In memoriam

Zaveštanje

Predrag Brajovic RSS / 27.09.2013. u 16:58

      За мојом мајком, за мојим оцем, за мојим братом и осталима који су ми били драги а умрли су, остали су различити папири, исечци из новина, фотографије, писма, лекарски рецепти, дијагнозе, албуми, војни картони, књижице, чланске карте, плакете, па чак и споменари... Једноставно - трагови нечијег живота.  Успомене. Tајне. Некоме каткад падне на ум да по њима чепрка. (Тако сам ја, из очевог војног картона, сазнао да је 1948. неколико месеци био у СССР-у, што ми никад за живота није рекао. Отуда његов брундави војнички руски.)  Помислио сам: а шта би се десило да сутра ја умрем? Моја писма... Моја писма су у inbox-у; фотографије на Photobucket-у; текстови на Scribd-у; у различитим фолдерима моје незавршене литерарне ситнице. У chat програмима преписке са неким дивним људима; на Sendpace-у моја музика; на  Youtube-у видео прилози.
     Ако ја сад, не дај боже, умрем, све ће то остати недоступно?! Јер шифру за приступ свим тим сервисима знам само ја. Стотине, хиљаде мејлова, фотографија и успомена и... И ником ништа, због једне неизречене шифре?! 
     Моја шифра ће бити моје завештање.
     Наши животи су под шифром.

 



Komentari (104)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 17:00 27.09.2013

Lep tekst

I odlicno zapazanje.
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:57 27.09.2013

Re: Lep tekst

:)

Čitav mali svet u jednoj reči,tj. šifri - nije li ti moćno? Kao Sun Ra! Čitav jedan svemir u njegovoj ziki,pa ako je nekom Zemlja dosadna ...može na besplatno putovanje:)



.......
Sun Ra - Outer spaceways incorporated
docsumann docsumann 17:06 27.09.2013

zato


što više piši ovdje


edit: i kači muziku

Hansel Hansel 17:15 27.09.2013

Re: zato

... и правите*, ипак, бекап -- мада, не знам шта је несигурније...

__________
* Будући да сам овде псеудониман, ја персирам свим неанонимним... осим, укапирах сада, Јелици, ко зна зашто.

P.S. Ја сам пре једно десетак дана на FB-у добио препоруку за пријатељаство са особом која више није жива. Неко је овде на Блогу био добио честитку за рођендан од особе која није жива. А има и подсећања на рођендане оних који нису живи... Виртуелни ми изгледа да надживљавамо реалне себе? ... Или... "боље да не проверавамо, можда смо заиста тамо"?
maksa83 maksa83 17:42 27.09.2013

Re: zato

... и правите*, ипак, бекап -

Nema potrebe, sve bekapuje No Such Agency.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:55 27.09.2013

Re: zato

maksa83
... и правите*, ипак, бекап -

Nema potrebe, sve bekapuje No Such Agency.

Сва срећа.


milisav68 milisav68 17:55 27.09.2013

Re: zato

maksa83
... и правите*, ипак, бекап -

Nema potrebe, sve bekapuje No Such Agency.

A ima i domaća firma nekog Luke Labana.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 17:56 27.09.2013

Re: zato

Ја сам пре једно десетак дана на FB-у добио препоруку за пријатељаство са особом која више није жива. Неко је овде на Блогу био добио честитку за рођендан од особе која није жива.

Šta je tu čudno, pa kako Cerski piči onako iz sarkofaga.
maksa83 maksa83 17:56 27.09.2013

Re: zato

milisav68
maksa83
... и правите*, ипак, бекап -

Nema potrebe, sve bekapuje No Such Agency.

A ima i domaća firma nekog Luke Labana.

I posle kažu da Država ne brine o nama...
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:33 27.09.2013

Re: zato

Šta je tu čudno, pa kako Cerski piči onako iz sarkofaga.





dobrosavljevićeva,faco!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:37 27.09.2013

Re: zato

docsumann
edit: i kači muziku

:)
Имам неких неоставрених жеља.
Једна од њих је да наступим где год било као ДиЏеј.
Чак сам себи и уметничко име смислио: Ди Џеј Нафта Лин.
Та ми је путања...


dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 19:39 27.09.2013

Re: zato

dobrosavljevićeva,faco!

mirelarado mirelarado 20:28 27.09.2013

Re: zato

Predrag Brajovic
docsumann
edit: i kači muziku

:)
Имам неких неоставрених жеља.
Једна од њих је да наступим где год било као ДиЏеј.
Чак сам себи и уметничко име смислио: Ди Џеј Нафта Лин.
Та ми је путања...




Мислим да си све ближи остварењу жеље. :)

А ево и мог (рециклираног) коментара поводом твојих размишљања.

Чини ми се да би све о мени најбоље сажела шифра не знам.

Човечији живот и јесте под неком шифром. Наше шифре воде до електронских трагова, некада су то била писма или садржај личних фиока у каквом секретеру, тако драг писцима из 19. и 20. века. И једнако недокучив. Остајем при свом "не знам". :)

За ДиЏеј Нафта Лина:

blogovatelj blogovatelj 20:30 27.09.2013

Re: zato

Имам неких неоставрених жеља.
Једна од њих је да наступим где год било као ДиЏеј.


Godinama već nastupaš na blogu kao DJ.
Odlična ti je mjuza.
I takst je savršen.
Da pitam samo, ako nije indiskretno.
Otac bio u SSSR, OK, ali biti u SSSR 1948. , poslat iz SFRJ ipak je nešto posebno.
Jel bio pre ili posle rezolucije IB?
Pretpostavljam pre. Mislim, posle bi ga Staljin verovatno apsio.
A pošto nisi ni znao da je bio tamo, mogu da zamislim kakva je to konspiracija bila u ono vreme.
docsumann docsumann 20:31 27.09.2013

Re: zato

Имам неких неоставрених жеља.
Једна од њих је да наступим где год било као ДиЏеј.
Чак сам себи и уметничко име смислио: Ди Џеј Нафта Лин.
Та ми је путања...


imao sam to zadovoljstvo da kao puštač muzike (cjenim da na to misliš ) - dj izbijele, nastupam u klubu hercegnovskog pozorišta više vikenada ...

ponekad gitarska alternativizija, ponekad klubsko-elektronska varijanta

pri zadnjoj reinstalaciji kompa nastadoše mi sve te kompilacije, mojom nepažnjom.

omiljena u ovoj drugoj varijanti:




loader loader 20:40 27.09.2013

Re: zato

stefan.hauzer
Šta je tu čudno, pa kako Cerski piči onako iz sarkofaga.





dobrosavljevićeva,faco!


Ona šuti, šuti,
pa kad rekne,
rekla je !



Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:02 27.09.2013

Re: zato

blogovatelj

Da pitam samo, ako nije indiskretno.
Otac bio u SSSR, OK, ali biti u SSSR 1948, poslat iz SFRJ ipak je nešto posebno.
Jel bio pre ili posle rezolucije IB?
Pretpostavljam pre. Mislim, posle bi ga Staljin verovatno apsio.
A pošto nisi ni znao da je bio tamo, mogu da zamislim kakva je to konspiracija bila u ono vreme.

To je mutna priča.
Kako su mi i drugi svedočili, on je u par navrata ispao ljudina. Uspeo da ponekog zaštiti. Hteli su i njega da hapse. Jer su ga prijavili da drži Staljinovu sliku na zidu. A ono bio Njegoš. Tada je DB vladala.

Opet, on je došao iz SSSRa i odmah postao komandant vojne škole u Zadru. I prvi na skupu škole rekao da Staljin i drugovi lažu. Kako god bilo, 17 sledećih godina bio je pukovnik. Nikad mu do kraja nisu verovali.
tyson tyson 23:34 27.09.2013

Re: zato

Da pitam samo, ako nije indiskretno.
Otac bio u SSSR, OK, ali biti u SSSR 1948. , poslat iz SFRJ ipak je nešto posebno.
Jel bio pre ili posle rezolucije IB?
Pretpostavljam pre. Mislim, posle bi ga Staljin verovatno apsio.

Jugosloveni koji su se u vreme Rezolucije zadesili u SSSR i drugim zemljama istočnog bloka nisu hapšeni; malo su maltretirani i na njih je vršen pritisak ili da ostanu van zemlje i podrže Informbiro, ili da se vrate i rade za strane obaještajne službe - ali su vraćeni u Jugoslaviju ako im je to na kraju bila želja.


hajkula1 hajkula1 01:16 28.09.2013

Re: zato

tyson
Da pitam samo, ako nije indiskretno.
Otac bio u SSSR, OK, ali biti u SSSR 1948. , poslat iz SFRJ ipak je nešto posebno.
Jel bio pre ili posle rezolucije IB?
Pretpostavljam pre. Mislim, posle bi ga Staljin verovatno apsio.

Jugosloveni koji su se u vreme Rezolucije zadesili u SSSR i drugim zemljama istočnog bloka nisu hapšeni; malo su maltretirani i na njih je vršen pritisak ili da ostanu van zemlje i podrže Informbiro, ili da se vrate i rade za strane obaještajne službe - ali su vraćeni u Jugoslaviju ako im je to na kraju bila želja.




Moj svekar bio. Pilot. Kao gimnazijalac otišao u NOB, prošao Neretvu, Sremski front... I proleterska, odlikovan, dobitnik medalja... Previše obrazovan, previše inteligentan, previše načitan, previše sportista... Na školovanju u SSSR, medalje za uspehe u učenju i sportu. Čuvaju se SSSR novine, pisali o njemu. Zvali ga Staljinov pitomac. Lep, atleta. Vraćen za Beograd. Brzo spakovan. Prilično dugo, nekih 7-8 godina. Nerado je pričao o tim uspomenama. Skoro nikada.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:21 28.09.2013

Re: zato

hajkula1

Moj svekar bio. Pilot. Kao gimnazijalac otišao u NOB, prošao Neretvu, Sremski front... I proleterska, odlikovan, dobitnik medalja... Previše obrazovan, previše inteligentan, previše načitan, previše sportista... Na školovanju u SSSR, medalje za uspehe u učenju i sportu. Čuvaju se SSSR novine, pisali o njemu. Zvali ga Staljinov pitomac. Lep, atleta. Vraćen za Beograd. Brzo spakovan. Prilično dugo, nekih 7-8 godina. Nerado je pričao o tim uspomenama. Skoro nikada.


to ovo vreme što bi pojedinci (i pojedinke) vraćali, ono čisto podsećanja radi, da dovedu građanstvo malo u red? moj deda je bio manje, 4 godine, zbog kolekcije bakunjina... premda više stoga što nije hteo da služa naređenja d.markovića (deda mire marković) iz kosmajskog odreda, koji je tražio da streljaju sve srpske seljake koji ne prihvate jednoznačno revoluciju. dezertirao je iz partizanske vojske kao oficir 1942. i krio se u zemunici na porodičnom imanju u smederevskom srezu. posle rata, kao mašinski inženjer, dobije nameštenje da pokrene mašine u kovnici u topčideru. to je radio 3 godine. na njegovu žalost, i draža marković dobija nameštenje, kao jedan od zasnivača srpskog kraka državne bezbednosti (njegovi liderski produkti, između ostalih bili su i stambolić i milošević, dačić je iz te škole takođe). zato ne volim srpske komuniste. da si me videla još koliko sam popizdeo kada je žarko korać dovukao dražu markovića na neko povampirenje boraca iz 2.sv.rata početkom ovog, sadašnjeg veka? borci? to su bili notorne masovne ubice... i rezultati državotvorilaštva su im očiti - srbija je nikada jadnije polje za napucavanje interesa stranih država, bez kičme, bez vizije, beznadna. sve čega se dohvatimo je laž i trune nam u rukama kao prah iščeznuća.

lep bložni unos, domaćine, cenim da je ćalac bio veliki igrač... verujem i da je bio i rodoljub, negde podno svih tih institucionalnih zamaskiranosti.
Kraja Kraja 11:40 28.09.2013

Re: zato

the bucket list


imdb
mariopan mariopan 17:13 27.09.2013

...

Lepo zaveštanje.

Imala sam tu tešku dužnost da iza nekih dragih mi ljudi popakujem i poklonim ono što je iza njih ostalo - i čudom sam se čudila kako je malo toga dočekalo kraj sa svojim vlasnikom.
Najviše je onoga što mi pamtimo, sve drugo (materijalno) je mogao bilo ko da pokupi i da nam ne bude žao.

Zato je tvoje zaveštanje baš lepo, ostavićeš sebe samog svojim najmilijim, u tom zaveštanju, jer to si ti, ne tvoje stvari.

A sad, živ bio (kuc, kuc, kuc)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:52 27.09.2013

Must see

mariopan
A sad, živ bio (kuc, kuc, kuc)


Не бој се, само причам причу. :)
А причу свако уме да исприча.
И то не мора да говори.
Довољно је да има руке, да оне причају:


nsarski nsarski 17:16 27.09.2013

The road

To sve nije mnogo vazno. To, sta ce i gde ostati, ako ostane. U filmu "La Strada" (The Road, naravno) jedino sto je iza Gelsomine ostalo je neka pesma koju je pevala i nju sada neka sirota devojka nastavlja da peva. Inace, sve se na kraju zavrsi otprilike ovako:

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:48 27.09.2013

Re: The road

nsarski
To sve nije mnogo vazno.

Јеси ли видео категорију у којој је блог објављен? :))))))

Музика:
natasavb natasavb 17:23 27.09.2013

Sećanja

Fotografije, reči, mirisi, ukusi, sve su to samo okidači za sećanja.
Isto tako ako ih nema u nama, ako to što se desilo nije izazavalo nikakvu emociju u trenutku dok se dešavalo, ništa od toga neće pomoći da se pokrenu.

Ima jedna lepa scena u Hanekeovom filmu Ljubav koja govori o tome kako neke događaje često i zaboravimo, ali ne zaboravimo emociju koja ih je pratila.
Sve ostalo, sve osim te emocije, je u stvari na kraju izgleda i nebitno.







P.S. Pre čitanja starih pisama i četova, i gledanja slika, dobro razmisliti!
O indikacijama, riziku upotrebe i neželjenim dejstvima, posavetovati se sa terapeutom. :)
Hansel Hansel 17:34 27.09.2013

Re: Sećanja

P.S. Pre čitanja starih pisama i četova, i gledanja slika, dobro razmisliti!
O indikacijama, riziku upotrebe i neželjenim dejstvima, posavetovati se sa terapeutom. :)

Ја због тога, ево, више од три године, не сређујем мноштво неких снимака (сам свој терапеут)... а можда и превише неразумно сам их правио и онда када можда није требало. Ваљда у нади да ћемо их некад гледати као превазиђене тешке тренутке.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:52 27.09.2013

Re: Sećanja

natasavb
Fotografije...

Ево једне фотографије, сасвим приватне. Са Photobucketa...



То је поглед из "моје" резервне куће у Тоскани. Кућа на слици је неког америчког глумца или адвоката, заборавих... Срео сам га у шетњи.
bauer. bauer. 00:08 29.09.2013

Re: Sećanja

То је поглед из "моје" резервне куће у Тоскани.

A ja sam mislio, ovo je neđe, dolje, pod Zagarač! Isto izglijeda!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:13 29.09.2013

Re: Sećanja

bauer.
То је поглед из "моје" резервне куће у Тоскани.

A ja sam mislio, ovo je neđe, dolje, pod Zagarač! Isto izglijeda!

Мали или Велики? :)
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 17:34 27.09.2013

Š'a nedostupno?

Ако ја сад, не дај боже, умрем, све ће то остати недоступно?! Јер шифру за приступ свим тим сервисима знам само ја. Стотине, хиљаде мејлова, фотографија и успомена и... И ником ништа, због једне неизречене шифре?!

Konsultovaćemo tvog internet provajdera.
Hansel Hansel 17:37 27.09.2013

Re: Š'a nedostupno?

Да, ону службеницу која све зна!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:58 27.09.2013

Re: Š'a nedostupno?

Hansel
Да, ону службеницу која све зна!

Куку!
Кад нађе да сам:
expolicajac expolicajac 18:21 27.09.2013

Razmšljam unapred

Sve moje "tajne" su na eksternom disku. Šifra satavljena u 2 koverte. Na jednoj piše Nikola, na drugoj Ivan.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:15 28.09.2013

Re: Razmšljam unapred

expolicajac
Sve moje "tajne" su na eksternom disku. Šifra satavljena u 2 koverte. Na jednoj piše Nikola, na drugoj Ivan.


I ja sam pre nekoliko nedelja bio u situaciji da u relativnoj žurbi moram da spasavam stvari iz kuće, uglavnom dizanjem na tavan. I prvo što sam dograbio bile su fotografije, i neki negativi koje čuvam odavno. A zatim externi hard disk, na kome su isto tako fotografije.

bocvena bocvena 18:25 27.09.2013

tako je moj drug

zbog regrutacije prvi put vadio sam izvod iz matične knjige rođenih i pod majka našao neko nepoznato ime. čudno je kako se porodični (i ini) kosturi pronalaze na najneočekivanijim mestima.

kompjuter će sutra biti najočekivanije. dakle, ne brini, brajoviću, iskopaće te neki haker. bićeš bolji i noviji nego sad:)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:06 27.09.2013

Re: tako je moj drug

bocvena
bićeš bolji i noviji nego sad:)

Не желим да будем новији него сад. (То бољи и некако.)
Неке ствари тек данас добро разумем и видим.
(Као то да је у овом трену једна група латентних хомића блокирала раскрницу код Лондона, а онај комедијант који се представља као премијер објаснио је да одлагање Прајда није пораз пред хулиганима блаблабла... Његов пораз свакако није, јер он мисли исто као и они споменути окупљени из Двери: латентно.)

Испуњава ме да разумем свет.
И да пуштам музику.


dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 19:11 27.09.2013

Re: tako je moj drug

Rekoše da su zabranjeni svi skupovi planirani za sutra. Što li su zabranili protest ljubitelja prirode, živo me zanima...Brinu se da bi ih prebiili ozlojeđeni gejevi izgleda.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:21 27.09.2013

Re: tako je moj drug

dobrosavljevic_m

Нема ту баш шта паметно да се каже. Најкраће: ко жели да се рационално и штедљиво односи према властитоом животу треба што пре да напусти Србију. Она једе наше године, нашу снагу, наша задовољства, наше среће и радости... Овде кад се нешто тако лепо деси, деси се по правилу упркос Србији. И никако другачије.

Нас воде карактерна говна. И то је тако.
Тешко је то себи признати, јер то и о нама много говори.

angie01 angie01 19:27 27.09.2013

Re: tako je moj drug

mozda je najbolje od nas, sto ostane u secanju drugih-tamo je to ususkano, toplo, brizljivo cuvano i svakako retusirano, kada nas vise ne bude, one koje smo dotakli automatski udare visoki sjaj na pohranjeno.
shure shure 20:21 27.09.2013

Re: tako je moj drug


Нема ту баш шта паметно да се каже. Најкраће: ко жели да се рационално и штедљиво односи према властитоом животу треба што пре да напусти Србију. Она једе наше године, нашу снагу, наша задовољства, наше среће и радости... Овде кад се нешто тако лепо деси, деси се по правилу упркос Србији. И никако другачије

Ovo je tako bolno i prebolno tacno
blogovatelj blogovatelj 20:37 27.09.2013

Re: tako je moj drug

dakle, ne brini, brajoviću, iskopaće te neki haker. bićeš bolji i noviji nego sad:)


Često mi je puta proletala misao glavom ako serveri sajta B92 budu u životu za par vekova, šta li će potomci pričati o nama.
A pogotovo šta će pričati i misliti o cerskom.
docsumann docsumann 20:47 27.09.2013

Re: tako je moj drug

A pogotovo šta će pričati i misliti o cerskom.


apropo vizavi (ne)prolaznosti, vjerujem da bi cerski sad prokomentarisao nešto u smislu kako u vječnosti ništa ne nestaje, kao što ništa i ne nastaje iz ničega...

ja ne bih bio tako decidan kao on (jedan je cerski). po meni postoje dva moguća, a sasvim oprečna scenarija, koja me čine podjednako ravnodušnim.

ili je sve prolazno, i u konačnici ništavno, te stoga se i nemamo o čemu brinuti

ili je sve neuništivo i vječno, te se, opet, nemamo o čemu brinuti.
bocvena bocvena 09:18 28.09.2013

Re: tako je moj drug

Испуњава ме да разумем свет.


ko to uspe za života, svaka mu čast.

(od crteža u altamiri, preko inkunabula i ostatka gutenbergovog doba ljudi su ostavljali pisane tragove da se razaberu, objasne i ne zaborave. digitalno doba je tu potrebu podiglo na enti. svi smo pisci i naše internet pretrage i četovi kazuju i ono što želimo da sakrijemo i zaboravimo. da li smo bliže razumevanju? nisam sigurna. ali slažem se da je potraga zabavnija od samog cilja)

i ovaj prajd, koga čas vidiš, čas ne vidiš, ostaće zabeležen u gomili blogova, novina i tv pričaonica. valjda će osnovna ideja proslave različitosti ostati i u ponekoj glavi i srcu.

meni ova tvoja muzika...za žene.
da ubrzamo malo...



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:40 28.09.2013

Re: tako je moj drug

Predrag Brajovic
dobrosavljevic_m

1.Нема ту баш шта паметно да се каже. Најкраће: ко жели да се рационално и штедљиво односи према властитоом животу треба што пре да напусти Србију. Она једе наше године, нашу снагу, наша задовољства, наше среће и радости... Овде кад се нешто тако лепо деси, деси се по правилу упркос Србији. И никако другачије.

2.Нас воде карактерна говна. И то је тако.
Тешко је то себи признати, јер то и о нама много говори.



1. ne slažem se s ovim. jede onoliko koliko sam dopustiš. postoji način da se nadmosti dramatično loša situacija srbije, u srbiji.

2. slažem se. taj sistem se neguje neprekidno već gotovo vek. neophodno je da se za vlast u srbiji počnu boriti ljudi koji nisu takvog karaktera. ne sviđa mi se defetizam odricanja od srbije. ti nećeš biti ništa drugo u životu nego srbin, i celog života ćeš se gristi što nisi ništa preduzeo da popraviš svoj dom, ulicu, grad, oblast, zemlju, a mogao si.
Gospodja Klara Gospodja Klara 12:23 28.09.2013

Re: tako je moj drug

ili je sve prolazno, i u konačnici ništavno, te stoga se i nemamo o čemu brinuti

ili je sve neuništivo i vječno, te se, opet, nemamo o čemu brinuti.


Upravo tako, ali ja bih se ipak za svaki slučaj dala kremirati, zajedno sa svim tim prokletim šiframa.
mikele9 mikele9 14:20 28.09.2013

Re: tako je moj drug

ili je sve prolazno, i u konačnici ništavno, te stoga se i nemamo o čemu brinuti

ili je sve neuništivo i vječno, te se, opet, nemamo o čemu brinuti.

Uze mi reč sa tastature, što bi rekla Mirela
Pre bih nego ravnodušan, rekao, bezbrižan
docsumann docsumann 23:15 28.09.2013

Re: tako je moj drug

Pre bih nego ravnodušan, rekao, bezbrižan


da se nađemo na neopterećen


mikele9 mikele9 12:39 30.09.2013

Re: tako je moj drug

da se nađemo na neopterećen

Našli smo se
antioksidant antioksidant 19:42 27.09.2013

t

pamtice te po pesmama tvojim
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:53 27.09.2013

Re: t

antioksidant
pamtice te po pesmama tvojim

Нечем оваквом?


dr.wagner dr.wagner 19:46 27.09.2013

Reklama

... večer

-Ovaj Vaš tekst o "digitalnom životu" je upotrebljiv za odličnu reklamu ....

-Npr ... tako bi počelo , kao neće ništa iza nas ostati , sva pisma i dokumenti će
nestati sa nama , svaki naš pisani rad ... a onda
...." OSTAVITE TRAG !!! " ... " HP LASERSKI PRINTERI " ....

-Ili bar reklama za one "zamjenske" tinte za ove jeftine ...


Wagner
4krofnica 4krofnica 19:57 27.09.2013

vatromet

možeš da napišeš google will, ovlastiš ko može da udje u bogatstvo kog naloga (ne znam kako ovo šljaka za browsing history (klizav teren), NSFW bukmarkse, itomeslično:). možeš da naložiš kad umreš (dalekobilo) da ti gugl ekipa posle nekog vremena obriše sve ili delimično ako ti je volja (proveravaju, jelsiživ, ako se zaputiš na neko egzotično ostrvo i zaboraviš se: opijen ritmom muzike, talasa i kukova..)

(moj drugar slično raznišlja i ima kjut projekat za slna: sve slike je počeo da izradjuje i redja po velikim albumima razvrstanim po godinama, sa željom da kad omatori može da opipa svoja razbarušena sećanja)


ali prvo treba izabrati kvalitetnu pogrebnu kompaniju




maksa83 maksa83 20:34 27.09.2013

Re: vatromet

moj drugar slično raznišlja i ima kjut projekat za slna: sve slike je počeo da izradjuje i redja po velikim albumima razvrstanim po godinama, sa željom da kad omatori može da opipa svoja razbarušena sećanja

Ovo skroz ima smisla. Stvari po kojima držimo digitalne fotografije su krhke. Slika koju sad imaš u nekom .jpgu a držiš je kod sebe na disku može da nestane kad disku padne na pamet da crkne, što se dešava jako lako. Ako si je bekapovao na CD/DVD, životni vek joj je ograničen na 5-7-max-10 godina, CD/DVD oksidira pre toga. Ako to bekapuješ na neki Cloud firma može da propadne i odu i slike (ili npr. Google odluči da ti blokira account, i ćao).

Krhka prolaznost je nova konstantnost.

P.S. Nisam skoro video klip koji bolje opisuje Život sažet u 60 sekundi:



blogovatelj blogovatelj 04:58 28.09.2013

Re: vatromet

Krhka prolaznost je nova konstantnost.


Po Volmartima u Americi postoje Kodakovi kompjuteri specijalizovani za izradu fotografija.
Sve fotografije koje mi znače imam i u hardkopi varijanti.

Sad potražih link i vidim da su duplo pojeftinili. Pre je bilo 30 centi po fotografiji.

Link
loader loader 20:44 27.09.2013

Samosačuvljivost stvari

sve stvari koje bi trebalo da budu sačuvane
- budu sačuvane.

samo neke, posebne stvari pamte ljudi,
a sve stvari pamti bog.



Milan Novković Milan Novković 21:07 27.09.2013

Vreme radi ...



... za tebe, nas, tj ko hoće da umre može mirno da si sada to priušti

- Kvantni kompjuteri će budućim generacijama raspakovati tvoju zaostavšinu za čas.

- Tvoj genom je jedno 1.5 gigabajta podataka, ne ni toliko, u stvari, ako se lepo izorganizuju podaci - jedna sesija škljockanja po Kalemegdanu danas i pamćenja fotki u RAW formatu.

I ti možeš da kažeš da mali Predrag sutra nije isto što i ti, ni nalik u stvari, ako bi ga napravili iz zapisanog, i to je ok.

Ali vidi ovo:

- Polazimo od "razborite" pretpostavke da postoje paralelni univerzumi. Recimo da ih ima bar 10^10^16, a možda i 10^10^10^7.

- Da bi ih toliko bilo oni moraju, da prostiš, da se "granaju" oko tebe i bilo koga svaki mali delić sekunda. Primer, sad jesi u jednom trenutku a sledeće mikrosekunde te ima u 10 na vrlo veliki broj novih univerzuma.

E sad, zamisli u tom sledećem mikrosekundu Maksa uključio svoj Visual Basic program koji je moćan i radi sledeće (ovo je sve neka buduća tehnbologija):

- Pokupi tvoj snapshot iz svakog on 10 na veliki broj univerzuma

- Pošto se oni granaju na moguće načine, tj iz mikrosekunda u mikrosekund ideš na moguće načine, Maksa može poređenjem sličnosti i razlika iz podataka koje ima tačno da izračuna kakav si bio mikrosekund ranije, do svakog atoma, iako nije bio prisuan tu.

- I tako, mikrosekund po mikrosekund, analizirajući sve grane u svakom trenutku, on može da ode u prošlost 10 dana, recimo, ili koliko hoće ako je kupio dovoljno memorije i procesorskih nodova, i TAČNO da gleda film šta si gde radio, do poptuno proizvoljnih detalja, kojih više nema šanse ni ti da se setiš.

A može da snima samo od trenutka kada je uključio komp, uopšte ne može da ide u prošlost.

Pa ti vidi šta ti ovi geeks što samo ćute i zafrkavaju se rade

maksa83 maksa83 21:13 27.09.2013

Re: Vreme radi ...

E sad, zamisli u tom sledećem mikrosekundu Maksa uključio svoj Visual Basic program koji je moćan i radi sledeće

Ovo je hard core SF.

1) NEMA paralelnog univerzuma u kome bi Maksa pisao Visual Basic, i
2) Takođe NEMA paralelnog univerzuma u kome Visual Basic može da proizvede nešto moćno.

Čak ni ako ih (paralelnih unverzuma) ima beskonačno mnogo. (Ovo poslednje je paradoks, ali je tačno. Kunem se. Mogu da dokažem. ("Mogu da dokažem." je rečenica koja se u mom društvu koristi kad nešto naravno apsolutno ne možeš da dokažeš ali je svejedno Nepobitna Istina.))
Milan Novković Milan Novković 21:19 27.09.2013

Re: Vreme radi ...

"Mogu da dokažem." je rečenica koja se u mom društvu koristi kad nešto naravno apsolutno ne možeš da dokažeš ali je svejedno Nepobitna Istina.

Ja sam za to u C++, dvano, koristio komentar na početku "dokaza" koji je počinjao sa

//!! - Nači, radi lepo ali nemam pojma kako i zašto, tj nebi trebalo da radi

Ima sam još dva:

//?? - Tipa "Šta je ovo?", nit znam šta je nit znam da li radi

//** - Quick and dirty - rokovi, kafana, neka frka i žurilo se

maksa83 maksa83 21:26 27.09.2013

Re: Vreme radi ...

Ja sam za to u C++, dvano, koristio komentar na početku "dokaza" koji je počinjao sa
//!! - Nači, radi lepo ali nemam pojma kako i zašto, tj nebi trebalo da radi

Ima sam još dva:
//?? - Tipa "Šta je ovo?", nit znam šta je nit znam da li radi
//** - Quick and dirty - rokovi, kafana, neka frka i žurilo se

Ushićeno se pridružujem ovom trolu.

Sa StackOverflow, What Is The Best Comment In Code You Have Ever Encountered:

// I dedicate all this code, all my work, to my wife, Darlene, who will
// have to support me and our three children and the dog once it gets
// released into the public.


Milan Novković Milan Novković 21:31 27.09.2013

Re: Vreme radi ...

// I dedicate all this code, all my work, to my wife, Darlene, who will
// have to support me and our three children and the dog once it gets
// released into the public.

Fenomenalno

Si vido ovaj, tj vido si, drugi je:

// Dear maintainer:
//
// Once you are done trying to 'optimize' this routine,
// and have realized what a terrible mistake that was,
// please increment the following counter as a warning
// to the next guy:
//
// total_hours_wasted_here = 42

Pošto pričamo o Predragovoj zaostavštini koja bi to njegova routine bila?!
maksa83 maksa83 21:46 27.09.2013

Re: Vreme radi ...

Si vido ovaj, tj vido si, drugi je:

//Dear future me. Please forgive me.
//I can't even begin to express how sorry I am.

Ja sam sreo svojevremeno - C kod, 16-bitni Windows program, iz vremena kad je vazduh bio čist, seks tako-tako ne nešto strašno prljav, Sloba na vlasti, Dragan Đilas novinar na B92, dakle neverovatno vreme ... gde sam ono stao, a, da:

// neko neverovatno komplikovano duboko mršenje testisa iz kog se autor izvukao sa

goto joe_is_sorry;

a tamo:

joe_is_sorry:
// opet neko neverovatno mršenje, pa:
goto harry_is_sorry_too;


... i sad prestajem, uz punu svest da je sve ovo smešno tebi, meni i još možda trojici.
Goran Vučković Goran Vučković 21:49 27.09.2013

Re: Vreme radi ...

... i sad prestajem, uz punu svest da je sve ovo smešno tebi, meni i još možda trojici.

Ja već gledao tako da računaj da mi je poznato
Milan Novković Milan Novković 21:54 27.09.2013

Re: Vreme radi ...

//Dear future me. Please forgive me.



To je neki Back to the future horror.

Zamisli ovo (polazim od pretpostavke da se svi relativno udobno osećamo u svojoj koži polazeći od "valjda-neće" gena, koji nam možda nije nulti ali tu je negde:

- Vratiš se sa pauze za ručak.

- Prispava ti se za kompom i dremneš malo

- Neki šaljivdžija te isklonira, posadi za sto tu negde, dođe šef i da njemu da radi deo koda od koga svima zavisi budućnost

maksa83 maksa83 21:57 27.09.2013

Re: Vreme radi ...

Goran Vučković
... i sad prestajem, uz punu svest da je sve ovo smešno tebi, meni i još možda trojici.

Ja već gledao tako da računaj da mi je poznato

Aha, dolijao. Priznaj koji si od one dvojice - joe ili harry?
Milan Novković Milan Novković 22:00 27.09.2013

Re: Vreme radi ...

Ja već gledao

Ovo nemojte nikome da pokažete, ovo treba probati na nekoj lošoj osobi

#define TRUE FALSE //Happy debugging suckers

Re: Vreme radi ...

maksa83
Goran Vučković
... i sad prestajem, uz punu svest da je sve ovo smešno tebi, meni i još možda trojici.

Ja već gledao tako da računaj da mi je poznato

Aha, dolijao. Priznaj koji si od one dvojice - joe ili harry?

:))))
dobro informisana
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:25 27.09.2013

Re: Vreme radi ...

Milan Novković
I ti možeš da kažeš da mali Predrag sutra nije isto što i ti, ni nalik u stvari, ako bi ga napravili iz zapisanog, i to je ok.

:)
Знам човека. Мали Предраг уопште не личи на мене.
Нит је мали. Већ је већи од мене?! Ох, понижења!
(Срећом, још увввек сам јачи!)

А гледај ти да ово твоје већ постоји: БОРХЕСОВСКА БОЛЕСТ
Зову је борхесовском болешћу због приче Фунес или сећење.
Ето, литература корача и испред медицине.
blogovatelj blogovatelj 05:05 28.09.2013

Re: Vreme radi ...

Si vido ovaj, tj vido si, drugi je:


I meni je taj najbolji.
blogovatelj blogovatelj 05:07 28.09.2013

Re: Vreme radi ...

goto joe_is_sorry;


Koristi goto u C-u?! Za ovo se kod mojih profesora padao ispit, kako god savršeno uradio sve ostalo. Samo je u Fortranu bilo dozvoljeno da se koristi.
maksa83 maksa83 07:54 28.09.2013

Re: Vreme radi ...

Koristi goto u C-u?!

To je cela fora, zato se labele zovu _sorry.
Milan Novković Milan Novković 10:53 28.09.2013

Re: Vreme radi ...

maksa83
Koristi goto u C-u?!

To je cela fora, zato se labele zovu _sorry.

Ček, drugovi, pustimo jednoumlje - goto je koristan konstrukt
(ja bih profi dao samo 51 poen iz pedagoških metoda)

Nema baš previše primena ali ih ima korisnih, inače se nepotreno i na silu uvodi razna teža artiljerija (exceptions, "optimizacije", nepotreno seckanje koda u funkcije i procedure koje nisu baš reusable i slično, čak se i jezik pomera ponekad iz čisto "religioznih" no-goto razloga, iako možda ne samo zbog njih

Ako ti nije bitno zašto i kako si došao na neku labelu goto je često čitljiviji način da na nju dođeš, i okamova oštrica nalaže da biraš najprostiji način. (Doduše ja poslenjih 10 godina nisam pratio kako se razvija C++
dirtyharry dirtyharry 22:00 27.09.2013

Samo čuvaj šifru

docsumann docsumann 22:07 27.09.2013

Re: Samo čuvaj šifru


šifra, lozinka ...



p.s. ovo je inače isječak iz sjajne mape Alekse Gajića Scrap Book
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:29 27.09.2013

Re: Samo čuvaj šifru

docsumann
Alekse Gajića

Упознао сам човека, док сам радио као уредник у "Књижевној речи".
Уверен сам да данас више није у Србији.
tyson tyson 23:42 27.09.2013

Re: Samo čuvaj šifru

Alekse Gajića

Upoznao sam čoveka na Studentskom protestu 1996-97. Faca.


docsumann docsumann 13:29 28.09.2013

Re: Samo čuvaj šifru

Alekse Gajića


Упознао сам човека, док сам радио као уредник у "Књижевној речи".

Upoznao sam čoveka na Studentskom protestu 1996-97. Faca.


upoznao sam ga na 4. hercegnovskom strip festivalu ... odličan lik.


p.s. linkovani scrap book možete slobodno zumirati po želji .
ipak pravi doživljaj je vidjeti ga in vivo, pošto je to u stvari gomila nepovezanih skica, ljepljenih papirića, sličica.
ta šarolikost i bogatstvo tekstura nedostaju ovom digitalnom izdanju.
eto, možda ovaj komentar i nije skroz izvan teme ...

nsarski nsarski 23:52 27.09.2013

Ovo sam trazio...

Tvoji tekstovi nece nestati. Neko ce ih procitati, secati se i pricati drugima...kao u Farenhajtu 451. Knjige su spaljene i ne postoje, ali ostalo je secanje, Funesovsko...

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:30 28.09.2013

Re: Ovo sam trazio...

nsarski
Tvoji tekstovi nece nestati. Neko ce ih procitati, secati se i pricati drugima...kao u Farenhajtu 451. Knjige su spaljene i ne postoje, ali ostalo je secanje, Funesovsko...

Мислим да знаш како су у вољеном СССРу неке песме неподобнох писаца чуване тако што их нису записивали, већ су говорене и учене напамет. Уосталом, и Хомер је тако казиван; наша народна поезија такође. Па онда Куран. :) Наш мозак је моћна алатка. Кад га користимо.

Слепи Борхес своје песме је "писао" слажући их у глави, без папира и оловке.
hajkula1 hajkula1 02:09 28.09.2013

...


Lepo je što imam fotografije, razglednice, neke sitnice... Popunila sam mozaik, saznala nešto (slično kao ti), shvatila neke stvari...
Nisu mi potrebni predmeti-stvari kao uspomene, da pamtim voljene koji više nisu živi, a možda ipak strahujem da će likovi izbledeti, pa su fotografije neka vrsta osiguranja... Uspomene su tu radi mene, da me u nekom lošem trenutku podsete koliko sam nekome bila važna. Meni je važno da pamtim. Zato, ne treba da lišavamo voljene sećanja na nas (zbog njh). I zato, treba da pazimo šta im ostavljamo da pamte.
vladimir petrovic vladimir petrovic 04:10 28.09.2013

Slobodne asocijacije

Predrag Brajović
... Помислио сам: а шта би се десило да сутра ја умрем? Моја писма... Моја писма су у inbox-у; фотографије на Photobucket-у; текстови на Scribd-у; у различитим фолдерима моје незавршене литерарне ситнице. У chat програмима преписке са неким дивним људима; на Sendpace-у моја музика; на Youtube-у видео прилози.


Dobra opaska. Nadajmo se da će u međuvremenu tehnolozi-inovatori nešto smisliti, nešto što će adekvatno rešiti pitanje kako da skupa sačuvamo sve ono što je sada u elektronskom obliku.

A u vezi sa ovim

моје завештање

Чак сам себи и уметничко име смислио: Ди Џеј Нафта Лин.

imam dve asocijacije.

Prva asocijacija:

Vijonovo Zaveštanje (François Villon)


Druga asocijacija:

Nafta iz Manovog Čarobnog brega


---------------------

Metallica Through the Never:

kick68 kick68 05:40 28.09.2013

.

(Тако сам ја, из очевог војног картона, сазнао да је 1948. неколико месеци био у СССР-у, што ми никад за живота није рекао.

Podsetilo me ovo na Enciklopediju mrtvih i na Crvene marke sa likom Lenjina. Iscepas fotografije i pisma, iseces posvete sa knjiga i celo jedno poglavlje zivota netragom nestane.
Biljana 77 Biljana 77 11:42 28.09.2013

(у)спомен(е)

остали су различити папири, исечци из новина, фотографије, писма, лекарски рецепти, дијагнозе, албуми, војни картони, књижице, чланске карте, плакете, па чак и споменари


Некад ми је јако жао што нисам имала времена, стрпљења, а понекад ни интересовања да саслушам приче које су иза њих стајале. Њихови актери више не могу да ми их испричају, тако да се некако осећам одговорно што је њихово завештање непотпуно.
Snezana Radojicic Snezana Radojicic 11:48 28.09.2013

Mnogo puta

razmisljala sam upravo o tome - rebalo bi zavestati sifre
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:43 28.09.2013

Re: Mnogo puta

Snezana Radojicic
razmisljala sam upravo o tome - rebalo bi zavestati sifre

Има једна страшнија судбина од ове, да ствари остану недоступне: шта ако оне никог не буду занимале?
:)
Snezana Radojicic Snezana Radojicic 10:13 30.09.2013

Re: Mnogo puta

Predrag Brajovic
Snezana Radojicic
razmisljala sam upravo o tome - rebalo bi zavestati sifre

Има једна страшнија судбина од ове, да ствари остану недоступне: шта ако оне никог не буду занимале?
:)


To ionako nećemo nikad saznati. Stoga, možemo da odemo uvereni da će neko predano kopati po našim fajlovima i inboksu

Uzgred, to me setilo priče (ne znam da li je tačna, ali dobro zvuči) o tome kako su svi brojevi Alan Forda ranih 90-tih dospeli u elektronsku formu. Neki lik je navodno sve bio skenirao radi sebe, ali je kasnije prodao komp zaboravivši da očisti hard-disk. Novi vlasnik je bio neopevano srećan i velikodušno je tu sreću podelio sa druim kompjuterizovanim ljudima u to vreme.

Ima tu dosta materijala za dobre priče

niccolo niccolo 12:13 28.09.2013

Jedan od boljih

blogova koje pročitah ovde, što kaže Als, odlično zapažanje...i zanimljivo pitanje - sahranjuju li se sa nama i ti podaci, kao neka vrsta virtuelne faraonske grobnice?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:40 28.09.2013

Re: Jedan od boljih

niccolo
Jedan od boljih blogova koje pročitah ovde

Мислим да ћеш у следећој влади, због ових лепих речи, бити министар правде. :)
Чисто онако, да кажем... да не буде да се није знало.
gordanac gordanac 12:48 28.09.2013

Re: Jedan od boljih

niccolo
blogova koje pročitah ovde, što kaže Als, odlično zapažanje...i zanimljivo pitanje - sahranjuju li se sa nama i ti podaci, kao neka vrsta virtuelne faraonske grobnice?


Ne.
Na internetu smo u stvari - besmrtni, dokle god je neke energija da "drži" podatke dostupnim.
I - eto, opet nismo zadovoljni,
Ljudska posla

The Internet Doesn’t Know When You’re Dead

"Anton Wagner* was 18 years old when he died in a car crash. After his burial, his parents cleared his room, cancelled his insurance policies and memberships, in short wound down everything concerning Anton.

But they had no idea of how to deal with his computer -- what he’d signed up for, what his passwords were. E-mail addresses, Facebook and other social media profiles, Ebay and Amazon accounts, online-banking, Paypal – the number of places their son may have had connections seemed overwhelming.

Which is exactly why Birgit Janetzky of Freiburg, Germany decided to start offering people like Wagner’s parents some much needed assistance. Two years ago she founded Semno, a company that specializes in handling deceased peoples’ digital estates."


"The German datamemory.de and Swiss securesafe.com, which is one of the leading companies, store not only passwords but photos, contracts and other confidential material that they will release to the person designated by the account holder. For 1.20 euros a month, for example, SecureSafe provides 100 megabytes of storage space where as many passwords as the account holder wishes can be stored and will in the event of death be sent to two designated people. For 9.90 euros per month, 25 gigabytes of space is available and 20 people anywhere in the world can be advised, also by registered snail mail."

Ono što ja očekujem je da u vrlo skoroj budućnosti od svih i raznih podataka o ljudima za koje internet ne zna da su mrtvi bude - svojevrsnih holograma, sugestivno realnih za one koje vole takve "internet duhove" (čak sam negde videla i prezentaciju o tome, ali se ne sećam više gde, možda i nađem)

Mi ljudi teže od smrti same podnosimo svest o tome da smo kroz život prošli sasvim nečujno i bešumno, a mislili smo da živimo najbolje što umemo.
I nikada ne stignemo da kažemo sve što treba reći bogsvetinek'znazašto, a najteže od svega ponekad stigne u obliku svesti da te neko živa jednostanvo potpuno zaboravio, kao da i nisi postojao ili postojiš.
Ima jedna pesma Gvendolin Bruks o tome, lepa pesma.

docsumann docsumann 13:34 28.09.2013

Re: Jedan od boljih

Na internetu smo u stvari - besmrtni, dokle god je neke energija da "drži" podatke dostupnim.



trudio sam se da svaki dan živim kao da sam besmrtan. - neko iz neke knjige ili nekog filma
niccolo niccolo 13:53 28.09.2013

Re: Jedan od boljih

Predrag Brajovic
niccolo
Jedan od boljih blogova koje pročitah ovde

Мислим да ћеш у следећој влади, због ових лепих речи, бити министар правде. :)
Чисто онако, да кажем... да не буде да се није знало.

E pa lepo. Samo, valja znati da ja, za razliku od ministra finansija, volim da odlično znam kolika mi je zarada
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:00 28.09.2013

Re: Jedan od boljih

volim da odlično znam kolika mi je zarada

Izvinjavam se,
ali moram da iskoristim ovaj centrašut od Nika. Nekad lova nije bitna,već ljubav i

Re: Jedan od boljih

gordanac
niccolo
blogova koje pročitah ovde, što kaže Als, odlično zapažanje...i zanimljivo pitanje - sahranjuju li se sa nama i ti podaci, kao neka vrsta virtuelne faraonske grobnice?


Ne.
Na internetu smo u stvari - besmrtni, dokle god je neke energija da "drži" podatke dostupnim.
I - eto, opet nismo zadovoljni,
Ljudska posla

The Internet Doesn’t Know When You’re Dead

"Anton Wagner* was 18 years old when he died in a car crash. After his burial, his parents cleared his room, cancelled his insurance policies and memberships, in short wound down everything concerning Anton.

But they had no idea of how to deal with his computer -- what he’d signed up for, what his passwords were. E-mail addresses, Facebook and other social media profiles, Ebay and Amazon accounts, online-banking, Paypal – the number of places their son may have had connections seemed overwhelming.

Which is exactly why Birgit Janetzky of Freiburg, Germany decided to start offering people like Wagner’s parents some much needed assistance. Two years ago she founded Semno, a company that specializes in handling deceased peoples’ digital estates."


"The German datamemory.de and Swiss securesafe.com, which is one of the leading companies, store not only passwords but photos, contracts and other confidential material that they will release to the person designated by the account holder. For 1.20 euros a month, for example, SecureSafe provides 100 megabytes of storage space where as many passwords as the account holder wishes can be stored and will in the event of death be sent to two designated people. For 9.90 euros per month, 25 gigabytes of space is available and 20 people anywhere in the world can be advised, also by registered snail mail."

Ono što ja očekujem je da u vrlo skoroj budućnosti od svih i raznih podataka o ljudima za koje internet ne zna da su mrtvi bude - svojevrsnih holograma, sugestivno realnih za one koje vole takve "internet duhove" (čak sam negde videla i prezentaciju o tome, ali se ne sećam više gde, možda i nađem)

Mi ljudi teže od smrti same podnosimo svest o tome da smo kroz život prošli sasvim nečujno i bešumno, a mislili smo da živimo najbolje što umemo.
I nikada ne stignemo da kažemo sve što treba reći bogsvetinek'znazašto, a najteže od svega ponekad stigne u obliku svesti da te neko živa jednostanvo potpuno zaboravio, kao da i nisi postojao ili postojiš.
Ima jedna pesma Gvendolin Bruks o tome, lepa pesma.



Gordanac, ja Sam pojednostavila svoju virtuelnu egzistenciju - idem mrezom I izjavljujem ljubav. Tako I tebi <3 :)
gordanac gordanac 07:40 29.09.2013

:)

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron:
Gordanac, ja Sam pojednostavila svoju virtuelnu egzistenciju - idem mrezom I izjavljujem ljubav. Tako I tebi <3 :)


:))))
E, na ovom internetu stvarno svašta može da mi se desi po prvi put




(našla sam video od pre dve godine koji sam gledala o temi posta, već te zamišljam kako kao hologram ulepšavaš ljudima dan lepim rečima milionima godina u budućnosti :)
mikele9 mikele9 12:35 30.09.2013

Re: Jedan od boljih

trudio sam se da svaki dan živim kao da sam besmrtan. - neko iz neke knjige ili nekog filma

Žak Brel je pevao: Postati besmrtan i onda umreti.
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:12 28.09.2013

Za njom

je ostao fb profil.
Nikome nije ostavila lozinku.
Kao da je još uvek tu.
Ponekad svratimo i slažemo sebe da je još uvek sa nama.

https://www.facebook.com/tatjana.petrovic.75?fref=ts
Черевићан Черевићан 14:32 28.09.2013

обележени

живот ми ево траје под шифром
(трагајући ко ми мама и тата)
док све то ено пажљиво прати
дежурно око . . Великог Брата
nowhereman nowhereman 23:28 28.09.2013

Prijatelj prijatelju

Моја шифра ће бити моје завештање.


Šifru treba poveriti jednoj osobi, posebnoj osobi, prijatelju.

Taj prijatelj mora imati jedinstveno ime i prezime: Max Brod.

Njegova će biti odluka da li će piščevu zaostavštinu jednom (i za svagda) predati vatri ili je pokloniti svetu.




Milutin Milošević Milutin Milošević 23:42 28.09.2013

Iza mene

Kćerki će ostati neki blogovi i dani i godine koje smo prošli zajedno.

Prijateljima isto.

A čovečanstvo neka trune u neznanju. Šta ću im.

(a šta imam pod šiframa, bolje da niko i ne vidi )

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana