Politika

Obraćanja naciji: Sloba, uoči 5. oktobra i Koštunica od 17.2

Aleksandar Stosic RSS / 20.02.2008. u 11:05

Corax
Corax
Inspirisan poslednjim postom Jelene Milić setio sam se da sam negde duboko u svom kompjuteru sačuvao govor Slobodana Miloševića od 02.oktobra, 2000 gradjanima SRJ. Jedva sam ga našao, a tada sam taj file nazvao "Čuvati kao uspomenu".

Eto,znao sam da će jednog dana poslužiti.

Pročitao sam ga odmah posle govora Vojislava Koštunice, od nedelje 17.02. 2008.

Oba obraćanja naciji srpskih lidera puštam u celosti.

1. Govor Slobodana Miloševića (02.10.2000)

Jugoslovenski predsednik Slobodan Milosevic obratio se u ponedeljak putem Radio-televizije Srbije obratrio gradjanima Jugoslavije. Emitujemo tekst njegovog govora u celini:

"Postovani gradjani, Pred drugi krug izbora zelim da vas na ovaj nacin upoznam sa svojim vidjenjem politickih prilika u nasoj zemlji, posebno u Srbiji. Kao sto i sami znate, punu deceniju traju napori da se celo Balkansko poluostrvo stavi pod kontrolu nekih zapadnih sila.

Veliki deo tog posla je obavljen uspostavljanjem marionetskih vlada u nekim zemljama, pretvaranjem tih zemalja u zemlje ogranicenog suvereniteta ili lisene svakog suvereniteta. Zbog naseg otpora takvoj sudbini za nasu zemlju, mi smo bili izlozeni svim pritiscima kojima u savremennom svetu ljudi mogu biti izlozeni. Broj i intenzitet tih pritisaka umnozavao se kako je vreme prolazilo. Sve iskustvo u drugoj polovini 20-veka koje velike sile imaju u rusenju vlada, izazivanju nemira, podsticanju gradjanskih ratova, kompromitovanju i likvidiranju boraca za nacionalnu slobodu, dovodjenju drzava i naroda na rub siromastva - sve je to primenjeno na nasu zemlju i nas narod.

Dogadjaji koji su organizovani za nase izbore su takodje deo te organizovane hajke na zemlju i narod, zato sto su nasa zemlja i narod barijera uspostavljanju potpune dominacije na Balkanskom poluostrvu. U nasoj javnosti je vec dugo prisutna grupacija koja, pod imenom opozicione politicke partije demokratske orijentacije, zastupa interese vlada koji su nosioci pritisaka na SRJ, a posebno na Srbiju. Ta grupacija se na ovim izborima pojavila kao Demokratska opozicija Srbije. Njen stvarni sef nije njihov kandidat za predsednika drzave, njen dugogodisnji sef je predsednik Demokratske stranke i saradnik vojne alijanse koja je ratovala protiv nase zemlje. On svoju saradnju sa tom alijansom nije mogao ni da sakrije. Uostalom citavoj nasoj javnosti je poznat njegov apel NATO paktu da se Srbija bombarduje onoliko nedelja koliko je neophodno da bi se njen otpor slomio. Na celu tako organizovane grupacije na ovim izborima nalazi se, dakle, zastupnik vojske i vlada koje su nedavno ratovale protiv Jugoslavije.

Zastupajuci te interese, iz ove grupacije su nasoj javnosti poslate poruke da ce sa njima na celu Jugoslavija biti izvan svake opasnosti od rata i nasilja, da ce doci do ekonomskog prosperiteta, vidno i brzo ostvarenog viseg standarda, takozvanog povratka SRJ u medjunarodne institucije i tako dalje. Postovani gradjani, moja je duznost da vas javno i na vreme upozorim da su ta obecanja lazna i da stvari stoje obratno, jer upravo nasa politika garantuje mir, a njihova samo trajne sukobe i nasilje, a evo i zasto.

Uspostavljanjem vlasti koju podrzava, odnosno koju instalira zajednica zemalja okupljenih u NATO alijansi, SRJ bi neizbezno postala zemlja cija bi se teritorija brzo rasparcala. To nisu samo namere NATO pakta, to su i predizborna obecanja DOS-a. Od njihovih predstavnika smo culi da ce Sandzak dobiti autonomiju, za koju se clan njihove koalicije Sulejman Ugljanin, vodja separatisticke muslimanske organizacije zalaze vec 10 godina, koja fakticki definitivno izdvaja Sandzak iz Srbije.

Njihova su obecanja, takodje, vezana za davanje autonomije Vojvodini koja je takva da je ne samo izdvaja iz Srbije i SRJ, vec je po svemu cini sastavnim delom susedne Madjarske. Na slican nacin bi se odvojila od Srbije i druga podrucja, narocito njena rubna podrucja. Njihovo pripajanje susednim drzavama odavno je vruca tema tih drzava koje stalno podsticu pripadnike manjina tih drzava u SRJ da daju svoj doprinos prisajedinjenju delova nase zemlje susednim drzavama.

U sklopu te politike za rasparcavanje SRJ, Kosovo bi bilo prva zrtva. Njegov sadasnji status bi se proglasio za legalan i definitivan. To je prvi deo Srbije sa kojom bi se ona morala da oprosti, ne izrazavajuci pri tom ni nadu da ce taj deo njene zemlje jednom moci da bude vracen. Teritorija koja bi preostala da nosi ime Srbije bila bi okupirana od strane medjunarodnih, americkih ili nekih trecih vojnih snaga, koje bi tu teritoriju tretirale kao vojni poligon kao vlasnistvo kojim se raspolaze u skladu sa interesima sile cija se vojska na njoj nalazi. Sliku tog raspolaganja, posledice tog raspolaganja gledali smo vec decenijama, a narocito u ovoj deceniji u mnogim zemljama sirom sveta, na zalost poslednjih godina i u Evropi, na primer na Kosovu, Republici Srpskoj i Makedoniji, u nasem neposrednom okruzenju.

Srpski narod bi snasla sudbina Kurda, sa perspektivom da budu istrebljeni brze, jer ih je manje od Kurda i jer bi im kretanje bilo ograniceno na manji prostor nego onaj na kome se Kurdi vec decenijama nalaze.

Sto se Crne Gore tice, njena sudbina bi bila prepustena mafiji cija bi pravila igre gradjani trebalo dobro da znaju. Svaka nedisciplina, a pogotovo svako protivljenje interesima mafije stavlja vas na listu za odstrel koja iskljucuje pravo na svako pomilovanje. Dao sam ovaj prikaz sudbine SRJ u slucaju da se prihvati izbor NATO pakta za nasu zemlju, sa ciljem da upozorim i na to da bi u tom slucaju osim gubitka zemlje i ponizenja njenih gradjana, svi ziveli pod neprekidnim nasiljem. Novi vlasnici drzavne teritorije nekadasnje SRJ, kao i okupatori preostale srpske teritorije vrsili bi po prirodi stvari teror nad stanovnistvom ciju su teritoriju okupirali. Sam srpski narod bi istovremeno vodio neprekidnu borbu za ponovno uspostavljanje srpske drzave i svoje ponovno okupljanje u njoj.

Oni ne zele mir i blagostanje na Balkanu. Oni zele da ovo bude zona stalnih ratova koji bi im pruzili alibi za trajno prisustvo. Marionetska vlast garantuje nasilje, moguci dugogodisnji rat, sve samo ne mir. Samo nasa sopstvena vlast garantuje mir. Sve zemlje koje su se nasle na udaru stranih sila, postale su siromasne i to na nacin koji iskljucuje nadu u pravednije i humane socijalne odnose. Velika podela na vecinu siromasnih i manjinu bogatih, to je slika Istocne Evrope vec nekoliko godina i nju svi mozemo da vidimo. Ta slika ne bi mimoisla ni nas. I mi bismo pod komandom i kontrolom vlasnika nase zemlje brzo stekli ogromnu vecinu veoma siromasnih, cija je perspektiva da iz tog siromastva izadju veoma veoma neizvesna i daleka. Manjina bogatih vila bila bi sastavljena od svercerske elite kojoj bi bilo dopusteno da bude bogata samo pod uslovom da bude u svakom pogledu lojalna komandi koja odlucuje o sudbini njihove zemlje. Javna i drustvena svojina bi se brzo transformisala u privatnu, ali vlasnici te svojine, iz dosadasnjeg iskustva nasih suseda, bi po pravilu bili stranci.

Mali izuzeci bi bili iskljucivo oni koji bi pravo na vlasnistvo kupovali lojalnoscu i pokornoscu koja ih izmesta iz sfere elementarnog i nacionalnog i ljudskog dostojanstva. Najveca nacionalna dobra u tim prilikama postaju vlasnistvo stranaca, a oni koji su njima do sada upravljali, cinili bi to u ovim izmenjenim prilikama kao sluzbenici stranih firmi u sopstvenoj drzavi. Iz nacionalnog ponizenja, rasturanja drzave i socijalne bede nuzno bi moralo da dodje do mnogih oblika socijalne patologije, medju kojima bi kriminal bio prvi. To nije puka pretpostavka, vec iskustvo svih zemalja koje su prosle taj put, koji mi izbegavamo po svaku cenu. Prestonice evropskih zemalja vec skoro deceniju nisu na Zapadu, kao sto je nekada bilo, vec na Istoku Evrope.

Nasem narodu i ovaj sadasnji kriminal tesko pada jer smo dugo od Drugog svetskog rata do devedesetih godina ziveli u drustvu koje za kriminal takoreci nije znalo. A neki veci kriminal, koji se ne moze izbeci u drustvu koje bismo postali gubljenjem suvereniteta i velikog dela teritorije, taj veci kriminal bio bi, za nas mali i na kriminal nenaviknut narod opasan, kao sto je za drustvo i njegove gradjane opasan rat. Jedan od bitnih zadataka marionetske vlasti u svakoj zemlji pa i u nasoj, ako bismo je imali, jeste gubljenje identiteta. Zemlje kojima se komanduje spolja relativno se brzo rastaju sa svojom istorijom, sa svojom prosloscu, sa svojom tradicijom, sa svojim nacionalnim simbolima, sa svojim navikama, cesto i sa sopstvenim knjizevnim jezikom. Nevidljiva na prvi pogled, ali veoma efikasna i nemilosrdna selekcija nacionalnog identiteta svela bi ga na nesto nacionalnih jela, po neku pesmu i kolo, imena nacionalnih heroja nadenuta prehrambenim proizvodima i kozmetickim sredstvima.

Jedno od zaista nesumnjivih posledica, zaposedanja teritorije neke zemlje od strane velikih sila u 20-tom veku je ponistavanje identiteta naroda koji u toj zemlji zivi. Iz iskustva drugih zemalja vidi se da narod jedva da je u stanju da prati brzinu kojom pocinje da upotrebljava tudji jezik kao svoj, da se identifikuje sa tudjim istorijskim licnostima zaboravljajuci svoje, da poznaje bolje knjizevnost svog okupatora od svoje knjizevnosti, da glorifikuje tudju istoriju, cesto se rugajuci svojoj, da lici na druge, umesto na sebe. Neslobodne zemlje ukidaju pravo gradjana koji u njima zive da slobodno izraze svoje misljenje, jer bi se to misljenje pre svega sukobilo sa neslobodom. Otuda je tortura nad misljenjem najdosledniji i najneophodniji oblik tortura u zemlji koja je izgubila slobodu. A manifestovanje volje je dopusteno samo u vidu farse. Ispoljavaju ga samo skutonose stranih gazda, a njihova simulacija slobodne volje sluzi kao pokrice okupatoru da je uspostavio demokratiju u cije ime je i zaposeo teritoriju tudje zemlje. Narocito zelim da naglasim zbog mladih ljudi, intelektualaca, naucnih radnika, da su zemlje lisene suvereniteta po pravilu lisene i prava na stvaralastvo, a narocito stvaralastvo u oblasti nauke. Veliki centri i velike moci finansiraju naucno stvaralastvo, kontrolisu domasaje i odlucuju o primeni njegovih rezultata.

Zavisne drzave, ukoliko imaju naucne laboratorije i naucne institute, nemaju ih kao samostalne subjekte vec kao ispostave centrale, koja im kontrolise sve, a narocito domasaje u stvaralackom misljenju u radu. Ti domasaji se moraju kretati u granicama koje u okupiranu zemlju i okupirani narod nece uneti seme pobune ili emancipacije. U ovom trenutku pred drugi krug izbora, zbog sumnje DOS-a da moze da ostvari rezultat koji im je potreban, pripadnici vrha DOS-a novcem unesenim u zemlju potkupljuju, ucenjuju i zastrasuju gradjane i organizuju strajkove, nemire i nasilje ne bi li zaustavili proizvodnju, svaki rad i svaku aktivnost.

Sve, razume se, sa ciljem da u Srbiji stane zivot i sa obrazlozenjem da taj zivot moze ponovo da pocne i da se odvija uspesno i dobro, kad pocnu da ga organizuju oni koji ovde zastupaju okupatorske namere, planove i interese. Nasa je zemlja suverena drzava, ima svoje zakone, svoj Ustav, svoje institucije. Srbija je duzna, a i zasluzila je da se odbrani od invazije koja joj je pripremljena kroz lazne oblike subverzije. Gradjani su duzni da znaju, da ucescem u subverziji kojoj je cilj sploljna dominacija nad njihovom zemljom odnosno okupacija njihve zemlje, snose istorijusku odgovornost za gubljenje kontrole nad sopstvenim zivotom.

Prepustajuci svoju zemlju drugima, tudjoj volji prepustaju isto tako tudjoj volji i sopstveni zivot i zivot svoje dece i mnoge druge ljude. Smatrao sam sebe duznim da upozorim gradjane nase zemlje na posledice aktivnosti koje finansiraju i podrzavaju vlade zemalja NATO alijanse. Gradjani mogu, a i ne moraju da mi veruju. Moja je zelja da se narod u moja upozorenja ne uveri kasno kada ce se te greske tesko otklanjati, a neke mozda nece moci da se otklone. Moj motiv da se obratim na ovaj nacin nije uopste licne prorode. Dva puta sam biran za predsednika Srbije i jednom SRJ. Valjda bi svakome trebalo da bude jasno da oni ne napadaju Srbiju zbog Milosevica nego napadaju Milosevica zbog Srbije.

Moja savest je u tom pogledu savrseno mirna. Moja savest ne bi bila ni najmanje mirna ako svom narodu ne bih, posle svih ovih godina na njegovom celu, rekao sta mislim o njegovoj sudbini ako bi mu tu sudbinu nametnuo neko drugi, makar i tako sto bi narodu objasnjavao kako je takvu sudbinu izabrao sam. Ta zabluda da bira sam ono sto za njega bira neko drugi najopasnija je zabluda i glavni je razlog moje odluke da se javno obratim gradjanima Jugoslavije".

2.Govor Vojislava Koštunice (17.02.2008)

"Poštovani građani Srbije,

Danas, 17. februara, protivpravno je proglašena lažna država Kosovo na onom delu teritorije Srbije koji se nalazi pod vojnom kontrolom NATO pakta. Do ovog nezapamćenog bezakonja dovela je destruktivna, surova i nemoralna politika sile koju sprovode SAD. Ovim činom je celom svetu dato na znanje da Amerika silu stavlja iznad Povelje UN i da je spremna da samovoljno, bezobzirno i grubo krši međunarodni poredak zarad svojih vojnih interesa.

Stavljajući nasilje iznad načela međunarodnog prava, SAD su primenom slepe sile ponizile i naterale EU da pogazi principe na kojima počiva sama EU. Amerika je prisilila Evropu da je sledi u nečuvenom nasilju koje demonstrira nad Srbijom. Evropa je danas pognula glavu i zbog toga će i ona biti odgovorna za sve dalekosežne posledice koje će ovo nasilje imati po evropski i svetski poredak. Time je, pre svega, ponižena Evropska unija, a ne Srbija. Srbija je odbila da se ponizi, držeći se čvrsto prava i odbijajući da se povinuje sili.

Jednostrano proglašenje lažne države pod starateljstvom SAD i EU predstavlja završni čin politike sile koja je započeta agresijom i bezumnim bombardovanjem Srbije i potom nastavljena dolaskom NATO trupa na Kosovo i Metohiju. Nikada se kao danas 17. februara nije jasnije pokazala istina zašto je Srbija divljački razarana pod NATO bombama. Pravi temelj lažne države Kosovo čine bombe kojima je NATO rušio Srbiju. Zato treba reći pravu istinu da iza ove lažne države stoje, pre svega, vojni interesi NATO pakta, što je i potvrđeno Aneksom 11 Ahtisarijevog plana. Samo tako je mogla nastati ovakva lažna država, a ona zauvek ostaje lažna makar za njeno priznanje zapadne zemlje žrtvovale ceo svetski pravni poredak i rizikovale mir.

Predsednik SAD, koji je odgovoran za ovo nasilje, i njegovi evropski sledbenici, biće crnim slovima upisani u istoriju Srbije, ali i u svaku istoriju međunarodnog prava i na njemu zasnovanog svetskog poretka.

Dobro nam je poznato koliko je opasna, surova i slepa politika sile koju sprovode SAD. Ali i sa tim saznanjem Srbija je odlučno i jednom zauvek poništila sve odluke o proglašenju jednostrane nezavisnosti, i sve buduće akte koji budu proizilazili iz ove protivpravne odluke. Srbija je poništila i odluku EU o nelegalnom slanju misije u Pokrajinu, koja je takođe doneta usled nemoći Evrope. Ovom odlukom Vlade Srbije utvrđen je osnov državnog i nacionalnog programa Srbije za Kosovo i Metohiju posle 17. februara.

Građani Srbije, za Srbiju ne postoji i nikada neće postojati lažna država nezavisno Kosovo na njenom tlu. Za Srbiju su svi Srbi i svi građani u Pokrajini koji poštuju našu državu punopravni i ravnopravni građani Srbije. Zato za sve njih važe zakoni i institucije Republike Srbije. Od danas moramo pokazati još veću brigu i solidarnost sa našim narodom na Kosovu i Metohiji. Sva ministarstva imaju nalog da rade i obezbede značajno bolje životne uslove, da obezbede nova radna mesta i pokrenu investicije u pokrajini. Država Srbija će povesti najveću moguću brigu za svakog svog građanina na Kosovu i Metohiji. I na ovaj dan su naši ministri sa svojim narodom u Pokrajini.

Upozoravamo da je na Kosovu i Metohiji od dolaska NATO trupa ubijeno i proterano mnogo Srba, a bezbrojne kuće, drevni manastiri i crkve su spaljeni. Od kada je NATO došao, suviše je zla i nasilja naneto Srbima. Zbog toga ni po koju cenu ne sme doći do novih nevinih žrtava na Kosovu, do novih progona i novih rušenja. Nasilja prema Srbima bilo je previše i oni koji su preuzeli odgovornost za bezbednost u pokrajini moraju apsolutno ispuniti svoju obavezu.

Želim još jednom da ponovim da je Srbija stara država, a srpski narod stari evropski narod. Kroz vekovnu državotvornu istoriju kao narod iskusili smo kakva sve zla može da učini strana sila. Ali smo se kroz našu istoriju još bolje uverili u snagu prava i pravde i vrednost slobode. Pravo, pravda i sloboda vodiće nas sve dok u potpunosti pokrajinu Kosovo i Metohiju ne vratimo tamo gde joj je i mesto u ustavnopravni poredak Srbije. I dok politika sile misli da je danas trijumfovala praveći lažnu državu, milioni Srba već misle o danu slobode koji mora doći. Niko još nikada nije uspeo da spreči srpski narod da ostvari svoju slobodu. Sve ono što ne budemo mogli mi danas da uradimo, uradiće sutra nova i bolja pokolenja od nas. Kosovo je Srbija i uvek tako mora biti.

Građani Srbije, moramo zajedno celom svetu pokazati da se protivimo razbijanju naše države i da ne priznajemo nasilno stvaranje lažne države na našoj teritoriji. Protiveći se politici nasilja koja se sprovodi nad Srbijom, moramo jedinstveno podići glas u znak podrške našim sunarodnicima i građanima na Kosovu i Metohiji. Vlada i parlamentarne stranke zajedno će organizovati mirne proteste širom Srbije i dogovoriti se kada će u Beogradu biti prvi veliki protest. Na ovim protestima naše dostojanstvo mora biti iznad sile protiv koje se borimo. Silu ostavimo nasilnicima koji su se njome obrukali za sva vremena, a mi pokažimo moć prava, pravde i pokažimo koliko volimo i poštujemo slobodu i slobodnu Srbiju sa našim Kosovom i Metohijom. Dok postoji srpski narod, Kosovo je Srbija."

 

 

Atačmenti



Komentari (47)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nikolla90 nikolla90 11:20 20.02.2008

o, da..

Na ovu temu bi mogao da se napravi opsežan rad, kad bismo imali u svojim arhivama sve njihove govore.. I ne samo njihove..
Colin_bgd Colin_bgd 11:27 20.02.2008

Re: o, da..

Ta grupacija se na ovim izborima pojavila kao Demokratska opozicija Srbije. Njen stvarni sef nije njihov kandidat za predsednika drzave, njen dugogodisnji sef je predsednik Demokratske stranke i saradnik vojne alijanse koja je ratovala protiv nase zemlje.


Cica mica i gotova prica...

"The rest is silence."
zonky8 zonky8 15:42 20.02.2008

Re: o, da..

Colin_bgd
Ta grupacija se na ovim izborima pojavila kao Demokratska opozicija Srbije. Njen stvarni sef nije njihov kandidat za predsednika drzave, njen dugogodisnji sef je predsednik Demokratske stranke i saradnik vojne alijanse koja je ratovala protiv nase zemlje.Cica mica i gotova prica..."The rest is silence."


ili kao shto je bio naslov 'curuvija docekao nato bombe'...

takav imbecilni govor koji zove na odstrel djindjica je bio deo scenarija...zoranu je 99-te zivot spasao milo...sklonio ga je negde u cg....cak sam gledaoi njegov interviju na bbc..
na zalost, svi ti spiskovi su ostali , kao shto je ostala i 'sluzba' koja je trebalo da ih ostvari...

i tehnologija vladanja je podjednako krvolocna....dici frku na drugoga ...napraviti vanredno stanje ...mobilisati decu kao 'topovsku hranu'...ratovati izgubljene ratove, ali si na vlasti...

miloshevic je 97-me poslao trupe na granicu crne gore, kada je djukanovic pobedio,tebala mu je nova frka, ali su mu izgleda pripretili i tamo nije mogao da vojuje...to bi tek bilo krvava igranka...

sledecu krizu je izazvao na kosovu 98-me , sve da 'odbrani' srbe, ali ubrzo odustaje i potpisuje predaju vazdusnog prostora, pushta 3000 posmatraca i td.. ali kako mu se vlast izmicala on zaoshtrava situaciju, izbacuje posmatrace, pocinje sa zverstvima...

imao je shanse da potpishe sporazum sa holbrukom , rambuje, sve zivo i ne bi nas nikada bombardirali...mogao je da povuce paramilitarne 'dogs of war'...mogao je da prekine bombardovanje odmah...ali shta je tada vec uveliko izcashenom psihopati to bilo do ludacki paranoicni game....ljudske i materijalne zrtve ga nisu interesovale...osecao je da mu se blizi kraj...

tako i danashnji vodja uopste ne mari za otrovnu retoriku....moze da napadne i nato i evropske posmatrace i slovence i ldp...i posle samo da likuje....posledice ga ne interesuju...glup je i da ih shvati...

'jedanputa ste me zeznuli za vlast, sada je ne ispushtam...u boju (za srbe) se generali ne menjaju..'

ima jedno pitanje u testu inteligencije (wb skala):

-shta biste uradili kada biste prvi primetili vatru u bioskopu?

to je pitanje koje diskriminira psihopate...psihopata odgovara:

'izashao bih na vrata i povikao vatra!!!!!'
yzma yzma 11:23 20.02.2008

Sitna enigmatika - nadjite deset razlika..

Odlican post, za sve koje pamcenje slabije sluzi.
Mene samo jedna stvar jos muci, kako moze covek da kaze da je "Jednostrano proglašenje lažne države pod starateljstvom SAD i EU predstavlja završni čin politike sile koja je započeta agresijom i bezumnim bombardovanjem Srbije"?
Bez zalazenja u pravne osnove, integritet, suverenitet itd..., mislim da je ovo jedno vrlo ruzno i neodgovorno aboliranje Miloseviceve politike, tek tako zalepiti etiketu da je to bio jedini razlog bombardovanja.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 22:06 21.02.2008

Re: Sitna enigmatika - nadjite deset razli

Ovo nije aboliranje Miloseviceve politike, ovo je MIloseviceva politika bez ikakvih razlika....
silver bullet silver bullet 11:54 20.02.2008

istina naglavacke

Bravo! To je dokumentacija koja mora da se kopa i objavljuje svaki dan.
Sad sacekajte postove onih koji ce vam reci - eto sve je tacno Milosevic predvideo.
I opet nece shvatiti da je do ovakvog otcepljenja Kosova doslo jer smo nastavili Milosevicevu matricu ponasanja.
Nece shvatiti da smo ih mi naterali da nam na najbrutalniji nacin uzmu ono sto odavno nije nase.
Nece shvatiti da je DOS gadjan ubojitim oruzjem od 5. oktobra i konacno ubijen 12. marta pred zgradom Vlade Srbije.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 22:07 21.02.2008

Re: istina naglavacke

I opet nece shvatiti da je do ovakvog otcepljenja Kosova doslo jer smo nastavili Milosevicevu matricu ponasanja.

metanoia metanoia 11:55 20.02.2008

Učenik je prevazišao učitelja

apsolvirajući retoriku svoga ideološkog mentora. I pored spoljašne maske evropejca i demokrate, učenik je ostao dosledan, revnosan i pre svega dostojan naslednik svoga učitelja.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 22:08 21.02.2008

Re: Učenik je prevazišao učitelja

pa imao je i od koga da nauci... i to veom a dugo-citavu deceniju
Vega Vega 11:59 20.02.2008

Mozda je to

tipican govor za politicare uochi svoga pada, pa da vidimo....
Dilan Dog Dilan Dog 12:11 20.02.2008

Re: Mozda je to

Sviđa mi se govor Miloševića, jedna preporuka za njega :)))
da vidimo da li će tako biti...
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 22:08 21.02.2008

Re: Mozda je to

usta i bozje ushi:)))
Dawngreeter Dawngreeter 12:27 20.02.2008

Hehe

Pa ovo je sjajno. Do duse, stvarno nemam vremena sa posla da citam oba govora do kraja, al' prosao sam ih letimicno. Apsolutno fascinantno.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 22:09 21.02.2008

Re: Hehe

Apsolutno fascinantno.

bash tako
Jeremija Jeremija 12:30 20.02.2008

%

Baš me interesuje koliki je procenat mazohista na ovom blogu.
Pod mazohiste se mogu svesti svi oni koji čitaju (slušaju, prepričavaju) govore ljudi kao što su počivši predsednik i sadašnji nam premjer. Izuzimam političke analitičare, oni su sadisti.
Dilan Dog Dilan Dog 12:44 20.02.2008

Re: %

Jeremija
Baš me interesuje koliki je procenat mazohista na ovom blogu.
Pod mazohiste se mogu svesti svi oni koji čitaju (slušaju, prepričavaju) govore ljudi kao što su počivši predsednik i sadašnji nam premjer. Izuzimam političke analitičare, oni su sadisti.

57%
odokativno
Jeremija Jeremija 13:01 20.02.2008

Re: %

Dilan Dog

JeremijaBaš me interesuje koliki je procenat mazohista na ovom blogu.Pod mazohiste se mogu svesti svi oni koji čitaju (slušaju, prepričavaju) govore ljudi kao što su počivši predsednik i sadašnji nam premjer. Izuzimam političke analitičare, oni su sadisti.57%odokativno


A zajedno sa analitičarima taj procenat onda iznosi 69 (sličnost sa izvesnim pozama je slučajna).
Dilan Dog Dilan Dog 13:11 20.02.2008

Re: %

Jeremija
Dilan Dog

JeremijaBaš me interesuje koliki je procenat mazohista na ovom blogu.Pod mazohiste se mogu svesti svi oni koji čitaju (slušaju, prepričavaju) govore ljudi kao što su počivši predsednik i sadašnji nam premjer. Izuzimam političke analitičare, oni su sadisti.57%odokativno


A zajedno sa analitičarima taj procenat onda iznosi 69 (sličnost sa izvesnim pozama je slučajna).

96 kad se okuse i okrenu jedni drugima leđa :))
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 22:10 21.02.2008

Re: %

Pa bicce pre da je to zzivot koji zzivimo, nego sadomazo, ali dobro...da smo ga ccitali pre nekoliko godina mozzda veceras ne bi goreo grad, ali ko cher se mazohizirati, jel tako... ajde idi chitaj Zagora, karamba i karambita
Ljupka Ljupka 12:56 20.02.2008

a jel mogu da ih ne čitam?

malo mi je muka
Dilan Dog Dilan Dog 13:08 20.02.2008

Re: a jel mogu da ih ne čitam?

Ljupka
malo mi je muka

pa bolje nemoj, ako ih pročitaš više nećeš biti Ljupka :)
To je namerno A. Stošić smislio da bi kvario izgled ljudima na osnovu raspoloženja :))
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 22:12 21.02.2008

Re: a jel mogu da ih ne čitam?

ma ne moj, idi u bioskop pogledaj neki ljubich...pa onda se malo proshetaj ulicom...ali pazi da ti se opet ne sloshi... jbga polupani izlozi:((((
adam weisphaut adam weisphaut 13:14 20.02.2008

The devil's disciple

učitelj
U sklopu te politike za rasparcavanje SRJ, Kosovo bi bilo prva zrtva. Njegov sadasnji status bi se proglasio za legalan i definitivan. To je prvi deo Srbije sa kojom bi se ona morala da oprosti, ne izrazavajuci pri tom ni nadu da ce taj deo njene zemlje jednom moci da bude vracen. Teritorija koja bi preostala da nosi ime Srbije bila bi okupirana od strane medjunarodnih, americkih ili nekih trecih vojnih snaga, koje bi tu teritoriju tretirale kao vojni poligon kao vlasnistvo kojim se raspolaze u skladu sa interesima sile cija se vojska na njoj nalazi. Sliku tog raspolaganja, posledice tog raspolaganja gledali smo vec decenijama, a narocito u ovoj deceniji u mnogim zemljama sirom sveta, na zalost poslednjih godina i u Evropi, na primer na Kosovu, Republici Srpskoj i Makedoniji, u nasem neposrednom okruzenju.

učenik

Jednostrano proglašenje lažne države pod starateljstvom SAD i EU predstavlja završni čin politike sile koja je započeta agresijom i bezumnim bombardovanjem Srbije i potom nastavljena dolaskom NATO trupa na Kosovo i Metohiju. Nikada se kao danas 17. februara nije jasnije pokazala istina zašto je Srbija divljački razarana pod NATO bombama. Pravi temelj lažne države Kosovo čine bombe kojima je NATO rušio Srbiju. Zato treba reći pravu istinu da iza ove lažne države stoje, pre svega, vojni interesi NATO pakta, što je i potvrđeno Aneksom 11 Ahtisarijevog plana. Samo tako je mogla nastati ovakva lažna država, a ona zauvek ostaje lažna makar za njeno priznanje zapadne zemlje žrtvovale ceo svetski pravni poredak i rizikovale mir.

Osam godina kasnije mi smo opet tamo gde smo i bili stali. Osam godina smo protraćili zahvaljujuću učenikovom nastojanju da dostigne nivo dotsojan učitelja. Sada kada je konačno to uspeo ostaje nam nada da nećemo i sledeći put birati kavog radišnog učenika, nadam se da nije uzaludna.
Dilan Dog Dilan Dog 13:20 20.02.2008

Re: The devil's disciple

adam weisphaut
učitelj
U sklopu te politike za rasparcavanje SRJ, Kosovo bi bilo prva zrtva. Njegov sadasnji status bi se proglasio za legalan i definitivan. To je prvi deo Srbije sa kojom bi se ona morala da oprosti, ne izrazavajuci pri tom ni nadu da ce taj deo njene zemlje jednom moci da bude vracen. Teritorija koja bi preostala da nosi ime Srbije bila bi okupirana od strane medjunarodnih, americkih ili nekih trecih vojnih snaga, koje bi tu teritoriju tretirale kao vojni poligon kao vlasnistvo kojim se raspolaze u skladu sa interesima sile cija se vojska na njoj nalazi. Sliku tog raspolaganja, posledice tog raspolaganja gledali smo vec decenijama, a narocito u ovoj deceniji u mnogim zemljama sirom sveta, na zalost poslednjih godina i u Evropi, na primer na Kosovu, Republici Srpskoj i Makedoniji, u nasem neposrednom okruzenju.

učenik

Jednostrano proglašenje lažne države pod starateljstvom SAD i EU predstavlja završni čin politike sile koja je započeta agresijom i bezumnim bombardovanjem Srbije i potom nastavljena dolaskom NATO trupa na Kosovo i Metohiju. Nikada se kao danas 17. februara nije jasnije pokazala istina zašto je Srbija divljački razarana pod NATO bombama. Pravi temelj lažne države Kosovo čine bombe kojima je NATO rušio Srbiju. Zato treba reći pravu istinu da iza ove lažne države stoje, pre svega, vojni interesi NATO pakta, što je i potvrđeno Aneksom 11 Ahtisarijevog plana. Samo tako je mogla nastati ovakva lažna država, a ona zauvek ostaje lažna makar za njeno priznanje zapadne zemlje žrtvovale ceo svetski pravni poredak i rizikovale mir.

Osam godina kasnije mi smo opet tamo gde smo i bili stali. Osam godina smo protraćili zahvaljujuću učenikovom nastojanju da dostigne nivo dotsojan učitelja. Sada kada je konačno to uspeo ostaje nam nada da nećemo i sledeći put birati kavog radišnog učenika, nadam se da nije uzaludna.

Ama nismo mi na istom mestu gde smo bili. Na istom smo mestu u vezi sa pitanjem Kosova- posmatrajući ove 2 izjave. Pa ne postoji valjda samo pitanje Kosova? Postoje i druge oblasti, i nije napredak zadivljujući, ali nije isto kao što je bilo...
adam weisphaut adam weisphaut 13:50 20.02.2008

Re: The devil's disciple


Ama nismo mi na istom mestu gde smo bili. Na istom smo mestu u vezi sa pitanjem Kosova- posmatrajući ove 2 izjave. Pa ne postoji valjda samo pitanje Kosova? Postoje i druge oblasti, i nije napredak zadivljujući, ali nije isto kao što je b

Ok priznajem da sam dopsutio da rezignacija malo zavlada mojim kometarom, ali je poenta ako napravimo situaciuju sa smo stavljeni pred dilemu "da bez Kosova nema Srbije" mi nemamo čemu da se nadamo i sav taj napedak može vrlo lako otići u nepovrat, zato je važno da ovaj period državne žalosti i jedinstva traje što kraće, da ne bi poslužio kao odskočna daska upravo za to!
Dilan Dog Dilan Dog 13:56 20.02.2008

Re: The devil's disciple

adam weisphaut

Ok priznajem da sam dopsutio da rezignacija malo zavlada mojim kometarom, ali je poenta ako napravimo situaciuju sa smo stavljeni pred dilemu "da bez Kosova nema Srbije" mi nemamo čemu da se nadamo i sav taj napedak može vrlo lako otići u nepovrat, zato je važno da ovaj period državne žalosti i jedinstva traje što kraće, da ne bi poslužio kao odskočna daska upravo za to!

To se slažem.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 22:12 21.02.2008

Re: The devil's disciple

Osam godina kasnije mi smo opet tamo gde smo i bili stali.

Sepulturero Sepulturero 14:08 20.02.2008

Препорука

Прилично субверзиван блог и чуди ме да није исцензурисан. Ваљда га је спасао политички коректан оквир.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 22:14 21.02.2008

Re: Препорука

nisam shvatio da li mislish da treba da bude cenyurisan ili ne. Mada mi ona preporuka,sad sam je video, daje jasniju sliku...
Taska Dana Taska Dana 14:59 20.02.2008

Ha, ha, ha, ha!!!

Moja savest ne bi bila ni najmanje mirna ako svom narodu ne bih, posle svih ovih godina na njegovom celu, rekao sta mislim o njegovoj sudbini ako bi mu tu sudbinu nametnuo neko drugi, makar i tako sto bi narodu objasnjavao kako je takvu sudbinu izabrao sam. Ta zabluda da bira sam ono sto za njega bira neko drugi najopasnija je zabluda i glavni je razlog moje odluke da se javno obratim gradjanima Jugoslavije".
Ovo je Zloba posteno rekao...:))))
Sve sto je u govoru rekao tacno je ali u odnosu na njegovu vlast.....Ej...u njegovo doba je pola milona strucnjaka napustilo Srbiju!!!!.....
Dakle...sve ovo sto nam je pricao da nam sprema zao svet i Ds to je zapravo on radio nama i to kao sto sam kaze potpuno legitimno!!! ::::)))))) Ovaj znak ::::::))))) znaci, placem i smejem se.
Koliko je bio perfidan, a koliko smo mi bili glupi !!!!
"Ta zabluda da bira sam ono sto za njega bira neko drugi" Jel shvatate koliko je on birao za nas a za sebe????!!!!!!
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 22:15 21.02.2008

Re: Ha, ha, ha, ha!!!

ve sto je u govoru rekao tacno je ali u odnosu na njegovu vlast.....Ej...u njegovo doba je pola milona strucnjaka napustilo Srbiju!!!!..

a sad?
Ovaj znak ::::::))))) znaci, placem i smejem se.

Koliko je bio perfidan, a koliko smo mi bili glupi !!!!

Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 15:30 20.02.2008

mirror

Dilan Dog Dilan Dog 15:34 20.02.2008

Re: mirror

"sve se covek bruka sa covekom,
gleda majmun sebe u zrcalo..."
:)))
tom tom 16:04 20.02.2008

citat

Najbolje mi je ovo iz Miloševićevog govora :
"jer smo dugo od Drugog svetskog rata do devedesetih godina ziveli u drustvu koje za kriminal takoreci nije znalo"
a devedesete je došao on i njegova ekipa....da nije tužno bilo bi smešno
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 16:15 20.02.2008

Re: citat

tom
Najbolje mi je ovo iz Miloševićevog govora : "jer smo dugo od Drugog svetskog rata do devedesetih godina ziveli u drustvu koje za kriminal takoreci nije znalo"a devedesete je došao on i njegova ekipa....da nije tužno bilo bi smešno


Svi su ti govori zapravo bili jedan veliki crazu talk u nastavcima.



Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 17:28 20.02.2008

Re: citat

tom
Najbolje mi je ovo iz Miloševićevog govora :
"jer smo dugo od Drugog svetskog rata do devedesetih godina ziveli u drustvu koje za kriminal takoreci nije znalo"
a devedesete je došao on i njegova ekipa....da nije tužno bilo bi smešno

Sto dokazuje samo jedno - sto nazalost ni mnogi u drugoj Srbiji nece da vide - da je taj covek ostao boljsevik i staljinista do samog kraja. 5. oktobar bio je kraj boljsevicke Srbije, posto su se protiv nje ujedinile patriJotska (citaj: fashisticka) i gradjanska Srbija. 12. mart bio je puc fashisticke Srbije koja od tad jase li jase...
Branuc Branuc 01:13 21.02.2008

Re: citat

Kako ne moze da se shvati jednostavna cinjenica - kontinuitet Milosevic-Kostunica je izraz vecinskog zdravog razuma srpskog naroda da se mora braniti od stranih interesa koji ga podjarmljuju i unistavaju, kao i od elitista iz kruga dvojke koji iz sopstvenih egocentricno-arogantnih interesa lagodnog zivota koji im Zapad pruza truju takav zdrav razum ogromne vecine Srba i izdaju njegov identitet, samo bice nase nacije...
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 01:25 21.02.2008

Re: citat

Milan M. Ćirković

tomNajbolje mi je ovo iz Miloševićevog govora : "jer smo dugo od Drugog svetskog rata do devedesetih godina ziveli u drustvu koje za kriminal takoreci nije znalo"a devedesete je došao on i njegova ekipa....da nije tužno bilo bi smešno Sto dokazuje samo jedno - sto nazalost ni mnogi u drugoj Srbiji nece da vide - da je taj covek ostao boljsevik i staljinista do samog kraja. 5. oktobar bio je kraj boljsevicke Srbije, posto su se protiv nje ujedinile patriJotska (citaj: fashisticka) i gradjanska Srbija. 12. mart bio je puc fashisticke Srbije koja od tad jase li jase...


Ovo je potpuno tacno.
margos margos 12:30 21.02.2008

Re: citat

Najbolje mi je ovo iz Miloševićevog govora :
"jer smo dugo od Drugog svetskog rata do devedesetih godina ziveli u drustvu koje za kriminal takoreci nije znalo"

Posle Petog oktobra, u javnom obraćanju je rekao to još 'lepše':
'Naš mali, i na kriminal nenaviknuti narod...'

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 22:16 21.02.2008

Re: citat

devedesete je došao on i njegova ekipa....da nije tužno bilo bi smešno

ma ni kriminala ni korupcije, beshe ssvedski standard?
lence lence 23:29 20.02.2008

iskreno

meni je gotivniji ovaj slobin govor od kostunicinog...
Bane Grbić Bane Grbić 00:19 21.02.2008

Re: iskreno

hahaha

da, vrlo je gotivan - nema sta.

dodje mi da se spontano samo-sagorim dok sve ovo citam...
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 22:18 21.02.2008

Re: iskreno

Bane Grbić
hahaha

da, vrlo je gotivan - nema sta.

dodje mi da se spontano samo-sagorim dok sve ovo citam...

ti bre ko Jan Palach
http://en.wikipedia.org/wiki/Jan_Palach
zonky8 zonky8 00:05 21.02.2008

best case scenario...


da izadje kos.tunjica i da ga svi izvizde...da se okrenu radikali protiv njega...i da pukne kao drashkovic koga je beograd unishtio 2000-te...
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 01:11 21.02.2008

Re: best case scenario...

zonky8
da izadje kos.tunjica i da ga svi izvizde...da se okrenu radikali protiv njega...i da pukne kao drashkovic koga je beograd unishtio 2000-te...


kostunica je vec izvetrio, nego frka sa radikalima. bilo bi dobro da se okrenu jedni protiv drugih - dok se ne (samo)izbiju.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 22:19 21.02.2008

Re: best case scenario...

da, bash je bilo tako... utopijo!
VladanBG VladanBG 11:07 21.02.2008

Obraćanja naciji: Sloba, uoči 5. oktobra i

Da li se iko ikada zapitao kako je to koštunica uvek i u svim sazivima radikalskih i sps - ovskih parlamenata imao svoje mesto, jedno za sebe i jedno za najbližeg poltrona?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana