Biz| Budućnost| Društvo| Politika

MALA NOTA

tsunade RSS / 24.10.2013. u 07:54

sasa-radulovic-beta-1378293611-361331.jpg 

Mnogi mi, ovih dana, spočitavaju da sam fan Saše Radulovića. Nisam ničiji. Ali mislim da imam dobar politički instikt i mislim da nosioce nekih ideja treba ohrabriti. Sigurno u Radulovićevom okruženju, vladi, ima puno onih koji obeshrabruju i dovode čoveka u poziciju da se pita koji će mi qrac sve ovo... Instikt mi govori da se i Radulović to pita svakoga dana.

Ohrabrivala sam, ranije i neke druge. Djindjića, Avramovića čak i Panića i Draškovića u momentima lucidnosti. Tadić mi je bio totalno pogrešna procena. Nekako me odradio na foru. Na kraju je ispao plitak potok, tuga pregolema.

Sad, se pojavio se ovaj čovek, dobar bloger i neko ko priča isto ono što i ja mislim da treba da se uradi. So, da, u ovom momentu... javna podrška.



Komentari (393)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 07:56 24.10.2013

Ono sto prica po medijima mi se svidja

Ako krene isto i primenjivati imace moju apsolutnu podrsku.
predatortz predatortz 08:00 24.10.2013

Re: Ono sto prica po medijima mi se svidja

alselone
Ako krene isto i primenjivati imace moju apsolutnu podrsku.


Pazi, ja sam realista. Za sad o blogokolegi možemo da sudimo samo na osnovu onog što je javno rekao, ili ovde napisao. Još nije povukao ni jedan potez kao ministar. Bar ne vidljiv. Ja mu ne bih podmetao klipove, ali bih sačekao da uradi nešto konkretno pa da ga hvalim, ili kudim.
tsunade tsunade 08:07 24.10.2013

Re: Ono sto prica po medijima mi se svidja

ali bih sačekao da uradi nešto konkretno pa da ga hvalim, ili kudim.


mislim da se oko ideologije koju zastupa radulović prelama pitanje naše ekonomske budućnosti. mislim da su u samoj vlasti otpori tome veliki. i sad je momenat da se i preko ovog bloga nekako uputi poruka: to što radulović govori, ej budale, pustite ga da to proba i da uradi. ima podrsku dobrog dela javnosti, nemojte odmah da brisete patos s njim. Mislim da ima podršku najvitalnijeg dela javnosti u ovom trenutku. Onih koji nisu baš skroz malaksali.

utisak mi je da će polako biti pušten na vetrometinu. niko njega u toj vladi suštinski ne podržava. niko nije otvoreno rekao: taj radi kako treba.

one lične karte javnih preduzeža, pa to je da plačeš i da se upišaš od smeha istovremeno. to je jbt nemoguć zahtev za naša što se ono moderno kaže, privredna društva. zapržio im je čorbu. tera ih da rade i da im se život malo smuči ko i nama što se smučio.
docsumann docsumann 08:10 24.10.2013

Re: Ono sto prica po medijima mi se svidja

predatortz
alselone
Ako krene isto i primenjivati imace moju apsolutnu podrsku.


Pazi, ja sam realista.


ee, pa i ja sam ... samo imam drugačije viđenje realnosti
predatortz predatortz 08:14 24.10.2013

Re: Ono sto prica po medijima mi se svidja

utisak mi je da će polako biti pušten na vetrometinu. niko njega u toj vladi suštinski ne podržava. niko nije otvoreno rekao: taj radi kako treba.


Moj utisak je da su u ključna ministarstva ( finansije, privreda ) doveli osobe od čijeg neuspeha mogu lako da se ograde. Jedan će da ode odakle je i došao, drugog će da potroše.

Čista šanerska računica:

Ako nešto dobro odrade, mi kupimo poene, Ako ništa ne ostvare, što je verovatnije, lako ćemo ih počistiti jer nemaju partijsku strukturu iza sebe.
docsumann docsumann 08:18 24.10.2013

Re: Ono sto prica po medijima mi se svidja

Moj utisak je da su u ključna ministarstva ( finansije, privreda ) doveli osobe od čijeg neuspeha mogu lako da se ograde. Jedan će da ode odakle je i došao, drugog će da potroše.


da znaš da podsjeća na Slobovu "upotrebu" Panića, Dobrice, Avrama ...
predatortz predatortz 08:20 24.10.2013

Re: Ono sto prica po medijima mi se svidja

docsumann
Moj utisak je da su u ključna ministarstva ( finansije, privreda ) doveli osobe od čijeg neuspeha mogu lako da se ograde. Jedan će da ode odakle je i došao, drugog će da potroše.


da znaš da podsjeća na Slobovu "upotrebu" Panića, Dobrice, Avrama ...


To je ona prostačka finta:

Mi nismo sujetni, doveli smo stručnjake. Ako oni ne mogu, onda...
docsumann docsumann 08:23 24.10.2013

Re: Ono sto prica po medijima mi se svidja

Mi nismo sujetni, doveli smo stručnjake. Ako oni ne mogu, onda...


pusta sujeta, to i dan-danas za druge prokomentariše najsujetnija osoba u mojoj firmi.
vladaxy vladaxy 08:25 24.10.2013

Re: Ono sto prica po medijima mi se svidja

Čista šanerska računica

alselone alselone 08:27 24.10.2013

Re: Ono sto prica po medijima mi se svidja

samo imam drugačije viđenje realnosti



cult cult 08:52 24.10.2013

Re: Ono sto prica po medijima mi se svidja

, ali bih sačekao da uradi nešto konkretno pa da ga hvalim, ili kudim.


Krenuo je otpočetka. Da vidimo s čime država raspolaže.
A taj popis imovine (lične karte) su udar na ustavni i državni poredak postdjindjićevske Srbije.
U toj magli krije se suština sistemskog lopovluka čiji su temelj postavili Dinkić-Koštunica, a do neba izgradio Tadić i vesela ekipa sa basketa.
Rasterati te magle saznavši i javno objaviti imovinu javnih i državnih preduzeća, pa ih prodati, a neprodato likvidirati, jači je udar na sistemsku korupciju nego sva hapšenja Miškovića i provlaćenje kroz tabloide zajedno.
Uništavaš im izvor.

Zato je Dinkić onako nervozno reagovao kad god je javno mogao protiv Radulovića.
Otpori protiv njega biće n puta jači nego, recimo, protiv Lazara Krstića.
I nisam siguran da će se Radulović dugo zadržati na tom mestu.

Za ove prve poteze ima moju punu podršku.
I što ne odustaje od smanjenje poreza i doprinosa na plate i o neslaganjima oko toga u vladi javno govori.


predatortz predatortz 08:56 24.10.2013

Re: Ono sto prica po medijima mi se svidja

A taj popis imovine (lične karte) su udar na ustavni i državni poredak postdjindjićevske Srbije.
U toj magli krije se suština sistemskog lopovluka čiji su temelj postavili Dinkić-Koštunica, a do neba izgradio Tadić i vesela ekipa sa basketa.


Ovi će da ga dovedu do savršenstva! Ovi novi što rade obračun struje planirali su aktivnosti za narednu godinu i zaključili da će imati između 300 i 1300 zaposlenih!
predatortz predatortz 09:02 24.10.2013

Re: Ono sto prica po medijima mi se svidja

docsumann
predatortz
alselone
Ako krene isto i primenjivati imace moju apsolutnu podrsku.


Pazi, ja sam realista.


ee, pa i ja sam ... samo imam drugačije viđenje realnosti



Dobar!
alselone alselone 09:03 24.10.2013

Re: Ono sto prica po medijima mi se svidja

cult



Jesi cuo sto je Vucic pricao neki dan. Nezamislivo ali nasa Lutrija ima minus od milion ipo evra. ?!
Lutrija koja ima jasno definisan budzet i fond gde se samo deo sredstava koristi za nagrade. E, ta firma kojoj svi placaju a ona samo vrati deo, bas ta firma je napravila minus od milion ipo.

Pa to nije kradja, to je otimanje. Divlji zapad. Gusari. Pirati.
grmfrm grmfrm 09:32 24.10.2013

Re: Ono sto prica po medijima mi se svidja

Ako krene isto i primenjivati imace moju apsolutnu podrsku.



Takodje podrzavam.

Zelim mu i snage da se odupre iskoriscavanju kao sto je i Sloba to radio.
grmfrm grmfrm 09:34 24.10.2013

Re: Ono sto prica po medijima mi se svidja

one lične karte javnih preduzeža, pa to je da plačeš i da se upišaš od smeha istovremeno. to je jbt nemoguć zahtev za naša što se ono moderno kaže, privredna društva. zapržio im je čorbu. tera ih da rade i da im se život malo smuči ko i nama što se smučio.


E ovde mi se odma dopalo to sto radi. Pa ti do sada su sakom i kapom.
Sad kada treba da podvuku racune mogu samo da zamislim kako se znoje svinje jedne. E neka vala.
tsunade tsunade 09:34 24.10.2013

Re: Ono sto prica po medijima mi se svidja

Za ove prve poteze ima moju punu podršku.


[url=http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2013&mm=10&dd=23&nav_id=768971][/url]
westvleteren westvleteren 09:43 24.10.2013

Re: Ono sto prica po medijima mi se svidja


Lutrija koja ima jasno definisan budzet i fond gde se samo deo sredstava koristi za nagrade. E, ta firma kojoj svi placaju a ona samo vrati deo, bas ta firma je napravila minus od milion ipo.


Pa ovo je za Nobelovu nagradu. Nisam znao da je ovo teorijski moguce.
uros_vozdovac uros_vozdovac 09:51 24.10.2013

Re: Ono sto prica po medijima mi se svidja

tsunade da popravim link
Klik!
maksa83 maksa83 10:02 24.10.2013

Re: Ono sto prica po medijima mi se svidja

Nezamislivo ali nasa Lutrija ima minus od milion ipo evra. ?!

Da čoveče, firma koja ima monopol na igre na sreću pravi gubitak.

To inače nije skroz čista priča ni sa jedne strane - ona Tadićeva micica je kad je odlazila rekla da je Lutrija za njenog vakta napravila 700 miliona dinara zarade, sa malenom zvrčkom što je od toga zaboravila da oduzme troškove (razne potpisane i isplaćene ugovore), a što je obelodanilo sledeće rukovodsvo gde su - ček dis aut - dvojica od trojice ljudi koji drže Meridiana (SNS kadar), i prvi potez im je bio da iz Lutrije Srbije izbace sve igre na sreću kojima se bavi Meridian a koje su donosile dosta para (pre svega sportsko klađenje). Pre svih njih je tu vršljao onaj Dinkićev Krišto sa svojom ekipom koju je doveo pa se muzlo sve u 16, da bi pukla bruka sa galantnim davanjem bonusa samom sebi i drugarima što je posle tata morao da vraća iz svog džepa. (Edit: možda je i ovo sa samomilovanjem bonusima bilo dok je direktorovao Aerodromom Beograd, kako god, ilustrativno kakav je lik u pitanju.)

U iole normalnom svetu nema neprofitabilne državne Lutrije, pogotovo ako ima monopol na gro igara na sreću a ne bavi se masovno onim rizičnijim (sportsko klađenje koje npr. može da te potopi ako si mali kladioničar bez tapacirunga u obliku puno keša i ne znaš šta radiš, tj. odbijaš da koristiš matematiku).

freehand freehand 10:08 24.10.2013

Re: Ono sto prica po medijima mi se svidja

mislim da se oko ideologije koju zastupa radulović prelama pitanje naše ekonomske budućnosti.

Koju ideologiju Radulović zastupa?
I odakle uopšte ideja da u Vladi ministar privrede zastupa bilo kakvu ideologiju, a da to nije ideologija koju zastupa cela Vlada na čelu sa njenim predsednikom?
tsunade tsunade 10:21 24.10.2013

Re: Ono sto prica po medijima mi se svidja

Koju ideologiju Radulović zastupa?


kapitalističku
freehand freehand 10:24 24.10.2013

Re: Ono sto prica po medijima mi se svidja

tsunade
Koju ideologiju Radulović zastupa?


kapitalističku

Kapitalizam nije idologija.
tsunade tsunade 10:27 24.10.2013

Re: Ono sto prica po medijima mi se svidja

Kapitalizam nije idologija.


u srbiji mislim da jeste.

Ideologija je sistematizovan skup političkih ideja, principa i društvenih ideala koji reprezentuje pogled na svet neke društvene grupacije

znači jeste
maksa83 maksa83 10:30 24.10.2013

Re: Ono sto prica po medijima mi se svidja

tsunade
Kapitalizam nije idologija.


u srbiji mislim da jeste.

Jeste i inače. Ekonomsko ustrojstvo i političko uređenje su delovi neke ideologije, ali je sasvim validno koristiti termin "kapitalistička ideologija".
freehand freehand 10:36 24.10.2013

Re: Ono sto prica po medijima mi se svidja

tsunade
Kapitalizam nije idologija.


Ideologija je sistematizovan skup političkih ideja, principa i društvenih ideala koji reprezentuje pogled na svet neke društvene grupacije

znači jeste


Ajde? I kapitalizam je skup sistematizovanih političkih ideja?
A kakvu ideologiju zastupaju socijaldemokrati u Nemačkoj ili Švedskoj, socijalisti u Austriji i demokrati u USA, potšo im ideje, izgleda, nisu baš identične hrišćanskim demokratama, narodnjacima i republikancima?


princi princi 10:36 24.10.2013

Re: Ono sto prica po medijima mi se svidja

alselone
cult



Jesi cuo sto je Vucic pricao neki dan. Nezamislivo ali nasa Lutrija ima minus od milion ipo evra. ?!
Lutrija koja ima jasno definisan budzet i fond gde se samo deo sredstava koristi za nagrade. E, ta firma kojoj svi placaju a ona samo vrati deo, bas ta firma je napravila minus od milion ipo.

Pa to nije kradja, to je otimanje. Divlji zapad. Gusari. Pirati.

Izvini, Alselone, ti znaš da sam ja oduvek cenio tvoje žustre komentare i sve, ali primetio sam nešto u poslednje vreme da dosta ideš đonom, u čistu pljuvačinu radi pljuvanja po svemu što je srpsko. Šta se to desilo? .
predatortz predatortz 10:37 24.10.2013

Re: Ono sto prica po medijima mi se svidja

maksa83
tsunade
Kapitalizam nije idologija.


u srbiji mislim da jeste.

Jeste i inače. Ekonomsko ustrojstvo i političko uređenje su delovi neke ideologije, ali je sasvim validno koristiti termin "kapitalistička ideologija".


Slažem se. Druga je stvar što mi, kao društvo, kaskamo za ideologijama. Mi smo svoju 1848. imali devedesetih godina prošlog veka. I sada se 'kešamo' o tramvaj koji nas neće odvesti do željene destinacije.
princi princi 10:39 24.10.2013

Re: Ono sto prica po medijima mi se svidja

Kapitalizam nije idologija.

Boga mi, u Srbiji jeste.
uros_vozdovac uros_vozdovac 10:39 24.10.2013

Re: Ono sto prica po medijima mi se svidja

maksa83
tsunade
Kapitalizam nije idologija.


u srbiji mislim da jeste.

Jeste i inače. Ekonomsko ustrojstvo i političko uređenje su delovi neke ideologije, ali je sasvim validno koristiti termin "kapitalistička ideologija".

Ti kao da nisi pročitao ovo.
maksa83 maksa83 10:47 24.10.2013

Re: Ono sto prica po medijima mi se svidja

Ajde? I kapitalizam je skup sistematizovanih političkih ideja?
A kakvu ideologiju zastupaju socijaldemokrati u Nemačkoj ili Švedskoj, socijalisti u Austriji i demokrati u USA, potšo im ideje, izgleda, nisu baš identične hrišćanskim demokratama, narodnjacima i republikancima?

Ne znam čemu ovo teranja maka na konac - Adam Smith je pre ~300 godina predstavio ideologiju kapitalizma. Kapitalizam se zasniva na skupu ideja i kao takav on jeste ideologija. Ideologija na nivou iznad (to je verovatno ono na čemu insistiraš, mada mi nije jasno koja je poenta) podrazumeva neke od mogućih ekonomskih i političkih sistema, ali je sasvim validno koristiti reč ideologija za te komponente, pa i kapitalizam.
cult cult 10:59 24.10.2013

Re: Ono sto prica po medijima mi se svidja

da znaš da podsjeća na Slobovu "upotrebu" Panića, Dobrice, Avrama ...


Inače, SNS je pred izbore imao ugovor sa Asocijacijom malih i srednjih preduzeća i privrednika Srbije. Dogovor je bio da se preuzme njihov ekonomski program ukoliko sns pobedi na izborima. Po koalciionom dogovoru dačić-vučić cela ekonomija i finansije su pripale naravno - Dinkiću. Kad je ovaj, bogufala, sklonjen od naših para, onaj prvobitni ugovor je primenjen. Radulović je savetnik u toj Asocijaciji. Otud on u priči.

Krstić je druga priča. Inače, mislim da je u sns takvo dno od ekipe da je Vučić primoran na autsorsing, jbg, ako misli da išta uradi za svog vakta.
Naravno, uvek je mogao da primeni Tadićevo rešenje - nadje nekog svog cvetkovića i zapali na basket.
nikvet pn nikvet pn 11:03 24.10.2013

Re: Ono sto prica po medijima mi se svidja

cult
Krenuo je otpočetka. Da vidimo s čime država raspolaže.
A taj popis imovine (lične karte) su udar na ustavni i državni poredak postdjindjićevske Srbije.


Лична карта предузећа је сељачки просто питање, домаћинско, сваком јасно. Најзад неко да га постави. Испред задружне продавнице приписују га Вучићу. Јури Шојиће.

Да, удар на темељ система.
alselone alselone 12:07 24.10.2013

Re: Ono sto prica po medijima mi se svidja

princi
Izvini, Alselone, ti znaš da sam ja oduvek cenio tvoje žustre komentare i sve, ali primetio sam nešto u poslednje vreme da dosta ideš đonom, u čistu pljuvačinu radi pljuvanja po svemu što je srpsko. Šta se to desilo? .




disident79 disident79 12:10 24.10.2013

Re: Ono sto prica po medijima mi se svidja

Rasterati te magle saznavši i javno objaviti imovinu javnih i državnih preduzeća, ..., jači je udar na sistemsku korupciju nego sva hapšenja Miškovića i provlaćenje kroz tabloide zajedno.


Apsolutno. Transparentnost ubija korupciju. Opiranje popisu imovine, poslovanja, i lakoj dostupnosti tih informacija pokazuje da su korupcija i zloupotrebe i dalje izuzetno dobro i radosno.
Nije vrhunac borbe protiv zloupotreba hapšenje i osuđivanje (mada je i oduzimanje imovine stečene kriminalom drugi osnovni vid borbe protiv kriminala), već uspostavljanje sistema koji sprečava dalje zloupotrebe. Od toga da jedni hapse druge svaki put kad se promeni vlast, građani malo toga suštinski imaju.


Što se rezultata tiče, ovaj vredi para.

Prilikom procene rezultata treba voditi računa o tome šta je isključivo pravo-ingerencija ministra, to za sada deluje ok. Većina drugih odluka je zajednička, pa tako i odgovornost.

Što se procene Radulovićevog angažovanja tiče, izuzetno poštujem što je popio ranisan i ušao u Vladu. Ali, tajming, i bojim se namere onih koji su ga angažovali, nemaju mnogo veze sa pozitivnim promenama za građane. Nadam se da neće biti kontraproduktivno.
freehand freehand 12:51 24.10.2013

Re: Ono sto prica po medijima mi se svidja

Ne znam čemu ovo teranja maka na konac - Adam Smith je pre ~300 godina predstavio ideologiju kapitalizma.

Adam Smit je živeo i pisao u vreme nastajanja kapitalizma kao načina proizvodnje i ekonomskog sistema, i parlamentarne demokratije kao njegovog političkog okvira, i pokušavao da teorijski definiše sistem različit od feudalnog iz koga je nastajao. Utoliko je tada kapitalizam mogao biti ideologija sa svojim sledbenicima na putu promena i modernizacije društva.
Da ne zalazim u sitna crevca o tome šta se sve u međuvremenu desilo u ekonomskom i političkom smislu i od pojma kapitalizma napravilo samo najširi mogući okvir u koji je stalo sve i svašta i u ekonomskom i u političkom smislu - pa i današnji sistem u Kini, na primer - ali ono što bi, mislim, bilo ispravno reći o Radulovićevim ideološkim opredeljenjima jeste da je to pre liberalizam. A onda dolazimo do toga da je Radulović-liberal u jednoj miš-maš Vladi čiji je predsednik socijalista, najveća stranka je potpuno šarena bez jasnog političkog i ekonomskog koncepta, kočioni deo Vlade su penzionerski etatisti, a onda su tu još i socijaldemokrati i još neki idi mi-dođi mi elementi.
Od unutrašnjeg cimanja i gobeljanja zavisiće rezultati onoga što Radulović, inače doveden kao ekspert a ne političar, pokušava a ovdašnji blogoliberali zdušno podržavaju.

Inače - da, deo u kome se potpuno otvaraju računi i knjige starostavne podržavam i ja. Himne slobodnoj inicijativi i ničim omeđenoj slobodi kapitala ni slučajno.
princi princi 13:09 24.10.2013

Re: Ono sto prica po medijima mi se svidja

A onda dolazimo do toga da je Radulović-liberal u jednoj miš-maš Vladi čiji je predsednik socijalista, najveća stranka je potpuno šarena bez jasnog političkog i ekonomskog koncepta, kočioni deo Vlade su penzionerski etatisti, a onda su tu još i socijaldemokrati i još neki idi mi-dođi mi elementi

Nije Radulović liberal (u smislu libertarijanca). On je u roku od par godina stigao od jedne radikalno i izrazito libertarijanske do prilično socijal-demokratske, pa i državno intervencionističke pozicije (pročitaj samo njegove blogove od samog početka, njegovi prvi blogovi, trebalo bi da ih ima u arhivi, su bili o venture capitalu).
freehand freehand 13:13 24.10.2013

Re: Ono sto prica po medijima mi se svidja

princi
A onda dolazimo do toga da je Radulović-liberal u jednoj miš-maš Vladi čiji je predsednik socijalista, najveća stranka je potpuno šarena bez jasnog političkog i ekonomskog koncepta, kočioni deo Vlade su penzionerski etatisti, a onda su tu još i socijaldemokrati i još neki idi mi-dođi mi elementi

Nije Radulović liberal (u smislu libertarijanca). On je u roku od par godina stigao od jedne radikalno i izrazito libertarijanske do prilično socijal-demokratske, pa i državno intervencionističke pozicije (pročitaj samo njegove blogove od samog početka, njegovi prvi blogovi, trebalo bi da ih ima u arhivi, su bili o venture capitalu).

Čitao sam, do poslednjih nekoliko. Tu je već gadno smorio lupanjem šakom o sto.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:56 24.10.2013

Re: Ono sto prica po medijima mi se svidja

princi
alselone
cult



Jesi cuo sto je Vucic pricao neki dan. Nezamislivo ali nasa Lutrija ima minus od milion ipo evra. ?!
Lutrija koja ima jasno definisan budzet i fond gde se samo deo sredstava koristi za nagrade. E, ta firma kojoj svi placaju a ona samo vrati deo, bas ta firma je napravila minus od milion ipo.

Pa to nije kradja, to je otimanje. Divlji zapad. Gusari. Pirati.

Izvini, Alselone, ti znaš da sam ja oduvek cenio tvoje žustre komentare i sve, ali primetio sam nešto u poslednje vreme da dosta ideš đonom, u čistu pljuvačinu radi pljuvanja po svemu što je srpsko. Šta se to desilo? .


. Saće i tebi alse da izvuče sliku neke debele australijanke, i da te pita, što ste pobili onolike aboridžane.
freehand freehand 16:00 24.10.2013

Re: Ono sto prica po medijima mi se svidja

Saće i tebi alse da izvuče sliku neke debele austalijanke, i da te pita, što ste pobili onolike aboridžane.

Ćuti, Šabane...
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:02 24.10.2013

Re: Ono sto prica po medijima mi se svidja

freehand
Saće i tebi alse da izvuče sliku neke debele austalijanke, i da te pita, što ste pobili onolike aboridžane.

Ćuti, Šabane...


Izvini alse, nisam znao da si se maskirao u ovu dileju.
freehand freehand 16:08 24.10.2013

Re: Ono sto prica po medijima mi se svidja

srdjan.pajic
freehand
Saće i tebi alse da izvuče sliku neke debele austalijanke, i da te pita, što ste pobili onolike aboridžane.

Ćuti, Šabane...


Izvini alse, nisam znao da si se maskirao u ovu dileju.

Bah... Izvini Šabane.
Samo nastavi.
laziiprevare laziiprevare 07:20 25.10.2013

Re: Ono sto prica po medijima mi se svidja

Koju ideologiju Radulović zastupa?
Kapitalističku.

Od 1990. do 1994. godine radio je u Simensu u Nemačkoj i SAD, na sistemima za nadzor nuklearnih elektrana u Nemačkoj, Rusiji i SAD ...

Od 1994. do 1996. godine radio je u Torontu za Antares-EDS-Amdahl kao menadžer razvojnog tima ...

Od 1996. do 1998. godine bio je potpredsednik za razvoj, a zatim član Upravnog odbora Interpa Medical Networka, čiji je proizvod bio informacioni sistem za radiologiju ...

Od 1997. do 2001. godine bio je generalni direktor i član Upravnog odbora TrueSpectra, najpre u Torontu, a zatim u San Francisku i Njujorku. Kompanija se bavila razvojem servera za procesiranje slike. Sa saradnicima je patentirao arhitekturu i algoritme za procesiranje slika na serverima ...

Od 2002. do 2006. godine radio je kao konsultant u investicionim kompanijama u oblastima menadžment, procena i razvoj poslovnih planova, analiza tržišta i odabir investicija ...

U Srbiji od 2006. stečajni upravnik u 14 preduzeća, savetnik je Asocijacije za mala i srednja preduzeća za poreski system,stručni saradnik Saveta Evrope, OEBS-a, ambasade SAD, GIZ-a, NALED-a, finansijski ekspert tužilaštva za stečaj i berzu, zajedno sa timom eksperata drži treninge za tužioce, policijske inspektore za privredni kriminal, radne grupe i druge državne organe na temu privrednog kriminala i zloupotreba u stečaju, privatizaciji i na berzi.

Vlasnik je firme "Emarket kapital", koja prema podacima APR-a ima jednog zaposlenog.

Supruga Tanja, poseduje knjigovodstvenu agenciju.
Nepokretna imovina - nema
Prevozna sredstva - nema
Depoziti - nema

Ovaj ministar uliva poverenje.

Računa se da imamo preko 500.000 zaposlenih na crno i da je veličina sive ekonomije i crnog tržišta oko 30% BDP. I Stros Kan je uočio da je veličina sive ekonomije i prevođenje njenog malog dela najveća kratkoročna šansa za značajan rast".( autorski tekst)



Još jedana dan u iščekivanju Velikog Pikasa. (Sledi nastavak razgovora na dva nivoa : seksi i duhoviti .)

alselone alselone 07:22 25.10.2013

Re: Ono sto prica po medijima mi se svidja

srdjan.pajic


naroz naroz 14:10 25.10.2013

Re: Ono sto prica po medijima mi se svidja

bilo bi ispravno reći o Radulovićevim ideološkim opredeljenjima jeste da je to pre liberalizam


ja mislim da ovo nije tačno (na osnovu svega što je on ovde pisao).

Ima možda samo jedan tekst (koji bi možda mogao da navede na to da je on liberal)iz 2008 kada se žali na LDP da su uzurpirali reč liberalno, ali mislim da mu tada nije bilo stalo toliko do te reči koliko do toga da kritikuje LDP.

Evo šta Radulović kaže o svojoj ideologiji (citat iz ovog bloga):

Šta je to liberalno? Slobodno? Prirodno? Neoliberali i desničari se pozivaju na individualno i prirodnu selekciju, levičari na kolektivno i humano. Šta uopšte znači prirodno? A šta humano? Ja bih da se otkačim od naziva i etiketa, socijalnog liberalizma, novog liberalizma, konzervativog, šta je ko rekao i mislio u 19 veku, početkom 20 veka ... Mene interesuju mnogo prostije stvari kao što su: efikasno i održivo. I lična sreća. Međutim ne mogu do njih bez ovih velikih pitanja. Pa da vidimo gde tu stojimo danas, na početku 21. veka. Mnogo što šta smo spoznali od kraja 19 veka.
ciracirafm ciracirafm 14:11 25.10.2013

Re: Ono sto prica po medijima mi se svidja

cult
, ali bih sačekao da uradi nešto konkretno pa da ga hvalim, ili kudim.


Krenuo je otpočetka. Da vidimo s čime država raspolaže.
A taj popis imovine (lične karte) su udar na ustavni i državni poredak postdjindjićevske Srbije.
U toj magli krije se suština sistemskog lopovluka čiji su temelj postavili Dinkić-Koštunica, a do neba izgradio Tadić i vesela ekipa sa basketa.
Rasterati te magle saznavši i javno objaviti imovinu javnih i državnih preduzeća, pa ih prodati, a neprodato likvidirati, jači je udar na sistemsku korupciju nego sva hapšenja Miškovića i provlaćenje kroz tabloide zajedno.
Uništavaš im izvor.

Zato je Dinkić onako nervozno reagovao kad god je javno mogao protiv Radulovića.
Otpori protiv njega biće n puta jači nego, recimo, protiv Lazara Krstića.
I nisam siguran da će se Radulović dugo zadržati na tom mestu.

Za ove prve poteze ima moju punu podršku.
I što ne odustaje od smanjenje poreza i doprinosa na plate i o neslaganjima oko toga u vladi javno govori.



Video sam excel-e za formiranje licnih karata preduzeca koji su iz ministarstva stigli u firme na popunjavanje.Napravljeni su zbrda zdola.Iskusne knjigovodje se cude sta je sve pomesno i pogresno dato.Evo primera za sheet za osnovna sredstva- u zaglavlju se daje obaveza da se u taj spisak ubace zemljiste i objekti(cak ne i sva osnovna sredstva) dok jedna kolona odredjuje da li je to osnovno sredstvo ili ne.Kako objekat ili zemljiste da ne bude osnovno sredstvo?!
I niz drugih bisera poput slanja poisnih lista PDF-om.Sta ce oni tamo u ministarstvu da rade-da trose tone papira da bi popisne liste odstampali i prekucali u svoj sistem? I uopste,sa cim ce da uporede gomilu podataka koju ce dobiti?
Iako je kao ideja dobra,obaveza o davanju licne karte preduzeca mi pre lici na alibi da brojnost ljudi u doticnom ostane,ako ne i da se poveca,jer ko ce da iz excel-a prekucava(sto je nonsens sam za sebe) ako ne mnogobrojne Torbice,Cvarkovi Boskici?
nim_opet nim_opet 17:53 25.10.2013

Re: Ono sto prica po medijima mi se svidja

a da to nije ideologija koju zastupa cela Vlada na čelu sa njenim predsednikom?


Ako u ovoj Vladi, iko zna sta je njena ideologija, a o ideologiji predsednika i potpredsednika da i ne govorimo, skidam kapu.
maksa83 maksa83 08:07 24.10.2013

podrška banovanju

Podrška Raduloviću da banuje sa javnih i rukovodećih funkcija sve koji neće ili ne umeju da naprave lične karte, tj. sastave izveštaj o protoku budžetskih para i sredstava kroz sistem za koji su zaduženi.

P.S. Nije da je bitno, ali smanji frejm slike ili samu sliku, ovako sve zajeno skroluje levo-desno. Podrška ukidanju nepotrebnog skrolovanja.
docsumann docsumann 08:20 24.10.2013

Re: podrška banovanju

makso, šta se to dešava sa ovim spontanim linkovanjima pojedinih riječi i slova svuda po blogu?
maksa83 maksa83 08:21 24.10.2013

Re: podrška banovanju

docsumann
makso, šta se to dešava sa ovim spontanim linkovanjima pojedinih riječi i slova svuda po blogu?

Nisam primetio nešto slično. 'De npr.?

P.S. Znam! It's alive!
uros_vozdovac uros_vozdovac 08:22 24.10.2013

Re: podrška banovanju

maksa83
Podrška Raduloviću da banuje sa javnih i rukovodećih funkcija sve koji neće ili ne umeju da naprve lične karte, tj. sastave izveštaj o protoku budžetskih para i sredstava kroz sistem za koji su zaduženi.

P.S. Nije da je bitno, ali smanji frejm slike ili samu sliku, ovako sve zajeno skroluje levo-desno. Podrška ukidanju nepotrebnog skrolovanja.


Baš vala, mislim da je trigger happy na blogu, i da mu je to blogerski minus, al` bi mogao taj talenat da zgodno posluži. Ijao već zamišljam...
docsumann docsumann 08:24 24.10.2013

Re: podrška banovanju

maksa83
docsumann
makso, šta se to dešava sa ovim spontanim linkovanjima pojedinih riječi i slova svuda po blogu?

Nisam primetio nešto slično. 'De npr.?

P.S. Znam! It's alive!


znači vjerovatno da je do mog kompa? nešto mi je ulećelo ...
tsunade tsunade 08:55 24.10.2013

Re: podrška banovanju

Baš vala, mislim da je trigger happy na blogu, i da mu je to blogerski minus, al` bi mogao taj talenat da zgodno posluži. Ijao već zamišljam...


i ja... ovde se sprovodi vrlo perfidan spin po kojem je to što radulović govori tolika budalaština kakvu svet nije video. dinkić je naročito glasan i agresivan u tome... ja mislim da treba da se oglasi svako ko ima interesa i da kaže e nije budalaština. pojeftinjenje poslovanja nije nikakva budalaština, ludost i idiotizam. mnogi ljudi vide svoj interes u smanjenju poreza na rad. ja vidim svoj interes u tome. pa da li smo LUDI za to što imamo crno na belo račun koji nam govori da je pitanje vremena koliko ćemo još moći da se borimo sa ovolikim porezima.

drugo, duboko verujem da ljudi imaju potrebu da rade u uredjenom sistemu. lakše je platiti 20 odsto državi na ime poreza nego 10 odsto nekoj agenciji da ti opere novac. onaj ko se muči ovde da zaradi dinar, ne voli da uzme nešto tek tako i da za to ne plati. to je loša poslovna karma i brzo se vraća.
uros_vozdovac uros_vozdovac 08:58 24.10.2013

Re: podrška banovanju

javascript:;
maksa83 maksa83 10:04 24.10.2013

Re: podrška banovanju

Baš vala, mislim da je trigger happy na blogu, i da mu je to blogerski minus, al` bi mogao taj talenat da zgodno posluži. Ijao već zamišljam...

Neka-neka, meni ne smeta što je vežbao na nama, ako se pokaže podjednako odlučnim kad ne bude dril. Samo da ga tamo ne sjebe tamošnja Moderacija.
tsunade tsunade 10:06 24.10.2013

Re: podrška banovanju

Samo da ga tamo ne sjebe tamošnja Moderacija.


zack2jack zack2jack 11:38 24.10.2013

Re: podrška banovanju

tsunade
ovde se sprovodi vrlo perfidan spin po kojem je to što radulović govori tolika budalaština kakvu svet nije video. dinkić je naročito glasan i agresivan u tome...


..Dinkic je uocio da je Radulovic u smislu podrske najslabija karika u rekonstruisanoj vladi. Zato je tako jako udario na njega. Kao uostalom i na Dacica.

Sa druge strane Krstica je okvalifikovao, samo kao mladog. Krenuo bi verovatno frontalnije, da se Vucic nije postavio kao father figure. Dakle Dinkic cvika..

Radulovic je sa druge strane mnogo laksa meta. Takodje, nestranacka je licnost. I konacno, vecina stvari koje Radulovic forsira, Dinkicu nisu bile ni na kraj pameti. Sto samo znaci da Radulovic ima veoma konstruktivan I svez pristup. Inace, ne deluje mi kao tip koji ce lako odustati. A ako bude uporan.. Izbori su na prolece! Verujem da ce sebi osigurati mesto I u nekoj novoj vladi..
libkonz libkonz 11:50 24.10.2013

Re: podrška banovanju

..Dinkic je uocio da je Radulovic u smislu podrske najslabija karika u rekonstruisanoj vladi. Zato je tako jako udario na njega.

Opet to "Radulović nema ni kučeta ni mačeta, pa je laka meta". Mislim da grešiš, ono što ne smemo zaboraviti kod Dinkića je činjenica da je veoma proračunat. On je jednostavno procenio da će Radulovićevi rezultati biti negativni, a da će mu pravovremena kritika doneti dosta glasova na izborima. Ja se iskreno nadam da Mlađa greši.
zack2jack zack2jack 12:10 24.10.2013

Re: podrška banovanju

libkonz
Mislim da grešiš, ono što ne smemo zaboraviti kod Dinkića je činjenica da je veoma proračunat. On je jednostavno procenio da će Radulovićevi rezultati biti negativni, a da će mu pravovremena kritika doneti dosta glasova na izborima. Ja se iskreno nadam da Mlađa greši.



..sva Dinkiceva proracunatost se svodi na trenutnu procenu snaga na politickoj sceni. Na koga mi se isplati, a na koga Ne, da napadam. Kao uostalom I svih ostalih politicara.

Sa druge strane Radulovic mu se danas direktno mesa u posao koji je obavljao godinama u nazad. Ukoliko Radulovic izadje sa konkretnijim rezultatima, pokazace se svo Dinkocevo neznanje. I to je ozbiljan problem za Dinkica.

Osim toga, posao ministra privrede je u direktnoj vezi sa poslovima ministra fininsija, I nisu njih dvojca izabrani za dzabe da idu po televizijama I objasnjavaju nuznost takozvanih reformi. Ta dva ministarstva su kao povezana kao spojeni sudovi, I rad jednog direktno se odrazava na uspeh drugog. Da je Dinkic namirisao nekakvo neznanje ili nesposobnost Radulovica, onda bi na isti nacin napao I Krstica. Ali ne. Krstic je samo mlad. Tipa ne zna decko sta radi, naucice.. Gluposti.

Bice pre, da Dinkic odlicno razume da je program reformi koji ova dvojca forsiraju, upravo ono sto je on izbegavao sve protekle godine. Iz jednog jedinog razloga - jer su nepopularne.
tsunade tsunade 12:25 24.10.2013

Re: podrška banovanju

Iz jednog jedinog razloga - jer su nepopularne.


iz dva razloga: nepopularne i u uredjenom sistemu ne može preterano i bezgranično da se krade
cult cult 12:31 24.10.2013

Re: podrška banovanju

i u uredjenom sistemu ne može preterano i bezgranično da se krade


mislim da je ovo poslednje presudno.

Krasti i otimati na svaki mogući način, a najbolje legalno, pretvorivši skupštinu u instituciju za ozakonjenje kradje narodnog novca, bio je jedini razlog postojanja tog sistema i ljudi unutar njega.
zack2jack zack2jack 12:41 24.10.2013

Re: podrška banovanju

tsunade
iz dva razloga: nepopularne i u uredjenom sistemu ne može preterano i bezgranično da se krade



..slazem se. S' tim da je drugi razlog - stvaranje uredjenog sistema, prolongirala vecina partija koje su do skoro bile u vlasti. Te to nije samo Dinkiceva zasluga.

Sustinski, narod u vecini sve vreme, navija za reforme celokupnog drustva. Ekonomske, kulturne I politicke. Medjutim, sve se odlagalo jer smo bili zaokupljeni takozvanim vaznijim poslovima. Branili smo Kosovo? Srpske junake od Haga? Ili bili neopredeljeni, neobavesteni, itd.. U stvari se, kako ce se ispostaviti kasnije, sve vreme uglavnom najvise kralo!
hajkula1 hajkula1 12:55 24.10.2013

Re: podrška banovanju

princi
Dakle Dinkic cvika..

Dinkiću su usta začepljena onim privođenjem na informativni razgovor u vezi Nacionalne štedionice.



Dinkić poseduje mnoštvo značajnih informacija. Treba ga dobro pročešljati.


Ne dajem podrške sadašnjoj eliti na vlasti jer još uvek nema vraćanja pokradenog, otetog. Ebi ga, dokle da mi vraćamo-plaćamo ono što su pojedinci prisvojili, preusmerili, pogrešno ulagali.



grmfrm grmfrm 13:40 24.10.2013

Re: podrška banovanju

Dinkić poseduje mnoštvo značajnih informacija. Treba ga dobro pročešljati.


Ovo cisto sumnjam da ce se ikada desiti. Njegovi nalogodavci nikada nece dozvoliti da do toga dodje pa makar primenili krajnje mere.
ciracirafm ciracirafm 14:33 25.10.2013

Re: podrška banovanju

tsunade
Iz jednog jedinog razloga - jer su nepopularne.


iz dva razloga: nepopularne i u uredjenom sistemu ne može preterano i bezgranično da se krade

Aleksandra,vi kao novinarka verovatno poznajete reputaciju firme iz koje dolazi ministar finansija Lazar Krstic?
tsunade tsunade 10:46 26.10.2013

Re: podrška banovanju

Aleksandra,vi kao novinarka verovatno poznajete reputaciju firme iz koje dolazi ministar finansija Lazar Krstic?


Na zalost ne poznajem. Al evo dali ste mi povod da se malo raspitam.
freehand freehand 10:55 26.10.2013

Re: podrška banovanju

tsunade
Aleksandra,vi kao novinarka verovatno poznajete reputaciju firme iz koje dolazi ministar finansija Lazar Krstic?


Na zalost ne poznajem. Al evo dali ste mi povod da se malo raspitam.

Ne zezaš se?
mariopan mariopan 12:19 28.10.2013

Re: podrška banovanju

zack2jack
Bice pre, da Dinkic odlicno razume da je program reformi koji ova dvojca forsiraju, upravo ono sto je on izbegavao sve protekle godine. Iz jednog jedinog razloga - jer su nepopularne.

Nisu nepopularne, narod vapi za tim merama koje su MORALE biti sprovedene pre 15 godina i koje bi nas sačuvale od neviđene pljačke koja je sprovedena pod patronatom vlasti, nad celom zemljom.

Bili bismo gladni koju godinicu ali bi stali na zelenu granu do sada već sto puta. Ovako ima da gladuje cela zemlja bar koju deceniju još, a narod je već na izdisaju. Nema daha da to dočeka.

I nepismeni seljak zna da je lakše živeti u uređenoj zemlji, platiti caru carevo bogu božije i mirno živeti od svog rada - što sada nije moguće jer sprega kriminala i politike to ne dozvoljava.

Ne verujem da će Radulović uraditi to što pokušava iz prostog razloga što jedan čovek ne može da uništi leglo kriminala i kourpcije u vrhu vlasti - odatle sve počinje i tu se sve završava.
zack2jack zack2jack 08:42 24.10.2013

..

Sad, se pojavio se ovaj čovek, dobar bloger i neko ko priča isto ono što i ja mislim da treba da se uradi. So, da, u ovom momentu... javna podrška.



..slazem se. Podrška!
cult cult 09:02 24.10.2013

Binarno mišljenje

Mnogi mi, ovih dana, spočitavaju da sam fan Saše Radulovića. Nisam ničiji.


Ne obaziri se na spočitavanja.
Binarno mišljenje u Srbiji je dominantan način razmišljanja.
Recidiv kulta ličnosti, monarhizma, sultanata, carevina - državnih uredjenja u kojima je narod Srbije živeo.
Ako nisi za X, onda si za Y ili si barem protiv X.
Ako misliš da je A uradio ovo dobro, ti si fan, sledbenik tog A.
Gotovo je neverovatno kako je ogromna većina koja ne može da razdvoji pordršku ili kritiku nečijih poteza od odnosa prema toj ličnosti.
Kakve veze ima da li mi je Radulović simpatičan ili nije sa njegovim potezima kao ministra privrede.
tsunade tsunade 09:08 24.10.2013

Re: Binarno mišljenje

Ako nisi za X, onda si za Y ili si barem protiv X.


moje podrške su uvek uslovljene interesom i nagonom za samoodržanje. znači veće su mi šanse uz ovo što sprovodi i govori radulović da se samoodržim. ako ne uspe, ogromne su šanse da propadnem u ovom što radim. i to je jedina moja filozofija.
kukusigameni kukusigameni 09:13 24.10.2013

Re: Binarno mišljenje

cult
Mnogi mi, ovih dana, spočitavaju da sam fan Saše Radulovića. Nisam ničiji.


Ne obaziri se na spočitavanja.
Binarno mišljenje u Srbiji je dominantan način razmišljanja.
Recidiv kulta ličnosti, monarhizma, sultanata, carevina - državnih uredjenja u kojima je narod Srbije živeo.
Ako nisi za X, onda si za Y ili si barem protiv X.
Ako misliš da je A uradio ovo dobro, ti si fan, sledbenik tog A.
Gotovo je neverovatno kako je ogromna većina koja ne može da razdvoji pordršku ili kritiku nečijih poteza od odnosa prema toj ličnosti.
Kakve veze ima da li mi je Radulović simpatičan ili nije sa njegovim potezima kao ministra privrede.

Odsustvo razumevanja da kritika može biti konstruktivna, ne može biti preporučujući faktor. Barem ne u mom svetu.
cult cult 09:20 24.10.2013

Re: Binarno mišljenje

Odsustvo razumevanja da kritika može biti konstruktivna, ne može biti preporučujući faktor. Barem ne u mom svetu.


Kritika nečijih poteza je uvek konstruktivna.
Ali biti apriori protiv ili za nekoga, ma šta taj neko radio, nije kritika.
A imam utisak da je to dominantni način razmišljanja u Srbiji.
libkonz libkonz 09:22 24.10.2013

Re: Binarno mišljenje

Kakve veze ima da li mi je Radulović simpatičan ili nije sa njegovim potezima kao ministra privrede.

Čekaj da vidimo te poteze.
Ono što mi se dopada je što, za razliku od ostalih, još nije rekao kako ćemo 2015. živeti bolje.
cult cult 09:29 24.10.2013

Re: Binarno mišljenje

Čekaj da vidimo te poteze.


Do sada sam video dva dobra poteza.
Prvi je ovaj popis stanja. Provali koliko je pacova isterano iz rupa za mesec dana i kako su se lahko udružili iz svih stranaka plus sindikati. Sam po sebi znak da si na jako dobrom putu.

Drugi potez koji sam uočio bio je zaustavljanje kupovine neke fabrike od strane Belorusa na trange-frange dinkić-tadićevskom principu trgovine. Rekao im je da će nastavak privatizacije biti moguć ali na novim, transparentim i poštenijim osnovama.

Ne podržavam to što nije progurao smanjenje poreza na rad u one mere vlade.
kukusigameni kukusigameni 09:29 24.10.2013

Re: Binarno mišljenje

cult
Odsustvo razumevanja da kritika može biti konstruktivna, ne može biti preporučujući faktor. Barem ne u mom svetu.


Kritika nečijih poteza je uvek konstruktivna.
Ali biti apriori protiv ili za nekoga, ma šta taj neko radio, nije kritika.
A imam utisak da je to dominantni način razmišljanja u Srbiji.

Slažem se. Ali i guranje svake kritike da je a priori i da je usmerena na ličnost nije baš obećavajući način.
Tako da logički imamo problem. Zarad zlonamernih kritika, dobre se potiskuju u grupu sa njima. To ne dobro.
Liči na mesijanstvo. A ni to ne dobro.
cult cult 09:37 24.10.2013

Re: Binarno mišljenje

. Ali i guranje svake kritike da je a priori i da je usmerena na ličnost nije baš obećavajući način.


Tako je. Potreban je taj fajn tjuning.
kukusigameni kukusigameni 09:46 24.10.2013

Re: Binarno mišljenje

Idem sad u Skupštinu. Ako sretnem Sašu, reći ću mu da baci pogled na blog.
libkonz libkonz 09:50 24.10.2013

Re: Binarno mišljenje

Drugi potez koji sam uočio bio je zaustavljanje kupovine neke fabrike od strane Belorusa na trange-frange dinkić-tadićevskom principu trgovine. Rekao im je da će nastavak privatizacije biti moguć ali na novim, transparentim i poštenijim osnovama.

ovo ti je navijački pristup. otkud znaš da je bilo trange/frange?
Razlog zašto sam postao skeptičan kada je Radulovićevo znanje u pitanju je taj što je prijavio da nema imovinu. Kakav je to stručnjak/ekspert/ekonomista koji je bio više godina u Americi, a nema kuče za šta da ga ujede?
cult cult 10:02 24.10.2013

Re: Binarno mišljenje



ovo ti je navijački pristup. otkud znaš da je bilo trange/frange?



Министарство привреде неће дозволити нове “Вршачке винограде”. Недопустива је продајa предузећа по три пута нижој цени од реалне, по цени мањој од вредности залиха, након чега држава мора још да плати отпремнине радницима и исплати субвенције за запошљавање тих истих радника. Овако не поступа ниједна нормална и здрава држава на свету.


Razlog zašto sam postao skeptičan kada je Radulovićevo znanje u pitanju je taj što je prijavio da nema imovinu. Kakav je to stručnjak/ekspert/ekonomista koji je bio više godina u Americi, a nema kuče za šta da ga ujede?


A, opet, razlog zašto nisam skeptičan prema Radulovićevom znanju je što je etf-ovac. Iskustvo mi govori da ti ljudi sa prirodno-naučnim, matematičkim, inženjerskim mozgom i logikom imaju najbolji kliker u glavi. Gde god da se usmere, kliker radi.
freehand freehand 10:03 24.10.2013

Re: Binarno mišljenje

Provali koliko je pacova isterano iz rupa za mesec dana i kako su se lahko udružili iz svih stranaka plus sindikati.

Koji sindikati? Nisam za to čuo odavno.
Inače je prilično tragičan taj odnos prema sindikalnom udruživanju u Srbiji. Jer sindikati postoje samo u državnim preduzećima i institucijama. I to sa poverenicima delegiranim iz državnih i paradržavnih struktura.
U privatnom sektoru ni u tragovima.
A razleže se kuknjava na zakon o radu i teškoće pri otpuštanju. Dok u najvećem delu privatnog sektora ne postoje ni slobodni dani, kamoli godišnji odmori, topli obrok ili novac za prevoz. I plate od 200 evra.
Sjajna je ta Gvozdena peta i liberalizam do robovlasništva.

libkonz libkonz 10:04 24.10.2013

Re: Binarno mišljenje

Gde god da se usmere, kliker radi.

Kako to da čovek sa 50 godina nije stekao nikakvu imovinu?
cult cult 10:25 24.10.2013

Re: Binarno mišljenje

A razleže se kuknjava na zakon o radu i teškoće pri otpuštanju.


Ne bi bilo loše prvo se raspitati o postojećem zakonu pre nego što se krene u odbranu ili napad na njega.

Prvo: taj zakon štiti radnike koji su u ovom trenutku zaposleni na neodredjeno vreme i to na taj način što otpuštanje radnika (ovde treba notirati pre svega da je ovo kapitalizam, što znači da "kapitalista" radnika ne otpušta zato što mu je napr nesimpatičan, već samo ako loše radi) praktično nemoguće bez ogromnih troškova po poslodavca.

Na primer: poslodavac tebe zaposli na neodredjeno, ti kreneš da radiš odlično, ali posle par meseci poslodavac primeti da ti svoje radne duznosti ne obavljaš, već bloguješ i tvituješ u radno vreme, a napolju ima deset hiljada ljudi spremnih da zaista rade na tvom radnom mestu, a ne da tvituju. Ide upozorenje jedno, drugo, ide pismeno, a onda sledi otkaz. To će poslodavca koštati otpremnine za onoliko godina koliko imaš u svojoj radnoj knjižici, bez obzira što si kod njega radio svega šest meseci.

Ti onda možeš da se obratiš inspekciji rada koja će naći neku proceduralnu grešku ("nije istaknuto rešenje o raskidu ugovora o radu na oglasnoj tabli preduzeća u trajanju od dve nedelje" ), kazniti poslodavca, a tebe posavetovati da poslodavca tužiš. Pošto je poslodavac, naročito sitni privatnik, u ovoj zemlji robovlasnik koji živi od tudjeg znoja i maltretira dobre radnike koji daju sve od sebe a ovaj gad ih mobinguje dok se voza jahtom, sud će te vratiti na posao, a poslodavcu naložiti da ti isplati sve zaostale zarade koliko je sudski proces trajao, a ti nisi radio. Poslodavac će te vratiti, mora, sudsko rešenje, a ti slobodno nastavi da bloguješ i tvituješ, dok ona nezaposlena armija željna posla gladuje.

Iz ovakvih razloga zapošljavanje je gotovo zaustavljeno, niko nije lud da rizikuje s ugovorima na neodredjeno vreme, zato se ide na ugovore na odredjeno vreme ili rad na crno. Time nije zadovoljan niko - ni poslodavac ni radnik. Unosi se neizvesnost i kod jednih i kod drugih i nezadovoljstvo je opšte.

Zašto je donet ovakav zakon o radu? Zato što je zakonodavac mislio na svoje interese - dakle interese stranačkih armija zaposlenih po javnim preduzećima, administraciji itd.

Imali smo primere iz G17/URS interesne organizacije gde su se članovi zapošljavali u jednoj agenciji, dobijali otkaz, uzimali otpremninu za ceo radni staž, pa prelazili u drugu agenciju. Setimo se - to je ono jezivo vreme vlade Tadić - Cvetković - Dinkić.
cassiopeia cassiopeia 10:47 24.10.2013

Re: Binarno mišljenje

Gotovo je neverovatno kako je ogromna većina koja ne može da razdvoji pordršku ili kritiku nečijih poteza od odnosa prema toj ličnosti.




Što se da prevesti da veeeelika većina ne zna osnovnu razliku između bića i ponašanja. Svi su psihološki na nivou deteta pa kad im uputiš kritiku onda krenu da kmeče u stilu "mene mama ne voli"
Ili ne daj bože da kažeš da se sa nečijim postupkom slažeš, odmah to prevedu na "ti njega voliš, ceniš, on je tebi super...blablabla"
expolicajac expolicajac 11:01 24.10.2013

Re: Binarno mišljenje

libkonz
Gde god da se usmere, kliker radi.

Kako to da čovek sa 50 godina nije stekao nikakvu imovinu?

Pa 20 godina je moga da stiče samo krađom. A ti koji sada imaju 50 pre 20 su imali 30 i mlatili se po ratovima.
libkonz libkonz 11:02 24.10.2013

Re: Binarno mišljenje

Pa 20 godina je moga da stiče samo krađom

to nije istina. uostalom, čovek je bio u SAD.
tsunade tsunade 11:12 24.10.2013

Re: Binarno mišljenje

Kako to da čovek sa 50 godina nije stekao nikakvu imovinu?


meni to dodje kao preporuka a ne stvar za kritiku.

opet da je nešto stekao bilo bi: ma nakrao se.

činjenica da čovek ni fizički ne liči na svinjogojstvo nego je mršav ko grisina, podsvesno uliva nadu. znači malo jede, rentabilan je... e dotle smo došli
little_radojica little_radojica 11:15 24.10.2013

Re: Binarno mišljenje

Cult
Ako nisi za X, onda si za Y ili si barem protiv X.
Ako misliš da je A uradio ovo dobro, ti si fan, sledbenik tog A.
Gotovo je neverovatno kako je ogromna većina koja ne može da razdvoji pordršku ili kritiku nečijih poteza od odnosa prema toj ličnosti.


Е ово је суштина. Браво. Иако има и јако добре и разложне критике она се утопи у мору оваквих бинарних и кратковидих, који обично буду пропраћени са објашњењем мотива "зашто је неко против X". А то буде јер се уталио, јер нешто крије, јер је халав и тако даље... "То ти никад неће полетети" и општа сумњичавост према свему и свачему (не "критичност", не "опрезност", него "сумњичавост", има разлике).

Ја сам своју подршку већ раније изразио (незаборавно искуство), сад само хоћу да је подвучем. То наравно не значи да сам апсолутни истомишљеник Цунаде-бааћан и министра привреде. За мене је постављање Радуловића, Тасовца, Крстића пукотина у установљеном систему који не стимулише напредак него пуко опстајање, пукотина коју треба само проширивати за дугорочну добробит целог друштва. Нажалост, многима је још увек тешко и да је препознају (има и то своје објективне разлоге који углавном леже у дугој историји демагогије и популизма на овим просторима).

На крају, можда ће неко ко гласа, а нема појма о политици, економији и "стварима", аутоматски изједначити Радуловићеве заслуге са Вучићевим, али - то не значи да та корелација уопште важи! То је уствари то спиновање, замена теза или како ко већ воли да назове. Једноставно, Вучића треба ценити по његовим потезима и изјавама, а остале министре по њиховим, исто тако и владу као тело. Све остало води у једноумље, банализацију и поједностављивање озбиљних ствари којима може да се бави свако, а од којих користи нема нико.

libkonz libkonz 11:30 24.10.2013

Re: Binarno mišljenje

meni to dodje kao preporuka a ne stvar za kritiku.

čovek ni fizički ne liči na svinjogojstvo nego je mršav ko grisina, podsvesno uliva nadu. znači malo jede, rentabilan je...

a ima i pametan oblik glave. još kad bi nosio naočare...
tsunade tsunade 11:37 24.10.2013

Re: Binarno mišljenje

Zašto je donet ovakav zakon o radu? Zato što je zakonodavac mislio na svoje interese - dakle interese stranačkih armija zaposlenih po javnim preduzećima, administraciji itd.

Imali smo primere iz G17/URS interesne organizacije gde su se članovi zapošljavali u jednoj agenciji, dobijali otkaz, uzimali otpremninu za ceo radni staž, pa prelazili u drugu agenciju. Setimo se - to je ono jezivo vreme vlade Tadić - Cvetković - Dinkić.


niccolo niccolo 12:58 24.10.2013

Re: Binarno mišljenje

tsunade
Kako to da čovek sa 50 godina nije stekao nikakvu imovinu?


meni to dodje kao preporuka a ne stvar za kritiku.

Tužno je pročitati ovako nešto
freehand freehand 13:11 24.10.2013

Re: Binarno mišljenje

niccolo
tsunade
Kako to da čovek sa 50 godina nije stekao nikakvu imovinu?


meni to dodje kao preporuka a ne stvar za kritiku.

Tužno je pročitati ovako nešto

Baš htedoh da kažem.
Kad to napiše liberal iz tužnog prelazi u tragično.
reanimator reanimator 13:14 24.10.2013

Re: Binarno mišljenje

činjenica da čovek ni fizički ne liči na svinjogojstvo nego je mršav ko grisina, podsvesno uliva nadu. znači malo jede, rentabilan je... e dotle smo došli

hajkula1 hajkula1 13:19 24.10.2013

Re: Binarno mišljenje

freehand
Provali koliko je pacova isterano iz rupa za mesec dana i kako su se lahko udružili iz svih stranaka plus sindikati.



sindikati postoje samo u državnim preduzećima i institucijama.

U privatnom sektoru ni u tragovima.

A razleže se kuknjava na zakon o radu i teškoće pri otpuštanju.

Dok u najvećem delu privatnog sektora ne postoje ni slobodni dani, kamoli godišnji odmori, topli obrok ili novac za prevoz. I plate od 200 evra.

Sjajna je ta Gvozdena peta i liberalizam do robovlasništva.




Sindikat, Krkobabić i sinovi.



Otpremnine, šta je to?

Iz privatnih firmi odlaze bez otpremnina i u penziju a na prvu čekaju mesecima.

U državnom sektoru neki su primali više od jedanput otpremnine, da bi se opet zaposlili u državnom sektoru.

Ako zakonom stigne rešenje da se sve u višem iznosu isplaćene penzije, mora vratiti, zašto to ne može da važi i za ostale dohotke i prihode?

Otkaze u državnim firmama, institucijama, javnim preduzećima, su zaslužili zbog neznanja i nepoštenja. Dok smo mi grcali, oni su ćutali i krili lopovluke, malverzacije svojih saradnika i šefova, tako podržavali naše tirane. Recimo, pravosuđe, EPS, MUP, GSP... a ja da plaćam dugove, manjkove kroz povećanje cena, PDV i druge.

Zbog lošeg pravosuđa, ne mogu da naplatim dugovanja a meni će na vrata da šalju agencije za naplatu dugova, prete mi sečom struje, izbacivanjem iz prevoza?! Na primer.


.............................................

Međutim, ništa dok lopovi ne vrate ukradeno.



PS

Ćutite, odobravajte.



freehand freehand 14:11 24.10.2013

Re: Binarno mišljenje

Imali smo primere iz G17/URS interesne organizacije gde su se članovi zapošljavali u jednoj agenciji, dobijali otkaz, uzimali otpremninu za ceo radni staž, pa prelazili u drugu agenciju. Setimo se - to je ono jezivo vreme vlade Tadić - Cvetković - Dinkić.

Zato je Dinkić kooptiran u novu Vladu, a onda ostavljen za specijalnog savetnika/zamenika, šta li. Dobro. Odlično si poentirao, mada ne znam kako te ne mrzi više.
No moja poenta je bila vezana za sindikate kao način organizovanja zaposlenih u odbranu prava iz radnog odnosa. Čudi me da si preskočio deo o slobodnim danima, godišnjim odmorima i tim prokletim platama zbog kojih jadni poslodavci ne mogu sebi da priušte treći auto i veći bazen. Kubu i Brazil, svake godine.
Evo, recimo, ovde kod mene u kraju samoposluga "Idea" ostala na šest zaposlenih. Normalno bi bilo da ih ima dvanaest. Nema slobodnih dana, nou vej godišnji odmor. Jer za platu koju dobijaju ni očajnici ne mogu da trpe maltretiranje i pritisak kome su izloženi. Tek će interesantno postati sa najavljenim otpuštanjima i padom realne potrošnje, kad budemo u prilici da računamo koliko će se još radnih mesta izgubiti, posledično.

A i ovo je sjajno:

A, opet, razlog zašto nisam skeptičan prema Radulovićevom znanju je što je etf-ovac. Iskustvo mi govori da ti ljudi sa prirodno-naučnim, matematičkim, inženjerskim mozgom i logikom imaju najbolji kliker u glavi. Gde god da se usmere, kliker radi.

Sjajna bi ideja bila da Radulović kolegi ministru prosvete sugeriše ukidanje studija ekonomije, a da se uz diplomu ETF novim inženjerima uručuju i diplome ekonomije, prava i, na primer, sociologije.
princi princi 14:17 24.10.2013

Re: Binarno mišljenje

A, opet, razlog zašto nisam skeptičan prema Radulovićevom znanju je što je etf-ovac.

Sarajevski, ne BG ETF-ovac. Po cenu da me se proglasi za BG šovinistu, OGROMNA razlika. Svojevremeno je Rade Končar, hrvatski gigant iz oblasti proizvodnje elektroopreme, u SFRJ izazvao pravi politički skandal kad je objavio konkurs za prijem novih elektroinženjera. Oglas je eksplicitno bio otvoren za sve kandidate sa prostora SFRJ osim za diplomce sarajevskog elektrotehničkog fakulteta.
freehand freehand 14:29 24.10.2013

Re: Binarno mišljenje

princi
A, opet, razlog zašto nisam skeptičan prema Radulovićevom znanju je što je etf-ovac.

Sarajevski, ne BG ETF-ovac. Po cenu da me se proglasi za BG šovinistu, OGROMNA razlika. Svojevremeno je Rade Končar, hrvatski gigant iz oblasti proizvodnje elektroopreme, u SFRJ izazvao pravi politički skandal kad je objavio konkurs za prijem novih elektroinženjera. Oglas je eksplicitno bio otvoren za sve kandidate sa prostora SFRJ osim za diplomce sarajevskog elektrotehničkog fakulteta.

Možda su im trebali ljudi koji se bave strujom a ne ekonomijom?
maksa83 maksa83 14:35 24.10.2013

Re: Binarno mišljenje

No moja poenta je bila vezana za sindikate kao način organizovanja zaposlenih u odbranu prava iz radnog odnosa.

Prvo - postoji onaj Savez Samostalnih Sindikata, ali istina je da nemam pojma koliko su oni efikasni/efektivni.

Drugo - ko treba njih sindikalno da organizuje?

Postoje otpr. dve vrste zaposlenih kojima sindikalno organizovanje ništa (ili malo) donosi - oni koji su u situaciji da budu lako zamenjivi (to ne mora da bude nužno nisko kvalifikovana radna snaga, dovoljno je da tržište rada njima bude zasićeno). Oni imaju inherentno malu pregovaračku moć. Druga vrsta je ona koja se sindikalno ne organizuje zato što nema potrebu, to bi bila druga krajnost - oni kojima je tržište nezasićeno i individualno diktiraju svoje uslove, tj. individualno u tom trenutku imaju veliku pregovaračku moć.

Sad, u situaciji sa ovoliko nezaposlenih gde na svako to mesto čeka 10-oro istih takvih, kakve su šanse zaposlenih da nešto sindikalno zahtevaju i dobiju? Ja mislim jako male.

Još jednom - ko treba njih sindikalno da organizuje, i šta je tačno prepreka tom sindikalnom organizovanju?
freehand freehand 14:48 24.10.2013

Re: Binarno mišljenje

maksa83
No moja poenta je bila vezana za sindikate kao način organizovanja zaposlenih u odbranu prava iz radnog odnosa.

Prvo - postoji onaj Savez Samostalnih Sindikata, ali istina je da nemam pojma koliko su oni efikasni/efektivni.

Drugo - ko treba njih sindikalno da organizuje?

Postoje otpr. dve vrste zaposlenih kojima sindikalno organizovanje ništa (ili malo) donosi - oni koji su u situaciji da budu lako zamenjivi (to ne mora da bude nužno nisko kvalifikovana radna snaga, dovoljno je da tržište rada njima bude zasićeno). Oni imaju inherentno malu pregovaračku moć. Druga vrsta je ona koja se sindikalno ne organizuje zato što nema potrebu, to bi bila druga krajnost - oni kojima je tržište nezasićeno i individualno diktiraju svoje uslove, tj. individualno u tom trenutku imaju veliku pregovaračku moć.

Sad, u situaciji sa ovoliko nezaposlenih gde na svako to mesto čeka 10-oro istih takvih, kakve su šanse zaposlenih da nešto sindikalno zahtevaju i dobiju? Ja mislim jako male.

Još jednom - ko treba njih sindikalno da organizuje, i šta je tačno prepreka tom sindikalnom organizovanju?

Mislim da mi izmiče smisao tvog komentara.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana