Region

Josip Šimunić je najmanje kriv

dali76 RSS / 20.11.2013. u 23:58

 

Svako onaj ko uz dignutu desnicu uzvikuje dobro poznat poklic: za dom spremni, ili nema   grama mozga ili je pak beskrupulozna zivotinja zarobljena u ljudskom oblicju. Ogromnom Vecinom se radi o  supljoglavoj balavurdiji koja  u nedostatku  vlastitog identiteta isti trazi u raznoraznim, cesto nakaradnim, coporima.

Naravno, postoje i oni kojima godine ne mogu nista pa se u njihovom slucaju sa  godinama ne povecava gramaza upotrebljivog mozga.

Medjutim, ne derane, sto bi reko Djole, nisu oni najgori. Najgori su oni sto sute na sve ovo.   Upravo ti koji ne bi da   komentiraju , poput   djelatnika nogometnog saveza, svojom tisinom salju jasnu poruku gore  pomenutoj balavurdiji i naravno onima poput Josipa Simunica kojima  je priroda deficit u glavi  nadomjestila darom u kopackama.

Bez obzira na osude koje jesu stigle , kako od medija, tako i od dobrog dijela politicke elite,  osude su pokazatelj da Hrvatska nije spremna ili voljna da se pozabavi uzrocima ovakvog incidenta.

Naravno da Simunic ne vidi nista problematicno u  poklicu "za dom spremni".  .  Da je Simunic igrom sudbine Nijemac , zasigurno mu ne bi palo na pamet da urla na mikrofon "heil",a poslje objasnjava kako eto heil znaci to sto znaci:dobro zdravlje. Sad sto  je isti poklic  nacisticki rezim (zlo)upotrebio ,a boze moj.

Njemacka je, za razliku od Hrvatske, zabranila poklic "heil", ne zbog svog znacenja, vec konteksta u kome je upotrebljen.

Kako pise "Novi List",  Katarina Tersen, sutkinja opcinskog suda u Kninu  , prosle je godine oslobodila  prekrsajne odgovornosti stanovitog Jakova Markovica koji je prodavao majice sa natpisom"za dom spremni". Pomenuta sutkinja je u  objasnjenju ovakve presude   iznijela tezu   da se ovaj poklic upotrebljavao za vreme hrvatskih velikasa Zrinskog i Subica.   Sve da ova  teza nije ustvari flagrantna laz, sokantno je kako je  sudkinja smetnula sa uma da se radi o sluzbenom pozdravu ustaskog rezima i kako bi samo ta cinjenica trebala biti dovoljna za prekrsajni postupak.

Sem Zarka Puhovskog koji je ovakvu presudu sutkinje Tersen oznacio  skandaloznom te vrijednom stegovnog postupka , izostala je reakcija sire javnosti.

Naravno, politicari se uvijek mogu vaditi na neovisnost suda, ali upravo su oni ti koji bi zakonima valjda trebali slati jasnu poruku sudskoj istanci. Nisu koliko znam reagirali ni povjesnicari na  neistinu u samoj presudi,a ni medije nije mnogo interesirala odluka neke tamo sutkinje u Kninu. Tako da se  stice dojam da je reakcija hrvatskih medija iznudjena strahom od moguceg kaznjavanja hrvatske  vrste.

Bilo kako bilo, Josip Simunic , na kog sse sad obrusilo drvlje i kamenje , je u toj prici ponajmanje kriv. On  samo govori i radi  ono sto misli i ono u sto vjeruje , i ocigledno je zgranut onima koji u  njegovoj percepciji domoljublja vide problem.

U jednom je u pravu  Simunic . To odista nije njegov problem. To je problem jasnog odnosa Hrvatske prema  dijelu vlastite neslavne proslosti koji se svodi na verbalnu politicku korektnost.



Komentari (211)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

apacherosepeacock apacherosepeacock 16:31 23.11.2013

Re: Vlast

Mislim da nisi dovoljno pažljivo zagledala sliku koju sam okačio - meni je urnebesan sprski odgovor na prozivku, a koji ima više lajkova nego što Miljenko i Manjina imaju folovuera. :)


A, stavila sam djozluke
freehand freehand 16:47 23.11.2013

Re: Vlast

I ja mislim da je sasvim nepotrebno, jer W ima tu perspektivu preko plota, koja je meni nedostupna, kao i svima nama. To što se meni ta perspektiva ne dopada, što je jednostrana i hmm, isključiva, to nije nikakav argumenat da je nelegitmna.

Nije ta perspektiva nedostupna svima nama. Ja, recimo, mislim da mogu vrlo dobro da razumem šta doktor govori, pa i tamo gde se nikako ne slažem sa njeghovim stavovima.
A iz toga što govori mogu da zaključim da je on među najmanje isključivim učesnicima u ovoj diskusiji. Da je izuzetan džentlemen i vispren sagovornik.
I da nikako nije ralativizatorski govnar.
Štaviše.
uros_vozdovac uros_vozdovac 16:49 23.11.2013

Re: Vlast

freehand
I ja mislim da je sasvim nepotrebno, jer W ima tu perspektivu preko plota, koja je meni nedostupna, kao i svima nama. To što se meni ta perspektiva ne dopada, što je jednostrana i hmm, isključiva, to nije nikakav argumenat da je nelegitmna.

Nije ta perspektiva nedostupna svima nama. Ja, recimo, mislim da mogu vrlo dobro da razumem šta doktor govori, pa i tamo gde se nikako ne slažem sa njeghovim stavovima.
A iz toga što govori mogu da zaključim da je on među najmanje isključivim učesnicima u ovoj diskusiji. Da je izuzetan džentlemen i vispren sagovornik.
I da nikako nije ralativizatorski govnar.
Štaviše.

Da dodam, nesporazuma rad, da nije nikakav govnar, i da mi je baš drago što je u našoj ekipi, iako ima naopake stavove
maksa83 maksa83 16:53 23.11.2013

Re: Vlast

Da dodam, nesporazuma rad, da nije nikakav govnar, i da mi je baš drago što je u našoj ekipi, iako ima naopake stavove

Strikan je, da podsetim opet, svojim rukama sklapao Galaksiju, što ga čini Našim.

Nema Našijeg od toga!
uros_vozdovac uros_vozdovac 17:16 23.11.2013

Re: Vlast

maksa83
Da dodam, nesporazuma rad, da nije nikakav govnar, i da mi je baš drago što je u našoj ekipi, iako ima naopake stavove

Strikan je, da podsetim opet, svojim rukama sklapao Galaksiju, što ga čini Našim.

Nema Našijeg od toga!


Vala i nema, amin.
dr.wagner dr.wagner 17:46 23.11.2013

Re: Vlast

maksa83
Strikan je, da podsetim opet, svojim rukama sklapao Galaksiju, što ga čini Našim.
Nema Našijeg od toga!


-I moja PRVA je bila "vaša" ... odnosno "naša" splićanka , ali "vaša" ...
... i starije dijete bi po toj logici bilo naše-vaše ... ali znate vi da ja
te pojmove uvijek stavljam pod navodnike ... i malo se rugam tim podjelama ,
a onda se vi vrijeđate usporedbama sa "nama" ...

W

maksa83 maksa83 17:49 23.11.2013

Re: Vlast

-I moja PRVA je bila "vaša" ... odnosno "naša" splićanka , ali "vaša" ...

E dobro Strikane da si priznao, sad znamo i otkud taj pritajeni animozitet prema svemu srpskom.
dr.wagner dr.wagner 17:51 23.11.2013

Re: Vlast

maksa83

E dobro Strikane da si priznao, sad znamo i otkud taj pritajeni animozitet prema svemu srpskom.


-I punica je bila onda živa i zdrava ...

W
alselone alselone 17:56 23.11.2013

Re: Vlast

dr.wagner


-Da mi je onako replicirao "grmljflrt" ne bih mu ni odgovorio , ali ovo me
baš iznenadilo , čitao sam Vaše tekstove i nameće se zaključak da ste čovjek
logike i brojeva , a sada Vam moram "pojašnjavati" svoje stavove koji su (bar
po mom mišljenju) potpuno logični ...

-Istina , ja nisam religiozan i ne priznajem dogme , pa mi je čudno što neke
"u kamenu zapisane istine" nitko ne preispituje ... , ali moj stav se temelji
na utvrđenim činjenicama ...
-Jesam li ih ja utvrdio ...NE , jeste li vi ... NE , ... utvrdio je ih je
sud kojem smo zajedno predali nadležnost ... (ili možda nismo ???)
-I kada oslobađa "njihove" , a osuđuje "naše" to radi valjda na osnovu nekih
činjenica i dokaza , a ne impresija ili želja ...
-Sad odjednom to više ne važi ... mi imamo svoje istine , svoje presude i ako
nisi sa nama , ti si Wagneru protiv nas ...


E, ovo je ta relativizacija o kojoj sam pricao. Hoces kontra primer - da li je Slobodan Milosevic zlocinac?

Zasto jos mislim da si relativizator? Uspesno si preskocio da odgovoris sta ti mislis o Gotovini, da li je zlocinac ili nije?

Zasto jos mislim da si relativizator?
-Znate Vi kao i ja , tko je kriv za izbjeglice ... i kako su se zaklinjali
u granice na nekim Drinama ili na nekim Kupama i Karlobagu ...

Jedna strana je kriva.

Zasto jos mislim da si relativizator?
Zato sto i pored snimka sa Briona govoris kako je bilo samo sporacicnih zlocina a ne planske akcije za proterivanje.

Zasto jos mislim da si relativizator?
Zato sto si provukao kroz te svoje tackice misljenje kako je zlocina za vreme Oluje bilo jer, boze moj, stoka se mota poratistu pa je nemoguce sacuvati civile.

Ti jesi simatican dekica i cesto imas OK stavove ali i cesto imas prilicno, ajde da umanjim, lose stavove koje onako nedoreceno provuces kroz nepotpune recenice pune tackica.
maksa83 maksa83 17:59 23.11.2013

Re: Vlast

dr.wagner
maksa83

E dobro Strikane da si priznao, sad znamo i otkud taj pritajeni animozitet prema svemu srpskom.


-I punica je bila onda živa i zdrava ...

W

Eto, dovoljna je jedna reč da pritajeni animozitet preraste u otvorenu mržnju.

Strikane, imam slogan za sledeću Revoluciju - Svaki Svoju Punicu da Pretopi u Sapunicu! Stadioni bi se orili...
freehand freehand 18:14 23.11.2013

Re: Vlast

alselone
dr.wagner


-Da mi je onako replicirao "grmljflrt" ne bih mu ni odgovorio , ali ovo me
baš iznenadilo , čitao sam Vaše tekstove i nameće se zaključak da ste čovjek
logike i brojeva , a sada Vam moram "pojašnjavati" svoje stavove koji su (bar
po mom mišljenju) potpuno logični ...

-Istina , ja nisam religiozan i ne priznajem dogme , pa mi je čudno što neke
"u kamenu zapisane istine" nitko ne preispituje ... , ali moj stav se temelji
na utvrđenim činjenicama ...
-Jesam li ih ja utvrdio ...NE , jeste li vi ... NE , ... utvrdio je ih je
sud kojem smo zajedno predali nadležnost ... (ili možda nismo ???)
-I kada oslobađa "njihove" , a osuđuje "naše" to radi valjda na osnovu nekih
činjenica i dokaza , a ne impresija ili želja ...
-Sad odjednom to više ne važi ... mi imamo svoje istine , svoje presude i ako
nisi sa nama , ti si Wagneru protiv nas ...


E, ovo je ta relativizacija o kojoj sam pricao. Hoces kontra primer - da li je Slobodan Milosevic zlocinac?

Zasto jos mislim da si relativizator? Uspesno si preskocio da odgovoris sta ti mislis o Gotovini, da li je zlocinac ili nije?

Zasto jos mislim da si relativizator?
-Znate Vi kao i ja , tko je kriv za izbjeglice ... i kako su se zaklinjali
u granice na nekim Drinama ili na nekim Kupama i Karlobagu ...

Jedna strana je kriva.

Zasto jos mislim da si relativizator?
Zato sto i pored snimka sa Briona govoris kako je bilo samo sporacicnih zlocina a ne planske akcije za proterivanje.

Zasto jos mislim da si relativizator?
Zato sto si provukao kroz te svoje tackice misljenje kako je zlocina za vreme Oluje bilo jer, boze moj, stoka se mota poratistu pa je nemoguce sacuvati civile.

Ti jesi simatican dekica i cesto imas OK stavove ali i cesto imas prilicno, ajde da umanjim, lose stavove koje onako nedoreceno provuces kroz nepotpune recenice pune tackica.

E, stvarno je fantastičan onaj Kurosavin "Rašomon". Baš može da pomogne oko promene perspektive i shvatanja koliko je pojam "istina", u stvari, komplikovan iako deluje tako jednostavno.
Ali ako je dosadno gledati ceo film - odličan je i Altman koji govori o njegovom sadržaju i diejama, a znatno kraći.

@Maksa: "Ko se drugi put oženi nije zaslužio ni da prvu taštu isprati."
dr.wagner dr.wagner 18:28 23.11.2013

Re: Vlast

alselone
Zasto jos mislim da si relativizator? Uspesno si preskocio da odgovoris sta ti mislis o Gotovini, da li je zlocinac ili nije?


-Gotovina sasvim sigurno nije ratni zločinac ... mogu biti ja , može biti
Max ili netko treći , ali Gotovina više ne ...
-Tako stoje stvari u ozbiljnom svijetu (nažalost ili srećom) i to sam evo već
deseti put ponovio ...
-I ja sam mislio (bio siguran) kada je pobjegao da su stvari jasne ... "sigurno
je kriv kad bježi " , "ima tu nečega" , "tko zna što je naredio" itd...itd ...
-A onda su ga sudili i oslobodili ...

-Ne mogu više Alselone , uvijek jedno te isto ... , ali u povjerenju ću Vam
kazati ... boli me K.... za Gotovinu ... no , pravila su pravila

alselone

Ti jesi simatican dekica ...


-Ono "peder i govnar" ću ti oprostiti jer si mlad i neukusan ...
, ali ovo "dekica" nikada ...


W
dr.wagner dr.wagner 18:33 23.11.2013

Re: Vlast

freehand

@Maksa: "Ko se drugi put oženi nije zaslužio ni da prvu taštu isprati."


-Ali "treći put" poništava to pravilo ...

W
drzura drzura 18:36 23.11.2013

Re: Vlast

Nije ta perspektiva nedostupna svima nama. Ja, recimo, mislim da mogu vrlo dobro da razumem šta doktor govori, pa i tamo gde se nikako ne slažem sa njeghovim stavovima.
A iz toga što govori mogu da zaključim da je on među najmanje isključivim učesnicima u ovoj diskusiji. Da je izuzetan džentlemen i vispren sagovornik.
I da nikako nije ralativizatorski govnar.
Štaviše.

potpisujem!
freehand freehand 19:27 23.11.2013

Re: Vlast

dr.wagner
freehand

@Maksa: "Ko se drugi put oženi nije zaslužio ni da prvu taštu isprati."


-Ali "treći put" poništava to pravilo ...

W

"Tri vjenčanja i tri pogreba"?!

I stalno si u koroti... A vodiš sa 3:0!!!
dr.wagner dr.wagner 20:51 23.11.2013

Re: Vlast

freehand

"Tri vjenčanja i tri pogreba"?!


-A nije tri , dva vjenčanja (prva i sadašnja) ... sa drugom sam bio 3 godine
"na crno" ... pa uteko ...

-A od punica je samo prva "otišla" ,ali dugo nakon što smo se rastali ...
... nisam bio na pogrebu ... nazvao sam i nju i staroga , nisam bio u RH ...

-Malo se šalim , stara je bila korektna ... a i bili smo daleko


W
dali76 dali76 20:53 23.11.2013

Re: Vlast

Rasprava je otisla na Gotovinu, i zao mi je zbog toga jjer se ovakvom raspravom rerlativizirala notorna cinjenica kojoj sam zapoceo blog.
Medjutim, neke reakcije na komentare DR Wagnera meni govore da mi Srbi nismo izvukli mnogo toga iz nase tragedije,a to je po meni najveca tragedija.
1 Mi smo Srbi iz Hrvatske zapoceli rat. Na stranu sto je to vrhovnik objerucke prihvatio i iskoristio.
Ne, o ovome nisam citao, ovome sam svjedocio.
2 Dopustili smo da nas vode nepismeni policajci, skladistari i bivsi soferi.
3 Dopustili smo da olos , koga svaki narod ima, uz nasu precutnu saglasnost, koja se moze objasniti strahom,ali ne i opravdati, pali hrvatska sela i ubija civile.
4 Iz istog smo straha, svjesni da i Hrvati imaju vlastiti olos , pobjegli iz vlastitih kuca 1995.
5 Etnicko ciscenje, jeste, kako Wagner tvrdi zapocelo krajem ratnih operacija I trajalo deceniju sa opstrukcijama , sa ne kaznjavanjem zlocinaca, sa naseljevanjem B. Hrvata.
6 Na ovom blogu tupim vec godinama da nikuda neecemo stici ukoliko u potrazi za odgovornoscu za ono sto nam se desilo ne krenemo prvo od sebe da bi smo dosli do Gotovine.
Bojim se da nam je Wagner ko lakmus papir sasvim dobro pokazao da mnogi od nas to nisu u stanju.
Ne razumevanje stavova Wagnera, ili cak etiketiranje nejga kao ujka W , govori gde mi danas ustvari jesmo..
I to je po meni nasa tragedija.
I Hrvati imaju svoju,a nju sam opisao u ovom blogu.


freehand freehand 21:02 23.11.2013

Re: Vlast

dr.wagner
freehand

"Tri vjenčanja i tri pogreba"?!


-A nije tri , dva vjenčanja (prva i sadašnja) ... sa drugom sam bio 3 godine
"na crno" ... pa uteko ...

-A od punica je samo prva "otišla" ,ali dugo nakon što smo se rastali ...
... nisam bio na pogrebu ... nazvao sam i nju i staroga , nisam bio u RH ...

-Malo se šalim , stara je bila korektna ... a i bili smo daleko


W

Pih... Ipak si relativizator. A taman sam pomislio da sam stekao idola!
dr.wagner dr.wagner 21:24 23.11.2013

Re: Vlast

Pozdrav D

dali76
Rasprava je otisla na Gotovinu, i zao mi je zbog toga jjer se ovakvom raspravom rerlativizirala notorna cinjenica kojoj sam zapoceo blog.


-Sorry , želio sam kazati da je vlast kriva za ovaj "raspad sistema" i očito
nisu dorasli ovim desničarima ....
... tada je Max spomenuo Gotovinu , ja odgovorio ... i onda su me potopili

-Hvala ti na komentaru , tebe možda ovi mladi shvaćaju ozbiljnije ...


W

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:43 23.11.2013

Re: Vlast

. Tamo gde se u zakonu nešto ZABRANJUJE iza ZABRANE sledi sankcija.


Naravno.
Onaj na koga se to odnosi će trpeti sankcije ako tu obavezu prekrši.
Ako sud, ili neki sudija, prekrši to pravilo snosiće posledice.
Biće izuzet ili neke druge posledice.
Slučaj Šešelj, nedavno.

TAli se ti kao hrabri slobodnomisleći intelektualac na ZABRANE ne osvrćeš?


Bilo je dovoljno da kažeš ti, bez ovog ostalog ali hajd, to je valjda potreba za bockanjem,
Razumem.

Ne osvrćem se naravno jer se to na mene ni ne odnosi, ni na tebe, niti na bilo koga na ovom blogu, pod uslovom da neki bloger nije sudija koji se potpisuje svojim imenom i prezimenjom, i tu nema potrebe ni za kakvom hrabrošću.
Treba samo znati šta to znači i ne pozivati se na to pravilo onda gde ono nikakav značaj nema.
Ti si se na to pozvao, pa zaključak izvedi sam.

maksa83 maksa83 21:59 23.11.2013

Re: Vlast

... tada je Max spomenuo Gotovinu , ja odgovorio ... i onda su me potopili

Pa, jesam, kao nekog čije je oslobađanje (i to ne glatko, nego posle prvobitne presude od 25 godina) zapravo dalo legitimitet celoj Oluji, tako kako je izvedena, sa svim njenim posledicama i sa svim što je usledilo. Ti Strikane kažeš da to nema veze sa ruljom koja se opustila po pitanju ustaške ikonograifije, a ja ću to ipak da uzmem sa zrnom (ili dva) soli.
alselone alselone 22:12 23.11.2013

Re: Vlast

Ja ne mislim ni da je W ustasa kao sto Dali kaze, jer mislm da je komunista i, drugo, onda ne bih pricao sa njim (zezam ga za to "ujka" jos od ranije aludirajuci na maksino "strikane" niti da je peder kao sto on sam kaze, jer mislim da je od onih dekica sto s pocetka leta i razgolicivanja naglo pocnu tamne naocere da nose.

Ali, i dalje mislim da je relativizator i da je njegova verzija istorije mnogo jenobojija od one koja je mahom zastupljena sa ove strane.

Negirajuci odgovornost Gotovine i zaboravljajuci kako je on bio osudjen pa oslobodjen kad je politika umesala svoje prste i insistirajuci (opravdavajuci?) progon argumentom "ko je prvi poceo" zaboavljajuci izbacivanje iz ustava, majorizaciju i pretnje koje su tome prethodile (ovo vazi i za Dalijevo "mi smo poceli" W u stilu "onih koji cute" pravi uvredu svim zrtvama progona i medvedju uslugu sebi i svojoj javnosti produzavajuci "tisuclecni san" ispravnosti.
alselone alselone 22:13 23.11.2013

Re: Vlast

Jebo vas namigujuci smajli.
dali76 dali76 22:16 23.11.2013

Re: Vlast

I ja smatram da ima tu konekcije I zao mi je sto ti ljudi koji imaju takav ugled medj pucanstvom ne zele, sem te udruge vukovarskih branitelja iz Zg., da se distanciraju od takve ikonografije.
Ja Wagnera razumem, ali naravno ima stvari o kojima se sloziti ne mogu supruznici u kuci,a kamoli ljudi ciji su narodi ratovali do juce.
Ali, oko osnovnih stavova bi se racionalni ljudi morali susresti.
alselone alselone 22:18 23.11.2013

Re: Vlast

Ja Wagnera razumem, ali naravno ima stvari o kojima se sloziti ne mogu supruznici u kuci,a kamoli ljudi ciji su narodi ratovali do juce.
Ali, oko osnovnih stavova bi se racionalni ljudi morali susresti.


Ovo si dobro rekao, tu sam saglasan.
freehand freehand 22:38 23.11.2013

Re: Vlast

Onaj na koga se to odnosi će trpeti sankcije ako tu obavezu prekrši.
Ako sud, ili neki sudija, prekrši to pravilo snosiće posledice.
Biće izuzet ili neke druge posledice.
Slučaj Šešelj, nedavno.


Ne osvrćem se naravno jer se to na mene ni ne odnosi, ni na tebe, niti na bilo koga na ovom blogu, pod uslovom da neki bloger nije sudija koji se potpisuje svojim imenom i prezimenjom, i tu nema potrebe ni za kakvom hrabrošću.
Treba samo znati šta to znači i ne pozivati se na to pravilo onda gde ono nikakav značaj nema.
Ti si se na to pozvao, pa zaključak izvedi sam.


Izveo sam. Da sa nekim ko uporno tvrdi da prezumpcija nevinosti iako jedan od osnova prava i odnosa između građanina i drzave - vazi samo za sudije - ne vredi diskutovati.

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:49 23.11.2013

Re: Vlast


Oho, pa napreduješ.
između građanina i drzave

To je već nešto, ne baš sasvim tačno ali na dobrom si tragu, do sad si tvrdio da se to važi i za odnose između komentatora na blogu.

Rekao bih ti i zašto to nije savim tačno ali ne znam da li to tvoja sujeta može da podnese.
Ja bih da to ostane za sad ovako, ali ako te baš zanima, i ako si spreman da pobediš sujetu možemo i da nastavimo.
freehand freehand 23:05 23.11.2013

Re: Vlast

do sad si tvrdio da se to važi i za odnose između komentatora na blogu.

A šta drugo da kažem na tvoje tvrdnje da je Merkur samo čvarak koji se belasa u kosmosu koji je u stvari Veliki maslača?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:14 23.11.2013

Re: Vlast


Odustaješ?
Ako je to zbog toga što si uvideo svoju grešku onda je to lepo.
Još kad bi smogao snage da to i kažeš, umesto nečega o kosmosima i maslačcima (što ja ič ne razumem, a verujem ni ti) bilo bi i lepše, ali i ovo je dovoljno (za sad)

dr.wagner dr.wagner 23:25 23.11.2013

Re: Vlast

maksa83

... zapravo dalo legitimitet celoj Oluji, tako kako je izvedena, sa svim njenim posledicama i sa svim što je usledilo. Ti Strikane kažeš da to nema veze sa ruljom koja se opustila po pitanju ustaške ikonograifije, a ja ću to ipak da uzmem sa zrnom (ili dva) soli.


-Pa ja mislim da to nije njima bio vjetar u leđa ... jer su nestali argumenti
o nekim "mučeništvima" ...
-Samo što ovi "pozitivci" nisu ponudili ništa ... nisu ih ocrnili i pokazali
njihove bajke tipa "po defaultu nas nitko ne voli" kao gluposti ...
-Za zločine je svakako trebalo naći krivce .... jer oni su evidentni i nisu nestali
time što je onaj za koga su svi mislili da jedini krivac ... ispao nevin ...

-Ali ništa od toga ...
-Išlo se u zaborav , pomirljivo prema bagri ... i tu smo , gdje smo ...

W
dali76 dali76 23:47 23.11.2013

Re: Vlast

General Markac koji se pojavio u Vukovaru neki dan, tri puta je dobio sudski poziv da kao svjedok prisustvuje sudjenju zaa ubistvo staraca u selu Grubari.
Nijednom se nije ppojavio na sudu.
To ,po meni sasvim jasno govori, koliko sami generali, bez obzira na naucene politicko korektne pjesmice o tome kako neko za zlocine treba odgovarati, u to ustvari vjeruje.
Ali nije problem Markac, problem je drzava (vlast) koja za punih 20godina od “Oluje” nije pravosnazno osudila niti jednog (brojkama 1) pojedinca za zlocine.
Ito nije problem samo ove vlasti, to je problem svake vlasti u Hr koja ocigledno nema ni “m… ni pameti da saopsti da je 1+1 jednako 2.
U takvom drustvu, sa takvom vlascu, naravno da se Joe Simunic cudi svima onima koji u njegovom poklicu vide problem.


alselone alselone 23:57 23.11.2013

Re: Vlast

freehand
prezumpcija nevinosti.


Zasto kazes Gotovina a mislis na DS.
freehand freehand 00:18 24.11.2013

Re: Vlast

alselone
freehand
prezumpcija nevinosti.


Zasto kazes Gotovina a mislis na DS.

Ne bih ja rekao da sam ja opsednut DS-om ovde.
Doduše, ni govnare ne pominjem.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:22 24.11.2013

Re: Vlast

ispao nevin


Sudske presude često mogu da budu sasvim dobar formalan izgovor.

Zanima me, doktore, sledeće

Ti Tuđmana ne smatraš nevinim jer znaš kakva je njegova uloga bila, kakvu je politiku vodio, kako se ponašao u tim vremenima, i šta se sve dešavalo zbog toga.

Zamislimo situaciju da je Tuđmanu zbog svega toga suđeno i da ga je sud proglasio nevinim. A sud je, recimo, ovaj koji je Gotovinu jednom rebnuo 25 godina a drugi put rekao da je nevin (nije teško zamisliti, nadam se)

Da li bi ti zbog te odluke zaboravio sve to što ti znaš i o Tuđmanu i počeo da misliš onako kako sudska odluka nalaže?

.
grmfrm grmfrm 08:39 24.11.2013

Re: Vlast

U takvom drustvu, sa takvom vlascu, naravno da se Joe Simunic cudi svima onima koji u njegovom poklicu vide problem.


Pitanje je koliko njih vidi problem u tome, ne ovde nego u Hrvatskoj?
Moj utisak ne mnogo na zalost.
apacherosepeacock apacherosepeacock 08:47 24.11.2013

Re: Vlast

-Za zločine je svakako trebalo naći krivce .... jer oni su evidentni i nisu nestali


Da, da, hoce, samo (malo) sutra.

time što je onaj za koga su svi mislili da jedini krivac ... ispao nevin ...



I kul ... i kul ...
apacherosepeacock apacherosepeacock 08:53 24.11.2013

Re: Vlast

Ito nije problem samo ove vlasti, to je problem svake vlasti u Hr koja ocigledno nema ni “m… ni pameti da saopsti da je 1+1 jednako 2.

Da, kroz istoriju je 1+1 obavezno 2. kako da ne.
Problem? Gde ti vidis da oni imaju bilo kakav problem, takvi bezmudi i nepametni (da ne kazem tupi), zbog bilo kakve svinjarije?

U takvom drustvu, sa takvom vlascu, naravno da se Joe Simunic cudi svima onima koji u njegovom poklicu vide problem.


A takvih ima koliko? Daj izvuci ih iz misjih rupa da vidimo koliko ih ima.
alselone alselone 09:02 24.11.2013

Re: Vlast

Zanima me, doktore, sledeće


Ovake teme i odgovore doktor uporno izbegava i kad ga "doteras" u razgovoru do ovakvog momenta onda ili izignorise ili kaze "ma boli me k za njega".

- Nije kriv ali boli me k.

apacherosepeacock apacherosepeacock 09:10 24.11.2013

Re: Vlast

Ne razumevanje stavova Wagnera, ili cak etiketiranje nejga kao ujka W , govori gde mi danas ustvari jesmo..
I to je po meni nasa tragedija.


Tako je Dali, sto lepo da ne kazemo: krivi smo, jeli smo g* od ameba na ovamo.
Sve sto smo dobili - zasluzili smo. Logore narocito. Jos samo da se dovrsi i taj posao koji je nesrecnim slucajem ostao nedovrsen - pa da sutra budemo tamo gde nam je i mesto, jel da?

Samo ti sviraj q* u skladu sa stavovima Wagnera doktor strikana.

dr.wagner dr.wagner 10:56 24.11.2013

Re: Vlast

Smrt fašizmu !

hoochie coochie man
ispao nevin

Sudske presude često mogu da budu sasvim dobar formalan izgovor.
Zanima me, doktore, sledeće
.


-Nismo se razumjeli ... FT-a ne smatram krivim za Oluju izdvojeno , već za
sve ... znači od onih "dogovora" sa onim koga ste deset puta birali za
predsjednika (a sad se pravite grbavi) ... do turneje i mitinga nakon 95-e ...
... no moje mišljenje ništa ne znači

-Sad je odjednom važno što Wagner misli o ovome ili onome ... pa ja vas ni
ne smijem pitati što vi mislite ili što ste mislili ....
... od toga gdje će biti granica (od Karlobaga i dalje) ), pa do dimenzija
Njegove slike kojom ste mahali na Ušću ili Gazimestanu ...

-I sad odjednom , nitko nije vikao "dajte nam oružje" , a mi ovdje smo svi
isti ... odlučni kao Josipović i pametni kao Šimunić


W

alselone alselone 11:35 24.11.2013

Re: Vlast

-Nismo se razumjeli ... FT-a ne smatram krivim za Oluju izdvojeno , već za
sve ... znači od onih "dogovora" sa onim koga ste deset puta birali za
predsjednika (a sad se pravite grbavi) ... do turneje i mitinga nakon 95-e ...
... no moje mišljenje ništa ne znači

-Sad je odjednom važno što Wagner misli o ovome ili onome ... pa ja vas ni
ne smijem pitati što vi mislite ili što ste mislili ....
... od toga gdje će biti granica (od Karlobaga i dalje) ), pa do dimenzija
Njegove slike kojom ste mahali na Ušću ili Gazimestanu ...

-I sad odjednom , nitko nije vikao "dajte nam oružje" , a mi ovdje smo svi
isti ... odlučni kao Josipović i pametni kao Šimunić


Naravno da nije posebno vazno sta W misli. Ovo je blog i razgovaramo. Upoznajemo se formirajuci stavove jedni o drugima u odnosu na komentare na razlicite teme. Sve je odgovor pa cak i nedavanje odgovora.

Mene zanima sta ovaj deo "FT-a ne smatram krivim za Oluju izdvojeno , već za
sve" znaci. Da li je to da u Oluji nema specijane krivice FT i da je on "generalno" kriv za sve ili to znaci da u Oluji postoji zlocin i njegova krivica i da je to samo deo njegove ukupne krivice. Razlika je ogromna a iz polovicnih recenica ne da se razumeti.



blogovatelj blogovatelj 12:40 24.11.2013

Re: Vlast

Ovake teme i odgovore doktor uporno izbegava i kad ga "doteras" u razgovoru do ovakvog momenta onda ili izignorise ili kaze "ma boli me k za njega".


Sloboda govora je vrhunsko dostignuće ljudskog društva.
Možda čovek ne sme da se izjasni jer bi imao problema kod kuće.
Slično kao što jarani i đetići koji podržavaju pedere uglavnom ne smeju to da izuste javno jer bi mogli biti biJeni u kasabama u kojima žive.
dr.wagner dr.wagner 13:36 24.11.2013

Re: Vlast

...dan

alselone
Mene zanima sta ovaj deo ...


-Evo ga opet ....


blogovatelj
...


-Alselone , kako nemaš nikakvih pitanja za B-a i HCM-a ...
... oni su isto za Kralja , pa je u redu , jel ???


W
expolicajac expolicajac 13:50 24.11.2013

Re: Vlast

dr.wagner
freehand

"Tri vjenčanja i tri pogreba"?!


-A nije tri , dva vjenčanja (prva i sadašnja) ... sa drugom sam bio 3 godine
"na crno" ... pa uteko ...

-A od punica je samo prva "otišla" ,ali dugo nakon što smo se rastali ...
... nisam bio na pogrebu ... nazvao sam i nju i staroga , nisam bio u RH ...

-Malo se šalim , stara je bila korektna ... a i bili smo daleko
W

alselone alselone 15:49 24.11.2013

Re: Vlast

dr.wagner

W


Au, pa razlika je drastićna. Prvo, nije isto biti za kralja i relativizovati zlocine i drugo, oni svoje misljenje kazu otvoreno i jasno tako da nema dilema.

Ja tebe "ispitujem" dalje zato sto iz tvojih komentara ne moze da se procita sta mislis. Recenice su dvosmislene i nedorecene i iza jedne se krije simpaticni starina iz komsiluka, dobra komunjara koji mrzi sve zlocince i nacionaliste a iza druge vire rogovi sovinizma i... da ne idem dalje.

Ok, dobri moj, i ovo je odgovor. Necu te vise zadzavati. Mozes slobodno na vecernju kafu i da merkas prolaznice.
blogovatelj blogovatelj 16:52 24.11.2013

Re: Vlast

... oni su isto za Kralja , pa je u redu , jel ???


Nema grđeg republikanca od mene. Opet si pogrešno shvatio, baš kao i za đenerala Gotovinu
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:11 24.11.2013

Re: Vlast

Nismo se razumjeli ... FT-a ne smatram krivim za Oluju izdvojeno , već za
sve ...


Ok.
A sad pretpostavimo da mu je suđeno i da je progLašen nevinim.
Da li bi ga i dalje smatrao krivim za sve, ili bi sve to do čega si ti došao posamtrajući, razmišljajući, zaključujući, odbacio i pošeo ga smatrati nevinim, kao što ti se to desilo u slučaju Gotovine?

.
Sad je odjednom važno što Wagner misli o ovome ili onome


Pa ako več razgovaramo onda jeste važno šta misliš, da mi do tvog mišljenja nije stalo ne bih te ni pitao.
Ne znam kako je kod tebe, ali meni je važno šta onaj sa kim pričam misli o tome o čemu pričamo.


Ovake teme i odgovore doktor uporno izbegava i kad ga "doteras" u razgovoru do ovakvog momenta onda ili izignorise ili kaze "ma boli me k za njega".



Ili krene staru, oprobanu, mada već izraubovanu foru
slike kojom ste mahali na Ušću ili Gazimestanu







ako nemaš nikakvih pitanja za B-a i HCM-a ...
... oni su isto za Kralja

Ko bre za kralja?
Ja sam predlagao da sve biste i spomenike Aleksandra Karađorđevića poklonimo vama, jer je vama mnogo više dobra učinio nego nama.
Za takvog kralja sigurno nisam

Zbunjuje te doktore možda moj antikomunistički stav, ali to ne znači automatski da je on i monarhistIčki
To je važilo samo kod druga Tite, ako nisi komunista onda si monarhista, sad jok :)
dr.wagner dr.wagner 19:56 24.11.2013

Re: Vlast

hoochie coochie man
Ok.
A sad pretpostavimo da mu je suđeno i da je progLašen nevinim.
Da li bi ga i dalje smatrao krivim za sve, ili bi sve to do čega si ti došao ...


-Onda bih ga smatrao nevinim ... to se valjda podrazumjeva ...
-To (zamišljeno) suđenje bi u tom slučaju valjda pokazalo da je to što mi mislimo
o njemu bilo pogrešno ...
-On bi morao sigurno imati neke "tvrde" argumente da ga oslobode , ali ako bi
ih imao ... i ako bi uspio uvjeriti sud u svoju nevinost ... i cijeli svijet , a
zašto vi mislite da bih ja trebao i dalje vjerovati u nešto za što postoje
dokazi da je krivo ...
-Moje mišljenje je , da je gotovo nemoguće da bi to tako završilo , ali u tom
slučaju on bi za mene bio nevin (što ne znači da bih ga uzeo za kuma)

-Nije tu stvar Tuđmana ili Miloševića , Vas ili mene ... tu je stvar principa
(mi bi ovdje kazali "načela" , ali će mi Alselone odmah prigovoriti ...
... " a što si mislio kada si kazao "UnaČELU" ????


-Znači , sad odjednom nema "rojalista" ... , pa tko se ono uselio gore na
Dedinju ... sigurno opet neki "komunistički diktator" protiv volje naroda


W

freehand freehand 19:58 24.11.2013

Re: Vlast

... " a što si mislio kada si kazao "UnaČELU"



Ipak si ti moj idol!

Edit:

-Znači , sad odjednom nema "rojalista" ... , pa tko se ono uselio gore na
Dedinju ... sigurno opet neki "komunistički diktator" protiv volje naroda

Daj ne zajebavaj, taj mu dođe ko feng šui dodatak i bućkalo za (sanjane) turiste, bre. Ono, dođe kauboj naftni magnat sa Srednjeg zapada pa ga pijanog iz Skadarlije dovedu da se slika sa Trtom Prestolonaslednikom, i da posle pokazuje svojim čobanima po preriji.
A i nije da ne prija kad ti tvoji smoreni a zavidni sa tisućljetnom poviješću bulje preko plota balaveći pošto ni takvog, jadni, nemaju...
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:28 24.11.2013

Re: Vlast

a
zašto vi mislite da bih ja trebao i dalje vjerovati u nešto za što postoje
dokazi da je krivo ...


Razumem, što da veruješ svojim očima kad ti autoritet kaže drugačije.
Ima ko je zadužen za istinu, šta ti imaš da misliš
Naviklo se tako

I ti stvarni misliš da sud u Hagu funckioniše samo na principima tvrdih dokaza?
Veruješ mu više nego sebi samom, svom iskustvu, svojim očima?

U redu


-Znači , sad odjednom nema "rojalista" ... , pa tko se ono uselio gore na
Dedinju ... sigurno opet neki "komunistički diktator" protiv volje naroda


Ma ne bre, to se čovek vratio u svoju kuću, al nije kralj.
Nego, pričalo se skoro i o nekim hrvatskim kraljevima, šta je sa njihovim kućama, jesu li ih imali ili su spavali po pećinama, onako baš kraljevski.
freehand freehand 00:29 25.11.2013

Re: Vlast

On i Free su kraljevi ludih teorija ovde izgleda.

Ti bi sigurno umeo da makar grubo navedeš bar jednu od tih teorija uz neki citat koji to ilustruje?
tadejus tadejus 08:44 25.11.2013

Re: Vlast

hoochie coochie man


I ti stvarni misliš da sud u Hagu funckioniše samo na principima tvrdih dokaza?


a evo ova dvojica navalili da covjeku poljuljaju vjeru u sistem i pravdu pa nemos zivit..
freehand freehand 00:33 21.11.2013

Odakle ti to

... da je "heil" zabranjen pozdrav?
Dakle, za Nemačku ne smem da tvrdim (mada mi je teško da poverujem) ali u nekim dlovima Austrije je "heil" (ili "heile" ) najnormalniji pozdrav koji se koristi i pri susretu i kao zdravica.,
jedi-knight jedi-knight 00:39 21.11.2013

Re: Odakle ti to

.. da je "heil" zabranjen pozdrav?


"Heil" možda nije, ali "Sieg. Heil." verovatno jeste.
Jasan je kontekst upotrebljene ustaške fraze, tako da teško može da prođe kao bezazlena.

freehand freehand 00:44 21.11.2013

Re: Odakle ti to

jedi-knight
.. da je "heil" zabranjen pozdrav?


"Heil" možda nije, ali "Sieg. Heil." verovatno jeste.
Jasan je kontekst upotrebljene ustaške fraze, tako da teško može da prođe kao bezazlena.


Nisma hteo da zakeram, ali fraza i izraz nisu isto. "Heil" se koristi u smislu "živeo", a možda bi mogla biti zabranjena jedino uz gest poput stajanbja u stvu mirno i pozdrava uzdignutom rukom.
Bez toga zabrana bi bila potpuino idiotska.
dr.wagner dr.wagner 00:49 21.11.2013

Re: Odakle ti to

freehand
... u stavu mirno i pozdrava uzdignutom rukom.


"Kukuruz je bio ovoliko visok"

(Grunf iz Alana Forda)


W
dali76 dali76 02:11 21.11.2013

Re: Odakle ti to

Upozorio je da je u Njemačkoj zabranjen pozdrav "Heil" iako znači "dobro zdravlje". No budući da ga se dovodi u kontekst s Hitlerovim režimom zabranjen je.
Novi list (Urlikanje s Maksimira DORH-u sumnjivo: "Za dom spremni" policiji nije sporno?! )
Medjutim, traganjem po netu zakljucih da si u pravu Free.. Samo oslovljavanje bez dignute desnice nije kriminalno delo.
Znaci dignuta desnica, sa ili bez heil, je krivicno delo.
Ako je vjerovati wikipidiji.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 02:51 21.11.2013

Re: Odakle ti to

Nach dem Zweiten Weltkrieg wurde der Hitlergruß in Deutschland sowie Österreich verboten.

ИЗВОР

Дакле: забрањено, по члану 86. и 130. блаблабла закона у обе земље.
dali76 dali76 03:47 21.11.2013

Re: Odakle ti to

Today in Germany, Nazi salutes in written form, vocally, and even straight-extending the right arm as a saluting gesture (with or without the phrase), are illegal.
freehand freehand 07:56 21.11.2013

Re: Odakle ti to

Predrag Brajovic
Nach dem Zweiten Weltkrieg wurde der Hitlergruß in Deutschland sowie Österreich verboten.

ИЗВОР

Дакле: забрањено, по члану 86. и 130. блаблабла закона у обе земље.

dali76
Today in Germany, Nazi salutes in written form, vocally, and even straight-extending the right arm as a saluting gesture (with or without the phrase), are illegal.



Beim Hitlergruß wurde der rechte Arm mit flacher Hand auf Augenhöhe schräg nach oben gestreckt. Dazu wurden meist die Worte „Heil Hitler“ oder „Sieg Heil“ gesprochen. Wenn der Gruß Adolf Hitler persönlich entboten wurde, lautete die Grußformel „Heil mein Führer“ in Anlehnung an die Anrede „Mein Führer“.


Zabraniti reč "Heil" bilo bi kao zabraniti reč "živeo" u srpskom. Zato što je korišćena u kontekstu "Živeo Kralj!", "Živeo drug Tito!" ili "Živeo drug Staljin!". Ili "Živeli drugovi Ćesar i Sultan!", u ekstremnim slučajevima.
Buregdzya Buregdzya 10:34 21.11.2013

Re: Odakle ti to

Ne bre, niko ni u Nemačkoj ni u Austriji nikada ne govori "heil". To je pridev koji se (pa gotovo) isključivo koristi u kombinaciji sa imenicom- a i to više frazeološki. Npr. "heile Welt" = siguran/dobar svet.

Baš zbog nacističkih konotacija reč "heil" se jedva koristi.
freehand freehand 15:40 21.11.2013

Re: Odakle ti to

Buregdzya
Ne bre, niko ni u Nemačkoj ni u Austriji nikada ne govori "heil". To je pridev koji se (pa gotovo) isključivo koristi u kombinaciji sa imenicom- a i to više frazeološki. Npr. "heile Welt" = siguran/dobar svet.

Baš zbog nacističkih konotacija reč "heil" se jedva koristi.

Da, sigurno je tako. Sem što sam i ja uobičajeni pozdrav "heile" koristio dnevno, pozdravljajući se sa komšijama. Bez ikakvih reminescencija na drugi svetski rat.
Buregdzya Buregdzya 16:52 21.11.2013

Re: Odakle ti to

Dobro, gde ste se pozdravljali sa "heilE"? Meni je to totalno nepoznato, ne postoji. Sem naravno ako to nije neko intinmno podsprdavanje bilo...

A da ste se pozdravljali sa "heil" mi zvuči sumanuto. Osim naravno ako je to bilo u periodu '38-'45.
freehand freehand 00:37 23.11.2013

Re: Odakle ti to

Dobro, gde ste se pozdravljali sa "heilE"? Meni je to totalno nepoznato, ne postoji. Sem naravno ako to nije neko intinmno podsprdavanje bilo...

E pošto ti tvrdiš da to ne postoji onda to znači da ja lažem. Da se u Forarlbergu ljudi ne pozdravljaju na taj način, dodajući i to E na kraju reči.
Ja, eto, mislim da je krajnje primitivno i bezobrazno reći nekom da laže za nešto o čemu sam nemam pojma. Kao što ti apsolutno nemaš o ovome o čemu ovde trabunjaš.

A da ste se pozdravljali sa "heil" mi zvuči sumanuto. Osim naravno ako je to bilo u periodu '38-'45.

Vidi ovako: ja znam da bezobrazlik i glupost idu ruku pod ruku i slažu se kao pivo i soda, pa mi ni ovaj komentar utoliko ne deluje sumanuto.



Apendix:
Heil als Grußformel[Bearbeiten]

Der Heilsgruß wurde vornehmlich als Glücks- und Segenswunsch, aber auch als Trinkspruch oder zur wohlwollenden Anrede verwendet. Die Grußformel Heil! ist grammatikalisch eine Interjektion und etymologisch mit dem ähnlich klingenden englischsprachigen Begriff Hail! verwandt, was soviel wie Grüß dich! oder Glück dir! bedeutet[2]. Die beiden Ausdrücke werden auch üblicherweise ineinander übersetzt. Beispiel: All hail, Macbeth! als Heil dir, Macbeth![3].

In Teilen Österreichs (Tirol, Vorarlberg, Pinzgau) wird Heil! (bzw. Heile!) noch heutzutage als Gruß unter Freunden verwendet, ähnlich wie in Bayern das Servus!. Das „Heil“ wurde dort schon vor der Zeit des Nationalsozialismus und des Hitlergrußes verwendet und hat sich bis heute gehalten. Es kommt auch in dem Ausspruch "Heil am Seil!" vor, mit dem Bergsteiger einander Glück wünschen. Das in Teilen der Deutschschweiz, in Schwaben und in Südtirol gebräuchliche Hoi! als Begrüßung einer vertrauten Person ist gleichen Ursprungs.

Ako slučajno nešto ne budeš baš mogao sebi da prevedeš iz ovog citiranog pasusa - konsultuj slobodno kolege lingviste i svecke ljude koji su se preporukama složili sa tvojim veličanstvenim ekspertizama.
8c_competizione 8c_competizione 10:24 23.11.2013

Re: Odakle ti to

Ako je vjerovati wikipidiji.


Wiki-Siki moze da edituje svako

uros_vozdovac uros_vozdovac 16:01 23.11.2013

Re: Odakle ti to

8c_competizione
Ako je vjerovati wikipidiji.


Wiki-Siki moze da edituje svako



Može, al` ima uredništvo. U Hrvatskom slučaju mežu najspornijima na svetu, ne samo iz naše perspektive. W, hteli priznati ili ne, Hrvatska se nalazi u komplikovanoj situaciji povodom tumačenja istorije i događaja, relativizovanja ne uvek slavne uloge. Proći će vremenom.
Buregdzya Buregdzya 12:23 26.11.2013

Re: Odakle ti to

freehand
E pošto ti tvrdiš da to ne postoji onda to znači da ja lažem. Da se u Forarlbergu ljudi ne pozdravljaju na taj način, dodajući i to E na kraju reči.Ja, eto, mislim da je krajnje primitivno i bezobrazno reći nekom da laže za nešto o čemu sam nemam pojma. Kao što ti apsolutno nemaš o ovome o čemu ovde trabunjaš.
Kao prvo zahvaljujem se da sam naučio nešto novo, da negde, u nekim delovima najzapadnije Austrijske pokrajine postoje ljudi koji se pozdravljaju (kada?, u kojem kontekstu? je li još uvek?) sa "Heile!". Doduše, ako ćemo se držati argumentativnog nivoa anegdote onda moram reći da mene NIKO u septembru ove godine u Forarlbergu nije tako pozdravio. "Gruess Gott" je jedino što sam čuo.

Kao drugo takođe smatram bezobrazlukom i primitivnošću nekomu govoriti da laže (a da sam nema pojma itd.). Problem je jedino da ja tebi nisam ni izričito ni implicitno prebacivao da lažeš. Zašto se toga u tvojim daljim odgovorima tvrdoglavo držiš i glumiš nekakvu žrtvu mi nije jasno. Tvoj problem.

freehand
Vidi ovako: ja znam da bezobrazlik i glupost idu ruku pod ruku i slažu se kao pivo i soda, pa mi ni ovaj komentar utoliko ne deluje sumanuto.
Vidi gore.

freehand
Ako slučajno nešto ne budeš baš mogao sebi da prevedeš iz ovog citiranog pasusa - konsultuj slobodno kolege lingviste i svecke ljude koji su se preporukama složili sa tvojim veličanstvenim ekspertizama.
Razumeo sam, tenks. Nego ceo ovaj naš dijalog počiva na tvom pokušaju opovrgnuti nečiji stav gore da su određene fraze u Nemačkoj i Austriji zakonski zabranjene - a ja još dodajem i socijalno/moralno zabranjene - time što si naveo protiv primer iz Forarlberga. To je beskorisno sofisticiranje a u najboljem slučaju taj "izuzetak potvrđuje pravilo". OK, postoji minorno korištenje reči "Heil" a da ne biva socijalno osuđeno. Ali i dalje stoji da je npr. nezamislivo i sumanuto da na večernjim državnim TV novostima spiker pozdravlja narod sa "Guten Abend und Heil!".
freehand freehand 12:52 26.11.2013

Re: Odakle ti to

Kao prvo zahvaljujem se da sam naučio nešto novo, da negde, u nekim delovima najzapadnije Austrijske pokrajine postoje ljudi koji se pozdravljaju (kada?, u kojem kontekstu? je li još uvek?) sa "Heile!". Doduše, ako ćemo se držati argumentativnog nivoa anegdote onda moram reći da mene NIKO u septembru ove godine u Forarlbergu nije tako pozdravio. "Gruess Gott" je jedino što sam čuo.

Kao prvo u nekoliko si komentara pokušao da izvrgneš ruglu ono što sam napisao. I predstaviš me kao neznalicu i lažova. To što ti nešto ne znaš i što su tebe pozdravljali ovako ili onako ne znači da ja ne govorim istinu ili nešto ne znam. Znači samo da si bezobrazan.
Kao drugo takođe smatram bezobrazlukom i primitivnošću nekomu govoriti da laže (a da sam nema pojma itd.). Problem je jedino da ja tebi nisam ni izričito ni implicitno prebacivao da lažeš. Zašto se toga u tvojim daljim odgovorima tvrdoglavo držiš i glumiš nekakvu žrtvu mi nije jasno. Tvoj problem.

Dabre, nisi izričito ni implicitno. Samo uvijeno i eksplicitno.
Izvini, molim te, što nisam shvatio tu suptilnu razliku.
a što se žrtve tiče - nigde ja ne izigravam žrtvu. odogovrio sam ti kako spada. Odnosno skoro, potšo sam pravi odgovor izbegao uz pomoć brojanja do 100.

Razumeo sam, tenks. Nego ceo ovaj naš dijalog počiva na tvom pokušaju opovrgnuti nečiji stav gore da su određene fraze u Nemačkoj i Austriji zakonski zabranjene - a ja još dodajem i socijalno/moralno zabranjene - time što si naveo protiv primer iz Forarlberga. To je beskorisno sofisticiranje a u najboljem slučaju taj "izuzetak potvrđuje pravilo". OK, postoji minorno korištenje reči "Heil" a da ne biva socijalno osuđeno. Ali i dalje stoji da je npr. nezamislivo i sumanuto da na večernjim državnim TV novostima spiker pozdravlja narod sa "Guten Abend und Heil!".

Da, ta reč NIJE zabranjena ni u Nemačkoj ni u Austriji. kao što rekoh.
To, dakle, nije izuzetak koji potvrđuje pravilo.
I to nije minorno korišćenje. Ne samo u delovima Forarlberga, i ne samo u Forarlbergu. Još jednom:
In Teilen Österreichs (Tirol, Vorarlberg, Pinzgau) wird Heil! (bzw. Heile!) noch heutzutage als Gruß unter Freunden verwendet

A ovo
Ali i dalje stoji da je npr. nezamislivo i sumanuto da na večernjim državnim TV novostima spiker pozdravlja narod sa "Guten Abend und Heil!".

... je notorna budalaština. Da, nezamislivo je i sumanuto da se na večernjem Dnevniku Javnog servisa pozdravlja narod sa "Marš u tri nanine!" Pa šta?
Samo - o je rekao da je to normalno i uobičajeno?
looping looping 05:55 21.11.2013

1

Bilo kako bilo, Josip Simunic , na kog sse sad obrusilo drvlje i kamenje , je u toj prici ponajmanje kriv. On samo govori i radi ono sto misli i ono u sto vjeruje , i ocigledno je zgranut onima koji u njegovoj percepciji domoljublja vide problem.
U jednom je u pravu Simunic . To odista nije njegov problem. To je problem jasnog odnosa Hrvatske prema dijelu vlastite neslavne proslosti koji se svodi na verbalnu politicku korektnost.

Po tome ispada da jedino postoji kolektivna krivica i nijedna druga. Ne bih se sa tim bas slozio.
Svako snosi odgovornost za ono sto uradi i ne moze da mu bude kriva neobavestenost ili drzavni stav prema necemu. Pa makar bio i nacista.

dali76 dali76 07:14 21.11.2013

Re: 1

Ne vidim gdje vidis kolektivnu odgovornost? Da, drzava donosi zakone, propisuje sta je dopusteno ,a sta nije .
Hrvatska bi malo bila antifasisticka, a malo bi koketirala sa svojombas takvom prosloscu. Joe se rodio u Australiji I predpostavljam kakvo ima kucno vaspitanje u svezi ustaske ikonografije. Na drzavi je da takvo ponasanje ili sankcionise ili dozvoli.
Uostalom I Thomson slobodno pijeva sve sa svojom ikonografijom jedino u Hr I susjednoj Hercegovini.
Druge evropske zemlje mu tu mogucnost ne dopustaju.
Malo je hipokriticki optuzivati Josipa cije je ponasanje samo posljedica onog sto se u Hr desava zadnje dve decenije.
ciracirafm ciracirafm 11:40 21.11.2013

Re: 1

dali76
Ne vidim gdje vidis kolektivnu odgovornost? Da, drzava donosi zakone, propisuje sta je dopusteno ,a sta nije .
Hrvatska bi malo bila antifasisticka, a malo bi koketirala sa svojombas takvom prosloscu. Joe se rodio u Australiji I predpostavljam kakvo ima kucno vaspitanje u svezi ustaske ikonografije. Na drzavi je da takvo ponasanje ili sankcionise ili dozvoli.
Uostalom I Thomson slobodno pijeva sve sa svojom ikonografijom jedino u Hr I susjednoj Hercegovini.
Druge evropske zemlje mu tu mogucnost ne dopustaju.
Malo je hipokriticki optuzivati Josipa cije je ponasanje samo posljedica onog sto se u Hr desava zadnje dve decenije.

Desetine hiljada Australijanaca je ucestvovalo u II svetskom ratu a hiljade ih je poginulo boreci se protiv Nemaca/nacista.Zar nije odgovornost i na Australijskom komonveltu da sprecava propagiranje nacizma i drugih ekstremizama?Ako tamosnje drustvo nije moglo da preokrene Simunicevo ponasanje u pravcu postovanja drugih kroz ucenje o istorijskim dogadjajima,onda uzvik na Maksimiru nije samo produkt sadasnjeg stanja dela drustva u Hrvatskoj.
looping looping 12:10 21.11.2013

Re: 1

Malo je hipokriticki optuzivati Josipa cije je ponasanje samo posljedica onog sto se u Hr desava zadnje dve decenije.

Nije hipokriticki uopste. Njegovo je da nesto promeni ili ne promeni. On pokusava da promeni misljenje ljudi sa lepim recima, tipa " ma nemojte ljudi". Da ne bi mrcvario nacionaliste, izmedju ostalog. Znaci, sve radi birackog tela. Isto tako je njegov prijatelj Boris resavao probleme u Srbiji.

Politicarima zemalja bivse YU glavna je fora primati platu a ne raditi ono za sta si placen nego izigravati manekena.
Ne vidim gdje vidis kolektivnu odgovornost? Da, drzava donosi zakone, propisuje sta je dopusteno ,a sta nije .

Ali se ne pridrzava tih zakona, jer ne moze protiv dela svog naroda, koji opet nije kriv nego je kriva drzava. Zacarani krug, sve u svemu.

8c_competizione 8c_competizione 10:28 23.11.2013

Re: 1

Uostalom I Thomson slobodno pijeva sve sa svojom ikonografijom jedino u Hr I susjednoj Hercegovini.
Druge evropske zemlje mu tu mogucnost ne dopustaju.


Wrooooong!

Vatikan takodje podrzava, papa ga cak primio u posetu! Pored one azurne Svajcarske garde i sigurnosne sluzbe, nesto cisto sumnjam da im je "promaklo". Ipak je i Stepincu papa sluzio misu tokom posete HR.

Doduse i ovi nasi mafijasi iz SPC sluze liturgije i molebane za kolajce sa nase strane (obicno je dobro pre-placeno, pa greota da se ne uzme kinta).
alselone alselone 08:15 21.11.2013

Najgori su oni sto sute na sve ovo

grmfrm grmfrm 08:19 21.11.2013

Dali

Evo citat od jutros Iva Josipovica.

Na pitanje o sinoćnjem istupu hrvatskog fudbalskog reprezentativca Josipa Šimunića, koji je skandirao ustaški poklič "Za dom spremni", Josipović je rekao da ne može govoriti o tome da li je on ušao u kažnjivu zonu, ali da je svakako reč o "potpuno neprimerenom potezu o kojem moraju da razmisle u Hrvatskom fudbalskom savezu ako žele da imaju verodostojnost".


Kome jos nije jasno nek procita jos jednom.

I ne zaboravite najuzaniju cinjenicu - jedina nacija koja je imala logor za decu!
escherichije_colic escherichije_colic 10:48 21.11.2013

Re: Dali

Josipović je rekao da ne može govoriti o tome da li je on ušao u kažnjivu zonu




Zašto ne može govoriti?

Zato što postoji tračak sumnje da li je skandiranje ustaškog pozdrava i animiranje punog stadiona ljudi da čini isto- kažnjivo?

Zato što ne bi bilo politički isplativo zamerati se ustašoidnom mejnstrimu?

Zato što ima aftu na jeziku pa ne može čovek da priča?

Stvarno bolje da baš ali baš ništa nije ni govorio.
rayzippo rayzippo 12:38 21.11.2013

Re: Dali

Simunic je rekao ono sto 98 % Hrvata odobrava...sretan im put na svetsko prvenstvo i dao bog pa ispali u prvoj fazi
dr.wagner dr.wagner 13:52 21.11.2013

Re: Dali

... jutro

rayzippo
...sretan im put na svetsko prvenstvo i dao bog pa ispali u prvoj fazi


"Želje i pozdravi"

W
princi princi 13:13 21.11.2013

Perfect timing

Tim koji zastupa slučaj Srbije u tužbi Hrvatska protiv Srbije bi trebalo da zahvali Šimuniću i braniteljima latinice. Ova 2 slučaja (uz, maltene, totalno odsustvo reakcije hrvatske države) su krunski dokazi i pokazatelji šta je Srbe čekalo u hrvatskoj državi. Za dobar pravni tim, odbacivanje svih tužbi Hrvatske bi sad trebalo da bude rutinica.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:46 21.11.2013

Re: Perfect timing

princi
Tim koji zastupa slučaj Srbije u tužbi Hrvatska protiv Srbije bi trebalo da zahvali Šimuniću i braniteljima latinice. Ova 2 slučaja (uz, maltene, totalno odsustvo reakcije hrvatske države) su krunski dokazi i pokazatelji šta je Srbe čekalo u hrvatskoj državi. Za dobar pravni tim, odbacivanje svih tužbi Hrvatske bi sad trebalo da bude rutinica.

Не видим да ишта мења, на жалост. Број инцидената у којима се Срби на неки начин прогањани или бивали обесправљени, како од појединаца тако и од званичних институција, није мали и свакодневан је, још од самосталности Хрватске. (Ја сам ситније непријатностзи имао у Задру, на једној бензинској црпки, са које сам се удаљио мало већом брзином.) Ова је само један од бисера на тој ниски инцидената, дакле -- ништа ново и круцијално, што ће променити европску визуру. Кад на време почнеш да певаш Данке Дојчланд, ни небеска ћирилица није ти граница.
princi princi 15:02 21.11.2013

Re: Perfect timing

Nisam ni pisao da će promeniti nešto u položaju Srba u Hrvatskoj (na žalost) nego da će biti vrlo jak argument u sudskom sporu Hrvatska-Srbija koji počinje za neki dan. 22 godine posle dobijanja nezavisnosti, 18 godina posle pogroma kojim su, praktično, srpoveli potpuno etničko čišćenje Hrvatske (a zbog kojeg bi Slobdanu trebalo da izgrade velelepni spomenik na Trgu bana Jelaćića) oni se još uvek šibaju na "Kolji/vešaj Srbina", "Za dom spremni" i sl radnje i to ovako masovno (vidim da Dežulović vešto pokušava da anchoruje cifru na 30K, ali kapacitet Maksimira je 40K), bez ikakve reakcije države- mislim, ovo je pravi poklon srpskim advokatima.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:26 21.11.2013

Re: Perfect timing

А ја сам рекао да новија историја Хрватске обилује документованим инцидентима овог типа, од сваког концерта оне космичке будалетине Томпсона (ево ОВДЕ један из 2008. на Тргу бана Јелачића, с комплетним репертоаром) до прегршти других појединачних инцидента, попут овог ШКРБАВОГ. Jедноставно -- ништа ново под неоном, ово није никакав нови круцијални доказ етничке мржње према Србима, о чему говоре и многобројна истраживања етничке нетолеранције у Хрватској, ево га, на брзину, ЈЕДНО.

Мени је било тужније, док се оно говно Шимунић задомспремнило на све четири стране стадиона, да не чух ниједан звиждук. Фасцинантно како мало треба да се истисне људскост из човека.

P.S.
Надам се да ћу следећег викенда да тркнем до Ровиња.
maksa83 maksa83 15:35 21.11.2013

Re: Perfect timing

Мени је било тужније, док се оно говно Шимунић задомспремнило на све четири стране стадиона, да не чух ниједан звиждук. Фасцинантно како мало треба да се истисне људскост из човека.

Ja bih se iskreno šokirao da takvo što stigne od stadionske publike.
Buregdzya Buregdzya 15:43 21.11.2013

Re: Perfect timing

Predrag Brajovic
P.S.Надам се да ћу следећег викенда да тркнем до Ровиња.
Uopšte ne želim da zabadam nos u privatne stvari pa zato postavljam "političko" pitanje: a zašto? Mislim pored svega šta se događa.
tadejus tadejus 15:43 21.11.2013

Re: Perfect timing

Predrag Brajovic
Мени је било тужније, док се оно говно Шимунић задомспремнило на све четири стране стадиона, да не чух ниједан звиждук.


e sad pa zvizni ti medju 30 iljada domoljuba... ako smijes..
ne znam, nije ni njima lako, podicili bi se ljudi nekom junackom istorijom (eto i mi to vazda radimo) al kad tamo nije bas lako naci nesto za podiciti se
taj ban jelacic, to davno bjese, a i tu slabo ima za sta da se uhvati i onda ne ostade nista nego taj dom i za njega spremni
realno, nije im lako
tadejus tadejus 15:46 21.11.2013

Re: Perfect timing

Buregdzya

Uopšte ne želim da zabadam nos u privatne stvari pa zato postavljam "političko" pitanje: a zašto? Mislim pored svega šta se događa.


mozda oce da im zapishava more?
Buregdzya Buregdzya 15:52 21.11.2013

Re: Perfect timing

tadejus

BuregdzyaUopšte ne želim da zabadam nos u privatne stvari pa zato postavljam "političko" pitanje: a zašto? Mislim pored svega šta se događa.mozda oce da im zapishava more?
Ili, ne bilo, nešto još veće.
tadejus tadejus 15:54 21.11.2013

Re: Perfect timing

Buregdzya

Ili, ne bilo, nešto još veće.


Number 2?
ah pa ne bi to her brajovic
princi princi 15:59 21.11.2013

Re: Perfect timing

едноставно -- ништа ново под неоном, ово није никакав нови круцијални доказ етничке мржње према Србима,

Ne razumeš, ovde je najmanje bitno šta neki ili, bar, značajna većina Hrvata misli o Srbima. Bitno je odsustvo reakcije države. Na suđenju u Hagu se neće raspravljati o Jozi i Jovi na brvnu i o tome ko koga i zbog čega mrzi, nego o državnim pitanjima, o tome koliko jedna država, kao institicuja, ne da nije u stanju da zaštiti svoje građane, nego čak sprovodi ili bar ne sankcioniše njihov organizovani progon i o pravu progonjenih na samozaštitu i samoorganizovanje. Kao što rekoh, ovaj Šimunićev ispad i spontana reakcija 40K ljudi, na stadionu, 19. novembra 2013. je samo najsvežiji primer koji ide u prilog ovome što pišem. Ništa više i ništa manje od toga.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:10 21.11.2013

Re: Perfect timing

tadejus
e sad pa zvizni ti medju 30 iljada domoljuba...


Јако лоше звиждим. Како год, то је помало ствар елементарне људскости. А маса је као стадо... гледао сам то и правио покусе: кренем да пљешћем, и сви крену за мном, рецимо. Кренем да звиждим, и сви крену, такође, да звижде. Пробај. Видећеш да функционише. Да се тамо нашло њих 20 храбријих који би звиждали, могло је сасвим у другом правцу да цела ствар оде. (Добро, добро, Максо -- навијачи нису баш најоштрији алат у шупи, али, како год, и њега треба неко да оштри.)

Знате, ми стално, некако, као да пренебрегавамо снагу личног чина, а то је оно што нам је овде фалило.

Иначе, у Ровињ бих отишао да трчим поред обале. То је најдивнија стаза, због шуме и ивице мора, којима иде, да сам јa видео. Шалим се... Помало. Истра је занимљива, изузетно србогостољубива (качио сам овде снимак српског кола са ровињског главног трга прошле године), дивних вина, печурки и маслинових уља. Треба ли бољи разлог? (А пут донде је шала, лакше него до Златибора.) Задар, Сплит, Дубровник -- подручја ратних сукоба и додира двеју етничких заједница -- много су негостољубивији. Хвар ми хвале, у Загребу се осећам комфорно... итд. Свега има у тој Рвацкој.

Мој утисак да је пројекција Хрвата према Србији далеко важнија Хрватима него што је Србима важна пројекција Срба према Хрватској. Уосталом, то показује и боља пропусност "путева" у правцу Србије, којима стижу певачи, писци, хрватска привреда и брендови, него истоврсна пропусност у супротном смеру. Неко би ти радо назвао хрватским комплексом према Србима, могућно, али -- из једне здраве перспективе -- он је сулуд. Наиме, тај могући српски комплекс Хрвата данас је пре ствар историјске инерције неголи било чега другог. Хрвати су испред Срба, по много чему, такође "од њих отцепљени", а такође -- Срба у Рвацкој готово да више и нема. Дакле, ово је онај познати феномен, кад неком у несрећи страда рука, па му је одсеку, а њега, несретника, и даље она уме да засврби. Тако некако...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:17 21.11.2013

Re: Perfect timing

princi
Ne razumeš...

Да поновим још једном: разумем, само нема овде ничег сензационално новог, никаквог крунског доказа. Иста оваква фрка се била подигла за Томпсонов живи концерт на ХТВу пре неку годину, ја сам га гледао, са комплeтном усташком иконографијом (јеботе, цео ансамбл на бини у црном, заставе са мртваћким главама, подигнуте десне руке, скандирања о Србима итсл.), после којег се надигла вика зашто надлежни органи не реагују, зашто је ХТВ преносио такав концерт итд. итсл. Нису тада службено реаговали. Немају намеру ни сада? Дакле -- ништа ново под неоном. Званична Хрватска годинама овакве ствари настоји да прешути.

P.S.
Пример за ништа ново под неоном: Iza Džoa stoji i hrvatsko pravosuđe. Prošle je godine izvesni gospodin od strane Prekršajnog suda u Kninu oslobođen optužbi (optužnicu je digla policija) da je prodavajući na štandu kape, majice i ostale suvenire sa natpisima „Za dom spremni“ napravio neki prekršaj. Prema mišljenju Suda, „Za dom spremni“ je stari hrvatski pozdrav poznat još od vremena Šubića, a bogami i Zrinskog i ne treba ga vezati isključivo uz ustaški režim. Džoe je, dakle, temeljem mišljenja kninskog suda, potaknuo tribine na stari hrvatski pozdrav. ИЗВОР
maksa83 maksa83 16:52 21.11.2013

Re: Perfect timing

А маса је као стадо... гледао сам то и правио покусе: кренем да пљешћем, и сви крену за мном, рецимо. Кренем да звиждим, и сви крену, такође, да звижде. Пробај. Видећеш да функционише.

Hah, zavisi ko zviždi. Eksperimentisali ljudi. Crveno na semaforu, gomila čeka. Jedan odrpanac krene da pređe na crveno, niko ne ide za njim, čekaju zeleno. Rispektabl gospodin u odelu krene na crveno, svi za njim. Takotieto...
Dr Mebius Dr Mebius 17:10 21.11.2013

Re: Perfect timing

KC je okosnica i glavni idejni (a bogami I materijalni) inspirator srbofobije, a I ostalih fobija u Hr. Narocito svestenstvo ‘srednje’ kategorije I braca po samostanima. Politicarima se uglavnom tresu gace od popova pa vesto I po svaku cenu izbegavaju I najmanji konflikt.
Nije me mrzelo da malo procesljam po netu sta pisu samostanska braca I gvardijani, narocito franjevci po Bosni. Eto npr. U Fojnici, odakle poreklo vodi I ovaj nesrecnik o kome je blog, postoji zavidno veliki samostan i jos zanimljiviji web site. Ljudi zive I pisu kao da su u NDH.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:25 21.11.2013

Re: Perfect timing

maksa83
А маса је као стадо... гледао сам то и правио покусе: кренем да пљешћем, и сви крену за мном, рецимо. Кренем да звиждим, и сви крену, такође, да звижде. Пробај. Видећеш да функционише.

Hah, zavisi ko zviždi. Eksperimentisali ljudi. Crveno na semaforu, gomila čeka. Jedan odrpanac krene da pređe na crveno, niko ne ide za njim, čekaju zeleno. Rispektabl gospodin u odelu krene na crveno, svi za njim. Takotieto...

Јебига.
А ја... ја сам, дакле, дингоспо? :))))
hajkula1 hajkula1 23:41 21.11.2013

Re: Perfect timing

princi
Nisam ni pisao da će promeniti nešto u položaju Srba u Hrvatskoj (na žalost) nego da će biti vrlo jak argument u sudskom sporu Hrvatska-Srbija koji počinje za neki dan. 22 godine posle dobijanja nezavisnosti, 18 godina posle pogroma kojim su, praktično, srpoveli potpuno etničko čišćenje Hrvatske (a zbog kojeg bi Slobdanu trebalo da izgrade velelepni spomenik na Trgu bana Jelaćića) oni se još uvek šibaju na "Kolji/vešaj Srbina", "Za dom spremni" i sl radnje i to ovako masovno (vidim da Dežulović vešto pokušava da anchoruje cifru na 30K, ali kapacitet Maksimira je 40K), bez ikakve reakcije države- mislim, ovo je pravi poklon srpskim advokatima.



Kadija te tuži, kadija ti sudi... Sada je još uvek tako. (Za sada.)
hajkula1 hajkula1 23:49 21.11.2013

Re: Perfect timing

Dr Mebius
KC je okosnica i glavni idejni (a bogami I materijalni) inspirator srbofobije, a I ostalih fobija u Hr. Narocito svestenstvo ‘srednje’ kategorije I braca po samostanima. Politicarima se uglavnom tresu gace od popova pa vesto I po svaku cenu izbegavaju I najmanji konflikt.
Nije me mrzelo da malo procesljam po netu sta pisu samostanska braca I gvardijani, narocito franjevci po Bosni. Eto npr. U Fojnici, odakle poreklo vodi I ovaj nesrecnik o kome je blog, postoji zavidno veliki samostan i jos zanimljiviji web site. Ljudi zive I pisu kao da su u NDH.





Sad se pazi Krkara.






Dr Mebius Dr Mebius 09:48 22.11.2013

Re: Perfect timing

Nesto ga nema ovde
8c_competizione 8c_competizione 10:43 23.11.2013

Re: Perfect timing

Званична Хрватска годинама овакве ствари настоји да прешути.


mislim da bi sve ovo trebalo dobrano dokumentovati i sa svim ostalim (istorijskim) dokazima izneti na Sudjenju u Hagu.

Iskreno mislim da bi za dobro Srbije trebalo insistirati da se sudjenje jednom za svagda odrzi!

Jednostavno da se neke (namerno?) zaboravljene cinjenice jos jednom zapisu u istorijske knjige.

I da, nemam nista protiv da se svi zlotvori i sa nase strane uredno popisu poimenice, zlocini pobroje i jasno iznesu, te da i sami rascistimo sa nekim stvarima!

Puna podrska za predstojeca sudjenja u Hagu i molim ne odustajati!
Dr Mebius Dr Mebius 13:16 21.11.2013

zabrana

Ovakve stvari se resavaju jednostavno: kad maticna drzava nije (citaj nece) u stanju da sankcionise igraca onda ostale drzave koje smatraju za shodno, a prvenstveno mislim tu na EU treba da mu zabrane ulazak na neko vreme. Mogla bi Srbija pre svih da dodense ovakvu meru.
Ovde uopste nije bitan ni sam Simunic niti njegova profesija fudbalera-zabrana ulaska ovakvim likovima je civilizacijsak duznost svakog savremenig drustva koje drzi do sebe i tezi postovanju ljudskih prava i sloboda.
Da ne bude zabune, podrzavam ovakvu meru kad su u pitanju i nasi fasizoidi, jer smrad se siri u svim pravcima.
8c_competizione 8c_competizione 10:43 23.11.2013

Re: zabrana

poptisujem

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana