Demolirane

Vanja Montenegro Ljujic RSS / 18.02.2008. u 00:23

prostorije



Komentari (101)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

ceda_urosevic ceda_urosevic 00:31 18.02.2008

Saopštenje Čedomira Jovanovića

Povodom eskalacije nasilje u Beogradu, posle proglašenja nezavisnosti Kosova Predsednik Liberalno demokratske partije, Čedomir Jovanović, izjavio je:

"Liberalno demokratska partija osuđuje svako nasilje, a naročito u ovako osetljivom trenutku. Zahtevamo da se učini sve da se ne pravi novo Kosovo od Srbije. Ovo što se noćas događa je zastrašivanje i pretnja svim normalnim gradjanima u Srbiji".

On je rekao da je za ovo nekontrolisano nasilje odgovorna pre svega vlast.

"Politici koja zna da se ostvaruje isključivo kroz sukobe mora doći kraj. Bez obzira na namere vlasti ne sme se dozvoliti da se dve decenije agonije završi sukobom u samoj Srbiji".

"I na kraju, zahvaljujemo se policiji koja očigledni ulaže velike napore da spreči eskalaciju nasilja na ulicama i koja je brzom intervencijom uspela da zaštiti naše članove koji su bili u zgradi prilikom kamenovanja" - izjavio je Čedomir Jovanović.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 00:47 18.02.2008

Re: Saopštenje Čedomira Jovanovića

ceda_urosevic
Povodom eskalacije nasilje u Beogradu, posle proglašenja nezavisnosti Kosova Predsednik Liberalno demokratske partije, Čedomir Jovanović, izjavio je:"Liberalno demokratska partija osuđuje svako nasilje, a naročito u ovako osetljivom trenutku. Zahtevamo da se učini sve da se ne pravi novo Kosovo od Srbije. Ovo što se noćas događa je zastrašivanje i pretnja svim normalnim gradjanima u Srbiji".On je rekao da je za ovo nekontrolisano nasilje odgovorna pre svega vlast."Politici koja zna da se ostvaruje isključivo kroz sukobe mora doći kraj. Bez obzira na namere vlasti ne sme se dozvoliti da se dve decenije agonije završi sukobom u samoj Srbiji"."I na kraju, zahvaljujemo se policiji koja očigledni ulaže velike napore da spreči eskalaciju nasilja na ulicama i koja je brzom intervencijom uspela da zaštiti naše članove koji su bili u zgradi prilikom kamenovanja" - izjavio je Čedomir Jovanović.


Citava ova patetika oko Kosova i sluzi tome da se odvoje uzroci (i.e. nemogucnost suocavanja sa prosloscu, politicka nekompetentnost, nedostatak diplomatske kulture- to name just a few) od posledice (nezavisnost Kosova) i naravno, da se diskvalifikuje svaka zdrava politicka alternativa.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 00:53 18.02.2008

Re: Saopštenje Čedomira Jovanovića

WHC
Не, ово што се дешава је претња издајницима попут тебе!


Necu izbrisati ovaj divljacki komentar, ali WHC-u uskracujem pravo da dalje komentarise na ovom blogu.
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 01:13 18.02.2008

Re: Saopštenje Čedomira Jovanovića

WHC: " " Не, ово што се дешава је претња издајницима попут тебе!
Vanja Montenegro Ljujic: " " Necu izbrisati ovaj divljacki komentar, ali WHC-u uskracujem pravo da dalje komentarise na ovom blogu.
Vanja, pozdravljam odluku o nebrisanju ovog izrazito ružnog komentara. Treba da ostane tu, kao podsetnik na ono što bi moglo da zapreti ovih sati i ovih dana. Ne bih da se uplićem u odluku, ali čak je možda trebalo omogućiti "ВХЦ-у" da i dalje komentariše. Em vas ne bi optužio da ste ga zabranili jer se bojite onoga što ima da kaže, em bismo na aktivnom primeru videli kako mentalno diše ovaj uličarski deo naše populacije koji upravo lomi neki izlog ili kontejner.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 01:43 18.02.2008

Re: Saopštenje Čedomira Jovanovića

Ne bih da se uplićem u odluku, ali čak je možda trebalo omogućiti "ВХЦ-у" da i dalje komentariše.
Razmislite na šta bi onda ličio ovaj blog - na ulice Srbije?
Ne, hvala!
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 01:48 18.02.2008

Re: Saopštenje Čedomira Jovanovića

Nebojša Milenković
Ne bih da se uplićem u odluku, ali čak je možda trebalo omogućiti "ВХЦ-у" da i dalje komentariše.
Razmislite na šta bi onda ličio ovaj blog - na ulice Srbije?Ne, hvala!


Dragan Vujanović Dragan Vujanović 01:54 18.02.2008

Re: Saopštenje Čedomira Jovanovića

Razmislite na šta bi onda ličio ovaj blog - na ulice Srbije?
Ne, hvala!
Ma, ok... razmišljam. Samo, to baš i ne bi bilo kao na ulici. Tamo je roj stršljenova. Imali smo na blogu posla sa jednim. Ovde bi to bilo kao kad jedan stršljen uleti u košnicu, među hiljade pčela... Konačno, ne može se reći da je taj upad naneo štetu. Naprotiv. Imali smo priliku da prozborimo...
Pozdrav.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 02:16 18.02.2008

Re: Saopštenje Čedomira Jovanovića

Dragan Vujanović
Razmislite na šta bi onda ličio ovaj blog - na ulice Srbije?Ne, hvala! Ma, ok... razmišljam. Samo, to baš i ne bi bilo kao na ulici. Tamo je roj stršljenova. Imali smo na blogu posla sa jednim. Ovde bi to bilo kao kad jedan stršljen uleti u košnicu, među hiljade pčela... Konačno, ne može se reći da je taj upad naneo štetu. Naprotiv. Imali smo priliku da prozborimo... Pozdrav.


Sloboda izrazavanja ne ukljucuje govor mrznje. Ja sam ostavila prvi komentar zato jer je simptomatican za temu ovog bloga. Mislim da je situacija dovoljno dramaticna i bez tih strsljenova - kako vi to kazete.
ceda_urosevic ceda_urosevic 02:39 18.02.2008

Re: Saopštenje Čedomira Jovanovića

WHC
Не, ово што се дешава је претња издајницима попут тебе!


Da prosti domaćica i uvaženi gosti -- tresu mi se gaće od straha. Junaci poput tebe su sramota ovog društva i ja vas se svih u kompletu, kao građanin, stidim.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 03:09 18.02.2008

Re: Saopštenje Čedomira Jovanovića

ceda_urosevic

WHC
Не, ово што се дешава је претња издајницима попут тебе!


Da prosti domaćica i uvaženi gosti -- tresu mi se gaće od straha.
Junaci poput tebe su sramota ovog društva i ja vas se svih u kompletu,
kao građanin, stidim.

Sasvim tacno, s tim sto nije jasno sta ce tu slovo "H" (da verovatno podseca autora ovog komentara na njegovog omiljenog patriotu, adolfa hitlera). "WC" je sasvim dovoljno i samo-eksplanatorno.

Vanja, ne dajte se uznemiriti ispadima ovakvih degenerika.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 03:14 18.02.2008

Re: Saopštenje Čedomira Jovanovića

Milan M. Ćirković

ceda_urosevic

WHCНе, ово што се дешава је претња издајницима попут тебе!Da prosti domaćica i uvaženi gosti -- tresu mi se gaće od straha.Junaci poput tebe su sramota ovog društva i ja vas se svih u kompletu,kao građanin, stidim.Sasvim tacno, s tim sto nije jasno sta ce tu slovo "H" (da verovatno podseca autora ovog komentara na njegovog omiljenog patriotu, adolfa hitlera). "WC" je sasvim dovoljno i samo-eksplanatorno. Vanja, ne dajte se uznemiriti ispadima ovakvih degenerika.


samo-eksplanatorno, indeed! :)
pozdrav
Mesečar Mesečar 09:45 18.02.2008

Re: Saopštenje Čedomira Jovanovića

Vanja Montenegro Ljujic

WHC
Не, ово што се дешава је претња издајницима попут тебе!


Necu izbrisati ovaj divljacki komentar, ali WHC-u uskracujem pravo da dalje komentarise na ovom blogu.


Podrzavam pravo autora da sankcionise ovakve komentare. Nije im ovde mesto, a autor ove pretnje bi mogao da pogleda temu "Govor mrznje na B92". Tema je odlicna i govori o velikom nedostatku, tacnije o sve cescoj praksi na blogu.


Milan M. Ćirković

ceda_urosevic

WHC
Не, ово што се дешава је претња издајницима попут тебе!


Da prosti domaćica i uvaženi gosti -- tresu mi se gaće od straha.
Junaci poput tebe su sramota ovog društva i ja vas se svih u kompletu,
kao građanin, stidim.

Sasvim tacno, s tim sto nije jasno sta ce tu slovo "H" (da verovatno podseca autora ovog komentara na njegovog omiljenog patriotu, adolfa hitlera). "WC" je sasvim dovoljno i samo-eksplanatorno.

Vanja, ne dajte se uznemiriti ispadima ovakvih degenerika.


Takodje ovo osudjujem. Pogotovu bi neko ko ima status autora trebalo da se uzdrzava od ovakvih komentara i da daje primer ostalima. Ali, i o ovome se isto govori na vec pomenutoj temi.

Ipak nam blog i nije mnogo daleko od ulica Srbije.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 12:46 18.02.2008

Re: Saopštenje Čedomira Jovanovića

Mesečar
neko ko ima status autora bi trebalo da se uzdrzava od ovakvih komentara i da daje primer ostalima. Ali, i o ovome se isto govori na vec pomenutoj temi.Ipak nam blog i nije mnogo daleko od ulica Srbije.


Slazem se sa vama da autori treba da se uzdre od strong language. Ali, molim vas, ja sam primila gomilu uvredljivih pporuka zbog ovog posta. Naravno da necu uzvratiti istom merom (to nije moja mera) ali stvari treba nazvati pravim imenom. Ti ljudi koriste nacisticke pozdrave. Sta su oni? Peace activists?
jelena arsovic jelena arsovic 13:25 18.02.2008

Re: Saopštenje Čedomira Jovanovića

издајницима попут тебе!

ovakvih degenerika.

koja je razlika u komentarima ovo dvoje ljudi????????
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 13:47 18.02.2008

Re: Saopštenje Čedomira Jovanovića

Mesečar

Takodje ovo osudjujem. Pogotovu bi neko ko ima status autora trebalo da
se uzdrzava od ovakvih komentara i da daje primer ostalima. Ali, i o
ovome se isto govori na vec pomenutoj temi.

Ipak nam blog i nije mnogo daleko od ulica Srbije.

A da se Vi spustite na cas do mog nivoa i objasnite sta Vam je tacno zasmetalo. Da li pominjanje Hitlera ili WC-a? Nacizam - kao i odsustvo sanitarne i higijenske kulture, narocito u mentalnom smislu - su odavno realnost nase sredine; ignorisanje realnosti zarad isprazne politicke korektnosti i laznog bontona nikuda ne moze odvesti.
nota nota 14:33 18.02.2008

Re: Saopštenje Čedomira Jovanovića

ceda_urosevic
Povodom eskalacije nasilje u Beogradu, posle proglašenja nezavisnosti Kosova Predsednik Liberalno demokratske partije, Čedomir Jovanović, izjavio je:"Liberalno demokratska partija osuđuje svako nasilje, a naročito u ovako osetljivom trenutku. Zahtevamo da se učini sve da se ne pravi novo Kosovo od Srbije. Ovo što se noćas događa je zastrašivanje i pretnja svim normalnim gradjanima u Srbiji".On je rekao da je za ovo nekontrolisano nasilje odgovorna pre svega vlast."Politici koja zna da se ostvaruje isključivo kroz sukobe mora doći kraj. Bez obzira na namere vlasti ne sme se dozvoliti da se dve decenije agonije završi sukobom u samoj Srbiji"."I na kraju, zahvaljujemo se policiji koja očigledni ulaže velike napore da spreči eskalaciju nasilja na ulicama i koja je brzom intervencijom uspela da zaštiti naše članove koji su bili u zgradi prilikom kamenovanja" - izjavio je Čedomir Jovanović.

Možda nije dobro za mene da ovo pišem, ali hajde.
Da li je iko danas čuo da je uhapšen neko od tih huligana, sinoć, i da su im možda imena pomenuta?
Da li su oni tako spontano huliganisali po gradu i spontano birali ciljeve huliganstva.
LIVE LIVE 15:31 18.02.2008

Re: Saopštenje Čedomira Jovanovića

Za svaku osudu je ovakvo ponašanje vandala.Ali možete li predpostaviti kako bi prošli recimo Albanci u Priština da su bili za ostanak u Srbiji,kako bi prošli Amerikanci koji su za odvajanje recimo Teksasa od SAD(kazne za separatizam u SAD kreću se i do 111 godina),kako bi recimo prošli i kako prolaze Korzikanci koji su za odvajanje iz Francuske,o Baskim,Ircima,Kurdima,........ da nepričamo
die hard die hard 16:13 18.02.2008

Re: Saopštenje Čedomira Jovanovića

Necu izbrisati ovaj divljacki komentar, ali WHC-u uskracujem pravo da dalje komentarise na ovom blogu.


Ovaj se,bre zajebo pa otkuco "H" viska.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 18:14 18.02.2008

Re: Saopštenje Čedomira Jovanovića

jelena arsovic
издајницима попут тебе!
ovakvih degenerika. koja je razlika u komentarima ovo dvoje ljudi????????


Razlika je drasticna. Tvoj je izbor da je vidis ili ne.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 18:18 18.02.2008

Re: Saopštenje Čedomira Jovanovića

Milan M. Ćirković

MesečarTakodje ovo osudjujem. Pogotovu bi neko ko ima status autora trebalo dase uzdrzava od ovakvih komentara i da daje primer ostalima. Ali, i oovome se isto govori na vec pomenutoj temi.Ipak nam blog i nije mnogo daleko od ulica Srbije.A da se Vi spustite na cas do mog nivoa i objasnite sta Vam je tacno zasmetalo. Da li pominjanje Hitlera ili WC-a? Nacizam - kao i odsustvo sanitarne i higijenske kulture, narocito u mentalnom smislu - su odavno realnost nase sredine; ignorisanje realnosti zarad isprazne politicke korektnosti i laznog bontona nikuda ne moze odvesti.


Radi se o zameni teza.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 18:21 18.02.2008

Re: Saopštenje Čedomira Jovanovića

Mesečar

Vanja Montenegro Ljujic

WHCНе, ово што се дешава је претња издајницима попут тебе! Necu izbrisati ovaj divljacki komentar, ali WHC-u uskracujem pravo da dalje komentarise na ovom blogu. Podrzavam pravo autora da sankcionise ovakve komentare. Nije im ovde mesto, a autor ove pretnje bi mogao da pogleda temu "Govor mrznje na B92". Tema je odlicna i govori o velikom nedostatku, tacnije o sve cescoj praksi na blogu.

Milan M. Ćirković

ceda_urosevic

WHCНе, ово што се дешава је претња издајницима попут тебе!Da prosti domaćica i uvaženi gosti -- tresu mi se gaće od straha.Junaci poput tebe su sramota ovog društva i ja vas se svih u kompletu,kao građanin, stidim.Sasvim tacno, s tim sto nije jasno sta ce tu slovo "H" (da verovatno podseca autora ovog komentara na njegovog omiljenog patriotu, adolfa hitlera). "WC" je sasvim dovoljno i samo-eksplanatorno. Vanja, ne dajte se uznemiriti ispadima ovakvih degenerika. Takodje ovo osudjujem. Pogotovu bi neko ko ima status autora trebalo da se uzdrzava od ovakvih komentara i da daje primer ostalima. Ali, i o ovome se isto govori na vec pomenutoj temi.Ipak nam blog i nije mnogo daleko od ulica Srbije.


Je l vi mislite da nije adekvatno osobe koji pozdravljaju sa nacistickim parolama i pevaju 'ubi-zakolji' - zvati neo-nacistima?
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 18:30 18.02.2008

Re: Saopštenje Čedomira Jovanovića

nota
Možda nije dobro za mene da ovo pišem, ali hajde. Da li je iko danas čuo da je uhapšen neko od tih huligana, sinoć, i da su im možda imena pomenuta?Da li su oni tako spontano huliganisali po gradu i spontano birali ciljeve huliganstva.


Izgleda da nije bilo hapsenja. Vidi Cedin blog.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 18:35 18.02.2008

Re: Saopštenje Čedomira Jovanovića

LIVE
Za svaku osudu je ovakvo ponašanje vandala.Ali možete li predpostaviti kako bi prošli recimo Albanci u Priština da su bili za ostanak u Srbiji,kako bi prošli Amerikanci koji su za odvajanje recimo Teksasa od SAD(kazne za separatizam u SAD kreću se i do 111 godina),kako bi recimo prošli i kako prolaze Korzikanci koji su za odvajanje iz Francuske,o Baskim,Ircima,Kurdima,........ da nepričamo


Kakve veze sve to ima sa demoliranjem Beograda i napada na LDP?
adam weisphaut adam weisphaut 18:47 18.02.2008

Re: Saopštenje Čedomira Jovanovića

Je l vi mislite da nije adekvatno osobe koji pozdravljaju sa nacistickim parolama i pevaju 'ubi-zakolji' - nacistima?

Nemoj tako, to su samo mladi ljudi koji su malo zaneli rodljubivim osećanjima.
Mislim nije lepo etiketirati ih.
Tagged irony.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 18:56 18.02.2008

Re: Saopštenje Čedomira Jovanovića

adam weisphaut
Je l vi mislite da nije adekvatno osobe koji pozdravljaju sa nacistickim parolama i pevaju 'ubi-zakolji' - nacistima? Nemoj tako, to su samo mladi ljudi koji su malo zaneli rodljubivim osećanjima. Mislim nije lepo etiketirati ih. Tagged irony.


Mislis, nestasna deca? :)
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 19:06 18.02.2008

Re: Saopštenje Čedomira Jovanovića

Dragan Vujanović

WHC: " " Не, ово што се дешава је претња издајницима попут тебе! Vanja Montenegro Ljujic: " " Necu izbrisati ovaj divljacki komentar, ali WHC-u uskracujem pravo da dalje komentarise na ovom blogu. Vanja, pozdravljam odluku o nebrisanju ovog izrazito ružnog komentara. Treba da ostane tu, kao podsetnik na ono što bi moglo da zapreti ovih sati i ovih dana. Ne bih da se uplićem u odluku, ali čak je možda trebalo omogućiti "ВХЦ-у" da i dalje komentariše. Em vas ne bi optužio da ste ga zabranili jer se bojite onoga što ima da kaže, em bismo na aktivnom primeru videli kako mentalno diše ovaj uličarski deo naše populacije koji upravo lomi neki izlog ili kontejner.


I could not care less.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 19:36 18.02.2008

Re: Saopštenje Čedomira Jovanovića

ceda_urosevic

WHCНе, ово што се дешава је претња издајницима попут тебе!
Da prosti domaćica i uvaženi gosti -- tresu mi se gaće od straha. Junaci poput tebe su sramota ovog društva i ja vas se svih u kompletu, kao građanin, stidim.


junaci sto ih sluzba mobilise po zatvorima i popravnim domovima...
Mesečar Mesečar 02:16 19.02.2008

Re: Saopštenje Čedomira Jovanovića

Vanja Montenegro Ljujic

Mesečar
neko ko ima status autora bi trebalo da se uzdrzava od ovakvih komentara i da daje primer ostalima. Ali, i o ovome se isto govori na vec pomenutoj temi.Ipak nam blog i nije mnogo daleko od ulica Srbije.


Slazem se sa vama da autori treba da se uzdre od strong language. Ali, molim vas, ja sam primila gomilu uvredljivih pporuka zbog ovog posta. Naravno da necu uzvratiti istom merom (to nije moja mera) ali stvari treba nazvati pravim imenom. Ti ljudi koriste nacisticke pozdrave. Sta su oni? Peace activists?



Milan M. Ćirković

Mesečar

Takodje ovo osudjujem. Pogotovu bi neko ko ima status autora trebalo da
se uzdrzava od ovakvih komentara i da daje primer ostalima. Ali, i o
ovome se isto govori na vec pomenutoj temi.

Ipak nam blog i nije mnogo daleko od ulica Srbije.

A da se Vi spustite na cas do mog nivoa i objasnite sta Vam je tacno zasmetalo. Da li pominjanje Hitlera ili WC-a? Nacizam - kao i odsustvo sanitarne i higijenske kulture, narocito u mentalnom smislu - su odavno realnost nase sredine; ignorisanje realnosti zarad isprazne politicke korektnosti i laznog bontona nikuda ne moze odvesti.


Ljudi, koja lazna politicka korektnost? Postoji samo jedna, zato se i zove korektnost a ne kvazi-korektnost.

Da li sam negde rekao da ne treba nazvati stvari pravim imenom? Zamolio mozda nekoga da naciste, fasiste i ostale pripadnike slicnih ideologija ne treba nazvati pravim imenom i pokazati prstom na njih? Molim da ubuduce procitate moj komentar a ne da ga tumacite na osnovu tri-cetiri reci koje su vam zapale za oko pa napraviste svoju konstrukciju.

Ovde se radi o uvredi na uvredu. Nije pomenut nikakav nacista vec degenerik... da ne ulazimo sad u analizu znacenja, znate i sami da sam u pravu. E sad, za pp-ove ne znam, ali i pored svih mojih stavova koji su na mestu, ja ne bih nekoga okvalifikovao kao nacistu samo na osnovu izjave da nekoga smatra za izdajnika. Ali znam da ja ovo sve dzaba pricam. Blog B92 koji treba da predstavlja oazu civilizovane i demokratske diskusije postao je nesto sasvim drugo. Sto i ne iznenadjuje... ako pogledate neke teme gde se medjusobno zestoko prepucavaju i vredjaju pristalice DS-a i LDP-a (demokratska opcija), nije ni cudo u sta se ovo pretvorilo.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 06:17 19.02.2008

Re: Saopštenje Čedomira Jovanovića

jelena arsovic

издајницима попут тебе!

ovakvih degenerika.

koja je razlika u komentarima ovo dvoje ljudi????????

Ako ne razumete razliku izmedju pretnje i uvrede, onda bi valjalo da se malo obrazujete. Nasoj domacici je preceno, sto je krivicno delo koje se goni po sluzbenoj duznosti, dok mene moze taj WC samo da tuzi u gradjanskoj parnici za uvredu. Uvreda je uvek po znacaju i drustvenoj opasnosti daleko ispod pretnje. Inace, da, ponovicu da mislim da su ortaci poput ovog WC-a i ovih koji divljaju po ulicama degenerici koji su vise posledica mutacija izazvanih nuklearnim probama i herbicidima nego proizvod normalne bioloske i kulturne evolucije.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 06:19 19.02.2008

Re: Saopštenje Čedomira Jovanovića

LIVE
Za svaku osudu je ovakvo ponašanje vandala.Ali možete li predpostaviti
kako bi prošli recimo Albanci u Priština da su bili za ostanak u
Srbiji,kako bi prošli Amerikanci koji su za odvajanje recimo Teksasa od
SAD(kazne za separatizam u SAD kreću se i do 111 godina),kako bi recimo
prošli i kako prolaze Korzikanci koji su za odvajanje iz Francuske,o
Baskim,Ircima,Kurdima,........ da nepričamo

Ovo jednostavno nije tacno. Sasvim legalan i legitiman pokret za otcepljenje Portorika postoji vise godina, licno sam upoznao neke njihove aktiviste, osim par verbalnih dobacivanja, nikad u zivotu nisu imali nikakav problem da promovisu svoje stavove. antizapadno ispiranje mozga ovde nas je dovelo direktno u laz.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 11:36 19.02.2008

Re: Saopštenje Čedomira Jovanovića

Ovde se radi o uvredi na uvredu. Nije pomenut nikakav nacista vec degenerik... da ne ulazimo sad u analizu znacenja, znate i sami da sam u pravu. E sad, za pp-ove ne znam, ali i pored svih mojih stavova koji su na mestu, ja ne bih nekoga okvalifikovao kao nacistu samo na osnovu izjave da nekoga smatra za izdajnika. Ali znam da ja ovo sve dzaba pricam. Blog B92 koji treba da predstavlja oazu civilizovane i demokratske diskusije postao je nesto sasvim drugo. Sto i ne iznenadjuje... ako pogledate neke teme gde se medjusobno zestoko prepucavaju i vredjaju pristalice DS-a i LDP-a (demokratska opcija), nije ni cudo u sta se ovo pretvorilo


Ne bih rekla da je zestoko prepucavanje pristalica demokratskih opcija u istoj ravni sa huliganstvom.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 11:39 19.02.2008

Re: Saopštenje Čedomira Jovanovića

nota

ceda_urosevicP[b][/b]ovodom eskalacije nasilje u Beogradu, posle proglašenja nezavisnosti Kosova Predsednik Liberalno demokratske partije, Čedomir Jovanović, izjavio je:"Liberalno demokratska partija osuđuje svako nasilje, a naročito u ovako osetljivom trenutku. Zahtevamo da se učini sve da se ne pravi novo Kosovo od Srbije. Ovo što se noćas događa je zastrašivanje i pretnja svim normalnim gradjanima u Srbiji".On je rekao da je za ovo nekontrolisano nasilje odgovorna pre svega vlast."Politici koja zna da se ostvaruje isključivo kroz sukobe mora doći kraj. Bez obzira na namere vlasti ne sme se dozvoliti da se dve decenije agonije završi sukobom u samoj Srbiji"."I na kraju, zahvaljujemo se policiji koja očigledni ulaže velike napore da spreči eskalaciju nasilja na ulicama i koja je brzom intervencijom uspela da zaštiti naše članove koji su bili u zgradi prilikom kamenovanja" - izjavio je Čedomir Jovanović. Možda nije dobro za mene da ovo pišem, ali hajde. Da li je iko danas čuo da je uhapšen neko od tih huligana, sinoć, i da su im možda imena pomenuta?Da li su oni tako spontano huliganisali po gradu i spontano birali ciljeve huliganstva.


To je bilo patriotsko huliganstvo. U Srbiji se sankcionise razum a ne kriminal.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 11:41 19.02.2008

Re: Saopštenje Čedomira Jovanovića

Milan M. Ćirković

MesečarTakodje ovo osudjujem. Pogotovu bi neko ko ima status autora trebalo dase uzdrzava od ovakvih komentara i da daje primer ostalima. Ali, i oovome se isto govori na vec pomenutoj temi.Ipak nam blog i nije mnogo daleko od ulica Srbije.A da se Vi spustite na cas do mog nivoa i objasnite sta Vam je tacno zasmetalo. Da li pominjanje Hitlera ili WC-a? Nacizam - kao i odsustvo sanitarne i higijenske kulture, narocito u mentalnom smislu - su odavno realnost nase sredine; ignorisanje realnosti zarad isprazne politicke korektnosti i laznog bontona nikuda ne moze odvesti.



Politicka korektnost se iscrpljuje u kritici kritike.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 12:00 19.02.2008

Re: Saopštenje Čedomira Jovanovića

ceda_urosevic

WHCНе, ово што се дешава је претња издајницима попут тебе!Da prosti domaćica i uvaženi gosti -- tresu mi se gaće od straha. Junaci poput tebe su sramota ovog društva i ja vas se svih u kompletu, kao građanin, stidim.


Nemojte tako... Radi se o produhovljenim junacima, moralnim pobednicima, emotivnoj omladini.... Zasto da ih demonizujemo u ovom dramaticnom istorijskom trenutku kada nam je potrebno nacionalno jedinstvo. Pa i ako sruse Beograd, nema veza, oni to rade iz ljubavi.

Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 12:13 19.02.2008

Re: Saopštenje Čedomira Jovanovića

Dragan Vujanović

WHC: " " Не, ово што се дешава је претња издајницима попут тебе! Vanja Montenegro Ljujic: " " Necu izbrisati ovaj divljacki komentar, ali WHC-u uskracujem pravo da dalje komentarise na ovom blogu. Vanja, pozdravljam odluku o nebrisanju ovog izrazito ružnog komentara. Treba da ostane tu, kao podsetnik na ono što bi moglo da zapreti ovih sati i ovih dana. Ne bih da se uplićem u odluku, ali čak je možda trebalo omogućiti "ВХЦ-у" da i dalje komentariše. Em vas ne bi optužio da ste ga zabranili jer se bojite onoga što ima da kaže, em bismo na aktivnom primeru videli kako mentalno diše ovaj uličarski deo naše populacije koji upravo lomi neki izlog ili kontejner.


"Resorting to violence to attain an absolutist vision which denies the humanity of the other."



Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 12:24 19.02.2008

Re: Saopštenje Čedomira Jovanovića

Milan M. Ćirković

LIVEZa svaku osudu je ovakvo ponašanje vandala.Ali možete li predpostavitikako bi prošli recimo Albanci u Priština da su bili za ostanak uSrbiji,kako bi prošli Amerikanci koji su za odvajanje recimo Teksasa odSAD(kazne za separatizam u SAD kreću se i do 111 godina),kako bi recimoprošli i kako prolaze Korzikanci koji su za odvajanje iz Francuske,oBaskim,Ircima,Kurdima,........ da nepričamo

Ovo jednostavno nije tacno. Sasvim legalan i legitiman pokret za otcepljenje Portorika postoji vise godina, licno sam upoznao neke njihove aktiviste, osim par verbalnih dobacivanja, nikad u zivotu nisu imali nikakav problem da promovisu svoje stavove. antizapadno ispiranje mozga ovde nas je dovelo direktno u laz.


Kanada je takodje demonstrirala posle cuvenog Quebec Referenduma (1995). Ljudi su izlazili na ulice sa transparentima 'ostanite sa nama - mi vas volimo' itd. Usledila je faza fer politickog dijaloga, pregovaranja itd., and guess what? Quebec je ostao deo Kanade.

jelena arsovic jelena arsovic 15:09 19.02.2008

Re: Saopštenje Čedomira Jovanovića

Milan M. Ćirković

jelena arsovic
издајницима попут тебе!
ovakvih degenerika. koja je razlika u komentarima ovo dvoje ljudi???????? Ako ne razumete razliku izmedju pretnje i uvrede, onda bi valjalo da se malo obrazujete. Nasoj domacici je preceno, sto je krivicno delo koje se goni po sluzbenoj duznosti, dok mene moze taj WC samo da tuzi u gradjanskoj parnici za uvredu. Uvreda je uvek po znacaju i drustvenoj opasnosti daleko ispod pretnje. Inace, da, ponovicu da mislim da su ortaci poput ovog WC-a i ovih koji divljaju po ulicama degenerici koji su vise posledica mutacija izazvanih nuklearnim probama i herbicidima nego proizvod normalne bioloske i kulturne evolucije.

takvim ljudima treba pomoci, a ne spustati se na njihov nivo, to ih potpaljuje.........
oni su proizvod svega sto nam se desavalo i sto nam se desava...
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 16:25 19.02.2008

Sympathy For The Devil

jelena arsovic
takvim ljudima treba pomoci, a ne spustati se na njihov nivo, to ih potpaljuje.........oni su proizvod svega sto nam se desavalo i sto nam se desava...


jelena arsovic jelena arsovic 15:38 20.02.2008

Re: Saopštenje Čedomira Jovanovića

Ako ne razumete razliku izmedju pretnje i uvrede, onda bi valjalo da se malo obrazujete

mislite??

Zamislite da zivite na nekoj planeti na kojoj svi imaju neko kozno oboljenje. Vec dve hiljade godina , stanovnici vase planete pate od iste bolesti: citavo telo im je pokriveno inficiranim ranama, i te rane bole kada ih dodirnete.
Oni veruju da je to normalno stanje koze. Cak i medicinske knjige opisuju to stanje kao normalno.Mozete li da zamislite kako bi se ti ljudi ponasali jedan prema drugome??Da bi mogli da stupe u medjusobni kontakt, oni moraju da zastite svoje rane. Ako dodirnete neciju kozu ta osoba oseti toliki bol da se razbesni i dodirne vasu iz osvete...
Sada zamislite da se jednog dana dogodi cudo. Probudite se i vasa koza je potpuno zdrava.Mozete li da zamislite da imate zdravu kozu u svetu u kojem svi ostali imaju bolesnu kozu? Nase rane se ne nalaze na kozi.Ljudski um je zatrovan bolescu!!
ponovicu da mislim da su ortaci poput ovog WC-a i ovih koji divljaju po ulicama degenerici

Kada strah postane suvise jak, razum slabi i mi vise ne mozemo da trpimo tolike rane inficirane otrovom..
Da bi zastitili svoje emocionalne rane, ljudi u svom umu stvaraju veoma komplikovan sistem negacije., odnosno poricanja.
Mi savrseno lazemo, i verujemo u to! Taj sistem poricanja lici na zid magle koji stoji ispred nas i sprecava nas da SAGLEDAMO ISTINU. Mi nosimo drustvene maske jer je suvise bolno sagledati sebe u pravom svetlu ili dozvoliti drugima da nas vide onakve kakvi jesmo..
ISTINA JE DA VI DIRATE NJEGOVU RANU I ON NA TAJ NACIN REAGUJE NA BOL!!!!
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 00:57 18.02.2008

Jasno osuditi..!!

Ni u čemu se ne može naći opravdanje za ugrožavanje političkih neistomišljenika, bilo njih lično, ili onoga što ih simbolizuje.

Jedno društvo je spremno za demokratski život i normalan napredak upravo onoliko, koliko je spremno da poštuje one koji su politički u manjini.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 01:09 18.02.2008

Re: Jasno osuditi..!!

Dragan Vujanović
Ni u čemu se ne može naći opravdanje za ugrožavanje političkih neistomišljenika, bilo njih lično, ili onoga što ih simbolizuje. Jedno društvo je spremno za demokratski život i normalan napredak upravo onoliko, koliko je spremno da poštuje one koji su politički u manjini.


Plasim se da smo poprilicno daleko i od demokratskog zivota i od normalnog napretka.
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 01:18 18.02.2008

Re: Jasno osuditi..!!

Plasim se da smo poprilicno daleko i od demokratskog zivota i od normalnog napretka.
Ja sam skoro siguran da nismo toliko daleko koliko se večeras čini. Ne dozvolite da vas obuzmu iracionalne vodilje, tj. pesimizam. I oni tamo, napolju, rukovođeni su iracionalnim, samo na dijametralno suprotan način. Nadam se da shvatate da vas ni u kom negativnom smislu ne poredim sa njima. Treba da shvatimo da se ništa nije desilo danas. Dešavalo se ovih godina, a danas je izveden samo jedan ružan performans koji je imao zadatak da to malo ozvaniči. Ovo će se brzo izduvati. Nadajmo se boljim danima. I, naravno, činimo nešto za njih. Pozdrav :)
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 19:01 18.02.2008

Re: Jasno osuditi..!!

Dragan Vujanović
Plasim se da smo poprilicno daleko i od demokratskog zivota i od normalnog napretka. Ja sam skoro siguran da nismo toliko daleko koliko se večeras čini. Ne dozvolite da vas obuzmu iracionalne vodilje, tj. pesimizam. I oni tamo, napolju, rukovođeni su iracionalnim, samo na dijametralno suprotan način. Nadam se da shvatate da vas ni u kom negativnom smislu ne poredim sa njima. Treba da shvatimo da se ništa nije desilo danas. Dešavalo se ovih godina, a danas je izveden samo jedan ružan performans koji je imao zadatak da to malo ozvaniči. Ovo će se brzo izduvati. Nadajmo se boljim danima. I, naravno, činimo nešto za njih. Pozdrav :)


Ja bih pre rekla da je pesimizam opravdan. A sto se tice razularene gomile... Ne bih da analiziram banality of evil.
Alava Alava 01:19 18.02.2008

Bilo je samo

pitanje vremena kada će se ovo desiti. I neće na ovome ostati, što je najgore.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 01:30 18.02.2008

Saopštenje LDP

18.02.2008 .

Napadi na LDP!

Liberalno demokratska partija saopštava da su huligani večeras napali kancelarije Predsedništva LDP, kao i Centralnu kancelariju stranke koja se nalazi na drugoj adresi. Prilikom napada kancelarije LDP-a su demolirane, a policija je sprečlila veći incident.

Takođe, u kasnim večernjim časovima na adresi na kojoj živi predsednik Liberalno demokratske partije Čedomir Jovanović sa porodicom, došlo je do velikog sukoba huligana sa pripadnicima policije i tom prilikom izgorelo je jedno policijsko vozilo.

Pripadnici policije intervenisali su i sprečili huligane u njihovoj nameri da uđu u zgradu.
Dawngreeter Dawngreeter 01:21 18.02.2008

Sneg, tragovi, itd.

Kao sto vec rekoh drugde, iako sam siguran da je bilo jako neugodno za prisutne u LDP-u, ovaj dogadjaj je prilicno bitan i dobro je sto se desio (jos bolje sto se desio bez ozbiljnijih posledica). Divljaci su pokazali da kao svog jedinog 'unutrasnjeg' neprijatelja vide LDP. Ni DS, ni G17+, ni jedna druga stranka nije bila napadnuta pored LDP-a. Ako to nije preporuka da se za njih glasa, ja ne znam sta je.
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 01:43 18.02.2008

Re: Sneg, tragovi, itd.

To što je neko napadnut nikako nije preporuka da se za njega glasa. Ne treba ovu situaciju sada koristiti za tu vrstu političkog profita. Onda to ima dosta sličnosti sa SRS. Danas je TN takođe bacao mrežu po narodu i skupljao glasove na aktuelnim dešavanjima. Manimo se sad toga. Dobronamerno. Pozdrav
Dawngreeter Dawngreeter 01:57 18.02.2008

Re: Sneg, tragovi, itd.

Nisam mislio da zvucim kao partisan hack, pa ako je tako ispalo izvinjavam se. Samo sam hteo ukazati da u ovom trenutku nema svrhe gledati u bilo koju vladajucu stranku kao nekoga ko zastupa nase (pro-evropske, itd.) interese. I to se jasno vidi kroz cinjenicu da huliganima DS nije meta.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 02:09 18.02.2008

Re: Sneg, tragovi, itd.

Dawngreeter
Nisam mislio da zvucim kao partisan hack, pa ako je tako ispalo izvinjavam se. Samo sam hteo ukazati da u ovom trenutku nema svrhe gledati u bilo koju vladajucu stranku kao nekoga ko zastupa nase (pro-evropske, itd.) interese. I to se jasno vidi kroz cinjenicu da huliganima DS nije meta.


DS nicim ne ugrozava njihov huliganizam. Valjda dele iste 'nacionalne' interese.
Dr M Dr M 09:33 18.02.2008

Re: Sneg, tragovi, itd.

DS nicim ne ugrozava njihov huliganizam. Valjda dele iste 'nacionalne' interese


Sto ce se videti u cetvrtak na zajednickom mitingu.
Sabornost koja vodi u propast.

Dal` postoji neki korak
koji ne vodi u "Prozak"?
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 12:51 18.02.2008

Re: Sneg, tragovi, itd.

Dr M
DS nicim ne ugrozava njihov huliganizam. Valjda dele iste 'nacionalne' interese
Sto ce se videti u cetvrtak na zajednickom mitingu.Sabornost koja vodi u propast.Dal` postoji neki korakkoji ne vodi u "Prozak"?


Taj slogan 'nacionalno jedinstvo' jeste znak za uzbunu, jer podrazumeva obracun sa politickim neistomisljenicima. Sa kime premijer zeli da nas sjedini? Sa navijacima, neonacistima, Dverima-zverima... ?
Neka se on samo lepo sjedinjuje sa kim zeli, a ja se nadam da ce gradjani Srbije posle sinocnjeg vandalskog divljanja preispitati znacenje fraza poput 'nacionalni interes', i 'patriotizam'.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 12:28 19.02.2008

Re: Sneg, tragovi, itd.

Dragan Vujanović
To što je neko napadnut nikako nije preporuka da se za njega glasa.


To zavisi od konteksta i od toga sta napadnuti predstavlja. Ako predstavlja glas tolerancije i razuma u jednom podivljalom agresivnom drustvu - itekako je napad na tu osobu (kao napad na sve ovo sto ta osoba predstavlja) razlog da se toj osobi da podrska.
Jeremija Jeremija 01:25 18.02.2008

Nemoć

Nemoć da se bilo šta učini na Kosovu ili sa Kosovom i zapaljiva retorika kojom se služio deo vlasti, ali i opozicije, ozbiljna je pretnja Srbiji. Da će se srpska tragedija završiti srpsko-srpskim krvavim sukobom, ukazivali su još pre deset godina ozbiljni analitičari.
Agreseija "patriota" akomulirana porazima svih vrsta: vojnim, ekonomskim, moralnim, ličnim ....sa jedne strane i nemoć da se Kosovo brani oružjem, sa druge strane, vrlo lako može da se usmeri na neistomišljenike "izdajnike". Napad na prostorije LDP mogao bi biti početak.
Kako to izgleda "in vivo"video sam večeras u centru Beograda.
Grupe huligana lupaju prodavnice, ulaze, izlaze i odnose. Policije nigde, čak ni saobraćajne. Sve se to dešava ispod prozora gradskog odbora DS i drugih stranaka (Terazije br.3.).
Gledam i pitam se da li su se takvi događaji mogli predvideti. Pa, huligani su uništavali, palili i krali i kad izgubimo utamicu, a kamoli 15% teritorije.
I protiv volje nameće mi se zaključak da nekome odgovara haos, možda da bi mogao uvesti vanredno stanje?
Ono što me posebno iznenadilo bio je izgled tih mladih ljudi, koji lupaju i kradu: deluju vrlo civilizovano, urbano. Ćini se da su to isti oni koje srećem u Knez Mihajlovoj i po baštama kafića.
Znam da pojedini ljudi imaju suicidalne tendencije, ali mogu li socijalne gupe i nacije biti suicidalne?
Ako mogu, plašim se da mi spadamo u takve.
G r o f i c a G r o f i c a 01:34 18.02.2008

Re: Nemoć

I protiv volje nameće mi se zaključak da nekome odgovara haos, možda da bi mogao uvesti vanredno stanje?

Tim povodom nije na odmet obratiti posebnu paznju na retoriku Premijera. Ona se znatno razlikuje od retorike Predsednika Srbije. Ako ne pripazimo i ne obratimo paznju na inspiratora ode Srbija u gradjnski rat. Samo toliko!
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 01:37 18.02.2008

Re: Nemoć

Jeremija
Znam da pojedini ljudi imaju suicidalne tendencije, ali mogu li socijalne gupe i nacije biti suicidalne?[/b]Ako mogu, plašim se da mi spadamo u takve.


Ta Kostunicina patriotska omladina je onako ad hoc mobilisana iz redova patriotskih neonacista, navijaca i ostalih sociopata i manijaka, koji ce pre biti homicidal nego suicidal.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 01:41 18.02.2008

Re: Nemoć

G r o f i c a
I protiv volje nameće mi se zaključak da nekome odgovara haos, možda da bi mogao uvesti vanredno stanje?

Tim povodom nije na odmet obratiti posebnu paznju na retoriku Premijera. Ona se znatno razlikuje od retorike Predsednika Srbije. Ako ne pripazimo i ne obratimo paznju na inspiratora ode Srbija u gradjanski rat. Samo toliko!




Taska Dana Taska Dana 01:52 18.02.2008

Re: Nemoć

koji ce pre biti homicidal nego suicidal.


U pravu si. Narocito je opasno sto ti ljudi imaju jedan negativni naboj naduvan do opasne granice a koji se gomilao u njihovoj dokolici i camovanju, zatrovan mrznjom i prezirom.
Jeremija Jeremija 01:59 18.02.2008

Re: Nemoć

Taska Dana

koji ce pre biti homicidal nego suicidal.


U pravu si. Narocito je opasno sto ti ljudi imaju jedan negativni naboj naduvan do opasne granice a koji se gomilao u njihovoj dokolici i camovanju, zatrovan mrznjom i prezirom.


Homicid jednih nad drugima unutar iste nacije jendak je njenom samouništenju. Kako sve to nazvati i nije toliko bitno, ali kako to sprečiti, vrlo je bitno.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 02:05 18.02.2008

Re: Nemoć

Taska Dana
koji ce pre biti homicidal nego suicidal.U pravu si. Narocito je opasno sto ti ljudi imaju jedan negativni naboj naduvan do opasne granice a koji se gomilao u njihovoj dokolici i camovanju, zatrovan mrznjom i prezirom.


"Вандализам је уништавање јавне или приватне имовине или масовно јавно вређање, понижавање и насиље". (Vikipedija) Drugim recima, vandalizam = kriminal.

Ono sto je najopasnije u ovoj prici je cinjenica da premijer stoji iza ovog vandalizma.
Taska Dana Taska Dana 02:13 18.02.2008

Re: Nemoć

Mnogo je bitno, najbitnije to spreciti i nadam se, da ce oni, koji to mogu, uraditi sve sto treba.
A mogu!
Taska Dana Taska Dana 02:15 18.02.2008

Re: Nemoć

Da, jasno se cuje kako ga potpaljuje.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 02:20 18.02.2008

Re: Nemoć

Taska Dana
Mnogo je bitno, najbitnije to spreciti i nadam se, da ce oni, koji to mogu, uraditi sve sto treba.A mogu!


Premijer je najavio da će Vlada Srbije i parlamentarne stranke organizovati mirne proteste. On je pozvao na mir, "da bismo pokazali da smo iznad politike sile".

jadac jadac 02:21 18.02.2008

Re tarabici

za pod sljivu...mnogo smo losi...
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 02:29 18.02.2008

Re: Re tarabici

jadac
za pod sljivu...mnogo smo losi...


Jeremija Jeremija 08:53 18.02.2008

Re: Nemoć

Sve što se događalo na dan D u Beogradu i Novom Sadu jeste pre svega vandalizam. Međutim, taj vandalizam bi mogao biti samo početak srpsko-srpskog rata, rata "patriota" protiv "izdajnika". Moguće da je reč samo o testu, odnosno o svojevrsnom izviđanju reakcije "neprijatelja", što bi rekli "ratni"stratezi.
Kako su "vandali" znali gde ČJ stanuje, evo ja živim u Beogradu, a ne znam. U piceriji "GULI" bio sam više puta, poznajem i vlasnika, ali nisam ni znao da su iznad nje bilo čije stranačke prostorije. nije u "opisu radova" huligana, pogotovo navijačkih, da napadaju stranačke prostorije, a pogotovo stanove starnačkih lidera.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 12:34 18.02.2008

Re: Nemoć

Kako su "vandali" znali gde ČJ stanuje, evo ja živim u Beogradu, a ne znam. U piceriji "GULI" bio sam više puta, poznajem i vlasnika, ali nisam ni znao da su iznad nje bilo čije stranačke prostorije. nije u "opisu radova" huligana, pogotovo navijačkih, da napadaju stranačke prostorije, a pogotovo stanove starnačkih lidera.


Kako su znali? Svakako im nije rekla vidovita Zorka.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 02:45 18.02.2008

Napad na LDP

17.02.2008 , Beograd

Izjava Zorana Ostojića povodom napada na sedište LDP

Član Predsedništva Liberalno demokratske partije Zoran Ostojić potvrdio je večeras da su nepoznate osobe polupale prozore na prostorijama stranke i apelovao da se divljanje po gradu zaustavi.

"Divljanje po gradu bi treblo da prestane. Apelujemo na državne organe da budu svesni odgovornosti pred kojom se nalazi zemlja", kazao je Ostojić agenciji Beta i dodao da je potrebno da se sada Srbija suoči sa sobom i da shvati šta se desilo u Prištini i zašto je izgubila Kosovo.

Ostojić je naglasio da razlozi za gubitak Kosova sigurno nisu u "Slovencima i Amerikancima, LDP-u ili Mekdonaldsu i svemu onome što je večeras bilo meta huligana, već u duboko pogrešnoj politici koja
je već decenijama unazad vodjena preko Kosova".

Prema njegovim rečima, "odgovornost snosi i vlast i vlada jer je preko svog javnog servisa pre 15 dana pumpala atmosferu i dizala tenzije".

Ostojić je izrazio nadu da su svi odgovorni svesni sutuacije i svoje odgovornosti kao što je LDP svestan.

Soylent Green Soylent Green 03:08 18.02.2008

dSS jurisni odredi u Begradu i Novom Sadu

Ni za sekund ne treba pomisliti da su se kostunicajugend spontano okupili, kao ono posle utakmice. Stvar je prilicno organizovana, policija sistematski u defanzivi, i ocigledno se radi o odmeravanju snaga. Ako u sledecih dan-dva ne dodje do jasne reakcije onih kojima je buducnost vaznija od proslosti, dSS ce znati da su pobedili i pristupice sledecoj fazi akcionog plana.

Poruka mora da bude jasna i bez ulagivanja narodnjacima: boli me organ za Kosovo, svi kojima srce krvari za njim ili mars iz mog grada u onaj drugi organ, ili pusku u ruke pa idi na Kosovo da ga osvajas.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 03:44 18.02.2008

izbor

racionalno

"Pitanje statusa Kosova je svoj odgovor dobilo još 1999. godine kada se naša država povukla sa Kosova. Rezolucija 1244 je samo amortizovala tu transformaciju Kosova iz pokrajine koja se nalazila pod nadležnošću Beograda u potpunom haosu u protektorat međunarodne zajednice koji treba da dobije svoj karakter, jer međunarodna zajednica želi da prenese odgovornost na one koji tamo žive. Želim da Srbija kroz partnerstvo sa međunarodnom zajednicom i kosovskim Albancima doprinese uspostavljanju reda. Želim da mi stvaramo novo Kosovo, umesto što branimo ono koje je nestalo pre osam godina. Time dokazujemo da smo mi zaista drugačiji od Miloševića, i što je mnogo važnije da dobijamo pravo da na tom Kosovu koje sa drugima stvaramo tražimo prostor za srpsku zajednicu."

ili

iracionalno

"Kad je na ovom mestu, pre dva veka, vožd Karađorđe predložio Srbima da odmene svoje živote za obnovu Srbije, nijedan nije rekao da je to opasan poduhvat, te da bi bilo uputnije ispuniti sve ultimatume Turaka. Kada je, vek docnije, kralj Petar rekao svojim vojnicima da za spas otadžbine valja preći albanske planine, nijedan njegov vojnik, a kamoli vojvoda, nije rekao da su previše visoke. Našoj braći na Kosovu kažu da su, ne izlazeći iz svojih kuća i ne napuštajući svoje njive, otišli u drugu državu. Nisu i nikad neće. Da su razdvojeni od nas. Nisu i nikad neće. Neće Srbija, niti može, da se rastane od svega što jeste."

pitanje je sad!
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 12:35 19.02.2008

obavestenje za neupucene

Kosovo de facto nezavisno od 1999. Key words: Milosevic, ratni zlocini, bombardovanje
Kosovo de jure nezavisno od 2008. Key words: Kostunica
Kasper Kasper 12:37 19.02.2008

Re: obavestenje za neupucene

A tebi je ocigledno drago zbog toga. Gotovo erotsko uzbudjenje!
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 14:46 19.02.2008

Re: obavestenje za neupucene

Kasper
A tebi je ocigledno drago zbog toga. Gotovo erotsko uzbudjenje!


Kako ste to inteligentno zakljucili! Mora da ste ponosni na sebe?
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 15:06 19.02.2008

Re: obavestenje za neupucene

Vanja Montenegro Ljujic

KasperA tebi je ocigledno drago zbog toga. Gotovo erotsko uzbudjenje! Kako ste to inteligentno zakljucili! Mora da ste ponosni na sebe?


vidite, meni su vasi komentari podjednako iritantni kao ova animacija. :)
angie angie 04:18 18.02.2008

strashno!

sve u krug, ista losha energija, destruktivnost bez razuma- nishta nismo nauchili od onolikih chasova uzasa.
carly carly 04:57 18.02.2008

Re: strashno!

sve sve ali da kradu iz razbijenih prodavnica, trafika i restorana i da se rusi saobracajna signalizacija i demoliranje automobila u sopstvenom gradu nemam reci
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 12:39 18.02.2008

Re: strashno!

carly
sve sve ali da kradu iz razbijenih prodavnica, trafika i restorana i da se rusi saobracajna signalizacija i demoliranje automobila u sopstvenom gradu nemam reci


To je valjda jedino sto znaju, da lome, kradu i urlaju. Najstrasnije od svega je kriminal pod plastom politickog aktivizma.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 12:55 18.02.2008

Re: strashno!

angie
sve u krug, ista losha energija, destruktivnost bez razuma- nishta nismo nauchili od onolikih chasova uzasa.


ista losa energija od istih ljudi. 'sve je isto samo njega nema'.
Cocoa Cocoa 09:39 18.02.2008

Nije to vandalizam nego terorizam

U tom McDonaldsu sede neka dečica i mlađi svet. Napad na takvu populaciju (a ovo jeste bio napad na njih) ne može biti samo vandalizam. To je terorizam. Pošto je poznato da su ovi nitkovi za ovo dobili dnevnice, onda se može reći da je ovo zapravo državni terorizam.
G r o f i c a G r o f i c a 09:52 18.02.2008

Re: Nije to vandalizam nego terorizam

Pošto je poznato da su ovi nitkovi za ovo dobili dnevnice, onda se može reći da je ovo zapravo državni terorizam.

Hajmo zato sada u analizu SVIH premijerovih izjava.
1. - Kosovo nema cenu''.
Sta to znaci drugo nego da sve moze da se unisti zarad Kosova.
2. - Nikada necemo odustati od Kosova, boricemo se SVIM sredstvima''.
Da li ta sredstva uracunavaju i teror poput sinocnjeg?
3. ....
dodajte sledecu njegovu izjavu i svaka se moze tumaciti kao odobravanje SVIH sredstava. Ne zvuci li vam to poznato i vec isprobano?
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 13:00 18.02.2008

Re: Nije to vandalizam nego terorizam

Cocoa
U tom McDonaldsu sede neka dečica i mlađi svet. Napad na takvu populaciju (a ovo jeste bio napad na njih) ne može biti samo vandalizam. To je terorizam. Pošto je poznato da su ovi nitkovi za ovo dobili dnevnice, onda se može reći da je ovo zapravo državni terorizam.


Pitam se kakve akcije spremaju za cetvrtak? Ovo je bila ona prva faza zastrasivanja. Sta sledi posle ovoga? Vanredno stanje? Scary!
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 13:02 18.02.2008

Re: Nije to vandalizam nego terorizam

G r o f i c a
Hajmo zato sada u analizu SVIH premijerovih izjava.1. - Kosovo nema cenu''.Sta to znaci drugo nego da sve moze da se unisti zarad Kosova.2. - Nikada necemo odustati od Kosova, boricemo se SVIM sredstvima''.Da li ta sredstva uracunavaju i teror poput sinocnjeg?3. ....dodajte sledecu njegovu izjavu i svaka se moze tumaciti kao odobravanje SVIH sredstava. Ne zvuci li vam to poznato i vec isprobano?


Ratnohusacka retorika, par excellance.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 11:44 19.02.2008

Re: Nije to vandalizam nego terorizam

Cocoa
U tom McDonaldsu sede neka dečica i mlađi svet. Napad na takvu populaciju (a ovo jeste bio napad na njih) ne može biti samo vandalizam. To je terorizam. Pošto je poznato da su ovi nitkovi za ovo dobili dnevnice, onda se može reći da je ovo zapravo državni terorizam.


adam weisphaut adam weisphaut 09:45 18.02.2008

No subject

Ko god misli da su pijane navijačke grupe sinoć delovale sluučajno i haotično je naivan.
Služba je uvek takve uspešno instrumentizovala.
Setimo se samo perioda pred raspad SFRJ!
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 13:03 18.02.2008

Re: No subject

adam weisphaut
Ko god misli da su pijane navijačke grupe sinoć delovale sluučajno i haotično je naivan.Služba je uvek takve uspešno instrumentizovala. Setimo se samo perioda pred raspad SFRJ!


Ni slucajno ni haoticno Adame. Kako su znali Jovanovicevu adresu?
doktorka doktorka 01:53 19.02.2008

Re: No subject

Vanja Montenegro Ljujic

adam weisphautKo god misli da su pijane navijačke grupe sinoć delovale sluučajno i haotično je naivan.Služba je uvek takve uspešno instrumentizovala. Setimo se samo perioda pred raspad SFRJ! Ni slucajno ni haoticno Adame. Kako su znali Jovanovicevu adresu?

Pa naravno da nije slucajno. Ne mislite valjda da kostunica nije upoznat sa delpvanjem Obraza. Pa pisao je za njih

Za politiku sa poštenjem, Obraz (1996.)
Srpski narod na raskršću
Položaj u kome se danas nalazi srpski narod teško da se može porediti sa nečim sličnim u njegovoj, nimalo lakoj istoriji. U vreme najvećih vojnih i političkih poraza nije ugasnula svetlost srpske državne i nacionalne ideje. Postavljena na zdrave nacionalne i duhovne temelje od strane Nemanjića, srpska država je mogla posle skoro pet vekova čamovanja u turskom ropstvu da bude obnovljena, da doživi svoj vaskrs. Politički i vojni porazi u našoj duoj i tegobnoj istoriji nisu istovremen bili i duhovni i moralni porazi. Vojni porazi bili su po pravilu podsticaj za kasnija uzdignuća, pobede, “zvezdane časove” naše povesti.

Dr Vojislav Koštunica

Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 11:56 19.02.2008

Re: No subject

doktorka

Vanja Montenegro Ljujicadam weisphautKo god misli da su pijane navijačke grupe sinoć delovale sluučajno i haotično je naivan.Služba je uvek takve uspešno instrumentizovala. Setimo se samo perioda pred raspad SFRJ! Ni slucajno ni haoticno Adame. Kako su znali Jovanovicevu adresu? Pa naravno da nije slucajno. Ne mislite valjda da kostunica nije upoznat sa delpvanjem Obraza. Pa pisao je za njihZa politiku sa poštenjem, Obraz (1996.)Srpski narod na raskršćuPoložaj u kome se danas nalazi srpski narod teško da se može porediti sa nečim sličnim u njegovoj, nimalo lakoj istoriji. U vreme najvećih vojnih i političkih poraza nije ugasnula svetlost srpske državne i nacionalne ideje. Postavljena na zdrave nacionalne i duhovne temelje od strane Nemanjića, srpska država je mogla posle skoro pet vekova čamovanja u turskom ropstvu da bude obnovljena, da doživi svoj vaskrs. Politički i vojni porazi u našoj duoj i tegobnoj istoriji nisu istovremen bili i duhovni i moralni porazi. Vojni porazi bili su po pravilu podsticaj za kasnija uzdignuća, pobede, “zvezdane časove” naše povesti.Dr Vojislav Koštunica


Zanimljiv je taj koncept 'moralnog pobednika'. Ne samo da relativizuje 'luzerstvo' vec ga nekom cudnom inverzijom promovise u pobedu.

Kasper Kasper 10:24 18.02.2008

Kakvi li su tek huligani?

Vlada Vojislava Kostunice je ucinila bas sve da se ni za pedalj ne udalji od milosevicevskog diskursa. Pored upadljive doze politickog idiotizma, vulgarnog etosa i nacionalnog patosa, ovi predstavnici petooktobarskog fijaska takodje uspesno neguju kulturu nasilja i vandalizma, na kojoj bi im i sam rahmetli Sloba mogao pozavideti
.

mariopan mariopan 14:00 18.02.2008

Re: Kakvi li su tek huligani?

Divljaci koji lupaju mogu samo da polupaju nesto NASE i to cemo opet morati da popravimo iz svog dzepa , ne vidim da ce nam to neko drugi uraditi. Grozim se divljanja i divljaka svake vrste.

Ako se LDP grozi nasilja mogao je , bar nekad , da se zgrozi i na nasilje koje se vrsi nad Srbijom ili srpskim naordom na Kosovu i Metohiji umesto da bas u ovom casu slave i cestitaju.
Dawngreeter Dawngreeter 15:17 18.02.2008

Re: Kakvi li su tek huligani?

mariopan
Ako se LDP grozi nasilja mogao je , bar nekad , da se zgrozi i na nasilje koje se vrsi nad Srbijom ili srpskim naordom na Kosovu i Metohiji umesto da bas u ovom casu slave i cestitaju.


Kako u tvom svetu mora da je jednostavno ziveti. Bas ti zavidim.
Sladjana NS Sladjana NS 16:36 18.02.2008

Re: Kakvi li su tek huligani?

Ako se LDP grozi nasilja mogao je , bar nekad , da se zgrozi i na nasilje koje se vrsi nad Srbijom ili srpskim naordom na Kosovu i Metohiji umesto da bas u ovom casu slave i cestitaju.


Divljastvo iz tebe govori, osobe poput tebe ne bi smele da izgovaraju rec Kosovo, jer osobe pout tebe su i dovele do toga da smo svi izlozeni nasilju i deo teritorije proglasilo nazavisnost. Pa danas cestitas sebi na patriotizmu .Mozda ste se oprali i namirisali ali i dalje vas odaje mrznja.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 18:50 18.02.2008

Re: Kakvi li su tek huligani?

mariopan
Divljaci koji lupaju mogu samo da polupaju nesto NASE i to cemo opet morati da popravimo iz svog dzepa , ne vidim da ce nam to neko drugi uraditi. Grozim se divljanja i divljaka svake vrste.Ako se LDP grozi nasilja mogao je , bar nekad , da se zgrozi i na nasilje koje se vrsi nad Srbijom ili srpskim naordom na Kosovu i Metohiji umesto da bas u ovom casu slave i cestitaju.



LDP je jedina politicka partija koja se konstruktivno zalagala za prava srpske manjine na Kosovu (dok ih je vlast u Beogradu aktivno gurala u sveopstu izolaciju).
doktorka doktorka 01:48 19.02.2008

Re: Kakvi li su tek huligani?

mariopan
Divljaci koji lupaju mogu samo da polupaju nesto NASE i to cemo opet morati da popravimo iz svog dzepa , ne vidim da ce nam to neko drugi uraditi. Grozim se divljanja i divljaka svake vrste.Ako se LDP grozi nasilja mogao je , bar nekad , da se zgrozi i na nasilje koje se vrsi nad Srbijom ili srpskim naordom na Kosovu i Metohiji umesto da bas u ovom casu slave i cestitaju.


ldp je osnovan 5. novembra 2005 . ne znam na koje divljastvo mislite?
Kasper Kasper 09:05 19.02.2008

Re: Kakvi li su tek huligani?

Nismo se razumeli. Imao sam u vidu komesarsku retoriku autorke posta kada sam citirao jedan deo. posle citanja sam se zapitao:...majko mila, kakvi li su tek huligani na ulicama BG, kad se ovako oglasava "elita"?
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 12:41 19.02.2008

Re: Kakvi li su tek huligani?

Kasper
Nismo se razumeli. Imao sam u vidu komesarsku retoriku autorke posta kada sam citirao jedan deo. posle citanja sam se zapitao:...majko mila, kakvi li su tek huligani na ulicama BG, kad se ovako oglasava "elita"?


Sta podrazumevate pod komesarskom retorikom?
Kasper Kasper 12:44 19.02.2008

Re: Kakvi li su tek huligani?

Vlada Vojislava Kostunice je ucinila bas sve da se ni za pedalj ne udalji od milosevicevskog diskursa. Pored upadljive doze politickog idiotizma, vulgarnog etosa i nacionalnog patosa, ovi predstavnici petooktobarskog fijaska takodje uspesno neguju kulturu nasilja i vandalizma, na kojoj bi im i sam rahmetli Sloba mogao pozavideti.

Zahvaljujuci svojoj grotesknoj politickoj gluposti, vlada je uspesno izgubila i jare i pare. Sta joj drugo preostaje nego da kanalise svo to vaseljensko nezadovoljstvo u pravcu medjunarodne zajednice i politickih protivnika.


Ovo!
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 14:55 19.02.2008

Re: Kakvi li su tek huligani?

mariopan
Divljaci koji lupaju mogu samo da polupaju nesto NASE i to cemo opet morati da popravimo iz svog dzepa , ne vidim da ce nam to neko drugi uraditi. Grozim se divljanja i divljaka svake vrste.Ako se LDP grozi nasilja mogao je , bar nekad , da se zgrozi i na nasilje koje se vrsi nad Srbijom ili srpskim naordom na Kosovu i Metohiji umesto da bas u ovom casu slave i cestitaju.

Opet spaghetti thoughts.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 00:30 19.02.2008

ZAGLUPLJIVANJE PONAVLJANJEM

Teme i varijacije (Danilo Kis)

Postoji, ili je upravo uvedena od strane tih mojih tzv. oponenata, jedna nova "kriticka metoda" koju bih nazvao - i koja se sama definisala kao - zaglupljivanje ponavljanjem. To zatupljivanje ponavljanjem, kao vrsta intelektualnohg terora i pranje mozga, jeste samo striktna primena jednog ideoloskog metoda na knjizevnu kritiku.

Jedan od oblika totalizirajuce svesti i intelektualnog terora, jedan sasvim nov kvalitet u istorijskom razvoju totalitarnog terora, jeste zapravo negiranje digniteta protivnika: sovjetski reziser Paradzanov nije ideoloski nepodoban nego je pederast, svercer stranim devizama, prodavac droga, Solzenjicin je Solzenjicer (dakle nije Rus, nije nas) i, naravno, u sluzbi stranih sila; Babelj je japanski spijun... Ja, u konkretnom slucaju, nisam bio samo sumnjiv kao knjizevna pojava, nego sam jos i, po tuzbi mojih tuzilaca, delinkvent cije knjige izdaju sumnjivi, politicki sasvim nepodobni americki izdavaci, ja sam, po njima, davao politicki sumnjive izjave americkim novinarima, omalovazavao svoj narod itd.

Uzajamna sprega tih dvaju elemenata - zaglupljivanje ponavljanjem i moralna diskvalifikacija - jesu tipicni fenomeni jednog totalitarnog nasledja i primena tog nasledja u praksi moci ce jednom da posluzi za jednu sociolosku analizu naseg knjizevnog zivota. Ako nista drugo, moj sudski proces i moja polemika, sasvim u sprezi jedno s drugim, moci ce da posluze jednog dana u te svrhe: da detektuju u socijalnom i socioloskom spektru naseg drustvenog zivota prisustvo te tamnoljubicaste boje. (1982)

Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 00:50 19.02.2008

vesela druzina

Sladjana NS Sladjana NS 01:05 19.02.2008

Re: sta se desilo sa komentarima?

Vanja Montenegro Ljujic
pet komentara su nestala. ja ih nisam izbrisala. je l neko zna sta se desava?


Verovatno supermod, moj komentar ali i onog patriJote. .Ako je izbrisao, ali ljudi pa dosta vise, ovo je neizdrz, opicila sam po njem najstrasnije, pa dokle vise to ispiranje mozga.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 12:47 19.02.2008

Re: sta se desilo sa komentarima?

Sladjana NS

Vanja Montenegro Ljujicpet komentara su nestala. ja ih nisam izbrisala. je l neko zna sta se desava? Verovatno supermod, moj komentar ali i onog patriJote. .Ako je izbrisao, ali ljudi pa dosta vise, ovo je neizdrz, opicila sam po njem najstrasnije, pa dokle vise to ispiranje mozga.





Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana