Društvo| Religija

Dok narod gladuje...

Predrag Azdejković RSS / 26.09.2013. u 10:03

16881.jpg 

Da smo okruženi licemerima nije nikakva tajna, ali je potrebno mnogo više ukazivati na to! Ovih dana čujemo i u pojedinim medijima čitamo, kako se gejevi spremaju da šetaju dok narod gladuje. Čak su se i navijači usudili da imaju jedan takav transparent na utakmici, a da im niko ne postavi pitanje, a vi svakog vikenda igrate fudbal, skačete i pravite nerede, dok narod gladuje.

Ali, ono što je meni interesantno jeste da se niko posebno ne bavi licemernošću SPC, bahatošću i rasipništvom koje je toliko očigledno! Poslednji primer je otvaranje Patrijaršijske prodavnice na Terazijama. Luksuzni brendovi kao što su Armani i Burberry, koji su im u komšiluku, padaju u senku od SPC brenda.

16880.jpg

 16882.jpg

 I naravno, sve to dok narod gladuje...

Atačmenti



Komentari (163)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Boris Drenca Boris Drenca 10:14 26.09.2013

dilema

Na tom mestu je mislim bila apoteka i sada imam dilemu : Da li umesto lekova treba da kupujemo mantije (ne sa govedinom) i biblije ili od njih da očekujemo izlečenje?

Predrag Azdejković Predrag Azdejković 10:36 26.09.2013

Re: dilema

A za smirenje da gutamo tamjan.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:26 26.09.2013

Re: dilema

predatortz predatortz 10:28 26.09.2013

Dosadni ste, bre!

I vi sa kuknjavom na popove, i popovi sa kuknjavom na vas.
Oplaviste nam vratove!
buba_truba buba_truba 11:13 26.09.2013

Re: Dosadni ste, bre!

Prvo kažeš
predatortz
I vi sa kuknjavom na popove, i popovi sa kuknjavom na vas.
Oplaviste nam vratove!

Pa onda ipak ulaziš u klinč
predatortz
angie01


A šta bi, po tebi, država trebalo da radi?

Bo'me, ne deluješ mi smoreno na ovu temu... gard ti je stalno tu, spreman na odbranu.
predatortz predatortz 11:17 26.09.2013

Re: Dosadni ste, bre!

buba_truba
Prvo kažeš
predatortz
I vi sa kuknjavom na popove, i popovi sa kuknjavom na vas.
Oplaviste nam vratove!

Pa onda ipak ulaziš u klinč
predatortz
angie01


A šta bi, po tebi, država trebalo da radi?

Bo'me, ne deluješ mi smoreno na ovu temu... gard ti je stalno tu, spreman na odbranu.


Endži je predstavnik treće kategorije:

Onih što ne veruju, ali bi malo da uređuju Crkvu po modelu proleće - jesen '45.
Bar mi retorika na to liči.

I oni su dosadni!
angie01 angie01 11:21 26.09.2013

Re: Dosadni ste, bre!

Onih što ne veruju, ali bi malo da uređuju Crkvu po modelu proleće - jesen '45.
Bar mi retorika na to liči.


koji bulshit!


I oni su dosadni!


dosadan si ti sa tvojim izvrtanjem, jer ti odgovara ovaj bolesni stav crkve i nasilje ti nije ogavno, sa sve tom vucijom glavom, otvorenih celjusti, iza koje blogujes.
predatortz predatortz 11:23 26.09.2013

Re: Dosadni ste, bre!

dosadan si ti sa tvojim izvrtanjem, jer ti odgovara ovaj bolesni stav crkve i nasilje ti nije ogavno, sa sve tom vucijom glavom, otvorenih celjusti, iza koje blogujes.


Ovo je knjiški primer verbalnog nasilja. I još po nečeg...
angie01 angie01 11:25 26.09.2013

Re: Dosadni ste, bre!

Ovo je knjiški primer verbalnog nasilja. I još po nečeg


je l', a da nije obratno?



sima2000 sima2000 11:40 26.09.2013

Re: Dosadni ste, bre!

Dosadni ste, bre! I vi sa kuknjavom na popove, i popovi sa kuknjavom na vas.
Oplaviste nam vratove!


Meni su jaja poplavela od neutralnih, aka "nemam ništa protiv homoseksualaca, ali..."
rade.radumilo rade.radumilo 11:54 26.09.2013

Re: Dosadni ste, bre!

dosadan si ti sa tvojim izvrtanjem, jer ti odgovara ovaj bolesni stav crkve i nasilje ti nije ogavno, sa sve tom vucijom glavom, otvorenih celjusti, iza koje blogujes.


Ma on to samo po službenoj dužnosti. Nema tu ništa lično...
predatortz predatortz 11:56 26.09.2013

Re: Dosadni ste, bre!

rade.radumilo
dosadan si ti sa tvojim izvrtanjem, jer ti odgovara ovaj bolesni stav crkve i nasilje ti nije ogavno, sa sve tom vucijom glavom, otvorenih celjusti, iza koje blogujes.


Ma on to samo po službenoj dužnosti. Nema tu ništa lično...


Naravno. Vidiš kako me čovek čita! Ja sam zadužen za organizaciju navijača.

bladerunner92 bladerunner92 12:38 26.09.2013

Re: Dosadni ste, bre!

predatortz
ali bi malo da uređuju Crkvu po modelu proleće - jesen '45.



ja bi da uredim crkvu po modelu proleće-leto '45
na kratko mislim, cisto da ih podsetim malo posto vidim da su u svojoj snishodljivosti, krotkosti, smernosti, humanosti i covekoljublju zaboravili kako je bilo uskratiti nekome osnovna prava.

predatortz predatortz 12:40 26.09.2013

Re: Dosadni ste, bre!



ja bi da uredim crkvu po modelu proleće-leto '45


Uredi
bladerunner92 bladerunner92 12:47 26.09.2013

Re: Dosadni ste, bre!

predatortz
Uredi


pa na zalost ne mogu
mozda i bolje verovatno bi se zaigrala kad je u pitanju stilizovanje i dizajn odece kao i uredjenje prostora...
predatortz predatortz 12:53 26.09.2013

Re: Dosadni ste, bre!

bladerunner92
predatortz
Uredi


pa na zalost ne mogu
mozda i bolje verovatno bi se zaigrala kad je u pitanju stilizovanje i dizajn odece kao i uredjenje prostora...


Probaj. Ne odustaji lako od svojih želja. Ma koliko mračne one bile...
bladerunner92 bladerunner92 13:09 26.09.2013

Re: Dosadni ste, bre!


ih sto mracne ? pa nisam rekla da ocu meni da im sredim!
zemljanin zemljanin 14:27 26.09.2013

Re: Dosadni ste, bre!

Dokazano vlasništvo se rešava restutucijom i nema potrebe da se o tome dodatno diskutuje unedogled ... pogledajmo Kolubaru pa izračunajmo koliko je javno preduzeće (naše vlasništvo) dalo novca Crkvi ... da li neko vodi istragu o tome i da li će se ta sredstva vratiti državi ? ... to je naivno pitanje jer je odgovor poznat ... dakle poenta je da ne idemo u vlasništva jer će to rešiti zakon i država.

Objekti u kojima se vrši okupljanje sledbenika i umoljavanje tkz. verski skupovi i molitve, mogu se izuzeti od poreza ali sve ostalo koje nije u funkciji primarne "delatnosti" moraće se oporezovati kao i kod svih ostalih ... približavanje EU će to nametnuti i to cenim kao pozitivno i doprinos poboljšanju ekonomske situacije u Srbiji.

Sve ostale aktivnost Crkve moraju se svesti na za to predviđene objekte ili u prevodu nema mesta dimnim "bombama" u obrazovnim i javnim institucijama ... i proveriti poštovanje protivpožarnih mera u crkvenim objektima jer je to konstantna opasnost po bezbednost ...

Svako okupljanje van crkvenih objekata mora biti prijavljeno u skladu sa zakonom ... prostor u medijima raspodeliti po snazi verske zajednice i sve van toga naplaćivati po cenovniku ... zabraniti zvanične posete funkcinera crkvama ... privatno mogu da rade šta žele ... svaka huškačka poruka iz crkve mora se tretirati u skladu sa zakonom ... ukinuti "imunitet" crkvenim glasnogovornicima ... itd.

I za 5g. imaćemo normalnije društvo.

PS. i tada neće biti potrebe za stalnim dosađivanjem sa religijskim institucijama
highshalfbooze highshalfbooze 14:34 26.09.2013

Re: Dosadni ste, bre!

predatortz
Onih što ne veruju, ali bi malo da uređuju Crkvu po modelu proleće - jesen '45.


Taj model zapravo nije bio uređivanje Crkve, već joj društveno uređenje po sekularnom principu nije omogućavalo mešanje u poslove države. Zato je i bila očišćena od karijerista, materijalista i drugih mutivoda (kojih je sada puna i prepuna), a što joj i odgovara ako je reč o brizi za svoje stado, odnosno ne odgovara ako je reč o uticaju na politiku i ekonomiju. Sad... šta je kome bitnije.
I na kraju da bi verovao, nisu potrebni materijalni simboli. Vera nije stanje materije, već duha.
predatortz predatortz 14:37 26.09.2013

Re: Dosadni ste, bre!

zemljanin


Činjenica je da su se popovi, nakon par decenija poluilegale, malo raspojasali. stoji da neke stvari treba urediti. Naravno da smatram da trgovina koja se obavlja van hramova treba da bude oporezovana. Takođe, mislim da veronauci nije mesto u školi.

Gde ne mislimo isto?

Pa, recimo ,oko bitnih zbivanja kao što je status Kosova treba da se čuje glas Crkve. Ako ništa drugo, ono kao zainteresovane strane ( imovina, ljudstvo, kulturna dobra...).

Moramo biti objektivni, pa primetiti da se političari mnogo više grebu o autoritet Crkve, nego li Crkva o njihov.
angie01 angie01 14:41 26.09.2013

Re: Dosadni ste, bre!

Moramo biti objektivni, pa primetiti da se političari mnogo više grebu o autoritet Crkve, nego li Crkva o njihov.


ta dva, uvek idu zajedno, od kada su postali- crkva manipulise narodom, onako kako vlasti odgovara, a nema odgovarujuce argumente, pa onda popovi tumace, je l te boziju volju, podsecaju na krivicu i carsko nebesko, a za uzvart im vlast daje posed, zlato i zmuri za sve ostale nelegalnosti.
zemljanin zemljanin 15:24 26.09.2013

Re: Dosadni ste, bre!

predatortz
Gde ne mislimo isto?

Mesto i uloga crkve moraju se stalno i svakodnevno preispitivati.

Uređenje crkve je njihov problem ... organizacija, opet njihov problem ... dogma je njihov problem sve dok ne krenu da je nameću ... i najveći problem ovog društva je zloupotreba dece.

Ako bi bilo pameti i snage da se zabrani zloupotreba dece u politici, medijima i religiji - rešili bi 99% problema ... punoletni građani mogu sami da biraju način života, deca nemaju tu šansu ... ne vidim veliku razliku između religije i nastranih sklonosti, ukoliko su oni usmereni ka deci kao potencijalnoj žrtvi ...
zemljanin zemljanin 17:11 26.09.2013

Re: Dosadni ste, bre!

nego jel ovaj prvosveštenik zreo za penziju ? ... red je da odmara malo, doprineo je koliko je mogao ... ajd što narod gladuje nego nema ni posla ... kad bi svi, po godinama, otišli u penziju, eto novih radnih mesta
Atomski mrav Atomski mrav 10:30 26.09.2013

Naziv?

Kako se zove taj crkveni butik? Pop shop?
angie01 angie01 10:58 26.09.2013

cega se pametan stidi, budala se ponosi,

Pahomije, Kacavenda, Amfilohije, Artemije, Filaret, Peranovic,... drustvo iz dzipova, lazni Boziji izaslanici, zagovaraci mracnjastva, koji zive na grbaci sopstvenog naroda.

Zasto je drzava sve to dozvolila i jos ih zvanicno pita za stav koji posle uvazava za pitnja kojima se resava problematika gradjana?
predatortz predatortz 11:03 26.09.2013

Re: cega se pametan stidi, budala se ponosi,

angie01
Pahomije, Kacavenda, Amfilohije, Artemije, Filaret, Peranovic,... drustvo iz dzipova, lazni Boziji izaslanici, zagovaraci marcnjastva, koji zive na grbaci sopstvenog naroda.

Zasto je drzava sve to dozvolila i jos ih zvanicno pita za stav koji posle uvazava za pitnja kojima se resava problematika gradjana?


A šta bi, po tebi, država trebalo da radi? Da hapsi vladike što voze džipove?
Ili bi, možda, Crkva tebe koja se deklarišeš kao ateista trebala da pita koga da postavlja za episkope?

Ako Crkvu posmatraš kao organizaciju građana, zbog čega bi država trebala da ignoriše stavove tog dela svoje populacije?

angie01 angie01 11:16 26.09.2013

Re: cega se pametan stidi, budala se ponosi,


A šta bi, po tebi, država trebalo da radi?


da spreci kriminalne radnje, bespravno bogacenje, da naplacuje od njih poreze, da kaznjava pedofile, huskace na nasilje i sl...sta su oni, iznad drustva i zakona?


Crkva tebe koja se deklarišeš kao ateista trebala da pita koga da postavlja za episkope?


ja se nikada nisam deklarisala kao ateista- ako je crkva vec prisutna, naravno da treba da vodi racuna o svojim velikodostojnicima.


Ako Crkvu posmatraš kao organizaciju građana, zbog čega bi država trebala da ignoriše stavove tog dela svoje populacije?


prvo , crkva nije organizacija gradjana, a drugo, u sekularnoj drzavi crkva se ne pita, niti je bitno sta misli, sem svojim abonentima, unutar svojih hramova.
natasavb natasavb 11:18 26.09.2013

Re: cega se pametan stidi, budala se ponosi,

A šta bi, po tebi, država trebalo da radi?


Za početak da od crkve traži da plati poreze kao i sve ostale firme, jer ona to očito i jeste, a ne da joj još i pomoć daje, kao što to sad čini.
predatortz predatortz 11:26 26.09.2013

Re: cega se pametan stidi, budala se ponosi,

natasavb
A šta bi, po tebi, država trebalo da radi?


Za početak da od crkve traži da plati poreze kao i sve ostale firme, jer ona to očito i jeste, a ne da joj još i pomoć daje, kao što to sad čini.


Neke države su se na taj korak odlučile, većina ne.
Čak i u onom mračnom periodu komunističkih diktatura to nije bila praksa.
Ja lično ne bih imao ništa protiv da se oporezuju. Naravno, zbog čistih računa, da im se prethodno vrati sva imovina koja im je oduzeta, ili da se pravedno nadoknadi onaj deo imovine koji je nemoguće vratiti.
Atomski mrav Atomski mrav 11:47 26.09.2013

Re: cega se pametan stidi, budala se ponosi,

Može. I da na tu imovinu plate porez, naravno.
predatortz predatortz 11:48 26.09.2013

Re: cega se pametan stidi, budala se ponosi,

Atomski mrav
Može. I da na tu imovinu plate porez, naravno.


Naravno. I na rente, odnosno prihod koji bi ostvarivali od te imovine. Mislim da ne bi loše prošli.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 12:10 26.09.2013

Re: cega se pametan stidi, budala se ponosi,

Da im uvede PDV 20% i fiskalne kase kao i svim firmama i prestane da plaća pola penzije!
predatortz predatortz 12:12 26.09.2013

Re: cega se pametan stidi, budala se ponosi,

Predrag Azdejković
Da im uvede PDV 20% i fiskalne kase kao i svim firmama i prestane da plaća pola penzije!


Npr. advokatima? Ili taksistima?
rade.radumilo rade.radumilo 12:14 26.09.2013

Re: cega se pametan stidi, budala se ponosi,

Za početak da od crkve traži da plati poreze kao i sve ostale firme, jer ona to očito i jeste, a ne da joj još i pomoć daje, kao što to sad čini.


Jok, ne mora. Što se mene tiče sve priznate (da ne ulazimo u definicije na ovom blogu ) religijske organizacije i građevine treba da imaju punu autonomiju i ex-teritorijalna prava.
Takođe, Srbija bi morala već jednom crkvani brak (a u ostalom i druge vrste zajednica) priznati kao zakonsku bračnu zajednicu, sa svim prinadležnostima koja uz to idu. Samo podele papire koje popovi treba da popune i kraj priče.
Sa druge strane, crkva i popovi m'rš iz državnih institucija. Predstavnici vlasti m'rš iz crkava. Veronauka? U crkvenim školama, nikako u državnim. Iš. Državne ustanove ne slave slavu. Slavu slave domaćnistva, a ne da učiteljice teraju decu koja nisu pravoslavne verosipovesti da uvežbavaju pripredbu za Sv. Savu?
predatortz predatortz 12:17 26.09.2013

Re: cega se pametan stidi, budala se ponosi,

a ne da učiteljice teraju decu koja nisu pravoslavne verosipovesti da uvežbavaju pripredbu za Sv. Savu?


Mala opaska:

Škole proslavljaju prosvetiteljsku, a ne versku ulogu Savinu.

Uzgred, za veronauku se slažem Nije joj mesto u državnim školama.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 12:25 26.09.2013

Re: cega se pametan stidi, budala se ponosi,

da je to istina onda se ne bi zvala školska slava, ne bi slavili svetog Savu već Savu Nemanjića, jer je svetac postao tek posle smrti kada ga je kanonizovala crkva.
to je nametanje pravoslavlja svima i to je kraj rasprave
vladimir petrovic vladimir petrovic 12:59 26.09.2013

Re: cega se pametan stidi, budala se ponosi,

Predrag Azdejković
... to je nametanje pravoslavlja svima i to je kraj rasprave

Peđice, ja ovom prilikom razumem tvoj gnev, zašto ovako reaguješ sa ovim blogom, iako ne i način na koji ga artikulišeš.

Ono što hoću reći jeste da je i mene, koji nastojim da shvatim stanovišta SPC, prilično začudila ova patrijarhova izjava (Čega se pametan stidi, budala se ponosi). Prvo što mi je prošlo kroz glavu jeste da nema ni malo diplomatičnosti u njegovom ponašanju, da ima slabe savetnike - koji bi mu savetovali šta, kako i kada da kaže.

Žao mi je što SPC ne primećuje da i novi rimski papa okreće list - istupa sa mnogo pomirljivijim stavovima prema gejevima, ne zato što odobrava homoseksualnost (katolici su isto zadrti po tome, držeći se biblijske poruke), već prilazeći gejevima kao ljudskim bićima, jer - Svaki čovek je bitan, kako mudro reče jedan moj kolega).

Mislim da će vremenom morati da dođe do promena stavova prema gejevima i u SPC.

A to što ti udaraš da su licemeri, da žive luksuzno dok drugi gladuju, je sviranje vrapčićima. Tek pričaš onako, od muke, da bi nešto pričao (Vatikan sigurno nije simbol siromaštva, mada su katolici iznedrili jednog Sv. Franju asiškog, koji je propovedao siromaštvo... i ne samo njega - pa ništa).

grmfrm grmfrm 12:59 26.09.2013

Re: cega se pametan stidi, budala se ponosi,

ja se nikada nisam deklarisala kao ateista


Dobro, dakle jesi ili nisi?
angie01 angie01 13:10 26.09.2013

Re: cega se pametan stidi, budala se ponosi,

da je to istina onda se ne bi zvala školska slava,


Sveti Sava je skolska slava i ustanovljena je kao takva zbog Savinog prosvetiteljsko rada, ali se ona danas u skolama sirom Srbije zloupotrebljava za promociju crkvenih pravoslavnih obicaja, te umesto prigodne priredbe na taj dan, gde bi se recitovalo, pevalo, ne znam ja sta i pricalo o znacaju obrazovanja, popovi uredno obavljaju obred i kade decu- sto je prosto nedopustivo.
angie01 angie01 13:11 26.09.2013

Re: cega se pametan stidi, budala se ponosi,

Dobro, dakle jesi ili nisi?


to je moja, kao i tvoja privatna stvar-u tom smislu, sta te briga!
grmfrm grmfrm 13:15 26.09.2013

Re: cega se pametan stidi, budala se ponosi,

to je moja, kao i tvoja privatna stvar-u tom smislu, sta te briga!


Ti brate imas issues sto bi rekli.

Ajd oprosti sto sam i pitao.
angie01 angie01 13:23 26.09.2013

Re: cega se pametan stidi, budala se ponosi,

Ti brate imas issues sto bi rekli.


issues su odve problematicne stvari vezane za spc, a ne to da li sam ja vernik ili ne- pa svaki normalan covek bi trebalo da ima barem pristojne stavove o tome kako treba da funkcionise drustvo u kome zivi, da li ima kriminala, da li se postuju ljudka prava i slobode, i sl., kakve sad to veze ima sa licnim stavom prema veri, ili jos bolje, utoliko pre, ako predvodnici vere kojoj je neko priklonjen, kaljaju to isto ubedjenje koje propovedaju, svojim ponasanjem.


rade.radumilo rade.radumilo 13:47 26.09.2013

Re: cega se pametan stidi, budala se ponosi,

Škole proslavljaju prosvetiteljsku, a ne versku ulogu Savinu.


Nisu svi tako shvatili, pa prave Slavu sve đuture sa svećom, kolačem i popom uz prigodnu priredbu u kojoj deca učestvuju. Dakle, frankeštajn školskog rada i imitacije verskih običaja, sa popom koji igra na astalu, dok mu učiteljice skidaju mantiju (u jednoj školi u širem centru BG, nakon što su deca otišla kućama, a slavska žurka se produžila do sitnih sati...).
mariopan mariopan 14:13 26.09.2013

Re: cega se pametan stidi, budala se ponosi,

vladimir petrovic
Prvo što mi je prošlo kroz glavu jeste da nema ni malo diplomatičnosti u njegovom ponašanju, da ima slabe savetnike - koji bi mu savetovali šta, kako i kada da kaže.

Mene je začudilo da Patrijarh ne zna da su pred Bogom svi jednaki i svi njegova deca?
I među gej-lezbo ljudima i ljudicama ima vernika, pa zar ih Patrijarh odbacuje?
Ko je on da ih odbaci kada ih je Bog sve prigrlio kao svoju decu, sve, pa i kriminalce, i ubice, posrnule u svakom pogledu....a ove ne?
Koga su oni ubili?

I neka se baci kamenom svaki koji je bezgrešan?
To je zaboravio?

Meni samo smeta što se svi, pa i Peđa ovom prilikom, služe "jadnim gladnim narodom", aman bre, nahranite taj narod. Da su svi koji ga pominuju svako malo, samo jedan obrok uplatili svaki put kada su pomenuli "jadan gladan narod" u Srbiji bi svi bili siti.

edit

A da dodam, (moram, jako sam ljuta) brak i porodicu mnogo više ugrožava opšte siromaštvo i činjenica da jadan gladan narod (bez navodnika) nema čime da ishrani porodicu, a da Crkva ne reaguje na pravi način.
Ne vidim da svoje bogatstvo deli sa siromašnima već obratno, ne zna se ko je bahatiji u rasipanju od velikaša crkvenih?

Pa zašto tu brigu za porodicu ne podele sa narodom na pravi način, što ne nahrane gladne i ne obuku sirote, što ne prime pod svoje raskošne krovove onu decu što žive u straćarama i koje jedu pacovi?
Pa množio bi se narod, hvala Bogu ima ih dosta koji su preostali da se množe u Srbiji samo nemaju od čega posle hraniti tu porodicu?
angie01 angie01 14:16 26.09.2013

Re: cega se pametan stidi, budala se ponosi,

rade.radumilo
Škole proslavljaju prosvetiteljsku, a ne versku ulogu Savinu.


Nisu svi tako shvatili, pa prave Slavu sve đuture sa svećom, kolačem i popom uz prigodnu priredbu u kojoj deca učestvuju. Dakle, frankeštajn školskog rada i imitacije verskih običaja, sa popom koji igra na astalu, dok mu učiteljice skidaju mantiju (u jednoj školi u širem centru BG, nakon što su deca otišla kućama, a slavska žurka se produžila do sitnih sati...).



Sve zbog partijski postavljenih direktora, koji se na taj nacin dodvoravaju onima koji su ih postavili, sve ljubeci ruku popu pred decom u sred skole, a u Beogradu.
highshalfbooze highshalfbooze 14:46 26.09.2013

Re: cega se pametan stidi, budala se ponosi,

predatortz
Npr. advokatima? Ili taksistima?

U duhu ustava, odnosno jednakosti građana, bi trebalo paušalno kao advokatima i taksistima. To SPC materijalno ne bi ni osetila jer se neuporedivo više ukrade. Znači para ima, pare nisu problem.
predatortz predatortz 14:54 26.09.2013

Re: cega se pametan stidi, budala se ponosi,

Znači para ima, pare nisu problem.


Pa, kako da ti kažem, gde ukradu milion evra iz kase para definitivno ima.

Slab sam ti ja pravoslavni taliban, vidim ja šta sve u SPC ne štima, samo me nerviraju stavovi iz kojih bi se dalo zaključiti da je SPC uzročnik svih naših problema.
highshalfbooze highshalfbooze 16:03 26.09.2013

Re: cega se pametan stidi, budala se ponosi,

predatortz
samo me nerviraju stavovi iz kojih bi se dalo zaključiti da je SPC uzročnik svih naših problema.

Tu smo saglasni, pošto i mene nervira. Jer stanje u SPC nije uzrok, već posledica.
Nešto slično kao što lekari leče posledice, a ne uzroke.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:28 26.09.2013

Re: cega se pametan stidi, budala se ponosi,

A šta bi, po tebi, država trebalo da radi? Da hapsi vladike što voze džipove?

Da ih porezom izjednači sa ostalim građanima i firmama.
grmfrm grmfrm 19:05 26.09.2013

Re: cega se pametan stidi, budala se ponosi,

issues su odve problematicne stvari vezane za spc, a ne to da li sam ja vernik ili ne- pa svaki normalan covek bi trebalo da ima barem pristojne stavove o tome kako treba da funkcionise drustvo u kome zivi, da li ima kriminala, da li se postuju ljudka prava i slobode, i sl., kakve sad to veze ima sa licnim stavom prema veri, ili jos bolje, utoliko pre, ako predvodnici vere kojoj je neko priklonjen, kaljaju to isto ubedjenje koje propovedaju, svojim ponasanjem.


Eh idi begaj sto bi rekli.

Ovo nije samo vezano za SPC. Ovo sto si napisala je odlika cele drzave i njenih organa. I sve vise smeta sav taj nepotizam i nesposobnost olicena u podobnosti. Ali o tom potom.

Da se vratimo na temu. Nije ok sto LGBT uporno zele da pokazu kako im je pedercina ujedno i karakterna osobina i izuzetno nervira sto forsiranje pljuvanja po crkvi koja svakako mora da se sama suoci sa svojim nedacama i to sto pre ali ipak neke granice moraju da postoje.

Da ne bude zabune. Apsolutno koliko je LGBT glup u tom stavu glupost je i da neko se kune u Boga i otadzbinu a sam ne zna sta je zapravo patriotizam i biti vernik. I njima je pedercina karakterna osobina.

Dalje kako to LGBT zamislja tu toleranciju kada je i sam ne pokazuje?
To po crkvi ce im zaista samo doneti jos vise nevolja.
Shvatam ja da je na zapadu trend da ljudi masovno prelaze u ateizam i zive osamljeni i to je jedan sunovrat uopste civlizacije ali ja to necu u svom kraju.

I iskreno me bas briga ko koga sa cim u krevetu i zasto te parade?
Evo molim za posten odgovor. Zasto?

Eto idem u gym i siguran sam da je bar pola ljudi sa kojima pricam tamo gej. I ja zaista nista nemam protiv tih finih persona samo dajte malo ljudi ukljucite mozak!

A komentari na B92 danas obiluju tom pljuvacinom sa kojom LGBT ali samo povecava broj onih koji ce biti sve vise protiv njih i navucice ozbiljan belaj na sebe takvim ponasanjem.
Sticem utisak ta tamo nema neko pametan da kaze, cekaj, mozda ipak ne idemo dobrim putem da se izborimo za svoja prava. Mozda ipak treba drugacije. Mislim taktikom glava kroz zid koju trenutno primenjuju im ne ide u prilog.
I pri tom da lece svoje frustracije i ostale mentalne nepogode pljuvanjem po svemu sto stignu zaista dovodi u pitanje ko tu koga ugrozava.
zemljanin zemljanin 19:14 26.09.2013

Re: cega se pametan stidi, budala se ponosi,

Shvatam ja da je na zapadu trend da ljudi masovno prelaze u ateizam i zive osamljeni i to je jedan sunovrat uopste civlizacije ali ja to necu u svom kraju.

... šta od pobrojanog nećeš u svom kraju ?

Sticem utisak ta tamo nema neko pametan da kaze, cekaj, mozda ipak ne idemo dobrim putem da se izborimo za svoja prava. Mozda ipak treba drugacije. Mislim taktikom glava kroz zid koju trenutno primenjuju im ne ide u prilog.

i ja imam isti utisak o SPC
grmfrm grmfrm 19:37 26.09.2013

Re: cega se pametan stidi, budala se ponosi,

... šta od pobrojanog nećeš u svom kraju ?


Ok da preformulisem. Veruj u sta hoces.

i ja imam isti utisak o SPC


Utisak na osnovu cega i u vezi cega?
zemljanin zemljanin 19:59 26.09.2013

Re: cega se pametan stidi, budala se ponosi,

grmfrm


Evo opet sam pročitao taj pasus i zaista ne razumem šta si želeo da poentiraš ... zato sam postavio pitanje na šta se to odnosi ... ateizam je kao i vera - pravo pojednca ... život u zajednici ili osamljeno, opet je stvar ličnog izbora ... onaj deo oko sunovrata civilizacije je toliko puta ponovljen tolikom istorije u raznim prilikama tako da ...

O ponašanju crkve u srpskom društvu je mnogo toga rečeno ali ukratko to je tvrda struja koja ume samo da iritira a ne da traži kompromis ... po toj analogiji ako je LGBT "kriva" za isterivanje pravde onda je kriva i crkva ... uz opasku da je na strani LGBT i sam Ustav ove države ...
grmfrm grmfrm 20:28 26.09.2013

Re: cega se pametan stidi, budala se ponosi,

Jeste stvar izbora i svako ima pravo da bira.
Ja sam vise mislio na to da ljudi nikad udaljeniji i usamljeniji nisu bili i to nije dobro. Ozbiljno to danas dovodi do niza asocijalnih psiholoskih poremecaja koji zaista unistavaju drustvo mic po mic.

Vera, ne neophodno u Boga, ali vera je nesto sto jednim delom nosi drustvo u progres. Bez vere nema ni progresivnog drustva. Verujem da se sa ovim neces sloziti ali ima dosta primera koji daju suprotno. Podji od sebe kada radis nesto da li verujes u to sto radis. Da li verujes da ces uspeti ili ne?
Recimo Nemacka da nije verovala da ce se oporaviti, nikada ponovo ne bi bila jedna od vodecih ekonomija sveta.

Ja opet kazem nemam nista protiv postojanja LGBT osoba i to sta oni rade sa svojim vremenom i samim sobom aman be my guest, ali da u to sve mesaju crkvu koja im sada kao nesto brani pa to je meni nonsens potpuni i to je sve isforsirano i iskarikrano. A to isterivanje pravde mislim da i jedni i drugi moraju da spuste loptu.

Prvo crkva koja prva pre svega treba da pruhvati postojanje LGBT osoba jer i ona su deca Bozija. E to bi vec bio pravi potez.

A onda ovi iz LGBT-ja da se malo opamete pa da na inteligentiji nacin dodju to svojih prava a ne udri po nebesima.

Ovako cemo stalno imati pat poziciju.
milisav68 milisav68 20:34 26.09.2013

Re: cega se pametan stidi, budala se ponosi,

zemljanin
uz opasku da je na strani LGBT i sam Ustav ove države ...

Ustav (i zakone) sprovodi država, a ne crkva.

Dakle, sve primedbe koje imaš(te) na račun crkve (oslobađanje od poreza i ostalo), žali(te) se političarima, poslanicima, partijama (osnujte partiju, pa izađite na izbore)....štagod, što je po zakonu, jer ovaj "specijalni rat" - SPCvsLGBT odgovara ovim lopovima na vlasti da maznu još malo kinte, i da ljudi žive u još većem strahu.
zemljanin zemljanin 20:45 26.09.2013

Re: cega se pametan stidi, budala se ponosi,

grmfrm

OK, razumeli smo se ... više je pitanje semantike ... i slažem se da je čoveku potrebno da veruje u sebe i mogućnosti ali i da sumira činjenice ...

milisav68

Dakle, sve primedbe koje imaš(te) na račun crkve (oslobađanje od poreza i ostalo), žali(te) se političarima, poslanicima, partijama (osnujte partiju, pa izađite na izbore)....

pa zar ne vidiš da agitujem
mariopan mariopan 20:50 26.09.2013

Re: cega se pametan stidi, budala se ponosi,

grmfrm
Prvo crkva koja prva pre svega treba da pruhvati postojanje LGBT osoba jer i ona su deca Bozija. E to bi vec bio pravi potez.

A onda ovi iz LGBT-ja da se malo opamete pa da na inteligentiji nacin dodju to svojih prava a ne udri po nebesima.

Ovako cemo stalno imati pat poziciju.

milisav68 milisav68 22:03 26.09.2013

Re: cega se pametan stidi, budala se ponosi,

zemljanin

pa zar ne vidiš da agitujem

E jebajga, onda mogu da ti kažem, da ti mnogo loše ide.

Al stvarno, nikome ne smeta (niti iko pominje) što recimo Željko Mitrović duguje za porez 700 miliona dinara ( i još se pogađa oko dinamike plaćanja), što se ne zna broj državnih agencija (a kamoli broj zaposlenih i njihova primanja), što se kriminalci lako oslobađaju, što socijalne službe ne rade svoj posao kako treba, što poslanici već 10 godina ne usvajaju završni zakon o budžetu......i tom opštem rasulu, pojavljuje se problem br.1 - SPC i parada.

zemljanin zemljanin 22:29 26.09.2013

Re: cega se pametan stidi, budala se ponosi,

milisav68
zemljanin

pa zar ne vidiš da agitujem

E jebajga, onda mogu da ti kažem, da ti mnogo loše ide.

a taman sam hteo da ti ponudim mesto premijera kad dođemo na vlast, naravno

Hm, za ostalo, znaš kako ide, kad praviš dug moraš ići u krajnost inače će da te "ukebaju" ... ako napraviš dovoljno veliki dug onda ne sme niko da te dira ... pogledaj ko je otišao u zatvor zbog sloma iz 2008 ... banke svesno krše zakon i imaju fond za plaćanje prekršaja jer su prekršajne kazne male u odnosu na ostvareni profit ... i naravno luks advokati ...
8c_competizione 8c_competizione 23:02 26.09.2013

Re: cega se pametan stidi, budala se ponosi,

A šta bi, po tebi, država trebalo da radi? Da hapsi vladike što voze džipove?


resenje je jednostavno:
- fiskalne kase
- poreske prijave
- porez na imovinu
- uplate dazbina za osiguranja

pa da vidis kako bi se resio problem dzipova i dvorova
Jukie Jukie 01:56 27.09.2013

Re: cega se pametan stidi, budala se ponosi,

rade.radumilo
sa popom koji igra na astalu, dok mu učiteljice skidaju mantiju

"Vi starice pognite glavice, a vi mladice priđite bliže, da vidite svetog Panteleona iz pantalona"
mlekac mlekac 09:52 27.09.2013

Re: cega se pametan stidi, budala se ponosi,

Jukie
rade.radumilo
sa popom koji igra na astalu, dok mu učiteljice skidaju mantiju

"Vi starice pognite glavice, a vi mladice priđite bliže, da vidite svetog Panteleona iz pantalona"


inco inco 11:10 27.09.2013

Re: cega se pametan stidi, budala se ponosi,

Jukie
"Vi starice pognite glavice, a vi mladice priđite bliže, da vidite svetog Panteleona iz pantalona"


Tsk, tsk, tsk, vidi se da ne ideš mnogo po crkvama pa nisi naučio najdražu popovsku himnu...

Vi stare starice pognite glavice,
Vi mlade mladice zadignite suknjice,
Da izvadim Antonija iz pantalonija,
Pa da ljulja... (aaammmmm)

Priđite, priđite oltaru,
Poljubite popu karu,
Neka bude volja tvoja,
Te pomiluj muda moja... (aaammmmm)

[Hor Pahomijevih dečaka] Gospođo pomiluj, gospođo pomiluj, gospođo pomiluuuuuuj....

A imaš i onu uvodnu pre nego što se pređe na gorenavedeni bizMis
cikaron cikaron 11:33 26.09.2013

Briga me i za gejeve i za popove i ostale

ali...kazes navijaci "svakog vikenda prave nerede"???
Oprosit Pedja...ali kada su poslednji put navijaci kod nas napravili nered? (glupost sa kapitenskim trakama ili dresovima sa ne moze okarakterisati kao "nered"???

bar dve godine nije bilo iole ozbiljnije gluposti na stadionima sto je neuporedivo bolje od tzv. "evropskog proseka"


Cemu potreba da se neko na silu blati bez argumenata?

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 11:39 26.09.2013

Re: Briga me i za gejeve i za popove i ostale

bar dve-tri godine nije bilo iole ozbiljnije gluposti na stadionima sto je neuporedivo bolje od tzv. "evropskog proseka"

Da znaš, onu kolonu hrvatskih navijača prošle godine su presreli van stadiona.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 12:12 26.09.2013

Re: Briga me i za gejeve i za popove i ostale

Svakog vikenda izlazi policija na stadione, to su dnevnice, sve to košta... i ništa to nije problem! Problem je kad licemerno za druge kažu, narod gladuje a ne vide balvan u svom oku.
looping looping 12:37 26.09.2013

Re: Briga me i za gejeve i za popove i ostale

Svakog vikenda izlazi policija na stadione, to su dnevnice, sve to košta... i ništa to nije problem!

Stadioni donose lovu, placaju se karte itd. Od Parade samo trosak. Navijaci koji nisu platili karte.
Bili Piton Bili Piton 12:52 26.09.2013

Re: Briga me i za gejeve i za popove i ostale

looping
Od Parade samo trosak.


Možda u Srbiji, koja dečije bolesti u vezi sa paradom nikako da već jednom preleži.

Od Rija preko Barselone do Sidneja to su manifestacije gde se od turizma obrnu velike pare. Velike.
Kazezoze Kazezoze 13:03 26.09.2013

Re: Briga me i za gejeve i za popove i ostale

looping
Svakog vikenda izlazi policija na stadione, to su dnevnice, sve to košta... i ništa to nije problem!

Stadioni donose lovu, placaju se karte itd. Od Parade samo trosak. Navijaci koji nisu platili karte.

od parade je trošak zato što se održava u nenormalnim uslovima, u amsterdamu, npr., grad zaradi veliku lovu od parade jer je to postao festival sa velikim brojem turista koji samo zbog toga dođu u holandiju.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 13:06 26.09.2013

Re: Briga me i za gejeve i za popove i ostale

looping

Stadioni donose lovu, placaju se karte itd. Od Parade samo trosak. Navijaci koji nisu platili karte.


Ah da, zato su klubovi u bankrotu, jer donosi veliku lovu!
cikaron cikaron 13:29 26.09.2013

Re: Briga me i za gejeve i za popove i ostale

dobrosavljevic_m
bar dve-tri godine nije bilo iole ozbiljnije gluposti na stadionima sto je neuporedivo bolje od tzv. "evropskog proseka"

Da znaš, onu kolonu hrvatskih navijača prošle godine su presreli van stadiona.

Koje godine?
Ko je presreo?
navijaci ili neko drugi?
cikaron cikaron 13:30 26.09.2013

Re: Briga me i za gejeve i za popove i ostale

Predrag Azdejković
Svakog vikenda izlazi policija na stadione, to su dnevnice, sve to košta... i ništa to nije problem! Problem je kad licemerno za druge kažu, narod gladuje a ne vide balvan u svom oku.

Tacno...ali ti si pomenuo nekakve nerede pa rekoh da se informisem.
looping looping 13:33 26.09.2013

Re: Briga me i za gejeve i za popove i ostale

Predrag Azdejković
looping

Stadioni donose lovu, placaju se karte itd. Od Parade samo trosak. Navijaci koji nisu platili karte.


Ah da, zato su klubovi u bankrotu, jer donosi veliku lovu!

Ljudi u Srbiji ne vole Paradu. Zato Parada ne donosi lovu a policija sigurno nece naterati ljude da zavole Paradu.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 13:49 26.09.2013

Re: Briga me i za gejeve i za popove i ostale

Koje godine?
Ko je presreo?
navijaci ili neko drugi?

Je l' ti za taj slučaj nisi čuo?
cikaron cikaron 14:23 26.09.2013

Re: Briga me i za gejeve i za popove i ostale

dobrosavljevic_m
Koje godine?
Ko je presreo?
navijaci ili neko drugi?

Je l' ti za taj slučaj nisi čuo?


nema potrebe za gluvim telefonima...

jasno sa pitao

1. kada se to dogodilo?
2. KO je ucestvovao?


nadam se da ces mi dati konkretne odgovore.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:32 26.09.2013

Re: Briga me i za gejeve i za popove i ostale

looping

Ljudi u Srbiji ne vole Paradu. Zato Parada ne donosi lovu a policija sigurno nece naterati ljude da zavole Paradu.


Niko ih ne tera da vole... ne vole ni porez pa moraju da ga plaćaju, jer zakon tako kaže. Ustavni sud je rekao da je zabrana parade protivustavna. Zakoni kažu sloboda okupljanja... Država, ako je država, mora da poštuje zakone koje je donela, Ustav koji je na referendumu izglasala ili da ih menja!
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 14:51 26.09.2013

Re: Briga me i za gejeve i za popove i ostale

nadam se da ces mi dati konkretne odgovore.

Doš'o si ovde da pričaš o tome kako dvetri godine nije bilo ozbiljnog sranja, a nisi čuo za ovaj događaj, pa još hoćeš da ti se odgovara na pitanja, molim te lepo!

Ali evo:
Januar 2012.
a ako ti je to previše daleko:
februar 2013

I nemoj mi sad "nisu navijači pravili haos, nego huligani", nemam ja živce za to šibicarenje.
looping looping 15:04 26.09.2013

Re: Briga me i za gejeve i za popove i ostale

Predrag Azdejković
looping

Ljudi u Srbiji ne vole Paradu. Zato Parada ne donosi lovu a policija sigurno nece naterati ljude da zavole Paradu.


Niko ih ne tera da vole... ne vole ni porez pa moraju da ga plaćaju, jer zakon tako kaže. Ustavni sud je rekao da je zabrana parade protivustavna. Zakoni kažu sloboda okupljanja... Država, ako je država, mora da poštuje zakone koje je donela, Ustav koji je na referendumu izglasala ili da ih menja!

Ma neka drzava postuje zakone al' od parade nece biti zarade.
mariopan mariopan 15:08 26.09.2013

Re: Briga me i za gejeve i za popove i ostale

looping
Predrag Azdejković
looping

Ljudi u Srbiji ne vole Paradu. Zato Parada ne donosi lovu a policija sigurno nece naterati ljude da zavole Paradu.


Niko ih ne tera da vole... ne vole ni porez pa moraju da ga plaćaju, jer zakon tako kaže. Ustavni sud je rekao da je zabrana parade protivustavna. Zakoni kažu sloboda okupljanja... Država, ako je država, mora da poštuje zakone koje je donela, Ustav koji je na referendumu izglasala ili da ih menja!

Ma neka drzava postuje zakone al' od parade nece biti zarade.

Kad smo blesavi pa od toga nismo napravili karneval, da vidiš kako bi bilo i zarade.
leeanna leeanna 15:11 26.09.2013

Re: Briga me i za gejeve i za popove i ostale

Ma neka drzava postuje zakone al' od parade nece biti zarade.


nije država preduzeće. njen koncept funkcionisanja je malo složeniji :)
angie01 angie01 15:11 26.09.2013

Re: Briga me i za gejeve i za popove i ostale

al' od parade nece biti zarade.


pa zato sto je ovim nedotupavcima draze da prave dramu oko opsnosti i zabrane je-pa nas onda ceo svet gleda kao somove, nego da organizuje neko zezanje, regatu npr, kao u Amesterdamu, pa da uzme neku kintu i jos da svet pocne da se posipa pepelom, kako nas je lose procenio.

samo na brzinu,..nocenja, klopa, pice, prevoz, kostimi, suveniri, propratna kozmetika,...
leeanna leeanna 15:12 26.09.2013

Re: Briga me i za gejeve i za popove i ostale

Država, ako je država, mora da poštuje zakone koje je donela,


point :)

što se tiče procedure povodom bezbednosne procene, potrebno je samo primeniti uputstva koja su sadržana u odluci ustavnog suda.

ideološki i/ili lični stavovi pojedinaca su nebitni u ovom slučaju, svako može da ima privatno mišljenje kakvo god hoće. međutim, ili razumeš funkcionisanje koncepta vladavine prava ili si siledžija. takođe, država je ili sposobna da funkcioniše u skladu sa sopstvenim propisima ili je failed state.
angie01 angie01 15:15 26.09.2013

Re: Briga me i za gejeve i za popove i ostale

nije država preduzeće. njen koncept funkcionisanja je malo složeniji :)


al je resor turizma u njenom sastavu- neke zemlje zive iskljucivo od te privredne grane.

Toronto npr, inkasira za prajd neku prilicnu sumu i jos se svi provedu.
angie01 angie01 15:17 26.09.2013

Re: Briga me i za gejeve i za popove i ostale

ideološki i/ili lični stavovi pojedinaca su nebitni u ovom slučaju, svako može da ima privatno mišljenje kakvo god hoće. međutim, ili razumeš funkcionisanje koncepta vladavine prava ili si siledžija. takođe, država je ili sposobna da funkcioniše u skladu sa sopstvenim propisima ili je failed state.


pa to- na sta lici ona premijerova izjava, on moze privatno da misli sta 'oce, ali javno mora da postuje zakon....hebote, kod nas sve neki alfa hetero na vlasti:)
leeanna leeanna 15:18 26.09.2013

Re: Briga me i za gejeve i za popove i ostale

angie01
nije država preduzeće. njen koncept funkcionisanja je malo složeniji :)


al je resor turizma u njenom sastavu- neke zemlje zive iskljucivo od te privredne grane.

Toronto npr, inkasira za prajd neku prilicnu sumu i jos se svi provedu.


slažem se. to ne sporim uopšte.

akcenat mog komentara je na tome da je koncept funkcionisanja države (kao organizovanog društva) složeniji od koncepta funkcionisanja preduzeća.
angie01 angie01 15:21 26.09.2013

Re: Briga me i za gejeve i za popove i ostale

složeniji od koncepta funkcionisanja preduzeća.


i mora po nasem zakonu da jednako tretira sve gradjane, kao i da postuje njihova, isto tako zakonom propisana prava- da im omoguci da ih ostvare.
leeanna leeanna 15:33 26.09.2013

Re: Briga me i za gejeve i za popove i ostale

angie01
složeniji od koncepta funkcionisanja preduzeća.


i mora po nasem zakonu da jednako tretira sve gradjane, kao i da postuje njihova, isto tako zakonom propisana prava- da im omoguci da ih ostvare.


to je to :)


cikaron cikaron 15:34 26.09.2013

Re: Briga me i za gejeve i za popove i ostale

dobrosavljevic_m
nadam se da ces mi dati konkretne odgovore.

Doš'o si ovde da pričaš o tome kako dvetri godine nije bilo ozbiljnog sranja, a nisi čuo za ovaj događaj, pa još hoćeš da ti se odgovara na pitanja, molim te lepo!

Ali evo:
Januar 2012.
a ako ti je to previše daleko:
februar 2013

I nemoj mi sad "nisu navijači pravili haos, nego huligani", nemam ja živce za to šibicarenje.


AHA!!!!

dakle pre godinu i po dana odnosno pre 7 meseci!!!!

ODLICNO.
To sam cekao...


Da te sada pitam..."sranje" naprave jednom godisnje..... Bravo. Bolji od nekog evropskog proseka...


A Sta sada imas da kayes na konstataciju "svakog vikenda prave nerede"
Cemu takva neistina?

Molim za odgovor.


nemoj sibicarenje...nemoj gubiti zivce...pricamo o konkretnim stvarima....

I nemoj se ljutiti.

P.S.
ko je na kraju ganjao hrvatske navijace?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 15:38 26.09.2013

Re: Briga me i za gejeve i za popove i ostale

ODLICNO.
To sam cekao...

Aj zdravo.
cikaron cikaron 15:41 26.09.2013

Re: Briga me i za gejeve i za popove i ostale

dobrosavljevic_m
ODLICNO.
To sam cekao...

Aj zdravo.


Zdravo.
mada mi je pomalo krivo sto ovako odlazis kada nemas sta konkretno da kazes pa uteknes.....A lepo sam te pitao.


Ali...i beg je nekakav odgovor.

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 15:58 26.09.2013

Re: Briga me i za gejeve i za popove i ostale

Ali...i beg je nekakav odgovor.

Eh...beg. Postoji jednostavno vrlo, vrlo, vrrrrrrlo ograničen broj karaktera koji sam ja spremna da potrošim na nekog ko: 1) smatra da problem sa navijačima ovde nije ozbiljan; 2) smatra da ono sa kapitenskom trakom i dresovima nije ozbiljan problem; 3) isprazno se hvata za detalje u govoru tipa "svaki vikend" da bi demonstrirao nešto.
Taj broj karaktera sam debelo prebacila samo ovim komentarom.
cikaron cikaron 16:29 26.09.2013

Re: Briga me i za gejeve i za popove i ostale

dobrosavljevic_m
Ali...i beg je nekakav odgovor.

Eh...beg. Postoji jednostavno vrlo, vrlo, vrrrrrrlo ograničen broj karaktera koji sam ja spremna da potrošim na nekog ko: 1) smatra da problem sa navijačima ovde nije ozbiljan; 2) smatra da ono sa kapitenskom trakom i dresovima nije ozbiljan problem; 3) isprazno se hvata za detalje u govoru tipa "svaki vikend" da bi demonstrirao nešto.
Taj broj karaktera sam debelo prebacila samo ovim komentarom.

Ma OK...Nema potrebe sada da se vadis i da skreces sa steme.
Nikio nikada i nigde nije rekao da je problem navijaca neozbiljan ali, prva ti, nisi u stanju da ispratis pricu. neko kaze svake nedelje, ti dokazas da se gluposti dogadjaju jednom godisnje...i onda STA? uteknes. OK. Tako i ja uteknem kada se prica o nuklearnoj fizici jer o tome nema pojma a npr. protiv sam zidanja nuklearki.
I "svaki vikend" nije detalj....odnosno detalj je isto onoliko koliko je detalj tvrdnja da su "svi Srbi krivi za Srebrenicu"...oprosti i bez ljutnje - ne stoji.

A dresovi i trake - oberglupost....nebitna prica.


nego, mudrice moje, da te pitam...da li treba eventualno pozatvarati klubove, diskoteke, zabraniti politicke skupove...... s obzirom da se na tim skupovima/mestima rayni incidenti desavaju vise nego redovno?


kao sto rekoh...i beg je odgovor...bas kao i iybegavanje opdgovora na konkretno postavljena pitanja
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:49 26.09.2013

Re: Briga me i za gejeve i za popove i ostale

neko kaze svake nedelje

Evo,

ja ću.Besplatan savet.
Kad se završi neka tekma Zvezde,sedni u voz za NS
...i probaj da uđeš u vagon gde su navijači / obećavam ti opaku žurku.
Ili probaj da stojiš blizu kopa nezainteresovan za skakanje dok traje meč i tu je lud provod.

Ne završi svako sranje u novinama. Kao,na primer,kad "Hijene" se sjure u sred utakmice na "Delije Šabac" i slože ih za desetak sekundi.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 16:58 26.09.2013

Re: Briga me i za gejeve i za popove i ostale

A dresovi i trake - oberglupost....nebitna prica.

Nedostojan si odgovora.
cikaron cikaron 17:02 26.09.2013

Re: Briga me i za gejeve i za popove i ostale

stefan.hauzer
neko kaze svake nedelje

Evo,

ja ću.Besplatan savet.
Kad se završi neka tekma Zvezde,sedni u voz za NS
...i probaj da uđeš u vagon gde su navijači / obećavam ti opaku žurku.
Ili probaj da stojiš blizu kopa nezainteresovan za skakanje dok traje meč i tu je lud provod.

Ne završi svako sranje u novinama. Kao,na primer,kad "Hijene" se sjure u sred utakmice na "Delije Šabac" i slože ih za desetak sekundi.


Srecice....
da batalimo gluposti.
Budi u vozu, ne skaci u kopu....
Pusti, nismo deca.
jednostavno i lako pitanje KADA je poslednji put zabelezen nekakav iole ozbiljniji incident na utakmici?

KADA je poslednji put bila bilo kakva tuca na npr. zvezdinoj utakmici???

daj, nemoj se folirati. Na stadionima se u poslednje dve godine dogodila samo jedna tuca i to toliko mala da nije posteno ni registrovana (u kragujevcu pre 6 meseci) a u vozu...da ne kazem da sam redovni putnik tog voza iako nisam navijac...(takav mi je posao, poklapamo se), da li se desio neki incident ili samo drama zbog pevanja i piva?

I molim te reci mi KADA su se HIJENE poslednji put negde "sjurile"?

Budi konkretan.
cikaron cikaron 17:04 26.09.2013

Re: Briga me i za gejeve i za popove i ostale

dobrosavljevic_m
A dresovi i trake - oberglupost....nebitna prica.

Nedostojan si odgovora.


naravno...pogotovo ako ga nemaš već mantraš iz nekih drugih razloga
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:07 26.09.2013

Re: Briga me i za gejeve i za popove i ostale

KADA su se HIJENE poslednji put negde "sjurile"?

onako na prvu loptu


pa volim kad mi neko kaže srećice:*
angie01 angie01 17:08 26.09.2013

sigurnosna procena

angie01 angie01 17:11 26.09.2013

stef, zvani srecica:)

srećice:*


nismo deca,
ja vise nemam
ni jednog keca,
u ruuukaAavuvuUu.
cikaron cikaron 17:12 26.09.2013

Re: Briga me i za gejeve i za popove i ostale

stefan.hauzer
KADA su se HIJENE poslednji put negde "sjurile"?

onako na prvu loptu


pa volim kad mi neko kaže srećice:*

Na prvu loptu...pre 6 meseci u inostranstvu se pobilo par ljudi..

BRAVO!!!!!!!!!

To samo potvrdjuje " Sveke nedelje prave nerede"

I koje hijene?
Ona jedna budala?

I Čeda je Šapčanin???


daj molim te....
hajde malo ozbiljnije.

Lepo te pitam, kada se poslednji put desio neki incident pa da neko ima razloga da kaze "svake nedelje sranja"????

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana