Društvo| Eksperimenti u blogovanju| Film| Reč i slika| Satira

Angela i plehani doboš

loader RSS / 22.05.2013. u 23:12


RbSSDmY.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Svoju impozantnu karijeru u javnosti Angela Merkel je počela... još kao dete, odigravši više nego uspešno ulogu dečaka u filmu Limeni Doboš, inače impresivnom filmskom ostvarenju. Kako se na taj glumački detalj posle ovoliko vremena skoro sasvim zaboravilo, a Angela je za naše evropske živote APcoVcO.jpgveoma važan faktor, red je da se toga podsetimo, makar kao zanimljivosti. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ako se uporede fotografije dečaka iz filma i njene današnje biva jasno da je to ona.

yOgCEMZ.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Glavni lik u filmu Limeni doboš, dečak Oskar Macerat poseduje nesvakidašnje intelektualne sposobnosti, ali zbog haosa i svakojakih turbulencija koje su karakterisale Nemačku pred Drugi svetski rat odlučuje da nikad ne odraste. Oskar uočava pasivnost ljudi prema tom haosu, i zlu koje se rađa. Njegov limeni doboš je neka vrsta otpora celom tom zlokobnom procesu.

 

YcJuyBh.jpg 

 

Limeni doboš režirao je 1979. Volker Schlendorf, a po romanu nobelovca Gintera Grasa. Osvojio je Oskara za najbolji strani film, zatim nagradu japanske i francuske filmske akademije za najbolji strani film - i Zlatnu palmu u Kanu.

 



Komentari (158)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

loader loader 15:29 23.05.2013

Re: angela

Kazezoze
posle uspeha u tom filmu, radila je na još nekoliko filmova uglavnom sa jakim erotskim nabojem...


Da, ali...pa.. ovo uopšte nije Angela

8c_competizione 8c_competizione 22:12 23.05.2013

Re: angela

istocni nemci su inace ponati po obozavanju FKK kulture, u DDRu je to bilo potajno namerno radjeno za sblaznjavanje Rusa, dok i dan danas sblaznjavaju zapadne Nemce

gde ovo iskopa keve ti?
loader loader 01:24 24.05.2013

Re: angela

Iz filma
"Lepota poroka".
Merkelova je tu igrala ...
bubamarac bubamarac 10:08 24.05.2013

Re: angela

loader
Iz filma
"Lepota poroka".
Merkelova je tu igrala ...

I tu? Svaka cast.
predatortz predatortz 10:13 24.05.2013

Re: angela

bubamarac
loader
Iz filma
"Lepota poroka".
Merkelova je tu igrala ...

I tu? Svaka cast.


Zanemarivši izraz lica, nije bila loša glumica...
bubamarac bubamarac 10:32 24.05.2013

Re: angela

Mada, ove dvije sporedne su jos bolje. Glumice.
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:41 24.05.2013

Re: angela

Zanemarivši izraz lica, nije bila loša glumica...


Nemojte vise osamC za srce da ujedate. Napisace u ocaju jos 2657 komentara u odbranu mile mu Andjelije.
loader loader 16:05 24.05.2013

Re: angela

bubamarac
Mada, ove dvije sporedne su jos bolje. Glumice.

Angela ih tuče, frizurom

laziiprevare laziiprevare 17:35 24.05.2013

Re: angela



pa.. ovo uopšte nije Angela

tasadebeli tasadebeli 19:13 25.05.2013

Re: angela

loader
Iz filma
"Lepota poroka".
Merkelova je tu igrala ...


Оног Црногорца што тражи жену по нудистичкој плажи?
loader loader 23:47 25.05.2013

Re: angela

Оног Црногорца што тражи жену по нудистичкој плажи?

Taj :)
Sepulturero Sepulturero 13:04 23.05.2013

Цврчак и мрав

Неоспорно је да се води кампања против Ангеле Меркел на европском, и то врло ниском, нивоу. Побуде су такође прилично ниске - дајте да се што више задужујемо, да и даље живимо изнад наших могућности а цех ће да плаћају Трећи свет сада а наши унуци и праунуци касније.

Уствари је за садашњи успех Немачке бивши соцјалдемократски канцелар Шредер више "крив" него Ангела. Он је крајем деведесетих година прошлог века спровео реформу тиме што је смањио цену рада и трошкове компанијама. Ангелина и Шојблеова (министар финансија) заслуга је у томе што не попуштају разноразним притисцима чак и када их, мањевише, упоређују са нацистима. Нараво, то су аргументи типа Reduktio ad Hitlerum а када је то некима ипак претерано онда се потегне Штаси.

Свакако да је битно да Немци праве висококвалитетне производе и да је то један озбиљан рљдљн народ, укратко мрави неће да попусте цврчцима у које, нажалост, и ми спадамо.

На крају, не би било згорега да се спомене да је у Немачкој уведено самоуправљање, Mitbestimmung, што наравно доста доприноси најновијем немачком чуду. Уместо да критикујемо или, још горе, ругамо боље би било да их копирамо.
predatortz predatortz 13:10 23.05.2013

Re: Цврчак и мрав

укратко мрави неће да попусте цврчцима у које, нажалост, и ми спадамо.


Ne mogu da odolim, a da ne ispričam savremenu verziju:

Proleće. Dolazi cvrčak kod mrava: E, ajde da idemo na nako zezanje, pićence...
Mrav: da l'si normalan moram da radim!

Leto.

Cvrčak, dolazi sa kabrioletom i par riba: Aj' se spustimo do Grčke. Plaže, ribe,zezanje...

Mrav: Ti si lud! Moram da radim! Videću ja tebe zimus!

Zima.

Cvrčak dolazi sa džipom, ribe,skije...

Ajde da skoknemo do Kopa!

Mrav:

NE MOGU! MORAM DA RADIM! I AKO VIDIŠ BRAĆU GRIM, RECI DA IM JEBEM MATER!
nesha92 nesha92 14:13 23.05.2013

Re: Цврчак и мрав

Неоспорно је да се води кампања против Ангеле Меркел на европском, и то врло ниском, нивоу. Побуде су такође прилично ниске - дајте да се што више задужујемо, да и даље живимо изнад наших могућности а цех ће да плаћају Трећи свет сада а наши унуци и праунуци касније.

Ma nemoj... a ko im je dao da se zaduzuju?
Ne bih sad ulazio u raspravu oko liberalnog kapitalizma, banaka koje vise lice na real estate kuce nego na banke, trzisne ekonomije a posebno u i ka zemljama kako ti a i oni zovu Treceg sveta i sl...
Ja bih rekao upravo suprotno da su pobude onih koji daju te "povoljne" kredite izuzetno niske i nemoralne...
Sto se samog "dobosara" tice ( kakva MOSA) zelim joj sve najbolje jednom kad se skine sa vlasti,u onoj istoj meri u kojoj ona to zeli zemljama i narodima Treceg sveta.
(Samo kad se setim cuvenog predloga zakona "o sirenju nemackog jezika medju gastosima" pa mi je dosta od nje).
Auu nisam procitao do kraja ono oko kopiranja ( pao mi mrak na oci kad sam video prvi pasus).... pa cu te postedeti mog daljeg prisustva
Sepulturero Sepulturero 15:28 23.05.2013

Re: Цврчак и мрав

predatortz
укратко мрави неће да попусте цврчцима у које, нажалост, и ми спадамо.


Ne mogu da odolim, a da ne ispričam savremenu verziju:

Proleće. Dolazi cvrčak kod mrava: E, ajde da idemo na nako zezanje, pićence...
Mrav: da l'si normalan moram da radim!

Leto.

Cvrčak, dolazi sa kabrioletom i par riba: Aj' se spustimo do Grčke. Plaže, ribe,zezanje...

Mrav: Ti si lud! Moram da radim! Videću ja tebe zimus!

Zima.

Cvrčak dolazi sa džipom, ribe,skije...

Ajde da skoknemo do Kopa!

Mrav:

NE MOGU! MORAM DA RADIM! I AKO VIDIŠ BRAĆU GRIM, RECI DA IM JEBEM MATER!


Ха, ха, врло добро. Заборавио сам да у Србији поучне басне не важе (као ни многе друге ствари).
loader loader 15:33 23.05.2013

Re: Цврчак и мрав

predatortz




loader loader 15:43 23.05.2013

Re: Цврчак и мрав

Sepulturero:

Неоспорно је да се води кампања против Ангеле Меркел на европском, и то врло ниском, нивоу.

Trebalo bi samo da nađete vezu između toga što ste kazali i posta koji sam napisao. Ako vam nije teško, izvolite.

Ima i ova nesuštinska stvar, čisto jezičke prirode. Tako, kako kao ste rekli, "... vodi se kampanja na evropskom, i to niskom, nivou" - deluje pre da je evropski nivo nizak, nego da je posredi ono što ste najverovatnije hteli da kažete - da se protiv A.M. vodi kampanja na jednom niskom nivou.

Eto, rekoh ovo tek radi preciznosti, jer se jezik mora gajiti. Ništa na vaš račun.

Što se posta tiče, da vam olakšam. Ne postoji nikakva jednosmerna i jednostavna komparacija, kako bi se neko, ili nešto, ne daj bože, na SAMO ovaj, ili SAMO onaj način okvalifikovalo, ili, ne daj bože, diskvalifikovalo. Dakle, probajte da sagledate malo fleksibilnije ono što je napisano u postu. Ima bar desetak unakrsno ispreplitanih slojeva priče i načina posmatranja.
freehand freehand 17:08 23.05.2013

Re: Цврчак и мрав

NE MOGU! MORAM DA RADIM! I AKO VIDIŠ BRAĆU GRIM, RECI DA IM JEBEM MATER!

A Ezopu?
bladerunner92 bladerunner92 17:41 23.05.2013

Re: Цврчак и мрав

loader

ok a ja ispadoh glupa nista mi onaj vojislavov prvi post nije sugerisao bila sam na poslu u poslu
a mozda zato sto i ja nisam videla tu neku vezu
ne razumem i dalje ali ne mora da mi se odgovara, protiv angele i nemacke se vodi kampanja u evropi da se ide dotle da se uporedjuju sa nacistickom nemackom i ispricivaju se najfantasticnije price o njenom zivotu (hitlerova cerka) a u filmu decko koji udara u dobos to radi u znak revolta jer niko ne ustaje protiv narastajuceg nacizma?

a ako je uporedjujemo sa ginterom opet mi bas nije jasno-- on je posle ko zna koliko godina priznao da je bio u SS a ona nikad nije da je radila za Stazi jer mozda zaista i nije?

kako god ako na kraju zapravo treba da kazemo nesto o njoj (ooo uzasa, dobro sam ukapirala) -- meni se g-dja dopada, zena brine o interesu svog naroda i nastupa sa pozicije sile jer to i jesu u EU ne razumem zasto joj se to zamera (nije bas da je ko Amerika krenula da osvaja , bar ne jos kao sto me opomenu vec neko negde na nekom blogu...)
nebitno , od sad vise necu da pisem s posla a kad ispadnem glupa molim da mi se kaze jasno i glasno, prezivecu .
loader loader 17:50 23.05.2013

Re: Цврчак и мрав

bladerunner92

Da mnogo ne duljim, post nije protiv Angele merkel. Nije ni za. Jednostavno, post nije dnevnopolitička dimenzija, niti insinuacija protiv Merkelove (kao ni za nju). Jednostavno, time se ne bavi.
- Dakle, ne brinite u tom smislu.
A to što ste se istrčali oko malog glumca... ništa strašno. Svima se to dešava. Pozz


Ah, da - videh popodne ovo:

Nemačka .....
loader loader 17:52 23.05.2013

Re: Цврчак и мрав

A Ezopu?

Ma, ko pita autora

Uostalom, čim se on sam ne buni...
bladerunner92 bladerunner92 18:40 23.05.2013

Re: Цврчак и мрав

loader


Da mnogo ne duljim, post nije protiv Angele merkel. Nije ni za. Jednostavno, post nije dnevnopolitička dimenzija, niti insinuacija protiv Merkelove (kao ni za nju). Jednostavno, time se ne bavi.
- Dakle, ne brinite u tom smislu.


a sta post jeste odnosno sta je trebalo da bude ?

mala sala (nema potrebe za odgovorom...)
milisav68 milisav68 18:51 23.05.2013

Re: Цврчак и мрав

freehand
A Ezopu?

A što Ezopu?




PARIZ - Skoro 90 odsto dece u Francuskoj ne zna šta je cvekla, dok blizu 25 odsto njih ne zna da se čips pravi od krompira, pokazalo je istraživanje čiji su rezultati objavljeni danas.

Sprovedena početkom godine među školskom decom, uzrasta od osam do 12 godina, anketa otkriva da jedna četvrtina ispitanika ne zna da se prženi krompirići i čips prave od krompira. Blizu 40 odsto njih ne zna poreklo namirnica poput šunke, hamburgera ili špageta.


Kurir
loader loader 19:09 23.05.2013

Re: Цврчак и мрав

bladerunner92
loader


Da mnogo ne duljim, post nije protiv Angele merkel. Nije ni za. Jednostavno, post nije dnevnopolitička dimenzija, niti insinuacija protiv Merkelove (kao ni za nju). Jednostavno, time se ne bavi.
- Dakle, ne brinite u tom smislu.


a sta post jeste odnosno sta je trebalo da bude ?

mala sala (nema potrebe za odgovorom...)

Zaista nema. Natuknuo sam onih par rečenica "objašnjenja" tek da ne bude da sam ignorisao vašu nedoumicu.
Ako bih krenuo sa objašnjavanjem, onda bih obesmislio sam post. Jer, da sam hteo da koristim takav, realistički, "jasan" i nedvosmislen način govora, ne bih pisao post ovako kako sam ga pisao. Stoga, dovoljno je ovoliko. A tamo se svašta može naći, samo ako se prethodno ukloni "dnevnički" (da ne kažem "kurirski" način gledanja na stvari.

Videste li, dakle, ono istraživanje gde su Nemci..?
predatortz predatortz 21:01 23.05.2013

Re: Цврчак и мрав

freehand
NE MOGU! MORAM DA RADIM! I AKO VIDIŠ BRAĆU GRIM, RECI DA IM JEBEM MATER!

A Ezopu?


Jeste Ezop mamu mu! Ova braća su pisala Braću Karamazove

Praštaj, Free, to se davno čitalo. A klinci nisu stigli do te faze, tek smo kod kose i uspravne, pa se nije obnavljalo.
8c_competizione 8c_competizione 22:14 23.05.2013

Re: Цврчак и мрав

Цврчак и мрав
Неоспорно је да се води кампања против Ангеле Меркел на европском, и то врло ниском, нивоу. Побуде су такође прилично ниске - дајте да се што више задужујемо, да и даље живимо изнад наших могућности а цех ће да плаћају Трећи свет сада а наши унуци и праунуци касније.

Уствари је за садашњи успех Немачке бивши соцјалдемократски канцелар Шредер више "крив" него Ангела. Он је крајем деведесетих година прошлог века спровео реформу тиме што је смањио цену рада и трошкове компанијама. Ангелина и Шојблеова (министар финансија) заслуга је у томе што не попуштају разноразним притисцима чак и када их, мањевише, упоређују са нацистима. Нараво, то су аргументи типа Reduktio ad Hitlerum а када је то некима ипак претерано онда се потегне Штаси.

Свакако да је битно да Немци праве висококвалитетне производе и да је то један озбиљан рљдљн народ, укратко мрави неће да попусте цврчцима у које, нажалост, и ми спадамо.

На крају, не би било згорега да се спомене да је у Немачкој уведено самоуправљање, Mitbestimmung, што наравно доста доприноси најновијем немачком чуду. Уместо да критикујемо или, још горе, ругамо боље би било да их копирамо.


fenomenalno primeceno!

zbog toga i postavih onaj post na pocetku

sve kao uvijeno u oblande zajebancije, kad ono ...

radi sluzba
8c_competizione 8c_competizione 22:16 23.05.2013

Re: Цврчак и мрав

Ja bih rekao upravo suprotno da su pobude onih koji daju te "povoljne" kredite izuzetno niske i nemoralne...


Neso, ovo ti je na nivou "oprostice ti Djura sto te tukao"

jel ih neko terao da traze kredite? jel ih neko terao da pozajmljene pare uporno krcaju na gluposti?

i sada im Angie kriva?
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:45 24.05.2013

Re: Цврчак и мрав

jel ih neko terao da traze kredite? jel ih neko terao da pozajmljene pare uporno krcaju na gluposti?

i sada im Angie kriva?

A kad je Slovačka odbila da pozajmi pare Grčkoj, sve dok ne bude bar nekog privela na odgovornost i predstavila ikakav plan ičega tim parama povodom, svi su u EU skočili na nju.
Znate li šta je Grčka uradila sa prvom kriznom pozajmicom koja je stigla iz Nemačke?
arcins arcins 12:31 24.05.2013

Re: Цврчак и мрав

Jelica Greganović
jel ih neko terao da traze kredite? jel ih neko terao da pozajmljene pare uporno krcaju na gluposti?

i sada im Angie kriva?

A kad je Slovačka odbila da pozajmi pare Grčkoj, sve dok ne bude bar nekog privela na odgovornost i predstavila ikakav plan ičega tim parama povodom, svi su u EU skočili na nju.
Znate li šta je Grčka uradila sa prvom kriznom pozajmicom koja je stigla iz Nemačke?



Nemacka bi trebala da bude bar malo fleksibilnija po pitanju dugova. 1953. u Londonu su dobili neverovatne uslove, koje bi oni, kao vodeca sila EU, u najmanju ruku, bilo korektno da ponude i drugima.
Tada im je spoljni dug skresan za, zvanicno 50%, a neki kazu i za 60%, a ostatak su placali u odnosu na rast/pad BDP. U slucaju da bude pad BDP, ne placa se rata za kredit. Ovo je rezultiralo "procvatom" Nemacke privrede.
Od kada su uvedene Austeriry measures, dug Grka je skocio sa 110% BDP, na 160% BDP-a. Inace populacija Grka predstavlja 3% populacije EU i logicno se namece pitanje kako toliki procenat pravi frku ostatku do 100%. O Kipru ne bih ni da pricam, procenat njihove populacije u EU populaciji mozemo svesti na statisticku gresku.
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:55 24.05.2013

Re: Цврчак и мрав

Znate li šta je Grčka uradila sa prvom kriznom pozajmicom koja je stigla iz Nemačke?



Nemacka bi trebala da bude bar malo fleksibilnija po pitanju dugova. 1953. u Londonu su dobili neverovatne uslove, koje bi oni, kao vodeca sila EU, u najmanju ruku, bilo korektno da ponude i drugima.
Tada im je spoljni dug skresan za, zvanicno 50%, a neki kazu i za 60%, a ostatak su placali u odnosu na rast/pad BDP. U slucaju da bude pad BDP, ne placa se rata za kredit. Ovo je rezultiralo "procvatom" Nemacke privrede.
Od kada su uvedene Austeriry measures, dug Grka je skocio sa 110% BDP, na 160% BDP-a. Inace populacija Grka predstavlja 3% populacije EU i logicno se namece pitanje kako toliki procenat pravi frku ostatku do 100%. O Kipru ne bih ni da pricam, procenat njihove populacije u EU populaciji mozemo svesti na statisticku gresku.

To nije odgovor na postavljeno pitanje.
alselone alselone 12:59 24.05.2013

Re: Цврчак и мрав

Znate li šta je Grčka uradila sa prvom kriznom pozajmicom koja je stigla iz Nemačke?


Ne, sta?
arcins arcins 13:28 24.05.2013

Re: Цврчак и мрав

Izvinite uciteljice, nece se vise ponoviti.
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:06 24.05.2013

Re: Цврчак и мрав

Ne, sta?

Kupila oružje od Nemačke.
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:07 24.05.2013

Re: Цврчак и мрав

Izvinite uciteljice, nece se vise ponoviti.

alselone alselone 14:12 24.05.2013

Re: Цврчак и мрав

Kupila oružje od Nemačke.



bladerunner92 bladerunner92 14:16 24.05.2013

Re: Цврчак и мрав

loader
Videste li, dakle, ono istraživanje gde su Nemci..?


videh
sve se slazem
bladerunner92 bladerunner92 14:24 24.05.2013

Re: Цврчак и мрав

arcins
Nemacka bi trebala da bude bar malo fleksibilnija po pitanju dugova. 1953. u Londonu su dobili neverovatne uslove, koje bi oni, kao vodeca sila EU, u najmanju ruku, bilo korektno da ponude i drugima.


pa to je tada bio trend da kazem -Marsalov plan se sprovodio do '51 ,to je uradjeno da se oporavi industrija posle 2. svetskog rata mada ima logike da bude malo popustljivija jer su im ostali u EU potrebni kao trziste a tesko da mogu da ocekuju nesto u situaciji kad se stedi...
bladerunner92 bladerunner92 14:26 24.05.2013

Re: Цврчак и мрав

Jelica Greganović 15:06 24.05.2013

Kupila oružje od Nemačke.


pa dobro
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:35 24.05.2013

Re: Цврчак и мрав

Kupila oružje od Nemačke.


Kupili su oruzje od Francuske i Nemacke inace ne bi dobili kredit. To je bio uslov.
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:38 24.05.2013

Re: Цврчак и мрав

loader
Videste li, dakle, ono istraživanje gde su Nemci..?


Jak im uzorak, pa ispade popularnost svetska - da, kako da ne
milisav68 milisav68 15:23 24.05.2013

Re: Цврчак и мрав

Jelica Greganović
Kupila oružje od Nemačke.

Da, rekli su im da se Turci naoružavaju.

A kad su tražili kredit za Olimpijske igre (2004), uslov je bio da ih Simens opremi sa tehnikom.

Posle su ignorisali reklamacije, dok se nije pojavila cela priča u medijima.

loader loader 16:10 24.05.2013

Re: Цврчак и мрав

Jelica Greganović
Ne, sta?

Kupila oružje od Nemačke.

Naivčine
Oružje od Nemaca?!
E, mi smo pametniji i kupujemo migavce od naše ruske braće

G r o f G r o f 20:44 23.05.2013

Svako jutro jedno jaje organizmu snagu d..

Blog nije kurirski, a nije nije ni njuzovski, ideju krije - ako je ima, literarnu vrednost nema sigurno, satiričnu notu nema i ako Merkelovu stavlaj u neobičan kontekst...Sve u svemu smućkaj pa prospi.
...ali zato komentari, koji onako sa visoka, iz pozicije nadrase komentarišu tu premjerku jadića, e to je baš do Agrokoke.
tasadebeli tasadebeli 21:21 23.05.2013

Re: Svako jutro jedno jaje organizmu snagu d..

G r o f
Blog nije kurirski, a nije nije ni njuzovski, ideju krije - ako je ima, literarnu vrednost nema sigurno, satiričnu notu nema i ako Merkelovu stavlaj u neobičan kontekst...Sve u svemu smućkaj pa prospi.
...ali zato komentari, koji onako sa visoka, iz pozicije nadrase komentarišu tu premjerku jadića, e to je baš do Agrokoke.


Ако дозволите, поштовани Грофе, усудио бих се приметити да ту ипак имате две врсте...

Имате ону врсту кока из инкубатора која не зна ко им је предак, седи читав живот у полумраку оних огромних пилићарника, топло им је и имају да једу и превише, додуше, једу када им неко да и шта им да, носе гомиле фабрикованих јаја пуних отрова због концентрата који гутају, и чекају мирно свој судњи дан...

А са друге стране имамо и ону домаћу живину дошлу на свет у гнезду испод дупета мајке, док се поносни отац шепури по дворишту, и која се читав живот шетка и слободно кљуца говна по дворишту, смрзава се на некој пречаги у кокошарнику, сналази се из дана у дан да допуни оброк који добија од штедљивог газде и има какву-такву шансу да негде клисне када угледа како јој се домаћица приближава са сикирчетом у рукама...

Разлика је ту, рекао бих, суштинска...
8c_competizione 8c_competizione 22:23 23.05.2013

Re: Svako jutro jedno jaje organizmu snagu d..

Имате ону врсту кока из инкубатора која не зна ко им је предак, седи читав живот у полумраку оних огромних пилићарника, топло им је и имају да једу и превише, додуше, једу када им неко да и шта им да, носе гомиле фабрикованих јаја пуних отрова због концентрата који гутају, и чекају мирно свој судњи дан...

А са друге стране имамо и ону домаћу живину дошлу на свет у гнезду испод дупета мајке, док се поносни отац шепури по дворишту, и која се читав живот шетка и слободно кљуца говна по дворишту, смрзава се на некој пречаги у кокошарнику, сналази се из дана у дан да допуни оброк који добија од штедљивог газде и има какву-такву шансу да негде клисне када угледа како јој се домаћица приближава са сикирчетом у рукама...


Taso, odlicno poredjenje, ali je na zalost previse crno-belo. zivot ipak nudi jos po koju nijansu SIVE
tasadebeli tasadebeli 22:40 23.05.2013

Re: Svako jutro jedno jaje organizmu snagu d..

8c_competizione
Taso, odlicno poredjenje, ali je na zalost previse crno-belo. zivot ipak nudi jos po koju nijansu SIVE


Читавог живота тражим у свему сиво јер су ме тако научили од малена. Морам ти признати да како године одмичу, сивог је све мање, а провалија између црног и белог све дубља и дубља...
G r o f G r o f 22:45 23.05.2013

Re: Svako jutro jedno jaje organizmu snagu d..

tasadebeli
G r o f
Blog nije kurirski, a nije nije ni njuzovski, ideju krije - ako je ima, literarnu vrednost nema sigurno, satiričnu notu nema i ako Merkelovu stavlaj u neobičan kontekst...Sve u svemu smućkaj pa prospi.
...ali zato komentari, koji onako sa visoka, iz pozicije nadrase komentarišu tu premjerku jadića, e to je baš do Agrokoke.


Ако дозволите, поштовани Грофе, усудио бих се приметити да ту ипак имате две врсте...

Имате ону врсту кока из инкубатора која не зна ко им је предак, седи читав живот у полумраку оних огромних пилићарника, топло им је и имају да једу и превише, додуше, једу када им неко да и шта им да, носе гомиле фабрикованих јаја пуних отрова због концентрата који гутају, и чекају мирно свој судњи дан...

А са друге стране имамо и ону домаћу живину дошлу на свет у гнезду испод дупета мајке, док се поносни отац шепури по дворишту, и која се читав живот шетка и слободно кљуца говна по дворишту, смрзава се на некој пречаги у кокошарнику, сналази се из дана у дан да допуни оброк који добија од штедљивог газде и има какву-такву шансу да негде клисне када угледа како јој се домаћица приближава са сикирчетом у рукама...

Разлика је ту, рекао бих, суштинска...


Prvi put gledam ovaj film...
Bez teksta sam...
Hvala za link.
tasadebeli tasadebeli 01:16 24.05.2013

Re: Svako jutro jedno jaje organizmu snagu d..

G r o f
Prvi put gledam ovaj film...
Bez teksta sam...
Hvala za link.




Верујем... И моја реакција је била иста када сам га гледао први пут... Једно од уметничких дела које човеку мењају поглед на свет у којем живи...
loader loader 01:16 24.05.2013

Re: Svako jutro jedno jaje organizmu snagu d..

G r o f
Blog nije kurirski, a nije nije ni njuzovski, ideju krije - ako je ima, literarnu vrednost nema sigurno, satiričnu notu nema i ako Merkelovu stavlaj u neobičan kontekst...Sve u svemu smućkaj pa prospi.

Smućkaj pa prospi? A onoliki trud... Mada, zapažam, ima u vašem uvaženom izlaganju i poneki neutralni utisak. No, ipak hvala i za ovu jaku dvojku koju mi dadoste za pismeni Mislio sam da ćete mi dati dva minus.
Sve u svemu, napraviste jednu lepu smuti pa prospi analizu. Nije valjda da ste, grofe, stari literarni kritičaru, jutros pijući to svoje redovno jaje kojim nasloviste svoj komentar naleteli na mućak, pa vam se zatim, tokom celog dana sve smućkalo :) .. Ne brinite, izbistriće vam se čim pročitate nešto od proznih klasika u nekim od onih naših vrlih novina, gde se piše bez uvijanja i dvosmislica :))
...ali zato komentari, koji onako sa visoka, iz pozicije nadrase komentarišu tu premjerku jadića, e to je baš do Agrokoke.

Sigurno, sigurno...

Inače, osim filma Malj, imate vrlo interesantne scene i u filmu "Ta Amerika", gde se vaša tema - koke - industrijski tove, deformišu na trakama, .., a uginuli primerci se ponovo vraćaju u lanac ishrane...

tasadebeli tasadebeli 01:29 24.05.2013

Re: Svako jutro jedno jaje organizmu snagu d..

loader
Inače, osim filma Malj, imate vrlo interesantne scene i u filmu "Ta Amerika", gde se vaša tema - koke - industrijski tove, deformišu na trakama, .., a uginuli primerci se ponovo vraćaju u lanac ishrane...



А тек када ти неки блесави Јапанац загуби Мићу међу хиљадама других Мића! То је тек права трагедија!


loader loader 01:36 24.05.2013

Re: Svako jutro jedno jaje organizmu snagu d..

Taso, .. Mića je šampion.
Baš naočito pile
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:43 24.05.2013

Volim i obožavam

Plekanog doboša, i sve mi se čini da ćemo uskoro da se hranimo onimodvratnim usoljenim haringama...nastave li tako besomučno da troše na birokratiju kakvu Staljin ni slutio nije...
loader loader 16:16 24.05.2013

Re: Volim i obožavam

Volim i obožavam
Plekanog doboša

Kako divan film.
Možda je samo nostalgija, ali sve mi se čini da se u kinematografiji dosta utanjilo i da takvih ostvarenja skoro da i nema više.
U svakom slučaju, ako jedna filmska epoha kiksne,
tu su stari snimci - dal' plekani doboš, ili nešto drugo...


oskar-z-wild oskar-z-wild 20:07 24.05.2013

Never mind Angela,

Ja se pitam da li treba proveriti ustavnost ovoga: TEKST DEKLARACIJE O STRATEŠKOM PARTNERSTVU.

Stvar objavljena na sajtu Kremlja a nije prošla ni referendum u Srbiji! Tu nešto ne štima. Ubaciće nešto na mala vrata.
loader loader 22:39 24.05.2013

Re: Never mind Angela,

Bar da stvarno ubace nešto...
Nego, bez brige, to je samo za slikanje u dnevniku. Da liči na nekakvo stvarno strateško pozicioniranje. Samo najverniji snsovci veruju da se na zapadu diplomatija oko toga bacila u nesanicu.
Stari su to demagozi.
A Putinov onoliko srdačni osmeh?
Eh ...

ms71885 ms71885 06:51 26.05.2013

Angela i plehani doboš


Nije baš najjasnije kako je ova ružna baba postala predmet šaljivih komentara.

Nemojte zaboraviti nikada da Nemci uopšte nemaju smisla za humor.

Pitajte Špance.
tasadebeli tasadebeli 08:32 26.05.2013

Re: Angela i plehani doboš

ms71885
Nemojte zaboraviti nikada da Nemci uopšte nemaju smisla za humor.




А зар није пре неколико деценија успешно спроведена денацификација Немаца? Тако нам барем овде говоре наше мудре главе...
loader loader 08:58 26.05.2013

Re: Angela i plehani doboš

Nije baš najjasnije kako je ova ružna baba postala predmet šaljivih komentara.

Nemojte zaboraviti nikada da Nemci uopšte nemaju smisla za humor.

Ovo o "r. babi" ... malo je ružnjikavo za neka moja merila. Ništa lično, samo kažem šta mislim o takvom načinu.

Inače, sve može biti predmet humora, a taj koji je postao predmet humora i ne pita se da li treba da postane predmet humora ili da li ima smisla za humor

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana