KOSOVO

Jelica Greganović RSS / 17.02.2008. u 15:56

 

Breaking News 15.50 Kosovski parlament je proglasio Deklaraciju o nezavisnosti Kosova. I, šta sad?

Atačmenti



Komentari (275)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Jelica Greganović Jelica Greganović 20:30 17.02.2008

maxHH,

šta je sa Šešeljom?
maxHH maxHH 20:37 17.02.2008

Re: maxHH,

Izvinjavam se. Bila je replika Cika Miloju: Ko je Otac nezavisnosti, pored Milosevica. Pozdrav
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:38 17.02.2008

Re: maxHH,

sve ok :)
MuadDib MuadDib 20:57 17.02.2008

Re: Jelice,

I ja se osecam pokradeno, ali ne zbog Kosova nego zbog zivota kakav zivim vec dvadeset godina. Rodjena sam na Kosovu
...нисам рођен, али сам одрастао на Косову, због чега Звечан код К.Митровице већ деценијама сматрам својим завичајем (а у Бгд живим округлих 40 година). Отприлике још тада је, 1968, ономе ко разуме било јасно да је Косово за Србе изгубљено, па је чак и моме оцу (често га у шали називам смрзнутим скојевцем) постало јасно да не вреди да изиграва донкихотовске муње по универзитетским и осталим покрајинским комитејима - те се окренуо себи, погледао своју породицу и нашао посао овде.
Својим послом сам до скора често био везан за ''Трепчу'', одлазио на седнице управних одбора итд., - интересантан круг се затворио: предузеће које су 1928. основали Енглези, пре пар година су чували припадници УНМИК полиције из Бангладеша, а њих пак Белгијанци из КФОР-а.
Штда сада? Лепо горе рече Атомски мрав: акобогда, сутра на посао...
levitan levitan 19:29 17.02.2008

There is a solution

Mislim da ne bi trebalo previše da razmišljamo o tome...Evo, sastaju se dve najumnije glave Srbije, koliko večeras, da ustvrde dalju strategiju Srbije povodom proglašenja lažne države.
Ako Vojislav Koštunica i Voj..,pardon, Boris Tadić, ne nađu rešenje- niko neće.
Ja sam spokojan poput Dunava pored Sremskih Karlovaca.
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:38 17.02.2008

Imam molbu:

Moram da izveštavam, tj. pratim sve slo medije odjednom...Ja ću se javljati, čim postignem, a vas samo lepo molim da mi pazite na blog...da baš ne padne neki ekstremizam i čupetanje. Mada do sada je sve ok, nego samo lepo da zamolim...moram da trčkam nazad pred TV...
Vodzo Modzo Vodzo Modzo 12:31 18.02.2008

Re: Imam molbu:

Jelice, ja se zdušno bacio na L(č)upetanje... Soooorrryyyyy! (
b.dimitrijevic b.dimitrijevic 19:59 17.02.2008

PA STA

pistaljke serpe lonce u ruke ZIVOT NEMOZE DA CEKA I ZIVOT JE ZAKON
MilutinM MilutinM 20:03 17.02.2008

Izvinjavam se domaćici za trol...

... ali mu mi upravo javili da je stanje u Velikoj Hoči normalno. Jedini problem je da nisu imali struje 6 sati. Za pohvalu jednom broju nas blogera, kontakt sa svetom ostvaruju Internetom, što smo im omogućili svojom donacijom. Iskreno, osećam se srećnim zbog toga.
vucko vucko 20:09 17.02.2008

Re: Izvinjavam se domaćici za trol...

MilutinM
... ali mu mi upravo javili da je stanje u Velikoj Hoči normalno. Jedini problem je da nisu imali struje 6 sati. Za pohvalu jednom broju nas blogera, kontakt sa svetom ostvaruju Internetom, što smo im omogućili svojom donacijom. Iskreno, osećam se srećnim zbog toga.

Gde li je Innana (nick ovde na blogu), da nam javi kako je dole? Ona se valjda javlja iz Mitrovice.

Čitam na danskom sajtu Politiken.dk da su u Mitrovici danas po podne bacali ručne bombe na zgrade UN i EU (Danci u frci pošto im je tu 300 vojnika)...
MilutinM MilutinM 20:23 17.02.2008

Re: Izvinjavam se domaćici za trol...

Javili su još ranije danas da je bačena bomba u dvorište zgrade koju dele UN i EU. Srećom, nema velike štete niti žrtava
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:34 17.02.2008

Re: Izvinjavam se domaćici za trol...

Milutine, to su javili i na slo televizijama.
MilutinM MilutinM 20:47 17.02.2008

Re: Izvinjavam se domaćici za trol...

Milutine, to su javili i na slo televizijama.

Pretpostavljam, ali vidim da čovek nije čuo. Ko zna gde sve žive ili borave blogeri, pa je možda ponekad ovakva info potrebna.

Moj brat je išao po suprugu u centar i kaže da je bilo čupavo. Nadam se da će se smiriti.

A Innana sada ima previše posla. Javiće se valjda kasnije
vucko vucko 20:54 17.02.2008

Re: Izvinjavam se domaćici za trol...


Pretpostavljam, ali vidim da čovek nije čuo. Ko zna gde sve žive ili borave blogeri, pa je možda ponekad ovakva info potrebna.

Imao neke goste u toku popodneva, pa sam se "uključio" relativno kasno, hvala na info svakako.
Newberzijanka Newberzijanka 20:26 17.02.2008

Severni deo Kosova

Trebalo je da pregovaramo o "odvajanju" tog dela Kosova, koje bi imalo neki poseban status. Mozda bi to bilo moguce i za jos par srpskih enlava. Za ostatak Kosova, mi tu vise nemamo sta da trazimo. To je davno izgubljeno. Gledajmo sta je moguce. Zasto ne razmislimo o validnoj nadoknadi. Money, money.. ili nesto drugo. Nesto sto ce nam dati satisfakciju za davni gubitak, koji ne mozemo vratiti. Ionako cemo se stesti u EU nekada, ko zna kada, ali nekada u buducnosti.
maxHH maxHH 20:33 17.02.2008

Re: Severni deo Kosova

Nasi politicari ne razmisljaju berzijanski,realno. Oni pokeraski, hazarderski: sve ili nista. A imaju lose kibicere.
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:37 17.02.2008

pa sad, maxi

ni ovdašnji baš ne misle "berzijanski".
Atomski mrav Atomski mrav 20:39 17.02.2008

Re: pa sad, maxi

Nikako. 'Teli bi i jare i pare, al' ne možeš se biiiiip a da ti ne uđe...
maxHH maxHH 20:40 17.02.2008

Re: pa sad, maxi

Koji ovdasnji?
Atomski mrav Atomski mrav 20:42 17.02.2008

Re: pa sad, maxi

Ex, Maxi, ti šumom a Jelica drumom... :)
maxHH maxHH 20:46 17.02.2008

Re: pa sad, maxi

Atomski mrav
Ex, Maxi, ti šumom a Jelica drumom... :)

Pa kad sam sumar! Nisam tako dobar blogger. Ucim se, ai godine su tu.
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:03 17.02.2008

Ovdašnji su

slo
Mungos Mungos 20:40 17.02.2008

Zavrsena je pokazna vezba...

... kako Srbija nikada nece uci u EU: Kako je krenulo sa Kosovom, do momenta zvanicnog pristupanja "velikoj" 25-orici (+- nekoliko) Srbija ce ostati samo u secanju...

Mungos, The Realan
Wounded Knee Wounded Knee 20:52 17.02.2008

Re: Zavrsena je pokazna vezba...

Mungos

... kako Srbija nikada nece uci u EU: Kako je krenulo sa Kosovom, do momenta zvanicnog pristupanja "velikoj" 25-orici (+- nekoliko) Srbija ce ostati samo u secanju...

Mungos, The Realan


Ма нјбитније је да нам неће требати визе, да могу Европљани слободно да путују.

Шта ће вам слобода, кад немате част, рече неко.

Поздрав, Мунгосе друже.
Mungos Mungos 21:13 17.02.2008

Re: Zavrsena je pokazna vezba...

Wounded Knee
Ма нјбитније је да нам неће требати визе, да могу Европљани слободно да путују.
Шта ће вам слобода, кад немате част, рече неко.
Поздрав, Мунгосе друже


Vrlo dobro, druze!
Pozdrav,

Mungos, The Djeneral Armijski
Nenad M. Nenad M. 20:52 17.02.2008

demolirano sediste Ldp-a

cujem na rts-u a ako neko ima informacije neka javi je l sve ok?

zoricag zoricag 21:02 17.02.2008

Re: demolirano sediste Ldp-a

I ja sam cula na rts. cudno da drugi niko to nije javio. mozda rts pokazuje prstom na "krivca". na b92 su javili da su polupani kontejneri u svetogorskoj

ne znam sta su kontejneri krivi
Nenad M. Nenad M. 20:59 17.02.2008

evo info sa sajta ldp-a

Demolirano sedište LDP-a

U svom pohodu huligani nisu zaobišli ni LDP. Na svu sreću nema žrtava, niti povređenih, mada je u našoj kancelarijama bilo ljudi. Naneta je velika materijalna šteta.

Apelujemo na sve državne organe da učini sve da se ova situacija smiri i da se zaustavi divljanje nekontrolisanih bandi po ulicama Beograda.
Srbiji su potrebni razum, odgovornost i mir, da bi mogla da se suoči sa samom sobom i činjenicom da je izgubila Kosovo.

Tim povodom Predsednik LDP-a Čedomir Jovanović izjavio je: "Srbija mora da nađe snage da razume zašto je do toga došlo, da bi se zaustavio novi krug nasilja, divljaštva i pogrešnih političkih odluka. Srbija mora da se otrezni i razume da za gubitak Kosova nisu krivi ni Mekdonalds, ni LDP, ni francuska ili slovenačka ambasada, već pogrešna politika i nerazumna politika kojoj je baš ovako i još gore nasilje bilo osnovna poluga".

Odgovornost za događaje u Beogradu snosi i vlast jer je i sama dizala tenziju i palila atmosferu, pre svega preko „ javnog medijskog servisa". Tražimo od državnih organa da učine sve da se ovo divljanje huligana zaustavi.
DzoHusafet DzoHusafet 21:01 17.02.2008

I sta sad?

Sve sve ali ne cusmo odgovor na postavljeno pitanje od autorke bloga.
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:05 17.02.2008

Re: I sta sad?

autorka je upravo dobila zadatak da napiše 5.279 izveštaj danas, za sutrašnji dnevnik, čim i to odradim, eto me nazad...
bosiljkap bosiljkap 21:17 17.02.2008

Sada čestitke

Da , treba da čestitamo ljudima sa Kosova što su se izborili za svoju državu i što su se otarasili Koštunice.

Nama u Srbiji niko nije kriv što trpimo bagru i mirno gledamo kako nam "kroji kapu".

U svim vestima danas su prve vesti o Kosovu, a u jednom Novosadskom kafiću je izgorelo 7 mladih ljudi.
To je tek treća, četvrta vest, treba prvo čuti kukumavkanje baba Koštunice, pa oštri zahtev tetke Tadića.

Hoće li ikad u ovoj nesretnoj zemlji biti skuplji život od teritorije_
Turnesol Turnesol 21:35 17.02.2008

I sta sad?

Izmedju ostalih diplomatskih mera, sasvim sam siguran da Srbija treba da zabrani bilo kakav ulaz kosovskim i Albancima iz Albanije na teritoriju Srbije. Takodje, treba da zabrani ulaz na teritoriju Srbije gradjanima drugih zemalja koji u pasosu budu imali pecat kosovskih vlasti. Od Srba u Bosni i Crnoj Gori treba ocekivati da izvrse snazan pritisak na vlade tih zemalja kako bi doneli slicne mere ili kako bi makar i neformalno postigli slicne efekte.

U odnosu Srbije prema EU i SAD, ne postoji rec licemerno. Srpske vlasti imaju slobodu da ispoljavaju maksimalnu nedoslednost u ovim odnosima sa jednim jedinim ciljem. Srbiji pribaviti sto vise i biti unapred spreman da se pogazi svako obecanje i svaki dogovor ukoliko je to u nasem interesu. Nikada ne treba nikome izlaziti u susret. Ali kao najbitnije: ne treba ocajavati. I ovakva kakva je, Srbija i Srbi imaju buducnost, ukoliko budu imala mudrosti i strpljenja. Izgradnja drzave i nacije je proces koji traje dugo i zahteva pozrtvovanje mnogih generacija.

Mislim da vise nema nikakvog smisla podsticati bilo kakav dijalog sa Albancima. Nikakve izlozbe, nikakve knjige, nikakve razmene. Nista. Jos iz vreme tiranije Milosevica mnogo toga je ostalo zamagljeno. Naspram njegove strahovlade bilo je lako predstaviti se kao demokrata i reformista. Kao sto je Milo Djukanovic postao miljenik Zapada, tako je i sada moguce da Hasim Taci govori o multietnicnosti i tolerancije.

But no way, Jose! Na Kosovu ne postoji ni jedna politicka snaga koja bi mogla da se iole priblizi stavovima DSa, a kamoli LDPa. Sve stranke po profilima licnosti koje ih vode, njihovoj povezanosti sa podzemljem ili politickoj proslosti, predstavljaju samo varijante SRSa iz najgorih dana. Ne treba se zavaravati, sa takvim Albancima mi nemamo sta da pricamo. Samo naivne budale mogu da misle da su pogromi u martu 2004 bili spontani i da su se odigrali bez ucesca kosovskih partija.

Vreme je da se probudimo iz ideoloskog sna o tome kako samo treba biti dobar i postovati pravila, pa ce nas svet nagraditi. Ovo je trenutak kada kao nacija i kao ljudi treba da sazrimo.
MuadDib MuadDib 22:10 17.02.2008

Re: I sta sad?

Turnesol
Izmedju ostalih diplomatskih mera, sasvim sam siguran da Srbija treba da zabrani bilo kakav ulaz kosovskim i Albancima iz Albanije na teritoriju Srbije. Takodje, treba da zabrani ulaz na teritoriju Srbije gradjanima drugih zemalja koji u pasosu budu imali pecat kosovskih vlasti. Od Srba u Bosni i Crnoj Gori treba ocekivati da izvrse snazan pritisak na vlade tih zemalja kako bi doneli slicne mere ili kako bi makar i neformalno postigli slicne efekte.

Имате ли можда још који паметан предлог? Или? Можда да дате неки екстра савет оној банди која нам управо уништава Београд?
[b]Вечерашње понашање бгд и нс полиције ми се чини млако као оне вечери када су слични уништили и запалили џамију! У слобистичка времена су умели да разбуцавају и [хиљаде људи, а до сада су само неколико привели./b]
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:28 17.02.2008

Re: I sta sad?

Srbija je jednom već igrala mimo pravila i danas platila Kosovom taj račun.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:44 17.02.2008

Muade,

gledam slike i nikako da dobijem osećaj koliko je stvarno tih demonstranata, pošto se devedesetih policija itekako uspešno obračunavala sa bitno većim brojem građana...u slovenačkoj ambasadi mi je večeras rečeno da je, oko 30 demonstranata, u prisustvu policije, upalo u slo ambasadu, demoliralo nameštaj i prozore, popeli se na balkon, skinuli i spalili slo i eu zastave, a policija je reagovala tek kada je divljanje uzelo maha. Na sreću, zaposlenih nije bilo u amb. tako da nema povređenih.
Turnesol Turnesol 22:46 17.02.2008

Re: I sta sad?

Pa imam, samo mislim da oni ne dolaze ovde.

Ja bih isto tako vas pitao da li imate neki "ekstra" savet za policajce koji su danas povredjeni braneci dostojanstvo Srbije od idiota kojima je svaki povod za vandalizam dobar.

I jos nesto: da li vam je smetala ta ista banda kada se tukla sa Milosevicevom policijom? Kladim se da ne.

Turnesol Turnesol 22:50 17.02.2008

Re: Muade,

Jelica Greganović

gledam slike i nikako da dobijem osećaj koliko je stvarno tih demonstranata, pošto se devedesetih policija itekako uspešno obračunavala sa bitno većim brojem građana...u slovenačkoj ambasadi mi je večeras rečeno da je, oko 30 demonstranata, u prisustvu policije, upalo u slo ambasadu, demoliralo nameštaj i prozore, popeli se na balkon, skinuli i spalili slo i eu zastave, a policija je reagovala tek kada je divljanje uzelo maha. Na sreću, zaposlenih nije bilo u amb. tako da nema povređenih.


Sta to znaci u prisustvu policije? U prisustvu koliko policajaca? Trebalo je da izvade carobne pendereke i zamadjiju vandale? Svasta! Od cega su policajci povredjeni? Nisu se valjda potukli medju sobom?
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:51 17.02.2008

Ja se nadam

da policajci i bez mog saveta znaju da rade svoj posao, a za ovima koji su, nesrećni, povređeni, tek nije potreban moj savet. Ali me zanima kako, u prisustvu policije, demonstrantima uspe da uđu u ambasadu.
Turnesol Turnesol 22:59 17.02.2008

Re: Ja se nadam

Pa tako sto ih ima vise! Kad je stiglo pojacanje, isterali su ih.
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:05 17.02.2008

Aman čoveče,

pa uvek ima više demonstranata, uostalom nikakvo pojačanje nije stiglo, u ovom slučaju. Da ne govorim o tome da je ovo sramota, koja Srbiji sada najmanje treba, da ne može da zaštiti ambasade stranih država, na šta je obavezna bar po Bečkoj konvenciji.
Turnesol Turnesol 23:26 17.02.2008

Re: Aman čoveče,

Opet puko moralisanje. Rekoh da mislim da nas vise nikakve konvencije i nikakva pravila ne obavezuju. Ako mozemo da prodjemo krseci ih, sto da ne probamo. Nisam iskljucio da ovo nasilje nekome odgovara. I demonstracije 27. marta 1941. odgovarale su nekome, ali to nije bila Srbija. I taj neko ih je organizovao o cemu su kasnije svedocanstva obelodanjena.

Ni ovo divljanje verovatno ne odgovara Srbiji. Sa druge strane, izgleda da je Slovenija malo osetljivija na mogucnost ugrozavanja njenih ekonomskih interesa u Srbiji. Da li mislite da bi ukoliko postoji mogucnost da se izazivajuci strah kod slovenackih privrednika izvrsi pritisak na Sloveniju da ne prizna Kosovo, vredi prekrsiti Becke konvencije. Ja mislim da vredi.

Kinesku ambasadu u Beogradu takodje je stitila becka konvencija, a isto je vazilo i za nasu ambasadu u Parizu koju su albanski demonstranti polupali. Koga zabole za Becke konvencije?
Turnesol Turnesol 23:31 17.02.2008

Re: Aman čoveče,

Dodao bih, kamo lepe srece da je ovo organizovala BIA. Znacilo bi to da je u stanju da orkestrira masovne dogadjaje, ali u to sumnjam.
Atomski mrav Atomski mrav 00:16 18.02.2008

Re: Ja se nadam

Ali me zanima kako, u prisustvu policije, demonstrantima uspe da uđu u ambasadu.

Pa verovatno je trebalo "pokazati Slovencima"... što se mene tiče, jedno vreme neću pazariti u Merkatoru i Rodiću u NS, zabrinut sam za sopstvenu sigurnost. Da se razumemo, mislim da se Slovencima ima štošta zameriti ali vandalizacija njihove ambasade neće nimalo naškoditi Sloveniji, ali zato Srbiji hoće... Slovenija je ovako nešto sigurno očekivala, čim je ambasada bila prazna, niko nije mutav...
qu.h qu.h 01:16 18.02.2008

Re: Ja se nadam

Svako iole normalan ionako ignorise slovenacku robu. Ali, vandalizacija slovenacke ambasade, kao i americke je uzas. To je delo one strashne, najgluplje od svih glupih Srbija. Ti ljudi sigurno nisu svesni stete koju su nam naneli, a ona je ogromna.
Jelica Greganović Jelica Greganović 01:28 18.02.2008

Izvini, ali što

"svako normalan ignoriše slovenačku robu" ?
Ja recimo ignorišem robu koja je za mene preskupa ili nije dovoljno kvalitetna.

Što se štete tiče, razmisli malo, koliko bi štete radnicima koji rade u slovenačkim fabrikama i preduzećima, u Srbiji, mogao da nanese štete bojkot robe. Nakupilo bi se tu kojih 3000 radnika i malo više...i ne bi došli da štrajkuju pred slo vladu, nego pred srpsku. Hoće li ih onda, kada slovenački investitori dignu pipke, zatvore firme i odnesu svoje pare, zaposliti ti što bi se igrali bojkota? Ko će da hrani njihove porodice? Da otvori nova radna mesta? Da im plaća socijalno dok su nezaposleni i naknade? Kako od toga da žive? Šta bi bilo sa radnicima u Makedoniji, koji proizvode Fructal sokove?

Atomski mrav Atomski mrav 11:21 18.02.2008

Re: Izvini, ali što

Kada je Gorenje otvorilo fabriku u Valjevu, bilo je onih koji su to zlurado komentarisali kako smo eto postali jeftina radna snaga i za Slovence. Ja sam odgovarao kako smo mi jeftina radna snaga ionako, a da je mnogo bolje da se u toj fabrici zaposli 300 radnika iz Srbije nego 300 radnika iz, recimo, Rumunije... i da tih 300 radnika ima redovnu platu, socijalno i zdravstveno osiguranje...
Ne kupujem u Merkatoru jer su skuplji od konkurencije, ali zato imaju neke artikle koje drugi nemaju. Zato kupujem u Rodiću kog je kupio Merkator. Slovenačka roba je uglavnom skuplja od domaće ili neke druge uvozne... kupio sam i belu tehniku Gorenje jer imaju najširu i najbolju servisnu mrežu u Srbiji (jedino ne bih kupio njihovu veš-mašinu jer ih bije glas da su lošeg kvaliteta, barem ove što se sklapaju u Bihaću). Sve to nema nikakve veze sa politikom već sa mojim budžetom...
Od raznoraznih bojkota i vandalizama jedino mi možemo da imamo štete. I Albanci su naučili lekciju od 17. marta 2004. (iako nikada nisu i neće snositi konsekvence za ono što su tada uradili), pa su rešili da glume finu gospodu...
bandi fornoski bandi fornoski 22:28 17.02.2008

Amputacija i rehabilitacija

Osecate li da vam od danas nesto fali? Ruka, noga, srce ili dusa? Cak i ako vam se cini da je sve na mestu, to jos ne znaci da je zaista tako, jer je u medicini odavno poznat fenomen „fantomskih osecaja“ kod amputiraca, koji ponekad dugo ne uspevaju da usklade fakticko stanje sa mentalnom predstavom koju imaju o svom telu. Tako odstranjeni udovi umeju da bole ili svrbe bivseg vlasnika godinama nakon sto su spaljeni u bolnickoj kotlarnici.

Nisam ja smislio ovu morbidnu analogiju koja se, naravno, odnosi na Kosovo. Nju su u politicki zivot uveli nasi politicki prvaci, uz podrsku armije analiticara, savetnika i profesionalnih patriota. Oni prizemniji vole da govore o komadanju i cerecenju, oni malo produhovljeniji o cupanju srca i duse, ali solidna vecina se opredelila za amputaciju kao omiljenu metaforu, negde na sredini između kasapskog i pesnickog pristupa problemu.

Politikolozi ce vam reci da se ovde radi o organicistickom konceptu drzave koji je bio popularan krajem osamnaestog i pocetkom devetnaestog veka, ali je odavno prevaziđen i zaboravljen. Nema veze, kad je vec toliko prisutan, hajde da ga produbimo: operacija je zavrsena, budimo se iz narkoze, i sta cemo sad? Mozemo da padnemo u depresiju i da mrzimo i sebe i ceo svet; mozemo da zakljucimo da zivot vise nije vredan zivljenja i da skratimo sebi muke; mozemo da besnimo na hirurge i da trazimo da nam prisiju ono sto su nam onako bezdusno otfikarili i pretimo tuzbom zbog nesavesnog lecenja; i konacno, mozemo da se opredelimo za najtezi put: da kroz bolnu i dugotrajnu rehabilitaciju ponovo uspostavimo ljudsko dostojanstvo i kakvu-takvu kontrolu nad sopstvenim zivotom.

Za sta ste vi?

qu.h qu.h 01:10 18.02.2008

Re: Amputacija i rehabilitacija

Nemas ti bre pojma sta je organicisticki pristup, pogresno si ti to shvatio. Sada cu da ti objasnim.

Organicisticki pristup je ,,izum" izvesnog Fridriha Racela, naucnika koji je otac geopolitike i nije ziveo u 18. vec u 19. i 20. veku (1844.-1904.). Ovaj pristup podrazumeva fikciju da je drustvo zivi organizam i da ga je potrebno gajiti i negovati sa paznjom - sto u prevodu znaci da drustvo treba da ima optimalno ustrojstvo, koje ce svim gradjanima obezbediti izvesni stepen blagostanja. Samim tim, ono je barem delimicno suprotno vulgarnom konceptu cistog laize fer liberalnog kapitalizma, u kome nema solidarnosti, drustvene razlike su ogromne a covek je - poput vas gradjanskih fundamentalista - okrenut iskljucivo sopstvenom interesu. Ukratko, organicisticki pristup ima dosta veze sa socijaldemokratijom, a Racel je u izvesnoj meri uticao i na Maxa Vebera u pisanju njegovog epohalnog dela koje se zove Protestantska etika. U tom smislu, Srbija sa ili bez kosova, moze da se prikloni organicistickom modelu drustvene izgradnje, kao uostalom i svako drugo drustvo. Cak se moze reci - svaka druga zajednica. Sad mars u cosak, nemas pojma, dobio si keca!
qu.h qu.h 23:44 17.02.2008

Gradjanskim fundamentalistima...

Kada je umro Slobodan Milosevic, na sajtu BBC World, uprkos malicioznom headline-u koji bi u prevodu znacio
,,Smrt balkanskog kasapina", na moje ogromno iznenadjenje, vecina onih koji su ostavili svoj komentar, imala je relativno ispravnu sliku uloge spomenutog zlotvora u raspadu SFRJ. A tu stvari nikako nisu bile crno bele. Ali, to su Britanci (barem vecinom, bilo je naravno i mnogih drugih). Sa druge strane, danas, kada je kosovski kvazi parlament proglasio nezavisnost koju ce vec sutra da prizna vecina zapadnih zemalja - sto ce znaciti i definitivni kraj medjunarodno pravnog poretka koji je do sada kako-tako obezbedjivao pravila medjunarodnih odnosa - vecina prisutnih ,,komentatora'' na ovom ,,srpskom" sajtu podrzavlja taj cin. U tom kontekstu, mogu samo da kazem da ste vi jos jedan dokaz da ova zemlja nema (organizovanu) elitu, vec kvazi elitu. U suprotnom, ne bi ovde bilo toliko onih koji nasedaju na zapadni matriks. Pune su vam oci i usi Evropske Unije, o kojoj pritom i ne znate bas previse, ali samo njeno spominjanje na vas deluje hipnoticki. Nije ni cudo, da bi se shvatila EU i njeni mnogobrojni aspekti, mora se dosta toga i procitati - sto vam pisem sa aspekta coveka koji je jos pre 4 godine zavrsio Visoke evropske studije Pravnog fakulteta iz Nansija (Francuska) i odslusao 2 godine predavanja na evropskim studijama na FPN u Beogradu. U svakom slucaju...
Za one istaknutije medju vama, trziste izdaje (ovaj izraz kao ubedjeni neodarvinista, ne koristim u pezurativnom, vec u strucnom kontekstu - jer trzista, formalna i neformalna su svuda oko nas, vecinu ne primecujemo) je mesto na kome se moze doci do lepih para. Takve jos i postujem. Za vas ostale koji ste u vecini, vas zombije koji kapiram, uglavnom radite po kojekakvim stranim bankama (12 sati dnevno za 800 evra, uzeli ste kredu za gajbu i kola, nosite odelo koje izgleda kao da kosta 700 ali ste ga nasli za 120 E. i mislite da ste mnooogo jaki) i sl, nemam komentar. U stvari... mozda sam vec napomenuo najvaznije. Za sve vas zajedno, mogu samo da kazem da je tuzno to sto sigurno ne znate da su Srbi na Kosovu ziveli od 7. veka, neprekidno, i uprokos turskoj visevekovnoj okupaciji. Sada je tome kraj. Renesansa Paleologa (13.-15. vek) koja je zahvatila i Srbiju i predstravlja neoborivi dokaz prefinjene kulture i civilizacije koja je na ovim prostorima postojala (sto je posebno bitno, jer je ista ugasena dolaskom otomanske imperije na ove prostore), takodje je u najvecoj meri nasla svoj izraz u kosovskim manastirima (bar sto se Srbije tice. Ona se naravno, primarno vezuje za Vizantiju). Ne zanima vas ni to sto je ljudima koji su pred istim tim Albancima pobegli sa KiM 1941.-45. zabranjen povratak na njihova ognjista. Jedino sto vidite, to su sarene slicice koje vam Zapad servira. Odlazak u hipermarket je za vas provod, a ako dodjete do toga da redovno posecujete fensi restorane... e onda ste vec uspeli u zivotu. Jer naravno - everybody wants to be Hollywood, the fame the vanity the glitz the glory... Treba probati pa dokle dogurate zar ne? Po SVAKU cenu. A u stvari, neodoljivo podsecate na indiose koji su menjali zlato za djindjuve, kada ih je izvesni gospodin Kristofer, poreklom iz Djenove, ono jedared ,,otkrio" za nas bele.
I da ne bude zabune... nisam ja nikakav radikal, ni slucajno. Prosao sam sve proteste (Ima me na nekoliko fotki sa studentskih protesta, sto u novinama, sto u knjizi ,,100 dana protesta", omiljeni bend mi je Depeche Mode, omiljeni album Pulp-ov Different Class iz '95, a 90 % stvari koje sam u zivotu procitao (sto beletristike, sto strucne literature), napisali su Anglosaxonci. Samo, za razliku od vas, ja umem da odvojim svoj kulturoloski od svog politickog identiteta. Isto tako, u stanju sam da uvidim vezu koja postoji izmedju ovoga sto se danas desilo i zala koja ce direktno ili indirektno iz toga da uslede. Ali nema veze, bar ce biti uzbudljivo. Jer sutra pocinje nova globalna politicka era i pocinje - logicno - od Srbije. Stara prica... Zato, vezite se. Polecemo.
Turnesol Turnesol 23:55 17.02.2008

Re: Gradjanskim fundamentalistima...

Imas pravoi. Vazno je da postujemo Becke konvencije i da nam ne smeta sto Sonja Biserko kada na srpskom govori o Kosovu upotrebljava albansku varijantu "Kosova". Pokondirene tikve!
qu.h qu.h 00:06 18.02.2008

Re: Gradjanskim fundamentalistima...

Jeste vazno da postujemo becke konvencije. Uopste, izgradnja pravne drzave je danas najvazniji cilj za Srbiju.
Nasa demokratija je besprekorna, to su dokazali i prethodni izbori na koje mozemo da budemo ponosni, ali demokratija bez pravne drzave nije funkcionalna - a mi pravnu drzavu nemamo ni u najavi. Demokratija nije dobra ni bez slobode, a to je upravo americki recept (pod izgovorom borbe protiv terorizma, ogranicili su i ljudska prava. Sistem ,,Eshalon" i slicni oblici kontrole, sveli su na minimum pravo na intimu, npr. Vlast u SAD je centralizovana u rukama predsednika. Konacno, i ovde kod nas, samim cinom pisanja ovih poruka, moja licna sloboda je ogranicena jer iza firme SBB stoji Soros i nemoj sumnjati da ce moja IP adresa, samim tim i moj identitet i profil, biti smesteni u neki folder Centralnog informativnog servisa ili neke druge sluzbe). A Sonja Biserko, Natasa Kandic i sl... nisu one glavni problem ovog drustva, one su samo proizvod postojanja ovih zombija sa kojima debatujemo ti i ja. Jer gde nema potraznje, nema ni proizvoda. Opet Darvin, hehehe.
noob noob 00:30 18.02.2008

Re: Gradjanskim fundamentalistima...

stoji Soros i nemoj sumnjati da ce moja IP adresa, samim tim i moj identitet i profil, biti smesteni u neki folder Centralnog informativnog servisa ili neke druge sluzbe


Moj ti je predlog da staviš na glavu aluminijumsku foliju, jer ONI čitaju i misli, osim što beleže BAŠ tvoju IP adresu.

I da, Srbija je probala 1999.g da reši problem Kosova na TVOJ način. Izgubila rat, kapitulirala i ....
To je to, nema više Kosova, zar je to teško shvatiti?
I još nešto, prezirem depeš mod, to su slušali samo "šminkeri".
vucko vucko 00:39 18.02.2008

Depeche Mode

I još nešto, prezirem depeš mod, to su slušali samo "šminkeri".

Meni su sad simpatičniji nego što su mi tada bili - kad ih vidim kakvi su klinci bili tada....
noob noob 00:47 18.02.2008

Re: Depeche Mode

Meni su sad simpatičniji nego što su mi tada bili - kad ih vidim kakvi su klinci bili tada....


Ma to sam rekao u afektu. Kako sam stariji popuštaju me neki "tvrdi" muzički stavovi. U mladosti stvarno nisam mogao da ih podnesem. Sada mogu da ih odslušam a da ne promenim stanicu. Ali ako mogu da biram slušam radije neke "nove" klince volbeat, Oomph!, queens of the stone age, pa sve to na kraju začinim Rammsteinom, Towers of London...
qu.h qu.h 00:56 18.02.2008

Re: Gradjanskim fundamentalistima...

Cao Noob. Moram priznati da imas smisla za humor, svidelo mi se ovo sa aluminijumskom folijom. Ali nemas ukusa, DM su sjajni, posebno od Violatora. Samo, nisam ja tako uzak. Volim ja i dobar British Punk Rock, volim i dobar elektro, house... U svakom pravcu ima dobrih i losih izvodjaca. Konacno, mada si mi simpatican, ipak moram konstatovati da nisam stekao utisak da imas i previse mozga. Kad vec ne znas u kakvom fckn. high - tech svetu zivis, onda bar nemoj da otkrivas svoje neznanje. Jer podaci o sistemima za kontrolu informacija su danas vrlo javni, a na istom tom Zapadu u koji si ti tako bezuslovno zaljubljen, svakodnevno se odrzavaju zestoke debate na temu kontrole koja se sve vise sprovodi. Pored Echalona, imas aferu sa prisluskivanjem americkih gradjana od strane 2 od 3 najvece telefonske kompanije u SAD, koje se danas zbog toga suocavaju sa ogromnim odstetnim zahtevima korisnika, a Bush ih brani retorikom koja propagira njihovo oslobadjanje od (utvrdjene) krivice, jer su se ponasale ,,patriotski". Ili npr., postoji i nesto sto se zove "Base Aliance", (u septembru 2006. je Frans pres objavio postojanje tog multinacionalnog tela u kome sede predstavnici 8 zapadnih zemalja, zaduzenog za bavljenje ,,antiterorizmom", na bazi pracenja velikog broja ljudi i komunikacija). A to je samo deo onoga sto se zna pouzdano, a o cemu nemam strpljenja da ti ovde pricam dalje. Ko zna sta ne znamo. I zasto mislis da je Srbija izuzetak? Nece Zapad nikada verovati ,,Maloj Rusiji" i ja ih razumem. Zato, bolje odvoj malo vremena za citanje i bolje se informisi, ako se vec upustas u diskusije na ove teme.
noob noob 01:40 18.02.2008

Re: Gradjanskim fundamentalistima...

Kad vec ne znas u kakvom fckn. high - tech svetu zivis, onda bar nemoj da otkrivas svoje neznanje.


Ajde da ti probam objasniti. Upravo je rasprostranjenost interneta najveća brana njegovoj kontroli. Evo na primer imaš li ti broadband konekciju ? I koliko skines dnevno megabajta torenta, mp3 filmova, na koliko dnevno sajtova odes? Koliko je to konekcija na razne Ip adrese? Znas li da tvoj browser pravi razne konekcije za koje ni ti ne znas da pravi jer to radi automatski ? Imaš li neki program za čat? Da ne nabrajam dalje, to su bukvalno hiljade IP adresa za pracenje i stotine megabajta materijala....
E sad to pomnoži sa 100.000.000 korisnika broadband konekcije.... Shvataš li kolika je to količina podataka za obradu ? Nema tog super kompjutera, niti HDD za početak koji može uopšte da uskladišti ovu količinu podataka, da bi se pristupilo obradi... Pratiš li me ? Najveću HDD snagu ovog momenta na svetu ima google, to su desetine data centara u kojima google prvo skladišti informacije o tome gde je šta na internetu, da bi mogao da te informacije obradi, nisu problem procesori već hard diskovi. Ovog momenta google ima 20 data centara širom sveta i veruj mi na reč; jer znam o čemu pričam ( mada nemam mozga kao što si primetio ) muku muči da indexuje sve.
Pa ako kreneš da logički razmišljaš (nadam se da sam u stanju, mada nemam phd titulu ) ONI moraju da odrede KOGA da prate. I zašto misliš da si ti toliko poseban da prate baš tebe ? Zato što si zavrsio Visoke evropske studije Pravnog fakulteta iz Nansija ?
You gotta be kidding. Right?
Zato kao što sam ti preporučio aluminijska folija je sudbina za takve kao što si ti.
I dok tražiš foliju evo malo muzike da se opustiš
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 10:47 18.02.2008

Sve mi se cini

da je Srbija zavrsila pricu....i da ce sve trajati koliko i za nezavisnost CG...nesto duzze, sa sve izlivima patriotizma, ali mislim da su USA i EU otvorili Pandorinu kutiju...Bice velika nestabilnost...sto me najvise plasi...Taj domino efekat uopste nije nemoguc....sve vise lici na 90/te, a ! Valjda nece....?
Dilan Dog Dilan Dog 10:57 18.02.2008

Re: Sve mi se cini

Branislav Kovačević Cole

Taj domino efekat uopste nije nemoguc....sve vise lici na 90/te, a ! Valjda nece....?

Potpuno moguć domino efekat, samo videćemo koliki će biti njegov efekat u smislu posledica,
a biće problema i u regionu što se tiče priznavanja nezavisnosti.
Ali nije Kosovo isto što i Crna Gora ili druge republike u SFRJ, ono je ipak bila pokrajina u Srbiji, zar ne?
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:20 18.02.2008

Znam da ću

zvučati kao kandidatkinja za mis, ali...šta god i kako god, samo da ljudi opet ne ginu. Stvarno je bilo dosta. I da mogu da ostanu u svojim kućama, da žive.
grofisneki grofisneki 11:22 18.02.2008

Re: Sve mi se cini

Branislav Kovačević Cole
da je Srbija zavrsila pricu....i da ce sve trajati koliko i za nezavisnost CG...nesto duzze, sa sve izlivima patriotizma, ali mislim da su USA i EU otvorili Pandorinu kutiju...Bice velika nestabilnost...sto me najvise plasi...Taj domino efekat uopste nije nemoguc....sve vise lici na 90/te, a ! Valjda nece....?


Upravo tako. Ja sam jutros veoma tuzna zbog svih desavanja. Kako na Kosovu tako i u Beogradu, Novom sadu (iz dva razloga u tom gradu:neredi i pozar) i jos mnogim mestima...
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 11:51 18.02.2008

Re: Sve mi se cini

"Srpska radikalna stranka najoštrije je juče osudila odluku zemalja Evropske unije da, suprotno Rezoluciji 1244, pošalje misiju na Kosovo i Metohiju i pozvala sve političke partije da se ujedine u osudi okupacije KiM.

„Takva odluka svih 27 zemalja članica EU pokazuje da je otimanje dela srpske teritorije dugo vremena planirano, a svaka vrsta lažne evropske šargarepe za srpski narod bila je samo paravan za priznanje nove albanske države na teritoriji Srbije“, navodi SRS u saopštenju.

Ta stranka navodi da veliku odgovornost za teško stanje u zemlji i katastrofalnu diplomatsku i političku poziciju snose predsednik i Vlada Srbije" - IZ KURIRA UZETO

Godinama se proteže pitanje kosova tako da je ovo veoma smešna izjava?
Svi su sveznali, zašto su iuznenađeni?
Zašto se naši gradovi lupaju opet. Šta su im gradovo krivi, nisu oni bili na sednicama. Otmu nam nešto iz kuće, ili ukradu a mi polupamo i ono što je ostalo
SRPSKA POSLA?
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 11:57 18.02.2008

Re: Sve mi se cini

Dilan Dog

Branislav Kovačević Cole

Taj domino efekat uopste nije nemoguc....sve vise lici na 90/te, a ! Valjda nece....?

Potpuno moguć domino efekat, samo videćemo koliki će biti njegov efekat u smislu posledica,
a biće problema i u regionu što se tiče priznavanja nezavisnosti.
Ali nije Kosovo isto što i Crna Gora ili druge republike u SFRJ, ono je ipak bila pokrajina u Srbiji, zar ne?



Formalno nije isto, slazem se....! Kada sam rekao domino efekat, onda sam mislio na tenzije u Evropi bez obzira da li ce biti novih drzava....doslo je do velikog podvajanja....a to kada je Srbija u zzizzi, kroz istoriju gledano, nikada nije bilo dobro...Potrebno je puno pameti, strpljenja i tolerancije....kojima mi bas i nismo skloni!!!
Atomski mrav Atomski mrav 11:59 18.02.2008

Re: Sve mi se cini

a to kada je Srbija u zzizzi, kroz istoriju gledano, nikada nije bilo dobro

E, ovo je velika istina :(
Dilan Dog Dilan Dog 12:22 18.02.2008

Re: Sve mi se cini

vidomir pavlovic

"Srpska radikalna stranka najoštrije je juče osudila odluku zemalja Evropske unije da, suprotno Rezoluciji 1244, pošalje misiju na Kosovo i Metohiju i pozvala sve političke partije da se ujedine u osudi okupacije KiM.

„Takva odluka svih 27 zemalja članica EU pokazuje da je otimanje dela srpske teritorije dugo vremena planirano, a svaka vrsta lažne evropske šargarepe za srpski narod bila je samo paravan za priznanje nove albanske države na teritoriji Srbije“, navodi SRS u saopštenju.

Ta stranka navodi da veliku odgovornost za teško stanje u zemlji i katastrofalnu diplomatsku i političku poziciju snose predsednik i Vlada Srbije" - IZ KURIRA UZETO

Godinama se proteže pitanje kosova tako da je ovo veoma smešna izjava?
Svi su sveznali, zašto su iuznenađeni?
Zašto se naši gradovi lupaju opet. Šta su im gradovo krivi, nisu oni bili na sednicama. Otmu nam nešto iz kuće, ili ukradu a mi polupamo i ono što je ostalo
SRPSKA POSLA?

ma, pusti radikale... :)
Kosovo je nezavisno od Srbije od 1999. god, to je jasno. Tako da nema mesta iznenađenju.
Imali smo lošu (ili nikakvu) politiku prema Kosovu dugo godina. Sad se to vratilo.
Dilan Dog Dilan Dog 12:29 18.02.2008

Re: Sve mi se cini

Usput, a u vezi sa temom, organizuju stud. organizacije u sredu
pro-euro protest. Potpuno loš tajming, može biti ozbiljnih posledica (sukoba)
i ko će onda biti odgovoran?

Šta mislite?
Urosh Urosh 14:29 18.02.2008

Re: Sve mi se cini

Dilan Dog
Usput, a u vezi sa temom, organizuju stud. organizacije u sredu pro-euro protest. Potpuno loš tajming, može biti ozbiljnih posledica (sukoba)i ko će onda biti odgovoran?Šta mislite?

U sredu se mora pokazati da Srbija nije homogenizirana i da ima i onih koji drugacije misle.
Nacionalna sabornost, nacionalizam i fasizam nisu opcija svih u ovoj zemlji, ja, kao gradjanin, zelim da predsednik, premijer i poslanici rade poslove zbog kojih i postoje, tj.postoje zbog nas, a ne mi zbog njih, jer mi placamo porez na imovinu i PDV da bi oni imali 120k dinara platu, a drugo, Boris Tadic je uvredio mene, kao gradjanina, koji ga je birao, time sto je odustao od EU kursa i nastavio da sere o Kosovu.
Birao sam ga samo i iskljucivo zbog EU kursa, a to znaci i prihvatanje posledica za zlocine rezima Slobodana Milosevica i objasnjenje po svaku cenu gradjanima i gradjankama Srbije da je Srbija juce svedena na svoju pravu meru, da joj Kosovo nije oduzeto, nego da je morala da podnese posledice ratnohuskacke i zlocinacke politike devedesetih.
E, za to je, Boris Tadic, barem od mene, dobio mandat, i ako ce od poreza koji placam dobijati platu, ima i da radi ono za sta sam ga birao.
Ljudi u Srbiji pod hitno moraju da shvate posledice politike Slobodana Milosevica, a da ih se nije mazilo po nacionalnom egu, vec da ih se objasnjavalo sve glede zlocina, juce se ne bi desavala divljanja fasisticke bagre.
A Boris Tadic bi radio svoj posao i ne bi bio promasena investicija, kao sto to jeste.
EUROPA ZDAJ, LIBERTE PER KOSOVES!
Toliko!
apatrid apatrid 14:33 18.02.2008

Re: Sve mi se cini

domino efekat...
lično se nadam da će, u dogledno vreme Kurdi, Baski, Korzikanci, Oseti, Abhazi i tako dalje učiniti što su juče učinili u Prištini. Nadam se.
Živelo samoopredeljenje do otcepljenja za sve!
Dilan Dog Dilan Dog 15:24 18.02.2008

Re: Sve mi se cini

Urosh

Dilan Dog
Usput, a u vezi sa temom, organizuju stud. organizacije u sredu pro-euro protest. Potpuno loš tajming, može biti ozbiljnih posledica (sukoba)i ko će onda biti odgovoran?Šta mislite?

U sredu se mora pokazati da Srbija nije homogenizirana i da ima i onih koji drugacije misle.
Nacionalna sabornost, nacionalizam i fasizam nisu opcija svih u ovoj zemlji, ja, kao gradjanin, zelim da predsednik, premijer i poslanici rade poslove zbog kojih i postoje, tj.postoje zbog nas, a ne mi zbog njih, jer mi placamo porez na imovinu i PDV da bi oni imali 120k dinara platu, a drugo, Boris Tadic je uvredio mene, kao gradjanina, koji ga je birao, time sto je odustao od EU kursa i nastavio da sere o Kosovu.
Birao sam ga samo i iskljucivo zbog EU kursa, a to znaci i prihvatanje posledica za zlocine rezima Slobodana Milosevica i objasnjenje po svaku cenu gradjanima i gradjankama Srbije da je Srbija juce svedena na svoju pravu meru, da joj Kosovo nije oduzeto, nego da je morala da podnese posledice ratnohuskacke i zlocinacke politike devedesetih.
E, za to je, Boris Tadic, barem od mene, dobio mandat, i ako ce od poreza koji placam dobijati platu, ima i da radi ono za sta sam ga birao.
Ljudi u Srbiji pod hitno moraju da shvate posledice politike Slobodana Milosevica, a da ih se nije mazilo po nacionalnom egu, vec da ih se objasnjavalo sve glede zlocina, juce se ne bi desavala divljanja fasisticke bagre.
A Boris Tadic bi radio svoj posao i ne bi bio promasena investicija, kao sto to jeste.
EUROPA ZDAJ, LIBERTE PER KOSOVES!
Toliko!

Ja uopšte ne dovodim u pitanje to što si rekao.
Moje pitanje se odnosi na tajming događaja
Atomski mrav Atomski mrav 15:29 18.02.2008

Re: Sve mi se cini

EUROPA ZDAJ, LIBERTE PER KOSOVES!

Uroše, nisi u Prištini na proslavi?
49 41 49 41 17:27 18.02.2008

Re: Sve mi se cini

Formalno nije isto, slazem se....! Kada sam rekao domino efekat, onda sam mislio na tenzije u Evropi bez obzira da li ce biti novih drzava....doslo je do velikog podvajanja....a to kada je Srbija u zzizzi, kroz istoriju gledano, nikada nije bilo dobro...Potrebno je puno pameti, strpljenja i tolerancije....kojima mi bas i nismo skloni!!!

Veliki, ceputaju dokle hoce i kako hoce.
"Mocni rade sto mogu, a slabi trpe sto moraju"!
NATO ide na istok; iz Aviana u Bondsteel (kopneno). Albania i Ortranska vrata (pomorski)-kontrola celog Jadrana i srednjeg mediterana. Posle Ceske i Poljske; verovatno instalisanje treceg "stita" na Kosovu.

Naravno, staroj Evropi treba svaler; jer se STARA DAMA previse sminka; ekonomski se"previse uzjogunila" sa prejakim Eurom; koji sve vise postaje svetska moneta-u svim trgovinskim transakcijama.
"Airbus" poceo da pusta svuda pipke po svetskom trzistu; sto za njihove konkurente nije dobro.

Ako Evropa trosi nerve, eure i vojno bude angazovana sa svojim "pastorcetom"-na jugo-istoku; nama ce s ove strane Atlanika biti lakse.
Evropa je zbunjena; kako da ispliva iz tek skorog 25 clanog braka- koji prolazi kroz bracne krize.Al' necija zbunjenost nekome visoka profitabilnost.

Taj Balkan je istorijski bio oduvek "jogunast"-narocito iznutra i najlakse je njime manipulisati; posebno sa umetnutom nehriscanskom kvazi drzavom-sa najvecim prirodnim natalitetom u Evropi.

Dal' se "palestinski problem" sa obala Mrtvog mora seli na priobalje Jadrana i Jugoistoka Evrope?


mariopan mariopan 13:01 19.02.2008

Re: Sve mi se cini

Atomski mrav

EUROPA ZDAJ, LIBERTE PER KOSOVES!

Uroše, nisi u Prištini na proslavi?

Ne moze da ode , vidis da mu opet nije dobro.
apatrid apatrid 14:19 18.02.2008

Tungjetjeta

Kosov@
49 41 49 41 17:39 18.02.2008

Re: Tungjetjeta

apatrid
Kosov@


Mirupavshin e Kosovarje.
istra7 istra7 00:41 19.02.2008

Kosovo

I posle svega... Posle svih napora da budes otvoren, liberalan, demokratican, preduzimljiv... Dodjes do zida... Preko koga se ne moze...I stojis tako izmedju kleronacionalne euforije i evropske arogancije i bezobzirnosti...Stojis tako i gledas u taj kosovski cvor...Bez maca... Bez reci... Na korak od konacnog ponizenja...
asterix asterix 08:11 22.02.2008

Ha ha

Mahali Albanskim i Americhkim zastavama a prvi put videli svoju i zovu to nezavisnost, do moegha. A mi sad treba da mashemo Ruskom da bi nam se vratilo 2 miliona neradnichkog krimi olosha kojeg smo nosili na grbachi 100 godina i bezuspeshno uchili da na srpskom kazu kolach. Zashto? Da mogu da nas truju lakshe sa svojim narkoticima i josh za uzvrat da ljubimo dupe Rusima i da im prodamo resto raspale industrije na tenderima ispod cene. Ma daj bolje u Evropsku uniju pa mi njima da budemo Shiptari malo:)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana