Budućnost| Satira

Kojekude Srbijo

Vojislav Stojković RSS / 17.05.2013. u 12:40

Sve ili gotovo sve smo isporobali, ali nam ne ide.  Nije nam valjao socijalizam sa ljudskim likom, nije nam uspevalo samoupravljavaljanje, kod nas se u poslednjoj deceniji nije primila ni demokratija, ni višestranački sistem, ni liberalna ekonomija, ni to sa republikom baš nam ne ide najbolje, a ni privatizacija nam nije uspela. Šta i kako dalje? Ostalo nam je nekoliko mogućnosti.

Prva je da ponovo probamo sa kraljem.

Kralja, bogu hvala, imamo, a narod, kako pokazuju  najnovija istraživanja više ne veruje ni u stranačku politiku, ni u političare, a ni u demokratiju. Ne veruje, jer sve teže sastavlja kraj sa krajem.  Kad već imamo kralja i plaćamo ga iz budžeta što ga ne bi zaposlili. Neka radi nešto, neka vlada, jer kraljevi zato i postoje. Uostalom, sve je više monarhista u Srbiji, bar tako nas ubeđuju agencije za istraživanje javnog mnenja. Znači, monarhija bi nam  bila prva opcija. U slučaju da nam odmah ne bude bolje, smenićemo ga, proterati ili ubiti, a na njegovo mesto dovesti drugog kralja, nekog od prinčeva, a i njih hvala bogu imamo podosta. Toliko smo knjazeva i kraljeva u prošlosti već proterali i pobili, jer nisu valjali, pa nam neće biti teško i sa budućima. To bar znamo kako se radi.

Ako ne ide sa kraljem, pokušajmo sa patrijarhom.

Zar nije Njegoš, i to kao vladika, do smrti vladao Crnom Gorom, a Makarios tolike godine Kiprom, pa zašto ne bi Srpski Patrijarh vladao Srbijom. Uostalom, patrijarh Arsenije Čarnojević je bio daleko uspešniji u pregovorima u Beču sa Habzburškom monarhijom, nego ovi današnji političari u Briselu sa EU. Svi naši predsednici i premjeri, čim ih izaberemo trče  kod patrijarha po blagoslov. Očito da patrijarh zna kako se vlada, pa neka vlada. Uostalom, prema poslednjem popisu stanovništva, 90% Srba su se izjasnili kao pravoslavni vernici, a u SPC imaju neograničeno poverenje. Znači - Patrijarha za predsednika, Sveti Sinod za vladu, a vladike za ministre, bila bi druga opcija.

Treća opcija bi morala biti nešto novo.

Moramo smisliti neki novi politički sitem, a da nije ni demokratija, ni autokratija, ni monarhija, ni vojna diktatura... Dakle, nešto čega nije bilo ni u istoriji, ni u teoriji. To što za sada ne znamo šta bi to novo moglo biti, ne treba da nas obeshrabri. Moramo pokušati.

I na kraju, ako ne umemo sami, moramo upomoć pozvati druge.

Najbolje je da pozovemo već proverene okupatore koji su nad nama  vladali. Dve su mogućnosti, jedna je Turska, a druga Nemačka.  Sveto trojstvo, dakle, Predsednik, Premijer i Prvi Potpredsednik upute se u Ankaru ili Berlin, lepo se izvine jednima ili drugima što smo ih proterali i zamole da se vrate i da vladaju Srbijom. Neka kažu: "narod nas izabere, a mi ne umemo, izvolite pa vi vladajte". Ukoliko se ne mogu opredeliti da li da Tursku ili Nemačku izabru za okupatora, najbolje je da Srbiju, bar za početak podele na dva dela, južni deo pod Tursku okupaciju, a severni pod Nemačku, pa ko u prvih pet vekova bude bolji u vladanju, neka vlada celom Srbijom.

 

 

Tagovi



Komentari (103)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 12:50 17.05.2013

Ajao

Strašna greška u koracima. Pardoniram.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:57 17.05.2013

Re: Ajao

Ti, pretpostavljam, imaš rešenje?
freehand freehand 14:13 17.05.2013

Re: Ajao

Vojislav Stojković
Ti, pretpostavljam, imaš rešenje?

Baš i ne, ali kad me već pitaš, da i ja pretpostavljam: polako, uporno - idem, klecnem pa mi klone glava - i tako koliko bude trebalo.
Kao i sve uspešne, demokratske zemlje, uostalom.
A sačuvaj me Bože usrećitelja, magova sa instant abrakadabra prečicama, domaćih i naročito uvoznih.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 15:54 17.05.2013

Re: Ajao

freehand

A sačuvaj me Bože usrećitelja, magova sa instant abrakadabra prečicama, domaćih i naročito uvoznih.

Nisi shvatio fabulu. Nije reč o pojedincima, već o institucijama tipa kralj, patrijarh, sultan, firer...koji će Srbiji nametnuti znoj, krv i suze, a ne usrećiti je lagodnim životom. Usrećitelja i mesija, koji nam to obećavaju, pun mi je Q.


freehand freehand 18:24 17.05.2013

Re: Ajao

I na kraju, ako ne umemo sami, moramo upomoć pozvati druge.

Najbolje je da pozovemo već proverene okupatore koji su nad nama vladali. Dve su mogućnosti, jedna je Turska, a druga Nemačka. Sveto trojstvo, dakle, Predsednik, Premijer i Prvi Potpredsednik upute se u Ankaru ili Berlin, lepo se izvine jednima ili drugima što smo ih proterali i zamole da se vrate i da vladaju Srbijom. Neka kažu: "narod nas izabere, a mi ne umemo, izvolite pa vi vladajte". Ukoliko se ne mogu opredeliti da li da Tursku ili Nemačku izabru za okupatora, najbolje je da Srbiju, bar za početak podele na dva dela, južni deo pod Tursku okupaciju, a severni pod Nemačku, pa ko u prvih pet vekova bude bolji u vladanju, neka vlada celom Srbijom.

Nisam, siguran dokle se i koliko zajebavaš a koliko si u ovome ozbiljan; a nekako verujem da ni ti sa tim nisi načisto. No pošto taj eho sa prizivanjem uvoznih vladara već neko vreme odzvanja blogom evo i mog skromnog a ozbiljnog priloga na tu temu (sreća teje kratko):
ne znam odakle utisak da si sa idejom originalan, ni odakle tolika istorijska amnezija iz koje se pojavljuje slika u kojoj predložena rešenja nismo imali.
I Vizantiju, i Turke, i Austrijance, i Nemce. I na kraće i na duže.
E sad, ja ne znam ni jednu zemlju na svetu koju su usrećili strani vladari.
Doduše, ima onaj filmski primer sa "jednom domaćom za oslobodioce", a ima i ono "Ilica se rukuje sa Vermahtom", no ne bih to doživljavao kao dobru analogiju.
Tako da, Džeremaja - znam ja nas jebo ja nas - ali, moraćemo sami da se potrudimo.

Uzgred budi rečeno - Nemci, Turci, Amerikanci, Švedi, Norvežani... Kad već, mislim, nabrajamo - a šta fali Putinu, ako bismo već u verige i sindžire?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:41 17.05.2013

Re: Ajao

freehand
... ali, moraćemo sami da se potrudimo.

To i mene plaši.

freehand
.. a šta fali Putinu, ako bismo već u verige i sindžire?

To ne ide. Rusi će nas osloboditi od okupatora, kao i prošli put.

laziiprevare laziiprevare 20:14 17.05.2013

Re: Ajao

Sveto trojstvo

Sve do danas sam video samo neku provaliju za nas ,ali po prvi put nemam apokaliptičan osećaj za budućnost i po prvi put vidim jedan put od koga nešto može da bude i imam osećaj da smo odjednom stvorili sami od sebe potencijal za neke sadržaje.

Pošto mi imao genom "arhaičnih ljudi" koji tumaraju vlastitom zemljom, najbolji smo za sluge i gastarbajtersku arhitekturu države.

Samo nam nedostaje doslednost držanja kursa, zato bih predložio i pagansku funkciju "Boginje". "Boginja", junakinja koja pomaže narodu, bila bi moralna i principijelna čuvarica kursa, koja će sprečiti liberalnu inteligenciju i mlade, koji nisu imali prilike da zapamte neko bolje vreme, da sruše džamahiriju i da se bahate.



Nudim i rešenje teksta pokajanja: "Tražim pomilovanje za srbe zbog zločina koji je izvršen u Kragujevcu i izvinjavam se za proterivanje drevnih naroda, molim Ankaru i Berlin, da se vrate i da vladaju Srbijom." (bonus "danak u krvi" )

Mi smo ionako samo uvereni da smo sloveni, a u stvari smo hibridi sa genetičkom varijantom najbližom turcima, ali niža rasa, nesposobna za bilo kakvo stvaralaštvo i sposobna samo za radnu snagu - znoj, krv i suze.

Logično da jedan umereni predlog vazalstva bude ponuđen narodu "pošto više nismo mogli da postignemo" nakon što su vatreni srpski šovinisti iz stanja nacionalne euforije prešli u defetizam, nakon uspešne reindustrijalizacije Srbije, uvoza kubanskih vakcina, neuspešne potrage žandarmerije za rudnicima zlata, "provaljenih" popova koji izvode puzajuće državne udare po narudžbi,kada predcednika PTJ ometa i dok peče rakiju, kada Gangula ne može da izrdži teret slave, kada se "šef" bavi međupartijskim seksom , kada je "Pejpal" zemenio Narodnu banku Srbije.



Predlažem da promenimo i ime države u duhu novih vremena, ali da se svima koji to žele garantuje i državljanstvo Srbije.

Ne možemo promeniti biologiju i dok svi budu tumarali u svome nacionalizmu, klerikalizmu mi ćemo biti preteča novom dobu jedne savremene države gde su svi jednaki i srećno žive u blagostanju, u kojoj nema seče i zamrzavanja plata i penzija, u kojoj vas niko ne tera da si sami sečete vene, a Bundestag zna da nema zezanja.

Čarolija.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 21:02 17.05.2013

Re: Ajao

laziiprevare
Ne možemo promeniti biologiju

Samo sam čekao da neko pomene tu mogućnost. Naravno da je možemo promeniiti. Potrebno je samo da uložimo sredstva i napor u genetska istraživanja, da otkrijemo u kom nacionalnom genomu je greška, da je ispravimo... i da konačno postanemo vodeća sila na Balkanu. Oružjem nije išlo, moramo probati naukom.
laziiprevare laziiprevare 21:49 17.05.2013

Re: Ajao

Samo sam čekao da neko pomene tu mogućnost.

Ne sumnjam, osetio sam da si napet.

Upravo sam proučavao "genetski inžinjering" sa Kopaonika "Istraživanje i proučavanje specifičnih oblika savremenog ugrožavanja političke elite i njihovih infrastrukturnih objekata" na Međunarodnoj naučnoj konferenciji na temu " Društveno-ekonomski razvoj Podkopaoničkog kraja sa akcentom na opštinu Brus" ), pa da podelim ovde sa svima:

"Predstavnici političke elite su nadprosečno ugroženi od svih mogućih fizičkih napada pa je logično i društveno opravdano da imaju specijalnu, složenu i više stepenu organizovanu zaštitu kako u objektima rada tako i u objktima boravka. Takođe, pripadnici službi bezbednosti koji obezbeđuju predstavnike političke elite takođe su u opasnosti od svih oblika ugrožavanja usmerenih na predstavnike političke elite."



Verujem Vučiću, verujem da je Dačić najbolji političar, verujem da Tomina rakija ima magično dejstvo,ali ti si me nasmejao više od “junakinje Dragice”.
iqiqiq iqiqiq 20:30 18.05.2013

Re: Ajao

freehand
Vojislav Stojković
Ti, pretpostavljam, imaš rešenje?

Baš i ne, ali kad me već pitaš, da i ja pretpostavljam: polako, uporno - idem, klecnem pa mi klone glava - i tako koliko bude trebalo.
Kao i sve uspešne, demokratske zemlje, uostalom.
A sačuvaj me Bože usrećitelja, magova sa instant abrakadabra prečicama, domaćih i naročito uvoznih.

Mnogo mi se dopada "idem, klecnem"..ali ipak ustanem, pa idem dalje, jel?

Miki Manojlović je lepo izjavio da ne vredi "zadata demokratija" i da teško gladan narod može nešto da uradi po pitanju razvoja demokratije. Demokratija treba da se želi, a mi ne možemo da je želimo, jer je nikada nismo ni doživeli. Možemo samo da maštamo, ali onda "mašta može svašta", te demokratiju vidimo kao namazan krem na beli hleb i nešto nepojmljivo što je sigurno lepo i tamo cveta cveće i sija sunce non stop.
cult cult 12:56 17.05.2013

Da

preskočimo kraljeve i patrijarhe, sve je to go ludak, pa da predjemo na rešenje: Nemac, bato. Na 10 godina. Bilo bi dovoljno.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:59 17.05.2013

Re: Da

Pitanje je samo da li bi prihvatili. Nisu ni Nemci, što su nekad bili. Oni bi da vladaju preko banaka, preko EU, a ne direktno, pancirdivizijama i sl.
looping looping 13:00 17.05.2013

Re: Da

cult
preskočimo kraljeve i patrijarhe, sve je to go ludak, pa da predjemo na rešenje: Nemac, bato. Na 10 godina. Bilo bi dovoljno.


Ovako nesto. Da nas dovede u red.
reanimator reanimator 13:16 17.05.2013

Re: Da

Nemac, bato. Na 10 godina. Bilo bi dovoljno

Jok sine, Amer kao trajno rešenje. Pedeset druga zvezdica, Zvezdu u NBA, Vukove u NFL, Burger King u svaki grad, neradni 4.jul...bog da nas vidi!
cult cult 13:31 17.05.2013

Re: Da

reanimator
Nemac, bato. Na 10 godina. Bilo bi dovoljno

Jok sine, Amer kao trajno rešenje. Pedeset druga zvezdica, Zvezdu u NBA, Vukove u NFL, Burger King u svaki grad, neradni 4.jul...bog da nas vidi!


referendum?
il da ne neko samo preseče.

Previše su mi mlitavi ti Ameri. Te slobode, te demokratija, te ovo, ono.
To posle Švaba.
rade.radumilo rade.radumilo 13:39 17.05.2013

Re: Da

Jok sine, Amer kao trajno rešenje. Pedeset druga zvezdica, Zvezdu u NBA, Vukove u NFL, Burger King u svaki grad, neradni 4.jul...bog da nas vidi!


Jedino da geknemo neku zgradu u Americi. Vi'š da prošli put nisu hteli ni na kafu da svrate. Poprašili iz vazduha i otišli.
reanimator reanimator 14:21 17.05.2013

Re: Da

Jedino da geknemo neku zgradu u Americi. Vi'š da prošli put nisu hteli ni na kafu da svrate. Poprašili iz vazduha i otišli

A, pa uvek može malo da se odglumi, samo treba paziti ko gleda, a ko ne gleda :)
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:33 17.05.2013

Re: Da

samo treba paziti ko gleda, a ko ne gleda



a ja mislio de rossi faca,kad ono klasični italijanski fudbaler (žabar)
maksa83 maksa83 18:00 17.05.2013

Re: Da

a ja mislio de rossi faca,kad ono klasični italijanski fudbaler (žabar)

mariopan mariopan 22:29 18.05.2013

Re: Da

reanimator
Nemac, bato. Na 10 godina. Bilo bi dovoljno

Jok sine, Amer kao trajno rešenje. Pedeset druga zvezdica, Zvezdu u NBA, Vukove u NFL, Burger King u svaki grad, neradni 4.jul...bog da nas vidi!

Ma kakvi, sta vam je?

Ja bih napravila reda dok kazes keks samo mi treba dobra metla, mnogo zatvorenog prostora za smece i pomoc pri velikom spremanju.
A kada sve lepo pospremimo zovite je kako hocete samo je nemojte razbiti.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 07:21 19.05.2013

Re: Da

Nači ni Nemci, ni Ameri, već mariopan&metla.
mariopan mariopan 16:13 19.05.2013

Re: Da

Vojislav Stojković
Nači ni Nemci, ni Ameri, već mariopan&metla.

Nači use i u svoje kljuse, molim lepo.

Nisam navikla da moje brljotine sprema neko drugi, nači meni, ali i svima po jedna metla u ruke, može i vile (za one štale) i udri po gomnima?

A kada sve lepo počistimo začas ćemo se dogovorimo za raspored, ko kada i šta čisti, da se više ne zagadi ovoliko?
predatortz predatortz 18:53 21.05.2013

Re: Da

cult
preskočimo kraljeve i patrijarhe, sve je to go ludak, pa da predjemo na rešenje: Nemac, bato. Na 10 godina. Bilo bi dovoljno.


Ćorak. Ima(la) ga Bosna, dva komada. Plus jednog Engleza. Veća govna od svih domaćih političara zajedno.

Ni za kriv kurac nisu!
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:20 21.05.2013

Re: Da

predatortz
Ni za kriv kurac nisu!


Pa, kako koji Nemac:


predatortz predatortz 20:36 21.05.2013

Re: Da

Pa, kako koji Nemac:




Ne mogu da verujem da postoje Srbi koji još uvek veruju Hunima.
Naročito me oduševljavaju oni koji smatraju da su Huni u EU zbog opšteg dobra,napretka i poštovanja ljudskih prava.
iqiqiq iqiqiq 12:59 17.05.2013

Korak napred

Dok se budu odvijale vruće diskusije na zadatu temu, moja malenkost, posle sveže obnovljene istorije, postavlja sledeće pitanje
1. da li smo ikada naučili da radimo nešto bez Velikog Vođe, imamo li period u istoriji da smo se samoorganizovali i rešavali svoje probleme
2. da li smo ikada koristili intelektualni potencijal svoje države, što se širom svet danas smatra većim blagom nego nafta i gas
3. da li smo ikada naučili sebe i/ili svoje naslednike da slobodno i razumno damo primedbe "Onima Gore", a da nam brada ne zadrhti i da nam se glava ne uvuče u ramena

Ako nastavimo sa sistemom "seče knezova" pa svaku razumnu primedbu Oni Gore dočekaju pretnjom i reprekusijama, i sledećih vekova ćemo voditi vruće diskusije da li hoćemo Vođu ili Vođu (razika u ova dva je na akcentu prednjem i zadnjem slogu)?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:04 17.05.2013

Re: Korak napred

Moji odgovori:
ad.1. Ne
ad.2. Ne
ad.3. Ne

Molim ocenu.
iqiqiq iqiqiq 13:14 17.05.2013

Re: Korak napred

10 od 10, ali šta je pisac (tj moja malenkost) hteo da kaže, ovo je bonus pitanje
mirelarado mirelarado 13:16 17.05.2013

Re: Korak napred

Vojislav Stojković
Moji odgovori:
ad.1. Ne
ad.2. Ne
ad.3. Ne

Molim ocenu.


Нема потребе да се одговара на реторичка питања. iqiqiq је већ одговорио/ла. :)

Него, Јеремија, што или Немци или Турци? Можда Јапанци?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:22 17.05.2013

Re: Korak napred

Mislio sam zbog tradicije, jer Srbi vole tradiciju. Naravno, i Japanci su dobar izbor, a i o Kinezima bi trebalo razmisliti.
arianna arianna 16:27 17.05.2013

Re: Korak napred

Pošto su tagovi budućnost i satira, predlažem da se kao zemlja damo na usvojenje nekom japanskom timu stručnjaka, na jedno deset, dvadeset godina, dok se ne osamostalimo, sazrimo ili bar dok ne naučimo da radimo.
Japancima plodno tlo bez radijacije i čestih zemljotresa, jeftina radna snaga i blizina EU, a nama njihova pamet, preciznost, posvećenost poslu, nove tehnologije, investicije.

Srbija definitivno ima problem sa vodjama i autoritetima... Ko god se na ovim prostorima prihvatio da nešto uradi za dobrobit sopstvenog naroda, prošao je neslavno.

Ovo "kojekude" mi deluje kao - razilazite se kud koji, mili moji.
nsarski nsarski 17:18 17.05.2013

Re: Korak napred

Ovo "kojekude" mi deluje kao - razilazite se kud koji, mili moji.

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:45 17.05.2013

Re: Korak napred

Hebiga, nisam ni znao da naslovom kopiram Vuka, više sam mislio na Đorđa.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 07:00 18.05.2013

Re: Korak napred

arianna
..predlažem da se kao zemlja damo na usvojenje nekom japanskom timu stručnjaka,

Si razmišljala o Abu Dabiju? Vučić izgleda jeste.




arianna arianna 09:52 19.05.2013

Re: Korak napred

Si razmišljala o Abu Dabiju?


iskreno, imam izvesnu dozu rezerve prema bilo kakvom islamskom uticaju
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:01 19.05.2013

Re: Korak napred

Uticaji raznovrsni (islamski, katolički, protenstantski, budistički...) su, po meni, u n-tgom planu, reč je o lovi, a ovi iz Abu Dabija je imaju u izobilju.

freehand freehand 13:09 19.05.2013

Re: Korak napred

Vojislav Stojković
Uticaji raznovrsni (islamski, katolički, protenstantski, budistički...) su, po meni, u n-tgom planu, reč je o lovi, a ovi iz Abu Dabija je imaju u izobilju.


i Saudi Arabija isto.
A još imaju i baš zanimljive zakone i običaje, i pri tom ih se strogo drže - taman kako liberalna javnost u Srbiji voli, priželjkuje i -sve češće - zahteva.
Sjajan bi nam legao jedan krunski princ tipa Al Eksdandar Al Vuki.
Ako bi sutra razmenio ambasadore sa Taćijem - mislim da bi se Vesna Pešić i Nenad Prokić iz taka složili, po cenu uvođenja burki i javnog odsecanja glava i ruku..
Dr M Dr M 13:07 17.05.2013

Oglas


Početkom osamdesetih izašao je šaljivi oglas

Traži se pogodan okupator.Javiti na šifru ‚‚Mala zemlja na Balkanu‚‚..

Na oglas se nije javio niko.

Mislim da bi i sada bilo tako.

Ako se neko, ipak, javi, ne uzimati ga u obzir.

Sigurno je lud.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:09 17.05.2013

Re: Oglas

Ako ni jedan okupator neće da nas osvoji dobrovoljno, nateraćemo ga, primenićemo silu, pa valjda imamo vojsku, i to profesionalnu.
Dr M Dr M 13:14 17.05.2013

Re: Oglas

Vojislav Stojković
Ako ni jedan okupator neće da nas osvoji dobrovoljno, nateraćemo ga, primenićemo silu, pa valjda imamo vojsku, i to profesionalnu.


Ja sam miroljubiv, ništa na silu.

Bilo bi bolje da ih potkupimo. Imamo para koliko i vojske.
iqiqiq iqiqiq 13:15 17.05.2013

Re: Oglas

Dr M


Ako se neko, ipak, javi, ne uzimati ga u obzir.

Sigurno je lud.

niccolo niccolo 13:20 17.05.2013

Ако се сећаш

Najbolje je da pozovemo već proverene okupatore koji su nad nama vladali. Dve su mogućnosti, jedna je Turska, a druga Nemačka.

ја сам то предлагао на једном од твојих блогова још пре пар година...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:26 17.05.2013

Re: Ако се сећаш

Sećam se, ali tada još nije bilo dogorelo do nokta.
Mislim da bi Budimac pod hitno morao da pokrene svoje veze, da omekša teren.
stasava stasava 13:23 17.05.2013

vrednosti

Što se tiče novog društvenog ugovora za koji smatra da je preko poptreban Srbiji, on treba da uspostavi bolji sisitem vrednosti.

"Ja ne znam kako to se to tačno uspsotavlja ali mora da može. Ova vlada je populistička kao i sve druge i bavi se čistim populizom u toj farsičnoj borbi protiv korupcije i spektakularnim hapšenjima.
-kaže Slobodanka Turajlić i potpuno je u pravu.
Stvarno, ja ne znam kojim se sve mehanizmima uspostavlja bolji sistem vrednosti,ali da se to izvede brzo i efikasno. Pretpostavljam da je dobra reforma obrazovanja jedan od mehanizama ali ko će da čeka da to neko uradi, da deca prođu kroz nov sistem i odrastu....to je ok na duge staze.Dobri zakoni i praćenje primene....doneti su neki novi pa pronađe se rupa.....Ne znam ali mislim da je od ključne važnosti uspostavljanje boljeg sistema vrednosti.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 15:45 17.05.2013

Re: vrednosti

stasava&slobodanka
Ne znam ali mislim da je od ključne važnosti uspostavljanje boljeg sistema vrednosti.

Kako smo vlastiti sistem vrednosti porušili, ako smo ga uopšte nekada i imali, ne ostaje nam ništa drugo već da nam okupator nametne svoj. Bolje ikakav, pa makar i nametnut, nego nikakav.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:28 17.05.2013

Re: vrednosti

Slobodanka Turajlić


Žena se zove Srbijanka, amanzaman!
iqiqiq iqiqiq 16:54 17.05.2013

Re: vrednosti

srdjan.pajic
Žena se zove Srbijanka, amanzaman!

Eh sad, možda su hteli da kumuju, a ako teramo mak na konac onda nije "zove se", nego "ime joj je"
westvleteren westvleteren 17:06 17.05.2013

Re: vrednosti

ako teramo mak na konac onda nije "zove se", nego "ime joj je"


Netacno. Zena redovno zove sebe sa mobilnog na fiksni i kada se javi kaze: "Hej, Srbijanka", a ime joj je Slobodanka.
stasava stasava 18:40 17.05.2013

Re: vrednosti


Žena se zove Srbijanka, amanzaman!

Naravno, to svi znamo ali lingua lapsa verum dicit.Hoću reći, verovatno se nametnulo ovo ime jer mi se ova misao svidela,nekako bolji sistem vrednosti izjednačavam sa slobodom. I šta skačeš odmah?
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:02 17.05.2013

Re: vrednosti

I šta skačeš odmah?


Mnogo kafe, izvinjavam se.
iqiqiq iqiqiq 13:11 19.05.2013

Re: vrednosti

srdjan.pajic
Mnogo kafe, izvinjavam se.

Što je lepo videti kad neko prizna grešku, ko priznaje pola mu se prašta.(Laki će da ti oprosti što te je tukao)
A što se tiče borbe za pravo ime pomenute profesorke, oba joj odlično stoje, eh da mi je samo pola njenog znanja i njene energije.
Colin_bgd Colin_bgd 13:44 17.05.2013

Potencijalna resenja

Okupator: FIFA

Da Srbija bude okupirana od strane FIFA, pa da nam Sepp Blatter (svajcarski nemac) bude predsednik, a Srbija da bude dozivotni pocasni organizator svetskog prvenstva u fudbalu... (ovako ce se automatski poboljsati fudbalska infrastruktura u Srbiji, platice FIFA...)

Novi politicki sistem: liberalni kanibalizam

Da se kao zvanicna ideologija uvede kanibalizam, pa da jednom zavrsimo sa pricom za svagda, a poslednji koji ostane da obeca da ce na kraju da opere zube sa elektricnom cetkicom...
expolicajac expolicajac 13:55 17.05.2013

Re: Potencijalna resenja

liberalni kanibalizam

Predlog se usvaja sa moje strane. Ionako izumiremo a bolji je način da se sami pobijemo nego da neko snosi istorijsku krivicu za naš nestanak, pa da za 500 godina nekim zaostalim predstavnicima Srba mora da plaća odštetu.
U sporstskom duhu predlažem par sporstskih disciplina:
1. Plivanje u sumpornoj kiselini na 50 metarskom bazenu.
2. Vaterpolo turnir sa aligatorima uz obavezu da aligatori igraju bez kapica,
3. Ako tim prođe kvalifikacije sa aligatorima obavezno da progamiranim žrebom naleti na ekipu nilskih konja,
4. U velikom finalu igrati sa belim ajkulama ali ne kraćim od 6 metara
5. Za penzionere sportska igra "cica-mice" po minskom polju
6. Obavezno otvaranje dečijih sportskih igara pod nazivom "veseli plamičak"

bladerunner92 bladerunner92 15:23 17.05.2013

Patrijarh ili kralj

ne.
Morali bi da budemo prakticni pa u tom smislu Turska koja je potpuno otplatila dug MMf-u i ekonomsko je cudo je u, za nijansu, boljoj situaciji od Nemacke.Mislim da je samo dilema da li vise volimo da nama vladaju plave(use) ili crn(k)e.
Ameriku nikako ne uvoditi u kkombinaciju(mada je ona trenutno na delu).Za njih je nacisticka Nemacka nevino dete koje se zaigralo...
edit:think again
zbog geografskog polozaja Turske ipak nam je bolje da nas jasu plavuse -Angela uopste nije tako lose resenje.A sto se tice ekonomije uvek mozemo da se oslonimo na kamate od novca koji pozamljuje Nemacka drugima da se cupaju iz krize...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 15:42 17.05.2013

Re: Patrijarh ili kralj

Trebalo bi razmisliti i o Švedskoj ili Norveškoj, ali hebiga, te nordijske zemlje neće nikoga da napadaju i okupiraju.
bladerunner92 bladerunner92 15:44 17.05.2013

Re: Patrijarh ili kralj

Nece ni Nemacka nikog da okupira ,njima je dovoljno da vladaju ekonomski za razliku od USE i Turske...
a i znas sta oni su dosadni(SSvedska i Norveska), zive mirno vec godinama ne bi to prijalo nasem mentalitetu...
Milan Karagaća Milan Karagaća 18:38 17.05.2013

Re: Patrijarh ili kralj

Vojislav Stojković
Trebalo bi razmisliti i o Švedskoj ili Norveškoj, ali hebiga, te nordijske zemlje neće nikoga da napadaju i okupiraju.

Trebalo bi razmisliti i o Švedskoj ili Norveškoj, ali hebiga, te nordijske zemlje neće nikoga da napadaju i okupiraju.

ja vala odmah glasam za monarhiju i da nam monarh bude kralj od Švedske ili Norveške, svejedno, ali da nam odmah donese standard kao što je kod njih.
No, sumnjam da ih mi ne bi zeznuli, potrošili bi im lovu , a onda oterali kralja jer nije naš.
Inače, ima i alternativa,
evo reče premijer da smo za 24 godine uspeli da dotignemo 65% od BDP iz 1989.godine pa ako ovako nastavimo dogodine bi mogli doštići i 50%.
Opet i ovaj premijer mnogo strog, zašto nije uporedio da 1949.godinom i mogao bi mirno da nam priopći kako bolje stojimo, čak i da smo za koji procenat prebacili nivo iz 1949.godine.
Milan Karagaća Milan Karagaća 18:48 17.05.2013

Re: Patrijarh ili kralj

Nece ni Nemacka nikog da okupira ,njima je dovoljno da vladaju ekonomski za razliku od USE i Turske...

kažu oni koji su izučavali istoriju da je Turska kada je olkupirala Srbiju smanjila namete za 20%.
A što se Nemačke tiče, možda bi trebalo malo više da u medijima promovišemo prijateljstvo Nemanje s onoga Barbarosu, pa da da malo ističemo da je Srpkinja , doduše Lužička, rodila Bizmarka a on kao veliki Srbin i poništio onaj San-Stefanski ugovor kojim braća Rusi behu dali pola Srbije svojoj braći Bugarima.Pa da se pozivamo na besede vladike svetog Velimirovića koji govorasše lepo o nemačkom vođi,pa prijateljstvo Nedića sa vođom... i ima toga, samo ako se hoće....
A ne ovako , naši samo navalili kako su Ravnogorci vodili žestoke borbe protiv Nemaca i u toj borbi ih porazili i ponoizili.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:03 17.05.2013

Re: Patrijarh ili kralj

Milan Karagaća
pa da da malo ističemo da je Srpkinja , doduše Lužička, rodila Bizmarka


Eto vidiš koliko lepih i novih ideja nastane čim se malo okrenemo oko sebe. Čist
brainstorming na delu.

Nije na odmet setiti se i Paulusa Eugena Sturma. <<< OVO JE LINK

Da, da... izlaz bi mogao biti u Lužičkim Srbima, kao budućim vladarima Srbije.
fijumau fijumau 19:55 17.05.2013

Re: Patrijarh ili kralj

Nece ni Nemacka nikog da okupira ,njima je dovoljno da vladaju ekonomski za razliku od USE i Turske...

Jok ti ces :)

http://www.blic.rs/Vesti/Svet/305324/Vestervele-Pristup-nemacke-industrije-sirovinama-mora-se-osigurati-i-silom
mungos92 mungos92 15:45 17.05.2013

Neki Bizmark, The Turski

Fali nam baja (da, za autokratiju sam jer - vekovima dokazivano - nismo za bolje) koji će da nam lupa žestoke zauške, al' onako, na južnjački način, takoreć: s mediteranskom dušom!

Al' da taj svakako nije ni kralj (bljak), ni patrijarh (kukuuuuu). Kao što verujem u Noleta, Teslu, Đinđića (i mnoge druge SrboGenijalce), tako verujem da u Srbistanu postoji tak'i kvalitet, dovoljno učen i patriotski tip, al' užasno surov, s dobrim razlogom.

Daklem: ne trebaju nam uvoz & strane investicije. Ima domaćeg kadra / proizvoda da nas utera u tor, tačno kako i koliko treba. Ostaje samo da mi shvatimo kojih & koliko mana imamo i da tome moramo da platimo cenu kroz proces domaće vođenog prevaspitavanja.

U suprotnom - nit' Srba, nit' Srbije!

Mungos, The DavnoSkontali
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:03 17.05.2013

Re: Neki Bizmark, The Turski


blogovatelj blogovatelj 23:14 17.05.2013

Re: Neki Bizmark, The Turski

da, za autokratiju sam jer - vekovima dokazivano - nismo za bolje)


Nije ti palo na pamet da malo obrneš logiku - nismo nikako mogli bolje jer nam je uvek neki baja bio na grbači?
mungos92 mungos92 00:36 18.05.2013

Re: Neki Bizmark, The Turski

blogovatelj
da, za autokratiju sam jer - vekovima dokazivano - nismo za bolje)


Nije ti palo na pamet da malo obrneš logiku - nismo nikako mogli bolje jer nam je uvek neki baja bio na grbači?


Na grbači smo najviše imali sebe same (imam čudo dokaza za to).
Logiku obrćem i prevrćem skoro svakodnevno već 45 godina (bio primoran od malih nogu, jer mi tata radiJo za državni vrh), te mi je svaki dan - što zbog poznavanja istorije što iz ličnog iskustva, jasnije da ovde najbolje ide kada se "priteže". Poslednji primer: dok je drug Stario stezao, fercerali smo sam' tak' a onda se pojaviše izdanci liberalno-demokraCke struje, uključujući tu i Slobu (velikog "diktatora" i Vuka...
A pojavi se i boles' zvana "100 maraka / eura" s kojom niko ne sme(doše) da se hvata u koštac, k'o da je gora od kuge.

Mungos, The Realista Sa Iskustvom

P.S. Prijatelju, nije bitno koliko ti se sviđa ideja, već kak'a je stvarnost.
mungos92 mungos92 00:39 18.05.2013

Re: Neki Bizmark, The Turski

Vojislav Stojković


Ma ne on, Džeremaja. On ti je bio najobičnije ..čka .....čka!
Ima mnogo bolji & naš, siguran sam!

Mungos, The ...ac Balkanski
blogovatelj blogovatelj 03:05 18.05.2013

Re: Neki Bizmark, The Turski

Logiku obrćem i prevrćem skoro svakodnevno već 45 godina (bio primoran od malih nogu, jer mi tata radiJo za državni vrh), te mi je svaki dan - što zbog poznavanja istorije što iz ličnog iskustva, jasnije da ovde najbolje ide kada se "priteže". Poslednji primer: dok je drug Stario stezao, fercerali smo sam' tak' a onda se pojaviše izdanci liberalno-demokraCke struje, uključujući tu i Slobu (velikog "diktatora" i Vuka...
A pojavi se i boles' zvana "100 maraka / eura" s kojom niko ne sme(doše) da se hvata u koštac, k'o da je gora od kuge.


Sad znam, ti si cerski.
freehand freehand 07:07 18.05.2013

Re: Neki Bizmark, The Turski

što zbog poznavanja istorije što iz ličnog iskustva,

U šta se tata računa?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:15 17.05.2013

Možda bi mogao i Nole...

... taj se igrao i odmarao samo noću, ali ni njemu ne ide u poslednje vreme.
nim_opet nim_opet 16:18 17.05.2013

Eh sad, Nemacka

Osim okupacije 41-45, Nemacka ustvari i nije bila prisutna mnogo na ovim prostorima, nego nemacko-govoreca Austrija. Pa em su sebi nabili jedan od najboljih kvaliteta zivota, em su se lepo uglavili u Alpe, ne eksponiraju se kao Deutschland, a otprilike su i iste povrsine kao Srbija - pa taman da se udvostrucimo. Ako nece Austrija, sa Skandinavcima barem nikad nismo ratovali (osim sto im neki genetski "nasi" ubise ministarku spoljnih poslova), pa nema mnogo zle krvi izmedju. Da pozovemo Svedjane ili Dance - ovim poslednjima fali brda i planina, pa bi barem to mogli da uzivaju kod nas - i jedni i drugi su se odrekli kolonija davno, pa bi im ovo taman dobro doslo da se podsete istorije.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:52 17.05.2013

Re: Eh sad, Nemacka

Tako lepo govoriš o Austriji da izmesta poželim da nas aneksira.
freehand freehand 21:06 17.05.2013

Re: Eh sad, Nemacka

Osim okupacije 41-45, Nemacka ustvari i nije bila prisutna mnogo na ovim prostorima, nego nemacko-govoreca Austrija.

Aha. Nemoj samo '15 da zaboraviš. Pošto su se Austrijanci vraćali pre toga, pa je fon Makenzen morao da priskoči i zadovolji ondašnju krkarovštinu.


Vojislav Stojković
Tako lepo govoriš o Austriji da izmesta poželim da nas aneksira.

Znaš, Džeremaja... Ta priča o aneksiji i okupaciji, koliko znam, datira sa početka osamdesetih, kad je, kao, SIV odlučiuvao šta i kako, pa se jedan javi i predloži da objavimo rat SAD.
Što?
Oni navale, pobede, okupiraju i mi srećni a njih ko jebe.
Ura, cela Vlada ushićena zbog sjajne ideje. Samo se jedan plašljivo javi sa pitanjem:
"A šta ćemo ako mi nih pobedimo?"

Obrati šažnju, Džeremaja, na hronbologiju (kad opet krene o SFRJ, sreći, blagostanju, samoupravljanju, idili: početak osamdesetih.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 21:21 17.05.2013

Re: Eh sad, Nemacka

freehand

Obrati šažnju, Džeremaja, na hronbologiju (kad opet krene o SFRJ, sreći, blagostanju, samoupravljanju, idili: početak osamdesetih.

Pa sad bi malo mogli malo i o tome kako su neki porobljeni Srbi pod Habsburškom monarhijom, a kasnije pod KundK, brže napredovali, kako u ekonomskom, tako i u kulturnom pogledu, za razliku od onih Srba koji su bili slobodni i imali svoju državu.

Moj poslednji predlog iz posta korespondira upravo sa tom istorijskom činjenicom.
freehand freehand 21:26 17.05.2013

Re: Eh sad, Nemacka

Vojislav Stojković
freehand

Obrati šažnju, Džeremaja, na hronbologiju (kad opet krene o SFRJ, sreći, blagostanju, samoupravljanju, idili: početak osamdesetih.

Pa sad bi malo mogli i o tome kako su neki Srbi pod Habsburškom monarhijom, a kasnije pod KundK, brže napredovali, kako u ekonomskom, tako i u kulturnom pogledu, za razliku od onih Srba koji su bili slobodni.

Moj poslednji predlog iz posta korespondira upravo sa tom istorijskom činjenicom.

Da, to je opšte poznata stvar da se pod nekim uvek brže napreduje. Ako bi slušao Engleze, koji su u tome šampioni - Afrika bi i danas ostala na nivou predcivilizacije,. taman kao i Australija, i Severna Amerika, pa i Indija, da nije bilo britanskog blagotvornog uticaja..
Čudo su ti ljudi koji nisu svesni blagodeti koje civilizacija donosi, u obliku lanaca, pravih i metaforičkih.
E sad, što se Austorugara i napredovanja tiče, ne zameri mi, ali nekako sam raspolućen između tebe i Crnjanskog, i Petra Kočića, pa nisam siguran da bih mogao baš potpuno da se složim sa takvim viđenjem dobrobiti nacije.


Vojislav Stojković Vojislav Stojković 21:30 17.05.2013

Re: Eh sad, Nemacka

freehand

E sad, što se Austorugara i napredovanja tiče, ne zameri mi, ali nekako sam raspolućen između tebe i Crnjanskog, i Petra Kočića, pa nisam siguran da bih mogao baš potpuno da se složim sa takvim viđenjem dobrobiti nacije.


Ne veruj nikom na reč, pogotovo piscima i pesnicima. Pogledaj na šta liči Vojvodina, na šta Šumadija, a o južnijim delovima Srbije da i ne govorim.

PS: Moj konačni argument, onaj tipa "glogov kolac", glasi: nije li ono "EU nema alternativu" srpska podsvesna težnja i žal za robovanjem. Uostalom, o tome i jeste ovaj blog.
freehand freehand 21:33 17.05.2013

Re: Eh sad, Nemacka

Vojislav Stojković
freehand

E sad, što se Austorugara i napredovanja tiče, ne zameri mi, ali nekako sam raspolućen između tebe i Crnjanskog, i Petra Kočića, pa nisam siguran da bih mogao baš potpuno da se složim sa takvim viđenjem dobrobiti nacije.


Ne veruj nikom na reč, pogotovo piscima i pesnicima. Pogledaj na šta liči Vojvodina, na šta Šumadija, a o južnijim delovima Srbije da i ne govorim.

Aha. E dobro onda.
Mada, uvek sam imao problem sa izborom autoriteta.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:45 17.05.2013

Re: Eh sad, Nemacka

Pa sad bi malo mogli i o tome kako su neki Srbi pod Habsburškom monarhijom, a kasnije pod KundK, brže napredovali, kako u ekonomskom, tako i u kulturnom pogledu, za razliku od onih Srba koji su bili slobodni.


Da. I ne samo to, već ljudi krenuli da unaprede i ostale Srbe, poslali nam svog najsposobnijeg oficira, Poćoreka, i tek što su prešli Drinu, onaj Mišić nije imao pametnija posla nego ga najuri.
A gde bi nam sad bio kraj.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:46 17.05.2013

Re: Eh sad, Nemacka

To sa Poćorekom i napadom preko Drine nije bilo OK, kao ni onaj ultimatum glede potrage za Mladobosancima, međutim tada je Monarhijala već bila na izdisaju, ali...

... kad god prođem Mačvom, Šumadijom ili južnim krajevima Srbije, u varošima i selima nigde trotoara, kuće razbacane, a štale i svinjci postavljeni prema ulici, a ispred domaćinskih kuća... ja se setim Crnjanskog i, grešan, pomislim: šteta što i ove Srbe, kao one moje u Sremu, Marija Terezije nije dovela u red, ušorila i urbanizovala, bilo bi im lepše.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:14 17.05.2013

Re: Eh sad, Nemacka

bilo bi im lepše.


Molim?!
Ne bih dao moje selo, ni šajkaču, ni jeleče.....

Možda je ono, tamo kod njih, u ravnici funkcionalnije, ali o lepoti ako pričamo...

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:21 17.05.2013

Re: Eh sad, Nemacka

hoochie coochie man
Molim?!Ne bih dao moje selo, ni šajkaču, ni jeleče.....

Vidim ja da si ti daleko od EU, tamo ne da je sve ušoreno, već je propisano kolike dužine i kog obima moraju biti krastavci, paprike i paradajz, a kazanče za rakiju ako imaš, slobodno ga prodaj Ciganima (pardon: Romima) u staro gvožde... a i pušnicu da srušiš.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:31 17.05.2013

Re: Eh sad, Nemacka

a kazanče za rakiju ako imaš, slobodno ga prodaj Ciganima (pardon: Romima) u staro gvožde.


Aha, baš ovih dana nabavljam još jedan, veći:)

A što se krastavaca tiče, mi još ni krivu Drinu nismo ispravili, a krastavci tek posle nje dolaze na red za ispravljanje.
Načekaće se stara dama Šumadinaca :)

zilikaka zilikaka 22:37 18.05.2013

Re: Eh sad, Nemacka

Možda je ono, tamo kod njih, u ravnici funkcionalnije, ali o lepoti ako pričamo...


Sad, o ovom možemo letnji dan do podne.

Kad krene ovakva priča, ja se setim svog polušoka kad sam se zatekla u jednoj od sporednih ulica ali u samom centru Bijeljine.

Aj' što je potpuno krivudava, ali je i toliko uska da je svako uvukao svoju kapiju za oko dva metra, koliko da imaš gde da se skloniš kad naiđe neko iz suprotnog smera.

Da, povrh svega je i slepa.
A sve relativno nove kuće.

Još jedino me zanima kako to sve izgleda kad padne ozbiljnija kiša, ili još bolje sneg.
Da s' ubiješ od lepote.

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:07 19.05.2013

Re: Eh sad, Nemacka


Kad krene ovakva priča, ja se setim svog polušoka kad sam se zatekla u jednoj od sporednih ulica ali u samom centru Bijeljine.


Bijeljina nit je u Šumadiji, nit u Zapadnoj Srbiji, više bi se dala uporediti sa Mačvom...

A znaš kako je kod nas lepo, brdašce (to ti je ono "kad zemlja ide na gore", ko na Titelskom bregu samo malo malo ekstremnije ) a na brdašcu šljivik, a u šljiviku pasu ovce...

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:48 19.05.2013

Re: Eh sad, Nemacka

Sad, o ovom možemo letnji dan do podne

Nema šta da se priča do podne.
Nema tu šta uopšte da se priča, zna se šta je lepše
:)



a na brdašcu šljivik, a u šljiviku pasu ovce...


A čuva ih mlada čobanica.
Ili mlad čobanin, (zamisliti po volji) koji još i frulu svira :)
razmisljam razmisljam 20:02 19.05.2013

Re: Eh sad, Nemacka

hoochie coochie man


a na brdašcu šljivik, a u šljiviku pasu ovce...


A čuva ih mlada čobanica.
Ili mlad čobanin, (zamisliti po volji) koji još i frulu svira :)


Да, у сликовницама, букварима и народним песмама и причама.

А 'ајд' сад поштено: те беле овце које тако питорескно пасу по расцветалим шљивицима на заталасаним брдашцима у стварности углавном чувају нане и дедови. Бар је то моје искуство из тих и сличних крајева.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:16 19.05.2013

Re: Eh sad, Nemacka

те беле овце које тако питорескно пасу по расцветалим шљивицима на заталасаним брдашцима у стварности углавном чувају нане и дедови.


Ma naravno.
I stvarno je već retkost videti takav prizor. Detalj sa frulom mislim da je i nemoguće videti ako nije neka režija u pitanju.
Ali ko nam brani da izmišljamo kad treba Šumadiju prikazati kao nejlepši deo planete.
Jer ona to stvarno jeste:)
razmisljam razmisljam 21:01 19.05.2013

Re: Eh sad, Nemacka

hoochie coochie man

Ali ko nam brani da izmišljamo kad treba Šumadiju prikazati kao nejlepši deo planete.
Jer ona to stvarno jeste:)


Е, а ми Војвођани не морамо ништа да измишљамо кад тврдимо да је наша равница још лепши део планете од Шумадије.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:24 19.05.2013

Re: Eh sad, Nemacka

hoochie coochie man


Ma naravno.
I stvarno je već retkost videti takav prizor. Detalj sa frulom mislim da je i nemoguće videti ako nije neka režija u pitanju.


za frulu i pastira je tačno. ali ovaca po šljivicima ima. kad ono napisah realne slike su mi bile u glavi. samo treba malo skrenuti sa glavnih puteva. ali šta ja to tebi pričam, znaš bolje od mene.


razmisljam

Е, а ми Војвођани не морамо ништа да измишљамо кад тврдимо да је наша равница још лепши део планете од Шумадије.


ma nije da nije lepo, al brate ravno bre mnogo. ja kada provedem u ravnici duže od 3 dana obavezno postajem depresivan.
razmisljam razmisljam 22:59 19.05.2013

Re: Eh sad, Nemacka

vrabac_u_steni


ma nije da nije lepo, al brate ravno bre mnogo. ja kada provedem u ravnici duže od 3 dana obavezno postajem depresivan.


Зато смо за такве као што ти и посејали около Фрушку и Вршачки да израсту висоооко, да нам не мањкаде од досаде и да се не депримирате без разлога. А за наше адреналинске потребе и Телечка је таман.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:19 19.05.2013

Re: Eh sad, Nemacka

Е, а ми Војвођани не морамо ништа да измишљамо кад тврдимо да је наша равница још лепши део планете од Шумадије.


Da tvrdite možete, (ako vas to teši)
ali samo jedan može da bude u pravu, a to su, zna se, Šumadinci :)


ali ovaca po šljivicima ima. kad ono napisah realne slike su mi bile u glavi. samo treba malo skrenuti sa glavnih puteva.


Ima toga, samo čobanica sve manje :)
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:26 19.05.2013

Re: Eh sad, Nemacka

razmisljam
vrabac_u_steni


ma nije da nije lepo, al brate ravno bre mnogo. ja kada provedem u ravnici duže od 3 dana obavezno postajem depresivan.


Зато смо за такве као што ти и посејали около Фрушку и Вршачки да израсту висоооко, да нам не мањкаде од досаде и да се не депримирате без разлога. А за наше адреналинске потребе и Телечка је таман.

A i posadili ludaje (bundeve, za one koji ne govore vojvođanski).


libkonz libkonz 20:40 17.05.2013

Без краља не ваља!

Пре неколико година ме је Драгец на блогу звао "једини војвођански монархиста". Кад оно, постаје монархија све популарнија.
Ма без краља не ваља.

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:50 17.05.2013

Re: Без краља не ваља!

libkonz
Ма без краља не ваља.


Naravno da ne valja. Međutim, problem nastaje kad narodu ne valja kralj.
Dr M Dr M 22:11 17.05.2013

Re: Без краља не ваља!

Ма без краља не ваља.


To važi samo ako juriš fleš u pokeru..
freehand freehand 22:17 17.05.2013

Eh, lako je nama...

Pjongjang: Šok i nevera!

Umesto priželjkivanog nuklearnog napada, Obama povukao ultimativni potez: Sonja Biserko na putu ka Severnoj Koreji!
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:50 17.05.2013

Re: Eh, lako je nama...

A sldeći se na put sprema Miletić.
disident79 disident79 22:43 17.05.2013

Da probamo..

..razum,

da vlada pravo, da inat postane karakter. Da nam okošta kičma, a samosažaljenje prestane da bude utočište.




49 41 49 41 03:03 18.05.2013

Bolje znani djavo,

no, neznani andjeo!

No to je vazilo u 19. i 20. veku.

Zar nije bolje da hvatamo voz sa onim zutima, najmnogoljudnijima.
Kad su mogli da prave mnogo vekova nazad terasaste njive, mozda nam naprave i 10-to spratnu Vojvodinu; a i da nam dignu rejting u natalitetu.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 06:47 18.05.2013

Re: Bolje znani djavo,

Mislim da bi se takvom okupatoru oštro suprostavile NVO za zaštitu životinja.

Znaš ono:
Vrati se kineski preduzetnik sa radnog mesta na kineskoj pijaci u stan na NBG umoran i gladan, otvori frižider i kaže: " 该死的,没有狗,没有砍刀 " ("Jebiga, ni kučeta, ni mačeta".
michiganac michiganac 11:40 18.05.2013

Re: Bolje znani djavo,

49 41
no, neznani andjeo!

No to je vazilo u 19. i 20. veku.

Zar nije bolje da hvatamo voz sa onim zutima, najmnogoljudnijima.
Kad su mogli da prave mnogo vekova nazad terasaste njive, mozda nam naprave i 10-to spratnu Vojvodinu; a i da nam dignu rejting u natalitetu.


Evo ovako laicki da se ubacim, ako smo krenuli da mastamo.. :)

Da zuti, za pocetak bi bilo najzgodnije ako bi umjeli da od Vardar-Morava trase sazdaju nekoliko terasasto-rijecnih liftova i mozda nam pruze iz domovine jedan dio Jangce-voda da hidraulika fercera na nivou.. )

Ok salu na stranu, da skrajnemo sad ovu prethodnu komediografiju i istoriografiju kmetovski-podjarmljene Srbije, iako nam i danasnje alternative ne nude nista mnogo drugacije, zadatak se zove:-'prepoznaj kljucni momenat?!' Kome se i kad prikloniti?

Ako se uzme u obzir da su zapadni susjedi vec zakoracili u EU, pitanje koje se postavlja je:-Koliko dugo ce Nijemci jos da ignorisu to (serpsko-)"vojvodjansko poluostrvo u EU-moru", komad zemlje sto im bode oci, imajuci u vidu svu primamljivost plodonosne ravnice i same dunavske trase?!

Jenkiji (uz maloazijskog podizvodjaca) u medjuvremenu grade drumski ispusni ventil dolinom Drima..

Kojekude sa Grckom?

Jeste nadrealno, ali ajde opet da vidimo hipoteticki sbbkbb, ako bi doista upalilo sa zutim u namjeri da nam ture krampove i lopate u sake, i kao sto vec neko prethodno nazva,..voila!..eto ga "new balkan deal"..!

Ne sumnjam uopste da Kinezi smrtno-ozbiljno nisu uzeli na razmatranje citavu ovu ideju o kanalu i iskoriste priliku, sa sve Vojvodinom, da se ukline u meki, panonski EU-trbuh.
Ajde vidimo sta ce definitivno bude sa tom studijom?!

Jos da eliminisu aflatoksinase, a onda fino izvrse melioraciju Pomoravlja i Vojvodine, zaoru Srem, Backu i Banat i zaseju novi kukuruz.. importiraju stoku na Homolje, Pester, Zlatibor,..
Zapadnjaci su im prodali ideju o neophhodnosti mlijeka i preradjevina u ishrani, mi bismo tu onda trebali samo da se adaptiramo i povinujemo situaciji.

Lijepa i obecavajuca bajka, zar ne?!

Ne sumnjam da bi nam Merkelini onda brze bolje utrpali kartu izvan i preko voznog reda za EU, ili Jenkiji mozda aktivirali Presevcane u namjeri da otudje i dolinu Juzne Morave.

I pored svega, nekako Ruje u ovom momentu vidim tek na petoj poziciji, nakon Svaba, Amera, zutih, cak i Turaka..

Ipak Sve u svemu, cijenim da se mi i necemo mnogo pitati.

..ili ipak hocemo?? (samo da nam se opet ne razbije o glavu kao 40-ih, 90-ih i dr.)
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:49 18.05.2013

Re: Bolje znani djavo,

michiganac

Ipak Sve u svemu, cijenim da se mi i necemo mnogo pitati.

..ili ipak hocemo??

Nećemo. A ako se budemo pitali, naša će vlast napraviti pogrešan izbor.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana