Jubileji| Kućni ljubimci| Muzika| Roditeljstvo| Sex

Pederi, pedofili, patriJote (patike propale-probaće ponovo)

krkar RSS / 22.04.2013. u 19:08

72179102008896809464091.jpg

 

Popovi se rastrzaše između brige o Kosovu i brige o Kačavendi te u istom danu oposliše zajedno oboje:

Evo vam Kačavenda, ne dirajte Kosovo.

Kud se dede Pahomije? A Filaret? A ostali kriminalci, secikese, lopovi, ratni huškači, mitraljesci, snajperisti, mizogini, fašisti... Malo je samo Kačavenda. Jedino ako ne računaju da je potentan, može sa četvoricom istovremeno. Al' opet nije dovoljno.

Dodajte Vasiliju Pahomija, Filareta (i da je sreće Irineja Bačkog, najgoreg od svih) pa da se trguje. Dodajte još i vođu i ideologa organizovanog zločinačkog poduhvata Koštunicu dr Vojislava (podrazumevaju se svakako prvoborci huškačke orijentacije Vladeta Janković i Slobodan Samardžić) pa da se ide na kantar.

Ovako - ništa od trampe.



Komentari (475)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 12:37 23.04.2013

Re: nešto se ne sećam

Biljana 77
prvoborci huškačke orijentacije Vladeta Janković




Je l' može podrobnije za nas sa slabijim pamćenjem?

Ma to je neoprezno prepisao od vojvode Šešelja.
krkar krkar 14:17 23.04.2013

Re: nešto se ne sećam

Je l' može podrobnije za nas sa slabijim pamćenjem?


Može. Više puta sam bio svedok njegovim huškačkim ispadima. Nacionalnosuprematističkog tipa, verom se nije preterano bavio.
Biljana 77 Biljana 77 14:46 23.04.2013

Re: nešto se ne sećam

Može

Iskreno, očekivala sam više. Čovek mi je bio profesor i sećnja na njega su mi sasvim drugačije obojena, tj. mogla bih da posvedočim da je iznosio sasvim drugačije stavove.
alselone alselone 14:49 23.04.2013

Re: nešto se ne sećam

Iskreno, očekivala sam više. Čovek mi je bio profesor i sećnja na njega su mi sasvim drugačije obojena, tj. mogla bih da posvedočim da je iznosio sasvim drugačije stavove.


milivoje_bg milivoje_bg 15:17 23.04.2013

Re: nešto se ne sećam

krkar
Je l' može podrobnije za nas sa slabijim pamćenjem?Može. Više puta sam bio svedok njegovim huškačkim ispadima. Nacionalnosuprematističkog tipa, verom se nije preterano bavio.

Ниси ти њега добро разумео ! Сложеније су то ствари које је он говорио - линеарне главе не могу то да схвате.
krkar krkar 15:23 23.04.2013

Re: nešto se ne sećam

Ниси ти њега добро разумео ! Сложеније су то ствари које је он говорио - линеарне главе не могу то да схвате.

Сложеније су то ствари које је он говорио - линеарне главе не могу то да схвате.



Da, za to treba nekoliko godina radnog staža u Kolubari da počne da ti se otvara ta nelinearna i vanvremenska dimenzija koštunizma - radni dan od 25,5 sati i slično.
freehand freehand 16:28 23.04.2013

Re: nešto se ne sećam

krkar
Ниси ти њега добро разумео ! Сложеније су то ствари које је он говорио - линеарне главе не могу то да схвате.

Сложеније су то ствари које је он говорио - линеарне главе не могу то да схвате.



Da, za to treba nekoliko godina radnog staža u Kolubari da počne da ti se otvara ta nelinearna i vanvremenska dimenzija koštunizma - radni dan od 25,5 sati i slično.

I kakve to veze ima sa Vladetom Jankovićem?
krkar krkar 19:39 23.04.2013

Re: nešto se ne sećam

Čovek mi je bio profesor i sećnja na njega su mi sasvim drugačije obojena, tj. mogla bih da posvedočim da je iznosio sasvim drugačije stavove.


Oh, pa ja takvih profesora koji su bili sasvim normalni dok nisu posrbili, poSANUili i pokoštuničili imam bar pola tuceta!

Bili profesori, postali govna. Nacional-fašistička.
freehand freehand 19:49 23.04.2013

Re: nešto se ne sećam

Bili profesori, postali govna. Nacional-fašistička.

Ali su se Oliver Antić i Radoš Ljušić tome snažno oduprli. Kao i ti, uostalom.
Dženuin evročetnička inteligencija se nije dala zavesti.

Uzgred - od profesora može postati govno. Ali od govneta profesor - nikad.


hajkula1 hajkula1 21:17 23.04.2013

Re: nešto se ne sećam

Biljana 77
Može

Iskreno, očekivala sam više. Čovek mi je bio profesor i sećnja na njega su mi sasvim drugačije obojena, tj. mogla bih da posvedočim da je iznosio sasvim drugačije stavove.



I ja čoveka poznajem i znam da je sjajan kao osoba, mudar, obrazovan, pristojan, stranački neopredeljen.
freehand freehand 21:19 23.04.2013

Re: nešto se ne sećam


hajkula1
Biljana 77
Može

Iskreno, očekivala sam više. Čovek mi je bio profesor i sećnja na njega su mi sasvim drugačije obojena, tj. mogla bih da posvedočim da je iznosio sasvim drugačije stavove.



I ja čoveka poznajem i znam da je sjajan kao osoba, mudar, obrazovan, pristojan, stranački neopredeljen.



Ček bre, jel ti to o Krkaru ili Vladeti Jankoviću? Ili o Vasiliju kaćavendi?
libkonz libkonz 21:43 23.04.2013

Re: nešto se ne sećam

I ja čoveka poznajem i znam da je sjajan kao osoba, mudar, obrazovan, pristojan, stranački neopredeljen.

Zar on nije potpredsednik DSS-a? Ne poznajem ga, viđam ka povremeno u jednom turističkom mestu, najčešće u crkvi.
Kao klinac sam obožavao njegove emisije, i dalje mislim da su genijalne. Krkar me nije nešto ubedio da o njemu promenim mišljenje.
krkar krkar 01:22 24.04.2013

Re: nešto se ne sećam

Zar on nije potpredsednik DSS-a?


Ne može biti?!

Pa rekla ti Ajkula da je stranački neopredeljen. To valjda znači da nije ni u Obrazu ni u Dverima.

Inače koliko je Koštunica Šešelj sa kravatom - toliko je Vladeta Janković Koštunica u fraku i sa gamašnama.


hajkula1 hajkula1 10:15 24.04.2013

Re: nešto se ne sećam

freehand

hajkula1
Biljana 77
Može

Iskreno, očekivala sam više. Čovek mi je bio profesor i sećnja na njega su mi sasvim drugačije obojena, tj. mogla bih da posvedočim da je iznosio sasvim drugačije stavove.



I ja čoveka poznajem i znam da je sjajan kao osoba, mudar, obrazovan, pristojan, stranački neopredeljen.



Ček bre, jel ti to o Krkaru ili Vladeti Jankoviću? Ili o Vasiliju kaćavendi?

freehand

hajkula1
Biljana 77
Može

Iskreno, očekivala sam više. Čovek mi je bio profesor i sećnja na njega su mi sasvim drugačije obojena, tj. mogla bih da posvedočim da je iznosio sasvim drugačije stavove.



I ja čoveka poznajem i znam da je sjajan kao osoba, mudar, obrazovan, pristojan, stranački neopredeljen.



Ček bre, jel ti to o Krkaru ili Vladeti Jankoviću? Ili o Vasiliju kaćavendi?



Yar nisi prepoznao, o Vladeti Jankoviću.
Biljana 77 Biljana 77 13:54 24.04.2013

Re: nešto se ne sećam

Oh, pa ja takvih profesora koji su bili sasvim normalni dok nisu posrbili, poSANUili i pokoštuničili imam bar pola tuceta!

Bili profesori, postali govna. Nacional-fašistička.


Vladeta Janković je bio član DSS-a i u vreme kada je meni bio profesor. I bio je pristojan čovek, kulturan, bez ikakvih ispada o kojima ti pričaš. Uporno je odlevao pritiscima koje je sporovodio Radmilo Marojević (najbolji drugar Antića, Teodosića i drugih radiklaskih perjanica),kojem je jako smetala Vladetina (a i moja ) svetska... ( šta će nam, kad imamo srpsku!)... Tako da ... Šta da ti kažem. Linkove na sunce, diktafonsku traku, krvnu sliku...
krkar krkar 22:01 24.04.2013

Re: nešto se ne sećam

Linkove na sunce, diktafonsku traku, krvnu sliku...


Vladeta je Koštunica u fraku i gamašnama, oprezan i diplomatski dvoličan. Pazi šta i kada i u kom društvu govori tako da će mu se teško naći transkripti i trake (osim ako ga neka Služba ne uzme na zub, za njih ne sumnjam da imaju).

Dakle moja reč da je Vladeta u više navrata u Londonu i tokom 90-ih a kasnije ponovo tokom ambasadorovanja nastupao sa velikosrpskosuprematističkih i pravoslavnofašističkih pozicija, pre svega negirajući crnogorsku naciju, pravo na državnost i autokefalnost Crnogorcima odnosno Makedoncima... Samo jednom sam ga čuo da se izjašnjava o Bošnjacima i muslimanima. Naravno - sa istih onih poznatih pozicija.
freehand freehand 22:09 24.04.2013

Re: nešto se ne sećam

Dakle moja reč da je Vladeta u više navrata u Londonu i tokom 90-ih a kasnije ponovo tokom ambasadorovanja nastupao sa velikosrpskosuprematističkih i pravoslavnofašističkih pozicija, pre svega negirajući crnogorsku naciju, pravo na državnost i autokefalnost Crnogorcima odnosno Makedoncima..

A tu tebe boli?
Vladeta, Vladeta...
I kažeš - Milo je super, crnogorski popovi ne jebu ni jedni druge ni decu, i zato im treba dati autokefalnost? Sem Rista?
A do yaya bi bio da je kao ambasador Srbije nastupao sa veliko crnogorskih, velikohrvatskih i velikoalbanskih pozicija? Tako ko ti?

krkar krkar 22:15 24.04.2013

Re: nešto se ne sećam

A do yaya bi bio da je kao ambasador Srbije nastupao sa veliko crnogorskih, velikohrvatskih i velikoalbanskih pozicija? Tako ko ti?


Od 2001. do 2004. bio je ambasador neprirodnih privremenih tvorevina, prvo one zvane SRJ a zatim one još privremenije zvane Srbija i Crna Gora.

A 90-ih nije bio ništa zvanično. Samo "antimiloševićevski demokrata".

Poslednje upozorenje: Mnogo kevćeš, rasteruješ mi goste. A i lupetaš previše.
freehand freehand 22:26 24.04.2013

Re: nešto se ne sećam

Poslednje upozorenje: Mnogo kevćeš, rasteruješ mi goste. A i lupetaš previše.

Jebalo te upozorenje. Upozoravaj nekog ko se plaši tvog boldovanja i podvlačenja.
Dakle, žena te je pitala da argumentuješ svoje džulovske uvrede na račun Vladete Jankovića, a ti si odgovorio nekakvim svojim besmislenim konstrukcijama. Po običaju.
Od 2001. do 2004. bio je ambasador neprirodnih privremenih tvorevina, prvo one zvane SRJ a zatim one još privremenije zvane Srbija i Crna Gora.

Od 2001. do 2004. on je bio ambasador tvorevine koja nije bila ništa manje besmislena od KundK, GB, ili bilo koje slične složene države. Štaviše, ta je zemlja bila prirodnija i bila bi i uspešnija od navedenih samo da protiv sebe nije imala upravo takve konglomerate sa monopolom sile koju se ne libe da besprizorno upotrebe u međunarodnim odnosima.
A Vladeta Janković je uvek, za razliku od tebe, bio pristojan gospodin i intelektualac-erudita, pa tek onda i antimiloševićevski demokrata. Bez navodnika.
Biljana 77 Biljana 77 13:10 25.04.2013

Re: nešto se ne sećam

A 90-ih nije bio ništa zvanično. Samo "antimiloševićevski demokrata".

On je i devedesetih i pre njih, a i posle, bio cenjen i poštovan univerzitetski profesor, gost predavač na brojnim svetskim univerzitetima, predsedavajući srpskog PEN-a, šef Kadere za svetsku književnost i teoriju književnosti i itd. Smatra se svetski značajnim teoretičarem antičke komedije. Za razliku od mnogih on svoje ime nije napravio na "antimiloševićevskim" stavovima. Već je imao ime, a taj se stav nekako podrazumevao kod pristojnog sveta.
Pre nego što me poteraš metlom, odoh i ja.

(Uzgred, obzirom da je bio profesor na univerzitetu, pa i onih godina kada su stalno bilo protesti, štrajkovi, blokade i sl, a studenti i profesori bili u mnogo intenzivnijem i neformalnijem kontaktu nego u uobičajenim okolnostima, kako objašnjavaš činjenicu da nikada, ali nikada nije te nakaradne stavove iznosio među studentima, koji bi bili odlično tle da se zasadi seme mržnje? Naprotiv učio nas je, mimo književnosti, i uz i kroz nju, tolernaciji, vrednostima i prednostima demokratije i pristojnosti.)

Sad stavljam šlem i skačem u rov.
krkar krkar 14:03 23.04.2013

Pouke iz SePeCe


Ovo je genijalno, nadam se da ću naći vremena da sve pomno proučim. Ovo je kompendijum svesvetskog znanja, sve što poštenom Srbinu pravoslavcu treba. Što nema kod Joila - to i ne treba.

Nije ni čudo da su ovakvi i popovi i narod Mrak mrakova!







a da se ne osete ostali SPC genijalci zapostavljeni:








Jelica Greganović Jelica Greganović 14:32 23.04.2013

Re: Pouke iz SePeCe

Ovo sa Čerčilom...
alselone alselone 14:51 23.04.2013

Re: Pouke iz SePeCe

Tebi je stvarno zanimljivo da gledas ovo? Nemas pametnija posla nego da gledas dileje po YT? Srecno, nemas predstavu koliko ih ima...
krkar krkar 14:55 23.04.2013

Re: Pouke iz SePeCe

nemas predstavu koliko ih ima...


u SPC? Stvarno nemam. Mislio sam 5-6 kad ono...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 15:02 23.04.2013

Re: Pouke iz SePeCe

nemas predstavu koliko ih ima


a ne, nije istina. propaganda.



(inače ta priča o tome da je Tito Čerčilov sin je kao još jedna od teorija zavere dosta kružila odmah posle II svetskog rata među narodom, tako da je verovatno Tadej to još tada pokupio)

krkar krkar 15:14 23.04.2013

Re: Pouke iz SePeCe

nemas predstavu koliko ih ima

javascript:;
Jebeš ovu demokratiju i slobodu medija, al se toga nakotilo.

Nekad se znao neki red i znalo se ko je Ovlašćena Budala i nisu svi mogli da se mešaju. A sad te popovi, te civili, te vojska...


myredneckself myredneckself 15:19 23.04.2013

Pomozbog, passingby...



Ponovo pljuješ popove&prizivaš potop?

...U oblasti Karibskog mora, doćiće do uzdizanja morskog dna, praćenog erupcijama magme i snažnim zemljotresima. Dalja posledica ovoga biće promena smera rotacije Planete, praćena velikom vodenom stihijom, koja će potopiti Japan, Koreju, deo Kine, trećinu Severne Amerike i delove severozapadne Evrope, koji će pod morem ostati sledećih 6.000 godina. Naša Planeta će značajno promeniti svoj sadašnji izgled.
2
Nekoliko godina posle ovih zbivanja, negde oko 2015 godine, iz Kosmosa će na Zemlju pristići talas Naseljenika, koji već sada borave na našem Mesecu, i budno prate zbivanja na našoj Planeti. Ovi humanoidi će se izmešati sa preživelim Ljudima, što će stvoriti Novu Rasu. U isto vreme biće otkriven novi >KRISTAL< , koji će zameniti sve prethodne izvore energije : ugalj, naftu, gas pa i atomsko gorivo...

Petrohemijanova, počekaj, prikazaćetise


krkar krkar 15:26 23.04.2013

Re: Pomozbog, passingby...

Jelica Greganović Jelica Greganović 15:57 23.04.2013

Re: Pomozbog, passingby...

Nebeski sač nam je prijatelj?
not2old2rock not2old2rock 16:23 23.04.2013

Ko je da je milu li mu

vrabac_u_steni



(inače ta priča o tome da je Tito Čerčilov sin je kao još jedna od teorija zavere dosta kružila odmah posle II svetskog rata među narodom, tako da je verovatno Tadej to još tada pokupio)


Postoji teorija da je doticni njegov sestric, tj sin njegove dosta starije sestre, a ovaj mucenik je nesto pobrkao, stigle ga godine, ali ko god da je, iz Kumrovca nije. Bilo kako bilo, ostavio bih to za prikladniju pricu, a iskoristio bih priliku da zamolim moderaciju da ravnopravnosti radi, a ova kuca se ravnopravnoscu bavi do besmisla i natrag, napravi jedan smajli koji se prezvezdjuje, posto neokomunisti izlizase ovaj koji se krsti.
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:48 23.04.2013

Re: Ko je da je milu li mu

posto neokomunisti izlizase ovaj koji se krsti.

Daj da ga bar potrošim do kraja
hajkula1 hajkula1 21:24 23.04.2013

Re: Ko je da je milu li mu

not2old2rock
vrabac_u_steni



(inače ta priča o tome da je Tito Čerčilov sin je kao još jedna od teorija zavere dosta kružila odmah posle II svetskog rata među narodom, tako da je verovatno Tadej to još tada pokupio)


Postoji teorija da je doticni njegov sestric, tj sin njegove dosta starije sestre, a ovaj mucenik je nesto pobrkao, stigle ga godine, ali ko god da je, iz Kumrovca nije.



Postoji i teorija da je vanbračni sin nekog Habzburga... Definitivno, nije iz Kumrovca, teško da je bravar. Pa ko je? Logično da se nagađa i ispredaju razne teorije. A bio i kod Pape...
krkar krkar 04:08 24.04.2013

Re: Ko je da je milu li mujava

A bio i kod Pape...


Mamu im njihovu tima što idu kod Pape da nas rasrbe!!!

Predsednicima








Njihovim čaušima






Popovima













Pa čak i selektorom fudbalske reprezentacije!

krkar krkar 04:10 24.04.2013

Re: Ko je da je milu li mujava


Srećom, ima ko da čuva Srbe od tog rasrbljenja!

stasava stasava 18:18 23.04.2013

patri(j)otizam


Ovo je patriotizam
bladerunner92 bladerunner92 18:54 23.04.2013

Dakle SPC je stvarno

dno i sramota.Ovaj bolesnik je razresen ali nije i rascinjen crkva ga uopste nije osudila.Pa posto je tako, sto rece moj muz, gej lobi moze da odtsampa majce ca Kacavendinim likom kad krenu na sledecu paradu.
A ti domacine nisi bas morao o Kostunicinom nacinu (narocito nacinu covece) i dostignucima u sexu vise nikad necu imati ovaj peace of mind a tek kad istog vidim na TV-u u narednom periodu pokusacu ko kad gledam horor filmove da pomalo virim al da ne vidim sve kako mi se ne bi pojavile stravicne scene u potpunosti...
krkar krkar 18:59 23.04.2013

Re: Dakle SPC je stvarno

A ti domacine nisi bas morao o Kostunicinom nacinu (narocito nacinu covece)


Otprilike ovako (bar kako je meni opisano)




Monotono i 4 puta.
bladerunner92 bladerunner92 19:02 23.04.2013

Re: Dakle SPC je stvarno

neeeeeeeeeeeeeeeee
dosta
krkar krkar 19:17 23.04.2013

Re: Dakle SPC je stvarno

dosta


Ali to su opšte poznate stvari.

Opšte opštenje:


zilikaka zilikaka 20:03 23.04.2013

Samo još ja falim

Dakle, jes da se tema već na nekolko mesta prežvakala, al ovde ima nekih novih aspekata.

Moje znanje o crkvenoj hijerarhiju je vrlo skromno, ali negde čak smem da tvrdim da se vladika ne može postati ako nisi iz monaškog reda.

Kačavenda je monah, jer bi u protivnom morao već da bude oženjen ili udovac.
Ovim kresanjem, ili nak bude "ljubljenjem sa odraslim muškarcem", pre svega je prekršio monaški zavet.
Uz to, retko koja crkva je blagonaklona prema istopolnom seksu, pa bi mu se to moralo uzeti kao otežavajuća okolnost, jer radi suprotno onom što propoveda.
Sad, ovo ne podrazumeva krivičnu odgovornost, osim ako se radi o odnosu sa maloletnicima, ali bi se, mislim, moralo gledati bar kao na prosvetnog radnika koji stupa u odnose sa učenicima ili studentima, pa makar i punoletnim.
Posebno ako im je pri tome direktno nadređen, a on to svakako jeste.

Dakle, jeste on privatno lice, ali tek kad se razmonaši i prestane da bude vladika.
Do tada, morao bi da se ponaša prema pravilima od kojih živi, ili zaslužuje da bude popljuvan, ismejan i kažnjen.
krkar krkar 04:28 24.04.2013

Re: Samo još ja falim

Ovim kresanjem, ili nak bude "ljubljenjem sa odraslim muškarcem", pre svega je prekršio monaški zavet.


Objašnjavao ja to (i ovo ostalo) Mikiju Mediću al' ne ulazi to u njegov fiškalski mozak. (Te sam mu preporučio da diplomu turi u dupe, tu bi mu sigurno ušlo).

Doduše, posle je preko volje i kiselo priznao da ima elemenata bar dva krivična dela koja se gone po službenoj dužnosti...
zilikaka zilikaka 07:45 24.04.2013

Re: Samo još ja falim

Objašnjavao ja to (i ovo ostalo) Mikiju Mediću al' ne ulazi to u njegov fiškalski mozak


Pročitala. Jedino što je tamo bilo reči o episkopskoj zakletvi, a ovo o čemu pričamo je regulisano još monaškim zavetom, koji je Kačavenda položio još pre X godina.

Znači, nije smeo da se seksa još od vremena kad je postao iskušenik, da bi postao monah.
Prekršaj bi, po elementarnoj logici, morao biti teže kažnjen što je u pitanju viši položaj u monaškom redu.

P.S. O tvom stilu diskutovanja...ne bih.
krkar krkar 08:39 24.04.2013

Re: Samo još ja falim

O tvom stilu diskutovanja...ne bih


Probavao ja nekad davno i fino - pa nema s kim
AlexDunja AlexDunja 20:40 23.04.2013

zokster me sinoć baš nasmeja:)


Kačavendin piton kojim je omamljivao nedužne žrtve

btw, meni je tema najviše za sprdnju,
jer ozbiljnu reakciju ni crkve ni države ne očekujem
mikimedic mikimedic 22:15 23.04.2013

Re: zokster me sinoć baš nasmeja:)

jer ozbiljnu reakciju ni crkve ni države ne očekujem


koje drzave? srbije?
AlexDunja AlexDunja 22:36 23.04.2013

Re: zokster me sinoć baš nasmeja:)


koje drzave? srbije?

pa, valjda srpske
mikimedic mikimedic 22:50 23.04.2013

Re: zokster me sinoć baš nasmeja:)

pa, valjda srpske


ok, razumeli smo se

AlexDunja AlexDunja 23:53 23.04.2013

Re: zokster me sinoć baš nasmeja:)

ok, razumeli smo se

pa da:)
srbijanska se pokazala kad je pahomije bio u fokusu
mikimedic mikimedic 01:08 24.04.2013

Re: zokster me sinoć baš nasmeja:)

srbijanska se pokazala kad je pahomije bio u fokusu


srbija.
alselone alselone 02:29 24.04.2013

Re: zokster me sinoć baš nasmeja:)

pa, valjda srpske

svidja mi se kako razmisljas
AlexDunja AlexDunja 08:18 24.04.2013

Re: zokster me sinoć baš nasmeja:)

svidja mi se kako razmisljas

princi je odavno provalio da sam težak nacoš
mikimedic mikimedic 13:17 24.04.2013

Re: zokster me sinoć baš nasmeja:)

svidja mi se kako razmisljas





stopalo stopalo 20:04 24.04.2013

nisam bio dva dana...

ali ovaj blog je priceless

upotreba zagrade u ovom blogu je bila prica o kostunici jebacu

sada ce doci do rascepa u dss-u

prija im prica da je kostunica jebac je se tako verovatno dokazuje da je prava srbenda

ali sa druge strane ako je samo jebavao unaokolo nije mogao da tihuje i pise ustave i preambule

i nazalost nema nikoga da podeli te dusevne lomove jer ili ih je krkar banovao ili su prezupcili i upali u beskonacnu petlju

krkar krkar 21:45 24.04.2013

Re: nisam bio dva dana...

ili ih je krkar banovao


Ni jednog Autovanog Koštunoljuba nisam banovao!

Banovao sam Vasu kad je krenuo da se proserava, jednu budalu novu i nepoznatu na opšti zahtev publike i onog majmuna iz Indije.


ili su prezupcili i upali u beskonacnu petlju


Njima je beskonačna petlja politički i životni ideal
stopalo stopalo 21:54 24.04.2013

Re: nisam bio dva dana...

Ni jednog Autovanog Koštunoljuba nisam banovao!


znaci sede ispred belog papira gde pise

JEBAC---------------------------USTAVOTOVORAC

pogled ide levo, desno, levo, desno, levo, desno

usta se suse a mozak kljuca

kao sto rekoh, priceless
predatortz predatortz 21:57 24.04.2013

Re: nisam bio dva dana...

JEBAC---------------------------USTAVOTOVORAC


Malo li je...
Gledaj na stvar ovako:

Možeš li to reći za sebe? Ili, bar jedno od toga?
krkar krkar 22:03 24.04.2013

Re: nisam bio dva dana...

Ili, bar jedno od toga?



Ja sam onomad u doba Ante Markovića za jednu noć napisao iz glave statut za registraciju firme, i to smo odmah nas trojica ortaka registrovali četiri, onu jednu zajedničku i obaška po jednu svako za sebe. Sve sa onim istim statutom na copy/paste.

Ne znam kvalifikuje li me to
stopalo stopalo 22:09 24.04.2013

Re: nisam bio dva dana...

Možeš li to reći za sebe? Ili, bar jedno od toga?


ne mogu ali ja sam po prirodi underachiever

radim u proseku 12, a ne 25 sati

patike kupujem karticom, a ne kamenom

pored ambasade zapalim cigaru, a ne zavesu

na blogu pisem latinicom, a ne cirilicom


itd.

EDIT: boldovao sam sopstvene negativne reference
krkar krkar 22:09 24.04.2013

Re: nisam bio dva dana...

i to smo odmah nas trojica ortaka registrovali četiri,


Ovo moram da priznam:

Firme registrovasmo onomad valjda 1990. Onu zajedničku, koja je stvarno radila, ugasili smo kad smo se nas dvojica iselili i više nije imalo smisla raditi. Ni ja ni drugi partner nikad nismo aktivirali one svoje firme - bile registrovane ali nikad radile nisu. Za divno čudo sećam se imena obeju.

Megjutoa onaj treći, moj kum, ostao ovde i radio čovek i kroz najgore godine i napravio dosta uspešnu firmu, verovatno najbolju u toj branši. Kad sam se vratio, pre nekih 5-6 godina, dogovaramo se mi da svratim kod njega u firmu nekim povodom i ja ga pitam kako da nađem tačan ulaz, kaže stoji tabla sa imenom V......

Uđem ja kod njega i pitam ga "Ko ti pobogu dade firmi tako glupo ime koje ništa ne znači, jebem ti kuma?"

On me gleda belo, ne veruje da ga to uopšte pitam i na kraju promrsi:

- Ti, budalo, one noći kad smo registrovali 4 firme. Ja drugu nisam imao pa što da je ne aktiviram i tako ostala i firma i ime...

A mnogo glupavo ime, štojesjes
predatortz predatortz 22:15 24.04.2013

Re: nisam bio dva dana...


na blogu pisem latinicom, a ne cirilicom


Au, jeb'o te! Kakva referenca!
stopalo stopalo 22:28 24.04.2013

Re: nisam bio dva dana...

predatortz

na blogu pisem latinicom, a ne cirilicom


Au, jeb'o te! Kakva referenca!


sto bi rekao oliver mlakar: vi ocigledno niste pratili

pa upravo se zbog toga i stidim, savijam prste za Left Alt+Shift da brzo prebacim jezik, ali ne ide

ali me vuces za jezik pa cu nastaviti sa sopstvenim negativnim referencama za GO DSS

na trafici uzmem novine, a ne dnevni pazar
predatortz predatortz 22:36 24.04.2013

Re: nisam bio dva dana...

ali me vuces za jezik pa cu nastaviti sa sopstvenim negativnim referencama za GO DSS

na trafici uzmem novine, a ne dnevni pazar


A,ja ću nastaviti u duhu ovog bloga:

Jebe mi se za DSS!

Reagujem samo zbog čoporativnog napada na 'dežurne krivce'.

Zašto?

Zato što je ta priča odavno ispričana. Podsetiću te da je i Sloba imao dežurne krivce koje, takođe, nit' je hapsio, nit' je sudio.
Pravdao je njima sve svoje neuspehe, kao što sada razni pravdaju svoje Koštunicom.

Ako je Koštunica tolika faca i toliki jebač, pa sve ostale drži u šahu godinama, ako mu niko ništa ne sme, ako su njegovi prsti iza svega što se događa, onda je on mnogo sposoban i zajeban lik. Onda svi treba da zajebemo ove amatere,kilavce, pičkice koje se boje da apse Koštunicu, i da svi glasamo za sposobnog čoveka.
stopalo stopalo 22:48 24.04.2013

Re: nisam bio dva dana...

predatortz


Jebe mi se za DSS!

Reagujem samo zbog čoporativnog napada na 'dežurne krivce'.

Zašto?

Zato što je ta priča odavno ispričana. Podsetiću te da je i Sloba imao dežurne krivce koje, takođe, nit' je hapsio, nit' je sudio.
Pravdao je njima sve svoje neuspehe, kao što sada razni pravdaju svoje Koštunicom.

Ako je Koštunica tolika faca i toliki jebač, pa sve ostale drži u šahu godinama, ako mu niko ništa ne sme, ako su njegovi prsti iza svega što se događa, onda je on mnogo sposoban i zajeban lik. Onda svi treba da zajebemo ove amatere,kilavce, pičkice koje se boje da apse Koštunicu, i da svi glasamo za sposobnog čoveka.


jebe se i meni za DSS

eto i nas dvojica postasmo jebaci

kao sto mi se jebe i za sve ostale mesije koje razni propovednici zazivaju po blogovima

poput

Др Војислав Коштуница је ...
... државник.
Његове озбиљне приче нису за мале главе.


i ocekuje se od svih nas da imamo pamcenje kao zlatna ribica i da se niko ne seca fenomenalnog objasnjenja popovica kako je ipak moguce raditi 25 sati

zao mi je, nece moci

PS: isto mogu da nabrajam i za ds, sps, ldp...
ne pravim pitanje, samo pocni novi blog ili makar novi post
predatortz predatortz 22:52 24.04.2013

Re: nisam bio dva dana...

eto i nas dvojica postasmo jebaci





PS: isto mogu da nabrajam i za ds, sps, ldp...
ne pravim pitanje, samo pocni novi blog ili makar novi post


To i jeste problem današnje Srbije - nedostatak bilo kakve ideologije. Svi su se izredali na vlasti, i svi su pokazali da im je bitna samo kinta.
Zbog toga i jesmo gde već jesmo - u govnima.

Imaš pravo, besmisleno je raspravljati se oko govana.
freehand freehand 22:56 24.04.2013

Re: nisam bio dva dana...

kao sto mi se jebe i za sve ostale mesije koje razni propovednici zazivaju po blogovima

poput

Blago zemlji koja ima političare koji imaju znanja, veštine, mudrosti i hrabrosti da u teška vremena donose teške odluke i iza njih stoje. Koji se ne ravnaju prema rejtinzima i naslovima nego prema uverenjima i principima.

Itakodalje, sve je jasno. Kome je jasno. Drugima verovatno nikada neće biti.

krkar krkar 22:58 24.04.2013

Re: nisam bio dva dana...

To i jeste problem današnje Srbije - nedostatak bilo kakve ideologije. Svi su se izredali na vlasti, i svi su pokazali da im je bitna samo kinta.
Zbog toga i jesmo gde već jesmo - u govnima.




Ajd' samo ako možeš objasni to onom Ljubitelju Lepog Borisa da mi više ne troluje i ne zagađuje blog!
krkar krkar 23:05 24.04.2013

Re: nisam bio dva dana...

Itakodalje



bubamarac bubamarac 23:13 24.04.2013

Re: nisam bio dva dana...

jebe se i meni za DSS

eto i nas dvojica postasmo jebaci


Jebaci u pokusaju. Jebe vam se, al ne jebete.
stopalo stopalo 23:13 24.04.2013

Re: nisam bio dva dana...

uf, bemtikolacic

Imaš pravo, besmisleno je raspravljati se oko govana.



Itakodalje, sve je jasno. Kome je jasno. Drugima verovatno nikada neće biti.


Ajd' samo ako možeš objasni to onom Ljubitelju Lepog Borisa da mi više ne troluje i ne zagađuje blog!


pazi kad sam ujedinio creme de la creme ovog bloga

ko zna sta bih sve mogao da postignem ako bih se negde aktivirao samo da nije jutarnjeg brijanja

tada ipak moras sebe da pogledas u oci

brada mi ne stoji a i nije vise popularna (procitati blog ispocetka)
stopalo stopalo 23:37 24.04.2013

Re: nisam bio dva dana...

bubamarac
jebe se i meni za DSS

eto i nas dvojica postasmo jebaci


Jebaci u pokusaju. Jebe vam se, al ne jebete.


ima jedna prica iz nepobedive jenea

neki je porucnik prevrnuo zenu kapetanu koji se zalio komandantu kasarne:

druze porucnice, zalio se kapetan kako si mu jebao zenu

druze pukovnice, ja sam jebao najbolje sto sam znao
milivoje_bg milivoje_bg 06:23 25.04.2013

Re: nisam bio dva dana...

krkar
Ili, bar jedno od toga?



Ja sam onomad u doba Ante Markovića za jednu noć napisao iz glave statut za registraciju firme, i to smo odmah nas trojica ortaka registrovali četiri, onu jednu zajedničku i obaška po jednu svako za sebe. Sve sa onim istim statutom na copy/paste.

Ne znam kvalifikuje li me to

Ово је, да простиш ... ту си дебело смастио.
У то доба, нас тројица смо писали статут 7 дана.
krkar krkar 08:56 25.04.2013

Re: nisam bio dva dana...

У то доба, нас тројица смо писали статут 7 дана.


E pa nas trojica smo sve završili za jednu noć pa kopi/pejst x 4 za 4 firme, pa štampali na matričnom Epsonu 850, ujutru pravo u Trgovinski sud
bubamarac bubamarac 23:29 24.04.2013

levandovski

Njemacka-Spanija 8:1
NNN NNN 13:13 25.04.2013

Re: levandovski


Već par dana se nerviram što nisam otvorio neki pristojan sportski blog
(a ne tamo neke kačavende, vučići i slična...)
krkar krkar 23:11 25.04.2013

Izvinjenje Paljanima


Napisao sam na ovom blogu da su Paljani najgora čeljad na kugli zemaljskoj.

A onda me danas zvao drug koji nije direktno pogođen ni na koji način (Banjolučanin) ali je protestovao što sam zapostavio Rogatičane i nepravedno im oduzeo primat.

Posle dugog razmišljanja ipak sam zaključio da mi je drug u pravu:

Rogatičani su gori od Paljana!

(Istovremeno izvinjenje i Rogatičanima ako su se nekoliko dana osećali zapostavljenima).

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana