Društvo| Istorija

Šta reći, a ne zaplakati

expolicajac RSS / 03.08.2013. u 09:38

 Sudbinu i sticaj okolnosti dele nijanse. Da li je bila sudbina našeg naroda ili sticaj istorijskih okolnosti?

 

Део Рата у Хрватској и
Рата у Босни и Херцеговини
250px-Operation_storm_map.jpg
Операција Олуја
4. август9. август 1995.
Република Српска Крајина
Победа Републике Хрватске
Победа Републике Босне и Херцеговине
Нестанак највећег дела Републике Српске Крајине
Нестанак Аутономне Покрајине Западне Босне
Крај рата у Хрватској
{{{узрок}}}
{{{територија}}}
{{{цивилне жртве}}}
50px-Flag_of_Croatia.svg.png
Хрватска
50px-Flag_of_Bosnia_and_Herzegovina_%281992-1998%29.svg.png
Република Босна и Херцеговина
50px-Flag_of_NATO.svg.png
НАТО
50px-Flag_of_Serbian_Krajina_%281991%29.svg.png
Република Српска Крајина
50px-Flag_of_AP_Western_Bosnia_%281993-1995%29.svg.png
Република Западна Босна
25px-Flag_of_Croatia.svg.png Звонимир Червенко
25px-Flag_of_Croatia.svg.png Анте Готовина
25px-Flag_of_Bosnia_and_Herzegovina_%281992-1998%29.svg.png Атиф Дудаковић
25px-Flag_of_Serbian_Krajina_%281991%29.svg.png Миле Мркшић
25px-Flag_of_AP_Western_Bosnia_%281993-1995%29.svg.png Фикрет Абдић
{{{јединице1}}} {{{јединице2}}}
150.000 војника ХВ, 25.000 војника 5 корпуса АРБИХ[1], 350 тенкова, 800 артиљеријског оружја, 30 авиона и хеликоптера 27.000 војника СВК[2], 200 тенкова, 350 артиљеријског оружја
174-196[3] погинулих војника, 1.430 рањених [4] 25px-Flag_of_Serbian_Krajina_%281991%29.svg.png 742 убијених војника,
најмање 1.196 убијених цивила,
200.000[5]-250.000 избеглица (српски извори)
25px-Flag_of_AP_Western_Bosnia_%281993-1995%29.svg.png 30.000 избеглица

 

 



Komentari (143)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mariopan mariopan 18:23 04.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

sinbadthesailor
expolicajac

DAli sudbine ljudi i nasilje koje ste vršili proračunato ne može se izbrisati iz kolektivnog sećanja.

Samo u srpskom kolektivnom sjećanju. Uostalom, to kolektivno srpsko sjećanje i jest donijelo toliko zla na području SFRJ. Pogledaj samo klip iznad, kako đeneral koristi kolektivno sjećanje.

Naravno, vi ste svoje kolektivno sečanje obrisali, jer sa onim što ste činili kroz istoriju a i sada u poslednjem ratu, normalan čovek ne bi mogao živeti.
Razumem ja vas, samo nemoj time još i da se hvališ, nije lepo.
godec godec 19:14 04.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

8c_competizione
vekovima ubijali, proterivali i pljačkali Srbe Islamske veroispovesti


ako je neko VEKOVIMA nesto radio, onda je to bila tiranija Turaka i islamizovanih Srba nad pravoslavcima. da si imalo citao istoriju i pratio tokove sirenja kojekakvih carstava, bio bi ili malko pametniji ili manje bezobrazan u nastupu.

vrlo zanimljivo, jedan davni blog ovde je izneo vrlo zanimljiv podatak da u danasnjoj Turskoj zivi oko 9 miliona Turaka koji odlicno znaju svoje pravoslavno poreklo. sto znaci da je neko te ljude silom odvodio tamo. u istoriji je to poznato kao "danak u krvi". ali ko ce sada citati knjige kada Kosorova i Tudjman imaju sta priopciti preko HRTa.


Netačno. Sve je upravo obrnuto. Astrijanci su iskoristili hristijanizovane Srbe za obračun protiv islamiziranih Srba. Zatim su iskoristili pokatoličene Srbe za obračun protiv popravoslavljenih Srba. Dok pravoslavci ne shvate kakvu su katastrofalnu grešku počinili proterujući milione svojih sunarodnika u Tursku nikada neće moći u potpunosti da shvate i da se izbore sa posledicama greške koju su pokatoličeni Srbi počinili nad svojim sunarodnicima pravoslavne veroispovesti. I pravoslavci i katolici i muslimani se ponašaju kao pas koji juri svoj rep i ne vidi u tom transu dalje od sopstvenog d....

Tih 9 miliona stanovnika Turske srpskog porekla nisu potomci janičara več islammiziranih Srba koje su njihovi hristijanizovani sunarodnici proterali sa zapadnog Balkana. Decaci koji su skupljani u okviru danka u krvi su odvođeni u janičare i masovno se odavali homoseksualizmu ne ostavljajući naročito brojno potomstvo.
godec godec 19:24 04.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

Za razliku od tebe, ja ne bežim od toga da osudim sve zločine koje su činili Srbi ili činjeni u ime Srba u poslednjim ratovima, ali i sve druge.


Netačno. Upravo je obrnuto. Upravo sam ja i pokrenuo diskusiju o zločinima koje su vršili hristijanizovani Srbi nad islamiziranim Srbima. I to vekovima, u obimu koji daleko prevazilazi sve što se desilo tokom Oluje, a veoma je bitno da bi se shvatile razmere katastrofe koja je zadesila Srbe.

"Čoveče, imaš li ti osećaj za pijetet i meru, tj. srazmeru zločina. ....
Koji si ti mozak..."


Upravo je obrnuto jer upravo u tvojim komentarima nema pijeteta i mere. Olako se pozivaš na srpske žrtve i uzimaš sebi za pravo da zastupaš njihove interese. Nemaš nikakvog povoda da potežeš Jasenovac, Glinu, Jadovno... u ovoj diskusiji jer su oni potpuno irelevantni i desili su se vekovima posle događaja koje sam ja pomenuo, kao posledica takvih događaja.
Milan Karagaća Milan Karagaća 21:23 04.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

A Tita idioti nisu slušali
8c_competizione 8c_competizione 22:22 04.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

Tih 9 miliona stanovnika Turske srpskog porekla nisu potomci janičara več islammiziranih Srba koje su njihovi hristijanizovani sunarodnici proterali sa zapadnog Balkana.


ukoliko neko otima decu/omladinu od 14 godina starosti od rodjene pravoslavne porodice, to je nesto sto sigurno nije bilo dragovoljno.

amislim da si se malko pogubio sa svim tim popravoslavljenim, islamiziranim i pokatolicenim Srbima. Jos ce ispasti da su svi bili Srbi na kraju? Nedo Bog da te cuju ovi nasi pravoslavni talibani ovde, proglasili bi te za sveca!

Decaci koji su skupljani u okviru danka u krvi su odvođeni u janičare i masovno se odavali homoseksualizmu ne ostavljajući naročito brojno potomstvo.


za ovo ce te tek SPC uzeti na zlo, Palmu i da ne spominjem. Cuj, masovno se odavali homoseksualizmu ...

voleo bih i ja da duvam to na cemu si ti, posto je ta gudra taaaako dobra!

8c_competizione 8c_competizione 22:25 04.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

I to vekovima, u obimu koji daleko prevazilazi sve što se desilo tokom Oluje,


zasto istoriju gledas samo par vekova unazad? sto se ne vratis do 14. veka pa ne vidis kako su islamizatori resavali stvari po tadasnjoj Srbiji?

ili sto ne pogledas npr. kako je Spanija posle povracaja moci i vracanja svojih teritorija odradila posao?

30. godisnji rat izmedju katolika i protestanata u Nemackoj

Inkvizicija

rat siita i sunita

zverstva salafista protiv sufista

lista je neverovatno duga
blogovatelj blogovatelj 00:19 05.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

A Tita idioti nisu slušali


Jesi ga ti slušao, ako drugi nisu?
Citiram iz govora...

Radilo se o tome, da se putem jednoga idajnika u Hrvatskoj, kao što je to bio slučaj i u Srbiji putem Nedića i u Sloveniji putam Rupnika, da se unište svi progresivni i napredni elementi...


Nigde ne pomenu Drug Stari Dražu Mihajlovića... Ili ja to nisam dobro čuo?
hajkula1 hajkula1 00:39 05.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

godec


Tih 9 miliona stanovnika Turske srpskog porekla nisu potomci janičara več islammiziranih Srba koje su njihovi hristijanizovani sunarodnici proterali sa zapadnog Balkana. Decaci koji su skupljani u okviru danka u krvi su odvođeni u janičare i masovno se odavali homoseksualizmu ne ostavljajući naročito brojno potomstvo.


Nisu odlazili samo kao janičari. U jednom cugu, odvedeno je samo iz Beograda i okoline nekoliko desetina hiljada, čitave porodice, da bi im Srbi kao stručni, održavali vodovod.

Nije laka tema. Selilo se u Tursku iz raznih razloga i na razne načine.

OSTAJTE OVDJE

- Aleksa Santic -

Ostajte ovdje!... Sunce tudjeg neba
Nece vas grijat ko sto ovo grije;
grki su tamo zalogaji hljeba
Gdje svoga nema i gdje brata nije.

Od svoje majke ko ce naci bolju?!
A majka vasa zemlja vam je ova;
Bacite pogled po krsu i polju,
Svuda su groblja vasih pradjedova.

Za ovu zemlju oni behu divi,
Uzori svijetli, sto je branit znase,
U ovoj zemlji ostanite i vi,
I za nju dajte vrelo krvi vase.

Ko pusta grana, kad jesenja krila
Trgnu joj lisje i pokose ledom,
Bez vas bi majka domovina bila;
A majka place za svojijem cedom.


Ne dajte suzi da joj s oka leti,
Vrat'te se njojzi u narucja sveta;
Zivite zato da mozete mrijeti
Na njemom polju gdje vas slava sreta!

Ovde vas svako poznaje i voli,
A tamo niko poznati vas nece;
Bolji su svoji krsevi i goli
No cvijetna polja kud se tudjin krece.

Ovdje vam svako bratski ruku steze -
U tudjem svijetu za vas pelen cvjeta;
Za ove krse sve vas, sve vas veze:
Ime i jezik, bratstvo, i krv sveta.

Ostajte ovdje!... Sunce tudjeg neba
Nece vas grijat ko sto ovo grije, -
Grki su tamo zalogaji hljeba
Gdje svoga nema i gdje brata nije...






Milan Karagaća Milan Karagaća 07:04 05.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

Nigde ne pomenu Drug Stari Dražu Mihajlovića... Ili ja to nisam dobro čuo?

Pa Draža i nije u ravni navedenih, on nije imao državu niti je bio ono što i Pavelić i Nedić.
blogovatelj blogovatelj 07:21 05.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

Pa Draža i nije u ravni navedenih, on nije imao državu niti je bio ono što i Pavelić i Nedić


Tako je. Nije u rangu navedenih.
8c_competizione 8c_competizione 19:57 05.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

Da se ne zavaravaš, da je bilo čvrste rešenosti JNA bi za mesec dana završila posao sa paravojnim Zengama , MUP-ovcima i provela mnogo čistiju i časniju operaciju nego što su Bljesak i Oluja jer ne bi ubijala i proterivala civilno stanovništvo.


zbog ovakve izjave me jednom banovase ovde na blogu

hvalim te boze da jos poneko dolazi do ovakvih zakljucaka!

Inače, valjda ti je i to poznato da je ondašnji drđavni tajnik SAD, Bejker, pre početka ratova rekao da će SAD "zažmuriti" 7 dana da JNA završi posao i uvede red u zemlji pa uključujući i hapšenje onog šestočlanog cirkuskog tima koji su se sastajali kao u svojstvu predsednika republika , biva da se dogovore.


u ovakvim situacijama najbitnije je prvih nekoliko dana. da je JNA uradila vojni udar, blokirala sve granice i medije, mogla je sve zavrsiti za nekoliko dana.

a sestoglava govna je trebalo javno pogubiti, zajedno sa svim Spegeljima, Seseljima, Oricima, Haradinajima & Co.

i uvesti zakon da se tek za 5 godina raspisuju prvi parlamentarni izbori, a sva nacionalisticka govna pohapsiti i gde treba pobiti, da im se zatre trag.

neko ce reci, "bilo bi egzekucija". tacno! par stotina njih, sto inace u normalnim drzavama inace resavaju smrtnom kaznom, ALI bi se spasli zivoti stotina hiljada gradjana!
8c_competizione 8c_competizione 20:00 05.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

zato što je Milošević jasno rekao Klintonu da ako ne stane Srbija mora ući u rat.


Karagaca, ovde se ne bih divio Milosevicu (inace nikako!), posto je po Vens-Ovenovom planu i sporazumu bio garant mira. Cim je to Hrvatska prekrsila pocetkom Oluje, trebao je odlucno delovati, a ne cutati ko pizda!

Ovako, kada se sumiraju rezultati, povlacio se i cutao kao pizda uvek kada je trebalo da pokaze muda i uz malko muke uspe da izvuce vecu korist. Isti scenario po Hrvatskoj, isti scenario u Bosni, isti tokom bombardovanja 99.!
anfieldroad anfieldroad 00:39 06.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

[q
poslednje godine pred rat, bila sam sa cetiri drugarice i nase troje male dece na Lopudu na odmoru-sve je bilo fantasticno, osoblje hotela nas je mazilo i pazilo, mestani zvali na domace vino kuci, na plazi smo dobijali kafu iz obliznjeg kafea,rucak, ako treba, slucajno sam srela i prijatelje muzicare, koji su svirali u nekom klubu-skupljeni iz cele juge, micko i bata , Djidji Jankelic iz dugmeta, Vlada Rakovic,...i tako sve lepo i krasno, dok jedne veceri, neki momci za susednim stolom, apsolutno nicim izazvanim nam rekose, kako ce nas sve pobiti i da idemo kuci-konobar nam jeNa onda prisao i zamolio da odemo u hotel, kao da ne obracamo paznju, ali da bi bilo bolje da izbegnemo incident.////meni je do tada Dubrovnik sa okolinom bio druga kuca.


Iste godine sam sa zenom bio bas na Lopudu i nicega slicnog nije bilo. Verujem da je u vasem slucaju neka naci-extremisticka ekipa iz Dubrovnika dosla da" poplasi" i odvali od batina bilo koga od Srba na koje naleti. Moja iskustva bila su srecom suprotna.
anfieldroad anfieldroad 00:58 06.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

8c_competizione
Oluja je prema bilo čemu zločin.

Tako ti je to moj sinbade.

Tako ti je država napravljena i to se izbrisati ne može. Moraš u njoj takvoj živeti i ti i tvoja pokolenja pakako ti je tako ti je.

Ako ti život sa zločinom prija baš te briga, uživaj.


potpisujem sve!


Smeta li tebi 8c zivot sa nasim zlocinima? Uzivas li? Potpisujes sve?
Ljudi pa je li moguce da idemo 80 na 1? Ima sajtova u Hrvatskoj gde je 30 posto Srba non stop. I vode se slicne price. Probajte Index, npr.
hajkula1 hajkula1 14:45 06.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

anfieldroad
8c_competizione
Oluja je prema bilo čemu zločin.

Tako ti je to moj sinbade.

Tako ti je država napravljena i to se izbrisati ne može. Moraš u njoj takvoj živeti i ti i tvoja pokolenja pakako ti je tako ti je.

Ako ti život sa zločinom prija baš te briga, uživaj.


potpisujem sve!


Smeta li tebi 8c zivot sa nasim zlocinima? Uzivas li? Potpisujes sve?
Ljudi pa je li moguce da idemo 80 na 1? Ima sajtova u Hrvatskoj gde je 30 posto Srba non stop. I vode se slicne price. Probajte Index, npr.


Civilizovano.


hoochie coochie man hoochie coochie man 22:49 06.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male

Smeta li tebi 8c zivot sa nasim zlocinima? Uzivas li? Potpisujes sve?


A sa kojim to zločinima Srbija živi?
Naravno misli se koje to zločine Srbija slavi.

Koga to Srbija dočekuje iz Haga vatroemetom i opštenarodsnim slavljem, kao što se radi u komšiluku?

Jel dočekan Radić, Šljivančanin, Perišić, Frenki....?
Da li su skrajnuti iz javnog života, ili se proglašavaju počasnim građanima kao što komšije rade?

Šta se desilo kad je uhapšen Mladić, a govorilo se da će se dogoditi ne znam šta, da ga neće dati?
Ništa, uhvaćen u nekom kokošarniku ko poslednji klošar, otišao tamo pa neka dokazuje da li je kriv ili ne.
Sve i da ga oslobode nikakvo oduševljenje se ne bi desilo.
Milošević umro neosuđen, a leš mu dočekalo par ljudi na aerodromu.

To je realnost, a tvrdiš da Srbija slavi zločine.

Zločini se jesu dešavali, ne može zbog tih zločina da stane život u Srbiji, ali mogu da se ne slave, kao što se ne slave.

Ako zločinci budu osuđeni, ako ih javnost skrajne sve i ako su sudski oslobođeni, onda to nije život sa zločinom.
Život sa zločinom je ovo što se dešava u Hrvatskoj, da je država na zločinu napravljena, i da slavi zločince.
Ako to nekome odgovara neka mu je.
kukusigameni kukusigameni 09:54 03.08.2013

ako kaniš pobijediti, ne smiješ izgubiti

Izgubiti rat nije ni sudbina ni sticaj okolnosti.
Dobiti rat još manje.
Milan Karagaća Milan Karagaća 11:30 03.08.2013

Re: ako kaniš pobijediti, ne smiješ izgubiti

kukusigameni
Izgubiti rat nije ni sudbina ni sticaj okolnosti.
Dobiti rat još manje.

Dobiti rat ne znači dobiti i mir, a bogami mnogima posebno ne duhovni mir koji im uiznemiravaju noćne more.
nurudin nurudin 13:14 03.08.2013

....

„Злоћо, буди ти сад моје добро.“

Милтон, „Изгубљени рај “

bolid1 bolid1 13:55 03.08.2013

Re: ....

Ne razumemo mi to Nurudine, krenuli svi na piknik samo su zaboravili da se vrate...

Nema nevinih u Balkanskim ratovima, nema pravednih i cela ta prica kao eto mi smo se braniliii i niko ih nije teraoooo...daj, majke ti, to ni pas s'maslom ne moze da pojede.

Slovence su izbrisani stigli posle 20 godina (a, ritali su se nenormalno, samo da se zaboravi) stigle su nas nase klanice, sticice i Oluja na naplatu. Jedina fora je sto kad sam dodjes po racun bude mnogo lakse nego kad ti ga kelner donese dok te obezbedjenje drzi...

Jelena Pavlović Jelena Pavlović 13:58 03.08.2013

U iscekivanju obrusavanja komete

Kao sto je Jugoslavija eksperimentalno konstruisana, a Tito postavljen da vlada i cuva bratstvo i jedinstvo uz eksperimentalno samoupravljanje, tako je i eksperiment demontiranja bratstva i jedinstva uspesno obavljen. Jedino je stradao nevin narod na svim stranama. Ne znam kako je u Hrvatskoj, ili ostalim za velike sile nebitnim republikama, ali znam da su isti politicari, aktivni u vreme stradanja srpskog naroda, jos uvek na vlasti u Srbiji. Sada su umiveni, oprani i podbrijani, svetu okrenuti, lalalala.....puni kosmopolitizma,lalalalal. Lesina je oglodana, a crne ptice lete u sirokim krugovima.
Sada cekamo na stvaranje novog eksperimenta.
godec godec 09:56 04.08.2013

Pobeda R. Hrvatske

Neshvatljivo je da brojne blogokolege olako prihvataju zvaničnu interpretaciju Hrvatske politike o tome da je rat u Hrvatskoj završen pobedom Hrvatske.

Potpuno je apsurdno proglašavati pobedom R Hrvatske sukob u kojem su poginule desetine hiljada građana Hrvatske, pola miliona interno i eksterno raseljenih dok je materijalna šteta nezamislivih razmera. Ko zna kakav bi konačan saldo bio da krajem 1991 zahvaljujući intervenciji JNA nije došlo do razdvajanja zavađenih građana Hrvatske što je omogućujućilo da se potpiše primirje i sprovede mirovni plan UN. Četiri godine nije bilo dovoljno RH da sa svojim pobunjenim građanima postigne dogovor. RH se opredelila za najgoru moguću opciju. Oružanom silom je proterala stotine hiljada svojih građana, ubijajući hiljade civila i uništavajući i pljačkajući neprocenjivu imovinu. Time je na RH natovarena teška i večna ljaga a odnosi sa državama u okruženju unazađeni za dugi niz godina ubuduće.

Nema ovde nikakve pobede Republike Hrvatske.
8c_competizione 8c_competizione 10:00 04.08.2013

Re: Pobeda R. Hrvatske

Četiri godine nije bilo dovoljno RH da sa svojim pobunjenim građanima postigne dogovor. RH se opredelila za najgoru moguću opciju.


najzad jedan normalan, glas razuma. hvala!
sinbadthesailor sinbadthesailor 10:33 04.08.2013

Re: Pobeda R. Hrvatske

8c_competizione
Četiri godine nije bilo dovoljno RH da sa svojim pobunjenim građanima postigne dogovor. RH se opredelila za najgoru moguću opciju.


Pa netko pametan je trebao stajati s druge strane da bi se moglo pregovarati. Pobunjeni Srbi su odbili Z4, nudila im se država u državi. "S Hrvatima ne možemo živjeti" reče milicioner i osuđeni ratni zločinac, od naroda birani "precednik". Sad s tim mora živjeti, i on i njegov narod. Ne možemo s Hrvatima živjeti, rekoše i od 1995. im je želja ispunjena.
godec godec 10:52 04.08.2013

Re: Pobeda R. Hrvatske

sinbadthesailor
8c_competizione
Četiri godine nije bilo dovoljno RH da sa svojim pobunjenim građanima postigne dogovor. RH se opredelila za najgoru moguću opciju.


Pa netko pametan je trebao stajati s druge strane da bi se moglo pregovarati. Pobunjeni Srbi su odbili Z4, nudila im se država u državi. "S Hrvatima ne možemo živjeti" reče milicioner i osuđeni ratni zločinac, od naroda birani "precednik". Sad s tim mora živjeti, i on i njegov narod. Ne možemo s Hrvatima živjeti, rekoše i od 1995. im je želja ispunjena.


Nije to bilo izražavanje želje već konstatacija da im RH nije omogućila da žive sa Hrvatima. RH je svojim akcijama to i potvrdila.

Što se tiče pregovora, bolje bi bilo da su pregovori nastavljeni. Ne samo za pobunjene građane RH već i za RH.

Dobro je što si pomenuo osuđivanje ratnih zločinaca jer je neosuđivanje ratnih zločinaca pripadnika oružanih snaga RH još jedan od velikih poraza RH. Uzmimo za primer Operaciju Bljesak koju je RH lansirala u nedelju u pola pet ujutru na Zapadnu zonu pod zaštitom UN. Pripadnici oružanih snaga RH koje su izvršili ratne zločine tokom ove operacije ne samo da nisu osuđeni već je RH saučestvovala u zločinima time što je sprečavala više od nedelju dana istražiteljima UN da izvrše uvid u situaciju na terenu i za to vreme hemijskim sredstvima uklanjala tragove zločina a leševe civila sakrila i na tajnoj lokaciji zakopala. Zvanični organi RH su otišli korak dalje, ne samo da nisu osudili nijednog počinioca ratnih zločina već su sudskim presudama istakli da zločina nije bilo a decu koja su slučajno preživela pokolj prisilili da plate troškove sudskog procesa kojim je ustanovljeno da zločina nije bilo.

Presuda devojčicama koje su preživele zločin.

Kakvu tačno pobedu proslavlja RH i u čemu se sastoji ta pobeda?
sinbadthesailor sinbadthesailor 11:48 04.08.2013

Re: Pobeda R. Hrvatske

godec


Kakvu tačno pobedu proslavlja RH i u čemu se sastoji ta pobeda?


Evo, ovakvu. Olujom je uništen fašistoidan režim
godec godec 11:57 04.08.2013

Re: Pobeda R. Hrvatske

sinbadthesailor
godec


Kakvu tačno pobedu proslavlja RH i u čemu se sastoji ta pobeda?


Evo, ovakvu. Olujom je uništen fašistoidan režim


Nije režim nego stanovništvo. Režimu nije ništa falilo u Bljesku i Oluji.
kukusigameni kukusigameni 12:01 04.08.2013

Re: Pobeda R. Hrvatske

sinbadthesailor




8c_competizione 8c_competizione 13:04 04.08.2013

Re: Pobeda R. Hrvatske

Pobunjeni Srbi su odbili Z4, nudila im se država u državi.


da bi s nekim ravnopravno pregovarao, moras ga kao ravnopravnog i tretirati. Ukoliko nekoga izbrises iz Ustava kao jedan od konstitutivnih naroda, a pritom su 20% populacije, sam trazis djavola.

s druge strane, ako me secanje ne vara, sa Hrvatskom stranom je potpisivano primirje jedno 15ak puta pre Vens-Ovenoovg plana. i svaki put prekrseno od strane Hrvatske.

ko je ovde sada nedosledan?

milicioner i osuđeni ratni zločinac, od naroda birani "precednik".


i vi ste imali generala koji je na zalost prerano umro da bi video Haga. na zalost nasu i na radost vasu.

rekoše i od 1995. im je želja ispunjena.


ovom recenicom si i vise nego dovoljno pokazao kako vasi "demokratski principi" funkcionisu. ista logika od 40ih pa na ovamo. ipak si ti jedan zdravi Ustasa, ne uspevaju da te sakriju ni bele rukavice koje si dobio od "kumova"
8c_competizione 8c_competizione 13:06 04.08.2013

Re: Pobeda R. Hrvatske

Olujom je uništen fašistoidan režim


ovaj sve vreme prica sam sa sobom u ogledalu!
leeanna leeanna 13:56 04.08.2013

Mit ubija i velike i male - drugi deo

sinbadthesailor
expolicajac
[ Ovako, vaše stavaranje "ljepe Vaše" ostaće zapamćeno po najvećem etničkom čišćenju u XX veku. Istorija je čudna diciplina. Jeste da je pišu pobednici, ali 300.000 proteranih prenosiće sa kolena na koleno vašu sramotu.


Je, tu i leži osnovni problem. Naime, za cijeli svijet rat u Hrvatskoj počinje 1991. godine, samo za Srbe rat u Hrvatskoj počinje 1995.



Upravo je ova vaša rečenica mitomanska i naravno besmislena. Vi sebe identifikujete sa Hrvatskom, a Hrvatska je cijeli svijet. Istina je u tome da taj svet zabole uvo za male plemenske ratove koji se po tom istom svetu vode, osim što političari - kako oni svetski, tako i domaće poglavice - igraju svoje male (ponekad veoma krvave) igrice.

Međutim, o čemu se u stvari ovde radi? Kada vas (vas lično, nemam kolektivističku mantru),na temi o konkretnom ratnom zločinu, suoče sa činjenicom da su u Hrvatskoj počinjeni ratni zločini nad civilnim stanovništvom, što je rezultiralo etnički očišćenom teritorijom, vi pronalazite odgovor u svemu i svačemu, pri čemu u kontinuitetu i dosledno, uredno pokazujete jedino nedostatak empatije prema nevinim žrtvama jednog konkretnog zločina učinjenog u vaše ime.

Uporno ovde dolazite da prebacujete nama (ko smo to mi?) nedostatak empatije, suočavanja i šta god već, ali zapravo vi školski projektujete sebe - malog čoveka koji pati od kompleksa veličine i ispravnosti kolektiva kome pripada, pa dolazi da one druge konstantno prosvetljava kako su ružni, prljavi i zli.

Nesuočavanje sa kriminalnom prošlošću i negiranje sramote sopstvenog kolektiva, problem je i tragedija upravo tog i takvog kolektiva. Kao domoljub, poradite u tom smislu prvenstveno na sebi. Taj rad na sebi se, naravno, odnosi i na neke ljude ovde, u odnosu na druge zločine, koji su počinjeni u naše ime.
sinbadthesailor sinbadthesailor 14:27 04.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male - drugi deo

leeanna
sinbadthesailor
expolicajac
[ Ovako, vaše stavaranje "ljepe Vaše" ostaće zapamćeno po najvećem etničkom čišćenju u XX veku. Istorija je čudna diciplina. Jeste da je pišu pobednici, ali 300.000 proteranih prenosiće sa kolena na koleno vašu sramotu.


Je, tu i leži osnovni problem. Naime, za cijeli svijet rat u Hrvatskoj počinje 1991. godine, samo za Srbe rat u Hrvatskoj počinje 1995.



Upravo je ova vaša rečenica mitomanska i naravno besmislena. Vi sebe identifikujete sa Hrvatskom, a Hrvatska je cijeli svijet. Istina je u tome da taj svet zabole uvo za male plemenske ratove koji se po tom istom svetu vode, osim što političari - kako oni svetski, tako i domaće poglavice - igraju svoje male (ponekad veoma krvave) igrice.

Međutim, o čemu se u stvari ovde radi? Kada vas (vas lično, nemam kolektivističku mantru),na temi o konkretnom ratnom zločinu, suoče sa činjenicom da su u Hrvatskoj počinjeni ratni zličini nad civilnim stanovništvom, što je rezultiralo etnički očišćenom teritorijom, vi pronalazite odgovor u svemu i svačemu, pri čemu u kontinuitetu i dosledno, uredno pokazujete jedino nedostatak empatije prema nevinim žrtvama jednog konkretnog zločina učinjenog u vaše ime.

Uporno ovde dolazite da prebacujete nama (ko smo to mi?) nedostatak empatije, suočavanja i šta god već, ali zapravo vi školski projektujete sebe - malog čoveka koji pati od kompleksa veličine i ispravnosti kolektiva kome pripada, pa dolazi da one druge konstantno prosvetljava kako su ružni, prljavi i zli.

Nesuočavanje sa kriminalnom prošlošću i negiranje sramote sopstvenog kolektiva, problem je i tragedija upravo tog i takvog kolektiva. Kao domoljub, poradite u tom smislu prvenstveno na sebi. Taj rad na sebi se, naravno, odnosi i na neke ljude ovde, u odnosu na druge zločine, koji su počinjeni u naše ime.

Pa i ne baš. Pobjedom nad fašizmom 1945. godine ama baš nitko se ne sjeti njemačkih žrtava (kojih je nesumnjivo bilo), a i ako se tko sjeti nisu nikom prirasle srcu jer je za njihovo stradanje uzrok nacistički režim. Zašto je tome tako, znamo, s tom razlikom što je Njemačka za razliku od Srbije prošla svoju denacifikaciju. Ovdje čak i zagriženi šovenkomunisti ne daju za krivo Miloševiću što je slao tone granata na Hrvatsku, štoviše otvoreno ga i podržavaju u tome već mu daju za krivo što je izgubio rat.
Tu nitko ne spominje da su počinjeni ratni zločini (to uostalom nije sporno ni u samoj Hrvatskoj) već se mitomanski pokušava dokazati zločinačka narav Oluje kao i Republike Hrvatske što je notorna glupost. Prvenstveno, za katastrofu srpskog naroda u Republici Hrvatskoj kriv je jedino sam taj narod (jer je nasjeo na bajku o velikoj i nebeskoj Srbiji, samo treba pobiti i protjerati ostale nesrbe) i zločinački režim Slobodana Miloševića. Jasno tu ne vidite "kolektivitet" jer je to vaš "kolektivitet" pa vam i ne smeta, štoviše zdušno ga branite.
leeanna leeanna 14:49 04.08.2013

Re: Mit ubija i velike i male - drugi deo

Pobjedom nad fašizmom 1945. godine ama baš nitko se ne sjeti njemačkih žrtava (kojih je nesumnjivo bilo), a i ako se tko sjeti nisu nikom prirasle srcu jer je za njihovo stradanje uzrok nacistički režim.

radili ste neku analizu, pogotovo među porodicama stradalih u npr. Drezdenu, tako da pozdano znate da stradanje tih civila nikome nije važno? uostalom, valjda svako normalno ljudsko biće ima empatiju u odnosu na stradanje nevinog civila.

Ovdje čak i zagriženi šovenkomunisti ne daju za krivo Miloševiću što je slao tone granata na Hrvatsku, štoviše otvoreno ga i podržavaju u tome već mu daju za krivo što je izgubio rat.


i ovo pouzdano znate...kako? ne negiram da ovakvi stavovi postoje, pa čak nisu ni zanemarljivi, ali dopustite da poznajem situaciju u Srbiji ipak bolje od vas, tako da vaša uprošćena generalizacija jednostavno nije tačna i takođe predstavlja deo mitološkog narativa.

Prvenstveno, za katastrofu srpskog naroda u Republici Hrvatskoj kriv je jedino sam taj narod (jer je nasjeo na bajku o velikoj i nebeskoj Srbiji, samo treba pobiti i protjerati ostale nesrbe) i zločinački režim Slobodana Miloševića.


ovakav vaš stav upravo govori da lično imate problem, o čemu sam i govorila u prethodnnom postu.
za ratne zločine je direktno kriv onaj koji ih je počino. civilna žrtva je uvek nevina žrtva.. što se tiče politike na prostoru bivše sfrj, miloševićeva jeste bila zločinačka, ali svakako nije jedini politički zločinac. ova rasprava je već milion puta vođena, i nije moja tema ovde.

Jasno tu ne vidite "kolektivitet" jer je to vaš "kolektivitet" pa vam i ne smeta, štoviše zdušno ga branite.


ovde ste potpuno promašili. nemam potrebe da se ušuškavam u kolektivitete i to niste mogli da zaključite iz onoga što vam pišem ovde. osim ukoliko bez osnova maliciozno etiketirate. time se diskvalifikujete za dalji smisleni razgovor.
hajkula1 hajkula1 01:25 05.08.2013

Ko zna

Ko zna da je bilo Turaka pravoslavaca?

Ne uspevam da pravilno linkujem, ali možete copy-paste... Ako neko želi, neka umesto mene linkuje kako treba, hvala. Samo sliku uspevam kako treba da linkujem

Evo deo teksta

... У српским повељама, као и у биографији краља Милутина, приповеда се једна од првих епизода у сукобима Срба и Турака, који су били насељеници у Византији и добрим делом прешли у хришћанство, те су их називали „Туркопули”. Сукоб је повезан са историјом знамените „Велике каталонске компаније”, дружине од неколико хиљада шпанских најамника који су прво ратовали у служби византијског цара, да би се након 1305. године одметнули и харали за свој рачун по Балканском полуострву. Њима се придружило и неколико хиљада Турака...


http://politikin-zabavnik.rs/pz/tekstovi/marica







stasava stasava 06:52 05.08.2013

posao

sinbadthesailor sinbadthesailor 08:56 05.08.2013

Smrt fašizmu, sloboda narodu!

Na današnji dan 1995. godine srušen je posljednji fašistički režim u Europi na čelu kojeg su stajali ratni zločinci Milan Martić, Milan Babić i Slobodan Milošević, tvorevina kojoj je osnovna politika bila blut und boden, a koja je rezultirala proganjanjem i ubojstvima nesrba.

Smrt fašizmu, sloboda narodu!
expolicajac expolicajac 09:09 05.08.2013

Re: Smrt fašizmu, sloboda narodu!

sinbadthesailor
Na današnji dan 1995. godine srušen je posljednji fašistički režim u Europi na čelu kojeg su stajali ratni zločinci Milan Martić, Milan Babić i Slobodan Milošević, tvorevina kojoj je osnovna politika bila blut und boden, a koja je rezultirala proganjanjem i ubojstvima nesrba.

Smrt fašizmu, sloboda narodu!

Čudni neki antivašisti su srušili "fašistički režim". Mnogo liče na USTAŠE. Istorija će pokazati.
kukusigameni kukusigameni 10:01 05.08.2013

Re: Smrt fašizmu, sloboda narodu!

sinbadthesailor


milisav68 milisav68 10:21 05.08.2013

Re: Smrt fašizmu, sloboda narodu!

8c_competizione 8c_competizione 20:07 05.08.2013

Re: Smrt fašizmu, sloboda narodu!

Na današnji dan 1995. godine srušen je posljednji fašistički režim u Europi

...

Smrt fašizmu, sloboda narodu!


ex, daj reaguj, mislim stvarno dozvoliti nekom da pod uticajem narkotika upravlja notornim komentarima na blogu! mislim totalno je prolupao, ne kontrolise ni misli ni prste kojima upravlja komentarima!
expolicajac expolicajac 22:41 05.08.2013

Re: Smrt fašizmu, sloboda narodu!

8c_competizione
Na današnji dan 1995. godine srušen je posljednji fašistički režim u Europi

...

Smrt fašizmu, sloboda narodu!


ex, daj reaguj, mislim stvarno dozvoliti nekom da pod uticajem narkotika upravlja notornim komentarima na blogu! mislim totalno je prolupao, ne kontrolise ni misli ni prste kojima upravlja komentarima!

Sinko, polako. Hladna glava i toplo srce.




hajkula1 hajkula1 15:07 05.08.2013

Kakav zakljucak


Kada se pogleda film kakav zaključak se nameće? To što je u filmu masa činjenica izokrenuta, čupana iz konteksta, a mnogo toga prećutano, da ne kažem da je film primer falsifikata, koliko je važno?

Film je: Hrvati i Srbi - povijest jedne averzije

Molim izgooglajte, ne umem da linkujem.

hajkula1 hajkula1 15:48 05.08.2013

Onda pogledati i ovo


Izgooglati pa pogledati

Србска забрањена историја (Цео филм)









Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana