Budućnost| Društvo| Politika

Gotov(o) je!

freehand RSS / 24.09.2013. u 00:53

Beograd -- Navršava se 13 godina od kada je bivši predsednik Slobodan Milošević izgubio izbore za predsednika SR Jugoslavije od kandidata DOS-a Vojislava Koštunice.

 

Politika | utorak 24.09.2013 | 00:25

Smena Đilasa na dnevnom redu?
Izvor: B92

images?q=tbn:ANd9GcTtiDv868ryP3YknUqYB8giM1gvPsYbEQpvGh8ZH80uFhNNgaNB

Beograd -- Za 10 sati zakazana sednica Skupštine grada Beograda na kojoj bi trebalo da se nađe zahtev SNS i DSS za razrešenje Dragana Đilasa sa mesta gradonačelnika.13 godina od poraza Miloševića
Izvor: B92, Beta

Politika | ponedeljak 23.09.2013 | 21:44 -> 21:50
PUPS prelomio, glasa protiv Đilasa
Izvor: Tanjug

Beograd -- Odbornici koalicije SPS-PUPS-JS u Skupštini Beograda podržaće inicijativu za smenu gradonačelnika Dragana Đilasa, rečeno je agenciji Beta u toj koaliciji.

 

Čemu čekati sa povratkom Mirjane Marković? Uostalom, njeno postavljenje na mesto gradonačelnice Beograda zaokružilo bi ovaj ciklus propasti oličen u manjem zlu i bilo bi konačan dokaz povratka Srbije na ispravan put.

Da, i dokaz da je Dačićevo trpljenje Vučićeve mržnje konačno aorist..

Još Vojvodina.

No da ipak ponosno i samosvesno stanemo u red i sačekamo da se Aleksandar Vučić izjasni (i) na tu temu. 



Komentari (380)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mlekac mlekac 01:11 24.09.2013

Ja sam zbunjena...

Treba li da se oblaci crnina, ili da se slavi????

Ovo nije u redu ni drugarski, samo da primetim. S jedne strane, ne mogu da zaboravim:



A s druge...
freehand freehand 01:14 24.09.2013

Re: Ja sam zbunjena...

Treba li da se oblaci crnina, ili da se slavi????

Da se slavi, naravno. Godinama se Dačić i Vučić svim silama trude da platani budu osvećeni. Sad je došlo vreme da se njihova borba pobedonosno završi!
mlekac mlekac 01:16 24.09.2013

Re: Ja sam zbunjena...

freehand
Treba li da se oblaci crnina, ili da se slavi????

Da se slavi, naravno. Godinama se Dačić i Vučić svim silama trude da se platani osvete. Sad je došlo vreme da se njihova borba pobedonosno završi!


Ako se na slavlju dele cajevi, aspirini i vitamnin C... (Sorry, sklepala me gripcina, pa mi je mozak na rezervi)
hajkula1 hajkula1 01:39 24.09.2013

Re: Ja sam zbunjena...

freehand
Treba li da se oblaci crnina, ili da se slavi????

Da se slavi, naravno. Godinama se Dačić i Vučić svim silama trude da platani budu osvećeni. Sad je došlo vreme da se njihova borba pobedonosno završi!

javascript:;

Treba da ode Đilas.


I u Kraljevu treba da se nešto uradi. Ako ni zbog čega, onda zbog ovoga (izlazi mi prevelika slika, zato sam ovako stavila, pa ako neko može... Hvala)


http://64.19.142.10/zelenisrbije.org/wp-content/uploads/mapa2.jpg




vishnja92 vishnja92 07:49 24.09.2013

Zluradost

prema Beogradu se siri ko adenovirus, malo frontalno pa malo postrance
Da se slavi, naravno. Godinama se Dačić i Vučić svim silama trude da platani budu osvećeni. Sad je došlo vreme da se njihova borba pobedonosno završi!


ova dvojica klovnova me ic ne zanimaju ali je mr. über-alles Djilas trebalo jos daaavnih dana da se dezintegrise iz svih gradskih struktura. a ti, ako ga tako bezrezervno i nekriticki voles, nosi ga u Pancevo da ti na brzaka opravi grad, kao Beograd sto nam je opravio.

Beograd je, zahvaljujuci tom za kojim toliko zalis, skoro bespovratno pretvoren u metastaziranu kasabu kreiranu prema potrebama skorojevicevskog, pilicarskog, sitnosopstvenickog jajarskog ukusa tvog Djikija, a da, otkad ja pamtim, Beogradjani nikad, ali nikad nisu bili u poziciji da budu manje pitani i da im se polazu racuni o sopstvenom gradu - a nije da nismo trazili. car zemlje i mora spustio svoju cvrstu domacinsku ruku (koju i neki ovde po blogu toliko vole, kad lupi o sto) pa ne zna za dosta.

dakle evo par opstih mesta samo:
- platani, koji tebi sluze za podsmeh. da ne kacim opet i ovde i da ne elaboriram, imas citav album kod mene na fejsu.
- Tas
- ona bruka od mosta, kojoj se dan danas ne zna cena i koja je u grandioznom maniru sagradjena sa pretpostavkom da ce valjda skyline Banovog Brda i okoline za koju deceniju zaliciti na Menhetn, makara po niveletama (sto je samo po sebi urnebesna pretpostavka)
- navrat-nanos doneta uredba o zonama visoke gradnje e da bi se udovoljilo iskompromitovanom Farmanu: West 65
- umnozavanje slamperajskih gradskih direkcija u kojima rade ljudi koji, uglavnom, s od struke nisu videli i koje nanose ogromnu stetu svemu cega se dohvate
- crne bahate trojke tzv komunalne policije (ovo necu da sirim, skoci mi pritisak odmah) koje maltretiraju tek-jedva prezivljavajuci narod po ulicama, posto pedanterija gradonacelnika nije u stanju da zguta cinjenicu da je grad pun bede.
- bus plus
- tajanstveni inox kontejneri u vidu omanjih kanti za smece koji veze nemaju sa funkcionisanjem grada (i jos su bizarnija ideja od onih vertikalnih kanala za smece sto su se jedno vreme ugradjivali u visespratnicama)- fala bogu pa nisu u upotrebi, dovoljno je (za neciji dzep) sto su instalirani :)
- raznorazni "grandiozni" projekti i gadarije tipa Zaha-vs-Kalis (kliknuti obavezno, ko jos ne zna)

o odnosu prema manjinskim grupama necu ni da pocinjem, nemam zeludac za to u ovo doba dana.

neka ide brate, daleko mu lepa kuca... nek si pravi svoj vrli novi svet negde drugde. a dnevnopoliticko spinovanje ovakve vrste nek je tebi na cast.
maksa83 maksa83 08:04 24.09.2013

Re: Zluradost

ako ga tako bezrezervno i nekriticki voles, nosi ga u Pancevo da ti na brzaka opravi grad

Al' obavezno da povede sa sobom i graCkog menadžera Aleksandra Bjelića koji je "radio pri kabinetu Zorana Đinđića" (radio = kvačilo, prva, kvačilo, druga).

- platani, koji tebi sluze za podsmeh

Da, stvarno, mene uvek nipodaštavanje tog zločina od strane onih koji te platane vide (zapravo vi-de-li su) jednom godišnje ostavi ... zapitanog.
8c_competizione 8c_competizione 08:06 24.09.2013

Re: Zluradost

nek si pravi svoj vrli novi svet negde drugde


pravio bi Djitler i ovo samo da nam je ekonomija bar za 100 EUR mesecno po domacinstvu jaca!

freehand freehand 08:09 24.09.2013

Re: Zluradost

a ti, ako ga tako bezrezervno i nekriticki voles, nosi ga u Pancevo da ti na brzaka opravi grad, kao Beograd sto nam je opravio.
Beograd je, zahvaljujuci tom za kojim toliko zalis

prema potrebama skorojevicevskog, pilicarskog, sitnosopstvenickog jajarskog ukusa tvog Djikija

neka ide brate, daleko mu lepa kuca... nek si pravi svoj vrli novi svet negde drugde. a dnevnopoliticko spinovanje ovakve vrste nek je tebi na cast.

Nije mi baš najjasnije odakle ova ad hominem bljuzga.
Svejedno - odakle Đilas? Birali ga Beograđani. Nisam im ga ja doveo.
Volim li ja Đilasa, hoću li da ga nametnem i sačuvam? Ma kakvi.
Samo, Đilasa ne hapse nego smenjuju, ako se već poteže argument kriminala.
Ko ga smenjuje? Njewgovi petogodišnji saborci i saradnici u beogradskoj vlasti i administraciji. Zašto ga smenjuju? Dačić kaže - zbog promenjenih političkih okolnosti i Vučićeve dugogodišpnje mržnje. Krkobabić (da, Krkobabić) kaže - zbog preterane potrošnje, ili tako već nešto što se kaže kad se nema šta.
Naprednjaci i Koštunica se ne računaju, njihov je postupak politički potpuno prirodan.
Ko će biti novi gradonačelnik?
Nema veze. Sačekaćemo da se Sfinga smisli.
Ali gledajući Srbiju znamo da će procvetati kao đul bašta.
maksa83 maksa83 08:17 24.09.2013

Re: Zluradost

Nije mi baš najjasnije odakle ova ad hominem bljuzga.

Evo recimo to ovako. Ja zajebavanje sa platanima (koji su pali za račun DS građevinske mafije, Kopčalića i ostale ekipe) doživljavam kao kada bi se neko zajebavao na račun toga što rafinerija malo malo pa zapraši Pančevce znanim i neznanim toksinima. Toliko je je to neukusno.
vishnja92 vishnja92 08:19 24.09.2013

Re: Zluradost

upravo.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:22 24.09.2013

Re: Zluradost

au, Višnjaz, koje građevine... preporuka za tiradu. :)
ciracirafm ciracirafm 08:22 24.09.2013

Re: Zluradost

vishnja92
prema Beogradu se siri ko adenovirus, malo frontalno pa malo postrance
Da se slavi, naravno. Godinama se Dačić i Vučić svim silama trude da platani budu osvećeni. Sad je došlo vreme da se njihova borba pobedonosno završi!


ova dvojica klovnova me ic ne zanimaju ali je mr. über-alles Djilas trebalo jos daaavnih dana da se dezintegrise iz svih gradskih struktura. a ti, ako ga tako bezrezervno i nekriticki voles, nosi ga u Pancevo da ti na brzaka opravi grad, kao Beograd sto nam je opravio.

Beograd je, zahvaljujuci tom za kojim toliko zalis, skoro bespovratno pretvoren u metastaziranu kasabu kreiranu prema potrebama skorojevicevskog, pilicarskog, sitnosopstvenickog jajarskog ukusa tvog Djikija, a da, otkad ja pamtim, Beogradjani nikad, ali nikad nisu bili u poziciji da budu manje pitani i da im se polazu racuni o sopstvenom gradu - a nije da nismo trazili. car zemlje i mora spustio svoju cvrstu domacinsku ruku (koju i neki ovde po blogu toliko vole, kad lupi o sto) pa ne zna za dosta.

dakle evo par opstih mesta samo:
- platani, koji tebi sluze za podsmeh. da ne kacim opet i ovde i da ne elaboriram, imas citav album kod mene na fejsu.
- Tas
- ona bruka od mosta, kojoj se dan danas ne zna cena i koja je u grandioznom maniru sagradjena sa pretpostavkom da ce valjda skyline Banovog Brda i okoline za koju deceniju zaliciti na Menhetn, makara po niveletama (sto je samo po sebi urnebesna pretpostavka)
- navrat-nanos doneta uredba o zonama visoke gradnje e da bi se udovoljilo iskompromitovanom Farmanu: West 65
- umnozavanje slamperajskih gradskih direkcija u kojima rade ljudi koji, uglavnom, s od struke nisu videli i koje nanose ogromnu stetu svemu cega se dohvate
- crne bahate trojke tzv komunalne policije (ovo necu da sirim, skoci mi pritisak odmah) koje maltretiraju tek-jedva prezivljavajuci narod po ulicama, posto pedanterija gradonacelnika nije u stanju da zguta cinjenicu da je grad pun bede.
- bus plus
- tajanstveni inox kontejneri u vidu omanjih kanti za smece koji veze nemaju sa funkcionisanjem grada (i jos su bizarnija ideja od onih vertikalnih kanala za smece sto su se jedno vreme ugradjivali u visespratnicama)- fala bogu pa nisu u upotrebi, dovoljno je (za neciji dzep) sto su instalirani :)
- raznorazni "grandiozni" projekti i gadarije tipa Zaha-vs-Kalis (kliknuti obavezno, ko jos ne zna)

o odnosu prema manjinskim grupama necu ni da pocinjem, nemam zeludac za to u ovo doba dana.

neka ide brate, daleko mu lepa kuca... nek si pravi svoj vrli novi svet negde drugde. a dnevnopoliticko spinovanje ovakve vrste nek je tebi na cast.

Dodao bih ovom spisku i :
- baceni novac na univerzijadu 2009. godine
- Belvil
- indirektno finasiranje trznih centara
- skandal oko Luke Beograd
- losu obnovu ulica
- nefunkcionisanje GSP-a
- losa situacija u kulturnim ustanovama
- dalje potonuce Beograda u palancko blato kladionica,splavova,"klubova"

Problem je samo to sto su ovi koji ga smenjuju davno trebali da zavrse na robiji zbog svojih nedela ucinjenih tokom devedesetih.No, Srbima je draze da traze hapsenje Natase Kandic nego Nikolica,Vucica,Dacica,i ostale bulumente na vlasti,draze im je da odbace lustraciju i da mirno zive sa onima koji su ih cinkarili i mucili i koji ih i dalje cinkare i muce,jer to za njih nije ni nemoralno ni neobicno.
Srbi koji se toliko busaju u svoj obraz , prodaju ga svaki dan za saku novca a taj novac je danas,u ovom drustvu,jedino neprikosnoveno bozanstvo kome se sve zrtvuje.
freehand freehand 08:23 24.09.2013

Re: Zluradost

maksa83
Nije mi baš najjasnije odakle ova ad hominem bljuzga.

Evo recimo to ovako. Ja zajebavanje sa platanima (koji su pali za račun DS građevinske mafije, Kopčalića i ostale ekipe) doživljavam kao kada bi se neko zajebavao na račun toga što rafinerija malo malo pa zapraši Pančevce znanim i neznanim toksinima. Toliko je je to neukusno.

Sjajna ti je paralela, sa sve zaprašivanjem toksinima.

mariopan mariopan 08:24 24.09.2013

Re: Ja sam zbunjena...

freehand
Treba li da se oblaci crnina, ili da se slavi????

Da se slavi, naravno. Godinama se Dačić i Vučić svim silama trude da platani budu osvećeni. Sad je došlo vreme da se njihova borba pobedonosno završi!

Neee, došlo je (zadnje) vreme da se međusobno dohvate za guše jer nama i od nas nemaju šta više da iscede.
Samo pare su u pitanju, sve drugo su trice i kučine, nema tu ni P od politike.
maksa83 maksa83 08:25 24.09.2013

Re: Zluradost

Sjajna ti je paralela, sa sve zaprašivanjem toksinima.

Nema problema, uprostiću koliko god treba ne bi li ti shvatio. Didaktičnost je maj midl nejm.
freehand freehand 08:30 24.09.2013

Re: Zluradost

maksa83
Sjajna ti je paralela, sa sve zaprašivanjem toksinima.

Nema problema, uprostiću koliko god treba ne bi li ti shvatio.

Ide ti uproišćavanje, mada bi bezobrazluke mogao i da izbegneš.

A ja treba da shvatim - šta? Da Dačić i Krkobabić Đilasa smenjuju zbog svega što je ovde u ovoj bujici navedeno?
mariopan mariopan 08:33 24.09.2013

Re: Zluradost

vishnja92

Bravo Višnja za komentar !

A ovo je za padanje u nesvest
gadarije tipa Zaha-vs-Kalis (kliknuti obavezno, ko jos ne zna)

vishnja92 vishnja92 08:34 24.09.2013

Re: Zluradost

mada bi bezobrazluke mogao i da izbegneš.

?
podsmevas se i sprdas vec godinama zbog platana, a ako pazljivo procitas maksin komentar, neces videti da poredi platane sa zaprasivanjem, nego: zajebavanje na temu a sa zajebavanjem na temu b. jasnije sad?

uzgred, u vezi sa merljivoscu stete: volela bih da jednom neko napravi analizu o tome koliko na mikroklimu najprometnije ulice u gradu utice nedostatak 450 osamdesetogodisnjih krosnji. i koliko je poraslo zagadjenje u Bulevaru i okolini, od marta 2010 naovamo.
maksa83 maksa83 08:35 24.09.2013

Re: Zluradost

Ide ti uproišćavanje, mada bi bezobrazluke mogao i da izbegneš.

Ovo je prilično smešno, imajuć' u vidu od koga dolazi.
A ja treba da shvatim - šta? Da Dačić i Krkobabić Đilasa smenjuju zbog svega što je ovde u ovoj bujici navedeno?

Ne, smenjuju ga zato što su altruisti, tree huggeri i kolektivni članovi Grinpisa.

Zabole me zašto ga smenjuju. Prosto sam srećan, ovo je bolje nego kad po posečenom Bulevaru prcaš ("je l' vidiš ovo drvo? <pokažeš jedno ništa> "ne" <zbunjeno>. "ni ja." ) DS aktiviste koji ti traže potpis i glas za D. Đilasa.
mariopan mariopan 08:37 24.09.2013

Re: Zluradost

ciracirafm
Srbi koji se toliko busaju u svoj obraz , prodaju ga svaki dan za saku novca a taj novac je danas,u ovom drustvu,jedino neprikosnoveno bozanstvo kome se sve zrtvuje.

Pa stigla "civilizacija" i do nas, da se i mi "uljudimo" ko sav normalan svet?
bolid1 bolid1 08:54 24.09.2013

Re: Zluradost

Prosto sam sreća


Apsulutno, konacno i tom krelcu da vidimo ledja, zao mi je samo sto se kapija Zabele ne zatvara za istim.

Elem, seca se neko raznosenja uplatnica za Infostan, fantomske, prijateljske, firme koja odjednom dobije posao da, za nase pare, kontra zakonu, raznosi racune i...i nikom nista...svemoguci Djilas zna da je to za nase dobro, nece njemu neki postari da vrsljaju po gradu.

Ne mogu da se setim nekoga ko vise mrzi Beograd od Djilasa i ko je vise uradio na tome da ga sjebe, unisti, rasturi, a sve pod parolom: Ja znam sta je dobro, a imam i Zardinjeriju da vas u to ubedi, po potrebi.


freehand freehand 08:55 24.09.2013

Re: Zluradost

podsmevas se i sprdas vec godinama zbog platana,

To si videla - gde?
Kao mala pomoć, pošto sam zaboravio na kom je to blogu bilo, evo jedne sličice koju sam pre par godina napravio:


a ako pazljivo procitas maksin komentar, neces videti da poredi platane sa zaprasivanjem, nego: zajebavanje na temu a sa zajebavanjem na temu b. jasnije sad?

A nema razloga da pažljivije čitam Maksin komentar da bih razumeo koliko bi, po njegoivom mišljenju trebalo uprostiti nešto da bih ja to razumeo. I shvatio sam da bi trebalo baš prostački uprostiti.
angie01 angie01 09:42 24.09.2013

Re: Zluradost

- na sta lice domovi zdravlja i bolnice,
- a skole i predskolske ustanove,
- zelene povrsine i parkovi u gradu,
- kako je regulisan saobracaj-da li su sanirane opasne zone, smrtonosne tacke,...
- kakva je bezbednost gradjana,...
- kako su organizovane gradske sluzbe, gde gradjani trebaju da prodju prvo mali kurs, kako bi se izborili sa administarcijom i salterskim sluzbenicima,



-uravo su pala dva betonska zida sa terasa na Novom Beogradu, srecom niko nije stradao- bat, decenijama gradjani kroz uplatnice info stana placaju odrzavanje zgrada- u zakonu tacno pise sta su prioriteti, a u pojedinacnim ugovorima sta je sve obuhvaceno u tom odrzavanju,

taj novac godinama odlazi u gradsku kasu, a da apsolutno nista ni na jednoj zgradi nije uradjeno- sem u onim, gde stanuje neki glavonja, pa se posle o tom slucaju pise, kao gradonacelnik sredjuje krovove u fasade npr- nikakva inspekcija ne proverava sigurnost ovakvi stvari, gromobrana, opasno stanje fasada, krovova, liftova, instalacija, pozarnih stepenica- ni u jednoj zgradi ne postoji ni jedan aparat za gasenje pozara-sto je po zakonu obavezno.

sada kazu, pa gradjani trebaju sami da plate- a gde je ta 50, 60 godina uplacivana lova? I da li su gradjani sposobni da procenjuju sta i kako, a i dalje placaju to isto odrzavanje?
a_jovicic a_jovicic 09:45 24.09.2013

Re: Zluradost

ciracirafm

Dodao bih ovom spisku i :
- baceni novac na univerzijadu 2009. godine
- Belvil
- indirektno finasiranje trznih centara
- skandal oko Luke Beograd
- losu obnovu ulica
- nefunkcionisanje GSP-a
- losa situacija u kulturnim ustanovama
- dalje potonuce Beograda u palancko blato kladionica,splavova,"klubova"

... a da ne zaboravimo i dodatno "namicanje" para ugostiteljima kroz uvodjenje "prohibicije" prodajnim objektima (tobož' zarad zaštite omladine od poroka) ...

To što je svojim delovanjem dodatno zakucao ekser u kovčeg počivše opozicije treba da mu sude partijski drugovi. Trudi se da kad god može iznervira populaciju od koje ne očekuje glasove ... klinci (prohibicija), Romi (kontejneri za smeštaj), LGBT (izjave oko "Parade" pre par godina) ... zarad toga da bi dobio koji poen kod konzervativnog "glasačkog tela" (neshvatajući da su isti već odavno pridobijeni od strane "tvrdih" političkih stranaka i da takve glasače neće da dobije ali će još više gurnuti buduće generacije u ruke patriJotskih snaga a uništiti svaku šansu da se "beli listići" jednog dana predomisle)

EDIT:
Umal' da zaboravim da spomenem "eksperimente" oko ulaska samo na prednja vrata autobusa i maltretiranje nas koji imamo personalizovane kartice da pri svakom ulasku "kucamo" istu.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 10:04 24.09.2013

Re: Zluradost

Zaha-vs-Kalis

Šta je ovo?
vishnja92 vishnja92 10:21 24.09.2013

Re: Zluradost

projekat Zahe Hadid za Donji Dorcol. trenutno se, koliko znam, radi na rasciscavanju terena.
pa zar nije cakano?

imamo mi i lebdece oblake i svasta jos nesto, i ziva je steta sto ce sve te... khm... investicije sada dajboze da budu odlozene (za Zahu se ne nadam, suvise se zalaufalo )

ps
... a da ne zaboravimo i dodatno "namicanje" para ugostiteljima kroz uvodjenje "prohibicije" prodajnim objektima


jaoj da, zaboravila sam prohibiciju
(a i ovo sa prednjim vratima je bilo... prajsles, savrsen eksperiment za neeeuklidski prostor. Lobacevski rulz, samo sto ovi kulturni sto "kod njih oduvek svi lepo ulaze na prednja" ne kapiraju... khm, osobenosti bgd gradskog sardina-prevoza, niti osnovnu istinu da jednu zaperminu ne mogu zauzimati dva tela istovremeno)
iqiqiq iqiqiq 10:24 24.09.2013

Re: Zluradost

projekat Zahe Hadid za Donji Dorcol.

čini se da je ovo osveta skoro nestalim pravim Dorćolcima, ovo je jednako nakaradno praviti u blizini Kalemegdana kao Čumićevo sokače okruženo raspadnutim zgradama
mariopan mariopan 10:30 24.09.2013

Re: Zluradost

vishnja92
projekat Zahe Hadid za Donji Dorcol.

...samo se pitam......
.... kada im zamiriše ZOO vrt sa Kelemegdana da li će Kalemegdan da izmeste i naprave bolji i stariji da ne zasmeta hipermodernom, fantastičnom krajoliku?

Zar nigde u Beogradu nije bilo pogodnijeg mesta da se ta moderna građevina posadi nego baš na najstarijem delu Beograda, pored Kalemegdana?

vishnja92 vishnja92 10:31 24.09.2013

Re: Zluradost

čini se da je ovo osveta skoro nestalim pravim Dorćolcima

da te zamolim nesto, komentarisi uzduz i popreko sta god ti je volja, ali se ne naslanjaj na moj komentar opaskom o "pravim Dorcolcima", to te ja kao prava Beogradjanka kojoj je muka od svih redom pravih i uznositih Beogradjana, Novosadjana, Dorcolaca, Vracaraca i ostalih lepo molim. znaci, te naci-starosedelacke price veze nemaju sa ovim gore sto sam postavila. vec mi se danima kuva u zelucu od njih.
vishnja92 vishnja92 10:33 24.09.2013

Re: Zluradost

Zar nigde u Beogradu nije bilo pogodnijeg mesta da se ta moderna građevina posadi nego baš na najstarijem delu Beograda, pored Kalemegdana?


da, ovo bi moglo da cucne na Novom Beogradu otprilike, iako je ovakav tip arhitekture zapravo prilicno bezvredan, trendovski, olako prihvacen i... sta ja znam, po meni - odraz potpunog nedostatka duha vremena u kome zivimo. mozda bi bio simpatican na nekoj ledini pa opkoljen drvetima veeelikim (onim kao sto su bila na bulevaru) ali ni u to se ne bih kladila - prosto, to nije covekomerna arhitektura.

mlekac mlekac 10:35 24.09.2013

Re: Zluradost

iqiqiq
projekat Zahe Hadid za Donji Dorcol.

čini se da je ovo osveta skoro nestalim pravim Dorćolcima, ovo je jednako nakaradno praviti u blizini Kalemegdana kao Čumićevo sokače okruženo raspadnutim zgradama

DorTjolci se tu NISTA nisu ni pitali. Kao i uvek.
alselone alselone 10:41 24.09.2013

Re: Zluradost

Covece, ja sve vreme mislim da ovo planiraju da posade negde na obodu grada. Kad ono na Kalemegdanu. Hesuse!

iqiqiq iqiqiq 10:46 24.09.2013

Re: Zluradost

vec mi se danima kuva u zelucu od njih.

a što? šta su ti uradili?

što ne smem da se dičim svojim poreklom te da napomenem da su neki novi investitori došli i ruše sve ono što smatram vrednošću MOG grada, koga volim i želim da sačuvam bar jezgro, što nije korektno reći odakle potičem, da sam iz nekog drugog grada ja bih se ponosila svojim gradom, ali eto već treća generacija, ja sam sa Dorćola, proterana u međuvremenu zbog novokomponovanih skorojevića koji su želeli da zauzmu baš isti taj Dorćol

Zašto ovaj projekat nije na Adi Huji, nego na Dorćolu

Investitori se okomiše na gradsko jezgro, a predgrađa Beograda nemaju ni kanalizaciju.
vishnja92 vishnja92 11:02 24.09.2013

Re: Zluradost

niko tebi ne brani da se bilo cime ponosis, ali mi smeta sto implicitno tvrdis da postoje i "nepravi" Dorcolci a tu se, da prostis, necemo sloziti, ako se "pravost" meri brojem generacija rodjenih tu-i-tu.

za druge gradove ne znam, ali gradjani Beograda ne postaju to rodjenjem, generacijama ili ne-znam-kojom-bojom krvi vec osecajem medjusobnog pripadanja gradu/sa gradom, i to je tako oduvek - na srecu nasu, i nadam se da ce tako ostati. mozes postati Beogradjanin (i Dorcolac, takodje) posle 3 meseca zivota tu, isto kao sto mozes ne postati nikad, kao sto Djilas nije, pa sve da ti se i askurdjel rodio u Skadarskoj (a pre nego sto krenes da mi preslisavas krvna zrnca: s jedne strane sesta, s druge druga generacija. i zabole me prilicno za to)

sreca (i snaga) Beograda lezi upravo u tome sto je vitalan i razbarusen po sastavu stanovnistva i sto oni kojima se to ne svidja ne mogu ama bas nista da preduzmu da bi sprecili priliv ljudi i stalne promene koje grad cine zivim. i carobnim.

(samo da ti kazem, necu vise imati vremena za ovo i necu moci da ti repliciram (a mislim da nece biti ni potrebe))


edit
Zašto ovaj projekat nije na Adi Huji, nego na Dorćolu

a sto na Adi Huji? dovoljno daleko od tebe?
toliko o beogradjanstini i dorcolstini :))))))))))

iqiqiq iqiqiq 11:05 24.09.2013

Re: Zluradost

mlekac
iqiqiq
projekat Zahe Hadid za Donji Dorcol.

čini se da je ovo osveta skoro nestalim pravim Dorćolcima, ovo je jednako nakaradno praviti u blizini Kalemegdana kao Čumićevo sokače okruženo raspadnutim zgradama

DorTjolci se tu NISTA nisu ni pitali. Kao i uvek.

pretpostavljam da se šališ, ali hvala te jeste istina i važi za većinu gradova

Bila sam oduševljena kada sam videla po mnogim manjim gradovima Evrope kako se stanovništvo trudi da sačuva tradiciju, prošlost kroz građevine koje obnavljaju i čuvaju. Kod nas se gradsko jezgro mučki ruši i niču onda te novokomponovane građevine pa onda gube namenu i profit kao tržni centri u Čumićevom, pa onda onaj ultra mega fensi u Obilićevom vencu, pa staklenik na Trgu republike, a sada prodaju pljeskavice sa lukom, nije mi sada da sve nabrajam, pa sve kvazi poslovne zgrade koje naprave sa staklenim prozorima koji mogu da se peru samo spolja i onda ih nikada više ne operu

no ostaviću ovo za blog gdina Bobića
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 11:05 24.09.2013

Re: Zluradost

projekat Zahe Hadid za Donji Dorcol. trenutno se, koliko znam, radi na rasciscavanju terena. pa zar nije cakano?

U jednoj epizodi Simpsonovih je uragan srušio kuću Nedu Flandersu, pa su mu je građani Springfilda sami sagradili i ispalo je tako nešto:



Ned je onda završio u ludnici.
mariopan mariopan 11:07 24.09.2013

Re: Zluradost

vishnja92
da, ovo bi moglo da cucne na Novom Beogradu otprilike, i

I ja pomislila na N Beograd, ako već mora....
prosto, to nije covekomerna arhitektura.

..i ovo se slažem, meni je to lepo da vidim kao sliku na zidu, ili u nekom kompletno novom, modernom gradu, gde bi se međusobno nadgornjavala ili dopunjavala slična arhitektonska rešenja. Pa ko voli tu da živi neka mu ga.

Ali meni za život treba malo topline, ovo deluje hladno i bezdušno, pogotovo posađeno u najstariji deo jednog već oronulog grada. Šta će da urade sa okolinom? Da ovo bude okruženo čime? Sravniti sa zemljom ceo kvart?

.......

Često prolazim Savamalom, tu mi živi brat, kako tamo ima lepih starih zgrada, strašno oronulih, samo se bojim da se ne uruše od nebrige i da ih se ne seti neko ko bi to sve lepo posekao i opravio bolje i modernije?
iqiqiq iqiqiq 11:12 24.09.2013

Re: Zluradost

(samo da ti kazem, necu vise imati vremena za ovo i necu moci da ti repliciram (a mislim da nece biti ni potrebe))

nema potrebe da se svađamo, mada izgleda imamo izuzetno različite stavove jer smo već imale slične probleme na nekom prethodnom blogu

ne moram više da reagujem na tvoje postove, mada je moja reakcija bila podrška onome što si napisala, jer smatram nakaradnim takve projekte

ti si samo reagovala na moje "rođeni Dorćolac" i ne daš mi da se izjašnjavam, a meni je to jedini način identiteta, mesto kome pripadam i koje volim i koje želim da sačuvam, ne samo zbog rođenja, nego i prirodne lepote koje ima i blizine jedne takve vrednosti kao što je Kalemegdanska tvrđava, koju ne treba urušavati "peračima para"

Nije ništa neobično da starosedeoci brane svoju teritoriju tako da se za ono izjašnjavanje "rođeni Dorćolac" neću izvinjavati, jer ne vređam nikoga osim što volim da prozovem novokomponovane bogataše, koji ne umeju da prepoznaju vrednost kraja u kojem nikada nisu boravili, a nemaju ni osećaj za tu vrstu lepote

Inače glavni ispusti gradske kanalizacije su na Dorćolu i na Adi Huji te je time veselije što se novokomponovani investitori okomiše na ove dve lokacije
PS to je odgovor na pitanje
a sto na Adi Huji? dovoljno daleko od tebe?
toliko o beogradjanstini i dorcolstini :))))))))))

opet si mi dodala nešto što ne mislim, ako znaš o projektu, mene je interesovalo kako su se rešili za Dorćol a ne Ušće, Adu Huju itd
vishnja92 vishnja92 11:17 24.09.2013

Re: Zluradost

mariopan


Savamala polako ozivljava, i da ima pametnih i dobronamernih u gradskim strukturama, krenuli bi lagaaaaano i pazljivo da je saniraju, mogu da naprave pravi mali dragulj tamo :)
vishnja92 vishnja92 11:19 24.09.2013

Re: Zluradost

Ned je onda završio u ludnici.

mukica :))
mariopan mariopan 11:37 24.09.2013

Re: Zluradost

vishnja92
mariopan


Savamala polako ozivljava, i da ima pametnih i dobronamernih u gradskim strukturama, krenuli bi lagaaaaano i pazljivo da je saniraju, mogu da naprave pravi mali dragulj tamo :)

Jao, dal ću dočekati da vidim.
Bonner Bonner 11:57 24.09.2013

Re: Zluradost

iqiqiq

...
Bila sam oduševljena kada sam videla po mnogim manjim gradovima Evrope kako se stanovništvo trudi da sačuva tradiciju, prošlost kroz građevine koje obnavljaju i čuvaju. Kod nas se gradsko jezgro mučki ruši i niču onda te novokomponovane građevine pa onda gube namenu i profit kao tržni centri u Čumićevom, pa onda onaj ultra mega fensi u Obilićevom vencu, pa staklenik na Trgu republike, a sada prodaju pljeskavice sa lukom, nije mi sada da sve nabrajam, pa sve kvazi poslovne zgrade koje naprave sa staklenim prozorima koji mogu da se peru samo spolja i onda ih nikada više ne operu

no ostaviću ovo za blog gdina Bobića



Sramota je kako grad izgleda, sramota za sve Beogradjane a pre svega za gradsku vlast i odlazeceg gradonacelnika. Ja za njega glasao nisam niti cu. Glasao sam za Tadica na predsednickim, za DS na republickim ali u gradu on nije dobio moj glas.

Isto tako sam ovde na blogu ukazivao na svu pogubnost njegovog izbora za Predsednika DS-a. Sve sto sam prognozirao obistinilo se, na zalost.

Neka ga smene, daleko mu lepa kuca.

Grad izgleda katastrofalno, istorijske celine su potpuno unistene, sagradjene zgradurine pored starih prelepih vila sa pocetka 20 veka, trotoari vise ne postoje. Parkovi izbetonirani, zelene povrsine se mere santimetrima, ruglo i neukus na sve strane. Sramota me je svaki put kad odem i shvatim da odatle poticem.

A Bobic me je banovao kad sam ga pitao da li ga je stid i sram sto je bio na mestu na kom je bio a grad izgleda ovako. Hteo je, sve u tom palanackom duhu da nekakvu novu gradsku galeriju zadene u centar grada medju one prelepe stare zgrade na trgu i jos vise zagusi onaj ionako mali i premali prostor. Negde se bio zapitao, pa ko ce kao da ide na novi Beograd ili vec gde, ovako sve na trg pa ne moras da se mucis da obilazis, valjda misleci na losu gradsku infrastrukturu.

iqiqiq iqiqiq 12:01 24.09.2013

Re: Zluradost

mariopan
vishnja92
mariopan


Savamala polako ozivljava, i da ima pametnih i dobronamernih u gradskim strukturama, krenuli bi lagaaaaano i pazljivo da je saniraju, mogu da naprave pravi mali dragulj tamo :)

Jao, dal ću dočekati da vidim.

živa i zdrava bila i dočekala sa nama da uživamo u lepoti dela Beograda koji je još uvek potencijalno šansa da imamo da pokažemo naše starine kao svetski gradovi
Da mogu da odlučujem ne bih dopustila ni jednu zgradu da sklone, sve su remek dela i trag prošlosti, ako ništa drugo ne moramo onda da pravimo kulise kada snimamo filmove o Beogradu pre II sv rata
Bonner Bonner 12:12 24.09.2013

Re: Zluradost

iqiqiq


živa i zdrava bila i dočekala sa nama da uživamo u lepoti dela Beograda koji je još uvek potencijalno šansa da imamo da pokažemo naše starine kao svetski gradovi
Da mogu da odlučujem ne bih dopustila ni jednu zgradu da sklone, sve su remek dela i trag prošlosti, ako ništa drugo ne moramo onda da pravimo kulise kada snimamo filmove o Beogradu pre II sv rata


I u Beogradu ce da se rode deca koja ce da shvate vaznost i lepotu istorijskih gradskih celina i nece rusiti stare zgrade nego renovirati i nadogradjivati ali u stilu u kom je ulica pretezno sagradjena. A ovo sto je u medjuvremenu unakazeno morace da se promeni, da se fasade izmene i uklope u istorijsku celinu.

iqiqiq iqiqiq 12:18 24.09.2013

Re: Zluradost

I u Beogradu ce da se rode deca koja ce da shvate vaznost i lepotu istorijskih gradskih celina i nece rusiti stare zgrade nego renovirati i nadogradjivat

amen!

inače to što sam domorodac u gradu Beogradu, nisam nikada uslovljavala čistom domorodačkom nacijom, jer grad ne može da raste i da se obogaćuje ako nema raznovrsnost i dopunu ljudi rođenih van. Ko me poznaje lično, to će uvek potvrditi, ali nemam razloga da krijem gde sam rođena i da se time ponosim. I kada sam u Beogradu i kada živim van Beograda, a živela i radila i u Nemačkoj i u Irskoj, i poštovala domoroce i njihove običaje i njihove građevine.
hajkula1 hajkula1 12:20 24.09.2013

Re: Zluradost

maksa83

Da, stvarno, mene uvek nipodaštavanje tog zločina od strane onih koji te platane vide (zapravo vi-de-li su) jednom godišnje ostavi ... zapitanog.



Prestala sam da idem Bulevarom jer kod Vuka, na tramvajskoj stanici ne može da se diše a o mogućnostima leti da zvekne sunčanica ili toplotni udar, neću.

Prilično često pukne cev pa tramvaji stanu, ili se neko parkira na šinama samo da istrči do apoteke, iznad Cvetkove pijace, pa se napravi zastoj... Komunalci imaju važnija posla.

Idem trolom. Preko preče, naokolo brže. Jedan od razloga što ne uplaćujem bus plus.


Bonner Bonner 12:32 24.09.2013

Re: Zluradost

iqiqiq

...

inače to što sam domorodac u gradu Beogradu, nisam nikada uslovljavala čistom domorodačkom nacijom, jer grad ne može da raste i da se obogaćuje ako nema raznovrsnost i dopunu ljudi rođenih van. ...


To je tek besmislena prica. Kako jedan grad moze da se nazove metropolom a da krene da prebrojava krvna zrnca svojih gradjana? Ili da u njemu zive samo ljudi koji su u njemu i rodjeni? To je nevidjena budalastina a sama stvar da su takve stvari gradska tema govori o tome koliko je stanje lose.

iqiqiq iqiqiq 12:47 24.09.2013

Re: Zluradost

To je nevidjena budalastina a sama stvar da su takve stvari gradska tema govori o tome koliko je stanje lose

stanje svesti, kada nemamo sa kime više da se delimo na crne i bele onda stiže do tih podela na one iz i van grada itd, to je Duško Kovačević lepo napisao u svojoj "20 srpskih podela"
i još dobih tu karakteristiku, a meni je ceo svet dom, volim da putujem i upoznajem sve ljude i narode i poštujem svaku osobu, ali ne poštujem nasilje i nerad i oportune ljude koji gramzivo otimaju ono što svima nama pripada
iqiqiq iqiqiq 12:48 24.09.2013

Re: Zluradost

Idem trolom

čekaj, pa i tu moraš da platiš? Nisam te razumela, jel ne plaćaš trolu ili?
Bonner Bonner 12:52 24.09.2013

Re: Zluradost

iqiqiq

...
i još dobih tu karakteristiku, a meni je ceo svet dom, volim da putujem i upoznajem sve ljude i narode i poštujem svaku osobu, ali ne poštujem nasilje i nerad i oportune ljude koji gramzivo otimaju ono što svima nama pripada


Nije bilo tebi namenjeno, naprotiv, ti si isto tako pisala kako je to budalastina i nebitna stvar u velikom gradu. Bar tako sam ja razumeo.

iqiqiq iqiqiq 13:51 24.09.2013

Re: Zluradost

Bar tako sam ja razumeo.

razumeli smo se...hvala

Nijedna metropola nije postala ograničavanjem dolazaka i proverom krvnih zrnaca, jedino što su neke razvijane tako da postoje geta što je realno problem i pokazuje se kada se pojave žarišta

Beograd je imao taj duh metropole i bio je mnogo lep grad dok novokomponovani skorojevići koji ne razumeju vrednosti Beograda nisu došli da ga ponize svojom kič kulturom, kič investicijama i da ne širim agresiju

oprostićemo im, ali negde moraju da stanu

evo npr ja bih podržala proteste protiv ovog najavljenog kiča na Dorćolu, ne pripada toj celini i može se stvarati negde potpuno drugde gde takav kompleks možda može da bude održiv i da se smatra avangardom, možda

he da nastavim monolog: Čumičevo sokače su recimo gradili pompezno u vreme prvih koji su sticali kravavim rukama bogatstvo, da nije sve izgubljeno govori činjenica da se u Čumiću sada razvija nešto potpuno novo: mladi domaći dizajneri prodaju svoje kreacije, spas u zadnji čas, sada mi Čumić ne deluje tako ružno
blue rider blue rider 14:23 24.09.2013

Re: Zluradost

Hbte muka mi je od platana, mozda bih napisao i nesto licnije ali ce se obrisati. Dodji na labudovo brdo da vidis sta je priroda i cist vazduh.
loader loader 16:09 24.09.2013

Re: Zluradost

ali ne poštujem nasilje i nerad

Znači:
niste navijač


iqiqiq iqiqiq 16:28 24.09.2013

Re: Zluradost

loader
ali ne poštujem nasilje i nerad

Znači:
niste navijač

slabo ti ja to sinko koristim, te utakmice...
Jukie Jukie 17:19 24.09.2013

Re: Zluradost

vishnja92
volela bih da jednom neko napravi analizu o tome koliko na mikroklimu najprometnije ulice u gradu utice nedostatak 450 osamdesetogodisnjih krosnji. i koliko je poraslo zagadjenje u Bulevaru i okolini, od marta 2010 naovamo.

Koliko znam, besplatni mesečni bilten koji je uključivao prošlomesečne podatke o svim vrstama zagađenja na desetak ključnih lokaliteta u Beogradu više ne izlazi jer mu nisu odobrena sredstva
iqiqiq iqiqiq 18:41 24.09.2013

Re: Zluradost


Koliko znam, besplatni mesečni bilten koji je uključivao prošlomesečne podatke o svim vrstama zagađenja na desetak ključnih lokaliteta u Beogradu više ne izlazi jer mu nisu odobrena sredstva

ovde imap merne stanice i rezultate 5 mernih stanica i kvaliteta vazduha
a ovde su prikazani neki zbirni rezultati Ekoatlas
A kasne sa izdavanjem Ekološkog biltena, koji može bar elektronski da izlazi ako nema para za štampanje
A ovaj dokument govori o zelenilu Beograda Zelena regulativa
Bonner Bonner 20:06 24.09.2013

Re: Zluradost

iqiqiq

...
evo npr ja bih podržala proteste protiv ovog najavljenog kiča na Dorćolu, ne pripada toj celini i može se stvarati negde potpuno drugde gde takav kompleks možda može da bude održiv i da se smatra avangardom, možda
...


Ja cu da se pridruzim protestu i da uz to dodam i planirani projekat japanskog arhitekte sa druge strane kalimegdana uz pristaniste, potpuno suluda zamisao da se na tom mestu iole ista slicno treba da gradi. Beogradska arhitektonska skola je nesto najgore sto grad ima. To je ocigledno leglo neukusa i neznanja.

Uz to bi dodao i protest protiv bilo kakve gradnje u okviru Trga Republike, staklenac da se srusi i na celom prostoru napravi veci trg sa zelenim povrsinama.

Za to sam da se srusi zgrada pored Narodnog pozorista umesto da se pretvara u hotel, tako da Narodno pozoriste na novom trgu dobije mesto koje mu pripada i malo vise vazduha i osecaja prostora koje nedostaje gradu a koje onda daje osecaj slobode njegovim ziteljima.

Za pocetak toliko, a imao bi jos sijaset stvari.

Jukie Jukie 20:41 24.09.2013

Re: Zluradost

iqiqiq

A kasne sa izdavanjem Ekološkog biltena, koji može bar elektronski da izlazi ako nema para za štampanje

E na njega sam mislio, koristio sam ga kao nastavno sredstvo

Nego, ne kasne, potpuno je stopirano i redakcija je raspuštena, čak se niko drugi nije setio da se ugradi pa da to preuzme
loader loader 21:36 24.09.2013

Re: Zluradost

iqiqiq
loader
ali ne poštujem nasilje i nerad

Znači:
niste navijač

slabo ti ja to sinko koristim, te utakmice...


Eh, izuzetak ste
jer kod nas poodavno uspeva ono:
buđavog leba i podlih igara


freehand freehand 22:25 24.09.2013

Re: Zluradost

Za pocetak toliko, a imao bi jos sijaset stvari.

Tajac.... Veliko iščekivanje.
laziiprevare laziiprevare 22:49 24.09.2013

Re: Zluradost

ova dvojica klovnova me ic ne zanimaju ali je mr. über-alles Djilas trebalo jos daaavnih dana da se dezintegrise


Idi uči još pa se javi

Stanje u DS je takvo kakvo jeste, možda nekad malo naduvano u novinskim napisima. Oni koji to prate shvataju da tu ima i vatre i dima ...( kviz Milioner)


Dragi Vođa i Pluskvamperfekat

Zameraju mi da hvalim energiju Vučića i borbu protiv korupcije, kao i PUPS i njihovu politiku zaštite penzionera ...


Kafana OUP "Stari grad"

Zovite Simoviće, Čumeta, Limuna,Peconija,Bagzija ... jer sam došao do saznanja da bi oni mogli ... ako ste spremni da platite cenu koju oni traži, ne za sebe ...
hajkula1 hajkula1 09:36 25.09.2013

Re: Zluradost

mariopan
vishnja92
projekat Zahe Hadid za Donji Dorcol.

...samo se pitam......
.... kada im zamiriše ZOO vrt sa Kelemegdana da li će Kalemegdan da izmeste i naprave bolji i stariji da ne zasmeta hipermodernom, fantastičnom krajoliku?

Zar nigde u Beogradu nije bilo pogodnijeg mesta da se ta moderna građevina posadi nego baš na najstarijem delu Beograda, pored Kalemegdana?




Radi se na tome...
Što se mesta za građevinu tiče, tu malo-malo pa bude poplava.
iqiqiq iqiqiq 09:41 25.09.2013

Re: Zluradost

Eh, izuzetak ste
jer kod nas poodavno uspeva ono:
buđavog leba i podlih igara

ovo mi je najlepši kompliment koji sam dobila poslednjih godina, volem da budem izuzetak i podržavam izuzetke, kada je pravilo "buđavog leba i podlih igara"
iqiqiq iqiqiq 09:42 25.09.2013

Re: Zluradost

Jukie
iqiqiq

A kasne sa izdavanjem Ekološkog biltena, koji može bar elektronski da izlazi ako nema para za štampanje

E na njega sam mislio, koristio sam ga kao nastavno sredstvo

Nego, ne kasne, potpuno je stopirano i redakcija je raspuštena, čak se niko drugi nije setio da se ugradi pa da to preuzme

jooj , sada moramo da se pozivamo na Zakon o dostupnosti informacija i Arhusku konvenciju da nateramo da postoji bar elektronsko izdanje...pa izgleda moramo da radimo 24/7 kao kontrolori javne uprave
iqiqiq iqiqiq 09:43 25.09.2013

Re: Zluradost

Bonner
iqiqiq

...
evo npr ja bih podržala proteste protiv ovog najavljenog kiča na Dorćolu, ne pripada toj celini i može se stvarati negde potpuno drugde gde takav kompleks možda može da bude održiv i da se smatra avangardom, možda
...


Ja cu da se pridruzim protestu i da uz to dodam i planirani projekat japanskog arhitekte sa druge strane kalimegdana uz pristaniste, potpuno suluda zamisao da se na tom mestu iole ista slicno treba da gradi. Beogradska arhitektonska skola je nesto najgore sto grad ima. To je ocigledno leglo neukusa i neznanja.

Uz to bi dodao i protest protiv bilo kakve gradnje u okviru Trga Republike, staklenac da se srusi i na celom prostoru napravi veci trg sa zelenim povrsinama.

Za to sam da se srusi zgrada pored Narodnog pozorista umesto da se pretvara u hotel, tako da Narodno pozoriste na novom trgu dobije mesto koje mu pripada i malo vise vazduha i osecaja prostora koje nedostaje gradu a koje onda daje osecaj slobode njegovim ziteljima.

Za pocetak toliko, a imao bi jos sijaset stvari.



odlični predlozi, ako te ne mrzi, napravi listu, pa da poguramo kod nekog blogera da ti objavi blog i da se izjasnimo
mariopan mariopan 09:47 25.09.2013

Re: Zluradost

hajkula1
mariopan
vishnja92
projekat Zahe Hadid za Donji Dorcol.

...samo se pitam......
.... kada im zamiriše ZOO vrt sa Kelemegdana da li će Kalemegdan da izmeste i naprave bolji i stariji da ne zasmeta hipermodernom, fantastičnom krajoliku?

Zar nigde u Beogradu nije bilo pogodnijeg mesta da se ta moderna građevina posadi nego baš na najstarijem delu Beograda, pored Kalemegdana?




Radi se na tome...
Što se mesta za građevinu tiče, tu malo-malo pa bude poplava.

Jaoooooo
hajkula1 hajkula1 10:55 25.09.2013

Re: Zluradost

iqiqiq
Idem trolom

čekaj, pa i tu moraš da platiš? Nisam te razumela, jel ne plaćaš trolu ili?



Redovno sam uplaćivala prevoz, godinama... Sada se švercujem (ne baš odmah od pojave bus plusa, nešto kasnije sam počela).
Ako gradsku vlast nije sramota da na razne načine gura ruku u moj džep, ni mene nije sramota da se branim koliko mogu.
Rekoh, apex i bus plus su samo jedan od razloga.


Recimo, uvedeno pravilo da je ulaz na prednjim vratima. Zašto su ugrađeni validatori na svim?
inco inco 13:14 25.09.2013

Re: Zluradost

hajkula1
Recimo, uvedeno pravilo da je ulaz na prednjim vratima. Zašto su ugrađeni validatori na svim?


Da bi se odčekirala kad izlaziš i time plaćala koliko si se vozila. Nažalost to se nije sprovelo do kraja. Ali važno je naći izgovor zašto ne plaćati uslugu koju koristiš. Ako imaš nešto protiv sistema a ti izvoli pa se prevozi alternativnim sredstvima, tako ćeš pokazati da se ne slažeš. Ovako ličiš na čoveka koji svaki dan ide u istu kafanu ali odbija da plati supu jer mu je jednog dana preslana, drugog dana mu upala muva, trećeg dana bilo mnogo žilica...
iqiqiq iqiqiq 14:44 25.09.2013

Re: Zluradost

Ako imaš nešto protiv sistema a ti izvoli pa se prevozi alternativnim sredstvima,

pa nema baš alternative, recimo oni E busići kojih ima po Beogradu su ipak u nedovoljnoj meri zastupljeni, ne postoje ni privatnici koji bi recimo razvozili malim busevima školarce, a to sam videla po svetu da ima lepo organizovano i vrlo povoljno. Kad pomisliš u toku školske godine koliko osnovaca i srednjoškolaca dnevno zauzme buseve, a i njima i ostalima bi bilo bolje da imaju odvojen prevoz.
Dakle gradskom prevozu ne postoji alternativa, osim hodanja.
To je opasna stvar, jer što karta bude skuplja, sve manje će građana moći da se prevozi
Kada već krenuh: i dalje imam problem sa davanjem podataka Bus Plusu kao privatnoj firmi koja uzima i JMBG i adresu itd, samo čekam trenutak kada će neko zloupotrebiti te informacije i zamišljam kome sve dostvaljaju baze podataka (to se lepo plaća)
hajkula1 hajkula1 21:28 25.09.2013

Re: Zluradost

inco
hajkula1
Recimo, uvedeno pravilo da je ulaz na prednjim vratima. Zašto su ugrađeni validatori na svim?


Da bi se odčekirala kad izlaziš i time plaćala koliko si se vozila. Nažalost to se nije sprovelo do kraja. Ali važno je naći izgovor zašto ne plaćati uslugu koju koristiš. Ako imaš nešto protiv sistema a ti izvoli pa se prevozi alternativnim sredstvima, tako ćeš pokazati da se ne slažeš. Ovako ličiš na čoveka koji svaki dan ide u istu kafanu ali odbija da plati supu jer mu je jednog dana preslana, drugog dana mu upala muva, trećeg dana bilo mnogo žilica...






Nema alternativnih sredstava. Koristim dalji put, jer sadašnji Bulevar negativno utiče na moje zdravlje. Koliko puta sam platila taksi, jer se tramvaji poređajiu... tada nema alternative sem taksija. Švercovanjem nadoknađujem troškove.
Neka naplatu vrate u GSP.
inco inco 22:55 25.09.2013

Re: Zluradost

hajkula1
Švercovanjem nadoknađujem troškove. Neka naplatu vrate u GSP.


I kako će to što će GSP da radi istu stvar (samo manje efikasno) da poboljša ono na šta se ti žališ u prevozu? Nikako, eto kako. Što će reći - koristiš Bus+ samo kao svež izgovor da se švercuješ.

Mogu tako ja i iz obližnje prodavnice da mažnjavam robu i da to pravdam time što je vlasnik iste pre n godina udario kolima dete ispred zgrade i izvukao se uz bednu uslovnu - kad ga bace u ćuzu e tad ću da mu plaćam, a do tad ću da kradem. Ili mogu da mu ne posećujem prodavnicu i ne budem lopov. Izbor je naravno na meni, a o čoveku najviše govore njegovi izbori.
laziiprevare laziiprevare 17:55 26.09.2013

Re: Zluradost



Predsedništvo Demokratske stranke Srbije zatražilo je danas istovremeno raspisivanje vanrednih parlamentarnih i izbora u Beograda.



Vučić je ozbiljan čovek i političar od reči. Ivica Dačić je ...

Šta ? Koštunica dr Vojislav !?
hajkula1 hajkula1 01:44 24.09.2013

Pa šta znam


Ako ništa drugo, shvatiće da su smenjivi i da jedni drugima ne treba da veruju, pa da može i hapšenje da se omakne...

Mi moramo da budemo uporniji u traženju da se lopovi hapse a ukradeno da se vrati.
blogovatelj blogovatelj 01:49 24.09.2013

Re: Pa šta znam

Ako ništa drugo, shvatiće da su smenjivi i da jedni drugima ne treba da veruju, pa da može i hapšenje da se omakne...


Mislim da je u toku sklanjanje keša... Klik
hajkula1 hajkula1 01:52 24.09.2013

Re: Pa šta znam

blogovatelj
Ako ništa drugo, shvatiće da su smenjivi i da jedni drugima ne treba da veruju, pa da može i hapšenje da se omakne...


Mislim da je u toku sklanjanje keša... Klik



Svakako u zatvor, pa ispitivanje odakle mu to što ima, a zna se, i odakle mu to što je prodao. Svu štetu što je napravio da nadoknadi. Ako nema, neka digne kredit. (I povezani subjekti, naravno i bivša žena.)
blogovatelj blogovatelj 02:08 24.09.2013

Re: Pa šta znam

Svakako u zatvor, pa ispitivanje odakle mu to što ima


Nikako.
Najpre ispitivanje odakle mu, pa ako sud presudi, onda u zatvor. Jedino tako sistem pravilno funkcioniše.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:48 24.09.2013

Re: Pa šta znam

blogovatelj


Nikako.
Najpre ispitivanje odakle mu, pa ako sud presudi, onda u zatvor. Jedino tako sistem pravilno funkcioniše.


isfunkcionisaće u Kanadi, al' kod nas u Srbiji, brale, taman tol'ko da propitaju (ne verujem da će ga ćorkirati, ćorkiraju samo minorne igrače, ako nisi primetio), i onda teraj sve po starom. malo se zamaskira stav za švabenzi i piglu amere, pustiš tu i tamo po kog pederčića da se promuva po gradu, malo neku milozvučnu rečenicu za švabenzi skupštinu, koji zagrl s Eštonkom, i teraj! s obzirom da je opozicija takva kakva je, mislim da sigurno imaju barem dva mandata zagarntovana.


iqiqiq iqiqiq 08:03 24.09.2013

Re: Pa šta znam

Mi moramo da budemo uporniji u traženju da se lopovi hapse a ukradeno da se vrati.

to je suština koju nadam se, većina građana treba da shvati

prvo dokazati krađe, a onda bez pogovora hapsiti i osuđivati

ali hajdemo sa primerima afera i kako su se završile, ona Rašković, sudski proces 10 godina pa oslobođena, neka se malo pozabave listingom ovakvih slučajeva koji su pravila ponašanja
8c_competizione 8c_competizione 08:08 24.09.2013

Re: Pa šta znam

da se lopovi hapse a ukradeno da se vrati.


kod nas ovo zadnje nekako uvek zaboravimo. primera? Milosevic-Markovica, Karica, Miskovica, Dafina, Kertesa, Raseta, "pasnjaka" ..... koliko ti dusa zeli
iqiqiq iqiqiq 08:34 24.09.2013

Re: Pa šta znam

8c_competizione
da se lopovi hapse a ukradeno da se vrati.


kod nas ovo zadnje nekako uvek zaboravimo. primera? Milosevic-Markovica, Karica, Miskovica, Dafina, Kertesa, Raseta, "pasnjaka" ..... koliko ti dusa zeli

da potrošimo vreme korisnije pa da prikupimo linkove za sve i velike i sitne političke lopove
mariopan mariopan 08:51 24.09.2013

Re: Pa šta znam

blogovatelj
Ako ništa drugo, shvatiće da su smenjivi i da jedni drugima ne treba da veruju, pa da može i hapšenje da se omakne...


Mislim da je u toku sklanjanje keša... Klik

Nego šta, ali ne nadam se nekom hapšenju, (sve će to narod platiti i pozlatiti) nema od toga ništa..... neće vrana vrani oči da vadi, već da zagrabi i ona što više može...teško nama sa svima njima.
hajkula1 hajkula1 12:21 24.09.2013

Re: Pa šta znam

blogovatelj
Svakako u zatvor, pa ispitivanje odakle mu to što ima


Nikako.
Najpre ispitivanje odakle mu, pa ako sud presudi, onda u zatvor. Jedino tako sistem pravilno funkcioniše.



Mora u istražni i da ne utiče na svedoke i sklanja dokaze.
blogovatelj blogovatelj 17:45 24.09.2013

Re: Pa šta znam

ćorkiraju samo minorne igrače, ako nisi primetio


Nisam primetio







blogovatelj blogovatelj 18:59 24.09.2013

Re: Pa šta znam

Mora u istražni i da ne utiče na svedoke i sklanja dokaze.


To se onda zove pritvor. Ni tu se ne ide "najpre" nego sudija da nalog za pritvaranje, a na osnovu dokaza.
U svakom slučaju, prvo uvek ide dokaz.
hajkula1 hajkula1 10:59 25.09.2013

Re: Pa šta znam

iqiqiq
8c_competizione
da se lopovi hapse a ukradeno da se vrati.


kod nas ovo zadnje nekako uvek zaboravimo. primera? Milosevic-Markovica, Karica, Miskovica, Dafina, Kertesa, Raseta, "pasnjaka" ..... koliko ti dusa zeli

da potrošimo vreme korisnije pa da prikupimo linkove za sve i velike i sitne političke lopove



SJAJNO

Ne smeta a može da koristi
iqiqiq iqiqiq 14:48 25.09.2013

Re: Pa šta znam


SJAJNO
Ne smeta a može da koristi

samo kažem da ima puno stvari koje mi možemo da uradimo i korisno utrošimo energiju, a vredi pokušati...
hajkula1 hajkula1 21:34 25.09.2013

Re: Pa šta znam

blogovatelj
ćorkiraju samo minorne igrače, ako nisi primetio


Nisam primetio












Da li pamtite koliko i od kada pominjem Matijevića? Samo zbog toga što truje narod. Gajića sam pominjala kao finansijera autonomaša.
Oni to jesu i nisu jedini.
hajkula1 hajkula1 01:49 24.09.2013

Imam pitanja


Možda jednom i saznam odgovore.

Koliko košta most na adi?

Čiji je bus plus i ko je šta i kome prodao.

Koliko je primljeno administrativaca u javnim preduzećima i ustanovama, koliko ih je i da li ih i koliko ima viška?

Kolike su ukupne zarade direktorima, članovima upravnih odbora, menadžerima?

I tako, imam još ali za početak da budem skromna...


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:32 24.09.2013

Re: Imam pitanja

hajkula1



Koliko je primljeno administrativaca u javnim preduzećima i ustanovama, koliko ih je i da li ih i koliko ima viška?

Kolike su ukupne zarade direktorima, članovima upravnih odbora, menadžerima?

I tako, imam još ali za početak da budem skromna...




ako je bilo po vojvođanskom ključu, onda cca 5 klonova po radnom mestu, plate između cca 80 i 200 'iljada, sve iz tvog i mog džepa. ti paraziti su razlog što je ekonomija tako oronula poslednjih godina. ne da su naprednjaci nešto bolji, zapravo, isti su takvi, zapravo, sve je to ista komunistička bagra. jedna partija - nebitno kako se zove. drukče ni znaju.
iqiqiq iqiqiq 07:57 24.09.2013

Re: Imam pitanja

hajkula1

Možda jednom i saznam odgovore.

Koliko košta most na adi?

Čiji je bus plus i ko je šta i kome prodao.

Koliko je primljeno administrativaca u javnim preduzećima i ustanovama, koliko ih je i da li ih i koliko ima viška?

Kolike su ukupne zarade direktorima, članovima upravnih odbora, menadžerima?

I tako, imam još ali za početak da budem skromna...



Za most na Adi: traži informaciju od Direkcije za građevinsko zemljište
Za bus plus: po Zakonu o dostupnosti informacija traži od gradske uprave
Administrativci: Imaš Informator o radu za 2011 i 2012, možeš da uporediš
Zarade direktora: nema na jednom mestu ali iz nekoliko dokumenata sa sajtova javnih preduzeća i iz APRa možeš dobiti odgovor

Mene užasava nespremnost novinara da barataju činjenicama, osim Insajdera, ne znam nijednu drugu emisiju gde se ozbiljno pristupa saopštavanju informacija uz dokaze

Ako neko krade na veliko, to je lako utvrditi, zna se kolika je plata a može se proveriti imovina pre i imovina posle. Hajde neka se neko time ozbiljno pozabavi. Brojke ne lažu.
mariopan mariopan 09:02 24.09.2013

Re: Imam pitanja

iqiqiq
Ako neko krade na veliko, to je lako utvrditi, zna se kolika je plata a može se proveriti imovina pre i imovina posle. Hajde neka se neko time ozbiljno pozabavi. Brojke ne lažu.


Ne krade, u tome je kvaka što su oni tu krađu ozakonili. Samo ako neko baš bude previše alav i zađe u tuđ atar da "zarađuje" očas posla je na naslovnoj Kurira.

Oni su svi jedna razbojnička banda, nebitno kako se zovu, a ne političari.
I oni što sede u Skupštini i dižu dva prsta za ono što im Gazda stranke naredi, svi oni su saučesnici te pljačke koja se nad celom zemljom sprovodi sve vreme, i koja će se nastaviti, jer se svi oni itekako dobro pokrivaju međusobno.

Ovo je samo smena da bi neko drugi Đilasio malo po Beogradu jer tu ima najviše kajmaka, sve drugo po Srbiji je odrano do gole kože.
iqiqiq iqiqiq 09:06 24.09.2013

Re: Imam pitanja

Ovo je samo smena da bi neko drugi Đilasio malo po Beogradu jer tu ima najviše kajmaka, sve drugo po Srbiji je odrano do gole kože.

Jelica Greganović Jelica Greganović 11:54 24.09.2013

Re: Imam pitanja

Ovo je samo smena da bi neko drugi Đilasio malo po Beogradu jer tu ima najviše kajmaka, sve drugo po Srbiji je odrano do gole kože.

U sridu.
hajkula1 hajkula1 12:25 24.09.2013

Re: Imam pitanja

iqiqiq


Za most na Adi: traži informaciju od Direkcije za građevinsko zemljište
Za bus plus: po Zakonu o dostupnosti informacija traži od gradske uprave
Administrativci: Imaš Informator o radu za 2011 i 2012, možeš da uporediš
Zarade direktora: nema na jednom mestu ali iz nekoliko dokumenata sa sajtova javnih preduzeća i iz APRa možeš dobiti odgovor

Mene užasava nespremnost novinara da barataju činjenicama, osim Insajdera, ne znam nijednu drugu emisiju gde se ozbiljno pristupa saopštavanju informacija uz dokaze

Ako neko krade na veliko, to je lako utvrditi, zna se kolika je plata a može se proveriti imovina pre i imovina posle. Hajde neka se neko time ozbiljno pozabavi. Brojke ne lažu.


Ne samo ja, probali i nismo dobili informacije. (Ni za most ni za bus plus ni druge.)

Što se novinara tiče, trebalo bi da je Studio B gradska televizija? Koje gradske informacije plasiraju?

hajkula1 hajkula1 12:27 24.09.2013

Re: Imam pitanja

Jelica Greganović
Ovo je samo smena da bi neko drugi Đilasio malo po Beogradu jer tu ima najviše kajmaka, sve drugo po Srbiji je odrano do gole kože.

U sridu.



I meni tako izgleda.
iqiqiq iqiqiq 12:33 24.09.2013

Re: Imam pitanja

Ne samo ja, probali i nismo dobili informacije. (Ni za most ni za bus plus ni druge.)

Što se novinara tiče, trebalo bi da je Studio B gradska televizija? Koje gradske informacije plasiraju?

svakako je to ono najvažnije, ako ne daju informacije, onda su po meni zreli za sudski proces, šta ima tu da se krije i od koga? Već je to dovoljno sumnjivo samo je pitanje da li kod nas može na osnovu prikrivanja informacija od javnog značaja da se pokrene sudski proces i ko sme da ga pokrene
hajkula1 hajkula1 11:09 25.09.2013

Re: Imam pitanja

iqiqiq
Ovo je samo smena da bi neko drugi Đilasio malo po Beogradu jer tu ima najviše kajmaka, sve drugo po Srbiji je odrano do gole kože.




Ma, nije. Samo su nas programirali da tako mislimo, da verujemo u iluziju.

- Recimo - nikl.


- Zlato je jedna od ružnih reči. Ne izgovara se u Srbiji. Iz sveta smo slušali povremeno i o aferama (šuplje poluge, te Holand-bank kaže da vlasnici poluga mogu da dobiju samo novčanu protivvrednost a ne svoje zlato...) i o potražnji državnih rezervi, pitanja tipa, gde je nemačko zlato i tako. Samo kod nas reč zlato ne postoji, sem u oglasima na banderama. Da kažem čije firme su vršile otkup, ovaj post bi bio ...-nekorektan.


Aj malo da pokrenemo vijuge, da se setimo vrednosti. Ebo nas patak, pa koji će q.ac raznorazni investitori ako u Srbiji nema kajmaka?



hajkula1 hajkula1 01:55 24.09.2013

Odavno


Odavno nisam išla na proteste. Spremna sam. Da ćutim i da bijem.
laziiprevare laziiprevare 23:44 24.09.2013

Re: Odavno

Odavno nisam išla na proteste. Spremna sam. Da ćutim i da bijem.



Zid plača: Čerčil, De Gol i Pavijen

hajkula1 hajkula1 02:05 24.09.2013

Znaš šta


Što se Vojvodine tiče, ne bih čačkala. Ako su Vojvođani zadovoljni, ok. Ako im lopovi smetaju, neka se izjasne.


Znam za neke lopovluke u Vojvodini. Ali i ovde ih ima pa mi ovdašnji više bodu oči.

Afere oko EPS i Srbijagasa, nikome ništa.

Malo mi znači ako nekog samo smene. I ako se omakne da nekog uhapse. Hoću pare nazad! Bar neka odu u budžet pa da finansiraju nešto pametno. Nekretnine država da im zapleni.
Ma bre, zna se koliki su im prihodi na koje su plaćali porez. I šta im je sve u vlasništvu, na ime članova porodice. I zna se članovi porodice koliki su porez plaćali. Ebote, prosta matematika.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana