Jubileji| Kućni ljubimci| Muzika| Roditeljstvo| Sex

Pederi, pedofili, patriJote (patike propale-probaće ponovo)

krkar RSS / 22.04.2013. u 19:08

72179102008896809464091.jpg

 

Popovi se rastrzaše između brige o Kosovu i brige o Kačavendi te u istom danu oposliše zajedno oboje:

Evo vam Kačavenda, ne dirajte Kosovo.

Kud se dede Pahomije? A Filaret? A ostali kriminalci, secikese, lopovi, ratni huškači, mitraljesci, snajperisti, mizogini, fašisti... Malo je samo Kačavenda. Jedino ako ne računaju da je potentan, može sa četvoricom istovremeno. Al' opet nije dovoljno.

Dodajte Vasiliju Pahomija, Filareta (i da je sreće Irineja Bačkog, najgoreg od svih) pa da se trguje. Dodajte još i vođu i ideologa organizovanog zločinačkog poduhvata Koštunicu dr Vojislava (podrazumevaju se svakako prvoborci huškačke orijentacije Vladeta Janković i Slobodan Samardžić) pa da se ide na kantar.

Ovako - ništa od trampe.



Komentari (475)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

libkonz libkonz 09:13 23.04.2013

Re: :)

najpoznatiji "antiekumenski" sajt borbazaveru.org donosi sledeći tekst:
Сајт „Борба за веру“ већ више од пет година покушава да нашем народу, који се нашао на удару најстрашнијих сила светског зла, помогне да се разабере у догађајима у СПЦ којима присуствујемо, трудећи се да о свему сведочи из предања Цркве и учења Светих Отаца. С тим у вези, не можемо а да се не огласимо поводом најновије медијске хајке на владику зворничко – тузланског Василија, оптуженог за најмонструозније моралне преступе типа хомосексуализма.

Хајка на владику Василија и још неколико епископа, антиекумениста и антимодерниста, води се у медијима другосрбијанских јуришника, какав је, рецимо, „Блиц“. Пре било какве анализе ових напада, желимо да укажемо нашим посетиоцима, али и читавој српској православној и широј друштвеној јавности, на једно логично питање које се намеће, а које демаскира ову прљаву медијску хајку. Наиме, зашто би се медији који се, иначе, залажу за „геј параду“ и сличне манифестације, окомили на такву „сексуалну оријентацију“ било кога, ако је она, међу другосрбијанцима, „европожељна“? Како то да борцима за права содомиста (иначе, осведоченим непријатељима Српске Цркве) смета „содомизам“ у СПЦ? Није логично, поштовани читаоче, зар не? Свакако да није логично, јер то и није прави разлог за ову прљаву кампању чији је прави циљ, у ствари, рушење Српске Православне Цркве!

„Блиц“, као и увек, своју хајку води помоћу неког из Синода (ми не можемо изричито да тврдимо ко је тај неко, али знамо да је владика Григорије својевремено, још 2008, кад је хтео да буде српски патријарх, објавио своје писмо владикама СПЦ, па је на списак непожељних ставио владике Артемија, Василија Качавенду, Филарета, Никанора и друге, што се може утврдити увидом у његово писмо Сабору СПЦ. И, наравно, најпрљавији посао, већ традиционално, обавља хајкачица звана Жељка Јевтић, илити часна сестра Дезидерија, која је, на исти овај начин, хајкала и владике Артемија и Никанора (владику Никанора, антиекуменисту и великог борца за светоотачко Предање, повезивала је, рецимо, са „неонацистичким групама“, док је ревнитеље побожности у СПЦ називала „православним вехабијама“.

link
krkar krkar 09:17 23.04.2013

Re: :)

westvleteren westvleteren 09:27 23.04.2013

Re: :)

води се у медијима другосрбијанских јуришника, какав је, рецимо, „Блиц“.


Perspektiva je cudo. Nikada mi ne bi palo na pamet da "Blic" okarakterisem kao drugosrbijanski medij. Vise mi deluje kao crno-desnicarski.
milivoje_bg milivoje_bg 15:08 23.04.2013

Re: :)

maksa83
Razni su...Ne mogu da verujem, ovo će 'ladno da ostave, a meni brišu onu mitsku vakcinaciju i u najavi. Pa dobro...

Ти си интелигентна особа - не иде ти да се глупандеришеш са овима.
hajkula1 hajkula1 21:01 23.04.2013

Re: :)

libkonz
Ekumenistički deo SPC, ne generalizuj.

Шта је баби мило, то јој се и снило. Сви они свештеници које често помињем су жестоки противници екуменизма и тврдокорни конзервативци. Артемије, Василије Качавенда, Филарет, Пахомије, све велики борци за срБство. Срећом, данас постоји интернет, па се све лако провери, иако се последњих дана "чувари вере" труде да избаце Качавенду из свог друштва по идиотским сајтовима типа novinar.de, srbin.info и сличним. Брзим гугловањем ево једног коментара "правоверног Србина": ...


To što je neko nešto rekao, kuckao na blogu, mislio - izbegavam, nije relevantno.

Evo činjenice.

Dr Irinej Bulović je u sadašnjem sporu, podržao rasčinjenog vladiku Kačavendu.

A Irinej je bez blagoslova patrijarha i Sabora SPC-e u Šambeziju (Švajcarska - sediše carigradske patrijaršije u Zapadnoj Evropi),
1995. potpisao akt kojim se sve crkvene parohije SPC-e, van granica Srbije, stavljaju pod upravu Carigradske patrijaršije. Kada ga je u patrijaršiji upokojeni episkop šumadiski dr. Sava Vuković pitao odakle mu pravo da to potpiše, samo je ćutao i nije ništa odgovorio. (Nekoliko meseci pre svoje smrti dr. Sava Vuković je rekao jednom đakonu da je ubeđen da ga truju. Umro je od trovanja na VMA, jetra nije izdržala. Otac vladike Irineja Buloviča je bio pripadnik zloglasne OZN-e.)

Dr. Irinej Bulović je u Raveni 2007-e, opet bez predhodnog blagoslova Sabora SPC-e, potpisao dokument o papskom prvenstvu, dokument u kome je prvi put Pravoslavna crkva priznala da rimska jeretička organizacija, koja sebe naziva crkvom, ima status Crkve Hristove.

Ima još mnogo o tom ekumenisti.
To što lupa packe okolo, seje prokletstva, glumi borca za pravovernost, čistunstvo, a slika se gde treba (tačnije gde ne treba) čini štetu SPC, podržava ovog Kačavendu i slične nakaze, ponaša se baš kao provokator-agent, (kao jezuitski đak) zadužen da razbija, uništava SPC.
jednatanja jednatanja 21:50 22.04.2013

Htio djecu do 11 godina

http://www.sodalive.ba/bihitk/ispovijest-monaha-vladika-kacavenda-je-htio-djecu-do-11-godina-stariji-su-mu-bili-prljavi/

Ovaj intervju bivši đakon Bojan Jovanović dao je pre 2 godine. On je bio deo sistema koji je dovodio Kačavendi decu do 11 godina, obično iz siromašnih porodica, ili decu bez jednog ili oba roditelja, one koji su bili najlakši plen.

Gde ste bili gospodo iz SPC pre 2 godine ili pre već koliko godina, svih ovih godina koje ste znali a niste ništa preduzimali da zaštitite najugroženije - decu i učenike bogoslovije - od ovog PREDATORA? Gde ste bili vi koji ga raščinjujete sada tek kad su mediji objavili fotografije? Imate obraza da govorite danas o Kosovu, umesto da organizujete humanitarnu akciju za Kačavendine žrtve, i barem malo vratite veru u crkvu kao instituciju i njenu hijerarhiju.

Kačavenda je radio šta je hteo, Pahomije takođe, ovaj naš vladika srednjoevropski Konstantin upleten u finansijske zavrzlame. Poslednji kome sam pogledala u oči i znala da je čovek Božiji je episkop Longin Krčo, i to mi daje nadu, ali da prestanete da gurate pod tepih KRIMINALNE RADNJE grešnika među vašim redovima, za koje će se ionako saznati u ovom novom, elektronski povezanom svetu u 21. veku.

Propustili ste veoma važnu priliku svih ovih godina da se umesto Blica i Kurira obratite i objasnite svom narodu šta se desilo, da osudite ponašanje vaše braće, da se izvinite starim žrtvama i da zaštitite buduće. Muka mi je već 3 dana.

ŠTITILI STE PREDATORA, SRAM VAS BILO!
westvleteren westvleteren 21:59 22.04.2013

Re: Htio djecu do 11 godina

On je bio deo sistema koji je dovodio Kačavendi decu do 11 godina, obično iz siromašnih porodica, ili decu bez jednog ili oba roditelja, one koji su bili najlakši plen.

Gde ste bili gospodo iz SPC pre 2 godine ili pre već koliko godina, svih ovih godina koje ste znali a niste ništa preduzimali da zaštitite najugroženije - decu i učenike bogoslovije - od ovog


Ovo se apsolutno ocekuje od crkve. Moje pitanje je gde je drzava da zastiti nemocne i da kazni krivce i saucesnike.

barem malo vratite veru u crkvu kao instituciju


Zasto bi iko ovo radio? Zatucani vernici i dalje imaju veru u crkvu kao instituciju a normalni ljudi je nece imati ma sta crkva sledece da uradi. Dakle neisplativa investicija.
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:02 22.04.2013

Re: Htio djecu do 11 godina

Zatucani vernici ... normalni ljudi

Мислим да ти подела света није баш најпрецизнија. А од погреших премиса се не може ништа употребљиво закључити.
stasava stasava 22:07 22.04.2013

Re: Htio djecu do 11 godina

Gde ste bili vi koji ga raščinjujete sada tek kad su mediji objavili fotografije?

U tome i jeste poenta, uopšte ga nisu raščinili, samo uvažili njegov zahtev za penzionisanjem!
jednatanja jednatanja 22:15 22.04.2013

Re: Htio djecu do 11 godina

Zatucani vernici i dalje imaju veru u crkvu kao instituciju a normalni ljudi je nece imati ma sta crkva sledece da uradi. Dakle neisplativa investicija.


Vernici imaju vera u Boga, a odnos sa Crkvom je trenutno poljuljan. Ja sam samo jedna od par hiljada koji se slično osećaju.
freehand freehand 22:15 22.04.2013

Re: Htio djecu do 11 godina

Zatucani vernici i dalje imaju veru u crkvu kao instituciju a normalni ljudi je nece imati ma sta crkva sledece da uradi

Da pogađam u koju grupu ti spadaš? Čak i ako su te uglađenost i maniri sprečili da dodaš lepi, pametni i skromni?
jednatanja jednatanja 22:18 22.04.2013

Re: Htio djecu do 11 godina

stasava, u pravu si, sa SPC sajta:

"Свети Архијерејски Синод је, на својој седници од 22. априла 2013. године, донео одлуку да усвоји оставку Епископа зворничко-тузланског г. Василија на службу активног епархијског архијереја, поднету из здраствених разлога 6. новембра 2012. године, и да га разреши даљег управљања Епархијом зворничко-тузланском. Овим се утолико мења одлука Светог Архијерејског Синода од 6. новембра 2012. године којом је оставка Епископа г. Василија била начелно прихваћена, а он умољен да остане у служби епархијског архијереја до редовног заседања Светог Архијерејског Сабора у мају 2013. године, ради завршетка започетих пројеката."
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:19 22.04.2013

Re: Htio djecu do 11 godina


ŠTITILI STE PREDATORA, SRAM VAS BILO!

Što se mene tiče, više me je, u ovom slučaju, sramota zbog države, no zbog Crkve. Država je morala i mora da reaguje, otera na sud, kazni počinioce, i pre svega da zaštiti svoje građane. To je njena obaveza, bez obzira ko krši zakone.
jednatanja jednatanja 22:27 22.04.2013

Re: Htio djecu do 11 godina

I država, Jelice, i to obe Republika Srpska i Srbija. Policija je ih navodno čuvala dok su orgijali. No, ja valjda nisam očekivala toliko od države koliko od Crkve, ali u pravu si, država je maksimalno zakazala. Samo se nadam da je tokom svih ovih godina neki tužilac vredno radio na prikupljanju dokaza za sudski proces. Iskreno se nadam.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:34 22.04.2013

Re: Htio djecu do 11 godina

а он умољен да остане у служби епархијског архијереја до редовног заседања Светог Архијерејског Сабора у мају 2013. године, ради завршетка започетих пројеката."


Ima li ijedna kombinacija reči koja nije psovka da se može na ovo primeniti?

Gled'o sam vam metanije,
Kad varate Boga živa;
Gled'o sam vas, gde se pije,
Gde se jede i uživa.

Sluš'o sam vas, kad kunete
Svoje stado, svoje verne,
I kad tajni prizovete,
Licemerni, licemerne!

Gled'o sam vas — ne da nisam,
Kad razbludom usplamtite;
Gled'o sam vas, ne da nisam,
Licemerni, upamtite!

(Đura Jakšić)
jednatanja jednatanja 22:43 22.04.2013

Re: Htio djecu do 11 godina

za mene je već kasno, i to baš u trenutku čitanja tvog boldovanog teksta
krkar krkar 23:35 22.04.2013

Re: Htio djecu do 11 godina

Što se mene tiče, više me je, u ovom slučaju, sramota zbog države, no zbog Crkve. Država je morala i mora da reaguje, otera na sud, kazni počinioce, i pre svega da zaštiti svoje građane. To je njena obaveza, bez obzira ko krši zakone.


Upravo se o tome radi!

Valjda su nepovratno prošla mračna vremena principijelnog legalističkog fašiste Koštunice koji je izdavao naloge predsednicima suda da slučajevi silovanja maloletnika, protivprirodnog bluda, obljube nad štićenikom i još ohoho... idu u zastaru.
8c_competizione 8c_competizione 08:00 23.04.2013

Re: Htio djecu do 11 godina


barem malo vratite veru u crkvu kao instituciju



Zasto bi iko ovo radio? Zatucani vernici i dalje imaju veru u crkvu kao instituciju a normalni ljudi je nece imati ma sta crkva sledece da uradi. Dakle neisplativa investicija.


a da vratite malko pravo u drzavu, za pocetak?
ulicno_pojacanje ulicno_pojacanje 22:11 22.04.2013

Zbgo čega se uzbuđavaš O.O

Mojne ti ripne pretisak ostanemo bez tebe a maj nije došo, JUL se ne nazire...

Smejao se lonac loncu a oba šuplja...pogledaj pročitaj o katoličkim popovima svugde u svetu, ne verujem da se pravoslavni razlikuju. Pročitaj o rabinima, džihad pastirima...Razlike nema, samo se mantije menjaju.

Ti se kao nešto zblažnjavaš...isuviše si zao za tako nešto.


Ni razlike među političarima nema. Svi se zalažu za porodicu tamo vamo a plaćaju/zapošljavaju kurve da im zauzvrat pruže neko zadovoljstvo...misliš da je Srbija izuzetak. Epa stativa!

Čitaš njuz, lepo lepo je to, fina informativna novina :) ae laku noć,
rade.radumilo rade.radumilo 22:26 22.04.2013

Turn the other cheek

8c_competizione 8c_competizione 08:03 23.04.2013

Re: Turn the other cheek

Turn the other cheek


please read "Sucking sherbet lemons"
smarashbre smarashbre 22:45 22.04.2013

Klasičan kadar

Ovaj krkar je blogovska esencija zla

Kao da su kroz najsitniju šajbnu, cedili zemne ostatke Staljina, Miloševića, Pol Pota i Bokase, i ubrizgali poganu tekućinu, u tintaru jednog polaznika škole kominterne.
A što je najgore, ne bi me čudilo, moj njuh mi kaže, da je od države Srbije dobio stan u centru Beograda za dvesto eura.
A poziciju na zapadu odakle pljuje po Srbiji i lepu platu, sigurno je omogućio preko nekog budjavog titoističkog JU predstavništva

Šta hoću da kažem?

Ti si zadnja spodo.. pardon osoba, da kenjaš i prigovoraš nekom nešto, ma kako bio u pravu.

ciao.

freehand freehand 22:55 22.04.2013

Re: Klasičan kadar

smarashbre
Ovaj krkar je blogovska esencija zla

Kao da su kroz najsitniju šajbnu, cedili zemne ostatke Staljina, Miloševića, Pol Pota i Bokase, i ubrizgali poganu tekućinu, u tintaru jednog polaznika škole kominterne.
A što je najgore, ne bi me čudilo, moj njuh mi kaže, da je od države Srbije dobio stan u centru Beograda za dvesto eura.
A poziciju na zapadu odakle pljuje po Srbiji i lepu platu, sigurno je omogućio preko nekog budjavog titoističkog JU predstavništva

Šta hoću da kažem?

Ti si zadnja spodo.. pardon osoba, da kenjaš i prigovoraš nekom nešto, ma kako bio u pravu.

ciao.


Krkare - udri ovom jednu anatemu, imaš moj blagoslov i slaganje.
Kad sam ja već srca mehkoga i mošnica nikakvijeh...
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:01 22.04.2013

Re: Klasičan kadar

smarashbre
Ovaj krkar je blogovska esencija zla

Kao da su kroz najsitniju šajbnu, cedili zemne ostatke Staljina, Miloševića, Pol Pota i Bokase, i ubrizgali poganu tekućinu, u tintaru jednog polaznika škole kominterne.
A što je najgore, ne bi me čudilo, moj njuh mi kaže, da je od države Srbije dobio stan u centru Beograda za dvesto eura.
A poziciju na zapadu odakle pljuje po Srbiji i lepu platu, sigurno je omogućio preko nekog budjavog titoističkog JU predstavništva

Šta hoću da kažem?

Ti si zadnja spodo.. pardon osoba, da kenjaš i prigovoraš nekom nešto, ma kako bio u pravu.

ciao.



Krke, odvezala ti se ova dileja.
krkar krkar 23:51 22.04.2013

Re: Klasičan kadar

Krke, odvezala ti se ova dileja.


Bačen u Ad
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:58 22.04.2013

Re: Klasičan kadar

Krkare - udri ovom jednu anatemu, imaš moj blagoslov i slaganje.
Kad sam ja već srca mehkoga i mošnica nikakvijeh...

Ja ću kao žensko, manje vredno, skromno i nenametljivo samo klimnuti oklagijom na besede frijeve.
8c_competizione 8c_competizione 08:05 23.04.2013

Re: Klasičan kadar

A što je najgore, ne bi me čudilo, moj njuh mi kaže, da je od države Srbije dobio stan u centru Beograda za dvesto eura.


platio covek bar nesto, za razliku od SPC koji oce npr. plac na Kosancicevom vencu za DZ
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:10 23.04.2013

irinej

i da je sreće Irineja Bačkog, najgoreg od svih


e pazi kad se ovde slažemo
krkar krkar 00:13 23.04.2013

Re: irinej

e pazi kad se ovde slažemo


Težak mračnjak i fukara fašistička.

Pre neku godinu rekao je da skupština Vojvodine nije srpska jer Srbi u njoj nisu većina!!!
krkar krkar 01:58 23.04.2013

Da hoće ovoga da izaberu umesto Kačavende


Samo treba simultani prevod i služba za prodaju humorističkog programa. Kakav Ekrem!






SPC je jedan veliki reality!
hajkula1 hajkula1 08:32 23.04.2013

Re: Da hoće ovoga da izaberu umesto Kačavende

SPC je jedan veliki reality!


Ma da, svi kod Pape.
krkar krkar 08:37 23.04.2013

Re: Da hoće ovoga da izaberu umesto Kačavende

Ma da, svi kod Pape.


A ti si jedna od ovih?



Oće to, takozvani tvrdi nacionalizam i takozvana prava vera. Sitan fašista i nacionalno i verski. Onaj iz rulje, što šalje druge da ginu.

hajkula1 hajkula1 08:42 23.04.2013

Re: Da hoće ovoga da izaberu umesto Kačavende

A ti si jedna od ovih?


Ja sam plava


Svako u svoj tor.
coviax coviax 06:02 23.04.2013

Komunisti bili u pravu

Po Ustavu SFRJ,građaninu je garantovano pravo veroispovesti,a crjvene institucije su
bile društvene organizacije...Međutim,ingerencije Saveznog sekretarijata za unutrašnje
poslove su NADILAZILE norme društvenih organizacija (njihove Statute) i u tom je cela
kvaka...
Ne prizivam policijsku državu,ali i Kanada ima nešto slično i nisu moguća ovakva
zastranjivanja u crkvama...
hajkula1 hajkula1 08:39 23.04.2013

Samo ti puši


... Koštunici dr Vojislavu. Čvrsto srpski i pravoslavno. Ali ne na mom blogu


Je l to znači da si Vasu banovao?
krkar krkar 08:44 23.04.2013

Re: Samo ti puši

Je l to znači da si Vasu banovao?


Znači.

Pa ti sačekaj žalbeni blog i slobodno se seli tamo. Sva udbaška deca potpuno se u svemu slažu sa vama pravim i jedinim vernicima i poslednjim preostalim Srbima.
hajkula1 hajkula1 08:55 23.04.2013

Re: Samo ti puši

http://www.slobodnadalmacija.hr

Veliki obrat u slučaju fra Šime Nimca, koji je odmaglio nakon što je tvrtki “Sunčani Bast” prodao župno zemljište bez dozvole Splitsko-makarske nadbiskupije za milijun eura.
javascript:;

Ovo je jahta koju je kupio odbjegli fratar

libkonz libkonz 08:57 23.04.2013

Re: Samo ti puši

ајмо да се правимо да се у нашој цркви ништа ружно не дешава и причамо о католицима. супер размишљање.
predatortz predatortz 09:02 23.04.2013

Re: Samo ti puši

libkonz
ајмо да се правимо да се у нашој цркви ништа ружно не дешава и причамо о католицима. супер размишљање.





Odlična opaska. mene boli uvo za katoličke sveštenike, neka se njima bave katolici.

Mene zanima zašto MOJ SINOD nije raščinio Vasilija i Pahomija. Ovo sa penzionisanjem na vlastiti zahtev je krajnje bljutav odgovor.

Vasilije jeste peder, ali oni koji ignorišu njegove i Pahomijeve bahanalije su pederčine!
hajkula1 hajkula1 09:08 23.04.2013

Re: Samo ti puši

Realno, u svakom pogledu zaostajemo.

http://www.index.hr/vijesti/clanak/zatvor-za-pohotnog-fratra-ante-madunic-osudjen-na-godinu-i-cetiri-mjeseca-zbog-seksa-s-maloljetnicama/636993.aspx

FRA ANTE MADUNIĆ osuđen je danas nepravomoćno u Splitu na jedinstvenu kaznu od godine i četiri mjeseca zatvora zbog spolnog odnošaja s maloljetnicama zloporabom položaja.

Riječ je o poznatom slučaju pohotnog fratra u Prološcu kod Imotskog koji je djevojčicama u svojoj župi slao lascivne poruke na mobitele, no nije sve ostalo na tome. Obljubio ih je iskoristivši povjerenje koje su imale u njega. Kod nekih je stvorio i financijsku ovisnost. Davao im je novac da budu s njim!

Za svako kazneno djelo za koje su, inače, propisane kazne od godine do pet godina zatvora, jer se radi o tzv. kvalificiranom obliku, Madunić je dobio po godinu zatvora. Posebno otegotnih okolnosti nije bilo, a kao olakotna okolnost okrivljenom fratru cijenila se dosadašnja neosuđivanost.

Afera je pukla u ljeto prošle godine, nakon čega je crkva sklonila fra Madunića u samostan u Živogošću.

A policija nije utvrdila elemente kaznenog djela?!

Općinsko državno odvjetništvo u Splitu optužnicu protiv pohotnog fratra diglo je svega koji mjesec nakon što se doznalo za skandal. Sudac Zoran Ivanišević brzo je dovukao postupak do kraja. Suđenje je zbog zaštite maloljetnih oštećenica bilo zatvoreno za javnost.

Fra Madunić sve je priznao sucu istrage Slavku Lozini, no poslije je zanijekao krivnju. Interesantno je možda da splitska policija u postupanju fra Madunića nije utvrdila elemente kaznenog djela. O skandalu se franjevački provincijal nikada službeno nije očitovao. Oni valjda to riješe s Bogom. Direktno...

S obzirom da su za optuženog tražili dvije godine zatvora, za očekivati je da će se Državno odvjetništvo žaliti na odluku o sankciji. Današnja rasprava malo se odužila, jer je fra Madunić htio iznijeti svoju obranu. Dosad se na glavnoj raspravi branio šutnjom.

krkar krkar 09:11 23.04.2013

Re: Samo ti puši

Realno, u svakom pogledu zaostajemo.


Apsolutno, i kao država i kao crkva. U Srbiji i SPC se ni jedan ovakav slučaj nije završio zatvorskom kaznom.

Nije to baš ono što si ti, tako inteligentna i premudra prava verujušča pravoslavna SrBkinja nama nedostojnima htela da kažeš.

Ali, da ne tražim previše.
hajkula1 hajkula1 09:17 23.04.2013

Re: Samo ti puši

predatortz
libkonz
ајмо да се правимо да се у нашој цркви ништа ружно не дешава и причамо о католицима. супер размишљање.



Odlična opaska. mene boli uvo za katoličke sveštenike, neka se njima bave katolici.

Mene zanima zašto MOJ SINOD nije raščinio Vasilija i Pahomija. Ovo sa penzionisanjem na vlastiti zahtev je krajnje bljutav odgovor.

Vasilije jeste peder, ali oni koji ignorišu njegove i Pahomijeve bahanalije su pederčine!


Koji Vasilije peder?

Lib,
Da i da se pravimo da nismo odavde.

westvleteren westvleteren 09:19 23.04.2013

Re: Samo ti puši

Sva udbaška deca potpuno se u svemu slažu sa vama pravim i jedinim vernicima i poslednjim preostalim Srbima.


Kleveta i teska uvreda za udbasku decu.
predatortz predatortz 09:23 23.04.2013

Re: Samo ti puši

Koji Vasilije peder?


Moj nekadašnji sugrađanin, Kačavenda. To u Tuzli i nije bila neka tajna, kao ni njegova sklonost ka raskošnom životu, saradnja sa Udbom, drukanje viđenijih Srba muriji...

Ima jedno pismo Sinodu kojim je narod Ozrena , preko svog poslanika u Skupštini RS Miladina Nedića, molio da

'kada nam sledeći put budete postavljali vladiku, molimo Vas da bude Srbin, a poželjno je i da bude pravoslavne veroispovesti...'

A, narod zna zašto je nešto tako tražio.
hajkula1 hajkula1 09:34 23.04.2013

Re: Samo ti puši

predatortz
Koji Vasilije peder?


Moj nekadašnji sugrađanin, Kačavenda. To u Tuzli i nije bila neka tajna, kao ni njegova sklonost ka raskošnom životu, saradnja sa Udbom, drukanje viđenijih Srba muriji...

Ima jedno pismo Sinodu, kojim je narod Ozrena preko svog poslanika u Skupštini RS Miladina Nedića, molio da

'kada nam sledeći put budete postavljali vladiku, molimo Vas da bude Srbin, a poželjno je i da bude pravoslavne veroispovesti...'

A, narod zna zašto je nešto tako tražio.


Ma znam, nego zbog drugih sam.


Sve jedno, hvala ti, izabrao si dobar citat. Hoću reći, to ti kažem, ja niko (kako razumeti blogera?) jer niti sam udbaško dete, niti sam među pravim niti pa ni među jedinim vernicima pa ni među poslednjim preostalim Srbima.




vrabac_u_steni vrabac_u_steni 09:36 23.04.2013

Re: Samo ti puši

'kada nam sledeći put budete postavljali vladiku, molimo Vas da bude Srbin, a poželjno je i da bude pravoslavne veroispovesti...'


fenomenalno
krkar krkar 09:38 23.04.2013

Re: Samo ti puši

Ima jedno pismo Sinodu kojim je narod Ozrena , preko svog poslanika u Skupštini RS Miladina Nedića, molio da

'kada nam sledeći put budete postavljali vladiku, molimo Vas da bude Srbin, a poželjno je i da bude pravoslavne veroispovesti...'

A, narod zna zašto je nešto tako tražio.



I za ovo je sigurno kriv Vatikan!
freehand freehand 09:39 23.04.2013

Re: Samo ti puši

vrabac_u_steni
'kada nam sledeći put budete postavljali vladiku, molimo Vas da bude Srbin, a poželjno je i da bude pravoslavne veroispovesti...'


fenomenalno


Takozvani Antikrkarovski amandman.
libkonz libkonz 09:42 23.04.2013

Re: Samo ti puši

hajkula1

ali su ti "ekumenisti" krivi za sve?
krkar krkar 09:43 23.04.2013

Re: Samo ti puši

ali su ti "ekumenisti" krivi za sve?


Sigurno je to našla u mudrim knjigama. Vidi se da je dobrih knjiga načitana.

bubamarac bubamarac 09:49 23.04.2013

Re: Samo ti puši

Definitivno nisi spavao nocas.
hajkula1 hajkula1 10:01 23.04.2013

Re: Samo ti puši


Šta kažeš za Štrosmajera?

Žao mi je, poštovana braćo, što moradoh toliko prljavih stvari izneti na vidik, zato ću da prećutim o papi Aleksandru VI, koji u isto vreme i otac i ljubavnik Lukrecije beše; hoću da prećutim o papi Jovanu XXII (1316-1334) koji je zbog poznatog prestupa, lišen papskog dostojanstva. Može biti reći će kogod, da taj sabor nije bio javan? Ako je tako, onda sleduje, da se ni izbor Martina V (1417- 1431), ne može smatrati zakonitim. Neću da navodim o razdoru, kojim je crkva obeščašćena.

... Bivalo je u to doba po dva, a po nekad i po tri pape na prestolu. Pitam vas, ko od njih bejaše pravi papa?

Opet vam velim: ako nepogrešljivost sadanjeg pape rimskog usvojite i proglasite, morate i sve njegove prethodnike-pape rimske i to bez razlike takovim priznati. A da li ste to u stanju učiniti, kad vam istorija jasno svedoči, da su mnoge pape, vrlo često grešile i s pravog se puta uklanjale. Možete li reći, da su one pape, koji su lakomi, ubojice i Simoniste, naslednici I. Hrista?! Ah! poštovana braćo, taku bruku učiniti, značilo bi Hrista izdati. Više bi zgrešili pred licem sina božjeg, I. Hrista, no što je Juda zgrešio. To bi značilo-blatom se u lice Hristovo bacati. ...
krkar krkar 10:42 23.04.2013

Re: Samo ti puši

Šta kažeš za Štrosmajera?


Drago mi je da čitaš magazine za srBske pravoslavke gde osim o štrikanju i uklanjanju kučećih dlaka sa tepiha i o ovakvim stvarima možeš ponešto saznati. Na taman primerenom nivou.

Lepo bi bilo kad bi se u diskusijama držala dizelaša i dokonih domaćica, možda si njima interesantna. A možda i misle da nešto znaš.
stasava stasava 10:57 23.04.2013

Re: Samo ti puši

I za ovo je sigurno kriv Vatikan!

Kako ne razumeš, ovde nije Vatikan na delu, već Turci, tj. janjičari!
libkonz libkonz 10:59 23.04.2013

Re: Samo ti puši

Kako ne razumeš, ovde nije Vatikan na delu, već Turci, tj. janjičari!

kakvi Turci! Masoni, Hazari i ljudi-gušteri.
krkar krkar 11:39 23.04.2013

Re: Samo ti puši

kakvi Turci! Masoni, Hazari i ljudi-gušteri.



libkonz libkonz 11:42 23.04.2013

Re: Samo ti puši

Čovek ceo život živi u manastiru i jasno mi je da nema dodira sa stvarnim životom. Ali bezbroj puta sam od ljudi čuo kako treba da poslušam šta govori da bih nešto naučio.
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:39 23.04.2013

Re: Samo ti puši


ајмо да се правимо да се у нашој цркви ништа ружно не дешава и причамо о католицима. супер размишљање.


To je vazda tako, ja kad sam napisala o katolicima, oma su neki pisnuli "aha, a to znači da su ti pravoslavni kao bolji, oni kao ne...", posle napišem o SPC, "aha, a katolici su kao bolji, što ne pišeš o katolicima..."


http://blog.b92.net/text/9909/Zlo/
http://blog.b92.net/text/22210/NE-DAM/
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:45 23.04.2013

Re: Samo ti puši

kakvi Turci! Masoni, Hazari i ljudi-gušteri.


Samo se ti zezaj...

freehand freehand 09:49 23.04.2013

A ozbioljno govoreći

sve su države i vlasti na svetu, sem onih koje vaspostave i duhovnu supremaciju u liku svog Vođe, uvek izuzetno pažljive i oprezne u ophođenju sa verskim organizacijama. Čak i u slučajevima gde su evidentna teška kršenja zakona i najgnusnija krivična dela, među kojima je i pedofilija.
Sama Crkva (i druge nehrišćanske verske organizacije) ovakvim stvarima pristupaju daleko diskretnije i sa drugačijim merenjem vremena od svetovnih. Sa jedne strane nemaju pravo da mere i određuju krivičnu odgovornost, sa druge imaju obavezu da pred vernicima sačuvaju dostojanstvo i uzvišenost. Što je gotovo po pravilu kontraproduktivno po ugled same Crkve.
I da, Frihend bi za dokazana krivična dela ovog tipa sveštenike kažnjavao strože no "obične" kriminalce, upravo zbog odgovornosti koju nose svojim položajem.

Edit i P.S.
Zaboravih (a podrazumeva se, no ipak): i sudije kojima predmeti zastare, zajedno sa brižnim savetodavcima i drčnim nalogodavcima - do Božjeg suda!
bubamarac bubamarac 09:54 23.04.2013

Re: A ozbioljno govoreći

I da, Frihend bi za dokazana krivična dela ovog tipa sveštenike kažnjavao strože no "obične" kriminalce, upravo zbog dogovornosti koju nose svojim položajem


pedjalon pedjalon 10:08 23.04.2013

Re: A ozbioljno govoreći

upravo zbog dogovornosti koju nose svojim položajem.
Kako lep lapsus calami.
maksa83 maksa83 10:11 23.04.2013

Re: A ozbioljno govoreći

sve su države i vlasti na svetu, sem onih koje vaspostave i duhovnu supremaciju u liku svog Vođe, uvek izuzetno pažljive i oprezne u ophođenju sa verskim organizacijama

Ima tu koječega, pogotovo na mestima gde su Crkve još samo jedna industrijska grana u borbi za tržište. Npr. čuvena al' mala (ili mala ali čuvena) Westboro Baptist Church sa svojih 50-ak članova je predmet opšte sprdnje u USA, a istoj toj USA nije bio problem da blacklistuje Vatikan kao jednu od zemalja u kojima se peru pare, zbog čuvenog Instituta Za Poslove Religije kraće zvanog Banka Vatikana. Takođe, Klintonov ukaz da sve državne institucije otvore pristup dokumentima iz WW2 je omogućio tužbu žrtava Holokausta protiv te iste banke. Taj ukaz je inače direktna posledica odluka švajcarskih banaka da unište sve zapise o depozitima Jevreja kada su se rođaci nestalih u Holokaustu setili da ovi imaju neke račune, a švajcarskim bankama bilo žao da se odvoje od tih para koje su već prisvojile na račun toga da im "nisu blagovremeno ispostavljene validne umrlice" (death certificates). To je bila mala digresija.

Sa druge strane imamo novoruski model, kome se ovde pomalo konvergira. Naime posle raspada SSSR Ruska Pravoslavna Crkva je dobila monopol na uvoz/izvoz alkohola i duvana, sa proklamovanom idejom da od tih para obnove crkvena zdanja. Naravno da se to završilo sa popovima u džipovima i sopstvenim palatama.

P.S. Ovo poslednje se npr. očituje u onom čuvenom skandalu pre neku godinu sa ruskim Patrijarhom kome su na nekoj slici Fotošopom uklonili Rolex, ali su zaboravili da uklone odraz Rolexa na lakiranom stolu, pa se Kiril zbog toga jako ljutio.
ed_novipazar ed_novipazar 10:16 23.04.2013

Re: A ozbioljno govoreći

freehand
sve su države i vlasti na svetu, sem onih koje vaspostave i duhovnu supremaciju u liku svog Vođe, uvek izuzetno pažljive i oprezne u ophođenju sa verskim organizacijama.

Ovo si potpuno u pravu ali problem je sto se i opozicija ne oglasava. A tek inteligencija, intelektualci ... ne znam kog vraga ih zovemo intelektualcima kada nemaju onu stvar da progovore. Ja sam u slucaju naseg muftije u Sandzaku najvise kivan na intelektualce sto se ni jedan ne nadje da mu skrene paznju da je odavno presao crvenu liniju u bavljenju politikom. Oni, ne da mu nisu skrenuli paznju vec su ga neki i podrzali. Ludnica ...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 10:22 23.04.2013

Re: A ozbioljno govoreći

za dokazana krivična dela ovog tipa sveštenike kažnjavao strože no "obične" kriminalce, upravo zbog odgovornosti koju nose svojim položajem.


mislim da sam već jednom o tome čakulao sa predatorom (i on je tako nešto rekao), elem, smatram da u državi koja želi da se smatra sekularnom, sveštenik ne bi trebalo da ima ni olakšavajuči i otežavajuči položaj pred sudom zbog svog zvanja.
predatortz predatortz 10:27 23.04.2013

Re: A ozbioljno govoreći

vrabac_u_steni
za dokazana krivična dela ovog tipa sveštenike kažnjavao strože no "obične" kriminalce, upravo zbog odgovornosti koju nose svojim položajem.


mislim da sam već jednom o tome čakulao sa predatorom (i on je tako nešto rekao), elem, smatram da u državi koja želi da se smatra sekularnom, sveštenik ne bi trebalo da ima ni olakšavajuči i otežavajuči položaj pred sudom zbog svog zvanja.



I nismo se složili. Smatram da ljudi, koji obavljaju posao od javnog značaja, koji zbog tog posla imaj više ugleda u društvu od nas običnih smrtnika, kada prekrše zakon treba da budu suđeni na najvišu kaznu za počinjeno delo.

Evo zbog čega:

Uzmi za primer Pahomija. Kad pošalješ decu u Crkvu, ne očekuješ da će ih zlostavljati duhovnik.

Ako imaš osuđivanog pedofila u komšiluku, bićeš oprezniji. Ukazaćeš deci na njega,pratićeš njegovo ponašanje...

ed_novipazar ed_novipazar 10:28 23.04.2013

Re: A ozbioljno govoreći

vrabac_u_steni

.. smatram da u državi koja želi da se smatra sekularnom, sveštenik ne bi trebalo da ima ni olakšavajuči i otežavajuči položaj pred sudom zbog svog zvanja.

Bez obzira je li drzava sekularna ili nije (ma sta ovo sekularna oznacavalo), niko ne smije da ima imunitet. Zakon za sve isti, tu su paragrafi, pa zagrabi, posteno, i za vjeru i za nevjeru ...
ed_novipazar ed_novipazar 10:30 23.04.2013

Re: A ozbioljno govoreći

predatortz

Smatram da ljudi, koji obavljaju posao od javnog značaja, koji zbog tog posla imaj više ugleda u društvu od nas običnih smrtnika, kada prekrše zakon treba da budu suđeni na najvišu kaznu za počinjeno delo.

Samim tim sto su to ljudi od ugleda njima je kazna koja se izrice ionako veca nego kada se izrekne obicnim smrtnicima. Ne trpi samo kaznu vec i prezir zajednice ...
freehand freehand 10:40 23.04.2013

Re: A ozbioljno govoreći

pedjalon
upravo zbog dogovornosti koju nose svojim položajem.
Kako lep lapsus calami.

U međuvremenu sam video i ispravio. Mada, ako smo imali dogovornu ekonomiju, još uvek imamo dogovorno pravosuđe - šta fali dogovornosti položaja?
krkar krkar 10:45 23.04.2013

Re: A ozbioljno govoreći

A ozbioljno govoreći


Nešto ovde sluti kad se i ja slažem sa ovim potpuno.

Ispade žuto-crno-zelena koalicija plus skeptici...

Još i Peđica da nam se pridruži i imamo sve segmente društva osim Koštunicinih mračnjaka i prepodobne Ajkule.
pedjalon pedjalon 10:50 23.04.2013

Re: A ozbioljno govoreći

freehand
pedjalon
upravo zbog dogovornosti koju nose svojim položajem.
Kako lep lapsus calami.

U međuvremenu sam video i ispravio. Mada, ako smo imali dogovornu ekonomiju, još uvek imamo dogovorno pravosuđe - šta fali dogovornosti položaja?

Video sam.
A tako mi se dopalo...
krkar krkar 10:51 23.04.2013

Re: A ozbioljno govoreći

smatram da u državi koja želi da se smatra sekularnom, sveštenik ne bi trebalo da ima ni olakšavajuči i otežavajuči položaj pred sudom zbog svog zvanja.


Svakako bi položaj i zvanje morali da mu se uzmu za otežavajuće okolnosti. Upravo zato što se sveštenici pozivaju na navodnu moralnu superiornost, neporočnost i čistotu namera i njih sveudilj zagovaraju.

U hipotetičkom slučaju da inženjer, pop i političar počine isto krivično delo, popu bi popstvo automatski moralo da se uzme za otežavajuću okolnost dok inženjeru i političaru ne mora nužno i samo po sebi nego tek ako postoji još neki razlog.

Koštunčićima bi svakako trebalo automatski računati najviše otežavajućih okolnosti, upravo zbog konstantnog moralizatorskog pozivanja na principe, moral i pravdu.
freehand freehand 10:52 23.04.2013

Re: A ozbioljno govoreći

Ima tu koječega, pogotovo na mestima gde su Crkve još samo jedna industrijska grana u borbi za tržište.

Nisam baš siguran šta si tačno hteo da kažeš; ali bih obratio pažnju na upravo pedofilijsku aferu sa katoličkim sveštenicima u USA, u kojoj ih je Crkva rokirala i premeštala, sklanjajući ih od istrage i pravosuđa, a oni nastavljali sa zločinima. I tako decenijama, dok nije pukla tikva. A onda Crkva osuđena da ogromnu sumu isplati žrtvama.
Gde je meni upravo neverovatna tiha reakcija pastve.
Catholic sex abuse cases
Ovim, naravno ne poredim zločine da bih jedan umanjio veličinom drugog, već hoću da kažem da ni američka država nije bila ni brza ni striktna u odnosu prema takvim dešavanjima.
Štaviše.
hajkula1 hajkula1 10:52 23.04.2013

Re: A ozbioljno govoreći



hajkula1 hajkula1 10:56 23.04.2013

Re: A ozbioljno govoreći

Ima tu koječega, pogotovo na mestima gde su Crkve još samo jedna industrijska grana u borbi za tržište.


Možda je mislio na Međugorje i pojave?
hajkula1 hajkula1 11:00 23.04.2013

Re: A ozbioljno govoreći

ed_novipazar
predatortz

Smatram da ljudi, koji obavljaju posao od javnog značaja, koji zbog tog posla imaj više ugleda u društvu od nas običnih smrtnika, kada prekrše zakon treba da budu suđeni na najvišu kaznu za počinjeno delo.

Samim tim sto su to ljudi od ugleda njima je kazna koja se izrice ionako veca nego kada se izrekne obicnim smrtnicima. Ne trpi samo kaznu vec i prezir zajednice ...



I treba da trpi i prezir zajednice, jer je preko zajednice, obmanjujući je, zloupotrebljavajući je, postao od ugleda, pa baš zato zaslužuje i veću kaznu.

maksa83 maksa83 11:04 23.04.2013

Re: A ozbioljno govoreći

Nisam baš siguran šta si tačno hteo da kažeš; ali bih obratio pažnju na upravo pedofilijsku aferu sa katoličkim sveštenicima u USA, u kojoj ih je Crkva rokirala i premeštala, sklanjajući ih od istrage i pravosuđa

Pa nije uspela da ih sklanja od istrage i pravosuđa. Registrovano je 3000 građanskih parnica, tj. tužbi protiv Katoličke Crkve a što je rezultovalo multimilionskim odštetama. I ta stvar je krenula baš u Americi pre 30-ak godina, da bi posle počeli da isplivavaju slučajevi i tužbe u drugim zemljama.

Dočim je za ovdašnje vladavine onog koji je po tebi moralna i intelektualna gromada (spram Tome) takav jedan slučaj onako moralno i intelektualno gromadno legalistički odugovlačen dok nije proglašen zastarelim.

maksa83 maksa83 11:05 23.04.2013

Re: A ozbioljno govoreći

Možda je mislio na Međugorje i pojave?

Ne, mislim na zemlju u kojoj svaki Đoka može da napravi svoju Crkvu i deli blagoslove preko ekrana i za to dobija pare. Market economy - direktna prodaja dva pasuljasta za dva okrugla organa, bez zaštite države i posrednika.
freehand freehand 11:13 23.04.2013

Re: A ozbioljno govoreći

Pa nije uspela da ih sklanja od istrage i pravosuđa.

I ta stvar je krenula baš u Americi pre 30-ak godina, da bi posle počeli da isplivavaju slučajevi i tužbe u drugim zemljama.

Ajde? Samno tridesetak godina, kao onaj pop Irac što je u prekomandama obišao severnu i južnu Ameriku, ko Titov oficir?


Dočim je za ovdašnje vladavine onag koji je po tebi moralna i intelektualna gromada (spram Tome) takav jedan slučaj onako moralno i intelektualno gromadno legalistički odugovlačen dok nije proglašen zastarelim.

Nekako sam znao da ćemo na kraju do Njega doći. Težak klerofašista, za razliku od Tita, na primer, kod koga takvih stvari nije bilo a i kad je bilo - procesuirano drito i osuđivano promptno.
Sve to postalo peder, lopov i pedofil 2004. (kad je postavio i Zorana Stojkovića za ministra pravosuđa) a prestalo da bude 2012., a ovo su samo repovi iz tih vunenih vremena.


maksa83 maksa83 11:18 23.04.2013

Re: A ozbioljno govoreći

Ajde? Samno tridesetak godina, kao onaj pop Irac što je u prekomandama obišao severnu i južnu Ameriku, ko Titov oficir?

Čitaj malo okolo.
Nekako sam znao da ćemo na kraju do Njega doći.

Što bi rek'o agresor:

Sorry about the cow - I didn't know it was Sacred.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 11:18 23.04.2013

Re: A ozbioljno govoreći

predatortz


Evo zbog čega:

Uzmi za primer Pahomija. Kad pošalješ decu u Crkvu, ne očekuješ da će ih zlostavljati duhovnik.

Ako imaš osuđivanog pedofila u komšiluku, bićeš oprezniji. Ukazaćeš deci na njega,pratićeš njegovo ponašanje...



Pa ok, može mu se (i treba) uzeti kao otežavajuća okolnost to što mu je bilo ukazano poverenje, ali to bi se odnosilo i na npr. nekog učitelja. Ne bi trebalo da ima veze sa mantijom.

krkar

Svakako bi položaj i zvanje morali da mu se uzmu za otežavajuće okolnosti. Upravo zato što se sveštenici pozivaju na navodnu moralnu superiornost, neporočnost i čistotu namera i njih sveudilj zagovaraju.


Ako neko ko je neprestano drobio kako je pošten ukrade nešto svakako zaslužuje prezir i podsmeh, ali mu se ta laprdanja ne uzimaju kao otežavajuća okolnost. Svešetnički položaj i zvanje za sekularnu državu ne znače ništa, za razliku od npr. zvanja policajca, sudije ili oficira.
pedjalon pedjalon 11:22 23.04.2013

Re: A ozbioljno govoreći

vrabac_u_steni
predatortz


Evo zbog čega:

Uzmi za primer Pahomija. Kad pošalješ decu u Crkvu, ne očekuješ da će ih zlostavljati duhovnik.

Ako imaš osuđivanog pedofila u komšiluku, bićeš oprezniji. Ukazaćeš deci na njega,pratićeš njegovo ponašanje...



Pa ok, može mu se (i treba) uzeti kao otežavajuća okolnost to što mu je bilo ukazano poverenje, ali to bi se odnosilo i na npr. nekog učitelja. Ne bi trebalo da ima veze sa mantijom.

krkar

Svakako bi položaj i zvanje morali da mu se uzmu za otežavajuće okolnosti. Upravo zato što se sveštenici pozivaju na navodnu moralnu superiornost, neporočnost i čistotu namera i njih sveudilj zagovaraju.


Ako neko ko je neprestano drobio kako je pošten ukrade nešto svakako zaslužuje prezir i podsmeh, ali mu se ta laprdanja ne uzimaju kao otežavajuća okolnost. Svešetnički položaj i zvanje za sekularnu državu ne znače ništa, za razliku od npr. zvanja policajca, sudije ili oficira.

i političara na vlasti.
freehand freehand 11:29 23.04.2013

Re: A ozbioljno govoreći

Čitaj malo okolo.

Čitam. Šta nije tačno u onome što sam rekao? Da su procesi trajali desetinama godina? I da su popovi masovno sklanjani? Za vreme Kenedija, Džonsona, Niksona, Forda, oba Buša, Regana?

Koliko njih (popova-manijaka) je na robiji?

Sorry about the cow - I didn't know it was Sacred.

Uje... kakva bravura!
Nači, Tadić je taj koji je štitio popove osumnjičene za pedofiliju?
maksa83 maksa83 11:33 23.04.2013

Re: A ozbioljno govoreći

Nači, Tadić je taj koji je štitio popove osumnjičene za pedofiliju?

Ne slepče - Koštunica.
krkar krkar 11:33 23.04.2013

Re: A ozbioljno govoreći

pedofilijsku aferu sa katoličkim sveštenicima u USA


Indikativno je da su u gotovo istovetnom slučaju u drugim državama nastavili da zataškavaju, recimo u Irskoj. Što znači da će tek da pukne.

Mene ne čudi što se pastva ponaša ovčje - to joj je u opisu položaja. Ne čudi me ni što država nije reagovala odmah - retko koji režim voli da se kači sa popovima jer su po prirodi stvari nezgodni i u njihov položaj ugrađeno je premalo odgovornosti a previše bahatosti.

Ali ono što je u Americi pokrenulo celu stvar je upravo postojanje individualne svesti. Sve i ako je manjinska i usporena - ipak postoji.

Gde god su žrtve samo bezimene ovce iz "božjeg stada" - tamo se preko toga prelazi po sistemu to se oduvek dešava i ne valja talasati.

I upravo ta kolektivistička ovčja svest dovodi do toga da popovi jebu poverenuim decu (što mušku što žensku).
maksa83 maksa83 11:37 23.04.2013

Re: A ozbioljno govoreći

Ali ono što je u Americi pokrenulo celu stvar je upravo postojanje individualne svesti. Sve i ako je manjinska i usporena - ipak postoji.

Individualna svest i pravni sistem koji (sa svim svojim manama i naopakostima) omogućava i da uz upornog i adekvatnog advokata nekog vrlo efikasno ošajdariš za dooobre pare - ko god on bio.
freehand freehand 11:45 23.04.2013

Re: A ozbioljno govoreći

krkar
pedofilijsku aferu sa katoličkim sveštenicima u USA


Indikativno je da su u gotovo istovetnom slučaju u drugim državama nastavili da zataškavaju, recimo u Irskoj. Što znači da će tek da pukne.

Mene ne čudi što se pastva ponaša ovčje - to joj je u opisu položaja. Ne čudi me ni što država nije reagovala odmah - retko koji režim voli da se kači sa popovima jer su po prirodi stvari nezgodni i u njihov položaj ugrađeno je premalo odgovornosti a previše bahatosti.

Ali ono što je u Americi pokrenulo celu stvar je upravo postojanje individualne svesti. Sve i ako je manjinska i usporena - ipak postoji.

Gde god su žrtve samo bezimene ovce iz "božjeg stada" - tamo se preko toga prelazi po sistemu to se oduvek dešava i ne valja talasati.

I upravo ta kolektivistička ovčja svest dovodi do toga da popovi jebu poverenuim decu (što mušku što žensku).

Opet se slažemo, skoro od reči do reči.
Sem što se država ne kloni popova zbog njihove bahatosti nego šro svaki politički pilićar (a to su skoro pa svi) kalkuliše koliko mu šta glasova odnosi i donosi.
I sa tim što ne mislim da je i ovde nemoguće i čak verovatno da će žgadija u negve, uz post na vodi i dugogodišnje tihovanje.
freehand freehand 11:47 23.04.2013

Re: A ozbioljno govoreći

maksa83
Nači, Tadić je taj koji je štitio popove osumnjičene za pedofiliju?

Ne slepče - Koštunica.

Aaaaaa...
Sine, kupiću lonče i krparicu, i sešću na ulicu da iskoristim ovu mentalnu uzetost koje sam tek sad postao svestan!
Praštaj na grešci i hvala što si mi otkrio moj novi talenat!

E, jesi razmišljao o poslu biznis savetnika?
maksa83 maksa83 11:49 23.04.2013

Re: A ozbioljno govoreći

Sem što se država ne kloni popova zbog njihove bahatosti nego šro svaki politički pilićar (a to su skoro pa svi) kalkuliše koliko mu šta glasova odnosi i donosi.

Konkurencija bato. Imaš Protestante i Katolike, a Protestanti su tamo ipak mejnstrim (to je ono P u WASP) pa si možeš priuštiti da ne tolerišeš sve svinjarije Katoličke Crkve.

Monopol je uvek zlo.
maksa83 maksa83 11:50 23.04.2013

Re: A ozbioljno govoreći

E, jesi razmišljao o poslu biznis savetnika?

Da. Vidim ... vidim u tvojoj budućnosti - zamonašenje!

A sad moj consulting fee.

stasava stasava 11:56 23.04.2013

Re: A ozbioljno govoreći


Indikativno je da su u gotovo istovetnom slučaju u drugim državama nastavili da zataškavaju, recimo u Irskoj

Znači, tačne su tvrdnje da Irci i mi imamo puno zajedničkog. Doduše, kažu neki, da mnogi toponimi po čitavom svetu imaju srpko poreklo-npr.u Japanu, Indiji....ma svuda
freehand freehand 11:57 23.04.2013

Re: A ozbioljno govoreći

Da. Vidim ... vidim u tvojoj budućnosti - zamonašenje!



Jelica Greganović Jelica Greganović 14:32 23.04.2013

Re: A ozbioljno govoreći

niko ne smije da ima imunitet. Zakon za sve isti, tu su paragrafi, pa zagrabi, posteno, i za vjeru i za nevjeru ...

Tačno tako.
krkar krkar 15:08 23.04.2013

Re: A ozbioljno govoreći

Sorry about the cow - I didn't know it was Sacred.




omega68 omega68 16:22 23.04.2013

Re: A ozbioljno govoreći

Doduše, kažu neki, da mnogi toponimi po čitavom svetu imaju srpko poreklo-npr.u Japanu, Indiji....ma svuda

libkonz libkonz 16:35 23.04.2013

Re: A ozbioljno govoreći

omega68

de si Omega, nema te 100 godina!
Nemoj samo da zaboraviš SAO Paolo i SAO Tome i Principe!
krkar krkar 16:50 23.04.2013

Re: A ozbioljno govoreći

de si Omega, nema te 100 godina!


Nema ga još 100 godina

Bar ne na mome blogu. Pa nisam ja socijalna ustanova da može svaka šuša poluumna nepismena da se zapljune kad hoće!
milivoje_bg milivoje_bg 13:28 24.04.2013

Re: A ozbioljno govoreći

maksa83
Ali ono što je u Americi pokrenulo celu stvar je upravo postojanje individualne svesti. Sve i ako je manjinska i usporena - ipak postoji.

Individualna svest i pravni sistem koji (sa svim svojim manama i naopakostima) omogućava i da uz upornog i adekvatnog advokata nekog vrlo efikasno ošajdariš za dooobre pare - ko god on bio.

Сагласан !
Коректно речено !
NNN NNN 13:02 25.04.2013

Re: A ozbioljno govoreći

SAO Paolo i SAO Tome i Principe
SAO

Srpska
Autonomna
Oblast
to bar svako zna
Biljana 77 Biljana 77 12:33 23.04.2013

nešto se ne sećam

prvoborci huškačke orijentacije Vladeta Janković




Je l' može podrobnije za nas sa slabijim pamćenjem?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana