Fotorobot ludila

Goran Miletic RSS / 19.02.2008. u 03:10

Kosmos je svet (photo:Fonet)
Kosmos je svet (photo:Fonet)
Kada u živite u zemlji čiji Predsednik svako svoje obraćanje javnosti svodi na reči /fraze – „boriti se“, „nećemo se predati“, „svi zajedno“ i „nikada“, onda nije čudo što cela vladajuća elita kao vrhunski domet Srbije u narednim mesecima vidi to što Kosovo neće moći u UN, OSCE, CoE, WB, WTO, ali na Olimpijske igre. Wow! Drugi deo tog istog high-profile ludila je pokušaj da se u prvi plan stave države koje NEĆE priznati Kosovo. Veoma vešto se reči predstavnika nekih država „za sada nećemo priznati“ prepravljaju u „nećemo priznati“. Čak su Šri Lanka, Indonezija, Novi Zeland i Japan zauzeli važno mesto na listi zemalja čije je nepriznanje/priznanje Kosova - važno. Još uvek imam problema da u „srpskim“ medijima nađem spisak zemalja koje jesu priznale Kosovo. O RTS-u da ne govorim, ali mi je žao što u ovome učestvuju i nezavisni mediji.

Nije čudo što Premijer govori o „sili SAD“,“otimanju“, „NATO državi“ i „lažnoj državi“, jer je on ustvari lažni Premijer. Njegov kosovski kolega Hašim Tači je tokom dana proglašenja nezavisnosti govorio na srpskom, dok se se „naš“ premijer se za vreme svog mandata nijednom nije setio da ode u npr. Preševo ili Bujanovac (ne da poseti vojsku, već građane albanske nacionalnosti). O govoru na albanskom ili nekom drugom manjinskom jeziku možemo da sanjamo.

Nije čudo što onda stotine maloletnika i mlađih punoletnika već dana bukvalno divljaju Beogradom, razbijajući sve što im se ne učini (dovoljno) ćirilično, pravoslavno i/ili srpsko. Većina njih nikada nije bila na Kosovu, ali zna da je to nešto „naše“ što nam otimaju, a da su Albanci neka čudovišta tj. „ONI“. Mi protiv njih. Njih nema jer slave, pa onda moramo po nečemu što se čini da nije „naše“. Veoma jednostavno, ne treba puno da se razmišlja. Kada oni čuju omiljene fraze Predsednika i Premijera, oni postupaju kao LOJALNI GRAĐANI. Izađu na ulice i BORE se ZAJEDNO protiv onih koji nam OTIMAJU SILOM.

Nije čudo što imamo ministre prosvete (Zoran Lončar) i Kosova (Slobodan Samardžić) koji se sasvim iskreno i otvoreno smeju na pitanje Nenada Čanka o tome da li posle izloga na red idu i glave onih koji drugačije misle. Kao građaninu, voleo bih da mi objasne šta je tu smešno. Premijer je hteo da im se pridruži u osmehu, ali nije uspeo. Stigao je do pola.

Nije čudo što svaki od pomenutih likova veruje da će bilo kojim od sadašnjih ili planiranih akata u Skupštini ili na ulici VRATITI Kosovo. Još manje razumem kome bi trebalo da bude vraćeno? Srbiji? Ili građanima koji na Kosovu žive? Vladi Srbije? Ovim maloletnicima koji razbijaju? Čak i ako zamislim da se ono nekom magijom vrati – koje je to zadovoljstvo koje će osetiti ta mlada osoba na ulici? Nešto kao kada pobedi Novak Đoković ili vaterpolisti? Verovatno bi slušali Cecu na proslavi povratka suverenosti ispred tzv Doma Narodne Skupštine.

Nije čudo što su navijači & studenti danas otišli prvo na moleban, prekrstili se, a uz sve to uzvikivali „Ubij, zakolji da Šiptar ne postoji“. Pošto su se lepo prekrstili, mogli su da nastave da razbijaju (naslov u Politici: Miran protest studenata, podnaslov: Dostojanstvenom šetnjom beogradski akademci pobunili se protiv promene statusa južne srpske pokrajine). Navijače svih fudbalskih klubova ne zanimaju pljačke i ono što se dešava u fudbalu (već peta epizoda „Insajdera“ na B92), ali ih zanima da prebijaju novinare, kamermane, izloge, semafore, kontejnere, knjižare, ambasade, Merkatore i Mekove...

Ono što JESTE ČUDO je mozak nekoliko mladih osoba (ne slažem se da su to huligani) koje zdrav razum, ljudskost, pa ako hoćete i vaspitanje – nisu sprečili da uzmu kamenice i kamenuju Mek na Zelenom Vencu u trenutku dok unutra sede i stoje gosti, zaposleni itd. Ne znam da li je bilo dece (u Meku ih uvek ima), ali znam da u tom Meku uvek sedi po neki prosjak koji skupi novac za kafu pa sedi satima da se ugreje. Ne znam na koji način kamenica koja leti ka tim ljudima unutra može na bilo koji način doprineti nekom povratku Republike Kosovo pod srpsku vlast.

Nije čudo što ih svi nazivaju huliganima jer se time umanjuje i opradava ludilo koje je zavladalo. Drugi način opravdavanja ludila je priča kako će sve trajati nedelju ili dve, pa svi samo treba da sačekamo da se momci malo „izduvaju“. Treća bizarnost je tvrdnja da je sve dobro dok nema ljudskih žrtava.

A vi lepo čekajte četvrtak kada će tzv. huligani da utihnu (kad mogu jaganci, mogu i huligani), pa će onda masovno i sa dozom nekakve otmenosti (kad se poredi sa ovim od juče i danas) ceo taj „narod“ da izađe ne ulicu i kaže šta misli. Ne kapiram kome, zašto i šta se time postiže, kao i šta će se promeniti posle toga, ali je važno da će na čelu biti sveto trojstvo – Tadić, Nikolić i Koštunica. Ako ne znate kako to izgleda, setite se onih protesta posle 17. marta, kada su isto tako „dostojanstveno pokazivali da je Kosovo i Metohija sastavni i neotuđivi deo Srbije...“

A u pozadini će biti gotovo totalno lažna priča o ogromnom protivljenju nezavisnosti Kosova i vi nećete znati nijednu sem USA, UK, FRA i sl. koje JESU priznale Kosovo, ali ćete uvek znati da nabrajate one koje se „odlučno protive“. Ajmo sad – Kipar, Rusija, Slovačka, Španija...

Atačmenti



Komentari (194)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

irvas irvas 04:16 19.02.2008

Re: problem u komunikaciji

stefan.vizantin
Hasim Tachi je jedan od vodja OVK i covek povezan sa kriminalom. Ako njega uzimate za primer onda su i firer i Sadam Husein veliki drzavnici. To je ponasanje sasvim jasno deklarativno i neiskreno (ili odista mislite da je onaj koji je ubijao sada neko ko treba da poziva na pomirenje?)

vase poredjenje mi lici na saopstenja srpskih zvanicnika. krajnje neozbiljno stefane.
doktorka doktorka 04:19 19.02.2008

Re: problem u komunikaciji

stefan.vizantin
Njegov kosovski kolega Hašim Tači je tokom dana proglašenja nezavisnosti govorio na srpskom, dok se se „naš“ premijer se za vreme svog mandata nijednom nije setio da ode u npr. Preševo ili Bujanovac (ne da poseti vojsku, već građane albanske nacionalnosti).Hasim Tachi je jedan od vodja OVK i covek povezan sa kriminalom. Ako njega uzimate za primer onda su i firer i Sadam Husein veliki drzavnici. To je ponasanje sasvim jasno deklarativno i neiskreno (ili odista mislite da je onaj koji je ubijao sada neko ko treba da poziva na pomirenje?)

sta cete veceg kriminalca od miskovica, a sa njim saradjuju i kostunica i tadic i nikolic.
nikson nikson 04:22 19.02.2008

Re: problem u komunikaciji

sta cete veceg kriminalca od miskovica, a sa njim saradjuju i kostunica i tadic i nikolic.


em miskovic, nego ih jos teraju da saradjuje sa tacijem, a u crnoj gori djukanovic... mislim koja elita - pukli smo!
stefan.vizantin stefan.vizantin 04:42 19.02.2008

Re: problem u komunikaciji

vase poredjenje mi lici na saopstenja srpskih zvanicnika. krajnje neozbiljno stefane.

ovo je realno. kako je on pre 10 god bio kriminalac i terorista a sada je veliki drzavnik. znaci i Mladic nije ono sto jeste vec kako se dogovorimo da ga gledamo. Amerikanci su sve samo nisu principijelni. Oni su shvatili jednostavnu cinjenicu da kroz 20-30 god populacija Srba se drasticno smanjuje i da im je neuporedivo bolje da nadju saveznika na duge staze. Zato su zlocinci postali drzavnici a mafijaska drzava je priznata.
irvas irvas 04:59 19.02.2008

Re: problem u komunikaciji

stefan.vizantin
vase poredjenje mi lici na saopstenja srpskih zvanicnika. krajnje neozbiljno stefane.ovo je realno. kako je on pre 10 god bio kriminalac i terorista a sada je veliki drzavnik. znaci i Mladic nije ono sto jeste vec kako se dogovorimo da ga gledamo. Amerikanci su sve samo nisu principijelni. Oni su shvatili jednostavnu cinjenicu da kroz 20-30 god populacija Srba se drasticno smanjuje i da im je neuporedivo bolje da nadju saveznika na duge staze. Zato su zlocinci postali drzavnici a mafijaska drzava je priznata.

opet neozbiljno poredjenje. mladic nije bio kriminalac pa onda ubica vec je bio oficir vojske koji je svesno ucinio genocid. za hacija ne znam sta je bio pre rata ali znam da je bio jedan od vodja OVK. pazite, i jaser arafat je bio vodja teroristicke organizacije pa je pred kraj svog zivota dobio nobelovu nagradu za mir. sve je to politika stefane. pitanje je samo na koji nacin cete je voditi.
podsecanja radi, ratka mladica jos uvek krije drzava, tj drzavna bezbednost republike srbije. znaci nije nam uopste potrebna svetska zavera da bi bili gubitnici. sami smo sebi dovoljni.
vnk vnk 05:03 19.02.2008

Re: problem u komunikaciji

rec je o nemaru srpske vlade u pronalazenju zajednickog jezika sa gradjanima kosova


Ne. Vec 20 godina se skrivamo iza srpskih vladajucih struktura, ko god to bio u datom trenutku. Mi smo bili nemarni. Mi smo ih pustili da u nase ime rade to sto su radili. 20 godina!!! Da li je moguce da jos uvek niko nije shvatio da smo "krivi mi, koji smo cutali"?
stefan.vizantin stefan.vizantin 05:22 19.02.2008

Re: problem u komunikaciji

opet neozbiljno poredjenje. mladic nije bio kriminalac pa onda ubica vec je bio oficir vojske koji je svesno ucinio genocid. za hacija ne znam sta je bio pre rata ali znam da je bio jedan od vodja OVK. pazite, i jaser arafat je bio vodja teroristicke organizacije pa je pred kraj svog zivota dobio nobelovu nagradu za mir. sve je to politika stefane. pitanje je samo na koji nacin cete je voditi.
podsecanja radi, ratka mladica jos uvek krije drzava, tj drzavna bezbednost republike srbije. znaci nije nam uopste potrebna svetska zavera da bi bili gubitnici. sami smo sebi dovoljni.

Ako je politika znaci nije ni pravo ni pravda. Kao i jucerasnje proglasenje mafijaske drzave (da se razumemo ovo kazem zbog Tachija ne zbog naroda Kosova!!!) PRIZNAJETE DA SU SRBI NA PRAVDI BOGA OSUDJENI DA PATE. samo nemojte da poricete nesto sto je ocigledno.
tuzlanac tuzlanac 05:38 19.02.2008

Re: problem u komunikaciji

stefan.vizantin

Njegov kosovski kolega Hašim Tači je tokom dana proglašenja nezavisnosti govorio na srpskom, dok se se „naš“ premijer se za vreme svog mandata nijednom nije setio da ode u npr. Preševo ili Bujanovac (ne da poseti vojsku, već građane albanske nacionalnosti).

Hasim Tachi je jedan od vodja OVK i covek povezan sa kriminalom. Ako njega uzimate za primer onda su i firer i Sadam Husein veliki drzavnici. To je ponasanje sasvim jasno deklarativno i neiskreno (ili odista mislite da je onaj koji je ubijao sada neko ko treba da poziva na pomirenje?)


a karadjordje se protiv okupatora borio kitom cvijeca?
irvas irvas 05:50 19.02.2008

Re: problem u komunikaciji

stefan.vizantin
opet neozbiljno poredjenje. mladic nije bio kriminalac pa onda ubica vec je bio oficir vojske koji je svesno ucinio genocid. za hacija ne znam sta je bio pre rata ali znam da je bio jedan od vodja OVK. pazite, i jaser arafat je bio vodja teroristicke organizacije pa je pred kraj svog zivota dobio nobelovu nagradu za mir. sve je to politika stefane. pitanje je samo na koji nacin cete je voditi.podsecanja radi, ratka mladica jos uvek krije drzava, tj drzavna bezbednost republike srbije. znaci nije nam uopste potrebna svetska zavera da bi bili gubitnici. sami smo sebi dovoljni.Ako je politika znaci nije ni pravo ni pravda. Kao i jucerasnje proglasenje mafijaske drzave (da se razumemo ovo kazem zbog Tachija ne zbog naroda Kosova!!!) PRIZNAJETE DA SU SRBI NA PRAVDI BOGA OSUDJENI DA PATE. samo nemojte da poricete nesto sto je ocigledno.

sta je ocigledno? bozja pravda ili ignorantnost srpskih vlasti?

irvas irvas 06:06 19.02.2008

Re: problem u komunikaciji

vnk
Ne. Vec 20 godina se skrivamo iza srpskih vladajucih struktura, ko god to bio u datom trenutku. Mi smo bili nemarni. Mi smo ih pustili da u nase ime rade to sto su radili. 20 godina!!! Da li je moguce da jos uvek niko nije shvatio da smo "krivi mi, koji smo cutali"?


sto kaze kostunica:

Dok na Kosovu ima svetinja, ko je taj među nama koji može da se ogluši na vekovni zavet i da bude prvi Srbin koji će izgovoriti ono što niko njegov nikada nije? Koji je taj među nama, pitam, što će sebe uneti u istoriju poništivši istoriju svih nas? Ko će steći ime, uzevši nam svima naše srpsko ime?

izvoli, samo probaj da "ne cutis" posle ovakve pretnje.
stefan.vizantin stefan.vizantin 06:27 19.02.2008

Re: problem u komunikaciji

a karadjordje se protiv okupatora borio kitom cvijeca?

znaci drzava Srbija je okupirala Kosovo i OVK nije bila teroristicka organizacija. Po takvom tumacenju Bosnjaci su okupirali BiH i Rep Srpska je bila "okupirana". Znaci svako svugde u svetu ima pravo da se bori protiv "okupatora" tj. sopstvene vlasti. Bojim se da je to jos jedno u nizu kreativnih tumacenja. Inace sve do Rambujea je taj isti Zapad nazivao OVK teroristickom organizacijom. Ne stoji ovakav cinizam...
Srki Srki 06:52 19.02.2008

Re: problem u komunikaciji

irvas

stefan.vizantin
vase poredjenje mi lici na saopstenja srpskih zvanicnika. krajnje neozbiljno stefane.ovo je realno. kako je on pre 10 god bio kriminalac i terorista a sada je veliki drzavnik. znaci i Mladic nije ono sto jeste vec kako se dogovorimo da ga gledamo. Amerikanci su sve samo nisu principijelni. Oni su shvatili jednostavnu cinjenicu da kroz 20-30 god populacija Srba se drasticno smanjuje i da im je neuporedivo bolje da nadju saveznika na duge staze. Zato su zlocinci postali drzavnici a mafijaska drzava je priznata.

opet neozbiljno poredjenje. mladic nije bio kriminalac pa onda ubica vec je bio oficir vojske koji je svesno ucinio genocid. za hacija ne znam sta je bio pre rata ali znam da je bio jedan od vodja OVK. pazite, i jaser arafat je bio vodja teroristicke organizacije pa je pred kraj svog zivota dobio nobelovu nagradu za mir. sve je to politika stefane. pitanje je samo na koji nacin cete je voditi.
podsecanja radi, ratka mladica jos uvek krije drzava, tj drzavna bezbednost republike srbije. znaci nije nam uopste potrebna svetska zavera da bi bili gubitnici. sami smo sebi dovoljni.


Cak i da jeste Taci to sto tvrdite - pa mi smo ga stvorili svojom losom politikom i siledzijstvom prema njegovim sunarodnicima. Znaci sami smo se diskreditovali i ko ce sad da nam poveruje?






Umetnica Umetnica 07:32 19.02.2008

Re: problem u komunikaciji

stefan.vizantin
a Inace sve do Rambujea je taj isti Zapad nazivao OVK teroristickom organizacijom.

Z-a-p-a-d.
Hm, kako se čudno piše RTS.

"Zapad" je OVK nazivao "rebels" što baš i nije isto što i "terrorists".
stefan.vizantin stefan.vizantin 07:47 19.02.2008

Re: problem u komunikaciji

Umetnica

stefan.vizantin
a Inace sve do Rambujea je taj isti Zapad nazivao OVK teroristickom organizacijom.

Z-a-p-a-d.
Hm, kako se čudno piše RTS.

"Zapad" je OVK nazivao "rebels" što baš i nije isto što i "terrorists".

Bojim se da niste u pravu. Potrazite clanke pre i posle Rambujea na net-u i vedecete razliku. Ono sto je formulisano u Rambujeu je potreba da se izvrsi amnestija za zlocine i u tu svrhu je promena imena promovisana...
Srki Srki 08:05 19.02.2008

Re: problem u komunikaciji

stefan.vizantin

Umetnica

stefan.vizantin
a Inace sve do Rambujea je taj isti Zapad nazivao OVK teroristickom organizacijom.

Z-a-p-a-d.
Hm, kako se čudno piše RTS.

"Zapad" je OVK nazivao "rebels" što baš i nije isto što i "terrorists".

Bojim se da niste u pravu. Potrazite clanke pre i posle Rambujea na net-u i vedecete razliku. Ono sto je formulisano u Rambujeu je potreba da se izvrsi amnestija za zlocine i u tu svrhu je promena imena promovisana...

Stefane, da niste mozda kojim slucajem ostavljali TV upaljen nocu pored kreveta, bas nekako slucajno na 1. programu RTS-a?

Umetnica Umetnica 08:20 19.02.2008

Re: problem u komunikaciji

stefan.vizantin

Potrazite clanke pre i posle Rambujea na net-u i vedecete razliku.

:)))
U to vreme sam radila kao novinar, te sam vrlo dobro upoznata sa terminologijom koja je tada korišćena. Nema potrebe da pretražujem arhive sajtova srpskih pubertetlija iz Čikaga, Ilinoj, kakvih je bilo na buljuke u vreme bombardovanja.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 08:52 19.02.2008

Re: problem u komunikaciji

Umetnica
"Zapad" je OVK nazivao "rebels" što baš i nije isto što i "terrorists".


Hehe evo Umetnice, ekstra za tebe citat iz Washington Posta (a priznaces, to nije bas "bilo koji" list koji ne samo da koristi rec terorizam nego povezuje UCK sa Bin Ladenom (i Bin Ladena sa sa Bosnom). I to SAMO godinu dana pre "humanitarne akcije" - 1998 ( Band of Influence ):

Albania
Some Muslim charitable organizations may be operating as a front for terrorism and possibly for guerrilla operations in the neighboring Yugoslav region of Kosovo. In June, the United States assis-ted in the capture of members of Egypt's Islamic Jihad -- a group with ties to bin Laden -- and their extradition to Egypt.

U.S. officials say an attempt to bomb the U.S. Embassy in Tirana was thwarted this month. Islamic Jihad leader Ayman Zawahri, a close associate of bin Laden, had warned earlier of retaliation for the extradition of his operatives.

Bosnia
Bin laden formed alliances with Bosnian Muslims during Bosnia's 1992-95 war. He reportedly funneled money and arms to Bosnia's Muslim-led government, and followers of bin Laden were among guerrillas from other nations who fought alongside the Bosnian Muslims.
Doctor Wu Doctor Wu 10:01 19.02.2008

Re: problem u komunikaciji

juce je i nijaz durakovic rekao da srbiji treba demokratski put i lider.

pa, ako ti, nijaz i cirkovic tako tvrdite, onda mora da je tako.
vnk vnk 11:05 19.02.2008

Re: problem u komunikaciji

Problem je u tome sto je Kostunica, izmedju ostalih, doveo do toga da je situacija sa Kosovom ili-ili. Cak i posle Miloseviceve vladavine i svega sto se desilo na Kosovu i sa bombardovanjem Srbije, mi smo imali sansu da resimo to kao ljudi. Deo teritorije je Milosevic otpisao u Kumanovu, ali smo mogli bar deo da zadrzimo za Srbe na Kosovu i obezbedimo prezivljavanje tih nasih svetinja koje bi ostale na tudjoj zemlji.

Problem je sto ni tada, kao ni pre i posle toga, nije bilo dovoljno energije medju ljudima zdravog razuma, kojih evidentno u Srbiji ima mnogo, da se megalomanima kaze DOSTA!

Da ih mi resimo kompleksa grandioznosti, koji se iz ove Kostunicine izjave lepo vidi, i svedemo ih na postenu meru. I ako oni nisu u stanju to da urade da ih sklonimo, da mi sacuvamo srpsko na Kosovu na nacin dostojan coveka i za dobro svih.

Sto se mene tice, ja pricao do 1996_te, stigao do praga strpljenja i odleteo na Novi Zeland. Nisam siguran da li sa strane vidim bolje, objektivnije ili ne vidim dovoljno dobro. Stvarno ne znam. Znam da bih opet pricao da sam u Beogradu, samo ne znam dokle. Izgleda da je onaj bitan, kolektivni prag tolerancije u Srbiji mnogo visi od onoga preko koga ja ne mogu.
DeMarti DeMarti 11:20 19.02.2008

Re: problem u komunikaciji

Amerikanci su sve samo nisu principijelni. Oni su shvatili jednostavnu cinjenicu da kroz 20-30 god populacija Srba se drasticno smanjuje i da im je neuporedivo bolje da nadju saveznika na duge staze. Zato su zlocinci postali drzavnici a mafijaska drzava je priznata.

Pa zašto je ovo neprincipjelno?
Ja i iz ovog što si napisao isčitavam sledeći PRINCIP.
USA će praviti savez sa jakim i uticajnim.
Za 20-30 godina, mafijaška država koju vode zločinci može se transformisati u nešto pristojno (ne mora ali može), a njeni državnici možda postanu deca koja sada vredno uče i čiji roditelji žive od svog (društveno priznatog) rada.
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:34 19.02.2008

Re: problem u komunikaciji

Hasim Tachi je jedan od vodja OVK i covek povezan sa kriminalom.

pa kad treba svi su povezani s kriminalom.
ne samo tači, koji je sada aktuelan.
povezan je i milo
povezan je i đinđić
pohgledaj jednu od poslednih latinica
ima na yutube
Nebojsa Jovanovic Nebojsa Jovanovic 11:57 19.02.2008

Re: problem u komunikaciji

stefan.vizantin
znaci drzava Srbija je okupirala Kosovo i OVK nije bila teroristicka organizacija. Po takvom tumacenju Bosnjaci su okupirali BiH i Rep Srpska je bila "okupirana".


Pa barem je takva retorika vlasti u Republici Srpskoj, bila pod Karadzicem a ostala i do dan danas... problem je jedino sto mi se cini da cete sutra, pozivajuci se na pravdu Boga i srpsku patnju, vi podrzavati upravo takav stav...
angie angie 15:29 19.02.2008

Re: problem u komunikaciji

Doctor Wu
juce je i nijaz durakovic rekao da srbiji treba demokratski put i lider. pa, ako ti, nijaz i cirkovic tako tvrdite, onda mora da je tako.


pa evo i ja bih se slozila s njima!
Covek u belom Covek u belom 15:49 19.02.2008

Re: problem u komunikaciji

Virtuelni Vasilije
Umetnica
"Zapad" je OVK nazivao "rebels" što baš i nije isto što i "terrorists".
Hehe evo Umetnice, ekstra za tebe citat iz Washington Posta

A evo clanak iz danasnjeg Washington Times-a:

"Europe's new jihadist statelet?

February 19, 2008

THE WASHIGTON TIMES EDITORIAL - After Sunday's Kosovar independence declaration comes President Bush's stamp of approval for a Republic of Kosovo and the nod of the four major European Union powers: France, Germany, Britain and Italy. In all likelihood, the result will be Europe's 46th legally sovereign government, with a population that is 90 percent Muslim. What is far less clear is whether a weak, perpetually dependent Kosovar statelet — and make no mistake, this will be a toothless, weak and impoverished state — is in the United States' best interest.

The answer is no. Lawlessness and terrorism are likely to fester inside Kosovo — which is rife with organized criminal gangs and plagued by corruption. Slavic resentments emanating from neighboring Serbia and Russian revanchism are a certainty. Much as the Bush administration and European governments favor independence, it creates new problems where old ones lay dormant,

There is really only one potentially positive result from an independent Kosovo: some measure of self-determination for a long-oppressed people. But at this time it is questionable whether independence is the right way to achieve this. Given the territory's recent history, it is difficult to imagine independence occurring without serious jeopardy to U.S. and European interests, at least in the short term.

With terrorism and international criminal activity being the United States' two greatest concerns in this region, Kosovo's independence surely cannot redound favorably to either. Remnants of the old drug-smuggling, arms-trafficking terrorist organization calling itself the Kosovo Liberation Army (KLA) are still active. Indeed, many of this al-Qaeda-linked organization's alumni are alive and well in positions of influence. The KLA was among the first international terrorist groups linked to al Qaeda in the late 1990s. Western intelligence agencies observed its members training at al Qaeda terror camps a decade ago and more. Look for its veterans and their sympathizers in government to achieve a new prominence in a Kosovo freed from Serbia.

Loose European talk of incorporating the entire Balkans one day into the European Union should frighten EU citizens in this context. Then they will consider the economics of inclusion. Kosovo's 2004 per capita income is under $3,000. Unemployment is thought to hover near 40 percent. Foreign assistance comprises approximately one-third of GDP. In short, Kosovo cannot possibly sustain itself economically or militarily in the present. Indeed, it may never be able to do so.

Outside Kosovo's borders, complications are materializing, beginning with more serious Russian and Serbian resistance than previously anticipated. Yesterday, Serbia formally protested the European Union's mission to Kosovo, a 2,000-strong force of police and rule-of-law experts who officially began operations the day before Kosovo's independence declaration. But Russian obstructionism at the U.N. Security Council is a very possible second act to Serbia's opposition. Unhelpful declarations of sympathy and support, or perhaps even diplomatic recognition, for breakaway movements in ex-Soviet satellite states such as Georgia's Abkhazia region, where rebels control of an unrecognized command state, now become more easy for Moscow to justify. As former senior U.S. diplomats John Bolton, Lawrence Eagleburger and Peter Rodman, critics of independence for Kosovo right now, wrote three weeks ago in The Washington Times: "[T]he United States should not prompt an unnecessary crisis in U.S.-Russia relations."

Of course, the long-term reason to wonder about Kosovar independence is the U.S. troop commitment there. Independence actually means perpetual dependence on NATO and other foreign forces, which will likely continue for decades. As of the fall, about 1,500 U.S. service members were deployed there. Presently, the 2,000-strong E.U. contingent shows a commitment to Kosovo's security well into the future. But at a moment when reciprocity of security commitments among NATO partners in Afghanistan is nowhere to be seen, and U.S. forces are overstretched in Iraq, Afghanistan and elsewhere, no one should bet on Europe's will to persevere a decade hence. And yet, independence creates the conditions for the United States to be called upon to stave off chaos in the event that some future roster of European leaders go "Afghan" on Kosovo. "
Lale Gator Lale Gator 15:55 19.02.2008

Re: problem u komunikaciji

irvas

stefan.vizantin
Hasim Tachi je jedan od vodja OVK i covek povezan sa kriminalom. Ako njega uzimate za primer onda su i firer i Sadam Husein veliki drzavnici. To je ponasanje sasvim jasno deklarativno i neiskreno (ili odista mislite da je onaj koji je ubijao sada neko ko treba da poziva na pomirenje?)

vase poredjenje mi lici na saopstenja srpskih zvanicnika. krajnje neozbiljno stefane.


Neiskreno je. Kao što je neiskreno šminkanje Tome Nikolića u zadnjih dva meseca... Čemu dvostruki aršini, g. irvaše?
stefan.vizantin stefan.vizantin 16:18 19.02.2008

Re: problem u komunikaciji

:)))
U to vreme sam radila kao novinar, te sam vrlo dobro upoznata sa terminologijom koja je tada korišćena. Nema potrebe da pretražujem arhive sajtova srpskih pubertetlija iz Čikaga, Ilinoj, kakvih je bilo na buljuke u vreme bombardovanja.

Naumicna pretraga dokumenata kongresa:
According to Ralf Mutschke of Interpol's Criminal Intelligence division also in a testimony to the House Judicial Committee:
"The U.S. State Department listed the KLA as a terrorist organization, indicating that it was financing its operations with money from the international heroin trade and loans from Islamic countries and individuals, among them allegedly Usama bin Laden" . Another link to bin Laden is the fact that the brother of a leader in an Egyptian Jihad organization and also a military commander of Usama bin Laden, was leading an elite KLA unit during the Kosovo conflict."(U.S. Congress, Testimony of Ralf Mutschke of Interpol’s Criminal Intelligence Division, to the House Judicial Committee, Washington DC, 13 December 2000.)
stefan.vizantin stefan.vizantin 16:20 19.02.2008

Re: problem u komunikaciji

Covek u belom

Virtuelni Vasilije
Umetnica
"Zapad" je OVK nazivao "rebels" što baš i nije isto što i "terrorists".
Hehe evo Umetnice, ekstra za tebe citat iz Washington Posta

A evo clanak iz danasnjeg Washington Times-a:

"Europe's new jihadist statelet?

February 19, 2008

THE WASHIGTON TIMES EDITORIAL - After Sunday's Kosovar independence declaration comes President Bush's stamp of approval for a Republic of Kosovo and the nod of the four major European Union powers: France, Germany, Britain and Italy. In all likelihood, the result will be Europe's 46th legally sovereign government, with a population that is 90 percent Muslim. What is far less clear is whether a weak, perpetually dependent Kosovar statelet — and make no mistake, this will be a toothless, weak and impoverished state — is in the United States' best interest.

The answer is no. Lawlessness and terrorism are likely to fester inside Kosovo — which is rife with organized criminal gangs and plagued by corruption. Slavic resentments emanating from neighboring Serbia and Russian revanchism are a certainty. Much as the Bush administration and European governments favor independence, it creates new problems where old ones lay dormant,

There is really only one potentially positive result from an independent Kosovo: some measure of self-determination for a long-oppressed people. But at this time it is questionable whether independence is the right way to achieve this. Given the territory's recent history, it is difficult to imagine independence occurring without serious jeopardy to U.S. and European interests, at least in the short term.

With terrorism and international criminal activity being the United States' two greatest concerns in this region, Kosovo's independence surely cannot redound favorably to either. Remnants of the old drug-smuggling, arms-trafficking terrorist organization calling itself the Kosovo Liberation Army (KLA) are still active. Indeed, many of this al-Qaeda-linked organization's alumni are alive and well in positions of influence. The KLA was among the first international terrorist groups linked to al Qaeda in the late 1990s. Western intelligence agencies observed its members training at al Qaeda terror camps a decade ago and more. Look for its veterans and their sympathizers in government to achieve a new prominence in a Kosovo freed from Serbia.

Loose European talk of incorporating the entire Balkans one day into the European Union should frighten EU citizens in this context. Then they will consider the economics of inclusion. Kosovo's 2004 per capita income is under $3,000. Unemployment is thought to hover near 40 percent. Foreign assistance comprises approximately one-third of GDP. In short, Kosovo cannot possibly sustain itself economically or militarily in the present. Indeed, it may never be able to do so.

Outside Kosovo's borders, complications are materializing, beginning with more serious Russian and Serbian resistance than previously anticipated. Yesterday, Serbia formally protested the European Union's mission to Kosovo, a 2,000-strong force of police and rule-of-law experts who officially began operations the day before Kosovo's independence declaration. But Russian obstructionism at the U.N. Security Council is a very possible second act to Serbia's opposition. Unhelpful declarations of sympathy and support, or perhaps even diplomatic recognition, for breakaway movements in ex-Soviet satellite states such as Georgia's Abkhazia region, where rebels control of an unrecognized command state, now become more easy for Moscow to justify. As former senior U.S. diplomats John Bolton, Lawrence Eagleburger and Peter Rodman, critics of independence for Kosovo right now, wrote three weeks ago in The Washington Times: "[T]he United States should not prompt an unnecessary crisis in U.S.-Russia relations."

Of course, the long-term reason to wonder about Kosovar independence is the U.S. troop commitment there. Independence actually means perpetual dependence on NATO and other foreign forces, which will likely continue for decades. As of the fall, about 1,500 U.S. service members were deployed there. Presently, the 2,000-strong E.U. contingent shows a commitment to Kosovo's security well into the future. But at a moment when reciprocity of security commitments among NATO partners in Afghanistan is nowhere to be seen, and U.S. forces are overstretched in Iraq, Afghanistan and elsewhere, no one should bet on Europe's will to persevere a decade hence. And yet, independence creates the conditions for the United States to be called upon to stave off chaos in the event that some future roster of European leaders go "Afghan" on Kosovo. "


DZABA JOJ PRICAS. NEKI OCIGLEDNO CITAJU NEKE DRUGE IZVORE I VIDE SAMO DOKLE IM SOPSTVENA UMISLJENOST DOPIRE.
Maksa Maksa 22:52 19.02.2008

Re: problem u komunikaciji

za hacija ne znam sta je bio pre rata ali znam da je bio jedan od vodja OVK.


Ja kad nešto ne znam prvo pogledam na Wikipediji.

Markonio Markonio 04:14 19.02.2008

Lazno Kosovo vs Lazni Patriotizam

Jako sam pesimistican sto se tice ove situacije. Nekako sam posle ovih izbora imao neki tracak svetlosti, ali danas sam bio u gradu i video ogroman broj ljudi koji protestuju a koji su u stvari: deca!
Klinci od '90 godista na ovamo, deca koja su manje-vise imala sve uslove za normalniji zivot od moje generacije. Ja sam za vreme sankcija, posto sam gradsko dete, gladovao. Moj cale je kao akademski gradjanin bio prinudjen da ide u Bugarsku i nabavlja hranu. Imali smo samo par kanala i to rezimskih, internet nije postojao. Bio je mrak i bukvalno, zbog restrikcija, i na svaki drugi nacin oko nas i u nasim dusama. A opet smo znali da su 1+1=2, da su svi oni kriminalci. Prvo si osecao, a onda si nekako skupljao informacije na kasicicu od studenata koji su dolazili iz Bg-a, od komsija koji su imali satelitsku a ti nisi znao da beknes engleski... kasnije sam dolazio kod sestre koja je studirala i ponosno ucestvovao u protestima 96/97 kada je Beograd bio svet i kada su ljudi po cicoj zimi izlazili na ulice. Tada sam kupio svoju pistaljku od jedne devojke na Terazijama. I zvizdao sam dok zvezde nisam video, lupao sam o sestrin tiganj na Novom Beogradu svake veceri u pola 8. Imao sam samo jedan par cipela i moju maslinastu vijetnamku i bio sam srecan jer sam znao da sam na pravoj strani. Znao sam da ne gresim iako nisam bas najbolje razumeo situaciju, iako cak nisam ni znao zasto je bio rat a zasto posle kada rata nema nije bolji zivot. Mrzeo sam Slobu, ali "Slobu" kao personifikaciju celog tog turbfolk establismenta koji je ziveo u laznom svetu patriotizma i religijskog kica i sunda. Nisam posteno ni devojku imao niti sam voleo, a vec sam znao da mrzim nekog koga nisam cak ni video, a ko se zvao REZIM.
Danas sam se svega toga setio kada sam gledao kolonu mladih ljudi sa flasama piva. I gle simbolike, desilo se da sam isao u suprotnom smeru od njihovog kretanja. Bio mi je zao asfalta kojim sam hodao zato sto ga hodaju ti klinci koji su trebali da budu u skolama, da krstare internetom u potrazi za informacijama, da kupuju stranu literaturu koju smo mi tesko nabavljali a koje danas ima na svakom koraku, da pisu ljubavne poruke mobilnim koje mi nismo imali, da budu u svojim toplim sobama koje mi nismo imali jer smo morali svi da se grejemo u jednoj prostoriji. Ti klinci su me danas pogodili kao grom iz vedra neba.
Ne mogu da verujem da su nacionalizam i patriotizam koje svi mi moramo da gajimo iz osecanja ljubavi, danas postao trend i prkos, mrznja. Ista ona mrznja koju smo mi osecali jer smo znali da smo u pravu, oni osecaju jer su im roditelji apaticni i frustrirani, mrze sve oko sebe pa cak i sebe same, mrze sto ne mogu vise i bolje, mrze komsiju sto ima vise, mrze izbeglice jer su tu a zaboravljaju da su Srbi kao i mi, mrze ceo svet jer nemaju snage da priznaju da je ceo njihov zivot nazalost promasaj. Ali ne promasaj jer nisu uspeli zato sto nisu hteli, vec sto nisu uspeli zato sto im nije dato, zato sto se umesto uspeha negovalo ratovanje, velicanje zverstava i zlocina. I umesto da zaborave i pomire se sa vremenom koje se ne moze vratiti, oni svoj jed prenose na decu.
Nikako da shvate da se zemlja ne brani oruzjem i sajkacama, kokardom, nozevima i bombama, vec znanjem i novcem kao proizvod znanja i umesnosti.
Uvek se setim Mihajla Pupina, coveka koji je u SAD dosao sa 5 centi a posle 40 godina dosao u poziciju da moze da natera Ameriku da ponisti Londonski ugovor kojim je prilikom odredjivanja granica kraljevine Jugoslavije oduzeto dosta teritorije. Kako je to uspeo? Tako sto je po dolasku u Ameriku 5 godina radio najteze fizicke poslove istovremeno uceci jezik i spremajuci se za prijemni za Kolumbija univerzitet. Upisao je i dobio stipendiju, i dalje radeci i drzeci casove.
I na univerzitetu je upoznao koga? Momka koji se zvao Vudro Vilson i koji je kasnije postao predsednik SAD i kasnije iskoristio to prijateljstvo i pomogao zemlji. Nije on njega upoznao na ulici prilikom demonstracija, niti u rovovima prilikom ratovanja, niti su zajedno svercovali naftu i cigarete, nisu zajedno ni letovali na Karibima niti su pusili tompuse i pili civas u lovackim kucama, nije Pupin vitlao kokardom i busao se u grudi kako je Srbin a kako su Ameri potomci kurvi i robijasa, vec je isao onim putem kojim je teze ici ali koji se u normalnom svetu kakav nas nije - jedino priznaje.
Taj Mihajlo Pupin je lose znao srpski jer je rano otisao u SAD, ali to ga nije sprecilo pored bavljenja naukom, sticanja doktorata, obavljanja funkcija predsednika instituta radio inzenjera SAD, njujorske akademije nauka, clanstva drzavnog saveta za istrazivanje i aeronautiku SAD u vreme rata (za izuzetan doprinos dobio zahvalnicu predsednika Hardinga), realizacije 34 patenata (od poznatih Pupinovih kalemova je stekao bogatstvo na ime patenata) i 70 naucnih radova, pisanja autobiografije za koju je dobio Pulicerovu nagradu i gomilu drugih aktivnosti... da nadje vremena da osnuje nekoliko fondova u Srbiji, najstariju srpsku iseljenicku organizaciju u SAD, osnovao je Kolo srpskih sestara, pomagao je okupljanje dobrovoljaca za rat u Srbiji preko Srpske narodne odbrane koju je takodje osnovao i na kraju iskoristio svoj ugled u SAD i pomogao nasoj zemlji.
Danas se u SAD dodeljuje medalja Mihajla Pupina za posebne zasluge nacionalnim interesima, koju je svojevremeno dobio i Edgar Huver, cuveni direktor FBI... nekoliko njegovih studenata je kasnije dobilo Nobelovu nagradu...
Da takav covek danas postoji, radikali bi ga verovatno nazvali stranim placenikom, izdajicom i slugom Zapada. A taj covek koji je iz otadzbine otisao sa 17 godina i kasnije se vracao samo nekoliko puta, koji je slabo znao srpski i koji nije imao nikakve koristi od patriotizma, taj covek je tada bio najveci patriota od svih radikala i cetnika i Nedicevaca i Ljoticevaca i politicara koji su se nalazili ovde.
Taj covek je primer kako se voli svoja zemlja.
Dok to ne shvatimo, bicemo saka jada i bede.
irvas irvas 04:19 19.02.2008

Re: Lazno Kosovo vs Lazni Patriotizam

Nikako da shvate da se zemlja ne brani oruzjem i sajkacama, kokardom, nozevima i bombama, vec znanjem i novcem kao proizvod znanja i umesnosti.

nema ko da ih nauci.
pogledajte saopstenja koja izdaju vlada&svestenstvo i sve ce vam biti jasno.

stefan.vizantin stefan.vizantin 04:26 19.02.2008

Re: Lazno Kosovo vs Lazni Patriotizam

Markonio

Jako sam pesimistican sto se tice ove situacije. Nekako sam posle ovih izbora imao neki tracak svetlosti, ali danas sam bio u gradu i video ogroman broj ljudi koji protestuju a koji su u stvari: deca!
Klinci od '90 godista na ovamo, deca koja su manje-vise imala sve uslove za normalniji zivot od moje generacije. Ja sam za vreme sankcija, posto sam gradsko dete, gladovao. Moj cale je kao akademski gradjanin bio prinudjen da ide u Bugarsku i nabavlja hranu. Imali smo samo par kanala i to rezimskih, internet nije postojao. Bio je mrak i bukvalno, zbog restrikcija, i na svaki drugi nacin oko nas i u nasim dusama. A opet smo znali da su 1+1=2, da su svi oni kriminalci. Prvo si osecao, a onda si nekako skupljao informacije na kasicicu od studenata koji su dolazili iz Bg-a, od komsija koji su imali satelitsku a ti nisi znao da beknes engleski... kasnije sam dolazio kod sestre koja je studirala i ponosno ucestvovao u protestima 96/97 kada je Beograd bio svet i kada su ljudi po cicoj zimi izlazili na ulice. Tada sam kupio svoju pistaljku od jedne devojke na Terazijama. I zvizdao sam dok zvezde nisam video, lupao sam o sestrin tiganj na Novom Beogradu svake veceri u pola 8. Imao sam samo jedan par cipela i moju maslinastu vijetnamku i bio sam srecan jer sam znao da sam na pravoj strani. Znao sam da ne gresim iako nisam bas najbolje razumeo situaciju, iako cak nisam ni znao zasto je bio rat a zasto posle kada rata nema nije bolji zivot. Mrzeo sam Slobu, ali "Slobu" kao personifikaciju celog tog turbfolk establismenta koji je ziveo u laznom svetu patriotizma i religijskog kica i sunda. Nisam posteno ni devojku imao niti sam voleo, a vec sam znao da mrzim nekog koga nisam cak ni video, a ko se zvao REZIM.
Danas sam se svega toga setio kada sam gledao kolonu mladih ljudi sa flasama piva. I gle simbolike, desilo se da sam isao u suprotnom smeru od njihovog kretanja. Bio mi je zao asfalta kojim sam hodao zato sto ga hodaju ti klinci koji su trebali da budu u skolama, da krstare internetom u potrazi za informacijama, da kupuju stranu literaturu koju smo mi tesko nabavljali a koje danas ima na svakom koraku, da pisu ljubavne poruke mobilnim koje mi nismo imali, da budu u svojim toplim sobama koje mi nismo imali jer smo morali svi da se grejemo u jednoj prostoriji. Ti klinci su me danas pogodili kao grom iz vedra neba.
Ne mogu da verujem da su nacionalizam i patriotizam koje svi mi moramo da gajimo iz osecanja ljubavi, danas postao trend i prkos, mrznja. Ista ona mrznja koju smo mi osecali jer smo znali da smo u pravu, oni osecaju jer su im roditelji apaticni i frustrirani, mrze sve oko sebe pa cak i sebe same, mrze sto ne mogu vise i bolje, mrze komsiju sto ima vise, mrze izbeglice jer su tu a zaboravljaju da su Srbi kao i mi, mrze ceo svet jer nemaju snage da priznaju da je ceo njihov zivot nazalost promasaj. Ali ne promasaj jer nisu uspeli zato sto nisu hteli, vec sto nisu uspeli zato sto im nije dato, zato sto se umesto uspeha negovalo ratovanje, velicanje zverstava i zlocina. I umesto da zaborave i pomire se sa vremenom koje se ne moze vratiti, oni svoj jed prenose na decu.
Nikako da shvate da se zemlja ne brani oruzjem i sajkacama, kokardom, nozevima i bombama, vec znanjem i novcem kao proizvod znanja i umesnosti.
Uvek se setim Mihajla Pupina, coveka koji je u SAD dosao sa 5 centi a posle 40 godina dosao u poziciju da moze da natera Ameriku da ponisti Londonski ugovor kojim je prilikom odredjivanja granica kraljevine Jugoslavije oduzeto dosta teritorije. Kako je to uspeo? Tako sto je po dolasku u Ameriku 5 godina radio najteze fizicke poslove istovremeno uceci jezik i spremajuci se za prijemni za Kolumbija univerzitet. Upisao je i dobio stipendiju, i dalje radeci i drzeci casove.
I na univerzitetu je upoznao koga? Momka koji se zvao Vudro Vilson i koji je kasnije postao predsednik SAD i kasnije iskoristio to prijateljstvo i pomogao zemlji. Nije on njega upoznao na ulici prilikom demonstracija, niti u rovovima prilikom ratovanja, niti su zajedno svercovali naftu i cigarete, nisu zajedno ni letovali na Karibima niti su pusili tompuse i pili civas u lovackim kucama, nije Pupin vitlao kokardom i busao se u grudi kako je Srbin a kako su Ameri potomci kurvi i robijasa, vec je isao onim putem kojim je teze ici ali koji se u normalnom svetu kakav nas nije - jedino priznaje.
Taj Mihajlo Pupin je lose znao srpski jer je rano otisao u SAD, ali to ga nije sprecilo pored bavljenja naukom, sticanja doktorata, obavljanja funkcija predsednika instituta radio inzenjera SAD, njujorske akademije nauka, clanstva drzavnog saveta za istrazivanje i aeronautiku SAD u vreme rata (za izuzetan doprinos dobio zahvalnicu predsednika Hardinga), realizacije 34 patenata (od poznatih Pupinovih kalemova je stekao bogatstvo na ime patenata) i 70 naucnih radova, pisanja autobiografije za koju je dobio Pulicerovu nagradu i gomilu drugih aktivnosti... da nadje vremena da osnuje nekoliko fondova u Srbiji, najstariju srpsku iseljenicku organizaciju u SAD, osnovao je Kolo srpskih sestara, pomagao je okupljanje dobrovoljaca za rat u Srbiji preko Srpske narodne odbrane koju je takodje osnovao i na kraju iskoristio svoj ugled u SAD i pomogao nasoj zemlji.
Danas se u SAD dodeljuje medalja Mihajla Pupina za posebne zasluge nacionalnim interesima, koju je svojevremeno dobio i Edgar Huver, cuveni direktor FBI... nekoliko njegovih studenata je kasnije dobilo Nobelovu nagradu...
Da takav covek danas postoji, radikali bi ga verovatno nazvali stranim placenikom, izdajicom i slugom Zapada. A taj covek koji je iz otadzbine otisao sa 17 godina i kasnije se vracao samo nekoliko puta, koji je slabo znao srpski i koji nije imao nikakve koristi od patriotizma, taj covek je tada bio najveci patriota od svih radikala i cetnika i Nedicevaca i Ljoticevaca i politicara koji su se nalazili ovde.
Taj covek je primer kako se voli svoja zemlja.
Dok to ne shvatimo, bicemo saka jada i bede.

Za mene je ljubav prema zemlji nesto sto nema cenu. I na isti nacin (za koji se Vi zalazete) se trudim da joj pomognem. Rekoh vec da ne podrzavam omladinu u njenom bestijalnom izlivu besa ali je razumem. Ovo je velika nepravda i kao takva odrazila se i na ionako tesku situaciju u drustvu koje je izgubilo temeljite vrednosti zivota. Svak cast za komantar!
ugly ugly 04:26 19.02.2008

Re: Lazno Kosovo vs Lazni Patriotizam

Markonio

Da takav covek danas postoji, radikali bi ga verovatno nazvali stranim placenikom, izdajicom i slugom Zapada. A taj covek koji je iz otadzbine otisao sa 17 godina i kasnije se vracao samo nekoliko puta, koji je slabo znao srpski i koji nije imao nikakve koristi od patriotizma, taj covek je tada bio najveci patriota od svih radikala i cetnika i Nedicevaca i Ljoticevaca i politicara koji su se nalazili ovde.
Taj covek je primer kako se voli svoja zemlja.
Dok to ne shvatimo, bicemo saka jada i bede.

Bravo. Preporuka.
Jaril Jaril 04:29 19.02.2008

Re: Lazno Kosovo vs Lazni Patriotizam

Мало, али превише мало је рећи препорука.
ugly ugly 04:35 19.02.2008

Re: Lazno Kosovo vs Lazni Patriotizam

Мало, али превише мало је рећи препорука.

Dobro, 'ajde :
irvas irvas 04:36 19.02.2008

Re: Lazno Kosovo vs Lazni Patriotizam

stefan.vizantin

Rekoh vec da ne podrzavam omladinu u njenom bestijalnom izlivu besa ali je razumem.

sta razumete?
pobogu covece sta vi pricate?!
razumete klince koji su jedva docekali frku na ulicama a koji pri tom nemaju pojma o srpskim spomenicima na kosovu.
prvo idu "razumevanja" ljudi, patriota, poput vas. zatim idu cigle kroz prozore politickih stranaka koji ne dele vase patriotsko shvatanje. sta je sledece? spiskovi i progon izdajica?!
Palilula Palilula 04:54 19.02.2008

Re: Lazno Kosovo vs Lazni Patriotizam

BRAVO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
takamatsu takamatsu 06:02 19.02.2008

Re: Stefan

Za mene je ljubav prema zemlji nesto sto nema cenu. I na isti nacin (za koji se Vi zalazete) se trudim da joj pomognem.


Stefane, bez uvrede, tako mladom i iz dijaspore - tebi je vrlo lako izgovoriti da "zemlja nema cenu", i ponavljati šume i šume fraza, i uopšte nije teško shvatiti da nešto (pogrešno) razumeš.
irvas irvas 06:18 19.02.2008

Re: Stefan

takamatsu
Za mene je ljubav prema zemlji nesto sto nema cenu. I na isti nacin (za koji se Vi zalazete) se trudim da joj pomognem.Stefane, bez uvrede, tako mladom i iz dijaspore - tebi je vrlo lako izgovoriti da "zemlja nema cenu", i ponavljati šume i šume fraza, i uopšte nije teško shvatiti da nešto (pogrešno) razumeš.

mislim da to nema veze sa dijasporom.
ima nas "mladih" emigranata koji ne delimo stefanovo misljenje.
takamatsu takamatsu 06:32 19.02.2008

Re: Irvas

mislim da to nema veze sa dijasporom.
ima nas "mladih" emigranata koji ne delimo stefanovo misljenje.


Molim za izvinjenje, Irvase, i moj muž je "mlad" :) čovek u dijaspori, pa ne deli Stefanovo mišljenje :), ja sam imala na umu jedan... specifičan mehanizam razmišljanja kod jedne vrste omladine koja em slabo poznaje stvari, em slabo misli svojom glavom; videla sam baš zadosta takvih - i u zemlji i iz dijaspore, retorika im je vrlo prepoznatljiva. Mislim da ćete razumeti o čemu govorim :), i nemojte zameriti, molim.
irvas irvas 06:37 19.02.2008

Re: Irvas

takamatsu
Molim za izvinjenje, Irvase, i moj muž je "mlad" :) čovek u dijaspori, pa ne deli Stefanovo mišljenje :), ja sam imala na umu jedan... specifičan mehanizam razmišljanja kod jedne vrste omladine koja em slabo poznaje stvari, em slabo misli svojom glavom; videla sam baš zadosta takvih - i u zemlji i iz dijaspore, retorika im je vrlo prepoznatljiva. Mislim da ćete razumeti o čemu govorim :), i nemojte zameriti, molim.

ma sve ok, jasan mi je taj "specifican mehanizam razmisljanja..."
nema potrebe da se izvinjavate, blog je....

pozdrav
stefan.vizantin stefan.vizantin 06:46 19.02.2008

Re: Stefan

takamatsu

Za mene je ljubav prema zemlji nesto sto nema cenu. I na isti nacin (za koji se Vi zalazete) se trudim da joj pomognem.


Stefane, bez uvrede, tako mladom i iz dijaspore - tebi je vrlo lako izgovoriti da "zemlja nema cenu", i ponavljati šume i šume fraza, i uopšte nije teško shvatiti da nešto (pogrešno) razumeš.

neka Vam sluzi na cast to sto pljujete po meni i sto me prozivate za nesto sto nisam kriv. moja je drzava Srbija i nijedna nikada ne moze da se poredi sa njom. uvek i svugde Srbija na 1. mestu. pomoci svojoj zemlji radom i trudom i pronosenjem imena Srbije u najboljem svetlu svugde je bilo u toj recenici koju Vi niste razumeli. ako ne mislite tako onda ok. imajte sta god zelite ali to nije pravi nacin borbe za sebe, svoju drzavu i svoj narod (tim redom).
takamatsu takamatsu 06:55 19.02.2008

Re: Irvas

ma sve ok, jasan mi je taj "specifican mehanizam razmisljanja..."
nema potrebe da se izvinjavate, blog je....


Hvala :).
Meni je uvek bilo izuzetno "zanimljivo" to slepilo za srpske političke i slične greške, nesposobnosti, kriminal, zločine, dug je spisak. Teorija svetske zavere, protiv "male i jadne" i "napaćene" srpske zemlje, koja apsolutno isključuje našu, odgovornost Srba, mi još uvek nije jasna, ali - dugačak je život, možda će mi nekad i svanuti :).

Za sirotog, napaćenog Stefana,
jedan mali primer recimo iz Krajine, jer mi je to mnogo poznatija tema nego Kosovo: Simo Dubajić, stari udbaš i nekadašnji oficir, se svojevremeno obratio srpskom rukovodstvu u Beogradu, koje mu je "dalo" oružje. Kragujevačke puške, koje su tada u Srbiji koštale 150 DM, njemu su prodate za 1.000.... da se odbrani narod u Krajini, jel'. On je govorio da ih je po toj ceni i prodavao, ali ih ima i čija je cena bila malko drugačija.....
A u kragujevačkom magacinu je bilo spremljeno oko 3.000 kalašnjikova za - Boljkovca.
Ovde ću da se zaustavim, sa nadom da Stefan shvata o kojim razmerama kriminala se govori, i ko su likovi učesnici.....
Srki Srki 06:58 19.02.2008

Re: Lazno Kosovo vs Lazni Patriotizam

stefan.vizantin


Za mene je ljubav prema zemlji nesto sto nema cenu. I na isti nacin (za koji se Vi zalazete) se trudim da joj pomognem. Rekoh vec da ne podrzavam omladinu u njenom bestijalnom izlivu besa ali je razumem. Ovo je velika nepravda i kao takva odrazila se i na ionako tesku situaciju u drustvu koje je izgubilo temeljite vrednosti zivota. Svak cast za komantar!


Omladinu? Mislite Zvezdine navijace? Pa Arkan im je bio vodja!? Omladina na koju vi valjda mislite sada sedi kuci, groznicavo sprema poslednje ispite, vezba Verbal deo GRE-a i TOEFL i kuje planove kako da odatle zbrise sto dalje u pi.... le.... ma.....nu! E, vidite Stefane, ja njih potpuno razumem.


stefan.vizantin stefan.vizantin 07:02 19.02.2008

Re: Irvas

Za sirotog, napaćenog Stefana,
jedan mali primer recimo iz Krajine, jer mi je to mnogo poznatija tema nego Kosovo: Simo Dubajić, stari udbaš i nekadašnji oficir, se svojevremeno obratio srpskom rukovodstvu u Beogradu, koje mu je "dalo" oružje. Kragujevačke puške, koje su tada u Srbiji koštale 150 DM, njemu su prodate za 1.000.... da se odbrani narod u Krajini, jel'. On je govorio da ih je po toj ceni i prodavao, ali ih ima i čija je cena bila malko drugačija.....
A u kragujevačkom magacinu je bilo spremljeno oko 3.000 kalašnjikova za - Boljkovca.
Ovde ću da se zaustavim, sa nadom da Stefan shvata o kojim razmerama kriminala se govori, i ko su likovi učesnici.....

uzasno. izgleda da i vredjate. znam ja sve to sto ste rekli. znam za taj kriminal i voleo bih da nadjete neko mesto gde sam rekao da se identifikujem sa istim. zanimljivo je kako ljudi vole da vredjaju neistomisljenike. mala je razlika izmedju takvih i onih koji kamenicama idu na iste.
stefan.vizantin stefan.vizantin 07:05 19.02.2008

Re: Lazno Kosovo vs Lazni Patriotizam

Omladinu? Mislite Zvezdine navijace? Pa Arkan im je bio vodja!? Omladina na koju vi valjda mislite sada sedi kuci, groznicavo sprema poslednje ispite, vezba Verbal deo GRE-a i TOEFL i kuje planove kako da odatle zbrise sto dalje u pi.... le.... ma.....nu! E, vidite Stefane, ja njih potpuno razumem.

ako kazem da razumem a ne podrzavam onda je vrlo jasno da mislim da su tragicno izmanipulisani i sludjeni. ne podrzavam je kljucni deo koji izgleda ne uspevate da procitate :) da li je nevidljiv ili ne znate sva slova?
irvas irvas 07:09 19.02.2008

Re: Lazno Kosovo vs Lazni Patriotizam

stefan.vizantin
ako kazem da razumem a ne podrzavam onda je vrlo jasno da mislim da su tragicno izmanipulisani i sludjeni. ne podrzavam je kljucni deo koji izgleda ne uspevate da procitate :) da li je nevidljiv ili ne znate sva slova?

ako vec ne podrzavate onda nemojte da relativizujete njihovo vandalsko ponasanje nazivajuci ih "omladinom".

stefan.vizantin stefan.vizantin 07:13 19.02.2008

Re: Lazno Kosovo vs Lazni Patriotizam

irvas

stefan.vizantin
ako kazem da razumem a ne podrzavam onda je vrlo jasno da mislim da su tragicno izmanipulisani i sludjeni. ne podrzavam je kljucni deo koji izgleda ne uspevate da procitate :) da li je nevidljiv ili ne znate sva slova?

ako vec ne podrzavate onda nemojte da relativizujete njihovo vandalsko ponasanje nazivajuci ih "omladinom".


OMLADINA SU SVI MLADI. NA SNIMCIMA SE JASNO VIDI DA JE PROSEK GODINA VEROVATNO OKO 25. pretpostavljam da je prosek obrazovanja srednja skola. ZATO STO NE OCEKUJEM DA SLABO OBRAZOVANI I OBESPRAVLJENI REAGUJU DRUGACIJE KAZEM DA IH RAZUMEM ALI NE PODRZAVAM. NISTA NISAM RELATIVIZOVAO I MOZDA BI BILO DOBRO DA OSLOBODITE SVOJ UM za drugacija tumacenja...
takamatsu takamatsu 07:31 19.02.2008

Re: Stefan

uzasno. izgleda da i vredjate. znam ja sve to sto ste rekli.


Dragi Stefane,
ja se bojim da se mi uopšte ne razumemo. Možda bi bilo mudro da se ovde zaustavimo, ti i ja, jer ja niti te vređam, niti te identifikujem sa kriminalcima iz moje priče. Žao mi je ako si to tako shvatio.
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:38 19.02.2008

Re: Lazno Kosovo vs Lazni Patriotizam

prvo idu "razumevanja" ljudi, patriota, poput vas. zatim idu cigle kroz prozore politickih stranaka koji ne dele vase patriotsko shvatanje. sta je sledece? spiskovi i progon izdajica?!

a onda idu studenti koji uglas viču pred turskom ambasadom - ubi zakolji da turčin ne postoji.
p.s. spiskovi su već napravljeni, samo da se izvuku iz ladice.
Filip Mladenović Filip Mladenović 04:26 19.02.2008

SRPSKO PITANJE

Kada je ova Srbija, kada je srpska nacija imala političku klasu na visini istorijskog zadatka?
Kada je ova država imala u svojoj politici individue formata Pupina, Tesle, Milankovića...?

Ovde je politika pretežno bila po principu "da bi postao otac nacije, moraš da jebeš majku susednoj naciji"!

Dokle i zašto!?
nikson nikson 04:29 19.02.2008

Re: SRPSKO PITANJE

Kada je ova država imala u svojoj politici individue formata Pupina, Tesle, Milankovića...?


uvek
doktorka doktorka 05:50 19.02.2008

u cetvrtak ,

povorka ce biti dopunjena dacicem i nikolicem, a labusa ce zameniti djelic.
Nebojsa Jovanovic Nebojsa Jovanovic 12:08 19.02.2008

Re: u cetvrtak ,

doktorka, pa ova fotka je cisti George Romero ! preporuka
Mungos Mungos 06:52 19.02.2008

Mileticu, ozbiljno biografsko pitanje:

Da li te je ikada razredna slala kod psihologa?

Mungos, The Opravdano Radoznao
irvas irvas 07:20 19.02.2008

Re: Mileticu, ozbiljno biografsko pitanje:

Mungos
Da li te je ikada razredna slala kod psihologa?Mungos, The Opravdano Radoznao

mozda miletica nije ali mene sigurno jeste. i to redovno.
jel to neki problem?
Mungos Mungos 07:25 19.02.2008

Re: Mileticu, ozbiljno biografsko pitanje:

irvas

Mungos
Da li te je ikada razredna slala kod psihologa?Mungos, The Opravdano Radoznao

mozda miletica nije ali mene sigurno jeste. i to redovno.
jel to neki problem?


Advokat?

Mungos, The Zbunjen
Ђак Ђак 07:42 19.02.2008

Re: Mileticu, ozbiljno biografsko pitanje:

Mungos

Da li te je ikada razredna slala kod psihologa?

Mungos, The Opravdano Radoznao


Ма Милетић би да буде као Јелена Суботић, жена која је остварила свој сан - да пљује по свом народу и да је цео свет гледан на CNN.
Doctor Wu Doctor Wu 10:04 19.02.2008

Re: Mileticu, ozbiljno biografsko pitanje:

Advokat?

Ne. Vidis da je umislio da je irvas.
Da mu je nick Napoleon, ne bi ni pitao.
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:41 19.02.2008

Re: Mileticu, ozbiljno biografsko pitanje:

Ма Милетић би да буде као Јелена Суботић, жена која је остварила свој сан - да пљује по свом народу и да је цео свет гледан на CNN.

čim neko pokuša da kaže istinu on pljuje.
zanimljivo.
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:43 19.02.2008

Re: Mileticu, ozbiljno biografsko pitanje:

Doctor Wu

Advokat?

Ne. Vidis da je umislio da je irvas.
Da mu je nick Napoleon, ne bi ni pitao.

ti si dr ti znaš najbolje.
a i prebrojavač krvnih zrnaca što smo se ovde na blogu uverili više puta.
sleepless sleepless 07:02 19.02.2008

Gudure i klisure

A evo kako lepo savetuje Djordje V. u danasnjoj "Politici"
:
"Наиме, сви смо ми, заправо, потомци оних који су својевремено, не негдашњим „неформалним референдумима”, одабрали „изолацију”, неприступачне гудуре, збегове, катуне и сеобе, уместо („евро-азијских”) интеграција које су се тада нудиле и које, такође, наизглед, „нису имале алтернативу”. Многи су одабрали другачије, определили се за „царство земаљско”, „реализам” и „интеграцију” – и не треба им замерити. Али кад их овако погледам развејане од Цазина и Велике Кладуше до Анадолије, чини се да ни они нису нарочито процветали. И да нису далеко одмакли.

Шта хоћу да кажем? Само то да увек постоје неки избори и да су они често мучни и тешки. И да никада не можемо бити сасвим сигурни куда ће нас који пут одвести. И да оно што се чини(ло) као „прагматизам” и „реализам” 1389, 1804. 1914. или 2008. није и не мора бити увек најбоље решење."
adam weisphaut adam weisphaut 09:03 19.02.2008

Re: Gudure i klisure

A ako ste sumnjali koja je ideologija iza divljanja rulje:
Што још не значи и да неће, уколико нас заиста буду терали да бирамо између Европе и Косова, Грачанице и „Меркатора”, Богородице Љевишке и „Мекдоналдса”.

Đorđe se postarao da odagna svaku sumnju.
Ђак Ђак 07:30 19.02.2008

...

Е Милетићу, упињеш се ти из петних жила и много се трудиш,
али никад нећеш бити Јелена Суботић.

Претпостављам да ти је она идол, успела је у животу, пљује по свом народу на CNN.
Umetnica Umetnica 07:38 19.02.2008

Re: ...

Ako dobro razumem natzi-speak "pljuvanje po svom narodu" znači "nedrečanje Ubij, zakolji, nož, žica..."
Ђак Ђак 07:48 19.02.2008

Re: ...

Umetnica

Ako dobro razumem natzi-speak "pljuvanje po svom narodu" znači "nedrečanje Ubij, zakolji, nož, žica..."


То је пљување по свом народу такође, само са друге стране.
doktorka doktorka 08:12 19.02.2008

Re: ...

Ђак
Е Милетићу, упињеш се ти из петних жила и много се трудиш,али никад нећеш бити Јелена Суботић.Претпостављам да ти је она идол, успела је у животу, пљује по свом народу на CNN.


cuj , pa kad ceo svet vidi ono divljanje po ulicama i paljenje zastava, pri tome se predsednik i premijer ne oglasavaju, onda ne mozesh reci mj narod je super, jer ce svako normalan pomisliti da ti nesto fali . malo samokritike nije na odmet, vise ce nas i drugi ceniti.
Ђак Ђак 08:20 19.02.2008

Re: ...

doktorka

Ђак
Е Милетићу, упињеш се ти из петних жила и много се трудиш,али никад нећеш бити Јелена Суботић.Претпостављам да ти је она идол, успела је у животу, пљује по свом народу на CNN.


cuj , pa kad ceo svet vidi ono divljanje po ulicama i paljenje zastava, pri tome se predsednik i premijer ne oglasavaju, onda ne mozesh reci mj narod je super, jer ce svako normalan pomisliti da ti nesto fali . malo samokritike nije na odmet, vise ce nas i drugi ceniti.


А ти то стављаш цео народ у исти кош са оним лудацима који дивљају на улици?
Па тако се понашају фашисти.

Па какви су тек онда Данци и Французи, по твом резону?
Ово наспрам њихових демонстрација и паљења личи на шетњу пензионера.

А јел` и теби Јелена Суботић узор у животу? Оно, имате истог Бога, Сороша?
Umetnica Umetnica 08:24 19.02.2008

Re: ...

Ђак

Оно, имате истог Бога, Сороша?

Joj, ovo je bolelo.
Pravo iz džepnog izdanja "Najlepši citati za spomenare" by Aleksandar Vučić.
Ђак Ђак 08:30 19.02.2008

Re: ...

Umetnica

Ђак

Оно, имате истог Бога, Сороша?

Joj, ovo je bolelo.
Pravo iz džepnog izdanja "Najlepši citati za spomenare" by Aleksandar Vučić.


А и теби је Јелена узор?
Шта вас је овде...
Ја се извињавам што вам учиних светогрђе :)
Само још фали да објавим Сорошеву карикатуру овде па да и ви кренете са демонстрацијама :)

Не могу ја против вас две. Послушаћу Достојевског овај пут. Мрзи ме да се сагињем.
Vega Vega 08:36 19.02.2008

Re: ...

Ђак

Па какви су тек онда Данци и Французи, по твом резону?
Ово наспрам њихових демонстрација и паљења личи на шетњу пензионера.


Sljam je sljam - svi imaju svoje stormfrontovce, obrazovce i slicn patoloske tipove. Samo kod nas ih niko ne hapsi, jer dobro sluze vlastima, za sada.
Bas si me zainteresovao za tu Suboticku, pa sam potrazio njene tekstove na netu. Zena samo neshto prichala proiv Storrmfronta, pa ako su stormfrontovci isto sto i srpski narod, ne znam bash koliko su tvoje optuzbe opravdane. Da nisi ti zbog necheg drugog ljut na tu Jelenu, a?? :)
Ђак Ђак 08:54 19.02.2008

Re: ...

Vega

Bas si me zainteresovao za tu Suboticku, pa sam potrazio njene tekstove na netu. Zena samo neshto prichala proiv Storrmfronta, pa ako su stormfrontovci isto sto i srpski narod, ne znam bash koliko su tvoje optuzbe opravdane. Da nisi ti zbog necheg drugog ljut na tu Jelenu, a?? :)


ти ниси гледао CNN ових дана?
па она се не скида оданде, њу доводе у студио као стручњака за балкан, а она се својски труди да оправда указано јој поверење од Сороша.
Ја за њу до пре неки дан нисам никад ни чуо.
Биће да је она љута на неког Србина из тих разлога који се теби мотају по глави :)
adam weisphaut adam weisphaut 09:00 19.02.2008

Re: ...

Džak
А и теби је Јелена узор?
Шта вас је овде...
Ја се извињавам што вам учиних светогрђе :)
Само још фали да објавим Сорошеву карикатуру овде па да и ви кренете са демонстрацијама :)

Šta si ti? Neki Vukadinović?
bauer bauer 09:02 19.02.2008

Re: ...

Šta si ti? Neki Vukadinović?

svetogorac, je on :)
adam weisphaut adam weisphaut 09:04 19.02.2008

Re: ...


svetogorac, je on :)

Ej, garant
Ђак Ђак 09:18 19.02.2008

Re: ...

Баш сте се окупили :)
Само да избунарим још негде неку Сорошеву карикатуру, па да је окачим овде.
А јел` сме то да се ради или је забрањено, тј. светогрђе ?

Има вас доста, но мене стварно мрзи да се сагињем. Стварно добро рече Достојевски.

`ајте уздрављу :)
adam weisphaut adam weisphaut 09:30 19.02.2008

Re: ...


Džak

Баш сте се окупили :)
Само да избунарим још негде неку Сорошеву карикатуру, па да је окачим овде.
А јел` сме то да се ради или је забрањено, тј. светогрђе ?

Има вас доста, но мене стварно мрзи да се сагињем. Стварно добро рече Достојевски.

`ајте уздрављу :)

Jel' si primetio da su ti komentari repetitivnog karaktera ?
Ђак Ђак 09:48 19.02.2008

Re: ...

adam weisphaut

Jel' si primetio da su ti komentari repetitivnog karaktera ?


Па шта могу, кад вам слабо шта до мозга допире, него да понављам.
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:44 19.02.2008

Re: ...

Ђак

Е Милетићу, упињеш се ти из петних жила и много се трудиш,
али никад нећеш бити Јелена Суботић.

Претпостављам да ти је она идол, успела је у животу, пљује по свом народу на CNN.

ni ti nikad nećeš biti koštunica.
znam da te ne teši.
ipak toliki trud a ništa.
cccc
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:51 19.02.2008

Re: ...

Ја за њу до пре неки дан нисам никад ни чуо.

ako ti nisi za nju čuo to ništa ne znači, veruj mi.
a jel si nekad čuo ranije za vuka jeremića?
kad prvi put?
sad kad počnu da se vraćaju ambasadori, tek ćeš da vidiš za koga sve nisi čuo.
Ljupka Ljupka 13:14 19.02.2008

Re: ...

Bojim se da ako neko u belom svetu do sada nije verovao da su Srbi krivi i za sve ratove 90-ih, sad ce biti ubedjeni. Tachi pozdravlja na srpskom, albanskom, engleskom, a V.K. zajapuren vice o bombama, pominje Kosovski boj (mozda da mu neko sapne da smo i tada izgubili)... Albanci pevaju, Srbi ruše, pale i zovu na linč... Bas me je sramota sto sam deo istog naroda sa tim ološem.
Srki Srki 16:25 19.02.2008

Re: ...

Exitus Letalis

Ђак

Е Милетићу, упињеш се ти из петних жила и много се трудиш,
али никад нећеш бити Јелена Суботић.

Претпостављам да ти је она идол, успела је у животу, пљује по свом народу на CNN.

ni ti nikad nećeš biti koštunica.
znam da te ne teši.
ipak toliki trud a ništa.
cccc


Nemoj tako Exitus, vidis da covek stoji na sabranim delima Dostojevskog gore, da izgleda visi. Na pravom je putu. Barem.
doktorka doktorka 02:41 20.02.2008

Re: ...

Ђак

doktorka

ЂакЕ Милетићу, упињеш се ти из петних жила и много се трудиш,али никад нећеш бити Јелена Суботић.Претпостављам да ти је она идол, успела је у животу, пљује по свом народу на CNN.cuj , pa kad ceo svet vidi ono divljanje po ulicama i paljenje zastava, pri tome se predsednik i premijer ne oglasavaju, onda ne mozesh reci mj narod je super, jer ce svako normalan pomisliti da ti nesto fali . malo samokritike nije na odmet, vise ce nas i drugi ceniti. А ти то стављаш цео народ у исти кош са оним лудацима који дивљају на улици?Па тако се понашају фашисти. Па какви су тек онда Данци и Французи, по твом резону?Ово наспрам њихових демонстрација и паљења личи на шетњу пензионера.А јел` и теби Јелена Суботић узор у животу? Оно, имате истог Бога, Сороша?



pa sigurno njihova zvanicna vlast ne kaze to je legitimno kao sto je samardzic izjavio
mudri mudri 09:42 19.02.2008

Svasta

Patetika, .... patetika... pastrmka
1. Mc juce nije radio!
2. Tamo se ne moze ni u WC bez racuna, a probajte da sedite unutra "onako".

Patetika, .... patetika... paprika
Petar Djurasevic Petar Djurasevic 10:17 19.02.2008

stvarnost ili iluzija

Svaka cast za tekst.
Srbija je vec duze vrijeme u potpunom rakoraku sa vremenom koje protice. Malo, malo pa skrece u budalastine. Kosovo je nezavisno na ovaj ili onaj nacin i nije srpsko odavno, samo sto to niko od zvanicnika nema snage reci.
Na zlaost vodila je jednu staromodnu vrstu politike i kao da je zmurila pred mogucnoscu da shvati da je danas 21 vijek i da ne mozes u ovo vrijeme primjenjivati politiku koju je Srbija vodila pocetkom 20 vijeka. To je pogubno. Umjesto sto stalno napadaju Josipa Broza, srpski politicari su trebali da nauce nesto od tog velikog i vjestog svjetskog politicara. Stalno napadaju Broza kako narod ne bi primijetio koliko su sami nesposobni. Neka, nego se to prihvata kao jedna realnmost, a zapravo Broz nije ni peti dio zla nanio srpskom narodu, koliko je to uradio sam Milosevic. Nije Broz dao Albancima Kosovo, on i tadasnje srpsko rukovodstvo su vodili lukavu politiku. Ali Slobo je mislio sad ce on to caskom da rijesi, da posamara i gotova stvar. Tako to rade politicke neznalice. Jer drzavom nije lako vladati. Mozda je lakse doci na vlast nego vladati njome. Mozda i dodje neka dobrica da vlada, ali cvrc, ne moze, ne umije i postaje politicar koji nanosi neoprostivu stetu sopstvenoj drzavi. Vladanje je vjestina moguceg, moras biti i kurva i vitez, a ne samo busanje u prsa junacka.
Srbija treba da prezivi totalnu reformu, pocevsi od svakog segmenta drzave, a posebno, naglasavam, pocevsi od crkve, koja je uzasno nazadna i po svim pokazateljima puna je OZNA-skih popova koji su je jos u doba nakon II svjetskog rata zaposjeli i iznutra prilagodili potrebama nove drzave. Drzava Srbija je dopustila prevelik uticaj crkve na politicku stvarnost drzave. To je pogubno, jer i sama crkva treba da prezivi reformu, jer je uzasno zaostala i primjecujem da cesto puta zaovodi i one progresivne snage u Srbiji. Najpogubnije bi bilo po Srbiju da sada zastane na putu ka integracijama, zbog politicara koji ne prihvataju da zive u stvarnosti i sklizne u izolaciju.
G r o f i c a G r o f i c a 10:26 19.02.2008

Re: stvarnost ili iluzija

Srbija treba da prezivi totalnu reformu, pocevsi od svakog segmenta drzave, a posebno, naglasavam, pocevsi od crkve, koja je uzasno nazadna i po svim pokazateljima puna je OZNA-skih popova koji su je jos u doba nakon II svjetskog rata zaposjeli i iznutra prilagodili potrebama nove drzave. Drzava Srbija je dopustila prevelik uticaj crkve na politicku stvarnost drzave. To je pogubno, jer i sama crkva treba da prezivi reformu, jer je uzasno zaostala i primjecujem da cesto puta zaovodi i one progresivne snage u Srbiji. Najpogubnije bi bilo po Srbiju da sada zastane na putu ka integracijama, zbog politicara koji ne prihvataju da zive u stvarnosti i sklizne u izolaciju.

Ovo je tacno. Nigde ni u jednoj veri nema toliko mesanja crkve u politiku koliko u srpskoj pravoslavnoj veri. Cak sta vise crkva vodi svu politiku od samog pocetka raspada bivse SFRJ kada je rat i zapocela iznosenjem iskopanih lobanja pred kamere iz WOII prikazivajuci ih kao ''sveze''. I bice da je svo krvoprolice kroz istoriju covecanstva verska stvar a kako je to zapisao W.L.Brugsma u svojoj knjizi ''Mir je samo u pauzi izmedju ratova''.
dragan7557 dragan7557 17:46 19.02.2008

Re: stvarnost ili iluzija

''Mir je samo u pauzi izmedju ratova''.


Pogrešno citirate . W.L. Brugsma : ' mir je samo pauza između ratova'
-petar- -petar- 10:33 19.02.2008

stvar je potpuno jasna

Kostunica sa svojom propagandnom mashinom skrece odgovornost sa sebe i prebacuje je na strane 'neprijatelje' i 'silnike' ... Da skrene paznju sa cinjenice da ON i njegovo ministarstvo za KiM nisu uspeli da zadrze Kosovo. Da skrene paznju sa cinjenice da NIJE podrzao demokratskog kandidata na predsednickim izborima u 1. krugu, vec je istakao 'svog'. A kada je Velja ispao, onda je Tadica direktno *sabotirao* u drugom krugu! I da skrene paznju sa cinjenice da je ilegalni premijer Srbije, da je ucenama dosao na premijersko mesto. I da ga i dalje uzurpira na isti nacin, iako je njegova stranka u realnosti marginalizovana. Da ne idem u proslost, u vezi sa ubistvom premijera, o cemu ce on jednog dana *morati* nesto da kaze...

Svi ovi ljudi, koji u svom nemocnom besu divljaju po gradu, ili sede kuci i nerviraju se, kao i Srbi sa Kosova kojima je glava u torbi i koji ne znaju sta ih ceka -- svi oni bi trebalo da prepoznaju pravog krivca za ovako haoticno stanje, a to je Kostunica. Znam da je tesko, uz svu propagandu, ali to je cinjenicno stanje stvari. Izgubio je i Crnu Goru, izgubio je i Kosovo, sve sto je obecavao -- nista nije ispunio! I gledajte ga sad sta se usudjuje da izjavi! Radoje Domanovic kad je pisao Vodju nije znao za Kostunicu -- prema njemu pripovetka Vodja deluje nekako neozbiljno. Slepac iz pripovetke je okupljenu grupu seljaka poveo u ambis, ovaj "nas" "premijer" vodi u ambis 8.000.000 ljudi.
To je vec nesto!!
jezda jezda 11:42 19.02.2008

Re: stvar je potpuno jasna

-petar-
Kostunica sa svojom propagandnom mashinom skrece odgovornost sa sebe i prebacuje je na strane 'neprijatelje' i 'silnike' ... Da skrene paznju sa cinjenice da ON i njegovo ministarstvo za KiM nisu uspeli da zadrze Kosovo. Da skrene paznju sa cinjenice da NIJE podrzao demokratskog kandidata na predsednickim izborima u 1. krugu, vec je istakao 'svog'. A kada je Velja ispao, onda je Tadica direktno *sabotirao* u drugom krugu! I da skrene paznju sa cinjenice da je ilegalni premijer Srbije, da je ucenama dosao na premijersko mesto. I da ga i dalje uzurpira na isti nacin, iako je njegova stranka u realnosti marginalizovana. Da ne idem u proslost, u vezi sa ubistvom premijera, o cemu ce on jednog dana *morati* nesto da kaze...Svi ovi ljudi, koji u svom nemocnom besu divljaju po gradu, ili sede kuci i nerviraju se, kao i Srbi sa Kosova kojima je glava u torbi i koji ne znaju sta ih ceka -- svi oni bi trebalo da prepoznaju pravog krivca za ovako haoticno stanje, a to je Kostunica. Znam da je tesko, uz svu propagandu, ali to je cinjenicno stanje stvari. Izgubio je i Crnu Goru, izgubio je i Kosovo, sve sto je obecavao -- nista nije ispunio! I gledajte ga sad sta se usudjuje da izjavi! Radoje Domanovic kad je pisao Vodju nije znao za Kostunicu -- prema njemu pripovetka Vodja deluje nekako neozbiljno. Slepac iz pripovetke je okupljenu grupu seljaka poveo u ambis, ovaj "nas" "premijer" vodi u ambis 8.000.000 ljudi.To je vec nesto!!

Bravo za komentar! U potpunosti sam saglasan sa iznetim,očevidno je da se ovde Koštunica blesavi i pravi sve moguće kerefeke,samo da se ne otvori njegova odgovornost,koja je najveća za sve loše što je urađeno od 2000. do ovamo. Kad analiziramo njegovo ponašanje,namerno kažem "ponašanje",a ne "politika",jer u elementima njegovog delovanja na javnoj sceni ima mnogo više ličnog,nego političkog uzroka,vidimo jednu konstantu,koja može skupo da nas košta. A ta konstanta se odnosi na kontinuitet Miloševićeve politike,od koje,sad se vidi,nije odstupio ni za zeru.A lični elementi se odnose na mržnju. Od pokojnog Djikija,koga mrtvog mrzi,pa do danas,kada mrzi svakog ko je uspešniji od njega kilavog,a to je trenutno Boris.
dragan7557 dragan7557 17:49 19.02.2008

Re: stvar je potpuno jasna

Slepac iz pripovetke je okupljenu grupu seljaka poveo u ambis, ovaj "nas" "premijer" vodi u ambis 8.000.000 ljudi.


Pouka: sve je više ćoravi'.
Queeria Queeria 15:24 19.02.2008

Eurosong

Ja sam za to da udarimo tamo gde ih najviše boli!!!

Zemljama koje priznaju Republiku Kosovo da zabranimo učešće na Eurosongu 2008. Pa da vide čija majka crnu vunu prede!!!
Lale Gator Lale Gator 16:38 19.02.2008

Re: Eurosong

Queeria

Ja sam za to da udarimo tamo gde ih najviše boli!!!

Zemljama koje priznaju Republiku Kosovo da zabranimo učešće na Eurosongu 2008. Pa da vide čija majka crnu vunu prede!!!


Gonzo Gonzo 18:33 19.02.2008

Pun kufer blogova

Nije čudo što Premijer govori o „sili SAD“,“otimanju“, „NATO državi“ i „lažnoj državi“, jer je on ustvari lažni Premijer


Ako je nesto lazno u ovoj prici je ta "demokratska multinacionalna drzava Kosovo". Da ista valja, ne bi na svojoj teritoriji imala strane vojnike. Tamo Srbija nema uticaja gotovo deceniju. Toliko dugo traje uporno dokazivanje Albanaca da su nesposobni da naprave drzavu koja ce svoje gradjane zastititi. Vi mislite da je teze Madjaru iz Ade zato sto Tadic ne govori madjarski, nego Srbinu iz Prizrena, jer se njemu Taci ponekad obrati na srpskom?
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 21:57 19.02.2008

I vi govorite isto.. A gde vam je EU..!?

Goran Miletić: " "Kada u živite u zemlji čiji Predsednik svako svoje obraćanje javnosti svodi na reči /fraze – „boriti se“, „nećemo se predati“, „svi zajedno“ i „nikada“, onda nije čudo što cela vladajuća elita kao vrhunski domet Srbije u narednim mesecima vidi to što Kosovo neće moći u UN, OSCE, CoE, WB, WTO, ali na Olimpijske igre. Wow! Drugi deo tog istog high-profile ludila je pokušaj da se u prvi plan
Ovih dana je to na dnevnom redu. Ali mene čudi nešto drugo: Šta vas sprečava da govorite o evropskim integracijama?! Ceo vaš post je o Kosovu i "nusKosovu", umesto da se bacite na ono što mislite da je u javnom govoru ovih dana propušteno. Pišite vi o evrointegracijama.
Prilicno Anonimna Prilicno Anonimna 10:51 20.02.2008

??

Vi ste zaista cudo, Gorane!! Nikada mi se nije desilo da neko izbrise moj komentar/pitanje na blogu. Imate to pravo, super, no ipak, razmislite o pitanju :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana