Film

Mere za osećaj pravde

antioksidant RSS / 11.10.2013. u 16:12

било каква подела у смислу "подржати или не подржати (мере), питање је сад" је бесмислена. србија није друштво које је познато по способности дебате и дијалога, а томе су (тренутно можда и највише) криви управо они (он, јер све се своди на једног вођу, ма колико смешан он био) који сад подршку тако патетично и неаргументовано и траже. бусати се у груди с речима "крајње је време, сви који нису уз нас су против нас (издајници?), ми морамо, ми можемо, ми хоћемо..." личи на шешељевог малог од кужине. исто као и "тачка 8 неће проћи", игроказ драгог маргаринског (у све се меша), уморног, забринутог и бескрајно праведног нам вође, који нам је дат као шлаг на торту популизма "мера које ће донети осећај правде".

шта год ми одлучили, да ли да подржавамо или не ове мере, оне ће бити спроведене. много је важније да су мере добиле зелено светло од ммф-а (а личе ми и да су писане у сарадњи али то је само утисак па да не ширим).

шест мера су:

1. смањење  зарада јавном сектору изнад 60 000 динара
2. повећање пдв-а на неегзистенцијалне производе са 8 на 10% (уз каснију допуну да ће ИТ и хотелске услуге отићи до 20%)
3. реструктурирање јавних предузећа и смањење субвенција (ништа шире од тога сем да ће се пазити да се не смањују субвенције тамо где нема друге привреде, тако да не се не зна да ли ће смањивања и бити)
4. уштеде у домену робе и услуга (смањивање путовања у литванију)
5. јефтиније кредитирање ("дипломатским активностима и билатералним договорима")
6. побољшање пословног амбијента

било каква озбиљнија анализа "мера" које су предложене је немогућа јер је премало чињеница на столу. све се, за сада, своди на популистичко шлампетање "за и против" и то је сасвим ок за оне који желе да постану министри (кад постанете министар, најбоља је дуууубока илегала и ћутање).

питања која ме интересују су периферног карактера:

- да ли ће министар крстић плаћати "додатни" порез само на једну плату која искаче преко границе од 60 000 динара или ће се сабрати све 4 лате па онда рачунати пореско задужење?


- помиње се нека бројка од 700 000 људи у "јавном сектору". да ли ико зна на шта се то тачно односи? да ли је симпо сад у томе после "конверзије дуга у власништво"?


- кога ће тачно качити ово додатно опорезивање, каква је структура те радне снаге чије це запошљавање сад бити скупље? искрено, нисам заинтересован за 500 000 динара јоргованке табаковић, она много већу штету прави својом нестручношћу и политичким изјавама, дао бих јој још толико само да не проговара више о "предстојећем банкроту државе" јер свака изјава гувернера директно утиче на цену ризика земље без обзира какав шарлатан гувернер био. у сфери мог интересовања су инжењери из телекома или епс-а, на пример. не партијски постављени директори већ инжињери који морају да буду способни и образовани и са истим ресурсима бар као они у теленору или чез-у. (симпа и тешка прича је била и о оном лекару који има хиљаде пацијената са платом нижом од 60 000 динара).


- каква се тачно дипломатија спрема за то задуживање? нарочито што долази од оних који су, не тако давно, потезали кашике на приче о државном интегритету и националном достојанству.


- ко су тачно ти људи из "тачке 8". знамо да је на крају само крстић пуштен у вашингтон али шта је са осталима? да ли су они стварно ишли негде туристички (литванију!!!!) или су требали да ураде неки посао за ову државу а сад је то, због пар минута популизма у вестима, отказано?

контекст је такав да овај први сет мера представља, у суштини, само увод у следећи корак који би реално требало да помогне привреди да постане самоодржива. тј, ово (чак и кад буде образложено мало шире) није сет мера за опоравак привреде већ сет мера који купује време и мало рашчишћава простор да би се неке мере и спровеле. на том трагу је и коментар помоћника министра радуловића, душана павловића (исто блогер али самостални предузетник, учесник стварања нове странке која очито не напредује планираном брзином, блоговањем наставља да се бави, што показује амбицију за даљи напредак): "министарство привреде има свој став о потребним економским мерама али није аутономно у одлучивању".

министарство привреде се за сад бави "скупљањем личних карата" јавних предузећа (у реструктурирању?) и све што се о том процесу зна је да није добијена ни једна "карта". да ли је то због безобразлука директора тих предузећа (сви до једног највероватније партијски војници, многи, по природи ствари, слепи следбеници ппв-а) или су упитници за карте написани тако да буду "неодговорљиви" није ни битно јер временом ће овај ваћан посао бити урађен (надам се да ће бити и објављене те карте па да видимо и нешто чега нема већ у билансима стања и успеха који су доступни преко апр-а). друга активност министарства привреде је замрзавање фонда за развој због катастрофалног стања ненаплативих кредита. ок је то ако је привремено да се рашчисти шта се и како дешавало са средствима тог фонда али остајем мишљења да србија мора имати неку развојну кредитну институцију (уосталом, има је и немачка - kfw). да ли смо у стању да ту институцију извучемо из система партијске контроле сасвим је друго питање. и трећа активност министарства привреде на мом (поприлично незаинтересованом) радару је нека врста "јавне расправе" о стању и предлозима. радуловић се видео за представницима асоцијације менаџера а тема је била професионализација управљања у јавним предузећима, глигоров је објавио текст својих коментара "на стручној расправи коју је организовао министар економије".

лично немам поверења у радуловићеву способност слушања, али је можда налетео главом о зид реалности у којој су флоскуле неспороводве па сад копа излаз. видећемо.


и за крај да подсетимо на 6 кључних мера министра финансија (док још то није био и пре комуникације са ммф-ом (август ове године)

1. нулта толеранција за пореске дужнике
2. прогресивна пореска стопа за богатије (сад је за зараде у јавном сектору, оито није исто)
3. максимално отварање земље за инвестиције и убрзано добијање дозвола
4. акценат се ставља на решавање проблема у реструктурирању и стечају
5. по узору на етихад, стратешки партнери за јавна предузећа
6. повратак младих стручњака из иностранства

услови су (били?) максимална политичка подршка и гаранција да му се нико неће мешати у посао. подсетићу (није небитно) да је појава ових предложених мера изазвала чувени "сад ме видиш, сад ме не видиш" твит - "бавим се економијом већ неко време али ово је највећа глупост коју сам икад чуо". твит глуп и значајан сам по себи, али својим нестајањем је постао још глупљи и значајнији.

иако у броју мере личе, суштински се ипак разликују. крстић је пре неколико месеци причао о прогресивном опорезивању богатијих (мера која можда има својих мана али се суштински разликује од смањења плата у јавном сектору). нулта толеранција за пореске дужнике се више не помиње (случај симпо је у међувремену прошао кроз владу и медије), уместо тражења стратешких партнера за јавна предузећа имамо "јефтиније задуживање дипломатском активношћу". остаје "акценат на предузећа у реструктурирању"... али ту нема ничег конкретног, па нам остаје само нада да је база снс ботова спремних за посао исцрпљена

 

 

 



Komentari (82)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 16:13 11.10.2013

негативни тастер

blogovatelj blogovatelj 16:21 11.10.2013

Ma jašta

Jebo Krstića i Vučića...
Jah Rastafari...





zovitemegrunf zovitemegrunf 22:57 11.10.2013

Re: Ma jašta

Da nam zivi Selasije, komunista is Azije!
Nune Popović Nune Popović 16:42 11.10.2013

osećaj za feeling

Vučić je uvek imao osećaj za feeling, još od Karlobaga-Ogulina-Virovitice, regrutovanja dobrovoljaca za topovsko meso, preko Zakona o informisanju do Bulevara Ratka Mladića, s posebnim osvrtom na Maksa Vebera i pad Berlinskog zida. Zato ne sumnjam da će nam procvetati ekonomija, kada nas najpre spase od bankrota. Naročito kad u okviru mera štednje zabranjuje rotaciona svetla.

Krstić je već enigma, jer najavljuje da će rezati dodatne funkcije i primanja, samo ne kaže ni kome ni kada.

Sve u svemu, društvo se dobro zeza, a ako Vučić jednog dana poželi da učini nešto za svoj narod, toplo mu preporučujem da se zaposli kao glumac u Narodnom pozorištu. Kvalifikovao se za brojne karaktere srpskih velikomučenika kroz istoriju.
G.Cross G.Cross 16:55 11.10.2013

Mozda i nije toliko smesno

Ako mislis da je trol brisi….

Pre oko mesec dana sam pio kafu sa rumunskim poznatim politickim konsultantom. Pricali smo o ovome i onome i on zapoce pricu o kanalu Srbija-Solun.
Ja se iznadih da je on cuo o ovoj smesnoj ideji ali on mi objasni:

Kinezi su godinama pokusavali da zakupe deo luke u Konstanci I pretvore je u evropski Hub za sve brodove koji donose kinesku robu u Evropu. Time bi izbegli mnogo dalji I skuplji Roterdam. On tvrdi da su Holandjani ucenili Rumune sa prihavatanjem u zonu Sengen, da Roterdam ne bi izgubio svoju poziciju.

Sada su Kinezi odustali od Rumunije I zakupili terminal u Solunu….

Eto, kaze on, to je pozadina price o Kanalu i zasto Kinezi hoce da ga grade.


antioksidant antioksidant 17:22 11.10.2013

Re: Mozda i nije toliko smesno

Eto, kaze on, to je pozadina price o Kanalu i zasto Kinezi hoce da ga grade.

целу причу пратим само не проналазим где ће наћи воду за тај канал?
довољно воде да прође нешто веће од педалине
looping looping 17:50 11.10.2013

Re: Mozda i nije toliko smesno

antioksidant
Eto, kaze on, to je pozadina price o Kanalu i zasto Kinezi hoce da ga grade.

целу причу пратим само не проналазим где ће наћи воду за тај канал?
довољно воде да прође нешто веће од педалине

Voda nije problem, prosiri se i produbi kanal gde treba (ako i gde treba-iskopa se i novi), i podzemna voda je tu.
Samo para treba.
antioksidant antioksidant 18:02 11.10.2013

Re: Mozda i nije toliko smesno

i podzemna voda je tu.

видим је да је подземље умешало прсте
blogovatelj blogovatelj 18:07 11.10.2013

Re: Mozda i nije toliko smesno

Eto, kaze on, to je pozadina price o Kanalu i zasto Kinezi hoce da ga grade.


Sve je to OK, shvatam da svako gleda da uštedi na transportu, ali mi nisu jasne neke stvari. Jednostavno nema logike.
Pretpostavimo da se taj kanal nekad i napravi. Kakve su tu uštede Kinezima i Nemcima?
1. Transport robe iz Kine indijskim okeanom, pa kroz Suec do grčkog mora svakako moraju da uračunaju u trošak.
2. Onda imaju prolaz brodom, prekookeanskim, do Soluna. Pa pretovar robe na manje brodove, a to nije uopšte bezazlena stavka. Više manjih brodova košta, pa više radnika na tim brodovima košta, pa održavanje kanala do Beograda košta, pa onda trošak transporta Dunavom sve te robe do Nemačke.
3. Alternativa tački dva - od Egejskog mora nema nikakvog pretovara, nego brod nastavi plovidbu do Trsta ili Rijeke, pa se sve pretovari u voz i onda vozi za Nemačku.
Kao lauiku skroz mi je logičnija i jeftinija varijanta pod tri nego pod dva.
Jedino ako Nemci i Kinezi nemaju strateški plan da toliko povećaju razmenu, da transport preko Trsta i Rijeke postane nedovoljan.
Ali u svemu tome opet i jedni i drugi moraju da računaju da se Englezima, Rusima i Amerima baš i neće dopasti ideja, pa onda mogu u sred gradnje da se očekuju ratovi u Skoplju i/ili Bujanovcu izazvani od strane Amera, ili neredi u Beogradu izazvani od strane Rusa, tako da ako već prave taj master plan moraju da uračunaju i trošak koji đavolu treba da plate, a to u zbiru sa troškovima pod dva daje ogromnu sumu, po mom mišljenju.
G.Cross G.Cross 18:32 11.10.2013

Re: Mozda i nije toliko smesno

Ali u svemu tome opet i jedni i drugi moraju da računaju da se Englezima, Rusima i Amerima baš i neće dopasti ideja,


Tacno, o tome je i govorio tip. Zato nisu ni dozvolili Rumunime da omoguce Kinezima da kontrolisu najvecu luku u Crnom Moru.


G.Cross G.Cross 20:02 11.10.2013

Re: Mozda i nije toliko smesno

целу причу пратим само не проналазим где ће наћи воду за тај канал?
довољно воде да прође нешто веће од педалине


Po tvome, nisu trebali da prave ni Djerdapsko jezero, jer nije bilo dovoljno vode u Dunavu (stalno je proticao)
antioksidant antioksidant 22:18 11.10.2013

Re: Mozda i nije toliko smesno

stalno je proticao

у покушају да будеш духовит погодио си кључну реч - проток.
нико не спори да би постојање канала било корисно, оно што је спорно је да ли би било довољно протока воде. не знам да ли си икада видео горњи ток вардара, или још горе - јужне мораве, у летњим месецима. ако јеси, пробај да замислиш баржу на тој количини воде.
зато сам и поменуо преводнице и кофице (а принци ти је и нацртао - у истој води преведеш баржу од дунава до солуна, а ако радни народ вуче барже, па се не пале дизел мотори, могуће је и неки рибњак организовати).
шалим се, наравно али питање да ли има довољно воде јесте једно од кључних. тако да нам остаје да сачекамо да видимо да ли је баћевић луд или геније.
laziiprevare laziiprevare 23:34 11.10.2013

Re: Mozda i nije toliko smesno



Sve smo to mogli već imati ...
libkonz libkonz 23:51 11.10.2013

Re: Mozda i nije toliko smesno

целу причу пратим само не проналазим где ће наћи воду за тај канал?

Možda Bačević planira da promeni tok Dunava i usmeri ga prema Solunu.
looping looping 05:35 12.10.2013

Re: Mozda i nije toliko smesno

antioksidant
i podzemna voda je tu.

видим је да је подземље умешало прсте

Nista bez podzemlja.

milisav68 milisav68 10:36 12.10.2013

Re: Mozda i nije toliko smesno

antioksidant

шалим се, наравно али питање да ли има довољно воде јесте једно од кључних. тако да нам остаје да сачекамо да видимо да ли је баћевић луд или геније.

Možda Kinezi znaju tačan datum konačnog globalnog otopljavnja.
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 09:08 14.10.2013

Re: Mozda i nije toliko smesno

antioksidant
stalno je proticao

у покушају да будеш духовит погодио си кључну реч - проток.
нико не спори да би постојање канала било корисно, оно што је спорно је да ли би било довољно протока воде. не знам да ли си икада видео горњи ток вардара, или још горе - јужне мораве, у летњим месецима. ако јеси, пробај да замислиш баржу на тој количини воде.
зато сам и поменуо преводнице и кофице (а принци ти је и нацртао - у истој води преведеш баржу од дунава до солуна, а ако радни народ вуче барже, па се не пале дизел мотори, могуће је и неки рибњак организовати).
шалим се, наравно али питање да ли има довољно воде јесте једно од кључних. тако да нам остаје да сачекамо да видимо да ли је баћевић луд или геније.


ev' opservacija. poslednjih 20 godina obe morave (zapadna do ibra i juzna do ispod nisa) nemaju vode (osim u prolecnim - bujicnim - poplavama)...

vode nema jer nema pritoka. pritoka nema jer one nemaju svoje pritoke. pritoke nemaju svoje pritoke jer je uzasno veliki broj izvora kaptiran i odveden.

hidrolozi koje znam (dakle, ima mozda i onih koji ce reci suprotno) upozoravaju da bi mozda bilo korisno i izvodljivo prosiriti tok velike morave do stalaca (nekad plovile sajke)... za ostalo se krste i levom i desnom i nogom...

e sad, ako je neko spreman da strovali 10 - 15 milijardi dolara/evra/juana/eksera u kopanje, uz rizik da ne uspe, dobro dosao... makar kopali samo kinezi...

nego nisam cuo stav makedonije (u kojoj je vardar uz najbolju volju dubok metar i po) ili grcke da li im treba kanal. *mozda je neko odande neko nesto i rekao ali sam propustio...

sa druge strane nije ovo ni lose. ako uspe, odma kupujem ladju i sidrim je u stalacu i kad dodje odmor, ja se odvezem autom stotinak km, ukrcam i odjedrim na more. sa trece strane, sto rekla moja pokojna baba kad bi se oko neceg posebno zgranula --- ooooo krsti i andjeli! krsti se pope!!
hajkula1 hajkula1 12:40 16.10.2013

Re: Mozda i nije toliko smesno

blogovatelj
Eto, kaze on, to je pozadina price o Kanalu i zasto Kinezi hoce da ga grade.


Sve je to OK, shvatam da svako gleda da uštedi na transportu, ali mi nisu jasne neke stvari. Jednostavno nema logike.
Pretpostavimo da se taj kanal nekad i napravi. Kakve su tu uštede Kinezima i Nemcima?
1. Transport robe iz Kine indijskim okeanom, pa kroz Suec do grčkog mora svakako moraju da uračunaju u trošak.
2. Onda imaju prolaz brodom, prekookeanskim, do Soluna. Pa pretovar robe na manje brodove, a to nije uopšte bezazlena stavka. Više manjih brodova košta, pa više radnika na tim brodovima košta, pa održavanje kanala do Beograda košta, pa onda trošak transporta Dunavom sve te robe do Nemačke.
3. Alternativa tački dva - od Egejskog mora nema nikakvog pretovara, nego brod nastavi plovidbu do Trsta ili Rijeke, pa se sve pretovari u voz i onda vozi za Nemačku.



4. ?


Šta kažeš o izgradnji luke u Kovinu, pretakališta kerozina, aerodroma i kargo centra?

Ruskim kapitalom.
princi princi 17:37 11.10.2013

Rešenje

Da se gradi!
Ministar prirodnih resursa, rudarstva i prostornog planiranja Srbije Milan Bačević juče je rekao da je studiju izvodljivosti izgradnje kanala "Morava" besplatno uradila Čajna gežuba grupa i da je ona pozitivna.

Bravo za drugove iz Čajna gežube! Ne, bendžosi su stvarno pretposlednja linija odbrane od ovakvih vesti.
antioksidant antioksidant 17:45 11.10.2013

Re: Rešenje

Ministar prirodnih resursa, rudarstva i prostornog planiranja Srbije Milan Bačević juče je rekao da je studiju izvodljivosti izgradnje kanala "Morava" besplatno uradila Čajna gežuba grupa i da je ona pozitivna.

коментар неког из масе (са твитера) на ову вест

"бачевић је или лудак или геније, трећа опција је немогућа"
princi princi 17:49 11.10.2013

Re: Rešenje

Ja nemam nikakvih dilema! Meni je ideja, ono, totalno sprovodljiva: prvo Žunje dopeljaju robu preko Arktika (izračunali, 2 nedelje bliže nego preko Sueca), do Arhangelska, i onda helikopterima sve do Beograda. Tako da je ovo prilika da se dobije ne samo kanal nego i veliki heliodrom. Treba malo lateralno razmišljati...
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 17:58 11.10.2013

Re: Rešenje

"бачевић је или лудак или геније, трећа опција је немогућа"


Genije, kao Lukasenko A i Tomislav sa njim.

"Rekao sam Vladimiru Vladimiroviču (Putinu): Slušaj, daj mi tu zemlju. Rekao sam mu: Ne moraš da nam daš u vlasništvo. A mi ćemo od zemlje da napravimo plodne pašnjake i da se bavimo poljoprivredom“, kazao je Lukašenko.

Minsk -- Predsednik Belorusije Aleksandar Lukašenko spreman je da „uzme“ od Rusije Kalinjingradsku oblast i da od nje stvori raj na zemlji, prenosi Interfaks.
antioksidant antioksidant 18:04 11.10.2013

Re: Rešenje

Tako da je ovo prilika da se dobije ne samo kanal nego i veliki heliodrom. Treba malo lateralno razmišljati...

занемарујем да су кинези у питању. могуће је да ће бити већи број преводница са мањом насеовином на свакој (мањој по кинеским појмовима) и кад наиђе баржа, цело село с кофицама и пребацује воду...

то је уједно решење и за незапосленост у србији (и пола европе, ако се смање кофице)
princi princi 18:21 11.10.2013

Re: Rešenje

кад наиђе баржа, цело село с кофицама и пребацује воду...

To bi bilo idealno rešenje i sa ekološke strane jer bi barža uvek išla po bukvalno istoj vodi. Ništa bez inovacije. Ima Bačević i za to studiju opravdanosti, treba samo predsednik (pardon, Predsednik) da mu da malo da se razmaše.
G.Cross G.Cross 19:55 11.10.2013

Re: Rešenje

занемарујем да су кинези у питању. могуће је да ће бити већи број преводница са мањом насеовином на свакој (мањој по кинеским појмовима) и кад наиђе баржа, цело село с кофицама и пребацује воду...


Ovo gore stvarno izgleda kao "kiselo grozdje" approach.

Kad Srbi urade u jednoj godini 0.1% ovoga dole imacemo pravo da se zezamo.

The expressway network of China is an integrated system of national and provincial-level expressways in the People's Republic of China, forming the world's largest expressway system by length. At the end of 2012, the total length of the network was 97,355 kilometres (60,494 mi), of which 12,409 kilometres (7,711 mi) of expressways were built in that year alone.


Souce: Wikipedia
AlexDunja AlexDunja 21:35 11.10.2013

Re: Rešenje


To bi bilo idealno rešenje i sa ekološke strane jer bi barža uvek išla po bukvalno istoj vodi. Ništa bez inovacije. Ima Bačević i za to studiju opravdanosti, treba samo predsednik (pardon, Predsednik) da mu da malo da se razmaše.

tako si pristojan
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:03 12.10.2013

Re: Rešenje

princi
Ja nemam nikakvih dilema! Meni je ideja, ono, totalno sprovodljiva: prvo Žunje dopeljaju robu preko Arktika (izračunali, 2 nedelje bliže nego preko Sueca), do Arhangelska, i onda helikopterima sve do Beograda. Tako da je ovo prilika da se dobije ne samo kanal nego i veliki heliodrom. Treba malo lateralno razmišljati...

Количина будалетина коју Србија има заиста је неисцрпна.
Ствар, наравно, иде од врха.

Ти мислиш да су они уопште чули за арктичку руту?!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:21 12.10.2013

Универза Приштина, гитара, Русија, будале

Овај професор просторног планирања на Приштинском универзитету у Косовској Митровици важи за човека од поверења председника државе Томислава Николића. Њихово пријатељство датира с почетка деведесетих. Заједно су изабрани и истог дана ступили на политичке функције као посланици Српске радикалне странке из Крагујевца, односно Краљева. Пријатељство су додатно учврстили удајом Бачевићеве кћерке Милене за Бранислава, млађег Николићевог сина.

...

Осим доприноса јачању веза са Истоком Бачевић је појачао и музичарски тим Дачићевог кабинета. Он свира на чак седам жичаних инструмената – од гитаре, преко контрабаса до тамбурице. Обавезан ритуал на свим његовим слављима јесте да узме гитару у руке и да забави госте евергрин хитовима, староградским песмама, али и изворном народном музиком.

...

„Веома сам наклоњен Русији и ја уживам њихову наклоност. И мислим да то Србија може да искористи”, рекао је министар

КАНАЛ, ТО ЈЕСТ ИЗВОР
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:28 12.10.2013

БеЕмВе, канал-министар и ја...

Управо сам, рекао бих, био претекнут у пар наврата (стизао сам жгадију! нисам се тек тако дао) од стране Н.Н. лица у БеЕмВеу са упаљеном ротацијом, за коју Н.Н. особу мислим да је био канал-министар. Зашто је лимузина без пратње код Дома нскупштине упалила ротацију и зауставила саобраћај да прође, то ми није јасно; такође ми није јасно зашто су пиштали другима да се склањају с пута...

Не знам где је и ко то више писао, али мора се разумети: канал-министар -- то је Србија. Он је њена слика, њен ментални образац, њена памет. Скоро 70% Србије гласало би, по последњем ЦЕСИСИД-овом истраживању, за карданску осовину СНС-СПС-ПУПС-ЈС.
looping looping 12:34 12.10.2013

Re: БеЕмВе, канал-министар и ја...

Скоро 70% Србије гласало би, по последњем ЦЕСИСИД-овом истраживању, за карданску осовину СНС-СПС-ПУПС-ЈС.

Pretpostavljam da je tih 70% sa platama od 0 - 60,000. Cudnu neku politiku vodi ta "osovina".
libkonz libkonz 13:04 12.10.2013

Re: Универза Приштина, гитара, Русија, будале

односно Краљева

Cela ekipa iz Kraljeva oko Tome su vrlo opasni ljudi.
princi princi 14:47 12.10.2013

Re: Универза Приштина, гитара, Русија, будале

Predrag Brajovic
Овај професор просторног планирања на Приштинском универзитету у Косовској Митровици важи за човека од поверења председника државе Томислава Николића. Њихово пријатељство датира с почетка деведесетих. Заједно су изабрани и истог дана ступили на политичке функције као посланици Српске радикалне странке из Крагујевца, односно Краљева. Пријатељство су додатно учврстили удајом Бачевићеве кћерке Милене за Бранислава, млађег Николићевог сина.

...

Осим доприноса јачању веза са Истоком Бачевић је појачао и музичарски тим Дачићевог кабинета. Он свира на чак седам жичаних инструмената – од гитаре, преко контрабаса до тамбурице. Обавезан ритуал на свим његовим слављима јесте да узме гитару у руке и да забави госте евергрин хитовима, староградским песмама, али и изворном народном музиком.

Naći, nije sve ludilo, nešto je i do alkohola.
princi princi 14:51 12.10.2013

Re: Универза Приштина, гитара, Русија, будале

Овај професор-политичар, који је у два мандата био посланик СРС-а и заменик министра за науку и технологију до 2000, велики је заљубљеник у природу. Кад му се испразне батерије због послова и обавеза, оставља телефон, напушта све и одлази у шуму. Каже да бира Хомоље, Кучај, Голију. Не носи чак ни храну, већ једе биљке, рибу коју улови, пужеве. Пошто има много времена за размишљање, током тих месеци потпуне слободе, Бачевић је успео да припреми магистарски, а касније и докторски рад.

Има још један необичан хоби. Више од пет деценија скупља крстове, а љубав према вери пренео му је прадеда Љубан. У колекцији има више од 300 хришћанских реликвија, од старог доба до 21. века.

, Avakumovićku na blog!
antioksidant antioksidant 15:05 12.10.2013

Re: Универза Приштина, гитара, Русија, будале

ti ni malo ne dajes sanse tome da je mozda bas genije u pitanju?

a samo ga je toma prepoznao...
inco inco 16:01 12.10.2013

Re: Rešenje

Taj kanal je takva neviđena, fantamazgorična glupost da me malo blam da uopšte i diskutujem o tome u bilo kom drugom kontekstu do Monti Pajton skeča. Ipak - vrag je odneo šalu kad me čuvar u mojoj garaži ubeđivao kako masoni upravljaju svetom i kako su sad rešili da kod nas upale svetlo putem ovog kanala. I da će Srbija od istog da procveta, citiram, "k'o Panama" (jadničak, nije ga niko obavestio da su na istom nivou s nama).

Do tad sam mislio da priča o tome služi samo da bi Bačević imao šta da laprda i da pravda svoje putne troškove, sad vidim da su oni ozbiljni. Ka' što rekoh nekom drugom prilikom - ko je pametan i ne mrzi sebe treba da bega odavde iz fundamenta. Ovi su luđi nego što su im mentori Zloba i Šeki ikad bili.
princi princi 17:00 12.10.2013

Re: Rešenje

Ovi su luđi nego što su im mentori Zloba i Šeki ikad bili.

Da, Zloba, Šeško (rekao bih i Đinđić) su bili cinici, a ovi su čiste budale. Ovaj Bačević, čokalijski geograf, me podseća na one lude penzionisane zastavnike s Novog Beograda što ustaju svako jutro u pola 5 da zalivaju leje luka oko zgrade i šunjaju se okolo jureći neprijatelje revolucije. Srpski homeland, :).
freehand freehand 17:35 12.10.2013

Re: Универза Приштина, гитара, Русија, будале

libkonz
односно Краљева

Cela ekipa iz Kraljeva oko Tome su vrlo opasni ljudi.

Za osovinu i opasnu ekipu oko Tome, pa šta nam Bog da!
libkonz libkonz 19:10 12.10.2013

Re: Универза Приштина, гитара, Русија, будале

Za osovinu i opasnu ekipu oko Tome, pa šta nam Bog da!


Mislim da sam dobro izabrao prošle godine, ali opet želim da naglasim:
Cela ekipa iz Kraljeva oko Tome su vrlo opasni ljudi.

freehand freehand 20:09 12.10.2013

Re: Универза Приштина, гитара, Русија, будале

libkonz
Za osovinu i opasnu ekipu oko Tome, pa šta nam Bog da!


Mislim da sam dobro izabrao prošle godine, ali opet želim da naglasim:
Cela ekipa iz Kraljeva oko Tome su vrlo opasni ljudi.


Sve ok, poštujem.
Samo ne znam otkud se iznebuha pojavio ovaj Bačević i opasna ekipa iz Kraljeva?
Garant neki preletači.
ecce-florian ecce-florian 18:14 11.10.2013

vi se zahebavate

a Raduloviću palo da realizuje precednikov Њу дил. I sad umesto da kolegijalno pomognete čoveku da organizuje domaću privredu i građevinare da se ovo što pre završi ( ORA ne mogu jer nema omladine) vi ubacujete klipove u točkove.

Ja tako ne mogu.

Evo ja predlažem da Radulović angažuje sve raspoložive kapacitete , te budući da mu kanalogradnja nije bliska da angažuje stručnjake, recimo bivšeg ministra prostornog planiranja Dulića. Jes da je on ortoped, ali ima dugogodišnje iskustvo.

I Mrka da se vrati sa estrade i uključi.

Na ovaj način rešiće se problem vode .

Gde za reku ima ,
i za kanal preteć'će



niccolo niccolo 18:40 11.10.2013

Re: vi se zahebavate

Čekaj bre, a šta je sa onom našom provizijom, s beše mog bloga? Nemoj to da mi ukidaš...
ecce-florian ecce-florian 20:40 11.10.2013

Re: vi se zahebavate

Pa de juriš? Nije moguće da nemaš širu sliku, il' si van zemlje pa ne pratiš.

Pa evo ti informacijeeeeee

Nikolić je pozvao Vladu Srbije da uđe u realizaciju ovog značajnog projekta i da ponudi investitorima da putem koncesija izgrade objekte koji su predviđeni projektnom dokumentacijom.

Stručnjaci su još pre 100 godina, kako je istakao predsednik, shvatali značaj ove ideje i tek sada je ona uspela da se približi realizaciji.



Dakle, da vidimo šta smo imali:

a) investitore ( podrazumeva se strane jer su pare napolju)
ovo znamo zasada

Ono što ne je:

b) koji su objekti predviđeni dokumentacijom ( i da li je ima)
c) kakve će biti koncesije ( kanalske ili i šire)

Prethodno čeka se samo da tužilaštvo postupi kao i prošli put

Pa ipak, pare s Kipra koje su oteli Milošević i njegovi oligarsi nikada nisu vraćene.

"Zašto, to morate da pitate ministre koji su bili na funkcijama. U svakom slučaju, narodu bi bilo bolje da su te desetine milijardi ušle u zemlju. Našli smo dosta para iz Miloševićevog prvog i drugog kruga ljudi. I te pare su bile blokirane. A onda je okružni tužilac napisao bez mog znanja dokument da Srbija nije zainteresovana da se te pare vrate. Došao je švajcarski ambasador i rekao: 'Gospodine, otkad vas to više ne zanima?'", ispričao je Radović.


izvor

I nemo bre s ta preuranjena pitanja. Moraš da vidiš dalje, mnogo dalje


libkonz libkonz 01:36 12.10.2013

Re: vi se zahebavate

a Raduloviću palo da realizuje precednikov Њу дил

šta mislite, hoće li da da ostavku?
antioksidant antioksidant 08:28 12.10.2013

Re: vi se zahebavate

libkonz
a Raduloviću palo da realizuje precednikov Њу дил

šta mislite, hoće li da da ostavku?

а одакле та прича?
libkonz libkonz 10:04 12.10.2013

Re: vi se zahebavate

а одакле та прича?

Povodom spekulacija da se sprema ostavka ministra privrede Saše Radulovića, jer je, navodno, nezadovoljan ekonomskim merama, Vučić je poručio: " Ne znam za to. Svačije je pravo da odluči da li želi da radi u Vladi Srbije ili ne i da sam bira svoju budućnost".

link
antioksidant antioksidant 13:02 12.10.2013

Re: vi se zahebavate

па то питам, одакле те спекулације?
libkonz libkonz 13:03 12.10.2013

Re: vi se zahebavate

па то питам, одакле те спекулације?

od naručilaca linkovanog teksta
freehand freehand 17:36 12.10.2013

Re: vi se zahebavate

libkonz
a Raduloviću palo da realizuje precednikov Њу дил

šta mislite, hoće li da da ostavku?

Nema veze, svakako je ostavio neizbrisiv trag!
Na Tviteru.
ecce-florian ecce-florian 19:57 12.10.2013

Re: vi se zahebavate

freehand
libkonz
a Raduloviću palo da realizuje precednikov Њу дил

šta mislite, hoće li da da ostavku?

Nema veze, svakako je ostavio neizbrisiv trag!
Na Tviteru.


Pa OK , ali ipak ono, red bi bio, 120 dana ....
Kraja Kraja 22:52 12.10.2013

Re: vi se zahebavate

120 dana


...sodome...???
skyspoter skyspoter 19:42 11.10.2013

Iskreno


ja nemam pojma o ekonomiji. Ali ono što se meni dešava ovde u UK, i što liči na mere u Srbiji, (zavisno od marketinga) - ja radim mnogo više nego pre 2008 i imam strašno manje disposable income. Jedina razlika je u tome što UK ima kapitalizam vekovima a Srbija od kada je umro Tito.
inco inco 15:55 12.10.2013

Re: Iskreno

Srbija nije imala kapitalizam ni pre ni posle Tita.
kukusigameni kukusigameni 19:50 11.10.2013

antioksidant vs. slobodni radikali

шта год ми одлучили, да ли да подржавамо или не ове мере, оне ће бити спроведене.

Ovo je po meni veoma važno imati na umu pre bilo kakve diskusije.
niccolo niccolo 19:54 11.10.2013

Pročitao

али остајем мишљења да србија мора имати неку развојну кредитну институцију (уосталом, има је и немачка - kfw)

Slažem se. Jedino me brine od koga uzeti da bi se napravio dovoljan osnovni kapital da bi mogla da radi ono što je radila i radi kfw?

чувени "сад ме видиш, сад ме не видиш" твит

Šta beše ovo?
antioksidant antioksidant 08:31 12.10.2013

Re: Pročitao

чувени "сад ме видиш, сад ме не видиш" твит


Šta beše ovo?


било је некад да крстић, као кандидат за министра, најави "својих 6 мера", па неко ко није кандидат за министра напише "бавим се економијом већ неко време али ово је највећа глупост коју сам икад чуо" па кад и он постане кандидат за министра твит се (само)обрише.
niccolo niccolo 09:12 12.10.2013

Re: Pročitao

Aaa, da, da, sad si me podsetio...pa dobro, to je zato što je on timski igrač
kukusigameni kukusigameni 09:13 12.10.2013

Re: Pročitao

antioksidant
чувени "сад ме видиш, сад ме не видиш" твит


Šta beše ovo?


било је некад да крстић, као кандидат за министра, најави "својих 6 мера", па неко ко није кандидат за министра напише "бавим се економијом већ неко време али ово је највећа глупост коју сам икад чуо" па кад и он постане кандидат за министра твит се (само)обрише.


O zar se i to može?
antioksidant antioksidant 11:53 12.10.2013

Re: Pročitao

kukusigameni


O zar se i to može?

самобановао се
морам приметити доследност
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:25 11.10.2013

.

javljam se opet,kad dođeš do 103. komentara



šifra: deki stanković ima jak stisak ruke
niccolo niccolo 08:13 12.10.2013

Re: .

deki stanković ima jak stisak ruke

el jači od safinovog?
AlexDunja AlexDunja 09:41 12.10.2013

Re: .


el jači od safinovog?

ja mislim da je u pitanju bio h.c. ferero
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:52 12.10.2013

Re: .

:)

yup
kod mene je bio ferrero - dok se re zaljubio u safinov stisak.
antioksidant antioksidant 11:55 12.10.2013

Re: .

šifra: deki stanković ima jak stisak ruke

и ана је била неутешна
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:00 12.10.2013

Re: .

и ана је била неутешна

a kad smo već tu

jutros je Ana isprašila Cibulkovu
ivana23 ivana23 12:29 12.10.2013

Re: .

stefan.hauzer
и ана је била неутешна

a kad smo već tu

jutros je Ana isprašila Cibulkovu


Kako jutros? Mec je bio sinoc. Igra se u Lincu.

Danas (u 15:30) igra sa Voegele.
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:36 12.10.2013

Re: .

Kako jutros?



jebote
pa ja sam gledao snimak i nervirao se?
niccolo niccolo 12:57 12.10.2013

Re: .

pa ja sam gledao snimak

Nema veze, šta kažeš na tračicu oko glave?
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:04 12.10.2013

Re: .

šta kažeš na tračicu oko glave?

rooney je kriv za sve!


kukusigameni kukusigameni 13:27 12.10.2013

Re: .

stefan.hauzer
Kako jutros?



jebote
pa ja sam gledao snimak i nervirao se?

ivana23 ivana23 15:02 12.10.2013

Re: .

stefan.hauzer
Kako jutros?

jebote
pa ja sam gledao snimak i nervirao se?



Gledas li sada?
antioksidant antioksidant 15:06 12.10.2013

Re: .

samo nemojte s fudbalom pocinjati... zalice se urednistvu a onda odoste da kopate kanal
AlexDunja AlexDunja 15:57 12.10.2013

Re: .


Gledas li sada?

odlično je odigrala...
stvarno su dobre ove godine i ana i jelena
niccolo niccolo 16:07 12.10.2013

Re: .

odlično je odigrala...

To znači da je ušla u finale?
AlexDunja AlexDunja 16:10 12.10.2013

Re: .

To znači da je ušla u finale?

da. prilično rutinski:)
forhend radio besprekorno...

sutra sa kerber finale:)
prošle nedelje novak i jelena, ove novak i ana
kao u dobra stara vremena:))
princi princi 17:40 12.10.2013

Re: .

kao u dobra stara vremena:))

Sine, tebi stvarno neko nešto ljuto sipa u kafu.
AlexDunja AlexDunja 17:54 12.10.2013

Re: .


Sine, tebi stvarno neko nešto ljuto sipa u kafu.

što, tata?
pa dvehiljadeosme je stalno bilo tako:) u tenisu.

a kafu pijem samo ujutru, a ljuto samo kad padne mrak, nespojivo:)
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:23 12.10.2013

Re: .

zalice se urednistvu

pa ko da se žali na ženski tenis?ma da je trol počeo kao fudbalski
em gledamo neki sport,em gledamo ribe

(usput,
moraću opet da gledam snimak,trenutno sam na krštenju
i pokušavam onaj reov pristup za muvanje cica na opštenarodnom veselju
spreman sam za kolo - poželite mi sreću:)
8c_competizione 8c_competizione 13:37 12.10.2013

upravo ...

... procitah OVO pa mi preko ociju pade mrak an na celu iskoci zila glupaca!

Samo Dexter Srbiju Spasava

jedi-knight jedi-knight 20:27 12.10.2013

...

Veoma malo se ja razumem u sve ovo. U stvari nimalo.
Ali me sve ovo podseća na srpski fudbal.
Trener priča o taktici, na koji način će ekipa da napada, da se brani, na koje igrače računa, na koje ne... Onda se svi bave tom njegovom procenom, potroši se silna energija na prazne priče, analize, šta je mislio, šta je hteo, da li treba da igra ovaj ili onaj, a kada počnu utakmice, rezultata nigde. U stvari, na terenu se dešava sve isto, ko god da je trener. Tada smene trenera, dođe drugi i tako sve u krug.
Jednu važnu stvar sam naučio od nemačkih trenera ( sa dvojicom sam imao prilike da radim ). Najjednostavnija igra ( ali dosledno i uporno ponavljana, bez improvizacija i nepotrebnih grešaka ) je i najefikasnija, a često i dominantna u odnosu na protivnika, ko god to bio.
Kazezoze Kazezoze 20:48 12.10.2013

Re: ...

Jednu važnu stvar sam naučio od nemačkih trenera ( sa dvojicom sam imao prilike da radim ). Najjednostavnija igra ( ali dosledno i uporno ponavljana, bez improvizacija i nepotrebnih grešaka ) je i najefikasnija, a često i dominantna u odnosu na protivnika, ko god to bio.

aha, bajern upravo radi najkomplikovaniju stvar u fudbalu - igranje na prvu loptu.
doduše, za takvu igru moraš imati izuzetno kvalitetne pojedince, kao što su oni u barsi ili sadašnji šampioni.
ali taj totalni (jednostavan) fudbal o kojem pričaš stiže iz holandske škole fudbala...ajaksove škole, da budem precizniji. nemci su bili dobri kupci.
jedi-knight jedi-knight 20:55 12.10.2013

Re: ...

za takvu igru moraš imati izuzetno kvalitetne pojedince


Ukoliko se vratimo na temu bloga, mislim da nasoj ekipi ovaj faktor veoma nedostaje
antioksidant antioksidant 10:31 13.10.2013

Re: ...

jedi-knight
za takvu igru moraš imati izuzetno kvalitetne pojedince


Ukoliko se vratimo na temu bloga, mislim da nasoj ekipi ovaj faktor veoma nedostaje

onda treba prilagoditi igru, naravno
to je ono sto treneri koji imaju predstavu u cemu se sastoji njihov posao, rade
s druge strane postoje i oni koji uvek i u svakoj prilici imaju spremnu istu praznu, besmislenu floskulu
cini mi se da smo mi takve izabrali

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana