta.
Pun Beograd marve, između ostalog.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:06 27.11.2013

Re: Не у мом дворишту

Glavom ti zalažem da ti koji su se skupili da blokiraju put i drže onoliko ta dva autobusa nemaju tri čiste o stvarnom stanju stvari.


Ok ako si sigurna
A šta kažeš za ove koji odmah imaju jasan stav a nemaju tri čiste o stvarnom stanju stvari?
uros_vozdovac uros_vozdovac 22:09 27.11.2013

Re: Не у мом дворишту

hoochie coochie man
Glavom ti zalažem da ti koji su se skupili da blokiraju put i drže onoliko ta dva autobusa nemaju tri čiste o stvarnom stanju stvari.


Ok ako si sigurna
A šta kažeš za ove koji odmah imaju jasan stav a nemaju tri čiste o stvarnom stanju stvari?


Ovo pitanje ne bi smelo da ima okolnosti, nekako. Ipak je stvar principa, ili jesmo ili nismo
zilikaka zilikaka 22:10 27.11.2013

Re: Не у мом дворишту

A šta kažeš za ove koji odmah imaju jasan stav a nemaju tri čiste o stvarnom stanju stvari?


Da će azilanti ugroziti bezbednost TE pa meštani treba da je brane svojim telima?
To je glavni argument zašto ne Obrenovac.
zilikaka zilikaka 22:11 27.11.2013

Re: Не у мом дворишту

Ovo pitanje ne bi smelo da ima okolnosti, nekako. Ipak je stvar principa, ili jesmo ili nismo

Niko se ne sme ostaviti gladan u šumi. Naročito ne u sred zime.
Niti se sme držati blokiran ceo dan u autobusima.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:17 27.11.2013

Re: Не у мом дворишту

Ne razumem baš, šta ili jesmo ili nismo?

Država je izgubila autoritet kod građana kad se o smeštaju azilanata radi, to je fakat.

Obećanja da če evo sad sve da bude dobro ne vrede i ne treba zamerati onima koji u takva obećanja ne veruju.

Ona sada, zbog svojih glupavih poteza, mora da traži rešenja koja će zadovoljiti i azilante ali i svoje građane.
Da li je to lako?
Pa nije ali mora da ga nađe, nije rešenje sigurno da država radi protiv volje svojih građana koji imaju razumne razloge za svoje zahteve.
Ili smatraš da treba da radi protiv volje građana?

Što se tiče tih konkrtnih ljudi u autobusima njima se zaista mora naći smeštaj i naćiće se, ne verujem da će biti vraćeni u šumu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:21 27.11.2013

Re: Не у мом дворишту

Da će azilanti ugroziti bezbednost TE pa meštani treba da je brane svojim telima?
To je glavni argument zašto ne Obrenovac.


To samo pokazuje da ovi koji sprešavaju ne umeju da jasno definišu svoj problem.
Problem bezbednosti elektrane nije nevažan ali to ipak nije osnovna briga komšija elektrane.
Ali i daljestoji opravdan strah od centra u Obrenovcu gde bi s eponovila Bogovađa.

Niko neće da potpiše da tu neće biti centara nego da će samo da prespavaju ti iz autobusa.
uros_vozdovac uros_vozdovac 23:20 27.11.2013

Re: Не у мом дворишту

Pa ili smo država, a mi ljudi ili nismo, ako treba da se na azilantima demonstrira da nismo država, onda nismo ljudi, jer bi se ljudi sa nedržavom obračunali ako su ljudi.

Jesam ga zakomplikovao, ali tako nekako
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:58 27.11.2013

Re: Не у мом дворишту

jer bi se ljudi sa nedržavom obračunali ako su ljudi.


Ne verujem da ljudi, narod, masa, imaju drugi način da se sa nedržavom obračunavaju oko konketnih pitanja nego ovaj koji su izabrali ili im se nametnuo kao jedini mogući
Ali rešenje prihvatljivo za sve uvek mora da postoji

Tu bi trebao da odigra onaj nesrećni Miroslav, koji je ni narod ni država, ili i narod i država.
On ima konrakt i sa narodom i državom i samim tim način da komunicira i sa jednimi sa drugim.

Mogao je ovu bruku da spreči tako što bi državi rekao da narod tu ne prihvata azil iz razloga koji jesu razumljivi, i da brani argumente naroda, a narodu da kaže da se moraju privremeno prihvatiti azilanti jer ljudi ne mogu na snegu da spavaju, i da su i oni odgovorni za sliku o Srbiji.
I da pri tom ne izigra ni narod ni državu.

Ali kad ćemo mi doći do takvih lokalnih političara?
Ne verujem skoro.


Nego kad češ ti da me banuješ, eno i Milenković mi zapušio usta
Nećeš valjda ti jedini dozvoliti da ti ksenofobni rasista vršlja po blogu?

uros_vozdovac uros_vozdovac 00:14 28.11.2013

Re: Не у мом дворишту

hoochie coochie man



Nego kad češ ti da me banuješ, eno i Milenković mi zapušio usta
Nećeš valjda ti jedini dozvoliti da ti ksenofobni rasista vršlja po blogu?



Baš te krenulo danas, e pa ne može, ja neću! Što ti ja ne volem ta banovanja, baš.
predatortz predatortz 10:58 28.11.2013

Re: Не у мом дворишту

Baš te krenulo danas, e pa ne može, ja neću! Što ti ja ne volem ta banovanja, baš.


Banovanje, ako je u pitanju razmena stavova, doživljavam kao krajnju inferiornost domaćina, odnosno potvrdu da je nedorastao onom koga banuje.

U slučaju vređanja, da sam autor, to bih prepustio moderaciji.
iqiqiq iqiqiq 11:52 28.11.2013

Svaka opština u Srbiji

"Svaka opština u Srbiji treba da skući do 10 azilanata" link vesti

Ovo je dobar i konkretan predlog. Ne valja da se stvara geto, ma gde uspeli da lociraju azilante. U Evropi se pokazalo kao mnogo bolje rešenje ako se azilanti integrišu sa stanovništvom. Mnogi azilanti ovu našu zemlju vide kao terminal za dalje putovanje, ali ako se neki od njih odluče zaista da ostanu, to je korist obostrana. Smanjiće se ksenofobija a druge kulture i razmišljanja uvek obogate i osveže lokal.

Isto tako, ako lokalno stanovništvo poznaje njih desetak, lakše će primetiti i one koji nisu dobronamerni. Ne ljutite se na ovoj primedbi, ali to je verovatno i razlog tolikog straha meštana Obrenovca.

i ovo je za pohvalu
"Zaštitnik građana Saša Janković poručio je svim savesnim i zainteresovanim građanima da pomoć azilantima iz Bogovađe, u vidu tople odeće, sredstava za higijenu, pa i lepe reči, mogu doneti u njegovu kancelariju u Deligradskoj 16 u Beogradu, svakog dana od 12 do 20 sati."

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana