Reč i slika| Satira| Život

HIT POP 2013!

Filip Mladenović RSS / 14.05.2013. u 00:48

SCENA-risti
SCENA-risti
Glavni prota-gonisti
Glavni prota-gonisti
Kažu da se istorija ponavlja, ali uvek kao farsa. U našem slučaju kao tragična farsa: Komunisti su nekada jahali popove, a popovi sada zaskaču dečake!!!

Ali, ni to nije sve! Glasali se, gladujte! Pardon, gledajte:

U petak, 10. maja 2013, na Trgu Republike u centru prestonice Srbije, održan je najveći glupirity šou program u modernoj istoriji Srbije. Nadmašio je i "Farmu", i "Velikog brata" i "Parove"!

Producenti su bili otuđeni delovi tajnih službi, reditelji su iza kulisa, scenaristi su bili okupljeni ispred bine, sa desne strane, dok su dva najtragikomičnija glumca bili dve vladike: jedan aktivni i jedan umirovljeni: Amfilohije i Atanasije.

Zato je subotnje, 11. majsko izdanje emisije "Mućni glavom" posvećeno glasanju za izbor HIT POPA Srbije, od predloženih kandidata, po abecednom redu: Amfilohije, Atanasije, Filaret, Kačavenda i Pahomije.

Glasovima slušateljki i slušalaca ubedljivu pobedu odneo je Amfilohije Radović, i tako osvojio laskavu titulu HIT POPA Srbije za ovu prostu, 2013. godinu!

Dokazi su na vezi:
http://www.radiobeograd.rs/index.php?option=com_content&task=view&id=3256&Itemid=182

Atačmenti

Tagovi



Komentari (167)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

hoochie coochie man hoochie coochie man 20:35 15.05.2013

Re: civilized or die!

Bila je to uređena država u kojoj se mirno i bezbedno živelo,


Mirno i bezbedno se živi i u zatvorima.
Što je zatvorska uprava surovija sve je mirnije i bezbednije.
zemljanin zemljanin 20:39 15.05.2013

Re: Pripazi se


Posotjanje višepartijskog sistema, dakle višepartijskih izbora,znači postojanje slobode mišljenja, postojanje građana i građanskih prava, postojanje ljudskih prava i sloboda, postojanje slobode govora i izražavanja, postojanje mogućnosti da se vlast menja ukoliko građani misle da je loša.
Ništa od toga u komunizmu nije postojalo, pa kome nije do slobode njemu u komunizmu može da bude lepo.

Kako si sve ovo nabrojao tačno mi se "javlja" gde danas svega toga nema
freehand freehand 20:41 15.05.2013

Re: Pripazi se

Kako si sve ovo nabrojao tačno mi se "javlja" gde danas svega toga nema

Čega? Slobode govora i slobodnih izbora?
Gde?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:44 15.05.2013

Re: Pripazi se

hoochie coochie man
Da ali ako se višestranački izbori posamtraju kao cilj sam po sebi i zabava za narodne mase.


Nažalost, iskustvo sa višestranačkim izborima u Srbiji, a i šire, pokazuje da oni jesu cilj sam po sebi, ali ne iz razloga zabave za narodne mase, već da stranačka oligarhija uzme vlast i obezbedi sebi i svojima bogat i lagodan život.

Što se tiče ljudskih prava koje si pobrojao to stoji, ali zaboravio si da pomeneš sitnice kao što su pravo na rad, socijalnu i zdravstvenu zaštitu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:46 15.05.2013

Re: Pripazi se

Kako si sve ovo nabrojao tačno mi se "javlja" gde danas svega toga nema


U Srbiji, što je meni posebno važno jer u njoj živim, toga ima, a šta se tebi javlja ne znam, mada pretpostavljamn da ti se javlja Kosovo. Tu je blizu pa možda zbog toga ti se javlja.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:48 15.05.2013

Re: civilized or die!

predatortz
Kako gde. Na Kosovu, na primer, nije. Isto tako, Srbi u Hrvatskoj nisu baš mirno živeli za vreme MASPOK-a.


Danas je, naravno, Srbima daleko lakši i lepši život i u Hrvatskoj i na Kosovu.
predatortz predatortz 20:49 15.05.2013

Re: Pripazi se

Što se tiče ljudskih prava koje si pobrojao to stoji, ali zaboravio si da pomeneš sitnice kao što su pravo na rad, socijalnu i zdravstvenu zaštitu.


A kome su ta prava oduzeta?
freehand freehand 20:49 15.05.2013

Re: Pripazi se

Što se tiče ljudskih prava koje si pobrojao to stoji, ali zaboravio si da pomeneš sitnice kao što su pravo na rad, socijalnu i zdravstvenu zaštitu.

Pa to pravo na rad kad je bar dva miliona ljudi išlo godinama da sedi u tim zidinama od kraja sedamdesetih plaćaš sad time što ne idu ni oni koji bi, da je bilo normalno i da te firme nisu na taj način zadavljene, sad radili a sede kod kuće. U čemu je problem?
Sve dođe na naplatu, jednog dana.
I račun je sve veći, što više otežepš.
To bi morao da znaš.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:50 15.05.2013

Re: Pripazi se

kao što su pravo na rad, socijalnu i zdravstvenu zaštitu.


A ko to nema pravo na rad u Srbiji?
Ako zbog toga što to pravo ne mogi svi da ostvare smatraš da je pravo na rad nekima uskraćeno, onda je malo država usvetu koje ne uskraćuju pravo na rad, jer je malo država koje nemaju nezaposlenih.
Ni Titova Jugosalvija nije svima obezbeđivala posao.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:56 15.05.2013

Re: civilized or die!

hoochie coochie man
Bila je to uređena država u kojoj se mirno i bezbedno živelo,


Mirno i bezbedno se živi i u zatvorima.
Što je zatvorska uprava surovija sve je mirnije i bezbednije.


Pod mirnim i bezbednim životom ja, pre svega, podrazumevam život bez straha da li ću sutra moći da svojim radom zaradim dovoljno kako bi moja porodica i ja živeli pristojno. Danas je malo ko siguran d< će to uspeti. Neću da pominjem da si u bilo kom parku diljem propale države mogao da zanoćiš bez straha da ćeš biti opljačkan i pretučen.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:59 15.05.2013

Re: Pripazi se

predatortz
Što se tiče ljudskih prava koje si pobrojao to stoji, ali zaboravio si da pomeneš sitnice kao što su pravo na rad, socijalnu i zdravstvenu zaštitu.


A kome su ta prava oduzeta?

Pitaj one koji su posle privatizacije otpušteni, a i one mlade ljude koji su se školovali, a nemaju posla.
predatortz predatortz 21:00 15.05.2013

Re: civilized or die!

Neću da pominjem da si u bilo kom parku diljem propale države mogao da zanoćiš bez straha da ćeš biti opljačkan i pretučen.


Bogami, ne znam gde si ti to kuntao, ali u Tuzli nekad apsili za takve stvari. Pa si, umesto u parku, kuntao u buvari.

A, što se rada tiče, ni onda od njega nisu svi živeli pristojno. Bilo sirotinje koliko hoćeš. Ja sam iz industrijskog grada, nagledao sam se radničke sirotinje u mladosti. Uzgred, matori mi je bio profesor, majka viša medicinska sestra. Ni mi nismo bili od bogatijih...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 21:03 15.05.2013

Re: Pripazi se

freehand

Pa to pravo na rad kad je bar dva miliona ljudi išlo godinama da sedi u tim zidinama od kraja sedamdesetih ...


Neki jesu sedeli, pre svega u administraciji, ali velika većina je radila i proizvodila. Danas je mnogo više onih koji sede, a mnogo manje onih koji proizvode.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 21:07 15.05.2013

Re: civilized or die!

predatortz
Neću da pominjem da si u bilo kom parku diljem propale države mogao da zanoćiš bez straha da ćeš biti opljačkan i pretučen.


Bogami, ne znam gde si ti to kuntao, ali u Tuzli nekad apsili za takve stvari. Pa si, umesto u parku, kuntao u buvari.

kad sam napisao "zanoćiš" mislio sam da provedeš noć sa devojkom, a ne na klošarenje. Verujem da zbog toga, čak ni u Tuzli, niko nije hapšen.

Uzgred, misliš li da je danas porodica u kojoj je muž profesor, a supruga medicinska sestra, bogata i da bolje živi nego tvoji roditelji u SFRJ?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:09 15.05.2013

Re: civilized or die!

Pod mirnim i bezbednim životom ja, pre svega, podrazumevam život bez straha da li ću sutra moći da svojim radom zaradim dovoljno kako bi moja porodica i ja živeli pristojno.


Ma jasno je to, samo je, čini mi se, pogrešno povezivati ekonomsku sigurnost i komunizam.
Ako se išta vezano za komunizam može sa sigurnošću tvrditi to je da je komunizam ekonomski inferioran sistem. Nadti se ekonomskoj sigurnosti u ekonomski neefikasnom sistemu je jalovo nadanje.

To što mi pamtimo komunističko vreme kao vreme višeg standarda većine pojedinaca, nije dokaz efikasnosti tog sistema, a čemu se može zahvaliti na tom standardu je takođe prilično jasno.
Najpre postojanju vojnih i političkih blokova i Titovom balasniranju koje mu je donosilo NEZARAĐENE pare. A potom zaduživanju kod onih koji nisu bili pod komunistima.


predatortz predatortz 21:10 15.05.2013

Re: civilized or die!

kad sam napisao "zanoćiš" mislio sam da provedeš noć sa devojkom, a ne na klošarenje. Verujem da zbog toga, čak ni u Tuzli, niko nije hapšen.


Nije, ali šorki je bilo. Kriminala takođe.

Uzgred, misliš li da je danas porodica u kojoj je muž profesor, a supruga medicinska sestra, bogata i da bolje živi nego tvoji roditelji>?


Verovatno žive slično, ali nisam ja koji tvrdi da je onda bio raj, a danas pakao.


Vojislav Stojković Vojislav Stojković 21:13 15.05.2013

Re: civilized or die!

hoochie coochie man
A potom zaduživanju kod onih koji nisu bili pod komunistima.


Koliko znam danas je Srbija mnogo zaduženija od SFRJ, a većina lošije živi i jedva sastavlja kraj sa krajem.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 21:15 15.05.2013

Re: civilized or die!

predatortz
Verovatno žive slično, ali nisam ja koji tvrdi da je onda bio raj, a danas pakao.


Nisam ni ja, ali moje sećanje na život u SFRJ se opire mnogim tvrdnjama izrečenim ovde, kako je onda sve bilo trulo i propalo.

PS: Jedno je sigurno: onda sam bar imao:

blogovatelj blogovatelj 21:15 15.05.2013

Re: Pripazi se

već da stranačka oligarhija uzme vlast i obezbedi sebi i svojima bogat i lagodan život.


Pa smeni stranačku oligarhiju na sledećim izborima. Stvar je tako prosta.
To i jeste poenta slobode izbora.
predatortz predatortz 21:18 15.05.2013

Re: civilized or die!

Vojislav Stojković
hoochie coochie man
A potom zaduživanju kod onih koji nisu bili pod komunistima.


Koliko znam danas je Srbija mnogo zaduženija od SFRJ, a većina lošije živi i jedva sastavlja kraj sa krajem.


Ja mislim da većina danas bolje živi. Ko ima stan, ima ga u vlasništvu a ne firmin. Ko ga nema , podstanar je kao i onda.

Neretko, porodice imaju i po dva automobila. Mobilne telefone imaju svi. Kafane su pune, na cestama gužva, ko letuje letuje u hotelu ili apartmanu, a broj takvih nije mali.

Mislim da su sad stvari samo prirodnije. Ne mogu baš svi da imaju isto ili približno. To je neprirodno, imajući u vidu činjenicu da nismo svi ni jednako sposobni, ni jednako vredni.
freehand freehand 21:19 15.05.2013

Re: Pripazi se

Vojislav Stojković
freehand

Pa to pravo na rad kad je bar dva miliona ljudi išlo godinama da sedi u tim zidinama od kraja sedamdesetih ...


Neki jesu sedeli, pre svega u administraciji, ali velika većina je radila i proizvodila. Danas je mnogo više onih koji sede, a mnogo manje onih koji proizvode.

E, bez veze je ovo malo, imaš trojicu oponenata.
Ali - u SFRJ je privreda imala više socijalnu nego ekonomsku svrhu. Pa onda fabrike ne da nisu pravile profit nego su imale planske gubitke. Koji su, opet, nadoknađivani iz budžeta. Koji su punjeni inflacijom koja je pokrivana ino-kreditima.
Pa se vratismo na ovo danas kao posledicu.
Stigli i kelneri i uterivači, jebi ga. Pa smo mi što se ovde svađamo još nešto i zakačili avansno od ovoga što se danas plaća. Jebeno je klincima koji svojom mladošču u sirotinji plaćaju ono što je trošeno pre četrdeset i trideset godina, ne bi li drugovi Potemkini bili što zadovoljniji svojim delom a Tzar zadivljeniji sobom kad je to tako mudro i uspešno omogućio, makar da i nema pojma kako.
blogovatelj blogovatelj 21:19 15.05.2013

Re: civilized or die!

Koliko znam danas je Srbija mnogo zaduženija od SFRJ, a većina lošije živi i jedva sastavlja kraj sa krajem


Vojislave, Srbiju danas jedino možeš da porediš sa SFRJ iz 1959. godine.
Četrnaest godina je prošlo od poslednjeg rata koji je Srbija preživela.
Toliko je bilo prošlo i 1959. od poslednjeg rata u to vreme u SFRJ.
Ja čisto sumnjam da se u SFRJ 1959. živelo bolje nego sada u Srbiji.
Tj. skoro sam siguran da nije.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:26 15.05.2013

Re: civilized or die!

Koliko znam danas je Srbija mnogo zaduženija od SFRJ, a većina lošije živi i jedva sastavlja kraj sa krajem.


Sve države sudanas zaduženije nego 1985 recimo.
A i ne treba biti nikakav ekspert da bi se znalo da privreda danas ima i te kako veze sa dešavanjima od pre 10 ili 20 godina. A da ta dešavanja itekako imaju veze sa postojanjem Jugoslavije.
Pogrešno je porediti Srbiju i Jugoslaviju kao dve države koja jedna sa drugom veze nemaju i konstatovati da je jedna od druge bolja.

Jugoslavija, njeno postojanje, njena politika, njen raspad, ima posledice na Srbiju danas. To ne bi trebalo da bude sporno.

Ne pada mi na pamet da tvrdim da je u Srbiji dobro i da nije moglo bolje, nije dobro a bolje je moglo i to mnogo bolje.
Što niej bolje krivi su loši političari a ne demokratija. To upućuje da rešenje treba tražiti u promeni političara a ne političkog sistema.

Ali ono što jeste dobro da smo sve dalje i dalje od te greške, Jugoslavije i komunizma, čijih posledica i dalje ima ali ih je sve manje.
Makar smo pregurali raspad te države koji je bio neminovan.
predatortz predatortz 21:26 15.05.2013

Re: civilized or die!


PS: Jedno je sigurno: onda sam bar imao:




Tako ću i ja, jednog dana, žaliti za devedesetim. Onda će mi neki klinac nabijati na nos kako su to bile godine rata,užasa,jada i bede...

Ja ću u sebi misliti:

Imaš pravo mali, ali kako me je tih godina htela ona stvar......
freehand freehand 21:31 15.05.2013

Re: civilized or die!

predatortz

PS: Jedno je sigurno: onda sam bar imao:




Tako ću i ja, jednog dana, žaliti za devedesetim. Onda će mi neki klinac nabijati na nos kako su to bile godine rata,užasa,jada i bede...

Ja ću u sebi misliti:

Imaš pravo mali, ali kako me je tih godina htela ona stvar......

Pa ja u ovakvim raspravama našoj Mariopan rekoh nekoliko puta - draga moja, 25 nećeš imati nikad više, pomiri se sa tim. I to nema veze sa društvenim uređenjem.
zemljanin zemljanin 21:51 15.05.2013

Re: Pripazi se

hoochie coochie man
Kako si sve ovo nabrojao tačno mi se "javlja" gde danas svega toga nema


U Srbiji, što je meni posebno važno jer u njoj živim, toga ima, a šta se tebi javlja ne znam, mada pretpostavljamn da ti se javlja Kosovo. Tu je blizu pa možda zbog toga ti se javlja.

elem ti nabroja sve pozitivne stvari, srećne građane koji žive jedino za slobodu i ljudska prava i ne priznaju nikakav drugi sistem u kome toga nema ... ne znam kako bi objasnili onih 80+% ljudi koji su članovi sistema u kome ništa od toga ne postoji (barem se samostalno deklarišu kao članovi) ... elem i tema bloga je takva ... sve što "vođa" kaže, članovi padaju u nesvest a "vođa" kliče "u ime mojih članova" ... članovi imaju pravo i obavezu da dodaju pare a odgovornosti upravljanja i tih bezveznih izbora najboljih, su u potpunosti oslobođeni ... zbog stresa valjda ...

EDIT. jbt pa u Titovo vreme da član Partije izlupa sve ove nebuloze, bio bi, barem izbačen ... ali srećom se "vođa" ogradio, pa nikom ništa
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:05 15.05.2013

Re: Pripazi se

elem ti nabroja sve pozitivne stvari, srećne građane koji žive jedino za slobodu i ljudska prava i ne priznaju nikakav drugi sistem u kome toga nema


To jesu pozitivne stavri ali to još nije sreća, to je tek uslov za sreću. Neophodan.
Ako toga nema sreća nije moguća (makar za one kojima sloboda nešto znači, o onima koji su srećni i kad moraju da ćute ili šapuću ne bih, nije lepo reći ljudima da su stoka)

ne znam kako bi objasnili onih 80+% ljudi koji su članovi sistema u kome ništa od toga ne postoji


Pa gde ne postoji, kaži.
sve što "vođa" kaže, članovi padaju u nesvest

Ko je i kad pao u nesvest?
I to ti se javilo?
milisav68 milisav68 22:12 15.05.2013

Re: civilized or die!

Vojislav Stojković
Ma, šta kažeš, leba ti? A danas se ne možeš ni zaposliti, a kamoli napredovati, bez partijske knjižice.

Pa to su naučili u lepim i uredjenim školama i fakultetima.
zemljanin zemljanin 22:14 15.05.2013

Re: Pripazi se

Tema bloga "HIT POP 2013!" ... a govori o ljudima iz navedenog sistema kojima niko ništa ne može ... jer su pripadnici sistema ... javlja mi se da će se tako i završiti ... raspravljate o nekim nazovi slobodama i pravima i zalažete se za njih (što je OK) ali sa druge strane žmurite na sistem u kome je sve kontra od navedenog ... tako da na kraju balade nije jasno za šta ste (generalno, ne poimenice) ... ili je to kineski model ?
bubamarac bubamarac 22:21 15.05.2013

Re: civilized or die!

dragan7557
bubamarac
A kako bi po Vama izgledao savršen sistem?


Cuj kako? Svakome prema potrebama, od svakoga prema mogucnostima!

Najblize tome bilo je "socijalistićko samoupravlanije", BRE!

Jes vala, i onda uspostave demokratiju i neki sve uzmu sebi a onim koji ih podrzavaju, ne ostane ni za hleb, e onda oni koji su sve pokrali kazu:

vi koji nemate hleba jedite kolache, i kvit!

E onda...................

pa onda.........................

i onda..................

kad ono´.................

onda opet...................

i onda...........................

I na kraju vracamo se na naslov:

Civilized or die!

cerski


Ja nisam rekao da su ti uspostavljaci demokratije bolji,ali braniti Titin sistem i idealizovati ga, je smijesno.
Zivjeli ste vi dobro jedno vrijeme i zbog cekova i odlozenog placanja, pa na kraju godine kad cekovi dodju na naplatu ispadne da ste dzaba ljetovali i dzaba spavacu sobu, sa sve "regalom", kupili.
Kad kazem vi mislim na tu generaciju koja je ukacila nesto lijepog zivota nicim izazvana.

@Vojislav Stojkovic

A, što se rada tiče, ni onda od njega nisu svi živeli pristojno. Bilo sirotinje koliko hoćeš. Ja sam iz industrijskog grada, nagledao sam se radničke sirotinje u mladosti. Uzgred, matori mi je bio profesor, majka viša medicinska sestra. Ni mi nismo bili od bogatijih...


Uzgred, misliš li da je danas porodica u kojoj je muž profesor, a supruga medicinska sestra, bogata i da bolje živi nego tvoji roditelji u SFRJ?

Npr u Austriji ako ti je otac profesor, a majka visa medicinska sestra, onda ti vozis Jaguar kabriolet. A niti su imali Tita ni komunizma ni samoupravljanja.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:22 15.05.2013

Re: Pripazi se

a govori o ljudima iz navedenog sistema


Sistem crkve?
Ako je to onda previđaš jednu veoma važnu stvar a to je da je članstvo u toj organizaciji apsolutno dobrovoljno.
Ona naravno nema demokratsko unutrašnje uređenje, kao ni ogroman broj drugih organizacija, ali sve dok ne postoje posledice po onoga ko neće da bude član te organizacije sve je u redu.

Demokratija, sloboda govora, višestranačje, sve to o čemu se govori se odnosi isključivo na državu a nikako na neke organizacije u koje ljudi dobrovoljno stupaju.
zemljanin zemljanin 22:45 15.05.2013

Re: Pripazi se

Pa kako onda objašnjavaš onih 80+% ljudi koji dobrovoljno stupaju u taj sistem ... kako se neko može zalagati i boriti se za demokratski sistem a sa druge strane dobrovoljno se učlanjivati i podržavati nedemokratski sitem ? ... negde nisu iskreni, sad da li tamo ili ovamo - ne bih znao da kažem ... to je onaj američki sistem sredine prošlog veka (u Titovo vreme) ... "demokratija, jednakost, ljudska prava i slobode ... i crnci ne mogu u autobus" ... sasvim normalno
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:05 15.05.2013

Re: Pripazi se

Pa kako onda objašnjavaš onih 80+% ljudi koji dobrovoljno stupaju u taj sistem ... kako se neko može zalagati i boriti se za demokratski sistem a sa druge strane dobrovoljno se učlanjivati i podržavati nedemokratski sitem ?


Tako što jasno (za razkliku od tebe, izvini) razdvajaju gde je demokratija neophodna i gde joj je mesto, u državi, tj država mora da bude demokratski organizovana.
Pojam demokratije je vezan za državu i za njeno uređenje. Kada se kaže demokratsko uređenje misli se na uređenje države.
Onaj ko pokušava, kao ti što radiš, to preslikati na svaku organizaciju, pokazuje da nije načisto sa samim pojmom demokratije.
Ima li po tom tvom kriterijumu demokratije u organizaciji Centar za slobodne izbore i demokratiju? Nema.
Smatraš li da su oni neiskreni jer pričaju o demokratiji, u svom nazivu imaju reč demokratija, čak prate i kontrolišu izbore, a sami su nedemokratični?
Jesu li oni neiskreni?

Stvarno si mnogo toga pobrkao. Osnovi demokratije se ipak moraju znati. Ma kako naizgled bilo sve svima jasno ipak nije tako, očigledno. (sad imamo i primer)

Počni od samog značenja reči pa polako, shvatićeš.
zemljanin zemljanin 07:14 16.05.2013

Re: Pripazi se

hoochie coochie man

Počni od samog značenja reči pa polako, shvatićeš.

E, hvala na savetu ... mešaš licemerstvo sa društvenim "šta god" ... vidiš li ti taj mentalni sklop sposoban da u trentuku A izgara za ljudske slobode a da u istom trenutku (paralelni svet) opravdava ukidanje ljudskih sloboda ... ni po jada za nas "matore" ali zamislimo jedno dete koje sa časa veronauke ode na čas biologije ili obrnuto ... pa na jednom od tih časova mora da laže ... to je sistem i pravilo koji mi struktrno uvodimo u društvo ... naravno "matori" nemaju taj problem jer si "istrenirani" da ta dva "nemaju veze" ... a detetu nema šta puno da se objašnjava bitno je da su ocene dobre ili ti "laži na biologiji" ... ili ti demokratsko izabrana Vlada je to dozvolila - znači, ispravno je

Nama "matorima" je tako lako da prihvatimo da kapitalizam i demokratija idu zajedno ... to je kao normalno ... evo ti ispljuva samopupravljanje iako je to primenjena demokratija ... ja ne poznajem humaniji sistem ... ali ti i mnogi ovde, gledate iskustva i posledice pokušaja primene tog sistema i onda donosite vrednosni sud bez da se zamarate suštinom ... napisah gore, virtualizacija relanosti - i onda nema problema da u istom trenutku imam 77 različitih sistema u kojima egzistiram i koji su isključivi ... sakriću se iza parola dovoljno širokih značenja i mantraću o boljem životu u uređenom demokratskom društvu ... gašenje TV-a pomaže u takvim situacijama ... mnogo, brate, idealizuješ relanost sveta i izbegavaš zdrav razum ... to je ovde već viđeno, izbacuju se citati, ističu se "normalne" zemlje, "prirodni" poredak i sl. ... sve sem suočavanja sa logičkim nedoslednostima ... ali kao što rekoh, mi "matori" možemo sebi to da priuštimo, nebitno da li smo to odabrali ili nam je nametnuto ... pitanje je šta je ispravno ???

EDIT. a ni demokratija i samoupravljanje se ne mešaju osim po potrebi
milisav68 milisav68 09:13 16.05.2013

Re: Pripazi se

zemljanin

ni po jada za nas "matore" ali zamislimo jedno dete koje sa časa veronauke ode na čas biologije ili obrnuto ... pa na jednom od tih časova mora da laže ... to je sistem i pravilo koji mi struktrno uvodimo u društvo ... naravno "matori" nemaju taj problem jer si "istrenirani" da ta dva "nemaju veze" ... a detetu nema šta puno da se objašnjava bitno je da su ocene dobre ili ti "laži na biologiji" ... ili ti demokratsko izabrana Vlada je to dozvolila - znači, ispravno je

Imaš grešku u startu - veronauka nije obavezan predmet - i to je izmedju ostalog "demokratija", za razliku recimo, kad smo svi morali da budemo Titovi pioniri, i da verujemo u bratstvo-jedinstvo.

A da se deca lažu, lažu se, jer nije lako odgovoriti na neka pitanja....

Na primer - kako nastaju bebe?

Treba to pažljivo objasniti, a život nije binarni sistem 1/0 - radi/ne radi....

Mnogo veća trauma za decu je svadjanje/razvod roditelja.
evo ti ispljuva samopupravljanje iako je to primenjena demokratija ... ja ne poznajem humaniji sistem ...ali ti i mnogi ovde, gledate iskustva i posledice pokušaja primene tog sistema i onda donosite vrednosni sud bez da se zamarate suštinom ...

Pa u čemu je razlika izmedju "teorije" da bog postoji, i da će svi ljudi da budu humani, i da će pored sebe da misle na druge?

Priroda/biologija kaže da najsposobniji opstaju, a da je čovek prvenstveno prirodno, pa tek onda društveno biće.

Koliko god ti human bio, prvo ćeš da obezbediš hranu za sebe i svoju porodicu (i uopšte bolje uslove za život), ali sigurno nećeš da organizuješ protest ili da se odrekneš svojih potreba, zato što neko nema šta da jede, zbog ovog ili onog razloga....

Pa "drugovi" koji su proklamovali jednakost za vreme rata su odmah posle "oslobodjenja" zauzeli najbolje vile i stanove.....

Pusti to.....mediji nas zamajavaju sa popovima dok poslanici donose zakone koji njima odgovaraju.... umesto da se istraži zašto se kriminalci ne osudjuju i puštaju na slobodu posle kratkog vremena...mi ćemo da se vrtimo izmedju popova, Kosova, parade...ili već čega.....
zemljanin zemljanin 09:35 16.05.2013

Re: Pripazi se

Postoji ono čuveno karikiranje o čistačici i samopuravljanju ... poenta te karikature je degradacija sistema ... e sad kada to preslikamo na demokratiju ta ista čistačica glasa na izborima i bira Vladu ... u samoupravljanju je barem odvojeno rukovodstvena struktura od "vlasnika proizvodnih sredstava" ... znači i u jednom i u drugom slučaju (iako su različiti) krajnji ishod zavisi od "obrazovanja" ili prosvećenosti pojedinca ... pa tako, moderna demokratija zasniva sistem osposobljavanja umesto prosvećenosti ... onda imamo mnogo "čistačica" kojima je lako manipulisati a političke partije su postale estradne zvezde jer se prilagođavaju potrebama "tržišta" tj. glasačkog tela.

Sve to nije tema ovde jer se govori o incidentu dvojice visokih funkcionera ortganizacije za ne-prosvećivanje ali direktno ima uticaja na društvu pa i ovu našu demokratiju ... zato smatram a to je i bila poenta, da je licemerstvo pojedinca direktno podrivanje njegovih sloboda uključujući i demokratiju jer je svodi na puku formu ... priznavanje i povlađivanje sistemu koji pravi "čistačice" je oličeno u nastupu dvojice šarlatana ...

PS. čistačica je ovde "stilska figura" i nije mi namera da potcenjujem ili se rugam tom zanimanju.
freehand freehand 09:42 16.05.2013

Re: Pripazi se

Postoji ono čuveno karikiranje o čistačici i samopuravljanju ... poenta te karikature je degradacija sistema ... e sad kada to preslikamo na demokratiju ta ista čistačica glasa na izborima i bira Vladu ... u samoupravljanju je barem odvojeno rukovodstvena struktura od "vlasnika proizvodnih sredstava" ... znači i u jednom i u drugom slučaju (iako su različiti) krajnji ishod zavisi od "obrazovanja" ili prosvećenosti pojedinca ... pa tako, moderna demokratija zasniva sistem osposobljavanja umesto prosvećenosti ... onda imamo mnogo "čistačica" kojima je lako manipulisati a političke partije su postale estradne zvezde jer se prilagođavaju potrebama "tržišta" tj. glasačkog tela.

Ovo se zove papazjanija. Sve si, Zemljanine, izmešao, kao kuvari u jenea kad su pravili rizibizi.
a meni je čistačica uredno sedela na redakcijskim sastancima. Sreća te je bila normalna žena, svesna šta joj je posao i bez interesovanja da se meša u uređivačku politiku.
zemljanin zemljanin 09:47 16.05.2013

Re: Pripazi se

Sreća te je bila normalna žena, svesna šta joj je posao i bez interesovanja da se meša u uređivačku politiku.

Na toj "sreći" insistira i moderna demokratija ... ali najbolje je da se ne mešaju te stvari jer treba nekako logički pomiriti te nelogičnosti, zar ne ... i opet tema nije demokratija i samoupravljanje već ova dvojica šarlatana ... to što ti šarlatani mogu da rade šta im padne na pamet je posledica "čistaćica" koje su normalne ...
freehand freehand 09:52 16.05.2013

Re: Pripazi se

to što ti šarlatani mogu da rade šta im padne na pamet je posledica "čistaćica" koje su normalne ...

Tebe baš gadno žulja ta Crkva, na svaki mogući način, te kružiš naokolo i svaki ti je povod dobar ne bi li nastavio svoju ateističku misiju.
A nekako bih rekao da ti društvene nauke nisu struka.

Edit:
pa se nekako u kontekstu setim Šaje kako ilustrujući nerazvijenost proizvodnih nsaga iznese primer kako se u prvobitnoj zajednici fudbal igrao krpenjačom pravljenom od čarapa.

zemljanin zemljanin 10:04 16.05.2013

Re: Pripazi se

Tebe baš gadno žulja ta Crkva, na svaki mogući način, te kružiš naokolo i svaki ti je povod dobar ne bi li nastavio svoju ateističku misiju.

A šta je ovde tema ? ... ta crkva (institucionalizovana da ne ulazimo ponovo u široka tumačenja) je oličenje neracionalnosti ... Ti smatraš da ja vodim "krstaški" rat protiv Crkve ? ... ili ja pogrešno pišem ili ti pogrešno shvataš ... zabole me za crkvu, ali posledice su vidljive i svi žmure ... kada se na školskim slavama pojavi zadimljeni pop a direktor kaže "hajde sad se prekrstite" ili kada na času likovnog, nastavnica kaže "crtaćemo sveca" ili kada na kontrolnom iz engleskog stoji pitanje "koje je tvoje krsno ime" ili (odužilo bi se da nabrajam) ... e to se zove nametanje crkve maloletnim licima ... i dok je to tebi OK, meni nije ... mogu da krivim popa NN ali on samo sprovodi politiku crkve a verski fanatici (članovi iste) stvaraju atmosferu "normalnosti" ... pa i u ovom slučaju se sve svodi na "pogrešno razumevanje" a vrlo je jasno šta je stav crkve.
A nekako bih rekao da ti društvene nauke nisu struka.

nisu i srećom pa nisu

EDIT. Inače bi poreklo fudbala mogli naći u šutiranju glava pobeđenih tokom ceremonija proslave vojnih pobeda ...
milisav68 milisav68 10:14 16.05.2013

Re: Pripazi se

zemljanin
onda imamo mnogo "čistačica" kojima je lako manipulisati a političke partije su postale estradne zvezde jer se prilagođavaju potrebama "tržišta" tj. glasačkog tela.

Jeste, samo što "čistačica" nije mogla da smeni Tita, ali zato može da smeni Tadića.

Znam da smena Tadića nije suštinski bitna, ali od nečega mora da se počne...
Sve to nije tema ovde jer se govori o incidentu dvojice visokih funkcionera ortganizacije za ne-prosvećivanje ali direktno ima uticaja na društvu pa i ovu našu demokratiju ... zato smatram a to je i bila poenta, da je licemerstvo pojedinca direktno podrivanje njegovih sloboda uključujući i demokratiju jer je svodi na puku formu ... priznavanje i povlađivanje sistemu koji pravi "čistačice" je oličeno u nastupu dvojice šarlatana ...

Znači dvojica šarlatana su krivi, što državni službenici (i novinari) ne rade svoj posao?

Licemerno je prozivati popove, zato što deca nepismena i neobrazovana izlaze iz škole (čast manjoj grupi izuzetaka).

I nije taj problem od juče, to traje od kako su osnivane večernje škole i fakulteti, da bi "drugovi" dobili šaru, pa tako zauzeli položaj.

I dan-danas se sećam nastavnice biologije (i nije bila jedina, ali mi je ostala u sećanju jer je bila zadrta i nevaspitana), koja nije imala pojma, i koja je za vreme predavanja diktirala iz sveske (iako smo imali knjige), a ubačena je tu, jer je bila žena nekog "druga" (početak osamdesetih).
freehand freehand 10:14 16.05.2013

Re: Pripazi se

nisu i srećom pa nisu

I po tebe i po društvene nauke.


EDIT. Inače bi poreklo fudbala mogli naći u šutiranju glava pobeđenih tokom ceremonija proslave vojnih pobeda ...

Može malo šira elaboracija? Glave od čarapa? Kupusne?
To si sad smislio za potrebe šale i komike ili ima neku istorijsku podlogu?

Kakogod, verujem da bi porobljivači Bosne taj sport izbegavali.
bubamarac bubamarac 10:28 16.05.2013

Re: Pripazi se

Kakogod, verujem da bi porobljivači Bosne taj sport izbegavali.

Lako je po nama Bosancima. Aj se nasali na racun nekih drugih grupacija, ako smijes?
freehand freehand 10:33 16.05.2013

Re: Pripazi se

bubamarac
Kakogod, verujem da bi porobljivači Bosne taj sport izbegavali.

Lako je po nama Bosancima. Aj se nasali na racun nekih drugih grupacija, ako smijes?

Ko još ima tako tvrde lopte na ramenima?
zemljanin zemljanin 10:36 16.05.2013

Re: Pripazi se

freehand

Klinac me tera na plažu pa nemam vremena, samo kratko pre nego se odjavim ... radi se o latinoameričkim civilizacijama, da li su Maje ili Inke, morao bih da proveravam ... "sport" je bio sličan fudbalu ali je lopta bila glava (odsečena naravno) pobeđenih ...
freehand freehand 10:43 16.05.2013

Re: Pripazi se

zemljanin
freehand

Klinac me tera na plažu pa nemam vremena, samo kratko pre nego se odjavim ... radi se o latinoameričkim civilizacijama, da li su Maje ili Inke, morao bih da proveravam ... "sport" je bio sličan fudbalu ali je lopta bila glava (odsečena naravno) pobeđenih ...

Apokalipteo?
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:46 16.05.2013

Re: Pripazi se

mešaš licemerstvo sa društvenim "šta god"


Ne, ti si taj kome se sve zbrkalo i koji je pomešao uređenje države sa organizovanjem dobrovoljih pevačkih društava, crkve, udruženja ribolovaca, privrednih subjekata i svega ostalog.
Tebi je to sve isto.
vidiš li ti taj mentalni sklop sposoban da u trentuku A izgara za ljudske slobode a da u istom trenutku (paralelni svet) opravdava ukidanje ljudskih sloboda


Kako to crkva ukida ljudske slobode?
Kome ona to može da ukine bilo koje pravo, ili da ograniči slobodu, bez pristanka onoga na koga se to odnosi?
A ukidanje podrazumeva moć da se nekome nešto zabrani, bez obzira na volju toga kome se zabranjuje.

Dakle crkva nikome ništa ne može da ukine, za razliku od države koja ima tu mogućnost, i zato je važno da država bude demokratski organizovana, a crkva i ostala pevačka društva mogu kako žele, pod uslovom da ne krše zakoe koje je država propisala.

Tvoja usiljena teza da su pripadnici crkve, vernici, licemeri koji u jednom trenutku prisatju da budu u organizaciji koja nije demokrastka, a u drugom na to ne pristaju, ne drži vodu ali ni malo.
Građani neke države, bili vernici ili ne, imaju potrebu i interes da odlučuju o tome ko će u njihovo ime raditi zajedničke poslove u državi, dakle ko će činiti skupšinu,vladu - vlast.

Zašto ljudi koji žele o tome da odlučuju, imaju potrebu i za ispovedanjem vere, dakle zašto žele da pripadaju crkvi (koja eto nije demokrastki ustrojena), je pitanje na koje još niko nije dao odgovor (pokušaj ti)



ali zamislimo jedno dete koje sa časa veronauke ode na čas biologije ili obrnuto


Ovo može da bude problem, ali kakvo takvo ublažavanje problema je to što veronauka nije obavezna, O tome ti je Milisav govorio.
Ali ni za taj problem nije odgovorna crkva, jer ona nije na silu ugurala veronauku u škole (nema načina da na to prisili bilo koga) već država koja je to uradila.

. evo ti ispljuva samopupravljanje iako je to primenjena demokratija

E ovo je tek besmislica.

Prvo, niti je to bilo stvarno samouoravlajnje nego upravljanje od strane komunističke partije, a drugo, upravlajti se može samo svojim (recimo državom, jer ona pripada svim njenim građanima) ali ne i tuđim. U tom navodnom samoupravlajnju su neki želeli da upravljaju tuđim kapitalom.

Priča o čuvenom primeru čistačice u samoupravljanju i čistačice u demokratiji do nekle stoji. Stoji kao dokaz da demokratija nije idealan sistem, ali ovakav kakav je funkcioniše, radi, boljeg nema.
Sustem u kome su čistačice upravljale tuđim kapitalom je propao. Ne postoji uspešna privreda koju vode čistačice, a i u najuspečnijim državama glas čistačice vredi kao glas akademika.
zemljanin zemljanin 22:38 16.05.2013

Re: Pripazi se

Građani neke države, bili vernici ili ne, imaju potrebu i interes da odlučuju o tome ko će u njihovo ime raditi zajedničke poslove u državi, dakle ko će činiti skupšinu,vladu - vlast.

Građani nemaju potrebu ali im je potreba nametnuta ... interes definitivno postoji ali je deklarisan "programima" političkih partija ... Dogma u obrazovanju je pogrešno pa taman da je stavljeno u Ustav ...

Kažeš sve dobrovoljno ... dete se rodi onda ga roditelji krste, zati ga upišu na veronauku, koriste svoj autoritet i autoritet zajednice i OLA, eto dobrovoljnog ČLANA

Isuviše formalno posmatraš stvari, jer toliko toga tu nije normalno da je čudo jedno neviđeno ... formalno mi nikada nismo ni živeli u komunizmu već u socijalizmu, formalno bih mogao da izdeklamujem u čemu sve brkaš stvari kada ne razlikuješ osnove itd- (naravno da mi ne pada na pamet da to radim jer čitam šta pišeš i pokušavam da razumem tvoj stav i tvoje viđenje a ne upotrebljenu reč)

Ovo o samoupravljanju, verovatno imaš svoje razloge za takav pristup ali je definitivno jednostran ... samoupravljanje je mnogo više od onoga modela koji je pokušan u SFRJ ... ali biće tema za to ...

Oko crkve, već mnogo puta ponovljeno, ne smeta meni što crkva postoji, već što prekoračuje svoja ovlašćenja i zloupotrebljava svoj status ... i onda se sakrije iza formalizma ... ja jedino insistiram da se crkva vrati pod okrilje države i da ima istu pozciju i status kao i bilo koje drugo "pevačko društvo".

Inače cela ova diskusija je nastala jer sam se zajebavao sa "javlja mi se", bez namere da se upuštam u već vođene diskusije ali eto

EDIT. u svakom slučaju, mnogo grešim u nekim diskusijama i ostavljam prostor za različita tumačenja ... moj pristup online komunikaciji na ovakvim blogovima je više ćaskanje pa se ne držim krutih izjava, ali pripaziću ... tako da ipak ima neke koristi od ove prepiske
bene_geserit bene_geserit 08:03 17.05.2013

Re: Pripazi se

zemljanin
Kažeš sve dobrovoljno ... dete se rodi onda ga roditelji krste, zati ga upišu na veronauku, koriste svoj autoritet i autoritet zajednice i OLA, eto dobrovoljnog ČLANA
...
Oko crkve, već mnogo puta ponovljeno, ne smeta meni što crkva postoji, već što prekoračuje svoja ovlašćenja i zloupotrebljava svoj status ... i onda se sakrije iza formalizma ... ja jedino insistiram da se crkva vrati pod okrilje države i da ima istu pozciju i status kao i bilo koje drugo "pevačko društvo".

Kakva su to "ovlascenja" crkve i "zloupotrebljavanje statusa" a da ne pominjem "vracanje pod okrilje drzave"? Ja tebe brate nista ne razumem, ko da pricas esperanto.
zemljanin zemljanin 11:33 17.05.2013

Re: Pripazi se

bene_geserit

a) uspostavljanje liste vraćanja oduzete imovine i rangiranje crkve u okviru tog procesa ... zlažem se da crkva bude niže rangirana od građana ... govorim o prioritetu,

b) popis imovine i namene crkvenih dobara ... sve nekretnine koje nemaju isključivu namenu bogomolje, staviti na listu oporezivanja ... šume i livade i sl. nisu bogomolje ... sistem uspostavljen u nekoliko držva članica EU,

c) obustava svih dodatnih davanja od strane države i javnih preduzeća (vlasništvo države) prema crkvi ... ovo ne znači obustavu davanja definisanih u okviru budžeta prema svim verskim zajednicama,

d) preciziranje mesta služenja svih ritualnih obreda od strane osoblja crkve uz izričito precizne definicije i zabrane obavljanja navedenih rituala u obrazovnim ustanovama,

e) zabrana emitovanja medijsko-propagadnih religioznih materijala u kojima se pojavljuju deca mlađa od 14g.,

f) primena postojećih zakona o organizaciji skupova na javnim mestima,

e) medijsko izveštavanje o datumima koji su od važnosti za crkvu, mora naznačiti da se određeni ritual obavlja sa prtpostavkom ili navodom koji se poziva na Bibliju ili druge religiozne spise.
Primer: "na današnji dan je raspet Isus Hrist" ... "na današnji dan je, po navodima iz Biblije, raspet Isus Hrist",

g) uspostavljanje minutaže "reklamiranja" na nacionalnoj TV u skladu sa procentom zastupljenosti svih verskih zajednica ... dodatno "reklamiranje" se plaća i oporezuje,

h) uspostavljanje i sprovođenje kaznene politike (prekršaj) za sve nereligiozne organizacije koje javno promovišu dogmatizam
Primer: NoviSad i reklamiranje određene knjige sa plakatom u izlogu sadžine "deco, da li ste znali da čika Darvin nije u pravu" i sl.
itd.

Tako bi se stekli neophodni uslovi da se u skorijoj budućnosti izvrši revizija statusa crkve i pronađe odgovarajući modus njenog daljeg funkcionisanja u okviru poznatih oblika udruživanja i organizacija građana ... Tim postupkom bi se crkva izjednačila sa ostalim oblicima udruživanja i samim tim bi se na nju primenile sve zakonske mere koje takva udruženja definišu.

PS. Nisam naveo sprovođenje zakona za sva prekršajno-krivična dela jer se to podrazumeva kao ni mnoge druge aspekte takvog procesa ...
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:16 17.05.2013

Re: Pripazi se

dete se rodi onda ga roditelji krste, zati ga upišu na veronauku, koriste svoj autoritet i autoritet zajednice i OLA, eto dobrovoljnog ČLANA


Pa šta?
Treba li roditeljima zabraniti da krštavaju decu?

Sam čin krštenja ne proizvodi nikakve posledice i ne ograničava prava onoga koga su roditelji krstili.

Ti verski rituali koji se odnose na decu mogu biti sporni kod religija koje imaju takve rituale koji ostavljaju trajne posledice, muslimansko obrezivanje dece npr, ali što se pravoslavnog krštavanja tiče ono nikakve posledice ne ostavlja. Par kapi ulja, malo vode, pop otpeva neku pesmicu i to je sve.
To nikako ne može obeležiti osobu niti joj uskratiti bilo kakva prava i slobode.

već što prekoračuje svoja ovlašćenja

Ovlašćenja se ograničavaju isključivo zakonom. Koji zakon crkva krši kad tvrdiš da prekoračuje ovlaščenja?

da ima istu pozciju i status kao i bilo koje drugo "pevačko društvo".


Pa zar nema?

To što ima više prisatlica od drugih pevačkih društava, što ima dužu tradiciju, bolju organizaciju i neuporedivo veći utuicaj je njen uspeh. Niko, a posebno ne zakon, drugim pevačkim društvima ne brani da i ona budu uticajna kao i crkva. Mnoga bi želela, trude se ali ne uspevaju. Šta da im radimo, nek se više potrude.
a) uspostavljanje liste vraćanja oduzete imovine i rangiranje crkve u okviru tog procesa ... zlažem se da crkva bude niže rangirana od građana ... govorim o prioritetu,

I time crkva prekoračuje ovlčaščenja?
Koje to ovlaščenje prekoračuje?
Da traži da joj se vrati njeno, i da traži da bude među prvima kojima će se vratiti?
Pa svi to traže i svi bi hteli da budu među prvima.
Da li svi prekoračuju ovlaščenja, ili smatraš da crkva mora biti obespravljena a nikako ravnopravna?

I tako bismo mogli tačku po tačku, ni jedan ne izdržava ni najelematarniju logiku, ali pošto je i blog pri kraju a i ti odustaješ, i ovo je dosta.
apostata apostata 20:29 18.05.2013

Re: Pripazi se

rade.radumilo
U čemu se taj liberalizam ogledao?


Da si bio u SSSR-u i ostalim zemljama Varšavskog Ugovora u tom periodu, ne bi pitao. Jednostavno smo imali sreće. Da nije bilo Tita, Staljin bi ovde 1945-e postavio nekog papana i živeli bi kao i oni:

- U prodavnici ne možeš da kupiš hrane koliko imaš para nego koliko ti dozvoli kasirka, koja je dobila kvotu po osobi za taj dan. Za razliku od Juge u kojoj su tačkice postojale na početku da bi potom nestale, u istočnom bloku nisu postojale tačkice, nego ti jednostavno ne daju da kupiš više od recimo jedne vekne hleba i gotovo. Tako je bilo od 1945 do 1990-e. Takođe, ne možeš ni da dođeš drugi put, jer dok opet dođeš na red, nema više. Mi stranci smo mogli da kupimo koliko hoćemo ukoliko pokažemo pasoš.

- Najbitnija odlika Titovog liberalizma je bila u sledećem: Ukoliko ti se ne sviđa u Jugi, spakuješ kofere i do viđenja! To stanovnici istočne Evrope nisu mogli. Rizikovali su živote da bi pobegli odatle, a i ukoliko bi uspeli da pobegnu, živeli su u strahu da država neće za njima poslati nekoga da im zabije metak u glavu.

Ja ne znam kada si ti bio i gdje si bio, ali ja sam bez ikakvog pasoša kupovao i hljeba i karbonata i sardelke i sala i ikre i šampanjca koliko sam god htio i koliko sam god imao para.
reanimator reanimator 13:12 15.05.2013

...

Brate, šta ja propuštam
Ovo kao ono kad toliko ne znam šta ću sa sobom, pa na Animal Planet gledam Animal Cops, a niko da mi kaže da je na drugom kanalu finale FA Kupa :)
reanimator reanimator 18:10 15.05.2013

Re: ...

Mladenoviću, što si mi bris'o stotku..to je kao da si mi poništio gol u 93'
Edit
Partizanu na JNA

Edit 2
Rukom iz ofsajda
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:41 15.05.2013

Re: ...

gol u 93'

bubamarac bubamarac 22:46 15.05.2013

Re: ...

Drago mi zbog Ivanovica, al zao mi Benfike. Izgubise i prvenstvo i Ligu Evrope u zadnjim sekundama. A bili su bolji.
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:58 15.05.2013

Re: ...

al zao mi Benfike

nemaš pojma koliko.

izgleda da ona kletva bela guttmanna zaista deluje
bubamarac bubamarac 23:14 15.05.2013

Re: ...

stefan.hauzer
al zao mi Benfike

nemaš pojma koliko.

izgleda da ona kletva bela guttmanna zaista deluje

Sta kaze Bel?
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:38 15.05.2013

Re: ...

posle otkaza'62
,iako je osvojio dva kupa šampiona za redom,
ovaj mađarski trener je prorekao;
da narednih sto godina neće osvojiti neki evropski kup

...a samo je tražio povećanje plate.
(ova je benfici ,od tad,sedmo izgubljeno finale)
reanimator reanimator 08:31 16.05.2013

Re: ...


3..2..1..
PS
Propatih zbog Benfike ko zbog Zvezde.
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:41 19.05.2013

Re: ...

Propatih zbog Benfike ko zbog Zvezde.

nemaš frke,
pobrinuli su se oni čobani,budale koji se nazivaju fudbalerima zvezde,za još jedan lep majski dan.
hvala,vučiću,što nam je omogućio da to gledamo

+ jedna parola,za kraj,da ostanem u temi:
"naš je bajko,bolji od bufona!"
antioksidant antioksidant 13:16 20.05.2013

Re: ...

naš je bajko,bolji od bufona

а рефлекси му ко у бизона
bubamarac bubamarac 22:40 15.05.2013

sam svoj trol

Procitah sad ponovo blog i nekoliko prvih komentara koji su imali neke veze sa temom.
A onda domacin pomenu Olivera Stouna i ode sve u najduze trolovanje u istoriji blogovanja.
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:50 15.05.2013

Re: sam svoj trol

Pa zar i vladike A & A nisu trolovale na blagoglagolanju 10. maja 2013!?
bubamarac bubamarac 09:09 16.05.2013

Re: sam svoj trol

Sve je otislo u lepi trol.
predatortz predatortz 09:12 16.05.2013

Re: sam svoj trol

bubamarac
Sve je otislo u lepi trol.


Ali se domaćinu mora odati jedno priznanje:

Tolerantan je i kad troluje on, i kad to čine drugi.

Zbog toga volim da navratim na njegov blog, iako se gotovo nikad ne slažemo.
bene_geserit bene_geserit 08:53 17.05.2013

Peti blog na istu temu.

I jos napisan na isti nacin, opljunuti po popovima u Blic stilu.
To je super, u zemlji Srbiji nema puno problema kada je fokus na popovima i njihovim zajebancijama. I iz dana u dan samo o tome.

SPC evidentno ima probleme koje tesko i sporo resava. Ubacenih DB elemenata koliko hoces (kako se bese zove onaj manastir u Bosni iz koga ko god da dodje bude DB-ovac?), ne toliko da cine vecinu ali dovoljno da ne mogu da ih ociste.
Naravno najvise seire nad time isti oni ciji su ocevi i djedovi ubacivali pomenute DBovce u crkvenu hierarhiju, baskareci se u isto vreme u tudjoj otetoj imovini i pevajuci ode socijalizmu i samoupravljanju.
Ali nema puno veze, crkva je spora institucija. Popularnost iste ne utice na broj vernika (koji ce niti da poraste niti da se smanji zato sto Blicevi i slicno djubre vode narucene kampanje). Proci ce par generacija, poumirace DBovci, pojavice se neki novi popovi.
Naravno stavljanje u isti kos takvih DBovaca kao sto su Kacavenda, Pahomije, Filaret sa onima sa kojima se politicki ne slazes (kao Amfilohije) je budalastina.

Nego interesantni su nevernici kojima sve nesto smeta kod SPC:
- te su politicki aktivni iako "ne bi smeli" (interesantno, sa druge strane smatraju da oni sami smeju da budu politicki aktivni; jedna od osnovnih uloga crkve u drustvu je da bude politicki aktivna)
- te su im usluge skupe (usput usluge tipa svadbe, krstenja i sl. kostaju bas koliko treba da kostaju - za one koji ne veruju i to ne rade ka npr. mene, ne kostaju nista; za one koji veruju i redovni su u crkvi opet kostaju jako malo ili nista - evo moj brat se vencao u Kovilju i nista ga nije kostalo; a za morone koji u Boga ne veruju, u crkvu odu jednom godisnje a sa druge strane sve to odradjuju i to tamo gde im je najblize, njih i treba da deru i zao mi je sto za iste nije duplo skuplje)
- te im smeta veronauka u skolama (opciona)
- te im smeta zastita popova kao sto su Pahomije ili Kacavenda od zakona (sto i treba da smeta, ali krivca traze na pogresnoj strani), koje ne stiti crkva koja to i ne moze, nego isti onaj DB koji ih je u crkvu i ubacio, da bi ih pustio niz vodu onda kada dodje vreme
- te im smeta neka virtuelna moc SPC i uticaj na drzavu koji u realnosti ne postoji, popovima cak nisu vratili ni ono sto su im komunisti oduzeli posle WW2 (sem delimicno), politicari se pomalo ogrebu o popularnost crkve slikajuci se sa njima ali ih nikada i nizasta ne pitaju (crkva opet to iskoristi da izvuce neku privilegiju od drzave)
- te im smeta sto ne placaju porez iako je to slucaj u ogromnom broju drzava u svetu. OK, ovo smeta i meni, ali us popove i njihovo osobadjanje poreza, meni smeta: ogroman birokratski aparat koji treba da bude bukvalno 10x manji, firme u drzavnom vlasnistvu - koje se sustinski finansiraju iz budzeta i kroz monopole i sluze udomljavanju stranackih kadrova, finansiranje sportskih klubova, finansiranje raznih kulturnih manifestacija, finansiranje RTSa, finansiranje raznoraznih instituta koji nicemu ne sluze - eno onaj ekonomski institut gde radi jedan kolega bloger sa ekonomskim stavovima o kojima nema nikakvog smisla polemisati je odlican primer, i tako redom. Tako da ako vam bilo sta od navedenog finansiranja gore prija, nemate prava ni da se bunite protih popovskih poreskih olaksica i penzija koje prijaju nekom drugom delu populacije.

Usput, mene bi stvarno zabrinulo da se u bilo cemu nadjem na istoj strani sa Dacicem i Vucicem (a da ne pominjem sto bi Sloba da je ziv i na vlasti isto to radio sto radi Dacic danas) i listovima kao sto je Blic (malo je reci zutoj stampi - osim pljuvanja po popovima bave se iskljucivo reality show-ima i crnom hronikom) a na suprotnoj strani od dela srpskog naroda koji se bori za opstanak.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana