Jubileji| Kućni ljubimci| Muzika| Roditeljstvo| Sex

Pederi, pedofili, patriJote (patike propale-probaće ponovo)

krkar RSS / 22.04.2013. u 19:08

72179102008896809464091.jpg

 

Popovi se rastrzaše između brige o Kosovu i brige o Kačavendi te u istom danu oposliše zajedno oboje:

Evo vam Kačavenda, ne dirajte Kosovo.

Kud se dede Pahomije? A Filaret? A ostali kriminalci, secikese, lopovi, ratni huškači, mitraljesci, snajperisti, mizogini, fašisti... Malo je samo Kačavenda. Jedino ako ne računaju da je potentan, može sa četvoricom istovremeno. Al' opet nije dovoljno.

Dodajte Vasiliju Pahomija, Filareta (i da je sreće Irineja Bačkog, najgoreg od svih) pa da se trguje. Dodajte još i vođu i ideologa organizovanog zločinačkog poduhvata Koštunicu dr Vojislava (podrazumevaju se svakako prvoborci huškačke orijentacije Vladeta Janković i Slobodan Samardžić) pa da se ide na kantar.

Ovako - ništa od trampe.



Komentari (475)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 10:45 24.04.2013

Re: Khm

antioksidant
predatortz
с тим што се коштуничин програм самоизолације и остварује


Čekaj,bre! Je l' ovi potpisaše? Je l' EU zadovoljna?
Pa,koja sad samoizolacija?!

ok
uživaj u toj otvorenoj srbiji koju ja ne primećujem


A po čemu se očituje ta zatvorenost?
antioksidant antioksidant 10:46 24.04.2013

Re: Khm

predatortz
antioksidant
predatortz
с тим што се коштуничин програм самоизолације и остварује


Čekaj,bre! Je l' ovi potpisaše? Je l' EU zadovoljna?
Pa,koja sad samoizolacija?!

ok
uživaj u toj otvorenoj srbiji koju ja ne primećujem


A po čemu se očituje ta zatvorenost?

ja nisam zatvoren
ima ljudi koji me smatraju veoma otvorenom osobom
možda i greše, ali ja ih volim zbog toga
freehand freehand 10:47 24.04.2013

Re: Khm

krkar
Ali,pošteno je to što se ti ne praviš da to isto radiš.


Odavno sam ja priznao da me CIA plaća 20000 $ mesečno da kvarim Srpstvu Vaskolikom napredak, da Srbija i Tvorevina ne preteknu SAD.

E sad, CIA...
arcins arcins 10:57 24.04.2013

Re: Khm

antioksidant
Za prošlost, ako su imali nešto konkretno u rukama, imali su i dovoljno vremena da to procesuiraju.

ово важи и за чеду јовановића
а важиће и за мишковића за пар месеци
(зашто, о зашто су мењали кривични закон да укину кривично дело по којем се могло судити мишковићу?)



Mislis na zloupotrebu sluzbenog polozaja u vlastitorodjenoj firmi?
milivoje_bg milivoje_bg 11:13 24.04.2013

Re: Khm

krkar
амо среће када би наши политичари имали део образовања КоштуницеObrazovanje bez cilja, smisla i koristi!

Личне мислиш или ... ?
antioksidant antioksidant 11:13 24.04.2013

Re: Khm

arcins
antioksidant
Za prošlost, ako su imali nešto konkretno u rukama, imali su i dovoljno vremena da to procesuiraju.

ово важи и за чеду јовановића
а важиће и за мишковића за пар месеци
(зашто, о зашто су мењали кривични закон да укину кривично дело по којем се могло судити мишковићу?)



Mislis na zloupotrebu sluzbenog polozaja u vlastitorodjenoj firmi?

на дефиницију одговорног лица
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 11:52 24.04.2013

Re: Khm

predatortz
a za koštunićarstvo računam da ti je lakše u duši sad kad si se autovao).


Pošteno da ti kažem, i nisam neki preterani fan. Ono, voleo bih da postoji jedna jaka stranka umerene desnice, jer tu se negde pronalazim po političkim ubeđenjima. Ne mislim da je u Srbiji trenutno ima, na nesreću Srbije. Koštunica je, po prirodi, mlak za takvo liderstvo. A, DSS nema jakih i harizmatičnih igrača da to liderstvo preuzmu.




znaš kako, ja mislim da je Koštunica zadnju priliku da napravi takvu stranku propustio kada je oterao Drakulića.
tada je imao šansu da napravi modernu dinamičnu stranku desnog centra o kakvoj ti pričaš i da se otarasi likova poput onih iz Smedereva koji htedoše Ljotiću da dižu spomenik 2003. ili poput one što je htela da uvodi kreacionizam u škole. što se tiče raznih Bubala ni jedna stranka na političkoj sceni nije na njih imuna i to je već sistemski a ne stranački problem. ali ta salonska retro-ljotičevska struja u DSS je nešto što zaista odbija gomilu razumnog sveta.(jebote, kad se samo setim one smejurije oko koncerta rezidentsa na kolarcu, a takvih "gafova" je bilo previše da bi ih smatrao samo gafovima)


Ali me nervira ovo upiranje prstom, status dežurnog krivca.


i mene.
i to uglavnom rade ovi neo-ljotićevci. udario junak na junaka, šta da ti kažem.
antioksidant antioksidant 11:56 24.04.2013

Re: Khm

i to uglavnom rade ovi neo-ljotićevci.

хвала
бар сам нео


(кад већ мора етикетирање)
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 12:00 24.04.2013

Re: Khm

antioksidant
i to uglavnom rade ovi neo-ljotićevci.

хвала
бар сам нео


(кад већ мора етикетирање)


pazi, nisi mi ti uopšte bio na umu dok sam to pisao.
mada moglo bi se o toj tezi razmisliti.
antioksidant antioksidant 12:09 24.04.2013

Re: Khm

mada moglo bi se o toj tezi razmisliti.


коштуница/дсс екипица је вииииисоко на ранг листи, али доста о њима. сунце је - преплашићемо их.

а за неа пристајем на све



искрено се надам да на веронауци гледају филм. у супротном жестоко маше тему.
j.bre j.bre 12:13 24.04.2013

Re: Khm

antioksidant

бар сам нео



wow...


nego, ne rece nam, kako je proslo ono 'da'?

mislim, dal da nastavim da uzdisem iz daljine ili...? :)
mikimedic mikimedic 12:44 24.04.2013

Re: Khm

da li znaš, Miki, šta ljudi polažu kao zavet kada preuzimaju monaške shime na sebe? šta znači ovo "u poretku monaškog devstvenog življenja?"


znam. samo ne znam zasto bi to trebalo da bude moj concern.

i ko priča ove reči:


apostol pavle. samo ne znam kakve veze ima sa mnom.


chardy22 chardy22 13:33 24.04.2013

Re: Khm

free

Ne mislim da je mnogo komplikovano shvatiti šta si rekao Krkaru i da to zahteva neke posebne analize. No, hajde, da to ipak učinim kako bih ti pokazao da često nisi ni sam svestan toga šta govoriš, odnosno kako će se tvoje poruku reflektovati na dobronamernog čitaoca. Naime, šta se može legitimno zaključiti iz tvoje rečenice da “ Krkarijus de Lojola privodi Sinod Pravilu službe” i da je zbog toga (on, Krkar) smešan?
Prvo, da ti se ne sviđa što se bilo ko usudio da pomisli da Sinod možda katkada i prekrši koje “pravilo službe”,
Drugo, da je - ako je taj tako nešto i pomislio - strašno što se usudio da to kaže,
Treće, da je još gore (i gotovo nedopustivo) ako to kaže na način kako to Krkar radi: bez dlake na jeziku, žestoko i, u osnovi, feralovski satirično.
Četvrto, da goreopisana persona mora da bude neko ko ima veze sa katolicima i to sa onima koji su u toj crkvi smatrani značajnim , (posebno ako su kao I. di L. kanonizovani), sa onima koji su rigidni čuvari i korektori katoličkog poretka i dogmi (što je svakako bio) ili, recimo uprošćeno, poprilični "fundamentalisti" odnosno, u najmanju ruku, militantni katolici (što su jezuiti po organizaciji i učenjima svakako i bili).
Iz toga sledi asocijacija da oni koji dovode u pitanje nepogrešivost crkvenih predstavnika ovdašnje crkve mora da dolaze iz “vatikanske kuhinje”. Možda ti nisi hteo sve ovo da kažeš, ali nekima – eto, meni svakako - takav će utisak ostati. Kada sam napisao da ti možeš i bolje nisam bio ironičan. Mislim samo da si brzoplet.
krkar krkar 13:53 24.04.2013

Re: Khm

Mislim samo da si brzoplet.


Grešiš. Drugi je problem:

Navikao je godinama da kad god pomisli da neko hoće da ga ugrozi na samoproklamovanoj poziciji najlepšeg, najpametnijeg, najboljeg, najzanimljivijeg i uopšte bogomdanog - on krene da preti da je njegov tata najveći i najjači i krene da priziva tatu koji će, jelte, svima da pokaže.

I onda se nađe neko čiji tata poruči Friju da kaže svom tati da ne sere, tata ne posluša i popije čvrgu... pa posle Free uvređeno legne na patos i vrišti, ciliče, kevće i kmeči i trupka nožicama i ručicama.

krkar krkar 14:01 24.04.2013

Re: Khm

Ali me nervira ovo upiranje prstom, status dežurnog krivca.


A ja mislim da nikad dosta pokazivanja prstom na Koštunicu. Zato što je najopasniji protivnik ideje demokratije i slobode u Srbiji.

Ovi ostali su intelektualna i ideološka perolaka kategorija, čist polupismeni bašibozuk*. I upravo zato je Koštunica dr Vojislav najopasniji i treba ga udarati direktima dok god ne bude ne nokautiran nego mrtav-mrtvicijat (politički, naravno). Zato što je umislio da je Slobodan Jovanović a javno i kontinualno se zalaže za derogiranje individualnih i kolektivnih prava i sloboda kad je to u "višem interesu" (SrBstva, Srbopravoslavlja, Svetosavlja, Koštunizma, Deesesprofitizma...).

Dakle - ljigavi lažljivi fašista najgoreg tipa.


*) Napomena za Žuto Kuče:
To intelektualno-ideološko-spoznajno ništaštvo nema nikakve veze ni sa nazivom ni poreklom ni kupljenošću diploma. I Ivica je bio student generacije sa prosekom 10 na državnom univerzitetu pa od svega što je naučio nije u suštini ništa usvojio u sopstveni sistem vrednosti (koji, koliko god da je bizaran, izgleda ipak postoji)
krkar krkar 14:05 24.04.2013

Re: Khm

Dakle nesposobni.


Dakle, savršeno nesposobni.

Vaistinu, Mišković leži za ono što mu uopšte nije sudski dokazivo - ni kad je bilo krivično delo, a pogotovu sada kad više kao takvo ne postoji (uzgred, mala digresija, srbijansko tužilaštvo i sudstvo vrlo će duboko najebati - a sa njim još dublje i bolnije i svi mi - kako se pod pritiskom EU budu ukidali razni udbaški gumeni članovi po kojima su navikli da tuže i sude).

Još ćemo Mišku iz buxheta plaćati debele odštete!


Pa što se onda kurče?


To je jedan od glavnih razloga što ovde neko hoće da dođe na vlast - da može da se kurči
krkar krkar 14:07 24.04.2013

Re: Khm

Ko jebe nas dvojicu što pičimo jedno te isto, ko Švaba tralala...


Različiti su razlozi što vas dvojica pičite isto.

Ti tako misliš (koliko god da je mišljenje u principu nekompatibilno sa statusom Bosanca i policajca ).

Onaj tako dresiran.
krkar krkar 14:12 24.04.2013

Re: Khm

mislim da je Koštunica zadnju priliku da napravi takvu stranku propustio kada je oterao Drakulića.
tada je imao šansu da napravi modernu dinamičnu stranku desnog centra


Ozbiljan si čovek iako ne možeš da prežališ što Koštunica na svu svoju pamet još nije i mudar i sposoban političar. Ali nije i kvit, i neće nikada biti.

Njemu jednostavno nikada nije na pamet palo da pravi ni modernu ni dinamičnu stranku. On upravo želi devetnaestovekovnu okamenjenu patrijarhalnu stranku gde će svi za sve da pitaju njega, on će neograničeno da tihuje i umuje, po potrebi se konsultuje sa Njegovom Svetošću ... i donese konačnu i neopozivu odluka ... kad je donese (jebeš žurbu...).

Tako da je tu glup i naivan bio jedino Drakulić što nije od samog početka znao da se od govana pita ne pravi.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 15:36 24.04.2013

Re: Khm

iako ne možeš da prežališ što Koštunica na svu svoju pamet još nije i mudar i sposoban političar.


ma nemam ja šta da žalim za koštunicom, samo konstatujem.
ako za nečim žalim to je što evo za 13 godina ne uspeva da se napravi neki normalan sistem u Srbiji sa normalnim političkim strankama i levo i desno. i biće sve teže i teže.
krkar krkar 17:25 24.04.2013

Re: Khm

ko za nečim žalim to je što evo za 13 godina ne uspeva da se napravi neki normalan sistem u Srbiji sa normalnim političkim strankama i levo i desno. i biće sve teže i teže.





Sistem je truo - i biće još više dok ne pukne. Kad i kako će da pukne - ne znam. Ne mislim da će da se ratuje. Ako je sreće pa da pukne sistem stranaka kao onomad u Italiji 90-ih. Oni su po pucanju bar imali 10-ak godina kakvog-takvog skoro normalnog sistema dok nije došao Berluskoni i sve opet razjebao.

A kakav su sistem ove i ovakve stranke napravile vidi se iz najsvežijeg primera.

Manjo Vukotić, Bog Večernjih Novosti (i veliki tajni učesnik u vlasništvu), inače sluga svih dosadašnjih režima, od Nikole Ljubičića preko Miloševića, Đinđića, Koštunice, Tadića, Tome, Dačića...
juče je odlučio da da ostavku (mladkorosa, u 75. godini života).

Juče je SVIM MINISTRIMA stiga FAKS u kojem Manjo podnosi ostavku (dakle nenedležnima ali jebga, političko-sluganjski refleks) jer Vlada ne podržava u dovoljnoj meri njegove poteze u Kompaniji Novosti!!!!!!!!!!!!!

To je "sistem" koji su ovde napravili!
freehand freehand 19:13 24.04.2013

Re: Khm

krkar
Mislim samo da si brzoplet.


Grešiš. Drugi je problem:

Navikao je godinama da kad god pomisli da neko hoće da ga ugrozi na samoproklamovanoj poziciji najlepšeg, najpametnijeg, najboljeg, najzanimljivijeg i uopšte bogomdanog - on krene da preti da je njegov tata najveći i najjači i krene da priziva tatu koji će, jelte, svima da pokaže.

I onda se nađe neko čiji tata poruči Friju da kaže svom tati da ne sere, tata ne posluša i popije čvrgu... pa posle Free uvređeno legne na patos i vrišti, ciliče, kevće i kmeči i trupka nožicama i ručicama.


Krkare...
Rekoh ti da si smešan. naročito sa ovim projekcijama. lagarijama, i maštarijama.

Na bloigu ima pametnijih od mene, bez dileme. Samo... To nisi ti.
I lepših. Ni to nisi ti.
Može biti da si zanimljiviji. A možda i bolji.
ali nikad ni sa kim, a naročito ne sa tobom nisam diskutovao sa te osnove.
To je, Krkare moj dragi, tvoje polazište.
E sad, pametnjakoviću - čiji mi je tata šta poručio? I kad se to desilo?
U međuvremenu, da ne pišem ponovo: o Krkaru
Tvoji su kompleksi tvoja stvar, ali očekivati da ih niko ne primeti i ne pominje je besmisleno. Naročito kad njima mašeš kao vrlinama i hvališ se naširoko, sve očekujući da to bude kupovano sa ushićenjem.
Jebiga, možda prolazi negde. Samo, ja ti nisam kupac.
A Chardy-ju odgovor malo kasnije, nemam sad vremena.
Zato si i ti dobro prošao.
krkar krkar 19:47 24.04.2013

Re: Khm



Opet dirali

predatortz predatortz 19:52 24.04.2013

Re: Khm


Dakle - ljigavi lažljivi fašista najgoreg tipa.


Jok! Da jeste, prepoznao bi se u Novoj Evropi. Kao što su se svi nacoši,manje više, u njoj prepoznali...
krkar krkar 19:54 24.04.2013

Re: Khm

Jok! Da jeste, prepoznao bi se u Novoj Evropi... Kao što su se svi nacoši,manje više, u njoj prepoznali...


Nemoj, života ti!

Nacoši uglavnom sede po Palama, Banjalukama i Minskovima raznim. Ljubi ih tvoja ekipa
freehand freehand 19:59 24.04.2013

Re: Khm

Opet dirali

Jopk, dirali ti u četničlkog vojvodu od zarđale kašike, a ti skočio za ćošak gibanice i čaponjak.
predatortz predatortz 20:01 24.04.2013

Re: Khm

krkar
Jok! Da jeste, prepoznao bi se u Novoj Evropi... Kao što su se svi nacoši,manje više, u njoj prepoznali...


Nemoj, života ti!

Nacoši uglavnom sede po Palama, Banjalukama i Minskovima raznim. Ljubi ih tvoja ekipa


Point of view... Ja bih rekao da je to bio prvi otpor neonacizmu. Nećemo se složiti,znam. Ali, vreme je sudija.
krkar krkar 21:22 24.04.2013

Re: Khm

Jopk, dirali ti u četničlkog vojvodu od zarđale kašike,


Jebe mi se krasno za vojvodu antinskog. Može sutra da crkne. Ja sam bio za njega da skine onog tvog i jeste ga skinuo i drago mi je i nisam se pokajao i glasao bih i za Žiku Obretkovića samo da siđe tvoj Lepi a Isprazni idol.

A u koske neću da ti se mešam.



freehand freehand 21:36 24.04.2013

Re: Khm

Jebe mi se krasno za vojvodu antinskog.

E sad... Pa ćeš da mu cviliš pred vratima kad ti ne iznese tepsiju da oližeš večeras. Bitno da si opet ovde ispao hrabra kuca.

i glasao bih i za Žiku Obretkovića

Pa tu ste negde vas dvojica. Samo se on ne dere i ne bolduje da bi ispao pametan i veliki frajer koji zna ko šta kako i koliko jebe, a i on bi al ga mrzi.
A nije valjda da ti Tadića mrziš samo zato što je lep?!
krkar krkar 21:47 24.04.2013

Re: Khm


Stvarno si mnogo, mnogo dosadan. Glup nisi bio dok se nisi zaglupio branjenjem Lepog a Ispraznog.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:52 24.04.2013

Re: Khm

mikimedic
da li znaš, Miki, šta ljudi polažu kao zavet kada preuzimaju monaške shime na sebe? šta znači ovo "u poretku monaškog devstvenog življenja?"


znam. samo ne znam zasto bi to trebalo da bude moj concern.

i ko priča ove reči:


apostol pavle. samo ne znam kakve veze ima sa mnom.




ima veze s tobom utoliko sto pokusavas pravno da odbranis jebacha, veze direktne ima samo sa jebachem. u crkvenom pravu nema niti jednog osnova za odbranu. crkva moze da se izvuce iz ovog gliba jedino da prizna gejevima u srbiji status kulturne manjine - posto ih vec toliko ima u njenim redovima.
krkar krkar 21:56 24.04.2013

Re: Khm

crkva moze da se izvuce iz ovog gliba jedino da prizna gejevima u srbiji status kulturne manjine - posto ih vec toliko ima u njenim redovima.


A šta ako su većina a SPC se autuje?

Kakve sve to nove mogućnosti emancipacije i progresa otvara Srbiji!
bubamarac bubamarac 22:33 24.04.2013

Re: Khm

krkar
Jok! Da jeste, prepoznao bi se u Novoj Evropi... Kao što su se svi nacoši,manje više, u njoj prepoznali...


Nemoj, života ti!

Nacoši uglavnom sede po Palama, Banjalukama i Minskovima raznim. Ljubi ih tvoja ekipa

Bio sam napisao " jebo te nacos iz Pala", ali sam se predomoslio.
Dodji nekad u Pale sad kad je proljece, kad su pukli minjaci, sto domaci, sto studentski. Neces vjerovati po bastama ni jednog naciste ni fasiste, a ni cetnika u subari.
zaviri malo ovdje www.palelive.com

edit:
evo nekoliko danasnjih naslova:

[url=http://http://www.palelive.com/aktuelnosti-pale/paljani-predstavljaju-bih-u-irskoj-na-svjetskom-debatnom-prvenstvu][/url]

[url=http://http://www.palelive.com/pale-kultura/u-ponedjeljak-odrzana-izlozba-slika-prodajnog-karaktera-ssc-pale][/url]

[url=http://http://www.palelive.com/aktuelnosti-pale/ekoloski-performans-za-ocuvanje-zemlje][/url]

[url=http://http://www.palelive.com/aktuelnosti-pale/anamarija-gaon-miss-jahorine-za-2013-godinu][/url]

[url=http://http://www.palelive.com/sport-pale/liga-rekreativaca-majnex-bacio-lidera-na-koljena][/url]

[url=http://http://www.palelive.com/pale-kultura/druga-nagrada-za-miljanu-orasanin-na-festivalu-gordana-brajovic][/url]

[url=http://http://www.palelive.com/pale-kultura/odrzana-priredba-da-svi-idemo-na-ekskurziju][/url]

[url=http://http://www.palelive.com/sport-pale/publika-aplauzima-ispratila-praznik-rukometa-u-palama][/url]

Mala sredina, ali mladi se trude da im zivot bude ljepsi a ti ih nazivas nacistima, sram te bilo!
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:13 24.04.2013

Re: Khm

bubamarac


ma nemoj da se nerviraš, prosto, čovek lupa.
evo i za tebe da ponovim ono od pre par nedelja.

Ој Дрино водо, жубора ти твога, немој бити међа рода мога.
Ој немој Дрино браћу растављати молимо те као дијете мати.




p.s.

evo ja planiram na jesen na Romaniju u stenu, dugo nisam bio, gore iznad Pala, obično kampujemo na Novakovoj livadi. a sad za praznike do Petrovca, malo u tazbinu, mada je veči deo tazbine oduvala Oluja sve do ovamo.
a na Jahorini bio pre mesec dana.
bubamarac bubamarac 23:23 24.04.2013

Re: Khm

a na Jahorini bio pre mesec dana.


Jesi li vidio kog nacosa?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:27 24.04.2013

Re: Khm

bubamarac
a na Jahorini bio pre mesec dana.


Jesi li vidio kog nacosa?


pazi jedna budala se u mene zaletelela skijama, samo što mi kičmu ne polomi, a velik ko međed.
ali tipujem da je ipak samo lud
bubamarac bubamarac 23:33 24.04.2013

Re: Khm

Ma to je neki turista.
krkar krkar 02:17 25.04.2013

Re: Khm

Bio sam napisao " jebo te nacos iz Pala", ali sam se predomoslio.


Ih IZ Pala! Ne može iz nego SA. Gore u brdu, vukojebina poviše Sarajva pa još malo dalje.

Pale vrlo dobro poznajem i dobar ti stojim da goreg mesta i rđavije čeljadi na kugli zemaljskoj video nisam. A poznato mi je i kakvu su reputaciju Paljani imali i pre rata.

Evo ti jedan primer:

Moj drug, lekar, tada asistent na Med Fak u SA, oženi se pred rat i taman krajem 91. dobije sina. Žena Paljanka, živela u Sarajevu ali Paljanka. Otac kamiondžija paljanski u jednom trenutku negde oko Božića 1992. sazove zeta na ozbiljan razgovor (dakle daleko PRE prvih barikada i kasnijeg "spontanog ustanka" itd. Obavesti zeta da će rat i da će SDS-JNA ekipa da oslobodi Sarajevo ali njemu bi bilo nezgodno da mu poginu kći, zet i unuk nego će oni odmah, pre kraja januara, da se presele na Pale dok ne počne rat i ne oslobodi se Sarajevo.

Ovaj moj jaran odbije, na fin način. Tast nakon nekog vremena dok je ovaj bio na poslu dođe i odvede kćer i unuka na Pale. Čim je prvi metak pukao u Sarajevu "oslobodio" je jednu muslimansku vikendicu i uselio kćer a zetu poručio da hitno dolazi ili više sina videti neće.

Moj drug je kad je zapucalo nevoljko otišao na Pale. Mlađi mu brat, takođe asistent na medicini i otac i majka, otac profesor na medicini majka lekarka, ostali su u SA. Onda su ovi vaši fini Paljani (i takođe fini Rogatičani, Pračani, Sokočani...) bratu zapretili vrlo konkretno te je prešao na Pale u "nekakvo ministarstvo" šumske paradržave (dok nije organizovao kako će da zbriše iz te naci-države; ja sam ga prebacio u Češku a posle je otišao dalje i nikad se vratio nije).

Otac i majka nisu hteli da poslušaju naređenje finih brđana pa im je paljanska ekipa malo izrešetala PAT-om fasadu stana (soliteri u Aneksu na Grbavici, mislim Rave Janković). Pa pošto su ih promašili onda su im posle nekoliko dana spičili Zolju kroz prozor. Otac teško ranjen, majka nešto lakše - i opet nisu hteli među bandu!

A moj drug paljanski zet, jedan od najtalentovanijih specijalista te struke u ex-Yu dan-danji tavori NA Sokocu.

O dobroti i čovečnosti Paljana govori broj paljanskih dobrovoljaca u planiranom pohodu za "oslobađanje" Žepe za koji su bili uvereni da će biti pićkindim i dobra prilika da se jeftino dođe do traktora, zamrzivača, videa...

Sigurno znaš kako je ta akcija završila.

Mala sredina, ali mladi se trude da im zivot bude ljepsi a ti ih nazivas nacistima, sram te bilo!


Toj deci želim sve najbolje i da se što manje duha Pala kod njih zapati. Nažalost, strepnja mi je dublja od nade. Iskustvo, šta ćeš. Pisao sam negde na nekom blogu kako sam vozio dve paljanske studentkinje od Foče ("Srbinja"!!! ) do Hercegovine.
krkar krkar 02:21 25.04.2013

Re: Khm

Ој Дрино водо, жубора ти твога, немој бити међа рода мога.
Ој немој Дрино браћу растављати молимо те као дијете мати.


Čim vidim ovu ruralnu i pastoralnu poetiku i estetiku odma pristanem da prestanem da koristim sopstveni mozak i uključim se na vaš ćosićevsko-paljansko kolektivni!!!.

Vi stvarno mislite da ovo ima nekog smisla ili neku poruku? I to još u Višegradu, ej! Pa ako ima mesto gde bi Srbi morali od sramote da skaču naglavačke u duboku vodu sa kamenom oko vrata to je baš Višegrad. Ej!

Al' to nema stida.
predatortz predatortz 07:17 25.04.2013

Re: Khm


Ih IZ Pala! Ne može iz nego SA. Gore u brdu, vukojebina poviše Sarajva pa još malo dalje.

Pale vrlo dobro poznajem i dobar ti stojim da goreg mesta i rđavije čeljadi na kugli zemaljskoj video nisam. A poznato mi je i kakvu su reputaciju Paljani imali i pre rata.


Sereš,domaćine, sereš...

Mržnja iz tebe izbija. Ako je i za kintu, ne budi tako revnosan. Poješće te mržnja.

Uzgred, u Glasu Srpske danima ide feljton o lekarima Srbima koji su ostali u Sarajevu. Pročitaj koliko ih je ubijeno, i na koji način. Ko ih je ubio? Ološ deset puta veći od tog tvog 'paljanskog kamiondžije'. Pročitaj kako su ih šikanirale kolege i osoblje sa kojima su godinama radili. Ljudi govore otvoreno, pod punim imenom i prezimenom. Jad i beda šta su sve preživljavali... Taj tvoj papak treba da bude zahvalan tastu što mu je porodicu spasao.

I, ako za Boga znaš, smanji malo ' ja sam ovo, ja sam ono'... Mislim, ako hoćeš da te neko iole ozbiljno shvata.
krkar krkar 09:00 25.04.2013

Re: Khm

Uzgred, u Glasu Srpske danima ide feljton o lekarima Srbima koji su ostali u Sarajevu.


Znam taj list, prvi je objavljivao ekskluzivna saznanja kako su mudžahedini srpsku decu bacala lavovima u Partizanskoj dolini, kako Pimpek drži logor za Srbe...

Bez gledanja da ti kažem da u 90% tog feljtona ne verujem pošto znam celu ekipu koja je tu istinu i stvarala i opisivala.

Ako te bilo koje ime interesuje poslaću ti na PP.

predatortz predatortz 09:08 25.04.2013

Re: Khm

Bez gledanja da ti kažem da u 90% tog feljtona ne verujem pošto znam celu ekipu koja je tu istinu i stvarala i opisivala.


Pa sad, ako par desetina uglednih profesora i lekara pod punim imenom i prezimenom laže, onda...

A ova fašistička opaska za stanovnike Pala ti je stvarno nepotrebna. Pride, iznosiš je na osnovu jednog primera i to prilično neutemeljenog. Da će biti rata u Bosni znali su svi, ne samo 'paljanske kamiondžije'.Samim tim i briga za dete i unuče je razumljiva.

Evo ti primer:

Devojka sa kojom sam se nekad zabavljao, kćerka tadašnjeg sekretara SDA za Tuzlu, me je leta 1991. pozvala 'da malo popričamo i popijemo kafu'. Godinu,dve pre toga se nismo ni čuli ni videli, pa me zaintrigiralo...

Elem, da ne dužim, rekla mi je da je prčkala 'po babinim papirima' i videla da smo otac i ja 'na nekakvom spisku'. Zamolila me je da ne talasam, jer joj babo nikad nije oprostio što se zabavljala sa Srbinom. Možda sam baš to što sam se, kao klinac, zabavljao sa njegovom kćerkom trebao da platim glavom.
krkar krkar 09:22 25.04.2013

Re: Khm

Pride, iznosiš je na osnovu jednog primera i to prilično neutemeljenog.


Jedan primer sam samo naveo ovde, ima ih milion.


Da će biti rata u Bosni znali su svi, ne samo 'paljanske kamiondžije'


Jedno je bilo 'znati' u smislu predosećati, pretpostavljati... a drugo biti uključen u konkretne aktivnosti.


Elem, da ne dužim, rekla mi je da je prčkala 'po babinim papirima' i videla da smo otac i ja 'na nekakvom spisku'


Verujem ti. Samo što su ti spiskovi bar tada još bili kako mali Mujica zamišlja pripreme za Nešto (rat/revoluciju/oslobođenje... nepotrebno precrati). Što ne znači da tebi nije mogla odleteti glava, letele su lako.

Ali neka suštinska razlika ipak postoji i tebi je to jasno.

Nije ova diskusija za ovo mesto, može na PP ili u kafani... a može i drugi put, odavno ti i ja ovo tabirimo.

A i nemam vremena, kradem od posla da blogujem

PS
A glede uglednih ljudi pod svojim imenom - nagledao sam se takvih izmišljenih uglednihljudipodpunimimenom koliko oćeš! Koga je guja ujedala...

PSS
Možda sam baš to što sam se, kao klinac, zabavljao sa njegovom kćerkom trebao da platim glavom.


Il' si mnogo dobro il' mnogo loše jebav'o
krkar krkar 09:32 25.04.2013

Re: Khmjavascript:

predatortz predatortz 09:50 25.04.2013

Re: Khm

Verujem ti. Samo što su ti spiskovi bar tada još bili kako mali Mujica zamišlja pripreme za Nešto (rat/revoluciju/oslobođenje... nepotrebno precrati). Što ne znači da tebi nije mogla odleteti glava, letele su lako.


Tvoj problem je, a mislim da ga i drugi uočavaju, u tome što sve što su radile druge strane svrstavaš u 'pripreme', a iste aktivnosti srpske strane nazivaš nacističkim,divljačkim,šumskim...

Nedostaje ti objektivnosti, a nisi glup čovek da ne shvataš da u građanskom ratu nevinih nema.
bubamarac bubamarac 09:50 25.04.2013

Re: Khm

Dobro jutro,

Da pocnem sa citatom tvog omiljenog oca Tadeja - " Kakve su ti misli, takav ti je zivot".
Sluteci po ovome
Pale vrlo dobro poznajem i dobar ti stojim da goreg mesta i rđavije čeljadi na kugli zemaljskoj video nisam. A poznato mi je i kakvu su reputaciju Paljani imali i pre rata.
, tvoj zivot je poprilicno mracan.
O slucaju tvog drugara asistenta i njegovog brata ministra, bolje da nisi pisao.
Cist primjer kako su im Paljani spasili zivot.
Mene zanima sto se sada on ne vrati u raj na zemlji zvani Sarajevo, nego i danj-dani tavori na Sokocu.

O dobroti i čovečnosti Paljana govori broj paljanskih dobrovoljaca u planiranom pohodu za "oslobađanje" Žepe za koji su bili uvereni da će biti pićkindim i dobra prilika da se jeftino dođe do traktora, zamrzivača, videa...

Sigurno znaš kako je ta akcija završila.


Ti dobro znas da nije bilo nikakvog planiranog oslobadjanja Zepe i da su ti nesrecnici na prevaru pobijeni ko glineni golubovi.
O dobroti Paljana govori to da nakon te "velicanstvene akcije muslimanskih lovaca", gdje je poginulo oko 60-70 njihovih sugradjana, nijednom muslimanu u Palama nije dlaka s glave zafalila(a ni glava, naravno), a pocetkom juna 92.
su oni jos uvijek bili u Palama.
Tek poslija tog dogadjaja i napada na Trebevic na dan njihove sahrane, gdje je poginulo jos 12 Paljana, a medju njima moj drug iz razreda, najbolji covjek od svih nas, muslimani su napustili Pale u autobusima i otisli za Sarajevo, sto se iz suprotnog smjera, iako je postojala zelja, nikad nije desilo.
Jeste poslije Dejtona kad je Alija izjavljivao da ko god nije nosio pusku moze bezbjedno ostati u "gradu".
A kako izgleda kad postoji namjera da se puca i boj bije, osjetili su ti isti Zepljanski junaci 2 dana kasnije, pri oslobadjanju prezivjelih iz pakla kanjona rijeke Zepe.

krkar krkar 10:18 25.04.2013

Re: Khm


Zaista danas nemam vremena da odgovaram, mada me ovi pioniri, gorani, školski hor, folklorna sekcija, šta li

bubamarac


nije bilo nikakvog planiranog oslobadjanja Zepe i da su ti nesrecnici na prevaru pobijeni ko glineni golubovi.



jako vuku, da bar pitam a šta su ti "na prevaru" pobijeni naoružani ljudi bili, kud su išli i kojim poslom u vojnoj koloni predvođenoj oklopnim snagama?

Ali stvarno nisam hteo o tome nego da vas obojicu priupitam kako tumačite ovu izjavu mog i Predatorovog predsednika (za Bubamarca ne znam, možda je i njegov)

Nikolić je rekao da su za njega Srbi iz Republike Srpske Bosanci, iako neki od njih ne vole da ih tako zovu.

Vide li se to rezultati velike ljubavi iskrene Tadića i Dodika?

A nema Frija da nam rastumači
bubamarac bubamarac 10:36 25.04.2013

Re: Khm

Ali stvarno nisam hteo o tome nego da vas obojicu priupitam kako tumačite ovu izjavu mog i Predatorovog predsednika (za Bubamarca ne znam, možda je i njegov)

Nikolić je rekao da su za njega Srbi iz Republike Srpske Bosanci, iako neki od njih ne vole da ih tako zovu.


Nemam problem kad me zovu Bosanac isto kao i ti sto nemas problem sto si Srbin.
(Nisam rekao Srbijanac zato sto vas predsednik nije upotrebio odrednicu Bosnijanac)
bubamarac bubamarac 10:44 25.04.2013

Re: Khm

Fakat, sta ti vise lezi? Kad ti kazu da si Srbijanac ili Srbin?

edit

da bar pitam a šta su ti "na prevaru" pobijeni naoružani ljudi bili, kud su išli i kojim poslom u vojnoj koloni predvođenoj oklopnim snagama?


Odgovorio sam ti na ovo gore u zadnjem pasusu.
A kako izgleda kad postoji namjera da se puca i boj bije, osjetili su ti isti Zepljanski junaci 2 dana kasnije, pri oslobadjanju prezivjelih iz pakla kanjona rijeke Zepe.
krkar krkar 10:51 25.04.2013

Re: Khm

Nisam rekao Srbijanac


Biće da Srbijanci ipak znaju šta znači Srbijanac?

http://www.srbijanskivez.co.rs/

Twitter

krkar krkar 10:54 25.04.2013

Re: Khm

A kako izgleda kad postoji namjera da se puca i boj bije, osjetili su ti isti Zepljanski junaci 2 dana kasnije, pri oslobadjanju prezivjelih iz pakla kanjona rijeke Zepe.


Namera je postojala i prvi put ali je komandant akcije bio budala teška. Neopevana! U najboljoj tradiciji JNA idiota. Pa je kolonu na put uskim kanjonom poveo bez izviđanja, bez pripreme, sa oklopom na čelu i kamionima iza, vojska nije bila u pripravnosti, nije postojao nikakav plan...

Drugi put su poslali malo jače snage i malo manju budalu. Doduše, protivničke snage više nisu bile na istom mestu...
mikimedic mikimedic 12:09 25.04.2013

Re: Khm

jako vuku, da bar pitam a šta su ti "na prevaru" pobijeni naoružani ljudi bili, kud su išli i kojim poslom u vojnoj koloni predvođenoj oklopnim snagama?


moje informacije su rekla kazala, ali bih da ih uporedim sa tvojim - zar kolona nije bila napadnuta na potezu izmedju han pijeska i crne rijeke, daleko pre zepe?

koliko je meni objasnilo, destinacija je bila crna rijeka, a zepa nikakve veze sa tim nije imala niti je postojala ideja o napadu.

mislim - razmisli malo; kakva je zepa strategijska tacka?



nevertheless, palicevi muslimani su izvrsili napad na kolonu koja je prevozila vojne zalihe - sto, ako je poceo rat, jeste bio legitimni cin (posle koje su prosli kako su prosli), a ako ne teroristicka akcija.

mikimedic mikimedic 12:11 25.04.2013

Re: Khm

Namera je postojala i prvi put ali je komandant akcije bio budala teška. Neopevana! U najboljoj tradiciji JNA idiota. Pa je kolonu na put uskim kanjonom poveo bez izviđanja, bez pripreme, sa oklopom na čelu i kamionima iza, vojska nije bila u pripravnosti, nije postojao nikakav plan...


pa jel se u napad krece tamicima punim sanduka municije i oklopnim vozilom na celu?

ili pragama?

aman zaman covece.




predatortz predatortz 13:24 25.04.2013

Re: Khm


Nikolić je rekao da su za njega Srbi iz Republike Srpske Bosanci, iako neki od njih ne vole da ih tako zovu.


Budala je vazda bilo i biće... Tako i sa Tomislavom. Sramota za Srbiju da ne nađe doličnijeg i pismenijeg da je vodi.

I, sve ovo nevezano za izjavu koju je Nikolić navodno dao. Lično mislim da nije, da su je novinari fingirali.

A sad, poruka lične prirode:

Ili su ti kursevi koje si pohađao loši, ili si bio loš kursadžija. Mene ovakvim jeftinim forama iznervirati nećeš.

Što reče koleza Ex

krkar krkar 14:16 25.04.2013

Re: Khm

pa jel se u napad krece tamicima punim sanduka municije i oklopnim vozilom na celu?

ili pragama?


Miki, ti si sigurno hteo da kažeš nešto pametno... ali nije ti se baš posrećilo.

Pošto sam dobre volje, da te obavestim da je toj budali kolona presečena. Da su sva oklopna vozila ODSEČENA od ostatka kolone, da na uskom putu nisu mogla da se okrenu. Da T-55 nemaju elevaciju topa da bi gađali protivnika na brdima. A nijedne Prage u koloni bilo nije jer to JNA geniju nije trebalo!!! Itd, itd.

JNA budala pobila 56 ljudi. A komandu je dobio SAMO zato što mu je stariji brat bio major i ceo život budalu vukao... i dovukao do čina kIk.

Ne moraš, Miki, u sve da se mešaš, ispadaš mnogo glup! Uobičajeno glup još kako-tako, al' šta će ti da budeš mnogo glup?
hajkula1 hajkula1 14:29 25.04.2013

Re: Khm

znaš kako, ja mislim da je Koštunica zadnju priliku da napravi takvu stranku propustio kada je oterao Drakulića.


Ja ne mogu da mu oprostim što je ostale lopine gajio. Da je bilo sreće da se otarasi svih lopina.



krkar krkar 14:37 25.04.2013

Re: Khm

Da je bilo sreće da se otarasi svih lopina.


I ostanu u stranci samo on, Amfilohije i Matija Bećković.
krkar krkar 14:38 25.04.2013

Re: Khm

Mene ovakvim jeftinim forama iznervirati nećeš.


Daleko bilo da želim da te iznerviram!

Samo da pomalo podjebavam
mikimedic mikimedic 14:41 25.04.2013

Re: Khm

Miki, ti si sigurno hteo da kažeš nešto pametno... ali nije ti se baš posrećilo.

Pošto sam dobre volje, da te obavestim da je toj budali kolona presečena. Da su sva oklopna vozila ODSEČENA od ostatka kolone, da na uskom putu nisu mogla da se okrenu. Da T-55 nemaju elevaciju topa da bi gađali protivnika na brdima. A nijedne Prage u koloni bilo nije jer to JNA geniju nije trebalo!!! Itd, itd.

JNA budala pobila 56 ljudi. A komandu je dobio SAMO zato što mu je stariji brat bio major i ceo život budalu vukao... i dovukao do čina kIk.




Ne moraš, Miki, u sve da se mešaš, ispadaš mnogo glup! Uobičajeno glup još kako-tako, al' šta će ti da budeš mnogo glup?




tvoj odgovor je odlican - samo te jebe jedan odgovor na prosto pitanje koje ti je vec postavljeno, ali si svojstveno tebi izbegao da odgovoris - pa moramo jos jednom:

da li su u koloni bili tamici sa municijom koja je prevozena do han pijeska - tj. da li je cilj kolone bio prevoz municije do crne rijeke ili napad na zepu.

aj kad to utvdimo, lako cemo se dogovoriti ko je manipulator, a ko je glup.

krkar krkar 15:19 25.04.2013

Re: Khm

da li su u koloni bili tamici sa municijom koja je prevozena do han pijeska - tj. da li je cilj kolone bio prevoz municije do crne rijeke ili napad na zepu.


Cilj kolone bio je napad na Žepu. U koloni uopšte nije bilo "Tamića" (to je onaj mali kamion koji je obično nosio ručak stražama i karaulama, takozvani "putar" nego kamioni TAM-110 i TAM-150. Za njima su išli civilni paljanski kamioni, prazni, spremni za odnošenje popljačkanih stvari. /Da ne grešim dušu, bilo je tu dosta mobilisanih klinaca za koje ne verujem da su išli u pljačku. Ali "paljanski domaćini", čuveni drugi ešelon, bili su organizovani upravo sa tim ciljem).

Možda je tebi tvoj reklakazala rekao da je cilj bio nošenje halal krempita lokalnim hodžama. Pozdravi reklakazala izvor i zamoli ga da ne lupeta. Jako dobro znam kako se danima pred akciju kurčilo po paljanskim kafanama i smeo bih glavu da stavim na panj da je vreme akcije iscurelo upravo na taj način.

A način kako je kolona ušla u kanjon Žepe je školski primer gluposti, neznanja, neodgovornosti.

Tako nešto može još samo u lošijim kaubojskim filmovima da se vidi.
mikimedic mikimedic 15:36 25.04.2013

Re: Khm

U koloni uopšte nije bilo "Tamića" (to je onaj mali kamion koji je obično nosio ručak stražama i karaulama, takozvani "putar" nego kamioni TAM-110 i TAM-150.


hm - ok, ja sve tamove nazivam 'tamicima'; izvini nisam tako vojno obrazovan/potkovan kao ti; ostao sam na 'tamicima'i pragama. ah da, i na dajcu ponekad (to je onaj sto ima antene kao skakavci, jel da?).

e sad - kako toliki prazni kamioni eksplodiraju? to je tek misterija.

hajde da preciziramo - jel se napad dogodio na potezu han pijesak - crna rijeka ili crna rijeka - zepa?



bubamarac bubamarac 17:50 25.04.2013

Re: Khm

Da, da, isli su da pljackaju Zepu, punu bogatstva i sakrivenog blaga.
Samo sto ovi na kamionima nisu bili upoznati sa ciljem akcije.
predatortz predatortz 18:33 25.04.2013

Re: Khm

krkar
Mene ovakvim jeftinim forama iznervirati nećeš.


Daleko bilo da želim da te iznerviram!

Samo da pomalo podjebavam


Ti mene da podjebavaš što imaš glupog predsednika ?

Ajde, nek' ti bude...
AlexDunja AlexDunja 18:44 25.04.2013

Re: Khm

Ti mene da podjebavaš što imaš glupog predsednika ?

a ti imaš pametnog precednika?
predatortz predatortz 18:54 25.04.2013

Re: Khm

AlexDunja
Ti mene da podjebavaš što imaš glupog predsednika ?

a ti imaš pametnog precednika?


Paz' vako:

Pošto mene moj drug Krki, u ovom slučaju, svrstava u Bosance ( na šta se ne ljutim, jer to jeste moja geografska odrednica) onda je moj predsednik Dodik.

Za njega se može reći da je bahat,osion,drzak... Ali glup - ne!
Pritom, za neke teme treba imati formalno obrazovanje. Svi znamo ko ga nema. A voli da daje zapaljive izjave u kojima ispada , da prostiš, priglup.

Takođe, velika je mudrost znati gde si tanak, pa te teme zaobilaziti. Neko je, evidentno, stukao šezdeset i kusur godina u završetak leđa a nije naučio gde je tanak i gde treba da oćuti.

Preporučujem našem dragom, i voljom naroda izabranom, Tomislavu da pročita šta je na datu temu rekao Ivan Klajn, mada sam skloniji da se složim sa Čedomirom Antićem.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:23 25.04.2013

Re: Khm

krkar
Ој Дрино водо, жубора ти твога, немој бити међа рода мога.
Ој немој Дрино браћу растављати молимо те као дијете мати.


Čim vidim ovu ruralnu i pastoralnu poetiku i estetiku odma pristanem da prestanem da koristim sopstveni mozak i uključim se na vaš ćosićevsko-paljansko kolektivni!!!.

Vi stvarno mislite da ovo ima nekog smisla ili neku poruku? I to još u Višegradu, ej! Pa ako ima mesto gde bi Srbi morali od sramote da skaču naglavačke u duboku vodu sa kamenom oko vrata to je baš Višegrad. Ej!

Al' to nema stida.


e moj ljakse...
krkar krkar 22:43 25.04.2013

Re: Khm

e sad - kako toliki prazni kamioni eksplodiraju? to je tek misterija.


Mnogo filmova gledaš, i to izgleda loših i jeftinih.

Ne bi verovao koliko je teško izazvati eksploziju municije. A sumnjam da su baš nosili eksploziv u rinfuzi ("išli da nose hranu posadi predajnika", valjda da ih hrane trotilom?).

hajde da preciziramo - jel se napad dogodio na potezu han pijesak - crna rijeka ili crna rijeka - zepa?


Dogodio se na putu za Žepu, pa nisam ja lokalni geometar. Recimo na pola puta HP-Ž.

Što je, naravno, potpuno nebitno al' ti moraš nešto da mrsiš...

EDIT:

Sad tek ovo videh:

da li su u koloni bili tamici sa municijom koja je prevozena do han pijeska


Ne, u koloni nije bilo ničega što se prevozilo ZA Han Pijesak. Kolona je krenula sa Pala, prošla kroz Han Pijesak i krenula prema Žepi.
krkar krkar 23:01 25.04.2013

Re: Khm

Da, da, isli su da pljackaju Zepu, punu bogatstva i sakrivenog blaga.


Kao Paljanin sigurno znaš za daleko manja i siromašnija sela od Žepe koja nedostatak
bogatstva i sakrivenog blaga.
nije spasao od pohare.

Tužno je i surovo da mi o tome pričamo iz svojih komotnih pozicija ali prosto je neverovatno kakve je sve sirotinje bilo (i koja je sirotinja najviše najebala, na svim stranama). Ali navešću ti jedan primer.

Moja drugarica radila u IOM i intervjuisala izbeglice za raseljavanje po Kanadama raznima.

Jednom neka žena iz neke teške bosanske vukojebine, bez igde ičega, slučajno Srpkinja mada potpuno nebitno, priča kako su došli Onidrugi u selo i što pobili što popljačkali što proterali...

I sad žena navodi bez čega je sve ostala, šta je imala u kući i među ostalim
bogatstvom i sakrivenim blagom
"i novi faks".

Tu je ova zabezeknuto pogleda i traži da ponovi, na što će žena:

"Novi faks, neotvoren, od 5 kila".

I kutija deterdženta je, dakle, nekome bila vrednost. I to ne samo onome koji je izgubio nego i onome koji je zbog nje rizikovao glavu.

Tužno je što se svaka rasprava na ovim blogovima uvek pretvori u pljuvačinu, nažalost uglavnom zahvaljujući nekolicini istih ljudi koji se nepogrešivo hvataju za najprizemniji nivo svakog problema. Siguran sam da bi ovde bilo kvalitetnih sagovornika na mnoge ovakve teme. Najkonkretnije - ja bih sa vama dvojicom Bosanaca rado o ovome razgovarao na drugi način al' nam ne da Miki Medić koji je danas zadužen da grize za potkolenicu.
krkar krkar 23:07 25.04.2013

Re: Khm

Pošto mene moj drug Krki, u ovom slučaju, svrstava u Bosance ( na šta se ne ljutim, jer to jeste moja geografska odrednica) onda je moj predsednik Dodik.


Ih, tanemojtekasti!

Dodik ti dođe otprilike k'o okružni načelnik jer TO čega je on predsednik nije država nego nešto drugo. A deo je države Bosne i Hercegovine.

Tako da ti imaš ne jednog predsednika nego 3

Za njega se može reći da je bahat,osion,drzak... Ali glup - ne!


A sa ovim se potpuno slažem.

Baš izražen problem u Srbalja. Toliki političari koji su izrazito inteligentni, neki od njih uz to i obrazovani - a teške budale, nepopravljive:

Milošević, Dodik, Šešelj, Koštunica...

Tadić je samo lep.
bubamarac bubamarac 00:12 26.04.2013

Re: Khm

Kao Paljanin sigurno znaš za daleko manja i siromašnija sela od Žepe koja nedostatak
bogatstva i sakrivenog blaga.
nije spasao od pohare.

Znam. I za muslimanska i za srpska. Ali to saznanje nije privilegija samo nas Paljana.
Ja sam i reagovao na tvoje bljuvotine o tome kako su Pale najgore mjesto na svijetu, u kome zive najveci nacisti i najgori ljudi. I ti nakon toga ocekujes da se ovo sranje od bloga ne pretvori u pljuvacinu najprizemnijeg nivoa.
Laka ti noc, odoh kod maljcika Krstica.
krkar krkar 00:25 26.04.2013

Re: Khm

Ja sam i reagovao na tvoje bljuvotine o tome kako su Pale najgore mjesto na svijetu, u kome zive najveci nacisti i najgori ljudi. I ti nakon toga ocekujes da se ovo sranje od bloga ne pretvori u pljuvacinu najprizemnijeg nivoa.


U međuvremenu sam se izvinio Paljanima.
mikimedic mikimedic 00:36 26.04.2013

Re: Khm


Ne, u koloni nije bilo ničega što se prevozilo ZA Han Pijesak. Kolona je krenula sa Pala, prošla kroz Han Pijesak i krenula prema Žepi.


typo. mislio sam na crnu rijeku, ne na han pijesak. znam da nisi geometar, ali jako je bitno da li se napad desio izmedju han pijeska i crne rijeke, ili izmedju crne rijeke i zepe. koliko je meni poznato, kanjon je na potezu han pijesak - crna rijeka; kad se krene dalje prema podzeplju je vec cistina.

ako ovo utvrdimo, mnoge stvari ce biti jasnije (a i cela krkarova teorija pasti u vodu).
krkar krkar 02:04 26.04.2013

Re: Khm

ali jako je bitno da li se napad desio izmedju han pijeska i crne rijeke, ili izmedju crne rijeke i zepe. koliko je meni poznato, kanjon je na potezu han pijesak - crna rijeka; kad se krene dalje prema podzeplju je vec cistina.


Pojma nemam gde je Crna Rijeka (takvih toponima puna ex-YU). A napad se desio između sela Gođenje i Brložnik, na lokalitetu zvanom Kulića ograda. Kolona je razbijena na dva dela od kojih je jedan bio u delu zvanom Budočin potok, koji je bez ikakve sumnje u kanjonu. Drugi deo je bio na čistini.

Pa ti sad tu ubodi Crnu Rijeku.

Inače, napad se desio na etnički čisto bošnjačkoj teritoriji. Poseldnje srpsko selo su Jelovci a zatim idu bošnjačka Stoborane, Gođevci itd.
j.bre j.bre 05:10 26.04.2013

Re: Khm

krkar
Tužno je što se svaka rasprava na ovim blogovima uvek pretvori u pljuvačinu



pretvori?!


ja sam, iskreno, verovala da ti mnoge stvari radis svesno, s preciznom namerom, ali sad mi je jasno da si ti ustvari krkar po prirodi...

aiiiiii! :)
krkar krkar 06:22 26.04.2013

Re: Khm

ja sam, iskreno, verovala da ti mnoge stvari radis svesno, s preciznom namerom, ali sad mi je jasno da si ti ustvari krkar po prirodi...

aiiiiii! :)



mikimedic mikimedic 11:34 26.04.2013

Re: Khm

Pojma nemam gde je Crna Rijeka (takvih toponima puna ex-YU).


krki - do sad sam ti davao kredit za tvoje vojnoprofesionalno obrazovanje i analitiku. medjutim iz ove recenice se tako dobro vidi da nisi umeo da saberes dva i dva. ako ne znas sta je i gde je crna rijeka, onda sorry, ti nikakav analiticar nisi.

ako si cuo godjenje, brloznik i jelovce a nisi cuo/ne znas sta je crna rijeka (link) onda je to odlican primer kako si na brzinu nasao nekog da ti isprica koja su bitna sela na tom podrucju, ali obojica prevideste crnu rijeku

elem, da skratimo pricu - ja kazem da ne znam tacnu lokaciju gde se napad dogodio. ti navodis mikrolokalitete na podrucju crne rijeke za koju nisi cuo... malo nelogicno, cini mi se?

ne znam gde su ni budocin potok, ni kulica ograda, ali znam da izmedju godjenja i brloznika nemas nikakav kanjon - sem jednog malog sumarka (e sad, ako je to po tebi kanjon onda tek shvatam kakav si ti ekspert/vojni analiticar... ).

'kanjone' imas na dva poteza - na potezu han pijesak crna rijeka, zatim ide cistina, pa nailazis na podzeplje pa posle opet imas kanjon (daleko manji od ovog prvog) - dakle izmedju podzeplja i brloznika, a ne brloznika i godjenja.

e ako si takav ekspert da prodajes pricu koja ne odgovara ni jednoj geografskoj odrednici, gubis se koja vrsta vozila je bila u koloni (da li oklopna vozila, da li tamici)... onda dozvoli da sumnjam u tvoj stav da je cilj te i takve kolone bio napad na zepu.
krkar krkar 12:58 26.04.2013

Re: Khm


Aman nemam ja nerava za ovo.

Komandu Crna Rijeka znam. Ona sa ovim napadom veze nikakve nema. Zaista nisam ni pomislio da možeš to da povežeš.

Pogledao sam na Google Map tačan redosled sela, imena Gođenje i Podžeplje se sećam ali nisam bio siguran kojim redom idu. A one razne vukojebinske mikrolokacije pamtim. Ne znam zašto ali tako je. Ako te ikad bude zanimalo gde su Donji Zalukovik, Petnjača, Šimina kosa...

Iskreno rečeno čudim se sam sebi kako uopšte pamtim ovakve stvari od pre 20 godina a ne znam imena pola ljudi sa kojima sam išao u školu kad ih sretnem

Ako ti je do ovoga baš toliko stalo obećavam ti da ću jednog dana da izvadim dnevnik iz juna 92. pa ću ti sve detaljno napisati.

Inače, tamiće, putare i ostala vozila pobrkao si TI.
mikimedic mikimedic 14:21 26.04.2013

Re: Khm

Komandu Crna Rijeka znam. Ona sa ovim napadom veze nikakve nema.


e dakle vratili smo se na pocetak. jer je meni objasnilo da je kolona bila transportna, za crnu rijeku, a ne oklopna za napad na zepu (takva je bila dva dana kasnije, sto ti rece predator).

Pogledao sam na Google Map tačan redosled sela,


jel se slazes da sam u pravu?

Ako te ikad bude zanimalo gde su Donji Zalukovik, Petnjača, Šimina kosa.


preko seljana i okruglog? a zivaljevici, blazujevici pa do cavcica i samog slapa...

a jel si obilazio mozda i mravinjac, ratkovice, jagodice, zupcice...



krkar krkar 15:52 26.04.2013

Re: Khm

jel se slazes da sam u pravu?


Nisi u pravu. Komandni centar CR je na drugom putu, put se odvaja od puta za Žepu i vodi prema, mislim Mrkaljima ili Džimrijama, bemti toponimiju Romanije

Dakle

1. Napad je bio IZA Crne Rijeke prema Žepi
i
2. Na drugom putu

Osim te 2 činjenice za koje nisi u pravu za ostalo možda...
01stefan 01stefan 16:17 26.04.2013

Re: Khm

Amerikanizacija je svuda oko nas http://news-hd.net/amerikanizacija-kulture/

Dal je kosovo, dal je kultura, dal su prava i pravda... Sve to dođe na isto...
mikimedic mikimedic 19:22 26.04.2013

Re: Khm

Dakle

1. Napad je bio IZA Crne Rijeke prema Žepi
i
2. Na drugom putu


e sad smo se vratili na sam pocetak - meni je objasnjeno da je napad bio pre crine rijeke, i na istom putu.

zakljucak - svako ce verovati svom izvoru, i koristiti to na blogu u zgodnoj prilici.




expolicajac expolicajac 19:39 22.04.2013

Dok ne počnu

Ovakve afere da potresaju vojsku i policiju nema ništa od demokratije.
krkar krkar 19:40 22.04.2013

Re: Dok ne počnu

Ovakve afere da potresaju vojsku i policiju nema ništa od demokratije.



Nema dovoljno vladika da još i pandure i oficire karaju!

Ajte vi to malo između sebe
nurudin nurudin 20:14 22.04.2013

Re: Dok ne počnu

krkar
Ovakve afere da potresaju vojsku i policiju nema ništa od demokratije.



Nema dovoljno vladika da još i pandure i oficire karaju!

Ajte vi to malo između sebe


Ма, карају све нас они заједно.
teufel666 teufel666 19:57 22.04.2013

"Unutrašnji neprijatelji"


Vladika Kačavenda je neočekivano "brzo razapet",dok se po običaju vladika Pa(x)omije izvukao.Crkva je pokazala da više veruje"velikim" nego "malim" dečacima...Teufel666
krkar krkar 20:27 22.04.2013

Re: "Unutrašnji neprijatelji"

Vladika Kačavenda je neočekivano "brzo razapet",dok se po običaju vladika Pa(x)omije izvukao.Crkva je pokazala da više veruje"velikim" nego "malim" dečacima...Teufel666


Pahomić je ipak Srbijanac.

Ovi prvo Bosance puštaju niz vodu...
escherichije_colic escherichije_colic 20:44 22.04.2013

Re: "Unutrašnji neprijatelji"

krkar
Vladika Kačavenda je neočekivano "brzo razapet",dok se po običaju vladika Pa(x)omije izvukao.Crkva je pokazala da više veruje"velikim" nego "malim" dečacima...Teufel666


Pahomić je ipak Srbijanac.

Ovi prvo Bosance puštaju niz vodu...


Zar nije "prekodrinski lobi" preuzeo primat u Sinodu?
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:54 22.04.2013

Re: "Unutrašnji neprijatelji"


Vladika Kačavenda je neočekivano "brzo razapet"

Kako je razapet? Osudili njegovo činjenje, ražalovali ga, kaznili?
krkar krkar 20:58 22.04.2013

Re: "Unutrašnji neprijatelji"

Kako je razapet?


Uvalili mu kineski vazelin da ga malo boli
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:26 22.04.2013

Re: "Unutrašnji neprijatelji"

Zar nije "prekodrinski lobi" preuzeo primat u Sinodu?

Verovatnije je da se radi o gej lobiju.
milivoje_bg milivoje_bg 20:11 22.04.2013

Др Војислав Коштуница је ...

... државник.
Његове озбиљне приче нису за мале главе.
mirelarado mirelarado 20:14 22.04.2013

Re: Др Војислав Коштуница је ...

озбиљне приче


Да, планетарни првак у дисциплини причам ти причу...
krkar krkar 20:28 22.04.2013

Re: Др Војислав Коштуница је ...

Др Војислав Коштуница је ...
... државник.


Koštunica dr Vojislav je držač praznih slova.

Govno lažljivo čija se sva principijelnost prelama što preko Kolubara što preko patika.

Fukara koja je više Srbiju unazadila od Miloševića.
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:27 22.04.2013

Re: Др Војислав Коштуница је ...

Др Војислав Коштуница је ...
... државник.
Његове озбиљне приче нису за мале главе.

Što se onda druži sa ovima što misle samo malim glavama? Da ne upotrebljavam deminutiv, nezgodno je.
Hansel Hansel 21:38 22.04.2013

Re: Др Војислав Коштуница је ...

Što se onda druži sa ovima što misle samo malim glavama? Da ne upotrebljavam deminutiv, nezgodno je.

C, c, Jelice, deminutiv od glava je glavica.
stopalo stopalo 21:42 22.04.2013

Re: Др Војислав Коштуница је ...

principijelnost prelama što preko Kolubara što preko patika.


fala qrcu (u duhu ovog bloga)

da se jednom slozim sa tobom bezuslovno

ja bih malo manje psovao ali ne mogu bas sve karte da se sloze
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:56 22.04.2013

Re: Др Војислав Коштуница је ...

C, c, Jelice, deminutiv od glava je glavica.


Pa, na to sam i mislila, glavicu luka, a ti?
mikimedic mikimedic 22:09 22.04.2013

Re: Др Војислав Коштуница је ...

Koštunica dr Vojislav je držač praznih slova.

Govno lažljivo čija se sva principijelnost prelama što preko Kolubara što preko patika.

Fukara koja je više Srbiju unazadila od Miloševića.


sto ti nije smetalo da glasas za njega 2000.


Hansel Hansel 22:26 22.04.2013

Re: Др Војислав Коштуница је ...

sto ti nije smetalo da glasas za njega 2000.

Pa tada to još nije znao, šta se čudiš?
Jelica Greganović
C, c, Jelice, deminutiv od glava je glavica.

Pa, na to sam i mislila, glavicu luka, a ti?

Meni samo nije bilo jasno zašto ti je pominjanje glavice (luka) bilo nezgodno.
maksa83 maksa83 22:44 22.04.2013

Re: Др Војислав Коштуница је ...

... државник.


Državnik zarobljen u telu pevača Ramštajna.

Tragedija.

Jelica Greganović Jelica Greganović 22:48 22.04.2013

Re: Др Војислав Коштуница је ...


Meni samo nije bilo jasno zašto ti je pominjanje glavice (luka) bilo nezgodno.

Zbog zadaha

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana