Život

Da li neko zna o čemu se ovde radi?

Jelica Greganović RSS / 01.10.2013. u 18:17

574662_10202720681757256_1048679462_n.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zašto ovu porodicu žele da izbace iz Srbije, odnosno iz Novog Sada u kome živi? Ne insiuniram, pitam, jer mi ovo sve izgleda čudno. Zbog čega bi se neko ostrvio na porodicu sa troje male dece?

 Hello my name is Simon Wilson Philipino/American age 31, I’m a proud member of the Novi Sad community for over 3 years now, a business owner, a volunteer, artist & designer. I’m married to Evdoxia Seitanidou (Greek age 32) now for 8 years & we have 3 children Nathaniel age 6, William age 4 & Juliet age 2.


My wife and I are some of the founders of the Culture Exchange, a cultural center & Bike Kitchen here in Novi Sad. The Culture Exchange has been very active in the community offering a free Bike Kitchen, free workshops on bikes, art, crafts, sewing etc. free language courses in Serbian, Hungarian, Italian, Spanish, German & English. We are also a venue for live music supporting many local artists. The concept of culture exchange is to create a community space geared towards social work that can run by itself without the need for government grants or other such support. So far the concept has worked well due to help from many volunteers & in the first year has reached a level of sustainability. 

I’m writing this now as a member of the Novi Sad community which I believe has a wonderful, rich history of tolerance, openness & multiculturalism. I, my wife & children would love to see this continue & we hope to live in Novi Sad for many years to come as we continue to work to make this city a better place to live in. 

The problem is now, for whatever reason, we have been targeted by factions in Novi Sad who are less open minded than most, who want to keep Serbia in the dark ages, through fear, xenophobia, homophobia, racism, fascism & the like. We have been accused of the most random & ridiculous things, & have received threats on our person & our lives. Despite complete transparency & openness in our dealings with the authorities & besides being a tax paying citizen of Novi Sad, with one of my kids going to public school here we have been given till the end of October to leave the country. With everyone from the police to our lawyers lying to us & bullying us, changing their story every day & trying their utmost to force us out of the country.

I have dedicated the last 4 years of my life towards Serbia & Novi Sad, living on next to nothing & working for free to help the peoples of Novi Sad. My business pays taxes & is a local Serbian business with a goal towards export creating a stronger Serbian economy & keeping the money local. I have fought with foreign companies & media to improve the Serbian name in the eyes of the west, defending Serbia at every opportunity.

I have traveled around the world to some 30-40 countries & lived in at least 10 & I have never previously experienced the corruption & intolerance that I have experienced here now in the last few months. We live in a troubling time in Serbia & the choice is yours every day to fight for your rights or to submit to fascism & intolerance. Recently a professor, husband & father was brutally beaten in our city by a group of homophobic youth. There is presently a trend in Novi Sad heading in a very bad direction, down a very dark path. Please spread the word & fight with us to keep Novi Sad the free & tolerant place we all hope in our hearts she is. We salute & appreciate any & all people in the police & media who are fighting to make their community a free & wonderful place to live. 

“The only thing necessary for the triumph of evil is that good men should do nothing.”



Komentari (262)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Obren Markov Obren Markov 20:09 01.10.2013

Re: Da li znate

A da. Budimac je dole okačio link, ali evo i ja ću.

Ovako je počelo >>

Ja zaista ne znam ko je ta ekipa iz Telepromptera, tada se čulo za njih i otprilike više nikad. No, tekst je prenošen po raznim tabloidno-desničarskim medijima. NDNV je javno tražio da se ljudi zaštite od medijskog linča, a rezultat je da je ovima uletela prvo cigla kroz izlog za opomenu, pa ih je potom Pravda napala (to je onaj link gore) kao paradržavni medij, i na kraju je i Država uzela stvari u svoje ruke.

predatortz predatortz 20:11 01.10.2013

Re: Da li znate

Obren Markov
A da. Budimac je dole okačio link, ali evo i ja ću.

Ovako je počelo >>

Ja zaista ne znam ko je ta ekipa iz Telepromptera, tada se čulo za njih i otprilike više nikad. No, tekst je prenošen po raznim tabloidno-desničarskim medijima. NDNV je javno tražio da se ljudi zaštite od medijskog linča, a rezultat je da je ovima uletela prvo cigla kroz izlog za opomenu, pa ih je potom Pravda napala (to je onaj link gore) kao paradržavni medij, i na kraju je i Država uzela stvari u svoje ruke.



I na sve to američka ambasada ćuti? Ne čini ništa za zaštitu svog državljanina?

To je ono što celoj priči daje neku drugu konotaciju.
Obren Markov Obren Markov 20:16 01.10.2013

Re: Da li znate

Koliko sam bio ponosan na to odakle sam, tri puta se sada više stidim. Kakvo smo mesto postali!?


Nema ovo veze sa mestom odakle si, baš nikakve. Ovo ima veze sa onim što je ovde pisala naša sugrađanka Vlasta pre par dana >>

a ja ću ovde samo da ponovim, jer mi je uzela reč iz usta:

Srbija nam se dešava, braćo, Srbija.
kukusigameni kukusigameni 20:18 01.10.2013

Re: Da li znate

I na sve to američka ambasada ćuti? Ne čini ništa za zaštitu svog državljanina?


Malo je veliko ali vredi.

Goran Vučković Goran Vučković 20:31 01.10.2013

Re: Da li znate

Srbija nam se dešava, braćo, Srbija.


FEMA: Uh, uh! Opet mi dolazi na vrat (metne maramu na nos).
MITAR: Bogati, Femo, došao sam da te pitam šta si poludela te praviš komendije po kući. Šta si se narogušila kao patak na kišu, je l' to lepo, što činiš je l' to pametno?
FEMA: (Sari) Je l' te da smrdi ovaj?
SARA: (metne maramu na nos) Vrlo. Ko vam je to?
FEMA: Moga brata kočijaš.
blogovatelj blogovatelj 20:34 01.10.2013

Re: Da li znate

Lepi šta ti je volja, samo nemoj falsifikovati.


Kako mogu da falsifikujem tvoj komentar, pa ne radim ja kao admin u B92?
blogovatelj blogovatelj 20:36 01.10.2013

Re: Da li znate

FEMA: Uh, uh! Opet mi dolazi na vrat (metne maramu na nos).
MITAR: Bogati, Femo, došao sam da te pitam šta si poludela te praviš komendije po kući. Šta si se narogušila kao patak na kišu, je l' to lepo, što činiš je l' to pametno?
FEMA: (Sari) Je l' te da smrdi ovaj?
SARA: (metne maramu na nos) Vrlo. Ko vam je to?
FEMA: Moga brata kočijaš.


Vučko, kumte pisli her, virfte grubijana hinauz.
Obren Markov Obren Markov 20:44 01.10.2013

Re: Da li znate

blogovatelj
Lepi šta ti je volja, samo nemoj falsifikovati.


Kako mogu da falsifikujem tvoj komentar, pa ne radim ja kao admin u B92?


Ma mani se ti gde ko radi, nego daj da vidimo taj moj tako strašan komentar ?
Obren Markov Obren Markov 20:48 01.10.2013

Re: Da li znate

I na sve to američka ambasada ćuti? Ne čini ništa za zaštitu svog državljanina?

To je ono što celoj priči daje neku drugu konotaciju.


Koju ?

Da ih je ambasada uzela u zaštitu, šta bi onda rekao ? Evo ih, špijuni, radnici CIA, nek idu u Ameriku pa nek tamo navode projektile, devedesetdeveta, kosovo, separatisti ovo-ono ?

Btw, ovde treba da ih štite državni organi Srbije, a ne SAD.
predatortz predatortz 20:52 01.10.2013

Re: Da li znate

Da ih je ambasada uzela u zaštitu, šta bi onda rekao ? Evo ih, špijuni, radnici CIA, nek idu u Ameriku pa nek tamo navode projektile, devedesetdeveta, kosovo, separatisti ovo-ono ?


Odakle ti znaš šta bih ja rekao?

Pozovi se bar na jedan komentar moj, u kom sam nekog proterivao, spominjao navođenje projektila ili slična sranja koja mi imputiraš.

Dočim, iz tvojih komentara se može naslutiti da ti 'dođoši' nisu baš najsimpatičniji. Možda zbog toga i čitaš ovako ono što ja napišem, što je ostalim ljudima jasno, a ti i još neki me tumačite meni...
8c_competizione 8c_competizione 20:53 01.10.2013

Re: Da li znate

Vidite odakle dolazi, sva vam je jasno. Ili vam ništa nije jasno, kako god.


jasno je meni ovde da je sav toliki sex u stvari problem



















Jelica Greganović Jelica Greganović 20:55 01.10.2013

Re: Da li znate

Idi, ženo...smrzoh se gledajući...kod nas je temperatura pod 10 pala, a ovi bez donjih majica...
mlekac mlekac 20:56 01.10.2013

Re: Da li znate

8c_competizione
Vidite odakle dolazi, sva vam je jasno. Ili vam ništa nije jasno, kako god.


jasno je meni ovde da je sav toliki sex u stvari problem



Pa sto stavi tako sitne slike?
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 21:03 01.10.2013

Re: Da li znate

jasno je meni ovde da je sav toliki sex u stvari problem


Nije problem sex, problem je što njih nisu zvali.
uros_vozdovac uros_vozdovac 21:03 01.10.2013

Re: Da li znate

8c_competizione
Vidite odakle dolazi, sva vam je jasno. Ili vam ništa nije jasno, kako god.


jasno je meni ovde da je sav toliki sex u stvari problem




Kako ono beše adresa u Novom Sadu, da kažem ženi di idemo za vikend?
8c_competizione 8c_competizione 21:06 01.10.2013

Re: Da li znate

Kako ono beše adresa u Novom Sadu, da kažem ženi di idemo za vikend?


ne zaboravite bicikli ...
gedza.73 gedza.73 21:07 01.10.2013

Re: Da li znate

jasno je meni ovde da je sav toliki sex u stvari problem

Kako ono beše adresa u Novom Sadu, da kažem ženi di idemo za vikend?

Što će ti žena?
8c_competizione 8c_competizione 21:08 01.10.2013

Re: Da li znate

Pa sto stavi tako sitne slike?


zajebanciju na stranu

zamislite pripremanje vake fotke ispred Sinoda

izbio bi gradjanski rat
kukusigameni kukusigameni 21:09 01.10.2013

Re: Da li znate

gedza.73
jasno je meni ovde da je sav toliki sex u stvari problem

Kako ono beše adresa u Novom Sadu, da kažem ženi di idemo za vikend?

Što će ti žena?

Zbog parkova u NS. Tamo biju ako si bez žene i viču: "Pederu, pederu!"
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 21:09 01.10.2013

Re: Da li znate

Obren Markov
Koliko sam bio ponosan na to odakle sam, tri puta se sada više stidim. Kakvo smo mesto postali!?


Nema ovo veze sa mestom odakle si, baš nikakve. Ovo ima veze sa onim što je ovde pisala naša sugrađanka Vlasta pre par dana >>

a ja ću ovde samo da ponovim, jer mi je uzela reč iz usta:

Srbija nam se dešava, braćo, Srbija.



Da, da... Nije ok kriviti Srbiju. Ona nema bolje od tebe/Vas. Ona bi bolje, da ima bolje. Ali je*iga.
uros_vozdovac uros_vozdovac 21:10 01.10.2013

Re: Da li znate

8c_competizione


zamislite pripremanje vake fotke ispred Sinoda

izbio bi gradjanski rat


Ispred da, unutra ne...

gedza.73
jasno je meni ovde da je sav toliki sex u stvari problem

Kako ono beše adresa u Novom Sadu, da kažem ženi di idemo za vikend?

Što će ti žena?


Pa da se ne mrsim sam, idi bre...
gedza.73 gedza.73 21:14 01.10.2013

Re: Da li znate

Zbog parkova u NS. Tamo biju ako si bez žene i viču: "Pederu, pederu!"

Dukserica sa kapuljačom i natpisom 'Kosovo je Srbija'?

Ja bi im predložio da batine odložimo i zakažemo posle sexa.
milisav68 milisav68 21:58 01.10.2013

Re: Da li znate

Obren Markov
Svi znate o čemu se ovde radi. Samo zvuči izlizano istu reč već sedamdeset godina pominjati, i pomalo nezgodno sa rečju Srbija je povezivati. Zar ne ?

Da nije ono najgore?
Obren Markov Obren Markov 22:03 01.10.2013

Re: Da li znate

jasno je meni ovde da je sav toliki sex u stvari problem


Dobra ti ona fotka bicikleta
Obren Markov Obren Markov 22:05 01.10.2013

Re: Da li znate

Nego, da nisu oni krivi za neodržavanje prajda, pa će pravna država da reaguje ?
Jukie Jukie 22:15 01.10.2013

Re: Da li znate

uros_vozdovac

Kako ono beše adresa u Novom Sadu, da kažem ženi di idemo za vikend?

Samo nemojte noću da se zadržavate oko parkova ili železničkih stanica

edit:
kukusigameni

Što će ti žena?

Zbog parkova u NS. Tamo biju ako si bez žene i viču: "Pederu, pederu!"

Daj, kuksie, uze mi reč iz usta...
sugar59 sugar59 22:22 01.10.2013

Re: Da li znate

predatortz


I na sve to američka ambasada ćuti? Ne čini ništa za zaštitu svog državljanina?

To je ono što celoj priči daje neku drugu konotaciju.


Možda su ilegalci, nemaju papire pa onda ambasada tu ni ne može ništa?
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 22:48 01.10.2013

Re: Da li znate

Nema ovo veze sa mestom odakle si, baš nikakve. Ovo ima veze sa onim što je ovde pisala naša sugrađanka Vlasta pre par dana >>

a ja ću ovde samo da ponovim, jer mi je uzela reč iz usta:

Srbija nam se dešava, braćo, Srbija.


Oglašavao sam se i tamo. Pa, malo smo poklekli, pa i to je razlog za neprijatnost. Malo sam se u svom blogu osvrnuo i na to.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:59 01.10.2013

Re: Da li znate

zamislite pripremanje vake fotke ispred Sinoda

izbio bi gradjanski rat


Ne znam za rat, ali na Sinodu bi prozori bili polupani. Iznutra. Od guranja za pogled na ulicu.
blogovatelj blogovatelj 02:19 02.10.2013

Re: Da li znate

Ma mani se ti gde ko radi, nego daj da vidimo taj moj tako strašan komentar ?


Na Frijevom blogu Transformer(s) si imao primedbu na to da se krijem iza nika i da je iz tog razloga ono što pišem manje vredno.
Onda sam se učtivo predstavio i rekao da sam potomak kolonista koji su u Vojvodinu došli posle rata.
Tvoj komentar na to je bio sledeće

Tako sam otprilike i mislio. Imaš onu vrstu primitivnog obraćanja ljudi koji su na silu iščupani iz svog korena, potom pokušali novoj sredini da isto tako na silu nametnu svoje stavove i nakon neuspeha toga postali ogorčeni. Kako da ti kažem, malograđanin ti mama, a ne ja.


Posle toga si zalepio link na pesmu koja ima stih "jebo te voz koji te dono"
To je tvoja tolerancija.

Link je ovde
8c_competizione 8c_competizione 08:20 02.10.2013

Re: Da li znate

Zbog parkova u NS. Tamo biju ako si bez žene i viču: "Pederu, pederu!"


pa dobro, OK, ako ti zena samo zato sluzi
8c_competizione 8c_competizione 08:25 02.10.2013

Re: Da li znate

Ne znam za rat, ali na Sinodu bi prozori bili polupani. Iznutra. Od guranja za pogled na ulicu.


mislim da bi pre porasla guzva u kupatilima



kukusigameni kukusigameni 08:31 02.10.2013

Re: Da li znate

8c_competizione


Jbt, što ne upišeš teologiju? Ili makar probaj da se zamonašiš.
Ja mislim da ni patrijarh ne razmišlja o crkvi koliko i ti.
Papa možda. Mada sumLJam.
8c_competizione 8c_competizione 18:53 02.10.2013

Re: Da li znate

Ja mislim da ni patrijarh ne razmišlja o crkvi koliko i ti.


ne brini Patrijarh i bratija misle vise o parama nego o crkvi, a ja kako da im stanem u kraj!
predatortz predatortz 18:55 02.10.2013

Re: Da li znate

8c_competizione
Ja mislim da ni patrijarh ne razmišlja o crkvi koliko i ti.


ne brini Patrijarh i bratija misle vise o parama nego o crkvi, a ja kako da im stanem u kraj!


Ti si Robin Hud ?

Bojan Budimac Bojan Budimac 19:50 01.10.2013

NDNV

Esnafsko udruženje čiji sam član je o slučaju napisalo sledeće:

Nezavisno društvo novinara Vojvodine poziva nadležne organe da uzmu u zaštitu osnivače kultnog novosadskog sastajališta mladih “Culture Exchange”, koji su se našli na meti napada ekstremnih nacionalista, ksenofoba i drugih “zaštitnika” tzv. nacionalnih i tradicionalnih vrednosti.

Nakon teksta, koji se pojavio na izvesnom portalu do sada nepoznate organizacije pod imenom “Omladina Srbije”, a koji predstavlja klasičan poziv na linč, mladi ljudi koji su iz raznih krajeva sveta stigli u Novi Sad i otvorili alternativni klub, svakodnevno dobijaju pretnje. U tom pseudonovinarskom tekstu, koji je primer stvaranja moralne panike, izvrtanja činjenica i širenja neproverenih informacija, a koji potpisuje izvesni Danilo Redžepović, objavljene su i adrese osnivača ovog kluba.

U Srbiji već decenijama traje kampanja protiv malih verskih zajednica i raznoraznih “sekti”, a nju odlikuje elementarno neznanje, govor mržnje i moralna panika. Kada se tome pridoda i visok stepen ksenofobije u jednom zatvorenom društvu kakvo je naše, jasno je zašto jedan tekst objavljen na javascript:;marginalnom portalu može da prouzrokuje ozbiljne probleme.

Pozivamo građane Novog Sada na solidarnost sa osnivačima kluba, kako bismo pokazali da je naš grad – grad otvorenog duha, a ne mesto ksenofobije, mržnje i inhibicije.

Linak

-----

E sad, ko je/su NDNV znam, a ko je "Udruženje građana Omladina Srbije iz Novog Sada", koje stoji iza tog Teleprompter portala, nemam pojma. <<<linak

highshalfbooze highshalfbooze 20:22 01.10.2013

Re: NDNV

koje stoji iza tog Teleprompter portala, nemam pojma.


Ko je odgovoran za sadržaj glasila ako ne postoji impresum?
Za štampane novine je odgovoran distributer. A za internet izdanja?

Dopuna:
Domain name info
Domain name: teleprompter.rs.
Domain Status Aktivan
Date registration 11.07.2013 14:40:50
Last modified 11.07.2013 14:40:50
Registration expiration date 11.07.2014 14:40:50
Registry name PLUS HOSTING d.o.o.
DNS
Name servers IP address
ns1.mojsite.com. 178.218.172.172
ns2.mojsite.com. 178.218.165.165
Owner
Contact Omladina Srbije
Sediste Veselina Masleše 18, Novi Sad, Srbija Maticni broj: 28104065 PIB: 107936066
Contact information
Administrative Contact DNS Admin, PLUS Hosting d.o.o., Bulevar Oslobođenja 59/2, Novi Sad, Srbija
Technical Contact DNS Admin, PLUS Hosting d.o.o., Bulevar Oslobođenja 59/2, Novi Sad, Srbija
nim_opet nim_opet 19:54 01.10.2013

Hm

Za nekoga ko je Philipino-American, jezik mu je malo zardjao.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 20:02 01.10.2013

Re: Hm

Za nekoga ko je Philipino-American, jezik mu je malo zardjao.


Pa jes', kad je tako, onda je u redu da ga proteraju.
maksa83 maksa83 19:54 01.10.2013

porodica međunarodna

Ako su to stvarno ovi: Family International

kaže tamo da, između ostalog, veruju i u:
Spirit Helpers
These include angels, departed humans, and even famous mythical characters, for example the goddess Aphrodite, Merlin, the Sphinx, Elvis, Marylin Monroe, Audrey Hepbourn, Nixon and Winston Churchill.

Lu-di-lo.

Sigurno su u NS pošto hoće tom spisku da dodaju tamošnjeg Gradonačelnika, pa ka' to obave dolaze ovde po Nebojšu Stefanovića. Ljudi očigledno skupljaju seks simbole i ikonizuju ih, ništa ih ne može zaustaviti.

Jelica Greganović Jelica Greganović 20:05 01.10.2013

Re: porodica međunarodna

Ljudi očigledno skupljaju seks simbole i ikonizuju ih,

Voluminiziraju?
nsarski nsarski 20:09 01.10.2013

Re: porodica međunarodna

Lu-di-lo.


Vala baš. Jebote, taj NS postao hiper-interesantan: šorke, sekte, hodočašća, misterije, gudra...k'o Tibet bez Himalaja, majkutibožju!
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:09 01.10.2013

Re: porodica međunarodna

Jelica Greganović Jelica Greganović 20:10 01.10.2013

Re: porodica međunarodna

Vala baš. Jebote, taj NS postao hiper-interesantan: šorke, sekte, hodočašća, misterije, gudra...k'o Tibet bez Himalaja, majkutibožju!

Dok se ne proveri DNK, izbaci boldovano.
mlekac mlekac 20:16 01.10.2013

Re: porodica međunarodna

Jelica Greganović
Evo njihove priče prošireno:

http://cultureexchangeblog.wordpress.com/2013/10/01/here-goes-our-story/


Znaci, cekamo sutra?
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:19 01.10.2013

Re: porodica međunarodna


Znaci, cekamo sutra?


Očito, jer će valjda na press konf. konačno da kažu zašta ih optužuju...a onda ni nadležni valjda neće moći da ćute tek tako.
gedza.73 gedza.73 20:20 01.10.2013

Re: porodica međunarodna

Maksa83
Ako su to stvarno ovi: Family International

Ako su stvarno povezani ja nemam dilemu.
Svako ima prava na svoja verovanja, uverenja ali kod dece imam nultu toleranciju.
Pahomije ili Filipinac meni je potpuno svejedno.

U Americi su oduzeli onoj mučnoj porodici decu samo zato što su ih slikali u kadi.

Ovi ludaci (family) propovedaju pedofiliju.

Premalo je pravih informacija.
Samo je stvarno čudno da se bore za svoja prava putem internet mreža.
Uzmeš advokata, odeš u USA ambasadu i odereš državu Srbiju.

maksa83 maksa83 20:27 01.10.2013

Re: porodica međunarodna

Vala baš. Jebote, taj NS postao hiper-interesantan: šorke, sekte, hodočašća, misterije, gudra...k'o Tibet bez Himalaja, majkutibožju!

Imali smo i Himalaje!
Odneli odande Austro-Ugari za vreme Marije Terezije!
Tako je nastao Tirol.
maksa83 maksa83 20:29 01.10.2013

Re: porodica međunarodna

Premalo je pravih informacija.

Da, ja stvarno ne znam ništa o svemu tome pa da se odredim.

Moj refleks je doduše da mi je simpatičan svako na kog se navrznu ultra-desničari. To što ih moroni progone ne znači nužno da su apsolutno fantastični, ali je mnogo češće nego ne pouzdan miljokaz da su okej.

Al' da vidimo...

stefan.hauzer stefan.hauzer 20:36 01.10.2013

Re: porodica međunarodna

Da, ja stvarno ne znam ništa o svemu tome pa da se odredim.

Moj refleks je doduše da mi je simpatičan svako na kog se navrznu ultra-desničari. To što ih moroni progone ne znači nužno da su apsolutno fantastični, ali je mnogo češće nego ne pouzdan miljokaz da su okej.

Al' da vidimo...

Upravo to.


Ne znam ništa o ovome,ali kad vidim koje sa druge strane...
alselone alselone 20:54 01.10.2013

Re: porodica međunarodna

These include angels, departed humans, and even famous mythical characters, for example the goddess Aphrodite, Merlin, the Sphinx, Elvis, Marylin Monroe, Audrey Hepbourn, Nixon and Winston Churchill.


Sve je ovo brajno i krasno ali otkud im ludi Nikson?!
gedza.73 gedza.73 21:00 01.10.2013

Re: porodica međunarodna

Moguće je i da je neko pomešao organizacije sa sličnim imenima pa se navrzao na ove.

Znam jednu sličnu priču sa našima 'tamo', vrtićem, vaspitačicom komšinicom, njenim 'simpatičnim' mužem koji 'obožava' decu i jednoj devojčici sa ožiljcima za ceo život.

Videćemo.


ecce-florian ecce-florian 21:21 01.10.2013

Re: porodica međunarodna

Tako je nastao Tirol.

Ti se zajebavaš a osnivač je krajnje ozbiljan


gospodo David Berg osnivač i hipik


Gadafijev prijatelj



čovek koji se brine o deci



i odraslim





ljubitelj stripa



poznatiji kao Moses David



sledbenik istočnih učenja o dosezanju sopbstva kroz seks





izvor

neosnovano izložen progonu u Velikoj Britaniji

link

da stvar bude gora izgleda da još ima i živih predmeta u kom se asocijacija progoni u UK ( nisu navedeni da se ne bi uticalo na rad UK suda)


Stvarno mi nije jasno zašto ne reaguje ambasada USA.

Sva sreća pa su dok se ne osvesti ambasador USA Novosađani na fejsu ustali u odbranu i zaštitu

edit

a baš je čudno jer naslov jednog od tekstova presvetlog Davida Berga iz 1974. God's love slave paradigmatično se naslanja na našu svakodnevnicu

*UPOZORENJE : +18






freehand freehand 21:55 01.10.2013

Re: porodica međunarodna

maksa83
Premalo je pravih informacija.

Da, ja stvarno ne znam ništa o svemu tome pa da se odredim.

Moj refleks je doduše da mi je simpatičan svako na kog se navrznu ultra-desničari. To što ih moroni progone ne znači nužno da su apsolutno fantastični, ali je mnogo češće nego ne pouzdan miljokaz da su okej.

Al' da vidimo...


Sve ja to isto mislim, al me malo žulja i ko ih i kako brani...
Svakojako, ima tu jedna stvar koja koliko vidim, nije pomenuta: poslove sa strancima radi policija za strance u saradnji sa sudovima. Dakle, ne odlučuju ni opštinske ni gradske vlasti tu ništa, a ni policija ne može sama. Mogu samo da pretpostavim koliko se procedura "uteže" kad su američki državljani u pitanju.

maksa83 maksa83 22:17 01.10.2013

Re: porodica međunarodna

Dakle, ne odlučuju ni opštinske ni gradske vlasti tu ništa, a ni policija ne može sama.

Pa, znaš kako - postoji određena verovatnoća da su tzv. "špijuni". Džejms Bond je prototip dijametralnog modela stvarnog obaveštajca. To su opušteni tipovi sa konjskim repom, hipi nju ejdž žvakom, u etno-bluzama, sa rancem, $10 u džepu i fotoaparatom ... putnici namernici koji su putovali, putovali, svuda bili i eto zadesili se u Turkmenstanu i jako im se sviđa pa će malo da ostanu i predaju engleski, volontiraju i pomažu dok ih nemirni lepršavi duh ne odvede dalje. Sad, što je Kaspijsko more odmah iznad a Iran odmah ispod, to je totalno neverovatna koincidencija. Država koja ih provali će ih lansirati napolje bez velike buke i pompe u najboljem slučaju, u najgorem će da ih strpa u dandžn i cenjka se sa vlasnikom, mada taj ešelon nema visoku cenu tj. ne možeš bog zna šta da dobiješ pa se obično samo protera.

Ovaj pasus gore apsolutno ne znači da se o tome radi, ali to postoji kao neka (promilska) mogućnost.

No, da vidimo...
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 22:52 01.10.2013

Re: porodica međunarodna

Upravo to.


Ne znam ništa o ovome,ali kad vidim koje sa druge strane...


Tako sam imao prilike ioko Parade zboriti - između pedera i bolida, uvek navijam za pedere!
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:01 01.10.2013

Re: porodica međunarodna

dok ih nemirni lepršavi duh ne odvede dalje. Sad, što je Kaspijsko more odmah iznad a Iran odmah ispod, to je totalno neverovatna koincidencija.

Goran Vučković Goran Vučković 23:29 01.10.2013

Re: porodica međunarodna

svuda bili i eto zadesili se u Turkmenstanu i jako im se sviđa pa će malo da ostanu i predaju engleski, volontiraju i pomažu dok ih nemirni lepršavi duh ne odvede dalje. Sad, što je Kaspijsko more odmah iznad a Iran odmah ispod, to je totalno neverovatna koincidencija.

A ona Snežana Radojičić je izgledala baš kao jedna fina gospođa... a kad ono...
maksa83 maksa83 23:36 01.10.2013

Re: porodica međunarodna

A ona Snežana Radojičić je izgledala baš kao jedna fina gospođa... a kad ono...

A ono, Hari Mata Hari on wheels.
ecce-florian ecce-florian 00:36 02.10.2013

Re: porodica međunarodna

maksa83
A ona Snežana Radojičić je izgledala baš kao jedna fina gospođa... a kad ono...

A ono, Hari Mata Hari on wheels.


al nema vrtić još. Zasad!

O novom pasošu da i ne govorimo!
freehand freehand 00:53 02.10.2013

Re: porodica međunarodna

No, da vidimo...

Ok, da vidimo:
istok/zapad

blogovatelj blogovatelj 01:58 02.10.2013

Re: porodica međunarodna

putnici namernici koji su putovali, putovali, svuda bili i eto zadesili se u Turkmenstanu i jako im se sviđa pa će malo da ostanu i predaju engleski, volontiraju i pomažu dok ih nemirni lepršavi duh ne odvede dalje


I obično sa sobom ne vode ženu i sitnu decu.
blogovatelj blogovatelj 02:00 02.10.2013

Re: porodica međunarodna

A ona Snežana Radojičić je izgledala baš kao jedna fina gospođa


Gospođica, gosn Vučkoviču. Gospođica
maksa83 maksa83 06:37 02.10.2013

Re: porodica međunarodna

al nema vrtić još. Zasad!

Znaš kako, to sa vrtićem nije zaebancia, iz prve ruke. Ja pre 4-5 godina odveo dete u neki obližnji vrtić i (mo-ron) nisam ga guglovao pre toga. Kad me jednog dana u povratku pitao "tata, šta je to Svemogući Bog?" "Odakle ti to?", "To su deca pevala danas u vrtiću" onda sam se setio da ih guglujem i ispostavlja se da je to vrtić Evangelističke Crkve koji finansira neka nemačka fondacija. A bili su eksplicitno pitani da li imaju neke veze sa Crkvom koja je par kuća dalje. Rekli su "ne, samo od njih zimi pozajmimo prostorije za priredbe", da bi se posle guglovanja ispostavilo da je vlasnica i glavna vaspitačica Đakon u toj crkvi a njen muž ovdašnji poglavar. I da deca pevaju o Svemogućem Bogu. I da se pre ručka Zahvale za Hranu. Ja sam bio u fazonu da ih polijem benzinom i zapalim (kad nema dece, naravno), ali nas samo to mesto više nije videlo.

Fuckin' Ispirači Mozga, tako lažljive i potuljene bih ih lansirao iz zemlje ali znaš kako - centaršutom, u visokoj paraboli, bez osvrtanja i trunke griže savesti.

Goran Vučković Goran Vučković 08:45 02.10.2013

Re: porodica međunarodna

Fuckin' Ispirači Mozga, tako lažljive i potuljene bih ih lansirao iz zemlje ali znaš kako - centaršutom, u visokoj paraboli, bez osvrtanja i trunke griže savesti.

A građansko vaspitanje?
alselone alselone 09:00 02.10.2013

Re: porodica međunarodna

maksa83




Mi umal' isto prosli. Spasilo guglanje.
Greota tako lepog vrtica.


LINK
maksa83 maksa83 09:06 02.10.2013

Re: porodica međunarodna

Goran Vučković
Fuckin' Ispirači Mozga, tako lažljive i potuljene bih ih lansirao iz zemlje ali znaš kako - centaršutom, u visokoj paraboli, bez osvrtanja i trunke griže savesti.

A građansko vaspitanje?

Ja sam dete nesretnog SFRJ obrazovanja u kom se to nije učilo.

x = V0*t*cos(α)
y = V0*t*sin(α)-g*t^2/2

Ta dva reda su ez građanski vaspitana ez it gets što se mene tiče, nije uračunat otpor vetra.
maksa83 maksa83 09:09 02.10.2013

Re: porodica međunarodna

Mi umal' isto prosli. Spasilo guglanje.

Ti si bio pametan pa ti se lampica upalila na "Anđeo Čuvar".

Ja sam bio ekstra moron pa mi nije ni zaiskrila na "Nojeva Barka".
alselone alselone 09:17 02.10.2013

Re: porodica međunarodna

Ja sam bio ekstra moron pa mi nije ni zaiskrila na "Nojeva Barka".



Covece, ala su originalni.

x = V0*t*cos(α)



Jelica Greganović Jelica Greganović 09:21 02.10.2013

Re: porodica međunarodna

Ja sam bio ekstra moron pa mi nije ni zaiskrila na "Nojeva Barka".

Ja sam zbog tog Noeta ušla nogom u vrata škole kad mi be Princeza u drugom razredu iste. Donela kući slikovnicu koju mora da pročita i shvati, a u njoj Noe u krvoločnom avanturističkom filmu, da se sastraviš od slika.
Probali su da mi objasne da je to knjiga koju im je neko poklonio, pa eto...eto sam ja tražila da je oči moje više ne vide u školi sekularne države bez verskog vaspitanja.
antioksidant antioksidant 09:27 02.10.2013

Re: porodica međunarodna

alselone
maksa83




Mi umal' isto prosli. Spasilo guglanje.
Greota tako lepog vrtica.


LINK

ми смо потпуно верско образовање (уз организовано гледање сахране патријарха павла, за одлазак на исту се тражиле дневнице па се одустало) добили у државном вртићу. није у питању пројекат целе институције, више добровољно ангажовање одређеног броја освешћених васпитачица али резултати су приметни. на почетку сваке утакмице, после уредно отпеваних химни оба миша се прекрсте и заједно пар пута отпевају (из баса, наравно) "помози боже".
сличан поступак је и у доба извођења пенала, мада се тад допуњује са "аши, маши па промаши" и "иди, ходи па погоди" у зависности од смера самог догађаја.
Jelica Greganović Jelica Greganović 09:32 02.10.2013

Re: porodica međunarodna

ми смо потпуно верско образовање (уз организовано гледање сахране патријарха павла, за одлазак на исту се тражиле дневнице па се одустало) добили у државном вртићу. није у питању пројекат целе институције, више добровољно ангажовање одређеног броја освешћених васпитачица али резултати су приметни. на почетку сваке утакмице, после уредно отпеваних химни оба миша се прекрсте и заједно пар пута отпевају (из баса, наравно) "помози боже".

Dobro je što se to dešava u sekularnoj državi, inače bi mantije bile obavezna uniforma za sve pohađače vrtića. Što bi krajnje nezgodno bilo, jer ometaju uspešno bavljenje sportom.
alselone alselone 09:34 02.10.2013

Re: porodica međunarodna

ми смо потпуно верско образовање (уз организовано гледање сахране патријарха павла, за одлазак на исту се тражиле дневнице па се одустало) добили у државном вртићу. није у питању пројекат целе институције, више добровољно ангажовање одређеног броја освешћених васпитачица али резултати су приметни. на почетку сваке утакмице, после уредно отпеваних химни оба миша се прекрсте и заједно пар пута отпевају (из баса, наравно) "помози боже".
сличан поступак је и у доба извођења пенала, мада се тад допуњује са "аши, маши па промаши" и "иди, ходи па погоди" у зависности од смера самог догађаја.


Komedija. Iskreno, ovo ne moz' na dobro izac'.

Mi smo na kraju pronasli jedan mali vrtic u komsiluku, novootvoreni. Ima samo 7 klincova, vaspitacice su vlasnici tako da se jaaaako trude i super su. Do sada ni jednom nije bila scena sa hvatanjem za noge, plakanjem i slicno. Prosto utrcava u vrtic skoro svako jutro.
barese barese 10:17 02.10.2013

Re: porodica međunarodna

Komedija. Iskreno, ovo ne moz' na dobro izac'.


Je l' ima neka prosvetna inspekcija koja kontrolise vrtice ili svaki roditelj treba sam da organizuje privatnu detektivsku sluzbu rada vaspitaca?

Ustvari, koliko dece treba da ima da nesto postane zvanican vrtic? Mali broj, recimo tih 7, verovatno moze da se podvede pod neki babysitting?
ecce-florian ecce-florian 10:31 02.10.2013

Re: porodica međunarodna

@maksa
Fuckin' Ispirači Mozga, tako lažljive i potuljene bih ih lansirao iz zemlje ali znaš kako - centaršutom, u visokoj paraboli, bez osvrtanja i trunke griže savesti.


vidi se, zbog takvih kao što ste ti, als, jelica i ao nikad nećemo ući u evropu

Moraš da uzmeš akademsku distancu kao naprimer napred citiran kolumnista, sociolog Kišjuhas, asistent na ff u Novom Sadu

širina u viđenju problema

A šta je istina u celoj isfabrikovanoj priči? Prvo, Familija (ranije: Božja deca i Familija ljubavi) je zaista mala religijska zajednica nezgodne reputacije i nezgodnih praksi - kao, uostalom, i svaka firma koja trguje ljudskim strahom od smrti (koliko god kupaca imala). U pitanju je hrišćanski kult koji je 1968. godine nastao iz hipi pokreta i koji se Isusu želeo približiti preko - seksa. Na osnovu par biblijskih citata istrgnutih iz konteksta i prirodne ljudske želje za snoškarenjem, osnivač ovog kulta (Dejvid Berg) je izmislio banalnu teologiju o skorom kraju sveta i spasenju preko sveopšteg tucanja u zatvorenim komunama. Uz potrebu za humanitarnim radom, poštenjem, milosrđem i ostalim hrišćanarijama, naravno.


Zbog seksualizovane prirode cele te verujuće stvari, postojali su slučajevi seksualnog zlostavljanja (dece) i incesta među članovima Familije, kao i prakse regrutacije novih članova putem zavođenja i seksualnih odnosa.....

Da probam da s razumevanjem ovo pročitam a u skladu sa pitanjem iz inicijalnog Jeličinog posta.

Kolumnista tvrdi:
a) da je priča isfabrikovana
b) da je u isfabrikovanoj priči istina da se radi o sekti
c) da je teologija nevedene sekte učenje o spasenju preko sveopšteg tucanja u zatvorenim komunama

Poklanjam pinu veru budući da se radi o sociologu koji se srodnim temama bavi još od 2006.(Kišjuhas, Aleksej, Ana Kandić i Snežana Jelačić (2006). Seksualno ponašanje studentkinja i studenata Filozofskog fakulteta u Novom Sadu. Žurnal za sociologiju 4: 88-117.)




Da pređemo na modalitete rada
autor kolumne navodi da sekta to čini:
a) humanitarnim radom,
b) poštenjem,
c) milosrđem i ostalim hrišćanarijama, naravno.

ako odbacimo pežorativnost (hrišćanarije) ne bi se mogle staviti bitne primedbe

Međutim, u svojoj kolumni autor priznaje i u okviru utvrđene istine da postoje i "slučajevi" kao:
a)seksualno zlostavljanje (dece)
b)incest među članovima Familije
c)regrutacija novih članova putem zavođenja i seksualnih odnosa

Da pokušam da malo ove "slučajeve" drugačije definišem
a) seksualno zlostavljanje dece je u ovoj državi kažnjivo ( bludne radnje, silovanje...)
b) incest je u ovoj državi kažnjiv
c) organizovanje protitucije pa makar i radi regrutacije novih članova je kažnjiva











Drugo, novosadski kafe i "bajk kuhinju" "Culture Exchange" osnovalo je sedmoro mladih ljudi.....
Neki od njih jesu deca koja su rođena i odrasla u Familiji.
Devojke i momci iz "Culture Exchange" ovo ne kriju (tako se i poznaju) i u svom zvaničnom saopštenju za javnost su to i naveli.

Rečima osnivača, "Verovali ili ne, mi ne organizujemo pijane orgije usred noći niti prizivamo demone iz pakla prekriveni kozijom (sic) krvlju". Poznajući kontroverzni istorijat Familije, ovaj kolumnista sa setom mora da prizna da sve ovo vreme ipak nije propuštao pravu zabavu. Dođavola. "Majku mu, gde su te Isusove zavodnice i zašto me u svom telesnom vrbovanju zaobilaze?", zasigurno je bilo pitanje pod tastaturom svih posetilaca "Culture Exchange" nakon što se pojavio tekst o kafeu.

OK, dakle ovi članovi ne praktikuju sve obrede svoje sekte


Esade, Makso tvoja netolerancija prema sektama se dosledno manifestuje i kao netolerantnost prema verskim zajednicama uopšte pa pretpostavljam i SPC.

Nasuprot tome tolerancija bi isto tako trebalo da se javlja u svim slučajevima.Znaš to bi bilo : ono jeste da je bilo slučajeva da je Kačavenda silovo decu ali ne siluju svi vernici SPC decu.Medžutim to ne biva. Open majnded krugovi "čuvara popravljača biciklova" najčešće ovakvu finu liniju razlikovanja ne prave u slučajevima vladajuće religije.

U skladu sa navedenim zalažem se samo za nivelaciju u pristupu - generalna kritika crkve generalna kritika biciklista

ps

mislim da je nastavu veronauke potrebno iz škola vratiti u verske hramove



Jelica Greganović Jelica Greganović 12:23 02.10.2013

Re: porodica međunarodna

ps

mislim da je nastavu veronauke potrebno iz škola vratiti u verske hramove

Potpisujem sad i odmah, i svugde...sasvim mi je svejedno na kog se boga odnosi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:36 02.10.2013

Re: porodica međunarodna

Potpisujem sad i odmah, i svugde


I ninje i prisno i vo vjeki vjekov, amin
tyson tyson 20:22 01.10.2013

Filozofija palanke


Ne razumem baš najbolje u čemu je ovde problem, sve i da je u pitanju "sekta"*.

Rade li nešto nezakonito?

Neka veruje ko u šta hoće i neka radi šta hoće, sve dok ne krši važeće zakone.

Pitam se gde bi proterali ove ljude da nisu stranci...








* Šta je to toliko demonski sablažnjivo prosečnom Srbinu kad se na pojam 'sekta' manirom iskusnog krcuna odmah maša pištolja?


oskar-z-wild oskar-z-wild 20:38 01.10.2013

Re: Filozofija palanke

Greganovicka je napisala blog i odmah ubacila podatak o sekti i skrenula diskusiju u pogresne vode.

Pitanje je kakav im je boravisni status.
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:49 01.10.2013

Re: Filozofija palanke

Greganovicka je napisala blog i odmah ubacila podatak o sekti i skrenula diskusiju u pogresne vode.

Greganovićka ti daje još jedan pokušaj i onda te briše, a ti u međuvremenu počni pažljivije da čitaš napisano.

Pitanje je kakav im je boravisni status.

I Sajmon V. nigde ne pominje u svom tekstu da ih deportuju jer nisu sredili boravište...i tako godinama...i kafić otvorili bez boravišta, i bave se biciklima, umetnošću...rade, deca idu u vrtić, jedno u školu, sve bez odgovarajućeg boravišnog statusa...Ajd malo budi manje zlonameran i počni da pratiš fabulu radnje.
Bojan Budimac Bojan Budimac 20:28 01.10.2013

Deportacija

Moje skromno mišljenje je da se značaj nedelovanja ambasade prilično pogrešno preuveličava. Svaka zemlja zadržava diskreciono pravo da protera koga god neće na svom tlu. Evo šta kaže Viki na tu temu:

All countries reserve the right of deportation of foreigners, even those who are longtime residents. In general, foreigners who have committed serious crimes, entered the country illegally, overstayed their visa, or otherwise lost their legal status to remain in the country may be administratively removed or deported.[6]

In many cases, deportation is done by the government's executive apparatus, and as such is often subject to a simpler legal process (or none), with reduced or no right to trial, legal representation or appeal due to the subject's lack of citizenship.


Linak

Pošto pretpostavljam da se ne radi o slučajevima navedenim u prvom pasusu "omastio" sam drugi.

Mit da će Amerska ambasada učiniti sve za svoje građane je samo (pažljivo iskonstruisan) mit.

mlekac mlekac 20:38 01.10.2013

Re: Deportacija

Bojan Budimac


Mit da će Amerska ambasada učiniti sve za svoje građane je samo (pažljivo iskonstruisan) mit.



E, da, ti mitovi o ambasadama...

Ko onomad kad su mi iz nase ambasade u JAR mrtvi-ladni rekli da ambasada NEMA sudskog prevodioca, posto im isti nije potreban jer je zemljiste na kom je ambasada nasa teritorija, pa sta ce im onda prevodilac? Potpuno logicno, zar ne, pogotovo kad je ambasada u zemlji koja, inace, ima 11 zvanicnih jezika!
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:09 01.10.2013

Re: Deportacija

Mit da će Amerska ambasada učiniti sve za svoje građane je samo (pažljivo iskonstruisan) mit.


Ilustracija iz prve ruke:

Pre 5-6 godina, apsenik srpskog državljanstva, u ljubljanskom zatvoru se, u dvorištu istog, uzvere na drvo. I neće da siđe. On kao nešto protestvuje i ni makac. Ovi ne znaju šta da rade, da ga otresaju sa drveta, mož da se povredi i ugnjeca kad padne, posle ljudska prava, nehumano i to...Mislili, mislili, a ovaj sedi na drvetu, pušta rep i briga ga...i pozvali našu ambasadu. Je l vaš državljanin? Jeste. Je l na drvetu? Jeste. Ajd sad, molićemo, dođite pa ga skidajte nekako.
Čamio je grešni konzul pod drvetom sa budalom gore satima...svraćao i ambasador...majmun uživa. Na kraju je konzul uspeo da ga ubedi da siđe, obećao mu duplu porciju pudinga za nedeljni ručak. Kako je on sišao, tako su drvo isekli. Mani budalu, može opet...
E, kad naši znaju da dežuraju pod drvetom na koje se, u stranom apsu, uzverao punopravno osuđeni bilmez, onda valjda i Ameri rade nešto da zaštite svoje. I u zatvoru i van zatvora.
freehand freehand 23:17 01.10.2013

Re: Deportacija

Pre 5-6 godina, apsenik srpskog državljanstva, u ljubljanskom zatvoru se, u dvorištu istog, uzvere na drvo. I neće da siđe. On kao nešto protestvuje i ni makac.



Jelica Greganović Jelica Greganović 23:18 01.10.2013

Re: Deportacija

Free, tačno taj rad...
mlekac mlekac 23:39 01.10.2013

Re: Deportacija

Jelica Greganović
Mit da će Amerska ambasada učiniti sve za svoje građane je samo (pažljivo iskonstruisan) mit.


Ilustracija iz prve ruke:

Pre 5-6 godina, apsenik srpskog državljanstva, u ljubljanskom zatvoru se, u dvorištu istog, uzvere na drvo. I neće da siđe. On kao nešto protestvuje i ni makac. Ovi ne znaju šta da rade, da ga otresaju sa drveta, mož da se povredi i ugnjeca kad padne, posle ljudska prava, nehumano i to...Mislili, mislili, a ovaj sedi na drvetu, pušta rep i briga ga...i pozvali našu ambasadu. Je l vaš državljanin? Jeste. Je l na drvetu? Jeste. Ajd sad, molićemo, dođite pa ga skidajte nekako.
Čamio je grešni konzul pod drvetom sa budalom gore satima...svraćao i ambasador...majmun uživa. Na kraju je konzul uspeo da ga ubedi da siđe, obećao mu duplu porciju pudinga za nedeljni ručak. Kako je on sišao, tako su drvo isekli. Mani budalu, može opet...
E, kad naši znaju da dežuraju pod drvetom na koje se, u stranom apsu, uzverao punopravno osuđeni bilmez, onda valjda i Ameri rade nešto da zaštite svoje. I u zatvoru i van zatvora.



Idi, bre zeno, i ovako se gusim od kaslja, a sad zamalo ne capnuh od smeha!
Bojan Budimac Bojan Budimac 23:48 01.10.2013

Re: Deportacija

.i pozvali našu ambasadu. Je l vaš državljanin? Jeste. Je l na drvetu? Jeste. Ajd sad, molićemo, dođite pa ga skidajte nekako.
Čamio je grešni konzul pod drvetom sa budalom gore satima...svraćao i ambasador

Khm... primer nije baš primenjiv na ovu situaciju, naglasio u citatu zašto.

Posle nekih ukupno tridesetak godina života u inostranstvu (od toga 20 godina emigracije u cugu & counting) znam da su konzulat & ambasada poslednja mesta od koje mogu očekivati bilo kakvu pomoć, a fala na pitanju, video iz prve ruke da je isti qrac sa svim drugim strancima (računajući i Amere), odnosno da je pomoć veoma selektivna (kako u tome kome će pomoći tako u tome kako će pomoći). I moram da ponovim ono sa vikipedije:

All countries reserve the right of deportation of foreigners, even those who are longtime residents...

In many cases, deportation is done by the government's executive apparatus, and as such is often subject to a simpler legal process (or none), with reduced or no right to trial, legal representation or appeal due to the subject's lack of citizenship.


nikvet pn nikvet pn 10:12 02.10.2013

Re: Deportacija

Jelica Greganović
apsenik srpskog državljanstva, u ljubljanskom zatvoru se, u dvorištu istog, uzvere na drvo. I neće da siđe. On kao nešto protestvuje i ni makac.


Замислимо исту сцену у српском затвору.

Кладим се да наши чувари не би звали амбасадора, треба после да пишу записник, згроз, фуј.

Везали би службеног пса за дрво и отишли на ручак.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 20:45 01.10.2013

cini mi se...

da ni u Srbiji strancima nije jednostavno dobiti boravak, trajni, privremeni, ili kako se to vec kaze, pisalo se kako Srbi zene Kineskinje za pare, pa se pisalo kako T. Bajfort je godinama imao problema jerbo je stranac...

hocu da kazem, nije iskljuceno da im boravak, prebivaliste u Srbiji nije savrseno regulisano, pa je to formalna platforma za proterivanje s kojom ambasade nemaju nista..

a posto se nekome ili nekima ne svidjaju, pa to krene da se džara, eto problema...

nadjoh ovo:


Privremeni boravak koji se odobrava po osnovu osnivanja odnosno vlasništva samostalne radnje (trgovinske, zanatske, ugostiteljske i sl.) ili agencije

Potrebna dokumentacija:

- Rešenje o registraciji
- dokaz o posedovanju sredstava (kreditne kartice, štedna knjižica, potvrda o unosu efektive u zemlju i sl.)

Privremeni boravak za strane sveštenike

Potrebna dokumentacija:

- dokaz o registraciji crkve ili pismo podrške Ministarstva vera, kao i NVO ako ta verska zajednica nije registrovana
- ugovor o radu ili pismo crkve da je stranac angažovan na verskim poslovima ili radi verske službe
- dokaz o sredstvima za izdržavanje (garancija državljanina Srbije kod koga stranac boravi, tekući i žiro račun, platne kartice, potvrde o uplati novca iz inostranstva

evo LINK



Jelica Greganović Jelica Greganović 20:53 01.10.2013

Re: cini mi se...


hocu da kazem, nije iskljuceno da im boravak, prebivaliste u Srbiji nije savrseno regulisano, pa je to formalna platforma za proterivanje s kojom ambasade nemaju nista..

I zašto to onda Sajmon V. ni jednom jedinom rečju ne pominje, piše o svemu, sem o tome?
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 20:59 01.10.2013

Re: cini mi se...

I zašto to onda Sajmon V. ni jednom jedinom rečju ne pominje, piše o svemu, sem o tome?


nemam pojma, ne znam ni ko je Sajmon V.

jedino sto mi pada napamet je da to "boraviste", "prebivaliste" i uopste reči tipa "zakon o strancima" i pozivanje na službeni glasnik nisu zanimljive, "dok na pr "pedofili" odmah budi pažnju...
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:16 01.10.2013

Re: cini mi se...


nemam pojma, ne znam ni ko je Sajmon V.


Pa, čovek koji je napisao tekst koji sam gore objavila:

Hello my name is Simon Wilson Philipino/American age 31
alselone alselone 20:51 01.10.2013

Nisam cuo do sada

Ali Jelica je postavila dva kljucna pitanja zbog cega ovo smrdi:
- Zasto ne kazu koji je makar formalni razlog deportacije.
- Zasto ambasada (niti neka kvislingska organizacija) nisu stali u odbranu.

Realno, zbog proseravanja u poslednja dva pasusa zasluzili su neku pretnjicu deportacijom.
AlexDunja AlexDunja 20:54 01.10.2013

meni je nejasno

na koju foru bi ambasada ovde mogla da uradi bilo šta,
osim da ih pošalje u ameriku, a oni izleda to neće.

treba da se vidi koji je razlog za deportaciju,

mada, verujem da dozvola za boravak može da se uskrati i bez razloga.
nigde se ne pominje nikakvo krivično delo, da toga ima
možda bi ambasada mogla nekako da ih štiti,
da pronađe i plati advokata, prevodioca i tsl
alselone alselone 20:55 01.10.2013

Re: meni je nejasno

na koju foru bi ambasada ovde mogla da uradi bilo šta,

Digne frku u medijima.
Posalje advokate.
Prosto kaze - ne diraj.

Ovo rade na redovnoj bazi.
Bojan Budimac Bojan Budimac 20:57 01.10.2013

Re: meni je nejasno

Ovo rade na redovnoj bazi.

U holivudskim filmovima.
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:58 01.10.2013

Re: meni je nejasno

meni je nejasno
na koju foru bi ambasada ovde mogla da uradi bilo šta,

Tako što konzularni predstavnik ambasade pozove nadležne u državi Srbiji i priupita o čem se radi, i pomaže Sajmonu V. da se nađe rešenje problema.
Ne pominje se krivično delo, ali u svom tekstu Sajmon V. pominje advokate, doduše ne i zašto su mu bili potrebni.
alselone alselone 21:00 01.10.2013

Re: meni je nejasno

U holivudskim filmovima.


Ti zaista mislis kako nasi politicari samostalno donose odluke?
alselone alselone 21:01 01.10.2013

Re: meni je nejasno

Ne pominje se krivično delo, ali u svom tekstu Sajmon V. pominje advokate, doduše ne i zašto su mu bili potrebni.


Pominje advokate al' kao i advokati su ga zajebali.

o.O
AlexDunja AlexDunja 21:01 01.10.2013

Re: meni je nejasno


Ovo rade na redovnoj bazi.


aha

ovde amera ko salate, ubi se ambasada preteći policiji da ih ostavi na miru:))
da uživaju u životu u srbiji...

iskreno, ja nikad nisam videla u medijima
da bilo koja ambasada traži da se njihovom
državljaninu omogući boravak

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana