Atačmenti



Komentari (272)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Jelena Pavlović Jelena Pavlović 16:13 10.05.2013

Maskermbal

Cirkuska drzava sa svakodnevnim maskembalima. To je Srbija.
Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 16:17 10.05.2013

Re: Maskermbal

Ne verujem sta se desava i zasto narod cuti.
Zasto tom cutnjom njima dajemo pravo da mitinguju, sire mrznju, u cije ime?

Svestenici u osnovnim skolama uce decu kako postoje vampiri i deca kada dodju kuci plase se i ne spavaju. Srbija medju sljivama.
ulicno_pojacanje ulicno_pojacanje 16:17 10.05.2013

Re: Maskermbal

Jelena Pavlović
Cirkuska drzava sa svakodnevnim maskembalima. To je Srbija.


I tebi jedna...preporuka.

Nego, govor mržnje, može li d ase uđe u trag prvom javljanju istog, tek d abude interesantna rasprava. Da se vidi dokle seže nastanak takvog načina govora.

Učestalost istog, zašto ne izumire...
Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 16:18 10.05.2013

Re: Maskermbal

To niko ne zna. Ne izumire, jer ljudi cute.
Cute i misle kao nije to nista.
ulicno_pojacanje ulicno_pojacanje 16:22 10.05.2013

Re: Maskermbal

Velimir Mladenovic
To niko ne zna. Ne izumire, jer ljudi cute.
Cute i misle kao nije to nista.


Ima li veze sa licemerstvom?

Tipa nije govor mržnje ako ja radim to jer sam u poziciji da kontrolišem šta ide u medije ili ne, a jeste sve što ti radiš jer mogu da iskrivim sve što kažeš...
ulicno_pojacanje ulicno_pojacanje 16:24 10.05.2013

Re: Maskermbal

Velimir Mladenovic
To niko ne zna. Ne izumire, jer ljudi cute.
Cute i misle kao nije to nista.


U vezi fotomontaže iz vesti, da li može da se kaže da je ta montaža nepotpuna jer nedostaju vođe Srbije koej su bile u poziciji da utiču na ishod i pre njih a nisu uticale.

To jest da taj transparent sa kapicama nije konačan jer nedostaje dosta šefova ministarstava, opština, gradova, svako ko je na neki način mogao da utiče a nije uticao...razmišljam...
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:31 10.05.2013

Re: Maskermbal

Srbija medju sljivama.

Šljivama ništa ne fali, volim šljive, al popovima i fali i viška imaju.
Btw, oni ne bi samo da dobiju plac na Kosančićevom vencu na poklon, oni bi i da se državnim parama sazida Patrijaršijska biblioteka, jer SPC para za zidanje nema.
Još samo da im ispunimo i neku muzičku želju, i sagnemo se po sapun...
Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 16:35 10.05.2013

Re: Maskermbal

Razmisljao da li da stavim medju sljivama ili medju popovima.

...da se sagnemo po sapun i da im operemo noge.
dragan7557 dragan7557 16:46 10.05.2013

Re: Maskermbal

Velimir Mladenovic
Razmisljao da li da stavim medju sljivama ili medju popovima.

...da se sagnemo po sapun i da im operemo noge.

Nit su oni apostoli nit smo mi Isusi, pa da im peremo prljave noge, tako da je predlog neumesan,bre!

Uzgred Sveto pismo zabanjuje da se osim Boga i rodjenog oca bilo ko drugi zove ocem. Koliko novokuvanih vernika to zna?

cerski
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:53 10.05.2013

Re: Maskermbal


Nit su oni apostoli nit smo mi Isusi, pa da im peremo prljave noge, tako da je predlog neumesan,bre!

Ne, ne, nema to veze s pranjem nogu, to je zatvorska institucija savijanja po sapun prilikom kolektivnog tuširanja
oskar-z-wild oskar-z-wild 17:21 10.05.2013

Re: Maskermbal

Jelica Greganović
Nit su oni apostoli nit smo mi Isusi, pa da im peremo prljave noge, tako da je predlog neumesan,bre!
Ne, ne, nema to veze s pranjem nogu, to je zatvorska institucija savijanja po sapun prilikom kolektivnog tuširanja


Treba im nacrtati.
dragan7557 dragan7557 17:23 10.05.2013

Re: Maskermbal

ulicno_pojacanje:
To jest da taj transparent

A sto ne spomenu transparent:

"Hocemo Moskvu Necemo Brisel"

Sad bas bese na ruskoj TV "Planeta" cije vesti gledam u hotelu u kome se nalazim. Uzgred "Planeta" TV je posvetila poprilicno vreme ovom dogadjaju, a vesti dok ovo pisem jos traju.

cerski
Jukie Jukie 17:30 10.05.2013

Re: Maskermbal

Velimir Mladenovic
Svestenici u osnovnim skolama uce decu kako postoje vampiri i deca kada dodju kuci plase se i ne spavaju.

Pa neka odu na gugl i vide da vampiri žive samo u Južnoj Americi
(ne mogu da verujem da neko dete to već ne zna)

nije vampir što u mraku preti
već se može o štogod zapeti
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:36 10.05.2013

Re: Maskermbal


Pa neka odu na gugl i vide da vampiri žive samo u Južnoj Americ

To nije tačno, ima ih i u Rumuniji onoliko...svako malo sude nekom selu zato što je bušilo upokojene glogovim kocima...
mariopan mariopan 17:43 10.05.2013

Re: Maskermbal

Jukie

Pa neka odu na gugl i vide da vampiri žive samo u Južnoj Americi

Nemaš pojam, žive u garaži u podrumu zgrade, minus jedan nivo, usred Beograda. Kaže mi jedna devojčica, oko 3 godine. Sretnemo se u liftu, ja idem gore a oni idu dole, tata je drži u naručju i nosi je da joj dokaže da tamo nema nikoga osim automobila koji tu spavaju.
Ali dete ne veruje. Rekao joj neko u parkiću.
laziiprevare laziiprevare 19:02 10.05.2013

Re: Maskermbal

Ne verujem sta se desava i zasto narod cuti


"Prirodna potreba jedne majke da zna da li je njeno dete živo ili ne, a ako je živo, gde je i šta je sa njim." (Evropski sud za ljudska prava 2013.)




Čime je to naš narod zaslužio da ga ovakvi predstavljaju na zemlji ?
milivoje_bg milivoje_bg 20:51 10.05.2013

Re: Maskermbal

Jelica Greganović
Srbija medju sljivama.

Šljivama ništa ne fali, volim šljive, al popovima i fali i viška imaju.
Btw, oni ne bi samo da dobiju plac na Kosančićevom vencu na poklon, oni bi i da se državnim parama sazida Patrijaršijska biblioteka, jer SPC para za zidanje nema.
Još samo da im ispunimo i neku muzičku želju, i sagnemo se po sapun...

Шта ти је копи - пејст !
Ти ово качиш на сваком блогу по неколико пута !?
Успут - чуо сам да ће добити плац (како и доликује најзначајнијој институцији српског народа).
zemljanin zemljanin 21:00 10.05.2013

Re: Maskermbal

milivoje_bg

Успут - чуо сам да ће добити плац (како и доликује најзначајнијој институцији српског народа).

I ja čuh isto ... daće im plac da pokose travu ...
angie01 angie01 21:20 10.05.2013

Re: Maskermbal

Svestenici u osnovnim skolama uce decu kako postoje vampiri i deca kada dodju kuci plase se i ne spavaju. Srbija medju sljivama.


pa gde ces veceg vampira od ovog jeretika, koji se prodaje za bozijeg izaslanika!
8c_competizione 8c_competizione 22:08 10.05.2013

Re: Maskermbal

Nego, govor mržnje, može li d ase uđe u trag prvom javljanju istog, tek d abude interesantna rasprava. Da se vidi dokle seže nastanak takvog načina govora.


rana 2003.? govornik na najvaznijoj funkciji drzave sada mozda?
mikimedic mikimedic 22:11 10.05.2013

Re: Maskermbal

A sto ne spomenu transparent:

"Hocemo Moskvu Necemo Brisel"

Sad bas bese na ruskoj TV "Planeta" cije vesti gledam u hotelu u kome se nalazim. Uzgred "Planeta" TV je posvetila poprilicno vreme ovom dogadjaju, a vesti dok ovo pisem jos traju.

cerski



ivana23 ivana23 23:27 10.05.2013

Re: Maskermbal

dragan7557
A sto ne spomenu transparent:

"Hocemo Moskvu Necemo Brisel"

Sad bas bese na ruskoj TV "Planeta" cije vesti gledam u hotelu u kome se nalazim. Uzgred "Planeta" TV je posvetila poprilicno vreme ovom dogadjaju, a vesti dok ovo pisem jos traju.

cerski



jedan.kub jedan.kub 20:33 11.05.2013

Re: Maskermbal

Velimir Mladenovic
Ne verujem sta se desava i zasto narod cuti.
Zasto tom cutnjom njima dajemo pravo da mitinguju, sire mrznju, u cije ime?

Svestenici u osnovnim skolama uce decu kako postoje vampiri i deca kada dodju kuci plase se i ne spavaju. Srbija medju sljivama.


Neverovatno!
Nekadašnji veliki komunisti postaše veliki vernici.
Izgubili su pamet?

Malo, malo se neki crkveni blagajnik ovajdi samo zbog toga što popovi ne veruju bankama ili još bolje, hoće da sakriju koliki su im prihodi!

Uvesti im treba hitno, registar kase za pdv i porez na dobit pa neka se onda bave politikom.
Obren Markov Obren Markov 16:17 10.05.2013

Nekršten

Otelila se mama skotu.
darkool darkool 16:18 10.05.2013

jedno pitanje

ako svaki gradjanin ima pravo da iznese svoje misljenje (ono kao sloboda govora) zasto istupi u javnosti crkvenih "velikodostojnika" kod odredjenog dela populacije izazivaju automatsku reakciju u vidu sintagme "ovo je klerikalna drzava".

edit
upravo po odnosu crkve i izvrsne vlasti u poslednje vreme oko pitanja kosova pokazuju kako crkva bas i nema neki uticaj na vlast.
Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 16:20 10.05.2013

Re: jedno pitanje

Slazem se, ali ta ista crkva koja tako govori je u sistemu obrazovanja.
Deca uce od takvih. Sta uce mogu da vam citiram pojedine svestenike, veroucitelje..Moja baba je vise znala teoloske nauke od njih. Nije normalno uciti decu od 11 godina da ce goreti u paklu ako ne poste i da vampiri zive oko nas.
ulicno_pojacanje ulicno_pojacanje 16:20 10.05.2013

Re: jedno pitanje

darkool
ako svaki gradjanin ima pravo da iznese svoje misljenje (ono kao sloboda govora) zasto istupi u javnosti crkvenih "velikodostojnika" kod odredjenog dela populacije izazivaju automatsku reakciju u vidu sintagme "ovo je klerikalna drzava".



Zato što si fašista jer postavljaš nezgodna pitanja i imaš mišljenje koje sumnja u bogom dane liberalne vrednosti.

preskoči deo kada se prezz konsultovao sa crkvenim velikodostojnicima oko pregovora, razgovor je bio ~6 meseci unazad, prelistaj arhivu štampe...to je takođe bila sloboda govora...
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:32 10.05.2013

Re: jedno pitanje

ako svaki gradjanin ima pravo da iznese svoje misljenje (ono kao sloboda govora) zasto istupi u javnosti crkvenih "velikodostojnika" kod odredjenog dela populacije izazivaju automatsku reakciju u vidu sintagme "ovo je klerikalna drzava".

Kad SPC bude jedared izašla tako javno da se dere o svojim problemima i skandalima, imaće malo više kredibiliteta da se meša u poslove države u kojoj je jednakija od jednakih, jerbo ni porez ne plaća.
darkool darkool 16:34 10.05.2013

Re: jedno pitanje

sloboda govora nema veze sa veronauko
Slazem se, ali ta ista crkva koja tako govori je u sistemu obrazovanja.

nije crkva sama sebe stavila u skole no vlast, a to sta oni tamo pricaju treba da zanima roditelje, a i nije obavezno
a kad smo kod skolstva moje misljenje (necu detaljno da obrazlazem zasto) je da drzava ne treba da se mesa u skolstvo i skolske programe vec samo da utvrdi standarde (znanja i samo znanja) da bi nekodobio svedocnstvo ili diplomu.
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:35 10.05.2013

Re: jedno pitanje

je da drzava ne treba da se mesa u skolstvo i skolske programe vec samo da utvrdi standarde (znanja i samo znanja) da bi nekodobio svedocnstvo ili diplomu.

Bi li ovo detaljnije objasnio...
Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 16:39 10.05.2013

Re: jedno pitanje

Veronauka je lepa.
Ucio sam je i imao odlicnog veroucitelja.

Tu istu nauku ne cine vampiri...
darkool darkool 16:44 10.05.2013

Re: jedno pitanje

Kad SPC bude jedared izašla tako javno da se dere o svojim problemima i skandalima, imaće malo više kredibiliteta da se meša u poslove države u kojoj je jednakija od jednakih, jerbo ni porez ne plaća.


mene ti skandali recimo ne zanimaju jer i nisam njihov "clan", a i zatvorena su organizacija sa hijerarhijom tako da za razliku od vlasti koja polaze racune svima oni su duzni da polazu racune samo unutar svoje organizacije. To sto neko javno iznosi svoje misljenje (koliko god bilo uvazavano od strane javnosti) nije mesanje u poslove drzave, a nikako ne bih zeleo da neka privatna organizacija ima ikakvo pravo da se mesa u poslove drzave.
Sto se poreza tice tu navijam za svakoga ko zaj... drzavu.
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:54 10.05.2013

Re: jedno pitanje

a i zatvorena su organizacija sa hijerarhijom tako da za razliku od vlasti koja polaze racune svima oni su duzni da polazu racune samo unutar svoje organizacije.

Super, zatvoreni su kad se radi o njima, al kad se radi o državi, onda se otvore i dernjaju.
Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 16:56 10.05.2013

Re: jedno pitanje

Treba im kes, zato se deru. Kad bi ih neko namirio novcem razbezali bi se.
darkool darkool 16:57 10.05.2013

Re: jedno pitanje

Zato što si fašista jer postavljaš nezgodna pitanja i imaš mišljenje koje sumnja u bogom dane liberalne vrednosti.

preskoči deo kada se prezz konsultovao sa crkvenim velikodostojnicima oko pregovora, razgovor je bio ~6 meseci unazad, prelistaj arhivu štampe...to je takođe bila sloboda govora...


ako nadjes nekog liberalnijeg na ovom blogu od mene javi mi iako vladaxy pokusava

sto se tice drugog dela koliko se ja secam "dragi vodja" je trazio da se konsultuje a ne crkveni velikodostojnici


darkool darkool 17:11 10.05.2013

Re: jedno pitanje


Super, zatvoreni su kad se radi o njima, al kad se radi o državi, onda se otvore i dernjaju.


kako se oni ponasaju je njihova stvar, a ko ho'e da ukazuje na njihovo licemerje (ili skandale) neka to i radi, i upravo tom logikom dolazimo do toga da i oni imaju pravo (koliko moralno) da ukazuju na stvari koje se njima ne svidjaju.
ajmo jos malo logikom, ako su po vama clanice pussy riot* imale pravo da kritikuju crkvu (i po meni jesu, ali imam problem sa upadom na privatni (crkveni) posed) zasto i druga strana ako reaguje odmah biva optuzena za klerikalizam.

Treba im kes, zato se deru. Kad bi ih neko namirio novcem razbezali bi se.

e ovde se vec potpuno slazemo


*da li ste culi za Essam Attia koji cami (cekajuci) vec 6 meseci u zatvoru i niko od nasih vajnih branilaca "ljudskih prava" da progovori rec, doduse nije bilo na cnn, bbc, fox...
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:16 10.05.2013

Re: jedno pitanje


kako se oni ponasaju je njihova stvar

Ne, nije njihova stvar kada otvorenim govorom mržnje prekrše Krivični zakon i Ustav Srbije. Njihova sloboda seže samo do slobode drugih.
darkool darkool 17:21 10.05.2013

Re: jedno pitanje

e taj govor mrznje(eufemizam za verbalni delikt) je tek posebno pitanje, a besmislene zakone ne treba postovati.

p.s.
"sloboda govora nije tu da bi pricali o vremenu nego o kontroverznim temama" (Ron Paul)
oskar-z-wild oskar-z-wild 17:28 10.05.2013

Re: jedno pitanje

*da li ste culi za Essam Attia koji cami (cekajuci) vec 6 meseci u zatvoru i niko od nasih vajnih branilaca "ljudskih prava" da progovori rec, doduse nije bilo na cnn, bbc, fox...


With the help of a small crew, the artist now identified as Essam Attia had placed the fake Big Brother-style adverts in locations throughout ...
you are welcome
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:29 10.05.2013

Re: jedno pitanje

a besmislene zakone ne treba postovati.

Ako je nešto pojam besmislenih, unutrašnjih zakona, to je crkva lično.

A što se tiče ostalih besmislenih zakona, dok se ne naprave smisleniji, ima da se poštuju.

p.s.
"sloboda govora nije tu da bi pricali o vremenu nego o kontroverznim temama" (Ron Paul)

Pričati o crkvi i slobodi govora u istom dahu je besmisleno.
Jukie Jukie 17:35 10.05.2013

Re: jedno pitanje

Velimir Mladenovic
Nije normalno uciti decu od 11 godina da ce goreti u paklu ako ne poste i da vampiri zive oko nas.

Jednom kad sam radio u školi, tu je veroučitelj i kaže deci da je pričest tad i tad, a jedna zakmeči "Jao, ja ne mogu, nisam postila..." A što je pre par dana prepisivala na kontrolnom iz biologije to je valjda OK ako posti

A šestaci i sedmaci i jesu energetski vampiri (isisaju ti svu volju za životom) tako da i žive oko nas :)
Krugolina Borup Krugolina Borup 17:38 10.05.2013

Re: jedno pitanje

Slazem se, ali ta ista crkva koja tako govori je u sistemu obrazovanja.
Deca uce od takvih. Sta uce mogu da vam citiram pojedine svestenike, veroucitelje..


Evo, ako mogu da citiram i ja jednog veroučitelja, koji je osmacima - da ne kažem osmakinjama - držao čas o tome kako one sad treba da počnu da rađaju, pošto su i njihove babe sa 14 godina već rađale.

Tako to biva kad pustiš crkvu u škole u - kaobajagi - sekularnoj državi. Crkva ima puno pravo da tog trenutka istripuje da je neki faktor u toj državi, koja je tek kaobajagi sekularna.

Ne bih ja posle ove skandalozne scene da njih država privodi i sudi, već da se država dozove pameti i izbaci ih iz škola. Da im pokaže gde im je mesto, za početak.
darkool darkool 17:39 10.05.2013

Re: jedno pitanje

Ako je nešto pojam besmislenih, unutrašnjih zakona, to je crkva lično.

to je problem onih koji joj dobrovoljno pripadaju, te krsenja tih zakona nema uticaj na bilo koga van crkve, dok posledice besmislenih zakona donetih od strane drzave trpe svi (osim dobro povezanih pojedinaca)

Pričati o crkvi i slobodi govora u istom dahu je besmisleno.


ja ne pricam o crkvi i slobodi govora vec pricam o slobodi govora za crkvu. mene unutrasnja organizacija privatne (tj. nevladine) institucije i unutrasnj kodeks (koliko god naopak bio ) ne zanima.
Krugolina Borup Krugolina Borup 17:41 10.05.2013

Re: jedno pitanje

ja ne pricam o crkvi i slobodi govora vec pricam o slobodi govora za crkvu


Postoji nešto što se zove "sloboda govora" i postoji nešto što se zove "govor mržnje". Ovo drugo nikako ne može da se pravda ovim prvim.
cikaron cikaron 17:52 10.05.2013

Re: jedno pitanje

Krugolina Borup
ja ne pricam o crkvi i slobodi govora vec pricam o slobodi govora za crkvu


Postoji nešto što se zove "sloboda govora" i postoji nešto što se zove "govor mržnje". Ovo drugo nikako ne može da se pravda ovim prvim.


а да ли под "говор мржње" спада и све оно што ми на овом блогу пишемо о влади , коштуници ДВЕРИма, радикалима.....већ годину дана (а то је Амфилохије само гласно рекао)?
darkool darkool 17:57 10.05.2013

Re: jedno pitanje

govor mržnje

zadnjih 20-tak godina, a pre je bio verbalni delikt
medjutim92 medjutim92 18:17 10.05.2013

Re: jedno pitanje

Krugolina Borup
Evo, ako mogu da citiram i ja jednog veroučitelja, koji je osmacima - da ne kažem osmakinjama - držao čas o tome kako one sad treba da počnu da rađaju, pošto su i njihove babe sa 14 godina već rađale.


Što nisam bio tamo da ga pitam jel' do škole došao peške ili konjem kao što bi to radio njegov deda..
dragan7557 dragan7557 18:46 10.05.2013

Re: jedno pitanje

jukie:
A što je pre par dana prepisivala na kontrolnom iz biologije to je valjda OK ako posti

Pa dobila oprostaj greha, bre i kvit!

Kako ono bese: ego te absolvo, bre!

cerski
dragan7557 dragan7557 19:00 10.05.2013

Re: jedno pitanje

Krugolina:
Evo, ako mogu da citiram i ja jednog veroučitelja, koji je osmacima - da ne kažem osmakinjama - držao čas o tome kako one sad treba da počnu da rađaju, pošto su i njihove babe sa 14 godina već rađale.


Rado bih nesto gadno opsovao, i krmka prosvetitelja pristojno premlatio. Inace ja ne psujem i nisam nasilan.

A za to bi trebale tom krmku dobre batine, a onda poduza robija tom "prosvetitelju," a i kontrolnim birokratima ministarstva.

Inace u nekim drzavama se zbilja za ovo nedelo navodjenja maloletnica na blud dobija robija a u Srbiji smatram, kao sto rekoh da trebaju i dobre iz samog Raja izasle batine. Da "prosvetar" nauci red uz Rajske Batine kad ga vec mati crkva nije poducila sta su maloletnici.

cerski
oskar-z-wild oskar-z-wild 19:17 10.05.2013

Re: jedno pitanje

Rado bih nesto gadno opsovao, i krmka prosvetitelja pristojno premlatio. Inace ja ne psujem i nisam nasilan.


Pivce za živce.

eli.lacrosse eli.lacrosse 19:37 10.05.2013

Re: jedno pitanje

"Jao, ja ne mogu, nisam postila..." A što je pre par dana prepisivala na kontrolnom iz biologije to je valjda OK ako posti

Da... Upravo, znam neke bahate, beskrupulozne ljude, ne samo spremne, već vrlo voljne da gaze preko leševa, ali poste ceo Uskršnji (ili uskršnji?) post, koliko već treba i na vodi, i smatraju sebe zbog toga časnim i moralnim. Valjda se postom kupuje indulgencija?!??? Sistem vrednosti se urušio pre dvadesetak godina, a ovo što sada niče je čudovišno...
Krugolina Borup Krugolina Borup 19:39 10.05.2013

Re: jedno pitanje

а да ли под "говор мржње" спада и све оно што ми на овом блогу пишемо о влади , коштуници ДВЕРИма, радикалима.....већ годину дана (а то је Амфилохије само гласно рекао)?


Definiši "mi", pliz.

Stvarno se trudim da u rečniku koji na blogu koristim ne vređam nikoga, a sigurna sam da nikad nikome smrt poželela niti prizivala nisam. Ne samo zato što sam kulturna i fina, nego pre svega zato što sebe ubrajam u Hrišćanke.
Krugolina Borup Krugolina Borup 19:42 10.05.2013

Re: jedno pitanje

Što nisam bio tamo da ga pitam jel' do škole došao peške ili konjem kao što bi to radio njegov deda..


Ne brini, deca su imala dovoljno mozga da ga isprozivaju, tipa: "Pa u kom veku vi živite?!" i tome slično. Osmaci su to. Nego, mene brinu ova sitna dečica od 7, 8, 9 godina, kojima se bogapitaj čime mozak puni, vampirima (čujem), prisilnim postovima i bogapitaj kojekakvim drugim glupostima. Ona to sve kupuju bez preispitivanja.
dragan7557 dragan7557 20:48 10.05.2013

Re: jedno pitanje

oskar-z-wild
Rado bih nesto gadno opsovao, i krmka prosvetitelja pristojno premlatio. Inace ja ne psujem i nisam nasilan.


Pivce za živce.


Ja sam antialkoholicar, bre, upamti jednom!

A za zivce autogeni trening i meditacija.

cerski
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 20:50 10.05.2013

Re: jedno pitanje



Ovaj je kao svraka, grakce, a kune. Mogao je samo da grakce:" Graaa,graaa,graaa i da mase mantijom dok mu se vedje na licu skupljaju. Ono, dabogda...graaa,graaa...
angie01 angie01 21:18 10.05.2013

Re: jedno pitanje

ja ne pricam o crkvi i slobodi govora vec pricam o slobodi govora za crkvu.


citirala sam samo ovo, kao slagvort za vecinu tvojih komentara, da ne potrosim pola odgovora na ostale citate,:),

pa nek slobodno govori u okviru svojih hramova i tamo nek drzi i nastavu, to sto se mesa u drzavna pitanja nije nikakva sloboda govora, nego nastavak sprege drzave i crkve, koja je povampirena devedesetih, kako bi "vera' bila podrska za sve prljavstine koje nisu imale drugu argumentaciju- ta manipulacija je uredno koristena u svim verama od kada su izmisljene i oduvek su drzava i crkva podupirale jedna drugu za zajednicke interese.
Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 22:42 10.05.2013

Re: jedno pitanje

znam kakava su deca. buduci sam prosvetni radnik. ali kakvi smo mi odrasli deca su nam super
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:48 10.05.2013

Re: jedno pitanje

pa nek slobodno govori u okviru svojih hramova




darkool darkool 00:36 11.05.2013

Re: jedno pitanje

pa nek slobodno govori u okviru svojih hramova


ako ja dobro shvatam sloboda govora je prostorno ogranicena (tako nesto bilo u vreme komunizma kad si mogao otvoreno da govoris samo pred ljudima od najveceg poverenja, a i tad nisi bio siguran)
tamo nek drzi i nastavu

ne intresuje me veronauka, a ne mogu njih da krivim sto je tu (obratite se vladi i ministarstvu prosvete ili tadasnjem ministru), njima je u interesu da udome svoje (preko nase grbace) al'da nisu oni neko bi drugi (tu dolazimo evo vec i do osnovnog pitanja: cime drzava treba da se bavi)
nego nastavak sprege drzave i crkve, koja je povampirena devedesetih, kako bi "vera' bila podrska za sve prljavstine koje nisu imale drugu argumentaciju

ovo spada u kategoriju teorije zavere (cak je i ispod tog nivoa) posto je potpuno pausalna izjava bez ikakvog dokaza (ne pricam o korupciji saradnj itd.] nego o tome da crkva nikakve drzavne odluke niti je predlagala niti je donosila, a to sto je ponekad (ili cesto) nesto podrzavala (a nekad i lobirala) nema nikakve veze sa sekularnom ili klerikalnom drzavom)
oduvek su drzava i crkva podupirale jedna drugu za zajednicke interese.

isti slucaj kao i sa velikim korporacijama, bogatasima... (nesto kao ruka ruku mije)
freehand freehand 00:42 11.05.2013

Re: jedno pitanje

pa nek slobodno govori u okviru svojih hramova i tamo nek drzi i nastavu

Misliš - u svoja četiri zida?

Bože, na šta li mi to liči?!
nim_opet nim_opet 01:43 11.05.2013

Re: jedno pitanje

Eh, zato sto doticni popovi ne iznose misljenje kao gradjani. Kao sto lekar ne prestaje da bude lekar kada ode kuci, tako ni pop ne prestaje da bude pop kad odluci da daje izjavu kao gradjanin. Takvo im je zanimanje - kad si pop, onda si pop i na ulici, i u crkvi, i pred televizorom, i na demonstracijama. Da je hteo da daje izjave kao gradjanin, dakle ne kao funkcioner crkve, onda brate skini mantiju i kapu, pa lepo kao gradjanin daj izjavu, naznaci da to nema veze sa institucijom i tvojom funkcijom popa, pa mirna Backa. Ovako, imas beneficije funkcije (da ne bi meni dali da govorim na mitingu slucajno, kao gradjaninu, pa moje reci prenosili u medijima?), imas zaledjinu crkve, drzava ti uplacuje doprinose, ne placas porez na zaradu, dakle nisi gradjanin kao svi drugi, i na osnovu toga dajes izjave. Zato se takve izjave ne mogu tretirati kao izjave bilo kog drugog gradjanina.
darkool darkool 02:08 11.05.2013

Re: jedno pitanje

pop radi u nevladinoj organizacij (i nadam se da nece postati sluzbeno lice) i nema potrebe da mu drzava zabranjuje bilo kakvu delatnost u mantiji.
kakav bre funkcioner crkve, kake nebuloze (sto bi rekao moj prijatelj p.p.). lekar koji radi u privatnoj klinici moze da izadje i drzi govor u radnom odelu (krvavom ako je bas zavrsio operaciju) ako mu to nije zabranjeno ugovorom, za razliku od onog koji radi u drzavnoj sluzbi. da li ti zelis da drzava daje plate svestenicima i time ih spreci da u mantiji iznose svoje misljenje
(da ne bi meni dali da govorim na mitingu slucajno, kao gradjaninu, pa moje reci prenosili u medijima

pitanje njihovog pojavljivanjana na politickim skupovima je stvar organizatora, a u medijima je pitanje uredjivacke politike gde urednici ocigledno misle da crkva iz nekog razloga zasluzuje medijsku paznju, a ti lepo organizuj miting, odrzi govor, nadji par 'iljada ljudi da te slusa i eto i tebe u vestima.
ciracirafm ciracirafm 07:15 11.05.2013

Re: jedno pitanje

Sa stanovišta Jevandjelja,ova dvojica,za mene bivših vladika,ne govore u ime crkve jer su crkva svi oni koji su primili Svetu tajnu krštenja.
Nikada ,ni u jednom trenutku,Spasitelj nije komentarisao ko vlada Palestinim,Judejom,Galilejom niti je pozivao na ustanak protiv Iroda Antipe ili Rima.Njega nacija niti nacionalni problem nisu interesovali.Priča o dobrom Samrićaninu i slučaj Velikog petka najbolje svedoče o tome.
Likovanjem nad ubistvom Zorana Djindjića,Atanasije i Anfilohije su se ,za mene,samoeksomunicirali iz crkve.
freehand freehand 08:01 11.05.2013

Re: jedno pitanje

Anfilohije

Ti ćeš da tumačiš Jevanđelja i istoriju...
oskar-z-wild oskar-z-wild 08:57 11.05.2013

Re: jedno pitanje

Likovanjem nad ubistvom Zorana Djindjića,Atanasije i Anfilohije su se ,za mene,samoeksomunicirali iz crkve.


Odlično. Već petoricu smo smakli? Još 20 i gotovo.
angie01 angie01 09:18 11.05.2013

Re: jedno pitanje

ovo spada u kategoriju teorije zavere (cak je i ispod tog nivoa)


...samo treba znati najosnovnije stvari iz istorije, pa shavtiti (zlo)upotrbu crkve od njenog nastanka, pa do danas- nije previse tesko i nije nikakvo licno misljenje i paranoicna percepcija!
angie01 angie01 09:23 11.05.2013

Re: jedno pitanje

Misliš - u svoja četiri zida?


ti si svakako dovoljno pametan da si shavtio sta sam rekla!

davati medijski prostor predstavnicima crkve, svaki put kada se resavaju neka drzavna pitanja i pustiti otrov u etar i onako sludjenom narodu-nije bas bogoumilno- i on se jadan krsti tamogore:).



Bože, na šta li mi to liči?!


je l ovo neka asocijacija na kacavendu i pahomija?!
freehand freehand 09:47 11.05.2013

Re: jedno pitanje

je l ovo neka asocijacija na kacavendu i pahomija?!

Pa to. Četiri zida.
Na šta tebe to asocira? Ima li sličnosti?
Odnosno - iam li razlike?
Sve ostalo zadire u osnove demokratije, u osnovna ljudska prava, u osnove slobode.
Pa bih ja bio vrlo, vrlo oprezan sa tim guranjem u hramove i medijskim ograničavanjem.
Začas se to, u samo jednom potezu, okrene na nbešto što ti se baš ne bi dopalo pa se zagovornici nađu neka svoja četiri zida da vrište u toj gluvoj sobi.
dragan7557 dragan7557 09:52 11.05.2013

Re: jedno pitanje

darkool:
ovo spada u kategoriju teorije zavere

Dakle majstore imas li ti uopste pojma sta je Teorija Zavere?

Cezar se naravno spontano samoubio, Zorana Djindjica su spontano skoro slucajno ubili a srpski oficiri su se napili u kafani i bez ikakve zavere ubili Kralja i Kraljicu, Aleksandar Kradjordjevic je ubijen bez ikakve zavere vec zalutalim metkom?

Da zavere ne postoje uobrazaveju samo kvazi bolje reci nadriintelektualci koji smatraju da su previse obrazovani dok u stvari o samom zivotu nemaju pojma.

Cudi me da ti se vladaxy nije pridruzio u metanisanju o nepostjecim zaverama, bre?

cerski
angie01 angie01 09:55 11.05.2013

Re: jedno pitanje

Začas se to, u samo jednom potezu, okrene na nbešto što ti se baš ne bi dopalo pa se zagovornici nađu neka svoja četiri zida da vrište u toj gluvoj sobi.


kapiram sta 'oces, al fakat su ovde situacija & stanje
takvi, da je glas razuma ne u cetiri zida, nego u nekoj dubokoj jami, iz koje se ni eho ne cuje- svakako je odgovornost dopustiti da se infuzija gnoja i dalje sprovodi.

...ja licno imam stav i za naprednija drustva nego sto je nase, da nije bas normalno davati publicitet a time potvrdu da je legalno, necemu sto nije dobro, a moze da se prosiri, kao neizleciva bolest, narocito ako je organizam nacet- kao npr, dopustiti da masovni ubica, ( menson), odrzava svoje fanove tako sto izdaje bestselere iz zatvora o svojim zlocinima, sve sa opravdavanjem motiva, akomerazumes.
freehand freehand 10:03 11.05.2013

Re: jedno pitanje

...ja licno imam stav i za naprednija drustva nego sto je nase, da nije bas normalno davati publicitet a time potvrdu da je legalno, necemu sto nije dobro, a moze da se prosiri, kao neizleciva bolest, narocito ako je organizam nacet- kao npr, dopustiti da masovni ubica, ( menson), odrzava svoje fanove tako sto izdaje bestselere iz zatvora o svojim zlocinima, sve sa opravdavanjem motiva, akomerazumes.

Eh, koliko je misli, reči, mastila i hartije a bogami i života potrošeeno na rasprave o granicama slobode i u borbi za njeno osvajanje i širenje...
Opreznoi, Endži, sa tim. Pažljivije nego sa neutronskom bombom. Opasnije je.

angie01 angie01 10:18 11.05.2013

Re: jedno pitanje

Eh, koliko je misli, reči, mastila i hartije a bogami i života potrošeeno na rasprave o granicama slobode i u borbi za njeno osvajanje i širenje.



znam sta kazes, al da je svest ljdska u idealnom stanju, onda bi mogli i idealni uslovi sloboda,....kada neki zaludjeni manijak sebe prepozna kao produzenu ruku ovako slobodno izgoverene reci jednog ubice i jos sa podrskom medija kao ekskluzivom, pa pobije gomilu neduznih klinaca, da bi i on usao u istoriju izvrsenjem svetog zadatka- snimi samo paralelu sa nebeskom Srbijom i Artemije je svojevremeno kleo decu da zbog kosova i svetih kostiju cara Lazara teze carstvu nebeskom-onda nema dileme da l treba ili ne dati prostora ovakvim stvarima....demokratija je puna rupa i falinki!
darkool darkool 10:50 11.05.2013

Re: jedno pitanje

...samo treba znati najosnovnije stvari iz istorije, pa shavtiti (zlo)upotrbu crkve od njenog nastanka, pa do danas- nije previse tesko i nije nikakvo licno misljenje i paranoicna percepcija!

jeste crkva nekad bila saucesnik vlasti ali tada je imala administrativnu funkciju (eto malo istorije, znate ono crkvene knjige (a svaka usluga se placa) koje su koriscene za naplatu poreza, funkciju indoktrinacije u sovoju i u korist drzave (ovu funkciju je kasnije preuzelo drzavno obrazovanje), ali ti ne govoris o istoriji nego 90/tim, a kad nemas sta da kazes onda pricas da bi nesto rekla/ao.
angie01 angie01 11:04 11.05.2013

Re: jedno pitanje

este crkva nekad bila saucesnik vlasti ali tada je imala administrativnu funkciju



sta reci...ostatak necu da komentarisem, krajnje sam bila korektna, tako da ti sa ovakvim nacinom nastavi sa nekim drugim.
not2old2rock not2old2rock 11:15 11.05.2013

Re: jedno pitanje

pa nek slobodno govori u okviru svojih hramova i tamo nek drzi i nastavu, to sto se mesa u drzavna pitanja nije nikakva sloboda govora, nego nastavak sprege drzave i crkve


Da li je moguce da ti ne mozes da shvatis da SVI imaju pravo da javno izrazavaju svoje politicke stavove i ti i ja, pa cak i ova dvojica koja su izgubila kompas ?
angie01 angie01 11:33 11.05.2013

Re: jedno pitanje

pa cak i ova dvojica koja su izgubila kompas ?


to nisu politicki stavovi, nego govor mrznje i huskanje na nasilje!
tasadebeli tasadebeli 14:57 11.05.2013

Re: jedno pitanje

hoochie coochie man
pa nek slobodno govori u okviru svojih hramova






Не може да говори "у оквиру својих храмова" јер су га оданде истерале Пуси рајот и и остала подобна екипа...

Добро, да се и сложимо око избацивања веронауке из школе (Кру, Јелица, Велимир и још неки), а шта ћемо онда да радимо са онима који желе да им деца у школи имају веронауку? Не знам како стоје ствари у другим школама, али код мене у школи око 80% деце похађа веронауку, а остатак грађанско васпитање. Шта ћемо онда да радимо са тиме? Зар није и то неко ограничавање слободног избора? Да не причам што би се на такав потез владе одмах јавио гос'н Зукорлић са баљезгањем о укидању људских права муслиманима (у мојој школи постоји и исламска веронаука поред православне), па би се потегле Жене Сребренице, па Кристијан Аманпур, па Соња Бисерко, Наташа Кандић и ето нама белаја...

Изгледа да је најбоље избацити из школа и веронауку и грађанско васпитање, и српски језик (превише је ту национализма у одабраним књижевним делима у програму) и историју (коме још треба национална историја кад су нам ионако све победници лепо објаснили) и географију јер су сви топоними везани за српски језик, а то, брате, вуче на национализам, па може да буде опасно...

Треба оставити биологију, хемију, физичко и техничко образовање и увести опет марксизам као што је било, па да нас види Бог (пардон, бог... можда боље речено богови... не знам, сад сам се збунио ).

Само... Тито је умро, знате, а и Стане Доланц се још увек није повампирио (ма шта год тврдили неки вероучитељи), па због тога и не може опет да стане на чело државне безбедности... Биће да су ово сада нека друга времена...
freehand freehand 15:09 11.05.2013

Re: jedno pitanje

Да не причам што би се на такав потез владе одмах јавио гос'н Зукорлић са баљезгањем о укидању људских права муслиманима (у мојој школи постоји и исламска веронаука поред православне), па би се потегле Жене Сребренице, па Кристијан Аманпур, па Соња Бисерко, Наташа Кандић и ето нама белаја...

Pa ako sad neće - ne znam kad će.
not2old2rock not2old2rock 15:29 11.05.2013

Jos jednom jedno pitanje

angie01

to nisu politicki stavovi, nego govor mrznje i huskanje na nasilje!


Ako je tako, to podleze krivicnom zakonu, obrati se tuziocu, ali moja reakcija je bila na nesto drugo i ponovo cu te citirati

to sto se mesa u drzavna pitanja nije nikakva sloboda govora, nego nastavak sprege drzave i crkve


SVI imaju pravo da se mesaju u drzavna pitanja, sto izlaskom na izbore, sto kandidovanjem za mesto clana saveta mesne zajednice, pa sve do sefa drzave, bilo izbacivanjem vrucih parola po mitinzima, bilo balavljenjem u kafani posle trece casice, BAS SVI. Odakle ti ideja da to pravo ikome uskratis i kad ga uskratis ovoj dvojici, ko je sledeci ? Znas li kako se zove uredjenje u kojem se pojedinim grupama uskracuju odredjena prava ?


zemljanin zemljanin 16:23 11.05.2013

Re: Jos jednom jedno pitanje

Znas li kako se zove uredjenje u kojem se pojedinim grupama uskracuju odredjena prava ?

Odmah mi se javlja onaj čuveni proglas SPC o pravima homoseksulano orijentisanih građana i građanki ove države ... ne znam kako se zove to uređenje

EDIT. Ali kad se već svi zalažemo za jednakost, zašto je crkva paralelna institucija državi ... dajte da budemo jednaki neka se preregistruju i neka pričaju šta god im volja ... ovako nismo jednaki nikako ... ako si već povlašćen onda imaš i povećani stepen odgovrnosti a ne povećani stepen "slobode" ...
not2old2rock not2old2rock 16:25 11.05.2013

Re: Jos jednom jedno pitanje

zemljanin
ne znam kako se zove to uređenje


Al' ti ruka odma' krene na pistolj ?
zemljanin zemljanin 16:30 11.05.2013

Re: Jos jednom jedno pitanje

not2old2rock
zemljanin
ne znam kako se zove to uređenje


Al' ti ruka odma' krene na pistolj ?

ne znam gde ti vide pištolj od mene ikada ... ako može citat - bilo bi argumentovano ... ako ne može onda ništa, lep dan danas
not2old2rock not2old2rock 16:37 11.05.2013

Re: Jos jednom jedno pitanje

zemljanin


ne znam gde ti vide pištolj od mene ikada

Odmah mi se javlja onaj čuveni proglas SPC


A kakve veze ima proglas SPC ? Polemisemo o tome da li svestenik ima pravo da se mesa u drzavna pitanja i da li ga (ih) treba zatvoriti u cetiri zida. Poenta je u tome sto se ovde ne zalazu svi za jednakost, neki bi nekima nesto da uskrate. Eto, ja sam protiv uskracivanja prava govora bilo kome, a i nas Ustav je, a ti ?
zemljanin zemljanin 16:45 11.05.2013

Re: Jos jednom jedno pitanje

Sveštenik nema prava da se meša u državna pitanja ... Petar Perić, koji je pri tome i sveštenik, u funkciji van radnog mesta, znači kao građanin može da priča sve što nije protivno zakonima ove zemlje ... može naravno da priča i protiv zakona, Ustava i države i zavisno od sadržaja izjave može za to i da odgovara.

Mislim da je jasno da se sveštenici pozivaju na svoj "imunitet" i rešavanje "nebeskih pitanja" te im u opisu radnog mesta nije politikanstvo ... iz toga je jednostavno zaključiti da svaki građanin ima sva prava ali se ne može kriti iza funkcije ili radnog mesta ... znači skine 'aljine, obuče se kao građanin i ode na miting i sve im po spisku ... posle kako bude
not2old2rock not2old2rock 17:06 11.05.2013

Re: Jos jednom jedno pitanje

zemljanin
Sveštenik nema prava da se meša u državna pitanja ... Petar Perić, koji je pri tome i sveštenik, u funkciji van radnog mesta, znači kao građanin može da priča sve što nije protivno zakonima ove zemlje ... može naravno da priča i protiv zakona, Ustava i države i zavisno od sadržaja izjave može za to i da odgovara.

Mislim da je jasno da se sveštenici pozivaju na svoj "imunitet" i rešavanje "nebeskih pitanja" te im u opisu radnog mesta nije politikanstvo ... iz toga je jednostavno zaključiti da svaki građanin ima sva prava ali se ne može kriti iza funkcije ili radnog mesta ... znači skine 'aljine, obuče se kao građanin i ode na miting i sve im po spisku ... posle kako bude


Ima li pravo svaki bravar ili svaki obucar u Srbiji, u radnom mantilu ili ne, da posumnja u ispravnost poteza sopstvene vlasti (svako poredjenje sa Kostunicinom pricom o strajku sa dugim cevima bi bilo krajnje besmisleno), ima li pravo da pomisli da je vlast prekrsila Ustav i da to javno kaze ? Otkud ideja da pop to pravo nema ?
O kakvom imunitetu pricas ??? Kakve veze ima da li je bio u mantiji ili ne, bilo bi ti Ok ono sto je izgovorio, samo da je bio u farmerkama i majici ? Na njegovom poslodavcu je da odluci da li je time sto je bio u "radnom odelu" prekrsio pravila preduzeca "u kojem je udruzio rad", ali to je unutrasnja stvar SPC. Mozda dobije otkaz, videcemo.
Srbija je jednako tvoja, kao i moja, kao i nekog lokalnog prote i nijednom ne sme da bude uskraceno bilo koje pravo.
zemljanin zemljanin 17:16 11.05.2013

Re: Jos jednom jedno pitanje

Ma slažem se ja sa onim što ti govoriš ... samo ti zaobilaziš ćinjenicu da obućar jeste jednak sa tobom i samnom ... nije povlašćen ni po kom osnovu ... mi kao ravnopravni građani imamo ista prava ... povlašćeni građani su svoj imunitet stekli na osnovu vandržavnih poslova i po toj osnovi ne mogu da se mešaju u poslove države.

Mene uopšte ne zanima da li neko i u šta veruje ... imam problem sa tim što se grupa ljudi koja misli isto, udružila i stekla status van države ... ako smo svi isti, zašto neka druga grupa ne može da ostvari taj status ? ...

Znači kad god se to bude desilo da se religijske institucije privedu zakonima države u kojoj posluju i postanu koja god forma udrženja, preduzeća ili šta god, za koje važe svi zakoni kako i za sve ostale, ja nikada više neću reč reći protiv tih institucija ... jednakost svih
not2old2rock not2old2rock 17:48 11.05.2013

Re: Jos jednom jedno pitanje

zemljanin
povlašćeni građani su svoj imunitet stekli na osnovu vandržavnih poslova i po toj osnovi ne mogu da se mešaju u poslove države.


Sta bi ovo trebalo da znaci, kakva je ovo besmislica ???

zašto neka druga grupa ne može da ostvari taj status ? ...


Zasto to mene pitas ? Ako nisi primetio, moj stav je da pojedincu ili grupi ne sme da se uskrati nijedno pravo Ustavom zagarantovano i branim ga od grupe kvaziliberala koja ovde trazi da se jednoj grupi uskrate ljudska prava. Da priupitamo Natasu Kandic za misljenje, posto je poznata kao principijelna, siguran sam da bi se potresla zbog ideja gore napisanih.

Znači kad god se to bude desilo da se religijske institucije privedu zakonima države u kojoj posluju i postanu koja god forma udrženja, preduzeća ili šta god, za koje važe svi zakoni kako i za sve ostale, ja nikada više neću reč reći protiv tih institucija ... jednakost svih


Ljudska prava svedena na banalnu pricu o porezu... Po tebi, kad budu placali porez, tek tad ce za njih vaziti sve slobode po Ustavu ?

Za tebe, a i za dobar deo blogera koji se deklarisu kao liberali, a ponasaju se kao staljinisti, ovo nije 46' godina, clan jeste.

USTAV REPUBLIKE SRBIJE


Sloboda mišljenja i izražavanja
Član 46.

Jemči se sloboda mišljenja i izražavanja, kao i sloboda da se govorom, pisanjem, slikom ili na drugi način traže, primaju i šire obaveštenja i ideje.


A vi sad ukidajte i zabranjujte.






zemljanin zemljanin 18:36 11.05.2013

Re: Jos jednom jedno pitanje

not2old2rock


Ti možeš da proglasavaš besmislicom ili da stavljaš pištolj u nečije ruke ... to je tvoje pravo i tvoj način diskusije ... ne postoji nikakav problem sa tim ... jasno sam ti napisao da je crkva svoj status "imuniteta" stekla na vandržavnim, vanzemaljskim, van-šta god bilo poslovima ili idejama ... njih zanima neko tamo carstvo i na bazi "šifre delatnosti" dobili su oslobođenje nekih nameta ... u "šifri delatnosti" im ne stoji ovozemaljski poslovi ... ne znam kako da jednostavnije to kažem ... i mislim da razumeš ali ti se jednostavno ne sviđa pa se vrtimo u krug.

Kad zaželiš da se baviš i ovozemaljskim poslovima onda si izašao iz rejona delatnosti i onda treba da ti se uskrate sve beneficije ... plaćaj porez, plate i penzije i socijalno i sve ostalo i mi smo jednaki - tu nema niko šta da se buni ... hočeš "svetu vodicu", cap u prodavnicu i kupiš koliko ti treba ... očeš pevanje na kojoj god prilici, platiš i oni dođu pa pevaju ... ako ima interesenata za njihovu robu i usluge oni će dobro poslovati, puniće budžet i zapošljavati i zašto bi iko bio protiv uspešne instutucije u okvirima države u kojoj živimo ?

Ovako dok ih ja/ti/mi plaćamo onda su oni odgovorni meni/tebi/nama i imamo sva prava da ih osudimo za svako iskakanje iz "šifre delatnosti" ... o ovakvim govorima - to ćemo (nadamo se) prepustiti pravosuđu ...
not2old2rock not2old2rock 19:25 11.05.2013

Re: Jos jednom jedno pitanje

zemljanin
not2old2rock


i mislim da razumeš ali ti se jednostavno ne sviđa pa se vrtimo u krug.


Osuditi za protivzakonito delo, naravno, uskratiti bilo kome bilo koje pravo zagarantovano Ustavom, ni slucajno.
Pricamo mi o istoj stvari, samo sto ti svoj diskriminatorski stav hoces da opravdas pricom o porezu. Ko ne placa porez, ti bi mu suspendovao sva Ustavom zagarantovana prava, medju kojima je i pravo na zivot ??? Nisi svestan koliko si zastranio, naspram takvih, Nacionalni stroj je humanitarna organizacija.
tasadebeli tasadebeli 19:45 11.05.2013

Re: jedno pitanje

freehand
Да не причам што би се на такав потез владе одмах јавио гос'н Зукорлић са баљезгањем о укидању људских права муслиманима (у мојој школи постоји и исламска веронаука поред православне), па би се потегле Жене Сребренице, па Кристијан Аманпур, па Соња Бисерко, Наташа Кандић и ето нама белаја...

Pa ako sad neće - ne znam kad će.


Шта да ти кажем, Фри, видиш и сам да је то утакмица у којој се шансе ређају као на филмској траци...
angie01 angie01 19:45 11.05.2013

Re: Jos jednom jedno pitanje

SVI imaju pravo da se mesaju u drzavna pitanja,


pa nisu oni izasli kao gradjani da kazu svoj politicki stav, nego kao predstavnici crkve,koja kao sto znamo u Srbiji fura paralelnu vlast i za sve se pita i svuda je upletena, bez obzira na sekularnost, da pozivaju na carstvo nebesko, koje je je l te izdato i pozivajuci na neciju smrt i huskajuci na novu upotrebu sile-ako je to tebi sloboda govora, e neka ti je!
angie01 angie01 19:53 11.05.2013

Re: jedno pitanje

а и Стане Доланц се још увек није повампирио


dobro bre taso, ti sad ironises okolo naokolo i sve si umiksovao, a jos si prosvetar- kako da ti kazem da se stane nije povampirio, ako je to uopste paralela, al su se zato povampirili ovi sto proklinju, bacaju kletve i slicne paganstine, a ovamo boziji ljudi.


zar ne bi bilo bolje da sada u drugim vremenima probamo i sa necim normalnijim!?


ps- je l si mozda video sta i kako veroucitelji predaju veronauku u skolama, a u 21. veku?...ako nisi upoznat, raspitaj se malo.
zemljanin zemljanin 19:56 11.05.2013

Re: Jos jednom jedno pitanje

Pricamo mi o istoj stvari, samo sto ti svoj diskriminatorski stav hoces da opravdas pricom o porezu. Ko ne placa porez, ti bi mu suspendovao sva Ustavom zagarantovana prava, medju kojima je i pravo na zivot ??? Nisi svestan koliko si zastranio, naspram takvih, Nacionalni stroj je humanitarna organizacija.

... napisah ti ali ti uportno tražiš neku diskriminaciju i oružje ...
Ovako dok ih ja/ti/mi plaćamo onda su oni odgovorni meni/tebi/nama i imamo sva prava da ih osudimo za svako iskakanje iz "šifre delatnosti" ... o ovakvim govorima - to ćemo (nadamo se) prepustiti pravosuđu ...


Evo, opet bilo li lepo i argumentovano da pronađeš neki citat ili izjavu kojoj se ja zalažem da se nekom oduzmu prava, uključujući i pravo na život + onaj pištolj koji si mi prilepi ranije ... i onda "zalepiš" to i kažeš EVO ... i ja ti se lepo izvinim i nikada ti više ne protivurečim jer sam izgubio kredibilitet ...
dragan7557 dragan7557 19:57 11.05.2013

Re: Jos jednom jedno pitanje

Sloboda mišljenja i izražavanja
Član 46.

Jemči se sloboda mišljenja i izražavanja, kao i sloboda da se govorom, pisanjem, slikom ili na drugi način traže, primaju i šire obaveštenja i ideje.


A vi sad ukidajte i zabranjujte.



Jok bre ovde te samo banuju!

cerski

p.s. uzgred isto je cini mi se pisalo i u Ustavima SFRJ.
Krugolina Borup Krugolina Borup 20:37 11.05.2013

Re: jedno pitanje

Добро, да се и сложимо око избацивања веронауке из школе (Кру, Јелица, Велимир и још неки), а шта ћемо онда да радимо са онима који желе да им деца у школи имају веронауку?


Bože, Taso, svašta s tobom, kako šta ćemo s njima? Pa, uputićemo ih u crkve, džamije, sinagoge i ostale božje kuće, kako je i red, da tamo o Bogu uče i da mu se tamo klanjaju. Šta ima to da rade u školi?
jedan.kub jedan.kub 20:43 11.05.2013

Re: jedno pitanje

ps- je l si mozda video sta i kako veroucitelji predaju veronauku u skolama, a u 21. veku?...ako nisi upoznat, raspitaj se malo.


Izbaciti veronauku iz škole.

Neka se svako verski obrazuje u crkvi u kojoj se moli ako se moli, ili misli da je to moda, ili misli da će na taj način nešto profitirati.


PS: Neću ostale kometare ćitati jer mi je dosta tema o Kosovu.
Koliko je Srba tamo ostalo ?

Krugolina Borup 20:37 11.05.2013
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:49 11.05.2013

Re: jedno pitanje

Добро, да се и сложимо око избацивања веронауке из школе (Кру, Јелица, Велимир и још неки), а шта ћемо онда да радимо са онима који желе да им деца у школи имају веронауку?


Pa mogli bismo oko toga da se složimo.
A mogli bismo da se složimo i oko toga da ostane. Nije to pitanje na koje postoji jasan odgovor, i nije ni jedno rešenje, izbacivanje ili ostavljanje, bez argumenta.

Rešenje za to je kao i kod svakog takvog pitanja u demokratiji, rasprava, rasprava, rasprava, pa glasanje. I ko pobedi njegova se važi.
Ja bih ipak glasao za izbacivanje.

Ali zato rasprave nema oko ovoga:


Изгледа да је најбоље избацити из школа и веронауку и грађанско васпитање, и српски језик (превише је ту национализма у одабраним књижевним делима у програму) и историју (коме још треба национална историја кад су нам ионако све победници лепо објаснили) и географију јер су сви топоними везани за српски језик, а то, брате, вуче на национализам, па може да буде опасно...


To odmah, bez rasprave.
Milsim ako se slažu Žene Sonja i Nataša, noramlno
ranoranilica ranoranilica 21:39 11.05.2013

Re: jedno pitanje

tasadebeli
hoochie coochie man
pa nek slobodno govori u okviru svojih hramova






... а шта ћемо онда да радимо са онима који желе да им деца у школи имају веронауку?



Srbija je ustavno sekularna država i nije trebalo ni dozvoliti da se veronauka uvodi u škole. Crkve i džamije se, ionako, grade više nego škole, pa imaju dovoljno neiskorišćenih kapaciteta za obrazovne (?) potrebe. Dakle, onima koji žele da uče veronauku, tamo je mesto.
freehand freehand 21:44 11.05.2013

Re: Jos jednom jedno pitanje

pa nisu oni izasli kao gradjani da kazu svoj politicki stav, nego kao predstavnici crkve,koja kao sto znamo u Srbiji fura paralelnu vlast i za sve se pita i svuda je upletena, bez obzira na sekularnost,

Prvo, nije istina da su izašli u ime Crkve.
Drugo - rečenice koje sadrže "kao što znamo" ozbiljno naginju na populizam i nedostatak ozbiljnih argumenata.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana