Društvo| Filozofija| Religija

MOLITVA ZA SPAS CIVILIZACIJE*

expolicajac RSS / 22.04.2013. u 22:29

Članak je objavljen u subotnjem dodatku Kultura-Umetnost-Nauka dnevnog lista "Politika" od 01.04.2000. godine, u serijalu "Prema novom humanizmu: Renesansa čoveka" koji je inicirala naša poznata književnica Jara Ribnikar - uz redakcijski izbor naslova i podnaslova (predloženi originalni naslov bio je "Humanizam bez duhovnosti - Nemoguća misija"; prim. autora).

DejanRakovic1.jpgKrajem 1998. godine saopšteni su rezultati eksperimentalnih istraživanja na uglednom američkom Djuk univerzitetu o uticaju molitve na brzinu postinterventnog kliničkog oporavka akutnih srčanih bolesnika podvrgnutih tzv. koronarnoj angioplastiji. Slučajnim izborom odabrana su imena jedne grupe bolesnika na klinici (a da o tome nisu znali ni oni ni njihovi lekari) i zatim prosleđena sveštenicima u nekoliko različitih religijskih centara u Jerusalimu, Nepalu, Francuskoj i SAD, koji su se molili sa njihov oporavak. Potonje kliničke analize su pokazale da su se bolesnici iz ove eksperimentalne grupe oporavljali jedan i po do dva puta brže od preostalih iz kontrolne kliničke grupe, što je odmah iniciralo planiranje proširenog eksperimenta u pet uglednih medicinskih centara u SAD!
Pomenuti eksperiment svakako je na liniji ponovo probuđenog naučnog interesovanja za istraživanje fenomena svesti u poslednjoj deceniji 20. veka (sa ključnim doprinosima i naše naučne sredine u biofizičkom razumevanju elektromagnetno/jonske prirode akupunkturnog sistema i njegove veze sa svešću i psihosomatskim poremećajima, proučavanju EEG korelata različitih izmenjenih i prelaznih stanja svesti, kao i uloge ovih stanja svesti u interakcijama sa makroskopskim i kvantnomehaničkim okruženjem). Procenjuje se da svest danas spada u deset najvažnijih naučnih problema, a lično ne sumnjam da će biti centralna naučna tema čitavog novog milenijuma, zbog neuporedivih implikacija!
Posebno bih istakao prelazna stanja svesti, prvi put teorijski predskazana mojim biofizičkim relativističkim modelom izmenjenih i prelaznih stanja svesti, koja bi mogla biti biofizička osnova (pored ostalih transpersonalnih komunikacija) anticipacije u intuiciji, prekogniciji i dubokim kreativnim uvidima! Treba dodati da ono što se zaista anticipira u prelaznim stanjima "individualne svesti" moglo bi biti evoluirano stanje kosmičke "kolektivne svesti" u nekom budućem trenutku (kojem naša "individualna svest" ima mogućnost pristupa, pošto je sastavni deo kosmičke "kolektivne svesti" - Boga!?), što se kvantnomehanički opisuje njenom determinističkom evolucijom. U tom smislu, sasvim je moguće da postoje jake preferencije za individualnu ili kolektivnu budućnost, određene spiritualnim interpersonalnim opterećenjima, kako se tvrdi u tradiciji Istoka. Međutim, anticipirano stanje može se redefinisati izmenom početnog stanja više misaono-emocionalno povezanih "individualnih svesti" a time i kosmičke "kolektivne svesti", menjajući anticipirane preferencije za individualnu ili kolektivnu budućnost. Ovo ostavlja prostor za slobodnu volju ukazujući na najefikasniju mogućnost uticaja na budućnost kroz molitvu za druge, u skladu sa pravoslavnom tradicijom "isihazma" i "filozofijom slobode" Berđajeva.
Prelazna stanja svesti
U tom kontekstu, reprogramiranje molitvom bi spadalo u transpersonalna relativistička prostorno-vremenska tuneliranja svesti jedne osobe u njenim prelaznim stanjima, pri čemu bi njena mentalna adresa u tim stanjima bila vezana za drugu osobu, ali posredstvom prostorno-vremenski dislociranih moćnih elektromagnetno/jonskih spiritualnih struktura iz religijskih tradicija, koje bi utiskujući svoje snažne i pročišćene misaono/emocionalne sadržaje u akupunkturne sisteme obe interagujuće osobe vršile obostrano reprogramiranje (brisanje) poremećaja vezanih za neki njihov uzajamni psihosomatski konflikt. Ovo bi moglo biti objašnjenje za posebnu efikasnost molitve sprovedene pred spavanje (što preporučuju sve religijske tradicije, kada se najlakše kontrolišu adresirani sadržaji svesti uoči prelaznog stanja budnost/spavanje), ali i razlog zašto monasi sprovode molitvu i rano pred zoru, ili tokom produženog bdenja (kada je bioritam organizma u pospanom stanju na granici prelaznog stanja budnost/spavanje, čime se ne samo dobro kontrolišu adresirani sadržaji svesti već se ima i puna svesnost o neposredno dobijenim transpersonalnim informacijama u prelaznim stanjima svesti tokom molitvi, što svakako učvršćuje njihovu veru).
Istakao bih da je molitva verovatno i najefikasniji način za uklanjanje psihosomatskih poremećaja prouzrokovanih međuljudskim konfliktima, pošto jednostrano uklanjanje poremećaja nekom terapeutskom tehnikom ostavlja neuklonjeni konflikt kod druge osobe, odakle će on biti ponovo obostrano indukovan u njenim prelaznim stanjima svesti sa (nesvesnim) mentalnim fokusom na prvu osobu. Ovo istovremeno ukazuje na izuzetan praktičan značaj spiritualnog morala i molitve za druge sa kojima smo u nekoj misaono/emocionalnoj vezi (kako bližnje tako i neprijatelje, jer tako se jedino mogu trajno iskoreniti uzajamni problemi u sebi i drugima), kroz obostrano pročišćenje misaono/emocionalnih fokusa i time obostrano poboljšanje psihosomatskog zdravlja i/ili uzajamnih odnosa. Čini se da zato hrišćanstvo toliko insistira na pokajanju i praštanju, što predstavlja odraz spiritualne zrelosti osobe: to implicira obavezu duhovno zrelijih osoba da kroz molitvu pomažu u rasterećenju konflikata, i onda kada su one same žrtve sukoba. Čak nije dopustivo ni da se vidi zlo u bližnjem i da se on osuđuje (drevna biblijska zapovest dana čoveku u Raju, koja zabranjuje kušanje "s drveta od znanja dobra i zla" - kod drugih - "jer u koji dan okusiš s njega umrijećeš", čije je kršenje dovelo do Adamovog grehopada i posejalo klicu budućeg "terora istorije"!), insistirajući samo na ličnom pokajanju i praštanju, što jedino vodi konačnom rasterećenju misaono/emocionalnih konflikata.
Ima li života posle smrti
Vidi se i da bi dublje razumevanje same prirode svesti i transpersonalnih fenomena moglo ubrzo dovesti i do naučnog razumevanja nekih fundamentalnih filozofsko-religijskih pitanja (poput tri ključna Kantova pitanja - postoji li Bog, ima li života posle smrti, postoji li slobodna volja - na koja će odgovori po svoj prilici biti pozitivni). Verujem da će civilizacija, kroz sintezu savremenih naučnih saznanja iz oblasti svesti i višemilenijumskih religijskih iskustava različitih tradicija, u bliskoj budućnosti doživeti renesansu modela ponašanja baziranog na duhovnim moralnim načelima milosrđa, i da će novi milenijum biti obeležen mudrošću, kako bi istorija (u osnovi netolerantnog ponašanja, u ovim ili onim istorijskim kontekstima) postala istinska učiteljica života, bez potrebe da se svaka generacija uči na sopstvenim bolnim iskustvima. Odlučujuću ulogu u ovom procesu mogle bi da odigraju sve verske zajednice, kultivišući istinski duhovni moral i apsolutnu (ne deklarativnu, kao do sada kroz istoriju) međuljudsku, međuetničku i međureligijsku toleranciju, kao i meru ponašanja pojedinaca iz perspektive smrti, odnosno količine generisanih i nereprogramiranih psihosomatskih konflikata do trenutka smrti, koja određuje spiritualnu evoluciju duše umrlog ali i preferencije za individualnu i/ili kolektivnu budućnost potomstva - koju je moguće značajno izmeniti jedino kroz kolektivno upražnjavanje molitve za svoje bližnje i svoje neprijatelje, i sledstveno globalno reprogramiranje prostorno-vremenske mreže "kolektivne svesti".
Zato smatram, zbog istorijskog ponavljanja tragičnih balkanskih golgota, da u interesu budućnosti našeg potomstva moramo kolektivno učiniti napor za stalno reprogramiranje molitvom svoga individualnog mentalnog okruženja, čime ćemo doprineti renesansi duhovnih moralnih načela milosrđa i ostvarenju civilizacije bez besmislenih i bolnih međuljudskih, međuetničkih i međuverskih sukoba! Sve drugo, uključujući i krajnje dobronamerna racionalna ubeđivanja i pozivanje na velike principe i "grešni ponos" (koji nas najpre bezazleno razdvajaju, a potom često spontano rađaju velike konflikte: "put do Pakla popločan je dobrim namerama"!), pojačavaće postojeća misaono/emocionalna opterećenja ljudi i uvećavaće zlo u svetu - beznadežno udaljavajući pojedince, narode i čitav ljudski rod od duha zajedništva i krajnjeg ideala bezgrešnog (isceljenog/zdravog) stanja individualne i kolektivne svesti.
Prof. dr Dejan Raković

Izvinjavam se porfesoru Rakoviću što sam bez njegovog odobrenja postavio ovaj tekst na blogu. 



Komentari (60)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nurudin nurudin 22:51 22.04.2013

...

Izvinjavam se porfesoru Rakoviću što sam bez njegovog odobrenja postavio ovaj tekst na blogu



Нема потребе, јер ће и овде бити на ползу многима.

loader loader 00:35 23.04.2013

Re: ...

Da, bre...
Uostalom, Ex je policajac, a ovo policijska država - tako da niko ne sme da se buni protiv njegovih humanističkih poteza i copy-paste radnji s tekstovima
expolicajac expolicajac 00:40 23.04.2013

Re: ...

loader
Da, bre...
Uostalom, Ex je policajac, a ovo policijska država - tako da niko ne sme da se buni protiv njegovih humanističkih poteza i copy-paste radnji s tekstovima

Džedaj ratnici znaju šta je čast.
loader loader 00:43 23.04.2013

Re: ...

Inače, kako i veli post,
najbolje je ovako, pred spavanje pročitati neki dobar tekst.
A ovaj je baš takav. Dooobar


Znači, domaćine, pozitivno daštanje
expolicajac expolicajac 00:49 23.04.2013

Re: ...

loader
Inače, kako i veli post,
najbolje je ovako, pred spavanje pročitati neki dobar tekst.
A ovaj je baš takav. Dooobar


Znači, domaćine, pozitivno daštanje

Pa da se malo odmorimo od Krkiše i Mikimedica. Jes da su mi obojica dragi, ali malo smaraju kad se podovate.
loader loader 00:55 23.04.2013

Re: ...

E, pa, znači, tehnika molitve da se nad njima primeni.
Lek je gorak, ali koristan

expolicajac expolicajac 00:58 23.04.2013

Re: ...

loader
E, pa, znači, tehnika molitve da se nad njima primeni.
Lek je gorak, ali koristan


Što kaže maksa, ko ne troluje na svom blogu ko da nije bloger. Ponašaju se ko dva jarca na brvnu, na kraju će obojica da padnu u provaliju, ali niti jedan da popusti.
loader loader 01:03 23.04.2013

Re: ...

Nema veze,
važno je da ostali blogeri znadu šta je važnost pitome kolektivne svesti, te se polako penju stepenicama koje vode ka udobnoj isihastičkoj posteljini



zemljanin zemljanin 02:14 23.04.2013

Re: ...

Da se ne zaboravi ... čovek je stručan u mnogim oblastima u kojma je definisan naučni metod i tu nema spora ... međutim, ovo pisanije nije nauka već njegova "hipoteza svega" i nije zasnovano ni na jednom naučnom principu ... čisto da se ne pomeša titula sa literarnim delom i njegovim "verujem" ...
predatortz predatortz 07:53 23.04.2013

Re: ...

Pa da se malo odmorimo od Krkiše i Mikimedica. Jes da su mi obojica dragi, ali malo smaraju kad se podovate



Svaki pokušaj rasprave sa Krkiškom smatram za neozbiljan
01stefan 01stefan 15:28 23.04.2013

Re: ...

A ovo je ono što se ne objavljuje u kulturnom dodatku. Koliki nam je trenutka kulturna korpa, i zašto svi ćute o tome http://news-hd.net/prazna-korpa/

loader loader 23:41 23.04.2013

Re: ...

01stefan
A ovo je ono što se ne objavljuje u kulturnom dodatku. Koliki nam je trenutka kulturna korpa, i zašto svi ćute o tome http://news-hd.net/prazna-korpa/


Ne žele da se prebrzo izleću.
Drže se onoga - Ispeci, pa reci


nsarski nsarski 04:57 23.04.2013

Da ne bude zabune

Krajem 1998. godine saopšteni su rezultati eksperimentalnih istraživanja na uglednom američkom Djuk univerzitetu o uticaju molitve na brzinu postinterventnog kliničkog oporavka akutnih srčanih bolesnika podvrgnutih tzv. koronarnoj angioplastiji. Slučajnim izborom odabrana su imena jedne grupe bolesnika na klinici (a da o tome nisu znali ni oni ni njihovi lekari) i zatim prosleđena sveštenicima u nekoliko različitih religijskih centara u Jerusalimu, Nepalu, Francuskoj i SAD, koji su se molili sa njihov oporavak. Potonje kliničke analize su pokazale da su se bolesnici iz ove eksperimentalne grupe oporavljali jedan i po do dva puta brže od preostalih iz kontrolne kliničke grupe, što je odmah iniciralo planiranje proširenog eksperimenta u pet uglednih medicinskih centara u SAD!


Nije navedena tacna referenca u kojoj su ovi rezultati objavljeni.
S druge strane, slicna studija (napravljena 2001. godine, na istom Duke University i objavkljena u uglednom casopisu "Lancet" ) pod naslovom
Music, imagery, touch, and prayer as adjuncts to interventional cardiac care: the Monitoring and Actualisation of Noetic Trainings (MANTRA) II randomised study. je proucavala posledice molitvi, muzike i dodira na oporavak koronarnih pacijenata i dosla do zakljucka:
INTERPRETATION: Neither masked prayer nor MIT therapy significantly improved clinical outcome after elective catheterisation or percutaneous coronary intervention.
(Ni daljinska molitva niti MIT terapija nije znacajno poboljsala klinicko stanje nakon koronarne intervencije kod pacijenata)


Slicna studija, kasnije uradjena na cuvenoj Mayo klinici 2005. godine Intercessory prayer and cardiovascular disease progression in a coronary care unit population: a randomized controlled trial. gde je proucavana veza izmedju daljinske molitve i razvoju kardiovaskularnog stanja kod pacijenata u koronarnoj jedinici zakljucila je:

CONCLUSIONS: As delivered in this study, intercessory prayer had no significant effect on medical outcomes after hospitalization in a coronary care unit.
(Prema rezultatima ove studije, molitva nije imala znacajan medicinski uticaj na oporavak pacijenata posle otpustanja iz koronarne bolnice)

P.S. Ova opaska o "odobrenju" i izvinjenje mi nije jasna. Da li si pitao D. Rakovica za dozvolu, pa ti on nije dao, ili si prosto ovaj tekst postavio bez njegovog znanja?
hannah.greener hannah.greener 05:25 23.04.2013

Re: Da ne bude zabune

Hvala, nsarski - hteo ja da tražim, a vidim da ne treba...
expolicajac expolicajac 07:50 23.04.2013

Re: Da ne bude zabune

P.S. Ova opaska o "odobrenju" i izvinjenje mi nije jasna. Da li si pitao D. Rakovica za dozvolu, pa ti on nije dao, ili si prosto ovaj tekst postavio bez njegovog znanja?

Nisam ga ni pitao.
zemljanin zemljanin 08:54 23.04.2013

Re: Da ne bude zabune

nsarski


Nisam imao vremena da se bavim pretragom a bilo mi je i krajnje nelogično da se neko poziva na istraživanje koje nema referencu ... posle tvog komentara i ja sam malo pretraživao ali nisam našao nikakvu relevantnu referencu ... mnogo je veći broj studija koje ukazuju na apsolutnu nepovezanost a samo dve daju neke pozitivne naznake.

Now, the largest study to date, covering 1,800 people who underwent coronary bypass surgery at six different hospitals, concluded that there are no benefits

Not only that, but patients who knew that others were praying for them fared worse than those who did not receive such spiritual support, or who did but were not aware of it.

Those who conducted the study are quick to say that its results do not challenge the existence of God. Also, it did not try to address such religious questions as the efficacy of one form of prayer over others, whether God answers intercessory prayers, or whether prayers from one religious group work better than prayers from another, according to the Rev. Dean Marek, a chaplain at the Mayo Clinic in Rochester, Minn.

Other researchers in the study, who include investigators from Harvard Medical School, Harvard-affiliated Beth Israel Deaconess Medical Center and Mind/Body Medical Institute, agree. Also involved were teams from medical institutions in Oklahoma City, Washington, D.C., Memphis, and Rochester, Minn.


Sve to povezano sa 2006 STEP studijama ...
dragan7557 dragan7557 12:29 23.04.2013

Re: Da ne bude zabune

nsarski:
Nije navedena tacna referenca u kojoj su ovi rezultati objavljeni.

Beše li to onaj Nenad koji meni na zahteve ovakvijeh sadržaja lagano odbrusi:

Draganče, blog nije naučna polemika?

Uzgred na čega sve Dejan Radaković misli kada je "svest" u pitanju je pošire najavljeno u

"Sećanja, snovi, razmišljanja 1984-2007"
Podnaslov:
'Na razmeđima kvantno-holografske i klasično redukovane stvarnosti'

Dejan Raković


Naravno nsarski tebe bih odmah turio u klasično redukovanu(indoktriniranu,moja primedba) svest.

Nothing personal my dear,

Yours sincerely

cerski

p.s uzgred obožavam ovakve pojmove:

cuvenoj Mayo klinici

naša poznata književnica Jara Ribnikar


Elem u bolnici Mayo ne vidim ništa čuveno, žao mi je nsarski, bolnice su bolnice i kod mene nemaju oreol Čuvenog,
A još manje vidim poznatog u nekoj Jari, za koju nisam nikada ni čuo.
Prezime Ribnikar me kao i
ime dnevnog lista "Politika"
asocira na ratno huškačku primitivnu propagandu iz devedesetih godina, žao mi je ex.
edit: autor D. Raković navodi da je nsalov inače od
C. G. Jung-a
"Erinerungen Träume Gedanken"

ali da je "obogaćen" podnaslovom, koji je smislenica autora.
expolicajac expolicajac 12:56 23.04.2013

Re: Da ne bude zabune

asocira na ratno huškačku primitivnu propagandu iz devedesetih godina, žao mi je ex.

Pa da, pisano da bi izazvalo nemire, huškalo na rušilačke demonstracije. Daj bre cerski. Svi u poslednje vreme na blogu nekog pljuju ili omalovažavaju. Proba sam da postavim jedan tekst za malo opuštanja dok se čita, apsolutno svestan da je to sve samo bajka.
dragan7557 dragan7557 13:25 23.04.2013

Re: Da ne bude zabune/ dole zabuna, bre!

zemljanin
Re: Da ne bude zabune

nsarski



Nisam imao vremena da se bavim pretragom a bilo mi je i krajnje nelogično da se neko poziva na istraživanje koje nema referencu .

Da ne bude zabune čak i neozbiljan autodidakt je u stanju da u vrlo kratkom vremenu pronađe spornu referencu, koja je data u drugm jednom delu, koje sam već spomenuo:

"Sećanja, snovi, razmišljanja 1984-2007"
Podnaslov:
'Na razmeđima kvantno-holografske i klasično redukovane stvarnosti'

Dejan Raković
Referenca pod brojem 34 glasi

citat:

34. www.dukenews.duke.edu, 1998, 9 Nov, News, Medical Center News Office Duke University, NC USA-rezultati ove pilot studije na 150 pacijenata bili su dovoljno intrigirajući da iniciraju i šire istraživanje u nekoliko medicinskih centara; pregled sporadičnih sličnih studija može se naći u knjizi:

L. Dossey, Healing Words; The Power of Prayer and Practice of Medicine, Harper Paperbacks, New York, 1993(!?!)
Boldovao sam godine zbog boljeg primećivanja evidentne greške koju otpisujem na prepoznatljivu aljkavost kako autora tako i štampara na Balkanu.

Nije navedena tacna referenca u kojoj su ovi rezultati objavljeni.

Nadam se nsarski da je ovim tvom alavom zahtevu za referencama udvoljeno?

Naravno nsarski, tvoju poznatu zahvalnost i duboki respekt za ozbiljne autodidakte možeš izraziti javno ođe na blogu, ili diskretno na privatne poruke.

Yours truly,

cerski

dragan7557 dragan7557 13:34 23.04.2013

Re: Da ne bude zabune

ex:
Proba sam da postavim jedan tekst za malo opuštanja dok se čita, apsolutno svestan da je to sve samo bajka.

Pa šta se onda buniš? Uspelo ti je, bre, jer da nije mene ne bi na ovom strašnom mestu ni video.

Inače nije bajka, jer si dotakao temu koja je u fokusu interesovanja već godinama, kako uvaženog profa sa ETF-a čini mi se, a i drugih.
Svi u poslednje vreme na blogu nekog pljuju ili omalovažavaju.

Alo bre, mene isključi iz svih jer nisam ni bio prisutan, a da pljuju i otrcavaju to je normalno za tzv. Poštenu Inteligenciju Srbije i šire.

Uzgred tema je sve drugo osim za opuštanje, a tebi preporuka i pozdrav.


cerski
expolicajac expolicajac 13:42 23.04.2013

Re: Da ne bude zabune

Uzgred tema je sve drugo osim za opuštanje

Opušta pametne.
dragan7557 dragan7557 13:47 23.04.2013

Re: Da ne bude zabune

Uzimajući u obzir ovo:
expolicajac
bilo kakve ritmično-periodične aktivnosti koja suzbija "buku" frontalnog korteksa

Ja sam koristio ravnomarno udaranje pendreka o glavu. Ne daje iste efekte ali se posle "peva" samo tako.

Ovo smejanje da preskočimo
expolicajac
Uzgred tema je sve drugo osim za opuštanje

Opušta pametne.

Koje opuštanje na priliku izgleda kao postovi na koje sam replicirao, da i' ne turam ponovo.

cerski
nsarski nsarski 14:11 23.04.2013

Re: Da ne bude zabune

Beše li to onaj Nenad

Taj sam, glavom i bradom, cerski. Srecan sam da si se ti nama vratio, a za polemisanje ce uvek biti vremena!

Rekao sam "cuvenoj" jer ona zaista ima neku reputaciju kvaliteta i doslednosti. Nisu sve klinike iste, moj cerski. Ima onih po supama, sumnjivih kvaliteta, sa sumnivim osobljem, itd. Zamisli da ti navedem rezultate koji kazu "Autodidakti imaju posebno jak EEG teta signal!". Ako bih to video u izvestaju Mayo klinike, ja bih obratio paznju. Ako takav izvestaj dolazi iz komunalne ambulante iz mesta Union, Missouri (slucajno poznajem lekarski kadar tamo - ne pitaj kako!) ne bih se mnogo uzbudjivao. E, zato sam rekao "cuvena". Ne bi oni svoju reputaciju tracili na neproverene glasine o koristi molitve.

Srecom, ja gospodina Rakovica dobro poznajem (Rakovic, a ne Radakovic kako si ti napisao), i znam da je on pedantan u navodjenju svojih izvora. Tako da je, u celom kontekstu, moja primedba umesna.

Ali, sve su to samo price, cinjenica je da si opet s nama. Dobrodosao!

P.S. Trazio sam te po Kataru poslednjih mesec dana, ali ne nadjoh te.
mirelarado mirelarado 14:52 23.04.2013

Re: Da ne bude zabune

dragan7557
Alo bre, mene isključi iz svih jer nisam ni bio prisutan, a da pljuju i otrcavaju to je normalno za tzv. Poštenu Inteligenciju Srbije i šire.


Искористићу ову прилику да нагласим: био си одсутан и много си недостајао, Церски.
nsarski nsarski 14:59 23.04.2013

Re: Da ne bude zabune

Искористићу ову прилику да нагласим: био си одсутан и много си недостајао, Церски.

Štaviše, pominjan si neprestano. Vidim, pre neki dan, da su našli planetu koja je po svojim atmosferskim i drugim osobinama slična Zemlji (daleko je oko 1200 svetlosnih godina odavde), pa pomislih: "Nije valjda?! Napustio nas zauvek..." Ipak, kako reče Maksa, ravnoteža među zvezdama je uspostavljena.

Evo cele vesti: NASA Discovers New Earth-Like Planets Around Distant Stars.
dragan7557 dragan7557 15:53 23.04.2013

Re: Da ne bude zabune

nsarski:
Nisu sve klinike iste, moj cerski. Ima onih po supama, sumnjivih kvaliteta, sa sumnivim osobljem, itd

Slažem se naročito kada su u pitanju razne državne štale od bolnica sa pompeznim nazivima.

Ali kao što rekoh malo me ometaju etiketiranja poput čuveno, ugledno, poznato, deluju otrcano, svakodnevno, žargonizirano a naročito skorojevićki. A skorojevićima uvek treba neki koren jer se inače osećaju napušteno dok pri tome ne primećuju da su intelektualna zapuštenost.

Na Mayo klinici se dešavaju iste greške, zaboravljanja instrumenata u unutrašnjosti pacijenata kao i drugde, ali zato je otpadanje maltera sa plafona, prljavština, propalost enterijera, loši međuljudski odnosi personala kao i primitivno-divljački odnosi osoblja prema pacijentima nepoznate stvari kao i u svim drugim bilo univerzitetskim bilo drugim boljim klinikama.

Kakvo društvo takve i klinike.
Ne bi oni svoju reputaciju tracili na neproverene glasine o koristi molitve.

Pošto Rakovića poznaješ onda znaš i za njegovo "druženje" sa V. Jerotićem pa ti je onda nadam se i jasno gde se krčka taj srpski duhovno homofobična teorija o Novo-starosrpskom Kvantno Hologarafskom Univerzumu i sa njim u vezi i The Teorijom molebansko-molitveno izmenjenom stanju svesti nebeskog naroda.

Insistiranje na pojedinim stvarima uz zadržavanje i stalno naglašavanje nacionalističkog, čitaj šovinističkog, ni jednom narodu nije donelo nikakvo dobro pa neće ni Srbima.

Ako neko na prvoj strani svog omanjeg pismena publikovanog u 1.000 primeraka napiše posvetu:

"Srpskom narodu i njegovim prijateljima i (ne)prijateljima, za veliki dar i snagu kolektivnog trpljenja i praštanja u spritualno nezreloj (istorijskoj) fazi civilizacije."

šta je sadrano u ovoj poruci?!

Impresivno je tvoje primećivanje uz primerno napominjanje moje greške:

(Rakovic, a ne Radakovic kako si ti napisao)

mada je malo deplasirano, uzimajući u obzir da ti je veoma dobro poznato ja ja bukvalno kucam direktno u Internet, a eventualne ispravke otaljavam kasnije.

P.S. Trazio sam te po Kataru poslednjih mesec dana, ali ne nadjoh te.

Ljude nije lako sresti a Diogen je proveo u potrazi za čovekom ceo život. Na sreću danas imamo Internet.

Hvala na dobrodošlici.

cerski
dragan7557 dragan7557 16:01 23.04.2013

Re: Da ne bude zabune

mirelarado
dragan7557
Alo bre, mene isključi iz svih jer nisam ni bio prisutan, a da pljuju i otrcavaju to je normalno za tzv. Poštenu Inteligenciju Srbije i šire.


Искористићу ову прилику да нагласим: био си одсутан и много си недостајао, Церски.

Hvala Mirela.

cerski
nsarski nsarski 16:21 23.04.2013

Re: Da ne bude zabune

Pošto Rakovića poznaješ onda znaš i za njegovo "druženje" sa V. Jerotićem pa ti je onda nadam se i jasno gde se krčka taj srpski duhovno homofobična teorija o Novo-starosrpskom Kvantno Hologarafskom Univerzumu i sa njim u vezi i The Teorijom molebansko-molitveno izmenjenom stanju svesti nebeskog naroda.


Eh, cerski, sticajem okolnosti ja se bolje poznajem sa Jeroticen nego sa Rakovicem (znam Jerotica jos iz detinjstva, verovao ili ne). Nema veze Jerotic sa tim interpretacijama, on je iz sasvim drugog filma.
dragan7557 dragan7557 17:36 23.04.2013

Re: Da ne bude zabune

nsarski:
znam Jerotica jos iz detinjstva, verovao ili ne


Vidiš bro, ja tebi ne bih nikada ovako odgovorio.

Izraziti otvorenu sumnju u svoj ugled kod korespondenta je katastrofalno neozbiljno osobito kod korespondenata ultimativnog ranga poput mene, koji u sve verujem dok ne dokažem suprotno.

Ovo sam ti napisao kao savet za tvoj način razmišljanja, koji unapred pretpostavlja da mu sagovornik ne veruje a koji način mišljenja je na Balkanu (i šire) usvojen. U ozbiljnom svetu iz koga ja dolazim i kome pripadam sagovorniku se veruje a jedna od najoštijih kazni se sastoji u isključenju iz društva onog ko izneveri poverenje.

Već sam jednom ili više puta napisao principe koji se ozbiljan svet a i ja sam držim:

1. Surround yourself with partners you can trust.

Iz čega sledi svi dalji principi a jedan od najvažnijih je:

2. If something isn't working out, fail quickly and cheaply, than move to the next concept.

Izvini na mom popovanju(patronizing), ali da nemam potrebu da ti ukažem na ovaj promašaj, svakako to ne bih radio.

Ja ne poznajem ni jednog ni drugog od samog Jerotića sam pročitao samo jednu napisanu stranicu sve do rečenice u kojoj se obraća u pisanoj formi snishodljivo do imbecilnosti Njegovoj Svetosti...

Pošto na ovom našem svetu nema svetih to sam instantno zamerio, pisanije ocenio kao anti razumski zločin i bacio u korpu za đubre. Dakle doživeo je istu sudbinu kao i Ruski Konzul izvesnog spisatelja.

Video sam razgovor Jerotića i Ćirkovića u kome je Ćirković dominirao a Jerotić iznosio retke i nesuvisle primedbe, mada rekao je i poneku razumnu.

Ovog Rakovića nisam čitao osim ono što sam već naveo, koje ono, stoji u pdf-u na Internetu za koje čitanje mi je bilo potrebno oko sat vremena i u kom čitanju nisam postao ništa pametniji a što nisam ni očekivao.
interpretacijama,

Meni je jasno da Jerotić nema veze sa tim interpretacijama a to sam i rekao u delu o sudbini njegovog pismena i spomenute zahvalnice svetom hm...ocu.

Dakle nisam pravio sintezu ove dvojice i njihovih pismena već osudio homofobčnu, nadrinacionalističku interpretaciju koja im je zajednička:
"Srpskom narodu i njegovim prijateljima i (ne)prijateljima, za veliki dar i snagu kolektivnog trpljenja i praštanja u spritualno nezreloj (istorijskoj) fazi civilizacije."

Dakle njima je zajedničko tupljenje o nacional-šovinizmu a ne o materiji o kojoj pišu a koju koliko vidim uopšte ne razumeju niti su dovoljno obrazovani da je razumeju.

Rakoviću je Talbot(za koga kaže da je i sam ekstrasens) čitavo otkrovenje a rezoniranje mantru, je pobrkao sa molitvom koja po njemu preko tubula vodi ka nekoj ekstra svesti.

Tražeći potvrdu kvantno-holografskog Univerzuma u molitvi i molebanu je glupost jer molitva nije rezonantna pojava, ona to nikada nije ni bila, dok mantra predstavlja zvučnu rezonantnu pojavu par excellence, pojavu koja još nije dovoljno istražena i o kojoj se na Zapadu zna tek od pre relativno kratkog vremena.

Za Rakovića je ekstrasens nešto osobito, što je posve netačna kvalifikacija ekstrasens-a, što ja sam kao ekstrasens veoma dobro uočavam.

cerski
dragan7557 dragan7557 17:42 23.04.2013

Re: Da ne bude zabune

nsarski:
daleko je oko 1200 svetlosnih godina odavde

Čoveče bre, šta daleko pa to je u najbližem komšiluku, znači rečenica treba da glasi:

"blizu je, svega 1.200 svetlosnih godina odavde."

cerski
nsarski nsarski 17:49 23.04.2013

Re: Da ne bude zabune

cerski, ne znam tacno na sta ciljas, ali da pokusam.

Ja zaista poznajem Jerotica jos iz rane mladosti jer se druzio s mojim ocem (zajedno su radili i saradjivali) pre mnooogo godina, dolazio nam u kucu, itd. Posle sam ga, kad su prilike dopustile, povremeno vidjao, razgovarao i slicno. I to traje do danas.
Jerotic i njegov nacin razmisljanja nemaju veze, cini mi se, sa Rakovicevim insistiranjem na mehanicisticko elektromagnetskom kvantnomehanickom modelu mozga i interpretacijama njegovog funkcionisanja u realnom svetu realnih bolesti. Jerotic je psihijatar, teolog, knjizevnik i pesnik (da se tako slobodno izrazim) - Rakovic je inzenjer i fizicar koji se bavio polimerima i njihovim osobinama i, usput, bio-drugim stvarima. Izmedju njihovih svetonazora nema mnogo slicnosti. Jerotic je, usudjuem se da kazem, metaforican, Rakovic je inzenjerski konkretan.
Nadam se da ovo razumes.
mirelarado mirelarado 18:44 23.04.2013

Re: Da ne bude zabune

dragan7557
nsarski:
daleko je oko 1200 svetlosnih godina odavde

Čoveče bre, šta daleko pa to je u najbližem komšiluku, znači rečenica treba da glasi:

"blizu je, svega 1.200 svetlosnih godina odavde."

cerski


Можда би најбоље било да се употреби неутралан израз: "налази се на растојању од 1.200 светлосних година од Земље", па коме близу, коме далеко...
dragan7557 dragan7557 18:52 23.04.2013

Re: Da ne bude zabune

nsarski
cerski, ne znam tacno na sta ciljas, ali da pokusam.

Ja zaista poznajem Jerotica jos iz rane mladosti jer se druzio s mojim ocem (zajedno su radili i saradjivali) pre mnooogo godina, dolazio nam u kucu, itd. Posle sam ga, kad su prilike dopustile, povremeno vidjao, razgovarao i slicno. I to traje do danas.
Jerotic i njegov nacin razmisljanja nemaju veze, cini mi se, sa Rakovicevim insistiranjem na mehanicisticko elektromagnetskom kvantnomehanickom modelu mozga i interpretacijama njegovog funkcionisanja u realnom svetu realnih bolesti. Jerotic je psihijatar, teolog, knjizevnik i pesnik (da se tako slobodno izrazim) - Rakovic je inzenjer i fizicar koji se bavio polimerima i njihovim osobinama i, usput, bio-drugim stvarima. Izmedju njihovih svetonazora nema mnogo slicnosti. Jerotic je, usudjuem se da kazem, metaforican, Rakovic je inzenjerski konkretan.
Nadam se da ovo razumes.

Naravno da razumem, a da bez ikakvog posebnog uveravanja, dakle na blanko, verujem da poznaješ Jerotića, to sam ti i rekao. Nije mi jasno šta te zbunjuje, otvorenost i direktnost koju bez dvoumljenja izražavam i poverenje koje ti pružam na reč?

Meni nije potrebno zaklinjanje da bih nekom poverovao bilo šta što je u domenu ljudskih mogućnosti i ja to radnim dakle verujem na reč..

Evo da ja sada ovako probam jedna zajednička crta veže ovu dvojicu a to je izraziti nacionalizam koji se graniči sa šovinizmom.

Dakle ovo:
"Srpskom narodu i njegovim prijateljima i (ne)prijateljima, za veliki dar i snagu kolektivnog trpljenja i praštanja u spritualno nezreloj (istorijskoj) fazi civilizacije."

mene potseća na poklanjanje Srbrnice na dar Srpskom narodu, ko je to izgovorio nije potrebno ni pisati.

Ja se jednostavno ježim na svaki nacionalizam i verski fanatizam koji
Jerotic je psihijatar, teolog, knjizevnik i pesnik (da se tako slobodno izrazim)

što ne znači da je loš čovek.
Rakovic je inzenjer i fizicar koji se bavio polimerima i njihovim osobinama i, usput, bio-drugim stvarima.

u međuvremenu mi je poznata čitava lista ljudi sa kojima je sarađivao, lista na koju se poziva i na kojoj osim Čirkovića spominje i Jerotića.

Dakle po meni ih povezuje njihovo preterano isticanje Srpstva kojim patetičnim preterivanjem čine nama Srbima medveđu uslugu.

Naravno ovo je moje viđenje ove dvojice na planu o kome nije reč ali napisati ovo pitanje:

Ima li života posle smrti

Vidi se i da bi dublje razumevanje same prirode svesti i transpersonalnih fenomena moglo ubrzo dovesti i do naučnog razumevanja nekih fundamentalnih filozofsko-religijskih pitanja (poput tri ključna Kantova pitanja - postoji li Bog, ima li života posle smrti, postoji li slobodna volja - na koja će odgovori po svoj prilici biti pozitivni

i dati grupni odgovor koji je dat, može samo vrlo neozbiljan čovek, ti bi rekao paušalalan odgovor.

Iz kog aspekta je odgovor na pitanje "ima li života posle smrti," važan na nacionalnom ili internacionalnom planu?
Rakovic je inzenjer i fizicar

koji se bavi nadrifilozofiranjem, nadrireligijom i nadrinaukom a što se vidi iz ovog stava:
transpersonalnih fenomena moglo ubrzo dovesti i do naučnog razumevanja nekih fundamentalnih filozofsko-religijskih pitanja

Verujem da će civilizacija,

O kojoj civilizaciji Raković piše?

Kardaševa(Kardashev scale) skala civilizacije je isto toliko nadrikvazi naučno batinom prilagođena stanju: Type I civilizacije memorabilne godine svog nastanka 1964, dakle dugo pre pojave tzv. Informatičkog društva, bolje rečeno u sred odavno završene idnustrijalizacije.

Da ta i takva skupina divljaka ne zaslužuje kvalifikaciju civilizacije je svojevremeno rekao Michio Kaku i drugi.

Dakle izreći gore citirano je ordinarna besmislena spekulacija koja onda izazove ovo:
а. Дубље разумевање свести ће довести од научног разумевања питања.

б. А успут доказаће се постојање Бога.

Usput tebi je poznata(!?) i Ćirkovićeva "sugestija":

Milan M. Ćirković": "Forecast for the Nexst Eon; Applied Cosmology and the Long - Term Fate of Intelligent Beings," Foundations of Physics (Springer Netherlands).
dakle izjaviti danas da će nauka divljaka koji tek treba da dostignu stage zero na Kardaševoj skali rešiti spomenuta enigme je ravno tvrdnji da je svet ne postoji(što je u neku ruku i tačno), ali da je postojeći model civilizacije uz pomoć svoje nauke i novokomponovanog modela Molebana i Molitve rešiti sve.

Dakle šta je namera ovog Rakovića koga ti poznaješ?

Odlučujuću ulogu u ovom procesu mogle bi da odigraju sve verske zajednice, kultivišući istinski duhovni moral i apsolutnu (ne deklarativnu, kao do sada kroz istoriju) međuljudsku, međuetničku i međureligijsku toleranciju, kao i meru ponašanja pojedinaca iz perspektive smrti, odnosno količine generisanih i nereprogramiranih psihosomatskih konflikata do trenutka smrti, koja određuje spiritualnu evoluciju duše umrlog ali i preferencije za individualnu i/ili kolektivnu budućnost potomstva - koju je moguće značajno izmeniti jedino kroz kolektivno upražnjavanje molitve za svoje bližnje i svoje neprijatelje, i sledstveno globalno reprogramiranje prostorno-vremenske mreže "kolektivne svesti".

I jedan i drugi cenjeni dr-ovi su očigledno proizvod teške "frakture" svesti a da je tako pokazuje i ova rečenica:
Zato smatram, zbog istorijskog ponavljanja tragičnih balkanskih golgota, da u interesu budućnosti našeg potomstva moramo kolektivno učiniti napor za stalno reprogramiranje molitvom svoga individualnog mentalnog okruženja,


Dakle oba doktora boluju od balkanskog sindroma, koji sa civilizovanim ponašanjem nema ništa zajedniičko.

Naravno ovo ne znači da su loši ljudi.


cerski
nsarski nsarski 19:27 23.04.2013

Re: Da ne bude zabune

Naravno ovo ne znači da su loši ljudi.

Naravno. Ali, cini mi se, pricaju u razlicitim pravcima.
zemljanin zemljanin 19:42 23.04.2013

Re: Da ne bude zabune

Navedeni profesor je u svojoj struci vrlo precizan ... imao sam priliku da ispratim par njegovih radova koji su jasni i stručni ... ovo pisanije je njegova ideja o svetu i ne treba mešati njegov profesionalizam u struci sa njegovim ličnim doživljajima ... isto tako (već sam naveo) ne treba, na bazi titule i stručnog renomea, sve prihvatati kao istinu ...

PS. i pozdrav za Cerskog
dragan7557 dragan7557 20:38 23.04.2013

Re: Da ne bude zabune

nsarski
Naravno ovo ne znači da su loši ljudi.

Naravno. Ali, cini mi se, pricaju u razlicitim pravcima.

Svakako.

cerski
dragan7557 dragan7557 20:50 23.04.2013

Re: Da ne bude zabune

zemljanin:
PS. i pozdrav za Cerskog

Hvala, pozdrav tebi.
ovo pisanije je njegova ideja o svetu i ne treba mešati njegov profesionalizam u struci sa njegovim ličnim doživljajima

Meni lično to ne smeta a profesionalizam u struci je lična stvar.
isto tako (već sam naveo) ne treba, na bazi titule i stručnog renomea

Titule kod mene ne znače ama baš ništa pošto poznajem desetak živih bogova svi iz Indije, veštica i veštaca neznam ni koliko, priličan broj živih božanstava, a žive svece sam odavno prestao i da brojim i da ne ređam dalje.

U takvom ekselentnom društvu doktori ili profesori se smatraju minornim diletantima i neinteresantnim polusvetom, izvini nsarski, ali ovo je živa istina.

cerski

nsarski nsarski 20:59 23.04.2013

Re: Da ne bude zabune

Titule kod mene ne znače ama baš ništa pošto poznajem desetak živih bogova svi iz Indije, veštica i veštaca neznam ni koliko, priličan broj živih božanstava, a žive svece sam odavno prestao i da brojim i da ne ređam dalje.

cerski, da li ce ti smetati ako u ovom poznom casu danasnjeg dana kazem: I love you.?
Onako ljudski. (Sada znam zasto si nedostajao.)
dragan7557 dragan7557 21:13 23.04.2013

Re: Da ne bude zabune

nsarski
Titule kod mene ne znače ama baš ništa pošto poznajem desetak živih bogova svi iz Indije, veštica i veštaca neznam ni koliko, priličan broj živih božanstava, a žive svece sam odavno prestao i da brojim i da ne ređam dalje.

cerski, da li ce ti smetati ako u ovom poznom casu danasnjeg dana kazem: I love you.?
Onako ljudski. (Sada znam zasto si nedostajao.)

Naravno da ne smeta ali ne očekuj da kažem kao izvesni između ostalog i Vrhovni Komandant Vojske Srbije pa onda i Jugoslavije, "Volim i ja vas"!

Uzgred ovde je 22.10 tako da nije pozno.

Uzgred ti meni deluješ kao i obično, inspirativno!

cerski
expolicajac expolicajac 21:24 23.04.2013

Re: Da ne bude zabune

dragan7557
nsarski
Titule kod mene ne znače ama baš ništa pošto poznajem desetak živih bogova svi iz Indije, veštica i veštaca neznam ni koliko, priličan broj živih božanstava, a žive svece sam odavno prestao i da brojim i da ne ređam dalje.

cerski, da li ce ti smetati ako u ovom poznom casu danasnjeg dana kazem: I love you.?
Onako ljudski. (Sada znam zasto si nedostajao.)

Naravno da ne smeta ali ne očekuj da kažem kao izvesni između ostalog i Vrhovni Komandant Vojske Srbije pa onda i Jugoslavije, "Volim i ja vas"!

Uzgred ovde je 22.10 tako da nije pozno.

Uzgred ti meni deluješ kao i obično, inspirativno!

cerski

maksa83 maksa83 08:56 23.04.2013

ne, no utege


Journal of Biobehavioral Medicine - Exercise Treatment for Major Depression: Maintenance of Therapeutic Benefit at 10 Months

Da rezimiram za lenje - po toj studiji - vežbanje je na duge staze efektivniji lek za depresiju od medikacije.

In the medication only group, 38% of patients relapsed into depression.
In the exercise and medication group, 31% of patients relapsed into depression.
In the exercise only group, only 8% of patients relapsed into depression.

Tj., nek' se pomoli ko voli, ali nek lepo posle digne jedno 3x50, čisto da se nađe.
oskar-z-wild oskar-z-wild 09:25 23.04.2013

НЕ РАЗУМЕМ ШТА ЈЕ ОВО

ИЗ ТЕКСТА: Vidi se i da bi dublje razumevanje same prirode svesti i transpersonalnih fenomena moglo ubrzo dovesti i do naučnog razumevanja nekih fundamentalnih filozofsko-religijskih pitanja (poput tri ključna Kantova pitanja - postoji li Bog, ima li života posle smrti, postoji li slobodna volja - na koja će odgovori po svoj prilici biti pozitivni).



а. Дубље разумевање свести ће довести од научног разумевања питања.

б. А успут доказаће се постојање Бога.

hajkula1 hajkula1 09:25 23.04.2013

Ono


Ono što crkve znaju vekovima, psiholozi preporučuju tek neku decenijicu. Crkve preporučuju veru a psiholozi/psihijatri pozitivan stav.
maksa83 maksa83 09:34 23.04.2013

Re: Ono

Ono što crkve znaju vekovima, psiholozi preporučuju tek neku decenijicu. Crkve preporučuju veru a psiholozi/psihijatri pozitivan stav.

Vera nije isto što i pozitivan stav, a to što crkva "zna vekovima" istočnjačke filozofije znaju već milenijumima (Hindu Vede) i zovu to meditacija, što je beskrajno poštenije pošto je usmereno na samu individuu i ne da se instrumentalizovati lako kao "traženje nečeg od jedinog pravog boga", koji god bio.
hajkula1 hajkula1 09:46 23.04.2013

Re: Ono

maksa83
Ono što crkve znaju vekovima, psiholozi preporučuju tek neku decenijicu. Crkve preporučuju veru a psiholozi/psihijatri pozitivan stav.

Vera nije isto što i pozitivan stav, a to što crkva "zna vekovima" istočnjačke filozofije znaju već milenijumima (Hindu Vede) i zovu to meditacija, što je beskrajno poštenije pošto je usmereno na samu individuu i ne da se instrumentalizovati lako kao "traženje nečeg od jedinog pravog boga", koji god bio.



Kažeš, istočnjačke filozofije, jer hinduizam nema osnivača ni proroka? Pa to nije vera, religija. Ko su, šta su Indra, Varuna, Agni, rituali, karma, reinkarnacija?


maksa83 maksa83 09:54 23.04.2013

Re: Ono

Kažeš, istočnjačke filozofije, jer hinduizam nema osnivača ni proroka? Pa to nije vera, religija. Ko su, šta su Indra, Varuna, Agni, rituali, karma, reinkarnacija?

Meditacija je stvar mnogo šira od Hinduizma, Vede su navedene samo kao najstariji pisani izvor.
expolicajac expolicajac 10:01 23.04.2013

Re: Ono

maksa83
Kažeš, istočnjačke filozofije, jer hinduizam nema osnivača ni proroka? Pa to nije vera, religija. Ko su, šta su Indra, Varuna, Agni, rituali, karma, reinkarnacija?

Meditacija je stvar mnogo šira od Hinduizma, Vede su navedene samo kao najstariji pisani izvor.

Makso, da li se sećaš možda nekog istraživanja koje je rađeno u vreme 11.septembra 2001 a vezano je za merenje moždanih talasa kod velikog broja ispitanika koji su u trenutku napada ili se molili ili meditirali o događaju? Nešto mi se vrti po glavi da sam negde naletao na taj podatak.
maksa83 maksa83 10:32 23.04.2013

Re: Ono

Nešto mi se vrti po glavi da sam negde naletao na taj podatak.

Ne znam ništa o tome, tj. to već možda zalazi u ezoteriju, a to je klizav teren. Kako god, ja verujem u blagorodna dejstva pevanja ispod tuša, igranja oko vatre, meditiranja, pa ko voli - i molitve - bilo kakve ritmično-periodične aktivnosti koja suzbija "buku" frontalnog korteksa. Ne verujem da to deluje na društvo nekom natprirodnom emanacijom, ali smirene i izbalansirane individue čine društvo.
expolicajac expolicajac 10:39 23.04.2013

Re: Ono

bilo kakve ritmično-periodične aktivnosti koja suzbija "buku" frontalnog korteksa

Ja sam koristio ravnomarno udaranje pendreka o glavu. Ne daje iste efekte ali se posle "peva" samo tako.
maksa83 maksa83 10:41 23.04.2013

Re: Ono

expolicajac
bilo kakve ritmično-periodične aktivnosti koja suzbija "buku" frontalnog korteksa

Ja sam koristio ravnomarno udaranje pendreka o glavu. Ne daje iste efekte ali se posle "peva" samo tako.

A i ti si osetio harmoniju sa Svemirom.


P.S. Jasno mi je i zašto panduri to ne rade sebi - udaranje tamo gde je frontalni korteks ne proizvodi blagorodne efekte tišine nego tunk-tunk-tunk buku, kao kad tapkaš loptu za basket o beton.
expolicajac expolicajac 10:43 23.04.2013

Re: Ono

A i ti si osetio harmoniju sa Svemirom

I postigao ravnotežu duha.
01stefan 01stefan 15:29 23.04.2013

Kulturna korpa

Da li je ikome stalo do kulturne korpe i dokulture u srbiji? Sve sami kulturni dodaci a niko da se pobrine da ovaj narod može to da implementira http://news-hd.net/prazna-korpa/
mirelarado mirelarado 12:46 24.04.2013

Re: Kulturna korpa

01stefan
Da li je ikome stalo do kulturne korpe i dokulture u srbiji? Sve sami kulturni dodaci a niko da se pobrine da ovaj narod može to da implementira http://news-hd.net/prazna-korpa/


Култура је у Србији од власти одавно добила корпу.
pedjalon pedjalon 21:28 24.04.2013

Pitanje

Nisam razumeo postavljanje ovog teksta.
A nisam našao ni odgovor u komentarima.
Da li je to zato što u crkvu ne idem?
expolicajac expolicajac 21:32 24.04.2013

Re: Pitanje

pedjalon
Nisam razumeo postavljanje ovog teksta.
A nisam našao ni odgovor u komentarima.
Da li je to zato što u crkvu ne idem?

Bitno da si ga pročitao, kad porasteš samo će ti se kasti.
pedjalon pedjalon 21:39 24.04.2013

Re: Pitanje

Čemu arogancija?
expolicajac expolicajac 08:03 25.04.2013

Re: Pitanje

pedjalon
Čemu arogancija?

Izvini ako si to tako shvatio,nije mi bila namera.
predatortz predatortz 08:42 25.04.2013

Re: Pitanje

expolicajac
pedjalon
Čemu arogancija?

Izvini ako si to tako shvatio,nije mi bila namera.


Crni kolega, kakav ti je to pendrek u ruci !?
expolicajac expolicajac 08:54 25.04.2013

Re: Pitanje

predatortz
expolicajac
pedjalon
Čemu arogancija?

Izvini ako si to tako shvatio,nije mi bila namera.


Crni kolega, kakav ti je to pendrek u ruci !?

Mekan ko dekin.
49 41 49 41 10:21 27.04.2013

Molitva


MOLITVA ZA FRUSTRIRANE NA POSLU

Daj mi smirenosti da prihvatim stvari koje ne mogu promeniti,
Hrabrosti da promenim stvari koje ne mogu prihvatiti
I mudrosti da sakrijem tela onih koje sam danas
Morao ubiti jer su mi dopizdili.

Takođe, mi pomozi da pazim na čije ću prste danas gaziti
Jer oni mogu biti povezani s guzicama koje ću sutra
Možda morati ljubiti.

Pomozi mi da uvek dajem 100% na poslu:

12% ponedjeljkom
23% utorkom
40% sredom
20% četvrtkom
5% petkom

Kad imam stvarno loš dan
I kada mi se čini da me svi samo žele razbesneti,
Pomozi mi da ne zaboravim da su
Potrebna čak 42 mišića da se namrštim,
A samo 4 da im pokažem srednji prst

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana